View Full Version : MotoGP Pre-Season και γενικά αγωνιστικά νέα 2017
Σελίδες :
1
[
2]
3
4
5
6
7
GIOTIS750
24/05/2016, 13:15
http://www.motomag.gr/news/race-news/o-maverick-vinales-mas-xenagei-sti-zoi-toy-m-ena-apokalyptiko-kai-kalogyrismeno-video
https://www.youtube.com/watch?v=iH0ofjV4vBk
https://www.youtube.com/watch?v=iH0ofjV4vBk
slzr:beer:
mario27:beer:
MG-KTiNoS
24/05/2016, 13:21
Του θυμίζει την λατρεμένη του θάλασσα...
ναι και τα πσάργια....
:cool:
GIOTIS750
24/05/2016, 13:23
https://www.youtube.com/watch?v=4dUb5T7DU-Q https://www.youtube.com/watch?v=4dUb5T7DU-Q
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=143992&p=2749650&viewfull=1#post2749650
:beer:
GIOTIS750
24/05/2016, 15:00
Pol Espargaro looks set to choose between Avintia and KTM http://gpxtra.com/2016/05/24/pol-espargaro-looks-set-chose-avintia-ktm/
Καλά τα λέει..
Could 2017 be Rossi’s year? (http://www.motorsportmagazine.com/opinion/motogp/could-2017-be-rossi-s-year)
Ο πονσεραλ εχασε και τους δυο του αναβατες. Ο ενας επισημα στην κτμ και ο αλλος περιμενουμε αλλα και αυτος λενε οτι παει κτμ.
Θα ειναι δυσκολα του χρονου με δυο ρουκι (ζαρκο ή ρινς) ή αν δεν ειναι ρουκι με καποιον που δεν εχει εμπειρια πανω στο μ1.
Antonisss
02/06/2016, 16:28
O Rins ακούγεται για Suzuki factory (βασικά ο Πονσαράλ έλεγε ότι οι καλοί ρούκις πλέον θέλουν εργοστασιακό μηχανάκι). Θα μπορούσε θεωρητικά ο Aleix να πάει προς Tech 3 αν δεν έχει απαίτηση για factory
Antonisss
02/06/2016, 18:39
O Aleix λέει έχει πρόταση από Aprilia και από WSBK. O Poncharal λέει έχει 2 θέσεις που δεν τις θέλει κανείς... Τι να πω
GIOTIS750
02/06/2016, 19:32
O Aleix λέει έχει πρόταση από Aprilia και από WSBK. O Poncharal λέει έχει 2 θέσεις που δεν τις θέλει κανείς... Τι να πω
MotoGP » MotoGP: Aleix Espargaro confirms Aprilia talks, ‘upset’ with Suzuki
2 June 2016
“[Aprilia] is one of the options... Also we have two very, very good options in Superbike" kawasaki??- Aleix Espargaro.
Read more at http://www.crash.net/motogp/news/230949/1/aleix-espargaro-confirms-aprilia-talks-upset-with-suzuki.html#9l0xt8vZoJqeI3YH.99
Tech 3 Yamaha boss Herve Poncharal has expressed his frustration with the lack of demand for the free seat in his team for the 2016 season.
http://www.motorsport.com/motogp/news/tech-3-we-have-a-competitive-bike-that-nobody-wants-743003/?utm_source=RSS&utm_medium=referral&utm_campaign=RSS-ALL&utm_term=News&utm_content=www
MotoGP Catalunya: Espargaro joins Smith at KTM for 2017 - See more at: http://www.bikesportnews.com/news/news-detail/motogp-catalunya-espargaro-joins-smith-at-ktm-for-2017#sthash.6Tpsmgw9.dpuf
slzr:beer:
O Aleix λέει έχει πρόταση από Aprilia και από WSBK. O Poncharal λέει έχει 2 θέσεις που δεν τις θέλει κανείς... Τι να πω
Μια εχει αφου πηρε φολγκερ. Λογικο ακουγεται παντως. Ολοι θελουν εργοστασιακο αρα η πρωτη τους επιλογη ειναι το σουζουκι. Μενει να δουμε τι σοι πραγμα εχουν υπογραψει ζαρκο-σουζουκι.
[B]MotoGP Catalunya: Espargaro joins Smith at KTM for 2017 - See more at: http://www.bikesportnews.com/news/news-detail/motogp-catalunya-espargaro-joins-smith-at-ktm-for-2017#sthash.6Tpsmgw9.dpuf
Καλή φάση, το δίδυμο της tech 3.. πήγε αυτούσιο στην KTM. Νομίζω θα τα πάνε καλά! Είναι καλά τυπάκια και το παλεύουν.
Antonisss
03/06/2016, 08:06
Μια εχει αφου πηρε φολγκερ. Λογικο ακουγεται παντως. Ολοι θελουν εργοστασιακο αρα η πρωτη τους επιλογη ειναι το σουζουκι. Μενει να δουμε τι σοι πραγμα εχουν υπογραψει ζαρκο-σουζουκι.
Κάπου μάλλον μου διέφυγε ο Φόλγκερ!!
https://twitter.com/ZaraZahid/status/744253115730321408
Επισης εχει ανακοινωθει εδω και 3-4 μερες οτι ο ρινς (μαζι με λορενθο , μαρκεθ, ροσσι , κρατσλοου, αλειξ εσπαργκαρο) θα ειναι στο press conference στο ασσεν. Ισως ανακοινωση για την δευτερη θεση στην σουζουκι?
GIOTIS750
20/06/2016, 21:02
Suzuki Signs Alex Rins for 2017-2018 MotoGP Championships http://blog.motorcycle.com/2016/06/20/manufacturers/suzuki/suzuki-signs-alex-rins-2017-2018-motogp-championship/
mario27:beer:
Μισανο λοουες στο απριλια, πρωτη γευση
361860
Τι μαπα και και τι εκφραση εχει αυτος ο νταλινια ?!?
Αραγε τι να του ειπε και ειναι χαρουμενος? :D
361901
https://www.youtube.com/watch?v=YwXUJFAMarg
https://www.instagram.com/p/BHSGkwwhL5h/?taken-by=aleaki75
https://www.instagram.com/p/BHSdBtKhFvJ/
KostasV2
01/07/2016, 11:33
Τι μαπα και και τι εκφραση εχει αυτος ο νταλινια ?!?
Αραγε τι να του ειπε και ειναι χαρουμενος? :D
"Το μηχανάκι είναι μια χαρά. Δεν κερδίζετε γιατί οι αναβάτες σας είναι για το λούτσο." :P
λολ
Πριν εναμιση μηνα το speedweek ειχε πει οτι καποιες ομαδες μετα την Γερμανια θα πανε Αυστρια για να δοκιμασουν την πιστα
So far, the team Ducati Corse, Team Suzuki Ecstar, Movistar Yamaha, Aprilia Racing Team Gresini and LCR Honda have chosen to participate.
To hrc μαλλον δεν θα παει γιατι καπου ειχα διαβασει (ισως παλι απο το speedweek) δεν θελουν να χαραμισουν τις διαθεσιμες μερες (4 ή 5) που εχουν για τεστ. Ετσι και αλλιως πριν μερες κατι εκαναν εκει με το rc213v-s οποτε , μπηκαν ετσι και εκαναν μερικους γυρους χωρις να χρησιμοποιεισουν τις διαθεσιμες μερες .
http://www.crash.net/motogp/news/231275/1/marquez-pedrosa-ride-rc213vs-in-austria.html
https://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&js=y&prev=_t&hl=el&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww.speedweek.com%2Fmotogp%2Fnews%2F92150%2FSpielberg-MotoGP-Test-mit-Casey-Stoner-im-Juli.html&edit-text=&act=url
Εκτος οτι μπορει να μπει και ο στονερ στο τεστ , μαλλον θα δουμε και παλι το κτμ , αλλα πρωτο πραγματικο τεστ διπλα στα αλλα εργοστασια
https://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&js=y&prev=_t&hl=el&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww.speedweek.com%2Fmotogp%2Fnews%2F94863%2FTom-Luethi-In-Spielberg-KTM-Test-mit-MotoGP-Stars.html&edit-text=&act=url
GIOTIS750
02/07/2016, 20:15
Τι μαπα και και τι εκφραση εχει αυτος ο νταλινια ?!?
Αραγε τι να του ειπε και ειναι χαρουμενος? :D
361901
https://www.youtube.com/watch?v=YwXUJFAMarg
https://www.instagram.com/p/BHSGkwwhL5h/?taken-by=aleaki75
https://www.instagram.com/p/BHSdBtKhFvJ/
Aντε να κανονισουν καμια -αγρια καρτα εμφανιση-να γουσταρουμε:smokin:
GIOTIS750
04/07/2016, 18:17
By: Jamie Klein, News Editor
3 hours ago
Stoner insists Ducati wild-card “not in my programme”
Casey Stoner has reaffirmed that he is not planning to make a wild-card appearance in MotoGP this season in the wake of his latest test for Ducati.
The 2007 premier class champion made his third outing of the year last week at Misano in a two-day test that the team said left Stoner feeling "exhausted".
It was his first time on the Desmosedici GP bike since he rode at Qatar in March, although he will appear again later in the month at the Red Bull Ring.
Stoner said that he and Ducati have not planned anything beyond the collective Austrian test, which takes place on 19-20 July.
Asked again during the World Ducati Week event at Misano last weekend if he might make a wild-card appearance this season, the Australian replied: "It's not part of my programme for the moment.
"In my programme, there's only the test in Austria. After that, we'll talk about the future and about other tests.
"It's important for me to do these tests and I'm preparing myself for that. For now, I only have that in mind and I have no [further] plan."
Ducati team boss Gigi Dall'Igna re-iterated that it was not the Italian manufacturer's wish to see Stoner, who remains the last rider to win a grand prix for Ducati, race in 2016.
"We've already said this many times: to run a wild-card is not our objective with Casey," he said.
Additional reporting by Matteo Nugnes
http://www.motorsport.com/motogp/news/stoner-insists-ducati-wild-card-not-in-my-programme-795554/
Αρα για να το αποκλείουν και οι 2, μάλλον ειναι ήδη συμφωνημένο :lol:
MG-KTiNoS
05/07/2016, 16:31
[B][SIZE=3]
By: Jamie Klein, News Editor
3 hours ago
Stoner insists Ducati wild-card “not in my programme”
[/url]
Ξέρεις τι μου θυμίζει όλο αυτό???
Το Ρόσσι πριν μερικά χρόνια που έλεγε...
-Ααααα θα πάω στη Φ1 να πάρω 2 3 τίτλους
'-Οοοοοοχχχχιιιιιι μη φευγεις!!!! (Το πόπολο....)
κανά μήνα μετά
-Θα πάω στο WRC να σκίσω βάρδουλα....
΄-Όχχχχιιιιιιι μη φευγεις, το πόπολο
Τελικά πήγε στη ντουκάτι και πήρε τα @@ μου :lol:
Αλλά ξέρεις να χουμε να λέμε...
:wave2:
υγ
για αυτό τους έχω βαρεθεί όοοοολους αυτούς
:rolleyes:
GIOTIS750
05/07/2016, 17:21
Αρα για να το αποκλείουν και οι 2, μάλλον ειναι ήδη συμφωνημένο :lol:
Το πιο πιθανο :beer:
GIOTIS750
05/07/2016, 17:23
Ξέρεις τι μου θυμίζει όλο αυτό???
Το Ρόσσι πριν μερικά χρόνια που έλεγε...
-Ααααα θα πάω στη Φ1 να πάρω 2 3 τίτλους
'-Οοοοοοχχχχιιιιιι μη φευγεις!!!! (Το πόπολο....)
κανά μήνα μετά
-Θα πάω στο WRC να σκίσω βάρδουλα....
΄-Όχχχχιιιιιιι μη φευγεις, το πόπολο
Τελικά πήγε στη ντουκάτι και πήρε τα @@ μου :lol:
Αλλά ξέρεις να χουμε να λέμε...
:wave2:
υγ
για αυτό τους έχω βαρεθεί όοοοολους αυτούς
:rolleyes:
Μπα δεν θα ξαναναφερω κατι και γω βαρεθηκα...
MG-KTiNoS
05/07/2016, 17:55
Μπα δεν θα ξαναναφερω κατι και γω βαρεθηκα...
Έμα τελικά... θα τρέξεις???
-Όχι δε θα τρέξω
-Μα θα τρέξεις...
-Μα όχι ....
Μας έχουν ζαλίσει τον έρωτα!
:lol:
GIOTIS750
05/07/2016, 18:12
Έμα τελικά... θα τρέξεις???
-Όχι δε θα τρέξω
-Μα θα τρέξεις...
-Μα όχι ....
Μας έχουν ζαλίσει τον έρωτα!
:lol:
:lol::lol:Σωστος:beer:
Σημερα αυριο εχουν τεστ αυστρια , με στονερ , κτμ , οχι hrc , οχι tech3
κ κτμ μοτο2 :confused:
Ο στονερ εκανε ενα τουιτερ που ελεγε οτι δεν υπαρχει αρκετος χωρος για αμα φυγεις ευθεια στην στροφη με 340 χλμ
https://twitter.com/Official_CS27/status/755047663373062144
Απο την αλλη εγω ηθελα να βαλω αυτο
https://translate.google.gr/translate?sl=de&tl=en&js=y&prev=_t&hl=el&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww.speedweek.com%2Fmoto2%2Fnews%2F95756%2FExklusiv-WP-KTM-fahren-Moto2-WM-2017-e28093-mit-Binder.html&edit-text=&act=url
362783
edit pramac , vds αλληλοπετανε μαλακιες μεταξυ τους στο τουιτερ. Την Κυριακη , το τουιτερ της vds εγραψε στην πραμακ για την δεν πηρανε προσκληση για το μπαρμπεκιου :p , τοτε που πηρε φωτια του πετρουτσι
https://twitter.com/pramacracing/status/755279164165459968
Πρωι
http://www.raceresults.at/SDOResult/2016/Motorrad%20Rennen/Ducati%20Test%20Days/Day%201%20-%20morning%20session.pdf
Απογευμα
http://www.raceresults.at/SDOResult/2016/Motorrad%20Rennen/Ducati%20Test%20Days/Day%201%20-%20afternoon%20session.pdf
Πρωι γυρολογια
http://www.raceresults.at/SDOResult/2016/Motorrad%20Rennen/Ducati%20Test%20Days/Day%201%20-%20morning%20session%20-%20laptimes.pdf
Απογευμα γυρολογια
http://www.raceresults.at/SDOResult/2016/Motorrad%20Rennen/Ducati%20Test%20Days/Day%201%20-%20afternoon%20session%20-%20laptimes.pdf
To ducati του dovi επιασε 383.4 Wait what? :eek:
360 εως 370+ επαιζαν μπαλα οι τελικες.
Εχουν βελτιωθει στη σταθεροτητα στα φρενα , εχει καλο grip η πιστα και ειναι καλοι στην επιταχυνση και εχουν το δυνατοτερο μοτερ του γκριντ με διαφορα 15-25% σε μια πιστα με τεραστιες ευθειες. Ισως να εχει φθορα το πισω στον αγωνα επειδη ειναι too much ολα αυτα αλλα ολα δειχνουν οτι θα μπορεσει τη νικη καποιο ντουκατι μετα απο 6 σχεδον χρονια.
edit
https://twitter.com/Alex_66/status/755395084573630464
FotisFz1
19/07/2016, 23:49
Σοβαρα γραψανε τετοιες τελικες?
απιστευτο νουμερο
Σοβαρα γραψανε τετοιες τελικες?
απιστευτο νουμερο
http://www.raceresults.nu -->Ducati Test Days Motorrad Rennen Red Bull Ring --> results --> morning session sector times ή Download the results of this event :winka:
Εχυ$ε κανενας αλλος ?:a8::a30:
362816
362817
362818
https://media.ktm.com/assetbank-ktm/action/browseItems?categoryId=8585&categoryTypeId=1
BabisStinson
21/07/2016, 21:22
Τρέλλα!!! :)
MotoGP: Jack Miller confirms Gabarrini exit
Jack Miller has confirmed that he will not be working with current crew chief Cristian Gabarrini beyond 2016 ahead of the Italian's move to Ducati, where he will team up with reigning world champion Jorge Lorenzo.
While Gabarinni's appointment has not been made official, senior management at Honda indicated he will leave, with numerous sources also indicating he will re-join the Bologna factory, where he worked from 2005 to 2010.
“It's confirmed [that Gabarrini is leaving Honda],” said Miller on Friday afternoon, after ending FP2 14th fastest.
“It's a real shame. We're in the process now. A few things are going on behind the scenes. Him and I had a really good conversation down the phone. He's really sad to be leaving us. He really wanted to continue on this project but he didn't really feel like working at the moment.”
Gabarrini had been assigned to work alongside Miller for the duration of his three-year Moto3 contract with HRC, which ends at the close of 2017. Instead, he will work next to Lorenzo at Ducati, along with the majority of Andrea Iannone's current crew.
“He had a good offer on the other side so he couldn't say no,” continued Miller. “He had a good offer to stay with us. It's a shame but we'll go on from here and try to find someone else. I hope he enjoys his future with the '99 crew'.”
Meanwhile Miller has identified Patrick Unger, his crew chief from Aki Ajo's KTM Moto3 squad in 2014, as a suitable replacement. The pair came within two points of winning the 2014 Moto3 world championship in their last year together. The Australian is hopeful of securing a replacement in the coming months before the season ends.
“Patrick Unger worked with me [in Moto3]. I know we've been in contact. He retired after we worked together to have a kid. We're trying to get him out of retirement to come back because we had a great year together. We're trying to see what we can do there.
“There are another couple of things kicking around. We're trying to go through it now before it's all signed up for next year. We'll try to get someone before the end of the season.
“We've got a two-man squad at the moment, for setting up the bike. We've got a data guy, an electronics guy and then the crew chief. And they do the data together. Next year we're working on getting a three-man squad so one is data, one is electronics and one is crew chief. It's the same as Tito is running.”
It was revealed in Barcelona in June that Lorenzo's current crew chief Ramon Forcada would not make the move across to the Bologna factory. Thus a search for a suitable replacement began.
News emerged in Assen that Lorenzo had earmarked Gabarrini, who worked with Casey Stoner in his world title years in 2007 and 2011, as his favoured candidate.
While Ducati was unable to confirm the move, sporting director Paolo Ciabatti told Crash.net in Germany, “Honestly for this answer you can imagine we are not in the position to really comment on this, but it's clear that it will not be Ramon [Forcada – Lorenzo's current crew chief].
“It's also clear that it will not be Marco Rigamonti, the crew chief of Andrea Iannone. There were a few names mentioned and I think soon we will make the announcement.”
Asked again whether Ducati could comment on the matter on Thursday in Spielberg, Ciabatti admitted, “I think the move is decided but I don't know if it's decided to announce.”
At Ducati, Gabarrini will once again have Stoner's expertise to draw upon, with the former MotoGP world champion now enjoying his testing role for the factory.
On what made the Italian such a special crew chief, Miller added:
“I've learned so much. He's been an amazing influence, not only on my riding, but on my lifestyle. He's been really, really good with me. It's been emotional for sure. We have such a good bond together and we work really well. It really is a shame that he couldn't go on anymore. Who knows what could happen in the future. You know how it is in this paddock. Everything goes around in roundabouts.
“The way he works with the rider [is great]. He has a feeling. You get it with a certain crew chief and he's got it. They understand how the bike works and they understand from a rider's point of view what is going on. That'll be really missed with him.”
http://www.crash.net/motogp/feature/232748/1/miller-confirms-gabarrini-exit-names-ideal-replacement.html
GIOTIS750
13/09/2016, 19:40
365966
Red Bull KTM και στην Moto2
Επιβεβαιώθηκε επίσημα η συμμετοχή
http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=23589
MG-KTiNoS
11/10/2016, 15:17
Για ακόμα μια φορά ο Στόνερ τους εριξε πόρτα. Δεν θέλει να τρέξει στη θέση του Γιαννονε.
Αζ μη γκζεχνάμε όμως ότι ο Στονερίδης είχε μόνο ένα φίλο στα μοτο τζι πι, το Χόρχε.
Αν δε ντεριάζανε δεν θα συμπεθεριάζανε. :p
Θα του τα πει όμως τα κόλπα, όλα και καλά.
:a016:
Για ακόμα μια φορά ο Στόνερ τους εριξε πόρτα. Δεν θέλει να τρέξει στη θέση του Γιαννονε.
Αζ μη γκζεχνάμε όμως ότι ο Στονερίδης είχε μόνο ένα φίλο στα μοτο τζι πι, το Χόρχε.
Αν δε ντεριάζανε δεν θα συμπεθεριάζανε. :p
Θα του τα πει όμως τα κόλπα, όλα και καλά.
:a016:
save as... Και Print screen.
RaGe_Raptor
11/10/2016, 15:45
επίσης ας μην ξεχνάμε πως είχε σοβαρό πρόβλημα με τα νεφρά του.σε κάποια φάση μόνο το ένα ήταν λειτουργικό,δεν ξέρω αν έχει αναρρώσει πλήρως.ίσως παίζει κι αυτό το ρόλο του.
MG-KTiNoS
11/10/2016, 16:17
save as... Και Print screen.
Βάλε κι αυτό....
Εγώ πιστεύω ότι ο Χόρχες του Χρόνου θα λύσει το θέμα με τα λάστιχα
και η χειρότερη θέση που θα πάρει στη βαθμολογία θα είναι 4ος
Αν έρθει 5ος κερνάνω 10 μπύρες στο Γκρίκο.
:beer:
και η χειρότερη θέση που θα πάρει στη βαθμολογία θα είναι 4ος
Αν έρθει 5ος κερνάνω 10 μπύρες στο Γκρίκο.
:beer:
Θα στο κάνω εύκολο και θα κερνάς μια μπύρα κάθε φορά που δεν είναι στη 10άδα. Την πρώτη ε, όχι την τελευταία.
MG-KTiNoS
11/10/2016, 16:25
Θα στο κάνω εύκολο και θα κερνάς μια μπύρα κάθε φορά που δεν είναι στη 10άδα. Την πρώτη ε, όχι την τελευταία.
Στο τέλος του ΠΠος..... αν είναι κάτω από 4ος....
Αυτό είπα και αυτό θα γίνει.
:D
Α. Έγραψες "η χειρότερη θέση που θα πάρει μπλαμπλαμπλα" και θεώρησα ότι εννοούσες ανά αγώνα. Ναι, συνολικά, αυτό έλειπε, να πέσει κάτω από 4ος.
MG-KTiNoS
11/10/2016, 16:46
Α. Έγραψες "η χειρότερη θέση που θα πάρει μπλαμπλαμπλα" και θεώρησα ότι εννοούσες ανά αγώνα. Ναι, συνολικά, αυτό έλειπε, να πέσει κάτω από 4ος.
Η ντουκάτι αυτή τη στιγμή είναι 7η και 8η και του χρόνου στη Γιαμάχα θα είναι ο Βινιάλες
Άρα η 4η θέση δεν είναι και τόσο απλη υπόθεση.
Pάει να πει
-1ο Ντουκάτι
-Να περάσει το Ντάνο που τώρα είναι 5ος.
:)
και αυτά στη νέα ομάδα.
Η ντουκάτι αυτή τη στιγμή είναι 7η και 8η
Ο Χόρχες είναι 3ος με 50 τελευταίες θέσεις, όμως. Πόσο χειρότερα να τα πάει στη ντουκάτι; :lol:
Εγω κραταω πισινη γιατι και το 2010 που εφυγε ο 46 λεγαμε ότι θα βγαινει 5ος και 6ος...ομως βγηκε πρωταθλητής.
Οποτε δεν μιλαω μην του κανει κανα πυραυλο η Ντουκατι και παραμιλαμε...
Ναι, αλλά ο Ρόσσι είναι τιμονάρα. Είναι σαν να περιμένεις ο Μέσσι να πάει στον Πανηλειακό και να μη βάζει γκολ.
Οποτε δεν μιλαω μην του κανει κανα πυραυλο η Ντουκατι και παραμιλαμε...
Και τώρα το ντουκάτι ειναι πύραυλος, αλλά ώς εκεί
MG-KTiNoS
11/10/2016, 17:53
Εγώ πάντως αν έτρεχα στα Μέγαρα με το ΤΔΜ και είχα το Στόνερ από πίσω να μου λέει τα κόλπα
θα έκανα χρόνο 10 δευτερόλεπτα κάτω....
ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ (και δε θα κάνει ο Χόρχες?)
:rotflmao:
Ναι, αλλά ο Ρόσσι είναι τιμονάρα. Είναι σαν να περιμένεις ο Μέσσι να πάει στον Πανηλειακό και να μη βάζει γκολ.
Ο Ρόσσι με τη Ντουκάτι δεν έβαλε...
:D
Ήταν όμως ΑΛΛΗ ντουκάτι εκείνη και άλλη αυτή τώρα.
-μη λέμε κι ότιναναι-
Ο Ρόσσι με τη Ντουκάτι δεν έβαλε...
:D
Αυτό είναι σαν να περιμένεις να βάλει γκολ, αφού του κόψεις και τα 2 πόδια.
MG-KTiNoS
11/10/2016, 18:12
Αυτό είναι σαν να περιμένεις να βάλει γκολ, αφού του κόψεις και τα 2 πόδια.
άμα την έχεις μεγάλη....
:D
GIOTIS750
18/11/2016, 17:12
'Maybe Ducati kept the wings for another reason' ;)
http://www.crash.net/motogp/news/235284/1/maybe-ducati-kept-the-wings-for-another-reason.html
'Yamaha brought a very special fairing'
Speaking to MotoGP.com during the Valencia test, Monster Yamaha Tech 3 boss Herve Poncharal revealed: "The engineers of each factory have been checking [their bikes] with and without wings and clearly the wings were helping front load, front feedback, front confidence. This is easy to see on the data; it is not only riders' comments.
Giorgio_Rp:beer:
'Maybe Ducati kept the wings for another reason' ;)
http://www.crash.net/motogp/news/235284/1/maybe-ducati-kept-the-wings-for-another-reason.html
χαχα αυτο θα εβαζα μολιϛ σαυτο το θεμα κιολαϛ.
Το δραμα μαλλον θα συνεχιστει....
GIOTIS750
18/11/2016, 17:19
χαχα αυτο θα εβαζα μολιϛ σαυτο το θεμα κιολαϛ.
Το δραμα μαλλον θα συνεχιστει....
Κανονικα..
μεχρι να δουμε τα φερινγκ που θα τρεξουν .
:beer::beer:
Δεν απαγορευτικαν η χαζομαρα ειπα?
MG-KTiNoS
18/11/2016, 18:32
Το δραμα μαλλον θα συνεχιστει....
Το θέμα είναι ότι οι Ιταλοί τα τελευταία χρόνια είναι οι μόνοι που έχουν φέρει πραγματικές καινοτομίες τις οποίες ο Δον Εσπελέτα φροντίζει ν' ακυρώνει.
"Μη πλαίσιο" από κάρμπον,
δεσμοδρομικές βαλβίδες,
ηλ. σύστημα εκκίνησης,
αεροδυναμική πχ
Όλα αυτά όμως είναι αντίθετα με το πνεύμα των μοτο τζι πι που είναι η εξέλιξη της μοτοσυκλέτας.
Λογικά λοιπόν το δράμα θα συνεχιστεί γιατί θα πρέπει να εφευρίσκουν πάντα νέα κόλπα για να κόβουν τις ιδέες των άλλων.
Ένα σασμάν, φτιαγμένο από άλλους και κάτι μπλιμπλίκια με gps :D που προσπαθούν να λύσουν περίπου τα πάντα....
Είναι άραγε αρκετή εξέλιξη από την εποχή των 4τ?
Όποιος έχει μάτια βλέπει.
RaGe_Raptor
18/11/2016, 18:37
Απαγορεύτηκε το "μη πλαίσιο" ; δε νομίζω...
Απαγορεύτηκε το "μη πλαίσιο" ; δε νομίζω...
+1.
κανένας δεν τους απαγόρεψε το μη πλαίσιο αλλά ήταν μια μεγάλη αποτυχία.
εάν δεν απατώμαι μετά την αλλαγή του πλαισίου η ντουκάτι άρχισε την κατρακύλα.
απορώ γτ το συνεχίζουν στις πολιτικά ςς
GIOTIS750
18/11/2016, 19:23
Το θέμα είναι ότι οι Ιταλοί τα τελευταία χρόνια είναι οι μόνοι που έχουν φέρει πραγματικές καινοτομίες τις οποίες ο Δον Εσπελέτα φροντίζει ν' ακυρώνει.
"Μη πλαίσιο" από κάρμπον,
δεσμοδρομικές βαλβίδες,
ηλ. σύστημα εκκίνησης,
αεροδυναμική πχ
Όλα αυτά όμως είναι αντίθετα με το πνεύμα των μοτο τζι πι που είναι η εξέλιξη της μοτοσυκλέτας.
Λογικά λοιπόν το δράμα θα συνεχιστεί γιατί θα πρέπει να εφευρίσκουν πάντα νέα κόλπα για να κόβουν τις ιδέες των άλλων.
Ένα σασμάν, φτιαγμένο από άλλους και κάτι μπλιμπλίκια με gps :D που προσπαθούν να λύσουν περίπου τα πάντα....
Είναι άραγε αρκετή εξέλιξη από την εποχή των 4τ?
Όποιος έχει μάτια βλέπει.
:a10::beer:
edit για το μη πλαισιο στο μοτοτζιπι μηχανακι θα συμφωνησω με Ζευκα και Giorgio_Rp
.
@Wise Ναι απαγορευτηκαν.Αλλα ψαχνονται πως θα κανουν το Front end (με καινουργια αεροδυναμικα μαλλον) να εχει τα ιδια πλεονεκτηματα οπως με τα
φτερακια που κοβονται απο το 17
MG-KTiNoS
18/11/2016, 21:10
Απαγορεύτηκε το "μη πλαίσιο" ; δε νομίζω...
+1.
κανένας δεν τους απαγόρεψε το μη πλαίσιο αλλά ήταν μια μεγάλη αποτυχία.
εάν δεν απατώμαι μετά την αλλαγή του πλαισίου η ντουκάτι άρχισε την κατρακύλα.
απορώ γτ το συνεχίζουν στις πολιτικά ςς
Το μη πλαίσιο ακυρώθηκε όταν σταμάτησαν να φτιάχνουν λάστιχα για αυτό. Μονομάρκα το είπανε και τέλος.
Φυσικά τους πήρε η κατρακύλα γιατί τους χάλασαν ΟΛΟ το πρότζεκτ και άρχισαν από την αρχή.
(και χωρίς την άουντι θα ήταν αδύνατο)
υγ
Μαντεψιά....
ΑΝ τα πράματα δεν πάνε καλά για τους γιαμαχοχονταίους θα ξαναλλάξει ο κανονισμός
:D
Antonisss
18/11/2016, 21:55
Το θέμα είναι ότι οι Ιταλοί τα τελευταία χρόνια είναι οι μόνοι που έχουν φέρει πραγματικές καινοτομίες τις οποίες ο Δον Εσπελέτα φροντίζει ν' ακυρώνει.
"Μη πλαίσιο" από κάρμπον,
δεσμοδρομικές βαλβίδες,
ηλ. σύστημα εκκίνησης,
αεροδυναμική πχ
Όλα αυτά όμως είναι αντίθετα με το πνεύμα των μοτο τζι πι που είναι η εξέλιξη της μοτοσυκλέτας.
Λογικά λοιπόν το δράμα θα συνεχιστεί γιατί θα πρέπει να εφευρίσκουν πάντα νέα κόλπα για να κόβουν τις ιδέες των άλλων.
Ένα σασμάν, φτιαγμένο από άλλους και κάτι μπλιμπλίκια με gps :D που προσπαθούν να λύσουν περίπου τα πάντα....
Είναι άραγε αρκετή εξέλιξη από την εποχή των 4τ?
Όποιος έχει μάτια βλέπει.
Δεν πολυδιαφωνώ μαζί σου, αλλά αν παρατηρήσεις και στα τριγύρω μηχανοκίνητα, είναι το πολυφορεμένο cost cutting ώστε να μην φτάσουμε στο τέλος να βλέπουμε 10 μηχανάκια στο grid. Όσο για το κιβώτιο μαλακία της FIM ή της Dorna ή όποιου αποφασίζει τους τεχνικούς κανονισμούς γιατί το DCT θα ήταν απείρως φτηνότερο από το seamless της Honda, αλλά για να παρακάμψεις τους κανονισμούς πρέπει να καινοτομήσεις! Μέχρι δηλαδή να στο κόψουν και αυτό
Στα δυο πρωτα δεν εχειϛ δικιο, στο τριτο δεν θυμαμαι, στο τεταρτο εχειϛ δικιο , να ψοφησει η κατσικα του γειτονα αλλα αυτο ηταν και θεμα ασφαλειϛ , περιστατικο σουβλισμα στο τεξαϛ.
Και σε αλλα μηχανοκινητα ετσι ειναι, καποιοϛ/εργοστασιο/ομαδα/οδηγοϛ προσπαθει μεσω κατι να μειωσει/παει πισω τον αλλον/....
Επισηϛ, και οτι προσπαθησουν να παραβλεψουν, να ξεφυγουν , να βρουν παραθυρακι στουϛ κανονισμουϛ. Πιστευω εχει ψωμι ακομα η υποθεση.
εντιτ, υπαρχει μια ακρωϛ ενδιαφερουσα κ σχετικη συνεντευξη απο νταλινια, στο sportrider, 2-4 μερων νομιζω ,αϛ την βαλει καποιοϛ γιατι δεν μπορω να κανω κοπυ-πεηστ
MG-KTiNoS
19/11/2016, 09:38
Δεν πολυδιαφωνώ μαζί σου, αλλά αν παρατηρήσεις και στα τριγύρω μηχανοκίνητα, είναι το πολυφορεμένο cost cutting ώστε να μην φτάσουμε στο τέλος να βλέπουμε 10 μηχανάκια στο grid. Όσο για το κιβώτιο μαλακία της FIM ή της Dorna ή όποιου αποφασίζει τους τεχνικούς κανονισμούς γιατί το DCT θα ήταν απείρως φτηνότερο από το seamless της Honda, αλλά για να παρακάμψεις τους κανονισμούς πρέπει να καινοτομήσεις! Μέχρι δηλαδή να στο κόψουν και αυτό
'Οτι πραγματικά νέο είδαμε τα τελευταία χρόνια στο μοτ τζι πι απ τη ντουκάτι το είδαμε.
Οι άλλοι απλά αγωράζουν από δω και από κει.
(βαλβίδες κυβώτια, εγκεφάλους κλπ κλπ)
Οκ πληρώνουν προγραμματιστές. Σιγά το πράμα.
Ρε συ κατεστημένο έχουν καταντήσει και με το μείωση του κόστους σε λίγο θα πάμε και σε μονομάρκα.
:lol:
sapila racing
19/11/2016, 10:26
'Οτι πραγματικά νέο είδαμε τα τελευταία χρόνια στο μοτ τζι πι απ τη ντουκάτι το είδαμε.
Οι άλλοι απλά αγωράζουν από δω και από κει.
(βαλβίδες κυβώτια, εγκεφάλους κλπ κλπ)
Οκ πληρώνουν προγραμματιστές. Σιγά το πράμα.
Ρε συ κατεστημένο έχουν καταντήσει και με το μείωση του κόστους σε λίγο θα πάμε και σε μονομάρκα.
:lol:
Δεν μας τα λες καλά αγαπητε...
Η Ducati πειραματίστηκε και καλά έκανε, αλλά τελικά αναγκάστηκε σε οπισθοχώρηση σε αρκετά πράγματα. Καποια λόγω κανονισμών, ελαστικών κλπ και κάποια λόγω του οτι απλά δεν δούλευαν.
Οταν όμως λες οτι οι 'άλλοι' απλά αγοράζουν απο δω κι απο κει, είσαι λάθος 100%. Τα seamless κιβώτια ήταν μεγάλη εξέλιξη, η Honda το εφτιαξε πρώτη κι όλοι το αντεγραψαν αφού μετα απο ενα σημείο όποιος δεν το είχε ήταν χαμένος απο χέρι.
Καλώς η κακώς η Dorna αποφάσισε να αλλάξει τους κανονισμούς και το αποτέλεσμα που είδαμε φέτος την δικαίωσε.
Η Honda πχ έχει απο την αρχή της χρονιάς σημαντικό πρόβλημα γιατί έχασε το προβάδισμα που είχε λόγω προχωρημένων ηλεκτρονικών και όχι μόνον αφού χρησιμοποιούσε τον torque sensor στον αξονα κίνησης του γραναζιού ώστε να μπορεί να έχει πιο άμεση απόκριση στις αποφάσεις της ECU αντι να περιμένει να μετρήσει διαφορές στις ταχύτητες εμπρός και πίσω τροχού. Αυτό το έχασε, όπως και πολλά άλλα κι έτσι είδαμε το Yamaha να περνάει το Honda στην ευθεία, κατι που δεν είχαμε ξαναδεί.
Και η Yamaha έχασε με την controlled ECU, αλλά όχι τόσο όσο η Honda.
Η Ducatii απ την άλλη έχοντας πέρσι κάμποσα μηχανακια με την controlled ECU φέτος βρέθηκε να έχει προβάδισμα απο την αρχή τη χρονιάς.
Η Suzuki πάλι αναβαθμίστηκε καθώς βρέθηκε με πάρα πολύ καλύτερα ηλεκτρονικά απ ότι είχε!
Ταυτόχρονα ο κανονισμός επέβαλε στους κατασκευαστές να δίνουν στις δορυφορικές ομάδες κατα βάση εργοστασιακά μηχανάκια και όχι υποδεέστερα, έτσι είδαμε αυτα που είδαμε.
Επίσης τα φτερά δεν κόβονται επειδή είναι ανασφαλή για τους οδηγούς σε περίπτωση τούμπας, σιγα μην το πίστεψε κανείς. Οι μοτοσυκλέτες εχουν πολλά άλλα εξαρτήματα που εξέχουν και μπορούν να προκαλέσουν τραυματισμούς.
Η ουσία είναι οτι οταν έχει φτάσει το Ducati τα 350 χλμ, δεν φτάνουν πια οι πίστες και οι υποδομές ασφαλείας που έχουν, οπότε απλά θα πρέπει να τους κόψουν την τελική. Αυτός είναι ο πραγματικός λόγος που κόβονται αυτα τα αεροδυναμικά βοηθήματα, κι ας μας το σερβίρουν αλλιώς.
Το 2017 θα είναι απ ότι φαίνεται αλλη μια πολύ καλή χρονιά για το Motogp και το θέαμα.
Η Michelin πλέον έχει data για τις πίστες και θα βελτιώσει κι αλλο τα ελαστικά της και οι κατασκευαστές που είχαν θέματα με την νέα ECU θα εχουν χρόνο να βελτιωθούν.
astroman76
19/11/2016, 12:35
νομιζω κατι σαν αυτο θα ειναι 100% οκ...γρηγορο φοτοσοπ για να καταλαβετε
374225
sapila racing
19/11/2016, 12:40
νομιζω κατι σαν αυτο θα ειναι 100% οκ...γρηγορο φοτοσοπ για να καταλαβετε
374225
Ωραίο το έκανες. Κάπως έτσι το φανταζόμουν απο αυτα που ειπώθηκαν!
Ετσι δεν εξέχουν τα φτερά και πλέον παίζει με τον κανονισμό κανονικά.
Θα έχει πολύ δουλειά ο technical director....
astroman76
19/11/2016, 12:47
Ωραίο το έκανες. Κάπως έτσι το φανταζόμουν απο αυτα που ειπώθηκαν!
Ετσι δεν εξέχουν τα φτερά και πλέον παίζει με τον κανονισμό κανονικά.
Θα έχει πολύ δουλειά ο technical director....
κατι σαν τα 88-89 YZR500 αλλα αντι για αεραγωγοι για τα ψυγεια θα ειναι wings αυτο μου ηρθε στο μυαλο αν και νομιζω υπαρχουν και αλλες μηχανες με κατι παρομιο Ducati 999 για παραδηγμα αλλα σε μικρο βαθμο...
374226
νομιζω κατι σαν αυτο θα ειναι 100% οκ...γρηγορο φοτοσοπ για να καταλαβετε
374225
ωραία σκαλωσιά.
MG-KTiNoS
19/11/2016, 12:52
Οταν όμως λες οτι οι 'άλλοι' απλά αγοράζουν απο δω κι απο κει, είσαι λάθος 100%. Τα seamless κιβώτια ήταν μεγάλη εξέλιξη, η Honda το εφτιαξε πρώτη κι όλοι το αντεγραψαν αφού μετα απο ενα σημείο όποιος δεν το είχε ήταν χαμένος απο χέρι.
To αγώρασε από κάποιους άγγλους που φτιάχνουν τέτοια για φ1
(ίσως θα μπορούσε να φτιάξει ίσως κόστιζε πιο λίγο έτσι)
sapila racing
19/11/2016, 13:13
To αγώρασε από κάποιους άγγλους που φτιάχνουν τέτοια για φ1
(ίσως θα μπορούσε να φτιάξει ίσως κόστιζε πιο λίγο έτσι)
Προφανώς αναφέρεσαι στην Xtrack, http://www.xtrac.com/ που φτιάχνει παρόμοια συστήματα για αυτοκίνητα κι έχει συνεργαστεί με την Honda σε εφσρμογές αυτοκινήτων.
Ομως οι σχετικές πατέντες για το σύστημα του RCV ειναι της Honda οπότε δεν μπορείς να πείς οτι αγόρασαν ενα έτοιμο σύστημα.
Η σχεδιαστική δουλειά εγινε στο R&D του HRC, το αν πήραν ιδέες για να το φτιαξουν απο άλλο προυπάρχον σύστημα δεν λέει κάτι.
Οταν φορέθηκε στο RCV και δεν το είχε κανείς άλλος ήταν τόσο μοναδικό και μυστικό που είχαν μόνο εναν μηχανικό να αλλάζει set up στο κιβώτιο για να μην διαρρεύσει το πως δουλεύει.
Antonisss
19/11/2016, 13:50
νομιζω κατι σαν αυτο θα ειναι 100% οκ...γρηγορο φοτοσοπ για να καταλαβετε
374225
πω πω αν κάνουν κάνα αστείο και είναι έτσι θα ναι και για πολύ κράξιμο...
astroman76
19/11/2016, 14:02
πω πω αν κάνουν κάνα αστείο και είναι έτσι θα ναι και για πολύ κράξιμο...
το θεμα ειναι να βαλουν τα wings νομιμα πανω στην μηχανη , δεν νομιζω να τους ενδιαφερει η εμφανιση εδω και χρονια εκει στην ντουκατι :D
MG-KTiNoS
19/11/2016, 14:23
Προφανώς αναφέρεσαι στην Xtrack, http://www.xtrac.com/ που φτιάχνει παρόμοια συστήματα για αυτοκίνητα κι έχει συνεργαστεί με την Honda σε εφσρμογές αυτοκινήτων.
Ομως οι σχετικές πατέντες για το σύστημα του RCV ειναι της Honda οπότε δεν μπορείς να πείς οτι αγόρασαν ενα έτοιμο σύστημα.
Η σχεδιαστική δουλειά εγινε στο R&D του HRC, το αν πήραν ιδέες για να το φτιαξουν απο άλλο προυπάρχον σύστημα δεν λέει κάτι.
Οταν φορέθηκε στο RCV και δεν το είχε κανείς άλλος ήταν τόσο μοναδικό και μυστικό που είχαν μόνο εναν μηχανικό να αλλάζει set up στο κιβώτιο για να μην διαρρεύσει το πως δουλεύει.
ΑΝ δεν κάνω λάθος γιατί πάνε χρόνα ήταν κάποιοι άλλοι νομίζω Ζέροσιφτ ή κάπως έτσι
(η τελική μορφή της πατέντας φυσικά είναι της Χόντα αλλά αυτό δε λέει ότι το έφτιαξαν ή το αγόρασαν)
Λίγους μήνες μετά το έβαλε και η Ντουκάτι αλλά δεν έιπαν κουβέντα για το τι και πως
(πριν τη Γιαμάχα άρα έπαιζε από καιρό)
GIOTIS750
20/11/2016, 10:02
Lorenzo open to having Stoner as a rider coach
http://gpxtra.com/2016/11/19/lorenzo-open-stoner-rider-coach/
Davies: I’d love to see how I stack up in MotoGP
19 November 2016
Off the back of six straight wins in World Superbikes, Chaz Davies remains solely focused on the 2017 title and explains why he wouldn't jump to MotoGP lightly.
Read more at http://www.crash.net/wsbk/news/235305/1/davies-id-love-to-see-how-i-stack-up-in-motogp.html#XydEbo1vZM8tx2Mq.99
GIOTIS750
20/11/2016, 19:39
https://www.youtube.com/watch?v=jh6lMmMfOt0
https://www.youtube.com/watch?v=jh6lMmMfOt0
slzr:beer:
GIOTIS750
20/11/2016, 19:40
https://www.youtube.com/watch?v=4fW0fYRyw08
https://www.youtube.com/watch?v=4fW0fYRyw08
SHOOTER045:beer:
nik69:beer:
slzr:beer:
WiSe:beer:
GIOTIS750
21/11/2016, 11:04
https://www.youtube.com/watch?v=hKDuPZYd0F4
https://www.youtube.com/watch?v=hKDuPZYd0F4
WiSe:beer:
astroman76
21/11/2016, 11:16
374317
oldschool
GIOTIS750
22/11/2016, 10:46
&A: ten interesting facts on the Valencia tests
We draw some conclusions about the two-day test in Spain: Lorenzo's debut with Ducati, the Yamaha highs and lows, the Honda Big Bang
Read more: MotoGP, Q&A: ten interesting facts on the Valencia tests | GPone.com
The tests at Valencia provided a final opportunity to see all of the MotoGP riders on track together until next year. It was an intense two-day session, with 12 riders changing team and some interesting questions being raised. We also saw the new bikes, some talented 'new' riders and much more.
The numbers don't always say it all, as everyone was working on different things, but the Spanish two-day session did throw up a lot of interesting points for discussion.
We've tried to sum these up with 10 questions and the related answers.
WAS LORENZO'S DEBUT ON THE DUCATI A POSITIVE ONE? Yes, and it had been a while since we'd seen a rider smile as he got off the Desmosedici for the first time. Day one was topped off with the 3rd fastest time, while on day two Jorge closed 8th. The Majorcan had a lot to get done in order to give the engineers as much info as possible, considering Valencia was his first and last test of 2016.
WHY DID DUCATI USE THE WINGLETS? - The appendages will be banned as of 2017, but the factory bikes continued to use them during the test. Gigi Dall’Igna explained the reasoning: “we wanted to compare the 2016 and 2017 chassis without any other variables and without wasting our (limited) time in order to sort the setup”. Dovizioso tested the GP16 without wings and test rider Michele Pirro also rode a bike with the smooth fairing.
WHY DID LORENZO'S #99 FEATURE TWO DEVILS? - There are his new graphics for next season. He previously had one 9 with horns and one with a halo but the Majorcan seems to have become more a devil with the red bike... An interesting aside: Lin Jarvis (Yamaha managing director) is very religious and never liked Lorenzo's use of these symbols.
HOW WAS VINALES IMMEDIATELY SO FAST? - His move from Suzuki to Yamaha is perhaps the least critical move, as the two Japanese MotoGP bikes are conceptually similar. Both have an in-line 4-cylinder engine and this has a bearing on the chassis and riding style. So Maverick would have found the M1 very similar to the GSX-RR.
WHY WAS VINALES FASTER THAN ROSSI? - Maverick was a lot quicker than his new team-mate, lapping 0”734 of a second faster. But we're not talking about qualifying, this was a test. Vinales used the 2016 M1 over the two days, and had the sole task of gaining experience. Valentino meanwhile continued with the development work, comparing the new and old bikes and testing different If we consider that the Doctor lapped in 1’30”128 in qualifying, the gap to the Spaniard drops to just two tenths.
DID ROSSI LIKE THE 2017 M1? - Unfortunately no, even if Valentino tempered his comments. He was not impressed by the first evolution of the engine: “we expected more”, while he reserves judgment on the frame, “I'll wait to test it again at Sepang before I form a final opinion”. More dark than light, for now at least.
WHO WAS THE SURPRISE? - Aleix Espargarò on the Aprilia. On the RS-GP, the Spaniard didn't just replicate his qualifying time with the Suzuki, but also went one second faster than times set by Bautista and Bradl.
WHO WAS THE DISAPPOINTMENT? - Karel Abraham, on his return to MotoGP. It can't be said that the Czech rider is lacking in experience, but he was definitely lacking in speed at Valencia. On the final day, only Suzuki test rider Tsusa finished behind him.
IS THE NEW HONDA ENGINE A BIG BANG? - We're referring to the power strokes that, with this type of engine, don't fire at equal intervals but in close succession. Technicalities aside, the HRC technicians were keeping their mouths shut, but the Honda 4-cylinder definitely sounds very different now…
HOW DID KTM PERFORM? - Better than in the race, that's for sure. Smith is not yet fully fit, but Pol Espargarò provides clear indications. A 1”878 gap is not small on a short track such as Valencia but, if we make a comparison, it is in line with times set by Suzuki on its return: Aleix closed the first tests 1”619 from the front.
WHO WAS THE BEST 'NEW-ENTRY'? - The prize is divided between the two Tech3 riders Jonas Folger and Johann Zarco. The German closed in 10th place, less than a second from Vinales, and the Frenchman was only 0.067 behind. The unluckiest of all was Rins who injured two vertebrae, Lowes also crashed hard on day one, ruling himself out of day two.
Read more: MotoGP, Q&A: ten interesting facts on the Valencia tests | GPone.com http://www.gpone.com/en/2016112137172/motogp/answers-and-facts-ten-questions-on-the-valencia-tests.html#ixzz4QjHr2SFx
.
Giorgio_Rp:beer:
spyro:beer:
ptc:beer:
foogr01:beer:
el_hymador
22/11/2016, 11:07
Το θέμα είναι ότι οι Ιταλοί τα τελευταία χρόνια είναι οι μόνοι που έχουν φέρει πραγματικές καινοτομίες τις οποίες ο Δον Εσπελέτα φροντίζει ν' ακυρώνει.
"Μη πλαίσιο" από κάρμπον,
δεσμοδρομικές βαλβίδες,
ηλ. σύστημα εκκίνησης,
αεροδυναμική πχ
Όλα αυτά όμως είναι αντίθετα με το πνεύμα των μοτο τζι πι που είναι η εξέλιξη της μοτοσυκλέτας.
Λογικά λοιπόν το δράμα θα συνεχιστεί γιατί θα πρέπει να εφευρίσκουν πάντα νέα κόλπα για να κόβουν τις ιδέες των άλλων.
Ένα σασμάν, φτιαγμένο από άλλους και κάτι μπλιμπλίκια με gps :D που προσπαθούν να λύσουν περίπου τα πάντα....
Είναι άραγε αρκετή εξέλιξη από την εποχή των 4τ?
Όποιος έχει μάτια βλέπει.
Χτήνε, ο μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων της Suzuki, ήταν πολύ έξυπνος ως σύλληψη, (για να ξεπεράσει τα εμπόδια των κανονισμών) και ήδη εφαρμόζεται στο νέο GSX-R1000. Δεν είναι μόνο η Ducati...
Το μη πλαίσιο ακυρώθηκε όταν σταμάτησαν να φτιάχνουν λάστιχα για αυτό. Μονομάρκα το είπανε και τέλος.
...
τεράστιο leap στη σκέψη σου.
και άλλα μηχανάκια δε δούλεψαν πολύ με συγκεκριμένα λάστιχα, κανείς δε κατηγόρησε τα πλαίσια τους τόσο πολύ όσο κατηγορήθηκε αυτό της Ducati, από όλους τους οδηγούς που το δούλεψαν.
όταν έκανε χαμό ο Rossi το 2007 με τα Michelin (έναντι των Bridgestone) η φήμη του πλαισίου της Yamaha είχε ήταν μια χαρά ισχυρή (αν όχι η ισχυρότερη του grid)
Καλά, μη λέμε τώρα ότι οι κατά καιρούς περιορισμοί-κανονισμοί έχουν "ρίξει" τα ντουκάτια και ευνοούν τους γιαπωνέζους.
GIOTIS750
22/11/2016, 17:28
Το αορατο μη πλαισιο σταματησε αφου ειδαν και αποειδαν οτι δεν κανει για τζιπι ////ειδικα αυτο να βγαινει απο την στροφη και να πηγαινει σαν αγριο Μαστανγκ που προσπαθεις να το δαμασεις .... απο το αντισουζα και αποτο τρακσιον δεν ηξερε που να κοψει ναι που να δωσει ο εγκεφαλος....μακαρι να ηταν τα λαστιχα ,καπως θα το βολευαν.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ για τζιπι ....και ετσι πηγε στα σουπερμπαικ οπου δουλεψε και ειναι και γαμω αποτι δειχνουν τα αποτελεσματα
αλλα σαν 1098 κανενα!!!!!!!!
\https://www.youtube.com/watch?v=o9Y_BPkrlco
https://www.youtube.com/watch?v=o9Y_BPkrlco
GIOTIS750
22/11/2016, 21:36
New Suzuki MotoGP signing Andrea Iannone impressed with bike handling
http://www.autosport.com/news/report.php/id/127222/iannone-impressed-with-suzuki-handling
New Suzuki MotoGP signing Andrea Iannone impressed with bike handling
http://www.autosport.com/news/report.php/id/127222/iannone-impressed-with-suzuki-handling
Παραλειπόμενα από την συνέντευξη.
374387
MG-KTiNoS
22/11/2016, 22:18
τεράστιο leap στη σκέψη σου.
και άλλα μηχανάκια δε δούλεψαν πολύ με συγκεκριμένα λάστιχα, κανείς δε κατηγόρησε τα πλαίσια τους τόσο πολύ όσο κατηγορήθηκε αυτό της Ducati, από όλους τους οδηγούς που το δούλεψαν.
όταν έκανε χαμό ο Rossi το 2007 με τα Michelin (έναντι των Bridgestone) η φήμη του πλαισίου της Yamaha είχε ήταν μια χαρά ισχυρή (αν όχι η ισχυρότερη του grid)
Όταν σταμάτησαν να φτιάχνουν λάστιχα ειδικά για τη ντουκάτι το πρότζεκτ πεθάνε.
Πολύ απλά γιατί οι μεν ήθελαν άκαμαπτο σκελετό ελαστικού και οι δε μαλακό.
Αυτό το να προσαρμόζεις τη μηχανή στα λάστιχα είναι πολύυυ παράξενο!
Φαντάσου πχ να πα΄ρεις τηλέφωνο το λαστιχά και να του πεις...
-Μαστορα έχουμε λάστιχα για ον οφ?
Όχι?
καλά δεν υπάρχει πρόβλημα θα πάρω τσόπερ !
:lol:
suzuki, ktm με καλιο γιατι ο 44 εχει μπαν απο γιαμαχα, pramac, avintia, vds κλπ ειναι χερεθ με σβκ.
hrc ακυρωθηκε γιατι ειπαν οτι η δυουλεια τουϛ τελειωσε για φετοϛ.
ολα τα γιαμαχα ειναι σεπανγκ, αλλα δεν κινειτε τιποτα απο κοσμο, τζουρναλιστ, κανονικο private,σε αντιθεση με χερεθ που εχει κοσμο.
στο wsbk 2017 season θεμα εχω βαλει site με live χρονουϛ
RaGe_Raptor
23/11/2016, 18:18
374433
petrucci gp17 με φτερακια, ρεντινγκ gp 16 χωριϛ
unfckingbelievable :a014:
Ελαφρως off-topic αλλα ο JLo οδηγησε την πρωταθλητρια F1 της Mercedes. Λετε να μας φυγει και να κλαιμε; :rolleyes:
https://www.youtube.com/watch?v=e-CoIUiVDfk
374433
Εντάξει δοκιμές είναι . Αλλά τόσο κοντά τα περιορισμένα superbikes με τα δευτεροκλασάτα motogp?
sapila racing
24/11/2016, 09:23
Εντάξει δοκιμές είναι . Αλλά τόσο κοντά τα περιορισμένα superbikes με τα δευτεροκλασάτα motogp?
Είναι τόσο κοντά λόγω της μικρής κλειστής πίστας και της χαμηλής θερμοκρασίας.
Οπως είπε κι ο Alex Lowes που καbαλούσε το Yamaha R1M (WSBK):
“The problem is that it's too cold for the Michelin tire here,” said the Yamaha WorldSBK rider. “In the cold temperatures our tire is a lot better and if you put the Michelin tires onto the Superbike we'd be a lot slower than today. I've raced the MotoGP bike and when the tire suits the track they're loads faster than the Superbike.
Νταξ παιδιά συμβαίνουν αυτά τα προβληματάκια με τα καινούρια λάστιχα.
Μέχρι το 2023 θα έχουν βελτιωθεί τα πράγματα με τη μισελέν.
devil's animal
24/11/2016, 09:54
ολη την χρονια οι χρονοι ειναι για το αναθεμα σε σχεση με αλλες χρονιες...και ο συνολικος χρονος αγωνα, και τα χρονομετρημενα σε πολλες περιπτωσεις ειναι χειροτεροι απο περυσι και προπερσι...
και ολα αυτα λογω ελαστικων...
δεν ειναι κρυφο μυστικο...
αλλα 'νταξει...εχουν ακομα χρονο να γ@μησουν και την επομενη χρονια, οπως γ@μησαν και την προηγουμενη...:rolleyes:
μια χαρα ειναι τα ελαστικα. Στο συνολο μολιϛ μια παραπανω πτωση απο το 2015 και φαστεστ λαπ σπασανε, σπασανε κ αλλα ρεκορντ μετα απο τα γαμηστερα μπριτζεστοουν που επαιζαν μπαλα μονα τουϛ τοσα χρονια. Το θεμα ειναι αυτο που που λεει ο σαπιλα + αυτο που λεει ο λοουεϛ. Εδω τα gp ερχονται ανοιξη με 30 βαθμουϛ κ 50 ασφαλτο ενω τα σβκ οκτωβρη, ενω ειναι η πιο κλεστη πιστα και στα δυο καλενταρια.
Βαλτουϛ σεπανγκ, που ειναι δυο λεπτα ο γυροϛ, ιδιεϛ συνθηκεϛ ολο το χρονο, κ προλαβαινουν να ξαμολυσουν 270+ αλογα για πολυ ωρα κ θα δειϛ χαοϛ;)
sapila racing
24/11/2016, 10:33
ολη την χρονια οι χρονοι ειναι για το αναθεμα σε σχεση με αλλες χρονιες...και ο συνολικος χρονος αγωνα, και τα χρονομετρημενα σε πολλες περιπτωσεις ειναι χειροτεροι απο περυσι και προπερσι...
και ολα αυτα λογω ελαστικων...
δεν ειναι κρυφο μυστικο...
αλλα 'νταξει...εχουν ακομα χρονο να γ@μησουν και την επομενη χρονια, οπως γ@μησαν και την προηγουμενη...:rolleyes:
Περίεργο.
Εγώ νόμιζα οτι στον 1ο και στον τελευταίο αγώνα ο Lorenzo διέλυσε το ρεκόρ πίστας, με control ECU κλπ.
Αλλους αγώνες εβλεπα?
Φυσικά το ότι σε πολλούς αγώνες έβρεχε δεν βοήθησε για να δούμε καλούς χρόνους, αλλά και το οτι είχαμε τοσους νικητες εμένα μου κάνει.
Αν με το 'εχουν ακομα χρονο να γ@μησουν και την επομενη χρονια, οπως γ@μησαν και την προηγουμενη' εννοείς να έχουμε πάλι τόσους νικητές και πρωταγωνιστές, εμένα μου κάνει μια χαρα.
devil's animal
24/11/2016, 15:55
Αν με το 'εχουν ακομα χρονο να γ@μησουν και την επομενη χρονια, οπως γ@μησαν και την προηγουμενη' εννοείς να έχουμε πάλι τόσους νικητές και πρωταγωνιστές, εμένα μου κάνει μια χαρα.
στο βαθρο συνηθως ανεβαινουν τα καλυτερα πακετα*....
φετος υπηρχαν νικητες που σε ΚΣ δεν θα ανεβαιναν...και με το ΚΣ δεν εννοω την βροχη ή την θερμοκρασια, ασε που και αυτα επαιξαν παραπανω ρολο φετος απο αλλες χρονιες, αλλα εννοω τους αλλους παραγοντες που μεταξυ αυτων ειναι και τα λαστιχα...
ξερεις ποσο δυσκολο ειναι σ'αυτο το επιπεδο να ανεβει δορυφορικο στο 1ο σκαλι...και φετος συνεβει ουκ ολιγες φορες...γιατι δεν ειναι μονο το δορυφορικο το θεμα..ειναι και ο οδηγος που κατα μεγαλο ποσοστο ειναι δευτεροκλασατος...αρα εχουμε ενα μη ανταγωνιστικο πακετο (θεωρητικα) που σπαει το κατεστημενο και παιρνει νικες...
ναι αλλα πως τις παιρνει τις νικες? βοηθαει η τυχη, ο καιρος, οι κανονισμοι, τα λαστιχα και αλλα πολλα...
περιεργο παντως που λες οτι σου κανει μια χαρα...γιατι οι περισσοτεροι που βλεπουμε μοτοσυκλετιστικους αγωνες δεν θελουμε να παρεμβαινει η τυχη και οι κανονισμοι για να δουμε τον νικητη...ή τουλαχιστον θελουμε η τυχη να παιζει τον μικροτερο δυνατο ρολο στην αναδειξη του πρωταθλητη...γιατι ειναι αδυνατον να μην υπαρχει τυχη σε κατι....
φετος με τους κανονισμους για τις κοινες ecu και τα λαστιχα δεν πηγαν μπροστα το αθλημα κατα την γνωμη μου...για να μην ξεχναμε και την εξελιξη...
*συνδυασμος μοτοσυκλετας, αναβατη και ομαδας..
θα μαϛ χαζεψει ο αλλοϛ, 38.720 , πιο γρηγορα κ απο τον ποουλμαν ροσσι τον απριλη. :bawl:
πεφτει φυστικωμα καλο
ενω η καβα ειναι εκει 4η ημερα και δοκιμαζει ενα σωρο πραγματα. Δευτερα τριτη βρεγμενο, σημερα 20 γυροϛ simulation , ταχυτητεϛ, αλλαγεϛ στουϛ κανονισμουϛ στιϛ μπαταριεϛ κλπ
θα μαϛ χαζεψει ο αλλοϛ, 38.720 , πιο γρηγορα κ απο τον ποουλμαν ροσσι τον απριλη. :bawl:
πεφτει φυστικωμα καλο
ενω η καβα ειναι εκει 4η ημερα και δοκιμαζει ενα σωρο πραγματα. Δευτερα τριτη βρεγμενο, σημερα 20 γυροϛ simulation , ταχυτητεϛ, αλλαγεϛ στουϛ κανονισμουϛ στιϛ μπαταριεϛ κλπ
Ο Rea έκανε τόσο?
sapila racing
24/11/2016, 16:45
στο βαθρο συνηθως ανεβαινουν τα καλυτερα πακετα*....
φετος υπηρχαν νικητες που σε ΚΣ δεν θα ανεβαιναν...και με το ΚΣ δεν εννοω την βροχη ή την θερμοκρασια, ασε που και αυτα επαιξαν παραπανω ρολο φετος απο αλλες χρονιες, αλλα εννοω τους αλλους παραγοντες που μεταξυ αυτων ειναι και τα λαστιχα...
ξερεις ποσο δυσκολο ειναι σ'αυτο το επιπεδο να ανεβει δορυφορικο στο 1ο σκαλι...και φετος συνεβει ουκ ολιγες φορες...γιατι δεν ειναι μονο το δορυφορικο το θεμα..ειναι και ο οδηγος που κατα μεγαλο ποσοστο ειναι δευτεροκλασατος...αρα εχουμε ενα μη ανταγωνιστικο πακετο (θεωρητικα) που σπαει το κατεστημενο και παιρνει νικες...
ναι αλλα πως τις παιρνει τις νικες? βοηθαει η τυχη, ο καιρος, οι κανονισμοι, τα λαστιχα και αλλα πολλα...
περιεργο παντως που λες οτι σου κανει μια χαρα...γιατι οι περισσοτεροι που βλεπουμε μοτοσυκλετιστικους αγωνες δεν θελουμε να παρεμβαινει η τυχη και οι κανονισμοι για να δουμε τον νικητη...ή τουλαχιστον θελουμε η τυχη να παιζει τον μικροτερο δυνατο ρολο στην αναδειξη του πρωταθλητη...γιατι ειναι αδυνατον να μην υπαρχει τυχη σε κατι....
φετος με τους κανονισμους για τις κοινες ecu και τα λαστιχα δεν πηγαν μπροστα το αθλημα κατα την γνωμη μου...για να μην ξεχναμε και την εξελιξη...
*συνδυασμος μοτοσυκλετας, αναβατη και ομαδας..
Μα σε κάθε αγώνα πάντα το καλύτερο 'πακέτο' είναι που θα κερδίσει, εκτός κι αν πέσει απο λάθος του ή έχει έξοδο.
Τοι ίδιο συνέβη και φέτος.
Η βασική διαφορά είναι οτι φέτος ο καθένας είχε επιλογή απο 2 η και 3 διαφορετικα λάστιχα που μπορούσε να επιλέξει.
Το ποιός ρίσκαρε ή δεν ρίσκαρε και έκανε την σωστή ή την λάθος τελικά επιλογή και κέρδισε ή δεν κέρδισε, είναι κι αυτό θέμα οδηγού και ομάδας.
Oπου λές 'πακέτο' βάλε λοιπόν και την επιλογή ελαστικού. Εγώ το προτιμώ όπως προείπα γιατί έτσι έχει πλέον καποια πιθανότητα να ανέβει στο βάθρο η και να κερδίσει ο δευτεροκλασάτος με το δορυφορικό, που τολμησε να κάνει μια επιλογή που θα δούλευε μόνο υπο συνθήκες, πχ αν στεγνωνε η πίστα πιο γρήγορα απ οτι περίμεναν όλοι. η αντίθετα αν ξανάρχιζε να βρέχει ενω ολοι περίμεναν να στεγνώσει η αν έπεφτε η θερμοκρασία ή αν ανέβαινε κοκ.
Είναι μέρος του αγώνα κι αυτό!
Βαλε επίσης στην εξίσωση οτι απο το 2016 οι δορυφορικές μοτο είναι πολύ πιο κοντα στις factory απ οτι ηταν ποτε.
Ο Rea έκανε τόσο?
ναι. ενα γυρο μονο εκανε. Ενα εξω, ενα εκανε ,ενα μεσα παλι, λογικα με qualifier λαστιχο.
ο σαικϛ τα βρηκε μπαστουνια με τιϛ αλλαγεϛ.
υπαρχει ενα 38.0 απο αλεξ λοουεϛ, αλλα δεν ξερω αν ισχυει.
edit λαθοϛ ειναι.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.