Σύνδεση

View Full Version : KTM 390 Adventure



Σελίδες : 1 2 3 [4]

katsar
23/05/2025, 19:41
Επειδή διάβασα εδώ ένα θέμα με πλαστικά που δεν βρίσκει κάποιος και επειδή γνωστή μου με 390 duke έχει παρόμοια προβλήματα στην περίπτωση της ΚΤΜ εγώ θα ψαχνόμουν πρώτα τι γίνεται με τα ανταλλακτικά πάσης φύσης και μετά θα σκεφτόμουν 200 μλ λαδακι συμπλήρωμα που δεν είναι κάτι το φοβερό.

moto_Princess
23/05/2025, 22:58
Επειδή διάβασα εδώ ένα θέμα με πλαστικά που δεν βρίσκει κάποιος και επειδή γνωστή μου με 390 duke έχει παρόμοια προβλήματα στην περίπτωση της ΚΤΜ εγώ θα ψαχνόμουν πρώτα τι γίνεται με τα ανταλλακτικά πάσης φύσης και μετά θα σκεφτόμουν 200 μλ λαδακι συμπλήρωμα που δεν είναι κάτι το φοβερό.

Αυτά είναι μικροπτεσματα, αν δεν έχεις αγοράσει Honda να σου λέει end of life σε μοντέλα που τα έχεις πληρωμένα, και να ψάχνεις να βρεις απλά ανταλλακτικά.
Δεν λέω μόνο του κινητήρα, δεν είναι μόνο κινητηρας η μηχανή, αλλά ντιζες γκαζιού ή κάτι άλλο που θεωρείται απλό... η HONDA έχει πιάσει το νόημα... Αν δεν πως θα πάρουν άλλο
Τώρα αν έχει αρχίσει και η ΚΤΜ τα ίδια, είναι που είναι στο after sales της ανάθεμα + ότι καταλογίζει τους εκκεντροφόρους αναλώσιμο στα 690 και άλλα πολλά...
Αν δεν πήγε για φούντο και σώθηκε, πωλήσεις δεν θα κάνει, αν συνεχίσει έτσι.
Άσχετος αν το έχει 6.680€ το 390 SMCR.

ptc
24/05/2025, 09:28
Προφανώς προσωπική εκτίμηση... Αν θες μηχανάκι να το κρατήσεις για χρόνια και να μαζέψει χλμ θα κοιτούσα κάτι άλλο, πχ το DRZ. Η ποιότητα των 390 είναι μισό κλικ πάνω απ τα κινέζικα. Φοβερά fun μηχανάκια κατά τ'άλλα. Το λέω αυτό ως ευχαριστημένος ιδιοκτήτης. Αλλά εγώ κάνω -πλέον -1500 χλμ το χρόνο και αλλάζω μηχανή ετησίως.

moto_Princess
24/05/2025, 11:51
Προφανώς προσωπική εκτίμηση... Αν θες μηχανάκι να το κρατήσεις για χρόνια και να μαζέψει χλμ θα κοιτούσα κάτι άλλο, πχ το DRZ. Η ποιότητα των 390 είναι μισό κλικ πάνω απ τα κινέζικα. Φοβερά fun μηχανάκια κατά τ'άλλα. Το λέω αυτό ως ευχαριστημένος ιδιοκτήτης. Αλλά εγώ κάνω -πλέον -1500 χλμ το χρόνο και αλλάζω μηχανή ετησίως.

Απο φρενα,αναρτησεις,στησιμο ειναι πολυ μπροστα.
απο κινητηρα ενω ειναι δυνατος, υστερει στα της αξιοπιστιας.

THRESH
24/05/2025, 12:53
Προφανώς προσωπική εκτίμηση... Αν θες μηχανάκι να το κρατήσεις για χρόνια και να μαζέψει χλμ θα κοιτούσα κάτι άλλο, πχ το DRZ. Η ποιότητα των 390 είναι μισό κλικ πάνω απ τα κινέζικα. Φοβερά fun μηχανάκια κατά τ'άλλα. Το λέω αυτό ως ευχαριστημένος ιδιοκτήτης. Αλλά εγώ κάνω -πλέον -1500 χλμ το χρόνο και αλλάζω μηχανή ετησίως.

Αυτό σηκώνει κουβέντα. Πάνω από τα επώνυμα Κινέζικα ή από τα τελείως κινέζικα? :lol:

Ωραίος, στο rc έχεις τον 373 ή τον ενισχυμένο στα 399?

Γιατί όσο και να διάβασα για το 390 adv το παλιό γνωστό θέμα της υπερθέρμανσης,δεν το πέτυχα πλέον.

ptc
24/05/2025, 14:04
Έχουν αρκετή ιστορία αυτά τα μοντέλα οπότε τα βάζω πάνω απ' όλα τα κινέζικα. Ό,τι πρόβλημα είχε να βγει, βγήκε. Οι κινέζοι προς το παρόν είναι ακόμα στη φάση του beta testing εις βάρος των καταναλωτών.

Το θέμα της υπερθέρμανσης έχει λυθεί αρκετό καιρό τώρα και στον 373, με μεγαλύτερο ψυγείο και μεταφορά της εξάτμισης (το καζανάκι) πίσω από το μοτέρ.
Το rc δεν έχει βγει με τον 399 προς το παρόν.

moto_Princess
24/05/2025, 15:07
Έχουν αρκετή ιστορία αυτά τα μοντέλα οπότε τα βάζω πάνω απ' όλα τα κινέζικα. Ό,τι πρόβλημα είχε να βγει, βγήκε. Οι κινέζοι προς το παρόν είναι ακόμα στη φάση του beta testing εις βάρος των καταναλωτών.

Το θέμα της υπερθέρμανσης έχει λυθεί αρκετό καιρό τώρα και στον 373, με μεγαλύτερο ψυγείο και μεταφορά της εξάτμισης (το καζανάκι) πίσω από το μοτέρ.
Το rc δεν έχει βγει με τον 399 προς το παρόν.

ο 399 είναι διαφορετικός από τον 373 ? ή απλά ένας υπερκυβισμός ?

harris_x
24/06/2025, 13:46
Κάποιοι μιλούν για αποκάλυψη...


https://youtu.be/2UZbufPthcM?si=TSV8d84QGnTN2ouA

bulmont
24/06/2025, 19:38
Κάποιοι μιλούν για αποκάλυψη...


https://youtu.be/2UZbufPthcM?si=TSV8d84QGnTN2ouA

Παραείναι στημένο πιστεύω.
Δεν αμφισβητώ τις γνώσεις τους, αλλά έχουν κάτσει ρε πστη μου
πάνω από ένα μηχανάκι κι' ''ευλογάνε τα γένια τους'' θα 'λεγα....

Μιά χαρά μηχανάκι δείχνει, τιμή σούπερ, το λιβάνισμα περιττό......
Μένει να πουληθεί το χόντα και......βουρ στον πατσά!!!!!!!!!!!!!!

Nitse3
19/07/2025, 21:57
Πήγα σήμερα στην εκδήλωση των oranges days στην Θεσσαλονίκη και οδήγησα τα adventure r, enduro r και smcr.

Πρώτο μεγάλο θετικό: Τα φτάνω :)

Πέρα από την πλάκα είχα ένα άγχος αλλά τελικά το 1,73 μου είναι αρκετό, όχι πολύ άνετα αλλά οκ.

Τώρα αναφορικά με τα μηχανάκια η εκδήλωση έγινε σε καρτοπιστα και δεν μπορώ να πω ότι έβγαλα και πολλά συμπεράσματα λόγω του χώρου και λόγω της ασχετοσυνης μου.

Το smc είναι ωραίο παιχνίδι και θα το προτιμούσα έναντι του duke εφόσον έχουν και την ίδια τιμή μόνο καί μόνο λόγω εμφάνισης. Μετά πήρα το enduro r, χωρίς να έχω οδηγήσει πότε στην ζωή μου τέτοιου τύπου μηχανή και η αλήθεια είναι σοκαριστηκα λίγο. Δεν μπορούσα να στρίψω με τίποτα, δεν είχα καθόλου εμπιστοσύνη να πιέσω όσο μπορώ να πιέσω τελως πάντων, αργή αλλαγή κατεύθυνσης, λέω γάμησε τα.

Και μετά παίρνω το adventure. Τι μηχαναρα είναι αυτή!!! Η εμπιστοσύνη αποκαταστάθηκε το μηχανάκι έμπαινε άνετα στις στροφές και γενικά το ευχαριστήθηκα πολύ. ( Και στους εφτά γύρους που έκανα :) ).

Κάποιες γενικές παρατηρήσεις: Τα μηχανάκια εγώ προσωπικά τα βρήκα πανέμορφα και ποιοτικά οκ. Τα πλαϊνά άσπρα καπάκια όλων, αυτά που είναι κάτω από τη σέλα δεξιά και αριστερά είχανε βρωμιες, γρατσουνιές τσαμπουκαδες γενικά δεν ξέρω γιατί.

Ο κινητήρας μου φάνηκε πολύ καλός χωρίς σκορτσαρίσματα και σε καμία περίπτωση ψοφιος χαμηλά όπως ακούγεται. Βέβαια δεν ξέρω σε ποια ρύθμιση τον είχαν.

Έχοντας επίσης οδηγήσει το 450 mt πριν λίγο καιρό που μου φάνηκε οκ από άποψη βάρους αυτό, το adventure ήταν ακόμα καλύτερο. Αλλά αυτό από την δική μου οπτική που έχω κυρίως εμπειρία από street μηχανάκια 200+ κιλών.

Αυτά.