View Full Version : BMW R51/3 ...........................................
Αφού καθαρίστηκε καλά όσο γινόταν το τζαμάκι, το οποίο είναι πλαστικό με αποτέλεσμα να μην καθαρίζει καλά
και να παραμένη μια μόνιμη θαμπάδα, μπήκε λίγο κόλλα στον δείκτη για ν' ασφαλίση καλύτερα, το κοντέρ ξαναδέθηκε
Μένει τώρα να διαπιστώσω την σωστή λειτουργία του, αν και στο μέλλον θ' αλλαχτεί γιατί είναι
αρκετά ταλαιπωρημένο.
370021
370022
370023
Δεινόσαυρος
09/10/2016, 22:03
Πωπω προσοχή στη λεπτομέρεια... ωραίος!!! :a013:
Κράτα το το παλιό λέω, αν δουλεύει σωστά - δίνει χαρακτήρα, το πολύ-πολύ βάλε κι άλλη μια κλίμακα να λέει χιλιόμετρα αντί για μίλια.
Μπορείς να ξεθαμπώσεις το τζαμάκι, τρίβοντας το με πανί και οδοντόκρεμα. Αν θες βάζεις και καινούργιο από plexiglass.
τζαμακι θα μπορουσε να κοπει γυαλινο με βαση το παλιο ευκολα και τσαμπα
τζαμακι θα μπορουσε να κοπει γυαλινο με βαση το παλιο ευκολα και τσαμπα
Αν προσέξεις περιμετρικά έχει πατούρα το πλαστικό. Πως θα γίνει στο γυάλινο;
sapila racing
09/10/2016, 22:14
Αφού καθαρίστηκε καλά όσο γινόταν το τζαμάκι, το οποίο είναι πλαστικό με αποτέλεσμα να μην καθαρίζει καλά
και να παραμένη μια μόνιμη θαμπάδα, μπήκε λίγο κόλλα στον δείκτη για ν' ασφαλίση καλύτερα, το κοντέρ ξαναδέθηκε
Μένει τώρα να διαπιστώσω την σωστή λειτουργία του, αν και στο μέλλον θ' αλλαχτεί γιατί είναι
αρκετά ταλαιπωρημένο.
Ωραίο όργανο αλλά δεν είναi το δικό του. Φαίνεται για aftermarket εποχής. Αντεξε τόσα χρόνια γιατί είναι καλής ποιότητας, VDO.
Τα original εχουν σήμα BMW και φυσικά δεν υπάρχει μερικός χιλιομετρητής.
Ωραίο το έκανες πάντως κι αυτό!
Μπορείς να ξεθαμπώσεις το τζαμάκι, τρίβοντας το με πανί και οδοντόκρεμα. Αν θες βάζεις και καινούργιο από plexiglass.
Μπα, δεν γίνεται τίποτα, δοκίμασα και οδοντόκρεμμα αλλά και XERAPOLL
Μην ξεχνάμε πώς πρόκειται για διάφανο πλαστικό 50-60 χρονών........
τζαμακι θα μπορουσε να κοπει γυαλινο με βαση το παλιο ευκολα και τσαμπα
Σ' αυτήν την περίπτωση ακυρώνεις τον μηδενιστή του μερικού χιλιομετρητή, γιατί αν προσέξεις στις
φωτογραφίες του πόστ 201 το πλαστικό τζαμάκι έχει τον οδηγό του επάνω
Ωραίο όργανο αλλά δεν είναi το δικό του. Φαίνεται για aftermarket εποχής. Αντεξε τόσα χρόνια γιατί είναι καλής ποιότητας, VDO.
Τα original εχουν σήμα BMW και φυσικά δεν υπάρχει μερικός χιλιομετρητής.
Ωραίο το έκανες πάντως κι αυτό!
Και πιθανότερο είναι, να είναι από κάποιο μεταγενέστερο μοντέλο...(και όπως είπες άφτερμάρκετ....)
Λευκάδιος
09/10/2016, 22:44
Κούκλα γίνεται,καλή συνέχεια Βαγγέλη :beer:
motomaniac
10/10/2016, 16:35
Φτάνοντας μέχρι εδώ εντόπισα άλλα δύο σφάλματα, τα οποία θα διορθωθούν το ένα άμεσα
και το άλλο εν καιρώ......
Το πρώτο, αφορά το τάμπερ του τιμονιού, το οποίο λειτουργεί και σαν κόντρα-οδηγός-στοπ,
για το ''παίξιμο'' δεξιά κι' αριστερά του τιμονιού. Δεν είχε τις κατάλληλες γωνίες με αποτέλεσμα
να βρίσκουν οι φανοστάτες στο τεπόζιτο όταν έστριβε το τιμόνι τέρμα, δεξιά ή αριστερά, οπότε
ξαναβγήκε για να διορθωθεί....
Το δεύτερο αφορά τα λάστιχα (φυσούνες) των καλαμιών τα οποία δεν βρήκα στις διαστάσεις
που έπρεπε, πήρα κάποια παραπλήσια, αλλά δεν κάθονται σωστά, οπότε κι΄αυτά θα αλλαχθούν
κάποια στιγμή.....
πες μου διαστασεις.. μπορει και να εχω.
motomaniac
10/10/2016, 16:51
Λεπτομέρεια από το λαμάκι που συγκρατεί τις ντίζες
του συμπλέκτη και του εμπρός φρένου......(μάλλον)
365778
365779
εδω βαλε αναμεσα σε λαμακι και τιμονοπλακα μια ροδελιτσα απο κομματι σμπρελλα η μια αγοραστη τεφλον ροδελα να μην σου φαει το χρωμα..
πες μου διαστασεις.. μπορει και να εχω.
Το μήκος είναι 25 εκατοστά και η εσωτερική διάμετρος 4,2 εκατοστά......
Αν θέλεις στείλε μου ένα τηλ. να μιλήσουμε....
Περιποίηση σε ψιλολόγια σήμερα ώστε να είναι έτοιμα για τοποθέτηση.....
370148
370149
370150
Τα εσωτερικά της γκαζιέρας...................
370154
370155
Διακόπτης φώτων. Οι λειτουργείες που εκτελεί είναι αλλαγή μικρής-μεγάλης σκάλας
και κόρνα...................
370156
370157
370158
ΦΕΓΓΑΡΟΠΛΗΚΤΟΣ
12/10/2016, 13:11
Βαγγέλη μπράβο σου η γριούλα έγινε 25αρα στα χερια σου.Δεν έχω γραψη ενυπωσεις μια και που γράφουν αρκετοί φίλοι,ωστόσο σε παρακολουθώ από αρχής,άντε κοντευης καλά τελειώματα
Βαγγέλη μπράβο σου η γριούλα έγινε 25αρα στα χερια σου.Δεν έχω γραψη ενυπωσεις μια και που γράφουν αρκετοί φίλοι,ωστόσο σε παρακολουθώ από αρχής,άντε κοντευης καλά τελειώματα
Eυχαριστώ, πάντως τώρα είναι το δύσκολο κομμάτι μιάς και θέλει προσοχή και λεπτομέρεια......
Εδώ και κάνα δίωρο παιδεύομαι να ρεγουλάρω ακριβώς την βαλβίδα του στοπ......
370241
370242
Tώρα περιμένω να ολοκληρωθεί η ηλεκτρική εγκατάσταση ώστε να βεβαιωθώ πώς λειτουργεί σωστά
Σε περίπτωση λάθους είμαι αρκετά ''διαβασμένος'' ώστε να την διορθώσω εύκολα.... Είναι η πρώτη φορά που
τοποθετώ την ορίτζιναλ βαλβίδα ''στοπ'' μιάς και στις παλαιότερες ανακατασκευές που έκανα χρησιμοποιούσα
βαλβίδες εμπορίου με ζιπάκια για το στερέωμα κι' ελατήριο για την λειτουργία (από παπάκια.....)
motomaniac
12/10/2016, 22:00
Το μήκος είναι 25 εκατοστά και η εσωτερική διάμετρος 4,2 εκατοστά......
Αν θέλεις στείλε μου ένα τηλ. να μιλήσουμε....
Μπα... 31 διαμετρο και και 21 μηκος....
χιλια μπραβο...το μερακι και το πεισμα διακρινονται ευκολα...συνεχισε να δουμε τελειωμενο το ''κουκλι''.... συμφωνω με τον χαρακτηρισμο ''αριστα λειτουργικο'' και οχι ''βιτρινας''...αλλωστε τα μοτορια ανηκουν στον δρομο...
notakos600
13/10/2016, 09:26
Λατρεύω Βαγγέλη...γουστάρω λεπτομέρεια...ανακατασκευές με πολλά respects!!! :beer::beer::beer:
Λατρεύω Βαγγέλη...γουστάρω λεπτομέρεια...ανακατασκευές με πολλά respects!!! :beer::beer::beer:
Μην τους ακούς Βαγγέλη Μου, μην τους ακούς αστέρι Μου, όλοι σε θέλουνε για τα λεφτά σου, μόνο εγώ σ' αγαπάω πραγματικά
;)
Αφεντικό, δεν μου αρέσει ο τρόπος που ενεργοποιείται η βαλβίδα του στοπ. Το λαμάκι στην φωτό μοιάζει άκαμπτο και αργότερα όταν φαγωθούν οι σιαγόνες και χρειαστεί να ρεγουλάρεις, θα πιέζει αρκετά την βαλβίδα. Είδα ότι από την απέναντι μεριά έχει τρύπα στο αξονάκι της βαλβίδας. Ρίξε μια ματιά μήπως εκεί μπορείς να περάσεις ελατήριο που με το πάτημα του πεντάλ του φρένου να τραβάει το αξονάκι και όταν τερματίζει η διαδρομή του άξονα να τεντώνεται το ελατήριο. Μου φαίνεται πιο σωστό ανεξάρτητα πως ήταν από κατασκευής της η μοτό. Ή βρες λαμάκι πιο ελαστικό.
Αφεντικό, δεν μου αρέσει ο τρόπος που ενεργοποιείται η βαλβίδα του στοπ. Το λαμάκι στην φωτό μοιάζει άκαμπτο και αργότερα όταν φαγωθούν οι σιαγόνες και χρειαστεί να ρεγουλάρεις, θα πιέζει αρκετά την βαλβίδα. Είδα ότι από την απέναντι μεριά έχει τρύπα στο αξονάκι της βαλβίδας. Ρίξε μια ματιά μήπως εκεί μπορείς να περάσεις ελατήριο που με το πάτημα του πεντάλ του φρένου να τραβάει το αξονάκι και όταν τερματίζει η διαδρομή του άξονα να τεντώνεται το ελατήριο. Μου φαίνεται πιο σωστό ανεξάρτητα πως ήταν από κατασκευής της η μοτό. Ή βρες λαμάκι πιο ελαστικό.
Να πως φαίνεται η true love ρε, να τα βλέπετε οι άλλοι...
Μην τους ακούς Βαγγέλη Μου, μην τους ακούς αστέρι Μου, όλοι σε θέλουνε για τα λεφτά σου, μόνο εγώ σ' αγαπάω πραγματικά
;)
Θα μας καταλάβουνε ομορφιά μου......κρύβε λόγια!!!!!!!!!!!!!!!!!
Να πως φαίνεται η true love ρε, να τα βλέπετε οι άλλοι...
Πανούλη σου 'χω Μπουλτακοβίντεο πολύ δυνατό..... Εν καιρώ.................
Παραλαβή από την αμμοβολή διάφορα ψιλολόγια............................
370448
370450
370451
370456
Όλα αυτά είναι από διαφορετικές μοτοσυκλέττες. Κάποια από R51/3 και κάποια από R50
Θα βαφτούν και στην πορεία θα δώ ποια θα χρησιμοποιήσω σ΄ αυτήν την μοτοσυκλέττα
και πιά θα αποθηκευτούν για μελοντική χρήση.......
Για παράδειγμα η γκαζιέρα της παρακάτω φωτογραφίας είναι η γνήσια (νομίζω) από R51
370462
Εχω σκοπό όμως να χρησιμοποιήσω αυτήν:
370456
η οποία είναι από R50 μιάς και κατά την γνώμη μου είναι πολύ πιο όμορφη.....
Αφεντικό, δεν μου αρέσει ο τρόπος που ενεργοποιείται η βαλβίδα του στοπ. Το λαμάκι στην φωτό μοιάζει άκαμπτο και αργότερα όταν φαγωθούν οι σιαγόνες και χρειαστεί να ρεγουλάρεις, θα πιέζει αρκετά την βαλβίδα. Είδα ότι από την απέναντι μεριά έχει τρύπα στο αξονάκι της βαλβίδας. Ρίξε μια ματιά μήπως εκεί μπορείς να περάσεις ελατήριο που με το πάτημα του πεντάλ του φρένου να τραβάει το αξονάκι και όταν τερματίζει η διαδρομή του άξονα να τεντώνεται το ελατήριο. Μου φαίνεται πιο σωστό ανεξάρτητα πως ήταν από κατασκευής της η μοτό. Ή βρες λαμάκι πιο ελαστικό.
Ρεγουλάροντας ρε υπάλληλε το φρένο δεν αλλάζει θέση ο λεβιές (αρα και το σύστημα ενεργοποίησης της βαλβίδας) αλλά αλλάζει
θέση το αξονάκι που ενεργοποιεί τα θερμουίτ στο ΠΙΣΙΝΟ ταμπούρο...........
Αν ίσχυε αυτό που λές ο λεβιές του φρένου θα 'φτανε στο γόνατο.......:bawl:
Ετοιμα, βαμμένα όλα τα παραπάνω κομμάτια για τοποθέτηση...
370771
370772
370773
George_Sp
15/10/2016, 20:39
περιμένω φωτογραφίες με το συγκεκριμένο μαύρο χρώμα πάνω στο απίστευτο χρώμα του σκελετού.....ΜΟΥΡΛΙΑ!!!!! :beer:
Ρεγουλάροντας ρε υπάλληλε το φρένο δεν αλλάζει θέση ο λεβιές (αρα και το σύστημα ενεργοποίησης της βαλβίδας) αλλά αλλάζει
θέση το αξονάκι που ενεργοποιεί τα θερμουίτ στο ΠΙΣΙΝΟ ταμπούρο...........
Αν ίσχυε αυτό που λές ο λεβιές του φρένου θα 'φτανε στο γόνατο.......:bawl:
Ξανα-κοίταξα τις φωτό και ιδιαίτερα αυτή στο ποστ 223 κι έχεις δίκιο. Είχα καταλάβει λάθος, νόμιζα ότι με το πάτημα του πεντάλ θα μετακινούνταν όλο το σύστημα με την βέργα αριστερά ενώ τώρα που είδα που είναι το πεντάλ του φρένου κατάλαβα ότι όταν δεν πατάς το πεντάλ αυτό τερματίζει ακουμπώντας την βαλβίδα. Να βγάζεις πιο καλές φωτό να μην μας μπερδεύεις. Δεν έχουμε όλοι την ηλικία σου για να έχουμε προλάβει να καβαλήσουμε καινούριες αυτές τις παλιατζούρες. Από φωτό ότι έχουμε δει και σε ένα ντοκυμαντέρ με τον Χίτλερ που πήγαινε βόλτα την συνομήλικη σου Εύα Μπράουν!
:p
Ξανα-κοίταξα τις φωτό και ιδιαίτερα αυτή στο ποστ 223 κι έχεις δίκιο. Είχα καταλάβει λάθος, νόμιζα ότι με το πάτημα του πεντάλ θα μετακινούνταν όλο το σύστημα με την βέργα αριστερά ενώ τώρα που είδα που είναι το πεντάλ του φρένου κατάλαβα ότι όταν δεν πατάς το πεντάλ αυτό τερματίζει ακουμπώντας την βαλβίδα. Να βγάζεις πιο καλές φωτό να μην μας μπερδεύεις. Δεν έχουμε όλοι την ηλικία σου για να έχουμε προλάβει να καβαλήσουμε καινούριες αυτές τις παλιατζούρες. Από φωτό ότι έχουμε δει και σε ένα ντοκυμαντέρ με τον Χίτλερ που πήγαινε βόλτα την συνομήλικη σου Εύα Μπράουν!
:p
Αν ο Χίτλερ ήταν μηχανόβιος θα ήταν ειρηνόφιλος......:lol:
Αν ο Χίτλερ ήταν μηχανόβιος θα ήταν ειρηνόφιλος......:lol:
Έριξε γκόμενα όμως με το μοτοσακό
:bawl:
Βροχερή μέρα σήμερα, οπότε μέσα τα κεφάλια, αποθήκη, μοντάρισμα τοποθέτηση γκαζιέρας......
371838
371839
371840
Κι' εδώ τοποθετημένη στο τιμόνι.......
371850
371851
371852
Φίλε να είσαι καλά και να φτιάξεις πολλές μηχανές ακόμα. Είσαι μάστορας! Ανυπομονώ να την δω έτοιμη.:beer:
...... Ανυπομονώ να την δω έτοιμη.:beer:
Κι' εγώ !!!!!!!!!!!!!!!!!!! :beer::beer:
Βροχερή μέρα η σημερινή, κλεισμένος μέσα, είπα να ξεκινήσω την σέλα. Το πιθανότερο είναι να χρησιμοποιήσω
αρχικά μονόσελο, αλλά θα φτιαχτεί και η διπλή σέλα για περιπτώσεις έκτακτες.
Η διπλή σέλα, αν και δείχνει λίγο άσχημη και μοιάζει παράταιρη πάνω σ' αυτήν την μοτοσυκλέττα, δεν παύει να
είναι πάρα πολύ άνετη και κατάλληλη για πολύωρη οδήγηση.
Το μονόσελο του συνοδηγού, έχει αποκλειστεί τελείως από 'μένα, μιάς και είναι λίαν επικίνδυνο, σε περίπτωση
που έχεις και δεύτερο άτομο. Προτιμότερο είναι σταθερό σελάκι πάνω στο φτερό, ή επάνω στο σκαράκι του πίσω
φτερού, το οποίο μπαίνει ή αφαιρείται πανεύκολα, σε περίπτωση χρήσης του ή όχι.......
371871
371872
371873
Τα δύο ελατήρια που λειτουργούν την ανάρτηση της σέλλας ήταν κομένα......Ανά πάσα στιγμή
περίμενα ποντίκια ν' αρχίσουν μα διαμαρτύρονται που τους χάλασα την ησυχία.....
371874
371875
371876
371880
371881
Ο σκελετός της σέλλας πήρε ήδη τον δρόμο για αμμοβολή και τα λοιπά (ελατήρια, γαντζάκια, βίδες κλπ)
βουτήχτηκαν μέσα σε ξύδι για καλύτερο καθαρισμό......
Αστα καμια βδομαδα μεσα στο ξυδι...
Υ.γ.Με τα νικελ κανα νεο εγινε δουλεια εκει που δοκιμασες..?:beer:
Πρέπει να δώσω εδώ συγχαρητήρια πάντως στον μάστορα που την είχε φτιάξει (την σέλα) πρίν από τόσα
χρόνια. Παρά την εγκατάλειψη και την κακομεταχείρηση που είχε υποστεί, η ταπετσαρία ήταν σε πολύ καλή
κατάσταση και δύσκολα την ξήλωσα, τα δε υποστρώματα που είχε χρησιμοποιήσει είχαν κάνει τέλεια την
δουλειά τους.
Μπήκαν όλα στην άκρη, για να χρησιμοποιηθούν σαν μπούσουλας για τον επόμενο ταπετσέρη, μιάς και ο
προηγούμενος έχει κλείσει το μαγαζί του.......
....Με τα νικελ κανα νεο εγινε δουλεια εκει που δοκιμασες..?:beer:
Εχτές πήρα το στάν που είχα δώσει για νικέλωμα, καλή δουλειά φαίνεται, ο χρόνος όμως θα
δείξει αν πραγματικά 'εγινε σωστή δουλειά.......
Παραλαβή σήμερα και των λαιμών των εξατμίσεων, έτοιμες λοιπόν για τοποθέτηση.....
372150
372151
372152
George_Sp
27/10/2016, 17:52
να αλλάξεις την τελευταία κουνημένη φωτογραφία να ξαναβάλεις άλλη γιατί χαλάει το restoring :D :beer:
Συνέχεια με την σέλλα, βάψιμο του σκελετού και ξεσκούριασμα-βάψιμο ελατηρίων
374138
374139
374141
Η σέλλα έχει και δική της ανάρτηση με ρυθμιζόμενα ελατήρια
εδώ στην υψηλότερη θέση λειτουργίας (περίπου....)
374143
στην μεσαία θέση (ξανά στο περίπου.....)
374144
και στην χαμηλότερη θέση:
374145
Πως φαινεται ο αντρας ο περπατημενος....
δειτε τεχνικη "εισοδου"
α ρε κουφαλα, με κ@#@@ πρωι πρωι....
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=150336&p=2817982&viewfull=1#post2817982
SHOOTER045
18/11/2016, 11:40
Πως φαινεται ο αντρας ο περπατημενος....
δειτε τεχνικη "εισοδου"
α ρε κουφαλα, με κ@#@@ πρωι πρωι....
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=150336&p=2817982&viewfull=1#post2817982
Αναλ φιστιγκ κι ετς,να υποθέσω?
Πως φαινεται ο αντρας ο περπατημενος....
δειτε τεχνικη "εισοδου"
α ρε κουφαλα, με κ@#@@ πρωι πρωι....
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=150336&p=2817982&viewfull=1#post2817982
Αναλ φιστιγκ κι ετς,να υποθέσω?
Α, στα διααλα ρε, πονηροί και σεξιστές!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:bawl::bawl::bawl:
Βροχερή μέρα σήμερα και μιάς και δεν ήταν εφικτή κάποια εκδρομή ή κάποια εξόρμηση στα πέριξ βουνά,
είπα ν' ασχοληθώ λίγο με την σέλλα. Περιμένοντας από κάποιον κατασκευαστή ελατηρίων, κάποια από τα
ελατήρια του σκελετού-πλαισίου της σέλλας, σκέφτηκα να της κάνω μια μικρή βελτίωση, ενισχύοντας τις
βάσεις της, προσθέτοντας ακόμα μία στο πίσω τμήμα της σέλλας:
374719
374720
Οι βάσεις της σέλλας είναι τρείς κανονικά. Μία κεντρική στην πίσω πλευρά του τεπόζιτου και δύο στις
αντιρρίδες του πισινού φτερού, μία αριστερά και μία δεξιά. Αυτές οι δύο όμως, επειδή σηκώνουν το μεγαλύτερο
μέρος του φορτίου, καταπονούν τις αντιρρίδες του φτερού και το αποτέλεσμα είναι, να κάνουν τις τρύπες που περνούν
οι βίδες που τις συγκρατούν, χωνί...........
Εδώ μπορείτε να διακρίνεται και την κεντρική βάση της σέλλας στην εσοχή που σχηματίζει το τεπόζιτο
374721
κι' εδώ φαίνονται τα δύο ''αμορτισέρ'' της σέλλας από τα οποία ρυθμίζεται η ανάρτηση της σέλλας
ανάλογα με το πόσο σκληρή ή μαλακή την θέλουμε...........
374722
MG-KTiNoS
27/11/2016, 22:19
μη ντη μαλακώσεις και πάρα πολύ Ε?
Αφηνει κουσούρι και δε γκόβεται
Αυτό είναι που λέμε δεν έχουμε με τι να ασχοληθούμε και χαιδεύομαστε ρε.Να σου στείλω εγώ πράμα να πιάσει τόπο η όρεξη που έχεις ...
Απλώς μετά υπάρχει ο κίνδυνος να θες να το κρατήσεις !
Τώρα το ανακάλυψα (μια και το καλοκαίρι είμαι στα χαμένα:() και το πήρα απο την αρχή:a20:, μερακλίδικη δουλειά Βαγγέλη, το χρώμα αναδεικνύει την μοτοσυκλέτα της ταίριαξε πολύ,κούκλα θα γίνει, έχεις ολόκληρο χειμώνα μπροστά και καλή κερκίδα :a014: καλή συνέχεια!
O σκελετός της σέλλας ετοιμάστηκε και πήρε τον δρόμο για τον ταπετσέρη, θα είναι έτοιμη από βδομάδα.....
375593
375594
375595
Όπως θα δείτε μιάς και δεν κατάφερα να βρώ τα κατάλληλα ελατήρια, επιστρατεύτηκαν μέχρι
και πρόκες για να συμπληρωθεί ο σκελετός της σέλλας, καθώς και κάποια ελατήρια εμπορίου
τα οποία δεν είχαν το κατάλληλο μήκος, κι' έτσι μπήκαν δύο αντί για ένα.........
375597
375598
375599
.......έχεις ολόκληρο χειμώνα μπροστά.......
Αγαπητέ Μάνο πιστεύω πως αυτήν την βδομάδα θα βγεί στον δρόμο......
https://www.youtube.com/watch?v=UWVqMDwJCXE&feature=youtu.be
Αγαπητέ Μάνο πιστεύω πως αυτήν την βδομάδα θα βγεί στον δρόμο......
https://www.youtube.com/watch?v=UWVqMDwJCXE&feature=youtu.be
Εσυ δεν κρατιέσαι βλέπω! τσάκα :beer:
Για τα ελατήρια σε περίπτωση που δεν το ξέρεις υπάρχουν με το μέτρο και κόβεις όσο χρειάζεσαι εκτόνωσης η συμπίεσης ανάλογα με την χρήση που τα θέλεις,τα βρίσκεις στα οργανωμένα καταστήματα με εργαλεία.
Παραλαμβάνοντας και το τελευταίο πακέτο από την Γερμανία μπαίνουμε
στην τελική ευθεία.....
375710
375711
375712
MG-KTiNoS
07/12/2016, 19:38
αυτή η κλαπαρχ@ια (η πρασινη κόκκινη) τι είναι????
:D
αυτή η κλαπαρχ@ια (η πρασινη κόκκινη) τι είναι????
:D
ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΡΕ
http://www.samos-pilot.gr/?page_id=155
Ευτυχώς δηλαδή που είναι φίλος ο Βάγγος
ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΡΕ
http://www.samos-pilot.gr/?page_id=155
Ευτυχώς δηλαδή που είναι φίλος ο Βάγγος
Χαχαχαχα τον ''έστειλες'' τον φαρμακατζή..........
Χαχαχαχα τον ''έστειλες'' τον φαρμακατζή..........
Συμπτωματικό αυτό όταν αγοράζεις Γερμανικά προιόντα ε ?
375745
Ρε τον ποιητή και δε σου φαινότανε ρε...
αυτή η κλαπαρχ@ια (η πρασινη κόκκινη) τι είναι????
:D
Ειναι το τζαμάκι των λυχνιών, γιά την ένδειξη της νεκράς (το πράσινο...) και γιά την ένδειξη
της φόρτισης της μπαταρίας (το κόκκινο, το οποίο όταν ανέβουν οι στροφές του κινητήρα, σβήνει....)
375747
375748
Για πάρτη σου και μόνο ρε ,που ναι το 2ο pagusa ???
Για πάρτη σου και μόνο ρε ,που ναι το 2ο pagusa ???
Oποιος-α θέλει βόλτα να φέρει το δικό του........
Εγώ βάζω μοτό και βενζίνα.............
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.