View Full Version : Supertenere 750
MG-KTiNoS
06/09/2016, 17:06
Παλιά έλεγαν ότι το 'Αφρικα ήταν πιο καλό μηχανάκι.
Αξίζει όμως να ρίξεις λεφτά και να το κάνεις Adv bike?
Ο μάστορας λέει ότι στο χώμα δε ν καλό γιατί έχει ψιλά το κέντρο βάρους.
Εμένα όμως δεν μ ενδιαφέρει τόσο το χώμα όσο ο κωλόδρομος (αλλά το ίδιο δεν είναι???)
και η αξιοπιστία.
Μπορεί αν βελτιωθεί το μηχανάκι ουσιαστικά ή τζάμπα κόπος?
Το είχε κανένας να μας πει σοβάρα...
Bob_o_mastoras
06/09/2016, 17:18
Και γιατι κολλησες συγκεκριμενα με το Τενερε..;; Λογο τιμης;;
Τι ακριβως θελεις να το κανεις..;;
υ.γ. Ειμαι σιγουρος οτι θα μπει, σε καποια φαση, ο Λευκαδιος και θα ποσταρει φωτογραφια απο σουπερ-τουμπανο Τενερε. :lol:
Στην Σάμο εχουν μια πολυ ωραία λέξη, για τέτοια μοτοσακό:
Μπιελάρ :)
MG-KTiNoS
06/09/2016, 17:38
προσπαθώ να σκεφτώ (και να φτιάξω)
ένα μηχανάκι το οποία κατ αρχάς αν καταστραφεί δεν θα κλάψω (πολύ)
απλό και επισκευάσιμο χωρίς πολλά ανταλλακτικά και πι σι κόλπα
να έχει αυτονομία
να μπορεί να φορτωθεί
να έχει αυτονομία
να έχει αξιοπρεπή τελική χωρίς να σκάει (130 140 είμαι καλά)
να μη καίει το γκώλο του
να μπορεί να πάει κωλόδρομο χωρίς να κάνει τις ζάντες ς
και τα @@ μου ίσωμα
προσπαθώ να σκεφτώ (και να φτιάξω)
ένα μηχανάκι το οποία κατ αρχάς αν καταστραφεί δεν θα κλάψω (πολύ)
απλό και επισκευάσιμο χωρίς πολλά ανταλλακτικά και πι σι κόλπα
να έχει αυτονομία
να μπορεί να φορτωθεί
να έχει αυτονομία
να έχει αξιοπρεπή τελική χωρίς να σκάει (130 140 είμαι καλά)
να μη καίει το γκώλο του
να μπορεί να πάει κωλόδρομο χωρίς να κάνει τις ζάντες ς
και τα @@ μου ίσωμα
Transalp 650
panos_zip
06/09/2016, 17:44
Κάτι τέτοιο ας πούμε?
Από Ιταλία πλευρά. Μοτερ πλαίσιο ΧΤΖ 750 με χειροποίητα μεταλλικά κουστουμια, τεπόζιτα υποπλαίσιο.
Ψαλίδι Απριλια SXV 550, και μπροστινό από YZF
365416
MG-KTiNoS
06/09/2016, 17:44
Transalp 650
ΧΤΖ 660 tenere, 91 - 94
Το 1κ το έχω απορήψει λόγω της τελικής που είπαμε πιο πάνω
Το Τ.Α αν αρχίζεις και το φτιάχνεις μπαίνεις στα λεφτά του ΚΤΜ αδν 950 οπότε πάμε αλλού.
Πάνο μου, αν είχα τόσα λφτά δεν θα κουβέντιαΖα εδώ τώρα...
:lol:
Το 1κ το έχω απορήψει λόγω της τελικής που είπαμε πιο πάνω
Το Τ.Α αν αρχίζεις και το φτιάχνεις μπαίνεις στα λεφτά του ΚΤΜ αδν 950 οπότε πάμε αλλού.
Πάνο μου, αν είχα τόσα λφτά δεν θα κουβέντιαΖα εδώ τώρα...
:lol:
Τι να φτιαξεις δηλαδη στο ΤΑ;
Bob_o_mastoras
06/09/2016, 17:53
E, παρε το, κανε ενα σερβις στις αναρτησεις και αλλαξε και ελατηρια, βαλε καγκελα για σαμαρια αν δεν εχει ηδη και ετοιμο.
Προφανως εχει ψηλα το κεντρο βαρους αλλα ποιο on-off δεν το εχει ψηλα;;; Και το Αφρικα ετσι ειναι.
MG-KTiNoS
06/09/2016, 17:56
Τι να φτιαξεις δηλαδη στο ΤΑ;
πίσω αμορτισερ
πιρούνι από άφρικα
ολόσωμη εξάτμιση
φίλτρο
νταινοτζετ
:rolleyes:
Στην Σάμο εχουν μια πολυ ωραία λέξη, για τέτοια μοτοσακό:
Μπιελάρ :)
H Σάμος που κολλάει ?
http://www.slang.gr/lemma/4009-pee-blr
ΥΓ Μαέστρο πάρε παλιό Γκούτσι... γιατί έτσι ρε.
πίσω αμορτισερ
πιρούνι από άφρικα
ολόσωμη εξάτμιση
φίλτρο
νταινοτζετ
:rolleyes:
Αυτα δεν αξιζει να τα κανεις σε κανενα μηχανακι, ειδικα φιλτρα και ολοσωμες.
Το ΤΑ θελει μονο φροντιδα στις αναρτησεις και τελος.
Απο μονοκυλινδρα το μονο που ταξιδευει σα 2κ ειναι το bmw dakar. Αν δεν τραβας ζορι με abs παρε το πρωτο μοντελο που ειναι και αρκετα πιο σπιρτοζικο.
Κάτι τέτοιο ας πούμε?
Από Ιταλία πλευρά. Μοτερ πλαίσιο ΧΤΖ 750 με χειροποίητα μεταλλικά κουστουμια, τεπόζιτα υποπλαίσιο.
Ψαλίδι Απριλια SXV 550, και μπροστινό από YZF, και πλαινό σταν από διαστημόπλοιο....
:bawl::bawl:
lykourgi
06/09/2016, 18:44
υ.γ. Ειμαι σιγουρος οτι θα μπει, σε καποια φαση, ο Λευκαδιος και θα ποσταρει φωτογραφια απο σουπερ-τουμπανο Τενερε. :lol:
Κάτι τέτοιο ας πούμε?
Από Ιταλία πλευρά. Μοτερ πλαίσιο ΧΤΖ 750 με χειροποίητα μεταλλικά κουστουμια, τεπόζιτα υποπλαίσιο.
Ψαλίδι Απριλια SXV 550, και μπροστινό από YZF
Από αλλού το περιμέναμε και από αλλού μας ήρθε.
Πάντως αυτό είναι μια χαρά για τον Ktino. Θέλει τόσο φτιάξιμο που θα το καταευχαριστηθεί. :lol:
Στα σοβαρά τώρα, Ktine αν αρχίσεις και φτιάξεις όλα αυτά που λες (και λίγα ακόμη που θα βγουν στην πορεία), τότε θα αρχίσεις να λυπάσαι το μηχανάκι και δεν θα είσαι τόσο "άνετος".
Δεν θα είναι πλέον το φθηνό μεταφορικό μέσον, που δεν σε ενδιαφέρει όταν πάθει κάτι.
οτι σου ειπε ο κωστας.
κι επειδη μολις εχτες εφερα ενα τενερε απο επαρχια μαζι με εναν φιλο μου επαθα πλακα με το ποσο μανιτζιβελο μηχανακι ηταν. θα σου ελεγα να βρεις ενα τενερε να το κανεις βολτα θα εκπλαγεις ευχαριστα.παροτι μονοκυλινδρο ειναι αρκετα ταξιδιαρικο. κι ειναι και πολυ πιο ελαφρυ απο αφρικα τρανσαλπ.
επισης συμφωνω και με δοκτορα. αλλα δεν μαρεσει ο ροταξ.
patsavour
06/09/2016, 18:54
Στην Σάμο εχουν μια πολυ ωραία λέξη, για τέτοια μοτοσακό:
Μπιελάρ :)
B.L.R. beyond local repair
Χτινε γιατί θες μπλεξίματα;
Καλό το xtz750.... Τότε...
Αλλά και τότε δεν είχε φρένα, το πλαίσιο ήταν λάστιχενιο(και με ρωγμες καμία φορα) και όχι καλή ποιότητα πλαστικών και μετάλλων.
Από την άλλη, καλό - δυνατό μοτέρ, αξιόπιστο... Αλλά... Έχουν περάσει και 20+απο την τελευταία παραγωγή του.
Και τσάμπα να στο δώσουν, θες καλά λεφτά για να το φτιάξεις, πόσο μάλλον που το θες για άσφαλτο.
Bob_o_mastoras
06/09/2016, 18:55
Μην τους ακους Κτηνε!! :D
Μην παρεις μονοκυλινδρο. Αν ειναι, και ειδικα για το ΧΤΖ660, κρατας μια και καλη το ΧΤ. Σχεδον ιδια ειναι με μονη ειδοποιο διαφορα την υδροψηξη. Για fairing κοτσαρεις μια ζελατινα και στο μασκακι του ΧΤ και απλα σταματας λιιιγο πιο συχνα για βενζινη.
akis_trevor
06/09/2016, 19:11
Νικολα,δεν έχεις και το χτ και το τιντιεμ;θα πάρεις κάτι που είναι ανάμεσα σε αυτά τα δύο ας πουμε;
Δεν βολευεσαι με το χτ για πιο οφ καταστάσεις;
Ελα μωρε που χρειαζεται το Ta αλλες αναρτησεις για να παρι χωμα... και για το tdm λενε οτι θελει μπροστινο απο r6.. εβαλες?? Οχι.. παρε το transalp και θα δεις οτι τα κανει ΟΛΑ και ΣΥΜΦΕΡΕΙ...
Γκαζια για το χωμα ειναι αρκετα
Οι ζαντες απο αυτο το μηχανακι ειναι απαιχτες (δεν στραβωνουν)
Φορτωνεται φουλ
Ταξιδευει ανετα με 130-150 (αλλα εσυ θα πηγαινεις max 120 γιατι θα φορας τακουνια!!!)
Καταναλωση μικρη
Και απο σερβις φθηνο
Λευκάδιος
06/09/2016, 21:55
Αν πάρεις Τενερέ και το κάνεις έτσι θέλω βόλτα :D
365425
Επειδή αναφέρθηκε νωρίτερα το πλαίσιο του 750 γκούγκλαρε να δεις πως είναι και σύγκρινε το με των αφρικα-τράνσαλπ,θα πάρεις μια ιδέα και να υπολογίζεις τα παραπάνω άλογα του 750.Όχι ότι των χόντα είναι τσιμέντο αλλά διαχειρίζεται άνετα την ιπποδύναμη τους.
ΤΑ 650 προτείνω και εγώ.Πολύ νεότερο σαν μοντέλο που με συμμάζεμα θα σε καλύψει μια χαρά.Και όταν λέω συμμάζεμα δεν εννοώ ανάποδα μπροστινά,πίσω ohlins των 1000 ευρω,εξατμίσεις και bοano φαιρινγκ.
Ένα σετ ελατήρια μπροστά και αντίστοιχα ένα για το αμορτισερ θα κάνουν την δουλειά μια χαρά.
Αυτό το μηχανάκι μπορεί να εκτιμηθεί θετικά μόνο αν το ζήσει κάποιος για πολύ καιρό.Δεν κάνει σχεδόν τίποτα τέλεια αλλά τα κάνει σχεδόν όλα και πραγματικά αδικείται από την παππουδίστικη εμφάνιση του.
Coyote.V
06/09/2016, 22:05
Αν το ΤΑ 650 είχε 6άρι σασμάν δεν θα υπήρχε ανταγωνιστής.
καλα ας μην τα παραλεμε... :D
MG-KTiNoS
06/09/2016, 23:37
Νικολα,δεν έχεις και το χτ και το τιντιεμ;θα πάρεις κάτι που είναι ανάμεσα σε αυτά τα δύο ας πουμε;
Δεν βολευεσαι με το χτ για πιο οφ καταστάσεις;
Το ΧΤ το χω για να βγάζω το ψωμί μου και δεν πάει πουθενά αλλού.
Είναι εργαλείο ρυθμισμένο να δουλεύει στο κέντρο της ΑΘήνας
Είναι μοταρντ, έχει ασφάλτινες αναρτήσεις και κοντό γρανάζωμα.
Έχει φρένα ασφάλτινα.
Δεν το ξανακάνω ον οφ.
:D
akis_trevor
07/09/2016, 08:04
Το ΧΤ το χω για να βγάζω το ψωμί μου και δεν πάει πουθενά αλλού.
Είναι εργαλείο ρυθμισμένο να δουλεύει στο κέντρο της ΑΘήνας
Είναι μοταρντ, έχει ασφάλτινες αναρτήσεις και κοντό γρανάζωμα.
Έχει φρένα ασφάλτινα.
Δεν το ξανακάνω ον οφ.
:D
Πάσο τότε.:)
ΤΑ Νικολα
Φρεσκαρεις αναρτησεις και πας οπου θελεις.
Ταξιδι 130-140 ναι με λιγα αλλά.
Με αυτες τις ταχυτητες η αυτονομια του ειναι μαξ 280 χλμ (19,6 ρεζερβουαρ) καιει φιλε 6,5 εως και 7,5 εκτος αν ριξεις τις στροφες στις 5000-5200 και 110 χλμ θα ξεπερασεις τα 280 χλμ. Κατι 5-5,5 /100 μην τα ακους.Ποιο V2 της Honda δεν εκαιγε ομως;
Χωμα τωρα παει παντου με τον 21 ιντσων και τακουνια αλλα μην ζητησεις παραλογα πραγματα.
Αν εχεις σκοπο να ριξεις πολλα χρηματα κοιτα αλλου.
Το Dakar επισης κανει για αυτο που ζητας.
Πάσο τότε.:)
Άντε ρε μπαγάσα μαέστρο ,έχει και πίσω σπόιλερ το εργαλείο ρε.
http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/8120830/
sapila racing
07/09/2016, 09:06
Εσυ ρωτάς για XTZ750 κι όλοι σου λένε να παρεις TA650.
Εγώ λεω να βρείς ενα καλό XTZ να το παρεις φτηνα στο 1000ρικο, να το μαζέψεις λιγάκι και να τα κανεις σκόνη τα TA που θα συναντας. :D
Εσυ ρωτάς για XTZ750 κι όλοι σου λένε να παρεις TA650.
Εγώ λεω να βρείς ενα καλό XTZ να το παρεις φτηνα στο 1000ρικο, να το μαζέψεις λοιγάκι και να τα κανεις σκόνη τα TA που θα συναντας. :D
Εγώ ξέρεις τι λέω ,να πάει ν' αλλάξει το νικ του σε yam ktinos το ρεμάλι ...
Εσυ ρωτάς για XTZ750 κι όλοι σου λένε να παρεις TA650.
Εγώ λεω να βρείς ενα καλό XTZ να το παρεις φτηνα στο 1000ρικο, να το μαζέψεις λιγάκι και να τα κανεις σκόνη τα TA που θα συναντας. :D
Εγω λεω να τα πουλησει ολα να παρει ενα 919 και να κανει αυτο:
365433
panos_zip
07/09/2016, 11:18
Ψηφίζω και εγώ το 750.
Και για την ενίσχυση του πλαισίου υπάρχουν λύσεις.
365436
Εγω λεω να τα πουλησει ολα να παρει ενα 919 και να κανει αυτο:
365433
Ωραίο.
Εύκολη η μετατροπή, κομπλέ μπροστινό σπο αφρικα
αν ρχει 43ρι το χορνετ, δεν θέλει ουτρ τιμονοπλακες. Πίσω ένα πιο μακρύ αμορτισέρ, μια ποδιά και βουρ στα χώματα...
sapila racing
07/09/2016, 13:24
Ωραίο.
Εύκολη η μετατροπή, κομπλέ μπροστινό σπο αφρικα
αν ρχει 43ρι το χορνετ, δεν θέλει ουτρ τιμονοπλακες. Πίσω ένα πιο μακρύ αμορτισέρ, μια ποδιά και βουρ στα χώματα...
43 εχει αλλά αφήστε τα hornet 900 στην ησυχία τους, δεν φτάνουν για όλους!
MG-KTiNoS
07/09/2016, 16:00
Ψηφίζω και εγώ το 750.
Και για την ενίσχυση του πλαισίου υπάρχουν λύσεις.
Ναι υπάρχουν.... αλλά πρέπει να λύσεις όλη τη μοτοσυκλέτα και να βάψεις πλαίσιο ξανά....
Πάει να πει έξτρα $....
Τέσπα ευχαριστώ για τις πληροφορίες
:hmm:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.