Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 32

Θέμα: Απορία με ποσότητα παραφλουκιου.

  1. #1
    Το χεις??το χωωω.. Το avatar του/της o teos
    Moderator
    Εγγραφή
    11/11/2009
    Μηνύματα
    3.658

    Απορία με ποσότητα παραφλουκιου.

    Ρε σεις...όλα τα περίεργα σε μένα..άλλαξα σήμερα λάδια φίλτρα και παραφλου..το λοιπόν κανονικά τη διαδικασία 3 φορές flush με απιονισμενο και εξαερωση..περιμένω κρυώνει αδειάζω και ξεκινάω να βάζω παραφλου..πήρε 2.5lt μαζί με το δοχείο έκανα εξαερωση κανονικά..ακολουθεί διαδικασία εξαερωσης..βάζουμε το υγρό κουνάμε δεξιά αριστερά 2 -3 φορές ζουμπαμε τα κολαρα και συμπληρωνουμε
    Βάζουμε μπρος δουλεύει δύο λεπτά τραβάμε 3-4 ξερογκαζιες και μόλις Οι φυσαλίδες σταματάνε προσθετουμε υλικό και κλείνουμε τάπα..Καλά μέχρι εδώ? Πήρα το μηχανάκι έκανα 2-3χλμ ανέβασε κανονικά θερμοκρασία το βεντιλατερ όλα κομπλέ...γυρνάω παρκάρω κρυώνει τσεκάρω πάλι στάθμη και ψυγείο και δοχείο κομπλέ........και διαβάζω στο μανιουαλ κακή του ώρα ότι παίρνει 3.2 lt το ρημάδι...Εγώ έβαλα 2.5lt..... τι παίχτηκε..πάει η βόλτα αύριο??πάμε για λύσιμο ξανά?
    Είναι cbr 600rr 2006..παλιογερα τα φώτα σου και να δεις εγώ τι καλό παιδί που θα μαι δε θα τρολαρω ξανά.........Όσο γίνεται δηλαδης
    Throttle that mysterious friend of ours

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της tuning
    Εγγραφή
    17/03/2014
    Μηνύματα
    111
    μια χαρα ειναι απλα ποτε δεν βγαινει ολο το παραφλου,κραταει και μεσα το μοτερ καποια απο αυτα,αν θες να βαλεις και τα 3,2 τοτε πρεπει να λυσεις και αλλα πραγματα οπου δεν ειναι ευκολη δουλεια

  3. #3
    Φιλε μου δεν ξερω για το cbr600 rr αλλα στο δικο μου cbr600f πρεπει να αδιασεις και το μπλοκ των κυλινδρων.
    Εχει μια εξτρα βιδα κατω απο την εξατμιση στα δεξια.
    Αρα λογικα δεν εκανες σωστα την δουλεια και αφησες παλια υγρα μεσα.
    Dankannn

    CBR 600F THE BEST

  4. #4
    Έτσι τα φτιάχνουν τώρα Το avatar του/της 7Tolis
    Εγγραφή
    26/06/2014
    Μηνύματα
    3.863
    Ένας Dalt0n γενννιέται..
    Φίου φίου φι φι φίου

  5. #5
    Το χεις??το χωωω.. Το avatar του/της o teos
    Moderator
    Εγγραφή
    11/11/2009
    Μηνύματα
    3.658
    daltoteos τολη
    Throttle that mysterious friend of ours

  6. #6
    Το χεις??το χωωω.. Το avatar του/της o teos
    Moderator
    Εγγραφή
    11/11/2009
    Μηνύματα
    3.658
    Το είδα αυτό που λες...άκου τι γίνεται με την βίδα αυτή..είναι για να τα αδειάζεις χωρίς να κανεις όλη τη διαδικασία με την ανακύκλωση του ψυκτικού..δε γίνεται αφού το χώ αφήσει 3φορές και έχει κυκλοφορήσει το νερό πρώτα καθ μετά το νέο παραφλου να έχει κρατήσει κάπου παλιά υγρά..ειδικά αφού βγήκε καθαρό το νερό την τρίτη φορά..υπόψιν πάντα το άφηνα μέχρι βεντιλατερ να ανοίξει και τελείως ο θερμοστάτης...Έτσι όπως το λες είναι λες και έχει ένα μυστικό δοχείο που αδειάζει μόνο από κει
    Σωστά?
    Throttle that mysterious friend of ours

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panos_zip
    Εγγραφή
    01/02/2012
    Μηνύματα
    795
    Καλά τα λες
    Συμφωνα με το μανιουαλ του 675, η βιδα αυτη ειναι για εξαέρωση. Δηλαδή έχεις γεμισει με παραφλου, και βαζεις μπρος, και λασκάρεις αυτη τη βιδα λιγο μεχρι να φυγει ολος ο αέρας και να τρέξει παραφλού.
    Μήπως και για το δικό σου ειναι για κάτι τέτοιο?
    0,7 λιτρα ειναι αρκετή διαφορά, για ξανακοιτα το για καλό και για κακό....

  8. #8
    Όχι απαραίτητα. Μπορεί κάλλιστα η βίδα να είναι για να αδειάζεις ένα κομμάτι του κυκλώματος που είναι φτιαγμένο έτσι που δεν μπορεί να παρέχει φυσική ροή στα υγρά προς τα έξω. Το ότι "ξέπλυνες" το κύκλωμα μέχρι να δεις καθαρό νερό είναι καλό γιατί καθάρισες το παλιό υγρό και πιθανές επικαθήσεις στα τοιχώματα του κυκλώματος ψύξης. Αλλά τώρα επίσης είναι πιθανό να έχεις φτιάξει ενα μείγμα από νερό και παραφλού. Στην ουσία βέβαια δεν χάνεις και τίποτα (μαστροχαλαστής mode /on) απλά έχεις "χαλάσει" τα άκρα των θερμοκρασιών που πιάνει το ζμί. Αν δεν βαριέσαι κάνε ένα πείραμα και άδειασε τα υγρά σε καθαρό δοχείο (για να μην τα πετάξεις πάλι), άνοιξε και το βιδάκι και δες. Για να το γράφει η Χόνδα δεν μπορεί να είναι τόσο λάθος...

    σπαμ ον
    όχι σαν την απρίλια που σου λέει να μιζάρεις τον κινητήρα με το kill switch στο off μέχρι να βγάλει λάδι η αντλία λαδιού μέσα στο δοχείο του φίλτρου... ΠΡΙΝ βάλεις λάδι μέσα.
    σπαμ οφφ.

  9. #9
    Το χεις??το χωωω.. Το avatar του/της o teos
    Moderator
    Εγγραφή
    11/11/2009
    Μηνύματα
    3.658
    Ναι ρε παναωτη αυτό λέω και εγώ..από εξάερωση είμαι κομπλέ υποτίθεται μιας και το άφησα και δούλεψε αρκετά και μετα ήταν κομπλέ αλλά και 700ml αέρας??δύσκολο..θα το βάλω να δουλέψει και θα λασκαρω ίσα που αλλά δε νομίζω να ναι από αυτό..
    Throttle that mysterious friend of ours

  10. #10
    Το χεις??το χωωω.. Το avatar του/της o teos
    Moderator
    Εγγραφή
    11/11/2009
    Μηνύματα
    3.658
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Όχι απαραίτητα. Μπορεί κάλλιστα η βίδα να είναι για να αδειάζεις ένα κομμάτι του κυκλώματος που είναι φτιαγμένο έτσι που δεν μπορεί να παρέχει φυσική ροή στα υγρά προς τα έξω. Το ότι "ξέπλυνες" το κύκλωμα μέχρι να δεις καθαρό νερό είναι καλό γιατί καθάρισες το παλιό υγρό και πιθανές επικαθήσεις στα τοιχώματα του κυκλώματος ψύξης. Αλλά τώρα επίσης είναι πιθανό να έχεις φτιάξει ενα μείγμα από νερό και παραφλού. Στην ουσία βέβαια δεν χάνεις και τίποτα (μαστροχαλαστής mode /on) απλά έχεις "χαλάσει" τα άκρα των θερμοκρασιών που πιάνει το ζμί. Αν δεν βαριέσαι κάνε ένα πείραμα και άδειασε τα υγρά σε καθαρό δοχείο (για να μην τα πετάξεις πάλι), άνοιξε και το βιδάκι και δες. Για να το γράφει η Χόνδα δεν μπορεί να είναι τόσο λάθος...

    σπαμ ον
    όχι σαν την απρίλια που σου λέει να μιζάρεις τον κινητήρα με το kill switch στο off μέχρι να βγάλει λάδι η αντλία λαδιού μέσα στο δοχείο του φίλτρου... ΠΡΙΝ βάλεις λάδι μέσα.
    σπαμ οφφ.
    Χαχαχα ζητώ οι Ιταλοί ρε..το πα αυτό γιατί όταν κάνει κύκλωμα λογικά πάει παντού το παραφλου..αλλά θα τη λασκαρω να δω αν θα βγάλει αέρα, νερό ή κόκκινο ζουμί έτσι από περιέργεια τώρα.....Πρέπει να πάρω γυμνό αντέ λύσε τώρα 5πλαστικα για να φτάσω εκεί
    Throttle that mysterious friend of ours

  11. #11
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dankannn Προβολή μηνύματος
    Φιλε μου δεν ξερω για το cbr600 rr αλλα στο δικο μου cbr600f πρεπει να αδιασεις και το μπλοκ των κυλινδρων.
    Εχει μια εξτρα βιδα κατω απο την εξατμιση στα δεξια.
    Αρα λογικα δεν εκανες σωστα την δουλεια και αφησες παλια υγρα μεσα.
    Αυτη την βίδα μήπως αν την βγαλεις και πλαγιασεις το μηχανάκι δεξιά αδειάζει τελείως το κύκλωμα?
    Το ΤΑ την έχει χαμηλα αριστερά, και στο πλαϊνό στάντ αδειάζει τελείως το κύκλωμα και πηρε όσο ακριβώς γράφει το μανιουαλ

  12. #12
    Το χεις??το χωωω.. Το avatar του/της o teos
    Moderator
    Εγγραφή
    11/11/2009
    Μηνύματα
    3.658
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SHOOTER045 Προβολή μηνύματος
    Αυτη την βίδα μήπως αν την βγαλεις και πλαγιασεις το μηχανάκι δεξιά αδειάζει τελείως το κύκλωμα?
    Το ΤΑ την έχει χαμηλα αριστερά, και στο πλαϊνό στάντ αδειάζει τελείως το κύκλωμα και πηρε όσο ακριβώς γράφει το μανιουαλ
    Από κει έκανα όλη τη δουλειά..είναι η βίδα αποστραγγισης..Η άλλη που λενε τα παιδιά είναι στους λαιμόυς της εξάτμισης από πίσω..Πάντως την κάτω βίδα την άνοιξα μεχρι που έβγαλε κόκκινο ζουμί και έφυγε το νερό...ειδομεν...πάει η Επίδαυρος
    Throttle that mysterious friend of ours

  13. #13
    Το χεις??το χωωω.. Το avatar του/της o teos
    Moderator
    Εγγραφή
    11/11/2009
    Μηνύματα
    3.658
    Τα ωραία νέα είναι ότι είδα πάλι δοχεία κλπ και δεν έχει κατεβάσει υγρό καθόλου...τα άσχημα νέα είναι ότι για να φτάσω τη βίδα πρέπει να λύσω τα πάντα όλα και να χαλαρώσω το ψυγείο...μαμαχοντα μ@μιεσ@ι
    Throttle that mysterious friend of ours

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panos_zip
    Εγγραφή
    01/02/2012
    Μηνύματα
    795
    για να μην λυνεις αδικα
    δεν κοιτάς το μανιουαλ τι γράφει?
    κάπου θα σου έχει οδηγιες για αλλαγή παραφλου

    Αν και με τοση διαφορά, και γω με τα κατσαβίδια στο χέρι θα ημουν!
    - Triumph Daytona 675 (Track Bike)
    - Ducati Multistrada 1200s
    - IMR Corse 190RR

  15. #15
    Το χεις??το χωωω.. Το avatar του/της o teos
    Moderator
    Εγγραφή
    11/11/2009
    Μηνύματα
    3.658
    Λοιποοον έπεσε εξαερωση ξανά...δεν πήρε σταγόνα πάραφλου..θερμοκρασία νορμάλ ανεβάζει μέχρι τους 80 πέφτει αμέσως στους 76-77 και μετά από λίγη ώρα ανεβάζει σταδιακά μέχρι το βεντίλατερ όπου ανοίγει στους 104 και πέφτει μπαμ στους 98...στάθμες κομπλέ...διαρροές καμιά..το αφήνω έτσι και η μΠαναγία μαζί μας..Θα το πάω μια βόλτα τώρα και όταν γυρίσω ειδομεν
    Throttle that mysterious friend of ours

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Leovince X3 σε FMX απορία με τους σιγαστήρες...
    από baraca στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 17/09/2009, 16:12
  2. Απορία με το τσοκ αέρος...
    από paris13 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 27
    Τελευταίο μήνυμα: 20/11/2007, 11:53
  3. ΑΠΟΡΙΑ ΜΕ ΤΟ Fz1 06 07
    από gtsagas στο forum Yamaha Fazer
    Απαντήσεις: 24
    Τελευταίο μήνυμα: 06/08/2007, 18:11
  4. Απορια με αριθμο πλαισιου
    από medieval στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 13/01/2007, 12:08
  5. απορια με z750
    από gourtz στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 56
    Τελευταίο μήνυμα: 04/02/2006, 23:55

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF