View Full Version : Απορία με ποσότητα παραφλουκιου.
Ρε σεις...όλα τα περίεργα σε μένα..άλλαξα σήμερα λάδια φίλτρα και παραφλου..το λοιπόν κανονικά τη διαδικασία 3 φορές flush με απιονισμενο και εξαερωση..περιμένω κρυώνει αδειάζω και ξεκινάω να βάζω παραφλου..πήρε 2.5lt μαζί με το δοχείο έκανα εξαερωση κανονικά..ακολουθεί διαδικασία εξαερωσης..βάζουμε το υγρό κουνάμε δεξιά αριστερά 2 -3 φορές ζουμπαμε τα κολαρα και συμπληρωνουμε
Βάζουμε μπρος δουλεύει δύο λεπτά τραβάμε 3-4 ξερογκαζιες και μόλις Οι φυσαλίδες σταματάνε προσθετουμε υλικό και κλείνουμε τάπα..Καλά μέχρι εδώ? Πήρα το μηχανάκι έκανα 2-3χλμ ανέβασε κανονικά θερμοκρασία το βεντιλατερ όλα κομπλέ...γυρνάω παρκάρω κρυώνει τσεκάρω πάλι στάθμη και ψυγείο και δοχείο κομπλέ........και διαβάζω στο μανιουαλ κακή του ώρα ότι παίρνει 3.2 lt το ρημάδι...Εγώ έβαλα 2.5lt..... τι παίχτηκε..πάει η βόλτα αύριο??πάμε για λύσιμο ξανά?
Είναι cbr 600rr 2006..παλιογερα τα φώτα σου και να δεις εγώ τι καλό παιδί που θα μαι δε θα τρολαρω ξανά.........Όσο γίνεται δηλαδης:p
μια χαρα ειναι απλα ποτε δεν βγαινει ολο το παραφλου,κραταει και μεσα το μοτερ καποια απο αυτα,αν θες να βαλεις και τα 3,2 τοτε πρεπει να λυσεις και αλλα πραγματα οπου δεν ειναι ευκολη δουλεια
dankannn
18/03/2017, 23:56
Φιλε μου δεν ξερω για το cbr600 rr αλλα στο δικο μου cbr600f πρεπει να αδιασεις και το μπλοκ των κυλινδρων.
Εχει μια εξτρα βιδα κατω απο την εξατμιση στα δεξια.
Αρα λογικα δεν εκανες σωστα την δουλεια και αφησες παλια υγρα μεσα.
Το είδα αυτό που λες...άκου τι γίνεται με την βίδα αυτή..είναι για να τα αδειάζεις χωρίς να κανεις όλη τη διαδικασία με την ανακύκλωση του ψυκτικού..δε γίνεται αφού το χώ αφήσει 3φορές και έχει κυκλοφορήσει το νερό πρώτα καθ μετά το νέο παραφλου να έχει κρατήσει κάπου παλιά υγρά..ειδικά αφού βγήκε καθαρό το νερό την τρίτη φορά..υπόψιν πάντα το άφηνα μέχρι βεντιλατερ να ανοίξει και τελείως ο θερμοστάτης...Έτσι όπως το λες είναι λες και έχει ένα μυστικό δοχείο που αδειάζει μόνο από κει :p
Σωστά?
panos_zip
19/03/2017, 09:12
Καλά τα λες
Συμφωνα με το μανιουαλ του 675, η βιδα αυτη ειναι για εξαέρωση. Δηλαδή έχεις γεμισει με παραφλου, και βαζεις μπρος, και λασκάρεις αυτη τη βιδα λιγο μεχρι να φυγει ολος ο αέρας και να τρέξει παραφλού.
Μήπως και για το δικό σου ειναι για κάτι τέτοιο?
0,7 λιτρα ειναι αρκετή διαφορά, για ξανακοιτα το για καλό και για κακό....
amyroukai
19/03/2017, 09:18
Όχι απαραίτητα. Μπορεί κάλλιστα η βίδα να είναι για να αδειάζεις ένα κομμάτι του κυκλώματος που είναι φτιαγμένο έτσι που δεν μπορεί να παρέχει φυσική ροή στα υγρά προς τα έξω. Το ότι "ξέπλυνες" το κύκλωμα μέχρι να δεις καθαρό νερό είναι καλό γιατί καθάρισες το παλιό υγρό και πιθανές επικαθήσεις στα τοιχώματα του κυκλώματος ψύξης. Αλλά τώρα επίσης είναι πιθανό να έχεις φτιάξει ενα μείγμα από νερό και παραφλού. Στην ουσία βέβαια δεν χάνεις και τίποτα (μαστροχαλαστής mode /on) απλά έχεις "χαλάσει" τα άκρα των θερμοκρασιών που πιάνει το ζμί. Αν δεν βαριέσαι κάνε ένα πείραμα και άδειασε τα υγρά σε καθαρό δοχείο (για να μην τα πετάξεις πάλι), άνοιξε και το βιδάκι και δες. Για να το γράφει η Χόνδα δεν μπορεί να είναι τόσο λάθος...
σπαμ ον
όχι σαν την απρίλια που σου λέει να μιζάρεις τον κινητήρα με το kill switch στο off μέχρι να βγάλει λάδι η αντλία λαδιού μέσα στο δοχείο του φίλτρου... ΠΡΙΝ βάλεις λάδι μέσα.
σπαμ οφφ.
Ναι ρε παναωτη αυτό λέω και εγώ..από εξάερωση είμαι κομπλέ υποτίθεται μιας και το άφησα και δούλεψε αρκετά και μετα ήταν κομπλέ αλλά και 700ml αέρας??δύσκολο..θα το βάλω να δουλέψει και θα λασκαρω ίσα που αλλά δε νομίζω να ναι από αυτό..:rolleyes:
Όχι απαραίτητα. Μπορεί κάλλιστα η βίδα να είναι για να αδειάζεις ένα κομμάτι του κυκλώματος που είναι φτιαγμένο έτσι που δεν μπορεί να παρέχει φυσική ροή στα υγρά προς τα έξω. Το ότι "ξέπλυνες" το κύκλωμα μέχρι να δεις καθαρό νερό είναι καλό γιατί καθάρισες το παλιό υγρό και πιθανές επικαθήσεις στα τοιχώματα του κυκλώματος ψύξης. Αλλά τώρα επίσης είναι πιθανό να έχεις φτιάξει ενα μείγμα από νερό και παραφλού. Στην ουσία βέβαια δεν χάνεις και τίποτα (μαστροχαλαστής mode /on) απλά έχεις "χαλάσει" τα άκρα των θερμοκρασιών που πιάνει το ζμί. Αν δεν βαριέσαι κάνε ένα πείραμα και άδειασε τα υγρά σε καθαρό δοχείο (για να μην τα πετάξεις πάλι), άνοιξε και το βιδάκι και δες. Για να το γράφει η Χόνδα δεν μπορεί να είναι τόσο λάθος...
σπαμ ον
όχι σαν την απρίλια που σου λέει να μιζάρεις τον κινητήρα με το kill switch στο off μέχρι να βγάλει λάδι η αντλία λαδιού μέσα στο δοχείο του φίλτρου... ΠΡΙΝ βάλεις λάδι μέσα.
σπαμ οφφ.
Χαχαχα ζητώ οι Ιταλοί ρε..το πα αυτό γιατί όταν κάνει κύκλωμα λογικά πάει παντού το παραφλου..αλλά θα τη λασκαρω να δω αν θα βγάλει αέρα, νερό ή κόκκινο ζουμί έτσι από περιέργεια τώρα.....Πρέπει να πάρω γυμνό αντέ λύσε τώρα 5πλαστικα για να φτάσω εκεί :bawl:
SHOOTER045
19/03/2017, 09:23
Φιλε μου δεν ξερω για το cbr600 rr αλλα στο δικο μου cbr600f πρεπει να αδιασεις και το μπλοκ των κυλινδρων.
Εχει μια εξτρα βιδα κατω απο την εξατμιση στα δεξια.
Αρα λογικα δεν εκανες σωστα την δουλεια και αφησες παλια υγρα μεσα.
Αυτη την βίδα μήπως αν την βγαλεις και πλαγιασεις το μηχανάκι δεξιά αδειάζει τελείως το κύκλωμα?
Το ΤΑ την έχει χαμηλα αριστερά, και στο πλαϊνό στάντ αδειάζει τελείως το κύκλωμα και πηρε όσο ακριβώς γράφει το μανιουαλ
Αυτη την βίδα μήπως αν την βγαλεις και πλαγιασεις το μηχανάκι δεξιά αδειάζει τελείως το κύκλωμα?
Το ΤΑ την έχει χαμηλα αριστερά, και στο πλαϊνό στάντ αδειάζει τελείως το κύκλωμα και πηρε όσο ακριβώς γράφει το μανιουαλ
Από κει έκανα όλη τη δουλειά..είναι η βίδα αποστραγγισης..Η άλλη που λενε τα παιδιά είναι στους λαιμόυς της εξάτμισης από πίσω..Πάντως την κάτω βίδα την άνοιξα μεχρι που έβγαλε κόκκινο ζουμί και έφυγε το νερό...ειδομεν...πάει η Επίδαυρος :bawl:
Τα ωραία νέα είναι ότι είδα πάλι δοχεία κλπ και δεν έχει κατεβάσει υγρό καθόλου...τα άσχημα νέα είναι ότι για να φτάσω τη βίδα πρέπει να λύσω τα πάντα όλα και να χαλαρώσω το ψυγείο...μαμαχοντα μ@μιεσ@ι
panos_zip
19/03/2017, 10:58
για να μην λυνεις αδικα
δεν κοιτάς το μανιουαλ τι γράφει?
κάπου θα σου έχει οδηγιες για αλλαγή παραφλου
Αν και με τοση διαφορά, και γω με τα κατσαβίδια στο χέρι θα ημουν!
Λοιποοον έπεσε εξαερωση ξανά...δεν πήρε σταγόνα πάραφλου..θερμοκρασία νορμάλ ανεβάζει μέχρι τους 80 πέφτει αμέσως στους 76-77 και μετά από λίγη ώρα ανεβάζει σταδιακά μέχρι το βεντίλατερ όπου ανοίγει στους 104 και πέφτει μπαμ στους 98...στάθμες κομπλέ...διαρροές καμιά..το αφήνω έτσι και η μΠαναγία μαζί μας..Θα το πάω μια βόλτα τώρα και όταν γυρίσω ειδομεν :D
Αν έχει δοχείο διαστολής γέμισε το Στο max και παρακολούθησε το . Αν το κύκλωμα θέλει συμπλήρωμα θα το πάρει απο εκεί
Πήγα τελικά Επίδαυρο όχι που θα το άφηνα..όλα μια χαρα..Ούτε περίεργες θερμοκρασίες ούτε τίποτα..Οπότε νόμίζω όλα κομπλε:)
Μπορει να εχεις και βουλωμενο ψυγειο δεν το βγαζεις μια να δεις?
Μπορει να εχεις και βουλωμενο ψυγειο δεν το βγαζεις μια να δεις?
Η συμβουλη της ημέρας ήταν αυτη:p.....Ναι είναι βουλωμένο και όλα δουλεύουν ρολόι..πάω να το ξηλωσω :D
Πήγα τελικά Επίδαυρο όχι που θα το άφηνα..όλα μια χαρα..Ούτε περίεργες θερμοκρασίες ούτε τίποτα..Οπότε νόμίζω όλα κομπλε:)
Το πολύ να γίνει το teos cbr. ...:D
Το πολύ να γίνει το teos cbr. ...:D
Είσαι πολύ καθίκι............αλλά ναι μωρέ σιγά μετά ασορτί με μένα και αυτο:bawl:
Μανολης67
19/03/2017, 19:19
Υποψιάζομαι ότι έκανες την διαδικασία με ζεστό μηχανάκι.....το καλύτερο ειναι η αλλαγή να γίνεται πρωι ΠΡΙΝ το ανάψεις καθόλου και ξεμπερδεύεις....
Εν πάσει περιπτωσει για την εξαέρωση αστο ώρα πολύ ρελαντί...μεχρι να ανάψει το βεντιλατέρ λέει..και αυτό μπορεί να πάρει ώρα.....
Το εκανα μετα απο κανα δυορακι που το χα σβησει..παιζει διαφορα για καποιο λογο??
στο ειπα απο την αρχη,καποιο κραταει μεσα αναγκαστικα αν θες να βγει ολο πρεπει να βγαλεις τις ταπες απο το μπλοκ το οποιο δεν στο συνιστω,θυμησου οτι αν η χοντα λεει οτι παιρνει 3 λιτρα σημαινει μετα απ αποσυναρμολογηση του κινητηρα δηλαδη να στο πω χοντρα αν εχει βαρεσει μπιελακαι λυσεις το μοτερ μετα θα παρει 3 λιτρα,απο αλλαγη σε αλλαγη ποτε δεν θα παρει 3 λιτρα,παντα θα παιρνει λιγοτερο.
μια χαρα ειναι η ποσοτητα που εβαλες μην αγχωνεσε,αλλαζε τα καθε 2 χρονια και δεν θα εχεις ποτε προβλημα
dankannn
20/03/2017, 11:08
Εγώ φίλε στο έγραψα επάνω , απλα δεν έκανες σωστά την δουλεια.
Αν έχεις το cbr600 rr 2005-2006 είναι όπως στα έγραψα επανω, δες και τις photo.
Tα πράγματα είναι άπλα , όπως και τα βήματα.
Πάντα κρύο το moter.
1. Ανοίγουμε την τάπα του ψυγείου
2. Ξεβιδώνουμε την βίδα από την αντλία του νερού + το μπλοκ των κυλίνδρων.
Εγώ βγάζω και το κάτω κολάρο για αν αδειάσουν γρήγορα τα υγρά.
3. Ανοίγουμε την τάπα από το δοχείο διαστολής και κατεβάζουμε το σωληνάκι για να αδειάσει και από εκεί το υγρό.
Και πάμε ανάποδα , θα πάρει ακριβός όσα λέει 3.2 ( συνολο ψυγειο και δοχείο διαστολής )
Τώρα εσύ αν έπλυνες το σύστημα σου έβαλες 2.5 lt paraflu και αφησε μεσα 0,7 lt νερο.
Αυτά από μένα
Το κατεβασα το μανιουαλ..τα εκανα ολα εκτος απο τη βιδα στας εξατμισεις απο πισω..χμμ δηλαδη ας ουμε παιζει να χει κρατησει 0.7λτ νερο απιονισμενο στον κυλινδρο??τωρα ειναι αργα..εχουν γινει ολα ενα αν το καταλαβα καλα εφοσον κυκλοφόρησε το παραφλου παντου..σωστα?
Χμμ αρα το μιγμα απλα απο 50-50 που ηταν εγινε 40-60 παραφλου νερο χοντρικα χοντρικα..σωστα?
dankannn
20/03/2017, 11:24
Το κατεβασα το μανιουαλ..τα εκανα ολα εκτος απο τη βιδα στας εξατμισεις απο πισω..χμμ δηλαδη ας ουμε παιζει να χει κρατησει 0.7λτ νερο απιονισμενο στον κυλινδρο??τωρα ειναι αργα..εχουν γινει ολα ενα αν το καταλαβα καλα εφοσον κυκλοφόρησε το παραφλου παντου..σωστα?
Χμμ αρα το μιγμα απλα απο 50-50 που ηταν εγινε 40-60 παραφλου νερο χοντρικα χοντρικα..σωστα?
Αν το εφτιαξες εσυ το μιγμα το αφηνεις εως εχει , δεν υπαρχει προβλημα με αυτη την διαφορα.
Και για ελλαδα ειτε αγοραζεις ετοιμο paraflu η αν το φτιαξεις τοτε καλυτερα 40 % paraflu 60 % απιονισμενο νερο.
Oχι ηταν έτοιμο 50-50..motul motocool factory line το κοκκινο το προστυχο:bawl: παιζει να εχω θεμα για το καλοκαιρι? μιας και δεν περισσεύει χρονος για αρκετο καιρο για να ξανα κανω τη διαδικασια αλλιως αναγκαστικα θα πρεπει να την κανω ενα απογευμα-βραδυ:facepalm:
dankannn
20/03/2017, 11:59
Oχι ηταν έτοιμο 50-50..motul motocool factory line το κοκκινο το προστυχο:bawl: παιζει να εχω θεμα για το καλοκαιρι? μιας και δεν περισσεύει χρονος για αρκετο καιρο για να ξανα κανω τη διαδικασια αλλιως αναγκαστικα θα πρεπει να την κανω ενα απογευμα-βραδυ:facepalm:
Τι να σου πω , τα ετοιμα λενε να μην τα βαζουμε μαζι με απιονοσμενο νερο.
Δε νομιζω να παθει κατι.ισα ισα που σαν απαγωγη θερμοτητας θα ναι καλυτερο:p(λεμε καμια μαλακια να χρυσοσουμε το χαπι μην λυνουμε παλι)απλα νομιζω χανει απο την μεγιστη μικροτερη θερμοκρασια σαν αντιψυκτικο..ρε παλιογερα που εισαι και δε μιλας οταν χρειαζεσαι??τοσο πλεξιμο επεσε πια?:D
Θεέ και εγώ 50-50 τα φτιάχνω αλλά τα ατμιζω δε τα ρίχνω στη μηχανή.
Θεέ και εγώ 50-50 τα φτιάχνω αλλά τα ατμιζω δε τα ρίχνω στη μηχανή.
Χαχαχαχα να σε δωκω ματια μου να το καπνισεις που ναι και ωραιο χρωματακι να κανεις κεφαλακι να πεσει και η θερμοκρασια:bawl:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.