PDA

View Full Version : SS και φασολάδα ή Scooter και γκουρμέ; Ιδού η απορία.



Σελίδες : [1] 2

NIKOS.
23/02/2017, 19:39
Συμφωνώ μαζί σου, δεν αγοράζουμε μοτοσυκλετα (τουλάχιστον οι περισσότεροι) με γνώμονα την κατανάλωση, ειναι όμως χρήσιμη για να ξέρεις σε τι κατάσταση βρίσκεται το μοτέρ...σερβις προβλήματα κτλ,
δεν συμφωνώ και με τους δυο σας γιατί η κατανάλωση σε σχέση πάντα με την απόδοση βεβαίως που έχουμε η που θέλουμε παίζει το ρόλο της.......
βλέπω πολλά σούπερ ντουπερ 750+ 1000+ ccc που τωρα ποια λόγω καυσίμου η ιδιοκτήτες τους τα βγάζουν μόνο για να λιαστουνε , στης πλατείες και στης καφετέριες..

daz
23/02/2017, 19:43
δεν συμφωνώ και με τους δυο σας γιατί η κατανάλωση σε σχέση πάντα με την απόδοση βεβαίως που έχουμε η που θέλουμε παίζει το ρόλο της.......
βλέπω πολλά σούπερ ντουπερ 750+ 1000+ ccc που τωρα ποια λόγω καυσίμου η ιδιοκτήτες τους τα βγάζουν μόνο για να λιαστουνε , στης πλατείες και στης καφετέριες..

Και τι μηχανάκι θα έπρεπε να έχουν για να μη το βάζουν να κάνει φωτοσύνθεση?

Μανολης67
23/02/2017, 19:46
βλέπω πολλά σούπερ ντουπερ 750+ 1000+ ccc που τωρα ποια λόγω καυσίμου η ιδιοκτήτες τους τα βγάζουν μόνο για να λιαστουνε , στης πλατείες και στης καφετέριες..

Αυτό ειναι θρεντ από μόνο του..δεν θα πω εδώ δημοσίως την γνώμη μου για τους συγκεκριμένους.,.,

Μανολης67
23/02/2017, 19:48
Και τι μηχανάκι θα έπρεπε να έχουν για να μη το βάζουν να κάνει φωτοσύνθεση?

379018

NIKOS.
23/02/2017, 20:54
βλέπω πολλά σούπερ ντουπερ 750+ 1000+ ccc που τωρα ποια λόγω καυσίμου η ιδιοκτήτες τους τα βγάζουν μόνο για να λιαστουνε , στης πλατείες και στης καφετέριες..

Αυτό ειναι θρεντ από μόνο του..δεν θα πω εδώ δημοσίως την γνώμη μου για τους συγκεκριμένους.,.,

δεν σε πιάνω ?? edit ..μαλλον κάτι αρχίζω να καταλαβαίνω..?

NIKOS.
23/02/2017, 20:55
Και τι μηχανάκι θα έπρεπε να έχουν για να μη το βάζουν να κάνει φωτοσύνθεση?
ενα μηχανακι που να το αντέχει η τσέπη τους ,σε καύσιμα συντήρηση κλπ......μηπως !! ?

daz
23/02/2017, 21:09
ενα μηχανακι που να το αντέχει η τσέπη τους ,σε καύσιμα συντήρηση κλπ......μηπως !! ?

Ναι, ποιο μηχανάκι πχ? Ένα παράδειγμα?

Αν μιλήσουμε για κάτω από 600cc, αφού δεν υπάρχουν 400αρια, καλύτερα να πάμε σε σκούτεράκι να τελειώνουμε με το θέμα μηχανής!

Ποια μηχανή κατά τη γνώμη σου μπορεί να κάνει τη διαφορά στην κατανάλωση ώστε να ξεκουνήσει αυτός με το 750αρι-1000αρι απ' την καφετέρια?

Εγώ έχω ένα κατά βάση οικονομικό μηχανάκι. Δεν μου επιτρέπει να πάω γρήγορα και όταν το προσπαθώ καίει. Όχι υπερβολικά αλλά ανεβάζει την κατανάλωση.

Αυτός με το πολύ δυνατό μηχανάκι θα κινηθεί με την ίδια κατανάλωση με μένα αν πάμε και οι δύο με τους δικούς μου γοργούς ρυθμούς και ελαααααχιστα παραπάνω αν πάμε με τους δικούς μου νορμάλ ρυθμούς!

Τώρα θα μου πεις, μα να έχεις 1000αρι και να σέρνεσαι με ταχύτητες μονοκύλινδρου? Ναι, αν δεν θέλεις να κάτσεις στην καφετέρια και δεν σε παίρνει να πας πολεμική βόλτα ναι θα το κάνεις! Δλδ αν είχες οικονομικό μηχανάκι που δεν θα μπορούσε να πάει γρήγορα θα πήγαινες βόλτα και τώρα με το 1000αρι δεν μπορείς να πας αργά? Δικαιολογίες, λέω εγώ!

Τα μεγάλα και τα δυνατά μηχανάκια καίνε τα άντερά τους όταν τα τρέχεις. Αν πας νορμάλ (όσο πάνε και τα οικονομικά μηχανάκια) η διαφορά είναι ανύπαρκτη ή αμελητέα!

Δες τι έγραψα σε προηγούμενες σελιδες για την διαφορά κατανάλωσης του δικού μου σε σύγκριση με ένα απ' τα πιο βενζινοβόρα και δυνατά μηχανάκια, το 990.

NIKOS.
23/02/2017, 21:15
παραδείγματα ..
cb500x
nc750x

vstrom 650


versus 650

tracer700
και πολλά μοντέλα που πιθανόν μου διαφεύγουν , αν ενα 1000/1200cc πάει βόλτα στους ιδιους ρυθμούς με καποιο από αυτά που έγραψα δεν νομίζω να κάψει το ίδιο .
συμφωνώ στο ότι εάν πάει χαλαρά δεν θα κάψει πολύ ,αλλα και πάλι θα κάψει παραπάνω από τα προαναφερθέντα μότο.

daz
23/02/2017, 21:22
Όσο αφορά το κόστος των σέρβις...

Όταν αποφασίσει ο Έλληνας να κάνει αυτά που προβλέπει ο κατασκευαστής θα δει ότι θα του μένουν λεφτά για βόλτες χωρίς να κόψει από πουθενά αλλού.. Γιατί πάνω απ' τους μισούς που ξέρω αλλάζουν λάδια νωρίτερα και ρίχνουν γενικά άδικα λεφτά στα μηχανάκια.
Τα διαστήματα σέρβις είναι πάρα πολύ μεγάλα σήμερα και άνετα μπορείς να τα προγραμματίσεις. Η διαφορά τους με ένα πιο οικονομικό μηχανάκι, σε αυτά τα διαστήματα δεν είναι ούτε τεράστια ούτε εκτός ελέγχου. Κάποιος που μπορεί να συντηρεί ένα οικονομικό μηχανάκι μπορεί άνετα να συντηρεί και το 1000αρι. Αν δεν μπορεί, δε θα μπορούσε να συντηρήσει τίποτα.

daz
23/02/2017, 21:27
παραδείγματα ..
cb500x
nc750x

vstrom 650


versus 650

tracer700
και πολλά μοντέλα που πιθανόν μου διαφεύγουν , αν ενα 1000/1200cc πάει βόλτα στους ιδιους ρυθμούς με καποιο από αυτά που έγραψα δεν νομίζω να κάψει το ίδιο .
συμφωνώ στο ότι εάν πάει χαλαρά δεν θα κάψει πολύ ,αλλα και πάλι θα κάψει παραπάνω από τα προαναφερθέντα μότο.

Η διαφορά θα είναι είτε αμελητέα είτε ανύπαρκτη. Στο υπογράφω! Σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί δικαιολογία!

Επίσης..

Από το να πάρω cb500 καλύτερα να έχω το 1000αρι και να το κοιτάω στον ήλιο να λιάζεται! Μεγαλύτερη συγκίνηση θα νιώθω! Φοράω αθλητικά και πάω για ένα τρέξιμο στο δάσος αντί να πάω βόλτα με δαύτο!



Edit..

nc750 στο smode 5,8/100
Gsxr1000 στους ίδιους ρυθμούς 7/100

Βάλε την διαφορά στα 250χλμ μιας βόλτας να γελάσουμε. Ο καφές ακριβότερος είναι!
Κάντο και στα 500χλμ δεν υπάρχει πρόβλημα!

Ζεύκας
23/02/2017, 23:13
Κάποιος που μπορεί να συντηρεί ένα οικονομικό μηχανάκι μπορεί άνετα να συντηρεί και το 1000αρι. Αν δεν μπορεί, δε θα μπορούσε να συντηρήσει τίποτα.

διαφωνώ.

επειδή έχω και οικονομικό μηχανάκι και 100άρι θεωρώ πως δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους.

πέραν των βενζινών κ τελών κυκλοφορίας, που είναι αυτονόητα πολύ πιο ακριβά, επίσης είναι τα τακτικά σέρβις (άλλο λάδι κ ποσότητα το 125 άλλο το 1000)
τα λάστιχα (στο 1000 βάζεις κάθε 2 χρόνια λάστιχα των 300 ευρώ) οι αναρτήσεις (φουλ σέρβις μπρος-πίσω κάθε 20000) αλυσίδες δισκόπλακες τακάκια κτλ κτλ

daz
23/02/2017, 23:19
διαφωνώ.

επειδή έχω και οικονομικό μηχανάκι και 1000άρι θεωρώ πως δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους.

πέραν των βενζινών κ τελών κυκλοφορίας, που είναι αυτονόητα πολύ πιο ακριβά, επίσης είναι τα τακτικά σέρβις (άλλο λάδι κ ποσότητα το 125 άλλο το 1000)
τα λάστιχα (στο 1000 βάζεις κάθε 2 χρόνια λάστιχα των 300 ευρώ) οι αναρτήσεις (φουλ σέρβις μπρος-πίσω κάθε 20000) αλυσίδες δισκόπλακες τακάκια κτλ κτλ

Δεν διαφωνείς καθόλου, απλά δεν έχεις καταλάβει!

Δεν μιλάω σε καμία περίπτωση για 1000αρι vs μηχανάκι πόλης σκουτερόπαπο κτλ.

Μιλάμε για 2 μηχανές πχ gsxr 1000 vs vstrom 650. Μια που να πηγαίνει και να καίει και μία που να θεωρείται οικονομική. Ξαναδιάβασε ρε τι γράφω, σε πείραξε η ταχύτητα του cbf125?

Yγ. Και βάλε άλλο ένα μηδενικό στο 100 γιατί και με έναν κύλινδρο να δουλεύει τόσο δεν είναι. :lol:

Ζεύκας
23/02/2017, 23:24
Δεν μιλάω σε καμία περίπτωση για 1000αρι vs μηχανάκι πόλης σκουτερόπαπο κτλ.

σόρρυ αυτό κατάλαβα.

daz
23/02/2017, 23:29
....

Για πες τι έκαψες με το tuono όταν είχαμε πάει μάνη και κάθε πότε θα άλλαζες λάστιχα αν το οδηγούσες έτσι, να σου πω αν έχω άδικο.

Πόσο έκαψες όταν αργήσαμε να πάμε στο ραντεβού με τους άλλους για στυμφαλία και πόσο εγώ που το ανέβασα από πύργο μέχρι ξυλόκαστρο με 150χλμ?

Είναι αυτή η βόλτα απαγορευτική γι σένα με το τουόνο και όχι για μένα? (από οικονομική άποψη πάντα) Και μιλάμε για δύο μηχανές που τις χωρίζει το χάος!

daz
23/02/2017, 23:30
σόρρυ αυτό κατάλαβα.

Α οκ. δεν το είδα πριν ξανα απαντήσω! :D:beer:

devil's animal
23/02/2017, 23:48
ενταξει, ειναι σπαστικο να βλεπεις υπερτουμπανα να σερνονται στην εθνικη ή σε οδους ταχειας κυκλοφοριας μονο και μονο γιατι δεν θελουν να καψουν...και οχι μονο μηχανακια...βλεπεις κατι Μ5, κατι Α45 amg,κυριες... :rolleyes:

δεν υπαρχει λογικη στον Ελληνα...
αφου το πηρες για τα αλογα του ρε μπαγλαμα...τι το πας επιταφιο?:moutza:
οποτε βγαινουν τα δυνατα εργαλεια πρεπει να σκιζονται...ειναι κανονας! αξιωμα! δεν πρεπει να αμφισβητειται αυτο...σαν να λεμε ο ουρανος ειναι μπλε...τελος!


φανταστειτε εικονα στην αττικη οδο, και ενα vstrom 650 να περναει ενα ss χιλιαρι,εξακοσαρι..whatever..:a06:

daz
23/02/2017, 23:55
ενταξει, ειναι σπαστικο να βλεπεις υπερτουμπανα να σερνονται στην εθνικη ή σε οδους ταχειας κυκλοφοριας μονο και μονο γιατι δεν θελουν να καψουν...και οχι μονο μηχανακια...βλεπεις κατι Μ5, κατι Α45 amg,κυριες... :rolleyes:

δεν υπαρχει λογικη στον Ελληνα...
αφου το πηρες για τα αλογα του ρε μπαγλαμα...τι το πας επιταφιο?:moutza:
οποτε βγαινουν τα δυνατα εργαλεια πρεπει να σκιζονται...ειναι κανονας! αξιωμα! δεν πρεπει να αμφισβητειται αυτο...σαν να λεμε ο ουρανος ειναι μπλε...τελος!


φανταστειτε εικονα στην αττικη οδο, και ενα vstrom 650 να περναει ενα ss χιλιαρι,εξακοσαρι..whatever..:a06:

Δεν διαφωνώ αλλά θα έδινες το 1000αρι σου για να πάρεις v strom και να πηγαίνεις βόλτες αντί να κάθεσαι στην καφετέρια?

Η λογική η δική μου λέει το εξης.
α. όχι πάω με τους ρυθμούς του vstrom και καίω τα ίδια.
β. πάω μια βόλτα λιγότερη και την πάω όπως γουστάρω.
γ. τα πουλάω όλα και παίρνω atos να μη βρέχομαι κιόλας!

Για μένα όλα είναι σωστά εκτός από το να πουλήσεις το 1000αρι και να πάρεις 650αρι για οικονομια μήπως ξεκουνήσεις απ' την καφετέρια.

devil's animal
24/02/2017, 00:20
Δεν διαφωνώ αλλά θα έδινες το 1000αρι σου για να πάρεις v strom και να πηγαίνεις βόλτες αντί να κάθεσαι στην καφετέρια?

Η λογική η δική μου λέει το εξης.
α. όχι πάω με τους ρυθμούς του vstrom και καίω τα ίδια.
β. πάω μια βόλτα λιγότερη και την πάω όπως γουστάρω.
γ. τα πουλάω όλα και παίρνω atos να μη βρέχομαι κιόλας!

Για μένα όλα είναι σωστά εκτός από το να πουλήσεις το 1000αρι και να πάρεις 650αρι για οικονομια μήπως ξεκουνήσεις απ' την καφετέρια.



κοιτα η δικη μου λογικη και πρακτικη ειναι το β.
δεν το βγαζω συχνα...αλλα οποτε το βγαζω το οδηγαω σαν να το εχω κλεψει...:rockon:


επισης ποιο το νοημα να πουλησεις ss για να παρεις vstrom αν προκειται να το πηγαινεις ταπα? το οτι θα καψει 3-4 λιτρα στα 100χλμ λιγοτερα αλλα δεν θα εχεις αναρτησεις, φρενα, πλαισιο?

ολο το κλειδι ειναι η λεξη "συχνοτητα"...
αν καθημερινα κανεις πολλα χλμ τοτε ναι, θελεις κατι οικονομικο αλλα να το πηγαινεις και οικονομικα...δλδ να το παρεις για τον ΛΟΓΟ που φτιαχτηκε...
τα ss παρεπιπτοντως φτιαχτηκαν για να πηγαινουν "καρυδι"...

τωρα οσον αφορα τις βολτες πρεπει οτι και να καβαλας να το χαιρεσαι και να προσπαθεις να "εκμεταλλευεσαι" τα δυνατα του σημεια...

daz
24/02/2017, 00:28
Διάβασε μωρέ τι γράφουμε και πως ξεκίνησε η συζήτηση!

Αλλο να έχεις 1000αρι και να χρειάζεσαι ένα οικονομικό μουλάρι πόλης για δουλειές και άλλο να λέμε ότι καθόμαστε στην καφετέρια γιατί το gixer καίει και αν είχα vstrom θα πήγαινα βόλτα.

Αν διαφωνείς με αυτό δεκτό, απλά διαφωνείς μαζί μου. Αλλά κάτι μου λέει ότι λέμε άλλα πράγματα ο καθένας.

daz
24/02/2017, 00:30
Επειδή το παραξηλώσαμε, (εγώ δλδ) αν θέλει κάποιος ας το διαχωρίσει.

RaGe_Raptor
24/02/2017, 05:11
Είμαι 100% με τον σουπιά. Μια χαρά τα λέει

devil's animal
24/02/2017, 07:13
.... να λέμε ότι καθόμαστε στην καφετέρια γιατί το gixer καίει και αν είχα vstrom θα πήγαινα βόλτα.




οχι, δεν συμφωνω μ'αυτο...

ggs
24/02/2017, 07:35
Καλά τα λέει ο σουπιας.
Από την άλλη, τι μας νοιάζει τι κάνει ο καθένας με την μηχανή του. Δικιά του είναι. Αν την θέλει για καφέ ή για να γυρνάει τον κόσμο, δικό του θέμα.

Απλώς, λόγω της κρίσης, η δικαιολογία της βενζίνης έχει πολύ φορεθεί ακόμα και από ανθρώπους που μπορούν να την πληρώσουν, απλώς βαριούνται - δεν θέλουν να κάνουν βόλτες.

NIKOS.
24/02/2017, 07:57
να γράψω λοιπόν και εγώ κάτι σαν πρώην κάτοχος τα τελευταία χρόνια ..ενεργοβορων και μη ενεργοβορων..(nc)
ξέρετε τι σημαντικο ειναι στης μέρες μας τουλάχιστον να μην σκέφτεσαι καθόλου το θέμα κατανάλωση ....και εξηγούμαι τα τελευταία χρόνια περασε από τα χέρια μου ενα tmax 500 που κλασικά μαμά ήταν τάφος τελείως ,ετσι λοιπόν αποφασισα και έβαλα ενα βαριατορ , άλλο μηχανακι στην κυριολεξία ! με πολύ βελτιωμένες επιδόσεις τουλάχιστον μέχρι τα 160 χλμ περίπου !!
το θέμα όμως ειναι ότι κάθε φορά που ήθελα να πάω κάπου χτυπούσε ενα καμπανάκι αυτό της τρελής κατανάλωσης !! στο οποιο το συγκεκριμενο μηχανακι ειναι απαραδεκτο και φαινόταν ο γερασμένο κινητήρας του , η διάφορα με ενα μηχανακι που δεν καίει τύπου nc/cb 500 κτλπ ειναι ότι τωρα δεν μου χτυπάει το καμπανάκι γιατί ποτέ μου δεν εκαψα υπερβολικά , σε σημείο να ασχοληθώ με την κατανάλωση η να με τσούζει , τέλος πάντων , είμαι ας ποιο ξεανχωμενος ..πιο χαλαρός και πάω όπως θέλω ,χωρις να έχω το άνθος της κατανάλωσης ! αυτό για μένα τουλάχιστον ειναι μεγάλο συν !!
οσο για το φιλο που γραφει ότι αν πηγαίνεις με τους ιδιους ρυθμούς η διάφορα ειναι αμελητέα θα διαφωνήσω ,γιατι στα νούμερα και στην θεωρία ειναι αλλιώς ,αλλα στην πράξη ,αλλιως και εξηγούμε όταν έχεις ενα μηχανακι ,και στην καθημερινότητα θες να ΠΑΣ για δουλειά ..να ΠΑΣ στην καφετέρια, στην θεια σου , στον μπατζανακη σου,απο το χωριο , στην πρώην γκόμενα σου , , στον φιλο σου τον μπαμπη τον σουγιά , στο super market ,και πολλά αλλά που μπορώ να γράφω δέκα μέρες.....αυτό λοιπόν στην καθημερινότητα μεγαλώνει την διάφορα !!
δεν ειναι μόνο 100 χλμ + 100 = 200 δηλαδή εκαψα 3/4 λίτρα παραπάνω και τι έγινε ....
Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΌΤΗΤΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ !! ΠΟΥ ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΧΡΟΝΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ !!

Υ.Γ ΑΝ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ..

amyroukai
24/02/2017, 08:03
σοβαρά, τώρα.

γιατί να πας στην πρώην γκόμενά σου; :lol:

NIKOS.
24/02/2017, 08:06
σοβαρά, τώρα.

γιατί να πας στην πρώην γκόμενά σου; :lol:

γιατί είσαι χρόνια παντρεμένος ?? γιατί η Σούλα ειναι πάντα Σούλα και ξερει από καλό αυγολέμονο!!

σοβαρότατα !!..

devil's animal
24/02/2017, 08:07
σοβαρά, τώρα.

γιατί να πας στην πρώην γκόμενά σου; :lol:


για κατι χρωστουμενα...:bawl::bawl:

NIKOS.
24/02/2017, 08:11
για κατι χρωστουμενα...:bawl::bawl:
χαχαχαχα......που θα της δώσεις !!!

daz
24/02/2017, 08:15
Ότι να ναι. Κάνατε τα μηχανάκια επιδόσεων μουλάρια. Πόσες σακούλες σούπερ μάρκετ παίρνει ο δούκας 1200 στο τιμόνι;

Αν αποφασίσετε να μιλήσουμε σοβαρά θα επιστρέψω.

devil's animal
24/02/2017, 08:22
χαχαχαχα......που θα της δώσεις !!!

εε...ναι...κατι θ'αρπαξει παντως...
και μην παει το μυαλο σας μονο στο σεξουαλικο...μπορει να ειναι τιποτα σφαλιαρες...:vava::tooth:



Ότι να ναι. Κάνατε τα μηχανάκια επιδόσεων μουλάρια. Πόσες σακούλες σούπερ μάρκετ παίρνει ο δούκας 1200 στο τιμόνι;

Αν αποφασίσετε να μιλήσουμε σοβαρά θα επιστρέψω.


ρε συ Αποστολη, αυτο λεμε τοση ωρα...γι'αυτο μπλεκονται οι κουβεντες...
επειδη οι περισσοτεροι παιρνουν ΕΝΑ (1) μηχανακι για να τα κανουν ολα...
οποτε ναι, καποιος μπορει να παρει το 1290 sd για τα παντα...ακομα και για τα ψωνια του s/m..
παλιοτερα γινοταν συχνα το να παιρνει καποιος ss...τα οποια ειχαν καταντησει να ειναι πιο πολλα απο τα παπια...και τα εβλεπες ολα με τετραγωνα λαστιχα απο τις παντες...

επισης παρα πολλοι επαιρναν σαν commuter κατι 950/990 adv που ηταν (και ειναι) βενζινορουφηχτρες...
οποτε αν εχεις ενα τετοιο μηχανακι, οντως η συχνοτητα που το χρησιμοποιεις διαμορφωνει κατα πολυ τις επισκεψεις σου στο βενζιναδικο και το ματωμα της τσεπης...

daz
24/02/2017, 08:55
Ρε σταυρό, όποιος θέλει μηχανή παίρνει μηχανή και όποιος θέλει μουλάρι παίρνει μουλάρι. Αυτός που θα πουλήσει το δούκα και θα πάρει cb500 για να πηγαίνει και σούπερ μάρκετ δεν ήθελε ποτέ του μηχανή. Μία καύλα ήταν που του πέρασε. edit.. ή αποφάσισε ότι δεν μπορεί να έχει μηχανή και χρειάζεται μουλάρι. Δενκακο!

CB θα πάρει αυτός που έχει παπάκι και αποφάσισε να παρέι κάτι μεγαλύτερο για να μπορεί να πηγαινει και σε μία παραλία το καλοκαίρι με μεγαλύτερη άνεση. Όχι αυτός με το multi, για να πηγαίνει στη θεία του για φασολάδα. Έχετε πάει τη συζήτηση στην κατηγορια σκούτερ vs tuono.

honda_cub
24/02/2017, 08:58
Για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους, το κόστος χρήσης ενός μηχανακίου πλέον είναι υψηλότερο ενός μικρού αυτοκινήτου. Για τα 100+100=200 χιλιόμετρα που χρειάζεται για να πάω και να γυρίσω στη Θεσσαλονίκη πχ, θέλω περί τα 17 ευρώ καύσιμο με το μηχανάκι, που μπορεί να γίνουν 20 αν με φαγουρίζει το χέρι, ενώ με το αυτοκίνητο μιλάμε για περίπου 12 ευρώ πετρέλαιο, που μπορεί να γίνει και 10 άμα δεν βιάζομαι και πάω οικονομικά. Τώρα, αν χρειάζεται να πάω στο κέντρο γλιτώνω το πάρκινγκ, οκ, αλλά κι αυτό το χρησιμοποιώ όταν βιάζομαι να παρκάρω μακριά και να πάρω ένα αστικό πχ.

Και δεν είναι μόνο το καύσιμο. Κόστος συντήρησης αυτοκινήτου για 30 χιλ χιλιόμετρα, περίπου 300 ευρώ (ένα μικρό και ένα μεγάλο σέρβις) σε τιμές αντιπροσωπείας. Άντε και ένα σετ λάστιχα άλλα 200. Φθορές λοιπές άλλα 100. Σύνολο 600 ευρώ. Βάλε και τα καύσιμα άλλα 1500 ευρώ, 2100.

Για 30 χιλιάδες με το μηχανάκι; 5 αλλαγές λαδιών, από 60 ευρώ λάδι-φίλτρο και μαστορικά, 300 ευρώ. Ένα τσεκ βαλβίδες, άλλα 150 σίγουρα, μπορεί και παραπάνω άμα θέλουν ρύθμισμα. Σίγουρα 2 σετ λάστιχα, άντε πες 2 πίσω και ένα μπροστά, 350. Ένα σετ αλυσογράναζα, 200 ευρώ περασμένο. Κανένα τακάκι, άλλα 100. Λοιπές φθορές, ας πούμε ένα σέρβις μπροστινού ή άλλες λοιπές συντηρήσεις, με αναγωγή στα πόσα χιλιόμετρα θα χρειαστεί, πες 200. Σύνολο ως εδώ 1300. Καύσιμα για 30 χιλιάδες χιλιόμετρα, με τις τρέχουσες τιμές και 5,5 λίτρα στα 100, άλλα 2500. Σύνολο 3600...

Μιλάμε για ήπιο στρητ μηχανάκι, με χρήση δρόμου-βόλτας-μετακίνησης, όχι για SS χρήση πάω τάπα, τρώω λάστιχα και βεντζίνες με γοργούς ρυθμούς... Εκεί αλλάζει το τροπάρι.

Οπότε από καθαρά οικονομικής πλευράς, μας σώνει μόνο το κόστος κτήσης, αλλά κι αυτό όχι πολύ, πες 15000 για ένα αμαξάκι και 10000 για ένα μηχανάκι του είδους.

Τι συμπεραίνουμε; Ότι παίδες μην την ψάχνετε την δουλειά, τρύπιοι κουμπαράδες είναι, απλά κάνουμε το γούστο μας :)

devil's animal
24/02/2017, 09:00
Ρε σταυρό, όποιος θέλει μηχανή παίρνει μηχανή και όποιος θέλει μουλάρι παίρνει μουλάρι. Αυτός που θα πουλήσει το δούκα και θα πάρει cb500 για να πηγαίνει και σούπερ μάρκετ δεν ήθελε ποτέ του μηχανή. Μία καύλα ήταν που του πέρασε.

CB θα πάρει αυτός που έχει παπάκι και αποφάσισε να παρέι κάτι μεγαλύτερο για να μπορεί να πηγαινει και σε μία παραλία το καλοκαίρι με μεγαλύτερη άνεση. Όχι αυτός με το multi, για να πηγαίνει στη θεία του για φασολάδα. Έχετε πάει τη συζήτηση στην κατηγορια σκούτερ vs tuono.


αυτα τα λες εσυ σκεφτομενος λογικα...
οι αλλοι που δεν εχουν βαλει σωστες προτεραιοτητες, επιλεγουν κυριως με το συναισθημα και η σκεψη τους στερειται λογικης, επιλεγουν αλλιως και μετα καθονται και τα μετρανε...

BLiTzER
24/02/2017, 09:06
Δηλαδή μια μοτοσικλέτα επιδόσεων με βενζινοκινητήρα κοστίζει περισσότερο απ'ό,τι ένα ψόφιο αυτοκίνητο με πετρελαιοκινητήρα. Εκπληκτικό.

Ναι, οι μοτοσικλέτες ήταν και είναι ΠΑΝΤΑ πιο ακριβές από ένα μικρό/μεσαίο αυτοκίνητο. Δεν αγοράζεις μοτοσικλέτα για την οικονομία.

Εκτός αν έχεις ΜΤ και έχεις όλα τα παραπάνω και οικονομία. :smokin:

sniper
24/02/2017, 09:37
Δηλαδή μια μοτοσικλέτα επιδόσεων με βενζινοκινητήρα κοστίζει περισσότερο απ'ό,τι ένα ψόφιο αυτοκίνητο με πετρελαιοκινητήρα. Εκπληκτικό.

Ναι, οι μοτοσικλέτες ήταν και είναι ΠΑΝΤΑ πιο ακριβές από ένα μικρό/μεσαίο αυτοκίνητο. Δεν αγοράζεις μοτοσικλέτα για την οικονομία.

Εκτός αν έχεις ΜΤ και έχεις όλα τα παραπάνω και οικονομία. :smokin:

και κάποια στιγμή θα πάρεις και μηχανή. :D

daz
24/02/2017, 09:46
Best title ever :lol:

sniper
24/02/2017, 09:48
Best title ever :lol:


Ναι αλλά θα έπρεπε να είναι στις Αντιπαραθέσεις. :a016::a26:

amyroukai
24/02/2017, 09:54
εκεί θα πάει όταν μάθει η γυναίκα του ντέβιλς και του νίκος τι κάνουν όταν λένε "πάω μιά βόλτα με την μηχανή" και πάνε στην Σούλα για σεξ και ξύλο :bawl:

kostas777
24/02/2017, 10:16
Όταν βλέπω τέτοιες συζητήσεις πραγματικά δεν καταλαβαίνω πως τα καταφέρνετε. Εγώ αλλάζω μπροστινά τακάκια στο CB-1 2 ή και 3 φορές τον χρόνο.. δεν πήρα το μηχανάκι για να σέρνομαι, ακόμη και το σκούτερ έχει 2 modes: σταματημένο / τελικιασμένο.

amyroukai
24/02/2017, 10:22
περιμένω ανυπόμονα τον ΠΕΚΤΙΣ να μας γράψει ένα non-paper με τίτλο "εμπρός τακάκια κάθε 60,000 χιλιόμετρα" και υπότιτλο "πως να οδηγείτε τόσο συντηρητικά και να μην θέλετε να αυτοκτονήσετε" :lol:

sniper
24/02/2017, 10:23
Όταν βλέπω τέτοιες συζητήσεις πραγματικά δεν καταλαβαίνω πως τα καταφέρνετε. Εγώ αλλάζω μπροστινά τακάκια στο CB-1 2 ή και 3 φορές τον χρόνο.. δεν πήρα το μηχανάκι για να σέρνομαι, ακόμη και το σκούτερ έχει 2 modes: σταματημένο / τελικιασμένο.

Kάποια στιγμή θα πρέπει να μάθεις ότι δεν χρειάζονται τα φρένα.

AristidisZ
24/02/2017, 10:24
3 φορές μπροστά τακάκια ετησίως σε CB-1 ;

Από χαλκό είναι ;

RaGe_Raptor
24/02/2017, 10:25
Kάποια στιγμή θα πρέπει να μάθεις ότι δεν χρειάζονται τα φρένα.

Bafp και είσοδος με κλειστό γκάζι :D

Vice
24/02/2017, 10:25
Αν έχεις άλλο όχημα για να κάνεις την δουλειά σου εννοείται θα επιλέξεις SS και αρκουδόγκαζα

Αν έχεις μόνο ένα όχημα για όλα τότε κοιτάς να τα εξισορροπήσεις.

Παλιά είχα 1800ρι roadster αυτοκινητο και 600άρα sport touring μηχανή την οποία την έβγαζα μόνο ΣΚ για ξεκαυλώματα.

Τώρα τα έδωσα όλα και πηρα ενα οικονομικό αμαξάκι με LPG για να κανω την δουλειά μου και ενα 1000ρι SS για πολεμικό τουρισμό και πίστες (οταν μας αξιώσει η τσέπη). Με αυτόν τον τρόπο έχω οικονομία στην καθημερινότητα μου και συγκίνηση στην διασκέδαση μου.

Το ίδιο είναι οταν έχεις παπιό και γκάζι. Αν έχεις ένα για όλα θα πρέπει να διαλέξεις μεριά (οικονομία vs επιδόσεις) ή να συμβιβαστείς με λίγο απόλα.

BLiTzER
24/02/2017, 10:25
Kάποια στιγμή θα πρέπει να μάθεις ότι δεν χρειάζονται τα φρένα.

Εγώ αλλάζω ντίζες γκαζιού 4 φορές τον χρόνο.

sniper
24/02/2017, 10:27
Εγώ αλλάζω ντίζες γκαζιού 4 φορές τον χρόνο.

Λογικό.

amyroukai
24/02/2017, 10:27
Bafp και είσοδος με κλειστό γκάζι :D

εσύ έγραψες το άρθρο στο ΜΟΤΟ ΤΡΙΤΗ; πες, δεν παρεξηγούμε εδώ, μιά παρέα είμαστε.

RaGe_Raptor
24/02/2017, 10:30
εσύ έγραψες το άρθρο στο ΜΟΤΟ ΤΡΙΤΗ; πες, δεν παρεξηγούμε εδώ, μιά παρέα είμαστε.

Δε θα το κατέβαζα αν το είχα γράψει,είμαι ξεροκέφαλος εγώ :p

byron
24/02/2017, 10:39
Λογικό.

Και αναμενόμενο.
Σου λέει, δεν μπορεί να σέρνεται τόσο πολύ το κουκουνάρι...και δώστου το καρύδωμα.

sniper
24/02/2017, 10:42
Και αναμενόμενο.
Σου λέει, δεν μπορεί να σέρνεται τόσο πολύ το κουκουνάρι...και δώστου το καρύδωμα.

aka βίαιη εκκίνηση.

o teos
24/02/2017, 10:45
Eιναι και μετριοφρων δε λεει οτι μαζι με τις ντιζες θελει και 3 σετ αλυσιδογραναζα απο την δυναμη και τη ροπη:D

sniper
24/02/2017, 10:51
Eιναι και μετριοφρων δε λεει οτι μαζι με τις ντιζες θελει και 3 σετ αλυσιδογραναζα απο την δυναμη και τη ροπη:D

Πωλείται 954 ή ανταλλαγή με ΜΤ07

BLiTzER
24/02/2017, 10:55
:touched: :lol:

teogtp
24/02/2017, 11:16
:touched: :lol:

Σαν πολυ λασκα δεν τον έχεις τον τεος;
:lol:
Πώς το επιτρέπεις;

o teos
24/02/2017, 11:19
Μ αγαπαει γιατι ξερει τι κουλαδι ειμαι ρε:tooth:....μη ζηλευεις μικρε teo και σενα σ αγαπαμε...:D


πμ:Blitz ban ρε που θα μας την πει το φρόκαλο..:bawl:

amyroukai
24/02/2017, 11:22
Μ αγαπαει γιατι ξερει τι κουλαδι ειμαι ρε:tooth:....μη ζηλευεις μικρε teo και σενα σ αγαπαμε...:D


πμ:Blitz ban ρε που θα μας την πει το φρόκαλο..:bawl:

blitz μπαν στον ο τεός για μινιμόντινγκ. και για το κενό στο Nickname :bawl:

kostas777
24/02/2017, 11:34
Kάποια στιγμή θα πρέπει να μάθεις ότι δεν χρειάζονται τα φρένα.

Κάποια στιγμή θα μάθεις ότι αν είσαι κουλάντζα δεν χρειάζονται τα φρένα, εκτός αν έχεις το 954 με τα γδαρμένα alusil που κάνει έντο με κλείσιμο του γκαζιού.

BLiTzER
24/02/2017, 11:36
ΩΩΩΩ ΤΙ ΤΟΥ'ΠΕΕΕΕΕΕΕ!

sniper
24/02/2017, 11:44
Κάποια στιγμή θα μάθεις ότι αν είσαι κουλάντζα δεν χρειάζονται τα φρένα, εκτός αν έχεις το 954 με τα γδαρμένα alusil που κάνει έντο με κλείσιμο του γκαζιού.

Nαι, πιθανώς να έχεις δίκιο, αλλά εδώ μιλάμε για μηχανές που πάνε με γκάζι.

kostas777
24/02/2017, 11:49
Nαι, πιθανώς να έχεις δίκιο, αλλά εδώ μιλάμε για μηχανές που πάνε με γκάζι.

Για το CB-1 μίλησα. Έχω και το 954, αλλά για το CB-1 μίλησα. Σωστός; Σχεδόν 30 ετών μηχανάκι. Με ένα δισκόφρενο εμπρός, που πάει μονίμως τάπα. Πιο πολλά δίνω για τακάκια για αυτό, από τα «πόσα παραπάνω καίει» το 954.

sapila racing
24/02/2017, 11:53
Για το CB-1 μίλησα. Έχω και το 954, αλλά για το CB-1 μίλησα. Σωστός; Σχεδόν 30 ετών μηχανάκι. Με ένα δισκόφρενο εμπρός, που πάει μονίμως τάπα. Πιο πολλά δίνω για τακάκια για αυτό, από τα «πόσα παραπάνω καίει» το 954.

Προφανώς βάζεις λάθος τακάκια, εκτός κι αν κάνεις 50.000+ χλμ το χρόνο.
Αν έβαζες σωστά τακάκια κι έκανες τόσα χλμ που να τα αλλάζεις 3 φορές τον χρόνο, θα είχες αλλάξει και δίσκο 2-3 φορές μέχρι τώρα.

sniper
24/02/2017, 11:53
Για το CB-1 μίλησα. Έχω και το 954, αλλά για το CB-1 μίλησα. Σωστός; Σχεδόν 30 ετών μηχανάκι. Με ένα δισκόφρενο εμπρός, που πάει μονίμως τάπα. Πιο πολλά δίνω για τακάκια για αυτό, από τα «πόσα παραπάνω καίει» το 954.

Ναι αλλά δεν συζητάμε τώρα αυτό (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=152100&page=2&p=2854251#post2854251).

sniper
24/02/2017, 11:54
Προφανώς βάζεις λάθος τακάκια, εκτός κι αν κάνεις 50.000+ χλμ το χρόνο.
Αν έβαζες σωστά τακάκια κι έκανες τόσα χλμ που να τα αλλάζεις 3 φορές τον χρόνο, θα είχες αλλάξει και δίσκο 2-3 φορές μέχρι τώρα.


Ή το πάει για αλλαγή και δεν του τα αλλάζουν. Ή τα τακάκια είναι πολύ μαλακά.

honda_cub
24/02/2017, 11:59
Πέραν του να τις βγάλουμε έξω και να τις μετρήσουμε ... τις καταναλώσεις εννοώ :lol:, τα νουμεράκια που παρέθεσα αφορούν την δική μου οδήγηση. Όχι, τακάκια δεν τρώω, μου πάνε πολλά χιλιόμετρα, αλυσίδες παρομοίως, όπως και λάστιχα. Άντε να το πω, το πάω κυρία, απλά έδωσα το (προφανές και περιττό κατά τον @BLiTzER) παράδειγμα ότι στην τελική οι βενζίνες μετράνε λίγο, η συντήρηση μετράει περισσότερο, πόσο μάλλον όταν το κυνηγάς. Γιατί όταν το κυνηγάς, δεν θα συμβιβάζεσαι με οριακά τακάκια, μισοτελειωμένα λάστιχα, ξεχειλωμένες αλυσίδες κτλ.

Για να το πούμε απλά, εγώ πάω στρωτά και καίω πες 5,5/100. Ένας χεράς με ένα 1000 πόσο να κάψει, 8/100; Πόση απόσταση θα έχει μια μέση βόλτα (με ρυθμούς που είναι εξαντλητικοί σωματικά και πνευματικά, όχι χαζεύω τοπία) ας πούμε 200 χιλιόμετρα; Μία διαφορά στο σύνολο 5 λίτρα δηλαδή, κοινώς 7,5 ευρώ. Ε, μπροστά στα άλλα δεν νομίζω να είναι ζήτημα τα 7,5 ευρώ, πόσοι κατεβάζουμε 2-3-5 ποτά ή τρώμε 3-4 φορές τη βδομάδα απ'έξω;

Στο κάτω κάτω χόμπι είναι, για τη μετακίνηση έχει και σκουτερόπαπα...

sniper
24/02/2017, 12:02
....
Για να το πούμε απλά, εγώ πάω στρωτά και καίω πες 5,5/100. Ένας χεράς με ένα 1000 πόσο να κάψει, 8/100; ....

Αν το πάει σαν κι εσένα παιζει και λιγότερο απο 5,5. Αν το πάει όσο μπορεί, τα 8 ειναι λίγα.

kostas777
24/02/2017, 12:13
Προφανώς βάζεις λάθος τακάκια, εκτός κι αν κάνεις 50.000+ χλμ το χρόνο.
Αν έβαζες σωστά τακάκια κι έκανες τόσα χλμ που να τα αλλάζεις 3 φορές τον χρόνο, θα είχες αλλάξει και δίσκο 2-3 φορές μέχρι τώρα.

Το θέμα δεν είναι αυτό, ήθελα να πω με νόημα ότι όλα εξαρτώνται από τον τρόπο που οδηγείτε, που οδηγείτε, πόσο οδηγείτε, σε ποιές συνθήκες οδηγείτε και όχι απλά τι οδηγείτε. Ακόμη αν είστε συχνά δικάβαλος, το σωματικό σας βάρος, το πόσο απότομα επιταχύνετε ή επιβραδύνετε.

Το CB-1 λοιπόν που είναι μικρό, πάει εκ των πραγμάτων συνέχεια τάπα. Για τα τακάκια μην το βασανίσουμε, άσε να ξέρω καλύτερα. ;)

(μην πω δλδ κάθε πότε αλλάζω αλυσιδογράναζα και λάστιχα)

GFawkes
24/02/2017, 12:20
...πάνε στην Σούλα για σεξ και ξύλο :bawl:

Μπορω να εχω και γω τηλ της Σουλας.....

:rolleyes:

kostas777
24/02/2017, 12:23
Ή το πάει για αλλαγή και δεν του τα αλλάζουν. Ή τα τακάκια είναι πολύ μαλακά.

:lol::lol::lol:

sapila racing
24/02/2017, 12:25
Το θέμα δεν είναι αυτό, ήθελα να πω με νόημα ότι όλα εξαρτώνται από τον τρόπο που οδηγείτε, που οδηγείτε, πόσο οδηγείτε, σε ποιές συνθήκες οδηγείτε και όχι απλά τι οδηγείτε. Ακόμη αν είστε συχνά δικάβαλος, το σωματικό σας βάρος, το πόσο απότομα επιταχύνετε ή επιβραδύνετε.

Το CB-1 λοιπόν που είναι μικρό, πάει εκ των πραγμάτων συνέχεια τάπα. Για τα τακάκια μην το βασανίσουμε, άσε να ξέρω καλύτερα. ;)

(μην πω δλδ κάθε πότε αλλάζω αλυσιδογράναζα και λάστιχα)

Οκ ας μην το βασανισουμε αλλο, σε αφηνουμε να βασανιζεσαι μονος σου και να πληρωνεις τζαμπα λεφτα. :wave2:

RaGe_Raptor
24/02/2017, 12:26
Μπορεί να τα αλλάζει από βίτσιο.
Όπως αλλάζω κι εγώ λάδια κάθε 3.500-4.000 χλμ :)

7Tolis
24/02/2017, 12:46
Να πάτε βόλτα με τον αμπάρια να δείτε κατανάλωση ναδίρ.
1000,600,1300,500 cc όλα την ίδια κατανάλωση έχουν.

kostas777
24/02/2017, 12:49
Οκ ας μην το βασανισουμε αλλο, σε αφηνουμε να βασανιζεσαι μονος σου και να πληρωνεις τζαμπα λεφτα. :wave2:

Ωραία λοιπόν, είχα στραβή δισκόπλακα, την άλλαξα με after market, στράβωσε και αυτή. Έχουν αλλαχτεί ρουλεμάν τροχού, λαιμού, έχει γίνει ανακατασκευή δαγκάνας και τρόμπας και έχουν μπει σωληνάκια υψηλής. Τακάκια έχω δοκιμάσει και σκληρά και μαλακά, αλλά τώρα προτιμώ τα μαλακά Brembo SA, που έχουν καλύτερη αίσθηση και δύναμη στο φρενάρισμα και που για μαλακά διαρκούν σχετικά περισσότερο. Μένει να βρω να δοκιμάσω άλλον δίσκο. Έχεις να προσθέσεις κάτι;

sniper
24/02/2017, 13:06
Ωραία λοιπόν, είχα στραβή δισκόπλακα, την άλλαξα με after market, στράβωσε και αυτή. Έχουν αλλαχτεί ρουλεμάν τροχού, λαιμού, έχει γίνει ανακατασκευή δαγκάνας και τρόμπας και έχουν μπει σωληνάκια υψηλής. Τακάκια έχω δοκιμάσει και σκληρά και μαλακά, αλλά τώρα προτιμώ τα μαλακά Brembo SA, που έχουν καλύτερη αίσθηση και δύναμη στο φρενάρισμα και που για μαλακά διαρκούν σχετικά περισσότερο. Μένει να βρω να δοκιμάσω άλλον δίσκο. Έχεις να προσθέσεις κάτι;


Τα βλέπεις; Αν δεν φρενάρεις, δεν θα είχες προβλήματα.

kostas777
24/02/2017, 13:08
Τα βλέπεις; Αν δεν φρενάρεις, δεν θα είχες προβλήματα.

Μάλιστα, ευχαριστώ. Από αύριο μόνο γκάζι :rolleyes:

sniper
24/02/2017, 13:12
Μάλιστα, ευχαριστώ. Από αύριο μόνο γκάζι :rolleyes:

Good.

kostas777
24/02/2017, 13:13
Good.

Και πίσω φρένο.

sniper
24/02/2017, 13:15
Και πίσω φρένο.

λολ, πες μου ότι όντως έχεις πίσω φρένο.... :tooth:

kostas777
24/02/2017, 13:16
λολ, πες μου ότι όντως έχεις πίσω φρένο.... :tooth:

Κατάλαβα, δεν σκαμπάζεις από βέσπα ε :p

sniper
24/02/2017, 13:18
Κατάλαβα, δεν σκαμπάζεις από βέσπα ε :p


Δεν είχα ποτέ βέσπα. Ούτε πατάω ποτέ πίσω φρένο, θα το βγάλω τελείως.

kostas777
24/02/2017, 13:20
Δεν είχα ποτέ. Ούτε πατάω ποτέ πισω φρένο, θα το βγάλω τελείως.

Σε ενημερώνω ότι το πίσω φρένο του CB-1 είναι τέλειο. Πραγματικά εντυπωσιακό το πως δουλεύει και ίσως να είναι το μοναδικό μηχανάκι στην ιστορία που έχει όντως πίσω φρένο.

Για το 954 δεν το συζητάμε, δεν έχει.

BLiTzER
24/02/2017, 13:22
Τώρα που έχω abs, θα βγάλω κι εγώ το πίσω φρένο, καθώς η μόνη του χρήση εμποδίζεται από το abs.

sniper
24/02/2017, 13:23
Σε ενημερώνω ότι το πίσω φρένο του CB-1 είναι τέλειο. Πραγματικά εντυπωσιακό το πως δουλεύει και ίσως να είναι το μοναδικό μηχανάκι στην ιστορία που έχει όντως πίσω φρένο.

.....

Ευχαριστώ για την ενημέρωση. Επιμένω να μην μου αρέσουν τα φρένα.

sniper
24/02/2017, 13:24
Τώρα που έχω abs, θα βγάλω κι εγώ το πίσω φρένο, καθώς η μόνη του χρήση εμποδίζεται από το abs.


Ε ναι, αν θες κωλιά/ντριφτ, άνοιξε το γκάζι... Γ Κ Α Ζ Ι. Σωτήριο.

Vice
24/02/2017, 13:50
379063

kostas777
24/02/2017, 13:56
379063

Ντάξει, τουλάχιστον κάνε μου χώρο να περάσω εμένα που έχω λεφτά για τακάκια

Vice
24/02/2017, 14:05
No Offence man, το ειδα ταιριαστό και το πόσταρα. Πέρνα ελεύθερα... :lol:

Ζεύκας
24/02/2017, 14:06
Εγώ έχω ένα κατά βάση οικονομικό μηχανάκι. Δεν μου επιτρέπει να πάω γρήγορα και όταν το προσπαθώ καίει. Όχι υπερβολικά αλλά ανεβάζει την κατανάλωση.

Αυτός με το πολύ δυνατό μηχανάκι θα κινηθεί με την ίδια κατανάλωση με μένα αν πάμε και οι δύο με τους δικούς μου γοργούς ρυθμούς και ελαααααχιστα παραπάνω αν πάμε με τους δικούς μου νορμάλ ρυθμούς!

Τώρα θα μου πεις, μα να έχεις 1000αρι και να σέρνεσαι με ταχύτητες μονοκύλινδρου? Ναι, αν δεν θέλεις να κάτσεις στην καφετέρια και δεν σε παίρνει να πας πολεμική βόλτα ναι θα το κάνεις! Δλδ αν είχες οικονομικό μηχανάκι που δεν θα μπορούσε να πάει γρήγορα θα πήγαινες βόλτα και τώρα με το 1000αρι δεν μπορείς να πας αργά? Δικαιολογίες, λέω εγώ!

Τα μεγάλα και τα δυνατά μηχανάκια καίνε τα άντερά τους όταν τα τρέχεις. Αν πας νορμάλ (όσο πάνε και τα οικονομικά μηχανάκια) η διαφορά είναι ανύπαρκτη ή αμελητέα!

Δες τι έγραψα σε προηγούμενες σελιδες για την διαφορά κατανάλωσης του δικού μου σε σύγκριση με ένα απ' τα πιο βενζινοβόρα και δυνατά μηχανάκια, το 990.

πολλά τα αν σουπιά αλλά η πραγματικότητα είναι λίγο διαφορετική. εξηγώ:


έστω ότι ταξιδεύεις μόνος σου

στην Α περίπτωση έχεις ένα χιλιάρι 140 άλογα. θες δεν θες θα το στίψεις γτ στα 120χλμ/ωρα το χιλιάρι είναι έτοιμο να πεθάνει από τη βαρεμάρα.
άρα βαράς καταναλώσεις 10λτ/100. άρα για μια απόσταση 300χλμ θα κάψει 30 λίτρα. (30λτ χ 1,5ε/λτ = 45ε)

στην Β περίπτωση έχεις ένα 600 μονοκύλινδρο 60 άλογα πχ. θες δεν θες θα πας το πολύ 130-140χλμ/ωρα άρα μιλάμε για τι καταναλώσεις; 6λτ/100;
άρα στα 300χλμ θα κάψει 18 λίτρα (18λτ χ 1,5ε/λτ = 27ε)

βάλε τώρα και την επιστροφή μιλάμε για ενάμιση ρεζερβουάρ επιπλέον που θα κάψει το 1000 σε σχέση με το 600.



τα ίδια μπορούν να ισχύσουν και για τα ανομοιογενή γκρουπάκια.

αυτός με το αδύναμο 600 θα πηγαίνει μέχρι 130 στην εθνική, στα στροφιλίκια δεν θα το πιέσει γτ έχει ένα αδύναμο μηχανάκι με μέτρια περιφερειακά
και δεν είναι οδηγός που θέλει να πιέζει το μηχανάκι

ο άλλος με το 1000 στην εθνική θα βαράει διακοσάρες+, στα στροφιλίκια το γκάζι θα είναι full throttle - fully closed. γτ έχει το μοτέρ με τις αλογάρες
γτ έχει το πλαίσιο, τα φρένα, τις αναρτήσεις και γουστάρει να το στίβει το μηχάνημα


αυτά σε γενικές γραμμές γτ υπάρχουν πολλοί που πάνε τάπα τα 600 και ξεφτιλίζουν μηχανάκια με διπλάσια άλογα. πχ ο daz
άλλοι τόσοι με 1000 που είναι τόσο κουλάδια που καλύτερα να το πουλήσουν και να πάρουν σκούτερ. πχ ο Zεύκας.



εν κατακλείδι, θεωρητικά στις ίδιες ταχύτητες πάνω κάτω ένα μηχανάκι με 70 άλογα μπορεί να έχει ίδια κατανάλωση με ένα άλλο με 140 άλογα.
στην πραγματικότητα όμως εξαρτάται από τον εκάστοτε οδηγό και πως θα χρησιμοποιήσει το γκάζι.

RaGe_Raptor
24/02/2017, 14:16
πολλά τα αν σουπιά αλλά η πραγματικότητα είναι λίγο διαφορετική. εξηγώ:


έστω ότι ταξιδεύεις μόνος σου

στην Α περίπτωση έχεις ένα χιλιάρι 140 άλογα. θες δεν θες θα το στίψεις γτ στα 120χλμ/ωρα το χιλιάρι είναι έτοιμο να πεθάνει από τη βαρεμάρα.
άρα βαράς καταναλώσεις 10λτ/100. άρα για μια απόσταση 300χλμ θα κάψει 30 λίτρα. (30λτ χ 1,5ε/λτ = 45ε)

στην Β περίπτωση έχεις ένα 600 μονοκύλινδρο 60 άλογα πχ. θες δεν θες θα πας το πολύ 130-140χλμ/ωρα άρα μιλάμε για τι καταναλώσεις; 6λτ/100;
άρα στα 300χλμ θα κάψει 18 λίτρα (18λτ χ 1,5ε/λτ = 27ε)

βάλε τώρα και την επιστροφή μιλάμε για ενάμιση ρεζερβουάρ επιπλέον που θα κάψει το 1000 σε σχέση με το 600.



τα ίδια μπορούν να ισχύσουν και για τα ανομοιογενή γκρουπάκια.

αυτός με το αδύναμο 600 θα πηγαίνει μέχρι 130 στην εθνική, στα στροφιλίκια δεν θα το πιέσει γτ έχει ένα αδύναμο μηχανάκι με μέτρια περιφερειακά
και δεν είναι οδηγός που θέλει να πιέζει το μηχανάκι

ο άλλος με το 1000 στην εθνική θα βαράει διακοσάρες+, στα στροφιλίκια το γκάζι θα είναι full throttle - fully closed. γτ έχει το μοτέρ με τις αλογάρες
γτ έχει το πλαίσιο, τα φρένα, τις αναρτήσεις και γουστάρει να το στίβει το μηχάνημα


αυτά σε γενικές γραμμές γτ υπάρχουν πολλοί που πάνε τάπα τα 600 και ξεφτιλίζουν μηχανάκια με διπλάσια άλογα. πχ ο daz
άλλοι τόσοι με 1000 που είναι τόσο κουλάδια που καλύτερα να το πουλήσουν και να πάρουν σκούτερ. πχ ο Zεύκας.



εν κατακλείδι, θεωρητικά στις ίδιες ταχύτητες πάνω κάτω ένα μηχανάκι με 70 άλογα μπορεί να έχει ίδια κατανάλωση με ένα άλλο με 140 άλογα.
στην πραγματικότητα όμως εξαρτάται από τον εκάστοτε οδηγό και πως θα χρησιμοποιήσει το γκάζι.

Παίρνεις ως δεδομένο την κατανάλωση του tuono για όλα τα 1000. Λάθος. :lol:

sapila racing
24/02/2017, 14:20
Ωραία λοιπόν, είχα στραβή δισκόπλακα,
μπλα μπλα μπλα...
Έχεις να προσθέσεις κάτι;

Μπα, οτι ηταν να πω το είπα.

sniper
24/02/2017, 14:21
Μπα, οτι ηταν να πω το είπα.

Άσχετε.

Ζεύκας
24/02/2017, 14:26
Παίρνεις ως δεδομένο την κατανάλωση του tuono για όλα τα 1000. Λάθος. :lol:

μαν μου ξαναδιάβασε την τελευταία πρόταση του σεντονιού

kostas777
24/02/2017, 14:43
Μπα, οτι ηταν να πω το είπα.

Εννοείται.

NIKOS.
24/02/2017, 15:13
ρε παιδιά ποτέ ανοιξα εγώ αυτό το θέμα και δεν θυμάμαι ???
μήπως υπνοβατω και έρχομαι το βράδυ και ποσταρω στο Moto.gr ?????

o teos
24/02/2017, 15:19
Το θεμα ανοιχτηκε εκ της διοικήσεως για να μη χαλαμε το αλλο που ποσταρες στην αρχη;)

daz
24/02/2017, 15:20
εν κατακλείδι, θεωρητικά στις ίδιες ταχύτητες πάνω κάτω ένα μηχανάκι με 70 άλογα μπορεί να έχει ίδια κατανάλωση με ένα άλλο με 140 άλογα.
στην πραγματικότητα όμως εξαρτάται από τον εκάστοτε οδηγό και πως θα χρησιμοποιήσει το γκάζι.

Δεν διαφωνώ κάπου σε όλα όσα έγραψες! (εκτός και αν δεν κατάλαβα κάτι καλά)!

Αυτό το τελευταίο είναι αυτό που λέω απ' την αρχή.

Φυσικα και εξαρτάται απ' τον οδηγό και τις διαθέσεις του! Αν κάτσεις όμως στο ήλιο να το κοιτάς θα είναι επιλογή και όχι από ανάγκη. Αν το κομπόδεμα είναι περιορισμένο, έχεις την επιλογή να πας κοντινή πολεμική ή μακρινή και ράθυμη. Και όταν σπάσεις τον κουμπαρά να πας και μια όπως παλιά!

Αν έχεις όμως το δικό μου μηχανάκι, όλες οι επιταχύνσεις μετά από στροφή θα είναι επιπέδου ΚΤΕΛ. Η μόνη σου επιλογή θα είναι αργά βαδίζω, ζωή κερδίζω! Το βρίσκεις λογικό να αλλάξεις μηχανάκι μη πάθουν τα νεύρα σου απ' τον καφέ?

Δλδ τι? Θα πάρεις cb500 και θα απολαμβάνεις τις βόλτες που δεν μπορούσες να πας με το 1000αρι λόγο κόστους? Με το 1000 θα βαριέσαι και με το 600αρι των 43ων μουλαριών θα το απολαμβάνεις? Και έπειτα η κατανάλωση εξαρτάται απ' τους ρυθμούς και τους ρυθμούς τους καθορίζει η διαδρομή. Υπάρχουν άπειρες διαδρομές που θα τις απολαύσεις με οποιοδήποτε πριόνι, χωρίς να κάψεις την βενζίνη του μήνα.

Αυτός που θα πάρει cb χρειάζεται ένα μεγάλο παπί.
Αυτός που θα πάρει vstrom γουστάρει δικάβαλα ταξιδάκια με προτεραιότητα την άνεση.
Αυτός που θα πάρει τενερέ γουστάρει φύση και να γυρίζει σπίτι του σκονισμένος.

Αυτός που έχει tuono δεν το πουλάει για να πάρει τενερέ ώστε να καίει λιγότερα και να πηγαίνει για ρομαντζάδες με τη φύση εκτός και αν του αρέσει ΚΑΙ αυτό.
Δεν το πουλάει για να πάρει vstrom, εκτός και αν η γυναίκα έχει βαρύ χέρι.
Δεν το πουλάει για να πάρει cb, εκτός και αν έχει τρελόχαρτο.

Αν δεν έχει κάποιος λεφτά για πολεμική βόλτα, εστιάζει αλλού και απολαμβάνει άλλου είδους βόλτα. Πολύ πιο απολαυστική απ' ότι με το cb και πολύ πιο κοντά στις προτιμήσεις του.

daz
24/02/2017, 15:27
ΒΤW το cb και το nc είναι λάθος να τα έχουμε στη συζήτηση. Δεν πρόκειται καν για μηχανές. Είναι σκουτερομηχανές ή αλλιώς μουλάρια πόλης με λίγο περισσότερες δυνατότητες από ένα σκούτερ.

Και για να μην παρεξηγηθώ, πολύ θα ήθελα να έχω οποιοδήποτε απ' αυτά! Όχι όμως στην θέση μιας οποιασδήποτε μηχανής. (ακόμα και της δικής μου)!

ggs
24/02/2017, 15:51
ΒΤW το cb και το nc είναι λάθος να τα έχουμε στη συζήτηση. Δεν πρόκειται καν για μηχανές. Είναι σκουτερομηχανές ή αλλιώς μουλάρια πόλης με λίγο περισσότερες δυνατότητες από ένα σκούτερ.

Και για να μην παρεξηγηθώ, πολύ θα ήθελα να έχω οποιοδήποτε απ' αυτά! Όχι όμως στην θέση μιας οποιασδήποτε μηχανής. (ακόμα και της δικής μου)!

Και κάπου πίσω από τις ψηλούς σφενδαμους, κρύβεται μια μικρή προκατάληψη.. :lol:

Ρε συ, έτσι όπως πάμε με το τι είναι μηχανή, θα καταλήξουμε να λέμε ότι πρέπει να είναι πάνω από 130 άλογα.. :lol:

daz
24/02/2017, 16:00
Και κάπου πίσω από τις ψηλούς σφενδαμους, κρύβεται μια μικρή προκατάληψη.. :lol:

Ρε συ, έτσι όπως πάμε με το τι είναι μηχανή, θα καταλήξουμε να λέμε ότι πρέπει να είναι πάνω από 130 άλογα.. :lol:

Ε μωρέ, υπερβολές!!!
Με ξέρεις τώρα!

Τρόπος του λέγειν, μια χαρά μηχανές είναι και αυτές!

Απλά στο βωμό της ευκολίας και της οικονομίας έχουν θυσιάσει πολλά! Δε βαριέσαι, όπως τη βρίσκει ο καθένας! Εξ' αλλου και 'γω τενερε έχω! :lol:

ggs
24/02/2017, 16:05
Ε μωρέ, υπερβολές!!!
Με ξέρεις τώρα!

Τρόπος του λέγειν, μια χαρά μηχανές είναι και αυτές!

Απλά στο βωμό της ευκολίας και της οικονομίας έχουν θυσιάσει πολλά! Δε βαριέσαι, όπως τη βρίσκει ο καθένας! Εξ' αλλου και 'γω τενερε έχω! :lol:

Αυτό είναι αλήθεια.
Φυσικά, υπάρχουν πλέον πολλοί σοβαροί οικονομικοί λόγοι που κάποιος θα πουλήσει ή θα καταθέσει πινακίδες σε ένα μεγάλο μηχανάκι γιατί δεν βγαίνει.
Συνήθως, οι άνθρωποι αυτοί, αν πάρουν άλλο, θα πάρουν κάτι οικονομικό και μτχ.

Υπάρχουν βέβαια και κάποιοι που πουλάνε μια μεγάλη μηχανή για να πάρουν μια άλλη μεγάλη καινούργια επειδή... καίει λιγότερο.. Αυτό νομίζω είναι χαζομάρα..

NIKOS.
24/02/2017, 17:48
Και κάπου πίσω από τις ψηλούς σφενδαμους, κρύβεται μια μικρή προκατάληψη.. :lol:

Ρε συ, έτσι όπως πάμε με το τι είναι μηχανή, θα καταλήξουμε να λέμε ότι πρέπει να είναι πάνω από 130 άλογα.. :lol:
ακριβώς ρε παιδιά δεν χρειαζετε κάποιος Ντε και καλά 130 άλογα για να χαρει την οδηγηση της μηχανής ...
το Rd 350 και αλλά αρχαία boldor 750/900 κλπ που είχαμε στην γενια μου και τα θεωρούσαμε τοπ ..
δεν είχανε τίποτα τρελούς ίππους...
οσο για nc μην σας ξεγέλασε οι λίγοι ίπποι και το dc-t σε κλειστά κομμάτια ένας γρήγορος οδηγός μπορεί να κάνει θαύματα .το cb500x όντως ειναι λίγο αδύναμο αλλά κατά τα αλλά μια χαρά μηχανάκι ειναι !!

τεσ,πα ...ολα καλά αρκεί ο καθένας να χαίρεται αυτό που εχει .

υ.γ το τηλ , της σούλας μόνο με δωροδοκία το δίνω ,..με κάνα κοψιδι κτλπ ..αχαχαχαχα