PDA

View Full Version : περί συνεργείων...



Σελίδες : 1 [2]

DAYMAN
19/01/2017, 15:29
Θα πρεπει να υπαρχει και ο αντιστοιχος πελατης απεναντι του ομως, ε;
Λεμε για τους επαγγελματιες, αλλα για τους πελατες που ειναι "γνωστες" ή που δεν σε αφηνουν να δουλεψεις ρωτωντας συνεχως τι κανεις, γιατι το κανεις, πως το κανεις και ποιο το αποτελεσμα ή που μπουκαρουν σε χωρους που δεν τους επιτρεπεται, κτλ-κλπ και γενικοτερα σπαζοκλαμπανιες, δεν ακουγονται πολλα.


Επαγγελματιας αυτος, οτι να'ναι εγω;

Δοκτωρα ζεις στην Ελλαδα η σε καποια αλλη χωρα; "Εγκυκλοπαιδικη" ερωτηση.:)

sniper
19/01/2017, 15:44
Aν τα συνεργεία είχαν όσα παραπάνω περιγράφηκαν, θα είχαν πολύ μεγαλύτερες τιμές από του εξωτερικού (λόγω της εξοντωτικής φορολογίας εδώ) και τότε να δούμε τι σέρβις θα κάναμε και κάθε πότε.

MG-KTiNoS
19/01/2017, 17:44
Aν τα συνεργεία είχαν όσα παραπάνω περιγράφηκαν, θα είχαν πολύ μεγαλύτερες τιμές από του εξωτερικού (λόγω της εξοντωτικής φορολογίας εδώ) και τότε να δούμε τι σέρβις θα κάναμε και κάθε πότε.

Πάντως κάποτε είχα πάει το μηχανάκι σε κάποια Σκανδιναβική χώρα γιατί έχανε λαδάκι η τσιμούχα.
Λέω τόσα χλμ έχω να κάνω δε ντο κοιτάω.
Δε θυμάμαι αν μου είχε πει 400 ευρώ αλλά στο περίπου κάτι τέτοιο ήταν και μιλάμε για χρόνια πριν
Ε δεν έχασε και τόοοοσο πολύ λάδι μέχρι να γυρίσω.
:D

Γερμανία κάποτε έκανα το λάθος και του είπα φουλ σέρβις
Πήρα άλλο μηχανάκι μεν....
Νομίζω όμως ότι την Ιταλία θα έπερνα άλλο ένα ίδιο μ αυτά τα λεφτά.
:lol:

Δεδομένης της κατάστασης μια χαρά είναι οι μάστορες στην Ελλάδα
ΑΝ φυσικά δεν είσαι ζώον και δε σπας @@
και ΑΝ μπεις στον κόπο να μάθεις ποιός είναι τίμιος άνθρωπος (γιατί ΦΥΣΙΚΑ υπάρχουν και μαλάκες)

nikma
20/01/2017, 08:12
Νομίζω ότι το επιχείρημα να πηγαίνεις το μηχανάκι σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο γιατί θα χάσεις την εγγύηση δεν υφίσταται γιατί πολλοί λίγοι σήμερα έχουν την οικονομική δυνατότητα να αγοράσουν καινούργιο μηχανάκι. Από εκεί και πέρα σίγουρα πρέπει να ψάχνουμε το καλό μηχανικό γιατί σε βάθος χρόνου θα μας γλυτώσει χρήματα. Δεν υπάρχει αλάνθαστος μηχανικός, όπως σε κάθε επάγγελμα άλλωστε, αρκεί οι όποιες παραλήψεις να μη γίνονται εσκεμμένα ή συχνά. Σε αυτό θα βοηθήσει και το δικό μας ενεργό ενδιαφέρον και όχι πάω αφήνω το μηχανάκι το πρωί και το παίρνω το μεσημέρι χωρίς να ρωτάω τίποτα είτε γιατί είμαι παντελώς άσχετος είτε γιατί δε θέλω να δυσαρεστήσω το μάστορα.

harris_x
20/01/2017, 09:35
Νομίζω ότι το επιχείρημα να πηγαίνεις το μηχανάκι σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο γιατί θα χάσεις την εγγύηση δεν υφίσταται γιατί πολλοί λίγοι σήμερα έχουν την οικονομική δυνατότητα να αγοράσουν καινούργιο μηχανάκι.
το επιχείρημα στέκει μια χαρά εκτός κι αν ξέρεις πάρα πολύ καλά τι απαιτεί η συντήρηση του οχήματός σου.
το αν δεν έχεις καινούριο μηχανάκι είναι εντελώς διαφορετικό θέμα άσχετο με την εγγύηση μιας και αυτή αφορά μόνο τα καινούρια.

BLiTzER
20/01/2017, 09:41
Αν όλοι οι μηχανικοί έκαναν αυτά που έπρεπε, τότε ναι, το εξουσιοδοτημένο θα προσέφερε μια επιπλέον εγγύηση/αξιοπιστία και θα έπρεπε να είναι ακριβότερο. Δεδομένου, όμως, ότι κανείς πουθενά δεν κάνει αυτά για τα οποία τον πληρώνεις, ισχύει ότι ο μάστορας που μπορείς να εμπιστευτείς είναι η καλύτερη επιλογή, ακόμα κι αν είναι ο μπαρμπαΘωμάς της γειτονιάς. Μπορώ να λέω ιστορίες για εξουσιοδοτημένα για πάντα... αλλά δεν έχει ιδιαίτερη σημασία.

Υ.Γ. Το - καινούριο - μηχανάκι μου το πηγαίνω σε αντιπροσωπεία, αλλά ΔΕΝ κάνουν όλες τις εργασίες που προτείνει ο κατασκευαστής στο βιβλίο. Δεν είναι κάτι κρυφό. Το παραδέχονται αν τους ρωτήσεις. Ξέρουν καλύτερα.

amyroukai
20/01/2017, 09:57
με περίπου σαράντα χιλιάδες (40000) καινούριες μοτοσικλέτες το 2016 συν πόσα παπιοσκούτερ που πωλούνται σε μεγαλύτερους αριθμούς, το επιχείρημα "κανείς δεν έχει λεφτά για καινούρια μοτοσικλέτα" είναι επιεικώς αστείο.

sniper
20/01/2017, 10:17
με περίπου σαράντα χιλιάδες (40000) καινούριες μοτοσικλέτες το 2016 συν πόσα παπιοσκούτερ που πωλούνται σε μεγαλύτερους αριθμούς, το επιχείρημα "κανείς δεν έχει λεφτά για καινούρια μοτοσικλέτα" είναι επιεικώς αστείο.


Ολα μαζί είναι 41.000 καινούριες ταξινομησεις το 2016.

Αλλά το ότι βρίσκεις τα 10Κ για να πάρεις το MT07 ή τα όσα για το σκουτερ, δεν σημαίνει ότι μπορείς να το συντηρήσεις.

Η διαφορές τιμών στα σέρβις και τα ανταλλακτικά πάντως μεταξύ μοτο και αυτοκινήτων είναι εξωφρενικές (με κατά πολύ υψηλότερες των μοτο). Κατανοητό ότι οι μηχανές έχουν αυξημένες απαιτήσεις αλλά έλεος. Δεν μπορεί τα τακάκια που σταματάνε ένα Sh150 να είναι ακριβότερο απο αυτά που σταματάνε φορτηγό ή το φλας του Innova να έχει 2πλασια τιμή από το πίσω φωτιστικό σώμα του C4.

Ότι κάτι είναι στραβό στην μοτοαγορά είναι βέβαιο.

amyroukai
20/01/2017, 10:31
μπέρδεψα τα νούμερα τότε, σόρι.


αυτό που λες πάντως, ότι το πήρες αλλά μετά βρίσκεσαι αφράγκου και πένητος γωνία δεν το καταλαβαίνω... πραγματικά, υπάρχει ακόμα κόσμος που κυριολεκτικά ξεπαραδιάζεται για να πάρει καινούριο όχημα;




Για τ'ανταλλακτικά θα συμφωνήσω (αν και δεν έχει να κάνει με τα συνεργεία) έχει ενδιαφέρον το πως στο καλό ένα απλό αμορτισέρ για μηχανάκι στοιχίζει όσο... χμ... έξι απλά αυτοκινήτου; Ή γιατί ένα ζευγάρι λάστιχα στοιχίζει όσο μιά τετράδα αυτοκινήτου (ή και αρκετά παραπάνω, αναλόγως τα μοντέλα/διαστάσεις ελαστικών).

sniper
20/01/2017, 10:48
μπέρδεψα τα νούμερα τότε, σόρι.


αυτό που λες πάντως, ότι το πήρες αλλά μετά βρίσκεσαι αφράγκου και πένητος γωνία δεν το καταλαβαίνω... πραγματικά, υπάρχει ακόμα κόσμος που κυριολεκτικά ξεπαραδιάζεται για να πάρει καινούριο όχημα;




Για τ'ανταλλακτικά θα συμφωνήσω (αν και δεν έχει να κάνει με τα συνεργεία) έχει ενδιαφέρον το πως στο καλό ένα απλό αμορτισέρ για μηχανάκι στοιχίζει όσο... χμ... έξι απλά αυτοκινήτου; Ή γιατί ένα ζευγάρι λάστιχα στοιχίζει όσο μιά τετράδα αυτοκινήτου (ή και αρκετά παραπάνω, αναλόγως τα μοντέλα/διαστάσεις ελαστικών).

Για τα λάστιχα αντε να το καταλάβω, ειδικά για τα SS, αλλά οκ και για τα υπολοιπα μεσαίου κυβισμού και άλλης κατηγορίας. Για τα αμορτισέρ δεν ξέρω, τα δικά μου Ohlins μπορεί να είναι φτηνότερα από τη αντιστοιχη 4δα Ohlins για ένα γρήγορο αμάξι των 300-400 ίππων.

Αλλά το φλας του CBR 70€ και το ένα πλαινό φαιρινγκ 500€; Ένα κομμάτι πλαστικό με λίγο αφρολέξ είναι που βγάζουν σε πρέσα. Να μην πω και για τα αυτοκόλητα που παίζει να τα φτιάχνει παρθένα Γκέισα με το χέρι.

Δεν έχω τιμές για το πόσο έχουν έξω βέβαια, μπορεί απλά να είναι παγκόσμιο φαινόμενο ότι οι αναβάτες μοτό είμαστε απλά μ@λ@κες και γουστάρουμε να τα δίνουμε για τη κ@υλα μας.

devil's animal
20/01/2017, 11:08
αυτό που λες πάντως, ότι το πήρες αλλά μετά βρίσκεσαι αφράγκου και πένητος γωνία δεν το καταλαβαίνω... πραγματικά, υπάρχει ακόμα κόσμος που κυριολεκτικά ξεπαραδιάζεται για να πάρει καινούριο όχημα;



μην σου κανει καμια εντυπωση...
οι περισσοτεροι με δοσεις τα παιρνουν τα καινουργια...
και εχει αναφερθει ουκ ολιγες φορες εδω μεσα οτι συγκεκριμενες εταιρειες εχουν καλα χρηματοδοτικα και θα "συνεφερε" καποιον να παρει απο εκει παρα να παει σε αλλο μοντελο, αλλης μαρκας/εταιρειας...

τωρα οσον αφορα την ακριβεια των ανταλλακτικων εχει να κανει και με την ζητηση...
ειναι σαφως υπολογισμενο απο εταιρειες και αντιπροσωπειες οτι ενα πλαϊνο πλαστικο ενος entry level μηχανακιου ή ενος ss θα συρθει στην ασφαλτο με περισσοτερες πιθανοτητες απ'οτι θα σπασει ενα πισω φαναρι μεσαιου επιβατικου...οποτε τσιμπανε την τιμη για να εχουν κερδος...

amyroukai
20/01/2017, 12:03
Πάμε ξανά σε άλλη κουβέντα, αλλά όπως και να το δεις, ΟΤΙ χρηματοδοτικό και να πάρεις, πόσο γράφει το αυτοκολλητάκι της τιμής στην εκθεση; Ε, τόσα (συν τόκοι) θα βγουν από την τσέπη.

Εξαιρουμένων περιπτώσεων "όλα σε ένα" όπως διαφημίζει πχ η πεζώ για τα τετράτροχα αυτόν τον καιρό, οποιαδήποτε άλλη αγορά με τυπικό δάνειο αδυνατώ να αντιληφθώ πως γίνεται, με τον αγοραστή/δανειολήπτη να "μην ξέρει/μην υπολογίζει" τα λοιπά έξοδα.





Για τα αμορτισέρ ξανά: Ένα απλό emulsion της WP προ ετών για το bandit, το είχα πάρει 650; Με 250 είχα βάλει την ίδια εποχή τέσσερα εξίσου απλά emulsion στο αυτοκίνητο. Καλά, δεν ήταν WP ήταν... Χμ... Ούτε θυμάμαι τι (ΚΥΒ πιθανότατα). Επισκευαζόμενα (θεωρητικά) και το μεν και τα δε και μπλα μπλα μπλα. Απλά χαώδης η διαφορά στις τιμές. Με 650 έβαζα πλήρως ρυθμιζόμενα coilovers, ύψος, συμπίεση, επαναφορά. Τέσσερα αμορτισέρ "σαν μοτοσικλέτας" με τα ελατήριά τους. Στην τιμή ενός, μη ρυθμιζόμενου...

sapila racing
20/01/2017, 12:39
Για τα αμορτισέρ ξανά: Ένα απλό emulsion της WP προ ετών για το bandit, το είχα πάρει 650; Με 250 είχα βάλει την ίδια εποχή τέσσερα εξίσου απλά emulsion στο αυτοκίνητο. Καλά, δεν ήταν WP ήταν... Χμ... Ούτε θυμάμαι τι (ΚΥΒ πιθανότατα). Επισκευαζόμενα (θεωρητικά) και το μεν και τα δε και μπλα μπλα μπλα. Απλά χαώδης η διαφορά στις τιμές. Με 650 έβαζα πλήρως ρυθμιζόμενα coilovers, ύψος, συμπίεση, επαναφορά. Τέσσερα αμορτισέρ "σαν μοτοσικλέτας" με τα ελατήριά τους. Στην τιμή ενός, μη ρυθμιζόμενου...

Στα αμορτισερ είναι λογικό, ενα PC κάνει τα ίδια με ενα Laptop ίδιων επιδόσεων? :p

Το απλό WP που εβαλες στο bandit δεν εχει μεγαλη διαφορά απ το αν έπαιρνες το original καινούριο, αλλά έχει τεραστια διαφορά και στην λειτουργία και στο βάροςς.

nikma
20/01/2017, 13:06
41.000 καινούργια μηχανάκια το 2016; Πόσα από αυτά ήταν μηχανές πάνω από 600 κυβικά κι όχι ντελιβερομηχάκια; Για τα δάνεια που λέτε ποιός πήρε μηχανάκι με δάνεια τα τελευταία 3 χρόνια; Σόρι παίδες αλλά έχω διαφορετική εικόνα όσον αφορά την αγορά καινούργιων μηχανών.
Να ρωτήσω και κάτι άλλο, πόσο χρόνο καλύπτει η εγγύηση μια μηχανή; φαντάζομαι πολύ λιγότερο από αυτό του αυτοκινήτου. Αν το εξουσιοδοτημένο συνεργείο σου κάνει καλή δουλειά και δε σε γδέρνει μείνε, αν όχι πας αλλού. Υπάρχουν καλά μαστόρια άμα το ψάξεις.

amyroukai
20/01/2017, 13:09
Δύο έτη το λιγότερο βάσει νομοθεσίας ΕΕ, υπάρχουν επεκτάσεις επί πληρωμή (ή δωρεάν σε μερικές προσφορές) στα τρία ή παραπανω.


Για το ερώτημα του πόσες είναι οι "μεγάλες", επειδή δεν έχω χρόνο, δες μόνος σου και πες και σε εμάς http://www.seaa.gr/sites/seaa/files/files/2016-12-f.pdf

Cpt. Haddock
20/01/2017, 13:50
Δεν έχω τιμές για το πόσο έχουν έξω βέβαια, μπορεί απλά να είναι παγκόσμιο φαινόμενο ότι οι αναβάτες μοτό είμαστε απλά μ@λ@κες και γουστάρουμε να τα δίνουμε για τη κ@υλα μας.

Αυτό.

Όσες φορές έχω πάει σε μοτομαγαζο (ειδικα εδψ που ειναι και μεγάλα), εστω για το πιο γελοίο πραγμα (ισοθερμικα γαντια, ενα μπαφ κλπ), εχω κατσει 2 ωρες να σαλιαριζω μπροστά σε πραγματα που ΗΔΗ εχω. :lol:

nikma
20/01/2017, 13:57
Ένα 2% (λιγότερο από 1000 κομμάτια) να αφορά μηχανές 600+ κυβικών.

stefanos
20/01/2017, 17:38
Διαφωνώ εκεί που λες ότι σημασία έχει το πως πουλάς και όχι η δουλειά που κάνεις. Σε βάθος χρόνου(6 μήνες-1 χρόνο δεν έχει τόσο σημασία) εάν έχεις πουλήσει αέρα κοπανιστό θα γίνει αντιληπτό ακόμα και από τον ανυποψίαστο αγοραστή-πελάτη. Και τότε δεν θα χάσεις μόνο έναν πελάτη. Πρέπει και να ξέρεις να προωθείς και να είσαι τίμιος και ποιοτικός σε αυτό που κάνεις.

Είμαι λίγο απόλυτος αλλά από την άλλη είμαι σίγουρος ότι η πλειοψηφία των πελατών των συνεργείων δεν γνωρίζουν εάν τα τακάκια
που πλήρωσαν μπήκαν ή εάν ρυθμίστηκαν οι βαλβίδες ή εάν πράγματι αλλάχτηκαν λάδια ή εάν μπήκαν τα λάδια που πλήρωσαν,
ή εάν ήταν απαραίτητο το ανταλλακτικό που πλήρωσαν για να διορθωθεί η βλάβη.
Με λίγα λόγια το μόνο που μπορούν να κρίνουν οι πελάτες είναι η "εικόνα" που βγάζει ο μάστορας προς τα έξω,
και όχι την δουλειά του.

MG-KTiNoS
20/01/2017, 17:45
Είμαι λίγο απόλυτος αλλά από την άλλη είμαι σίγουρος ότι η πλειοψηφία των πελατών των συνεργείων δεν γνωρίζουν εάν τα τακάκια
που πλήρωσαν μπήκαν ή εάν ρυθμίστηκαν οι βαλβίδες ή εάν πράγματι αλλάχτηκαν λάδια ή εάν μπήκαν τα λάδια που πλήρωσαν,
ή εάν ήταν απαραίτητο το ανταλλακτικό που πλήρωσαν για να διορθωθεί η βλάβη.
Με λίγα λόγια το μόνο που μπορούν να κρίνουν οι πελάτες είναι η "εικόνα" που βγάζει ο μάστορας προς τα έξω,
και όχι την δουλειά του.

Η ζωή είναι σαν το φροντιστήρειο
Πληρώνεις και μαθαίνεις.
:cool:

telegonos
20/01/2017, 18:09
το επιχείρημα στέκει μια χαρά εκτός κι αν ξέρεις πάρα πολύ καλά τι απαιτεί η συντήρηση του οχήματός σου.
το αν δεν έχεις καινούριο μηχανάκι είναι εντελώς διαφορετικό θέμα άσχετο με την εγγύηση μιας και αυτή αφορά μόνο τα καινούρια.

Σιγά την πυρηνική φυσική.

Συνήθως τα σέρβις τι περιλαμβάνουν, τα λέει με ένα πινακάκι το ίδιο το owners manual, ούτε καν το service. Αυτό με τις εργασίας στον ένα άξονα, τα χιλιόμετρα στον άλλον, και τις βουλίτσες στις ''συντεταγμένες''.

Στα ψηφιακά πράγματα, αν εξαιρέσουμε κάτι Ducati με κλειστά διαγνωστικά, τα περισσότερα άλλα διαβάζονται με τον ένα ή άλλον τρόπο και από τον ερασιτέχνη.

Στην τελική όσο σημασία να έχει το εξειδικευμένο διαγνωστικό (γιατί αυτό έχει ο εξουσιοδοτημένος που δεν έχει ο μη-εξουσιοδοτημένος ή ο ερασιτέχνης) δεν είναι το παν, δεν είναι καν σημαντικό στο σύνολο εργασιών της συντήρησης.

Και γελάω στην ιδέα ότι ο πακιστανός βοηθός βοηθού καθαριστή εργαλείων που θα κάνει υποτίθεται ρύθμιση βαλβίδων στο -2 υπόγειο να μην τον βλέπει ο πελάτης, ξέρει και θα το κάνει, καλύτερα από εμένα. Αστειότητες.

TIP: όσοι πάτε για πλήρες σέρβις τα μοτό σας, ζητείστε ΜΕΤΑ που υποτίθεται έγινε το σέρβις, τις σημειώσεις που έκανε ο μάστορας, με το τι διάκενα μέτρησε, το καπελότα έβγαλε και τι καπελότα έβαλε. Άμα κάνεις βαλβίδες όλα αυτά τα μετράς και τα γράφεις, υποτίθεται. Κι άμα δεν σας κοιτάξει για καμιά 10'' σαν εξωγήινο ο μάστορας, πριν πει κάποια δικαιολογία τύπου ''α κάπου εδώ τόχαμε, το πετάξαμε'' κ.ο.κ. να το στείλετε στον ΣΚΑΙ να το πει ειδήσεις, ''μάστορας ΠΡΑΓΜΑΤΙ έκανε ρύθμιση βαλβίδων''.

daz
20/01/2017, 19:34
Κάποιοι είστε ισοπεδωτικοί και δεν θέλετε να καταλάβετε!

Χωρίς να λέω ότι κάποια απ' αυτά που περιγράφετε δεν συμβαίνουν.

basilis_k6
20/01/2017, 20:13
TIP: όσοι πάτε για πλήρες σέρβις τα μοτό σας, ζητείστε ΜΕΤΑ που υποτίθεται έγινε το σέρβις, τις σημειώσεις που έκανε ο μάστορας, με το τι διάκενα μέτρησε, το καπελότα έβγαλε και τι καπελότα έβαλε. Άμα κάνεις βαλβίδες όλα αυτά τα μετράς και τα γράφεις, υποτίθεται. Κι άμα δεν σας κοιτάξει για καμιά 10'' σαν εξωγήινο ο μάστορας, πριν πει κάποια δικαιολογία τύπου ''α κάπου εδώ τόχαμε, το πετάξαμε'' κ.ο.κ. να το στείλετε στον ΣΚΑΙ να το πει ειδήσεις, ''μάστορας ΠΡΑΓΜΑΤΙ έκανε ρύθμιση βαλβίδων''.

λεω μια φορα στο μαστορα

-τελικα οι βαλβίδες ηθελαν? (ειχαν ξεφυγει δηλαδη?)
Πάυση σε φάση τι λέει τωρα αυτος....
-αααα ναι ηθελαν λίγο

χαχαχα

vaska
20/01/2017, 20:30
Ότι κάτι είναι στραβό στην μοτοαγορά είναι βέβαιο.


Για τα λάστιχα αντε να το καταλάβω, ειδικά για τα SS, αλλά οκ και για τα υπολοιπα μεσαίου κυβισμού και άλλης κατηγορίας. Για τα αμορτισέρ δεν ξέρω, τα δικά μου Ohlins μπορεί να είναι φτηνότερα από τη αντιστοιχη 4δα Ohlins για ένα γρήγορο αμάξι των 300-400 ίππων.

Αλλά το φλας του CBR 70€ και το ένα πλαινό φαιρινγκ 500€; Ένα κομμάτι πλαστικό με λίγο αφρολέξ είναι που βγάζουν σε πρέσα. Να μην πω και για τα αυτοκόλητα που παίζει να τα φτιάχνει παρθένα Γκέισα με το χέρι.

Δεν έχω τιμές για το πόσο έχουν έξω βέβαια, μπορεί απλά να είναι παγκόσμιο φαινόμενο ότι οι αναβάτες μοτό είμαστε απλά μ@λ@κες και γουστάρουμε να τα δίνουμε για τη κ@υλα μας.Απολύτως σωστά όσα λες γιατί οι μηχανές δεν αντιμετωπίζονται ως μέσα μεταφοράς αλλά ως εργαλεία που βγάζουν γούστα και ως τέτοια χρεώνονται τα ανταλλακτικά και οι εργασίες.
Επίσης σχεδόν όλοι οι κάτοχοι συνεργείων πρέπει να έχουν περάσει από κοινό δάσκαλο σε σχέση με το ύφος που πρέπει να έχουν απέναντι στον πελάτη, έχουν ορκιστεί σίγουρα με βαρύ όρκο να μην λένε σχεδόν ποτέ αλήθεια και να αφήνουν με τις απαντήσεις τους το τοπίο ομιχλώδες και σχετικά με την βλάβη αλλά και σχετικά με το πως αποκαταστάθηκε και με τι υλικά. Κάτι σαν τους γιατρούς που φοβούνται μην τους διαψεύσει η πορεία υγείας του ασθενή και λένε πάντα μισόλογα.
Άλλο ένα κομμάτι που χρήζει ανάλυσης είναι η παρουσία του πελάτη στον χώρο του συνεργείου. Αν είσαι μάγκας μάστορας και δεν φοβάσαι την ατζαμοσύνη σου δώσε το δικαίωμα στον πελάτη να έχει οπτική επαφή με την μηχανή του. Σωστά δεν πρέπει να μπαίνει ο πελάτης στον χώρο συνεργείου και για την αποφυγή τραυματισμού ή την πρόκληση ζημιάς από μέρους του αλλά θα πρέπει να μπορεί να βλέπει τι και πως γίνεται στο μηχανάκι του. Εδώ βγάζανε την βενζίνη από τα ντεπόζιτα των μηχανών που ήταν μέσα στο συνεργείο και καλά για να πλύνουν καρμπιρατερ, για να μην αγοράσουν οι γύφτοι και θα κολλήσουν να σου αλλάξουν τα μισά λάδια??? Ναι το έχω δει και αυτό, ο μέγκλας ο μάστορης ο πολλά βαρύς ο παντογνώστης άνοιγε την τάπα αποστράγγισης του κάρτερ και αφού άφηνε να αδειάσει η μισή περίπου ποσότητα την ξανα έκλεινε και συμπλήρωνε με φρέσκο λαδάκι. Έτσι χρέωνε 4 λίτρα κι έβαζε 2. Και στον δείκτη ή το τζαμάκι το λάδι ξανθό ξανθό και ο πελάτης ευχαριστημένος και ο μάστορης κερδισμένος. win win κατάσταση.

harris_x
20/01/2017, 20:45
Σιγά την πυρηνική φυσική.

Συνήθως τα σέρβις τι περιλαμβάνουν, τα λέει με ένα πινακάκι το ίδιο το owners manual, ούτε καν το service. Αυτό με τις εργασίας στον ένα άξονα, τα χιλιόμετρα στον άλλον, και τις βουλίτσες στις ''συντεταγμένες''.

Στα ψηφιακά πράγματα, αν εξαιρέσουμε κάτι Ducati με κλειστά διαγνωστικά, τα περισσότερα άλλα διαβάζονται με τον ένα ή άλλον τρόπο και από τον ερασιτέχνη.

Στην τελική όσο σημασία να έχει το εξειδικευμένο διαγνωστικό (γιατί αυτό έχει ο εξουσιοδοτημένος που δεν έχει ο μη-εξουσιοδοτημένος ή ο ερασιτέχνης) δεν είναι το παν, δεν είναι καν σημαντικό στο σύνολο εργασιών της συντήρησης.

Καλή τύχη.

yiannis172
21/01/2017, 01:33
Για να πας σε μη εξουσιοδοτημένο όντας εντός εγγύησης και να μη την χάσεις, πρέπει να είσαι πολύ διαβασμένος σχετικά με το τι απαιτεί η συντήρηση του οχήματός σου. Σωστος,αλλα τι παραπανω να θελει απο αυτα που γραφουν τα service manual;



:confused:

yiannis172
21/01/2017, 01:38
Η διαφορές τιμών στα σέρβις και τα ανταλλακτικά πάντως μεταξύ μοτο και αυτοκινήτων είναι εξωφρενικές (με κατά πολύ υψηλότερες των μοτο).


Προσφατα ειχα αυτη τη συζητηση και δυστυχως ειναι σχεδον αστεια η διαφορα,σε σημειο να σκεφτεσαι και τελικα να καταληγεις οτι μας θεωρουν επιεικως αφελεις...

irinia
21/01/2017, 06:41
ΑΦΟΥ ΤΟ ΠΙΑΣΑΤΕ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ ΤΟ ΘΕΜΑ.......




Και επειδή έχω και ένα φόβο......μη βγω εκτός θα γράψω πως βλέπω εγώ εδώ και 40 χρόνια
τα συνεργεία ΜΟΤΟ.
Θυμάμαι από το 70-80 ακόμα,κάθε φορά που πηγαίναμε στο συνεργείο ήταν σαν να μπαίναμε
στο άβατο του μάγκα που θα μας έπιανε τον κώλο..!!
Ύφος 100 καρδιναλίων,στυλάκι αυθεντίας,μαγκιά ατελείωτη και πλερουά ΤΣΕΚΟΥΡΙ..!!
Είχες μηχανάκι..?? Σε έσκιζαν,δούλευες ένα μήνα για να αλλάξεις τακάκια και λάδια.
Τα μηχανάκια με τον καιρό εξελισσόταν ,ή τεχνολογία έμπαινε επάνω στις μοτό,ΑΛΛΑ
τα συνεργεία πάλευαν για χρόνια με δύο κλειδιά και το ΑΥΤΙ του μάστορα..!!
Το τι πατάτες έχω ζήσει........ΔΕΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΝΤΑΙ.
Απλά παίρναμε Τζαπάν και παρακαλούσαμε να μη χρειαστεί τίποτε.
Από εκεί μου έμεινε και το κουσούρι με τα Τζαπάν............
Άνοιγες για ρύθμιση βαλβίδες..?? Ήταν σαν μεταμόσχευση καρδιάς τουλάχιστον..!!
Οι μηχανόβιοι τον καιρό εκείνο καλώς ή κακώς και γενικά όλο το συνάφι ΕΙΧΕ ΚΑΚΟ ΟΝΟΜΑ.
Κυκλοφορούσαμε και μας έδειχναν με το δάχτυλο,αλήτες μας ανέβαζαν ,αλήτες μας κατέβαζαν.
Θα μπορούσαν λοιπόν και οι χώροι όπου τις έφτιαχναν να χαρακτηριστούν διαφορετικά..??
Άρπα κόλα σύστημα παντού.
Εξουσιοδοτημένα..?? Τι είναι αυτό..?? Καουμπόικα πράγματα.Ότι νάναι γενικά..!!
Αυτή τη δόξα του παρελθόντος λοιπόν και αυτή την αίγλη με κάποιον τρόπο φρόντισε ο χώρος
του συνεργείου να την μεταφέρει και να την προσαρμόσει στις σημερινές συνθήκες βέβαια
οι οποίες είναι πολύ διαφορετικές.
Το μηχανάκι κάποτε ήταν ΓΚΑΥΛΑ και μόνον αυτό,γιαυτό την ΠΛΗΡΩΝΕΣ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΑ..!!
Σήμερα είναι τα πάντα και προπαντός εργαλείο,εξισώθηκε πλέον με το αυτοκίνητο σε ότι αφορά
την ευχρηστία ,σαν μέσο κυκλοφορίας,μεταφοράς, κ.λ.π.
Παρόλα αυτά είναι ένας εύκολος τρόπος ,ΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΑΝΕ κάποιοι επιτήδειοι.
Άλλο λοιπόν βάζω λάδι που έχει περισσότερες απαιτήσεις το μοτέρ μιας μοτό με 2-3 ευρώ παραπάνω το λίτρο
και άλλο ξεβιδώνω δυό βίδες για να αλλάξω τακάκια στα φρένα και ζητάω τα διπλά ή τριπλά από
ότι σε ένα αυτοκίνητο.
ΚΕΚΤΗΜΕΝΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ από το παρελθόν..??
Εύκολος τρόπος για κονόμα..??
Νεανικό κοινό που απευθύνονται και το θεωρούν πιο εύκολο στο χώσιμο..??
Θεωρούν ότι είναι ακόμα οι Μπάρναρντ...που κάνουν επεμβάσεις ανοιχτής καρδιάς..??
Από προσωπική εμπειρία 40 χρόνων θεωρώ πως ΜΑΣΤΟΡΙΑ με κεφαλαίο στην πόλη μου
τη Θεσσαλονίκη.........ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΕΤΡΗΜΕΝΑ ΣΤΑ ΔΑΧΤΥΛΑ...!!
Οι μοτό έχουν απαιτήσεις πολύ μεγάλες σήμερα και οι μηχανικοί πρέπει να παρακολουθούν από κοντά.
Όλοι ξέρουν να αλλάζουν λάδια φίλτρα και τακάκια,αν και έχω δει τέρατα και σημεία,
ΑΛΛΑ ΠΑΡΑΠΕΡΑ..??
Όσο για τα εξουσιοδοτημένα ή μη δεν υπάρχει κανόνας.
Το ότι οι εξουσιοδοτημένοι διαθέτουν διαγνωστικά κ.λ.π.εργαλεία,είναι ένα παραμύθι.
Η αγορά είναι γεμάτη από ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΑ πλέον,με το κιλό τα βρίσκει αυτός που ενδιαφέρεται.
Η πρόταση μου είναι ,εφόσον στα εξουσιοδοτημένα ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ να μας πιάνουν τον κώλο,
όπως για παράδειγμα έδωσα εγώ 45 ευρώ για αλλαγή λαδιών σε ΠΑΠΙ παρακαλώ,ονόματα δε λέμε,
και όταν είπα τι είναι αυτό ρε παιδιά, μου απάντησαν ότι μου τέντωσαν και την αλυσίδα,:roflmao:
ένα κόστος δηλαδή ΑΝΤΕ 7-8 ΕΥΡΩ που ας έλεγαν 15-20,
να μένουμε στα εξουσιοδοτημένα όσο υπάρχει η ΕΓΓΥΗΣΗ και μετά αριβεντέρτσι.....ας βρούμε
έναν καλό μάστορα εφόσον συνεχίζεται αυτή η πολιτική από μέρους τους.
Τώρα να ψάχνομαι με Πανευρωπαικές εγγύησεις κ.λ.π.και να με τρέχουν.....άστο..!!
Ένας τρόπος να μας τα παίρνουν είναι το να βασίζονται στην ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ μας.
Στο ΑΝ θα πάθει ,τι ΘΑ πάθει κ.λ.π
Είδαμε όμως τις αντιδράσεις των εταιριών σε σοβαρές περιπτώσεις.....
Πόσες φορές ΣΦΥΡΙΖΟΥΝ ΚΛΕΦΤΙΚΑ...??
Οπότε και εκεί κρίνετε και αποφασίζετε μόνοι σας ,εάν θα πάτε να δώσετε τα παραπάνω
χρήματα για τα 2 χρόνια της εγγύησης.
Νομίζω ότι ΑΞΙΖΕΙ,σε δύο χρόνια που κρατάει η εγγύηση πόσα θα σας φορτώσουν επιπλέον..??
Σκεφτείτε ότι υπάρχει και το μετά,κάποιες ανακλήσεις κ.λ.π.που αν δεν πας από την αρχή
μετά ίσως έχεις πρόβλημα.
Παζάρια λοιπόν τα 2 πρώτα χρόνια και επάνω από το κεφάλι τους ώστε να φτιάχνουν αυτά που
πρέπει και όχι αυτά που γουστάρουν,αυτά που γράφει το μάνουαλ δηλαδή.
Μην τρώτε χόρτο με το παραμύθι το γνωστό ,ότι εμείς αυτά προτείνουμε λες και η Ελλάδα
έχει συνθήκες Σαχάρας...!!
ΟΤΙ ΓΡΑΦΕΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ,αλλαγή λαδιών στα ...........όσα,φίλτρο τόσα,
οι κατασκευαστές δεν είναι μαλάκ......αυτοί που ψάχνονται για περιττά σέρβις
θέλουν να πουλάνε βασιζόμενοι στην άγνοια μας την ανασφάλεια μας και τη λαχτάρα μας
στο να κάνουμε το καλύτερο για τη μοτό μας...!!!

toyar
21/01/2017, 07:01
αναφερθηκε και ποιο πανω..........
αν ψαξεις και βρεις τον καλυτερο μαστορα, τον πιο ευγενικο, συνεργασιμο, γνωστη, φθηνο κλπ και τον εμπιστευτεις και τον συστησεις κιολας την τριτη φορα που θα πας θα στη φορεσει
ειναι νομος.....
γιατι δεν υπαρχει παιδεια
οι απαιτησεις σε προσοντα για να ανοιξει καποιος συνεργειο ειναι ελαχιστες και οι σχολες μηχανικων μοτο ανυπαρκτες
οι πιο πολλοι ειναι εμπειρικοι και ως βοηθοι μαθαινουν κυριως πως θα κοροιδεψουν τον πελατη
νομιζω πως στα αυτοκινητα που ο κυκλος ειναι πολυ μεγαλυτερος τα πραγματα ειναι λιγο καλυτερα

irinia
21/01/2017, 07:16
ΚΑΙ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ..??





Κάθε 2 φορές να αλλάζω μάστορα..??
Συμφωνώ στα υπόλοιπα,εξάλλου αυτό περιγράφω.

buckley
21/01/2017, 07:20
ΚΑΙ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ..??




Κάθε 2 φορές να αλλάζω μάστορα..??

Όχι ρε καμάρι ,απλώς θα βοηθούσε μετά από 40 χρόνια να άλλαζες μόνος σου λάδια και να τέντωνες την αλυσίδα.
Τουλάχιστον στο παπί.

harris_x
21/01/2017, 08:39
:confused:

Αναλώσιμα συγκεκριμένων προδιαγραφών π.χ.

amyroukai
21/01/2017, 08:44
οι πιο πολλοι ειναι εμπειρικοι και ως βοηθοι μαθαινουν κυριως πως θα κοροιδεψουν τον πελατη
Τεράστιο κορόιδο ο Burges...

http://www.motorcyclenews.com/news/2016/november/how-the-hell-do-you-become-valentino-rossis-mechanic/

irinia
21/01/2017, 09:29
Όχι ρε καμάρι ,απλώς θα βοηθούσε μετά από 40 χρόνια να άλλαζες μόνος σου λάδια και να τέντωνες την αλυσίδα.
Τουλάχιστον στο παπί.



ΦΙΛΕ........ΠΕΡΙΓΡΑΦΩ ΜΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ






Μη μπερδεύεσαι,το αν έχω τη διάθεση να αλλάξω μόνος μου λάδια τώρα στα 61 πλέον
είναι το ζητούμενο.Και όπως καταλαβαίνεις ΔΕΝ έχω..!!
Το αν μπορώ..?? Ποιος δεν θα μπορούσε μετά από 40+ χρόνια στις μοτό..??
Ούτε εγώ είμαι το ζητούμενο στην κουβέντα μας.
Το ότι κάποτε που είχα το μεράκι ρύθμιζα μέχρι και βαλβίδες μόνος μου δεν είναι λύση.
Φιλεράκι ,άνω νεκρό σημείο κ.λ.π.
Τώρα φυσιολογικό δεν είναι..??.Τα βαρέθηκα,αλλά όλοι αυτοί οι ιδιοκτήτες μοτό εκεί έξω
ούτε εργαλεία έχουν,ούτε ράμπες έχουν,ούτε τη γνώση έχουν,ούτε αυλές έχουν να αλλάζουν λάδια.
Αυτά που έγραψα λοιπόν δεν αφορούν εμένα προσωπικά αλλά όλους όσους
έχουν στην κατοχή τους μοτό.Και η λύση σίγουρα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ στο φτιάχτο μόνος σου...!!!

stefanos
21/01/2017, 09:34
Αναλώσιμα συγκεκριμένων προδιαγραφών π.χ.

Ειδικά τα αναλώσιμα τα βρίσκεις και απο τους κατασκευαστές τους
πολύ φτηνότερα ή πολύ καλύτερα αν θέλεις.

viper1
21/01/2017, 14:18
:lipssealed:


Δεν υπάρχουν. Μετανάστευσαν και αυτοί...

harris_x
21/01/2017, 15:32
Ειδικά τα αναλώσιμα τα βρίσκεις και απο τους κατασκευαστές τους
πολύ φτηνότερα ή πολύ καλύτερα αν θέλεις.

Και βέβαια τα βρίσκεις, απλά πρέπει να ξέρεις τι απαιτείται, να πάρεις ακριβώς αυτο και όταν χρειαστεί να μπορείς να το αποδείξεις ;)

PekEl
27/10/2017, 09:52
Παιδιά καλησπέρα ! Μολις πηρα ένα R1200GS του 07. Πριν αρχίσω λοιπόν τις βόλτες είπα να το παω ενα συνεργείο για ένα Τσεκ αν κ δεν βλέπω κάτι. Ετσι προληπτικά. Το παληκαρι μου είπε ότι είχε κάνει πριν από 1000 χιλιομετρα. Το θέμα είναι οτί είμαι καινούργιος στην BMW. Ξέρει κανέις κανενα αξιόπιστο συνεργέιο στην Ανατολική Αττική ;

spyrval
27/10/2017, 12:45
Παναγιωτόπουλος στο Γέρακα. Αν μου έλεγαν να διαλέξω ένα συνεργείο οποιασδήποτε μάρκας με γνώσεις στο αντικείμενο και έντιμο, θα έλεγα αυτό. Προσωπική άποψη μετά από 25 χρόνια συνεργεία, άλλοι μπορεί να πουν διαφορετικά.

Gia
27/10/2017, 15:10
Χωρίς σκέψη Παναγιωτόπουλο. Όπως τα λέει ο φίλος απο πάνω..

road spirit
27/10/2017, 15:19
Παναγιωτόπουλος .+-

PekEl
27/10/2017, 15:45
Παναγιώτοπουλος λοιπον ! Ευχαριστω !

TsoliasGR
29/10/2017, 06:20
Όπως και να έχει...συντήρηση πρώτου κλιμακίου (λάδια-φίλτρα-αλυσίδα) τα κάνεις και μόνος σου χωρίς πρόβλημα.
Τα πιο "χοντρά" ναι να πας σε εξουσιοδοτημένο εν ανάγκη αναλόγως γνώσεων σου βέβαια.
Π.χ. δεν πρόκειται να πάω ποτέ σε εξουσιοδοτημένο kawasaki για το παπί για αυτά ή για να αλλάξω κουστούμι ή για να αλλάξω κανα λαμπάκι στο κοντέρ ή στα φλάς η στα φώτα.
Και δεν θα πήγαινα ούτε για ρύθμιση βαλβίδων αν είχα φίλερ.Αλλά είναι πάντα ανάλογα τις γνώσεις μας και το πόσο πιάνουν τα χέρια μας.Η μόνη φορά που πήγα για λάδια σε μάστορη ήταν όταν με είχε πιάσει η μέση μου και είχα ήδη 3200 γραμμένα με αυτά τα λαδάκια.

anti_hero
05/06/2020, 16:52
Θέλω να καταγγείλω έναν μηχανικό (ο θεός να τον κάνει).Αναφέρoμαι στον Αυγέρη στην κερασούντος στου ζωγράφου. Εκτός από απαράδεκτος τσαπατσούλης είναι και ΕΠΙ-ΚΙΝ-ΔΥ-ΝΟΣ.Ξαναλέω ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ. Καινούργιο μηχανάκι μου το 701 που του πήγα και μου το κανε μαντάρα.Ξεκινάμε για αρχή 1ον) Κούμπωσε το σωληνάκι της βενζίνης πρόχειρα και τσαπατσούλικα με αποτέλεσμα να χύνεται βενζίνη και μισό πλαίσιο απο αριστερα καθώς και το πίσω αμορτισέρ να γίνουν κατακίτρινα και το χρώμα τώρα δεν επαναφέρεται.Αλλά πάλι καλά να λέω που δεν έπεσε βενζίνη σε κάποιο καυτό μέρος του κινητήρα και δεν λαμπάδιασε ολόκληρο το μηχανάκι. 2ο) Μου άλλαξε τους εργοστασιακούς κολιέδες σύσφιξης από το φιλτροκούτι με άλλους μαϊμού από χρωματοπωλείο. 3ον) Μου έβαλε φτηνιάρικα φλατκια o-ring. Έλεος ένας ειδικευμένος (λέμε τώρα) θα έπρεπε να γνωρίζει πως σε ευρωπαϊκά μηχανάκια δεν χωράνε πατέντες και μαϊμού ανταλλακτικά, βάζεις αυτά που σου δίνει το εργοστάσιο.Δεν μου κάνει καμία εντύπωση που μόνο κάτι παπάκια και χρέπια επισκευάζει.

RaGe_Raptor
05/06/2020, 17:32
Θέλω να καταγγείλω έναν μηχανικό (ο θεός να τον κάνει).Αναφέρoμαι στον Αυγέρη στην κερασούντος στου ζωγράφου. Εκτός από απαράδεκτος τσαπατσούλης είναι και ΕΠΙ-ΚΙΝ-ΔΥ-ΝΟΣ.Ξαναλέω ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ. Καινούργιο μηχανάκι μου το 701 που του πήγα και μου το κανε μαντάρα.Ξεκινάμε για αρχή 1ον) Κούμπωσε το σωληνάκι της βενζίνης πρόχειρα και τσαπατσούλικα με αποτέλεσμα να χύνεται βενζίνη και μισό πλαίσιο απο αριστερα καθώς και το πίσω αμορτισέρ να γίνουν κατακίτρινα και το χρώμα τώρα δεν επαναφέρεται.Αλλά πάλι καλά να λέω που δεν έπεσε βενζίνη σε κάποιο καυτό μέρος του κινητήρα και δεν λαμπάδιασε ολόκληρο το μηχανάκι. 2ο) Μου άλλαξε τους εργοστασιακούς κολιέδες σύσφιξης από το φιλτροκούτι με άλλους μαϊμού από χρωματοπωλείο. 3ον) Μου έβαλε φτηνιάρικα φλατκια o-ring. Έλεος ένας ειδικευμένος (λέμε τώρα) θα έπρεπε να γνωρίζει πως σε ευρωπαϊκά μηχανάκια δεν χωράνε πατέντες και μαϊμού ανταλλακτικά, βάζεις αυτά που σου δίνει το εργοστάσιο.Δεν μου κάνει καμία εντύπωση που μόνο κάτι παπάκια και χρέπια επισκευάζει.
:a46::rtr: πες τα ρε δικέ μου με τους άσχετους :beer:

Parking
05/06/2020, 17:41
Θέλω να καταγγείλω έναν μηχανικό (ο θεός να τον κάνει).Αναφέρoμαι στον Αυγέρη στην κερασούντος στου ζωγράφου. Εκτός από απαράδεκτος τσαπατσούλης είναι και ΕΠΙ-ΚΙΝ-ΔΥ-ΝΟΣ.Ξαναλέω ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ. Καινούργιο μηχανάκι μου το 701 που του πήγα και μου το κανε μαντάρα.Ξεκινάμε για αρχή 1ον) Κούμπωσε το σωληνάκι της βενζίνης πρόχειρα και τσαπατσούλικα με αποτέλεσμα να χύνεται βενζίνη και μισό πλαίσιο απο αριστερα καθώς και το πίσω αμορτισέρ να γίνουν κατακίτρινα και το χρώμα τώρα δεν επαναφέρεται.Αλλά πάλι καλά να λέω που δεν έπεσε βενζίνη σε κάποιο καυτό μέρος του κινητήρα και δεν λαμπάδιασε ολόκληρο το μηχανάκι. 2ο) Μου άλλαξε τους εργοστασιακούς κολιέδες σύσφιξης από το φιλτροκούτι με άλλους μαϊμού από χρωματοπωλείο. 3ον) Μου έβαλε φτηνιάρικα φλατκια o-ring. Έλεος ένας ειδικευμένος (λέμε τώρα) θα έπρεπε να γνωρίζει πως σε ευρωπαϊκά μηχανάκια δεν χωράνε πατέντες και μαϊμού ανταλλακτικά, βάζεις αυτά που σου δίνει το εργοστάσιο.Δεν μου κάνει καμία εντύπωση που μόνο κάτι παπάκια και χρέπια επισκευάζει.

:lol:

τι είναι 701 ????

teogtp
05/06/2020, 17:46
:lol:

τι είναι 701 ????

Μάλλον το svartpilen εννοεί.

Acacius
05/06/2020, 17:57
Husqvarna 701 (https://www.google.com/search?q=husqvarna+701)

(το οποίο στην SM έκδοση ποθώ κάργα)

Parking
05/06/2020, 18:50
Αυτό το μηχανάκι θέλει καθημερινή φροντίδα πάντως
και πολύ προσωπική δουλειά.
Δύσκολο να το φέρει βόλτα συνεργείο αν δεν είναι του.... πατέρα σου

anti_hero
05/06/2020, 19:45
Αυτό το μηχανάκι θέλει καθημερινή φροντίδα πάντως
και πολύ προσωπική δουλειά.
Δύσκολο να το φέρει βόλτα συνεργείο αν δεν είναι του.... πατέρα σου

Κάθε άλλο.Είναι ένα καθημερινό μηχανάκι με αραιότερα διαστήματα service και από xtx.10,000 αλλαγή λαδιών λέει το manual.
Οι συγκεκριμένες φθορές που μου προξένησε προκλήθηκαν από καθαρή τσαπατσουλιά και βαρεμάρα τύπου να ξεμπερδεύω.
Σε κάθε περίπτωση άμα ήταν σωστός και τίμιος θα μου έλεγε από την αρχή αδερφέ δεν το έχω ξαναλύσει, δεν το ξέρω το συγκεκριμένο μηχανάκι και δεν αναλαμβάνω την ευθύνη.

lykourgi
05/06/2020, 19:52
Πιθανόν να πρόκειται για Husqvarna enduro 701. Έχει ξανακουστεί το θέμα με το κιτρίνισμα του λευκού πλαισίου από βενζίνη.
Απαράδεκτο ποιοτικά για βενζινοκίνητο όχημα, αι μάλιστα όχημα που προορίζεται για σκληρή χρήση.

Άσχετα από τις απροσεξίες του τεχνίτη.

doctor_john
05/06/2020, 20:30
Με πολύ μικρή επιφύλαξη, οποιασδήποτε τεχνολογίας "λευκό" θα κιτρινίσει αν του ρίχνεις βενζίνη όπως και τα βερνίκια.
Στην ουσία η βενζίνη διαβρώνει και βάφει τα πάντα, στα ανοιχτόχρωμα είναι πιο ευδιάκριτο.

Ίσως το στίλβωμα που κυκλοφορεί σαν υγρό γυαλί να αντέχει κάποιο χρονικό διάστημα αλλά καλύτερα συζητήστε το με το
κατάστημα που το εφαρμόζει.