καλημέρα παιδιά,
έχει κανείς πρόβλημα με το τσοκ του cbf600 (δε στέκεται στη θέση του)?
καμια ιδεα να το αντιμετωπίσουμε?
ευχαριστώ
καλημέρα παιδιά,
έχει κανείς πρόβλημα με το τσοκ του cbf600 (δε στέκεται στη θέση του)?
καμια ιδεα να το αντιμετωπίσουμε?
ευχαριστώ
Σωστος ο φιλος, για μιλατε ωρε παλιοι μιας και για μενα ο πρωτος χειμωνας ειναι που με βρισκει με το CBΦίδι.
Kανα δυο φορες που το εχω χρησιμοποιησει μεχρι τωρα, το κρατησα λιγο με το χερι προς τα εξω 5-10 sec, και μετα κρατιεται και μονο του.
Εκεινο που μου κανει την μεγαλυτερη εντυπωση, παντα σε αντιθεση με το μονοκυλινδρο ΧΤ που ειχα πριν, ειναι οτι στο ΧΤ απαξ και ανοιγα το τσοκ, μια μιζια εριχνα και το μηχανακι επαιρνε φωτια και δουλευε σαν τρακτερ . Δεν εσβηνε με τιποτα και χωρις να κρατησω καθολου γκαζι. Με το τσοκ και μονο πηγαινε κοντα στις 2.000 σαλ το ρελαντι.
Αντιθετα στο CBF αν δεν κρατησω και λιγο το γκαζι ανοιχτο για καμποσα sec, ξανασβηνει αδιαφορωντας που ειναι ανοιχτο το τσοκ.
Αναρωτιεμαι αν συμβαινει το ιδιο σε ολα τα 4κυλινδρα. (τα καρμπυλατερατα παντα..)
Για μιλατε οι κατοχοι που εχετε βγαλει ηδη χειμωνα...
ΝικόΛΑς ~ Play and enjoy, you might die tomorrow
~ CBF 600s ABS and past... ~ slang ~
~constantly talking, isn't necessarily communicating~
Μόλις πέσει η θερμοκρασία θέλει το τσόκ τράβηγμα.Στο δικό μου δέν χρειάστικε το γκάζι καθόλου.Μετά απο 10 δευτ.εκλεινα το τσοκ και ημουν ΟΚ.Αρχικά δημιουργήθηκε από javaneze
Σωστος ο φιλος, για μιλατε ωρε παλιοι μιας και για μενα ο πρωτος χειμωνας ειναι που με βρισκει με το CBΦίδι.
Kανα δυο φορες που το εχω χρησιμοποιησει μεχρι τωρα, το κρατησα λιγο με το χερι προς τα εξω 5-10 sec, και μετα κρατιεται και μονο του.
Εκεινο που μου κανει την μεγαλυτερη εντυπωση, παντα σε αντιθεση με το μονοκυλινδρο ΧΤ που ειχα πριν, ειναι οτι στο ΧΤ απαξ και ανοιγα το τσοκ, μια μιζια εριχνα και το μηχανακι επαιρνε φωτια και δουλευε σαν τρακτερ . Δεν εσβηνε με τιποτα και χωρις να κρατησω καθολου γκαζι. Με το τσοκ και μονο πηγαινε κοντα στις 2.000 σαλ το ρελαντι.
Αντιθετα στο CBF αν δεν κρατησω και λιγο το γκαζι ανοιχτο για καμποσα sec, ξανασβηνει αδιαφορωντας που ειναι ανοιχτο το τσοκ.
Αναρωτιεμαι αν συμβαινει το ιδιο σε ολα τα 4κυλινδρα. (τα καρμπυλατερατα παντα..)
Για μιλατε οι κατοχοι που εχετε βγαλει ηδη χειμωνα...
Πρόβλημα κρατήματος στο τσοκ δεν εχω.[MODEL 6ος 2004 12000χλμ]
Σε μενα φιλε μου συμβαινει το εξης:Αρχικά δημιουργήθηκε από arisp
καλημέρα παιδιά,
έχει κανείς πρόβλημα με το τσοκ του cbf600 (δε στέκεται στη θέση του)?
καμια ιδεα να το αντιμετωπίσουμε?
ευχαριστώ
Τραβαω το τσοκ τερμα εξω και δινω μια μιζια για να παρει. Συνηθως παιρνει και μετα απο 1-2 sec σβηνει οποτε ξαναδοκιμαζω με λιιιγο γκαζακι και παιρνει. Το θεμα ειναι οτι το τσοκ αυτο καθε αυτο πρεπει να το κραταω τραβηγμενο με το χερι γιατι μπαινει προς τα μεσα μονο το και παπαλα. Τεσπα, με το τσοκ τραβηγμενο φουλ χρειαζεται περιπου 30 sec για να ζεσταθει ο κινητηρας και να κρατησει ρελαντι.
Αλλες εμπειριες/γνωμες?
και γω έχω παρατηρήσει ότι αν το κρατήσεις λίγο εξω σε λίγα δευτερολεπτα κρατα ρελαντί. Μηπως εχει ρωτήσει κανείς κάποιο μαστορα?
Άσχετο: ρύθμιση βαλβίδων έχει κάνει κανείς?
Το manual αναφέρει οτι στις κρύες θερμοκρασίες τραβάμε το τσοκ μέχρι το τέρμα του και πατάμε τη μίζα ΧΩΡΙΣ ΓΚΑΖΙ ! Αν δεν κάνω λάθος, ανοίγοντας το γκάζι με ανοιχτό το τσοκ πηγαίνει αυτόματα πλούσιο μίγμα καυσίμου στα μπουζί μπουκώνοντάς τα (το λέω με κάθε επιφύλαξη αυτό).Αρχικά δημιουργήθηκε από arisp
και γω έχω παρατηρήσει ότι αν το κρατήσεις λίγο εξω σε λίγα δευτερολεπτα κρατα ρελαντί. Μηπως εχει ρωτήσει κανείς κάποιο μαστορα?
Μόλις πάρει μπροστά το μοτέρ ρυθμίζουμε το τσοκ ώστε να δουλέψει από τις 1800 έως τις 2500/στροφές για 30 δευτερόλεπτα κι αμέσως μετά κλείνουμε το τσοκ.
Αναφέρει επίσης οτι στην περίπτωση που κλείνοντας το τσοκ παρατηρήσουμε κάποιες αρρυθμίες, τότε ανοιγοκλείνουμε ελαφρά το γκάζι .
Μέχρι σήμερα χρειάστηκε μόνο 3 φορές απ'τον Ιούνη που πήρα το CBF να ανοίξω το τσοκ για να εκκινήσει το μοτέρ και το έκανα έτσι ακριβώς χωρίς να έχω κανένα πρόβλημα, όλες τις υπόλοιπες φορές παίρνει μπροστά τσακουμάκι αλλά ψιλοπαίζω με το γκάζι πολύ ελαφρά μέχρι να δουλέψει λίγο το μοτέρ και να έρθει το ρελαντί στα ίσια του.
Και εμενα μια απο τα ιδια...το τσοκ τραβιεται μεσα μονο του με αποτελεσμα φυσικα το μηχανακι να σβηνει. Οσο ο καιρος ηταν πιο ζεστος το εκανε παντα δηλαδη τραβιοτανε και εκλεινε.Τωρα με τα μεγαλα κρυα , στεκεται στην θεση του....κουφο ε?
Μιλησα με ενα μηχανικο σχετικα με αυτο και μου ειπε οτι πιθανοτατα οφειλετε στην ντιζα του τσοκ η οποια ειτε θελει λιπανση (WD40:wacko: ) , ειτε εχει ξεφτισει και μαγκωνει μεσα στο περιβλημα , ειτε εχει τσακισει σε καποιο σημειο.Το τελευταιο το απεκλεισα κανωντας ελεγχο ...μια που βλεπω οτι πολλοι απο εσας αναφερετε το ιδιο προβλημα , μαλλον μιλαμε για προβληματικο σημειο .Θα δοκιμασω με την λιπανση και θα επανελθω....
Εδω και λίγο καιρό έχω πρόβλημα με το τσοκ.Όταν βάζω μποστά την μηχανή το πρωί χωρίς να τραβήξω το τσοκ οι στροφές πέφτουν στίς 500 καί κάποιες φορές σβήνει.Με τραβηγμένο το τσοκ και κρατόντας το -πάντα- οι στροφές πέφτουν (σε σημείο που λες οτι θα σβήση ) καί σιγά σιγά ανεβαίνουν μέχρι τις 1500-1600 περίπου.(Ο κατασκευαστής λέει οτι όταν τραβάς έξω το τσοκ το ρελαντί ανεβαίνει στις 2500 στροφές περίπου).Μέτα απο 20-30 δευτερόλεπτα αφήνω το τσοκ και όλα καλά....Έχω αλλάξει μπουζί πολύ πρόσφατα και έχω μετρήση και το μείγμα.Παίζει να είναι κάτι άλλο;;;
Πιθανόν να θέλουν κάποιο ρύθμισμα τα καρμπυρατέρ, στο δικό μου παρουσιάζεται το εξής. Όταν το βάζω μπροστά το πρωί ρυθμίζω το τσοκ ώστε να δουλεύει στις 1700 περίπου για 1-2 λεπτά, μόλις δω τη θερμοκρασία ν'αρχίσει να ανεβαίνει, με το το που πάω να το κλείσω σβήνει το μοτέρ. Μιζάρω ξανά χωρίς τσοκ και όλα οκ, περιμένω λίγο να ζεσταθεί αρκετά και ξεκινώ.
Ποτέ δεν έσβηνε κλείνοντας το τσοκ όμως θα το αναφέρω σε λίγες μέρες που θα το πάω για σέρβις.
Το κακό είναι οτι δεν μένει σταθερά έξω το τσοκ αλλα πρέπει να το κρατάω εγώ αλλιώς τραβιέται λίγο μέσα.
Γνωστο προβλημα...Αρχικά δημιουργήθηκε από chrisgl17
Το κακό είναι οτι δεν μένει σταθερά έξω το τσοκ αλλα πρέπει να το κρατάω εγώ αλλιώς τραβιέται λίγο μέσα.
στη βαση του τσοκ εχει ενα καουτσουκενιο δακτυλιο....γυρνα τον μερικες στροφες σαν να βιδωνεις μια βιδα και το τσοκ θα στεκεται μια χαρα οξω μονο του.
να, ετσι δα μανα μου...
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
Γνωστο προβλημα...
στη βαση του τσοκ εχει ενα καουτσουκενιο δακτυλιο....γυρνα τον μερικες στροφες σαν να βιδωνεις μια βιδα και το τσοκ θα στεκεται μια χαρα οξω μονο του.
να, ετσι δα μανα μου...
η απο την αντιθετη φορα...δεν θυμαμαι...καπως anyway βιδωνει...
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
Γνωστο προβλημα...
στη βαση του τσοκ εχει ενα καουτσουκενιο δακτυλιο....γυρνα τον μερικες στροφες σαν να βιδωνεις μια βιδα και το τσοκ θα στεκεται μια χαρα οξω μονο του.
να, ετσι δα μανα μου...
Ανάποδα βιδώνει, έτσι το παίρνουμε παραμάσχαλα...Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
η απο την αντιθετη φορα...δεν θυμαμαι...καπως anyway βιδωνει...
σας παρακαλω κυριε!!!Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Ανάποδα βιδώνει, έτσι το παίρνουμε παραμάσχαλα...
περαστε εξω!!