Σύνδεση

View Full Version : KTM 1090/1090R/1290



Σελίδες : 1 [2] 3

ggs
06/10/2016, 22:34
Nice... Το αφρικα (χωρίς dct) δεν παίζει πλέον μόνο του.
Από αυτά που βλέπουμε, το 1190r είναι καλύτερο μηχανάκι στην ίδια περίπου τιμή.
Υπάρχει το νέο βεστρομ για ακόμα πιο μπάτζετ επιλογή. Δεν νομίζω να πάει πάνω από 11000 το αντβ.

lleonidas
06/10/2016, 22:43
Nice... Το αφρικα (χωρίς dct) δεν παίζει πλέον μόνο του.
Από αυτά που βλέπουμε, το 1190r είναι καλύτερο μηχανάκι στην ίδια περίπου τιμή.
Υπάρχει το νέο βεστρομ για ακόμα πιο μπάτζετ επιλογή. Δεν νομίζω να πάει πάνω από 11000 το αντβ.

Μάλλον άξιζε τον κόπο η αναμονή σου!
Και για να υπάρχουν ήδη τιμές στις επίσημες σελίδες της ΚΤΜ, φαντάζομαι ότι θα ξεκινήσουν άμεσα οι πωλήσεις τους.

amyroukai
06/10/2016, 22:45
Ή bmw φέτος θα σιγοβραζει... Ελπίζω να έχει γερή απάντηση του χρόνου.

Ζεύκας
06/10/2016, 23:00
είμαι ο μόνος που έχει μπλεχτεί με τις εκδόσεις και τις υποκατηγορίες των;

lleonidas
06/10/2016, 23:07
Είναι λίγο μπερδεμένα...πρόκειται για 5 μοντέλα πλέον: α.1090 Adv, β.1090 Αdv R, γ.1290 Super Adv R, δ.1290 Super Adv S, ε.1290 Super Adv T...παύουν δηλαδή να παράγονται τα 1050 adv και 1190 adv.
Δες αρχικά εδώ (http://www.motomag.gr/news/nea-montela/ktm-2017-zontana-apo-tin-intermot) ...γράφει συνοπτικά κάποια πράγματα και στο τέλος έχει πιο αναλυτικά specs για το καθένα.

amyroukai
06/10/2016, 23:22
βασικά παύουν να παράγονται μόνον τα 1190, αφού το λεγόμενο 1090 φοράει το μοτέρ του 1050 με ανεβασμένη απόδοση.

Οπότε έχει δύο 1090 (των 1050 κυβικών), απλό και R

Και τρία 1290 (των 1301 κυβικών) δρόμου, χωμάτινο, GT.

Αρκετά πιο "απλή" γκάμα από πριν με μόνο δύο μοτέρ αντί για τρία και καλύτερο μοίρασμα ανταλλακτικών ανάμεσα στις πλατφόρμες.

lleonidas
06/10/2016, 23:38
Ναι, μόνο 1090 και 1290 πια...το πρώτο σε 2 versions και το δεύτερο σε 3 versions!
Βλέποντας πάντως τις τιμές του 1090 adv πανευρωπαϊκά, παρατηρώ πως σε τρεις τουλάχιστον χώρες(Γερμανία,Γαλλία,Βέλγιο) η τιμή του είναι κάτω από το ψυχολογικό όριο των 13.000€...κυμαίνεται από 12.895 μέχρι 12.995€.Θα μου πεις εκεί οι φόροι είναι πιο ορθολογικοί (είναι άραγε;Δεν ξέρω..) και σαφώς οι δύο πρώτες είναι απείρως μεγαλύτερες αγορές από τη δική μας...δε θα είναι απίθανο όμως να έρθει και εδώ σε ανταγωνιστική τιμή.

irinia
09/10/2016, 22:56
14890 αν δεν κάνω λάθος η αφρικα τρικολορ, ολλανδια. Με abs.




ΦΙΛΕ ΕΙΣΑΙ ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ



Τι δουλειά έχει η τιμή της Χόντα σε θέμα για τα ΚΤΜ..??
Κάνε την αυτοκριτική σου και σβήσε το,όπως σβήνεις τα υπόλοιπα.
Δε γίνεται όταν γράφω εγώ και φέρνω παράδειγμα τη Χόντα να είμαι ο γνωστός σπάμερ
και όταν γράφεις εσύ να είναι το σωστό..!!
Αλλιώς σβήσε με εντελώς από το φόρουμ να ησυχάσουμε κι οι δύο.....:lol:

amyroukai
09/10/2016, 23:09
Τιμή (http://www.ktm.com/gb/travel/1090-adventure-r/) £12.149 στο UK και £11.299 για το ''απλό'' 1190 adv (http://www.ktm.com/gb/travel/1090-adventure/)
14.840€ στην Ολλανδία για το 1090 adv (http://www.ktm.com/nl/travel/1090-adventure/) και 16160€ για το 1090 ADV R (http://www.ktm.com/nl/travel/1090-adventure-r/)
1290 Super Adv R (http://www.ktm.com/nl/travel/1290-super-adventure-r/) 19.300€
1290 Super Adv.S (http://www.ktm.com/nl/travel/1290-super-adventure-s/) 18.720€
1290 Super Adv.T (http://www.ktm.com/nl/travel/1290-super-adventure-t/) 21.115€

Στην Ιταλία (http://www.ktm.com/it/travel/1090-adventure/) 13.450€ και 14.450€ οι τιμές για 1090 adv και 1090 Adv R αντίστοιχα

ΦΙΛΕ ΔΕΣ ΞΑΝΑ ΤΗΝ ΣΥΖΉΤΗΣΗ

και γιατί γράφτηκε αυτό που παρέθεσες μετά από αυτό που παραθέτω. Είσαι σίγουρος ότι είναι εκτός θέματος;

και μετά αν έχεις άλλη απορία δεν την συζητάμε εδώ. Ανοιγεις θέμα με ότι τίτλο σε εκφράζει καλύτερα, λες ότι θέλεις να πεις για όποια μάρκα και μοντέλο επιθυμείς. Οπουδήποτε αλλού αρχίζεις τα γνωστά σου θα εξαφανίζονται.

amyroukai
18/01/2017, 11:48
Από χτες παρουσιάζονται στους δημοσιογράφους τα 1090R και 1290S.

Περιμένω τις πρώτες εντυπώσεις πως και πως.

peterTHErider
18/01/2017, 15:32
:beer::beer::beer::beer:

lleonidas
20/01/2017, 17:55
Οι τιμές τους στην Ελλάδα: 13.880€ το απλό 1090 και 14.980€ το R.
Όσο για το 1290, 17.580€ το S, 17.980€ το R και 18.690€ το Τ.
Πηγή (http://www.bikeit.gr/shop-news/for-the-bike/various/10650-nea-agoras-motosikleta-diafora-2017-ktm-oikogeneia-adventure-2017-mathame-tis-times-tous.html)

amyroukai
20/01/2017, 18:05
Και όποιος μου εξηγήσει γιατί το 1290Τ είναι ίδια τιμή με Ιταλία, αλλά τα άλλα είναι 430-750 ευρώ περισσότερα...

panos_zip
20/01/2017, 18:35
Και όποιος μου εξηγήσει γιατί το 1290Τ είναι ίδια τιμή με Ιταλία, αλλά τα άλλα είναι 430-750 ευρώ περισσότερα...

Δεν γνωρίζω αλλά φαντάζομαι αυτή η σημείωση του ιταλικου σάιτ παίζει το ρόλο της και μάλλον ο Έλληνας χρέωσε οσο παραπάνω ήθελε...
* I prezzi si intendono come prezzi consigliati dal produttore, IVA inclusa, non vincolanti, e possono discostarsi quindi a seconda del concessionario KTM.
(Prices are recommended retail prices from the manufacturer, including VAT, not binding, and may therefore differ depending on the KTM dealer.)


ενιγουέι, βλέπω ότι έκει που τερματίζει τιμολογιακά η γκάμα των 1290 της ktm ξεκινάει η bmw?

amyroukai
20/01/2017, 18:46
Αυτό που λες το γράφει σε όλα τα local sites της ΚΤΜ. Εκτός από το ελληνικό, που παρεμπιπτόντως κάτι μήνες τώρα ουδείς έχει ενδιαφερθεί να μεταφράσει.


Επειδή το σαλάκι τρέχει από τότε που είδα κάποια από τα νέα μονδέλα, όχι δεν είναι έτσι με τις τιμές καταλόγου. Αν μπεις στο Ιταλικό ή το Γαλλικό site και πας εκεί που λέει configure και βάλεις μερικά εξτρά, το εικοσαρικάκι το έχεις χαλαρά.

Είναι και πάλι φτηνότερα από τα γερμανικά, ναι, αλλά δεν έχουν και το χρηματοδοτικό του αντιπάλου.

amyroukai
21/01/2017, 08:32
Επιτέλους, ένα βίντεο από την παρουσίαση.

Και να μην έχετε fb, παίζει.


https://www.facebook.com/shootnride.gr/videos/1231186843631260/

peterTHErider
21/01/2017, 09:51
amyrou έτσι για την ιστορία δεν μιλάμε για την επισημη παγκόσμια παρουσίαση του μοντέλου στους δημοσιογράφους αλλά ατυπη παρουσίαση σε ντιλερς οπου μπήκαν τσόντα μερικοί δημοσιογράφοι...

amyroukai
21/01/2017, 09:59
Μάϊστα... Επειδή έγινε και η σχετική ιστορία με το ΜΟΤΟ στο στιλ "γιατί δεν πάτε; Γιατί επισημάναμε το θέμα με τα κουνήματα και δεν μας δίνουν πιά μοτοσικλέτες ούτε μας καλούν σε παρουσιάσεις" είχα άλλη εντύπωση.

Όπως και να'χει, ωραίος ήχος, ωραία οθόνη και ελάχιστοι κραδασμοί... :)

πυξιδας990
21/01/2017, 10:20
τσοντα τσοντα ...αλλα οι ελληνες παρον...
οι τιμες παντως του 1090 ειναι πολυ καλες..
τοσο ειχαν και τα 990

lleonidas
21/01/2017, 19:15
Έχει κάποια βιντεάκια με πρώτες βόλτες ή εντυπώσεις από 1090...το ένα είναι στα ισπανικά https://www.youtube.com/watch?v=X_tffnOpCfg&t και το άλλο https://www.youtube.com/watch?v=gegjQJ_gjTU είναι μια 6λεπτη βόλτα(στο 4.43 ακούγεται ο πραγματικός ήχος).
Και η πρώτη αγγελία https://www.car.gr/9404459-ktm-1090-adventure-abs

teogtp
21/01/2017, 20:01
Μόνο εμένα δεν μου αρέσουν οι ταμπλετοθόνες στα μηχανάκια;

amyroukai
21/01/2017, 20:05
Μόνο εμένα δεν μου αρέσουν οι ταμπλετοθόνες στα μηχανάκια;

Τίποτα δεν είναι σαν την κλασική βελόνα, αλλά οι τανες είναι εντυπωσιακές. Και ευανάγνωστες.

lleonidas
22/01/2017, 09:49
377837
377838
377839
Πηγή (http://www.bikeit.gr/articles/reportaz/10667-reportaz-2017-ktm-1090-adventure-1290-super-adventure-s-spain.html)

lleonidas
23/01/2017, 10:26
Κόστος γνήσιων αξεσουάρ (http://www.bikeit.gr/shop-news/for-the-bike/various/10670-nea-agoras-2017-motosikleta-diafora-ktm-adventure-1090-axesouar.html) για το 1090ADV.
Ζελατίνα φέρινγκ 131,13€
Τελικό εξάτμισης Acrapovic μαύρο 1015,44€
Τελικό εξάτμισης Acrapovic μεταλλικό 995,1€
Πλαϊνές βαλίτσες 1011,34€
Tank bag 192,15€
Προβολάκια 476,72€
Βάση GPS 70,18€
Προστατευτικά κάγκελα 293,76€
Προστατευτική ποδιά 283,59€
Κεντρικό stand 202,31€
Είναι τιμές λιανικής που περιλαμβάνουν ΦΠΑ.

meccanica
23/01/2017, 16:21
τσαμπα πραμα:evil:
Γενικα παντως τα αξεσουαρ τιμολογουνται αδικαιολογητα ακριβα

amyroukai
23/01/2017, 16:24
define "ακριβά".

πιο φτηνό το κεντρικό σταντ από την Χόντα, ας πούμε, 280 δεν έχει εκείνο; Και γενικά οι τιμές "μοιάζουν" αρκετά με αυτές των Γερμανών αντιπάλων. Και περιέργως πως, είναι τόσο λίγο πιο ακριβές από τις άλλες Ευρωπαϊκές χώρες που μάλλον είναι λόγω διαφορετικού ΦΠΑ και μόνο.

meccanica
23/01/2017, 16:33
Για ολες τις εταιρειες μιλαω, 300 κοντα για μια ποδια και αλλα τοσα για 2πλο σταντ οταν η κατασκευη τους ειναι 30/40 ευρω τα λες και τσιμπημενα οσο να ναι.

bulmont
23/01/2017, 17:47
Μην ξεχνάτε πώς κάποια απ' αυτά στα 1190 υπήρχαν σαν ''στάνταρ'' εξοπλισμός
όπως πχ το κεντρικό σταν, η ποδιά κλπ.........

irinia
24/01/2017, 07:55
Κόστος γνήσιων αξεσουάρ (http://www.bikeit.gr/shop-news/for-the-bike/various/10670-nea-agoras-2017-motosikleta-diafora-ktm-adventure-1090-axesouar.html) για το 1090ADV.
Ζελατίνα φέρινγκ 131,13€
Τελικό εξάτμισης Acrapovic μαύρο 1015,44€
Τελικό εξάτμισης Acrapovic μεταλλικό 995,1€
Πλαϊνές βαλίτσες 1011,34€
Tank bag 192,15€
Προβολάκια 476,72€
Βάση GPS 70,18€
Προστατευτικά κάγκελα 293,76€
Προστατευτική ποδιά 283,59€
Κεντρικό stand 202,31€
Είναι τιμές λιανικής που περιλαμβάνουν ΦΠΑ.



NOMΙΖΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΝΗΣΙΑ........ΑΞΕΣΟΥΑΡ ΜΟΤΟ



Το ότι οι εταιρίες μοτό τα παίρνουν από κάποιες άφτερ μάρκετ εταιρίες αξεσουάρ είναι σίγουρο.
Επίσης σιγουρότατο είναι ότι μετά τα βαφτίζουν ΚΤΜ ,Χόντα, BMW κ.λ.π.αυτά τα αξεσουάρ.
Αν λοιπόν εμείς θέλουμε μπορούμε να παρακάμπτουμε την αντιπροσωπεία η οποία πάντα σκίζει
στις τιμές τον καταναλωτή και να αγοράζουμε εξίσου αξιόπιστα και ποιοτικά αξεσουάρ ανάλογα
με το πορτοφόλι μας.Πολλές φορές θα δούμε πολύ καλύτερης ποιότητας αξεσουάρ σε εταιρίες άφτερ.

DrBig
24/01/2017, 08:53
NOMΙΖΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΝΗΣΙΑ........ΑΞΕΣΟΥΑΡ ΜΟΤΟ



Το ότι οι εταιρίες μοτό τα παίρνουν από κάποιες άφτερ μάρκετ εταιρίες αξεσουάρ είναι σίγουρο.
Επίσης σιγουρότατο είναι ότι μετά τα βαφτίζουν ΚΤΜ ,Χόντα, BMW κ.λ.π.αυτά τα αξεσουάρ.
Αν λοιπόν εμείς θέλουμε μπορούμε να παρακάμπτουμε την αντιπροσωπεία η οποία πάντα σκίζει
στις τιμές τον καταναλωτή και να αγοράζουμε εξίσου αξιόπιστα και ποιοτικά αξεσουάρ ανάλογα
με το πορτοφόλι μας.Πολλές φορές θα δούμε πολύ καλύτερης ποιότητας αξεσουάρ σε εταιρίες άφτερ.

Το ιδιο κανουν και για το 90% της υπολοιπης μηχανης.
Αναρτησεις απο αλλου, πλαστικα απο αλλου, εκκεντροφορους απο αλλου, πιστονια απο αλλου, διαφορικα (που δεν ειναι διαφορικα) απο αλλου και παει λεγοντας.

bulmont
24/01/2017, 09:04
Το ιδιο κανουν και για το 90% της υπολοιπης μηχανης.
Αναρτησεις απο αλλου, πλαστικα απο αλλου, εκκεντροφορους απο αλλου, πιστονια απο αλλου, διαφορικα (που δεν ειναι διαφορικα) απο αλλου και παει λεγοντας.

Συν τροφοδοσίες, ηλεκτρικά, φρένα, τροχούς κλπ......

irinia
24/01/2017, 20:51
ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΙ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΟ ΑΛΛΑ.................:lol:

Εδώ όμως μιλάμε για ΑΞΕΣΟΥΑΡ μοτό νομίζω,ο παραλληλισμός με το πια εταιρία προσφέρει στην κάθε ΚΤΜ
εκκεντροφόρους,ηλεκτρικά, πιστόνια,κ.λ.π......ΛΕΩ ότι είναι ΑΤΥΧΗΣ..!!
Αν μη τι άλλο όλα τα παραπάνω που αναφέρετε πάνε πακέτο στο μηχανάκι , δεν είδα κανέναν να παίρνει ΚΤΜ
και να αλλάζει εκκεντροφόρους και ηλεκτρικά βάζοντας άλλη μάρκα από αυτήν που βάζει η εταιρία
στα μηχανάκια μαζικής παραγωγής για τον κόσμο.
Βαλίτσες,ζελατίνες,ποδιές,σίδερα κ.λ.π.όμως ..?? Μήπως έχουμε πολλές επιλογές..??
Διορθώστε με.......

lleonidas
25/01/2017, 01:14
Τεχνική παρουσίαση και ανάλυση (http://bikeit.gr/articles/technic/10682-texniko-2017-on-off-ktm-super-adventure-1290-s-texniki-analisi.html) για το 1290 Super Adv S και ένα βιντεάκι (https://www.youtube.com/watch?v=cagEefJb-XQ) με 1090-1290S σε ωραίους, στριφτερούς, επαρχιακούς δρόμους.

amyroukai
25/01/2017, 07:53
Το ότι οι εταιρίες μοτό τα παίρνουν από κάποιες άφτερ μάρκετ εταιρίες αξεσουάρ είναι σίγουρο.
Επίσης σιγουρότατο είναι ότι μετά τα βαφτίζουν ΚΤΜ ,Χόντα, BMW κ.λ.π.αυτά τα αξεσουάρ.

Δεν είναι "πάντα" έτσι, αλλά για λίγους κόστους έτσι γίνεται τα τελευταία χρόνια. Βαλίτσες της BMW φτιάχνει η Ισπανική SHAD (δεν ξέρω αν είναι όλες της εταιρίας, κάποιες σίγουρα), τα αξεσουάρ της Άφρικα επισήμως τα φτιάχνει η Τούρατεκ, αρκετά της ΚΤΜ επίσης.

Όπως είπες, επιλογές "τρίτων" πάντα υπήρχαν και πάντα θα υπάρχουν. Ο ενημερωμένος καταναλωτής θα είναι και ο κερδισμένος στο τέλος. Το θέμα της ποιότητας είναι σοβαρό γιατί δεν κάνουν όλα την ίδια δουλειά στην ίδια χρήση. Πχ, έχω διαβάσει για κάγκελα που αντέχουν γερή πτώση και κάγκελα που στραβώνουν ακόμα και σε στατική από κακο-ανοιγμένο σταντ.


Ωραία συζήτηση αυτή με τα αφτερμάρκετ και τα "μαμά" αξεσουάρ, ίσως αξίζει τον δικό της χώρο, υπό σκέψη.





@Λεωνίδα αυτό το S με έχει Sτοιχειώσει :lol: έχω δει ακόμα και τα φινλανδικά βιντεάκια με την νυχτερινή διαδρομή για να φαίνεται πως δουλεύει το LED φανάρι υπό κλίση (εντυπωσιακά καλά δηλαδή).

lleonidas
25/01/2017, 18:40
Δες και εδώ (http://www.bikeit.gr/test-bikes/on-off-test/ktm-on-off-test/10691-dokimes-on-off-2017-ktm-1290-super-adventure-s-ispania.html) την πρώτη παρουσίαση Έλληνα δημοσιογράφου από την οδήγηση σε ισπανικό έδαφος.
Τα σχόλια πολύ θετικά και σε όλες τις συνθήκες οδήγησης(νύχτα και μέρα, θερμοκρασίες κοντά στο 0, ανοιχτός δρόμος και στροφιλίκια) που βρήκε...να σημειώσω κάτι που δε θυμόμουν μήπως το έχουν μπερδέψει και άλλοι:το 1290 Super Adventure S(23άρι ρεζερβουάρ σε αντίθεση με το 30άρι του Τ) αντικαθιστά το 1190 Adventure.

amyroukai
25/01/2017, 18:51
Το S αντικαθιστά το "απλό" 1190 όπως το λες.

Και τα 1090R και 1290R αντικαθιστούν το 1190R.

lleonidas
31/01/2017, 22:22
378168

mazax
06/02/2017, 12:45
Τον Μάρτη το 1090R το περιμένω πως και πως να το δω. Είμαι μεταξύ Africa DCT λόγω μη εμπειρίας με ταχύτητες και αυτού που θεωρώ το ποιο κλασσικό on-off στα λεφτά που διαθέτω. ( max15000 )
Με προβληματίζει η ψηλή σέλα 89cm το οποίο όταν ανέβηκα σε ένα tenere 660 τα είδα όλα. Είμαι 1.80 καθαρό, πατάω με τα 2 πόδια αλλά όχι με την σιγουριά που θα ήθελα, πάντα λόγω μη εμπειρίας σε μεγάλες μηχανές.

meccanica
06/02/2017, 13:16
Με 1.80 φιλε δεν εχεις κανενα θεμα μεσα σε 2-3 μερες θα εχεις συνηθησει ευκολα.

bulmont
06/02/2017, 15:42
........ Είμαι 1.80 καθαρό, πατάω με τα 2 πόδια αλλά όχι με την σιγουριά που θα ήθελα, πάντα λόγω μη εμπειρίας σε μεγάλες μηχανές.



Που να δείς κι' εγώ που είμαι 1.65 τι τραβάω κάθε μέρα........:cry::cry:

buckley
06/02/2017, 16:11
Που να δείς κι' εγώ που είμαι 1.65 τι τραβάω κάθε μέρα........:cry::cry:

Μικρός στο μάτι ................................................

Ζεύκας
06/02/2017, 16:40
Τον Μάρτη το 1090R το περιμένω πως και πως να το δω. Είμαι μεταξύ Africa DCT λόγω μη εμπειρίας με ταχύτητες και αυτού που θεωρώ το ποιο κλασσικό on-off στα λεφτά που διαθέτω. ( max15000 )
Με προβληματίζει η ψηλή σέλα 89cm το οποίο όταν ανέβηκα σε ένα tenere 660 τα είδα όλα. Είμαι 1.80 καθαρό, πατάω με τα 2 πόδια αλλά όχι με την σιγουριά που θα ήθελα, πάντα λόγω μη εμπειρίας σε μεγάλες μηχανές.

μήπως πρέπει να το ξανασκεφτείς;

buckley
06/02/2017, 16:44
μήπως πρέπει να το ξανασκεφτείς;

2017 15000 ευρά για μοτόρι...
2018 σε δρχ πόσο να βγαίνει ?

devil's animal
06/02/2017, 19:21
2017 15000 ευρά για μοτόρι...
2018 σε δρχ πόσο να βγαίνει ?

δυο τενεκεδες λαδι και ενας τενεκες φετα ειναι η ισοτιμια...

BLiTzER
06/02/2017, 22:19
Τον Μάρτη το 1090R το περιμένω πως και πως να το δω. Είμαι μεταξύ Africa DCT λόγω μη εμπειρίας με ταχύτητες και αυτού που θεωρώ το ποιο κλασσικό on-off στα λεφτά που διαθέτω. ( max15000 )
Με προβληματίζει η ψηλή σέλα 89cm το οποίο όταν ανέβηκα σε ένα tenere 660 τα είδα όλα. Είμαι 1.80 καθαρό, πατάω με τα 2 πόδια αλλά όχι με την σιγουριά που θα ήθελα, πάντα λόγω μη εμπειρίας σε μεγάλες μηχανές.

87cm βλέπω για το Africa. 89cm ήταν του DRZ μου και 91cm του 640, τα οποία δε με προβλημάτισαν ποτέ και είμαι τουλάχιστον 10 πόντους κάτω από το ύψος σου. Αν πατάς με τα 2 πόδια και δε νιώθεις σίγουρος, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι δεν έχεις οδηγήσει μηχανάκι με ταχύτητες, μήπως κοιτάζεις λάθος μηχανάκια;

amyroukai
06/02/2017, 22:34
Φυσικά η ΚΤΜ έχει κιτ χαμηλώματος. Όπως και η BMW.


Απλά σκέφτομαι τώρα, από σκούτερ στα 125 άλογα με συμπλέκτη και σε μηχανάκι που δεν το πατάς... "που έχεις μπλέξει παιδάκι μου".

mazax
06/02/2017, 23:05
Απο μια μεριά έχετε όλοι δίκιο αλλά και εσείς κάποτε κάνατε το βήμα και πήγατε σε μηχανή. Ελπίζω η ηλικία μόυ να συμβάλει σε ποιο ήπια οδήγηση και να μην κάνω χαζομαρες. Απλά στους 89 πόντους του 660 δεν ενοιωθα άνετα. Στο 1050 που ήταν 85 όσο και το Africa twin πάταγα γερά με τα δυο πόδια. Αυτό λέω γιατί δεν ξέρω ποσο θα με δυσκολεύει στις μανούβρες της πόλης. Όσο αφορά κοντή μηχανή δεν μπορώ να οδηγήσω, θελω όρθια στάση καθώς επίσης χρειάζομαι και χωμάτινο χαρακτήρα λόγω εξοχικού. Πρώτη επιλογή παραμένει η Africa αλλα σε ομορφιά με τραβάει το ΚΤΜ. Ειναι και χίλια ευρώ κάτω το ΚΤΜ. Αυτά

KAGOURO
06/02/2017, 23:18
μήπως πρέπει να το ξανασκεφτείς;

πρέπει να το ξαναμανασκεφτει.....σίγουρα.

devil's animal
07/02/2017, 06:54
εμενα η 1η μου ενσταση μου ειναι στο μετρητο..15000€ ΜΕΤΡΗΤΑ την σημερον ημερα ειναι αρκετα μεγαλο ποσο...βεβαια εσυ ξερεις τα οικονομικα σου...
και η 2η οτι θα παρεις κατι ολοκαινουργιο χωρις να εχεις δει "παιδικες ασθενειες" κλπ...

τωρα οσον αφορα το υψος, τι σκας? το πολυ πολυ να φας καμια στατικη τουμπα...no big deal...

mazax
07/02/2017, 08:10
Που να δείς κι' εγώ που είμαι 1.65 τι τραβάω κάθε μέρα........:cry::cry:

τι μηχανή οδηγάς αν επιτρέπεται?

amyroukai
07/02/2017, 08:16
τι μηχανή οδηγάς αν επιτρέπεται?

1190, το "στριτ" με τους 19/17 τροχούς.


Βάγγο αλήθεια τόσο τάπας είσαι; Φοράς τακούνια άτιμε και δεν το είχα παρατηρήσει;

irinia
07/02/2017, 09:52
Φυσικά η ΚΤΜ έχει κιτ χαμηλώματος. Όπως και η BMW.


Απλά σκέφτομαι τώρα, από σκούτερ στα 125 άλογα με συμπλέκτη και σε μηχανάκι που δεν το πατάς... "που έχεις μπλέξει παιδάκι μου".



ΚΑΙ Η ΓΙΑΜΑΧΑ ΕΠΙΣΗΣ ΕΧΕΙ ΚΙΤ ΧΑΜΗΛΩΜΑΤΟΣ........



Και το προσφέρει δωρεάν με την αγορά της μοτό ,ΣΟΥΠΕΡ ΤΕΝΕΡΕ,
το έχεις επάνω στη μοτό και αλλάζεις το ύψος της σέλλας σε 10 δεύτερα..!!

amyroukai
07/02/2017, 09:56
Λατρεμένε, δεν λέμε το ίδιο. Κιτ χαμηλώματος εννοούμε ΑΝΑΡΤΗΣΗ, όχι την σέλα. Η οποία είναι ρυθμιζόμενη και στο GS και σε -κάποια- ΚΤΜ και στην Africa.


Και σε τελική ανάλυση, δεν θα κουραστώ να το λέω, είμαι σε "μέσο ύψος" στο 1,85 και στριμώχνομαι σε μερικά μεγαον-οφ γιατί δεν θέλουν να χάσουν τους κοντούς πελάτες. Φίλτατοι κάτοικοι του Σάιρ, σας αγαπώ. Not.

mazax
07/02/2017, 10:03
bulmont: Πραγματικά πες μου εντυπώσεις από 1190. Σου έβγαλε προβλήματα? Πόσο καιρό το έχεις?

BLiTzER
07/02/2017, 10:04
Και σε τελική ανάλυση, δεν θα κουραστώ να το λέω, είμαι σε "μέσο ύψος" στο 1,85 και στριμώχνομαι σε μερικά μεγαον-οφ γιατί δεν θέλουν να χάσουν τους κοντούς πελάτες. Φίλτατοι κάτοικοι του Σάιρ, σας αγαπώ. Not.

Δε θέλω να σε στενοχωρήσω, αλλά το μέσο ύψος άνδρα στην Ελλάδα είναι πιο κοντά στο 1,75. :p Το 1,85 δε θεωρείται "μέσο ύψος" ούτε μεταξύ των ψηλότερων λαών του πλανήτη.

@mazax: Αν σ'αρέσει το ΚΤΜ, πάρε το ΚΤΜ. Δεν είναι θέμα ύψους η δυσκολία που αντιμετωπίζεις, αλλά θέμα απειρίας. Θα λυθεί καβαλώντας.

amyroukai
07/02/2017, 10:11
Ναι βρε γιαβρί μου αλλά τα μεκανάκια είναι παγκόσμια, δεν τα φτιάχνουν για 'δώθε μόνο.

έχεις δίκιο πάντως, τα επίσημα στατιστικά (μέσω google δηλαδή) λένε για 1,77μ για άνδρες και 1,65 για γυναίκες. Για διεμφυλικά άτομα και λοιπούς PC προσδιορισμούς δεν υπάρχουν στοιχεία.

Καλά. Αντιστοιχώ στο μέσο ύψος της Ολλανδίας (1,83) :lol:

buckley
07/02/2017, 10:12
Δε θέλω να σε στενοχωρήσω, αλλά το μέσο ύψος άνδρα στην Ελλάδα είναι πιο κοντά στο 1,75. :p Το 1,85 δε θεωρείται "μέσο ύψος" ούτε μεταξύ των ψηλότερων λαών του πλανήτη.

@mazax: Αν σ'αρέσει το ΚΤΜ, πάρε το ΚΤΜ. Δεν είναι θέμα ύψους η δυσκολία που αντιμετωπίζεις, αλλά θέμα απειρίας. Θα λυθεί καβαλώντας.

Φήμες πάλι λένε ότι είναι κοντός ...




























































































Για το βάρος του.

irinia
07/02/2017, 10:30
Λατρεμένε, δεν λέμε το ίδιο. Κιτ χαμηλώματος εννοούμε ΑΝΑΡΤΗΣΗ, όχι την σέλα. Η οποία είναι ρυθμιζόμενη και στο GS και σε -κάποια- ΚΤΜ και στην Africa.


Και σε τελική ανάλυση, δεν θα κουραστώ να το λέω, είμαι σε "μέσο ύψος" στο 1,85 και στριμώχνομαι σε μερικά μεγαον-οφ γιατί δεν θέλουν να χάσουν τους κοντούς πελάτες. Φίλτατοι κάτοικοι του Σάιρ, σας αγαπώ. Not.


SORRY ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΤΙ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ



Επειδή δεν το διάβασα κάπου.
Κιτ χαμηλώματος ανάρτησης όμως τι είναι..??
Άλλη ανάρτηση..??Μια ρύθμιση της υπάρχουσας..??
Με αλλαγή σεταρίσματος ελατηρίου και υγρών,ή αερίου..??
Τι ακριβώς είναι το κιτ χαμηλώματος της ανάρτησης..??

υγ.Εγώ μια και είμαστε στα ίδια 1,84 δεν θυμάμαι κανένα on-off
εκτός από κάποια μονοκύλινδρα που να μη με χωράει.
Mαζί με το ύψος αν βάλουμε και τα κιλά βεβαίως 90 όταν είμαι χορτάτος to ΠΟΛΥ.
Αν μιλάμε για 1,85 για παράδειγμα και 105-110 κιλά εκεί για να χωρέσει κάποιος
θέλει φορτηγάκι αλλά και πάλι βολεύεται με λίγη καλή θέληση στα Μέγκα 0n-off.

amyroukai
07/02/2017, 10:33
99% σίγουρος άλλο αμορτισέρ/άλλα εσωτερικά στα μπροστινά. Στο S1000XR ας πούμε, είναι -3 εκατοστά η χαμηλή και έχει και χαμηλή σέλα αν δεν φτάνει.

irinia
07/02/2017, 10:57
AN ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΑΛΑ...........




Αυτό είναι κάτι που προφανώς αν επιλέξεις κάποια ανάρτηση after υπάρχει για όλες τις μοτό.
Τώρα αν ΚΤΜ και BMW έχουν κάποια έτοιμα στις αποθήκες τους,νομίζω ότι είναι απλά πιο
εύκολο το πράμμα.Μπαίνει όμως κάποιος ιδιώτης σε τέτοια διαδικασία αν δεν έχει κάποιο
πολύ σοβαρό λόγο..??Γιατί μιλάμε και για πολλά λεφτά.Και τι εμποδίζει την κάθε εταιρία μοτό να το κάνει..??
Που θέλω να καταλήξω,ότι με αυτήν την λογική δεν αποτελεί κάποιο πλεονέκτημα απ'ότι
αντιλαμβάνομαι αυτό το κιτ της ΚΤΜ ή της BMW,απλά αυτές έχουν εξασφαλίσει ήδη κάποια μοντέλα
αναρτήσεων κάποιων κατασκευαστών και τα έχουν δοκιμάσει κιόλας επάνω στις μοτό τους.
Είδα για παράδειγμα κάποιες νέες Χόντα να έρχονται με κάτι τρελές αναρτήσσεις της Όλινς που κάνουν παππάδες..!!
Είναι θέμα μπάτζετ,ότι θέλει ο λαός πλέον.Αναρτήσεις αν θέλεις να ανεβάζεις το κοστολόγιο βάζεις ότι θέλεις,
μοτέρ όμως δεν μπορείς να αλλάζεις εύκολα.
Είδα το καινούργιο ΚΤΜ 1290 που το προτείνουν για μοτό της χρονιάς,ή έκδοση Τ τούρινγκ δηλαδή πάει στα 249 κιλά.
Κακά τα ψέμματα για να έχεις ευκολίες ταξιδιωτικές εκεί κοντά θα είσαι.
Το θέμα είναι αν χρειάζεται κάποιος τα 1200-1300 κυβικά για να κάνει τουρισμό ή τα 1000 είναι σούπερ.Πιστεύω ότι κάποια στιγμή
πολύ σύντομα θα βάλουνε όπισθεν όπως στα αυτοκίνητα..!!Και θα μείνουμε εμείς με τα γαιδούρια.

DrBig
07/02/2017, 11:11
Το παραγγελνεις χαμηλωμενο απο το εργοστασιο....

amyroukai
07/02/2017, 11:12
Μπαίνει to χαμηλό kit και είναι λογικό, αν είναι κοντός και δεν φτάνεις αλλά ΣΩΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ θες αυτή την μοτοσικλέτα. Η εταιρία να πουλήσει θέλει, παρέχει ότι ζητάει ο κόσμος. Βέβαια, την παράνοια του "ψηλή μοτοσικλέτα με χαμηλό κιτ" δεν θα την καταλάβω ποτέ, αλλά αν νιώθει καλά ο Φρόντο με το GS-ADV εμένα μου περισσεύει.


Το 1290T (δηλαδή το σημερινό 1290SA) στα 249 κιλά με κάγκελα, ηλεκτρονικές αναρτήσεις, τροχούς με ακτίνες και 30 λίτρα βενζίνη είναι ελαφρύ για αυτό που είναι. 23 κιλά παραπάνω είναι η BMW και 20 κιλά παραπάνω η Ducati με τα ίδια ντεπόζιτα, που είναι οι μόνες άμεσα συγκρίσιμες μοτοσικλέτες.




Για το άλλο ερώτημα δεν υπάρχει απάντηση όπως πολύ καλά ξέρεις. Ότι αρέσει και ότι σηκώνει η τσέπη του καθ' ενός. Προσωπικά απολαμβάνω και τα δύο (μικρό και μεγάλο) αλλά η αλήθεια είναι πως σε διαδρομές τύπου 500+ ημερήσια, το μεγάλο παρέχει άνεση και ξεκούραση που την καταλαβαίνεις στο τέλος της ημέρας, παρά το ντεσαβαντάζ του βάρους. Ειδικά αν είσαι δικάβαλος ή/και φορτωμένος.

peterTHErider
07/02/2017, 12:09
Μπαίνει to χαμηλό kit και είναι λογικό, αν είναι κοντός και δεν φτάνεις αλλά ΣΩΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ θες αυτή την μοτοσικλέτα. Η εταιρία να πουλήσει θέλει, παρέχει ότι ζητάει ο κόσμος. Βέβαια, την παράνοια του "ψηλή μοτοσικλέτα με χαμηλό κιτ" δεν θα την καταλάβω ποτέ, αλλά αν νιώθει καλά ο Φρόντο με το GS-ADV εμένα μου περισσεύει.


Το 1290T (δηλαδή το σημερινό 1290SA) στα 249 κιλά με κάγκελα, ηλεκτρονικές αναρτήσεις, τροχούς με ακτίνες και 30 λίτρα βενζίνη είναι ελαφρύ για αυτό που είναι. 23 κιλά παραπάνω είναι η BMW και 20 κιλά παραπάνω η Ducati με τα ίδια ντεπόζιτα, που είναι οι μόνες άμεσα συγκρίσιμες μοτοσικλέτες.




Για το άλλο ερώτημα δεν υπάρχει απάντηση όπως πολύ καλά ξέρεις. Ότι αρέσει και ότι σηκώνει η τσέπη του καθ' ενός. Προσωπικά απολαμβάνω και τα δύο (μικρό και μεγάλο) αλλά η αλήθεια είναι πως σε διαδρομές τύπου 500+ ημερήσια, το μεγάλο παρέχει άνεση και ξεκούραση που την καταλαβαίνεις στο τέλος της ημέρας, παρά το ντεσαβαντάζ του βάρους. Ειδικά αν είσαι δικάβαλος ή/και φορτωμένος.

νομίζω κάνεις λάθος πως το ντουκατι είναι 20 κιλά πάνω.με μία γρήγορη ματιά το σάιτ δίνει το εντουρο πλήρες υγρών 254 κιλά...

bulmont
07/02/2017, 12:17
τι μηχανή οδηγάς αν επιτρέπεται?



1190 το απλό,όχι το R, αυτό δεν το έφτανα με τίποτα, κι' ένα 520 αλλά με αυτό δεν στενοχωριέμαι
μιάς και δεν πατάω καθόλου κάτω.....................

bulmont
07/02/2017, 12:26
bulmont: Πραγματικά πες μου εντυπώσεις από 1190. Σου έβγαλε προβλήματα? Πόσο καιρό το έχεις?



Πολύ καλό με φουλ εξοπλισμό από ''μαμά''. Μέχρι να το πάρω στα χέρια μου δεν το είχα οδηγήσει καθόλου και η πρώτη βόλτα έτυχε
να είναι και ''ταξίδι'' Πάτρα-Πύργος.
Με την μέχρι τότε εμπειρία μου, δεν πίστευα πώς δικύλινδρο μηχανάκι μπορεί να έχει τέτοιες επιδόσεις.......

Το έχω τρία χρόνια, αλλά με 7000 χλμ μόνο, οπότε είναι αρκετά νωρίς γιά να βγάλει (αν βγάλει) προβλήματα

amyroukai
07/02/2017, 13:35
νομίζω κάνεις λάθος πως το ντουκατι είναι 20 κιλά πάνω.με μία γρήγορη ματιά το σάιτ δίνει το εντουρο πλήρες υγρών 254 κιλά...

Μετρημένο όχι μόνο από ένα μέσο, από ελάχιστα ελαφρύτερο του gs adv ως λίγο βαρύτερο. 269 το μέτρησε το ΜΌΤΟ.

Srider
07/02/2017, 13:57
Φυσικά η ΚΤΜ έχει κιτ χαμηλώματος. Όπως και η BMW.


Αυτό με το κιτ χαμηλώματος της ΚΤΜ δεν ισχύει! Στη BMW όντως ισχύει.
Εκτός κι αν έχεις κάποιο λίνκ-πηγή να το υποστηρίξεις.
(δεν με ενδιαφέρει το θέμα γιατί είμαι 1.93, απλά λέω ότι δεν ισχύει)

amyroukai
07/02/2017, 14:19
Αυτό με το κιτ χαμηλώματος της ΚΤΜ δεν ισχύει! Στη BMW όντως ισχύει.
Εκτός κι αν έχεις κάποιο λίνκ-πηγή να το υποστηρίξεις.
(δεν με ενδιαφέρει το θέμα γιατί είμαι 1.93, απλά λέω ότι δεν ισχύει)

Δες τα powerparts 2017, σελ 86. -20 και -50mm. Για τα enduro τουλάχιστον, τώρα βαριέμαι να ψάξω και για τα άλλα.

bulmont
07/02/2017, 14:30
Δες τα powerparts 2017, σελ 86. -20 και -50mm. Για τα enduro τουλάχιστον, τώρα βαριέμαι να ψάξω και για τα άλλα.



Για τα ''άλλα'' ( 1190 ) τουλάχιστον το '13 που πήρα εγώ την μότο, δεν υπήρχε τίποτα......

mazax
07/02/2017, 14:45
Δες τα powerparts 2017, σελ 86. -20 και -50mm. Για τα enduro τουλάχιστον, τώρα βαριέμαι να ψάξω και για τα άλλα.

επειδή όπως έχεις καταλάβει με ενδιαφέρει άμεσα το θέμα σε παρακαλώ όποτε βρεις χρόνο κοίτα αυτό γιατί εγώ δεν βρίσκω powerparts 2017 catalogue μόνο του 16 που δεν έχει μέσα το 1090.

Ευχαριστώ

KAGOURO
07/02/2017, 17:13
Κατά τη γνώμη μου μην κοιτάς τι προβλήματα μπορεί να βγάλει η μηχανή αλλά τι προβλήματα πιθανώς θα έχεις λόγω απειρίας ! Από το σκούτερ σε μηχανή 1200 κυβικά θα μαζεύεις χλμ πριν το καταλάβεις . Καλύτερα να γεφυρώσεις τη διαφορα με κάτι ενδιάμεσο στην κατηγορία των 650 και μετά περνάς παραπάνω ! Και από πλευράς βάρους και από θέμα ιπποδύναμης ! Κιτ χαμηλώματος-ψηλώματος-φαρδέματος θα βρεις πολλά.....δεν είναι εκεί το θέμα ! :a014:
Αν σώνει και καλά θέλεις να πας κατευθείαν ψηλά....ΤΔΜ900 ! Να πατάς κιόλας.....

Srider
07/02/2017, 18:40
Δες τα powerparts 2017, σελ 86. -20 και -50mm. Για τα enduro τουλάχιστον, τώρα βαριέμαι να ψάξω και για τα άλλα.

Είμαι σε λάθος ενότητα και δεν το έχω καταλάβει?!?
Εδω το νήμα δεν είναι για εντούρο αλλά για το 1090 & 1290.
Αν δεν ξέρεις και δεν είσαι σίγουρος για κάτι μην γράφεις και επηρεάζεις και άλλους.

Σου λέω με σιγουριά ότι τα 1090 κ 1290 η ΚΤΜ δεν τα χαμηλώνει όπως η BMW.

Αν θέλεις ψάξε εσυ τον κατάλογο να μας το αποδείξεις αυτό που λες μιας και είσαι τόσο σίγουρος.

DrBig
07/02/2017, 18:43
Να χαμηλωσει ενα μηχανακι απο αναρτησεις ειναι απλο και σχετικα φτηνο. Νεμα προμπλεμα που λεν στα βαλκανια.
Ισως πιο περιπλοκο και ακριβο αν μιλαμε για ηλεκτρονικες αναρτησεις.
Αυτα για το χαμηλωμα.

irinia
07/02/2017, 20:30
ΝΑ ΨΗΛΩΣΕΙ ΕΝΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ............




Γίνεται..??

peterTHErider
07/02/2017, 20:42
Μετρημένο όχι μόνο από ένα μέσο, από ελάχιστα ελαφρύτερο του gs adv ως λίγο βαρύτερο. 269 το μέτρησε το ΜΌΤΟ.

καλα το λες,αλλα για να εξαγουμε σωστα συμπερασματα περιμενε να μετρηθει απο αντιστοιχα μεσα και το κτμ.γιατι προς το παρον εχουμε μονο την μετρηση της κτμ...

DrBig
07/02/2017, 20:42
ΝΑ ΨΗΛΩΣΕΙ ΕΝΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ............




Γίνεται..??

Φυσικα. Ποιο και ποσο;

amyroukai
07/02/2017, 20:42
Είμαι σε λάθος ενότητα και δεν το έχω καταλάβει?!?
Εδω το νήμα δεν είναι για εντούρο αλλά για το 1090 & 1290.
Αν δεν ξέρεις και δεν είσαι σίγουρος για κάτι μην γράφεις και επηρεάζεις και άλλους.

Σου λέω με σιγουριά ότι τα 1090 κ 1290 η ΚΤΜ δεν τα χαμηλώνει όπως η BMW.

Αν θέλεις ψάξε εσυ τον κατάλογο να μας το αποδείξεις αυτό που λες μιας και είσαι τόσο σίγουρος.

φωνή Άσπας Τσίνα: "δεν καταλαβαίνω την έκρηξή σου". Σε έθιξα επί προσωπικού;


Για την ιστορία, το έψαξα και ΟΝΤΩΣ δεν δίνει κιτ για τα μεγάλα η ΚΤΜ, ΕΚΑΝΑ ΛΑΘΟΣ* και το γράφω με κεφαλαία. ΛΑΘΟΣ. Fanboys, stand down.


Φυσικά, έχει μερικές δεκάδες άλλες λύσεις σε αφτερμάρκετ*.




@Doc οι ηλεκτρονικές έχουν ρύθμιση +-0.5mm στο αμορτισέρ (fanboys, eat me) και από ότι διαβάζω δεν ανοίγουν για επέμβαση, μόνο αντικατάσταση.


@Πετερ το SA το έχουν μετρήσει και είναι όσο λέει η ΚΤΜ, το Τ είναι ένα SA ουσιαστικά.






*διάβαζα σε ξένα φόρα για κιτ χαμηλώματος (προσπερνώντας τα ποστ βιαστικά αφού δεν με αφορούν) σε καινούρια μηχανάκια και είχα μείνει με την εντύπωση ότι τα παίρνουν από την εταιρία, αφού δίνει για τα "καθαρά" της... Ε, τώρα τα είδα με προσοχή :lol:

peterTHErider
07/02/2017, 20:47
φωνή Άσπας Τσίνα: "δεν καταλαβαίνω την έκρηξή σου". Σε έθιξα επί προσωπικού;


Για την ιστορία, το έψαξα και ΟΝΤΩΣ δεν δίνει κιτ για τα μεγάλα η ΚΤΜ, ΕΚΑΝΑ ΛΑΘΟΣ και το γράφω με κεφαλαία. ΛΑΘΟΣ. Fanboys, stand down.


Φυσικά, έχει μερικές δεκάδες άλλες λύσεις σε αφτερμάρκετ.




@Doc οι ηλεκτρονικές έχουν ρύθμιση +-0.5mm στο αμορτισέρ (fanboys, eat me) και από ότι διαβάζω δεν ανοίγουν για επέμβαση, μόνο αντικατάσταση.


@Πετερ το SA το έχουν μετρήσει και είναι όσο λέει η ΚΤΜ, το Τ είναι ένα SA ουσιαστικά.

ε ναι το T ειναι το sa ξεκαθαρα.και μετρηθηκε 249 γεματο?:confused:
τοτε το s θα ειναι αισθητα ελαφρυτερο.

irinia
08/02/2017, 04:05
249 ΚΙΛΑ ΜΕ ΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ....??




Μετράει εταιρία κιλά με ΑΞΕΣΟΥΑΡ ..??:eyepop:

irinia
08/02/2017, 04:19
Φυσικα. Ποιο και ποσο;




ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ




Πιστεύω πως από τη στιγμή που μια εταιρία βγάζει κάποια μοτό με συγκεκριμμένες αναρτήσεις
δεν υπάρχει κανένα ίχνος λογικής το να πηγαίνει ο κάθε αγοραστής καταναλωτής να κάνει ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
για άλλες αναρτήσεις εκτός από ειδικές περιπτώσεις.
Οπότε ΤΖΑΜΠΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ για τα ΚΙΤ και μάλιστα ΠΟΛΥ ΤΖΑΜΠΑ εφόσον αποδεικνύεται ότι
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ τέτοιο κιτ για τις συγκεκριμμένες μοτό που μιλάμε.
Το συμπέρασμα από την κουβέντα για μένα είναι πως δεν αποτελεί κανενός είδους ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ
η δυνατότητα αλλαγής αναρτήσεων στις συγκεκριμμένες μοτό ΟΧΙ μόνο γιατί δεν υπάρχει εργοστασιακά
αλλά διότι απ'ότι κατάλαβα ΒΡΩΜΑΕΙ Η ΑΓΟΡΑ από after καταστάσεις για όλες τις μοτό....!!
Αν κατάλαβα λάθος διορθώστε με.

amyroukai
08/02/2017, 08:15
249 ΚΙΛΑ ΜΕ ΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ....??




Μετράει εταιρία κιλά με ΑΞΕΣΟΥΑΡ ..??:eyepop:

253 σύμφωνα με το ΜΟΤΟ, βρήκα το mega test τεύχος χτες.

Τα κάγκελα σε αυτό δεν είναι "αξεσουάρ" αλλά βασικός εξοπλισμός. Όπως και στο GS/ADV τα μπροστινά.





Αναφορικά με τα κιτ χαμηλώματος: Θέλεις και δεν φτάνεις. Θέλει η εταιρία τα λεφτά σου. Πάρε το πιο κοντό και φχαριστούμε για την συναλλαγή. Στο προαναφερθέν GS η σέλα δωρεάν, η ανάρτηση 265 ευρώ για πέντε πόντους κάτω. Πόσο πιο απλό; Και δεν θα βρεις aftermarket σε αυτήν την τιμή.




Από την άλλη η ΚΤΜ (αν έχουμε τις ίδιες τιμές με έξω) θέλει ένα 400άρι περίπου την comfort/ψηλή σέλα και άλλα 125 αν θυμάμαι καλά τα ράλι μαρσπιέ που είναι πιο χαμηλά από τα στάνταρ, εκτός από μεγαλύτερα. Άνεση για όλους (πλην vertically challenged peopleS) ! :)

DrBig
08/02/2017, 08:40
ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ




Πιστεύω πως από τη στιγμή που μια εταιρία βγάζει κάποια μοτό με συγκεκριμμένες αναρτήσεις
δεν υπάρχει κανένα ίχνος λογικής το να πηγαίνει ο κάθε αγοραστής καταναλωτής να κάνει ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
για άλλες αναρτήσεις εκτός από ειδικές περιπτώσεις.
Οπότε ΤΖΑΜΠΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ για τα ΚΙΤ και μάλιστα ΠΟΛΥ ΤΖΑΜΠΑ εφόσον αποδεικνύεται ότι
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ τέτοιο κιτ για τις συγκεκριμμένες μοτό που μιλάμε.
Το συμπέρασμα από την κουβέντα για μένα είναι πως δεν αποτελεί κανενός είδους ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ
η δυνατότητα αλλαγής αναρτήσεων στις συγκεκριμμένες μοτό ΟΧΙ μόνο γιατί δεν υπάρχει εργοστασιακά
αλλά διότι απ'ότι κατάλαβα ΒΡΩΜΑΕΙ Η ΑΓΟΡΑ από after καταστάσεις για όλες τις μοτό....!!
Αν κατάλαβα λάθος διορθώστε με.

Γενικα το ψηλωμα ειναι πιο ζουπικο απο το χαμηλωμα γιατι αλλαζει εκτος των αλλων η γωνια του ψαλιδιου και η κατανομη βαρους στο πιο οπισθοβαρο. Με το χαμηλωμα τα πραματα ειναι πιο προβλεψιμα. Επισης ειναι συνηθως πολυ πιο ακριβο γιατι στις περισσοτερες περιπτωσεις θελεις αλλα σωθικα στα πηρουνια. Το πισω αν εχει μοχλικο και ψηλωνει και κονταινει με αλλα λαμακια στο μοχλικο.
Παντως καποια μηχανακια ειναι αδικαιολογητα ψηλα, οπως πχ το s1000xr. Αν ποτε το επερνα θα πηγαινα για το χαμηλο και χωρις να εχω θεμα υψους. Απλα γιατι ταιριαζει πιο πολυ στο αυστηρα στρηταδικο στησιμο του.

amyroukai
08/02/2017, 18:26
Η γενικότερη συζήτηση για το τι αντιπροσωπεύουν τα μεγάλα ον-οφ μεταφέρθηκε σε νέο νήμα. https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=152061

amyroukai
09/02/2017, 22:53
Και ένα λαχταριστό Ιταλικό βιδεάκι με Αγγλικούς υπότιτλους. https://youtu.be/5esnu502czU

irinia
10/02/2017, 07:45
https://www.youtube.com/watch?v=wNLvCCKzKNE

Δεινόσαυρος
11/02/2017, 07:44
Και ένα λαχταριστό Ιταλικό βιδεάκι με Αγγλικούς υπότιτλους. https://youtu.be/5esnu502czU
6:15 "We have tested this bike up to 130 kph and it's very stable... δεν κουνάει καθόλου στα 130" ΛΟΛ
Ξέρει κανείς Ιταλικά, μπας και είπε κάτι άλλο, που να χάθηκε στη μετάφραση;

irinia
11/02/2017, 08:11
AYTO ΑΚΟΥΣΕΣ .....ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΟ ΑΚΟΥΣΕΣ





Το θέμα είναι μέχρι τα 270 τι γίνεται..??
Είπα και εγώ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΑΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ..??
Όταν μέχρι κι αυτοί που τις τεστάρουν για λογαριασμό των εταιριών
ΛΕΝΕ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΚΑΤΑ ΛΑΘΟΣ.....τι να σχολιάσουμε εμείς μετά για το πως
θα έπρεπε να είναι στημένες αυτές οι μοτό και για τη φιλοσοφία τους..??
ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΑΡΕΜΒΑΙΝΕΙ Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ όταν μιλάμε για τέτοιες ταχύτητες..??
Και που θα τις τρέχουμε με 270,σε παλιά εγκαταλειμμένα αεροδρόμια ή
στις ευθείες στις τρομερές πίστες που έχουμε στη χώρα μας,η εξής μία ΣΕΡΡΕΣ..??
Να μη βάλουμε και το άλλο έργο με τις βαλίτσες..??Τις ΝΕΕΣ ΒΑΣΕΙΣ για τις βαλίτσες..??
Τις ΝΕΕΣ βαλίτσες..??
Το ΝΕΟ σχεδιασμό πλαισίου ,αναρτήσεων ,γεωμετρίας στο ΝΕΟ ΚΤΜ 1290..??

amyroukai
11/02/2017, 08:59
Για να είμαστε ακριβείς, δημοσιογράφος είναι από περιοδικό και όχι... "Δοκιμαστής που την τεσταρει για λογαριασμό της εταιρείας".

Για τα λοιπά, ο καιρός εγγύς.

GogosLux
11/02/2017, 10:28
Καλημέρα σε όλους,

Εγώ είμαι στο εξής δηλημα :

- 1190 απλό του 2013 με 20000χιλ στα περίπου 10.000€
- 1190 2016 με 6000χιλ στα περίπου 12.000€
- 1290 2017 κούτα στα περίπου 16.000 με μόνο έξτρα το κιτ που έχει και το quick swifter

Οι τιμές δεν είναι Ελλάδας μιας και μένω έξω (πια)

Για πείτε γνώμες:D

Thanks!!!

lleonidas
11/02/2017, 10:46
Αυτά είναι διλήμματα!
Αν έχεις την άνεση για αγορά καινούριας και μάλιστα 1290,τότε νομίζω πως η απόφαση δεν είναι τόσο δύσκολη :)
Ωστόσο και το 1190 του 2016 με τα 6000 χλμ ακούγεται καλή περίπτωση, ιδίως αν συνοδεύεται από καλή προίκα.

GogosLux
11/02/2017, 10:58
Αυτά είναι διλήμματα!
Αν έχεις την άνεση για αγορά καινούριας και μάλιστα 1290,τότε νομίζω πως η απόφαση δεν είναι τόσο δύσκολη :)
Ωστόσο και το 1190 του 2016 με τα 6000 χλμ ακούγεται καλή περίπτωση, ιδίως αν συνοδεύεται από καλή προίκα.

Άμα φύγεις απο την Ελλάδα αρχίζεις να έχεις πάλι τέτοια δηληματα όπως είχαμε και παλιά :D καθότι μισθωτοί

Δεν είναι τόσο η "άνεση" όσο ότι μέχρι τέλος Φεβρουαρίου έχουν "εκπτώσεις" + προνομιακό επιτόκιο 0,75% !!!οποτε κάπως άτοκα ΓΙΑ ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ.

Βασικά το ερώτημα είναι αν υπάρχει value for money για τα +6000€ του 1290 σε σχέση με το 1190 του 2013.

Για μένα στα + του 1190 είναι οι ακτινωτες ζάντες και στα -το όργανο & quick swifter.
Στα ουδέτερα το θέμα +10 άλογα, έχω και το ΖΧ10 για άλογα :p

Το μούτρο του 1290 μου κάνει για Ινδιάνος και μ αρέσει ως ιδιαίτερη σχεδίαση αλλά το ίδιο ισχύει και για το 1190 (στο μ´ αρέσει όχι στο ινδιανος )

DrBig
11/02/2017, 11:05
Το 1290 μοτερ ειναι πολυ πιο ευχαριστο απο το 1190 κατα την ταπεινη μου αποψη. Πιο ροπατο και γλυκο.

irinia
11/02/2017, 11:14
ΙΣΩΣ ΔΕΝ ΕΚΦΡΑΣΤΗΚΑ ΣΩΣΤΑ




Ναι δημοσιγράφοι είναι οι δοκιμαστές, συνήθως πρώην αγωνιζόμενοι οι οποίοι παίρνουν
από τις εταιρίες ΔΩΡΕΑΝ τις μοτό για δοκιμή,και όταν γράφω για λογαριασμό των εταιριών
εννοώ ότι το όφελος,η διαφήμιση,η προβολή κ.λ.π. είναι ένα ΑΜΕΣΟ ΚΕΡΔΟΣ για τις εταιρίες.
Γιαυτό παρέχουν και τις μοτό ΔΩΡΕΑΝ ..!
Δεν μπορώ να φανταστώ ότι αυτοί οι τύποι βάζουν το δικό τους μηχανάκι για τεστ,ούτε ότι το πληρώνει
αυτό το μηχανάκι το περιοδικό ή το σάιτ που δουλεύουν.
Με αυτή τη λογική όταν μια εταιρία παρέχει μοτό για δοκιμή,ΕΛΠΙΖΕΙ για να το γράψω ρετουσαρισμένα,
ότι αν μη τι άλλο ο δοκιμαστής ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΘΑΨΕΙ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ..!!
Γιαυτό και όλες αυτές οι δοκιμές είναι ΠΛΕΟΝ ΑΝΟΥΣΙΕΣ,να μην πω αναληθείς και μη πραγματικές.
Φανταστείτε τώρα ο τύπος να ΘΡΙΑΜΒΟΛΟΓΕΙ πως η μοτό με τα 270-280 κοντερίσια ........
ΕΙΝΑΙ ΒΡΑΧΟΣ ΣΤΑ 130...!!! ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟΥ ΞΕΦΥΓΕ....!!!
Εδώ θέλω να πω κάτι και για τα φόρουμ.........από μικρό και από τρελλό μαθαίνεις την αλήθεια...!!
Και όσες σαχλαμάρες και να διαβάζει κάποιος σε ένα φόρουμ,αν μπορεί να κρίνει να αξιολογεί και
να αποκωδικοποιεί σωστά αυτά που διαβάζει τότε......
ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΤΗΝ ΜΑΘΑΙΝΕΙ...!!
Απλά διότι μέσα από αυτή την διαδικασία του φιλτραρίσματος των πληροφοριών μαθαίνει κάποιος
πράγματα.........ΧΩΡΙΣ ΥΣΤΕΡΟΒΟΥΛΙΑ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΕΜΟΥΡΑ , ΧΩΡΙΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝ..!!
Έχει περάσει πολύς καιρός που ο γραπτός τύπος σε ότι αφορά μοτό και αυτοκίνητο ΧΡΕΩΚΟΠΗΣΕ..!!
Και όλοι ξέρουμε γιατί,βέβαια τη σκυτάλη την πήρε το ίντερνετ και ο ηλεκτρονικός τύπος.
Στο ίντερνετ γράφονται πολλά,πολλές αλήθειες και πολλές βλακείες ........όποιος όμως διαθέτει
στοιχειώδη κριτική ικανότητα βοηθιέται ΑΦΑΝΤΑΣΤΑ στο να κάνει σωστές επιλογές..!!
Εν πάσει περιπτώσει οι καιροί έχουν αλλάξει ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ που τα 160 άλογα και τα 270 της τελικής
μιας μοτό που είναι φτιαγμένη προβάλλεται και διαφημίζεται για την άνεση της και το ταξίδι της,
ΦΑΝΤΑΖΟΥΝ ΑΝΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΑΧΡΗΣΤΑ.
Οι δε ροπές που είπε κάποιος φίλος σε αυτά τα κυβικά,πάνω από 1000 δηλαδή είναι ισάξιες με
ενός κατέρπιλαρ..!!

peterTHErider
11/02/2017, 11:25
μία επισήμανση Τέρενς,η εταιρία δεν τις ΧΑΡΙΖΕΙ(επειδή τονίζεις ανουσια το δωρεάν)αλλά τις παρέχει για 1-2 μέρες στους δημοσιογράφους και μετά είναι πάλι δικές της.αυτο λέγετε ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ.μετα όταν κυκλοφορήσει το μοντέλο στην αγορα το περνούν για δοκιμή η από την αντιπροσωπεία η όπως συμβαίνει και συχνά από ιδιωτες ιδιοκτητες του μοντέλου.και όπως καταλαβαίνεις η κριτική τοτε είναι θεωρητικα αντικειμενική.

lleonidas
11/02/2017, 11:39
GogosLux θα ήμουν το ίδιο μπερδεμένος μ'εσένα,είναι δέλεαρ ένα σχεδόν άτοκο χρηματοδοτικό για την αγορά μιας κορυφαίας μοτοσυκλέτας και σίγουρα θα έμπαινα στον πειρασμό αν ήμουν στη θέση σου.Τα 6 χιλιάρικα που αναφέρεις και αν αξίζουν να τα δώσεις,είναι κάτι υποκειμενικό...αλλιώς το βλέπει ο καθένας.Θα ρωτήσω μόνο κάτι που ίσως σε βοηθήσει:αν μετά από ένα χρόνο θελήσεις να το δώσεις,πόσα θα πάρεις αν πουλήσεις ένα καινούριο 1290 και πόσο ένα 1190 2ο χέρι του 2013;
Προσωπικά δεν ξέρω αν έχει πολύ νόημα μια τέτοια σκέψη όταν πας να αγοράσεις τόσο καλά και ολοκληρωμένα μοντέλα αλλά επειδή ζεις σε μια αγορά απείρως μεγαλύτερη της ελληνικής,ενδεχομένως οι πειρασμοί για αλλαγή να είναι συνεχείς και ενδιαφέροντες!
Αν δε σου λείπουν τα άλογα,τότε ιεραρχείς αυτά που ζητάς...π.χ. εξοπλισμό,άνεση σε ταξίδια,μεταπωλητική αξία,εγγύηση που σου προσφέρει το καινούρο ή ό,τι άλλο τέλος πάντων σου κάνει κέφι και αναλόγως πράττεις!Και αν σου περισσέψει κάποια από τις 3,στείλε και από εδώ :p

kostasdirt
11/02/2017, 23:01
Καλημέρα σε όλους,

Εγώ είμαι στο εξής δηλημα :

- 1190 απλό του 2013 με 20000χιλ στα περίπου 10.000€
- 1190 2016 με 6000χιλ στα περίπου 12.000€
- 1290 2017 κούτα στα περίπου 16.000 με μόνο έξτρα το κιτ που έχει και το quick swifter

Οι τιμές δεν είναι Ελλάδας μιας και μένω έξω (πια)

Για πείτε γνώμες:D

Thanks!!!

Τι είναι το quick swifter??

BLiTzER
11/02/2017, 23:05
Shifter*. Επιτρέπει να αλλάζεις ταχύτητες "καρφωτά", χωρίς να αφήσεις γκάζι ή να πατήσεις συμπλέκτη.

kostasdirt
12/02/2017, 19:57
Shifter*. Επιτρέπει να αλλάζεις ταχύτητες "καρφωτά", χωρίς να αφήσεις γκάζι ή να πατήσεις συμπλέκτη.

Το shifter το γνωρίζω στο swifter κολλησα αλλά μάλλον ορθογραφικό λάθος είχε ο φίλος...

GogosLux
12/02/2017, 20:50
:lol:
.........μάλλον ορθογραφικό λάθος είχε ο φίλος...

Και λίγα λες:lol::bigcry:

GogosLux
15/02/2017, 18:15
GogosLux θα ήμουν το ίδιο μπερδεμένος μ'εσένα,είναι δέλεαρ ένα σχεδόν άτοκο χρηματοδοτικό για την αγορά μιας κορυφαίας μοτοσυκλέτας και σίγουρα θα έμπαινα στον πειρασμό αν ήμουν στη θέση σου.Τα 6 χιλιάρικα που αναφέρεις και αν αξίζουν να τα δώσεις,είναι κάτι υποκειμενικό...αλλιώς το βλέπει ο καθένας.Θα ρωτήσω μόνο κάτι που ίσως σε βοηθήσει:αν μετά από ένα χρόνο θελήσεις να το δώσεις,πόσα θα πάρεις αν πουλήσεις ένα καινούριο 1290 και πόσο ένα 1190 2ο χέρι του 2013;
Προσωπικά δεν ξέρω αν έχει πολύ νόημα μια τέτοια σκέψη όταν πας να αγοράσεις τόσο καλά και ολοκληρωμένα μοντέλα αλλά επειδή ζεις σε μια αγορά απείρως μεγαλύτερη της ελληνικής,ενδεχομένως οι πειρασμοί για αλλαγή να είναι συνεχείς και ενδιαφέροντες!
Αν δε σου λείπουν τα άλογα,τότε ιεραρχείς αυτά που ζητάς...π.χ. εξοπλισμό,άνεση σε ταξίδια,μεταπωλητική αξία,εγγύηση που σου προσφέρει το καινούρο ή ό,τι άλλο τέλος πάντων σου κάνει κέφι και αναλόγως πράττεις! :p

Μια χαρα τα λες αλλα δεν βοηθάς αμα λές ότι και εγω :lol::lol:

Μόλις με πήρε ο αντιπρόσωπος για το μεταχείρω του 1190, μιας και την προηγούμενη εβδομάδα δεν ειχε βγάλει συγκεκριμένη τιμή.

Οπότε μαλλον με βλέπω για το 1190 του 2013 με 20800χιλ, ενας ιδιοκτήτησ, καλά λάστιχα, καγκελα, πλαινες βαλιτσες, tank bag, βαση navigator με service με ενα χρόνο εγγύηση απο τον τοπικό εξουσιοδοτημένο στα €9900.



Και αν σου περισσέψει κάποια από τις 3,στείλε και από εδώ :p

να στο στείλω δύσκολο αλλά αν βρεθείς απο εδω σφύρα να βολτάρουμε παρέα