View Full Version : 21 ιντσες ,2 κυλινδροι
Και πάμε στο option του μτχ. για να ξεκαθαρίσει.
Μέχρι 5000 αγορα.
Να μου αρέσει.
Μιλάμε δλδ για ΚΤΜ 950adv του 04-05.
Μεσα στην βδομάδα θα δω δύο.
Χλμ μιλάμε γύρω στα 60-80χιλ.
Ας υποθέσουμε ότι τα μηχανάκια δεν έχουν σοβαρό πρόβλημα πτώσεις κλπ.
Τι χρειάζονται ως ένα "καλό service " για να βγάλουν αλλά 50000χλμ.
-Μεγαλο service?
-Αναρτήσεις?
-δίσκοι?
-τρομπες?
-άλλο?
Το μηχανάκι θα είναι ΚΑΙ για ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΉ ΧΡΉΣΗ. που σημαίνει ζέστη, κίνηση κλπ.
Θέλουν διπλό βεντιλατερ;
Και υπάρχει και το θέμα της κατανάλωσης, αλλά είπαμε ότι πάει, καίει
Νομίζω υπάρχουν ειδικότεροι από μένα στα ΚΤΜ. Πήγαινε τα όμως μια βόλτα από του Χελιώτη να σου πει χαρτί και καλαμάρι.
Σίγουρα θα τσέκαρα τρόμπες, θα έκανα μια ρύθμιση - καθάρισμα carb και θα έπαιζα με φίλτρο, ζιγκλέρ, εξατμίσεις για να έχω μειωμένη κατανάλωση. Επίσης τσεκ τα επίμαχα σημεία στο μπλοκ του κινητήρα που κάποια ελάχιστα είχαν θέμα.
Καλύτερα να βρεις κάποιο 06 ή 07, σαν γενική κατεύθυνση αυτό. Τα υπόλοιπα από ειδικούς.
Και πάμε στο option του μτχ. για να ξεκαθαρίσει.
Μέχρι 5000 αγορα.
Να μου αρέσει.
Μιλάμε δλδ για ΚΤΜ 950adv του 04-05.
Μεσα στην βδομάδα θα δω δύο.
Χλμ μιλάμε γύρω στα 60-80χιλ.
Ας υποθέσουμε ότι τα μηχανάκια δεν έχουν σοβαρό πρόβλημα πτώσεις κλπ.
Τι χρειάζονται ως ένα "καλό service " για να βγάλουν αλλά 50000χλμ.
-Μεγαλο service?
-Αναρτήσεις?
-δίσκοι?
-τρομπες?
-άλλο?
Το μηχανάκι θα είναι ΚΑΙ για ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΉ ΧΡΉΣΗ. που σημαίνει ζέστη, κίνηση κλπ.
Θέλουν διπλό βεντιλατερ;
Και υπάρχει και το θέμα της κατανάλωσης, αλλά είπαμε ότι πάει, καίει
γνώμη μου να μην μπλέξεις.
γιατί και θα σκάσεις φράγκα για τα συμμαζέματα και θα πληρώνεις τα κερατά σου για βενζίνες
ο τρούπερ ίσως να στο έχει ήδη επιβεβαιώσει.
αφού το θες το μηχανάκι σου και για καθημερινή χρήση νομίζω πως το χτζ700 θα το
ευχαριστηθείς περισσότερο χωρίς να ματώνει η τσέπη σου
Daz τα έχουμε πει πολλές φορές κι από κοντά. Για εμένα, το ιδανικό μηχανάκι θα ήταν το τενερε 660 που είχα με ένα κυλίνδρο παραπάνω και 20-25 αλογα. Τιποτε άλλο.
Αυτά, την σημερινή εποχή, δεν θέλουν πάνω από 700-800 κυβικά.
Και θα στο πω αλλιώς.
Αν το f800gs ή το tiger το απλό έγραφε γιαμαχα, θα ήταν για πολλούς το ιδανικό μηχανάκι.
Δεν είναι ακριβό, είναι ελαφρύ, κάνει καλά τα πάντα.
Τα 1200αρια, ΌΛΑ ΤΑ 1200ρια, για εμένα είναι μια Ιουρασικη περίοδος στα ονοφ που την έφερε η BMW, την ακολούθησαν κι άλλοι σαν χανοι, κι ελπίζω να τελειώσει σύντομα.
Και μην λέμε τώρα για φορτωματα, ανέσεις κλπ.
Όλα τα ονοφ με τον κατάλληλο εξοπλισμό, φορτωνονται σαν γαιδουρια και γίνονται άνετα . Η διαφορά είναι στο Γκάζι.
Υπάρχουν άνθρωποι που γουστάρουν να ταξιδεύουν 200+. Εκεί τα θέλουν τα κυβικά αλλά υπάρχουν θαυμάσια σπορτ-τουρινγκ μηχανάκια που κάνουν την δουλειά καλύτερα, ασφαλέστερα, άνετα. Δεν θες θηρία με αεροδυνσμικη περιπτέρου.
Οπότε, το θέμα για 1200ρια για εμένα έχει λήξει.
Και, μάλλον, ληγει και το θέμα 1000ρι.
Εντάξει δε διαφωνώ πουθενά.
Οπότε ασχολούμαστε μόνο με την μεσαία κατηγορία..
lleonidas
18/09/2016, 12:38
Τα λες πολύ ορθολογικά & συμφωνώ 100% μαζί σου. Η αγορά μεταχειρισμένου σε συνδυασμό με ένα γενναίο service, είναι νομίζω ότι καλύτερο. Όμως ο καθένας τα ζυγίζει σίγουρα αλλιώς.
Πάντως μια γενικότερη οπτική που έχω είναι ότι παρ'όλη τη πληθώρα μοντέλων στη κατηγορία αυτή, πολύς κόσμος είναι μπερδεμένος γιατί τα περισσότερα είναι γλυκανάλατα. Παλιότερα νομίζω ο καθένας ήταν "ταγμένος" σε ένα μοντέλο για χ, ψ λόγους.
p.s Μακάρι να έβγαινε σύντομα και το ΚΤΜ 800.
Ίσως φαίνονται γλυκανάλατα επειδή κυριαρχούν πια τα ηλεκτρονικά και ο ''φιλικός'' χαρακτήρας...οι εταιρείες πρωτίστως θέλουν να πουλήσουν...ένα απόλυτο μηχάνημα(δρόμου,πίστας ή χώματος) για ικανά χέρια θα φέρει θαυμασμό στα περιοδικά και τα fora αλλά δεν ξέρω κατά πόσον θα φέρει και τις αντίστοιχες πωλήσεις...ως προς το σχεδιαστικό κομμάτι,στα περισσότερα κυριαρχεί αυτό το χαζο-ρύγχος που έχει γίνει μόδα και στερεί χαρακτήρα...δεν ξέρω :)
Ωστόσο υπάρχουν ακόμα μηχανήματα απολαυστικά,ίσως όχι με την ''πρωτόλεια'' αίσθηση που υπήρχε παλιότερα.
Έχει σημασία πάντως και αυτή η πληθώρα μοντέλων που αναφέρεις...έχει απλωθεί η μοτο-αγορά συγκριτικά με παλιότερα...και σε κυβικά και σε κατηγορίες...είναι πολύ διαφορετικό να έχεις να διαλέξεις ανάμεσα σε 2-3 μοντέλα μίας κατηγορίας και διαφορετικός αυτός ο ''ευχάριστος πονοκέφαλος'' των σημερινών υποψήφιων αγοραστών!
Μέχρι τώρα μόνο αυτό φαίνεται το πιο σωστό να κάνει αλλά μου απάντησε ήδη στην προηγούμενη σελίδα. Παρόλα αυτά θεωρώ ότι αυτό το σενάριο χρειάζεται περισσότερη σκέψη από μέρους του αφού όλα τα άλλα είναι ημίμετρα (γι' αυτόν).
Συμφωνώ...και αν δεν επείγει η αγορά μοτοσυκλέτας,τότε ας δώσει χρόνο να ηρεμήσει το μυαλό και να το ξαναδεί μετά από κάποιο διάστημα,έχοντας τα μάτια ανοιχτά μήπως προκύψει κάτι μέχρι τότε.Εγώ επιμένω πάντως ότι η αγορά του μεταχειρισμένου έχει ευκαιρίες(και πολλές παγίδες φυσικά) και με τα σημερινά οικονομικά δεδομένα,είναι υπερβολή να χρεωνόμαστε και να ξεφραγκιαζόμαστε για την αγορά 2τροχου ή 4τροχου ενώ μπορούμε να ψάξουμε και να βρούμε κάποιο εξίσου καλό και αισθητά φτηνότερο.
Η παρατήρηση φυσικά με 100% καλή διάθεση,δε θέλω και δεν μπορώ να μπω στην τσέπη του ανθρώπου :)
Και πάμε στο option του μτχ. για να ξεκαθαρίσει.
Μέχρι 5000 αγορα.
Να μου αρέσει.
Μιλάμε δλδ για ΚΤΜ 950adv του 04-05.
Μεσα στην βδομάδα θα δω δύο.
Χλμ μιλάμε γύρω στα 60-80χιλ.
Ας υποθέσουμε ότι τα μηχανάκια δεν έχουν σοβαρό πρόβλημα πτώσεις κλπ.
Τι χρειάζονται ως ένα "καλό service " για να βγάλουν αλλά 50000χλμ.
-Μεγαλο service?
-Αναρτήσεις?
-δίσκοι?
-τρομπες?
-άλλο?
Το μηχανάκι θα είναι ΚΑΙ για ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΉ ΧΡΉΣΗ. που σημαίνει ζέστη, κίνηση κλπ.
Θέλουν διπλό βεντιλατερ;
Και υπάρχει και το θέμα της κατανάλωσης, αλλά είπαμε ότι πάει, καίει
Είσαι δύσκολος αγοραστής :D
Δεν το γνωρίζω καλά αλλά δεν ξέρω αν θα έδινα 5 χιλιάρικα + τα όποια κόστη για τα συμμαζέματα που προανέφερες για 950 10-12 ετών και με τόσα χλμ..όχι επειδή δε γουστάρω την εταιρεία,αντιθέτως.Ακόμα και αν ήταν του αδερφού μου ή τέλος πάντων κάποιου που το πρόσεχε,θα ήμουν επιφυλακτικός επειδή είναι μια κίνηση με αρκετό ρίσκο.Εύχομαι όμως να το δεις και να αξίζει τα λεφτά του,θα σε βγάλει από τη δύσκολη θέση αφού κανένα άλλο εντός budget δε σε καλύπτει.
γνώμη μου να μην μπλέξεις.
γιατί και θα σκάσεις φράγκα για τα συμμαζέματα και θα πληρώνεις τα κερατά σου για βενζίνες
ο τρούπερ ίσως να στο έχει ήδη επιβεβαιώσει.
αφού το θες το μηχανάκι σου και για καθημερινή χρήση νομίζω πως το χτζ700 θα το
ευχαριστηθείς περισσότερο χωρίς να ματώνει η τσέπη σου
Δυστυχώς, δεν είναι μόνο η κατανάλωση. Από όσα έχω δει κι ακούσει από πρώτο χερι(©Ktinos):lol: τα μηχανάκια αυτά είναι λίγο - πολύ λαχείο. Δεν ξέρεις πότε θα κληρώσει και σε ποιον.
Μπορεί να μην έχει βγάλει στον προηγούμενο τίποτα και να τα βγάλει όλα σε εμένα, μπορεί να τα έχει βγάλει όλα στον προηγούμενο και α) να τα έχει κρύψει επιμελώς και να τα βγάλει σε εμένα β) να τα έχει φτιάξει όλα ο άνθρωπος και να βγάλει αλλά σε εμενα:lol:... Ή τιποτα
Ίσως φαίνονται γλυκανάλατα επειδή κυριαρχούν πια τα ηλεκτρονικά και ο ''φιλικός'' χαρακτήρας...οι εταιρείες πρωτίστως θέλουν να πουλήσουν...ένα απόλυτο μηχάνημα(δρόμου,πίστας ή χώματος) για ικανά χέρια θα φέρει θαυμασμό στα περιοδικά και τα fora αλλά δεν ξέρω κατά πόσον θα φέρει και τις αντίστοιχες πωλήσεις...ως προς το σχεδιαστικό κομμάτι,στα περισσότερα κυριαρχεί αυτό το χαζο-ρύγχος που έχει γίνει μόδα και στερεί χαρακτήρα...δεν ξέρω :)
Ωστόσο υπάρχουν ακόμα μηχανήματα απολαυστικά,ίσως όχι με την ''πρωτόλεια'' αίσθηση που υπήρχε παλιότερα.
Έχει σημασία πάντως και αυτή η πληθώρα μοντέλων που αναφέρεις...έχει απλωθεί η μοτο-αγορά συγκριτικά με παλιότερα...και σε κυβικά και σε κατηγορίες...είναι πολύ διαφορετικό να έχεις να διαλέξεις ανάμεσα σε 2-3 μοντέλα μίας κατηγορίας και διαφορετικός αυτός ο ''ευχάριστος πονοκέφαλος'' των σημερινών υποψήφιων αγοραστών!
Συμφωνώ...και αν δεν επείγει η αγορά μοτοσυκλέτας,τότε ας δώσει χρόνο να ηρεμήσει το μυαλό και να το ξαναδεί μετά από κάποιο διάστημα,έχοντας τα μάτια ανοιχτά μήπως προκύψει κάτι μέχρι τότε.Εγώ επιμένω πάντως ότι η αγορά του μεταχειρισμένου έχει ευκαιρίες(και πολλές παγίδες φυσικά) και με τα σημερινά οικονομικά δεδομένα,είναι υπερβολή να χρεωνόμαστε και να ξεφραγκιαζόμαστε για την αγορά 2τροχου ή 4τροχου ενώ μπορούμε να ψάξουμε και να βρούμε κάποιο εξίσου καλό και αισθητά φτηνότερο.
Η παρατήρηση φυσικά με 100% καλή διάθεση,δε θέλω και δεν μπορώ να μπω στην τσέπη του ανθρώπου :)
Είσαι δύσκολος αγοραστής :D
Δεν το γνωρίζω καλά αλλά δεν ξέρω αν θα έδινα 5 χιλιάρικα + τα όποια κόστη για τα συμμαζέματα που προανέφερες για 950 10-12 ετών και με τόσα χλμ..όχι επειδή δε γουστάρω την εταιρεία,αντιθέτως.Ακόμα και αν ήταν του αδερφού μου ή τέλος πάντων κάποιου που το πρόσεχε,θα ήμουν επιφυλακτικός επειδή είναι μια κίνηση με αρκετό ρίσκο.Εύχομαι όμως να το δεις και να αξίζει τα λεφτά του,θα σε βγάλει από τη δύσκολη θέση αφού κανένα άλλο εντός budget δε σε καλύπτει.
Στα δύσκολα φαίνονται οι φίλοι.. :lol:
Γι αυτό είχα πει απ την αρχή ότι μτχ. ΚΤΜ μόνο αν ήξερα καλά ιδιοκτήτη και μηχανάκι.
γνώμη μου να μην μπλέξεις.
γιατί και θα σκάσεις φράγκα για τα συμμαζέματα και θα πληρώνεις τα κερατά σου για βενζίνες
ο τρούπερ ίσως να στο έχει ήδη επιβεβαιώσει.
αφού το θες το μηχανάκι σου και για καθημερινή χρήση νομίζω πως το χτζ700 θα το
ευχαριστηθείς περισσότερο χωρίς να ματώνει η τσέπη σου
Ασε το μηχανακι του τρουπερ. Κανεις δε γνωριζει τι χαρχαλο πηρε. Η καταναλωση ειναι λογικοτατη αν δεν κανεις συνεχεια παντιλικια και τα καρμπυρατερ ειναι σωστα ρυθμισμενα. Οι μαμα εξατμισεις βοηθαν επισης. Οι ακραπες ειναι μονο για σαματα. Με σκισιμο εντος πολης μου καιει γυρω στα 8 το πολυ 9.
@ ggs Στα 60 με 80κ θα χρειαστουν μαλλον και τεντωτηρες εκκεντροφορων και ισως και αλυσιδες και δισκοι συμπλεκτη αν ειναι σκισμενο. Εγω θα προτεινα για ελεγχο και σερβις τον φιλιππακη. Ειναι και γατος και κυριος. Απλα να γνωριζεις εκ των προτερων την πιθανοτητα να ριξεις ακομα ενα χιλιαρικο για να το εχεις για τα επομενα χρονια. Και επελεξε μοντελο 05 (οχι ασημι η πορτοκαλι) καλλιτερα εκτος κι αν βρεις παλαιοτερο απο ψειρα κατοχο. Αν το παρεις και θελεις συμβουλες για καρμπυρατερ μου λες.
Christos ktm R
18/09/2016, 13:00
τα πρωτα 950 ειχαν θεματακια(τρομπες νερου,ροδελες στις κεφαλες,τρομπες συμπλεκτη,κομπλερ μιζας θελανε σπειρωκολλα οι βιδες)τα επομενα 990 εκτος απο τρομπες συμπλεκτη κ μεχρι το 2008 το πολυ πολυ καμια τρομπα νερου δεν εχω ακουσει κατι αλλο...κ ξερω πολλους που τα εχουν κα τα 2 κ ειμαι κ μεσα στα συνεργεια..το δικο μου προς το παρων εχει μονο 24000 χλμ κ εκτος απο την προγραμματισμενη συντηρηση(με ευλαβεια παντα )δεν εχει ζητησει κατι αλλο.Α! ξεχασα κ ενα ζοαν εξατμισης που μου εκαμε πριν μια βδομαδα κ το πηγα στον χελιωτη να μου το αλλαξει κ μου ειπε οτι ολα το καινε.αυτα. ..
Δυστυχώς, δεν είναι μόνο η κατανάλωση. Από όσα έχω δει κι ακούσει από πρώτο χερι(©Ktinos):lol: τα μηχανάκια αυτά είναι λίγο - πολύ λαχείο. Δεν ξέρεις πότε θα κληρώσει και σε ποιον.
Μπορεί να μην έχει βγάλει στον προηγούμενο τίποτα και να τα βγάλει όλα σε εμένα, μπορεί να τα έχει βγάλει όλα στον προηγούμενο και α) να τα έχει κρύψει επιμελώς και να τα βγάλει σε εμένα β) να τα έχει φτιάξει όλα ο άνθρωπος και να βγάλει αλλά σε εμενα:lol:... Ή τιποτα
Άρα... ;
367360
Ασε το μηχανακι του τρουπερ. Κανεις δε γνωριζει τι χαρχαλο πηρε. Η καταναλωση ειναι λογικοτατη αν δεν κανεις συνεχεια παντιλικια και τα καρμπυρατερ ειναι σωστα ρυθμισμενα. Οι μαμα εξατμισεις βοηθαν επισης. Οι ακραπες ειναι μονο για σαματα. Με σκισιμο εντος πολης μου καιει γυρω στα 8 το πολυ 9.
@ ggs Στα 60 με 80κ θα χρειαστουν μαλλον και τεντωτηρες εκκεντροφορων και ισως και αλυσιδες και δισκοι συμπλεκτη αν ειναι σκισμενο. Εγω θα προτεινα για ελεγχο και σερβις τον φιλιππακη. Ειναι και γατος και κυριος. Απλα να γνωριζεις εκ των προτερων την πιθανοτητα να ριξεις ακομα ενα χιλιαρικο για να το εχεις για τα επομενα χρονια. Και επελεξε μοντελο 05 (οχι ασημι η πορτοκαλι) καλλιτερα εκτος κι αν βρεις παλαιοτερο απο ψειρα κατοχο. Αν το παρεις και θελεις συμβουλες για καρμπυρατερ μου λες.
8-9 λτ/100 για καθημερινη χρηση ειναι αιματηρα νούμερα.
με το χτζ700 θα παίζει γύρω στα 4. χαοτική διαφορά.
επίσης θα σκάσει 5 χιλιάρικα για μηχανάκι 10+ ετών και άλλο ένα χιλιάρικο για μαζέματα ίσον 6.
για τη δουλειά που το θέλει ένα ολοκαίνουριο οικονομικό μηχανάκι των 8000 είναι προφανέστερη επιλογή
τα πρωτα 950 ειχαν θεματακια(τρομπες νερου,ροδελες στις κεφαλες,τρομπες συμπλεκτη,κομπλερ μιζας θελανε σπειρωκολλα οι βιδες)τα επομενα 990 εκτος απο τρομπες συμπλεκτη κ μεχρι το 2008 το πολυ πολυ καμια τρομπα νερου δεν εχω ακουσει κατι αλλο...κ ξερω πολλους που τα εχουν κα τα 2 κ ειμαι κ μεσα στα συνεργεια..το δικο μου προς το παρων εχει μονο 24000 χλμ κ εκτος απο την προγραμματισμενη συντηρηση(με ευλαβεια παντα )δεν εχει ζητησει κατι αλλο.Α! ξεχασα κ ενα ζοαν εξατμισης που μου εκαμε πριν μια βδομαδα κ το πηγα στον χελιωτη να μου το αλλαξει κ μου ειπε οτι ολα το καινε.αυτα. ..
Φίλε μου το δικό σου (πανέμορφο μηχανάκι!!!) ειναι καινουργιο! 24000χλμ; το πουλάς; :lol:
Τα καλά 990 από 08 και μετά πάνε 8500-9500 χιλ.
8-9 λτ/100 για καθημερινη χρηση ειναι αιματηρα νούμερα.
με το χτζ700 θα παίζει γύρω στα 4. χαοτική διαφορά.
επίσης θα σκάσει 5 χιλιάρικα για μηχανάκι 10+ ετών και άλλο ένα χιλιάρικο για μαζέματα ίσον 6.
για τη δουλειά που το θέλει ένα ολοκαίνουριο οικονομικό μηχανάκι των 8000 είναι προφανέστερη επιλογή
Ποιο είναι αυτό με τα 8000 Μπάμπη;
Αν λες το νέο xtz700, ξέχνα το. 7950 κάνει το 660 με abs. :lol:
Το μηχανάκι σίγουρα θα παίξει 10000
Ποιο είναι αυτό με τα 8000 Μπάμπη;
Αν λες το νέο xtz700, ξέχνα το. 7950 κάνει το 660 με abs. :lol:
Το μηχανάκι σίγουρα θα παίξει 10000
10000 χιλιάρικα κάνει το 900 tracer.
i find your lack of faith in motodynamics disturbing
οκ μαλλον θα παει στα 9 χιλιάρικα
10000 χιλιάρικα κάνει το 900 tracer.
i find your lack of faith in motodynamics disturbing
Adv φιλΑΙ... Αυτό από μόνο του είναι +2000 χιλιαρικα :lol:
8-9 λτ/100 για καθημερινη χρηση ειναι αιματηρα νούμερα.
με το χτζ700 θα παίζει γύρω στα 4. χαοτική διαφορά.
επίσης θα σκάσει 5 χιλιάρικα για μηχανάκι 10+ ετών και άλλο ένα χιλιάρικο για μαζέματα ίσον 6.
για τη δουλειά που το θέλει ένα ολοκαίνουριο οικονομικό μηχανάκι των 8000 είναι προφανέστερη επιλογή
Σου διεφυγε η λεξη σκισημο. Νορμαλ στην πολη παει και 6 ευκολα.
Christos ktm R
18/09/2016, 13:30
[QUOTE=ggs;2797454]Φίλε μου το δικό σου (πανέμορφο μηχανάκι!!!) ειναι καινουργιο! 24000χλμ; το πουλάς; :lol
:nono::nono::wave2:
κ τι να παρω???μονο ενα μηχανακι μαρεσει αλλα δεν ειναι εποχες για τοσα λεφτα.(ducati multistrada pikes peak)
basilis_k6
18/09/2016, 13:34
με ελαχιστες εξαιρεσεις η αγορα μεταχειρισμένου αυτη τη στιγμη ειναι:
πριν το 2009 καλες τιμες/ευκαιριες
μετα το 2009 μέχρι το 2012 πολύ κακές τιμες, ειναι 5-7 ετων σε τιμη σχεδον καινουργιου
2012-2015 μερικα διαμάντια που περπατησαν ελαχιστα λογω κρισης σε τιμή λογικη (ουτε τον κλένεις ουτε σε κλεβει)
αν θες μηχανακι απο το 2010 και μετα το καινουργιο -εκτος εξαιρεσεων- σε συμφαιρει
gior-gos
18/09/2016, 13:48
Κι' εσύ βρούτε;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;:bawl::bawl:
Αγαπω κατεμ:heartpound:
με ελαχιστες εξαιρεσεις η αγορα μεταχειρισμένου αυτη τη στιγμη ειναι:
πριν το 2009 καλες τιμες/ευκαιριες
μετα το 2009 μέχρι το 2012 πολύ κακές τιμες, ειναι 5-7 ετων σε τιμη σχεδον καινουργιου
2012-2015 μερικα διαμάντια που περπατησαν ελαχιστα λογω κρισης σε τιμή λογικη (ουτε τον κλένεις ουτε σε κλεβει)
αν θες μηχανακι απο το 2010 και μετα το καινουργιο -εκτος εξαιρεσεων- σε συμφαιρει
Έχεις δίκιο σε αυτό.
Έμαθα, τώρα που γύριζα στα μαγαΖα, ότι οι τράπεζες χρηματοδοτουν μόνο μέχρι 9χρονια από την ημνια κατασκευής της μηχανής.
Δλδ, αν θες να πάρεις ένα μτχ του 08 με δόσεις σήμερα, θα μπορείς να βάλεις δόσεις μέχρι το 17.το πολύ 12 μήνες δλδ.
Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο στην αγορά αλλά ίσως κάνει πιο δύσκολη την πώληση σε πιο παλιά μηχανάκια
gior-gos
18/09/2016, 14:16
Για να σου δώσω να καταλάβεις, τα χαρακτηριστικά του βεστρομ 650 θα μου ήταν μια χαρά.
Αν το f800gs ή το tiger το απλό έγραφε γιαμαχα, θα ήταν για πολλούς το ιδανικό μηχανάκι.
Μεσα στις παραπανω περιγραφες ανηκει και το αφρικα 750
αλλά
Είχα κάτι φθηνό για να περιμένω κατ αρχήν το αφρικα.
Το φτηνό - παλιό όμως, όσο περνάει ο καιρός και τα χλμ. Αρχίζει και γίνεται ακριβό. Θέλει λεφτά, όχι για έξτρα, αλλά για να λειτουργεί. Φυσικά, δεν θα τα πάρεις ποτέ. Και πάντα θα ελπίζεις μην κάτσει κάτι σοβαρό που δεν αξίζει το κοστος να το φτιάξεις.
και κοιτας παλι για 950; να κοιταγες για 990, οκ, πιο φρεσκο αλλά για 950 (μηχανακι 11ετιας τουλαχιστον); Γιατι δεν κρατας το αφρικα περιμενοντας κι αλλο;
Επισης, εισαι σιγουρος οτι τα 700 - 800 cc θα σε καλυψουν απο θεμα γουσταρισματος; (γιατι οτι θα σε καλυψουν σε ολα τα υπολοιπα ειναι σιγουρο).
Μεσα στις παραπανω περιγραφες ανηκει και το αφρικα 750
αλλά
και κοιτας παλι για 950; να κοιταγες για 990, οκ, πιο φρεσκο αλλά για 950 (μηχανακι 11ετιας τουλαχιστον); Γιατι δεν κρατας το αφρικα περιμενοντας κι αλλο;
Επισης, εισαι σιγουρος οτι τα 700 - 800 cc θα σε καλυψουν απο θεμα γουσταρισματος; (γιατι οτι θα σε καλυψουν σε ολα τα υπολοιπα ειναι σιγουρο).
Τώωωωρα το αφρικα.. :lol:
Έκανε 25000χλμ. Και ελπίζω να κάνει πολλά ακόμα στον νέο ιδιοκτήτη.
Καλό, χρυσο το αφρικα αλλά ή έπρεπε να του ρίξω λεφτά να μπορεί να σταθεί λίγο αξιοπρεπώς το 2016 ή έπρεπε να το δώσω. Επέλεξα το δεύτερο.
Το 950,αααααααν είναι οκ, δεν έχει καμία σχέση με το αφρικα.
Τι εννοείς, θέμα γουσταρισματος; όλα τα υπόλοιπα είναι που γουστάρω :lol:
Αν εννοείς να γουστάρω να πηγαίνω με 200 στην εθνική ή να γράφει λάστιχο με 5η,μπα...
Το κάνει το CB καλά , έχει την πλάκα του, αλλά για τις βόλτες και την χρήση που το θέλω, δεν έχει καμία σημασία
gior-gos
18/09/2016, 17:00
Τώωωωρα το αφρικα.. :lol:
Έκανε 25000χλμ. Και ελπίζω να κάνει πολλά ακόμα στον νέο ιδιοκτήτη.
Καλό, χρυσο το αφρικα αλλά ή έπρεπε να του ρίξω λεφτά να μπορεί να σταθεί λίγο αξιοπρεπώς το 2016 ή έπρεπε να το δώσω. Επέλεξα το δεύτερο.
Το 950,αααααααν είναι οκ, δεν έχει καμία σχέση με το αφρικα.
Τι εννοείς, θέμα γουσταρισματος; όλα τα υπόλοιπα είναι που γουστάρω :lol:
Αν εννοείς να γουστάρω να πηγαίνω με 200 στην εθνική ή να γράφει λάστιχο με 5η,μπα...
Το κάνει το CB καλά , έχει την πλάκα του, αλλά για τις βόλτες και την χρήση που το θέλω, δεν έχει καμία σημασία
Α δεν ηξερα οτι το δωσες ρε συ :beer:
Εννοω οτι αμα παρεις 950 ειναι πολυ πιθανον το παρακατω σεναριο
Το φτηνό - παλιό όμως, όσο περνάει ο καιρός και τα χλμ. Αρχίζει και γίνεται ακριβό. Θέλει λεφτά, όχι για έξτρα, αλλά για να λειτουργεί. Φυσικά, δεν θα τα πάρεις ποτέ. Και πάντα θα ελπίζεις μην κάτσει κάτι σοβαρό που δεν αξίζει το κοστος να το φτιάξεις.
Νταξει, τουμπανο το 950 αλλά τι θα κανεις; Θα ξαναγορασεις μηχανακι 10ετιας+ για να ξαναδιαπιστωσεις μετα απο κανα χρονο οτι θελει λεφτα για να δουλευει σωστα κτλ κτλ;
Δε ξερω· ιδιο σεναριο με διαφορετικη μηχανη μου κανει.
Οταν λεω γουσταρισμα εννοω την αισθηση των κυβικων. Ουτε 200αρες ουτε τσαμπουκαδες. Εχουν περασει απ τα χερια σου μηχανες με κυβικα οπότε φανταζομαι καταλαβαινεις τι εννοω. Θα γουσταρεις τα 700 - 800 cc ή θα σου πεσουν "λιγα"; (που οπως ειπα και πριν φυσικα και δεν ειναι λιγα και καλυπτουν τα παντα). Και το αφρικα 750 εκανε τα παντα αλλά ενα παραπονο πολλων ιδιοκτητων ηταν οτι ητανε "λιγο".
Άρα... ;
H αλήθεια είναι ότι απ' τη στιγμή που έφυγαν τα μεγάλα δεν υπάρχει καλύτερη πρόταση.
Ή αυτό ή περιμένει.
. Θα γουσταρεις τα 700 - 800 cc ή θα σου πεσουν "λιγα"; (που οπως ειπα και πριν φυσικα και δεν ειναι λιγα και καλυπτουν τα παντα). Και το αφρικα 750 εκανε τα παντα αλλά ενα παραπονο πολλων ιδιοκτητων ηταν οτι ητανε "λιγο".[/QUOTE]
νομιζω οι επιδοσεις στα συγχρονα 700-800 δεν εχουν καμια σχεση με το αφρικα, που οι επιδοσεις του ειναι κοντα στα μονοκυλινδρα 650
Η ροπή των κυβικών στο ταξίδι δεν παίζεται. Σου κάνει την ζωή εύκολη.
Να ανεβαίνεις βουνό με 5η, δικάβαλος και φορτωμένος, και το μοτέρ να γουργουρίζει στις 3000-4000 στροφές, και με το παραμκρό άνοιγμα να το νιώθεις να επιταχύνει δυνατά μπροστά, μόνο με πολλά κυβικά θα το νιώσεις.
Γιώργο κάνε και το ST1200 ενα τέστ ντράιβ και γιατί όχι και ενα gs 1200 με τους δύο εκκεντροφόρους από το 2011 και μετά αν δεν κάνω λάθος. Θα εκπλαγείς από το πόσο εύκολα είναι.
Η ροπή των κυβικών στο ταξίδι δεν παίζεται. Σου κάνει την ζωή εύκολη.
Να ανεβαίνεις βουνό με 5η, δικάβαλος και φορτωμένος, και το μοτέρ να γουργουρίζει στις 3000-4000 στροφές, και με το παραμκρό άνοιγμα να το νιώθεις να επιταχύνει δυνατά μπροστά, μόνο με πολλά κυβικά θα το νιώσεις.
Γιώργο κάνε και το ST1200 ενα τέστ ντράιβ και γιατί όχι και ενα gs 1200 με τους δύο εκκεντροφόρους από το 2011 και μετά αν δεν κάνω λάθος. Θα εκπλαγείς από το πόσο εύκολα είναι.
Ναι, η ροπή είναι κάτι που σε ξεκουραζει στο ταξίδι και σίγουρα καλή όταν την έχεις.
S10 τα έχω σε εκτίμηση. Τα θεωρώ υπερβολικά και για καθημερινή χρήση που το θέλω.
Οπτικά, μου είναι ουδετερα αλλά βελτιωνονται με αξεσουάρ.
Και η αξιοπιστία τους κάνει την επιλογή μιας μτχ. πιο εύκολη.
Ίσως δω κάποια.
gior-gos
18/09/2016, 21:33
νομιζω οι επιδοσεις στα συγχρονα 700-800 δεν εχουν καμια σχεση με το αφρικα, που οι επιδοσεις του ειναι κοντα στα μονοκυλινδρα 650
Σωστος. Αλλά νομιζω ο kordix απο πανω το εθεσε ακομα πιο σωστα.
pipe_smoker
18/09/2016, 22:49
Ναι, η ροπή είναι κάτι που σε ξεκουραζει στο ταξίδι και σίγουρα καλή όταν την έχεις.
S10 τα έχω σε εκτίμηση. Τα θεωρώ υπερβολικά και για καθημερινή χρήση που το θέλω.
Οπτικά, μου είναι ουδετερα αλλά βελτιωνονται με αξεσουάρ.
Και η αξιοπιστία τους κάνει την επιλογή μιας μτχ. πιο εύκολη.
Ίσως δω κάποια.
Ωχ ωχ ωχ....
Κι εκείς ξέρεις σε ποιό κλαμπ είσαι γουέλκαμ πλέον ε?:lol:
Έκανα 2 μέρες να μπω και έχασα τη μπάλα :)
Αν το θες μόνο για ταξίδια πας σε ένα μτχ 990 '09+ και... άντε γεια, όποτε φεύγεις.
Αν το θες για κάθε μέρα πας σε ένα F8 το απλό*. Μες την πόλη δε θες ούτε άλλη ζελατίνα, ούτε κάγκελα πίσω, ούτε το τεράστιο ντεπόζιτο. Όποτε είναι να φύγεις ταξίδι, κοτσάρεις τη ζελατίνα και τα πίσω κάγκελα (που μπορεί να είναι για σαμάρια αν προτιμάς περισσότερο το off ή κάτι σε sw-motech που μπαίνει και βγαίνει με βίδες μισής στροφής) και με 2 rotopax έχεις και τη χωρητικότητα του adv χωρίς να φτάσεις το βάρος του, πιστεύω. Ποδιά θα βάλεις γιατί το απλό έχει κάτι που ούτε μαλακία δεν μπορείς να το χαρακτηρίσεις στη θέση της :lol: Κάποια στιγμή πετάς και το θερμοσίφωνα και γλιτώνεις και από κει κιλά βάζοντας μια άφτερ εξάτμιση.
(*) παίζουν και κάτι μτχ σε τιμή μούρλια...
@amyroυ: τι έχουν τα μαρσπιέ και θα ήθελε να βάλει κανείς άλλα; Εννοείς κάτι σε πιο φαρδύ; Μια χαρά μου φαίνονται τα μαμά για όλες τις χρήσεις που θα μπορούσε να του κάνει κανείς.
@ggs: Με το καλό να πάρεις ότι αποφασίσεις :beer:
amyroukai
18/09/2016, 23:11
Ναι αλλά ο grinia61 είπε ότι στην κίνηση το S10 ανάβει και κορώνει. Για κάθε μέρα...
@φουγκρ τα μαρσπιέ του απλού είναι μικρά για το #47 ποδαράκι μου. Του ADV είναι ταμάμ. To αυτό ισχύει και για τα 1200άρια.
Σωστος. Αλλά νομιζω ο kordix απο πανω το εθεσε ακομα πιο σωστα.
ετσι ακριβως ειναι, τα κυβικα ειναι αρχοντια, το ξεχνας το κιβωτιο, ανεβαινεις ομως σε τελη και καταναλωση...δυστυχως δε μπορουμε να ταχουμε ολα
amyroukai
18/09/2016, 23:17
ετσι ακριβως ειναι, τα κυβικα ειναι αρχοντια, το ξεχνας το κιβωτιο, ανεβαινεις ομως σε τελη και καταναλωση...δυστυχως δε μπορουμε να ταχουμε ολα
μπα μη το λες. βόλτες με bandit 1250 ή και με τον Σπυράκο αργότερα, η κατανάλωση στους ίδιους ρυθμούς διαφοροποιείται αστεία λίγο ανάμεσα στα κυβικά.
Το ερώτημα είναι, αν το απλό F800GS είναι κάπου 220 κιλά και το S10 είναι 265, αν αξίζει να κουβαλάς το "ένα σακκί τσιμέντο" κάθε μέρα, για να έχεις λίγο καλύτερη άνεση στην εθνική.
Το ερώτημα είναι, αν το απλό F800GS είναι κάπου 220 κιλά και το S10 είναι 265, αν αξίζει να κουβαλάς το "ένα σακκί τσιμέντο" κάθε μέρα, για να έχεις λίγο καλύτερη άνεση στην εθνική.
Μόνο 220 είναι? Είχα την εντύπωση ότι είναι κοντά στα 230. 215 είναι τα καινούρια τενερέ με το abs φουλ υγρών με 23λιτ, 208 το δικό μου
μπα μη το λες. βόλτες με bandit 1250 ή και με τον Σπυράκο αργότερα, η κατανάλωση στους ίδιους ρυθμούς διαφοροποιείται αστεία λίγο ανάμεσα στα κυβικά.
Το ερώτημα είναι, αν το απλό F800GS είναι κάπου 220 κιλά και το S10 είναι 265, αν αξίζει να κουβαλάς το "ένα σακκί τσιμέντο" κάθε μέρα, για να έχεις λίγο καλύτερη άνεση στην εθνική.
στην πολη ομως τα πολλα κυβικα ρουφανε.
το σακκι τσιμεντο δεν κουραζει στην πολη συνηθεια ειναι, τουλαχιστο για μενα, το μεγαλο πλατος ειναι το σπασιμο
Μόνο 220 είναι? Είχα την εντύπωση ότι είναι κοντά στα 230. 215 είναι τα καινούρια τενερέ με το abs φουλ υγρών με 23λιτ, 208 το δικό μου
Το αντβ με όλα τα Χριστούγεννα επάνω, κάγκελα, ζελατίνες, προβολια, ηλεκτρικές αναρτ. Κλπ είναι 232 γεμάτο με 24 λίτρα.
Το απλό είναι 217 με 16λιτ
amyroukai
18/09/2016, 23:31
Μόνο 220 είναι? Είχα την εντύπωση ότι είναι κοντά στα 230. 215 είναι τα καινούρια τενερέ με το abs φουλ υγρών με 23λιτ, 208 το δικό μου
232 ή 235 είναι το ADV
@ggs νομίζω κάπου τσίμπησε κάτι κιλάκια με το φέισλιφτ (μετρήσεις περιοδικών)
Το αντβ με όλα τα Χριστούγεννα επάνω, κάγκελα, ζελατίνες, προβολια, ηλεκτρικές αναρτ. Κλπ είναι 232 γεμάτο με 24 λίτρα.
Το απλό είναι 217 με 16λιτ
Και ανακοινώνουν το τενερέ με το αβσ στα 215 χωρίς να ντρέπονται?
Οι αλήτες!!! :lol:
232 ή 235 είναι το ADV
@ggs νομίζω κάπου τσίμπησε κάτι κιλάκια με το φέισλιφτ (μετρήσεις περιοδικών)
Θα είναι το ride by wire Και το euro4:bawl:
Τι στον π@@@τσο είναι το rbw και τι το θέλουμε;
amyroukai
18/09/2016, 23:42
Θα είναι το ride by wire Και το euro4:bawl:
Τι στον π@@@τσο είναι το rbw και τι το θέλουμε;
βασικά βολεύει σε ακόμα μεγαλύτερη οικονομία, βολεύει στο τράξιον κοντρόλ και βολεύει στην τοποθέτηση κρουζ κοντρόλ.
Τι στον π@@@τσο είναι το rbw και τι το θέλουμε;
Οι πεταλούδες παίρνουν εντολή από καλώδιο και όχι από ντίζα. Ακόμα και τα παλιότερα 690 που είχαν ντίζα την εντολή στην πεταλούδα την έδινε καλώδιο (άνοιγε ηλεκτρονικά). Τα σημερινά έχουν καλώδιο απ' την γκαζιέρα.
Το θέλουμε για οικονομία, μειωμένους ρύπους κ.α. Ακόμα και οι διάφοροι χάρτες για βροχή κτλ δεν έχουν καμία άλλη διαφορά στην λειτουργία παρά μόνο την εντολή που δίνουν στην πεταλούδα, ώστε να υπάρχει περισσότερη ομαλότητα.
βασικά βολεύει σε ακόμα μεγαλύτερη οικονομία, βολεύει στο τράξιον κοντρόλ και βολεύει στην τοποθέτηση κρουζ κοντρόλ.
Και τι το θέλει το τραξιο κοντρολ και το Κρουζ κοντρολ το 800αρι bmw? Μην βάλει φωτιά στη άσφαλτο; :lol:
Απ την άλλη, αν έχει πιο άμεση απόκριση το γκάζι και οικονομία, καλό είναι...
amyroukai
18/09/2016, 23:57
άσφαλτο όχι, αλλά βρεγμένο με λάστιχο 50-50 ή λάσπη, λένε ότι είναι καλό.
τι να σε πω παλικάριμ, δεν είχα ποτέ, ότι διαβάσω. Το κρουζ στην ΕΟ πάντως είναι χλίδα.
Μου ήρθε μια τρελή ιδέα που συνδυάζει σχεδόν όλες τις προτάσεις που έχω ακούσει.
-μτχ. Μέχρι 5000 και μέχρι να δούμε τι θα βγει.
-Ροπή.
-ευρωπαϊκό
-αξιόπιστο (ναι, κάτω από το ευρωπαϊκό γράφω αξιόπιστο :lol:)
-μου αρέσει (το είχα ξεχάσει)
-ξέρω μηχανή και ιδιοκτήτη.
Δεν λέω ακόμα, θα πάρω ένα τηλ. αύριο και θα δω.
pipe_smoker
19/09/2016, 00:18
Μου ήρθε μια τρελή ιδέα που συνδυάζει σχεδόν όλες τις προτάσεις που έχω ακούσει.
-μτχ. Μέχρι 5000 και μέχρι να δούμε τι θα βγει.
-Ροπή.
-ευρωπαϊκό
-αξιόπιστο (ναι, κάτω από το ευρωπαϊκό γράφω αξιόπιστο :lol:)
-μου αρέσει (το είχα ξεχάσει)
-ξέρω μηχανή και ιδιοκτήτη.
Δεν λέω ακόμα, θα πάρω ένα τηλ. αύριο και θα δω.
Τί διάλο κανά κάπονορντ βρήκε ή κάνα μούλτι?
Μλκ κανόνισε να μας τρελάνεις:lol:
basilis_k6
19/09/2016, 00:51
Τί διάλο κανά κάπονορντ βρήκε ή κάνα μούλτι?
Μλκ κανόνισε να μας τρελάνεις:lol:
αξιοπιστο μουλτι?
ααα αυτο λες
367490
pipe_smoker
19/09/2016, 00:56
αξιοπιστο μουλτι?
ααα αυτο λες
367490
Βασικά προσπαθώ να σκεφτώ ποιά ευρωπαϊκά έχουνε μείνει που δεν έχουμε αναφέρει.
Αξιόπιστα ή μη:lol:
Τί διάλο κανά κάπονορντ βρήκε
αυτό σκέφτηκα κι εγώ :lol:
για να δούμε
pipe_smoker
19/09/2016, 01:31
αυτό σκέφτηκα κι εγώ :lol:
για να δούμε
Κάτσε μη βρήκε κανα Στέλβιο, κι από το club Terens βρεθεί ξαφνικά σε club Χτήνος:lol:
Bob_o_mastoras
19/09/2016, 01:46
Μου ήρθε μια τρελή ιδέα που συνδυάζει σχεδόν όλες τις προτάσεις που έχω ακούσει.
-μτχ. Μέχρι 5000 και μέχρι να δούμε τι θα βγει.
-Ροπή.
-ευρωπαϊκό
-αξιόπιστο (ναι, κάτω από το ευρωπαϊκό γράφω αξιόπιστο :lol:)
-μου αρέσει (το είχα ξεχάσει)
-ξέρω μηχανή και ιδιοκτήτη.
Δεν λέω ακόμα, θα πάρω ένα τηλ. αύριο και θα δω.
1150 GS...???
Μου ήρθε μια τρελή ιδέα που συνδυάζει σχεδόν όλες τις προτάσεις που έχω ακούσει.
-μτχ. Μέχρι 5000 και μέχρι να δούμε τι θα βγει.
-Ροπή.
-ευρωπαϊκό
-αξιόπιστο (ναι, κάτω από το ευρωπαϊκό γράφω αξιόπιστο :lol:)
-μου αρέσει (το είχα ξεχάσει)
-ξέρω μηχανή και ιδιοκτήτη.
Δεν λέω ακόμα, θα πάρω ένα τηλ. αύριο και θα δω.
367491
367491
Πάρτο αλλιώς ρε ...
lleonidas
19/09/2016, 07:39
Χαχα...το έχεις τρελάνει το κοινό σου,ggs...προσπαθούμε να βρούμε ποιο εννοείς!
Τα περισσότερα on/off έχουν αναφερθεί,ακόμα και τα Husqvarna...μόνο το tiger 955 και το Granpasso δεν αναφέρθηκαν για ευνόητους λόγους!Δεν μπορώ να σκεφτώ τι ανακάλυψες εκτός κι αν λοξοκοιτάς σε άλλες κατηγορίες οπότε εκεί πάω πάσο με sprint st, Griso ή κανένα παλιό BMW f800st ή K :p
Καλή βδομάδα σε όλους!
AXAXAXAXA
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/cagiva/cagiva_navigator_1000.htm
amyroukai
19/09/2016, 08:36
αυτό σε λάκι στράικ.
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/cagiva/cagiva_elefant_900c%2094.htm
:bawl:
Του 2004 ρε ζαγαρια που μου βάλατε τα προπολεμικα.. :bawl:
367778
Λέγε man!
:beer: :beer: :beer:
Λέγε man!
:beer: :beer: :beer:
Μικε η αίσθηση να ανοίγεις κούτα με το μηχανάκι μέσα δεν περιγράφεται!!!!
Η αίσθηση όταν το παίρνει ο ιδιοκτήτης του και φεύγει και εσύ τον κοιτάς, δεν περιγράφεται επίσης... :(
Απλώς, ετυχα σε μια παράδοση...
Μικε η αίσθηση να ανοίγεις κούτα με το μηχανάκι μέσα δεν περιγράφεται!!!!
Η αίσθηση όταν το παίρνει ο ιδιοκτήτης του και φεύγει και εσύ τον κοιτάς, δεν περιγράφεται επίσης... :(
Απλώς, ετυχα σε μια παράδοση...
Πολύ τη γυροφέρνεις όμως τη συγκεκριμένη παράδοση και μου φαίνεται είσαι κοντά στο να κάνεις την επιλογή σου!
Με το καλό!
:beer: :beer:
:lol::cry:
Θα μας τρελάνεις? :lol:
367778
Εσένα κοιτάει μ'αυτό το αγριεμένο λάγνο βλέμμα; ;)
lleonidas
21/09/2016, 19:06
Είναι πειρασμός η άτιμη, λογικό να την πλαγιάζεις έτσι ''ύπουλα'' :D
Πάντως η μοναδική μεταχειρισμένη (http://www.car.gr/8585569-honda-crf1000l-africa-twin-abs-dct) του car.gr για την οποία μου είχες γράψει ότι πουλήθηκε, ανανεώνεται ουκ ολίγες φορές ημερησίως από τον έμπορο !
pipe_smoker
21/09/2016, 19:41
Βλέπω τη φωτό, μετά βίας συγκρατώ την κραυγή χαράς, πιάνω το κινητό να σε πάρω τηλέφωνο για τα καλορίζικα, και βλέπω το επόμενο ποστ σου.....
Μας έχεις γαμήσει ρε σύντροφε:cry:
MG-KTiNoS
21/09/2016, 19:53
λοιπόν σΕ βρήκα.... 2Κ 21ιντσες...
https://youtu.be/PvszhavzS7o
amyroukai
22/09/2016, 02:34
Ggs μην βιαστεις...
http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/honda-africa-twin-being-updated-2017
ΚΑΙ ΤΟ 2018..........2019........2020
Αλλαγές θα έχουμε,μη βιαστείς.
devil's animal
22/09/2016, 07:47
το να μην περιμενεις μεχρι το 17, το 18, το 19 ειναι μια κουβεντα...
γιατι τα ss παλιοτερα αλλαζαν καθε 2 χρονια...αν περιμενες να παρεις το καινουργιο μοντελο θα περιμενες συνεχως γιατι καθε τρεις και λιγο ανανεωνοντουσαν...
δεν συμβαινει βεβαια το ιδιο με τα on-off και το africa, αλλα η γνωμη μου ειναι να κανεις την κινηση σου τωρα και σε μεταχειρο africa που θα βρεις σε καλυτερη τιμη...
δλδ να γλιτωσεις καποια λεφτα απο το καινουργιο (καθοτι μεταχειρο) και να παρεις αυτο που γουσταρεις πραγματικα και οχι το ημιμετρο (bmw)...
δεν λεω ποιο ειναι το καλυτερο...λεω τι βλεπω απο τα γραφομενα σου...γουσταρεις africa.- το μονο που σε κοβει ειναι το χρημα...
οποτε το μονο που μπορεις να κανεις ειναι παρεις αυτο που γουσταρεις μειωνοντας το ποσο που θα βγει απο την τσεπη σου....
οποτε ψαχνε αγγελιες...
και μεταχειρο σκισμενο να ειναι απο δημοσιογραφους, εφ'οσον εχει εγγυηση, ποσως σε ενδιαφερει...παρ'το σκιστο και εσυ και αν βγαλει οτιδηποτε, χεστηκες...
ισα ισα, θα το παρεις και στρωμενο...
αν μπορεις να κανεις δοσεις με αυτο του Γκιν.. που σου εβαλε ο lleonidas, που εχει και το dct, προχωρα το...δωσε την προκαταβολα και μην φοβου...
:beer::beer::beer:
XJR_Billy
24/09/2016, 05:35
Γιώργαρε, αν και δεν μπορώ να σε βοηθήσω στην επιλογή, σου εύχομαι καλή τύχη.
Αλλά ρε Ψηλέα...
Πολύ μυστικοπαθής είσαι ρε αδερφέ μου..:lol:
Καλή επιλογή σου εύχομαι, ξέρω ότι θα πάρεις τούμπανο... δεν ανησυχώ... :beer::beer::wave2:
Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.
Όλες τις σκέφτηκα σοβαρά και μέσα σε αυτό τον μήνα έψαξα όλες τις εναλλακτικές που είχα και που μου προτείνατε .
Από μτχ, καινούργια, μικρά, μεγάλα κλπ
Αυτό θα ήταν αδύνατο αν ένας πολύ καλός φίλος δεν μου είχε εμπιστευτεί την αγαπημένη του για να μπορώ να γυρίζω, μιας και ήμουν α-μηχανος από την 1-10.
Το «ευχαριστώ» είναι λίγο.
Τελικά, όπως σχεδόν πάντα, πήρα αυτό που γουστάρω κατ αρχήν να βλέπω..
Case closed…:D
ΥΓ: ο πρωτος που θα το βρει εχει μπυρα στον κρικο:beer:
Καλορίζικη ρε :) να τη χαρείς όσο δεν πάει
amyroukai
19/10/2016, 13:58
Καλούς δρόμους να έχετε :)
...
ΥΓ: ο πρωτος που θα το βρει εχει μπυρα στον κρικο:beer:
Μεγειά το Capo :beer:
Multistrada 1200 enduro ; :eek:
Μεγειά το Capo :beer:
1090?
Multistrada 1200 enduro ; :eek:
ολοι για καινούργιο λετε ,ε?
ολοι για καινούργιο λετε ,ε?
Εμ ο βήχας το χρήμα και η κάβλα δε κρύβονται
ολοι για καινούργιο λετε ,ε?
Εμένα δεν μου αρέσει η μπύρα τέτοια εποχή.
amyroukai
19/10/2016, 14:18
Ducati 1400 superduperlegerra SSRR?
George_M.
19/10/2016, 14:18
ADV 1150...:smokin:
Πάλι με pcx είσαι;
:p
Καλούς δρόμους!
:beer:
GS 1200;
Ωχ, ναι; καλοτάξιδο.
371577
amyroukai
19/10/2016, 14:20
του σπυράκου είναι στον μώλο και ο ggs είναι μέσα και κάνει ακροβατικά;
Πάλι με pcx είσαι;
:p
Καλούς δρόμους!
:beer:
εσυ εισαι κοντα...:smokin:
Καλοταξιδο ψηλε!!!Κριμα παντως που δεν πηρες κατι με "εύκολη " μεταπωληση
του σπυράκου είναι στον μώλο και ο ggs είναι μέσα και κάνει ακροβατικά;
Οχι, ο σπυράκος δεν φαίνεται στον ορίζοντα, μπαίενι σε λιγο, έχει βάλει ανάποδα τις μηχανές απο χθες.
amyroukai
19/10/2016, 14:22
Καλοταξιδο ψηλε!!!Κριμα παντως που δεν πηρες κατι με "εύκολη " μεταπωληση
Δεν πουλιέται εύκολα το βεστρόμ; έλαμπαναΐαμ....
Ας πήρε οτιδήποτε, εκτός από Χόντα.
Καλοταξιδο ψηλε!!!Κριμα παντως που δεν πηρες κατι με "εύκολη " μεταπωληση
Ωχχ μήπως Moto Guzzi NTX 750; :uplate:
Ωχχ μήπως Moto Guzzi NTX 750; :uplate:
Κωστα , μονο και μονο για την φαντασια σου , εχεις κερασμα..:lol:
Ας πήρε οτιδήποτε, εκτός από Χόντα.
εβροπη λαιμαι...
"Σκούτερ" ψηλο να μην κοπανάει στα πεζοδρόμια και με χαμηλή κατανάλωση. .....
Nc700 x
akis_trevor
19/10/2016, 14:33
το πηγασο του αμυρουκαι;;;;:bawl:
taisteal
19/10/2016, 14:34
Να πω να πω;;;
:smokin:
GiorgosLa
19/10/2016, 14:34
Αφρικα Ευρωπαϊκό...! :uplate:
(Έτσι κι αλλιώς κρίκο δεν έρχομαι.) ;)
amyroukai
19/10/2016, 14:35
το πηγασο του αμυρουκαι;;;;:bawl:
Μτ07 γιατί ο σναιπερ είπε ότι θα γίνει οφισιαλ μοντερέιτορ πέις καρ.
pipe_smoker
19/10/2016, 14:41
Καλορίζικο, καλοτάξιδο, καλολάσπωτο, καλόστριφτο και καλοσουζάριστο άμα λάχει:lol:
Μτ07 γιατί ο σναιπερ είπε ότι θα γίνει οφισιαλ μοντερέιτορ πέις καρ.
Σωστό.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.