Σύνδεση

View Full Version : ABS και οδήγηση πίστας.



Σελίδες : 1 [2]

ptc
30/08/2018, 10:49
Χαβινγκ σεντ δατ, ένας καλύτερος αναβάτης μπορεί να κατεβάσει τον χρόνο σου στις Σέρρες με το μηχανάκι σου έτσι όπως είναι τώρα. Ο παράγων που επιδέχεται μεγαλύτερης βελτίωσης σε ένα μηχανάκι, είναι στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων ο αναβάτης του! (γνωστά όλα αυτά, βέβαια κτλ κτλ)

Καταρχάς, δεν έχω "χρόνο" στις Σέρρες γιατί έχω μπει δύο φορές όλο κι όλο.:p
Καταλαβαίνω όμως τί λες. Βέβαια το νόμισμα έχει δύο όψεις. Το ότι κάποιος καλύτερος αναβάτης μπορεί να πάρει τη μηχανή μου και να κατεβάσει χρόνο δε σημαίνει πως κι εγώ δεν θα κατέβω αν πχ αλλάξω μπροστινό.

Επίσης να σας θυμίσω πως και εσύ και ο Σταύρος έχετε εδώ και χρόνια μηχανάκια πολύ πιο ικανά απο εσάς (φαντάζομαι πως δε γυρνάτε στο 1:20λίγο που μπορεί να κάνει η μηχανή σας) και ίσως έχετε ξεχάσει λίγο την πίκρα του να νιώθεις πως σε περιορίζει αυτό που καβάλας. Το λέω γιατί είναι λίγο "do as I say not as I do" η φάση στη συγκεκριμένη περίπτωση.

RaGe_Raptor
30/08/2018, 11:31
Καταρχάς, δεν έχω "χρόνο" στις Σέρρες γιατί έχω μπει δύο φορές όλο κι όλο.:p
Καταλαβαίνω όμως τί λες. Βέβαια το νόμισμα έχει δύο όψεις. Το ότι κάποιος καλύτερος αναβάτης μπορεί να πάρει τη μηχανή μου και να κατεβάσει χρόνο δε σημαίνει πως κι εγώ δεν θα κατέβω αν πχ αλλάξω μπροστινό.

Επίσης να σας θυμίσω πως και εσύ και ο Σταύρος έχετε εδώ και χρόνια μηχανάκια πολύ πιο ικανά απο εσάς (φαντάζομαι πως δε γυρνάτε στο 1:20λίγο που μπορεί να κάνει η μηχανή σας) και ίσως έχετε ξεχάσει λίγο την πίκρα του να νιώθεις πως σε περιορίζει αυτό που καβάλας. Το λέω γιατί είναι λίγο "do as I say not as I do" η φάση στη συγκεκριμένη περίπτωση.

Κι εγώ 3 ("καλές") φορές έχω μπει όλες κι όλες! (ή 4η "κάηκε" λόγω ελαστικών)
Με δρομίσια λάστιχα κ μπροστινό (λάστιχο) με 10.000+χλμ στην πλάτη , είναι οκ το ότι γύρισα στο 32.3 :p έτσι για την ιστορία. Την επόμενη (όποτε) πάω καρφί για 27 :lol:

Το "μείνε με το 09" στο λέω γιατί έχεις ένα καινούριο μηχανάκι που με μικρές παρεμβάσεις αυξάνονται οι δυνατότητές του, και θα το δώσεις για κάποιο μτχ παλιότερο. Από αυτή την οπτική.
Βέβαια, αν νιώθεις ότι είναι κάτι αναπόφευκτο, do it.

Όσο για τον αν μπορεί κάποιος να πάρει ότι έχει να δώσει ένα 1000 και ειδικά μέσα στις Σέρρες που είναι σχετικά σφιχτή και τεχνική πιστα(με διεθνή στάνταρ, όχι Ελληνικά) , όχι. Ένα 600 είναι απειρως καταλληλότερο για έναν χομπίστα, για πάρα πολλούς λόγους. Το 1000 το πήρα για την καφρίλα και την υπερβολή του πράγματος. Power wheelies από τη μια και τεμπέλικα γρήγορος ρυθμός, αν θες, από την άλλη (ροπή). Με ένα 600 θα είχα γίνει καλύτερος αναβάτης πιο γρήγορα και θα μπορούσα να γυρνάω πιο "εύκολα", χωρίς τόσο φόβο στις Σέρρες, χωρίς αμφιβολία.
Χαβινγκ σεντ δατ, επόμενος στόχος άλλο ένα 1000 αλλά με "μαξιλαράκι" imu :D

ptc
30/08/2018, 11:43
Βρε καλα εκανες και πηρες τον πυραυλο αφου μπορουσες, πλακα κανεις; Δεν το ειπα απο αυτην την πλευρα να κατσεις να "απολογηθεις". Ο τελευταιος που θα κρινει τον αλλον για τις επιλογες του ειμαι εγω, πιστεψε με. Δε με παιρνει κιολας αλλωστε. :D

Αμα τα ss τα καβαλουσαν μονο οσοι μπορουν να τα πανε θα ειχαμε 15-20 σε ολη την Ελλαδα. Και υπολογιζω κανα δυο στο moto.gr. :lol:

RaGe_Raptor
30/08/2018, 11:49
Βρε καλα εκανες και πηρες τον πυραυλο αφου μπορουσες, πλακα κανεις; Δεν το ειπα απο αυτην την πλευρα να κατσεις να "απολογηθεις". Ο τελευταιος που θα κρινει τον αλλον για τις επιλογες του ειμαι εγω, πιστεψε με. Δε με παιρνει κιολας αλλωστε. :D

Όχι ρε συ, δεν απολογούμαι, απλώς το σκεπτικό μου παρέθεσα.
Τι καλά θα ήταν αυτή η κουβέντα να γινόταν στα πίτς στις Σέρρες. Ή έστω σε καμιά ταβέρνα στην Αρναία :lol:

Edit:με κείνο το αβς τι γίνεται τελικά? :bawl:

ptc
30/08/2018, 13:13
Μετα απο γενικη κατακραυγη λοιπον, αλλαζω πλευση και κραταω το ΜΤ. Αργοτερα θα δω αν θα ασχοληθω με το να αλλαξω κατι πανω του και τι θα ειναι αυτο. Προς το παρον να παω να τεντωσω την αλυσιδα γιατι την ειδα στις φωτογραφιες της αγγελιας χαλαρη. :D

Να'στε καλα που με ανεχτηκατε και αντισταθηκατε σθεναρα. :beer:

Nostradamus
30/08/2018, 13:46
Άλλος ένας ευχαριστημένος πελάτης!! :lol:

karellen
30/08/2018, 13:55
Μετα απο γενικη κατακραυγη λοιπον, αλλαζω πλευση και κραταω το ΜΤ. :beer:
Δε μπαίζεσαι ρε μπαγάσα. :lol:
Ήθελα να σε δω αμα σε έπαιρνε κανείς τηλ στις 10 το πρωί!

Jimmu
30/08/2018, 14:14
Παρακολούθησα το θέμα από την αρχή.Συμφωνώ απόλυτα στο να κρατήσεις το mt,δεδομένου του οτι θα έχεις τελικά μια "καλύτερη"μηχανη(πιο καινούργια,πιό κοντά στο γούστο σου έστω κι εμφανισιακά και προτιμότερη από ένα ss 10ετίας +1μικρό κατά την άποψή μου).
Αφού όπως λες το ζητούμενο είναι καθαρά η επίτευξη της βελτίωσής σου οδηγικά σκέφτηκα τι θα γινόταν αν αυτό το χιλιάρικο και κάτι που θα έδινες για να βελτιώσεις το mt ,το έδινες για να πάρεις ένα 250 4Τ εντούρο και να άρχιζες να πατάς και λίγο χώμα?Ξέρω,περνάμε σε άλλα χωράφια τώρα αλλα μήπως,λέω μήπως,δεδομένου του ότι δέχεσαι πως ένας καλύτερος αναβάτης θα κατέβαζε κι άλλο το χρόνο με τη δική σου μηχανη,αυτός ο καλύτερος αναβάτης γίνεις εσύ διευρίνοντας τους οδηγικούς σου ορίζοντες με κάτι που ως τώρα ήταν εκτός "οπτικού πεδίου"?
Εφόσον στόχος δεν είναι οι απόλυτοι χρόνοι αλλά η βελτίωση του συνόλου αναβάτης-μοτοσυκλέτα γιατί εντοπίζεις το πρόβλημα στη μοτό εφόσον γνωρίζεις πως κι εσύ,όπως κι αυτή επιδέχεσαι βελτιώσεις σε διάφορους τομείς?
Γνώμη μου πως μετά από 2-3 σωστές εντουράδες,θα κάθεσαι σαν άλλος άνθρωπος πάνω στο mt μέσα στο πιστάκι.

νεοσσός
30/08/2018, 21:44
Στην τελευταια επισκεψη στην πιστα ειχα το εξης περιστατικο. Δουλευα τα φρενα μου στην στροφη που ακολουθει τη μεγαλη ευθεια της πιστας (αναφερομαι στο Ρυσιο). Οδηγικα ειναι ας πουμε σαν την Κ1 των Σερρων. Εχω βαλει σημαδι για το braking point μου και προσπαθουσα σιγα σιγα να καθυστερω οσο γινεται το φρεναρισμα μου. Σε καποια φαση αφου ξεκιναω να φρεναρω (οντως παρακατω απ'ο,τι συνηθιζω) αυξανοντας την πιεση στο φρενο, βγαινει το ABS και μου αμολαει για καποια μετρα. Ειχα ηδη μαζεψει παραπανω χιλιομετρα απ'ο,τι συνηθως (155 αντι για ~150), συν το οτι λογω παρεμβασης ABS ουσιαστικα δεν ειχα φρενο για καποια μετρα, οποτε το αποτελεσμα ηταν να βρεθω στην εισοδο της στροφης με χιλιομετρα που δεν μπορουσα να διαχειριστω. Προτιμησα να σηκωσω τη μηχανη και να βγω εκτος πιστας οπου και μετα απο λιγα μετρα εντουραδας ακινητοποιηθηκα (ορθιος ευτυχως). Το περιστατικο αυτο με προβληματισε. Λογικα το ABS παρενεβη επειδη θα πηγε να ελαφρυνει ο πισω τροχος (η προσφυση ειναι πολυ καλη σε εκεινο το σημειο και η μηχανη ακομα εντελως ορθια, οποτε δεν μπορω να φανταστω πως υπηρχε οντως κινδυνος μπλοκαρισματος).

Γνώμη μου πως μετά από 2-3 σωστές εντουράδες,θα κάθεσαι σαν άλλος άνθρωπος πάνω στο mt μέσα στο πιστάκι.
:lol: