View Full Version : Τα μικρά κυβικά δεν είναι επιλογή μόνο των νέων οδηγών
Stavrakos
01/10/2017, 22:22
Εδω δεν σταματαει το S2 η τουλαχιστον δεν μου δινει την αισθηση οτι σταματαει η δεν ξερω να σταματαω η θα πρεπει να περπαταω περισσοτερο αν δεν ξερω να σταματαω
LOUKILOUK
01/10/2017, 22:27
Μη συνεχίσεις :wave2:
Κρίμα...:a35::a35:
Live2ride
01/10/2017, 22:30
Εδω δεν σταματαει το S2 η τουλαχιστον δεν μου δινει την αισθηση οτι σταματαει η δεν ξερω να σταματαω η θα πρεπει να περπαταω περισσοτερο αν δεν ξερω να σταματαω
Το ζήτημα δεν είναι το φαζερ, βάλε το Mt07 που είναι 179kg. :p
Το ζήτημα είναι ότι το να επιλέγουμε κάποια συγκεκριμένα μηχανάκια για να υποστηρίξουμε την άποψή μας δεν είναι σωστό.
Άρα το επιχείρημα τα μικρά φρενάρουν καλύτερα γιατί είναι ελαφρύτερα δεν ισχύει.
Και γω σου βάζω άλλη εξίσωση,
CBR 250cc με αναβάτη 100kg και Mt07 689cc με 70kg αναβάτη, ποιο φρενάρει καλύτερα? αυτό με 2πλές δισκόπλακες 282mm ή αυτό με την μονή 296mm?
Άρα δεν έχει και νόημα η όλη συζήτηση εκεί θέλω να καταλήξω.
Stavrakos
01/10/2017, 22:54
Το ζήτημα δεν είναι το φαζερ, βάλε το Mt07 που είναι 179kg. :p
Το ζήτημα είναι ότι το να επιλέγουμε κάποια συγκεκριμένα μηχανάκια για να υποστηρίξουμε την άποψή μας δεν είναι σωστό.
Άρα το επιχείρημα τα μικρά φρενάρουν καλύτερα γιατί είναι ελαφρύτερα δεν ισχύει.
Και γω σου βάζω άλλη εξίσωση,
CBR 250cc με αναβάτη 100kg και Mt07 689cc με 70kg αναβάτη, ποιο φρενάρει καλύτερα? αυτό με 2πλές δισκόπλακες 282mm ή αυτό με την μονή 220mm?
Άρα δεν έχει και νόημα η όλη συζήτηση εκεί θέλω να καταλήξω.
Η γνώμη η δικιά μου είναι επιλέγουμε την μηχανή μας τα ρούχα μας τα φαγητά μας και ότι άλλο χρίζει χρήση της επιλογής γιατί αυτά γουστάρουμε (μιλάω πάντα για αυτούς που μπορούν οικονομικά)Όση έχουν περιορισμούς στο budget επιλέγουν με βάση τον δικών τους κρητιρίων για εμένα όμως βασικό είναι να σου αρέσει και δεν είναι απαραίτητο να σου αρέσουν μόνο τα ακριβά και 1000 υπάρχει τεράστια γκάμα στον χώρο της μοτοσυκλέτας που μπορεί να σου αρέσουν και 10 τελείως διαφορετικές μηχανές
kostaskk
01/10/2017, 22:55
Αν οι ίδιες δυνάμεις ασκηθούν σε διαφορετικά σώματα, τότε ο ρυθμός μεταβολής της ταχύτητάς τους είναι αντιστρόφως ανάλογος της αδράνειάς τους.
Με τον όρο Αδράνεια, στη Φυσική, ονομάζεται η χαρακτηριστική ιδιότητα των σωμάτων να αντιστέκονται στην οποιαδήποτε μεταβολή της κινητικής τους κατάστασης.
, ενώ για μικρές ταχύτητες η αδράνεια ισούται με τη μάζα (m) και είναι σταθερή. Επιπλέον, όσο μεγαλύτερη είναι η μάζα τόσο μεγαλύτερη είναι η αδράνεια. Ένα σώμα με μικρή μάζα μεταβάλλει εύκολα την κίνησή του, ενώ ένα σώμα με μεγάλη μάζα μεταβάλλει την κίνησή του δυσκολότερα.
stefanos
01/10/2017, 23:07
Αν οι ίδιες δυνάμεις ασκηθούν σε διαφορετικά σώματα, τότε ο ρυθμός μεταβολής της ταχύτητάς τους είναι αντιστρόφως ανάλογος της αδράνειάς τους.
Με τον όρο Αδράνεια, στη Φυσική, ονομάζεται η χαρακτηριστική ιδιότητα των σωμάτων να αντιστέκονται στην οποιαδήποτε μεταβολή της κινητικής τους κατάστασης.
, ενώ για μικρές ταχύτητες η αδράνεια ισούται με τη μάζα (m) και είναι σταθερή. Επιπλέον, όσο μεγαλύτερη είναι η μάζα τόσο μεγαλύτερη είναι η αδράνεια. Ένα σώμα με μικρή μάζα μεταβάλλει εύκολα την κίνησή του, ενώ ένα σώμα με μεγάλη μάζα μεταβάλλει την κίνησή του δυσκολότερα.
Εδώ θα πρέπει να αναρωτηθούμε τι μάζα έχει ένα vstrom 250.
Αλλά το θέμα είναι πέρα της φυσικής.
Τα σύγχρονα μεγάλα πλέον έχοντας ξεφύγει σε δυνατότητες από τις ικανότητες του μέσου χρήστη
χρησιμοποιούν ηλεκτρονικά που βοηθούν να μην κάνεις την μαλακία και να σκοτωθείς ακόμα και αν δεν το έχεις.
Δεν μπορούμε να πούμε ότι ισχύει και για τα μικρά κάτι τέτοιο.
Οπότε από θέμα ασφάλειας τα μεγάλα έχουν το πάνω χέρι.
Γιατί κόλλησες με Vstrom και GS?
CBR 250cc 161kg vs Fazer 600 S1 186kg.
Ποιο φρενάρει καλύτερα άραγε?
Σοβαρά τώρα?
Το cbr είναι 161 πλήρης υγρών (+βενζίνης) στην έκδοση με abs και το fazer 186 και δεν έχει ούτε αέρα στα λάστιχα (και χωρίς abs). Με υγρά ξεπερνάει τα 200κιλά.
Live2ride
02/10/2017, 01:38
Σοβαρά τώρα?
Το cbr είναι 161 πλήρης υγρών (+βενζίνης) στην έκδοση με abs και το fazer 186 και δεν έχει ούτε αέρα στα λάστιχα (και χωρίς abs). Με υγρά ξεπερνάει τα 200κιλά.
Για τα κιλά έβαλα άνευ υγρών, γράψε λάθος.
Το είπα και πιο πάνω όμως, το θέμα δεν είναι το φαζερ ή το κάθε αυτό φαζερ, για να ισχύσει αυτό που αναφέρεται ότι τα ελαφρύτερα μηχανάκια φρενάρουν καλύτερα πρέπει να πάρεις 2 μηχανές με μεγάλη διαφορά κιλών, πχ cbr250 με FZS600 Fazer που θα έχουν όμως το ίδιο σύστημα πέδησης, εκεί τα κιλά θα κάνουν την διαφορά γιατί η δύναμη των φρένων του cbr250 του μονού δίσκου 296mm με διπίστονη δαγκάνα δεν θα επαρκεί να σταματήσει τα 200kg του φαζερ.
Την διαφορά δηλαδή στα κιλά έρχεται να την καλύψουν τα ισχυρότερα φρένα των 2Χ298mm δίσκων και οι 4πίστωνες δαγκάνες.
Στις μηχανές με παρόμοια συστήματα πέδησης, πχ cbr1000 vs cbr600 το 600αρι φρενάρει λίγα μέτρα γρηγορότερα επειδή υπολείπεται μερικά κιλά, εκεί ναι ισχύει.
Δεν έχουν όλες οι μηχανές όμως τα ίδια συστήματα πέδησης για να τσουβαλιάζουμε σε μια φράση, όπως δεν έχουν τις ίδιες διαμέτρους δίσκους, τα ίδια έμβολα, ίδια ποιότητα τακάκια, η μανέτα δεν ασκεί την ίδια πίεση και ου το καθεξής.
Ένα παράδειγμα.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa____266kg (wet)____φρενάρισμα απο 100χιλ σε 0____34.13m___braking 1. 06G
BMW R1150GS_______________249kg (wet)____φρενάρισμα απο 100χιλ σε 0____44.50m___braking 0. 81G
Ducati 999__________________186kg (wet)____φρενάρισμα απο 100χιλ σε 0____34.13m___braking 1. 06G
πηγη (https://i.imgur.com/sDwseF1.jpg)
Από αυτά που βγάζει ο γούγλης.
FZS600 FAZER_______________205kg (wet)____φρενάρισμα απο 100χιλ σε 0____38.30m
CBR250cc___________________161kg (wet)____φρενάρισμα απο 100χιλ σε 0____42.36m
devil's animal
02/10/2017, 08:01
Αν οι ίδιες δυνάμεις ασκηθούν σε διαφορετικά σώματα, τότε ο ρυθμός μεταβολής της ταχύτητάς τους είναι αντιστρόφως ανάλογος της αδράνειάς τους.
Με τον όρο Αδράνεια, στη Φυσική, ονομάζεται η χαρακτηριστική ιδιότητα των σωμάτων να αντιστέκονται στην οποιαδήποτε μεταβολή της κινητικής τους κατάστασης.
, ενώ για μικρές ταχύτητες η αδράνεια ισούται με τη μάζα (m) και είναι σταθερή. Επιπλέον, όσο μεγαλύτερη είναι η μάζα τόσο μεγαλύτερη είναι η αδράνεια. Ένα σώμα με μικρή μάζα μεταβάλλει εύκολα την κίνησή του, ενώ ένα σώμα με μεγάλη μάζα μεταβάλλει την κίνησή του δυσκολότερα.
ωραιοι οι νομοι της φυσικης αλλα και μονο με τις 4 πρωτες λεξεις που αναφερεις ακυρωνεις ολο το "πειραμα"...
δεν ασκουνται οι ιδιες δυναμεις (επιβραδυνσης) στα υποτιθεμενα σωματα γιατι απλουστατα δεν εχουν τα ιδια συστηματα πεδης...
και οτι και να λετε ή να κανετε τα μικρου κυβισμου μηχανακια ειναι λιγοτερο ασφαλη απο τα μεγαλυτερα...
υπερτερουν μονο σε βαρος με οτι αυτο συνεπαγεται και σε οικονομια καυσιμου και συντηρησης...
αρα, αν καποιος ΔΕΝ εχει οικονομικο προβλημα και μπορει να αγορασει και να συντηρησει ενα μεγαλυτερου κυβισμου μηχανακι απο <300cc ειναι σαφως προτιμοτερο...εξαιρουνται αυτοι που εχουν παραπανω απο 1 μηχανακια και τα εχουν για συγκεκριμενες δουλειες το καθενα...γαϊδουρακι, trackbike, τουριστικο,κλπ...
pipe_smoker
02/10/2017, 08:08
Εγώ να ρωτήσω κάτι άλλο?
Όσον αφορά το commuting, το γεγονός ότι ένα 250άρι είναι πιο εύκολο από ένα 1000άρι στο σταμάτα-ξεκίνα, στο πάρκαρε-ξεπάρκαρε, στη μανούβρα στο φανάρι, στην κολλημένη κίνηση, στο να μην ανεβάσει θερμοκρασίες και σου κάνει τα @@ φλαμπε, στο να μη σου το βουτήξουν, δεν το λαμβάνουμε υπόψη?
Κανενα μηχανακι δεν ειναι πιο επικινδυνο απο καποιο αλλο, ουτε πιο ασφαλες απο καποιο αλλο. Γιατι το να βλεπουμε απλα νουμερα δεν λεει τπτ. Και αυτο γιατι το να συγκρινουμε φρενα απο 100 σε 0 σαν απολυτα νουμερα ειναι οκ. Αλλα ενα παπι θα πιασει 100 με 4η ενω ενα μεγαλο με 2α πριν καν ανοιξει γκαζι (και δε μιλαω για ss που η 1η ανοιγει πολυ πανω απο τα 100!)
Κοινως ο αναβατης οφειλει μα προσαρμοζεται στο οχημα του αρα για μενα η κουβεντα ειναι ατοπη αφου δεν ειμαι στη λογικη του να βλεπω απλα νουμερα σε μια οθονη (η λεξη κλειδι το "απλα")
Κατα τα αλλα η κουβεντα θυμιζει λιγο ψαρι vs χοιρινο.
Μιλαμε για το αν τα μικρου κυβισμου μηχανακια ειναι επιλογη και μεγαλυτερων σε ηλικια αναβατων (που προφανως και ειναι). Πολλοι, λιγοι δεν εχει σημασια. Εχουν το κοινο τους και καλα κανουν. Τα κριτηρια του καθενα που επιλεγει μια μοτο ειναι προσωπικα και επισης προφανως δεν εχει νοημα να προταξει οποιοσδηποτε αλλος τα δικα του προσωπικα κριτηρια για να αποδειξει οτι εχει δικιο.
Και τελος θα σας πω ενα μυστικο.
ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΔΕΝ ΒΓΑΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΜΕ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ!!! ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ;!;!;!
devil's animal
02/10/2017, 08:40
Εγώ να ρωτήσω κάτι άλλο?
Όσον αφορά το commuting, το γεγονός ότι ένα 250άρι είναι πιο εύκολο από ένα 1000άρι στο σταμάτα-ξεκίνα, στο πάρκαρε-ξεπάρκαρε, στη μανούβρα στο φανάρι, στην κολλημένη κίνηση, στο να μην ανεβάσει θερμοκρασίες και σου κάνει τα @@ φλαμπε, στο να μη σου το βουτήξουν, δεν το λαμβάνουμε υπόψη?
φυσικα και τα λαμβανουμε υπ'οψιν Παναγιωτη...
αλλα αν ειχες να επιλεξεις 1 μηχανακι για να κανεις τα ΠΑΝΤΑ, πες μου οτι θα διαλεγες το duke 390 και οχι το 1290...
doctoras
02/10/2017, 08:48
φυσικα και τα λαμβανουμε υπ'οψιν Παναγιωτη...
αλλα αν ειχες να επιλεξεις 1 μηχανακι για να κανεις τα ΠΑΝΤΑ, πες μου οτι θα διαλεγες το duke 390 και οχι το 1290...
βρε φιλε το θέμα δεν είναι τι θα διάλεγα εγώ εσύ ο άλλος αλλά αυτό που συμβαίνει στην αγορά
Για να πάρεις τις απαντήσεις βρες στα φαναρια κατόχους δικύκλων άνω των 35ετών με 125-250-300cc και ρώτα τους
devil's animal
02/10/2017, 08:59
βρε φιλε το θέμα δεν είναι τι θα διάλεγα εγώ εσύ ο άλλος αλλά αυτό που συμβαίνει στην αγορά
Για να πάρεις τις απαντήσεις βρες στα φαναρια κατόχους δικύκλων άνω των 35ετών με 125-250-300cc και ρώτα τους
να τους ρωτησω τι?
οτι δεν εχουν να πληρωσουν ενοικιο, ρευμα, τηλεφωνα, δοσεις τραπεζης, εφορια και κατεληξαν να εχουν ενα μικρο και φτηνο μεσο μεταφορας ενω θα ηθελαν να μπορουσαν να εχουν κατι μεγαλυτερο?
το μεγαλυτερο ποσοστο των απαντησεων θα ειναι τετοιου ειδους...και θα υπαρχει και καποιοι, οπως ο πατερας μου π.χ. που ειναι 72 και εχει μια βεσπα του 82 και θα μου πουν: "αυτο μου κανει την δουλεια μου μια χαρα, δεν εχω θεμα να παρω κατι καλυτερο και μεγαλυτερο"...
και εννοειται οτι καποιοι θα εχουν και ενα δευτερο στο γκαραζ και με το μικρο θα κανουν τις δουλειες τους...
pipe_smoker
02/10/2017, 09:00
φυσικα και τα λαμβανουμε υπ'οψιν Παναγιωτη...
αλλα αν ειχες να επιλεξεις 1 μηχανακι για να κανεις τα ΠΑΝΤΑ, πες μου οτι θα διαλεγες το duke 390 και οχι το 1290...
Μα το θέμα δεν είμαι εγώ.
Νομίζω είναι πανεύκολο να μαντέψεις την απάντησή μου κρίνοντας από το τί καβαλάω.
Αλλά εγώ είμαι ανώμαλος (ή τουλάχιστον έτσι νόμιζα μέχρι που ξεκίνησε ο αντίλογος σε αυτό το θρεντ:D)
Κάποιος ο οποίος κάνει τις διαδρομές που κάνω εγώ, θα έπρεπε να είναι βλαμμένος για να επιλέξει το 1290 αντί του 390.
Και οκ, υπάρχουν πολλοί ανώμαλοι και βλαμμένοι μιας και μιλάμε για μηχανάκια που συνήθως η αγορά γίνεται με ένα κάρο κριτήρια, πάντως σίγουρα όχι με την ξερή λογική.
Δεν είναι όμως όλοι έτσι.
Υπάρχουν κι αναβάτες που κάνουν το λογικό.
Όταν ο άλλος κάνει 10χλμ τη μέρα και οι μετακινήσεις του είναι το σπιτι-δουλειά, κι άντε ένας καφές το ΣΚ μέχρι τη Βάρκιζα, μπορεί κάλλιστα να επιλέξει το 390 αντί του 1290 (και είναι και πολλοί αυτοί που το κάνουν τελικά).
harris_x
02/10/2017, 09:14
Τα μικρά κυβικά δεν είναι επιλογή μόνο των νέων οδηγών
Δεν είναι.
Και αυτό φαίνεται από την επιλογή πάρα πολλών να έχουν κι ένα μικρό (παπι, 250αρι, 300άρι whatever...) για να μη φορτώνουν χλμ το μεγάλο τους που έχει περισσότερες οικονομικές απαιτήσεις για να κινηθεί.
Αν η επιλογή είναι ένα μηχανάκι για όλα, θα επέλεγα αυτό που μου γουστάρει, όχι αυτό που με βολεύει.&-
Παίζει να μην καβαλάει κανένας μηχανάκι εδώ μέσα...
Μικρά μηχανάκια που τα κάνουν όλα, και φαντάζομει 250ρι που 2καβαλο και φορτωμένο κάνει προσπέραση σε φορτηγό στην ανηφόρα (το έχω κάνει, βαρέθηκα, αναψα τσιγάρο και έκανα πάλι πίσω για να με προσπεράσει - κατα τη διάρκεια που έκανα εγώ προσπέραση στο φορτηγό - μία μηχανή κι ένα αυτοκίνητο).
ΟΚ. Αν υποθέσουμε ότι τα μικρά μηχανάκια κάνουν τα πάντα, ναι τα κάνουν, αλλά συμβιβαζόμενοι ότι δεν οδηγούμε μηχανή κάποια στιγμή, δεν είναι με την καμία πιο ασφαλή από τα μεγάλα μηχανάκια, φυσικά και δεν έχουν (μαμά) καλύτερα φρενα/αναρτήσεις/κλπ από τα μεγαλύτερα.
Άρα, όποιος θέλει το παίρνει αλλά μην μας τα κάνετε μπαλόνια γιατί καλύτερα δεν είναι απο τα μεγαλύτερα σε τίποτα.
pipe_smoker
02/10/2017, 09:42
Παίζει να μην καβαλάει κανένας μηχανάκι εδώ μέσα...
Μικρά μηχανάκια που τα κάνουν όλα, και φαντάζομει 250ρι που 2καβαλο και φορτωμένο κάνει προσπέραση σε φορτηγό στην ανηφόρα (το έχω κάνει, βαρέθηκα, αναψα τσιγάρο και έκανα πάλι πίσω για να με προσπεράσει - κατα τη διάρκεια που έκανα εγώ προσπέραση στο φορτηγό - μία μηχανή κι ένα αυτοκίνητο).
ΟΚ. Αν υποθέσουμε ότι τα μικρά μηχανάκια κάνουν τα πάντα, ναι τα κάνουν, αλλά συμβιβαζόμενοι ότι δεν οδηγούμε μηχανή κάποια στιγμή, δεν είναι με την καμία πιο ασφαλή από τα μεγάλα μηχανάκια, φυσικά και δεν έχουν (μαμά) καλύτερα φρενα/αναρτήσεις/κλπ από τα μεγαλύτερα.
Άρα, όποιος θέλει το παίρνει αλλά μην μας τα κάνετε μπαλόνια γιατί καλύτερα δεν είναι απο τα μεγαλύτερα σε τίποτα.
Κάποιος που χρησιμοποιεί ένα duke 390 ή ένα drz400 για commuting πέρα δώθε στην Αθήνα, τί θα του λείψει από ένα 1000άρι ss, ή ένα 1200άρι mega on off, ή ένα 1300άρι street fighter, ή ένα 1400άρι muscle, και πάει λέγοντας?
Κάποιος που χρησιμοποιεί ένα duke 390 ή ένα drz400 για commuting πέρα δώθε στην Αθήνα, τί θα του λείψει από ένα 1000άρι ss, ή ένα 1200άρι mega on off, ή ένα 1300άρι street fighter, ή ένα 1400άρι muscle, και πάει λέγοντας?
Δεν ξέρω, υποθέτω ότι αν δεν είχε ποτέ τίποτα άλλο, να μην του λείψει τίποτα.
Αν είχε, θα του λείψουν όλα όσα δίνει ένα μεγάλο.
Αλλά δεν το κάνει καλύτερο από τα μεγάλα. Οικονομικότερο σίγουρα αλλά πιο φτηνά είναι και τα λεωφορεία.
Κάποιος που χρησιμοποιεί ένα duke 390 ή ένα drz400 για commuting πέρα δώθε στην Αθήνα, τί θα του λείψει από ένα 1000άρι ss, ή ένα 1200άρι mega on off, ή ένα 1300άρι street fighter, ή ένα 1400άρι muscle, και πάει λέγοντας?
Τίποτα. Όλα θα τα κάνει πολύ καλύτερα.
Αλλά τώρα μιλάμε για συγκεκριμένες διαδρομές; Δηλαδή, με αυτή τη λογική, αν κάνεις διαδρομές σπίτι-περίπτερο-σπίτι μόνο, το παπί είναι καλύτερο από το νέο ΤΖΙΞΕΡ (ΩΩΩ ΤΙ ΕΙΠΑΑΑ!!1). Αυτό δε σημαίνει ότι το παπί είναι καλύτερο μηχανάκι από το τζίξερ.
Ας μείνουμε στο ότι υπάρχει ένα είδος μοτοσικλετών κορυφαίο σε συγκεκριμένο τομέα, συγκεκριμένες ανάγκες και να το λήξουμε; :p
pipe_smoker
02/10/2017, 10:11
Δεν ξέρω, υποθέτω ότι αν δεν είχε ποτέ τίποτα άλλο, να μην του λείψει τίποτα.
Αν είχε, θα του λείψουν όλα όσα δίνει ένα μεγάλο.
Αλλά δεν το κάνει καλύτερο από τα μεγάλα. Οικονομικότερο σίγουρα αλλά πιο φτηνά είναι και τα λεωφορεία.
Το οικονομικό κομματι ειναι σύνθετο.
Υπάρχει αυτός που δεν μπορει να συντηρήσει οτιδηποτε μεγαλύτερο των 50cc και υπάρχει κι αυτός που μπορει να συντηρήσει πολλα, αλλα βρύση που να κόβει κυριολεκτικά λεφτά δεν εχει κανένας.
Τους πρώτους τους βγάζουμε απο την κουβεντα γιατι θα επιλέξουν μικρό επειδη αδυνατούν να συντηρήσουν κατι αλλο.
Η δεύτερη κατηγορία ομως ειναι αλλο τράγουδο.
Αλλο το δεν έχω να φάω, κι αλλο το δε γουστάρω να πληρώνω για καινούριο μηχανάκι γιατι αν πάω με 1000αρι ss στη Χ Ψ περιοχή με μεγάλη εγκληματικότητα θα το κλέψουν πριν προλάβω να πω κιχ.
Να τον βάλουμε κι αυτόν στην κατηγορία του "συνεπώς δεν μπορει να συντηρήσει 1000αρι γιατι αν του το κλέψουν θα πονέσει" ?
Τα "όλα όσα δίνει ενα μεγάλο" στην υποθετική διαδρομή που αναφέρω, μάλλον εχουν να κάνουν περισσότερο με το βράσιμο που θα φάει στα @@ κολλημένος στην κίνηση, παρα με όλα τα υπόλοιπα που ΣΥΜΦΩΝΩ οτι τα μεγάλα υπερτερούν των μικρών.
Τίποτα. Όλα θα τα κάνει πολύ καλύτερα.
Αλλά τώρα μιλάμε για συγκεκριμένες διαδρομές; Δηλαδή, με αυτή τη λογική, αν κάνεις διαδρομές σπίτι-περίπτερο-σπίτι μόνο, το παπί είναι καλύτερο από το νέο ΤΖΙΞΕΡ (ΩΩΩ ΤΙ ΕΙΠΑΑΑ!!1). Αυτό δε σημαίνει ότι το παπί είναι καλύτερο μηχανάκι από το τζίξερ.
Ας μείνουμε στο ότι υπάρχει ένα είδος μοτοσικλετών κορυφαίο σε συγκεκριμένο τομέα, συγκεκριμένες ανάγκες και να το λήξουμε; :p
Γιατι είπα εγω πουθενά οτι ειναι το παπι σα σύνολο καλύτερο μηχανάκι απο το Τζιξερ?
Και δε νομίζω κιόλας να υποστήριξε κανεις κατι τέτοιο.
Αν γίνεται σε τέτοια βάση η κουβεντα σορρυ λάθος μου, κατι δεν έχω καταλάβει εγω.
Συμφωνώ με την τελευταία σου πρόταση.
Άρα λοιπόν αν καβαλας μόνο για να πας μεχρι το περίπτερο ή να κανεις 5 χιλιόμετρα να πας κεντρο, δε θα σου λείψει κατι αν το κανεις με 200αρι-300αρι απ'οτι αν το κανεις με τζιξερ.
Ξαναλέω, το κομματι "περί ορεξεως" πάντα θα υπάρχει γιατι υπάρχουν και ανώμαλοι που θελουν να κάνουν το γύρο του κόσμου με παπι, ή να καβαλάνε χιλιάρι για να πηγαίνουν να πάρουν τσιγάρα (και γούστο τους καπέλο τους και καμποϊλίκι τους και των δυονώνε)
Άρα λοιπόν αν καβαλας μόνο για να πας μεχρι το περίπτερο ή να κανεις 5 χιλιόμετρα να πας κεντρο, δε θα σου λείψει κατι αν το κανεις με 200αρι-300αρι απ'οτι αν το κανεις με τζιξερ.
Ξαναλέω, το κομματι "περί ορεξεως" πάντα θα υπάρχει γιατι υπάρχουν και ανώμαλοι που θελουν να κάνουν το γύρο του κόσμου με παπι, ή να καβαλάνε χιλιάρι για να πηγαίνουν να πάρουν τσιγάρα (και γούστο τους καπέλο τους και καμποϊλίκι τους και των δυονώνε)
Ακριβώς αυτά. Είναι άλλο θέμα οι πραγματικές ανάγκες και άλλο το γούστο.
Το σίγουρο είναι ότι τα μεγαλύτερα μηχανάκια έχουν πολύ περισσότερα να προσφέρουν από τα μικρότερα, όταν τα μοναδικά κριτήρια δεν είναι η οικονομία και η ανάγκη. Και η τεχνολογία έχει προχωρήσει, δεν είμαστε στο 1978. Πλέον υπάρχουν ευέλικτα, δυνατά, ροπάτα και ταυτόχρονα ελαφριά μηχανάκια άνω των 600cc (*γκουχ* ΜΤ-07 *γκουχ*), ίσως 10-15 κιλά πιο βαριά από τα αντίστοιχα των 250cc. Μην παίρνετε σαν παράδειγμα τα ποταμόπλοια του μισού τόνου, δεν είναι οι μοναδικές μοτοσικλέτες στον κόσμο.
Γενικά, όμως, δεν έχω ιδέα γιατί τράβηξε 15 σελίδες μια ερώτηση που έχει προφανέστατη απάντηση.
ΟΚ, ακρη δεν βγαίνει προφανώς.
Είτε κάνοντας τον δικηγόρο του διαβόλου είτε γιατί ο καθένας πιστεύει ότι έχει δίκιο.
.... Και η τεχνολογία έχει προχωρήσει, δεν είμαστε στο 1978. ....
Φυσικά. Με το ίδιο μηχανάκι που γράφει κάποιος ~1.19 στις Σέρρες μπορεί να πάει και χαλαρή βόλτα ή για καφέ ή για δουλειά στο πηγμένο απο κίνηση κέντρο (ο ίδιος που γράφει ~1.19) με αυτό χωρίς να το πειράξει καθόλου.
pipe_smoker
02/10/2017, 10:30
Ακριβώς αυτά. Είναι άλλο θέμα οι πραγματικές ανάγκες και άλλο το γούστο.
Το σίγουρο είναι ότι τα μεγαλύτερα μηχανάκια έχουν πολύ περισσότερα να προσφέρουν από τα μικρότερα, όταν τα μοναδικά κριτήρια δεν είναι η οικονομία και η ανάγκη. Και η τεχνολογία έχει προχωρήσει, δεν είμαστε στο 1978. Πλέον υπάρχουν ευέλικτα, δυνατά, ροπάτα και ταυτόχρονα ελαφριά μηχανάκια άνω των 600cc (*γκουχ* ΜΤ-07 *γκουχ*), ίσως 10-15 κιλά πιο βαριά από τα αντίστοιχα των 250cc. Μην παίρνετε σαν παράδειγμα τα ποταμόπλοια του μισού τόνου, δεν είναι οι μοναδικές μοτοσικλέτες στον κόσμο.
Γενικά, όμως, δεν έχω ιδέα γιατί τράβηξε 15 σελίδες μια ερώτηση που έχει προφανέστατη απάντηση.
Δε σχολιάζω για το ΜΤ γιατι ξέρω οτι ειναι η χαρα του sniper και δε θέλω να του τη στερήσω :lol:
Εννοείται οτι τα μεγάλα μηχανακια υπερτερούν των μικρών.
Το θετικό ειναι οτι πλέον υπάρχουν ΚΑΙ μικρά, ενώ μεχρι πριν καμια 10ετία αν ήθελες να βρεις μικρό μηχανάκι ή θα πήγαινες σε σκούτερ, ή σε on off ή σε Κολοκοτρωνη.
Και τα καινούριο μικρά ειναι πολυ καλύτερα σε πολλούς τομείς απο ενα σκούτερ πχ.
Καποιος έμπειρος αναβάτης λοιπόν που για τον οποιοδήποτε λόγο αποφάσισε να μεταπηδήσει σε κατι μικρό (δε σημαίνει οτι θα μείνει εκει για πάντα) εχει πολυ περισσότερες επιλογές απο παλιά.
Κι ενώ πριν 10 χρονια μπορει να μη γούσταρε να το κανει γιατι δεν ήθελε να μπλέξει με σκούτερ ή Κολοκοτρωνηδες, τώρα μπορει να το κανει γιατι γουστάρει να μπλέξει με ενα 390 πχ ή ενα ΜΤ07 που ειναι κάπου εκει σε επιδόσεις (σορρυ δεν άντεξα τελικα :lol: )
ή για δουλειά στο πηγμένο απο κίνηση κέντρο (ο ίδιος που γράφει ~1.19) με αυτό χωρίς να το πειράξει καθόλου.
Σαφώς. Το ίδιο ακριβώς άτομο βέβαια, με ένα μπιστόλι motard των μισών κυβικών, θα έφτανε στον μισό χρόνο, ντριφτάροντας πάνω από τα αυτοκίνητα και κάνοντας backflips στα πεζοδρόμια. Μη λέμε σε κάθε thread τα ίδια. :p
Σαφώς. Το ίδιο ακριβώς άτομο βέβαια, με ένα μπιστόλι motard των μισών κυβικών, θα έφτανε στον μισό χρόνο, ντριφτάροντας πάνω από τα αυτοκίνητα. Μη λέμε σε κάθε thread τα ίδια. :p
Αν του άρεσε, θα το έκανε. Αλλά αυτό λέω, ο καθένας έχει ότι του αρέσει ή/κι ότι του αρμόζει.
Αρέσει ή δεν αρέσει, αυτό είναι η πραγματικότητα.
Ναι. Τα έγραψα πιο πάνω. Ανάγκη vs γούστο. Δεν καβαλάνε όλοι για τον ίδιο λόγο.
Ρε σεις ακομα αυτα λεμε??:lol:
Ειναι σα να συζητας με ενα φιλο τι φαγητο αρεσει στον ενα και τι στον αλλο και αν προσπαθεί να πεισει ο ενας τον αλλο για κατι που δε του αρέσει..(πως φενεται οτι δεν εχω φαει ακομα:p)ξεκολλάτε δεν υπαρχει απαντηση στο θεμα και παμε για 35σελιδο επαναλαμβανοντας τα ιδια με αλλο τροπο...ο καθενας οτι του κανει κεφι και οπως νιωθει ασφαλεια ειναι τοσο απλο.αλλοι πανω σε μηχανη πανω απο 600cc νιωθουν οτι θα τους πεθανουν απ το γκαζι αλλοι παλι σε μικρο νιώθουν πιο εκτεθειμένοι απο ποτε..φακ ιτ ακρη δε θα βγει.:wave2::lol:
Απ την αλλη...αν εχετε ορεξη για αντιπαράθεση βουυυρ και γιουργιαααα:D
Τα μικρά μηχανάκια έχουν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Το ίδιο και τα μεγάλα μηχανάκια. Αν εξαιρέσεις κάποια κοινά μειονεκτήματα και κάποια κοινά πλεονεκτήματα, στα υπόλοιπα συμβαίνει τα μειονεκτήματα των μικρών να είναι πλεονέκτημα στα μεγάλα και αντίστροφα. Επομένως ο υποψήφιος αγοραστής διαλέγει και παίρνει...Είναι φυσικό οι Αθηναίοι να είναι λίγο παραπάνω μπερδεμένοι με την επιλογή μηχανής γιατί η Αθήνα είναι περίπλοκη πόλη. Έχει και ανοιχτούς δρόμους, έχει και σοκάκια.
Εγώ δεν καταλαβαίνω όμως γιατί όταν ρωτάει κάποιος νέος σχετικά οδηγός για μεγάλο μηχανάκι των αποτρέπετε κάποιοι και του προτείνετε να πάρει μικρότερο μηχανάκι και βλέπω τους ίδιους μέσα από αυτό το θερντ να κατηγορούν τα μικρά μηχανάκια με τα χειρότερα...
pipe_smoker
02/10/2017, 13:01
Εγώ δεν καταλαβαίνω όμως γιατί όταν ρωτάει κάποιος νέος σχετικά οδηγός για μεγάλο μηχανάκι των αποτρέπετε κάποιοι και του προτείνετε να πάρει μικρότερο μηχανάκι και βλέπω τους ίδιους μέσα από αυτό το θερντ να κατηγορούν τα μικρά μηχανάκια με τα χειρότερα...
Γιατί πολλά από τα πλεονεκτήματα των μεγάλων μοτοσικλετών μπορούν να μετατραπούν άμεσα σε τεράστια μειονεκτήματα για κάποιον που καβαλάει πρώτη φορά.
Είτε αυτό λέγεται πολλά γκάζια, είτε φρένα άγκυρες, είτε κοφτερή γεωμετρία κλπ γιατί δε γνωρίζει ακόμα πώς να τα διαχειριστεί.
Ενώ ένα μικρότερο μηχανάκι θα τον βάλει σε αυτή τη διαδικασία εξοικείωσης πιο ομαλά.
Mη τα μπερδευεις..ολα εχουν να κανουν με την εμπειρια του καθενα..οταν πεις σε ενα παιδι 20 χρονων απο παπι να παει σε r6 ας πουμε ειναι σα να του δινεις οπλο γεματο..μπορει να μη γινει και τιποτα αλλα....αλλα...εδω μιλαμε για οδηγους με με μια σχετικη εμπειρια και το τι θελει ο καθενας..προσωπικα θεωρω πολυ απερίσκεπτο και ανεύθυνο να πεις σε ενα παιδι-ενηλικα-μεγαλο ανθρωπο παρε αυτο χωρις να τον γνωριζεις προσωπικά και αν το χει η οχι εξου και γιατι συνηθως προτείνουμε μικρα μοτοσακα οταν καποιος πει μολις πηρα διπλωμα η πρωτη μοτο τι να παρω......δε μιλαω σαφως μονο για πιτσιρικάδες γιατι υπαρχουν παιδια που δε τα πιανεις με τιποτα οτι και να καβαλάνε αλλα αυτοι δε θα ρωτήσουν εδω τι να παρουν...αν με πιανεις..αυτα..:wave2:
Γιατί πολλά από τα πλεονεκτήματα των μεγάλων μοτοσικλετών μπορούν να μετατραπούν άμεσα σε τεράστια μειονεκτήματα για κάποιον που καβαλάει πρώτη φορά.
Είτε αυτό λέγεται πολλά γκάζια, είτε φρένα άγκυρες, είτε κοφτερή γεωμετρία κλπ γιατί δε γνωρίζει ακόμα πώς να τα διαχειριστεί.
Ενώ ένα μικρότερο μηχανάκι θα τον βάλει σε αυτή τη διαδικασία εξοικείωσης πιο ομαλά.
:tooth:
Ρε συ, μιλάμε για ανθρώπους που ξέρουν να τα πάνε, όχι καβάλησα χθες (δεν βάζω ηλικίες, επίτηδες).
pipe_smoker
02/10/2017, 13:13
:tooth:
Ρε συ, μιλάμε για ανθρώπους που ξέρουν να τα πάνε, όχι καβάλησα χθες (δεν βάζω ηλικίες, επίτηδες).
Βρε εμείς γι'αυτό μιλάμε.
Απλά ρώτησε κάτι διαφορετικό ο άθρωπας
Εγώ δεν καταλαβαίνω όμως γιατί όταν ρωτάει κάποιος νέος σχετικά οδηγός για μεγάλο μηχανάκι των αποτρέπετε κάποιοι και του προτείνετε να πάρει μικρότερο μηχανάκι και βλέπω τους ίδιους μέσα από αυτό το θερντ να κατηγορούν τα μικρά μηχανάκια με τα χειρότερα...
Βρε εμείς γι'αυτό μιλάμε.
Απλά ρώτησε κάτι διαφορετικό ο άθρωπας
Whatever.
pipe_smoker
02/10/2017, 13:25
Whatever.
Γιατί whatever ρε μαν?
Διαφωνείς ότι το γαμάτο γκάζι ενός fireblade που για σένα μπορεί να είναι πλεονέκτημα, δεν είναι κι ό,τι καλύτερο για έναν που δεν έχει καβαλήσει μηχανάκι?
Και το πανιγκάλε κάργα στα πλεονεκτήματα είναι. Θα το πρότεινες σε ένα νέο οδηγό?
Αυτό ρώτησε ο νικμα και σε αυτό του απάντησα.
Γιατί whatever ρε μαν?
Διαφωνείς ότι το γαμάτο γκάζι ενός fireblade που για σένα μπορεί να είναι πλεονέκτημα, δεν είναι κι ό,τι καλύτερο για έναν που δεν έχει καβαλήσει μηχανάκι?
Και το πανιγκάλε κάργα στα πλεονεκτήματα είναι. Θα το πρότεινες σε ένα νέο οδηγό?
Αυτό ρώτησε ο νικμα και σε αυτό του απάντησα.
Τώρα εσύ δεν πας στο δάσος για κυνήγι...
Είπαμε ότι δεν συζητάμε για αρχάριους/άσχετους.
pipe_smoker
02/10/2017, 13:37
Τώρα εσύ δεν πας στο δάσος για κυνήγι...
Είπαμε ότι δεν συζητάμε για αρχάριους/άσχετους.
Άντε πάλι :lol:
Συμφωνώ!
Δε συζητάμε για νέους οδηγούς. Τα όσα λέμε αφορούν πιο έμπειρους αναβάτες.
Αλλά η ερώτηση του νικμα ήταν γιατί δεν τα προτείνουμε σε νέους οδηγούς.
Σε αυτό απάντησα.
Θα τρελαθούμε εδώ μέσα:lol:
Το ερώτημα μου (ρητορικό σε κάποιο βαθμό) αφορά περιπτώσεις ατόμων που είναι σε ηλικίες 25-30 έχουν μια μικρή εμπειρία από κάποιο παπί ή μικρό σκούτερ και ρωτάνε επειδή θέλουν να πάνε σε κάποιο 600άρι ή μεγαλύτερο και κάποιοι τους αποτρέπουν. Τέτοιες περιπτώσεις είναι πολλές και σε αυτούς τους αναβάτες αναφερόμουν. Συγνώμη αν δεν ήμουν περισσότερο κατανοητός. :)
Η κατηγορία του δεν έχω καβαλήσει ούτε πατίνι αλλά θα πάρω 1000 δεν υπάρχει κατά τη γνώμη, είναι φανταστική. Όλοι που δηλώνουν άσχετοι εμπειρίας αλλά θέλουν το κάτι παραπάνω σε κυβικά κάτι είχαν στο παρελθόν μικρότερο και θέλουν να ανέβουν κατηγορία, οπότε νομίζω ότι κακώς τους αποτρέπετε σπρώχνοντας τους σε αγορές που ούτε εσείς κατά βάθος δεν πιστεύετε.
pipe_smoker
02/10/2017, 13:53
Το ερώτημα μου (ρητορικό σε κάποιο βαθμό) αφορά περιπτώσεις ατόμων που είναι σε ηλικίες 25-30 έχουν μια μικρή εμπειρία από κάποιο παπί ή μικρό σκούτερ και ρωτάνε επειδή θέλουν να πάνε σε κάποιο 600άρι ή μεγαλύτερο και κάποιοι τους αποτρέπουν. Τέτοιες περιπτώσεις είναι πολλές και σε αυτούς τους αναβάτες αναφερόμουν. Συγνώμη αν δεν ήμουν περισσότερο κατανοητός. :)
Η κατηγορία του δεν έχω καβαλήσει ούτε πατίνι αλλά θα πάρω 1000 δεν υπάρχει κατά τη γνώμη, είναι φανταστική. Όλοι που δηλώνουν άσχετοι εμπειρίας αλλά θέλουν το κάτι παραπάνω σε κυβικά κάτι είχαν στο παρελθόν μικρότερο και θέλουν να ανέβουν κατηγορία, οπότε νομίζω ότι κακώς τους αποτρέπετε σπρώχνοντας τους σε αγορές που ούτε εσείς κατά βάθος δεν πιστεύετε.
Στο φίλο εδώ (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=117728) τί θα πρότεινες? :D
Το ερώτημα μου (ρητορικό σε κάποιο βαθμό) αφορά περιπτώσεις ατόμων που είναι σε ηλικίες 25-30 έχουν μια μικρή εμπειρία από κάποιο παπί ή μικρό σκούτερ και ρωτάνε επειδή θέλουν να πάνε σε κάποιο 600άρι ή μεγαλύτερο και κάποιοι τους αποτρέπουν. Τέτοιες περιπτώσεις είναι πολλές και σε αυτούς τους αναβάτες αναφερόμουν. Συγνώμη αν δεν ήμουν περισσότερο κατανοητός. :)
Η κατηγορία του δεν έχω καβαλήσει ούτε πατίνι αλλά θα πάρω 1000 δεν υπάρχει κατά τη γνώμη, είναι φανταστική. Όλοι που δηλώνουν άσχετοι εμπειρίας αλλά θέλουν το κάτι παραπάνω σε κυβικά κάτι είχαν στο παρελθόν μικρότερο και θέλουν να ανέβουν κατηγορία, οπότε νομίζω ότι κακώς τους αποτρέπετε σπρώχνοντας τους σε αγορές που ούτε εσείς κατά βάθος δεν πιστεύετε.
Mαλλον δε το πιανεις....απο σκουτερ και παπι σε ενα 600 τυπου βερσυς οκ παμε με λιγη προσοχη ολα κομπλε που και παλι αλλλληηη φαση αλλα οκ....απο παπι και σκουτερ σε 600 & 1000 ss που λενε οι περισσότεροι εσυ τι θα ελεγες ας πουμε ετσι γιατι εχω περιεργεια μεγαλη..:rolleyes:
Ειναι μεγαλη βοηθεια σε αυτους τους ανθρωπους το 250 και το 300 :rolleyes:
pipe_smoker@ Το λινκ που έβαλες διάβασα λίγο από το νήμα και το συμπέρασμα που έβγαλα εγώ είναι ότι αν δεν είναι τρολιά, το πιθανότερο, ο τύπος ακυρώνεται από μόνος του όταν λέει ότι θα του κατεβάσει την ιπποδύναμη τόσο χαμηλά. Άσχετα αν αυτό μπορεί να γίνει ή όχι δεν έχει κάποιο νόημα να το κάνει κάποιος που παίρνει μια τέτοια μηχανή.
Εγώ δεν είπα να μη φιλτράρουμε τι λέει και ρωτάει ο καθένας. Ίσα ίσα που υποστηρίζω το αντίθετο, να μη βάζουμε στο ίδιο τσουβάλι όλα τα ερωτήματα και να απαντάμε στερεότυπα σε όποιον ψάχνει μία μεγάλου κυβισμού μηχανή και δεν έχει περάσει προηγούμενα σκαλοπάτια που εμείς για κάποιο λόγο παπαγαλίζουμε ότι θα πρέπει να γίνει.
Εγώ αυτό που έγραψα αρχικά αφορά μία κατηγορία αναβατών 24+ ετών που από τα 100 κυβικά θέλουν να πάνε στα 600 ή από ένα 300αρι σκούτερ θέλουν να πάνε σε 1000 και ρωτάνε πραγματικά να μάθουν ποιες δυσκολίες θα συναντήσουν.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.