PDA

View Full Version : αλυσιδογραναζα eliminator 125



johnstef33
09/02/2017, 20:26
Καλησπερα φιλοι μου..
Το κοντερ γραφει σχεδον 24000 χλμ....ποτε θα πρεπει να αλλαξουμε τα αναγραφομενα στον τιτλο εξαρτηματα??
Αναλογα το "φαγωμα" τους ??
Να αναφερω καθαρισμα αλυσιδας μετα την αγορα του εχω κανει
Και δευτερον την επιπλεον προσοχη σας.......μπροστα εχει 15 γραναζι και πισω 46
Εαν βαλω αντιστοιχα 16-42 θα αυξηθει η τελικη ??
Και πια η πιθανη επιβαρηνση αν υπαρχει??
Ευχαριστω

SHOOTER045
09/02/2017, 20:50
Έχει άπειρα θέματα περί αλυσίδας - γραναζιων.
Πολύ γενικά
Μεγαλο πίσω αυξανεις τράβηγμα μειωνεις τελική
Το ανάποδο για το εμπρός γρανάζι.
Ο λογος είναι περίπου 3/1
Δηλαδή τα τρια δόντια μεγαλυτερο πίσω ισοδυναμούν με ενα δόντι μεγαλύτερο εμπρός.
Αλλαγή όταν χρειάζεται.
εξαρτάται απο την χρήση, τα χλμ,την συντήρηση
Αν κάνω λάθος διορθώστε με

noodles
13/02/2017, 14:03
Έχει άπειρα θέματα περί αλυσίδας - γραναζιων.
Πολύ γενικά
Μεγαλο πίσω αυξανεις τράβηγμα μειωνεις τελική
Το ανάποδο για το εμπρός γρανάζι.
Ο λογος είναι περίπου 3/1
Δηλαδή τα τρια δόντια μεγαλυτερο πίσω ισοδυναμούν με ενα δόντι μικροτερο εμπρός.
Αλλαγή όταν χρειάζεται.
εξαρτάται απο την χρήση, τα χλμ,την συντήρηση
Αν κάνω λάθος διορθώστε με

διορθωθηκε:p

johnstef33
09/03/2017, 09:53
κοιταζοντας στο σαιτ της αφαμ στο gearing calculator στα στοκ που εχω μου βγαζει σχεση ιση με 3.Ενω στα 15/42 που προτεινει βγαζει σχεση 2.8
μπορει καποιος να μου πει ποση πρακτικα διαφορα θα εχω αν βαλω τα προτεινομενα τους?
γιατι ειλικρινα μετα τα70-75 παρακαλαει το μοτερ για μια 6η και δεν θελω να το ταλαιπωρω.Ευχαριστω

telegonos
09/03/2017, 12:31
(16/42 ) / (15/46) = 1.168

H θεωρητική τελική σου ταχύτητα, θα αυξηθεί κατά 1.168 φορές από αυτήν που έχεις τώρα.

Αν για παράδειγμα πήγαινες ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ 80 θα πηγαίνεις ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ 80*1.168=93.44

Θεωρητικά λέμε, γιατί με την πιο μακριά μετάδοση, μπορεί να μην έχει την δύναμη το μοτέρ να γεμίσει την πιο μακριά μετάδοση, στην παραπάνω αεροδυναμική αντίσταση που έχει η μεγαλύτερη τελική.