View Full Version : Βενζίνη VS Diesel VS Αέριο... Ποιό το οικονομικότερο;
lleonidas
20/12/2017, 09:28
Devil's να σου πω την άποψή μου γι'αυτό που γράφεις... πριν από δέκα περίπου χρόνια που είχε βγει εκείνο το φιρμάνι που έλεγε ότι μπορούμε ελεύθερα να αγοράσουμε οποιοδήποτε όχημα αξίας μέχρι 50.000€, υπήρξαν πολλοί Έλληνες οι οποίοι είχαν λεφτάκια κ γουσταραν να τα τοποθετήσουν σε μία boxster,ένα impreza,ένα Rav4 ή ό,τι άλλο τέλος πάντων αγοράστηκε τότε κ γέμισε ο τόπος διλιτρα-τρίλιτρα.Αυτο δε σημαίνει ότι είχαμε ανάγκη για τέτοιο οχήματα...και με ένα swiftάκι θα βολευόμασταν αλλά όπως κ εσύ ξέρεις,η αγορά δίτροχου ή τετράτροχου δε γίνεται μόνο από ανάγκη :)
Αυτές τις αγορές λοιπόν που το κράτος επέτρεψε τότε, έρχεται σύντομα και τις τιμωρεί...το ίδιο τώρα με τη φημολογούμενη αύξηση του πετρελαίου κίνησης.Ε αυτό δεν είναι άθλιο; Γιατί πρέπει να απολογηθεί ο πολίτης που έχει νόμιμα κάποια χρήματα και θέλει να τα διαθέσει για ένα αυτοκίνητο,άσχετα αν χρησιμοποιεί το 1% ή το 80% των δυνατοτήτων αυτού του οχήματος; Εννοείται πως δεν αναφέρομαι σε όσους φεσώνουν το κράτος ή τις τράπεζες και σε όσους έπαιρναν μισθό 600€ κ έβαζαν δόση αυτοκινήτου 400€!
devil's animal
20/12/2017, 09:57
Devil's να σου πω την άποψή μου γι'αυτό που γράφεις... πριν από δέκα περίπου χρόνια που είχε βγει εκείνο το φιρμάνι που έλεγε ότι μπορούμε ελεύθερα να αγοράσουμε οποιοδήποτε όχημα αξίας μέχρι 50.000€, υπήρξαν πολλοί Έλληνες οι οποίοι είχαν λεφτάκια κ γουσταραν να τα τοποθετήσουν σε μία boxster,ένα impreza,ένα Rav4 ή ό,τι άλλο τέλος πάντων αγοράστηκε τότε κ γέμισε ο τόπος διλιτρα-τρίλιτρα.Αυτο δε σημαίνει ότι είχαμε ανάγκη για τέτοιο οχήματα...και με ένα swiftάκι θα βολευόμασταν αλλά όπως κ εσύ ξέρεις,η αγορά δίτροχου ή τετράτροχου δε γίνεται μόνο από ανάγκη :)
Αυτές τις αγορές λοιπόν που το κράτος επέτρεψε τότε, έρχεται σύντομα και τις τιμωρεί...το ίδιο τώρα με τη φημολογούμενη αύξηση του πετρελαίου κίνησης.Ε αυτό δεν είναι άθλιο; Γιατί πρέπει να απολογηθεί ο πολίτης που έχει νόμιμα κάποια χρήματα και θέλει να τα διαθέσει για ένα αυτοκίνητο,άσχετα αν χρησιμοποιεί το 1% ή το 80% των δυνατοτήτων αυτού του οχήματος; Εννοείται πως δεν αναφέρομαι σε όσους φεσώνουν το κράτος ή τις τράπεζες και σε όσους έπαιρναν μισθό 600€ κ έβαζαν δόση αυτοκινήτου 400€!
εσυ το βλεπεις τιμωρια...
καποιος αλλος μπορει να το βλεπει σαν αποδοση δικαιοσυνης και καταμερισμος πλουτου...
διοτι για να εχει να ξοδεψει 50Κ σε οχημα, παει να πει οτι δεν θα τον νοιαξει το χιλιαρικο των τελων κυκλοφοριας ή το Χ ποσο του φορου πολυτελους διαβιωσης...
και εγω δεν μιλαω γι' αυτους που χρεωθηκαν και επαιρναν 600€ μισθο...
για τους αλλους λεω...που εδωσαν τα λεφτα τους στα ΓΟΥΣΤΑ...
γιατι γουστα ειναι... εφ'οσον οπως αποδεχτηκες και εσυ οι αγορες δεν γινοντουσαν απο αναγκη μετακινησης και δεν χρειαζοντουσαν τα 2000cc αφου μπορουσαν να κανουν την δουλεια τους με 1300cc...
αρα γιατι να κλαιγεται ο πολιτης? αφου, ως γνωστον, τα μεταξωτα βρακια θελουν και επιδεξιους κωλους...
:winka:
mangelasakis
20/12/2017, 10:20
παιδιά στην οικογένεια έχουμε Isuzu Dmax 2010 μοντέλο (του πατέρα μου) 3000 κυβικά 163 Hp, 380 ροπή και ζυγίζει 2 τόνους. Επίσης έχουμε ένα Focus mk2 1.6 115 ίππους βενζίνη (το δικό μου) , ένα fiesta 1.4 βενζίνη του 2010 της γυναίκας μου και πλέον αγόρασε ο αδερφός μου ένα nissan juke 1.5 diesel 110 ίππους.
Η διαφορά στις καταναλώσεις είναι τεράστιες. Δυστυχώς το focus δεν έχει υπολογιστή ταξιδίου αλλά με υπολογισμούς που έχω κάνει καίει έως και πάνω από 11 λίτρα στα 100χλμ. Το fiesta σαν πιο καινούριο καίει οδηγόντας το από εμένα πάνω από 8 λίτρα /100 χλμ.
Τα diesel αντιθέτως καίνε το juke 4.5 -5.5 λίτρα στα 100 χλμ (το έχουμε πολύ λίγο καιρό και δεν εχει κάνει αρκετά χλμ ώστε να δω την πραγματική του κατανάλωση αλλά αυτές είναι οι τιμές της ελάχιστης και της μέγιστης κατανάλωσης που έχω καταγράψει όποτε το έχω οδηγήσει εγώ).
Η Σουζάνα που είναι και το πιο ενδιαφέρον όχημα χωρίς αεροδυναμικά και με όχι και 100% ασφάλτινα λάστιχα αφού κινήται και σε χωματόδρομους πέρα από την άσφαλτο, καίει σταθερά από το 2010 μέχρι σήμερα με την οδήγηση του πατέρα μου 8,7 λίτρα στα 100 χλμ. Στο Isuzu έχω δει κατανάλωση όταν το οδηγάω γρήγορα πάνω από 10 λίτρα στα 100 αλλά και κάτω από τα 7 λίτρα στα 100 χλμ όταν το βγάλω εθνική με cruise control και κλειδωμένη ταχύτητα στα 100-120 χλμ την ώρα.
Πιστέυω ότι αν τον κινητήρα του Isuzu τον έβαζα στο focus μου που είναι τα μισά κιλά και με καλύτερη αεροδυναμική και 100% ασφάλτινα λάστιχα και λιγότερες τριβές λόγο έλειψης τετρακίνησης κλπ κλπ θα πετύχαινα καταναλώσεις κάτω από τα 5 λίτρα στα 100 χλμ συν ότι θα είχα 163 ίππους και 320 Νm ροπή που σημαίνει ότι θα είχα ένα πιο γρήγορο focus ακόμα και από τα ST. Πιστεύω ότι ο κινητήρας του Isuzu απλά δεν υπάρχει. Δεν έχω δει πιο οικονομικό και αποδοτικό κινητήρα συν ότι δεν έχει πάει ποτέ συνεργείο παρα μόνο για τα προγραμματισμένα service. Απλά διαμάντι κινητήρας...
Η καταναλώσεις που αναφέρω είναι σε μικτό κύκλο πλυν του Isuzu που είναι κυρίως μέσα στο χωριό και γύρω γύρω από αυτό με ελάχιστες φορές να βγαίνει σε εθνική και αρκετές φορές να πατάει και χώμα....
Βάση τους νόμους της φυσικής η κατανάλωση σε έναν κινητήρα είναι αντιστρόφως ανάλογη της απόδοσης του κινητήρα (που είναι σχεδόν σταθερό μέγεθος με τα μέγιστα να τα πετυχαίνει στα σημεία που ροπιάζει όπως λέμε ο κινητήρας δηλαδή εκεί που πετυχαίνει την μέγιστη ροπή) και ανάλογη με το έργο που παράγει (δηλαδή την ιπποδύναμη που ουσιαστικά είναι η ροπή που βγάζει επι ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα στο οποίο γίνεται η μέτρηση). Με άλλα λόγια όσο πιο αποδοτικός είναι ένας κινητήρας (που αυτό έχει να κάνει με τις τριβές τις απώλειες θερμότητας και τον θερμοδυναμικό κύκλο του καυσίμου που καίει) τόσο λιγότερη κατανάλωση θα έχει , και όσο περισότερους ίππους παράγει δηλαδή όσο περισσότερη ισχύ βγάζει δηλαδή όσο περισσότερο έργο παράγει τόσο μεγαλύτερη κατανάλωση θα έχει...
Αυτός είναι ο νόμος της φυσικής όπως τον είχαμε μάθει όλοι μας στο σχολείο (συγκεκριμένα στην δευτέρα λυκείου στην φυσική θετικής κατεύθυνσης αν θυμάμαι καλά).
Το diesel όπως αναφέρθηκε παραπάνω έχει μικρότερη θερμοδυναμική απόδοση από ότι η βενζίνη αλλά το diesel λόγο της μεγαλύτερης συμπίεσης πετυχαίνει καλύτερο θερμικό συντελεστή απόδοσης οπότε λογικό να έχει καλύτερη κατανάλωση ένας diesel κινητήρας στο ίδιο εύρος ιπποδύναμης με έναν βενζινοκινητήρα. Άρα για να επιτευχθεί η ίδια τιμή έργου, στους diesel απαιτείται μικρότερη ποσότητα καυσίμου η οποία συνεπάγεται σε μικρότερη κατανάλωση.
Το συμπέρασμα είναι ότι εξαιτίας και της χαμηλότερης τιμής του diesel τα οχήματα που καίνε diesel μπορεί να κάνουν εξοικονόμιση έως και 50% με τα σημερινά δεδομένα σε σχέση με εναν βενζινοκινητήρα. Οπότε ασφαλώς και αξίζει να αγοράσεις diesel αντί βενζίνης, αερίου κλπ. Όσο για την ποιότητα του diesel στην Ελλάδα μπορείς με μία επιπλέον νεροπαγίδα και κάποια πρόσθετα του πετρελαίου που κυκλοφορούν να βελτιώσεις κάπως την κατάσταση αρκεί να ξέρεις και να το επιτρέπει και ο κινητήρας σου.
Απόδειξη όλων των παραπάνω είναι οι ταξιτζίδες και γενικότερα οι επαγγελματίες οδηγοί που οδηγούν στην πλειοψηφία τους diesel οχήματα. Κάτι παραπάνω ξέρουν...
lleonidas
20/12/2017, 14:20
εσυ το βλεπεις τιμωρια...
καποιος αλλος μπορει να το βλεπει σαν αποδοση δικαιοσυνης και καταμερισμος πλουτου...
διοτι για να εχει να ξοδεψει 50Κ σε οχημα, παει να πει οτι δεν θα τον νοιαξει το χιλιαρικο των τελων κυκλοφοριας ή το Χ ποσο του φορου πολυτελους διαβιωσης...
και εγω δεν μιλαω γι' αυτους που χρεωθηκαν και επαιρναν 600€ μισθο...
για τους αλλους λεω...που εδωσαν τα λεφτα τους στα ΓΟΥΣΤΑ...
γιατι γουστα ειναι... εφ'οσον οπως αποδεχτηκες και εσυ οι αγορες δεν γινοντουσαν απο αναγκη μετακινησης και δεν χρειαζοντουσαν τα 2000cc αφου μπορουσαν να κανουν την δουλεια τους με 1300cc...
αρα γιατι να κλαιγεται ο πολιτης? αφου, ως γνωστον, τα μεταξωτα βρακια θελουν και επιδεξιους κωλους...
:winka:
Η απόδοση δικαιοσύνης σ'αυτό το επίπεδο και η απόδοση φόρων στο κράτος γίνεται μέσω του φόρου εισοδήματος!Για ποιο λόγο η τιμή (ή ακόμα χειρότερα τα κυβικά) ενός οχήματος να αποτελούν λόγο για να φορολογηθεί παραπάνω απ'όσο του έχεις ορίσει ως κράτος λίγο πριν αγοραστεί;Δεν είναι τιμωρία να σου δίνω σήμερα τη δυνατότητα να αγοράσεις ό,τι θέλεις μέχρι ένα ποσό και σε 1 ή 2 χρόνια να σου βάζω χαράτσι με το έτσι θέλω σ'αυτό που αγόρασες;
Αν η αγορά έγινα για γούστα ή από ''ανάγκη'',αυτό σε τι αφορά το κράτος;Δουλειά του κράτους είναι να διασταυρώνει αν εγώ δηλώνω όσα πραγματικά κερδίζω και αν αποδίδω τους νόμιμους φόρους γι'αυτά,όχι να κρίνει αν και γιατί κάνω μια αγορά :)
Αν θέλεις να φορολογήσεις και τα αυτοκίνητα, τους ηλ.υπολογιστές, το κατούρημα ή δεν ξέρω και εγώ τι άλλο,μην το λες κατόπιν εορτής έχοντας πιο πριν ωθήσει τον κόσμο να αγοράσει αυτό που σκοπεύεις να φορολογήσεις...ανακοίνωσέ το από πριν π.χ.όσοι αγοράσουν από 1/1 του τάδε έτους αυτά τα ΙΧ, θα πληρώσουν το δείνα φόρο.Τότε να σε παραδεχτώ ως κράτος για την αξιοπιστία και την τιμιότητά σου.
Αυτή είναι η άποψή μου,φιλικά εννοείται και χωρίς διάθεση αντιπαράθεσης!
AUFGEBRACHT
23/12/2017, 10:16
Νίκο δε διαφωνώ στα περισσότερα...αυτό που με ενοχλεί είναι η νοοτροπία τους, ότι δηλαδή οι εκάστοτε κυβερνήσεις σε ωθούν με τον τρόπο τους να αγοράσεις κάτι και μετά όταν γεμίσει η αγορά από αυτό,έρχονται ύπουλα και το φορολογούν.Παράδειγμα τώρα τα πετρελαιοκίνητα,αν τελικά επιβληθεί αυτή η αύξηση, ή αυτό που είχε συμβεί προ δεκαετίας περίπου με τα αυτοκίνητα μέχρι 50.000€ ανεξαρτήτως κυβικών...όταν υπήρξαν πολλά δίλιτρα+ στην αγορά,τα φορολόγησαν μ'εκείνον τον γελοίο φόρο.
Θα συμφωνήσω με αυτό που έγραψε παραπάνω ο devil's, τι πάει να πει "οι εκάστοτε κυβερνήσεις σε ωθούν με τον τρόπο τους να αγοράσεις κάτι"; Δηλ αν αύριο ο Τσίπρας ανακοινώσει ότι καταργεί φόρους, τέλη, δασμούς στα τρακτέρ κι επιδοτεί την αγορά τους, θα τρέξεις να αγοράσεις τρακτέρ; Το μεγάλο "σπρώξιμο" έγινε από τις αντιπροσωπείες σε (αγαστή) πάντα συνεργασία με τα "περιοδικά" αυτοκινήτου, ηλεκτρονικά και έντυπα. Τα τεστ βενζινοκίνητων μοντέλων ήταν ανύπαρκτα ή έψαχνες να τα βρεις με το μικροσκόπιο, ξαφνικά ο Έλληνας καταναλωτής ανακάλυψε (με καθυστέρηση κλασικά σε σχέση με τον υπόλοιπο κόσμο) την πετρελαιοκίνηση και αν βάλουμε την παράμετρο ότι μέχρι πρότινος η πετρελαιοκίνηση ήταν απαγορευμένο "αγαθό", έγινε μια άνευ όρου έκρηξη πωλήσεων. Ναι μεν ήταν κυβερνητική απόφαση η άρση της απαγόρευσης πετρελαιοκίνησης και αποτέλεσε εφαλτήριο στην αύξηση των πωλήσεων, η πλύση εγκεφάλου όμως ήταν από άλλους...
Τρανό παράδειγμα το κατάπτυστο και γελοίο autotriti, το οποίο διαλαλούσε με περηφάνεια την πετρελαιοκίνητη (γερμανική κυρίως...) πραμάτεια του, το οποίο autotriti από ένθερμος θιασώτης και μετά το γερμανικό dieselgate, εν μία νυκτί μετατράπηκε σε αμείλικτο τιμωρό και δημόσιο κατήγορο του diesel, το οποίο κατακεραυνώνει σχεδόν καθημερινά με πηχυαίους τίτλους του στυλ "το diesel πέθανε", "h EE σκοτώνει το diesel", "εσύ ακόμα επιμένεις πετρέλαιο;" και δεν συμμαζεύεται... Ορισμένα άρθρα είναι τόσο αστεία που σχεδόν υποστηρίζουν χωρίς υπερβολή ότι το πετρέλαιο είναι σκέτος καρκίνος και θάνατος, ενώ τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα εκπέμπουν αιθέρια έλαια, με ευεργετικές για τον ανθρώπινο οργανισμό επιδράσεις. Όταν πριν 4 χρόνια χρειάστηκε να αγοράσω νέο ΙΧ, όταν πήγα στις αντιπροσωπείες για να δω κάποια μοντέλα, κατευθείαν σου έδειχναν diesel, βενζινοκίνητο δεν υπήρχε για δείγμα. Τότε έκανα με το ζόρι 3.000-4.000 χιλιόμετρα με το ΙΧ το χρόνο, κινούμενος αποκλειστικά με τη μοτοσυκλέτα, θυμάμαι έναν συγκεκριμένο τύπο σε αντιπροσωπεία που μόλις του είπα ότι με ενδιέφερε βενζινοκίνητο μου απάντησε απαξιωτικά "βενζίνη αγοράζουν μόνο οι βλάκες, ο κόσμος αγοράζει diesel". Ακόμα κι όταν του είπα ότι με τόσα λίγα χιλιόμετρα δε υπήρχε λόγος να μεταβώ σε diesel, η απάντηση ήταν "δεν έχει σημασία, πετρέλαιο θα πάρεις, είναι φθηνότερο". Κι έτσι, ακόμα κι η κουτσή Μαρία που έχει το κουτί για να πηγαίνει τα παιδιά στο σχολείο το πρωί που είναι απόσταση 200 μέτρα, πήρε diesel.
Προσωπικά πήρα κι εγώ diesel, γτ ενώ είχα παραγγείλει βενζινοκινητήρα, έσκασε μετάθεση με καθημερινό πήγαινε-έλα 100 χιλιόμετρα σύνολο, κάθε χρόνο κάνω πάνω από 24.000 χιλιόμετρα, οπότε το diesel ήταν μονόδρομος σε αυτή την περίπτωση, με κατανάλωση 4,8 λίτρα και με δεδομένη την τιμή του πετρελαίου, έχω ήδη κάνει απόσβεση στο επιπλέον ποσό της αγοράς. Η αγορά έγινε συνειδητοποιημένα και με τη σιγουριά πως κάποια στιγμή θα φορολογηθώ άγρια για την αγορά αυτή, πολύ απλά γτ έτσι είναι η ελληνική "λογική" στο θέμα φορολογία. Κυκλοφορούν περισσότερα πετρελαιοκίνητα; Να από που θα πάρουμε φόρους. Δεν είναι καθόλου απίθανο, αν κάποια στιγμή που θα (ξανα)χρειαστεί να βγουν τα κουκιά στο μέτρημα, αν πχ κυκλοφορούν περισσότερα Toyota στους δρόμους, να βγάλουν φιρμάνι ότι οι κάτοχοι Toyota θα πληρώνουν επιπλέον φόρο...
Τα πετρελαιοκίνητα στην πυρά λοιπόν πανευρωπαικά κιόλας ε και αναρωτιέται ο αγοραστής γιατί ας πούμε ? Ποια τα πετρελαιοκίνητα που μέχρι πριν 5 χρονάκια και πολλά λέω τα ευαγγελιζόντουσαν οι πάντες...Απλά κάποια διακρατικές συμφωνίες ψηλά τσακίσανε αφενός και αφετέρου σκεφτείτε το εξής απλό τρεις χώρες Γερμανία Γαλλία και Ιταλία μαζί πρέπει να παράγουν 1 αυτοκίνητο κάθε δευτερόλεπτο που σημαίνει ότι κάθε δευτερόλεπτο πρέπει να βρίσκουν έναν πελάτη που πετάει το 8-9 ετών αμάξι του γιατί κάποιος euro4-5-6-7 νόμος το κατέστησε "άχρηστο"...
Καλά Χριστούγεννα να έχουμε.
Τα πετρελαιοκίνητα στην πυρά λοιπόν πανευρωπαικά κιόλας ε και αναρωτιέται ο αγοραστής γιατί ας πούμε ? Ποια τα πετρελαιοκίνητα που μέχρι πριν 5 χρονάκια και πολλά λέω τα ευαγγελιζόντουσαν οι πάντες...Απλά κάποια διακρατικές συμφωνίες ψηλά τσακίσανε αφενός και αφετέρου σκεφτείτε το εξής απλό τρεις χώρες Γερμανία Γαλλία και Ιταλία μαζί πρέπει να παράγουν 1 αυτοκίνητο κάθε δευτερόλεπτο που σημαίνει ότι κάθε δευτερόλεπτο πρέπει να βρίσκουν έναν πελάτη που πετάει το 8-9 ετών αμάξι του γιατί κάποιος euro4-5-6-7 νόμος το κατέστησε "άχρηστο"...
Καλά Χριστούγεννα να έχουμε.
Αν δεν υπηρχανε τα euro 4,5,6,7 στην αθηνα θα ειχαμε πεθανει ολοι απο καρκινο.
andreastwin
23/12/2017, 11:29
εσυ το βλεπεις τιμωρια...
καποιος αλλος μπορει να το βλεπει σαν αποδοση δικαιοσυνης και καταμερισμος πλουτου...
διοτι για να εχει να ξοδεψει 50Κ σε οχημα, παει να πει οτι δεν θα τον νοιαξει το χιλιαρικο των τελων κυκλοφοριας ή το Χ ποσο του φορου πολυτελους διαβιωσης...
και εγω δεν μιλαω γι' αυτους που χρεωθηκαν και επαιρναν 600€ μισθο...
για τους αλλους λεω...που εδωσαν τα λεφτα τους στα ΓΟΥΣΤΑ...
γιατι γουστα ειναι... εφ'οσον οπως αποδεχτηκες και εσυ οι αγορες δεν γινοντουσαν απο αναγκη μετακινησης και δεν χρειαζοντουσαν τα 2000cc αφου μπορουσαν να κανουν την δουλεια τους με 1300cc...
αρα γιατι να κλαιγεται ο πολιτης? αφου, ως γνωστον, τα μεταξωτα βρακια θελουν και επιδεξιους κωλους...
:winka:
μενοντας λοιπον στην λουτσα απο το 2000 με την θαλασσα διπλα μου ειχα την ανεση και οχι τον [πλουτο] να παρω μια βαρκα .και λογο του οτι δεν την αφηνα την βαρκα μεσα, και την εβγαζα καθε φορα απο την θαλασσα. πηρα ενα κια sportage 2000 cc. μεταχειρισμενο 15.000 το 2003 μετρητα και οχι με φεσει απο τραπεζα. για ολες τις αναγκες του σπιτιου. οταν το πηρα πληρωνα 370€ τελει κυκλοφοριας,σαν μηχανικος το θεμα servise για εμενα ηταν ευτελους αξιας .αυτο δεν λεει οτι πρεπει να εχω επιδεξιο κ@λ@.oσο για τον καταμερισμο πλουτου δεν νομιζω να τα δουλεψαμε μαζι,οταν εγω βαραγα βαρδιες,και ελεγα σε γνωστους και φιλους να ερθουν για δουλεια και το παιζανε [ελα μορε ενταξη ειμαι δεν γαμης για δουλεια] και πηγαίνοντας τα τελη κυκλοφορειας 670€ και την βενζινη εκει που την εχουν παει,
patsavour
23/12/2017, 11:42
Η ενσταση για τα πετρελαιοκινητα πλην των διαφορων αλλων παραγοντων τεχνικων-οικονομικων-φορολογικων-και των γνωστων συνωμοσιολογιων που εβριθουν σε ολα τα φορα,εχει να κανει με την εκλυση αιθαλης απο αιωρουμενα σωματιδια , που επικαθονται στους πνευμονες και δεν αποβαλλονται.Οσο δε πιο ισχυρα φιλτρα
και να χρησιμοποιουνται τοσο πιο μικρα σωματιδια διαφευγουν που με μεγαλυτερη ευκολια εισερχονται στους πνευμονες,γι αυτο και αρκετοι επιστημονες χαρακτηριζουν τα συγχρονα ντηζελ με τα πολυ μικρα λογω τεχνολογιας καυσης σωματιδια αιθαλης τους σιωπηρους δολοφονους των πολεων .
maniatiakos
23/12/2017, 11:52
μενοντας λοιπον στην λουτσα απο το 2000 με την θαλασσα διπλα μου ειχα την ανεση και οχι τον [πλουτο] να παρω μια βαρκα .και λογο του οτι δεν την αφηνα την βαρκα μεσα, και την εβγαζα καθε φορα απο την θαλασσα. πηρα ενα κια sportage 2000 cc. μεταχειρισμενο 15.000 το 2003 μετρητα και οχι με φεσει απο τραπεζα. για ολες τις αναγκες του σπιτιου. οταν το πηρα πληρωνα 370€ τελει κυκλοφοριας,σαν μηχανικος το θεμα servise για εμενα ηταν ευτελους αξιας .αυτο δεν λεει οτι πρεπει να εχω επιδεξιο κ@λ@.oσο για τον καταμερισμο πλουτου δεν νομιζω να τα δουλεψαμε μαζι,οταν εγω βαραγα βαρδιες,και ελεγα σε γνωστους και φιλους να ερθουν για δουλεια και το παιζανε [ελα μορε ενταξη ειμαι δεν γαμης για δουλεια] και πηγαίνοντας τα τελη κυκλοφορειας 670€ και την βενζινη εκει που την εχουν παει,
Καταμερισμός πλούτου, ναι....:lol
αμ, πώς...
Φίλε κακώς τα πήρες...έπρεπε να πάρεις picanto και να έβγαινες στην Εθνική με την οικογένεια μέσα και να αισθάνεσαι ασφαλής...και αντί για βάρκα να έχεις κανό, γιατί με τη βάρκα ρυπαίνεις τη θάλασσα...
Επίσης, κακώς δούλευες...οι φίλοι σου περίμεναν το Greek Dream...διευθυντής στο Δημόσιο και η ζωή είναι ωραία...2κ το μήνα και γκασμά...
patsavour
23/12/2017, 11:59
Καταμερισμός πλούτου, ναι....:lol
αμ, πώς...
Φίλε κακώς τα πήρες...έπρεπε να πάρεις picanto και να έβγαινες στην Εθνική με την οικογένεια μέσα και να αισθάνεσαι ασφαλής...και αντί για βάρκα να έχεις κανό, γιατί με τη βάρκα ρυπαίνεις τη θάλασσα...
Επίσης, κακώς δούλευες...οι φίλοι σου περίμεναν το Greek Dream...διευθυντής στο Δημόσιο και η ζωή είναι ωραία...2κ το μήνα και γκασμά...
ακομα και σημερα με την κριση παιρνει πιο πολλα και ακομα γκασμα και αξινα μαζι
maniatiakos
23/12/2017, 12:06
....
Mε τη λογική κάποιων 'δω μέσα για να αποδοθεί δικαιοσύνη και να καταμεριστεί πλούτος θα πρέπει να επιβληθούν και φόροι πολυτελείας κλπ σε ό,τι πάνω από 125 κυβικά, γιατί τη δουλειά σου με δίκυκλο την κάνεις και με αυτά τα κυβικά...
Και μην ξεχνάς ότι οι δημόσιοι υπάλληλοι, οι συνταξιούχοι και οι χαμηλο-μισθωτοί κινούν την αγορά και όλοι οι υπόλοιποι βγάζουμε υπερκέρδος πάνω στις πλάτες τους...
Να σταματήσει η εκμετάλλευση του ανθρώπου από τον άνθρωπο, ΤΩΡΑ!
lleonidas
23/12/2017, 12:20
Θα συμφωνήσω με αυτό που έγραψε παραπάνω ο devil's, τι πάει να πει "οι εκάστοτε κυβερνήσεις σε ωθούν με τον τρόπο τους να αγοράσεις κάτι"; Δηλ αν αύριο ο Τσίπρας ανακοινώσει ότι καταργεί φόρους, τέλη, δασμούς στα τρακτέρ κι επιδοτεί την αγορά τους, θα τρέξεις να αγοράσεις τρακτέρ; Το μεγάλο "σπρώξιμο" έγινε από τις αντιπροσωπείες σε (αγαστή) πάντα συνεργασία με τα "περιοδικά" αυτοκινήτου, ηλεκτρονικά και έντυπα. Τα τεστ βενζινοκίνητων μοντέλων ήταν ανύπαρκτα ή έψαχνες να τα βρεις με το μικροσκόπιο, ξαφνικά ο Έλληνας καταναλωτής ανακάλυψε (με καθυστέρηση κλασικά σε σχέση με τον υπόλοιπο κόσμο) την πετρελαιοκίνηση και αν βάλουμε την παράμετρο ότι μέχρι πρότινος η πετρελαιοκίνηση ήταν απαγορευμένο "αγαθό", έγινε μια άνευ όρου έκρηξη πωλήσεων. Ναι μεν ήταν κυβερνητική απόφαση η άρση της απαγόρευσης πετρελαιοκίνησης και αποτέλεσε εφαλτήριο στην αύξηση των πωλήσεων, η πλύση εγκεφάλου όμως ήταν από άλλους...
Τρανό παράδειγμα το κατάπτυστο και γελοίο autotriti, το οποίο διαλαλούσε με περηφάνεια την πετρελαιοκίνητη (γερμανική κυρίως...) πραμάτεια του, το οποίο autotriti από ένθερμος θιασώτης και μετά το γερμανικό dieselgate, εν μία νυκτί μετατράπηκε σε αμείλικτο τιμωρό και δημόσιο κατήγορο του diesel, το οποίο κατακεραυνώνει σχεδόν καθημερινά με πηχυαίους τίτλους του στυλ "το diesel πέθανε", "h EE σκοτώνει το diesel", "εσύ ακόμα επιμένεις πετρέλαιο;" και δεν συμμαζεύεται... Ορισμένα άρθρα είναι τόσο αστεία που σχεδόν υποστηρίζουν χωρίς υπερβολή ότι το πετρέλαιο είναι σκέτος καρκίνος και θάνατος, ενώ τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα εκπέμπουν αιθέρια έλαια, με ευεργετικές για τον ανθρώπινο οργανισμό επιδράσεις. Όταν πριν 4 χρόνια χρειάστηκε να αγοράσω νέο ΙΧ, όταν πήγα στις αντιπροσωπείες για να δω κάποια μοντέλα, κατευθείαν σου έδειχναν diesel, βενζινοκίνητο δεν υπήρχε για δείγμα. Τότε έκανα με το ζόρι 3.000-4.000 χιλιόμετρα με το ΙΧ το χρόνο, κινούμενος αποκλειστικά με τη μοτοσυκλέτα, θυμάμαι έναν συγκεκριμένο τύπο σε αντιπροσωπεία που μόλις του είπα ότι με ενδιέφερε βενζινοκίνητο μου απάντησε απαξιωτικά "βενζίνη αγοράζουν μόνο οι βλάκες, ο κόσμος αγοράζει diesel". Ακόμα κι όταν του είπα ότι με τόσα λίγα χιλιόμετρα δε υπήρχε λόγος να μεταβώ σε diesel, η απάντηση ήταν "δεν έχει σημασία, πετρέλαιο θα πάρεις, είναι φθηνότερο". Κι έτσι, ακόμα κι η κουτσή Μαρία που έχει το κουτί για να πηγαίνει τα παιδιά στο σχολείο το πρωί που είναι απόσταση 200 μέτρα, πήρε diesel.
Προσωπικά πήρα κι εγώ diesel, γτ ενώ είχα παραγγείλει βενζινοκινητήρα, έσκασε μετάθεση με καθημερινό πήγαινε-έλα 100 χιλιόμετρα σύνολο, κάθε χρόνο κάνω πάνω από 24.000 χιλιόμετρα, οπότε το diesel ήταν μονόδρομος σε αυτή την περίπτωση, με κατανάλωση 4,8 λίτρα και με δεδομένη την τιμή του πετρελαίου, έχω ήδη κάνει απόσβεση στο επιπλέον ποσό της αγοράς. Η αγορά έγινε συνειδητοποιημένα και με τη σιγουριά πως κάποια στιγμή θα φορολογηθώ άγρια για την αγορά αυτή, πολύ απλά γτ έτσι είναι η ελληνική "λογική" στο θέμα φορολογία. Κυκλοφορούν περισσότερα πετρελαιοκίνητα; Να από που θα πάρουμε φόρους. Δεν είναι καθόλου απίθανο, αν κάποια στιγμή που θα (ξανα)χρειαστεί να βγουν τα κουκιά στο μέτρημα, αν πχ κυκλοφορούν περισσότερα Toyota στους δρόμους, να βγάλουν φιρμάνι ότι οι κάτοχοι Toyota θα πληρώνουν επιπλέον φόρο...
Άστοχο το παράδειγμα με το τρακτέρ, δεν έχει σχέση με όσα έγραψα.
Όσο για τα υπόλοιπα, το 2011 η κυβέρνηση δεν κατάργησε φόρους ούτε επιδότησε κάτι, η κυβέρνηση έδωσε το δικαίωμα και στους κατοίκους της Αττικής και τη Θεσσαλονίκης να αποκτήσουν (νόμιμα) πετρελαιοκίνητο ΙΧ.Όπως λοιπόν εγώ και εσύ επιλέξαμε να αγοράσουμε diesel επειδή κάνουμε/κάναμε αρκετά χλμ, το ίδιο επέλεξαν και αρκετές χιλιάδες συμπολίτες μας.Το δικό μου πρόβλημα και το νόημα των παραπάνω posts μου είναι ότι δε νοείται να σου δίνει τη δυνατότητα να αγοράσεις κάτι που μέχρι τότε σου απαγόρευε και μετά από λίγα χρόνια να σε ''τιμωρεί''(ή όπως αλλιώς θέλει κανείς να το πει)για την επιλογή που σου έδωσε.Το ίδιο δηλαδή που είχε γίνει και παλιότερα με τα αυτοκίνητα μέχρι 50.000€.
Οι έμποροι και οι αντιπροσωπείες(άρα και κάποια περιοδικά) λογικό είναι να ευνόησαν την αγορά πετρελαιοκίνητων διότι διείδαν ότι υπάρχει πολύ ''ψωμί'' εκεί και θέλησαν να στρέψουν τον κόσμο σε μια σχεδόν παρθένα(για Αττική-Θεσ/κη) αγορά,γεμίζοντας τις πόλεις με diesel μέσα σε μια 5ετία.Το ερώτημα αν και πόσοι πραγματικά χρειάζονταν τα πετρελαιοκίνητα αντί των βενζινοκίνητων,πόσο τους συμφέρει το τάδε ή το δείνα κ.ο.κ. προσωπικά δε με απασχολεί ούτε το έθιξα...ο καθένας ας κρίνει τι πραγματικά χρειάζεται.Άλλωστε πάντα θα υπάρχουν κάποιοι που λειτουργούν ως πρόβατα και παρασύρονται από τις διαθέσεις των εμπόρων και του marketing.Αν κάποιος ήθελε να κάνει test drive ή να διαβάσει δοκιμές βενζινοκίνητου οχήματος σε ελληνικά ή ξένα Μέσα, μια χαρά μπορούσε να το κάνει και το 2010 και το 2013 και σήμερα,αρκεί να ψάξει.
basilis_k6
23/12/2017, 12:38
η φορολογια καυσίμων έπρεπε να ειναι κοινη. Το αν καις λιγοτερο λογω της φυσης του καυσιμου ή αν η παραγωγή τους έχει διαφορετικό κοστος ειναι άλλο θέμα. Το πρόβλημα ειναι οτι το πετρελαιο παίζει και σαν θερμανση οπότε θα έχουμε τα γνωστα θέματα με θέρμανσης στα αυτοκίνητα κυρίως στην επαρχία. Όπως και να χει βενζινη/πετρελαιο/lpg αργοπεθαίνουν λόγω του φυσικού αερίου και της ηλεκτροκίνησης. Όσο για την φορολογία στην ελλάδα τα πράγματα ειναι πολύ απλα. Το υποικ θέλει ενα χ ποσο, θα το παρει απο όπου γινετε να το παρει απλα αλλάζοντας τους συντελεστες. Μια πληρωνει αυτος που έχει αμαξι, μια αυτος που καπνιζει ή πινει, μια αυτος που τζογαρει, αυτος που εχει μαγαζι κτλ... Το μόνο βεβαιο ειναι οτι σε κάθε τι καινουργιο υπαρχει μια 5ετία που το χαιρονται φθηνα οι λιγοι που το διαλεξαν (βλέπε lpg, ηλεκτρονικο τσιγάρο κτλ).
Αν δεν υπηρχανε τα euro 4,5,6,7 στην αθηνα θα ειχαμε πεθανει ολοι απο καρκινο.
Ρε λες γι αυτό να κόψανε και την κυκλοφορία των κλασικών ?
devil's animal
23/12/2017, 14:28
μενοντας λοιπον στην λουτσα απο το 2000 με την θαλασσα διπλα μου ειχα την ανεση και οχι τον [πλουτο] να παρω μια βαρκα .και λογο του οτι δεν την αφηνα την βαρκα μεσα, και την εβγαζα καθε φορα απο την θαλασσα. πηρα ενα κια sportage 2000 cc. μεταχειρισμενο 15.000 το 2003 μετρητα και οχι με φεσει απο τραπεζα. για ολες τις αναγκες του σπιτιου. οταν το πηρα πληρωνα 370€ τελει κυκλοφοριας,σαν μηχανικος το θεμα servise για εμενα ηταν ευτελους αξιας .αυτο δεν λεει οτι πρεπει να εχω επιδεξιο κ@λ@.oσο για τον καταμερισμο πλουτου δεν νομιζω να τα δουλεψαμε μαζι,οταν εγω βαραγα βαρδιες,και ελεγα σε γνωστους και φιλους να ερθουν για δουλεια και το παιζανε [ελα μορε ενταξη ειμαι δεν γαμης για δουλεια] και πηγαίνοντας τα τελη κυκλοφορειας 670€ και την βενζινη εκει που την εχουν παει,
τα ιδια λεμε...
αν και δεν μ'αρεσει να το προσωποποιω...αλλα...
και η βαρκα ειναι γουστο...και την πηρες με την "ανεση" που ειχες...
οπως γουστο ειναι και το 2λιτρο...
γιατι μια χαρα την εβγαζες απο την θαλασσα και με 1600...εκτος αν πηρες κανενα 15μετρο σκαφος και οχι βαρκα...
ολα αλληλενδετα ειναι...δουλευες και δουλευεις και μαγκια σου και επαιρνες αυτα που ηθελες...το θεμα ειναι οτι μπορουσες να κανεις την δουλεια σου και με λιγοτερα...κυβικα...
γιατι ποιες ειναι δλδ οι αναγκες του σπιτιου που χρειαζοντουσαν το διλιτρο?
και απο την στιγμη οπως λες οτι μενεις στην Λουτσα και οχι σε κανενα κατσικοχωρι στην πινδο που πιανει χιονι, λασπες κλπ 2-3 μηνες τον χρονο, μια χαρα μπορουσες να κανεις την δουλιτσα σου και με 1400 και με 1600...
αφου λοιπον ηθελες 2λιτρο, το διλιτρο πλΕρωνεται...
και δεν νομιζω οτι ολοι οσοι εχουν διλιτρα και πηγανε απο τα 370 στα 670, τους επηρεαζει τοσο το εξτρα 300αρι τον χρονο...
γιατι αν τους επηρεαζει (και εισαι μεσα σ'αυτους) τοτε δεν ειχες την "φοβερη ανεση" να παρεις 2λιτρο και βαρκα...
φιλικα...
και προς Θεου δεν εχω κατι μαζι σου..
εσυ ανεφερες το παραδειγμα σου και σου απανταω πανω σ'αυτο...
RaGe_Raptor
23/12/2017, 15:45
να μην ξεχάσατε ότι τα καύσιμα ακρίβυναν για να γίνει πιο δίκαιη η φορολόγηση κι ότι θα πληρώναμε όλοι ένα "συμβολικό" τέλος? "όποιος κυκλοφορεί πλΕρώνει" φάση. και μετά ήρθε η π@υτσα :cry:μπεεεεεεεεεεεε πρόβατο λαέ. καλά,αυτό είναι το λιγότερο,εννοείται,αλλά μιας και συζητάμε γι'αυτό.
κι όποιος προσπάθησε να ή πούλησε >1929cc μετά την αύξηση τελών και επιβολή τέλους "πολυτελούς διαβίωσης", έκλαψε .πικρά.
έτσι χτίζονται σχέσεις εμπιστοσύνης μεταξύ πολιτών-κράτους:lol:
AUFGEBRACHT
23/12/2017, 17:01
Όπως και να χει βενζινη/πετρελαιο/lpg αργοπεθαίνουν λόγω του φυσικού αερίου και της ηλεκτροκίνησης. Μια πληρωνει αυτος που έχει αμαξι, μια αυτος που καπνιζει ή πινει, μια αυτος που τζογαρει,
Δεν θα έλεγα ότι αργοπεθαίνουν, μια χαρά ζουν και βασιλεύουν, απλά τα βενζινοκίνητα αρχίζουν να κλείνουν εντυπωσιακά την ψαλίδα με τα πετρελαιοκίνητα στις πωλήσεις. Όσο το κόστος αγοράς υβριδικών-ηλεκτροκίνητων είναι απαγορευτικό, τα παραδοσιακά καύσιμα θα κατέχουν το συντριπτικό μερίδιο στις πωλήσεις. Το φυσικό αέριο πλην μεγάλων πόλεων τι να το κάνεις αν δεν υπάρχει δίκτυο; Δώρο-άδωρο είναι... Κάποιος έγραψε παραπάνω ότι οι χώρες που πρωτοστατούν στα υπέρ της ηλεκτροκίνησης είναι Γερμανοί, Γάλλοι, Ιταλοί, τουτέστιν οι χώρες που έχουν ισχυρή αυτοκινητοβιομηχανία και έχουν οφέλη από την πώληση νέων πανάκριβων αυτοκινήτων. Είμαι σίγουρος πως σε κάποια χρόνια από τώρα θα ανοίξει συζήτηση για τις καρκινογόνες μπαταρίες των υβριδικών, ή για τη...ρωσική εξάρτηση από το φυσικό αέριο και την ανάγκη απεξάρτησης ή ό,τι άλλο ευφάνταστο σκεφτούν ανάλογα με τα εκάστοτε συμφέροντα.
AUFGEBRACHT
23/12/2017, 17:07
Η ενσταση για τα πετρελαιοκινητα πλην των διαφορων αλλων παραγοντων τεχνικων-οικονομικων-φορολογικων-και των γνωστων συνωμοσιολογιων που εβριθουν σε ολα τα φορα,εχει να κανει με την εκλυση αιθαλης απο αιωρουμενα σωματιδια , που επικαθονται στους πνευμονες και δεν αποβαλλονται.Οσο δε πιο ισχυρα φιλτρα
και να χρησιμοποιουνται τοσο πιο μικρα σωματιδια διαφευγουν που με μεγαλυτερη ευκολια εισερχονται στους πνευμονες,γι αυτο και αρκετοι επιστημονες χαρακτηριζουν τα συγχρονα ντηζελ με τα πολυ μικρα λογω τεχνολογιας καυσης σωματιδια αιθαλης τους σιωπηρους δολοφονους των πολεων .
Δεν ήξερα αν έπρεπε να γελάσω ή να κλάψω που τότε με το ξέσπασμα του dieselgate κάτοχοι βενζινοκίνητων ΜΕ ΒΓΑΛΜΕΝΟΥΣ Ή ΑΧΡΗΣΤΟΥΣ ΚΑΤΑΛΥΤΕΣ που θα έπρεπε να είχαν αλλαχτεί αιώνες πριν, ξιφουλκούσαν και ωρύονταν εναντίον των καρκινογόνων diesel... Κι είναι οι ίδιοι ακριβώς, που πάνω σε συζήτηση επαίρονταν για τη νεοελληνική μαγκιά τους περί λαδώματος για να βγάλουν κάρτα καυσαερίων ενώ θα έπρεπε να είχαν κοπεί... Η ρυπογόνος κολυμπήθρα του Σιλωάμ έχει αντίτιμο €12...
Μη σφαχτείτε για τα κουτιά, μέρες που είναι, ε!
:beer:
αφου λοιπον ηθελες 2λιτρο, το διλιτρο πλΕρωνεται...
και δεν νομιζω οτι ολοι οσοι εχουν διλιτρα και πηγανε απο τα 370 στα 670, τους επηρεαζει τοσο το εξτρα 300αρι τον χρονο...
γιατι αν τους επηρεαζει (και εισαι μεσα σ'αυτους) τοτε δεν ειχες την "φοβερη ανεση" να παρεις 2λιτρο και βαρκα..
Οτιδήποτε κάνεις σε αυτήν τη ζωή πληρώνεται. Αυτό όμως που δεν καταλαβαίνεις ή δε θες να καταλάβεις είναι ότι το πρόβλημα είναι στο να αλλάζει κάθε τόσο με κολπάκια το πόσο πληρώνεται το κάθε πράγμα.
Όταν σου λέει το κράτος τη μία μέρα πάρε δίλιτρο και σου κάνω έκπτωση και την άλλη μέρα σου λέει α είναι πολυτέλεια πλήρωνε φόρο είναι σωστό;
Επίσης το "μια χαρά κάνεις τη δουλειά σου με το 1600 αντί για το δίλιτρο" είναι σχετικό.
Ένα αμάξι δεν είναι μόνο το πόσα κυβικά είναι και το ξέρεις καλά. Ένα μεγαλύτερο αμάξι πολλές φορές είναι ασφαλέστερο από ένα μικρότερο κάτι που αποτελεί σημαντικο κριτήριο για πολύ κόσμο δεν πήραν όλοι δίλιτρο για μούρη.
Στην πραγματικότητα 2000 κυβικά δεν είναι υπερβολή για ένα αμάξι παρά μόνο αν κυκλοφορεί αποκλειστικά ή 90% στην πόλη. Πολλές φορές δε στα 2000 έχεις καλύτερη κατανάλωση από τα 1800.
Επίσης θέλω να μου εξηγήσεις τι ακριβώς μούρη πούλησε (και αυτό είναι συγκεκριμένο παράδειγμα) γνωστός μου με τρία παιδιά που αγόρασε το φορντ μαξ στα δυο χιλιάδες κυβικά και τότε το κράτος του έδωσε απαλαγή στα τέλη λόγω τριτεκνίας και εδώ και κάμποσα χρόνια πληρώνει φόρο πολυτελείας. Πού ακριβώς είναι η πολυτέλεια όταν το αγοράζεις γιατί αλλιώς δεν χωράνε να πάνε κάπου μαζί και οι πέντε;
Ούτε έχει καμία σημασία αν τα τρακόσια ευρώ παραπάνω είναι πρόβλημα ή όχι σημασία έχει η κοροϊδία του να κάνεις μια επένδυση με κριτήρια τα οποία δεν ξέρεις πότε θα του τη βιδώσει του κάθε υπουργού να τα αλλάξει γιατί έτσι του κάπνισε
Υ.Γ. η συντριπτική πλειοψηφία των δίλιτρων δεν είναι καν κοντά στα 50.000 που χρησιμοποιείς σαν παράδειγμα. Ούτε καν τα σαράντα δεν φτάνουν πολλά δε ούτε τριάντα
andreastwin
23/12/2017, 18:13
μηπως εισαι απο αυτους [ελα μορε ποια δουλεια ,καλα ημαστε και ετσι]
το 2004 η λουτσα και στο σημειο που μενω ηθελε βαρκα για να πας σπητη σου οταν εβρεχε,
το αν πηρα 2λιτρο το πειρα γιατη ηταν φτηνο το κια σε σχεσει με αλλα, και μου παρειχε περισσοτερη ασφαλεια.
Α, και οταν βρεξει στην λουτσα σε κερναω καφε και αμα περασεις απο το εκεντρον σφυρα μου.εκτος και εχεις κανενα φουσκωτο μαζι σου.
και τετειωσα με αυτα.
devil's animal
23/12/2017, 20:15
Οτιδήποτε κάνεις σε αυτήν τη ζωή πληρώνεται. Αυτό όμως που δεν καταλαβαίνεις ή δε θες να καταλάβεις είναι ότι το πρόβλημα είναι στο να αλλάζει κάθε τόσο με κολπάκια το πόσο πληρώνεται το κάθε πράγμα.
Όταν σου λέει το κράτος τη μία μέρα πάρε δίλιτρο και σου κάνω έκπτωση και την άλλη μέρα σου λέει α είναι πολυτέλεια πλήρωνε φόρο είναι σωστό;
Επίσης το "μια χαρά κάνεις τη δουλειά σου με το 1600 αντί για το δίλιτρο" είναι σχετικό.
Ένα αμάξι δεν είναι μόνο το πόσα κυβικά είναι και το ξέρεις καλά. Ένα μεγαλύτερο αμάξι πολλές φορές είναι ασφαλέστερο από ένα μικρότερο κάτι που αποτελεί σημαντικο κριτήριο για πολύ κόσμο δεν πήραν όλοι δίλιτρο για μούρη.
Στην πραγματικότητα 2000 κυβικά δεν είναι υπερβολή για ένα αμάξι παρά μόνο αν κυκλοφορεί αποκλειστικά ή 90% στην πόλη. Πολλές φορές δε στα 2000 έχεις καλύτερη κατανάλωση από τα 1800.
Επίσης θέλω να μου εξηγήσεις τι ακριβώς μούρη πούλησε (και αυτό είναι συγκεκριμένο παράδειγμα) γνωστός μου με τρία παιδιά που αγόρασε το φορντ μαξ στα δυο χιλιάδες κυβικά και τότε το κράτος του έδωσε απαλαγή στα τέλη λόγω τριτεκνίας και εδώ και κάμποσα χρόνια πληρώνει φόρο πολυτελείας. Πού ακριβώς είναι η πολυτέλεια όταν το αγοράζεις γιατί αλλιώς δεν χωράνε να πάνε κάπου μαζί και οι πέντε;
Ούτε έχει καμία σημασία αν τα τρακόσια ευρώ παραπάνω είναι πρόβλημα ή όχι σημασία έχει η κοροϊδία του να κάνεις μια επένδυση με κριτήρια τα οποία δεν ξέρεις πότε θα του τη βιδώσει του κάθε υπουργού να τα αλλάξει γιατί έτσι του κάπνισε
Υ.Γ. η συντριπτική πλειοψηφία των δίλιτρων δεν είναι καν κοντά στα 50.000 που χρησιμοποιείς σαν παράδειγμα. Ούτε καν τα σαράντα δεν φτάνουν πολλά δε ούτε τριάντα
Μανωλη, εχω πει προηγουμενως οτι το κρατος δεν θα επρεπε να λειτουργει ετσι...
το καταλαβαινω οταν καποιος "επενδυει" σε κατι με Χ ποσο, για καποιον λογο να του γ@μιεται η φορολογηση μετα απο μικρο χρονικο διαστημα και μετα να μην μπορει ουτε να το πουλησει, ουτε να το κυκλοφορησει...
ουσιαστικα δεν ειναι τα εξτρα 300€ το προβλημα...ειναι οτι επεσαν οι δουλειες, ηρθε η κριση και μικρυνε το εισοδημα σε ολους....
γιατι αν τα εβγαζε θα τα εδινε αγογγυστα...αλλα τωρα δεν τα βγαζει....οχι ο φιλος που συζηταμε...ο καθενας...
αυτο ειναι το θεμα...
αλλα ακριβως λογω της κρισης και της πεσμενης ψυχολογιας του κοσμου επρεπε το υπερχρεωμενο κρατος να βρει εσοδα απο παντου...και ενα μετρο ηταν ΚΑΙ αυτο...
μπορει οντως να μην ειναι πολυτελεια για εναν τριτεκνο το διλιτρο, γιατι πρεπει να κινηθει αξιοπρεπως ενα οχημα Χ τονων με Υ φορτιο...αλλα εχε στα υποψιν σου οτι και η ασφαλεια που λες οτι μπορει να ειναι ο λογος που καποιος πηρε το διλιτρο, πληρωνεται...
και το διλιτρο για να καψει λιγοτερο πρεπει να βγει σε ανοιχτο δρομο και να οδηγηθει με συγκεκριμενο τροπο...αλλιως καιει 10-12 λιτρα για πλακα...
επισης τα διλιτρα ή τα μεγαλα εμ παση περιπτωση, αμαξια, ακριβως λογω της ασφαλειας, εχουν μεγαλυτερα λαστιχα τα οποια κοστιζουν πολυ περισσοτερο απο ενα μικροτερο, εχουν ακριβοτερα ανταλλακτικα...τα τετρακινητα εχουν διαφορικα, συστηματα που μπλεκουν ή απεμπλεκουν τροχους κλπ...κλπ...τα οποια ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ σε σχεση παντα με ενα κοινο αμαξι, που δεν υπαρχουν αυτα...
οταν λοιπον το επαιρναν καποιοι τοτε...για οποιον λογο το επαιρναν...θα επρεπε να τα ζυγισουν αυτα...δλδ δεν ειναι μονο το 300αρι τον χρονο...ειναι Χ ποσό πανω απο ενα συμβατικο η αλλαγη ελαστικων...ειναι το να συμβει μια βλαβη στο οποιοδηποτε συστημα ή παπαρακι του αυτοκινητου και φυσικα ειναι και η καταναλωση, η οποια ειναι υπουλη γιατι ειναι "τσουκου, τσουκου" και δεν φαινεται...
ειναι συνεπικουρικα ολα αυτα τα εξοδα ενα διλιτρο ή παραπανω κυβικα αμαξι...
αν ηταν μονο τα τελη, θα ειχαν τρεξει ολοι να τα παρουν με τις τιμες που εχουν τα ελαφρως μεταχειρισμενα...
Το συγκεκριμένο δίλιτρο είναι ντίζελ και καίει το πολύ πέντε. Και τα λάστιχα είναι πιο ακριβά κλπ κλπ
Δεν έχει σημασία αυτό, αυτά δεν αλλάζουν τα ξέρεις από την αρχή, αν δεν σε παίρνει και το αγοράζεις για τη μούρη φτες.
Το θέμα είναι η συμπεριφορά του κράτους γιατί δεν είναι μόνο το αμάξι οπότε όλα αρθροίζονται.
Και για τα λάστιχα πχ αυτά τα 300 που δεν είναι 300 αλλά παραπάνω ο φόρος πολυτελείας και είναι κάθε χρόνο (με τη μικρή μείωση λόγο ηλικίας στη συνέχεια) είναι 3-4 ζευγάρια λάστιχα γιατί δεν τα αλλάζεις κάθε χρόνο είναι το σέρβις σου και είναι και ένα μέρος της βενζίνης.
Η ασφάλεια είναι λίγο παραπάνω αλλά αν έχεις καλό bonus malus όχι τόσο πολύ πια και τα σέρβις δεν είναι πολύ πιο ακριβά από ένα 1800.
Άμα τα έχεις υπολογίσει εντελώς τσίμα ναι δεν έχεις προσέξει αλλα έγγραψα και πριν το θέμα είναι η συμπεριφορά όχι αν σε επηρεάζει πολύ ή λίγο
RaGe_Raptor
24/12/2017, 08:59
Μην κολλάμε στα κυβικά ρε παιδιά! Για το κράτος κυβικά =θανάσιμο αμάρτημα, αλλά στην πραγματική πραγματικότητα ( :D ) ένα 1.400 υπερτροφοδοτούμενο έχει μεγαλύτερη απόδοση από ένα 2λιτρο ατμοσφαιρικό, άρα μεγαλύτερα λάστιχα, μεγαλύτερα φρένα, μεγαλύτερη κατανάλωση, μεγαλύτερα έξοδα σέρβις, μεγαλύτερα όλα! Αλλά είναι μόλις 1.400 κυβικά, ε...
Βέβαια, τελευταία που τα τέλη είναι ανάλογα των ρύπων, κάπως εξομαλύνθηκε αυτό αλλά ο φόρος πολυτελείας υπάρχει ακόμα, για το χαμηλότερων εξόδων και δυνατοτήτων δίλιτρο, ενώ το τούρμπο 1.400 που είναι σε όλα του ανώτερο είναι στο "απυρόβλητο"
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.