View Full Version : HONDA C90M CUB PB121M
universalgr1
25/02/2019, 21:21
Εξαιρετική δουλειά!! 1000 μπράβο!! :beer:
taisteal
25/02/2019, 22:46
Ωραίος!
Πανέμορφο..
:beer::beer:
Kickstart
26/02/2019, 11:27
ωραιος ρε φιλος...οι φωτο σου με γυρνανε στις παιδικες μου αλητειες που ειχαμε κανει με τα glx...ωραια χρονια.
εξω στον δρομο φανταζομαι θα παθαινει πλακα ο κοσμος μολις το βλεπει.
Να μην πειράξει το σφουγγάρι καθόλου του είχα πει και αναρωτιέμαι πόσο χοντρή ταπετσαρία έχει βάλει και έχει χάσει η σέλα όλες τις γωνίες της....
Και άντε κάτσε και ξεκόλλα το σφουγγαράκι που έχει κολλήσει χωρίς να χαλάσεις το εργοστασιακό.
Η σέλα ήταν το μοναδικό που δεν μου άρεσε, πιστεύω τώρα είναι πολύ καλύτερα.
404124
404125
404126
404127
Αυτός ακριβώς ήταν και ο λόγος της ανακατασκευής.
Δεν περνάει απαρατήρητο αλλά το περίεργο είναι πως τραβάει τα βλέμματα σχεδόν όλων των ηλικιών.
Δεν περνάει απαρατήρητο αλλά το περίεργο είναι πως τραβάει τα βλέμματα σχεδόν όλων των ηλικιών.
Εκεί που είχε σημειώσει επιτυχία 100% ήταν στη Λέρο! Από τον ταξιτζή της πλατείας και τον βενζινά, μέχρι τον σερβιτόρο της ταβέρνας, όλοι είχαν ενθουσιαστεί και όλοι μου έπιασαν τη κουβέντα για το αειθαλές δίκυκλο.
Αν και με το μάτι η στροφαλομπιέλα φαινόταν να είναι εντάξει, τελικά δεν ήταν, ποιος τα λύνει πάλι όλα όμως;
Μιας και έδινε να χαλάει ο καιρός για 2-3 μέρες και μιας και θα γινόταν έτσι και αλλιώς, ευκαιρία ήταν.
404523
404524
404525
404526
Αγορά στροφαλομπιέλα με διαδρομή στροφάλου 56mm και αλλαγή στα ρουλεμάν του και στο γρανάζι της καδένας με γνήσια.
404527
404528
Πιστόνι 53mm για 56mm διαδρομή και γυάλισμα στην πόμπα του και στον χώρο καύσης της κεφαλής.
404529
404530
Αναβαθμιση σε αντλία λαδιού και κοκοράκια ρολερ
404531
404532
andreaspetr
18/03/2019, 23:39
56 διαδρομη ε?
χρειαστηκε να πειραξεις τιποτε απο καρτερ κλπ γιατι ενας φιλος που ειχε βαλει μου ελεγε διαφορα.
βεβαια αυτος ειναι και σιδεροφαγος και δεν τον παιρνω και πολυ στα σοβαρα,
αλλα καποια στιγμη θελω να φτιαξω ενα παλιο μοτερακι που εχω και ελεγα να βαλω στροφαλο 54 ή 56 διαδρομης.
Αντρέα ένα λεπτό γραναζάκι αντλίας λαδιού θέλει και λίγο κατέβασμα με ντρέμελ στο δεξί κάρτερ γιατί ακουμπάει ελάχιστα το ένα μάγουλο, τίποτα το ιδιαίτερο δηλαδή.
Καλημέρα Ορέστη.Τα κοκοράκια ρολερ πρώτη φορά τα βλέπω.Να υποθέσω βγήκαν για τη μείωση τριβής μεταξύ του εκκεντροφόρου;Λειτουργούν με συμβατικό εκκεντροφόρο;
Καλημέρα! Καλά και εγώ μην φανταστείς τα ήξερα. Τα συγκεκριμένα είναι για εκκεντροφόρο τριβής, να έχεις υπόψη σου πως για να μπουν θέλουν κατέβασμα τα νεύρα που κάνει το καπάκι της κεφαλής.Το κατάστημα που τα αγόρασα είναι το ρεκτιφιε Αγγελος και η τιμη τους 15ε το ζευγάρι.
Περαν τησ αναποδιας που σου εκατσε η παπια σου ειναι φοβερη να εισαι γερος την χαρεις.Προσωπικα θα το ειχα στο σαλονι να το βλεπω...Παρακολουθησα την ανακατασκευη σου γιατι εχω στα σκαρια ενα glx 50 και περνω ιδεες θα με βοηθουσε πολυ αν εχεις να μου προτεινεις καποιο μαγαζι για γαλβανισμα βιδων εννοειται με πμ αν ενοχλει.Η ανακατασκευη σου θα ειναι οδηγος πιστευω σε αρκετους που θελουν να αναγεννησουν τα μηχανακια που με αυτα ολοι μεγαλωσαμε στα πιο ομορφα χρονια μας..
Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!Πιστεύω σε κάθε ανακατασκευή πρέπει να αναφέρονται προιοντα και καταστήματα τα οποία αξίζουν και να λειτουργούν σαν οδηγός για τους επόμενους.Στην δική μου ανακατασκευή όμως εκτός απο το iridio που ανέλαβε την βαφή με άριστα αποτελέσματα, δεν θα πρότεινα δημόσια κανένα άλλο κατάστημα.Θα σου στείλω σε πμ που τα έστειλα εγώ και εύχομαι να μείνεις ευχαριστημένος.
Καλημέρα Ορέστη.Το φιλτροκούτι δούλεψε καλά με το συγκεκριμένο καρμπυρατερ;Άνοιξες επιπλέον τρύπα για καλυτερη ροή αέρα;Χρησιμοποίησες εσωτερικό φίλτρο;
Καλησπέρα, το παπάκι δεν εξυπηρετεί καθημερινές ανάγκες μετακίνησης και έτσι απο την αρχή το φιλτροκούτι επιλέχθηκε μόνο για το αισθητικό του κομμάτι.Επίσης πλέον είναι 125 κυβικά με αρκετά aftermarket ανταλλακτικά που ήδη το συγκεκριμένο καρμπυρατέρ ειναι μικρό οπότε και να το έκανα να δουλέψει στρωτά με το φιλτροκούτι, σίγουρα δεν θα απέδιδε.Στην φωτό παρακάτω φένεται πως το δουλεύω εγώ αλλά αν μιλάμε για εργοστασιακές καταστάσεις δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι τέτοιο, αγόρασε ενα σετάκι με προζιγκλερ και κύρια ζιγκλερ κάνε συνδυασμούς και θα δουλέψει άψογα.
406255
Ακόμα μερικές αλλαγές ωστέ να έρθει λειτουργικά και οδηγικά ακριβώς όπως το θέλω.
Πλαστικοποίηση στο ρεζερβουάρ μιας και κάθε 2-3 τεπόζιτα τα φίλτρα γέμιζαν με αρκετή βρωμιά.
407717
Και στο μοτέρ κάποιες αλλαγές κάνοντας το πλέον ευχάριστο σε όλο το φάσμα στροφών.
Κεφαλή απο μοτέρ lifan 140 με διαστάσεις βαλβίδας 27mm εισαγωγής και 23mm εξαγωγής,
στην οποία κατέβηκε η εισαγωγή όπως στην 90αρα ωστέ να έρθει το καρμπυρατέρ στην θέση που πρέπει, διόρθωση της εισαγωγής και της εξαγωγής, αλλαγή στα ελατήρια με σκληρότερα και στα κοκκοράκια με γνήσια και αλλαγή στον οδηγό εξαγωγής με γνήσιο honda.
407718
Νέο πιστόνι 53mm βάση του κατά πολύ μεγαλύτερου χώρου καύσης της κεφαλής και νέος κύλινδρος 52mm ωστέ να ανοιχτεί και να δωθούν οι σωστές ανοχές.
407719
407720
Καρμπυρατέρ γνήσιο Mikuni 22 και αλλαγή σε λαιμό καρμπυταρέρ ωστέ να ανοιχτεί βάση της νέας κεφαλής και του καρμπυρατέρ.
407721
Αγορά και ενός ιδιαίτερα σπάνιου ανταλλακτικού, ειδικά σε αυτή την άριστη κατάσταση.
Γνήσιες αναρτήσεις honda astrea grand.
407722
Για τα καπάκια του μοτέρ θέλει βάψιμο με χρώμα φωτιάς;;; Ποια η όλη διαδικασία που έκανες εσύ;;; Ευχαριστώ.
Kostakis
04/11/2019, 19:45
Πολύ όμορφη ανακατασκευή! Το μοτέρ έστρωσε? έχουμε εντυπώσεις?
Μπορει να γίνει και με χρώμα φωτιάς, η διαδικασία που έκανα εγώ ήταν αμμοβολή, εποξικό αστάρι, γεμιστικό αστάρι, χρώμα συμβατικό διπλης και σατινέ βερνίκι.
Παραήταν "γρήγορο" και δούλευε μόνο με ελεύθερη εξάτμιση, τώρα έχει μπει πάλι astrea κεφαλή με το αντίστοιχο πιστόνι, νορμαλ εκκεντροφόρος , μικροτερα ζιγκλέρ και η εργοστασιακή εξάτμιση αλλά παραμένει στα 125cc που και πάλι για το συγκεκριμένο παπάκι υπερβολή είναι.
Εχεις κάνει πάρα πολϋ καλή δουλειά ,τά συγχαρητήρια μου.
Θα ηθελα την γνώση σου σχετικα με το γρανάζι στό εμπρός ταμπούρο πού δινει κινηση στήν ντίζα τοϋ κοντέρ.(τόν κωδικό ανταλλακτικοϋ η που μπορώ να το βρώ)
Αρκετό καιρό μετά την ολοκλήρωση της ανακατασκευής, μερικές αλλαγές στον κινητήρα, χωρίς να υπάρχει κανένας λόγος μιας και το παπάκι δεν κυκλοφορεί καθόλου, ίσα για να λερωθούν τα χέρια και να αντικατασταθεί η κεφαλή και ο στρόφαλος που ήταν τα μόνα κινέζικα κομμάτια, τα οποία μπήκαν αργότερα.
Κεφαλη takegawa r stage +d, επιλογή της συγκεκριμένης κεφαλής επειδή είναι ακριβώς ίδια εμφανισιακά με την εργοστασιακή του c90, με βαλβιδα εισαγωγης 26mm και εξαγωγης 22.5, καπελωτα τιτανίου και σκληρά μονά ελατήρια βαλβιδών.
441586
Άνοιγμα εισαγωγής και εξαγωγής της κεφαλής, βάση του νέου καρμπυρατέρ και εξάτμισης.
441579
441580
Στρόφαλος kitaco 54mm διαδρομή και μπιέλα τυπου H 95mm.
Καλός στην λειτουργία ο 56 στροφαλος αλλα με λαθος γωνία στροφάλου λόγο κοντής μπιέλας κατι που δεν άρεσε στον κύλινδρο και το έμβολο.
441581
441582
Καρμπυρατέρ keihin pwk29 .
441583
441584
Εμβολο 54mm.
441585
Θα χρειαστεί λίγες αλλαγες για να ταιριάξει.
Περιμένω μερικά ανταλλακτικά ακόμα ώστε να γίνει πρόβα το καρμπυρατέρ και να ταιριάξει στην εργοστασιακή θεση πριν λυθεί και πίσω ο κινητήρας.
441755
441756
441757
Έμβολο μετα την κατεργασία
441758
Νέος λαιμός καρμπυρατερ με 28mm εσωτερικη και τοποθέτηση βάσης κόρνας απο τον εργοστασιακό λαιμό.
441760
441761
441762
Περιμένω ακόμα μια παραγγελία να κλείσει και μπροστά.
kostaskk
03/03/2023, 18:22
Πόσο κόστισε ο στρόφαλος και μπιέλα?
Μιας κ έχω ένα μοτέρ για φτιαξημο 54.
Άρα το μοτέρ αυτό θα έχει συμπίεση 12,2 από 9 που έχουν συνιθος τα μαμά και αυτό με το πιστόνι ποιο κάτω από το χείλος του κυλίνδρου..
Ορισμένες φορές έχω δει ότι δουλεύουν καλητερα αν έχεις μεγάλο όγκο αέρα μπροστά από το καρμπ. Δλδ σωλήνα και χοάνη, φίλτρο κουτί η πολύ μεγάλη χοανη
420 τον αγόρασα, ναι 12,2 θα έχει, το πιστόνι ειναι 3 δέκατα του χιλιοστού κάτω απο το πρόσωπο του κυλίνδρου με πατημένες φλατζες βάσεως 1mm χάρτινη-μεταλλικη και 0,2 χάλκινη, αν αφησω μονο την 1mm η συμπιεση θα παει στο 12,7, ίσως να δουλεύει καλύτερα με χωνί, αλλα επειδή θα μπει μπροστά, δεν θελω με τίποτα να πετάει βενζίνες στο φτερό.
Τώρα μπορώ να μην ξανασχολειθω ποτε
441844
441845
441846
441847
Giannhsglx50
12/08/2024, 08:36
Και καποιες ακομα βιδες και ελατηρια απο το γαλβανι...
391367
Καλησπέρα φίλε μου και εγώ κάνω ανακατασκευή τώρα ένα glx 50 εξήγησε μου λίγο αυτό με το γαλβανί είναι σαν βουτά νίκελ απλά σε γαλβανι ;;; Που το έκανες αυτό ;
doctor_john
12/08/2024, 11:21
Ναι είναι επιμετάλλωση ψευδάργυρου με ανοδίωση όπως το νίκελ, μόνο που πιάνει πάνω στο μέταλλο.
Δεν χρειάζεται να έχεις επιμεταλλώσει χαλκό η μπρούτζο πρώτα.
Θα βρεις πολύ εύκολα κάποιον επαγγελματία και μπορείς να το κάνεις και μόνος αρκετά εύκολα.
https://www.instructables.com/Lets-Galvanize-At-Home/
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.