View Full Version : Yamaha NIKEN
KotsosDR
25/10/2017, 11:31
https://www.youtube.com/watch?v=2CGYukjM4Vg
Το δελτίο τύπου που έβγαλε η Yamaha αναφέρει:
«Πρόκειται για ένα μεγάλου κυβισμού υδρόψυκτο, τρικύλινδρο εν σειρά όχημα που ενσωματώνει την τεχνολογία Leaning Multi-Wheel (LMW). Ο σχεδιασμός του τού επιτρέπει να προσαρμόζεται σε διαφορετικές συνθήκες οδήγησης και να προσφέρει υψηλά επίπεδα σταθερότητας μέσα στις στροφές. Είναι απολαυστικό στη σπορ οδήγηση και καταφέρνει να προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις σε δρόμους με συνεχόμενες στροφές. Το πλαίσιό του συνεργάζεται ιδανικά με το σύστημα της εμπρός ανάρτησης, όπου διπλά ανεστραμμένα πιρούνια στηρίζουν τροχούς 15 ιντσών, ενισχύοντας τη σπορ συμπεριφορά και την ποιοτική αίσθηση ταυτόχρονα."
Περισσότερες λεπτομέρειες θα αποκαλυφθούν στην έκθεση του Μιλάνο.
mia_zoi_kawa
28/10/2017, 10:46
Μόλις χτες είδα βίντεο και διαβάστε σχόλια στο revzilla...
Σε μια εποχή που τα εργοστάσια χώνουν όλα τα φράγκα τους ( φανερά ή κρυφά) στην έρευνα για την ηλεκτροκίνηση εντυπωσιάζοντας τους διάφορους φαν με αναμασήματα ( δες δικυλινδρο εν σε σειρά στο νέο africa) το να δίνεις budget για την σύλληψη και εκτέλεση τέτοιων κατασκευών πραγματικά με ξαφνιαζει. Ένα μεγάλο respect στην Yamaha!
basilis_k6
28/10/2017, 11:05
πανέμορφο και άγριο. δειτε το πίσω φανάρι στο yt... μεγάλο όργιο το μηχανάκι. Τα 4 μπροστινά καλάμια ειναι οτι πιο ψαρωτικό έχω δει τα τελευταία χρόνια.
devil's animal
28/10/2017, 13:31
ωραια....
ενα mt09 για κουλους...:rolleyes:
..ειναι δυνατον αυτο το πραγμα να παρει τοσο μεγαλη κλιση οσο ενα δικυκλο? οχι!!...απλουστατα γιατι ο αλλος τροχος (θεωρητικα) θα σηκωνοταν και θα χαλουσε ολη η ισορροπια του μπροστινου...
πανε να δημιουργησουν πελατες τις κουλομαριες που θελουν μηχανακι και αισθανονται ασταθεια στις 2 ροδες...
οπως εκαναν τα τρικυκλα σκουτερ που τα εκαναν (στο Ελαντα) να οδηγουνται με διπλωμα αυτοκινητου...:facepalm::moutza:
7gibernau
28/10/2017, 14:33
Ωωωωωωωωωω ειχα χρόνια να δω άσπρο νιτζα!!!!
ωραια....
ενα mt09 για κουλους...:rolleyes:
..ειναι δυνατον αυτο το πραγμα να παρει τοσο μεγαλη κλιση οσο ενα δικυκλο? οχι!!...απλουστατα γιατι ο αλλος τροχος (θεωρητικα) θα σηκωνοταν και θα χαλουσε ολη η ισορροπια του μπροστινου...
πανε να δημιουργησουν πελατες τις κουλομαριες που θελουν μηχανακι και αισθανονται ασταθεια στις 2 ροδες...
οπως εκαναν τα τρικυκλα σκουτερ που τα εκαναν (στο Ελαντα) να οδηγουνται με διπλωμα αυτοκινητου...:facepalm::moutza:
Δε χρειαζεται να παρει οση κλιση θελει ενα δικυκλο για δεδομενη στροφη και ταχυτητα.
Εχουν να κερασουν πολυ τσαι στα στροφιλικια και στην δεκαετια που ερχεται ολες οι εταιρειες θα βγαλουν κι απο ενα.
mia_zoi_kawa
28/10/2017, 16:24
Δεν πανε να δημιουργήσουνε πελάτες. Ή αγορά ήδη υπάρχει. Στην Γαλλία η κατηγορια με τα τρίκυκλα ειναι πρώτα (αν δεν κάνω λάθος) στις πωλήσεις μοτοσικλετών. Και γενικά η γνώμη μου είναι ότι όταν καινοτομεί μια εταιρεία σπρώχνει όλη την βιομηχανία του κλάδου μπροστά. Αυτό είναι καλό για μας τους καταναλωτές.
Δεν πανε να δημιουργήσουνε πελάτες. Ή αγορά ήδη υπάρχει. Στην Γαλλία η κατηγορια με τα τρίκυκλα ειναι πρώτα (αν δεν κάνω λάθος) στις πωλήσεις μοτοσικλετών. Και γενικά η γνώμη μου είναι ότι όταν καινοτομεί μια εταιρεία σπρώχνει όλη την βιομηχανία του κλάδου μπροστά. Αυτό είναι καλό για μας τους καταναλωτές.
Σωστα, αλλα αυτο ειναι το πρωτο με σοβαρο γκαζι.
Υπενθμιζω κι αυτο:
389825
Και το Quadro4
https://youtu.be/Is_RjEvDCVQ
Το θέμα είναι... σούζα θα κάνει;
Το μπροστινό θα είναι θεόβαρο βέβαια αλλά και το μοτέρ έχει πολύ δύναμη.
mia_zoi_kawa
28/10/2017, 17:29
Μμμμμ.. νομιζω οτι αυτο ειναι πρωτοτυπο ενω αν δεν κάνω λάθος το yamaha θα ειναι στην γειτονιά σου με καρτελακι τιμής .
Ωραίο αυτοκίνητο.
Ακριβως. Αν καποιος θεωρει οτι ειναι μοτοσυκλετιστης με αυτο το πραμα απαταται.... κ γω μπορει να το επαιρνα αν ηταν οσο υπεργαματο αλλα μηχανη ΔΕΝ ειναι. :)
Ακριβως. Αν καποιος θεωρει οτι ειναι μοτοσυκλετιστης με αυτο το πραμα απαταται.... κ γω μπορει να το επαιρνα αν ηταν οσο υπεργαματο αλλα μηχανη ΔΕΝ ειναι. :)
Σωστα. Αν το παρω με τι κουτελο θα κυκλοφορω στη πιατσα.
Σωστα. Αν το παρω με τι κουτελο θα κυκλοφορω στη πιατσα.
με το κουτελο σου
Ακριβως. Αν καποιος θεωρει οτι ειναι μοτοσυκλετιστης με αυτο το πραμα απαταται.... κ γω μπορει να το επαιρνα αν ηταν οσο υπεργαματο αλλα μηχανη ΔΕΝ ειναι. :)
Βασικά δεν κάνει το όχημα τον μοτοσυκλετιστη.... αλλά επαναλαμβάνω ότι αυτό δεν είναι μοτοσακο.
Βασικά δεν κάνει το όχημα τον μοτοσυκλετιστη.... αλλά επαναλαμβάνω ότι αυτό δεν είναι μοτοσακο.
:rolleyes: δε τον κανει? μπορει να οδηγει κ λεωφορειο γιαμαχα δλδ..... στο δευτερο συμφωνουμε.
Βασικά δεν κάνει το όχημα τον μοτοσυκλετιστη.... αλλά επαναλαμβάνω ότι αυτό δεν είναι μοτοσακο.
Ξεκολλα ρε συντροχε. Πες το και φρισμπυ. Αν οδηγιεται ωραια και γρηγορα και πλαγιαζει ωραια και γρηγορα τι σημασια εχει πως το λενε.
Πόσα κιλά να είναι το τανκ;
Πόσα κιλά να είναι το τανκ;
250 τουλαχιστο :lol:
250 τουλαχιστο :lol:
260 είναι το δικό μου
Μανολης67
28/10/2017, 20:35
Δε χρειαζεται να παρει οση κλιση θελει ενα δικυκλο για δεδομενη στροφη και ταχυτητα.
Εχουν να κερασουν πολυ τσαι στα στροφιλικια και στην δεκαετια που ερχεται ολες οι εταιρειες θα βγαλουν κι απο ενα.
Πραγματικά.....μου φανηκε οτι εστριβε και το τιμόνι (λιγο) στις στροφες...απορία...γιατι δεν εβαλαν ιμαντα? ασε που η αλυσιδα φαίνεται να θελει μάζεμα.....:(
χαχαχαχα τωρα τοδα.......
τι μλκια ειναι αυτη ρεεεεεεε..................:cry:
:moutza:
devil's animal
28/10/2017, 21:12
Δε χρειαζεται να παρει οση κλιση θελει ενα δικυκλο για δεδομενη στροφη και ταχυτητα.
Εχουν να κερασουν πολυ τσαι στα στροφιλικια και στην δεκαετια που ερχεται ολες οι εταιρειες θα βγαλουν κι απο ενα.
για κανε ενα explain σ'αυτο...
εννοεις οτι θα μπορει να μπαινει γρηγοροτερα απο ενα ss στην στροφη? ή εστω απο ενα mt09 street rally??
αυτο ειναι καλυτερο ....και με ανατροπη
https://www.youtube.com/watch?v=2emDNHp_qyw
basilis_k6
28/10/2017, 21:43
οδηγικα πρεπει να ειναι πολύ ενδιαφερον. δυστυχως θα κανει πολλα λεφτα
taisteal
28/10/2017, 23:04
Καλή μαλακία.
για κανε ενα explain σ'αυτο...
εννοεις οτι θα μπορει να μπαινει γρηγοροτερα απο ενα ss στην στροφη? ή εστω απο ενα mt09 street rally??
Αν συγκρινουμε μεσους οδηγους σε μεση ελληνικη ασφαλτο, χαλαρα. Σε βρεμενο δρομο δε, θα ειναι κατι αναμεσα σε πανηγυρι και βιασμο.
Οσο για το αλλο απλα σκεψου ποσο μεσα στη στροφη θα ειναι το σωμα σου σε σχεση με τον εξωτερικο τροχο, συγκριτικα με μια διτροχη μοτοσυκλετα.
Το ποσο γρηγορα μπαινεις στη στροφη εξαρταται απο το ποσο πολυ αναποδο τιμονι μπορει να σηκωσει το οχημα που καβαλας κατα το αρχικο πλαγιασμα. Ενα leaning τρικυκλο εχει μεγαλυτερα ορια πριν χασεις το μπροστινο και προφανως δε μιλαμε για επαγγλεματιες σε πιστες κλπ, για μας μιλαμε στους δρομους που κυκλοφορουμε.
αυτο ειναι καλυτερο ....και με ανατροπη
https://www.youtube.com/watch?v=2emDNHp_qyw
Καλοριζικο!
Αν συγκρινουμε μεσους οδηγους σε μεση ελληνικη ασφαλτο, χαλαρα. Σε βρεμενο δρομο δε, θα ειναι κατι αναμεσα σε πανηγυρι και βιασμο.
Οσο για το αλλο απλα σκεψου ποσο μεσα στη στροφη θα ειναι το σωμα σου σε σχεση με τον εξωτερικο τροχο, συγκριτικα με μια διτροχη μοτοσυκλετα.
Το ποσο γρηγορα μπαινεις στη στροφη εξαρταται απο το ποσο πολυ αναποδο τιμονι μπορει να σηκωσει το οχημα που καβαλας κατα το αρχικο πλαγιασμα. Ενα leaning τρικυκλο εχει μεγαλυτερα ορια πριν χασεις το μπροστινο και προφανως δε μιλαμε για επαγγλεματιες σε πιστες κλπ, για μας μιλαμε στους δρομους που κυκλοφορουμε.
Πριν έγραψες "Δε χρειαζεται να παρει οση κλιση θελει ενα δικυκλο για δεδομενη στροφη και ταχυτητα." το οποίο είναι λίγο παρεξηγήσιμο.
Η ταχύτητα ανάλογα με την κλίση όταν θα έχεις ήδη πλαγιάσει θα είναι ίδια .
Το μεγάλο πλεονέκτημα θα προέρχεται από την καλύτερη πρόσφυση και την ασφάλεια που θα έχεις από τους 2 μπροστινούς τροχούς ειδικά στην είσοδο της στροφής. Και να σου πατήσει ο ένας τροχός
σε κάποιο γλυστερό σημείο ο 2ος μάλλον θα σε κάνει να αποφύγεις το μοιραίο δίπλωμα του μπροστινού.
Πέρα από την εμφάνιση που ξενίζει φυσικά και είναι μοτοσυκλέτα και οδηγείται με τις ίδιες αρχές.
Πριν έγραψες "Δε χρειαζεται να παρει οση κλιση θελει ενα δικυκλο για δεδομενη στροφη και ταχυτητα." το οποίο είναι λίγο παρεξηγήσιμο.
Η ταχύτητα ανάλογα με την κλίση όταν θα έχεις ήδη πλαγιάσει θα είναι ίδια .
Το μεγάλο πλεονέκτημα θα προέρχεται από την καλύτερη πρόσφυση και την ασφάλεια που θα έχεις από τους 2 μπροστινούς τροχούς ειδικά στην είσοδο της στροφής. Και να σου πατήσει ο ένας τροχός
σε κάποιο γλυστερό σημείο ο 2ος μάλλον θα σε κάνει να αποφύγεις το μοιραίο δίπλωμα του μπροστινού.
Πέρα από την εμφάνιση που ξενίζει φυσικά και είναι μοτοσυκλέτα και οδηγείται με τις ίδιες αρχές.
Οσο ψηλοτερα το κεντρο βαρους τοσο λιγοτερη κλιση χρειαζεται, και το niken οπως φαινεται εχει καμποσο πραμα ψηλα.
Επισης, εκει που τερματιζει η κλιση λογω μπροστινου μοχλικου, που φανταζομαι αντιστοιχει σε μικροτερη γωνια κλισης απο αυτην ενος ss, απλα θα σηκωνεσαι λιγο ορθιος αντι να κρεμεσαι σα τσαμπι. Η ολη διαδικασια θα ειναι πολυ πιο ευκολη και μονο στα ορια σε πολυ καλη ασφαλτο, με καλο πιλοτο και λαστιχα θα φαινεται η διαφορα.
devil's animal
29/10/2017, 09:23
Αν συγκρινουμε μεσους οδηγους σε μεση ελληνικη ασφαλτο, χαλαρα. Σε βρεμενο δρομο δε, θα ειναι κατι αναμεσα σε πανηγυρι και βιασμο.
Οσο για το αλλο απλα σκεψου ποσο μεσα στη στροφη θα ειναι το σωμα σου σε σχεση με τον εξωτερικο τροχο, συγκριτικα με μια διτροχη μοτοσυκλετα.
Το ποσο γρηγορα μπαινεις στη στροφη εξαρταται απο το ποσο πολυ αναποδο τιμονι μπορει να σηκωσει το οχημα που καβαλας κατα το αρχικο πλαγιασμα. Ενα leaning τρικυκλο εχει μεγαλυτερα ορια πριν χασεις το μπροστινο και προφανως δε μιλαμε για επαγγλεματιες σε πιστες κλπ, για μας μιλαμε στους δρομους που κυκλοφορουμε.
Οσο ψηλοτερα το κεντρο βαρους τοσο λιγοτερη κλιση χρειαζεται, και το niken οπως φαινεται εχει καμποσο πραμα ψηλα.
Επισης, εκει που τερματιζει η κλιση λογω μπροστινου μοχλικου, που φανταζομαι αντιστοιχει σε μικροτερη γωνια κλισης απο αυτην ενος ss, απλα θα σηκωνεσαι λιγο ορθιος αντι να κρεμεσαι σα τσαμπι. Η ολη διαδικασια θα ειναι πολυ πιο ευκολη και μονο στα ορια σε πολυ καλη ασφαλτο, με καλο πιλοτο και λαστιχα θα φαινεται η διαφορα.
ναι συμφωνουμε...
με την ιδια λογικη...δλδ ελληνικη ασφαλτος, βρεγμενο κλπ...καλυτερο ειναι ενα αμαξι (βλ. 4 ροδες) χωρις να χρειαζεται να κανεις ισορροπια και χωρις να βρεχεσαι κιολας...
αρα ξαναερχομαστε στο αρχικο μου ποστ...για κουλους ειναι το μηχανακι τρικυκλο...
γι'αυτους που ΔΕΝ μπορουν να πανε ενα μηχανακι και θελουν σταθεροτητα...αυτοι υπηρχαν ηδη και προτιμουσαν αμαξι...και τωρα με τα τρικυκλα, πρωτα με τα σκουτερ και τωρα με αυτο, κανουν δειλα δειλα την εμφανιση τους νομιζοντας οτι θα οδηγησουν μηχανη με μεγαλυτερη ασφαλεια...επειδη εχει 3 ροδες...:rolleyes:
για γελια απλα το project και το κοινο στο οποιο απευθυνεται...:yuck:
doctoras
29/10/2017, 10:01
είμαι άσχετος για να μιλήσω για αυτές τις κατασκευές, αισθητικά σίγουρα ξενίζει ενώ το συγκεκριμένο μου φαίνεται αντιαισθητικό συγκριτικά με κάτι can-am spyder ή το παραπάνω honda, προσωπικά αν υπήρχε τρίτη ρόδα στο δίκυκλο μου το πιθανότερο θα ήταν να είχα κοτσάρει ένα side car
.
όμως προσθέτω και αυτό, κάπου είχε πάρει το αυτί μου από κάτοχο οτι το σκουτερ mp3 της piaggio που είχε που είναι και αυτό τρίκυκλο, έδινε περισσότερη ασφάλεια σε βρεγμένο οδόστρωμα σε όλες τις κλίσεις και στροφές και φρενάρισμα σε σχέση με την στριτ μοτοσυκλέτα του. βάση κοινής λογικής μπορώ να το καταλάβω, άλλη τριβή απο 2 τροχόυς μπροστά άλλη απο ενα
Κ γω ασχετος ειμαι.
Αλλα πιστευω οτι δε θα μπαινεις γρηγοροτερα σε στροφη με αυτο.... απλα αντι να πεσεις θα φευγεις ευθεια στις μπαριερες :lol:
Τα can am , Polaris και όποια άλλη αντίστοιχη αμερικανιά είναι ανοιχτά αυτοκίνητα με 3 ρόδες και τιμόνι μοτοσυκλέτας(όχι όλα ) . Δεν γέρνουν δεν ισορροπούν δεν στρίβουν με την λογική της
μοτοσυκλέτας δεν αισθάνεσαι τις δυνάμεις που αισθάνεσαι όταν στρίβεις με μια μοτοσυκλέτα και έχουν και αυξημένο φάρδος και μηδαμινή λειτουργικότητα.
Συναντώνται περισσότερο σε παραλιακές πόλεις μαζί με επαίτες , πόρνες και εμπόρους ναρκωτικών.
Τα mp4 , tricity είναι scooter με μια διπλή μπροστινή ρόδα και το NIKEN μοτοσυκλέτα με μια διπλή μπροστινή ρόδα.
Σίγουρα θα έχει λίγο μειωμένες επιδόσεις ( με +1 τροχό , διπλό πηρούνι και όλους τους συνδέσμους δεν θα έχει 15-20 κιλά επιπλέον??)
και η τιμή του λογικά δεν θα είναι κάτω από 15000 .
Το ότι θα έχει μεγαλύτερη ασφάλεια στο φρενάρισμα και στην είσοδο της στροφής δεν το κάνει σώνει και καλά μηχανή για κουλούς,
αλλά για αυτούς που μπορούν να αντέξουν την αισθητική του και την τιμή του.
Θεωρητικά παρουσιάστηκε σαν πρωτότυπο 2η φορά στο Τόκιο , αλλά σύμφωνα με το ΜΟΤΟ ακόμα και για την Ελλάδα έχουν προ-παραγγελθεί ήδη 3 από την αντιπροσωπία.
bros 650
29/10/2017, 12:43
Πως φαινεται ο μεγαλος μεσος ορος ηλικιας εδω μεσα ( βλεπε DCT).οσο μεγαλωνει ο ανθρωπος παγιωνονται οι αντιλήψεις του και δεν δεχεται κατι νεο τοσο ευκολα.Η οδηγηση της μοτο εμπεριέχει το συναισθημα του κινδύνου που εκρινει ανδρεναλινη και συμβαλει στην ευχαριστιση της οδηγησης.Το νεο προτζεκτ της γιαμαχα προσφερει περισσοτερη ασφαλεια στην οδηγηση σε δημοσιο μειωμενης προσφυσης δρομο με αποτελεσμα ο αναβατης να ρισκαρει να τρεξει περισσότερο γιατι θα αισθανεται πιο ασφαλης πιστευω ενας μεσος αναβατης ιδιοκτητης αυτης της μοτο θα τρεχει σε εναν φιδισιο δημοσιο δρομο πιο γρηγορα σπο εναν μεσο αναβατη κανονικης διτροχης μοτο. Στην πιστα δεν ξερω τι μπορει να γινει .Σεβομαι το προτζεκτ ειναι κατι νεο που εχει κατι να προσφερει.Τα επομενα χρονια να περιμενουμε νεα προτζεκτ κυριως οσο αφορα τους κινητηρες οπου η ηλεκτροκινηση θα αρχισει να χρησιμοποιηται πιο πολυ .Σχεδιαστικα να περιμενουμε μοτο που θα θυμιζουν κομικς κτλπ αυτο ηδη εχει αρχισει.Η μεγαλη αγορα πλεον ειναι η ασια και τα εργοστασια θα προσπαθουν να ικανοποιησουν πιο πολυ εκεινη την αγορα.
Θα συμφωνήσω με όσα λέγονται για τον μέσο αναβάτη. Αλλά να μην ξεχνάμε πως ο μέσος Έλληνας αναβάτης δεν ξέρει καν πώς στρίβει η μηχανή του. Οπότε το ότι θα είναι γρηγορότερος με το τρίκυκλο δε λέει και τίποτα το ιδιαίτερο για το συγκεκριμένο κατασκεύασμα.
Θα συμφωνήσω με όσα λέγονται για τον μέσο αναβάτη. Αλλά να μην ξεχνάμε πως ο μέσος Έλληνας αναβάτης δεν ξέρει καν πώς στρίβει η μηχανή του. Οπότε το ότι θα είναι γρηγορότερος με το τρίκυκλο δε λέει και τίποτα το ιδιαίτερο για το συγκεκριμένο κατασκεύασμα.
Αυτό μου θύμισε την εποχή που βγήκε το abs στα αυτοκίνητα κάπου το 90 κάτι, που βγήκε ο κατσαπλιας στο χιονισμένο Πήλιο και το έκοψε όλο ευθεία στο γκρεμό επειδή του είπαν ότι δεν έχει ανάγκη με το abs....
Μέρες τώρα τρώγομαι να γράψω. Τελικά για μένα (σιγά μη με ρωτήσουν) είναι μια μαλακια και μισή. Στην κυριολεξία μιάμιση μαλακια
http://www.bikeit.gr/new-models/yamaha/13053-nea-montela-2018-yamaha-mcw-4-tokyo-motor-show.html
Θα ελεγα κ εις ανωτερες χσζομαρες αλλα με πρόλαβε η yamaha...
Είτε μου αρέσει, είτε όχι, μόνο σεβασμός στην Yamaha που πειραματίζεται και τολμά. Και μόνο επιτυχίες της φέρνει τα τελευταία χρόνια (βλέπε σειρά ΜΤ).
Είτε μου αρέσει, είτε όχι, μόνο σεβασμός στην Yamaha που πειραματίζεται και τολμά. Και μόνο επιτυχίες της φέρνει τα τελευταία χρόνια (βλέπε σειρά ΜΤ).
Amen bro, γιομισαμε στα :a024: εδω περα :cry:
taisteal
30/10/2017, 06:30
Επειδή δεν μας αρέσει η μπανιέρα με ροδες είμαστε παππουδια;;
That make sense
:facepalm: :lol:
doctoras
30/10/2017, 07:22
γενικά απο τα προτότυπα διαστημικά που βλέπαμε τα παλαιότερα χρόνια είμαστε προ των πυλών
την περασμένη παρασκευή το είδα στην παραλιακή σε promo απο την toyota
http://i.telegraph.co.uk/multimedia/archive/02705/Toyota-iRoad-1_2705584b.jpg
http://s2.glbimg.com/vfuSWNMVQi9VZqFDLFP26vzLr1w=/s.glbimg.com/jo/g1/f/original/2014/09/12/toyota_iroad_5.jpg
https://i0.wp.com/sport-car.akakagemaru.info/wp-content/uploads/2015/11/2015airo-do021.jpg
kemmotar
30/10/2017, 08:23
παντως απο τις αναλυτικες φωτο στο bike. it, φαινεται τοσο απο τα λαστιχα οσο και απο την κλιση οτι στριβει πολυ παραπανω απο οτι κανει ενας απλος μεσος χρηστης ενος δικυκλου σε δημοσιο δρομο...
https://www.facebook.com/bikeit/photos/pcb.1701873616525832/1701872713192589/?type=3&theater&ifg=1
παντως απο τις αναλυτικες φωτο στο bike. it, φαινεται τοσο απο τα λαστιχα οσο και απο την κλιση οτι στριβει πολυ παραπανω απο οτι κανει ενας απλος μεσος χρηστης ενος δικυκλου σε δημοσιο δρομο...
https://www.facebook.com/bikeit/photos/pcb.1701873616525832/1701872713192589/?type=3&theater&ifg=1
Δε πιστευω οτι θα καταριψει κ τους νομους της φυσικης.
Οποιοδηποτε οχημα εχει να διαχειριστει δυο πραγματα, τη προσφυση κ τη φυγοκεντρο, για να ξεπερασεις (πως να το πω καλυτερα δε ξερω) την νοητη εκεινη γραμμη της οριακης προσφυσης κ να ανεβεις απο το μεσο επιπεδο οριου για να κερδισεις λιγα χιλιομετρα παραπανω μεσα στη στροφη κ σε ολο το φασμα της στροφης πολλαπλασιαζονται προοδευτικα οι απαιτησεις του οχηματος. Δε θα ελεγα οτι περιμενω τρελα πραγματα απο ενα γκοτζιλοειδες αχαρο κατασκευασμα.
Σίγουρα θα μπορεί να κουβαλήσει περισσότερα χιλιόμετρα μέσα στην στροφή λόγω διπλού τροχου.
Άραγε, η αναφορά στα πέδιλα του σκι στην αρχή του βίντεο είναι τυχαία;
Οπτικά , δεν μου αρέσει πολύ.
Ομως, ανοίγει ένα καινούργιο κεφάλαιο πρόσφυσης, ασφάλειας, στρίψιμου.
Μπράβο στην γιαμαχα που επένδυσε και τόλμησε.
Ο χρόνος θα δείξει αν είναι μια μεγάλη καινοτομία ή, απλώς, μια ενδιαφέρουσα ιδέα.
Δεν είναι τυχαία. Παρομοιάζει τον τρόπο που στρίβουν.
Φαντάσου αυτό το πράγμα βράδυ, με προβολακια και λεντοσειρες να σου έρχεται από απέναντι.....
Δεν είναι τυχαία. Παρομοιάζει τον τρόπο που στρίβουν.
Ναι, κι εγώ έτσι λέω.
Στο χιόνι προφανώς στρίβει κάποιος πιο γρήγορα και σταθερά με δυο πέδιλα παρά με ένα .
Να ισχύει το ίδιο με την μηχανή;
Θα έχει πολύ ενδιαφέρον να το οδηγήσει κανείς.
Πάντως ισχύει κι εδώ ό,τι και στο χιόνι. Τα 2 πέδιλα είναι για τις γυναίκες.
:lol:
Φαντάσου αυτό το πράγμα βράδυ, με προβολακια και λεντοσειρες να σου έρχεται από απέναντι.....
Αν οι σχεδιαστές τολμήσουν και το κάνουν λίγο φουτουριστικό, madmax ,με τους διπλούς τροχούς μπροστά θα είναι πολύ ψαρωτικο στον δρόμο..
Καλό σχεδιασμένο όμως...όχι σαν καγκουρας από την Νέα Ιωνία..:lol:
Πάντως ισχύει κι εδώ ό,τι και στο χιόνι. Τα 2 πέδιλα είναι για τις γυναίκες.
:lol:
Αυτό είναι αλήθεια, όπως και το ότι από τότε που καταργήθηκαν τα ταμπούρα μπροστά,οι μηχανές έγιναν για "αδερφές"..:lol:
Ποια πεδιλα του σκι? Πιο πολυ για μηχανη με "βοηθιτικες" μου κανει.... οπως κ τα αλλα 3κυκλα.
δηλαδη τωρα υπαρχει αγοραστικο κοινο που εχει εξαντλησει τα περιθωρια προσφυσης του ενος εμπρος τροχου στο στριψιμο και χρειαζεται δευτερο....
και μετα τριτο....κ.ο.κ
τα λεφτα να κυκλοφορουν ρεεεε
devil's animal
30/10/2017, 17:04
Αυτό είναι αλήθεια, όπως και το ότι από τότε που καταργήθηκαν τα ταμπούρα μπροστά,οι μηχανές έγιναν για "αδερφές"..:lol:
αυτο που λες δεν ειναι καθολου το ιδιο με το "προσθεσαμε εναν τριτο τροχο για ευσταθεια"...
γιατι να εξισωθει η όποια εξελιξη παρουσιαζουν οι μηχανες μεσα στο χρονικο διαστημα Χ δεκαετιων με την προσθεση ενος τροχου???
δεν μπορεις να συγκρινεις τα δισκοφρενα ή το abs ή οποια αλλη εξελιξη εχουν οι μοτοσυκλετες με το μπασταρδεμα της αρχικης ιδεας που περιελαμβανε 2 ροδες...
η προσθεση τροχου απλα δεν ειναι μοτοσυκλετα...ειναι τρικυκλο...και αν προσθεσεις αλλον εναν ειναι quad ή atv (πως τα λενε...) ή αυτοκινητο...
το οτι φερνει σε μοτοσυκλετα επειδη εχει το ντεποζιτο αναμεσα απο τα ποδια και εναν πισω τροχο με αλυσιδα δεν το κανει και μοτοσυκλετα....
και φυσικα θα εχει καλυτερη προσφυση στην ελληνικη ασφαλτο ή στην βρεγμενη ασφαλτο ή και γενικα στην ασφαλτο απο μια μοτοσυκλετα....αφου εχει αλλο εναν ΤΡΟΧΟ!! και αλλο ενα σετ αναρτησεων κλπ..κλπ...
μπορει να εχει περισσοτερη ευσταθεια και απο μια motogp μοτοσυκλετα....δεν γινεται να νικησεις την φυσικη τοσο ευκολα...
οποιος θελει (και παιρνει) αυτο το πραγμα δεν λεγεται μοτοσυκλετιστης...λεγεται τρικυκλιστης, τσιρκο, κουλομαρια, Σταυρος Παραβας...αλλα μοτοσυκλετιστης δεν ειναι...:nono:
αυτο που λες δεν ειναι καθολου το ιδιο με το "προσθεσαμε εναν τριτο τροχο για ευσταθεια"...
γιατι να εξισωθει η όποια εξελιξη παρουσιαζουν οι μηχανες μεσα στο χρονικο διαστημα Χ δεκαετιων με την προσθεση ενος τροχου???
δεν μπορεις να συγκρινεις τα δισκοφρενα ή το abs ή οποια αλλη εξελιξη εχουν οι μοτοσυκλετες με το μπασταρδεμα της αρχικης ιδεας που περιελαμβανε 2 ροδες...
η προσθεση τροχου απλα δεν ειναι μοτοσυκλετα...ειναι τρικυκλο...και αν προσθεσεις αλλον εναν ειναι quad ή atv (πως τα λενε...) ή αυτοκινητο...
το οτι φερνει σε μοτοσυκλετα επειδη εχει το ντεποζιτο αναμεσα απο τα ποδια και εναν πισω τροχο με αλυσιδα δεν το κανει και μοτοσυκλετα....
και φυσικα θα εχει καλυτερη προσφυση στην ελληνικη ασφαλτο ή στην βρεγμενη ασφαλτο ή και γενικα στην ασφαλτο απο μια μοτοσυκλετα....αφου εχει αλλο εναν ΤΡΟΧΟ!! και αλλο ενα σετ αναρτησεων κλπ..κλπ...
μπορει να εχει περισσοτερη ευσταθεια και απο μια motogp μοτοσυκλετα....δεν γινεται να νικησεις την φυσικη τοσο ευκολα...
οποιος θελει (και παιρνει) αυτο το πραγμα δεν λεγεται μοτοσυκλετιστης...λεγεται τρικυκλιστης, τσιρκο, κουλομαρια, Σταυρος Παραβας...αλλα μοτοσυκλετιστης δεν ειναι...:nono:
οποτε, μοτοσυκλετιστης ειναι οποιος καβαλει διτροχο..
ασε, μεγαλη κουβεντα ο "μοτοσυκλετιστης"
ουτε το νικεν σε κανει μοτοσυκλετιστη , ουτε το αφρικα , ουτε το gsxr
τελος παντων , οποιος θελει να το παρει , με γεια του με χαρα του..
arisrodolivos
30/10/2017, 17:59
Αντε και με τριαξονικο οι γιαμαχες και καθε ''γιαμαχα''
Μανολης67
30/10/2017, 20:23
Με ενα τροχο ακόμη θα ηταν τελειο!!!!!! και δεν εννοώ την ρεζερβα....
7gibernau
31/10/2017, 00:59
Στροφή στο όριο,χάνει πρόσφυση ο εσωτερικός και τα δίνει ολα στον εξωτερικό και μαγκωνει,απλα δε μπορω να φανταστώ ενα χάι Σάιντ μπροστινου
Με ενα τροχο ακόμη θα ηταν τελειο!!!!!! και δεν εννοώ την ρεζερβα....
https://youtu.be/_yjSPKCC4bY
Nostradamus
31/10/2017, 18:13
https://www.youtube.com/watch?v=NBbz6DDKTWA
el_hymador
31/10/2017, 18:54
"Μαλακία το Niken, για κουλάδια..." δήλωσε, και μετά πήγε βόλτα με το σκληροπυρηνικό δίτροχο μηχανάκι του που έχει ρυθμιζόμενο traction control, ρυθμιζόμενο cornering ΑBS, ρυθμιζόμενο wheelie control, 15 riding modes, ημιενεργητικές αναρτήσεις και επεξεργαστική ισχύ ισάξια με καλό desktop pc τριετίας.
gior-gos
31/10/2017, 21:25
Εμεινε ομως στο σκαλοπατι του εξελιγμενου 2κυκλου..
για 3τροχο.. μιλας σε αλλη βαση.. :)
devil's animal
31/10/2017, 23:27
"Μαλακία το Niken, για κουλάδια..." δήλωσε, και μετά πήγε βόλτα με το σκληροπυρηνικό δίτροχο μηχανάκι του που έχει ρυθμιζόμενο traction control, ρυθμιζόμενο cornering ΑBS, ρυθμιζόμενο wheelie control, 15 riding modes, ημιενεργητικές αναρτήσεις και επεξεργαστική ισχύ ισάξια με καλό desktop pc τριετίας.
ναι ρε χυμαδορη...να εξισωσουμε και τα κουλαδια που καβαλανε motogp και εχουν ολα αυτα τα καλουδια εδω και 10 χρονια περιπου, με αυτους που καβαλανε mp3...
αλλωστε ποσο δυσκολο ειναι να γραψεις χρονους με ολα αυτα τα ηλεκτρονικα και τα μπλιμπλικια, ε?? να βαλουμε αυτους που οδηγανε τρικυκλα στην θεση τους...καλυτερα θα τα καταφερουν λεω εγω....:rolleyes:
harris_x
01/11/2017, 07:23
https://www.youtube.com/watch?v=NBbz6DDKTWA
Εντωμεταξύ ο τύπος κρέμεται σαν την μαϊμού για να ξυσει..... :lol:
Btw μου φαίνεται ελεεινό το νικεν.
doctoras
01/11/2017, 11:51
κάτι που παίζει να αλλάζει σε αυτές τις κατασκευές είναι η τεχνική του γυροσκοπικού
el_hymador
01/11/2017, 23:51
ναι ρε χυμαδορη...να εξισωσουμε και τα κουλαδια που καβαλανε motogp και εχουν ολα αυτα τα καλουδια εδω και 10 χρονια περιπου, με αυτους που καβαλανε mp3...
αλλωστε ποσο δυσκολο ειναι να γραψεις χρονους με ολα αυτα τα ηλεκτρονικα και τα μπλιμπλικια, ε?? να βαλουμε αυτους που οδηγανε τρικυκλα στην θεση τους...καλυτερα θα τα καταφερουν λεω εγω....:rolleyes:
Δεν τίθεται θέμα εξίσωσης, ούτε παραλληλισμού, ούτε υποκατάστασης, ούτε τίποτα τέτοιο.
Η συνέχεια δεν πάει σε εσένα προσωπικά Devils για όλους μας μιλάω...
Γενικά οι μοτοσυκλετιστές έχουμε την πεποίθηση ότι κάνουμε κάτι σπουδαίο, ότι είμαστε μύστες και αποκρυφιστές, κοινωνοί κάτι μοναδικού, που "δεν είναι για όλους" και το οποίο μόνο εμείς είχαμε το προνόμιο και τα κότσια να το ανακαλύψουμε και να το κατακτήσουμε. Sorry, αλλά @@δια... ένας μύθος μέσα στο κεφάλι μας (και μόνο) είναι και ως μύθος ξέρει καλά να αυτοσυντηρείται και να αναζωογονείται συνεχώς.
Ως εκ τούτων, τρέμουμε στην ιδέα ότι ο "μοτοσυκλετισμός" (wtf?) μπορεί να αλλοιωθεί, να μαγαριστεί και να εκφυλιστεί από μοντέλα, τάσεις και μόδες αλλά στην πραγματικότητα δεν είναι αυτό, δεν μας νοιάζει επί της ουσίας η διακόρευση του σκληρού παρθενικού του υμένα τον οποίο και έχουμε ενισχύσει με χρόνιες αγκυλώσεις και κολλήματα αλλά το ότι μπορεί με κάτι Niken και μαλακίες τέτοιες να χάσουμε το προνόμιο της αποκλειστικότητας σε αυτό που μας ορίζει και μας ξεχωρίζει από τους υπόλοιπους.
Εν ολίγοις, αν πλακώσει ο "κουλός" με το τρίροδο, ο "μυρωδιάς" με το άπεφτο, ο "αβαβάς" με το ηλεκτρικό και ο "φλώρος" με το scooter, τι σκατά θα κάνουμε εμείς κύριε; Ο ασκητές, οι γκουρού, τα παλιοσείρια που φάγαμε τα νιάτα μας σε δύο μόνο ρόδες, παίζοντας ξύλο καθημερινά με τους φόβους μας; Τι θα τα κάνουμε τα γαλόνια και τα παράσημα;
Να έρθει δηλαδή ο τεχνο-βυσματίας και ο αν@ρχιδος και να μας πει ότι είναι μοτοσυκλετιστής; Τσου ρε! Θα φας σκατά για να μπεις στο clan! Θα πέσεις, θα φας βροχή, θα κρυώσεις, θα φέρεις ένα πάκο με δεκαπέντε ακτινογραφίες καταγμάτων και θα γράψεις χρόνο οδηγώντας πύραυλο της ACME σε πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής. Και αυτά για το πρώτο νταν ε; Έχει και συνέχεια!
Άκου τρίροδη... μοτοσυκλέτα!!! Φωτιά θα πέσει να μας κάψει!
Φυσικά αυτά ισχύουν για πολλές παρόμοιες "συντεχνίες φαντασιόπληκτων" γιατί αν θέλουμε να πούμε τα πράγματα με το όνομα τους, αυτό είμαστε! Οι βινιλάδες την λένε σε όσους ακούν μουσική από mp3 και CD, οι φιλμάτοι φωτογράφοι σε όσους τραβάνε με ψηφιακές, οι ποδηλάτες με ατσάλινα κουρσάκια σε όσους έχουν carbon σκελετούς και πάει λέγοντας...
Η αλήθεια είναι ότι χέστηκε η οικουμένη για το τι νομίζουμε και πιστεύουμε. Κανείς δεν δίνει σημασία. Μονό εμείς.
Επί του προκειμένου, το Triken είναι ένα όχημα. Στα π@π@ρι@ της Yamaha αν μας αρέσει ή δεν μας αρέσει. Αυτό που την ενδιαφέρει είναι να πουλήσει και θα πουλήσει, τουλάχιστον σε όσους δεν βάζουν ταμπέλες, δεν έχουν παρωπίδες και απλά γουστάρουν το fun της όλης ιδέας που συνοψίζεται στο ότι "παίρνω κλίσεις για να στρίψω, έχω γκάζι και ο αέρας με χτυπά στη μουτσούνα". Τώρα αν λέγεται μοτοσυκλέτα το όχημα αυτό ή θεριζοαλωνιστική και αν αυτό είναι "μοτοσυκλετισμός" (ξανά wtf?) ή πλέξιμο, τι να σας πω; Θα σας γελάσω. Πλάκα θα έχει πάντως.
basilis_k6
02/11/2017, 00:27
Δεν τίθεται θέμα εξίσωσης, ούτε παραλληλισμού, ούτε υποκατάστασης, ούτε τίποτα τέτοιο.
Η συνέχεια δεν πάει σε εσένα προσωπικά Devils για όλους μας μιλάω...
Γενικά οι μοτοσυκλετιστές έχουμε την πεποίθηση ότι κάνουμε κάτι σπουδαίο, ότι είμαστε μύστες και αποκρυφιστές, κοινωνοί κάτι μοναδικού, που "δεν είναι για όλους" και το οποίο μόνο εμείς είχαμε το προνόμιο και τα κότσια να το ανακαλύψουμε και να το κατακτήσουμε. Sorry, αλλά @@δια... ένας μύθος μέσα στο κεφάλι μας (και μόνο) είναι και ως μύθος ξέρει καλά να αυτοσυντηρείται και να αναζωογονείται συνεχώς.
Ως εκ τούτων, τρέμουμε στην ιδέα ότι ο "μοτοσυκλετισμός" (wtf?) μπορεί να αλλοιωθεί, να μαγαριστεί και να εκφυλιστεί από μοντέλα, τάσεις και μόδες αλλά στην πραγματικότητα δεν είναι αυτό, δεν μας νοιάζει επί της ουσίας η διακόρευση του σκληρού παρθενικού του υμένα τον οποίο και έχουμε ενισχύσει με χρόνιες αγκυλώσεις και κολλήματα αλλά το ότι μπορεί με κάτι Niken και μαλακίες τέτοιες να χάσουμε το προνόμιο της αποκλειστικότητας σε αυτό που μας ορίζει και μας ξεχωρίζει από τους υπόλοιπους.
Εν ολίγοις, αν πλακώσει ο "κουλός" με το τρίροδο, ο "μυρωδιάς" με το άπεφτο, ο "αβαβάς" με το ηλεκτρικό και ο "φλώρος" με το scooter, τι σκατά θα κάνουμε εμείς κύριε; Ο ασκητές, οι γκουρού, τα παλιοσείρια που φάγαμε τα νιάτα μας σε δύο μόνο ρόδες, παίζοντας ξύλο καθημερινά με τους φόβους μας; Τι θα τα κάνουμε τα γαλόνια και τα παράσημα;
Να έρθει δηλαδή ο τεχνο-βυσματίας και ο αν@ρχιδος και να μας πει ότι είναι μοτοσυκλετιστής; Τσου ρε! Θα φας σκατά για να μπεις στο clan! Θα πέσεις, θα φας βροχή, θα κρυώσεις, θα φέρεις ένα πάκο με δεκαπέντε ακτινογραφίες καταγμάτων και θα γράψεις χρόνο οδηγώντας πύραυλο της ACME σε πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής. Και αυτά για το πρώτο νταν ε; Έχει και συνέχεια!
Άκου τρίροδη... μοτοσυκλέτα!!! Φωτιά θα πέσει να μας κάψει!
Φυσικά αυτά ισχύουν για πολλές παρόμοιες "συντεχνίες φαντασιόπληκτων" γιατί αν θέλουμε να πούμε τα πράγματα με το όνομα τους, αυτό είμαστε! Οι βινιλάδες την λένε σε όσους ακούν μουσική από mp3 και CD, οι φιλμάτοι φωτογράφοι σε όσους τραβάνε με ψηφιακές, οι ποδηλάτες με ατσάλινα κουρσάκια σε όσους έχουν carbon σκελετούς και πάει λέγοντας...
Η αλήθεια είναι ότι χέστηκε η οικουμένη για το τι νομίζουμε και πιστεύουμε. Κανείς δεν δίνει σημασία. Μονό εμείς.
Επί του προκειμένου, το Triken είναι ένα όχημα. Στα π@π@ρι@ της Yamaha αν μας αρέσει ή δεν μας αρέσει. Αυτό που την ενδιαφέρει είναι να πουλήσει και θα πουλήσει, τουλάχιστον σε όσους δεν βάζουν ταμπέλες, δεν έχουν παρωπίδες και απλά γουστάρουν το fun της όλης ιδέας που συνοψίζεται στο ότι "παίρνω κλίσεις για να στρίψω, έχω γκάζι και ο αέρας με χτυπά στη μουτσούνα". Τώρα αν λέγεται μοτοσυκλέτα το όχημα αυτό ή θεριζοαλωνιστική και αν αυτό είναι "μοτοσυκλετισμός" (ξανά wtf?) ή πλέξιμο, τι να σας πω; Θα σας γελάσω. Πλάκα θα έχει πάντως.
389908
στη μηχανολογια καλυτερο ειναι το απλουστερο
αν η 3η ροδα λυνει περισσοτερα προβληματα απο οσα δημιουργει τοτε οκ.....
το ιδιο ισχυει για τα 200 αλογα και τα 300 κιλα στις μοτο
.....προσωπικη αποψη
απλα να θυμομαστε παντα οτι οι εταιρειες θελουν να πουλησουν κι οχι να γραψουν ιστορια
devil's animal
02/11/2017, 07:43
Δεν τίθεται θέμα εξίσωσης, ούτε παραλληλισμού, ούτε υποκατάστασης, ούτε τίποτα τέτοιο.
.........
Επί του προκειμένου, το Triken είναι ένα όχημα. Στα π@π@ρι@ της Yamaha αν μας αρέσει ή δεν μας αρέσει. Αυτό που την ενδιαφέρει είναι να πουλήσει και θα πουλήσει, τουλάχιστον σε όσους δεν βάζουν ταμπέλες, δεν έχουν παρωπίδες και απλά γουστάρουν το fun της όλης ιδέας που συνοψίζεται στο ότι "παίρνω κλίσεις για να στρίψω, έχω γκάζι και ο αέρας με χτυπά στη μουτσούνα". Τώρα αν λέγεται μοτοσυκλέτα το όχημα αυτό ή θεριζοαλωνιστική και αν αυτό είναι "μοτοσυκλετισμός" (ξανά wtf?) ή πλέξιμο, τι να σας πω; Θα σας γελάσω. Πλάκα θα έχει πάντως.
πολυ σωστα το εθεσες...και συμφωνω σε ΟΛΑ!
:beer::beer:
αλλα υπαρχει και μια μικρη αληθεια που λεει οτι το να οδηγας μηχανη "δεν ειναι για ολους"...οπως δεν ειναι για ολους το πιλοταρισμα αεροπλανου...και αν καποιοι πιλοταρουν αεροπλανο δεν μπορεις να συγκρινεις αυτον που πιλοταρει cessna εκπαιδευτικο με αυτον που πιλοταρει μαχητικο...
οπως δεν μπορεις να συγκρινεις και τον παππου με την βεσπα με αυτον που οδηγαει ss και γραφει χρονους στην πιστα...
σαφεστατα ομως ειναι και οι 2 οδηγοι μηχανης και δεν τιθεται θεμα για το ποιος ειναι πιο μηχανοβιος απο τον αλλον...
και κανεις δεν ειπε οτι θα εμποδισουμε καποιους απο το να παρουν την μαλακια της yamaha ή δεν θα τους "παιζουμε" στην παρεα μας...απλα (εγω προσωπικα) επισημανα το γεγονος οτι το τρικυκλο βγηκε για μια συγκεκριμενη ομαδα ανθρωπων που μεχρι στιγμης ηταν προσκολημμενοι στο αυτοκινητο και φοβοντουσαν την "ασταθεια" της μηχανης...οποτε η yamaha και οποιοσδηποτε κατασκευαστης εκανε το προφανες και παραλληλα απλο...προσθεσε αλλη μια ροδα και τους εδωσε την "σταθεροτητα" που εψαχναν...
αντε που πατε να μου δικαιολογησετε τα κουλαδια τωρα...:evil:
μη δω κανεναν και παει να παρει αυτη την π@παρια....θα εισηγηθω να διαγραφει απο το forum...οιμασται κλιστη ωμαδα και αικλεκτει..:yuck:
:roflmao::roflmao::roflmao:
Devil, μια σεξουαλικη ερωτηση αν μου επιτρεπεις, δε αισθανεσαι την αναγκη να το οδηγησεις πρωτα πριν αποφανθεις για το ποσο χαλια οδηγικη συμπεριφορα εχει?
devil's animal
02/11/2017, 08:16
Devil, μια σεξουαλικη ερωτηση αν μου επιτρεπεις, δε αισθανεσαι την αναγκη να το οδηγησεις πρωτα πριν αποφανθεις για το ποσο χαλια οδηγικη συμπεριφορα εχει?
οχι ρε γιατρουλη, ειλικρινα, πες μου που εγραψα οτι εχει χαλια οδηγικη συμπεριφορα??
ισα ισα εχω γραψει αυτο:
...και φυσικα θα εχει καλυτερη προσφυση στην ελληνικη ασφαλτο ή στην βρεγμενη ασφαλτο ή και γενικα στην ασφαλτο απο μια μοτοσυκλετα....αφου εχει αλλο εναν ΤΡΟΧΟ!! και αλλο ενα σετ αναρτησεων κλπ..κλπ...
μπορει να εχει περισσοτερη ευσταθεια και απο μια motogp μοτοσυκλετα....δεν γινεται να νικησεις την φυσικη τοσο ευκολα...
KotsosDR
02/11/2017, 08:49
Η πλάκα θα είναι να βγεί και να τσαγιάζει σε στροφιλίκι οτι κινείται ...... Να δώ μετά πόσοι "παγκόσμιοι" θα ρίξουν τα μούτρα τους να το οδηγήσουν :lol:
Πέρα απο την πλάκα, φλώρικο η μή , απο περιέργεια θα ήθελα να το οδηγήσω , γκάζι έχει , so why not ...
KotsosDR
02/11/2017, 08:53
πολυ σωστα το εθεσες...και συμφωνω σε ΟΛΑ!
:beer::beer:
αλλα υπαρχει και μια μικρη αληθεια που λεει οτι το να οδηγας μηχανη "δεν ειναι για ολους"...οπως δεν ειναι για ολους το πιλοταρισμα αεροπλανου...και αν καποιοι πιλοταρουν αεροπλανο δεν μπορεις να συγκρινεις αυτον που πιλοταρει cessna εκπαιδευτικο με αυτον που πιλοταρει μαχητικο...
οπως δεν μπορεις να συγκρινεις και τον παππου με την βεσπα με αυτον που οδηγαει ss και γραφει χρονους στην πιστα...
σαφεστατα ομως ειναι και οι 2 οδηγοι μηχανης και δεν τιθεται θεμα για το ποιος ειναι πιο μηχανοβιος απο τον αλλον...
και κανεις δεν ειπε οτι θα εμποδισουμε καποιους απο το να παρουν την μαλακια της yamaha ή δεν θα τους "παιζουμε" στην παρεα μας...απλα (εγω προσωπικα) επισημανα το γεγονος οτι το τρικυκλο βγηκε για μια συγκεκριμενη ομαδα ανθρωπων που μεχρι στιγμης ηταν προσκολημμενοι στο αυτοκινητο και φοβοντουσαν την "ασταθεια" της μηχανης...οποτε η yamaha και οποιοσδηποτε κατασκευαστης εκανε το προφανες και παραλληλα απλο...προσθεσε αλλη μια ροδα και τους εδωσε την "σταθεροτητα" που εψαχναν...
αντε που πατε να μου δικαιολογησετε τα κουλαδια τωρα...:evil:
μη δω κανεναν και παει να παρει αυτη την π@παρια....θα εισηγηθω να διαγραφει απο το forum...οιμασται κλιστη ωμαδα και αικλεκτει..:yuck:
:roflmao::roflmao::roflmao:
Κάποτε και για τα πρωτα motart τα ίδια λέγανε ... "τι μ@λακία είναι αυτο" μεχρι που φάγανε το πρώτο τσαγακι σε κλειστο στροφιλίκι ....:lol:
Η πλάκα θα είναι να βγεί και να τσαγιάζει σε στροφιλίκι οτι κινείται ...... Να δώ μετά πόσοι "παγκόσμιοι" θα ρίξουν τα μούτρα τους να το οδηγήσουν :lol:
Πέρα απο την πλάκα, φλώρικο η μή , απο περιέργεια θα ήθελα να το οδηγήσω , γκάζι έχει , so why not ...
Τι!
Περάστε από το λογιστήριο του φόρουμ να υπογράψετε την απόλυση σας κύριε.....
:tooth:
devil's animal
02/11/2017, 10:51
Η πλάκα θα είναι να βγεί και να τσαγιάζει σε στροφιλίκι οτι κινείται ...... Να δώ μετά πόσοι "παγκόσμιοι" θα ρίξουν τα μούτρα τους να το οδηγήσουν :lol:
..
καλα, και τα στημενα αυτοκινητα τσαγιαζουν πολλα μηχανακια (μην πω ολα) σε στροφιλικι...
εγω ποτε δεν ανεφερα αν θα ειναι γρηγορο ή ασφαλες ή σταθερο ή οτιδηποτε αλλο...
το μονο που ειπα ειναι οτι ΔΕΝ ειναι μοτοσυκλετα εφ'οσον εχει εναν επιπλεον τροχο...
:wave2:
οχι ρε γιατρουλη, ειλικρινα, πες μου που εγραψα οτι εχει χαλια οδηγικη συμπεριφορα??
ισα ισα εχω γραψει αυτο:
Σορρυ, σε μπερδεψα με τους υπολοιπους!
καλα, και τα στημενα αυτοκινητα τσαγιαζουν πολλα μηχανακια (μην πω ολα) σε στροφιλικι...
εγω ποτε δεν ανεφερα αν θα ειναι γρηγορο ή ασφαλες ή σταθερο ή οτιδηποτε αλλο...
το μονο που ειπα ειναι οτι ΔΕΝ ειναι μοτοσυκλετα εφ'οσον εχει εναν επιπλεον τροχο...
:wave2:
Για να ειμαστε ακριβεις, δεν ειναι διτροχη μοτοσυκλετα, γιατι μοτοσυκλετα ειναι!
devil's animal
02/11/2017, 13:28
Για να ειμαστε ακριβεις, δεν ειναι διτροχη μοτοσυκλετα, γιατι μοτοσυκλετα ειναι!
αν ο ορισμος που εχεις για την μοτοσυκλετα ειναι οτι ειναι ξεσκεπαστο μηχανοκινητο οχημα γενικα (επιτηδες δεν βαζω με κινητηρα εσωτερικης καυσης γιατι υπαρχουν και οι ηλεκτρικες πλεον), ναι ειναι μοτοσυκλετα...:rolleyes:
αλλα δεν ειναι αυτος ο ορισμος...
και εδω (https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9C%CE%BF%CF%84%CE%BF%CF%83%CE%B9%CE%BA%CE%BB%CE%AD%CF%84%CE%B1) λαθος το εχει (λογω του κινητηρα) αλλα ειναι πιο κοντα απο τον δικο σου ορισμο...
αν ο ορισμος που εχεις για την μοτοσυκλετα ειναι οτι ειναι ξεσκεπαστο μηχανοκινητο οχημα γενικα (επιτηδες δεν βαζω με κινητηρα εσωτερικης καυσης γιατι υπαρχουν και οι ηλεκτρικες πλεον), ναι ειναι μοτοσυκλετα...:rolleyes:
αλλα δεν ειναι αυτος ο ορισμος...
και εδω (https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9C%CE%BF%CF%84%CE%BF%CF%83%CE%B9%CE%BA%CE%BB%CE%AD%CF%84%CE%B1) λαθος το εχει (λογω του κινητηρα) αλλα ειναι πιο κοντα απο τον δικο σου ορισμο...
Semantics.
Ασε που δεν εδωσα ορισμο. Για μενα οτιδηποτε εχει ροδες και στριβει οπως μια μοτοσυκλετα, ειναι μοτοσυκλετα. Και το wesl quad που εβαλα παραπανω πιο πολυ μοτοσυκλετα ειναι παρα γουρουνα.
Αν δηλαδη εβγαινε τριτροχη κατασκευη με την 3η ροδα αναμεσα στην μπρος και την πισω δε θα το λεγαμε μοτοσυκλετα?
389922
Οδηγείται από τον αναβάτη της όπως μία μοτοσυκλέτα.
Απαιτεί ισορροπία όπως μία μοτοσυκλέτα και στρίβει με ανάποδο τιμόνι (πείτε το γυροσκοπικό πείτε το ότι θέλετε) όπως μία μοτοσυκλέτα.
Δεν έχει το άπεφτο όπως υπέθεσαν κάποιοι και εξακολουθεί να έχει τους ίδιους κινδύνους και μειονεκτήματα όπως μια μηχανή.
Όλες οι υπόλοιπες (ιδιοκατασκευές ανθρώπων που πιάνουν τα χέρια τους ως επί το πλείστον )που αναφέρθηκαν εδώ ή δεν ισορροπούν ή είναι πολύ φαρδιά.
Το ότι έχει διπλό σημείο επαφής δεν της αλλάζει τον χαρακτήρα της .
devil's animal
02/11/2017, 13:55
Για μενα οτιδηποτε εχει ροδες και στριβει οπως μια μοτοσυκλετα, ειναι μοτοσυκλετα.
αρα, μοτοσυκλετα ειναι το παρακατω...επειδη "γερνει" και στριβει οπως μια μοτοσυκλετα...
389924
λυπαμαι, αλλα δεν θα ασπαστω τον ορισμο σου...
αλλωστε ειναι καθαρα υποκειμενικο το θεμα πλεον...
basilis_k6
02/11/2017, 14:38
έχει τοση σημασία το όνομα? αν ειναι μοτοσυκλέτα, μοτοσακό η μοτοποδήλατο? δηλαδή μια ηλεκτρική μοτοσυκλέτα ειναι μοτοσυκλέτα? και αν ειναι τοτε ένα ηλεκτρικό ποδήλατο χωρίς πετάλια ειναι μοτοσυκλέτα η ποδήλατο? και αν το ποδήλατο έχει 3 ρόδες τι ειναι?
Μανολης67
02/11/2017, 19:43
Συμφωνα με το λεξικο μοτοσυκλετα ειναι οτι διαθετει 2 τροχούς και μοτερ... ετσι λοιπον μπανιερες μοτοποδηλατα βεσπες κτλ συμπεριλαμβάνονται στις μοτοσυκλέτες..
KotsosDR
07/11/2017, 01:31
https://www.youtube.com/watch?v=Fz9vk7PRLFk
Οδηγείται από τον αναβάτη της όπως μία μοτοσυκλέτα.
Απαιτεί ισορροπία όπως μία μοτοσυκλέτα και στρίβει με ανάποδο τιμόνι (πείτε το γυροσκοπικό πείτε το ότι θέλετε) όπως μία μοτοσυκλέτα.
Δεν έχει το άπεφτο όπως υπέθεσαν κάποιοι και εξακολουθεί να έχει τους ίδιους κινδύνους και μειονεκτήματα όπως μια μηχανή.
Όλες οι υπόλοιπες (ιδιοκατασκευές ανθρώπων που πιάνουν τα χέρια τους ως επί το πλείστον )που αναφέρθηκαν εδώ ή δεν ισορροπούν ή είναι πολύ φαρδιά.
Το ότι έχει διπλό σημείο επαφής δεν της αλλάζει τον χαρακτήρα της .
Έχω δει τρίκυκλο σκούτερ σε φανάρι και ο αναβάτης ενώ ήταν σταματημένος είχε και τα δύο πόδια πάνω. Ή κάτι δε λες σωστά στο θέμα ισορροπίας ή ο τύπος που είδα εγώ ήταν παγκόσμιος πρωταθλητής scramble.
Έχω δει τρίκυκλο σκούτερ σε φανάρι και ο αναβάτης ενώ ήταν σταματημένος είχε και τα δύο πόδια πάνω. Ή κάτι δε λες σωστά στον θέμα ισορροπίας ή ο τύπος που είδα εγώ ήταν παγκόσμιος πρωταθλητής scramble.
Τα σκουτερ εχουν ενα αυτοματισμο ωστε το συστημα να κλειδωνει καθετα απο μια μικρη ταχυτητα και κατω.
Ο νικ69 εχει απολυτο δικιο σε αυτο που ειπε.
Τα σκουτερ εχουν ενα αυτοματισμο ωστε το συστημα να κλειδωνει καθετα απο μια μικρη ταχυτητα και κατω.
Ο νικ69 εχει απολυτο δικιο σε αυτο που ειπε.
Δλδ το συγκεκριμένο αν το αφήσεις μόνο του θα πέσει;
Ειλικρινής απορία.
Μα δεν έχει κάτι να το κρατάει όρθιο. Πρόσεξε στα βιντεάκια που κυκλοφορούν το πλαϊνό σταντ.
Απλώς φαντάσου ότι έχεις 2 μπροστινά λάστιχα.
Η γεωμετρία της ανάρτησης βέβαια αναγκάζει να έχουν μεγάλη απόσταση μεταξύ τους οι μπροστινοί τροχοί (αναγκαστικά πλησιάζουν μεταξύ τους όσο περισσότερο γέρνει)
και αυτό οδηγεί στην περίεργη αισθητική του.
Το ότι υποστηρίζω ότι είναι μοτοσυκλέτα δεν σημαίνει ότι θα τολμούσα να το αγοράσω (τουλάχιστον στο κοντινό μέλλον).
Κάποιοι άλλοι τους αρέσει να πρωτοτυπούν-πρωτοπορούν. Οι πωλήσεις στο μέλλον θα δείξουν (έξω - εδώ για πια αγορά μιλάμε?)
Μα δεν έχει κάτι να το κρατάει όρθιο. Πρόσεξε στα βιντεάκια που κυκλοφορούν το πλαϊνό σταντ.
Απλώς φαντάσου ότι έχεις 2 μπροστινά λάστιχα.
Η γεωμετρία της ανάρτησης βέβαια αναγκάζει να έχουν μεγάλη απόσταση μεταξύ τους οι μπροστινοί τροχοί (αναγκαστικά πλησιάζουν μεταξύ τους όσο περισσότερο γέρνει)
και αυτό οδηγεί στην περίεργη αισθητική του.
Thanks για την εξηγηση. My bad. :beer:
Εγώ περιμένω ν ακούσω τα καντήλια από τα εξουσιοδοτημενα που θ αναγκαστούν ν αλλάξουν τα ανυψωτικά που έχουν με πιο φαρδιά για να χωράει το εργαλείο
astroman76
08/11/2017, 17:36
400κιλα χαλαρα..... 4 πηρουνια ζαντες ροδες φρενα συστημα κινησης... πονοκεφαλος και δεν κανει σφηνες
lleonidas
08/11/2017, 17:41
Είμαι περίεργος να δω πόσο θα κοστίζει και φυσικά ποια αποδοχή θα έχει και πώς θα κινείται στο δρόμο.
Στην Ινδία εκτιμώμενη τιμή (https://autos.maxabout.com/bikes/yamaha/niken) είναι τα ₹ 16,00,000 αλλά δεν έχω ιδέα σε πόσα € αντιστοιχούν και αν αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως κριτήριο για την τιμολόγηση στην Ευρώπη.
astroman76
08/11/2017, 17:47
Δεν πανε να δημιουργήσουνε πελάτες. Ή αγορά ήδη υπάρχει. Στην Γαλλία η κατηγορια με τα τρίκυκλα ειναι πρώτα (αν δεν κάνω λάθος) στις πωλήσεις μοτοσικλετών. Και γενικά η γνώμη μου είναι ότι όταν καινοτομεί μια εταιρεία σπρώχνει όλη την βιομηχανία του κλάδου μπροστά. Αυτό είναι καλό για μας τους καταναλωτές.
εχεις καποια λιστα? υπαρχει μοτοσικλετα ? αλλο σκοοτερ αλλο μοτο
basilis_k6
08/11/2017, 17:52
Είμαι περίεργος να δω πόσο θα κοστίζει και φυσικά ποια αποδοχή θα έχει και πώς θα κινείται στο δρόμο.
Στην Ινδία εκτιμώμενη τιμή (https://autos.maxabout.com/bikes/yamaha/niken) είναι τα ₹ 16,00,000 αλλά δεν έχω ιδέα σε πόσα € αντιστοιχούν και αν αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως κριτήριο για την τιμολόγηση στην Ευρώπη.
αυτο ειναι περίπου $25.000
Θα εχει το βαρος ενος τρεϊσερ + 20 κιλα λογω του μπροστινου + αλλα 20 λογω του διαφορετικου πλαισιου, αρα το κοβω στα 260 κιλα περιπου.
Θα εχει το βαρος ενος τρεϊσερ + 20 κιλα λογω του μπροστινου + αλλα 20 λογω του διαφορετικου πλαισιου, αρα το κοβω στα 260 κιλα περιπου.
Μόλις 3 κιλά έχασες
https://www.yamaha-motor.eu/uk/products/motorcycles/niken/niken.aspx?view=featurestechspecs
Μόλις 3 κιλά έχασες
https://www.yamaha-motor.eu/uk/products/motorcycles/niken/niken.aspx?view=featurestechspecs
Επιτέλους, έβγαλε η Yamaha ένα μηχανάκι ασχημότερο και αχρηστότερο© του TDM. (προηγήθηκε το 2/4Τ TRX βέβαια)
o_gavros
09/11/2017, 15:14
ότι είναι σαν τον άσχημο αδερφό του Μέγκατρον δε το λέτε όμως.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.