PDA

View Full Version : Αγορά fun bike / CBR954RR VS Tuono1000R



Σελίδες : 1 [2]

teogtp
10/08/2017, 10:55
Ρε φίλε, 954 και Τουόνο είπες. Όχι ότι 1000 υπάρχει στον πλανήτη.
Μια χαρά μηχανάκι είναι το SV



VTR SP2 δεν θες; :tooth:

Κάτσε να δεις που στο τέλος 1000ρι Swift θα πάρει.



:p

sniper
10/08/2017, 10:55
Κάτσε να δεις που στο τέλος 1000ρι Swift θα πάρει.



:p

Mε το ΜΤ07 θα μείνει, γιατί δεν θα βρεί αυτό που θέλει (επειδή δεν ξέρει τι θέλει).

teogtp
10/08/2017, 11:01
Μπορώ να του πουλήσω τον Βασιλιά και θα ειναι έτοιμος για trUck day. .....




:tooth:

BLiTzER
10/08/2017, 11:03
Mε το ΜΤ07 θα μείνει, γιατί δεν θα βρεί αυτό που θέλει (επειδή δεν ξέρει τι θέλει).

Μπα, θα το δώσει το ΜΤ, θα πάρει κάτι άλλο και σε 6 μήνες θα το πουλήσει. :p

sniper
10/08/2017, 11:04
Μπα, θα το δώσει το ΜΤ, θα πάρει κάτι άλλο και σε 6 μήνες θα το πουλήσει. :p

... για να πάρει ΜΤ07, I guess.

RaGe_Raptor
10/08/2017, 11:07
Tuono θα πάρει και θα το κρατήσει

nik69
10/08/2017, 11:23
Μια και είπατε και για το suzuki η αγγελία υπάρχει ήδη έτοιμη

https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=152513&p=2893670&viewfull=1#post2893670

ptc
10/08/2017, 13:02
Ρε φίλε, 954 και Τουόνο είπες. Όχι ότι 1000 υπάρχει στον πλανήτη.
Μια χαρά μηχανάκι είναι το SV




Από το αρχικό ποστ.


Αν υπαρχει και καποια αλλη περιπτωση μηχανης που μου διαφευγει ειμαι ανοιχτος σε προτασεις.


Όσο για το αν θα κρατήσω αυτό που θα πάρω, πολύ πιθανό όχι. Αν δε μου αρέσει θα έχει φύγει στο εξάμηνο. Αν μου αρέσει θα βγάλουμε το χρόνο, όπως και με το ΜΤ δλδ. :p

Η αλήθεια είναι πως βαριέμαι ευκολα και ειδικά στις μηχανές που έχω μείνει λίγο πίσω επειδή άργησα να ασχοληθώ, νιώθω πως έχω πολλά μηχανάκια να οδηγήσω. Υγεία και λεφτά να έχουμε, όλα τ'άλλα έρχονται. :D

BabisStinson
10/08/2017, 14:27
Αν είναι να δώσεις την εξάτμιση πριν το δώσεις σε τιμή ευκαιρία στείλε ένα PM..! :D
Αν και η κούρμπα της carbon Akrapovic στοιχειώνει τ όνειρά μου..!

meccanica
10/08/2017, 14:44
Επισης πιστα ο δουκας ειναι χειροτερος

Δεν εχω μπει πιστα με τουονο οποτε παω πασο, σερρες σιγουρα αφου ειναι ενα γυμνο μιλλε αλλα μεγαρα δεν ειμαι σιγουρος, που ναι πιο κλειστη

meccanica
10/08/2017, 14:48
Δεν υπερασπιζομαι το μηχανακι μου και το τουονο το γουσταρω πολυ, ημουν μεταξυ των δυο αλλα διαλεξα το κτμ γιατι μου αρεσε ενα κλικ πανω(υποκειμενικο) και το γεγονος οτι εχει παναλαφρη αισθηση, αν και δεν πρεπει να εχουν και μεγαλη διαφορα στο βαρος:wave2:

virus
10/08/2017, 16:01
το επομενο θρεντ θα ειναι. "ψαχνω συνφορουμιτη να μου φερει το τουονακι"


να παρω τουλαχιστον την πρωτια :beer:

RaGe_Raptor
10/08/2017, 16:12
φορ δε ρέκορντ :smokin:
387413

sniper
10/08/2017, 16:29
φορ δε ρέκορντ :smokin:
387413

Το είπαμε και πιο πάνω, 160 το Κ1, 154 το 954 στρόφαλο.

E OK, να σκανάρω και τη δυναμομέτρηση (dynojet) από το δικό μου (όχι κάποιο περιοδικό) πριν και μετά τις αλλαγές. 131 αρχικά και 143 (142,9) στο τέλος.

Και; Ρε Τζωρτζ, ξεκόλλα λίγο. Είχες ή οδήγησες Κ1 ή 954; Γιατί οκ τα νούμερα (μέχρι ένα σημείο) αλλά δεν αποτυπώνουν την αλήθεια του δρόμου.
Δλδ οκ, το ένα πιανει τα 100 σε 2,9 και το άλλο σε 2,8 ή κάνουν τα 400 και το Κ1 είναι μπροστά για 0.01"...

Την χαοτική διαφορά που έλεγες δεν βλέπω. Χάος είναι να συκρίνεις το Κ1 με το Κ9, χάος είναι να συγκρίνεις το 954 με το 1299... που και πάλι στο πρώτο φρεναρισμα για την πρώτη στροφή αλλάζουν όλα.

Εκτός αν τα στήνουμε στις ευθείες. ΟΚ, να δηλώσω τότε ότι δεν μου αρέσουν οι μηχανές. Προτιμώ τ' αεροπλάνα.

ptc
10/08/2017, 16:58
το επομενο θρεντ θα ειναι. "ψαχνω συνφορουμιτη να μου φερει το τουονακι"


να παρω τουλαχιστον την πρωτια :beer:

:bawl:

Απόδοση στοιχήματος 1,15. :beer:

Αν και λογικά θα προηγηθεί θέμα που θα ψάχνω φίλο για να πάει να ρίξει μια πρώτη ματιά. :p

RaGe_Raptor
10/08/2017, 18:05
Το είπαμε και πιο πάνω, 160 το Κ1, 154 το 954 στρόφαλο.

E OK, να σκανάρω και τη δυναμομέτρηση (dynojet) από το δικό μου (όχι κάποιο περιοδικό) πριν και μετά τις αλλαγές. 131 αρχικά και 143 (142,9) στο τέλος.

Και; Ρε Τζωρτζ, ξεκόλλα λίγο. Είχες ή οδήγησες Κ1 ή 954; Γιατί οκ τα νούμερα (μέχρι ένα σημείο) αλλά δεν αποτυπώνουν την αλήθεια του δρόμου.
Δλδ οκ, το ένα πιανει τα 100 σε 2,9 και το άλλο σε 2,8 ή κάνουν τα 400 και το Κ1 είναι μπροστά για 0.01"...

Την χαοτική διαφορά που έλεγες δεν βλέπω. Χάος είναι να συκρίνεις το Κ1 με το Κ9, χάος είναι να συγκρίνεις το 954 με το 1299... που και πάλι στο πρώτο φρεναρισμα για την πρώτη στροφή αλλάζουν όλα.

Εκτός αν τα στήνουμε στις ευθείες. ΟΚ, να δηλώσω τότε ότι δεν μου αρέσουν οι μηχανές. Προτιμώ τ' αεροπλάνα.

Βρε σκοπευτή μου, αφού 17 άλογα τροχό έχουν διαφορά. Είμαι αποφασισμένος να "κερδίσω" το θρεντ αφού :tooth:

Σωστά τα λες κατά τ'άλλα. Τα χέρια είναι που μετράνε πιο πολύ

Dant3
11/08/2017, 13:36
Το SV1000 ξεχνα το.
Εκτος και εαν εχεις διαθεση να σκασεις αλλα 1500Ε για βελτιωση σε φρενα και αναρτησεις.
Και ουτε απο δυναμη ειναι κατι ιδιαιτερο.
Το εχω οδηγησει και στα λεω.Τα φρενα ειδικα ειναι ανυπαρκτα.Καλυτερα τριπλ δηλαδη,αφου δεν ειναι μακρια και σε γκαζι,ενω βγαζει και πιο ομορφα τη δυναμη.

SHOOTER045
11/08/2017, 15:00
:bawl:

Απόδοση στοιχήματος 1,15. :beer:

Αν και λογικά θα προηγηθεί θέμα που θα ψάχνω φίλο για να πάει να ρίξει μια πρώτη ματιά. :p

V STROM
Πρότεινε κανένας?

BLiTzER
11/08/2017, 15:01
Fun bike ζήτησε. Το vstrom δεν είναι ούτε fun, ούτε bike.

sniper
11/08/2017, 15:06
V STROM
Πρότεινε κανένας?

Εχει ΜΤ, τι να το κάνει το 2ο παλτό;

SHOOTER045
11/08/2017, 15:24
Fun bike ζήτησε. Το vstrom δεν είναι ούτε fun, ούτε bike.

Στο άλλο θέμα το VSTROM
Το εξιμισο
σπάει κοντέρ.
Φαντάζομαι το
1000 διακτινιζεται
Στριβει σαν gp
Πλαγιολισθαινει σαν super Μoto
Τι άλλο.να ζητήσει κανείς....

sniper
11/08/2017, 15:42
Στο άλλο θέμα το VSTROM
Το εξιμισο
σπάει κοντέρ.
Φαντάζομαι το
1000 διακτινιζεται
Στριβει σαν gp
Πλαγιολισθαινει σαν super Μoto
Τι άλλο.να ζητήσει κανείς....

Φρένα για να μην ανοίξει καινούρια μαύρη τρύπα στο σύμπαν.

menelaos46
11/08/2017, 16:28
+1 Tuono... :)

Nostradamus
11/08/2017, 17:52
V STROM
Πρότεινε κανένας?

Δεν εισαι με τα καλα σου μου φαινεται.. Να μαθει ειπε το παλικαρακι... τι θες να παθει κανενα με το οπλο στα χερια??

Ασε πρωτα να μαθει πεντε πραγματα και μετα μπαινει στα βαθια...

TROOPER
11/08/2017, 18:36
Επειδη το στρωμα ολοι το χετε για φτυσιμο, να ενημερωσω οτι εγω (και καποιοι αλλοι παλιοι) γνωριζουμε ατομο που αν σας πετυχει με το στρωμα του θα σας ξεκωλιασει και δεν θα ξερετε κι απο που σας ηρθε. Αυτα ετσι προς ενημερωση σας. Αν λοιπον θελετε να δειτε τις πραγματικες δυνατοτητες ενος στρωματος, οπου πετυχετε στρωμ με τιγρε ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΙΓΡΕ σελα, δοκιμαστε να τον τσιγκλισετε λιγο.

Υ.γ. σοβαρα μιλαω! Να ειστε ετοιμοι να πληρωνετε τα μηχανακια σας στην καλυτερη περιπτωση αν προσπαθησετε να τον ακολουθησετε!!!

Φιλικα.

Οσο για το θεμα...μαλλον πρεπει να ορισπυμε τι ειναι fun. Γιατι προσωπικα δεν νλεπω κανενα fun στα 2 μηχανακια που εβαλε ο δημιουργος. Το ενα ειναι SS και το αλλο street fighter. Κανενα fun λοιπον κατα τη γνωμη μου.

pipe_smoker
11/08/2017, 19:12
Επειδη το στρωμα ολοι το χετε για φτυσιμο, να ενημερωσω οτι εγω (και καποιοι αλλοι παλιοι) γνωριζουμε ατομο που αν σας πετυχει με το στρωμα του θα σας ξεκωλιασει και δεν θα ξερετε κι απο που σας ηρθε. Αυτα ετσι προς ενημερωση σας. Αν λοιπον θελετε να δειτε τις πραγματικες δυνατοτητες ενος στρωματος, οπου πετυχετε στρωμ με τιγρε ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΙΓΡΕ σελα, δοκιμαστε να τον τσιγκλισετε λιγο.

Υ.γ. σοβαρα μιλαω! Να ειστε ετοιμοι να πληρωνετε τα μηχανακια σας στην καλυτερη περιπτωση αν προσπαθησετε να τον ακολουθησετε!!!

Φιλικα.

Οσο για το θεμα...μαλλον πρεπει να ορισπυμε τι ειναι fun. Γιατι προσωπικα δεν νλεπω κανενα fun στα 2 μηχανακια που εβαλε ο δημιουργος. Το ενα ειναι SS και το αλλο street fighter. Κανενα fun λοιπον κατα τη γνωμη μου.


Ο συγκεκριμένος που λες, αν έχω καταλάβει καλά, και με παπί να σε πετύχει θα σου αλλάξει τον αδόξαστο :lol:
Άμα έχεις τέτοια χέρια, ό,τι και να καβαλάς (ακόμα και στρωμ :lol: ) σε όπλο μετατρέπεται.

Το tuono γιατί δεν είναι fun?
Γυμνό, ελαφρύ, 2κύλινδρο, δυνατό, με πολύ καλό στήσιμο.

Εκτός κι αν με το fun πάμε στην κατηγορία "διαχειρίσιμο fun" οπότε πιάνουμε μονοκύλινδρα μοτάρντ κλπ.
Αν εννοείς αυτό, σύμφωνοι.

antsoar
11/08/2017, 19:21
Οσο για το θεμα...μαλλον πρεπει να ορισπυμε τι ειναι fun. Γιατι προσωπικα δεν νλεπω κανενα fun στα 2 μηχανακια που εβαλε ο δημιουργος. Το ενα ειναι SS και το αλλο street fighter. Κανενα fun λοιπον κατα τη γνωμη μου.

Αυτή η κουβέντα ίσως έχει αρκετό ενδιαφέρον και θα μπορούσε να βοηθήσει και άλλους στην επιλογή μηχανής. Αλλά νομίζω σε νέο θρεντάκι ;)


Κατά τα άλλα, θυμάμαι τον αδερφό του spyro σε κάποιο 36ωρο να τον κυνηγάνε καμιά 100στη μηχανές και τερματίζει πρώτος με δανεικό στρώμα ;):cool:

Nostradamus
11/08/2017, 22:53
Επειδη το στρωμα ολοι το χετε για φτυσιμο...

Φιλικα.
.

Γιωργο, Δεν έχει κανείς το στρομα για φτύσιμο.. Τις υπερβολές αρκετων κατόχων σχολιάζουμε στο άλλο θέμα... Όσο για το παλικάρι που λες, αν κάποιος "το χει" το άθλημα, ότι και να πάρει θα το πάει, είναι γνωστά αυτά...


Προσωπικά τα Street fighter τα θεωρώ fun bikes, μετά τα motard..

TROOPER
11/08/2017, 23:22
Ο συγκεκριμένος που λες, αν έχω καταλάβει καλά, και με παπί να σε πετύχει θα σου αλλάξει τον αδόξαστο :lol:
Άμα έχεις τέτοια χέρια, ό,τι και να καβαλάς (ακόμα και στρωμ :lol: ) σε όπλο μετατρέπεται.

Το tuono γιατί δεν είναι fun?
Γυμνό, ελαφρύ, 2κύλινδρο, δυνατό, με πολύ καλό στήσιμο.

Εκτός κι αν με το fun πάμε στην κατηγορία "διαχειρίσιμο fun" οπότε πιάνουμε μονοκύλινδρα μοτάρντ κλπ.
Αν εννοείς αυτό, σύμφωνοι.

Ο συγκεκριμενος (χωρις να ξερω ποιον καταλαβες) ναι. Θα παει με οτι κι αν εχει και οι αλλοι δεν θα το πιστευουνε. Αυτο δεν αλλαζει το οτι οι δυνατοτητες του στρομ ειναι πολυ αλλου σε σχεση με το τι πιστευει ο κοσμος.
Στο θεμα...αν δεν ειναι διαχειρισιμο δεν εχει καθολου fun!
Και ενω το τουονο ειναι φανταστικο μηχανημα, στους ελληνικους δρομους δεν βγαζει το fun γιατι εκτος απο αυτα που ειπες δεν ειναι τπτ αλλο παρα ενα μηχανακι με ss χαρακτηρα που απλα εχει καρατιμονα. Δεν φτανει αυτο κατα τη γνωμη μου. Η αναρτηση ειναι ss, τα λαστιχα ειναι ss, το μοτερ ειναι λυσσα, τα φρενα απολυτα, λαθη δεν συγχωρουνται. Αυτο δεν εχει πλακα. Ειναι ενα σοβαροτατο εργαλειο!!


Αυτή η κουβέντα ίσως έχει αρκετό ενδιαφέρον και θα μπορούσε να βοηθήσει και άλλους στην επιλογή μηχανής. Αλλά νομίζω σε νέο θρεντάκι ;)


Κατά τα άλλα, θυμάμαι τον αδερφό του spyro σε κάποιο 36ωρο να τον κυνηγάνε καμιά 100στη μηχανές και τερματίζει πρώτος με δανεικό στρώμα ;):cool:

;)


Γιωργο, Δεν έχει κανείς το στρομα για φτύσιμο.. Τις υπερβολές αρκετων κατόχων σχολιάζουμε στο άλλο θέμα... Όσο για το παλικάρι που λες, αν κάποιος "το χει" το άθλημα, ότι και να πάρει θα το πάει, είναι γνωστά αυτά...


Προσωπικά τα Street fighter τα θεωρώ fun bikes, μετά τα motard..

Ξερω που αναφερεστε. Απλα κραταω το ισιο γιατι στις υπερβολες των μεν απαντατε και οι δε με υπερβολες ;)
Προσωπικα fun bikes θεωρω τα motard και τα μηχανακια που συγχωρουν η ακομα καλυτερα διορθωνουν λαθη και που ταιριαζουν στους δρομους μας. Για παραδειγμα ktm 950-990. ;)

Ζεύκας
11/08/2017, 23:32
Fun bike ειναι ενα μηχανάκι με σοβαρο πλαίσιο αναρτησεις και μοτερ το οποιο θα προσφερει ευχαριστηση στον εκαστοτε αναβατη

Καποιο χαιρονται με τα ss αλλοι με motard, streetfighter κοκ. Ο καθενας βρισκει αυτο που τον κανει να εχει ενα μονιμο χαμογελο στο προσωπο του.

Και ναι ο τιτανας μπορει να παταει το 99% αυτων που θα τον ακολουθουσαν με το vstrom αλλα ειμαι σιγουρος οτι θα χαιροταν περισσοτερο το στριψιμο πχ με ενα multistrada

Μικe777
11/08/2017, 23:37
δες και 675 daytona παιζει να ειναι πολυ ωραιο μηχανακι
δεν εχω οδηγησει κανενα απλα το 954 μου φαινεται ογκωδες μηχανημα
το tuono ειναι πολυ ωραιο ειδικα το factory

byron
12/08/2017, 00:16
Στο θεμα...αν δεν ειναι διαχειρισιμο δεν εχει καθολου fun!

Συγχέεις τις έννοιες μάλλον. Διαχειρισιμο=ασφαλές.
Τα fun bikes, πρέπει να έχουν δύο πράγματα. Γκάζι και μικρό βάρος (σχετικό αυτό, αλλά δεν υπάρχει fun bike με 250 κιλά).

Ο συνδυασμός των παραπάνω δύο, ποτέ δεν είναι "διαχειρισιμος" και γιαυτό έχουν fun.
Κανείς κάτοχος δεν αγοράζει naked 1000αρι επειδή ταιριάζει στους ελληνικούς δρόμους. Αλλιώς θα έπαιρνε XT.
Για την καβλα το παίρνει.

ptc
12/08/2017, 01:32
Μετα απο οσα εχω διαβασει, αυτη τη στιγμη βλεπω δυο επιλογες. Προχωραω με το σχεδιο δυο μηχανες και παω σε μικρο+Tuono ή διαφορετικα παω σε ΜΤ09. Θα εξαρτηθει πολυ και απο το τι ευκαιριες θα βρεθουν. Φυσικα πιο πολυ με ψηνει η πρωτη εκδοχη, αλλα ειναι λιγο πιο δυσκολη σαν αγορα.

Σαν back-up plan κραταω το ΜΤ09 που ξερω πως θα με καλυψει στην καθημερινοτητα μου και ως μοναδικο μηχανακι. Ειναι πολυ κοντα στο ΜΤ07 σε πολλες παραμετρους (στησιμο/θεση οδηγησης/βαρος/ογκο/αξιοπιστια). Μοναδικο μειονεκτημα που βλεπω η αυξημενη σχετικα καταναλωση, η οποια ομως με την καθημερινη οδηγηση εντος πολης μπορει να στοιχισει αρκετα. Απο πλευρας fun factor ειναι επισης εγγυημενα καλη επιλογη.

Τα μεγαλα ΚΤΜ που αναφερθηκαν δε με ψηνουν (αν και θεωρω το super duke πανεμορφο μηχανακι). Εχω φιλο με 990 adv και του εχει γινει λιγο τρυπιος κουμπαρας το εργαλειο, ολο κατι ζηταει.

Τελος, στο θεμα fun bike θα συμφωνησω με το Ζευκα οτι ειναι υποκειμενικο το θεμα. Και ο trooper βεβαια τη γνωμη του εκφραζει, οποτε σεβαστο το οτι αυτο θεωρει εκεινος ως fun. Οπως τη βρισκει ο καθενας που λεμε. Μιας και μιλαμε για μενα παντως η αποψη μου περι fun bike ταιριαζει με τον ορισμο του byron.

TROOPER
12/08/2017, 02:50
Συγχέεις τις έννοιες μάλλον. Διαχειρισιμο=ασφαλές.
Τα fun bikes, πρέπει να έχουν δύο πράγματα. Γκάζι και μικρό βάρος (σχετικό αυτό, αλλά δεν υπάρχει fun bike με 250 κιλά).

Ο συνδυασμός των παραπάνω δύο, ποτέ δεν είναι "διαχειρισιμος" και γιαυτό έχουν fun.
Κανείς κάτοχος δεν αγοράζει naked 1000αρι επειδή ταιριάζει στους ελληνικούς δρόμους. Αλλιώς θα έπαιρνε XT.
Για την καβλα το παίρνει.

Μαλλον δεν εγινε κατανοητο το τι εννοω.

Για να εχει fun πρεπει, ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ με την οποια δεν ειναι κανεις υποχρεωμενος να συμφωνει, να νιωθει ο αναβατης οτι οταν του κουνησει, ντριφταρει, σηκωθει, ανοιξει τροχια κλπ, μπορει να το φερει.
Το οτι καποιοι μπορουμε να το διαχειριστουμε αυτο πανω σε ενα γκαζιαρικο, ελαφρυ μηχανακι σαν το τουονο και το διασκεδαζουμε κι ολας, δεν κανει το μηχανακι fun bike ;)

Φυσικα ειναι ξαναλεω η προσωπικη μου αποψη και δεν υποχρεουται κανεις να την ενστερνιστει!!!

pipe_smoker
12/08/2017, 03:07
....

Κατάλαβα ποιον εννοείς, τον ίδιο λέμε.

Έχεις ένα δίκιο σε αυτό που λες, με την έννοια ότι εγώ που είμαι κουλός και δεν μπορώ να κουμαντάρω το τουόνο θα μου προσφέρει λιγότερο φαν τελικά από αυτό που θα προσφερει σε αυτόν που μπορεί να το κουμαντάρει, ή από ένα μηχανάκι που θα μπορούσα εγώ να κουμαντάρω.

Το θέμα είναι οτι κι ορισμός που δίνει ο Βύρωνας είναι σωστός.
Και έχει συνηθιστεί αυτά τα μηχανάκια να τα βάζουμε στην κατηγορία fun bikes.

Fun bikes είναι, αλλά όχι για αρχάριους.

byron
12/08/2017, 09:27
Μαλλον δεν εγινε κατανοητο το τι εννοω.

Για να εχει fun πρεπει, ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ με την οποια δεν ειναι κανεις υποχρεωμενος να συμφωνει, να νιωθει ο αναβατης οτι οταν του κουνησει, ντριφταρει, σηκωθει, ανοιξει τροχια κλπ, μπορει να το φερει.
Το οτι καποιοι μπορουμε να το διαχειριστουμε αυτο πανω σε ενα γκαζιαρικο, ελαφρυ μηχανακι σαν το τουονο και το διασκεδαζουμε κι ολας, δεν κανει το μηχανακι fun bike ;)

Φυσικα ειναι ξαναλεω η προσωπικη μου αποψη και δεν υποχρεουται κανεις να την ενστερνιστει!!!

Ναι βρε γλυκό αγόρι...το ξέρω πως την άποψη σου λες. Όπως εγώ τη δική μου, τι άλλο θα μπορούσε να είναι δηλαδή; Απόφαση προεδρείου κατόχων fun bikes?

Εγώ, ως "διαχειρισιμα" ονομάζω τα μηχανάκια που θα κάνουν αυτό που τους ζητάς και προσφέρει το μοτέρ τους χωρίς να σε πουλήσουν όταν υπερβάλλεις από φρένα, αναρτήσεις, πλαίσιο.

Αν αυτό που ζητάει κάποιος, είναι μη διαχειρισιμο από τον ΙΔΙΟ...δεν φταίει η μοτοσυκλέτα.

Ptc, αυτά που ζητάς είναι ο ορισμός του Tuono και είμαι 1000% σίγουρος ότι θα σου τα καλύψει σε overdose.
Ως μία γενιά πίσω σε ηλεκτρονικά, θέλει την προσοχή σου μέχρι να μάθεις τι παίζει.
Όταν μίλησα πιο νωρίς για το ότι δεν θα σε πάρει από το χέρι, μιλάω για την δική μου εντύπωση που στηρίζεται στο πώς νιώθω πάνω του. Κάτι που δεν ένοιωσα με το super Duke ή το Speed triple πχ.
Ένιωθα σαν να τα οδηγούσα χρόνια και κούμπωσα με τη μία στη πίστα που τα είχα οδηγήσει!

Στο Τ, μετά από 10 χρόνια λύσσας, αν το έχω αφήσει κανένα δίμηνο στην άκρη, θέλω reboot...:tooth:
Ίσως αυτό να είναι κι ο λόγος που δεν το έχω βαρεθεί όμως.

TROOPER
12/08/2017, 09:57
Ναι βρε γλυκό αγόρι...το ξέρω πως την άποψη σου λες. Όπως εγώ τη δική μου, τι άλλο θα μπορούσε να είναι δηλαδή; Απόφαση προεδρείου κατόχων fun bikes?

Εγώ, ως "διαχειρισιμα" ονομάζω τα μηχανάκια που θα κάνουν αυτό που τους ζητάς και προσφέρει το μοτέρ τους χωρίς να σε πουλήσουν όταν υπερβάλλεις από φρένα, αναρτήσεις, πλαίσιο.

Αν αυτό που ζητάει κάποιος, είναι μη διαχειρισιμο από τον ΙΔΙΟ...δεν φταίει η μοτοσυκλέτα.

Ptc, αυτά που ζητάς είναι ο ορισμός του Tuono και είμαι 1000% σίγουρος ότι θα σου τα καλύψει σε overdose.
Ως μία γενιά πίσω σε ηλεκτρονικά, θέλει την προσοχή σου μέχρι να μάθεις τι παίζει.
Όταν μίλησα πιο νωρίς για το ότι δεν θα σε πάρει από το χέρι, μιλάω για την δική μου εντύπωση που στηρίζεται στο πώς νιώθω πάνω του. Κάτι που δεν ένοιωσα με το super Duke ή το Speed triple πχ.
Ένιωθα σαν να τα οδηγούσα χρόνια και κούμπωσα με τη μία στη πίστα που τα είχα οδηγήσει!

Στο Τ, μετά από 10 χρόνια λύσσας, αν το έχω αφήσει κανένα δίμηνο στην άκρη, θέλω reboot...:tooth:
Ίσως αυτό να είναι κι ο λόγος που δεν το έχω βαρεθεί όμως.

Ναι σε ολα!

Ετσι γλυκα να μου μιλας κι εγω θα σου στελνω φιλακια!!! :kiss: :lol:

ptc
12/08/2017, 10:07
Ptc, αυτά που ζητάς είναι ο ορισμός του Tuono και είμαι 1000% σίγουρος ότι θα σου τα καλύψει σε overdose.
Ως μία γενιά πίσω σε ηλεκτρονικά, θέλει την προσοχή σου μέχρι να μάθεις τι παίζει.
Όταν μίλησα πιο νωρίς για το ότι δεν θα σε πάρει από το χέρι, μιλάω για την δική μου εντύπωση που στηρίζεται στο πώς νιώθω πάνω του. Κάτι που δεν ένοιωσα με το super Duke ή το Speed triple πχ.
Ένιωθα σαν να τα οδηγούσα χρόνια και κούμπωσα με τη μία στη πίστα που τα είχα οδηγήσει!

Το οτι δεν ειναι κανενα παιχνιδακι το καταλαβα πολυ γρηγορα μολις ανεβηκα πανω του. Δεν εχει βαλει τυχαια η aprilia σταμπιλιζατερ πανω φανταζομαι. (αληθεια, ειναι το πρωτο που βλεπω να το φοραει απο το εργοστασιο :eek:)
Νομιζω πως ειναι ενα φυσικο βημα παντως για μενα και θα μου κανει καλο να αρχισω να ξανασεβομαι αυτο που οδηγαω. Με το ΜΤ07 ειχα παρει πολυ αερα, ειναι "παιχνιδακι" και τον τελευταιο καιρο εχω παρατηρησει οτι οδηγαω πιο επικινδυνα απο πριν (οταν οδηγουσα ας πουμε το 636 που ειχε σχεδον τα διπλα αλογα). Ο λογος ειναι οτι το ZX το σεβομουν, κατι που δε συμβαινει πλεον με το MT. Ο,τι κι αν παρω παντως η γνωριμια θα γινει σε μεγαλο βαθμο και μεσα στην πιστα, οπου πιστευω θα εχω την ευκαιρια να δω μεχρι πού με παιρνει.

Ζεύκας
12/08/2017, 10:17
Όταν μίλησα πιο νωρίς για το ότι δεν θα σε πάρει από το χέρι, μιλάω για την δική μου εντύπωση που στηρίζεται στο πώς νιώθω πάνω του. Κάτι που δεν ένοιωσα με το super Duke ή το Speed triple πχ.
Ένιωθα σαν να τα οδηγούσα χρόνια και κούμπωσα με τη μία στη πίστα που τα είχα οδηγήσει!

Στο Τ, μετά από 10 χρόνια λύσσας, αν το έχω αφήσει κανένα δίμηνο στην άκρη, θέλω reboot...:tooth:
Ίσως αυτό να είναι κι ο λόγος που δεν το έχω βαρεθεί όμως.

έτσι! :beer:

byron
12/08/2017, 10:25
Το stab το έχει όντως από εργοστάσιο, στο δε factory είναι και ρυθμιζόμενο της ohlins.
Προσωπικά, δεν έχω ασχοληθεί με την ύπαρξη του. Ποτέ δεν έχω νιώσει κουνήματα, ούτε καν στα πάρα πολλά. Αυτός είναι και ο λόγος που δεν το έχω αλλάξει και έχω αφήσει το απλο μη ρυθμιζόμενο.

@trooper, Σμάκια στη μούρη ρε παραπονιάρη. :beer:

Ζεύκας
12/08/2017, 10:36
Το stab το έχει όντως από εργοστάσιο, στο δε factory είναι και ρυθμιζόμενο της ohlins.

nope, sachs

τα rsv factory νομίζω είχαν ohlins

bros400pgm
12/08/2017, 10:38
To factory δεν έχει ohlins stab.
Το πιθανότερο είναι βέβαια να το έχει αλλάξει ο ιδιοκτήτης με το καλημέρα.
Επίσης, κάπου πιο πάνω αναφέρθηκε για τα φρένα του, τα οποία η αλήθεια είναι ότι είναι πολύ καλά, αλλά συγχωρούν λάθη μιας και δεν είναι τα ίδια με του RSV (φυσικά δεν είναι και χάλια όπως των 990adv).

Allst@rf
12/08/2017, 11:21
Γιατί δεν παίρνεις mille;

Κατά τα άλλα , αν θέλετε πραγματικό fun με τις μοτοσυκλέτες , πάρτε enduro και βούρ στα μονοπάτια...

byron
12/08/2017, 11:53
nope, sachs

τα rsv factory νομίζω είχαν ohlins

Μάλλον μπερδεύτηκα με του Mille factory. Έτσι κι αλλιώς, ότι φοράει το ένα έχει και το άλλο.
Επίσης, συμφωνώ με τον Κοσμά (bros400) για τα φρένα. Το R δεν φοράει ακτινική της brembo, αλλά την βρίσκω υπεραρκετη σε δύναμη και αίσθηση. Άλλη διαφορά δεν έχει.
Επίσης την έχω αφήσει ίδια μιας και με καλύπτει. Το αναφέρω, μιας και το δικό μου αγοράστηκε ως R (δεν είχε βγει ακόμα το factory) και σταδιακά απέκτησε τα περιφερειακά του factory.
Αν έβρισκες factory στο budget σου ή λίγο ακριβότερο, εννοείται πως αξίζει κάθε € παραπάνω.

ptc
18/09/2017, 20:07
Καιρος να μπει κι ο επιλογος στο συγκεκριμενο θεμα.

Αφου σας τα ζαλησα καλα-καλα για το Tuono :sweat: και μου ειπατε πως ειναι καλη επιλογη... το εψαξα κι εγω αρκετα... και τελικα κατεληξα εδω...

388425


Ειχα αναφερει απο την αρχη πως το 09 παιζει παντα στο μυαλο μου ως εναλλακτικη, απλα σκεφτομουν μηπως πηγαινα σε δυο μηχανες, κρατωντας το Tuono για τα γουστα και παιρνοντας ενα μικρο για την πολη. Η αληθεια ειναι πως εφτασα πολυ κοντα στο να προχωρησω προς αυτην την κατευθυνση αλλα οσο το εψαχνα καταλαβα πως αυτο που πολλοι μου ειχατε πει σε αυτο το νημα ηταν σωστο. Οτι δλδ αν πηγαινα σε Tuono επρεπε να παρω το Factory και αρα το budget μου επρεπε να ανεβει απο τα 3500-4000 τουλαχιστον στα 5000€. Στην πορεια βγηκε και η αγγελια του byron και εκει πλεον ηξερα πως αν επαιρνα tuono επρεπε να παρω το συγκεκριμενο μηχανακι. Δυστυχως ομως τα λεφτα δε μου βγαιναν... Το budget που θα εμενε πλεον για το μικρο επεφτε στα 1500€ που σημαινε οτι πλεον κοιτουσα για παπι-σκουτερ ή κατι πολυ παλιο και σιγουρα χωρις ABS που το ηθελα οπωσδηποτε για την πολη.

Και καπου σε αυτη τη φαση λοιπον βγαινει η αγγελια για το ΜΤ09, σε ακρως δελεαστικη τιμη, η οποια τελικα εγινε ακομα καλυτερη αφου ο πωλητης εμπαινε εκτακτως φανταρος. Προκειται για ενα ΜΤ09 Street Rally ABS '15. Η μηχανη εβγαλε αδεια 1/16, το οποιο σημαινει πως ειναι ακομα στην εργοστασιακη της εγγυηση. Ηρθε στα χερια μου την Παρασκευη σε κυριολεκτικα αψογη κατασταση, με 9800χλμ και σε απολυτα εργοστασιακη μορφη. Σημερα της εβαλα λαστιχα (φορουσε ακομα τα μαμα) και μαλλον Πεμπτη παω για λαδια/φιλτρο για να ξεκινησουμε απο το μηδεν μαζι.

Η μηχανη ειναι απλα καταπληκτικη, ειμαι πολυ χαρουμενος για την επιλογη μου. Περιμενα πως θα ειναι απλα ενα ντοπαρισμενο ΜΤ07, αλλα η διαφορα αναμεσα στα δυο μοντελα ειναι τελικα χαοτικη. Περα απο το μοτερ που ειναι καταιγιστικο, υπαρχει μεγαλη διαφορα σε αναρτησεις, κιβωτιο και γενικοτερα στην αισθηση και ποιοτητα. Με λιγα λογια το 07 ειναι μηχανακι ενω το 09 μηχανη. Απο την αλλη τα μεγαλα πλεονεκτηματα του 07 (βαρος και ευκινησια) παραμενουν και στο μεγαλο. Η διαφορα βαρους ειναι μολις στα 9 κιλα ενω το μεγαλυτερο υψος με βοηθησε να κατσω πανω του πιο ανετα, καθως στο 1,90 ημουν αρκετα στριμωγμενος στο μικρο. Πιο ορθια θεση οδηγησης, που σε συνδυασμο με τη σελα τυπου "off" της εκδοσης street rally, δινει στο συγκεκριμενο μοντελο μια εντονη αισθηση motard. Εχω πολυ δρομο μπροστα μου για να εξοικειωθω με το νεο μου κοριτσι, αλλα οι πρωτες εντυπωσεις ειναι οι καλυτερες.

Σας ευχαριστω ολους για τις συμβουλες που τελικα πιασαν τοπο αν και δεν κατεληξα στο tuono.

Ενα ξεχωριστο ευχαριστω ακομα μια φορα στον Μιλτο (MiltiadisK.D) που, αν και δεν με ηξερε, συμπεριφερθηκε σαν να ηταν αδερφικος φιλος μου και εκανε ο,τι περνουσε απο το χερι του για να με βοηθησει στην αγορα απο την μακρινη Κρητη. :beer:

Καλα χιλιομετρα σε ολους και να 'μαστε ολοι καλα να χαιρομαστε τα κοριτσια μας!

FotisFz1
18/09/2017, 20:24
Ωραιο το εργαλειο...Βλεπω και η φωτογραφιση ελαβε χωρα στην εξωτικη :p Τουμπα

Καλα χιλιομετρα

slzr
18/09/2017, 20:59
Καλορίζικο, κούκλα είναι! :beer:

o teos
19/09/2017, 00:22
Αυτά είναιιι...καλοριζικο και πάντα όρθιος αγόρι.. ωραίο το άτιμο. :beer:

devil's animal
19/09/2017, 06:16
καλοριζικο, καλοταξιδο, καλοσουζαριστο, καλοπανταριστο και φυσικα απεφτο...
:beer::beer:

θα στο ξαναπω και εδω: μακραν το ομορφοτερο απο την 09 σειρα...:D

RaGe_Raptor
19/09/2017, 09:24
Καυλόστριφτο μάι μαν! :beer:

TROOPER
19/09/2017, 09:27
μεγειεεεες!!!!

:beer:

sapila racing
19/09/2017, 09:28
Ωραίο είναι! Καλές βολτες! Να το ευχαριστηθείς τέρμα! :beer:

byron
19/09/2017, 11:37
Μεγειές!!
Καλόστριφτο και καλά και όμορφα χιλιόμετρα να χαρείτε. :beer::beer:

buckley
19/09/2017, 12:41
Καημένε σνάιπερ σε φάγαν τα ΜΤ ρε, έδειξε από την αρχή βέβαια που ο φίλος χαρακτήρισε της πλάκας (fun) το Χόνδα ...
Καλές βόλτες με το triple.

harris_x
19/09/2017, 16:04
Καλόστριφτο και καλοτάξιδο

:beer::beer::beer: