PDA

View Full Version : Είναι υπερβολή για έναν αρχάριο το R6;



Σελίδες : 1 [2]

harris_x
30/12/2017, 15:19
Σίγουρα θα πάω και σε κάποιο σχολείο. Ξέρεις τι παίζει από τιμές; Γιατί και το μηχανάκι (+εξοπλισμό) με το ζόρι θα το πάρω.

Νομίζω το riding school είναι στα 160€.
Επιπλέον έχω την αίσθηση πως για τα μέλη του moto γίνεται και κάποια έκπτωση.

Μιλά με την Ιωαννα και θα σου πει ;)

Στοιχεία επικοινωνίας θα βγεις στο κάτω μέρος της σελίδας τους: http://www.motorcycleridingacademy.com

Αν σου λείπει κάτι από τον απαραίτητο εξοπλισμό ισως μπορέσουν να σου το παρέχουν, ρώτησέ τους.

Θα σου πω ξανά πως όσο νωρίτερα κάνεις το μάθημα τόσο καλύτερα είναι. Βέβαια θα πρέπει να έχεις εξοικειωθεί με τη μηχανή σου πρώτα.

Alex94
30/12/2017, 15:20
Θέλω να πιστεύω ότι δεν είσαι troll. Αν δεν είσαι λοιπόν φρόντισε πρώτα να γίνεις καλός οδηγός, πήγαινε σε μια σχολή (riding school), γίνε σωστός και καλός οδηγός, κάνε μια βόλτα από το ΚΑΤ, και όταν νιώσεις πως μπορείς να οδηγήσεις μια τέτοια μηχανή με ασφάλεια κάνε την επιλογή σου. Διαφορετικά με ένα R6 αντί να ξεκινήσεις την οδηγική σου καριέρα μάλλον θα την τερματίσεις πολύ γρήγορα. Φιλικά και χωρίς καμιά δόση ειρωνείας στα λέω.

Γιατί να είμαι τρολλ; Συμφωνώ απόλυτα σε όσα λες και θα κάνω ό,τι περνάει από το χέρι μου για να είμαι πιο ασφαλής.

Alex94
30/12/2017, 15:22
Νομίζω το riding school είναι στα 160€.
Επιπλέον έχω την αίσθηση πως για τα μέλη του moto γίνεται και κάποια έκπτωση.

Μιλά με την Ιωαννα και θα σου πει ;)

Στοιχεία επικοινωνίας θα βγεις στο κάτω μέρος της σελίδας τους: http://www.motorcycleridingacademy.com

Αν σου λείπει κάτι από τον απαραίτητο εξοπλισμό ισως μπορέσουν να σου το παρέχουν, ρώτησέ τους.

Θα σου πω ξανά πως όσο νωρίτερα κάνεις το μάθημα τόσο καλύτερα είναι. Βέβαια θα πρέπει να έχεις εξοικειωθεί με τη μηχανή σου πρώτα.

Κομπλέ. Του Χούντρα είναι αυτό ε; Το ξέρω και έχω ακούσει τα καλύτερα. Ποια είναι η Ιωάννα;

harris_x
30/12/2017, 15:30
Κομπλέ. Του Χούντρα είναι αυτό ε; Το ξέρω και έχω ακούσει τα καλύτερα. Ποια είναι η Ιωάννα;

Ναι, ο Χουντρας το κάνει.
Η Ιωάννα είναι η Ιωάννα Αρβανιτάκη με την οποία θα συνεννοηθείς για το μάθημα.

Και ναι το μάθημα είναι εξαιρετικό και θα σου ανοίξει τα μάτια.

Εφαρμόζοντας αυτά που θα διδαχθεις εκεί, θα οδηγείς με ασφάλεια και πολύ καλύτερα από κάποιον που έχει κάνει τα προαναφερθέντα 100.000km χωρίς να έχει τις γνώσεις που θα αποκομίσεις εσύ από το RS.

anavatis19
30/12/2017, 15:44
120ευρω θα σου κοστισει το σχολειο. τοσα ειχα δωσει εγω και οσοι ειναι μελη στο moto.gr. Θα σε ρωτησει και η ιδια αν εισαι και απλα πες το nickname σου

ptc
30/12/2017, 18:39
Αν κάποιος έχει εμπειρία από το συγκεκριμένο μηχανάκι (rc 200), ή ακόμα καλύτερα αν είναι κάτοχος, θα ήθελα να μου πει κάποια πράγματα για τις αναρτήσεις του. Είναι εντελώς κούτσουρα ή καμία σχέση με τα πραγματικά ss;

Κάτοχος δεν είμαι, αλλά το έχω οδηγήσει σε test ride. Οι αναρτήσεις είναι μια χαρά, σφιχτές μεν αλλά όχι να βαράει το μηχανάκι σε κάθε λακούβα. Συγκρίνοντας το με το 636 που είχα είναι πολύ πιο πολιτισμένο. Όπως είπα έχει αρκετά ως πολύ επιθετική στάση, δηλαδή είναι πολύ σκυφτό. Το μοτέρ είναι "κεφάτο" και σε συνδυασμό με το κοντό γρανάζωμα δίνει πολύ σβέλτη αίσθηση, ακόμα κι αν δεν πηγαίνεις τόσο γρήγορα βάσει χιλιομέτρων.

Τυχαίνει να έχω και το τεύχος του Μοτό με τη δοκιμή του στην Ελλάδα και ο συντάκτης επίσης είχε ενθουσιαστεί με το ποσό σβέλτο είναι (για τα κυβικά του πάντα) και γενικά με το γεγονός ότι βγάζει την αίσθηση ενός αληθινού ss.

Μια τελευταία παρατήρηση, σχετικά με κάποια σχόλια που ίσως σε ενόχλησαν. Υπάρχουν μέλη που θα σχολιάσουν σε κάποιο θέμα διαβάζοντας μόνο τον τίτλο. Μην περιμένεις δηλαδή ότι όλοι που γράφουν εδώ έχουν κάτσει να διαβάσουν οχτώ σελίδες σχόλια. ;)

basilis_k6
30/12/2017, 18:50
Άντε πάλι τα ίδια. Δεν είπαμε ότι δεν πρόκειται να πάρω το R6; Απλώς μια επιβεβαίωση από πιο έμπειρους ανθρώπους ήθελα. Δεν ψηνόμουν στ' αλήθεια. Δυστυχώς, ρίχνοντας μια ματιά σε ξένα φόρουμ διαπίστωσα ότι υπάρχει μια πιο χαλαρή στάση στο συγκεκριμένο θέμα. Είδα πολλούς να λένε ότι είναι μια χαρά να ξεκινήσει κάποιος με R6.
;

δεν ζούνε στην αθηνα, δεν καβαλάνε παρα 30 μέρες το χρόνο, πήραν δίπλωμα με κόπο, οι άλλοι επίσης ξέρουν να οδηγάνε γύρω τους... Επίσης οι έλληνες ειμαστε αρκετά διαφορετικοι στα φορουμ. Politically correct online αλλά στο δρόμο η στον καφέ θα ακούσεις πιο έυκολα πάρτο μωρεεεε δεν πειράζει. Τεσπα τελικά που έχεις καταλήξει (?) γιατι κοντέυει να γίνει βιβλίο το θέμα με τοσες σελίδες.

mangelasakis
30/12/2017, 18:56
Ο λόγος που κατεβάζεις ταχύτητα είναι ότι τα 4κύλινδρα, που θεωρείς ιδανικά, έχουν μέγιστη ροπή αρκετά ψηλά, οπότε πχ στις 2.000 στροφές/λεπτό, δεν μπορούν να πάρουν τα πόδια τους. Ένα μηχανάκι που ροπάρει από χαμηλά, δε χρειάζεται να κατεβάσει σχέση. Όσο μεγαλύτερο το εύρος στροφών του κινητήρα, τόσο μικρότερο το ωφέλιμο εύρος. Με λίγα λόγια, όχι.
Ούτε τα 4κυλινδρα έχουν την μεγιστη ροπή ψηλά. Σχεδον όλοι οι κινητήρες κάπου στην μέση την έχουν την μεγιστη ροπή. Αλλά σε όλα τα μηχανοκινητα όταν θέλεις να τρέξεις και να κινηθείς γρήγορα διατηρείς ψηλά της στροφές για να έχεις ιπποδύναμη. Αυτό που σε ενδιαφέρει είναι να λειτουργείς τον κινητήρα στο εύρος των στροφών που παράγει την περισσότερη ισχύ δηλαδή ιπποδύναμη και όχι εκεί που πιάνει την μέγιστη ροπή. Σε χαμηλοστροφους κινητήρες απλά μπορεί να τυχει την μέγιστη ισχύ να την παράγει ο κινητήρας στο σημείο που ροπιαζει. Εξάλλου αυτοί οι κινητήρες δεν έχουν στροφές για να δώσουν περισσοτερη ισχύ οπότε στηρίζονται στην ροπη. Όσο για το ποιους κινητήρες θεωρώ καλύτερους ασφαλώς όσο περισσότεροι κύλινδροι και περισσότερες στροφές τόσο καλύτερα. Διαφορετικά δεν θα βλέπαμε όλα τα σπορ super cars να είναι 8κυλινδρα και 12κυλινδρα και όλα τα αγωνιστικά να έχουν κόφτες πάνω από της 16.000 στροφες. Και όχι δεν έχουν τα ss κινητήρες από harley με τεράστιες ροπές αλλα κινητήρες με κόφτες πόλη ψηλά. Η ισχύς είναι το παν που όπως είπα εξαρτάται από την ροπή και τις στροφές. Αλλά οι περισσότερες στροφές θα σου δώσουν περισσότερη ισχύ σε σχεση με την λίγο παραπάνω ροπή.

Alex94
30/12/2017, 19:24
δεν ζούνε στην αθηνα, δεν καβαλάνε παρα 30 μέρες το χρόνο, πήραν δίπλωμα με κόπο, οι άλλοι επίσης ξέρουν να οδηγάνε γύρω τους... Επίσης οι έλληνες ειμαστε αρκετά διαφορετικοι στα φορουμ. Politically correct online αλλά στο δρόμο η στον καφέ θα ακούσεις πιο έυκολα πάρτο μωρεεεε δεν πειράζει. Τεσπα τελικά που έχεις καταλήξει (?) γιατι κοντέυει να γίνει βιβλίο το θέμα με τοσες σελίδες.

Έχω καταλήξει στο RC200. Νομίζω ότι είναι ό,τι πρέπει για να μπω στη συγκεκριμένη κατηγορία.

basilis_k6
30/12/2017, 19:34
Έχω καταλήξει στο RC200. Νομίζω ότι είναι ό,τι πρέπει για να μπω στη συγκεκριμένη κατηγορία.

θα σε κουράσει πιστευω. ο δούκας δεν σου αρέσει? Μήν βιάζεσαι να παρεις απο τώρα ένα σκυφτο μηχανάκι, εχεις χρονο να το κάνεις αργοτερα. Η ταλαιπωρία εκει θα ειναι και θα σε περιμένει.

harris_x
30/12/2017, 19:34
Ούτε τα 4κυλινδρα έχουν την μεγιστη ροπή ψηλά. Σχεδον όλοι οι κινητήρες κάπου στην μέση την έχουν την μεγιστη ροπή. Αλλά σε όλα τα μηχανοκινητα όταν θέλεις να τρέξεις και να κινηθείς γρήγορα διατηρείς ψηλά της στροφές για να έχεις ιπποδύναμη. Αυτό που σε ενδιαφέρει είναι να λειτουργείς τον κινητήρα στο εύρος των στροφών που παράγει την περισσότερη ισχύ δηλαδή ιπποδύναμη και όχι εκεί που πιάνει την μέγιστη ροπή. Σε χαμηλοστροφους κινητήρες απλά μπορεί να τυχει την μέγιστη ισχύ να την παράγει ο κινητήρας στο σημείο που ροπιαζει. Εξάλλου αυτοί οι κινητήρες δεν έχουν στροφές για να δώσουν περισσοτερη ισχύ οπότε στηρίζονται στην ροπη. Όσο για το ποιους κινητήρες θεωρώ καλύτερους ασφαλώς όσο περισσότεροι κύλινδροι και περισσότερες στροφές τόσο καλύτερα. Διαφορετικά δεν θα βλέπαμε όλα τα σπορ super cars να είναι 8κυλινδρα και 12κυλινδρα και όλα τα αγωνιστικά να έχουν κόφτες πάνω από της 16.000 στροφες. Και όχι δεν έχουν τα ss κινητήρες από harley με τεράστιες ροπές αλλα κινητήρες με κόφτες πόλη ψηλά. Η ισχύς είναι το παν που όπως είπα εξαρτάται από την ροπή και τις στροφές. Αλλά οι περισσότερες στροφές θα σου δώσουν περισσότερη ισχύ σε σχεση με την λίγο παραπάνω ροπή.

Ποιο είναι το θέμα μας ειπαμε;;;;
Σίγουρα όχι η ροπή, η ιπποδύναμη και τα διαγράμματα ροπής/ιπποδύναμης/στροφών.

Αν θέλετε να αναπτύξετε τις οποίες θεωρίες σας, παρακαλώ σε άλλο θέμα.

:wave2:

harris_x
30/12/2017, 19:37
θα σε κουράσει πιστευω. ο δούκας δεν σου αρέσει? Μήν βιάζεσαι να παρεις απο τώρα ένα σκυφτο μηχανάκι, εχεις χρονο να το κάνεις αργοτερα. Η ταλαιπωρία εκει θα ειναι και θα σε περιμένει.

Γιατί το λες αυτό Βασίλη;

Εγώ θα το θεωρούσα προτιμότερο να πειραματιστεί τώρα γιατί όπως και να 'χει είναι ένα μηχανάκι που σε 1 με 2 χρόνια θα αλλαχθεί.

BLiTzER
30/12/2017, 19:38
Ούτε τα 4κυλινδρα έχουν την μεγιστη ροπή ψηλά. Σχεδον όλοι οι κινητήρες κάπου στην μέση την έχουν την μεγιστη ροπή. Αλλά σε όλα τα μηχανοκινητα όταν θέλεις να τρέξεις και να κινηθείς γρήγορα διατηρείς ψηλά της στροφές για να έχεις ιπποδύναμη. Αυτό που σε ενδιαφέρει είναι να λειτουργείς τον κινητήρα στο εύρος των στροφών που παράγει την περισσότερη ισχύ δηλαδή ιπποδύναμη και όχι εκεί που πιάνει την μέγιστη ροπή. Σε χαμηλοστροφους κινητήρες απλά μπορεί να τυχει την μέγιστη ισχύ να την παράγει ο κινητήρας στο σημείο που ροπιαζει. Εξάλλου αυτοί οι κινητήρες δεν έχουν στροφές για να δώσουν περισσοτερη ισχύ οπότε στηρίζονται στην ροπη. Όσο για το ποιους κινητήρες θεωρώ καλύτερους ασφαλώς όσο περισσότεροι κύλινδροι και περισσότερες στροφές τόσο καλύτερα. Διαφορετικά δεν θα βλέπαμε όλα τα σπορ super cars να είναι 8κυλινδρα και 12κυλινδρα και όλα τα αγωνιστικά να έχουν κόφτες πάνω από της 16.000 στροφες. Και όχι δεν έχουν τα ss κινητήρες από harley με τεράστιες ροπές αλλα κινητήρες με κόφτες πόλη ψηλά. Η ισχύς είναι το παν που όπως είπα εξαρτάται από την ροπή και τις στροφές. Αλλά οι περισσότερες στροφές θα σου δώσουν περισσότερη ισχύ σε σχεση με την λίγο παραπάνω ροπή.

Μην επιμένεις, έχεις άδικο και δε θα το συνεχίσω μετά από αυτό το ποστ. Τα 4κύλινδρα 1000άρια SS πχ βγάζουν, συνήθως, μέγιστη ροπή στις ~10.000 σ.α.λ. και μέγιστη ιπποδύναμη στις ~11, με κόφτη στις 13-14. Αν αυτό δεν είναι ψηλά για σένα, δεν ξέρω τι είναι. Εγώ δεν οδηγώ ποτέ "στα ψηλά" το μηχανάκι μου, ούτε για προσπέραση, ούτε για οποιονδήποτε άλλο λόγο, γιατί δεν το χρειάζεται. Μόνο αν θέλω να πιάσω ταχύτητες. Τα αγωνιστικά ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ είναι 4κύλινδρα, επειδή χρειάζονται υψηλές ταχύτητες. Doh. Στα πολιτικά μηχανάκια, η ροπή > ιπποδύναμη παντού και πάντα. Εκτός αν κινείσαι κυρίως σε αεροδρόμια.

Το RC200 είναι εξαιρετικό μηχανάκι, μια χαρά θα σου φανεί για πρώτο, αν θέλεις μόνο SS (άρα είσαι διατεθειμένος να υποστείς τη θέση οδήγησης και τη γενικότερη συμπεριφορά). Προχώρα. Και πάρε καλό εξοπλισμό.

Το σχολείο είναι επίσης πολύ καλή ιδέα, αλλά, αν θυμάμαι καλά, τα 120€ του RS δεν ισχύουν για χρήστες που έκαναν εγγραφή στο φόρουμ φέτος (και μάλιστα πριν λίγες μέρες).

Alex94
30/12/2017, 19:39
θα σε κουράσει πιστευω. ο δούκας δεν σου αρέσει? Μήν βιάζεσαι να παρεις απο τώρα ένα σκυφτο μηχανάκι, εχεις χρονο να το κάνεις αργοτερα. Η ταλαιπωρία εκει θα ειναι και θα σε περιμένει.

Έχω φάει κόλλημα τώρα. Τι να σου πω; :lol: Βλέποντας το username σου, πιστεύω ότι μπορείς να με καταλάβεις.

BLiTzER
30/12/2017, 19:40
Έχω φάει κόλλημα τώρα. Τι να σου πω; :lol: Βλέποντας το username σου, πιστεύω ότι μπορείς να με καταλάβεις.

Μη βλέπεις το όνομα, για ψάρωμα είναι. Vstrom έχει.

harris_x
30/12/2017, 19:43
Μη βλέπεις το όνομα, για ψάρωμα είναι. Vstrom έχει.

:lol:

basilis_k6
30/12/2017, 19:44
Γιατί το λες αυτό Βασίλη;

Εγώ θα το θεωρούσα προτιμότερο να πειραματιστεί τώρα γιατί όπως και να 'χει είναι ένα μηχανάκι που σε 1 με 2 χρόνια θα αλλαχθεί.

λογικά έχει πιο σκυφτή θέση απο το δούκα. με 200 κυβικά μοτερ γιατι να μην κάθεσαι σαν ανθρωπος. Αλλωστε θεωρω δεδομένο οτι οπως λες σε 2 χρόνια θα παρει ενα πιο δυνατο ss.

άσχετο αλλα δεν ειναι κατακριτέο να θέλεις μηχανή μονο για την καυλα, την ποζεριά ή τις γκόμενες. εμείς οι υπόλοιποι δεν ειμαστε κρυφοποζεράδες δηλαδη? υγ. αν θες να βρείς νινι ευκολα και γρήγορα πάρε vstrom :lol:

υγ2. το κ6 μας άφησε, rip...

BLiTzER
30/12/2017, 19:46
άσχετο αλλα δεν ειναι κατακριτέο να θέλεις μηχανή μονο για την καυλα, την ποζεριά ή τις γκόμενες. .

Για την ακρίβεια, αυτοί είναι οι μόνοι αληθινοί λόγοι για να έχεις μοτοσικλέτα.

Alex94
30/12/2017, 19:47
Μη βλέπεις το όνομα, για ψάρωμα είναι. Vstrom έχει.

Αχαχαχα. Τέλος πάντων. Όλα καλά είναι και όλα εξυπηρετούν κάποιο σκοπό. Το ξέρω ότι είναι μαλακία το ss μέσα στην πόλη, το ξέρω ότι η θέση οδήγησης είναι γτπ, το ξέρω ότι το τιμόνι δεν ''κόβει'' όπως σε άλλα κτλ κτλ κτλ. Καλά όλα αυτά, αλλά δεν με απασχολούν. Θέλω να πάρω κάτι που να μου αρέσει. Να το βλέπω και να γουστάρω να το καβαλήσω. Δεν το βλέπω σαν μεταφορικό μέσο (όχι μόνο τουλάχιστον). Φαντάζομαι ότι σχεδόν κανένας εδώ μέσα δεν πήρε μηχανή απλώς για να έχει ένα μέσο να πηγαίνει στη δουλειά του.

Alex94
30/12/2017, 19:49
λογικά έχει πιο σκυφτή θέση απο το δούκα. με 200 κυβικά μοτερ γιατι να μην κάθεσαι σαν ανθρωπος. Αλλωστε θεωρω δεδομένο οτι οπως λες σε 2 χρόνια θα παρει ενα πιο δυνατο ss.

άσχετο αλλα δεν ειναι κατακριτέο να θέλεις μηχανή μονο για την καυλα, την ποζεριά ή τις γκόμενες. εμείς οι υπόλοιποι δεν ειμαστε κρυφοποζεράδες δηλαδη? υγ. αν θες να βρείς νινι ευκολα και γρήγορα πάρε vstrom :lol:

υγ2. το κ6 μας άφησε, rip...

Ειλικρινά, δεν με ενδιαφέρει το θέμα επίδειξη. Δεν το λέω για να το παίξω υπεράνω. Το παίρνω γιατί γουστάρω να έχω ένα μηχανάκι που μ' αρέσει.

harris_x
30/12/2017, 19:52
λογικά έχει πιο σκυφτή θέση απο το δούκα. με 200 κυβικά μοτερ γιατι να μην κάθεσαι σαν ανθρωπος. Αλλωστε θεωρω δεδομένο οτι οπως λες σε 2 χρόνια θα παρει ενα πιο δυνατο ss.

άσχετο αλλα δεν ειναι κατακριτέο να θέλεις μηχανή μονο για την καυλα, την ποζεριά ή τις γκόμενες. εμείς οι υπόλοιποι δεν ειμαστε κρυφοποζεράδες δηλαδη? υγ. αν θες να βρείς νινι ευκολα και γρήγορα πάρε vstrom :lol:

υγ2. το κ6 μας άφησε, rip...θεωρώ πως ενα μηχανάκι σαν το rc200 θα φύγει ευκολότερα από ένα 600 ss αργότερα. Οπότε, από αυτή και μόνο την πλευρά είναι προτιμότερο να πειραματιστεί τώρα και αν δεν του κάνει παίρνει ένα vstrom ( :p ) αργότερα.

Σχετικά με το άλλο θα συμφωνήσω μαζί σου.
Δεν είναι κακό. Θα έλεγα μάλιστα ότι πρέπει να τη γουστάρεις αυτή που θα πάρεις.

harris_x
30/12/2017, 19:55
Για την ακρίβεια, αυτοί είναι οι μόνοι αληθινοί λόγοι για να έχεις μοτοσικλέτα.

+675

basilis_k6
30/12/2017, 19:57
Αχαχαχα. Τέλος πάντων. Όλα καλά είναι και όλα εξυπηρετούν κάποιο σκοπό. Το ξέρω ότι είναι μαλακία το ss μέσα στην πόλη, το ξέρω ότι η θέση οδήγησης είναι γτπ, το ξέρω ότι το τιμόνι δεν ''κόβει'' όπως σε άλλα κτλ κτλ κτλ. Καλά όλα αυτά, αλλά δεν με απασχολούν. Θέλω να πάρω κάτι που να μου αρέσει. Να το βλέπω και να γουστάρω να το καβαλήσω. Δεν το βλέπω σαν μεταφορικό μέσο (όχι μόνο τουλάχιστον). Φαντάζομαι ότι σχεδόν κανένας εδώ μέσα δεν πήρε μηχανή απλώς για να έχει ένα μέσο να πηγαίνει στη δουλειά του.

απο κοντά το rc δεν ειναι τοσο ομορφο. Το μπάτζετ σου σηκώνει και ninja 300?

harris_x
30/12/2017, 19:59
απο κοντά το rc δεν ειναι τοσο ομορφο. Το μπάτζετ σου σηκώνει και ninja 300?

Ωραιο κι αυτό...

Alex94
30/12/2017, 20:01
https://www.car.gr/10264636-suzuki-gsx-250-4895-4495 Αν δεν ήταν τσιμπημένη η τιμή του, θα το σκεφτόμουν.

Alex94
30/12/2017, 20:02
απο κοντά το rc δεν ειναι τοσο ομορφο. Το μπάτζετ σου σηκώνει και ninja 300?

Μπαααα...

harris_x
30/12/2017, 20:05
Θα έλεγα να μην πάρεις καινούριο μηχανάκι.
Να προτιμήσεις κάποιο μεταχειρισμένο τουλάχιστον για αρχή.

Alex94
30/12/2017, 20:13
Θα έλεγα να μην πάρεις καινούριο μηχανάκι.
Να προτιμήσεις κάποιο μεταχειρισμένο τουλάχιστον για αρχή.

Να πάρω το Τράιαμφ σου; :p

harris_x
30/12/2017, 20:22
Να πάρω το Τράιαμφ σου; :p

Όχι ακομα.

Σε κάνα 2 χρόνια που ακόμα θα πωλείται, το παίρνεις :lol:

Alex94
30/12/2017, 20:24
Όχι ακομα.

Σε κάνα 2 χρόνια που ακόμα θα πωλείται, το παίρνεις :lol:

Δεν φεύγει ε;

harris_x
30/12/2017, 20:29
Δεν φεύγει ε;

Δε φευγει, δε το δίνω.... περίεργη φάση...

o teos
30/12/2017, 23:52
Δε φευγει, δε το δίνω.... περίεργη φάση...


Ανωμαλε.....:bawl:

rainmike
31/12/2017, 01:28
Πάρε 675 είναι και γαμώ τα μηχανάκια (αν πάρει μπρος φυσικά :D).Σοβαρά τώρα ενα 250-300 θα φύγει πολύ πιο γρήγορα απο ένα 600 αρι ειδικά supersport.
Ακόμα και σε έμπορο να το δώσεις για ανταλλαγή ευκολότερα θα πάρει ένα ninja 250 παρά ενα 636.Για να καταλάβεις αντάλλαξα το νιντζα που είχα με ένα 696
απο έμπορο .Το 696 το είχε κάνα χρόνο πριν το δώσει το νιντζάκι μου το πούλησε σε κάνα μήνα.

harris_x
31/12/2017, 08:28
Ανωμαλε.....:bawl:

:lol:

doctoras
31/12/2017, 08:38
https://www.car.gr/10264636-suzuki-gsx-250-4895-4495 Αν δεν ήταν τσιμπημένη η τιμή του, θα το σκεφτόμουν.

τιμιότατη τιμή! χτύπα το κανονικές διαστάσεις άνετο σε χώρους, καινουργίλα με 2χρονάκια εργοστασιακή εγγύηση suzy

παιζει και το ninja το μονοκύλινδρο (https://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/10762824/#null) καινούργιο ακόμη πιο φθηνό αλλά μικρότερο σε διαστάσεις (εάν είσαι μεγαλόσωμος) και ποιοτικά είναι λίγο πίσω σε σχέση με την suzy.

TsoliasGR
31/12/2017, 10:08
Η τζιξερ ειναι για μένα απο θέμα ποιότητας και επιδόσεων πιο καλή.Αλλά όχι καινούριο μηχανάκι σε νέο οδηγό.
Δεν ήξευρα οτι υπάρχει νίτζα μονοκύλινδρο μέχρι το ποστ του γιατρού;Ντόκτορα να σαι καλά μου έδωσες ψωμί για μελέτη.Και ίσως νέο μικρό;

Alex94
31/12/2017, 22:51
τιμιότατη τιμή! χτύπα το κανονικές διαστάσεις άνετο σε χώρους, καινουργίλα με 2χρονάκια εργοστασιακή εγγύηση suzy

παιζει και το ninja το μονοκύλινδρο (https://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/10762824/#null) καινούργιο ακόμη πιο φθηνό αλλά μικρότερο σε διαστάσεις (εάν είσαι μεγαλόσωμος) και ποιοτικά είναι λίγο πίσω σε σχέση με την suzy.

Για τα δικά μου βαλάντια, είναι ακριβό. Δεν μίλησα γενικά. Είμαι σχετικά κοντός (1,78), οπότε όλα με βολεύουν.