Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 28

Θέμα: Απορία με το τσοκ αέρος...

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    06/09/2007
    Μηνύματα
    221

    Απορία με το τσοκ αέρος...

    Το πρωί με το κρύο συνήθως βάζουμε μπροστά με το τσοκ τραβηγμένο, σωστά.? Ε..! Λοιπόν αυτό στο δικό μου δεν παίζει γιατί αν τραβήξω το τσοκ θα σβήσει ενώ δίχως τσοκ εκτός του ότι παίρνει με την πρώτη δουλεύει σωστά και απλά αν κάνει πολύ κρύο το ρελαντί τα πρώτα δευτερόλεπτα θα είναι χαμηλό με κίνδυνο να σβήσει οπότε θέλει μια μικρή βοήθεια με το γκάζι για 30-40 δευτερόλεπτα και μετά κρατάει το ρελαντί χαμηλά στην αρχή και κανονικά στις σωστές στροφές σε λίγο.
    Η απορία μου είναι γιατί δεν μπορώ να κάνω χρήση του τσοκ σαν να μου είναι αχρείαστο.
    Για όποια βοήθεια ευχαριστώ εκ των προτέρων.
    Panatha

  2. #2
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/05/2003
    Μηνύματα
    605
    Να μας ελεγες και τι ειναι...

    Λογικα κατι ισως εχει βουλωσει στο καρμπ...

  3. #3
    καλύτερος ! Το avatar του/της Nikoskazer2000
    Εγγραφή
    24/08/2005
    Μηνύματα
    1.329

    Re: Απορία με το τσοκ αέρος...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από paris13
    Το πρωί με το κρύο συνήθως βάζουμε μπροστά με το τσοκ τραβηγμένο, σωστά.? Ε..! Λοιπόν αυτό στο δικό μου δεν παίζει γιατί αν τραβήξω το τσοκ θα σβήσει ενώ δίχως τσοκ εκτός του ότι παίρνει με την πρώτη δουλεύει σωστά και απλά αν κάνει πολύ κρύο το ρελαντί τα πρώτα δευτερόλεπτα θα είναι χαμηλό με κίνδυνο να σβήσει οπότε θέλει μια μικρή βοήθεια με το γκάζι για 30-40 δευτερόλεπτα και μετά κρατάει το ρελαντί χαμηλά στην αρχή και κανονικά στις σωστές στροφές σε λίγο.
    Η απορία μου είναι γιατί δεν μπορώ να κάνω χρήση του τσοκ σαν να μου είναι αχρείαστο.
    Για όποια βοήθεια ευχαριστώ εκ των προτέρων.
    Το να "ανοίξεις" το τσόκ σημαίνει οτι θα κλείσεις κατα πολύ την παροχή αέρα και θα κάνει το μίγμα πιο πλούσιο σε βενζίνη. Αυτό για λίγο θα σε βοηθήσει αν και δεν είναι σωστό γιατί δεν υπάρχει σωστή αναλογία αέρας/βενζίνα.

    Αυτό που σου συμβαίνει σημαίνει οτι το μίγμα σου είναι σωστό. Απλά χρειάζεσαι λίγο παραπάνω ρελαντί αν βιάζεσαι ή απλά να κάνεις λίγο υπομονή (οπως πολύ σωστά κάνεις) ώσπου να ζεσταθεί ο κινητήρας.

    Ορκισμένος σιδερόκωλος!

  4. #4
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696

    Re: Απορία με το τσοκ αέρος...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από paris13
    Η απορία μου είναι γιατί δεν μπορώ να κάνω χρήση του τσοκ σαν να μου είναι αχρείαστο.
    Ίσως γιατί το μίγμα σου είναι ήδη υπερ-πλούσιο ...???
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  5. #5
    καλύτερος ! Το avatar του/της Nikoskazer2000
    Εγγραφή
    24/08/2005
    Μηνύματα
    1.329

    Re: Re: Απορία με το τσοκ αέρος...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Ίσως γιατί το μίγμα σου είναι ήδη υπερ-πλούσιο ...???
    Μα άμα το μείγμα του ηταν υπερπλούσιο μετά απο λιγάκι το μηχανάκι δε θα "τραβούσε" και με το που θα σταμάταγε θα βρωμούσε βεζινέα (και θα έσβηνε) ;



    (μπαμπά μη με παρεξηγείς είχα πλύ καιρό να πιω και δε μπαω καλά)
    Ορκισμένος σιδερόκωλος!

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.057

    Re: Re: Re: Απορία με το τσοκ αέρος...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikoskazer2000
    Μα άμα το μείγμα του ηταν υπερπλούσιο μετά απο λιγάκι το μηχανάκι δε θα "τραβούσε" και με το που θα σταμάταγε θα βρωμούσε βεζινέα (και θα έσβηνε) ;



    (μπαμπά μη με παρεξηγείς είχα πλύ καιρό να πιω και δε μπαω καλά)


    Αν το μίγμα του δεν ήταν υπερπλούσιο δεν θα δούλευε κρύο.
    Και με υπερ πλούσιο μια χαρά πάει το μηχανάκι.
    Εγώ συνήθως τα πρωινά ,αν δώ και δεν τραβάει ψηλά και ψιλοδιστάζει σαν να πνίγεται κοντά στην τελική κλείνω το τσόκ και στρώνει.

  7. #7
    καλύτερος ! Το avatar του/της Nikoskazer2000
    Εγγραφή
    24/08/2005
    Μηνύματα
    1.329
    Εγω πάλι εχω το τσοκ για εγκυκλοπεδικούς λόγους :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    Ορκισμένος σιδερόκωλος!

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.057
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikoskazer2000
    Εγω πάλι εχω το τσοκ για εγκυκλοπεδικούς λόγους :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    Τώρα βέβαια δεν έχει κάνει και κανα κρύο της προκοπής.

  9. #9
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    20/08/2003
    Μηνύματα
    362

    χμμμ

    αν ανοιξεις το τσοκ θα σβησει?
    μα αν εχει παρει μπρος τι το χρειαζεσαι το τσοκ

    παντως σε ενα μηχανακι που ειχα παλαιοτερα δεν ηθελε τερμα το τσοκ σχεδον 3/4 και καθολου γκαζι
    στο cb το χρειαστηκα μονο 1-2 φορες τερμα ανοιγμα και παιρνει αμεσως,χωρις γκαζι

    και στο virago τα ιδια που εχω...

  10. #10
    ...και γυμνιστής Το avatar του/της odt
    Εγγραφή
    24/05/2006
    Μηνύματα
    824
    Σου σβήνει γιατί είναι αρκετά πλούσιο το μείγμα για το κρύο που έχει κάνει (ή που δεν έχει κάνει, εξαρτάται πως το βλέπεις) και μόλις ανοίγεις το τσόκ, γίνεται...υπερπλούσιο ....

    Δοκίμασε το μία μέρα που θα έχει πολύ κρύο....να δεις που θα δουλέψει σωστά...
    Εισαι σωστος μοτοσυκλετιστής...
    …αν
    Τα προφυλακτικά που χρησιμοποιείς ειναι δίγομα , σκληρά στο κέντρο και μαλακά στα πλάγια
    Βρέθηκε πένσα, παρακαλείται ο κάτοχος να επικοινωνήσει με πμ :a29:

    Pics


  11. #11
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    06/09/2007
    Μηνύματα
    221
    Έχετε δίκιο ότι πρέπει να έχω πλούσιο μίγμα γιατί μερικές φορές σε κάποιο φανάρι π.χ. μου μυρίζει βενζίνη αλλά όχι πάντα. Πάντως πρόβλημα γενικότερα δεν έχω το μηχανάκι πάει πολύ καλά θα έλεγα και δεν μου καίει πολύ βενζίνη, ίσως και γι' αυτό δεν κάθομαι να ασχοληθώ με τα καρμπιρατέρ αλλά μιας και το συνειδητοποιώ μήπως μπορεί να γίνει κάποια ζημιά από πλούσιο μίγμα..? Το εν λόγο μηχανάκι είναι ένα CB400 SF που απ' όσο ξέρω γενικά δεν έχει προβλήματα.
    Να συμπληρώσω δίχως ελπίζω να φάω ξύλο ότι η μόνη (ίσως μεγάλη) παραφωνία είναι ότι όταν αγόρασα την μηχανή μέχρι και τώρα φοράει ένα χταπόδι από μάλλον 750cc .. Καλά μην βαράτε, έχω αγοράσει ένα μαμά αλλά ψάχνω ένα καλό και χμμ φτηνό τελικό για να τα βάλω επάνω. Πάντως εκτός του ότι είναι λίγο ποιο ψιλά η ροπή από εκεί που θα έπρεπε να έρχεται κατά τα άλλα πάει πολύ καλά θα έλεγα. Τώρα εσείς αν ξέρετε θα μου πείτε αν μπορεί να πάθει κάτι. Ο μηχανικός μου με διαβεβαιώνει πως όχι. Έτσι συνοπτικά έχω (-) πολλαπλή από μεγαλύτερου κυβισμού μηχανή, έχω ψιλότερα την ροπή, έχω και πλούσιο μίγμα αφού μερικές φορές μου μυρίζει βενζίνη. Έχω (+) πολύ καλή ακουστικά και ουσιαστική λειτουργία τα π.χ. 12000+ στροφές με το που πιάσει ροπή τις ανεβάζει στο φτερό.. και το πρωί είναι τσακμάκι αφού παίρνει με την πρώτη, ίσα που θα ακουμπήσω την μίζα. Ευχαριστώ εκ των προτέρων για όποια βοήθεια.

    Υ.Γ Τώρα που κάνει πολύ κρύο πάλι το τσοκ είναι αχρείαστο. (Το γράφω για τον φίλο odt) που μου προτείνει κρύο πρωινό.

    Υ.Γ 2 Να συμπληρώσω ότι το χταπόδι δεν προϋπήρχε της αγοράς αλλά το προτίμησα γιατί αυτή που είχε πριν (η μαμά) ήταν σε κακά χάλια από πέσιμο. Το αγόρασα από γνωστό που το πρόσεχε σαν τα μάτια του, οικογενειάρχη που με την πρώτη σούπα (αυτή και μικρή) είπε δεν ξανά καβαλάει μηχανή και την πήρα εγώ. Όλη η ζημιά το μπροστινό φανάρι, ένα φλας, και το ...χταπόδι. Έτσι έβαλα αυτό του μάστορα δίχως χρήματα (σαν δανικό) μέχρι να βρω ένα. Το βρήκα, το γυάλισα ...μια εβδομάδα έτριβα και τα παρακάτω τα ξέρετε. Όλα αυτά τα γράφω για να δικαιολογηθώ για το χταπόδι από μεγαλύτερο μοντέλο...
    Panatha

  12. #12
    Το τσοκ θα το χρειαστείς όταν θα έχουμε χειμώνα,τώρα έχουμε ακόμα Μάιο
    Fortis Fortuna Adiuvat

  13. #13
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    06/09/2007
    Μηνύματα
    221
    Αρχικά δημιουργήθηκε από project.breeze
    Το τσοκ θα το χρειαστείς όταν θα έχουμε χειμώνα,τώρα έχουμε ακόμα Μάιο
    Αυτό αλήθεια δεν το κατάλαβα...
    Panatha

  14. #14
    Αρχικά δημιουργήθηκε από paris13
    Αυτό αλήθεια δεν το κατάλαβα...


    Νοέμβριος με 15-17 βαθμούς κελσίου μάλλον δεν είναι νοέμβριος,πιο πολύ θυμίζει αρχές Μαϊου
    Fortis Fortuna Adiuvat

  15. #15
    και γ@μω τα μελη Το avatar του/της xampos
    Εγγραφή
    11/03/2007
    Μηνύματα
    1.734
    Αρχικά δημιουργήθηκε από paris13
    Αυτό αλήθεια δεν το κατάλαβα...
    ειναι δυσκολη η περιπτωση του :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Πρόβλημα με το τσοκ! (CBF-600)
    από arisp στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 23
    Τελευταίο μήνυμα: 09/04/2010, 22:53
  2. f650gs προβλημα με το τσοκ
    από scorpion13 στο forum BMW
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 02/03/2009, 04:02
  3. Δουλεύει μόνο με το τσοκ.
    από notakos600 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 29/07/2008, 13:48
  4. ΑΠΟΡΙΑ ΜΕ ΤΟ Fz1 06 07
    από gtsagas στο forum Yamaha Fazer
    Απαντήσεις: 24
    Τελευταίο μήνυμα: 06/08/2007, 18:11

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF