View Full Version : Αγορά fun bike / CBR954RR VS Tuono1000R
Μετα απο (αν)ωριμη σκεψη εχω αποφασισει να αγορασω δευτερο μηχανακι για χρηση εντος πολης (προσανατολιζομαι στο Duke 200), οποτε πλεον δεν θα εχω τους περιορισμους που ειχα μεχρι τωρα για τη μοναδικη μου μηχανη (καταναλωση, χρηστικοτητα, μεγεθος, κτλ). Το ΜΤ07 ειναι πραγματικα απιστευτο για all-around μηχανακι και ειμαι γενικα πολυ ευχαριστημενος. Αυτο που μου εχει λειψει ομως ειναι να ουρλιαζω πού και πού μεσα στο κρανος, αν καταλαβαινετε τι εννοω. Δε μου δινει δλδ αυτη την εξτρα συγκινηση. Δεν ειναι παραπονο για τη μηχανη αυτο, ηξερα πως αγοραζα μια μηχανη με 65 αλογα και μαλιστα η απολαυση που μου προσεφερε ειναι δυσαναλογα μεγαλυτερη σε σχεση με αυτο το νουμερο. Προφανως καθε μηχανη ειναι ενα συνολο συμβιβασμων, απλα επειδη πλεον με τις δυο μηχανες μπορω να κινηθω πιο "ασυμβιβαστα" σκεφτομαι να προχωρησω σε κατι πιο απολυτο.
Παμε στο δια ταυτα. Το budget ειναι στα 3500€. Σε αυτα τα λεφτα οι μηχανες στις οποιες προσανατολιζομαι ειναι το CBR 954RR και το Tuono 1000R. Tο πρωτο μου αρεσει παρα πολυ σαν εμφανιση (το θεωρω απο τα πιο ομορφα μηχανακια που εχουν βγει ποτε), το δευτερο πιστευω θα ταιριαξει πιο πολυ στην οδηγηση μου και γενικοτερα στη χρηση που κανω. Επισης αν και το Tuono δε με τρελαινει σαν εμφανιση, σιγουρα προτιμω τα γυμνα απο τα ss γενικα ως κατηγορια. Απο την αλλη το Honda ειναι αρκετα πιο ελαφρυ και μικροκαμωμενο, πραγμα που απολαυσα πολυ στο ΜΤ07. Δεν ειμαι fan των υψηλων ταχυτητων, προσωπικα μου αρεσει πιο πολυ η επιταχυνση. Δε με απασχολει καθολου το δευτερο ατομο, ουτε και το ταξιδι. Χρηση για στροφιλικι, πιστα (αυτο που επιστημονικα λεμε ξεκαυλωτηρι δλδ :p).
Προφανως μιλαμε για μηχανες 10-15 ετων, οποτε ο παραγοντας αξιοπιστια ειναι σημαντικος. Εδω περιεργως αν και τα ονοματα Honda και Aprilia υποδηλωνουν ξεκαθαρο νικητη, το Tuono φαινεται να εχει το πανω χερι. Ελαχιστα παραπονα απο χρηστες, ενω το CBR τα ειχε τα θεματακια του, απ'οσο διαβαζω τουλαχιστον.
Αν υπαρχει και καποια αλλη περιπτωση μηχανης που μου διαφευγει ειμαι ανοιχτος σε προτασεις.
Περιμένω εναγωνίως να ακούσω διάφορα. :tooth:
p.s. Εμ, πάτε και παίρνετε vfm μηχανάκια, λες και είστε κούριερ. :bawl:
Φιλαι δεν εχουν σχεση το ενα με το αλλο.
Δεν μπορεις να συγκρινεις αχλαδια με μηλα.
Αποφασισε κατ αρχην τι θες. Κλιπον η καρατιμονα;
75. :p
Ας μη λέμε ψέματα και μεταξύ μας. ;)
http://www.cycleworld.com/sites/cycleworld.com/files/styles/large_1x_/public/import/embedded/wp-content/uploads/2015/02/2015-Yamaha-FZ-07-dyno-chart-590x330.jpg?itok=JXRnKjO-
Φ....
Αποφασισε κατ αρχην τι θες. Κλιπον η καρατιμονα;
Nαι, γιατί αυτή είναι η διαφορά.
Ας αποφασίσει πρώτα i4 ή v2.
AristidisZ
08/08/2017, 11:27
Φιλαι δεν εχουν σχεση το ενα με το αλλο.
Δεν μπορεις να συγκρινεις αχλαδια με μηλα.
Αποφασισε κατ αρχην τι θες. Κλιπον η καρατιμονα;
Nαι, γιατί αυτή είναι η διαφορά.
Ας αποφασίσει πρώτα i4 ή v2.
Νομίζω ότι και από τους δυο σας ξεφεύγει το βασικότερο ερώτημα... :D
Νομίζω ότι και από τους δυο σας ξεφεύγει το βασικότερο ερώτημα... :D
Οι συγκεκριμένοι εμείς 2 δεν έχουμε ερωτήματα. Ο καθένας έχει αυτό που θέλει.
Nαι, γιατί αυτή είναι η διαφορά.
Ας αποφασίσει πρώτα i4 ή v2.
Σωστο και αυτο
Φιλαι δεν εχουν σχεση το ενα με το αλλο.
Δεν μπορεις να συγκρινεις αχλαδια με μηλα.
Αποφασισε κατ αρχην τι θες. Κλιπον η καρατιμονα;
Δεν έχω θέμα. Είχα και από τα δύο στο παρελθόν. Μια προτίμηση στο τιμόνι αλλά όχι αρκετή για να καθορίσει την απόφαση μου.
Nαι, γιατί αυτή είναι η διαφορά.
Ας αποφασίσει πρώτα i4 ή v2.
Η αλήθεια είναι πως μου άρεσε το τράβηγμα του δικυλινδρου στα χαμηλά αλλά στα κυβικά που μιλάμε δε νομίζω πως θα μου λείψει η ροπή και από τον Ι4.
Δεν έχω θέμα. Είχα και από τα δύο στο παρελθόν. Μια προτίμηση στο τιμόνι αλλά όχι αρκετή για να καθορίσει την απόφαση μου.
Η αλήθεια είναι πως μου άρεσε το τράβηγμα του δικυλινδρου στα χαμηλά αλλά στα κυβικά που μιλάμε δε νομίζω πως θα μου λείψει η ροπή και από τον Ι4.
Ροπές έχουν και τα μονοκίλυνδρα. Είναι σημαντική αλλά είναι διαφορετικοί χαρακτήρες συνολικά. (Υποθέτουμε ότι δεν σε νοιάζει η κατανάλωση)
sapila racing
08/08/2017, 11:52
Aν το θέλεις κυρίως για πίστα το CBR υπερέχει αρκετά, αν το θέλεις κυρίως για στροφιλίκια σε βουνά και σούζες τότε υπερέχει το Tuono.
Ας μη λέμε ψέματα και μεταξύ μας. ;)
http://www.cycleworld.com/sites/cycleworld.com/files/styles/large_1x_/public/import/embedded/wp-content/uploads/2015/02/2015-Yamaha-FZ-07-dyno-chart-590x330.jpg?itok=JXRnKjO-
Ε καλά, μια τυχαία δυναμομέτρηση από το ίντερνετ δε λέει κάτι. Κι εγώ μπορώ να ποστάρω μία, να: http://www.electronicjetkit.com/Sportbike/images/FZ-07-axis-dyno-stage-1-EJK-Akrapovic.jpg
75 δίνει το εργοστάσιο, οπότε είναι 68-69 ρόδα. Αλλά δεν είναι το θέμα μας και δε θα τα χαλάσουμε στα 3 άλογα. :p
Βάσει χρήσης που κάνεις, απ'ό,τι έχω καταλάβει, το Tuono είναι μονόδρομος, μεταξύ των δύο. Αρκεί να βρεις κάποιο περιποιημένο και καθαρό. Αυτό θα είναι το μεγαλύτερο στοίχημά σου. Και είναι ουσιαστικά ένα υπεραναβαθμισμένο MT, ενώ το CBR είναι κάτι τελείως διαφορετικό, που ίσως δε σου αρέσει.
devil's animal
08/08/2017, 12:20
εγω θα ελεγα tuono....
το ξερω ειναι σπανιο (για εμενα να προτεινω ιταλικο) αλλα αν υπολογισεις οτι το 954 ειναι κασα + οτι ειχε θεματακια με κεφαλες (απ'οσο θυμαμαι), το μονο που εχει να σου προσφερει ειναι η ομορφια του, που ειναι υποκειμενικο, τα φρενα του και τα κλιπ ον που στην πιστα ειναι μεγαλο συν....
αν βγαλεις τα κλιπ ον γιατι ειχες και ενα θεμα με τεντοντιτιδα απ'οσο θυμαμαι και ηταν και ο λογος που εδωσες το 636, δεν μενουν παρα 2 plus που το ενα φτιαχνεται ευκολα (φρενα) και το αλλο ειναι υποκειμενικο (ομορφια)...
το tuono 2ης γενιας ειναι και πιο νεο απο το 954 (2002 vs 2006) και η διαφορα τους στα αλογα ειναι αστεια...νομιζω καπου στα 15 αλογα...
αν λαβουμε υπ'οψιν οτι δεν σε νοιαζουν οι τελικες και θες επιταχυνση και τραβηγμα, ειναι ξεκαθαρος νικητης το tuono...
ΑΡΚΕΙ να βρεις καποιο καθαρο καθ'οτι παει 10ετια στην αγορα και το 90% που το ειχαν, ηταν καγκουρες...
.... το CBR είναι κάτι τελείως διαφορετικό, που ίσως δε σου αρέσει.
Πέρασε έξω.
... αν υπολογισεις οτι το 954 ειναι κασα + οτι ειχε θεματακια με κεφαλες (απ'οσο θυμαμαι)....
τι σημαίνει κάσα;
Με κεφαλές δεν είχε ποτέ (εκτός αν κάποιο δίποδο ζώο βιδώσει το μπουζί στραβά και σου ξηλώσει τις σπείρες).
devil's animal
08/08/2017, 12:33
τι σημαίνει κάσα;
Με κεφαλές δεν είχε ποτέ (εκτός αν κάποιο δίποδο ζώο βιδώσει το μπουζί στραβά και σου ξηλώσει τις σπείρες).
κασα σημαινει αργο...τα αλογα του ηταν αστεια τοτε και ξεκαρδιστικα τωρα...αναλογικα για 1000αρι, παντα....
ναι, δεν ηταν στις κεφαλες το προβλημα, ηταν με το μπλοκ (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=135244&p=2320854&viewfull=1#post2320854)...
@devil's
Το θέμα με τον ώμο ήταν πρόβλημα όσο γινόταν καθημερινή χρήση της μηχανής. Τώρα που θα υπάρχει το δεύτερο αυτή η μηχανή θα βγαίνει μια φορά τη βδομάδα (και αν).
Nostradamus
08/08/2017, 12:41
καλα επρεπε να εχεις το 954 απεναντι στο τουονο? μεχρι να κανει τον κυκλο του το θρεντ η αρκουδα ετοιμη για παρουσια θα ειναι..
για το 954 δεν εχω αποψη... αλλα το τουονο (gen 1) το ειχε φιλος, οποτε το εβλεπα και το βολταρα συχνα και ειναι εξαιρετικη κ@υλα, καρατουμπανη!
φλας και φωτα μπορει να μην "παιζουν" συνεχεια αλλα ειναι απιθανο σε επαρχιακο, εχει τραβηγμα και ηχο εξαιρετικο και αναρτησεις απο μαμα, που δουλευουν αψογα!
Ααα... το 954 δεν ειναι πλεον ομορφο.. ειναι στην κατηγορια (γοητευτικη, καλα κρατιεται για τα χρονια της, πριν 20 χρονια αυτη σφυριζε κτλ τκλ)
Το τουονο πρωτης γενιας ειναι απλα ασχημο..το 2ης ομως εχει ακομη και σημερα απο τις πλεον συγκλονιστικες κ@λαρες διτροχων...
κασα σημαινει αργο...τα αλογα του ηταν αστεια τοτε και ξεκαρδιστικα τωρα...αναλογικα για 1000αρι, παντα....
ναι, δεν ηταν στις κεφαλες το προβλημα, ηταν με το μπλοκ (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=135244&p=2320854&viewfull=1#post2320854)...
Τα άλογά του το 2002 που βγήκε ήταν υπέρ αρκετά σε σύγκριση με τα 1000 της εποχής.
Το 954 είναι 900ρι με 155 άλογα στον στρόφαλο, ενώ το gsxr1000 k2 (στα 988cc) έβγαζε 160 στόφαλο με 168/170 κιλά (άδεια) αντίστοιχα.
Οι φρενάρες του 954 είναι ακόμα και σήμερα πολύ καλές.
Tuono, το καλύτερο μηχανάκι στα λεφτά του. Ειδικά σε σχέση με 954, που τα έχει τα χρονάκια του. Ψάξε καλά τις αγγελίες, μπες στο apriliabikers.gr και ρώτα. Θα ουρλιάζεις μέσα στο κράνος:D
Βασικά σε χάνω στο ότι επιλέγεις πάλι μοτοσυκλέτα για αστική μετακίνηση. ΓΙΑΤΙ? Πάρε ένα παπί και βάλε παραπάνω ευρώ για μηχανή ή πάρε σκουτεράκι για να είσαι κύριος. Ποιός ο λόγος να πάρεις duke 200 για να κινείσαι στην πόλη όταν θα έχεις μηχανή μεγάλη για να γουστάρεις? Άντε συμπλέκτης, άντε μηδαμινή κάλυψη/προστασία από βροχές/κρύα, άντε μηδαμινούς χώρους...
devil's animal
08/08/2017, 13:02
Τα άλογά του το 2002 που βγήκε ήταν υπέρ αρκετά σε σύγκριση με τα 1000 της εποχής.
Το 954 είναι 900ρι με 155 άλογα στον στρόφαλο, ενώ το gsxr1000 k2 (στα 988cc) έβγαζε 160 στόφαλο με 168/170 κιλά (άδεια) αντίστοιχα.
Οι φρενάρες του 954 είναι ακόμα και σήμερα πολύ καλές.
υπερ αρκετα δεν τα λες γιατι στον δρομο ετρωγε ξυλο σχεδον απο ολα τα 1000 τζαπαν της εποχης...παιζει να ηταν τελευταιο ή να τρωγοταν με το R1...gsxr και zx 10 ηταν πολυ πιο μπροστα...
δεν εχει σημασια τι ανακοινωνει το εργοστασιο και τι βγαζει στον στροφαλο, σημασια εχει ο δρομος και τοτε ηταν αργο...ποσο δε μαλλον τωρα...
τα φρενα δεν λενε τιποτα...ειναι ενα + αλλα οχι οτι θα διαλεχτει μηχανακι 15ετιας σημερα λογω των φρενων του τοτε...
@Πετρο αν θες 4Κ και clip ons καλυτερα να κινηθεις σε Κ4...μηχανακι οροσημο σε ολα του...γκαζι, στησιμο, αξιοπιστια...σιγουρα θα σε βολεψει γιατι εισαι ψηλος και θεωρειται απο τα πιο ανετα της κατηγοριας...σ'αυτα τα λεφτα που κοιτας παιζει...
αλλα απο την αλλη συνεχιζω να πιστευω οτι θα σου ταιριαξει πολυ περισσοτερο το tuono 2ης γενιας...
:wave2:
υπερ αρκετα δεν τα λες γιατι στον δρομο ετρωγε ξυλο σχεδον απο ολα τα 1000 τζαπαν της εποχης...παιζει να ηταν τελευταιο ή να τρωγοταν με το R1...gsxr και zx 10 ηταν πολυ πιο μπροστα...
δεν εχει σημασια τι ανακοινωνει το εργοστασιο και τι βγαζει στον στροφαλο, σημασια εχει ο δρομος και τοτε ηταν αργο...ποσο δε μαλλον τωρα...
....
Ώς συνήθως λες πράγματα για τα οποία δεν έχεις ιδέα.
Δεν το καβάλησες ποτέ, δεν το τσαγιωσες ποτέ, πιθανώς να μην το έχεις δει καν στο δρόμο αλλά επέτρεψε σε όλο τον υπόλοιπο κόσμο να έχει άποψη από προσωπική πείρα κι όχι από αναμεταδώσεις καφετέριας.
Όντως το ΖΧ10 ήταν πιο δυνατό αλλά δύσκολο οδηγικά. To πρόβλημα όμως είναι ότι τα ΖΧ10 βγήκαν το 2004 ενώ το 954 το 2002, μέχρι τότε τα ZX9 ήταν πιο κάτω σε όλα.
Παντως με 3500 τουονο δευτερης γενιας δεν βρισκεις. Θες αλλο ενα χιλιαρικο
devil's animal
08/08/2017, 13:38
Ώς συνήθως λες πράγματα για τα οποία δεν έχεις ιδέα.
Δεν το καβάλησες ποτέ, δεν το τσαγιωσες ποτέ, πιθανώς να μην το έχεις δει καν στο δρόμο αλλά επέτρεψε σε όλο τον υπόλοιπο κόσμο να έχει άποψη από προσωπική πείρα κι όχι από αναμεταδώσεις καφετέριας.
Όντως το ΖΧ10 ήταν πιο δυνατό αλλά δύσκολο οδηγικά. To πρόβλημα όμως είναι ότι τα ΖΧ10 βγήκαν το 2004 ενώ το 954 το 2002, μέχρι τότε τα ZX9 ήταν πιο κάτω σε όλα.
δεν θα κατσω να αντιπαρατεθω μαζι σου...ειναι γνωστα τα θεματα σου...
προφανως επειδη το εχεις εισαι προκατειλημμενος, αλλα δεν θα κατσω να συγκρινω το ZX9 με τα καρμπυρατερ με το 954...η διαφορα στα αλογα τους και παλι ηταν καμια 10αρια, καθως το 954 ηταν και (μπορει να) ειναι 140-145 κατω περιπου...
το gsxr του 01 παρεμενε πιο δυνατο (http://www.bikesales.com.au/editorial/details/honda-cbr954rr-vs-kawasaki-zx-9r-vs-suzuki-gsx-r1000-vs-yamaha-yzf-r1-13822/) και μολις βγηκε το Κ4 ακολουθησε το χαος καθως ουτε το 2004 που εβγαλε χιλιαρι η honda ηταν μπροστα...
εν κατακλειδι και για να μην βγαινουμε εκτος θεματος, το 954 ειναι μια φτωχη επιλογη σημερα, ειδικα αν υπολογισουμε και το κυριως προβλημα που ραγιζε το μπλοκ...
στα λεφτα αυτα παιζουν πολυ καλυτερα μηχανακια, πιο δυνατα, πιο στημενα και με φοβερη αξιοπιστια...
p.s. το "αναμεταδοσεις" γραφεται με ομικρον...
Tuono, το καλύτερο μηχανάκι στα λεφτά του. Ειδικά σε σχέση με 954, που τα έχει τα χρονάκια του. Ψάξε καλά τις αγγελίες, μπες στο apriliabikers.gr και ρώτα. Θα ουρλιάζεις μέσα στο κράνος:D
Βασικά σε χάνω στο ότι επιλέγεις πάλι μοτοσυκλέτα για αστική μετακίνηση. ΓΙΑΤΙ? Πάρε ένα παπί και βάλε παραπάνω ευρώ για μηχανή ή πάρε σκουτεράκι για να είσαι κύριος. Ποιός ο λόγος να πάρεις duke 200 για να κινείσαι στην πόλη όταν θα έχεις μηχανή μεγάλη για να γουστάρεις? Άντε συμπλέκτης, άντε μηδαμινή κάλυψη/προστασία από βροχές/κρύα, άντε μηδαμινούς χώρους...
Επειδή θα περνάω 40' κάθε μέρα πάνω στο μικρό, δλδ το 90% της οδήγησης μου θα είμαι μαζί του, δεν το βλέπω καθόλου διαδικαστικά κι αυτό. Το δουκάκι το οδήγησα και μου έκανε πολύ καλή εντύπωση. Μέχρι τα 90χαω μπορώ να το πω μάλιστα και σπιρτόζικο. Το σκούτερ ξέρω πως έχει πρακτικά πλεονεκτήματα αλλά δεν τα θεωρώ καν μηχανές (προσωπική γνώμη, χωρίς παρεξήγηση για τους ιδιοκτήτες). Επίσης θέλω να έχω και το abs μου για μέσα στην πόλη, όπου οδηγάς σε δρομους γυαλί.
Η λογική πάντως απ'ό,τι βλέπω λέει tuono.Για να είμαι ειλικρινής το μόνο μου πρόβλημα μαζί του είναι τα μούτρα του. Δε μου κάνει καθόλου κλικ, είναι μηχανή που δε θα γυρίσω να την κοιτάξω μια δεύτερη φορα αφου την παρκάρω.
δεν θα κατσω να αντιπαρατεθω μαζι σου...ειναι γνωστα τα θεματα σου...
Να το δεις αυτό...
προφανως επειδη το εχεις εισαι προκατειλημμενος,
Απλά το έχω, αρκετά χρόνια κι έχω οδηγήσει κι άλλα μοτοσακά, και το είχαν και φίλοι, που μετά είχαν άλλα και βόλτες είχαμε πάει και τεσπά έχουμε άποψη.
αλλα δεν θα κατσω να συγκρινω το ZX9 με τα καρμπυρατερ με το 954...η διαφορα στα αλογα τους και παλι ηταν καμια 10αρια, καθως το 954 ηταν και (μπορει να) ειναι 140-145 κατω περιπου...
Οπότε το συγκρίνεις με το επόμενο μοντέλο, έτσι για να στηρίξεις την θεωρία σου. Τα άλογα του ZX9 ήταν λιγότερα, ήταν πολύ πιο βαρυ και η γεωμετρία του ήταν για καράβι.
το gsxr του 01 παρεμενε πιο δυνατο (http://www.bikesales.com.au/editorial/details/honda-cbr954rr-vs-kawasaki-zx-9r-vs-suzuki-gsx-r1000-vs-yamaha-yzf-r1-13822/) και μολις βγηκε το Κ4 ακολουθησε το χαος καθως ουτε το 2004 που εβγαλε χιλιαρι η honda ηταν μπροστα...
Ισχύει.
εν κατακλειδι και για να μην βγαινουμε εκτος θεματος, το 954 ειναι μια φτωχη επιλογη σημερα, ειδικα αν υπολογισουμε και το κυριως προβλημα που ραγιζε το μπλοκ...
ΟΚ, τα όσα 954 ξέρω εν Ελλάδι, μια χαρά είναι τα μπλοκ τους
στα λεφτα αυτα παιζουν πολυ καλυτερα μηχανακια, πιο δυνατα, πιο στημενα και με φοβερη αξιοπιστια...
Πουλάς το XR σου;
p.s. το "αναμεταδοσεις" γραφεται με ομικρον...
ΟΚ.
Κάποια στιγμή θα μάθεις. Όταν αρχίσεις να ακούς.
RaGe_Raptor
08/08/2017, 13:47
GSXR1000-. είτε 1η γενιά ,είτε 2η.όποιο πετύχεις με την καλύτερη σχέση τιμής/κατάστασης. καμία επαφή όλα τα άλλα μέχρι το 2004.
GSXR1000-. είτε 1η γενιά ,είτε 2η.όποιο πετύχεις με την καλύτερη σχέση τιμής/κατάστασης. καμία επαφή όλα τα άλλα μέχρι το 2004.
Αν πάμε στα τζιξερ, 750 Κ4, ανεβαινει το budget βεβαια, αλλά μιλάμε για κορυφή
Παντως με 3500 τουονο δευτερης γενιας δεν βρισκεις. Θες αλλο ενα χιλιαρικο
Είναι δύσκολες εποχές, ειδικά για μεγάλα μηχανάκια και η ζήτηση είναι πεσμένη. Αν ρίξεις μια ματιά στο car θα δεις αρκετά μέχρι τα 4000. Μια μηχανή στα 3900 συζητήσιμη είναι εντός προϋπολογισμού πιστεύω.
Θα φανεί στο ψάξιμο όπως και να'χει.
devil's animal
08/08/2017, 13:54
Κάποια στιγμή θα μάθεις. Όταν αρχίσεις να ακούς.
εσυ παλι, οσα και να ακουσεις δεν θα μαθεις ποτε...
Τουόνο χτυπά Πέτρο. Όσο αντέξει.
RaGe_Raptor
08/08/2017, 14:04
Τα άλογά του το 2002 που βγήκε ήταν υπέρ αρκετά σε σύγκριση με τα 1000 της εποχής.
Το 954 είναι 900ρι με 155 άλογα στον στρόφαλο, ενώ το gsxr1000 k2 (στα 988cc) έβγαζε 160 στόφαλο με 168/170 κιλά (άδεια) αντίστοιχα.
Οι φρενάρες του 954 είναι ακόμα και σήμερα πολύ καλές.
βρε συ,954cc το CBR και 988cc το GSXR. και η διαφορά στην απόδοση χαοτική. μη λέμε κι ότι να'ναι...
RaGe_Raptor
08/08/2017, 14:05
Τουόνο χτυπά Πέτρο. Όσο αντέξει.
αυτό το όσο αντέξει τι το'θελες? :lol:
Αφού να κανιβαλίσει θέλει ο άνθρωπος.
βρε συ,954cc το CBR και 988cc το GSXR. και η διαφορά στην απόδοση χαοτική. μη λέμε κι ότι να'ναι...
Όταν λες χαοτική; Σε τι;
RaGe_Raptor
08/08/2017, 14:16
Όταν λες χαοτική; Σε τι;
σε ότι θες. πολύ πιο δυνατό,πολύ πιο ροπάτο,πολύ πιο στριφτερό,πολύ πιο κανίβαλος , 2 γενιές μπροστά.
Είναι δύσκολες εποχές, ειδικά για μεγάλα μηχανάκια και η ζήτηση είναι πεσμένη. Αν ρίξεις μια ματιά στο car θα δεις αρκετά μέχρι τα 4000. Μια μηχανή στα 3900 συζητήσιμη είναι εντός προϋπολογισμού πιστεύω.
Θα φανεί στο ψάξιμο όπως και να'χει.
Επειδη προσφατα εριξα μια ματια δεν βρηκα κατι τις προκοπης κατω απο 4500 γι αυτο στο λεω
σε ότι θες. πολύ πιο δυνατό,πολύ πιο ροπάτο,πολύ πιο στριφτερό,πολύ πιο κανίβαλος , 2 γενιές μπροστά.
Το Κ1 από το 954;
Εγώ που ζούσα τότε δλδ; Σχεδόν ίδια άλογα, ροπή λίγο πιο πάνω το Κ1. Πιο στριφτερό; Πως το κρίνεις αυτό; Ρολλαριστά με 2ες δεν ξέφευγε...
Μήπως λες για τα Κ3; Από το Κ3 και μετά οι διαφορές ήταν όντως μεγάλες. Κάτι πήγε να γίνει με το 2008 αλλά με το Κ9 έκλεισε το ζήτημα.
devil's animal
08/08/2017, 14:30
Επειδη προσφατα εριξα μια ματια δεν βρηκα κατι τις προκοπης κατω απο 4500 γι αυτο στο λεω
βρισκει ρε Μπαμπη με 3500 (https://www.car.gr/classifieds/bikes/?sort=dm®istration=%3E2005&price=%3E3000&price=%3C4000&condition=%CE%9A%CE%B1%CE%B9%CE%BD%CE%BF%CF%8D%CF%81%CE%B9%CE%BF&condition=%CE%9C%CE%B5%CF%84%CE%B1%CF%87%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%BF&offer_type=sale&make=62&model=1899&model=1900&model=1901&model=1902)....
το θεμα ειναι ποιο ειναι το προσεγμενο...
αν ανεβει ενα 500ρικο πανω και παει στα 4 λογικα θα βρει και προσεγμενο...γιατι ως γνωστον οι τιμες αυτες απλα αναγραφονται...μπορει να μεταβληθουν πολυ με το καταλληλο μετρητο στο χερι... ;)
Εγω λεω να ξεκινησω απο εδω (https://www.car.gr/9944322-aprilia-tuono-1000-r).
Γενναιος παντως ο φιλος, aprilia μηχανη και alfa romeo αυτοκινητο. :D
SHOOTER045
08/08/2017, 14:41
Για κανένα Super Motard ,ψαχτηκες καθόλου?
Εγω λεω να ξεκινησω απο εδω (https://www.car.gr/9944322-aprilia-tuono-1000-r).
Γενναιος παντως ο φιλος, aprilia μηχανη και alfa romeo αυτοκινητο. :D
Ωραιότατο
Edit : Eφόσον το δει και μηχανικός.
Για κανένα Super Motard ,ψαχτηκες καθόλου?
Δε νομιζω πως θα δω τοσο μεγαλη διαφορα σε σχεση με αυτο που εχω τωρα (απο αποψη δυναμης μιλαω).
Επισης ειμαι σε νηπιακο σταδιο οδηγικα και προσπαθω να εξελιξω την τεχνικη μου οσο μπορω. Το motard θα με παει σε αλλα μονοπατια (απο αποψη τεχνικης) και ειναι κατι που δεν το θελω ακομα.
Ωραιότατο
Edit : Eφόσον το δει και μηχανικός.
Απο τις μετατροπες φαινεται ανθρωπος που αγαπαει την οδηγηση. Ειναι και τα λαστιχα του καλα πατημενα. ;)
Θα πεσει τηλεφωνο συντομα.
RaGe_Raptor
08/08/2017, 14:49
Το Κ1 από το 954;
Εγώ που ζούσα τότε δλδ; Σχεδόν ίδια άλογα, ροπή λίγο πιο πάνω το Κ1. Πιο στριφτερό; Πως το κρίνεις αυτό; Ρολλαριστά με 2ες δεν ξέφευγε...
Μήπως λες για τα Κ3; Από το Κ3 και μετά οι διαφορές ήταν όντως μεγάλες. Κάτι πήγε να γίνει με το 2008 αλλά με το Κ9 έκλεισε το ζήτημα.
ρε είναι να μην μπλέξεις με gsxrάκηδες,δεν ξεμπλέκεις εύκολα:lol:
η διαφορά στα άλογα ρόδα ήταν ~15,δεν τα λες και σχεδόν ίδια. πιο "ζωντανό" από γεωμετρία αντί του αδόκιμου "πιο στριφτερό".καλύτερα τώρα?:D
RaGe_Raptor
08/08/2017, 14:52
Εγω λεω να ξεκινησω απο εδω (https://www.car.gr/9944322-aprilia-tuono-1000-r).
Γενναιος παντως ο φιλος, aprilia μηχανη και alfa romeo αυτοκινητο. :D
o rotax είναι σκυλί μαύρο από αξιοπιστία,αν έχει συντηρηθεί σωστά.
ρε είναι να μην μπλέξεις με gsxrάκηδες,δεν ξεμπλέκεις εύκολα:lol:
η διαφορά στα άλογα ρόδα ήταν ~15,δεν τα λες και σχεδόν ίδια. πιο "ζωντανό" από γεωμετρία αντί του αδόκιμου "πιο στριφτερό".καλύτερα τώρα?:D
:D Δεν έχει σημασία, αρκεί να μην λέμε ό,τι να 'ναι... :tooth:
15 όχι. Τα ίδια +/- 2 άλογα - ανάλογα και το στρώσιμο αλλά ΟΚ (δεν μιλάω για το δικο μου 954, έχει δεχθεί παρεμβάσεις μέχρι να δείξει 143 τροχό). Οι δοκιμές στο δρόμο (ευθείες) δεν έδιναν διαφορές. Σε πίστες και βουνά τα χέρια έδειχναν ότι διαφορές θες.
Προσωπικά εμένα το K1 μου φαινόταν πολύ πιο βαρύ και απρόθυμο να στρίψει από το 954.
@ptc : Δεν μας παρατάς; Βάζεις ένα μπατζετ ντεμέκ και ξαφνικά μιλάς για τουόνο του 07; :moutza: Μείνε με το ΜΤ07 να έχει και παρέα ο Πλίτσερ.
Bob_o_mastoras
08/08/2017, 15:45
V-Strom :smokin:
Eγω θα εκανα λιγο υπομονη, θα μαζευα κατι παραπανω και θα επαιρνα ενα ΚΤΜ 950 super moto.
Tα Ι4 ειναι διασκεδαστικα σε μεγαλες ταχυτητες. Αν εχεις σκοπο να το πηγαινεις μονο πιστα και στροφες δεν αξιζει να φορτωθεις τα αρνητικα τους. Ενα καλο V2 ειναι πολυ πιο διασκεδαστικο για κανιβαλισμους σε τετοιες συνθηκες.
Οποτε μεταξυ των δυο θα διαλεγα το Tuono.
Iσως να κοιτουσες και καποιο Ducati γιατι.. yolo!
basilis_k6
08/08/2017, 17:12
πεταμένα λεφτά. κανένα δεν ειναι μηχανάκι της προκοπής, άστα ήσυχα αρχαιοκάπηλε.
pipe_smoker
08/08/2017, 17:15
Τουόνο.
Προσωπικά μου αρέσει πολύ το 954 ειδικά από πλευράς εμφάνισης, αλλά δε νομίζω ότι έχει καθόλου σχέση με αυτό που λες ότι ψάχνεις.
Αν θες να λιώσεις στην πίστα πάρ'το με κλειστά μάτια.
Διαφορετικά δε νομίζω να το ευχαριστηθείς όσο το Τουόνο.
Bob_o_mastoras
08/08/2017, 17:29
Τουόνο.
Προσωπικά μου αρέσει πολύ το 954 ειδικά από πλευράς εμφάνισης, αλλά δε νομίζω ότι έχει καθόλου σχέση με αυτό που λες ότι ψάχνεις.
Αν θες να λιώσεις στην πίστα πάρ'το με κλειστά μάτια.
Διαφορετικά δε νομίζω να το ευχαριστηθείς όσο το Τουόνο.
Mιλαμε, κυριως, για την καρτοπιστα του Ρυσιου, αν δεν κανω λαθος, οπου δεν μπορεις να εκμεταλευτεις στο επακρο ουτε παπι.
Το 1000αρι εκει μεσα ειναι σαν να βαζεις τον H.Bolt να τρεχει μεσα σε ενα κελι.
Μακρια απο Ι4 για τη χρηση που θελεις, ptc.
pipe_smoker
08/08/2017, 17:44
Mιλαμε, κυριως, για την καρτοπιστα του Ρυσιου, αν δεν κανω λαθος, οπου δεν μπορεις να εκμεταλευτεις στο επακρο ουτε παπι.
Το 1000αρι εκει μεσα ειναι σαν να βαζεις τον H.Bolt να τρεχει μεσα σε ενα κελι.
Μακρια απο Ι4 για τη χρηση που θελεις, ptc.
Αναφέρθηκε πουθενά συγκεκριμένα ότι μιλάμε για καρτοπιστα?
Αν ναι, σόρρυ δεν το πρόσεξα.
Σε αυτή την περιπτωση όχι, όντως δεν έχει νόημα.
Eγω θα εκανα λιγο υπομονη, θα μαζευα κατι παραπανω και θα επαιρνα ενα ΚΤΜ 950 super moto.
Να φορτωθω δυο ΚΤΜ μαζι δλδ; Μια Τριτη εχει η βδομαδα, τι θα πρωτοπρολαβω; :lol:
Αναφέρθηκε πουθενά συγκεκριμένα ότι μιλάμε για καρτοπιστα?
Αν ναι, σόρρυ δεν το πρόσεξα.
Σε αυτή την περιπτωση όχι, όντως δεν έχει νόημα.
Οχι δεν αναφερθηκε, απλα ο Bob ξερει οτι συχναζω εκει μιας και ειμαστε συντοπιτες. Παντως και οι Σερρες ειναι οπωσδηποτε στο προγραμμα.
Να φορτωθω δυο ΚΤΜ μαζι δλδ; Μια Τριτη εχει η βδομαδα, τι θα πρωτοπρολαβω; :lol:
Οχι δεν αναφερθηκε, απλα ο Bob ξερει οτι συχναζω εκει μιας και ειμαστε συντοπιτες. Παντως και οι Σερρες ειναι οπωσδηποτε στο προγραμμα.
Έχει και Τετάρτη η βδομάδα ....ο μεγάλος επάνω έχει φροντίσει ακόμα και για τους κατεμηδες με δύο μοτοσακα:D
By the way....το τουμπανιασμα του Mt το σκέφτηκες???Ας ούμε φίλτρα εξατμίσεις πρόγραμμα και τα σχετικά??ο κ 1000 δε θα γίνει αλλά λέω τώρα..κάνα καινούριο shiver 900?????που ναι τόσο τούμπανο το άτιμο??
devil's animal
08/08/2017, 19:54
Eγω θα εκανα λιγο υπομονη, θα μαζευα κατι παραπανω και θα επαιρνα ενα ΚΤΜ 950 super moto...
Mιλαμε, κυριως, για την καρτοπιστα του Ρυσιου, αν δεν κανω λαθος, οπου δεν μπορεις να εκμεταλευτεις στο επακρο ουτε παπι.
Το 1000αρι εκει μεσα ειναι σαν να βαζεις τον H.Bolt να τρεχει μεσα σε ενα κελι.
Μακρια απο Ι4 για τη χρηση που θελεις, ptc.
αν υλοποιησει αυτο που λεει...δλδ ενα duke 200 και ενα χιλιαρι (ανεξαρτητα τι θα ειναι) τοτε δεν θα εχει κανενα νοημα να μπαινει Ρυσιο με το χιλια...
θα μπαινει με το 200αρι και θα το κατευχαριστιεται...γιατι και γκαζακι εχει και στριφτερο ειναι και μπορει να βελτιωσει την οδηγηση του χωρις να φοβαται...
και το μεγαλο σε καμια μακρινη βολτα και Σερρες...
το tuono ειναι καλυτερη περιπτωση απο το 950-990...ειτε προκειται για supermoto ειτε για superduke...
1ον ειναι μακραν πιο γρηγορο...
2ον ειναι πιο καλα στημενο για Σερρες καθ'οτι ειναι ενα γυμνο rsv χωρις να του λειπει τιποτα...
3ον ειναι πιο αξιοπιστο...:p
RaGe_Raptor
08/08/2017, 20:02
:D Δεν έχει σημασία, αρκεί να μην λέμε ό,τι να 'ναι... :tooth:
15 όχι. Τα ίδια +/- 2 άλογα - ανάλογα και το στρώσιμο αλλά ΟΚ (δεν μιλάω για το δικο μου 954, έχει δεχθεί παρεμβάσεις μέχρι να δείξει 143 τροχό). Οι δοκιμές στο δρόμο (ευθείες) δεν έδιναν διαφορές. Σε πίστες και βουνά τα χέρια έδειχναν ότι διαφορές θες.
Προσωπικά εμένα το K1 μου φαινόταν πολύ πιο βαρύ και απρόθυμο να στρίψει από το 954.
ούτε στα πιο τρελά όνειρα του Soichiro :tooth: αλλά anyway καμία σημασία δεν έχει (όχι δε θα ξεπακετάρω τα περιοδικά της εποχής για να σου μοστράρω δυναμομετρήσεις :D )
Είχα το k2, το r1 2002, το zx10r 2005 και τώρα το 954.
Ο αριθμός των ίππων είναι ένα κομμάτι από το συνολικό παζλ μιας μοτοσυκλέτας.
Σαφώς το 954 είχε λιγότερα άλογα απο τον ανταγωνισμό της εποχής του.
Ήταν όμως ελαφρύτερο, με καλύτερα φρένα και γραμμική απόδοση.
Τα 3 παραπάνω στοιχεία το κάνουν ακόμα και σήμερα μια πολύ καλή επιλογή.
By the way....το τουμπανιασμα του Mt το σκέφτηκες???Ας ούμε φίλτρα εξατμίσεις πρόγραμμα και τα σχετικά??ο κ 1000 δε θα γίνει αλλά λέω τώρα..κάνα καινούριο shiver 900?????που ναι τόσο τούμπανο το άτιμο??
Φοραει ηδη φιλτρο, ολοσωμη εξατμιση, εγκεφαλο και εχω κατεβασει και ενα δοντι μπροστα. Ειναι πιστευω πολυ δυνατο για ΜΤ07 ηδη. Συμφωνει μαζι μου νομιζω και ο devil's που το πηρε μια βολτουλα χθες. ;)
Αλλα και παλι κατι μου λειπει...
Μια παρακληση προς κατοχους του tuono ή οποιον ξερει τελος παντων. Μπορειτε να μου πειτε επιγραμματικα το προγραμμα συντηρησης της μηχανης; Μικρα, μεγαλα σερβις, καθε ποτε γινονται. Θελω να τα ξερω ωστε να μπορω να καταλαβω αν εχουν γινει οι προβλεπομενες εργασιες σε οσα μηχανακια βλεπω. Λογικα θα κοιταω μηχανες με 30-50 χιλ.χλμ. Τι θα πρεπει να εχει γινει στη μηχανη;
basilis_k6
08/08/2017, 21:34
για το gen2 μιλάμε?
Είχα tuono για 6 χρόνια. Τι πρόγραμμα συντήρησης να σου πω για μηχανάκι 10ετίας? Όταν κάτι χαλάσει, δυσλειτουργεί ή σε απασχολεί , το πας μάστορα και το φτιάχνεις. Κατά τα λοιπά, ότι κάνεις σε οποιαδήποτε μηχανάκι. Ανταλλακτικά υπάρχουν αρκετά και αφτερμαρκετ μεταχειρισμένα, μπαίνεις apriliaforum.com και βλέπεις.
Ότι πάρεις, πήγαινε σε μάστορα να το δει. Αυτό που έβαλες από Θεσσαλονίκη φαίνεται καλό!
Είχα tuono για 6 χρόνια. Τι πρόγραμμα συντήρησης να σου πω για μηχανάκι 10ετίας? Όταν κάτι χαλάσει, δυσλειτουργεί ή σε απασχολεί , το πας μάστορα και το φτιάχνεις. Κατά τα λοιπά, ότι κάνεις σε οποιαδήποτε μηχανάκι. Ανταλλακτικά υπάρχουν αρκετά και αφτερμαρκετ μεταχειρισμένα, μπαίνεις apriliaforum.com και βλέπεις.
Ότι πάρεις, πήγαινε σε μάστορα να το δει. Αυτό που έβαλες από Θεσσαλονίκη φαίνεται καλό!
Λαδια καθε 5000, βαλβιδες καθε 10; Αυτο εννοω, τι λεει ο κατασκευαστης ωστε να καταλαβω αν ειναι τυπικος ο ιδιοκτητης.
devil's animal
08/08/2017, 21:54
Φοραει ηδη φιλτρο, ολοσωμη εξατμιση, εγκεφαλο και εχω κατεβασει και ενα δοντι μπροστα. Ειναι πιστευω πολυ δυνατο για ΜΤ07 ηδη. Συμφωνει μαζι μου νομιζω και ο devil's που το πηρε μια βολτουλα χθες. ;)
Αλλα και παλι κατι μου λειπει...
οντως το mt του Πετρου ειναι πολυ δυνατο...εχει δεσει πολυ ωραια η εξατμιση με το προγραμμα και το μπροστινο γραναζι...
σε φιλικα ανοιγματα με το xr δεν πιανοταν πουθενα....μονο απο σταση το xr εκανε μια διαφορα 2-3 μηχανακια αλλα μολις ανεβαιναν τα χλμ μαζευε πολυ γρηγορα...
ηταν που ηταν ροπατο καθ'οτι 700αρι δικυλινδρο, αλλα με αυτα που εχουν γινει εχει γεμισει παντου και μεχρι τα 160-170 ειναι διαολος κανονικος...:evil:
γι'αυτο και νομιζω πως το tuono ειναι η φυσικη "εξελιξη" για να πας...με το μπροστινο γραναζι που ουτως ή αλλιως δινοταν μαζι με το μηχανακι, μπορεις να το εχεις με το κοντο για καγκουριλικια και ροπη απο 0 στροφες και με το μακρυ για κανενα ταξιδακι σε αυτοκινητοδρομο για να απλωνει πιο ομορφα...
:beer:
Λαδια καθε 5 έλεγχος βαλβιδες καθε 20
Με γραναζια 15-40 θα σαι καλα παντου
Πηνια γυρω στα 40κ τα φτυνουν συνηθως βαζουν απο το προηγούμενο
Επειδή αρκετά από αυτά τα μηχανάκια θα έχουν αλλάξει πάνω από 2 χέρια, είναι δύσκολο να βρεις σε όλα βιβλίο service, εφόσον κοιτάς μηχανάκι 10ετίας, δεν μπορείς να δεις τι έχει κάνει ο καθένας από συντήρηση, μιας και τα βιβλία "χάνονται", μαγειρεύονται, κτλ.
Κοιτάς λοιπόν την γενική εικόνα της μηχανής, το βλέπει και το ακούει ένας μηχανικός που δουλεύει με aprilia V2 rotax και αν σου κάνει, προχωράς. Το μοτέρ είναι σκυλί οπότε αν δεν ακούγεται κάτι περίεργο, δεν υπάρχει θέμα. Ηλεκτρικά τίποτα το φοβερό, πηνία, όπως αναφέρει ο Ζεύκας πιο πάνω, βγάζουν γύρω στα 30000χλμ.
Αφού σκέφτεσαι για γυμνό 1000αρι, το Tuono είναι η καλύτερη επιλογή.
(παίζει ένα factory ενός Σαλονικιού, το δίνει πολύ καλά λεφτά για factory, έγραφε και στο apriliabikers κάποια στιγμή. Αξίζει να τα δώσεις, είναι πολύ καλύτερο μηχανάκι από το απλό https://www.car.gr/8528974-aprilia-tuono-1000-factory-r )
Επειδή αρκετά από αυτά τα μηχανάκια θα έχουν αλλάξει πάνω από 2 χέρια, είναι δύσκολο να βρεις σε όλα βιβλίο service, εφόσον κοιτάς μηχανάκι 10ετίας, δεν μπορείς να δεις τι έχει κάνει ο καθένας από συντήρηση, μιας και τα βιβλία "χάνονται", μαγειρεύονται, κτλ.
Κοιτάς λοιπόν την γενική εικόνα της μηχανής, το βλέπει και το ακούει ένας μηχανικός που δουλεύει με aprilia V2 rotax και αν σου κάνει, προχωράς. Το μοτέρ είναι σκυλί οπότε αν δεν ακούγεται κάτι περίεργο, δεν υπάρχει θέμα. Ηλεκτρικά τίποτα το φοβερό, πηνία, όπως αναφέρει ο Ζεύκας πιο πάνω, βγάζουν γύρω στα 30000χλμ.
Αφού σκέφτεσαι για γυμνό 1000αρι, το Tuono είναι η καλύτερη επιλογή.
(παίζει ένα factory ενός Σαλονικιού, το δίνει πολύ καλά λεφτά για factory, έγραφε και στο apriliabikers κάποια στιγμή. Αξίζει να τα δώσεις, είναι πολύ καλύτερο μηχανάκι από το απλό https://www.car.gr/8528974-aprilia-tuono-1000-factory-r )
Καταλαβαινω τι λες, αλλα οταν ρωταω εναν ιδιοκτητη τι εχει κανει η μηχανη και τι χρειαζεται να γινει ειναι καλο να ξερω αν ο,τι μου λεει εχει βαση ή ειναι μλκιες.
Αυτη η αγγελια που λες παιζει να ειναι ανεβασμενη κανενα χρονο τωρα παντως, τη θυμαμαι να την εχω δει σε ασχετη φαση. Ωραιο φαινεται αλλα ξεφευγω πολυ ρε γμτ... Δεν ειναι τοσο οτι δεν υπαρχουν τα λεφτα αλλα δε θελω να ξεφυγω πολυ απο το budget για λογους οικεγενειακης γαληνης... Μεσα σε τρια και λιγο χρονια παω για το 4ο και 5ο μηχανακι μου, θα εχει το δικιο της και η γυναικα μου αν με πλακωσει στο ξυλο. :cry:
Τα κακα νεα ειναι πως το tuono που ηθελα να δω (η αγγελια που ανεβασα πιο πανω) πουληθηκε πριν δυο βδομαδες και ο τυπος απλα ξεχασε να το κατεβασει απο το car. :(
Χθες το βραδυ ειδα κιολας το αλλο R που υπαρχει στην πολη. Δεν ειναι προσεγμενο αλλα ο ανθρωπος τουλαχιστον το δινει σε τιμια τιμη για την κατασταση του (2700 τιμη που μου ειπε απο μονος του, πιστευω 2500 το παιρνω). Το πηρα και μια βολτα ωστοσο και μπορω να πω οτι οντως εδω ειμαστε. Οπως ειπε ο Blitzer, ειναι ενα ΜΤ07 on steroids. Ενιωσα κατευθειαν πολυ ανετα πανω του (εκτος απο τα λιγα ουρα που εφυγαν οταν ανοιξα τερμα το γκαζι :lol: ).
Θα πρεπει να ψαχτω και εκτος πολης ή απλα να κανω υπομονη για να βρεθει κατι καλο. Ετσι κι αλλιως δε θα μεινω χωρις μηχανη οποτε δεν καιγομαι και τοσο.
https://www.car.gr/8501728-aprilia-tuono :rolleyes:
https://www.car.gr/8501728-aprilia-tuono :rolleyes:
Κούκλα...
Λίγο μακριά είμαστε μόνο.
Κούκλα...
Λίγο μακριά είμαστε μόνο.
Δλδ αν δεν βρεις κάτι σε ακτίνα 5χλμ δεν το παίρνεις; :uplate:
Δλδ αν δεν βρεις κάτι σε ακτίνα 5χλμ δεν το παίρνεις; :uplate:
Τωρα ο σναιπερης εχει ενα δικιο..αν κατι οντως λεει εγω θα εκανα το Αθηνα-θεσσαλονικη..αν περιμενεις να βρεις κατι καλο μονο εκει θα ναι δυσκολο..
Ισως καποιος συμφορουμιτης που το εχει και ξερει τα θεματα του τον ηχο του να παει να ριξει μια πρωτη ματια και αν ειναι καλο να κατεβεις να το δεις και εσυ??:rolleyes:
Δλδ αν δεν βρεις κάτι σε ακτίνα 5χλμ δεν το παίρνεις; :uplate:
Δεν είπα αυτό, δεν υπάρχει μόνο άσπρο και μαύρο. Σκέψου λίγο γκρι.;)
Προφανώς και θα ψαχτω και πιο μακριά όταν και αν χρειαστεί. Απλά δε σκοπεύω να κατέβω και αύριο Αθήνα να αρχίσω να κοιτάω μηχανές.
Ωραιο φαινεται το ασπρο.
Υπολογισε και 250-300€ για λαστιχα
Δεν είπα αυτό, δεν υπάρχει μόνο άσπρο και μαύρο. Σκέψου λίγο γκρι.;)
Προφανώς και θα ψαχτω και πιο μακριά όταν και αν χρειαστεί. Απλά δε σκοπεύω να κατέβω και αύριο Αθήνα να αρχίσω να κοιτάω μηχανές.
Δεν σκέφτομαι γκρι, δεν είναι του χαρακτήρα μου :tooth:
OK, απλά - οπτικά τουλάχιστον - το συγκεκριμένο είναι κουκλάκι.
Ναι, το touno είναι από τα αγαπημένα μου γυμνά μηχανάκια.
Ωραιο φαινεται το ασπρο.
Υπολογισε και 250-300€ για λαστιχα
Τώρα που είπες για λάστιχα... Το μηχανάκι που είδα χθες φορούσε πισω 180. Και λίγο που το έψαξα βλέπω πως παίζει σαν λογική. Δεν είναι μικρό;.Τόσο φοράει και το ΜΤ07.
Παπαρεμπιπτόντως, το νήμα μπορεί πλέον να μετονομαστεί σε "Αγορά tuono". :D
190 φοράνε όλα τα 1000άρια (σχεδόν). Πολλοί αλλάζουν σε 180, ακόμα και σε SS. Το ΜΤ φοράει μεγάλο λάστιχο απλά.
180 φορανε και καλα για να στριβει καλυτερα.
Η χρυση τομη για μένα ειναι το 190/55
RaGe_Raptor
09/08/2017, 13:59
180 φορανε και καλα για να στριβει καλυτερα.
Η χρυση τομη για μένα ειναι το 190/55
κάτσε ρε Μπαμπ. 180 σε 6" ζάντα=επιπεδοποιημένο λάστιχο=αντίο κορώνα=αντίο turn-in rate και φυσικά αντίο πρόσφυση σε οριακή κλίση :confused:
άρα σωστά έγραψες "και καλά"
190/55 είναι η καλύτερη επιλογή. το 200/55 δε νομίζω πως το χρειάζεται κάποιος στο δρόμο.
bros400pgm
09/08/2017, 14:09
180 φορούσε μαμά το factory του 2004 και το λόγο ότι το προφίλ του ήταν ψηλότερο από το 190/50. Τότε δεν υπήρχαν τα 190/55.
Δεν υπήρχε θέμα με τα κρατήματά του.
RaGe_Raptor
09/08/2017, 14:23
180 φορούσε μαμά το factory του 2004 και το λόγο ότι το προφίλ του ήταν ψηλότερο από το 190/50. Τότε δεν υπήρχαν τα 190/55.
Δεν υπήρχε θέμα με τα κρατήματά του.
τι ζάντα φοράει το συγκεκριμένο? μήπως είχε bespoke λάστιχα όπως υπάρχουν για το Hayabusa?
bros400pgm
09/08/2017, 15:57
Dragon supercorsa ΦΟΡΟΥΣΕ. :)
RaGe_Raptor
09/08/2017, 16:12
Dragon supercorsa ΦΟΡΟΥΣΕ. :)
ναι βρε παιδί μου,οκ. μήπως φορούσε 5,5" ζάντα? Ή μήπως κάποιες εταιρίες έβγαζαν συγκεκριμένα λάστιχα γι'αυτό το μοντέλο όπως συμβαίνει με το Hayabusa? το 190/50 που είναι για Hayabusa είναι διαφορετικό ,διαστασιολογικά , από το ίδιο λάστιχο σε ίδια διάσταση για όλα τα υπόλοιπα μηχανάκια.
basilis_k6
09/08/2017, 16:13
Γιατι δεν κοιτας τα τριπλ? Θες να μπλεξεις με την απριλια και τους μαστορες της?
Γιατι δεν κοιτας τα τριπλ? Θες να μπλεξεις με την απριλια και τους μαστορες της?
Ενώ η triumph είναι γνωστή για το τεράστιο δίκτυο μαστόρων της... :tooth:
Ασε που είναι κακάσχημα.
Γιατι δεν κοιτας τα τριπλ? Θες να μπλεξεις με την απριλια και τους μαστορες της?
Στα χρηματα που κοιταει,θα βρισκει το απλο,που σε αναρτησεις και φρενα ,ειναι κατωτερο απο το τουονο και οχι και καμια τρελη αναβαθμιση απο το ΜΤ.
Γιατι δεν κοιτας τα τριπλ? Θες να μπλεξεις με την απριλια και τους μαστορες της?
Στα χρηματα που κοιταει,θα βρισκει το απλο,που σε αναρτησεις και φρενα ,ειναι κατωτερο απο το τουονο και οχι και καμια τρελη αναβαθμιση απο το ΜΤ.
Ο,τι ειπε ο Dant3. To striple βγαζει ακριβως την ιδια ροπη με το μηχανακι μου (και μαλιστα 3000 στροφες ψηλοτερα). Δε νομιζω πως αξιζει να αφησω το ΜΤ07 μου, που ξερω πως ειναι πενα και φτιαγμενο οπως το θελω, για να παρω κατι που θα ειναι 10% γρηγοροτερο (το νουμερο εντελως αυθαιρετο, καταλαβαινεις τι θελω να πω). Το μονο μη χιλιαρι που θα μου προσεφερε αυτο που ψαχνω ειναι πιστευω το ΜΤ09. Και να πω την αληθεια για αυτο ειχα ξεκινησει, αλλα μετα σκεφτηκα πως μαλλον ειναι καλυτερα να παω σε δυο μηχανες, οποτε μοιραστηκε το budget και αρχισα να κοιταω πιο παλια μοντελα.
taisteal
09/08/2017, 17:02
Tuonο fUCKtory...
:pink::pink:
bros400pgm
09/08/2017, 17:58
ναι βρε παιδί μου,οκ. μήπως φορούσε 5,5" ζάντα? Ή μήπως κάποιες εταιρίες έβγαζαν συγκεκριμένα λάστιχα γι'αυτό το μοντέλο όπως συμβαίνει με το Hayabusa? το 190/50 που είναι για Hayabusa είναι διαφορετικό ,διαστασιολογικά , από το ίδιο λάστιχο σε ίδια διάσταση για όλα τα υπόλοιπα μηχανάκια.
Όχι, όχι. Την 6αρα ΟΖ forged είχε. Ήταν ότι ακριβώς σου είπα: το 180 είχε υψηλότερο προφίλ από το 190, γι'αυτό και το προτιμούσαν.
meccanica
09/08/2017, 18:27
το tuono ειναι καλυτερη περιπτωση απο το 950-990...ειτε προκειται για supermoto ειτε για superduke...
1ον ειναι μακραν πιο γρηγορο...
2ον ειναι πιο καλα στημενο για Σερρες καθ'οτι ειναι ενα γυμνο rsv χωρις να του λειπει τιποτα...
3ον ειναι πιο αξιοπιστο...
Επειδη εχω τον δουκα 990 και εχω οδηγησει αρκετα το τουονο, το 990 ειναι πιο ωραιο παντου εκτος απο τα ανοιχτα κομματια σε ε.ο.. Πολη, μπαμ, στροφιλικια και καγκουριες ο δουκας εινια καλυτερος. Οσο για αξιοπιστια με οχι προσεκτικη οδηγηση, εννοω ζεσταματα κοφτες με κρυο κινητηρα, σε 5 χρονια εχω ενα ανορθωτη και κατω τρομπα συμπλεκτη
Επισης πιστα ο δουκας ειναι χειροτερος
basilis_k6
09/08/2017, 19:10
6αρα ειχε.
Σχετικά με το τριπλ δεν εχει καμια επαφη με το μτ07. Οπως και καμια με το τουονο αλλα ποσα τουονο θα βρεις που δεν θα κλαψεις τα λεφτα σου? Τα μισα μτχ κουδουνανε. Εκανα καποια στιγμη σοβαρη αναζητηση για το 08. Το απέρριψα αφου μιλησα και με 4 ιδιοκτήτες. Αργοτερα κοιτουσα το rsv4. Δυστυχώς η απριλια είναι πολυ δυσκολη περιπτωση στην ελλαδα. Το μτ09 ειναι οντως η καλυτερη επιλογή. Επίσης ο μικρος δουκας είναι αργος του θανατα.
Το Street Triple είναι εκπληκτικό μηχανάκι και ήταν πρώτη μου επιλογή, πριν καταλήξω στο ΜΤ. Αλλά με 10+ χιλιάρικα το καινούριο και 4,5-5 για Triumph 10ετίας, προτίμησα την πιο ασφαλή (για την ηρεμία και την τσέπη μου) οδό.
Αλλά ο πουτς θέλει 1000άρι, θέλει άλογα, θέλει ξύλο.
Σαν πρώην κάτοχος rsv του 2003 και νυν SPEED triple 2006,το αγγλικό είναι σαφως πιο μαζεμένο,ελαφρύ και νευρικό.
6αρα ειχε.
Σχετικά με το τριπλ δεν εχει καμια επαφη με το μτ07. Οπως και καμια με το τουονο αλλα ποσα τουονο θα βρεις που δεν θα κλαψεις τα λεφτα σου? Τα μισα μτχ κουδουνανε. Εκανα καποια στιγμη σοβαρη αναζητηση για το 08. Το απέρριψα αφου μιλησα και με 4 ιδιοκτήτες. Αργοτερα κοιτουσα το rsv4. Δυστυχώς η απριλια είναι πολυ δυσκολη περιπτωση στην ελλαδα. Το μτ09 ειναι οντως η καλυτερη επιλογή. Επίσης ο μικρος δουκας είναι αργος του θανατα.
Τα απριλια μια χαρα μηχανακια ειναι.
Οι ιδιοκτητες και τα μαστορια δεν εχουν ιδεα
basilis_k6
09/08/2017, 20:30
Τα απριλια μια χαρα μηχανακια ειναι.
Οι ιδιοκτητες και τα μαστορια δεν εχουν ιδεα
δεν διαφωνώ καθόλου, ισα ισα. θυμασαι το sxv? στην αμερική πίνανε νερό στο όνομα του και μάλιστα θεωρείτο αξιόπιστο. Εδω ξέρεις, "πυροτέχνημα".
bros400pgm
09/08/2017, 21:40
δεν διαφωνώ καθόλου, ισα ισα. θυμασαι το sxv? στην αμερική πίνανε νερό στο όνομα του και μάλιστα θεωρείτο αξιόπιστο. Εδω ξέρεις, "πυροτέχνημα".
Ιδιοκτήτες κ μάστορες άλλης φιλοσοφίας εκεί. Αλλά μην νομίζεις, 2-3 είναι οι μάστορες εκεί ;)
BTW και εγώ το θεωρώ αξιόπιστο το SXV αλλά πρέπει να έχεις γίνει εγκυκλοπαίδεια πάπυρος λαρους
Περίεργο δίλημμα. Το 954 προφανώς το έβαλες επειδή το γουστάρεις σε εμφάνιση (μάλλον ο μόνος λόγος; ), ενώ το Tuono δεν θέλεις να το βλέπεις (αν διάβασα καλά).
Καταρχήν, θεωρώ περιττό το ktm. Πάρε ένα μικρό scooter/παπί για εντός, και άσε τα υποκατάστατα. Λίαν συντόμως θα σου φανεί ξενέρωτο, αφενός γιατί τα γούστα θα τα βγάζεις με το μεγάλο, αφετέρου γιατί αυτό που θα προορίζεται να κάνει, το κάνει χειρότερα από scooter/παπί.
Για το aprilia στα είπαν. Μια δεύτερη σκέψη να κάνεις μιας και είπες πως δεν έχεις μεγάλη εμπειρία. Δεν είναι το πιο φιλικό μηχανάκι, ούτε θα σε πάρει από το χέρι να σου μάθει πράγματα.
Με αναβάθμιση, εκτός από πέταμα στο πίσω αμορτισέρ εφόσον κοιτάς R, δεν θα ασχοληθείς. Πλαίσιο, φρένα είναι άψογα, μπροστινό το φέρνεις εύκολα στα μέτρα σου.
Ένα μασκακι (OEM, skidmarx, Ermax πχ) θα βελτιώσει πολύ στα πολλά χλμ.
Αν το κυνηγήσεις, πάει τάπα, αλλά καίει...πολύ.
Πριν το πάρω, θα τσεκαριζα αν υπάρχει μηχανικός που να μην είναι κατσαπλιας στην περιοχή μου.
Πριν το πάρεις, ρίξε φώτο να σου πούμε δυο τρία πράγματα. Τα link που έβαλε ο Σταύρος πχ, έδειχναν περίεργο ιστορικό σε κάποια. Πχ, Tuono get II με μαύρο πλαίσιο δεν έχει βγει ποτέ.
Και δεν νομίζω πως βάφτηκε για αισθητικούς λόγους.
Καταρχήν, θεωρώ περιττό το ktm. Πάρε ένα μικρό scooter/παπί για εντός, και άσε τα υποκατάστατα. Λίαν συντόμως θα σου φανεί ξενέρωτο, αφενός γιατί τα γούστα θα τα βγάζεις με το μεγάλο, αφετέρου γιατί αυτό που θα προορίζεται να κάνει, το κάνει χειρότερα από scooter/παπί.
Οπως εχω γραψει ηδη, σκουτερ δεν καβαλαω με τιποτα. Πολυ απλα τα σιχαινομαι. Και να μου το χαριζαν δεν το οδηγουσα, δεν ξερω πώς αλλιως να το πω. Οπως ειπα και σε ενα φιλο που μου ελεγε τα ιδια "ειναι σα να προσπαθεις να πεισεις εναν γκέι οτι μια γυναικα ειναι καλη για αυτον".
Ο λογος που δεν παιρνω παπι ειναι επειδη θα ηθελα ABS για μεσα στην πολη, οπου οι δρομοι ειναι γυαλι και οταν βρεχει γινονται πισινες. Αν υπηρχε παπι με abs θα το επαιρνα. Ας μην αρχισουμε τη συζητηση για το αν ειναι απαραιτητο ή οχι και για το πώς ο καθενας εδω μεσα μπορει να ειναι οδηγαρα που φρεναρει καλυτερα χωρις το abs. Μαγκια του και μπραβο του, αλλα εγω νιωθω μεγαλυτερη σιγουρια με το abs. Εχοντας λοιπον αυτα κατα νου, η λυση της εξισωσης ειναι το δουκακι. Αν προσθεσουμε σε αυτο και το οτι το εχω οδηγησει και μου αρεσε πολυ δε βλεπω tο προβλημα.
Επειδη ομως το μικρο δεν εχει τεθει ως θεμα συζητησης στο παρον νημα, ας επιστρεψω στο κεφαλαιο μεγαλο. Το SV1000 (https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/10111377/) δεν εχει αναφερθει καθολου. Να υποθεσω οχι τυχαια, ε;
SHOOTER045
10/08/2017, 07:51
Πέτρο το SV μου πέρασε απο το μυαλό, αλλά ζητουσες συγκεκριμένα μηχανάκια.
Είναι ψιλό παρεξηγημένο μηχανάκι( άποψη μου)
Δεν είναι tuono,δεν έχει το πλαίσιο ,τις αναρτήσεις κλπ του ιταλού.
Ουτε έχει το fun factor εκείνου.
Θα πρεπει να ασχοληθεις μαζί του αν οι βλέψεις σου είναι συχνές επισκέψεις σε πίστα.
Εμπειρία έχω απο το 650 .
Που σε μαμά μορφή γυρνούσε αξιοπρεπώς στα μέγαρα μια βδομάδα στα χέρια μου.
387408
387409
.... Το SV1000 (https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/10111377/) δεν εχει αναφερθει καθολου. Να υποθεσω οχι τυχαια, ε;
Ρε φίλε, 954 και Τουόνο είπες. Όχι ότι 1000 υπάρχει στον πλανήτη.
Μια χαρά μηχανάκι είναι το SV
VTR SP2 δεν θες; :tooth:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.