Το πρωί με το κρύο συνήθως βάζουμε μπροστά με το τσοκ τραβηγμένο, σωστά.? Ε..! Λοιπόν αυτό στο δικό μου δεν παίζει γιατί αν τραβήξω το τσοκ θα σβήσει ενώ δίχως τσοκ εκτός του ότι παίρνει με την πρώτη δουλεύει σωστά και απλά αν κάνει πολύ κρύο το ρελαντί τα πρώτα δευτερόλεπτα θα είναι χαμηλό με κίνδυνο να σβήσει οπότε θέλει μια μικρή βοήθεια με το γκάζι για 30-40 δευτερόλεπτα και μετά κρατάει το ρελαντί χαμηλά στην αρχή και κανονικά στις σωστές στροφές σε λίγο.
Η απορία μου είναι γιατί δεν μπορώ να κάνω χρήση του τσοκ σαν να μου είναι αχρείαστο.
Για όποια βοήθεια ευχαριστώ εκ των προτέρων.![]()