View Full Version : BMW R51/3 ...........................................
Πέρισυ το καλοκαίρι, έπεσε ξανά στα χέρια μου και βρήκε μια θέση στην αυλή και την αποθήκη μου
μια παλιά γνώριμη............
364549
Ειχα χρόνια αρκετά να την 'δώ και αυτό το διάστημα γέρασε, ασχήμηνε και έχασε την λάμψη και την
ομορφάδα, που είχε μια εικοσαετία πρίν, όταν την είχα ''ξαναπεράσει'' από τον πάγκο και την είχα παραδώσει
στον ιδιοκτήτη της.
Βέβαια αυτά τα χρόνια, έκανε χιλιάδες χλμ, ταξιδεύοντας απ' άκρη σ' άκρη όλη την Ελλάδα, από την
Σαμοθράκη, μέχρι την Μάνη και τα Δωδεκάνησα.........Πολλά απ' αυτά τα ταξίδια, τα είχαμε κάνει και
παρέα, μιάς και με τον ιδιοκτήτη της (πρώην πλέον) μας συνέδεε και μας συνδέει μια βαθιά φιλία.....
Επεσε σε χέρια μαστόρων, που για κάποιους απ' αυτούς ήταν μια ακόμα ξεπέτα, αλλά και σε χέρια μαστόρων,
που έσκυψαν με σεβασμό επάνω της, σε μαστόρους που ασέλγησαν και σε μαστόρους που την σεβάστηκαν....
364550
chillipf
24/08/2016, 11:54
:a014: :a014:
theofilos888
24/08/2016, 11:57
bmw τελειωνει bmw αρχιζει!!!! Ωραια θα περασουμε!!!!! :beer:
Παρατημένη κάποια χρόνια στην αυλή του πρώην ιδιοκτήτη της, σκεπασμένη μ' έναν παλιομουσαμά
δεν άργησε να πάρει μπροστά (καμμιά δεκαριά μανιβελιές). Με την βενζίνη που υπήρχε στο τεπόζιτο
και τα λάδια στο μοτέρ.........Δεν κράταγε ρελαντί..........
364557
364558
364559
Όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες, η μοτοσυκλέττα είναι πλήρης, χωρίς ελλείψεις, σε
κατάσταση άσχημη μεν κυκλοφορήσημη δε......................
364565
364566
364567
Τo gourouni
24/08/2016, 12:37
Ένα χέρι πλύσιμο και έτοιμη για το δρόμο...
Καλή αρχή...:beer::beer:
Ένα χέρι πλύσιμο και έτοιμη για το δρόμο...
Καλή αρχή...:beer::beer:
+1 :beer:
bros 650
24/08/2016, 12:51
:beer:
Και μερικές φώτο από την μέση ηλικία της ''γριούλας...........
Στις δύο απ' αυτές στην θέση του οδηγού η κυρία Μπουλμόντ ή κατά Βάσκα ''μανταμουξανθιά''......
364568
364569
364570
Άντε ρε μπαγάσα Βάγκο ,ευχαρίστησες και την σύζυγο ρε με το να την ξαναπάρεις νομίζω.
ΥΓ Το σαξόφωνο στον προβολέα ποιος το έβαλε ???
Καλά μαστορέματα.
καλα φταιξιματα.......
παντως ο προηγουμενος ιδιοκτητης δεν φαινεται να την πονουσε και ιδιαιτερα ε;
καλα φταιξιματα......
Γιατί, τι έκανα;;;;;;;;;;;;;;;;
:bawl::bawl:
........ ,ευχαρίστησες και την σύζυγο ρε με το να την ξαναπάρεις νομίζω....
:lipssealed:
παντως ο προηγουμενος ιδιοκτητης δεν φαινεται να την πονουσε και ιδιαιτερα ε;
Την πονούσε και την γούσταρε.... Είχε κάνει ατελείωτα χλμ μ' αυτήν, αλλά δεν την πάλευε με τις
επισκευές. Μέχρι βενζίνα να βάλει και τέλος.
Μια φορά είχε ξεκινήσει από Πάτρα να πάει Θεσ/νίκη. Με παίρνει τηλ από περίπτερο στο Γαλαξίδι
(πρίν την εποχή των κινητών...) -έλα μου λέει κάτι έπαθε ο δεξιός ο κύλινδρος, δεν δουλεύει. Του
λέω κοίταξε βενζίνα και ρεύμα, έρχομαι πίσω μου απαντάει τι είναι αυτά που μου λές.....
Γύρισε Πάτρα .......... του έσφιξα το μπουζί που χόρευε τσάμικο και έφυγε ξανά για Θεσ/νίκη........
Ακόμα μια φώτο εποχής στην λίμνη του φράγματος του Μόρνου
με την εν' λόγω μοτοσυκλέτα στο περίγραμμα.........
364572
Από την επόμενη μέρα ξεκίνησε το λύσιμο....
364684
364685
364686
George_Sp
25/08/2016, 07:32
:beer:
:a014:
:a014:
:a014:
Γιατί, τι έκανα;;;;;;;;;;;;;;;;
:bawl::bawl:
:lol:
chillipf
25/08/2016, 10:59
:a014:
Έχω ένα ίδιο σε τεύχη.
Του πατέρα...
Για να δούμε τι γίνεται :a014:
Η μοτοσυκλέττα έχει 12βολτο ηλεκτρικό σύστημα με κάποιες μετατροπές οι οποίες έγιναν σε
γνωστό συνεργείο της Αθήνας πρίν από 12-13 χρόνια περίπου, οπότε χρειάζεται καλό μαρκάρισμα
στην πλεξίδα των ηλεκτρικών για να ξέρω πώς θα την ξανατοποθετήσω και να είμαι σίγουρος
πως το κάθε κάλώδιο θα πάει στην σωστή θέση μιάς και από ηλεκτρικά δεν σκαμπάζω....
364704
364705
364706
Να προσθέσω εδώ πώς τα ηλεκτρικά της λειτουργούσαν μια χαρά (πλήν φυσικά της μπαταρίας
η οποία ήταν άχρηστη), αλλά και πώς τα δικύλινδρα είναι πολύ διαφορετικά (και κατ' εμέ καλύτερα)
στο ηλεκτρικό τους σύστημα από τα μονοκύλινδρα........
Ομορφιές ρε Βαγγέλα, τα κλειδιά της αποθήκης ξέχασες να μου αφήσεις φεύγοντας αλλά δεν πειράζει, άνοιξα και χωρίς αυτά. :D
Συνέχα λέμε!!
Υ.Γ.
Ευτυχώς η κόρη σου έμοιασε στην μάνα της
Ομορφιές ρε Βαγγέλα, τα κλειδιά της αποθήκης ξέχασες να μου αφήσεις φεύγοντας ......
Είναι κάτω από το χαλάκι, καμάρι μου.......
ΥΓ. : Μπορείς να χρησιμοποιήσεις και την μπανιέρα αν θές......
:bawl:
Ομορφιές ρε Βαγγέλα, τα κλειδιά της αποθήκης ξέχασες να μου αφήσεις φεύγοντας αλλά δεν πειράζει, άνοιξα και χωρίς αυτά. :D
Συνέχα λέμε!!
Υ.Γ.
Ευτυχώς η κόρη σου έμοιασε στην μάνα της
Ρε Βασίλη, μάνα και κόρη πάνω στην ίδια μοτοσυκλέττα με 20 περίπου χρόνια διαφορά.........
364712364713
:a014::a014::a014:
και πολλές :beer:
Ρε Βασίλη, μάνα και κόρη πάνω στην ίδια μοτοσυκλέττα με 20 περίπου χρόνια διαφορά.........
364712364713
Σε αυτές τις δυο φωτό, αυτό που με φτιάχνει ρε φίλε είναι το χαμόγελό τους, όταν είναι πάνω στο ΜπεΜπε. Συγχαρητήρια, το μπόλι έπιασε και βγήκε και η μικρή "δικιά μας". Όχι οτι δεν το ήξερα ή δεν το έβλεπα, αλλά να, όταν βλέπεις διαδοχικά τις εικόνες, δεν μπορείς να μην το σκεφτείς.
Και συνεχίζουμε το λύσιμο.......
364716
364717
notakos600
25/08/2016, 19:32
Όμορφο το ταξίδι σου Βαγγέλη.
Καλά μαστορέματα!!!
Όμορφο το ταξίδι σου Βαγγέλη.
Καλά μαστορέματα!!!
Σου έχω φώτο, δωράκι........................
364720
notakos600
25/08/2016, 20:23
Σου έχω φώτο, δωράκι........................
364720
Αγγίζεις ευαίσθητες χορδές...
Λατρεμένες όλες οι Montesa.
Αγγίζεις ευαίσθητες χορδές...
Λατρεμένες όλες οι Montesa.
:beer::beer:
spyrakos35
25/08/2016, 22:03
ρε βαγγέλα.....
μα, "πισινό φανάρι"?
"πισινό"?
:bawl:
ρε βαγγέλα.....
μα, "πισινό φανάρι"?
"πισινό"?
:bawl:
χαχαχαχαχα τι μλκ είσαι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:bawl::bawl:
Τι έπρεπε να γράψω ρε, ''κωλοφάναρο'' ;;;;;;;;;;
μια απο τις πιο σπανιες αισθησεις ειναι να ξαναγοραζεις μια δικη σου μηχανη που εφτιαξες μετα απο χρονια. αυτην την φορα ηρθε για να μεινη φανταζομαι. καλο σιαξιμο :beer::beer::beer:
μια απο τις πιο σπανιες αισθησεις ειναι να ξαναγοραζεις μια δικη σου μηχανη που εφτιαξες μετα απο χρονια. αυτην την φορα ηρθε για να μεινη φανταζομαι. καλο σιαξιμο :beer::beer::beer:
Δεν ήταν ποτέ δικιά μου, τώρα έγινε. Την είχε φίλος και είχα κάνει την τότε ανακατασκευή της εγώ, μιάς
και από την μία ο φίλος δεν το είχε, ενώ απ' την άλλη εγώ το γούσταρα (κι' ακόμα το γουστάρω...)
χαχαχαχαχα τι μλκ είσαι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:bawl::bawl:
Τι έπρεπε να γράψω ρε, ''κωλοφάναρο'' ;;;;;;;;;;
"Πίσω φανάρι", ας πούμε;
Το "πιισινό" παραπέμπει σε "άλλα" :D
fidel_98_99
26/08/2016, 14:51
ΩΡΑΙΑ ΜΟΤΟ. ΚΑΛΗ ανακαινιση!
Και συνεχίζουμε το λύσιμο και την διάλυση της μοτοσυκλέττας εις τα εξ ων συνετέθει...........
364763
364764
364765
Οι διακόπτες θα αντικατασταθούν μιάς και δεν είναι από αυτό το μοντέλο.
Είναι διακόπτες εποχής μεν, αλλά ''του κιλού'' που ήταν μια καλή και φτηνή λύση.
Μπορεί να μην μιλάω συχνά!!! Αλλά σας παρακολουθώ όλους εσάς που με τις γνώσεις σας και το μεράκι σας μας εμπνέεται! Κύριε συνονόματε δώστε τροφή στα μάτια μας!:a014: και :beer:κερασμένα όταν βολτάρετε προς Χαλκίδα!
GIXXERAKIAS
29/08/2016, 13:42
Ωραία πράματα!Παρακολουθούμε με ενδιαφέρον!:beer:
akis_trevor
29/08/2016, 13:51
Γεια σου ρε βαγγελαρα!!:beer:
Kαι γυρνάμε πάλι πίσω τέλη της δεκαετίας του ’80, αρχές ΄90.
Να δούμε πώς αποκτήθηκε η μοτοσυκλέττα από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη της.
Ειχε εκδηλώσει ενδιαφέρον για μια Ρ51 ο φίλος και είχαμε αρχίσει να ψάχνουμε, στην Πάτρα αλλά και στην ευρύτερη περιοχή για να βρούμε κάποια που να πουλιέται.
Μαθαίνω από το πατέρα μου, πώς κάποιος παλιός του φίλος είχε μία και έμενε στην περιοχή, που βρίσκεται σήμερα το σουπερμαρκετ Α-Β, στην ΝΕΟ πατρων αθηνων, αγρότης το επάγγελμα, μιάς και τότε εκείνη η περιοχή, ήταν όλο κτήματα με καλιέργειες και οπωροφόρα δέντρα.
Πάμε και τον βρίσκουμε μαζί με τον φίλο. Καλοκαιράκι, μεσημέράκι, καθόμαστε έξω από το αγροτόσπιτο, κάτω από την μουριά
Καφεδάκια, σε δίσκο με σεμεδάκι.
Και κρύα νερά.
Η ΒΜW παραπέρα, κάτω από μια συκιά, σκεπασμένη μ’ ένα παλιομουσαμά. Ορθια, μέχρι τις εξατμίσεις χωμένη στο μαλακό χώμα. Δράμα , το ένα τρίτο κάθε ρόδας χωμένο μέσα στο χώμα. Δοκιμή. Η μανιβέλα κατέβαινε κανονικά
Δεν έδειχνε σημάδια προβλήματος.
Φτερά μαύρα τεπόζιτο από Ρ50 βυσσινί.
Η κουβέντα τραβάει σε μάκρος, ο αγρότης και η αγρόταινα μάλλον δεν είχαν συχνές επισκέψεις και το απολάμβαναν.
Μας είπαν ιστορίες πολλές, για τα ταξίδια που είχαν κάνει με την μοτοσυκλέττα, μάλιστα η γιαγιά μας τόνισε πως ''μέχρι το λουτράκι
φτάσαμε κάποτες’’
Κάποια στιγμή φτάνουμε στο ‘’διά ταύτα’’ στο χρηματικό. Εκείνη την εποχή αν δεν με απατά η μνήμη μου έβρισκες καλά Ρ51 γύρω στα 300 χιλιάρικα (δρχ έτσι;;;;)
-500 000 δραχμές λέει ο παππούς.
-Είναι πολλά του λέω, χρειάζεται και αρκετο χρήμα για να κυκλοφορήσει είναι
Σε άσχημη κατάσταση….αλλαγμένο τεπόζιτο.......σάπια λάστιχα....κλπ.
-Τι λές μου απαντάει, μια χαρά είναι, σαν παιδί μου την έχω…..
-Ναι, του απαντάω κι’ εγώ, αλλά το παιδί σου δεν το ‘χεις παρατημένο κάτω από την συκιά, χωμένο μέχρι τα γόνατα μέσα στο χώμα……..
-Να φύγετε, δεν την πουλάω
Φύγαμε, βάλαμε τα μεγάλα μέσα
(κοινούς γνωστούς κλπ) και τελικά καμμιά δεκαριά μέρες αργότερα, η μοτοσυκλέτα αγοράστηκε για 230.000 δραχμές.
Ένα ψιλοσέρβις (Μπουζί, λάδια καρμπυρατέρ) ένα ζευγάρι λάστιχα-σαμπρέλλες και ξαναβγήκε στην κυκλοφορία……
Aφου λοιπόν τελείωσε το λύσιμο της μοτοσυκλέττας, ξεκίνησε η ''διαλογή'', δηλαδή
ποιά κομμάτια θα πάνε σε μάστορα γιά βάψιμο, ποιά σε μάστορα γιά επισκευή-συντήρηση
και ποιά θα μείνουν στην αποθήκη, γιά να τα περιποιηθώ αυτοπροσώπως ........
365083
Κατ' αρχήν ο κινητήρας, το σαζμάν, και το διαφορικό. Λειτουργούσαν όλα, αλλά με
διαρροές λαδιών, βαλβολινών κλπ. Οπότε επιβάλλεται λύσιμο-δέσιμο, αν μην τι άλλο
τουλάχιστον γιά ν' αλλαχτούν φλάτζες , τσιμούχες και πιθανόν κάποια ρουλμάν. Να
γίνει και μιά περιποίηση σε έδρες-βαλβίδες και βέβαια μιάς και όλα θα λυθούν να υαλοβολιστούν
και οι κάσες από τα παραπάνω. Να τσεκαριστούν τζόγοι και ανοχές, και οτιδήποτε εκτός
προδιαγραφών ν' αλλαχτεί ή να επισκευαστεί. Να καθαριστεί και το φυγοκεντρικό στον
στρόφαλο που είναι επιφορτισμένο με την λίπανση του δεξιού κυλίνδρου..........
Φόρτωμα λοιπόν και παράδοση στον μάστορα, που ανέλαβε να φέρει σε πέρας το έργο
της ''επισκευής'' σε κινητήρα, σαζμάν και διαφορικό.
Ακολούθως, περνάμε σε σκελετό, φτερά, τεπόζιτο, αυτιά φαναριού, φανάρι καθώς και διάφορα
άλλα μικροκαυλιτζέκια, τα οποία θα ακολουθήσουν τον δρόμο της αμμοβολής και του βαψίματος
Εδώ να κάνω μιά παρατήρηση-επισήμανση-παρέμβαση. Μιάς και έχω ασχοληθεί και ξανά στο παρελθόν
με συντηρήσεις-ανανεώσεις -αναστηλώσεις (όπως θέλετε πέστε το) έχω κακή εμπειρία από τις επινικελώσεις
επιχρωμιώσεις, επαργυρώσεις επιχρυσώσεις κλπ, μιάς και κανένας από τους τεχνίτες που συνεργάστηκα και
αδρά πλήρωσα, δεν έκανε την δουλειά γιά την οποία πληρώθηκε, με αποτέλεσμα μετά από ένα-δυό χρόνια,
όλα (επαναλαμβάνω ΟΛΑ) τα χρώμια-νίκελα, να αρχίσουν να σκουριάζουν, να ξεφτάνε, να θαμπώνουν.
Βασική αιτία γι' αυτό, ήταν η κακή προεργασία που έκαναν. Δεν καθαριζαν καλά την επιφάνεια που έπρεπε
να δουλευτεί, με αποτέλεσμα τα παλιά κατάλοιπα, να συνεχίζουν το καταστροφικό τους έργο.
Τα 'βλεπες λοιπόν τέλεια και λαχταριστά όταν τα παραλάμβανες και μετά από λίγο μου 'βλεπες και τον γκιώνη....
Εκανα λοιπόν μιά επιλογή, ποιά από τα νικελέ κομμάτια μπορούν να συνέλθουν με τριψίματα, αλοιφές κλπ,
και όλα τα υπόλοιπα θ' ακολουθήσουν τον δρόμο της βαφής.
Δεύτερο φορτίο λοιπόν και βούρ γιά τον δρόμο του φαναρά.........
Να πώ εδώ, πώς αναγκαστικά, θα στερηθώ την χαρά ενός ολοκληρωτικού λυσίματος της μοτοσυκλέττας, μιάς και ο
χρόνος παραμονής μου στην Ελλάδα, είναι μικρός και σ' αυτό το περιορισμένο χρονικό διάστημα, πρέπει να δεις
φίλους, να πιείς τις μπύρες σου, να κάνεις και καμμιά βόλτα, να λύσεις και το Μπεμβέ!!!!!!!!
Οπότε, περνάμε στην λύση των έμπιστων καλών φίλων, που θ' αναλάβουν στο διάστημα της απουσίας μου, να
ασχοληθούν αυτοί, με τα επιμέρους κομμάτια του Μπεμβέ που επιφορτίστηκε ο καθένας απ' αυτούς, ανάλογα
με τις γνώσεις του και το επάγγελμά του....
Ακολούθως, περνάμε σε σκελετό, φτερά, τεπόζιτο, αυτιά φαναριού, φανάρι καθώς και διάφορα
άλλα μικροκαυλιτζέκια, τα οποία θα ακολουθήσουν τον δρόμο της αμμοβολής και του βαψίματος
Εδώ να κάνω μιά παρατήρηση-επισήμανση-παρέμβαση. Μιάς και έχω ασχοληθεί και ξανά στο παρελθόν
με συντηρήσεις-ανανεώσεις -αναστηλώσεις (όπως θέλετε πέστε το) έχω κακή εμπειρία από τις επινικελώσεις
επιχρωμιώσεις, επαργυρώσεις επιχρυσώσεις κλπ, μιάς και κανένας από τους τεχνίτες που συνεργάστηκα και
αδρά πλήρωσα, δεν έκανε την δουλειά γιά την οποία πληρώθηκε, με αποτέλεσμα μετά από ένα-δυό χρόνια,
όλα (επαναλαμβάνω ΟΛΑ) τα χρώμια-νίκελα, να αρχίσουν να σκουριάζουν, να ξεφτάνε, να θαμπώνουν.
Βασική αιτία γι' αυτό, ήταν η κακή προεργασία που έκαναν. Δεν καθαριζαν καλά την επιφάνεια που έπρεπε
να δουλευτεί, με αποτέλεσμα τα παλιά κατάλοιπα, να συνεχίζουν το καταστροφικό τους έργο.
Τα 'βλεπες λοιπόν τέλεια και λαχταριστά όταν τα παραλάμβανες και μετά από λίγο μου 'βλεπες και τον γκιώνη....
Γνωστή ελληνική τσαπατσουλιά πέραν της μηδενικής προετοιμασίας παραλείπουν και το δεύτερο και πολύ σημαντικό στάδιο ,αυτό της επιχάλκωσης.
Βέβαια αν ακολουθούσαν ευλαβικά όλη την διαδικασία το κόστος θα ήταν απαγορευτικό μάλλον.
Κάτι αντίστοιχο των σταδίων που χρειάζεται μιά σωστή ασφαλτόστρωση δρόμου !
Μπράβο Βάγγο συνέχα δυνατός ρε.
Οι ρόδες πήγαν σε λαστιχάδικο, πετάχτηκαν τα παλιά λάστιχα, σαμπρέλες και έγινε
έλεγχος σε ρουλμάν και κατά πόσο γυρίζουν σωστά, μην τυχόν και χρειαστεί
κάποια αλλαγή ρουλμάν ή ακτινολόγηση...
Αφού βρέθηκαν όλα ΟΚ έφυγαν κι' αυτές γιά αμμοβολή και βάψιμο.
Θα βαφτούν στο ίδιο χρώμα, με την υπόλοιπη μοτοσκλέττα.
Εδώ να κάνω ακόμα μιά σημείωση, σχετικά με την επιλογή του χρώματος.
Το χρώμα είναι κάτι τελείως υποκειμενικό. Κάποιο χρώμα αρέσει, κάποιο χρώμα
δεν αρέσει. Συνηθίζεται τα ''κλασσικά'' να βάφονται στα πρωτότυπα χρώματα, αυτά με τα οποία
έβγαιναν από την γραμμή παραγωγής......
Η δική μου άποψη όμως, είναι, πώς πρέπει να ρίχνουμε το ''βάρος'' και την προσοχή μας
στην ουσία, που είναι η προεργασία που γίνετε, ώστε η δουλειά που κάνουμε, να έχει
αντοχή και διάρκεια στον χρόνο, στην τέλεια λειτουργική κατάσταση της μοτοσυκλέττας,
κι' ας την βάψουμε και φούξια...........
Προσοχή όμως, δεν λέω πώς θα την βάψω φούξια, απλά, πως η επιλογή χρώματος που τελικά έγινε,
μάλλον δεν ήταν στις επιλογές της Μπεμβέ όταν την έβγαζε από το εργοστάσιο.
Χωρίς να είμαι βέβαιος γι' αυτό, προχώρησα στην επιλογή του χρώματος και έφυγα γιά
τα ξένα, σίγουρος πώς έχω εμπιστευτεί τα επιμέρους κομμάτια του Ρ51 στα κατάλληλα χέρια...
Γνωστή ελληνική τσαπατσουλιά πέραν της μηδενικής προετοιμασίας παραλείπουν και το δεύτερο και πολύ σημαντικό στάδιο ,αυτό της επιχάλκωσης.
Βέβαια αν ακολουθούσαν ευλαβικά όλη την διαδικασία το κόστος θα ήταν απαγορευτικό μάλλον.
Κάτι αντίστοιχο των σταδίων που χρειάζεται μιά σωστή ασφαλτόστρωση δρόμου !
Μπράβο Βάγγο συνέχα δυνατός ρε.
Ακριβώς ρε Παναγιώτη, αυτή είναι μιά διαδικασία, που απαιτεί διάφορα στάδια, με πολύ δυνατά
και επικίνδυνα χημικά, με σωστές αναλογίες κλπ.....
Οταν όμως σου παραδίδω κάποια πράγματα γιά φτιάξιμο και ρωτάω τι κοστίζει και μου λές ένα
αλφα ποσό και μου κάνεις σκαρταδούρα δουλειά ε, άει γ@μήσου
Πέσε μου τα διπλά και φτιάχτο όπως πρέπει.................
Εκανα λοιπόν μιά επιλογή, ποιά από τα νικελέ κομμάτια μπορούν να συνέλθουν με τριψίματα, αλοιφές κλπ,
και όλα τα υπόλοιπα θ' ακολουθήσουν τον δρόμο της βαφής.
Δεύτερο φορτίο λοιπόν και βούρ γιά τον δρόμο του φαναρά.........
Να πώ εδώ, πώς αναγκαστικά, θα στερηθώ την χαρά ενός ολοκληρωτικού λυσίματος της μοτοσυκλέττας, μιάς και ο
χρόνος παραμονής μου στην Ελλάδα, είναι μικρός και σ' αυτό το περιορισμένο χρονικό διάστημα, πρέπει να δεις
φίλους, να πιείς τις μπύρες σου, να κάνεις και καμμιά βόλτα, να λύσεις και το Μπεμβέ!!!!!!!!
Οπότε, περνάμε στην λύση των έμπιστων καλών φίλων, που θ' αναλάβουν στο διάστημα της απουσίας μου, να
ασχοληθούν αυτοί, με τα επιμέρους κομμάτια του Μπεμβέ που επιφορτίστηκε ο καθένας απ' αυτούς, ανάλογα
με τις γνώσεις του και το επάγγελμά του....
Ελπίζω όντως οι καλοί φίλοι που λες να είναι γνώστες και να σεβαστούν τα λεφτά που θα δώσεις αλλιώς σε βλέπω να κυκλοφορείς έναν χαμαιλέοντα όταν με το καλό ξανάρθεις στα μέρη μας :lol:
Πέρα από την πλάκα, εσύ γερός να είσαι να χαρείς το μεχανάκι σου όπως το ονειρεύεσαι και καλή δύναμη εκεί κάτω με τα D-MAX (Πολύ θα ήθελα να έχουμε τα τρίλιτρα εδώ, γμτ) :beer:
Δημήτρη θα δείξει στην πορεία αν τα χρήματα έπιασαν τόπο ή όχι.....
Και καλά κοτζάμ αντιπροσωπεία δεν μπορείτε να έχετε ούτε ένα τρίλιτρο γιά δική σας
χρήση αλλά και γιά δείγμα σε κάποιους πελάτες που πιθανόν θα το ήθελαν και που θα
μπορούσαν να το πληρώσουν;;;;;;
Ορμα Βαγγελη!!
τσακω και μερικες παγωμενες :beer:
Δημήτρη θα δείξει στην πορεία αν τα χρήματα έπιασαν τόπο ή όχι.....
Και καλά κοτζάμ αντιπροσωπεία δεν μπορείτε να έχετε ούτε ένα τρίλιτρο γιά δική σας
χρήση αλλά και γιά δείγμα σε κάποιους πελάτες που πιθανόν θα το ήθελαν και που θα
μπορούσαν να το πληρώσουν;;;;;;
ΔΕΝ παίρνουν έγκριση τύπου πουθενά στας Ευρώπας, καρντιά μου, δεν είναι euro 6....:(
Η ISUZU έχει αποφασίσει ότι για την Ευρώπη δεν χρειάζεται επί του παρόντος 3λιτρο euro 6 :moutza: (λέγε με και κόστος ανάπτυξης....)
Και έχυμε μείνει με τον "αναιμικό" 2,5λιτρο (είναι εντυπωσιακή η διαφορά στην αίσθηση του τρόπου απόδοσης ανάμεσα στους 2 κινητήρες :(
sapila racing
02/09/2016, 14:17
Ρε Βασίλη, μάνα και κόρη πάνω στην ίδια μοτοσυκλέττα με 20 περίπου χρόνια διαφορά.........
364712364713
1000 Μπράβο που την ξαναπήρες και την ξαναφτιάχνεις!
:beer:
fidel_98_99
02/09/2016, 15:36
ποτε δεν προτεινω μαστορα.
ουτε βαφεα.
μετα ομως απο 5 νικελωτες μπορω να πω οτι μπορω να σου προτεινω εναν.
τελεια δουλιεα με επιχαλκωση κ αντοχη στο χρονο. ακριβος ομως.
Αν θες τηλ σφυρα
ποτε δεν προτεινω μαστορα.
ουτε βαφεα.
μετα ομως απο 5 νικελωτες μπορω να πω οτι μπορω να σου προτεινω εναν.
τελεια δουλιεα με επιχαλκωση κ αντοχη στο χρονο. ακριβος ομως.
Αν θες τηλ σφυρα
Σ' ευχαριστώ γιά την βοήθεια σου με την προσφορά αυτή, καλό είναι να ''σπρώχνουμε'' και να διαδίδουμε τους
καλούς μαστόρους και τεχνίτες, όμως τα επιμέρους κομμάτια που θα μπορούσαν να νικελωθούν έχουν πάρει ήδη
τον δρόμο της βαφής, μιάς και ο βαφέας είναι από τους μαστόρους που ''κάνουν παπάδες''.
Θα σε χρειαστώ όμως γιά την επόμενη δουλειά που ετοιμάζω, μόλις τελειώσει αυτό το Ρ51...................
(εχεις πμ)
Ελπίζω όντως οι καλοί φίλοι που λες να είναι γνώστες και να σεβαστούν τα λεφτά που θα δώσεις αλλιώς σε βλέπω να κυκλοφορείς έναν χαμαιλέοντα όταν με το καλό ξανάρθεις στα μέρη μας :lol:
Πέρα από την πλάκα, εσύ Γέρος θα είσαι για να το χαρείς το μεχανάκι σου όπως το ονειρεύεσαι οπότε δώσε το στον vaska και καλή δύναμη εκεί κάτω με τα D-MAX (Πολύ θα ήθελα να έχουμε τα τρίλιτρα εδώ, γμτ) :beer:
φιξντ
ποτε δεν προτεινω μαστορα.
ουτε βαφεα.
μετα ομως απο 5 νικελωτες μπορω να πω οτι μπορω να σου προτεινω εναν.
τελεια δουλιεα με επιχαλκωση κ αντοχη στο χρονο. ακριβος ομως.
Αν θες τηλ σφυρα
Για ρίχτα και απ΄εδώ αδελφέ και μακάρι να είναι Αττική ο δικός σου...
fidel_98_99
02/09/2016, 19:23
Για ρίχτα και απ΄εδώ αδελφέ και μακάρι να είναι Αττική ο δικός σου...
Εξω απο Θεσ/κη.Μακρια αλλα
Και απο Κρητη εκει στελνουν....
φιξντ
:moutza::moutza::cry::bawl::bawl:
...... και καλή δύναμη εκεί κάτω με τα D-MAX (Πολύ θα ήθελα να έχουμε τα τρίλιτρα εδώ, γμτ) :beer:
Εδώ τά έχουμε με το κιλό.............................
365184
365185
365186
Για να επανέλθουμε λοιπόν στο θέμα μας που είναι το Ρ51..... Αφου λοιπόν δόθηκαν τα κομμάτια
στους αντίστοιχους μαστόρους έμειναν στην αποθήκη μου αυτά που θα πέρναγαν από τα δικά μου νύχια....
Κι΄ αρχίζουμε με πρώτa τα δύο καρμπυρατέρ της ΒING
365196
365197
365198
Kαθαρίστηκαν,φυσήθηκαν, ελέγχθηκαν οι πλωτήρες και οι βελόνες κι' είναι έτοιμα για δέσιμο...
365202
365203
365204
Συνεχίζουμε με τις εισαγωγές αέρα στα καρμπυρατέρ.....
365350
365351
....το λεβιεδάκι εύρεσης της νεκράς άνευ κόπου........
365352
365353
...τα καβαλέτα του τιμονιού.....
365354
365355
365356
καθαρισμός από λάδια, γράσσα,κλπ θερμουίτ και λοιπόν εξαρτημάτων φρένων....
365357
365358
Ο λεβιές του πισινού φρένου έχει γρασσαδοράκι, το οποίο μπήκε καινούριο μιάς και το παλιό
δεν λειτουργούσε και φυσικά καθαρίστηκαν οι δίοδοι του γράσσου....
365361
365362
365363
Και ο διακόπτης βενζίνης έτοιμος. Εδώ να πώ πώς το τεπόζιτο έχει υποδοχή και για δεύτερο
διακόπτη βενζίνης , καθώς και δυό μικρά σιδερένια μαρκουτσάκια τα οποία γεφυρώνουν τις
δύο πλευρές.
Για την ώρα θα τοποθετηθεί μόνο ο ένας διακόπτης.
365367
365368
Όπως βλέπεται και στις φωτογραφίες ο διακόπτης στην έξοδό του έχει διακλαδωτήρα
για την διανομή του καυσίμου στα δύο καρμπυρατέρ....
kppantelis
06/09/2016, 19:39
Ο λεβιές του πισινού φρένου έχει γρασσαδοράκι, το οποίο μπήκε καινούριο μιάς και το παλιό
δεν λειτουργούσε και φυσικά καθαρίστηκαν οι δίοδοι του γράσσου....
365361
365362
365363
Καλησπερα και καλη αρχη!Εδω που ο λεβιες εχει καποια ''φαγωματα'' κλπ και καποιες σκουριες,δεν θα γεμιστει/νικελωθει;
Καλησπερα και καλη αρχη!Εδω που ο λεβιες εχει καποια ''φαγωματα'' κλπ και καποιες σκουριες,δεν θα γεμιστει/νικελωθει;
Όπως και να το κάνουμε, μιλάμε για μια μοτοσυκλέττα 62 χρονών, η οποία έχει
τουλάχιστον 50 χρόνια στον δρόμο. Σκοπός μου λοιπόν, δεν είναι η επαναφορά της
σε κατάσταση ''βιτρίνας'', αλλά η επαναφορά της σε τέλεια λειτουργική κατάσταση
κι' ας φαίνονται τα χρονάκια της από κάποιες ''ατέλειες''.
Βέβαια, αυτή την γραμμή είχα σκοπό ν' ακολουθήσω, πρίν την επαφή που είχα με τον Φιντέλ,
μιάς και οι πληροφορίες που μου έδωσε για κάποιον χρωμιωτή στην Β. Ελλάδα, μ' έχουν βάλει σε σκέψεις.
Αλλωστε, ο λεβιές του πίσω φρένου, είναι κάτι πανεύκολο να βγεί και να επιδιορθωθεί,
την οποιαδήποτε στιγμή.
Σ' ευχαριστώ πάντως για την επισήμανσή σου, πάντα καλοδεχούμενες κάποιες παρατηρήσεις και σχόλια!!!!!!
Παραλαβή τα βαμμένα κομμάτια από το φαναράδικο........
Ξεκινάμε με το πλαίσιο....
365438
365439
365440
Ανακαλύπτω την πρώτη πατάτα που έγινε. Λείπει η μία βάση του
κεντρικού σταντ.......
365441
Περνάμε σε φανάρι .....
365442
365443
365444
Συνεχίζουμε με φτερά....
Μπροστινό φτερό.......
365445
365446
365447
...και ΠΙΣΙΝΟ φτερό.......
365460
365461
365462
Φανοστάτες.........
365454
365455
Εδώ βλέπουμε διαφορικό και δεξί αμαρτισέρ....(την βάση του)
365456
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.