View Full Version : Δεν φρενάρει !!!
devil's animal
21/09/2018, 23:42
δλδ τα μηχανακια που εχουν abs αν τσουλανε σβηστα σε κατηφορα, δεν εχουν φρενα?
Νεοσσε, σου εξηγω μια ακομα φορα το ολο Point των τελευταιων ποστ.
ΔΕΝ ΧΑΝΕΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣ ΤΟ ΦΡΕΝΟ. Δεν καρφωνεσαι με τα οσα στην μπαριερα η στον μαντροτοιχο.
Το μοναδικο που μπορει να προκυψει, ειναι να μπλοκαρει ο τροχος επειδη το abs δεν ξυπνησε ποτε ή να επεμβει πολυ νωρις χωρις λογο μεγαλωνοντας εν τελει την αποσταση ακινητοποιησης, που ακομα και ετσι να ειναι ο αλγοριθμος δεν επιτρεπει μεγαλες παρεκκλισεις προς το χειροτερο σε περιπτωση δυσλειτουργιας του συστηματος.
mangelasakis
22/09/2018, 01:00
Υπάρχει και η περίπτωση να μείνει ανοιχτό το έμβολο του ABS και η διαδρομή της μανέτας να μην είναι επαρκής ώστε να δώσει την απαραίτητη πίεση και να φρενάρει. Δηλαδή να τερματίσει η μανέτα. Τότε είσαι χωρίς φρένο.
stefanos
22/09/2018, 07:29
Υπάρχει και η περίπτωση να μείνει ανοιχτό το έμβολο του ABS και η διαδρομή της μανέτας να μην είναι επαρκής ώστε να δώσει την απαραίτητη πίεση και να φρενάρει.
Αυτό πιθανότατα δεν γίνεται από την διαστασιολόγηση των εξαρτημάτων.
Βέβαια δεν ξέρω τι φρίκη θα φάς αν χαθεί ξαφνικά η μισή ωφέλιμη διαδρομή από την μανέτα την ώρα που προσπαθείς να σταματήσεις...
δλδ τα μηχανακια που εχουν abs αν τσουλανε σβηστα σε κατηφορα, δεν εχουν φρενα?
Φρένα έχουνε, το ΑΒΣ δεν δουλεύει........
devil's animal
22/09/2018, 09:15
Φρένα έχουνε, το ΑΒΣ δεν δουλεύει........
δλδ δεν παιζει ρολο οτι παρεμβαλλεται η μοναδα abs μεταξυ της τρομπας και του εμβολου? μαλιστα...
ευχαριστω Ευαγγελε..
:beer::beer:
Υπάρχει και η περίπτωση να μείνει ανοιχτό το έμβολο του ABS και η διαδρομή της μανέτας να μην είναι επαρκής ώστε να δώσει την απαραίτητη πίεση και να φρενάρει. Δηλαδή να τερματίσει η μανέτα. Τότε είσαι χωρίς φρένο.
Α, γεια σου!
Αυτό πιθανότατα δεν γίνεται από την διαστασιολόγηση των εξαρτημάτων.
Δεν ξέρω αν υπάρχει τέτοια δικλείδα ασφαλείας. Τότε όμως δε θα μοσχοπουλούσαν τα ηλεκτρονικά συστήματα κατ' επιλογήν απενεργοποίησης του ABS, το supermoto ABS mode και άλλα συναφή. Θα έλεγε στο εγχειρίδιο: "Αν θέλετε να κάνετε έντο, τραβήξτε τη μανέτα μέχρι το τέρμα της διαδρομής της και ο τροχός θα μπλοκάρει, αφού η διαστασιολόγησή του κυκλώματός του ABS δεν επιτρέπει τη μείωση της πίεσης, όταν ο οδηγός εξαντλήσει τη διαδρομή της μανέτας."
Η δική μου εντύπωση, από τις λίγες (ευτυχώς) φορές που μου έχει χρειαστεί το ABS σε αμάξι και μοτοσυκλέτα, είναι ότι ακόμα κι αν εξαντλήσεις τη διαδρομή του φρένου, στο πεντάλ ή τη μανέτα, το ABS μπορεί να μειώσει την δύναμη πέδησης, όταν διαπιστώσει ολίσθηση. Άλλωστε ασυναίσθητα, όταν δεν πιάνει το φρένο το πατάς/τραβάς περισσότερο. Δε θα είχε νόημα να τίθενται όρια από το ίδιο το υδραυλικό του κύκλωμα που να μην προβλέπουν την ακούσια αντίδραση του άπειρου/τρομαγμένου οδηγού.
bros400pgm
22/09/2018, 15:45
Εδώ αλλάζεις τακάκια, και μέχρι να πατήσουν, το φρένο είναι σφουγγάρι, και λέτε εάν ανοιξει η βαλβίδα και κολλήσει ανοιχτή θα έχει φρένο;
AAAAANTE παλι, αν κολλησει ανοιχτη βαλβιδα, θα γεμισει ο θαλαμος "ανακουφισης" μετα, ΔΕΝ ΓΕΜΙΖΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.
Οπως καποιος ειπε πιο πανω, ειναι ΔΙΑΣΤΑΣΙΟΛΟΓΗΜΕΝΑ ΣΩΣΤΑ γι'αυτον ακριβως το λογο.
Να φτασει η διαδρομη της μανετας χωρις να τερματισει στο γκριπ...
Διαβαζει κανεις τι γραφω;
gior-gos
22/09/2018, 18:06
δλδ τα μηχανακια που εχουν abs αν τσουλανε σβηστα σε κατηφορα, δεν εχουν φρενα?
Αυτο συνεβαινε με τα σερβοφρενα. Δεν χανοταν ολο το φρενο αλλά ενα σημαντικο ποσοστο του.
ο πωλητης σου ειπε μαλακια (λογικο, πωλητης ειναι οχι τεχνικος)... το abs ΔΕΝ επηρεαζει την αποδοση του φρενου.. δουλεια του ειναι να επεμβει και να αποτρεψει το μπλοκαρισμα των τροχων σε πολυ δυνατο φρεναρισμα ωστε να μπορεις να ελεγχεις το μηχανακι.. ακομα και αν χαλασει και σταματησει να λειτουργει, φρενα θα εχεις κανονικοτατα απλα θα ειναι σα να μην υπαρχει το abs! αυτο που σου συμβαινει ειναι θεμα υλικων τριβης κατα πασα πιθανοτητα.. η αισθηση της μανετας την ωρα που σου συνεβη αυτο πως ηταν? ηταν οπως συνηθως η καπως μαλακη και "σπογγωδης"? ενδεχομενως να εχουν πιασει γυαλαδα τα τακακια σου και να μη γατζωνουν σωστα, η οταν αλλαξες υγρα δεν ειχε γινει απολυτα σωστη εξαερωση (που δε το νομιζω καθως θα ειχες θεμα απο την αρχη)
Μπας και σου εβαλαν υγρά άνευ σωστών προδιαγραφών;Σε αντίθετη περίπτωση,είναι η τρόμπα
Για την ιστορία, σήμερα είχα συζήτηση με ένα φίλο και μου έλεγε ότι έπαθε κάτι αντίστοιχο με τη δική του μοτοσυκλέτα, άλλου κατασκευαστή. Πήγε να φρενάρει και βρέθηκε αιφνιδιασμένος χωρίς πίσω φρένο και με ελάχιστη πέδηση με το μπροστινό. Μετά από πολλές δοκιμές σε τρόμπες φρένων στην αντιπροσωπεία, κατέληξαν να του αλλάξουν τη μονάδα του ABS, διότι υπό συνθήκες κολλούσε η βαλβίδα του ABS και απελευθέρωνε τελείως το πίσω φρένο και μερικώς το μπροστινό.
nopattern
24/09/2018, 19:39
Για την ιστορία, σήμερα είχα συζήτηση με ένα φίλο και μου έλεγε ότι έπαθε κάτι αντίστοιχο με τη δική του μοτοσυκλέτα, άλλου κατασκευαστή. Πήγε να φρενάρει και βρέθηκε αιφνιδιασμένος χωρίς πίσω φρένο και με ελάχιστη πέδηση με το μπροστινό. Μετά από πολλές δοκιμές σε τρόμπες φρένων στην αντιπροσωπεία, κατέληξαν να του αλλάξουν τη μονάδα του ABS, διότι υπό συνθήκες κολλούσε η βαλβίδα του ABS και απελευθέρωνε τελείως το πίσω φρένο και μερικώς το μπροστινό.
Μήπως για την ιστορία πρέπει να μας πεις ποιου κατασκευαστή ποιο μοντέλο;
Σκέφθηκα να μη φωτογραφίσω online τη συζήτησή μου και συσχετιστώ, αλλά ΟΚ, εύλογη η ερώτησή σου. Πρόκειται για ένα BMW K1200R. Έτος κατασκευής δε γνωρίζω.
Μιλάμε για τις εξαιρέσεις, διότι δεν το έχω ακούσει να συμβαίνει γενικά σε αμάξια ή μοτοσυκλέτες, αλλά είναι τρομακτικό. Θα καταλήξουμε να οδηγούμε έτσι:
https://www.youtube.com/watch?v=hF6JqxvzTVA
Το Κ1200 εχει υποβοηθηση και ABS.
Εχουν γνωστο προβλημα και δεν χανεις τελειως το φρενο (αλλο ενα ποστ!)... αλλα χρειαζεται αρκετα παραπανω δυναμη για να σταματησεις.
Το Κ1200 εχει υποβοηθηση και ABS.
Εχουν γνωστο προβλημα και δεν χανεις τελειως το φρενο (αλλο ενα ποστ!)... αλλα χρειαζεται αρκετα παραπανω δυναμη για να σταματησεις.
Προσπάθησε ο καημένος να μου εξηγήσει, αλλά κατάλαβα λίγα. Μου ανέφερε αυτό που είπες περί combined ABS και ότι υπάρχουν 6 ξεχωριστές ηλεκτροβαλβίδες ( ; ) για κάθε περίπτωση (μπροστινό, πίσω, συνδυαστική πέδηση και άλλα), εκ των οποίων είχε χαλάσει η μία. Με την αντικατάσταση της μονάδας του ABS η πέδηση επανήλθε. Απλά εκεί το κόστος είναι 1.500 ευρώ...
Κατάλαβα....μακριά από abs:D
nopattern
03/10/2018, 09:03
To SVάκι γύρισε σπίτι του.
Η αλήθεια είναι πως μετά το GSX-S750 που μου είχαν δώσει ως αντικατάσταση, μου φάνηκε κάπως.
Όλα ξεπερνιούνται μετά από λίγα χιλιόμετρα... εκτός από ένα. ΦΡΕΝΑ. Η μέρα με τη νύχτα ανάμεσα στις δύο μοτοσυκλέτες.
Αν το κρατήσω τελικά, πάμε για αναβάθμιση όπως και δήποτε.
T...
... ΦΡΕΝΑ. Η μέρα με τη νύχτα ανάμεσα στις δύο μοτοσυκλέτες.
...
To 750 έχει καλύτερα φρένα;
nopattern
03/10/2018, 10:16
To 750 έχει καλύτερα φρένα;
Δεν είμαι ειδική. Ως νέα οδηγός εκτός από το SV, το GSXS είναι η δεύτερη μηχανή που οδηγώ και κατάφερα να της κάνω 1000κάτι χλμ σε επαρχιακό δίκτυο και εθνική.
Ως εκ τούτου, έχει φρενάρες. Άμεση απόκριση. Δε χρειάζεται παραπάνω από ένα δάχτυλο. Σιγουριά. Ασφάλεια.
sapila racing
03/10/2018, 10:19
To 750 έχει καλύτερα φρένα;
Με μεγάλη διαφορά. Το GSX750S έχει ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες ενω το SV έχει τις φτηνιάρικες διπίστονες με γλύστρα.
@nopattern για να βελτιώσεις τα φρένα του SV χρειάζεσαι σωληνάκια υψηλής και τακάκια που να δαγκώνουν και να αντέχουν, πχ Carbonne Lorraine, EBC, Dunlopad κλπ.
Με το που θα δυναμώσεις τα φρένα, χρειάζεσαι ταυτόχρονα κι άλλα ελατήρια στο πηρούνι γιατί θα βυθίζεται πολύ περισσότερο.
Αν παλι δεν σου φτάνουν τα φρένα, δυσκολεύει το θέμα. Στα trackdays που πας δεν θα σου φτάνουν ούτε με τις βελτιώσεις αυτές οταν το μάθεις και πας πιο γρήγορα.
nopattern
03/10/2018, 10:24
Με μεγάλη διαφορά. Το GSX750S έχει ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες ενω το SV έχει τις φτηνιάρικες διπίστονες με γλύστρα.
@nopattern για να βελτιώσεις τα φρένα του SV χρειάζεσαι σωληνάκια υψηλής και τακάκια που να δαγκώνουν και να αντέχουν, πχ Carbonne Lorraine, EBC, Dunlopad κλπ.
Με το που θα δυναμώσεις τα φρένα, χρειάζεσαι ταυτόχρονα κι άλλα ελατήρια στο πηρούνι γιατί θα βυθίζεται πολύ περισσότερο.
Αν παλι δεν σου φτάνουν τα φρένα, δυσκολεύει το θέμα. Στα trackdays που πας δεν θα σου φτάνουν ούτε με τις βελτιώσεις αυτές οταν το μάθεις και πας πιο γρήγορα.
Μπλέξιμο....
Με το που το καβάλησα εχθές ένιωσα πόσο κακό ήταν αυτό που έγινε. Όχι επειδή προέκυψε μια βλάβη, αλλά επειδή μπήκα άθελα μου στη διαδικασία να οδηγήσω κάτι διαφορετικό και σε σημεία καλύτερο....
devil's animal
03/10/2018, 10:30
Μπλέξιμο....
Με το που το καβάλησα εχθές ένιωσα πόσο κακό ήταν αυτό που έγινε. Όχι επειδή προέκυψε μια βλάβη, αλλά επειδή μπήκα άθελα μου στη διαδικασία να οδηγήσω κάτι διαφορετικό και σε σημεία καλύτερο....
καλως ηρθες στον ανησυχο κοσμο της γρηγορης οδηγησης...
:wave2:
sapila racing
03/10/2018, 10:47
Μπλέξιμο....
Με το που το καβάλησα εχθές ένιωσα πόσο κακό ήταν αυτό που έγινε. Όχι επειδή προέκυψε μια βλάβη, αλλά επειδή μπήκα άθελα μου στη διαδικασία να οδηγήσω κάτι διαφορετικό και σε σημεία καλύτερο....
Σε καταλαβαίνω, αλλά δεν είναι και το τέλος του κόσμου. Το μηχανακι σου έχει + και - όπως όλα.
Στα συν ειναι οτι είναι ελαφρύ και μανιτζέβελο κλπ. Στα πλήν ειναι πχ το φτηνιάρικο σιδερένιο ψαλίδι, το φτωχό χωρίς ρυθμίσεις πηρούνι και τα φρένα του.
Αυτα τα ξέρεις πριν το αγοράσεις.
Μπορείς φυσικά να βελτιώσεις κι άλλο τα φρένα και το πηρούνι με άλλα απο άλλες μοτο, απλά δεν είναι τόσο απλό.
Βαλε προς το παρόν σωληνάκια, τακάκια κι ελατήρια και θα δείς αρκετή διαφορά.
harris_x
03/10/2018, 11:07
καλως ηρθες στον ανησυχο κοσμο της γρηγορης οδηγησης...
:wave2:
είσαι κι εσύ το ίδιο γρήγορος και ξέρεις ε;;; :a22:
devil's animal
03/10/2018, 11:32
είσαι κι εσύ το ίδιο γρήγορος και ξέρεις ε;;; :a22:
ρε φιλε δεν εχει να κανει με το ποσο γρηγορος εισαι...παιζει να ειμαι πολυ πιο αργος απο την nopattern...
λες και ο αλλος που γελαει απο πανω ειναι γρηγορος...:rolleyes:
εχει να κανει με το ποσο ανησυχος εισαι σε σχεση με τα γρηγορα μηχανακια...ετσι καταληγεις να θελεις καλυτερο απο αυτο που εχεις και ας μην μπορεις να παρεις το μαξιμουμ λογω ικανοτητων...:p
ενω καποιος αλλος θα συμβιβαζοταν με κατι πολυ μετριοτερο, απλα και μονο επειδη τον πηγαινει και τον φερνει απο την δουλεια του...;)
Παρακαλώ να αλλάξει ο τίτλος του νήματος σε: "Δε φρενάρει σε σχέση με το GSX-750S."
RaGe_Raptor
03/10/2018, 12:07
Πάρε το τζιες-εξες το εφταμιση που σου άρεσε, γιόλο.
ΥΓ :Κι εγώ θέλω να μπω στους "γΛήγοροι", που υπογράφω?
karellen
03/10/2018, 12:43
Όλα ξεπερνιούνται μετά από λίγα χιλιόμετρα... εκτός από ένα. ΦΡΕΝΑ. Η μέρα με τη νύχτα ανάμεσα στις δύο μοτοσυκλέτες.
Αν το κρατήσω τελικά, πάμε για αναβάθμιση όπως και δήποτε.
Μετά από μερικές μέρες και χιλιόμετρα οδήγησης θα ξανασυνηθίσεις το sv και δεν θα σου κακοφαίνονται πλέον.
Μη τζακώνεστε, υπάρχουν και χειρότερα. Εγώ που είμαι πολύ αργός και με περνάνε τα παπάκια, τι να πω δηλαδή;
Μπλέξιμο....
Με το που το καβάλησα εχθές ένιωσα πόσο κακό ήταν αυτό που έγινε. Όχι επειδή προέκυψε μια βλάβη, αλλά επειδή μπήκα άθελα μου στη διαδικασία να οδηγήσω κάτι διαφορετικό και σε σημεία καλύτερο....
Θα μιλήσω σοβαρά για σουζούκια.
Ήξερες πολύ καλά τι και γιατί το αγόρασες όταν το αγόρασες και, με βάση αυτά τα κριτήρια, έκανες την καλύτερη επιλογή. Για σένα. Μείνε σε αυτό που έχεις, μάθε το ΠΟΛΥ καλά, πιες του το αίμα, και όταν νιώσεις ότι "το έχεις", ότι πραγματικά το έχεις όμως, τότε πούλα το και πάρε κάτι καλύτερο. Αυτή είναι η καλύτερη προσέγγιση και για την τσέπη σου και για την πρόοδό σου ως μοτοσικλετίστρια. Ξέχνα το ότι υπάρχουν μηχανάκια που έχουν καλύτερα φρένα (τα λέω για το ΜΤ-07, δε με ακούτε ;)), πάντα υπάρχει κάτι καλύτερο, και μάθε να δουλεύεις με αυτά που έχεις. Μόνο καλύτερη θα γίνεις.
basilis_k6
03/10/2018, 14:32
τα φρένα ειναι για κουλούς. :D
telegonos
03/10/2018, 14:55
To SVάκι γύρισε σπίτι του.
Η αλήθεια είναι πως μετά το GSX-S750 που μου είχαν δώσει ως αντικατάσταση, μου φάνηκε κάπως.
Όλα ξεπερνιούνται μετά από λίγα χιλιόμετρα... εκτός από ένα. ΦΡΕΝΑ. Η μέρα με τη νύχτα ανάμεσα στις δύο μοτοσυκλέτες.
Αν το κρατήσω τελικά, πάμε για αναβάθμιση όπως και δήποτε.
To πόσο δυνατά και με πόση αίσθηση φρενάρεις έχει ΤΡΕΙΣ παράγοντες όσο αφορά την ίδια την μοτοσυκλέτα.
1. Το φρένο αυτό καθέ αυτό (τρόμπα-σωληνάκια-δαγκάνες-τακάκια-δίσκοι)
2. Την ανάρτηση
3. Το λάστιχο
Το λάστιχο πες, έχεις κάτι καλό απάνω κι όχι καμιά ξεραίλα με τα λινά έξω, πάμε στην ανάρτηση. Τις καλύτερες τρόμπες-δαγκάνες-τακάκια να έχεις, αν η ανάρτηση είναι μια φτηνή που έβαλε η σουζούκι για να βγει το SV σε ανταγωνιστικό κόστος, και μπρουμυτίζει στο παραμικρό φρένο, βελτίωση δεν θα δεις.
Ξεκίνα από την ανάρτηση. Το νέο SV δεν το έχω οδηγήσει, αν κρίνω όμως από τα παλιότερα, έχει ένα πηρούνι χωρίς ρυθμίσεις και με αποσβέσεις στα όρια του λίγου, για να είναι εύκολο στον μέσο οδηγό και στην κίνηση στην πόλη.
Αν όντως είναι έτσι, εγώ θα ξεκίναγα από τα φτηνά και εύκολα: Πιο παχύ λάδι στα καλάμια και λίιιιιγο πιο ψηλά η στάθμη, ώστε να έρθει να μην βυθίζεται με το που χαιδεύεις την μανέτα. Πρέπει να βυθίζεται στο φρένο τόσο ώστε να σου δείχνει πόσο προσπαθεί ο τροχός να φρενάρει, κι όχι να ''χανεται'' το τι κάνει ο τροχός εκεί κάτω. Δεν ξέρω αν το νοιώθεις αυτό που περιγράφω.
Τακάκια μεταλικά, σωληνάκια υψηλής, υδραυλικό υγρό 5.1 οι επόμενες βελτιώσεις.
Αν μετά από αυτό, έχεις ακόμα απαιτήσεις, πας στα βαθειά ή απλά αλλάζεις μηχανή με κάτι που έχει αυτό που ζητάς.
o_gavros
03/10/2018, 17:10
Συμφωνώ με μπλιτζ & σαπιλα απόλυτα και με τηλεγωνο σε όλα πλην του 5.1 υγρού φρένων.
Αν έρθει η ώρα που το μαμά σεταπ στα φρένα σου δεν σου αρκεί, υπάρχουν λύσεις.
Παίζει στο ημπέη κατασκευαστής αποστατών για να μπορεί να βάλεις 4πιστονες ακτινικές δαγκάνες (συν μια αλλαγή τρόμπας).
Το είδα πρόσφατα σε Βερσυς και μου φυγε το σαγόνι.
ο ιδιοκτήτης μου είπε ότι επειδή έχει λόξα με τα δυνατά φρένα, βρήκε αυτη τη λύση.του φοραει πλεον τις Νισσιν του ΖΧ14.
Ολα αυτά όμως,θα αργήσουν πολύ να σου γίνουν απαραίτητα.
Μη σου πω ότι τωρα που είσαι νούμπι, μπορεί και να σου προκαλούν και δυσκολία.
Ηξεραν γιατι στο εδωσαν και μαλλον το επαιξαν εξυπνα εαν απο τωρα σκεφτεσαι για αναβαθμιση. :D
Μαντεψε με τι πιθανοτητες επαιξαν, εαν θες ξανα naked +δυνατοτερο +Suzuki ....
nopattern
03/10/2018, 20:38
Μη τζακώνεστε, υπάρχουν και χειρότερα. Εγώ που είμαι πολύ αργός και με περνάνε τα παπάκια, τι να πω δηλαδή;
Χαχαχαχαχα
Στο ίδιο κλαμπ ανήκω και εγώ. Παπάκια, σκουτερακια κτλ
...παιζει να ειμαι πολυ πιο αργος απο την nopattern..
...Στο ίδιο κλαμπ ανήκω και εγώ. Παπάκια, σκουτερακια κτλ
'Ντάξει Σταύρο, μπορείς να κοιμηθείς ήσυχος απόψε......................
Μη τζακώνεστε, υπάρχουν και χειρότερα. Εγώ που είμαι πολύ αργός και με περνάνε τα παπάκια, τι να πω δηλαδή;
Χαχαχαχαχα
Στο ίδιο κλαμπ ανήκω και εγώ. Παπάκια, σκουτερακια κτλ
μην αγχωνεστε γι αυτο.. μια εποχη που δω μεσα επαιζαν καμποσες βολταδες τσι προκοπης (η μαλλον καλυτερα που εδω μεσα επαιζαν βολταδες....) εγω με το ταπεινο μου 250 τσαγιωνα καμποσους γΛηγορους απ'δω μεσα... :smokin: :smokin: (και δεν ειχα και καλα φρενα.. :lol: )
Ηξεραν γιατι στο εδωσαν και μαλλον το επαιξαν εξυπνα εαν απο τωρα σκεφτεσαι για αναβαθμιση. :D
Κάπως έτσι την πάτησα το καλοκαίρι που δοκίμασα το MT-09 SP.
Μετά από μερικές μέρες και χιλιόμετρα οδήγησης θα ξανασυνηθίσεις το sv και δεν θα σου κακοφαίνονται πλέον.
Έχει μία δόση αλήθειας το παραπάνω, ξανασυνηθίζεις τη μοτοσυκλέτα σου και σου αρέσει. Ακόμα όμως βλέπω όνειρα με το MT-09. Μερικά πράγματα δεν ξεπερνιούνται έτσι εύκολα, αφού έχουν εντυπωθεί ανεξίτηλα στη μνήμη σου.
Χαχαχαχαχα
Στο ίδιο κλαμπ ανήκω και εγώ. Παπάκια, σκουτερακια κτλ
Δε με πείθεις. Εσύ την έχεις βάλει στην πίστα, ενώ η δική μου δεν πρόκειται να μπει. Είναι ά-πιστη. Μόνο από μποτιλιάρισμα σε στεγνή Κηφισίας και Κατεχάκη ξέρει. Γόνατο κατεβάζω μόνο όταν βάζω αέρα στα λάστιχα.
nopattern
04/10/2018, 09:32
Δε με πείθεις. Εσύ την έχεις βάλει στην πίστα, ενώ η δική μου δεν πρόκειται να μπει. Είναι ά-πιστη. Μόνο από μποτιλιάρισμα σε στεγνή Κηφισίας και Κατεχάκη ξέρει. Γόνατο κατεβάζω μόνο όταν βάζω αέρα στα λάστιχα.
Στην πίστα μου βγαίνει άλλος εαυτός! Δε φοβάμαι. (εννοείται πως είμαι πιο αργή από τους αργούς, αλλά οκ. και τι σημασία έχει; θα μάθω)
Και στην Αθήνα στην κίνηση συνήθισα, είμαι ΟΚ.
Αν με δείς όμως σε βουνίσιους, επαρχιακούς, άγνωστους δρόμους, φουρκέτες με ανηφοροκατηφόρες, είμαι για κλάμματα... :cry: ...θέλω ακόμα πολύ δουλειά/χιλιόμετρα για να χαλαρώσω.
Αν με δείς όμως σε βουνίσιους, επαρχιακούς, άγνωστους δρόμους, φουρκέτες με ανηφοροκατηφόρες, είμαι για κλάμματα... :cry: ...θέλω ακόμα πολύ δουλειά/χιλιόμετρα για να χαλαρώσω.
ΟΛΟΙ μας σε τετοιους δρομους ετσι ημασταν ως πρωταρηδες... μην αγχωνεσαι.. τραβα με τους ρυθμους που μπορεις και σιγα-σιγα θα δεις οτι θα ανεβαινουν απο μονοι τους..
Με το μηχανάκι τι γίνεται, το έφτιαξαν;
nopattern
05/10/2018, 08:40
Με το μηχανάκι τι γίνεται, το έφτιαξαν;
Καλημέρα. Ναι. Μπήκε καινούρια μονάδα ABS, αλλαξαν αισθητήρες κτλ κτλ - plus τη μανέτα του φρένου που ηταν θεόστραβη - δεν το ειχα παρει είδηση, δεν ξέρω καν πως μπορει να εγινε...
Καλημέρα. Ναι. Μπήκε καινούρια μονάδα ABS, αλλαξαν αισθητήρες κτλ κτλ - plus τη μανέτα του φρένου που ηταν θεόστραβη - δεν το ειχα παρει είδηση, δεν ξέρω καν πως μπορει να εγινε...
Ωραία, καλές βόλτες :)
Δεν πειράζει,του αργού η μάνα δεν έκλαψε (σχεδόν) ποτέ,καλές βόλτες και πάλι με το μοτόρι σου.
o_gavros
05/10/2018, 10:14
Αφήνω αυτό εδώ να υπάρχει.
ανταπτορας (https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.com%2Fulk%2Fitm%2F323453887569) για 4πιστονες.
plus τη μανέτα του φρένου που ηταν θεόστραβη - δεν το ειχα παρει είδηση, δεν ξέρω καν πως μπορει να εγινε...
Εχει ανακαλυφθεί και αλλος τροπος στραβωματος της μανετας πλην της all time classic σαβουρδας..?? :confused:
nopattern
05/10/2018, 14:32
Εχει ανακαλυφθεί και αλλος τροπος στραβωματος της μανετας πλην της all time classic σαβουρδας..?? :confused:
Πες μου και εμενα αν μάθεις, γιατι εγώ το μηχανάκι μου δεν το έχω πειράξει εκ δεξιών...
(αριστερά κάτι του είχα κανει όταν το πρωτοκαβάλησα :plaf: )
Αν δεν εισαι παγκοσμια πρωταθλητρια στο μπρα-ντε-φερ, δυσκολο να στραβωσεις τη μανετα απο το "ζόρι" σου να φρεναρεις..
Περα απο πλακα τωρα, δες το λιγο γιατί αν δεν εχει τοποθετηθει η μανετα στη σωστή θεση (το χερι σου να την πιεζει εντελως καθετα με τον αξονα εδρασης της, δηλ. το τιμονι, με τον καιρό αρχίζει και "παιρνει" στη βαση της..)
Πωω πανω που με εψηνε το συγκεκριμενο μηχανακι πεφτω σε αυτο το θρεντ.
Ενταξει δε λεω αστοχια υλικου συμβαινει, τιποτα δεν ειναι 100% bulletproof αλλα και παλι...
Αντε τωρα να βρεις καλο μηχανακι στρογυλοφαναρο στη μεσαια κατηγορια..
Το ότι έτυχε μια βλάβη σε ένα μηχανάκι δεν σημαίνει ότι όλη η σειρά είναι για πέταμα.
Με αυτό το σκεπτικό δεν θα αγοράζαμε τίποτα.
Το ότι έτυχε μια βλάβη σε ένα μηχανάκι δεν σημαίνει ότι όλη η σειρά είναι για πέταμα.
Με αυτό το σκεπτικό δεν θα αγοράζαμε τίποτα.
Λογικο.
nopattern
20/11/2018, 11:48
Ανακοινώθηκε το SV του 2019 με 4πίστονες δαγκάνες μπροστά και έκλαψα λίγο :cry:
Αν είναι από την ίδια αποθήκη στοκ του 1983, μην ελπίζεις ότι θα δουλεύουν καλύτερα.
Αφού έτσι κι αλλιώς στο δικό σου δεν πιάνει το φρένο για. Τζάμπα στεναχωριέσαι.:D
nopattern
20/11/2018, 12:08
Αφού έτσι κι αλλιώς στο δικό σου δεν πιάνει το φρένο για. Τζάμπα στεναχωριέσαι.:D
Όχι ρε... τώρα είμαστε στο σέσσιον που δουλεύει :lol:
Αν είναι από την ίδια αποθήκη στοκ του 1983, μην ελπίζεις ότι θα δουλεύουν καλύτερα.
Στο GSR παντως... δεν ηταν ουτε τζουφιες οι δαγκανες, ουτε και τερατα επιδοσεων!
Σιγουρα απειρως καλυτερες απο τις καποτες τις οποιες αντικαθιστουν.
Και γω έχοντας σκοπό να πάρω το συγκεκριμένο μοντέλο είπα να περιμένω να δω τι θα λέει η φουρνιά του 19' μπας και υπάρχουν βελτιώσεις. Δυστυχώς τα χρώματα που είδα μου φάνηκαν ψιλο άθλια αλλά δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα υποθέτω.
sapila racing
21/11/2018, 11:13
Ανακοινώθηκε το SV του 2019 με 4πίστονες δαγκάνες μπροστά και έκλαψα λίγο :cry:
Πάντως δεν είναι και μεγάλο το κόστος για να βάλεις και στο δικό σου 4πίστονες.
nopattern
21/11/2018, 11:18
Πάντως δεν είναι και μεγάλο το κόστος για να βάλεις και στο δικό σου 4πίστονες.
Το σκέφτηκα και εγώ, αλλά επειδή με τρώει το χέρι μου πολύ να το αλλάξω του χρόνου, μάλλον δε θα ρίξω άλλα λεφτά...
basilis_k6
21/11/2018, 13:19
Το σκέφτηκα και εγώ, αλλά επειδή με τρώει το χέρι μου πολύ να το αλλάξω του χρόνου, μάλλον δε θα ρίξω άλλα λεφτά...
Εγω γτ νομίζω ότι είδα αγγελία το μηχανακι σου;
nopattern
21/11/2018, 13:25
Εγω γτ νομίζω ότι είδα αγγελία το μηχανακι σου;
Σωστά είδες, αλλά την αφαίρεσα. Ούτως ή άλλως από ότι κατάλαβα ο χειμώνας δεν είναι εποχή για αγοραπωλησίες.
Απλά θα προτιμούσα να το πουλήσω μόνη μου, παρά να το δώσω στον αντιπρόσωπο για μείον χ λεφτά... δεν είναι mt όμως...
Απλά θα προτιμούσα να το πουλήσω μόνη μου, παρά να το δώσω στον αντιπρόσωπο για μείον χ λεφτά... δεν είναι mt όμως...
Μπορείς πάντα να τονίζεις στην αγγελία πόσο καλό πλαίσιο έχει το SV !!!11
Πέρα από την πλάκα, δε χρεώνεσαι κάτι αν έχεις την αγγελία ενεργή. Ποτέ δεν ξέρεις. Αν δεν πωλείται, είναι συνήθως θέμα τιμής, όχι εποχής. Βάσει αυτών που βλέπω, δεν πωλείται πάνω από 5 χιλιάρικα. Δεν ξέρω πόσο το είχες βάλει εσύ, αλλά φοβάμαι ότι θα πρέπει να πέσεις κάτω από 5 για να πουληθεί.
Nόμιζα πως σε είδα σήμερα το πρωί στα στροφιλίκια του Σουνίου αλλά ήταν άλλος, που ευτυχώς το κατάλαβα έγκαιρα και δεν τον είπα τον άνθρωπο Νατάσσα :lol:), με το ίδιο χρώμα sv που μάθαινε να στρίβει.
Απόλαυσα διαδρομή σήμερα.
nopattern
21/11/2018, 13:48
Nόμιζα πως σε είδα σήμερα το πρωί στα στροφιλίκια του Σουνίου αλλά ήταν άλλος, που ευτυχώς το κατάλαβα έγκαιρα και δεν τον είπα τον άνθρωπο Νατάσσα :lol:), με το ίδιο χρώμα sv που μάθαινε να στρίβει.
Απόλαυσα διαδρομή σήμερα.
Χαχαχα, δυστυχώς είμαι χωμένη σε ένα γραφείο στο κέντρο της Αθήνας...
basilis_k6
21/11/2018, 13:50
Σωστά είδες, αλλά την αφαίρεσα. Ούτως ή άλλως από ότι κατάλαβα ο χειμώνας δεν είναι εποχή για αγοραπωλησίες.
Απλά θα προτιμούσα να το πουλήσω μόνη μου, παρά να το δώσω στον αντιπρόσωπο για μείον χ λεφτά... δεν είναι mt όμως...
Να το κρατησεις. Δεν υπάρχει λογος να το δώσεις τοσο νωρις. Θα έλεγα να το σκεφτεις ξανα οταν θα κλείσει 2-3 χρονια.
RaGe_Raptor
21/11/2018, 15:18
χώσε λίγο χρήμα για αμορτισέρ, triple clamps ,πιρούνι και monoblock δαγκάνες με radial master cylinder από GSXR και θα έχεις το απόλυτο sv κι άσε τα μτ-07 να ψάχνονται.
όντως δεν υπάρχει επαφή ανάμεσα στα 2 όσον αφορά το πλαίσιο, κλάσεις (πληθυντικός,πολλές :D ) ανώτερο το σβουράκι.
χώσε λίγο χρήμα για αμορτισέρ, triple clams ,πιρούνι και monoblock δαγκάνες με radial master cylinder από GSXR και θα έχεις το απόλυτο sv κι άσε τα μτ-07 να ψάχνονται.
όντως δεν υπάρχει επαφή ανάμεσα στα 2 όσον αφορά το πλαίσιο, κλάσεις (πληθυντικός,πολλές :D ) ανώτερο το σβουράκι.
Και όταν σε 2 χρόνια θα θέλει να το πουλήσει, θα πωλείται περίπου όσο κόστισαν οι αναβαθμίσεις.
Αυτά τα τριπλά μύδια ακούγονται πολύ νόστιμα πάντως. :lol:
RaGe_Raptor
21/11/2018, 15:29
Και όταν σε 2 χρόνια θα θέλει να το πουλήσει, θα πωλείται περίπου όσο κόστισαν οι αναβαθμίσεις.
Αυτά τα τριπλά μύδια ακούγονται πολύ νόστιμα πάντως. :lol:
ΔΕΝ θα θέλει να το πουλήσει :p
Ακαλούπωτη, ebay's your friend! πιο φθηνά απ'όσο φαντάζεσαι.
sapila racing
21/11/2018, 15:33
χώσε λίγο χρήμα για αμορτισέρ, triple clamps ,πιρούνι και monoblock δαγκάνες με radial master cylinder από GSXR και θα έχεις το απόλυτο sv κι άσε τα μτ-07 να ψάχνονται.
όντως δεν υπάρχει επαφή ανάμεσα στα 2 όσον αφορά το πλαίσιο, κλάσεις (πληθυντικός,πολλές :D ) ανώτερο το σβουράκι.
Αυτα που γράφεις δεν τα παίρνεις με 'λίγο χρήμα'. Μετα θέλεις επίσης κι άλλο χρήμα για να ταιριάξεις το πηρούνι στο μηχανάκι.
Επίσης σιγά μην βάλει κάποιος για βελτίωση τρόμπα GSXR που είναι για τα μπάζα, παίρνεις μια ωραιότατη brembo που δουλεύει πολύ καλύτερα.
nopattern
21/11/2018, 15:33
Αυτό, με το μπροστινό του gsxr, το έχω διαβάσει πολύ για τα παλιά sv. Δεν ξέρω αν το το εχει επιχειρήσει κανείς για την τρίτη γενιά..
Ακαλούπωτη, ebay's your friend! πιο φθηνά απ'όσο φαντάζεσαι.
Δεν υπονόησα ότι θα είναι ακριβά. :lol:
nopattern
21/11/2018, 15:35
Αυτα που γράφεις δεν τα παίρνεις με 'λίγο χρήμα'. Μετα θέλεις επίσης κι άλλο χρήμα για να ταιριάξεις το πηρούνι στο μηχανάκι.
Επίσης σιγά μην βάλει κάποιος για βελτίωση τρόμπα GSXR που είναι για τα μπάζα, παίρνεις μια ωραιότατη brembo που δουλεύει πολύ καλύτερα.
Και γιατί να μην πάρεις κανούριο μηχανάκι που να τα έχει όλα μαμά πάνω; :D ονειρεύομαι :zzz:
Μην πουλησεις τιποτα αν δεν νιωσεις οτι δεν σε καλύπτει αλλο και θες παραπάνω...συνήθως αυτο αργει..αν νομίζεις οτι το πας στο οριο του και η οδηγική σου ικανότητα υπερβαίνει το μοτο τοτε ναι δώσε το χτες......αν καταλαβα καλα το πηρες καινουριο...κριμα ειναι...μαθε αυτο για να πας στο επομενο ετοιμη...:wave2:
sapila racing
21/11/2018, 15:39
Και γιατί να μην πάρεις κανούριο μηχανάκι που να τα έχει όλα μαμά πάνω; :D ονειρεύομαι :zzz:
Αν έχεις το χρήμα παίρνεις καινούριο. Αν δεν σου φτάνουν για καινούριο αρχίζεις τις μετατροπές.
Αν έχεις όρεξη κάνεις μετατροπές και στο καινούριο . :D
Σωληνάκια υψηλής μπροστά έχεις βάλει στο SV τουλάχιστον ? Αν όχι βάλε.
RaGe_Raptor
21/11/2018, 15:39
Αυτα που γράφεις δεν τα παίρνεις με 'λίγο χρήμα'. Μετα θέλεις επίσης κι άλλο χρήμα για να ταιριάξεις το πηρούνι στο μηχανάκι.
Επίσης σιγά μην βάλει κάποιος για βελτίωση τρόμπα GSXR που είναι για τα μπάζα, παίρνεις μια ωραιότατη brembo που δουλεύει πολύ καλύτερα.
το "λίγο" είναι σχετικό ρε συ .
Για την τρόμπα έχεις δίκιο,ας βάλει από cbr :D
τα triple clam(p)s γι'αυτό θα τα πάρει.
καλά,δεν θα κάτσει να τα κάνει όλα αυτά η κοπέλα τώρα,αλλά θεωρητικά με "λίγο" χρήμα γίνεται όπλο στην πίστα
Αν έχεις το χρήμα παίρνεις καινούριο. Αν δεν σου φτάνουν για καινούριο αρχίζεις τις μετατροπές.
Αν έχεις όρεξη κάνεις μετατροπές και στο καινούριο . :D
Σωληνάκια υψηλής μπροστά έχεις βάλει στο SV τουλάχιστον ? Αν όχι βάλε.
+675
Συνηθως να ξερεις εμεις εχουμε το προβλημα(κουλαδια γαρ)και οχι τα φρενα της μοτο ειδικα σε συνθηκες δρομου...δεν συζηταμε για το προβλημα που σου εβγαλε εεε..;)
sapila racing
21/11/2018, 15:44
το "λίγο" είναι σχετικό ρε συ .
Για την τρόμπα έχεις δίκιο,ας βάλει από cbr :D
τα triple clam(p)s γι'αυτό θα τα πάρει.
καλά,δεν θα κάτσει να τα κάνει όλα αυτά η κοπέλα τώρα,αλλά θεωρητικά με "λίγο" χρήμα γίνεται όπλο στην πίστα
Ναι γίνεται, αλλά μετά απο λίγο θα στην σπάει να σε περνάνε όλοι σαν σταματημένο στις ευθείες και να ξαναπερνάς συνέχεια τους ίδιους.
Κάπου εκεί παίρνεις 600 4κύλινδρο για την πίστα. Αν συνεχίσεις με τον ίδιο ρυθμό και το μάθεις αρχίζεις τις μετατροπές, του βάζεις αμορτισερ κλπ.
Μετά στην σπάει που σε περνάνε τα 1000ρια στις ευθείες σαν σταματημένο....
Δεν τελειώνει αυτό το τροπάρι!! :)
RaGe_Raptor
21/11/2018, 15:46
Ναι γίνεται, αλλά μετά απο λίγο θα στην σπάει να σε περνάνε όλοι σαν σταματημένο στις ευθείες και να ξαναπερνάς συνέχεια τους ίδιους.
Κάπου εκεί παίρνεις 600 4κύλινδρο για την πίστα. Αν συνεχίσεις με τον ίδιο ρυθμό και το μάθεις αρχίζεις τις μετατροπές, του βάζεις αμορτισερ κλπ.
Μετά στην σπάει που σε περνάνε τα 1000ρια στις ευθείες σαν σταματημένο....
Δεν τελειώνει αυτό το τροπάρι!! :)
Οπως κατάλαβες αυτό δεν τελειώνει ποτέ!
:lol:
όντως,αυτό το πηγάδι δεν έχει πάτο:bawl:
nopattern
21/11/2018, 15:47
Σωληνάκια υψηλής μπροστά έχεις βάλει στο SV τουλάχιστον ? Αν όχι βάλε.
Να σου πω, πήγα και ρώτησα για φρένα και μου ειπαν ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ για δισκόπλακες, σε σημείο απαγορευτικό. Μετά ρώτησα για τακάκια και μου είπαν χωρίς δισκόπλακα άλλη, δεν έχει νόημα το τακάκι. Επόμενη επιλογή η τρόμπα φρένου. Για σωληνάκια υψηλής ούτε κουβέντα.
Αλλά επειδή ο ΤΕΟΣ έχει δίκαιο και το μηχανάκι σε καμία περίπτωση δεν το έχω φτάσει ακόμα στο όριο του, δεν έκανα τίποτα, συν του ότι επειδή με ξέρω, μόλις νιώσω καλά και έχω μαζέψει και τα λεφτά που θέλω (δάνεια προσπαθώ να μη βάζω) θα το αλλάξω... οπότε ότι και να βάλω πάνω τώρα θα πάει υπερ πίστεως.... αυτή τη στιγμή η αντιπροσωπεία (οχι suzuki, αλλού ρώτησα) μου το παίρνει το πολύ 4300 είτε με εξατμίσεις κλπ είτε μαμά...
RaGe_Raptor
21/11/2018, 15:49
Να σου πω, πήγα και ρώτησα για φρένα και μου ειπαν ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ για δισκόπλακες, σε σημείο απαγορευτικό. Μετά ρώτησα για τακάκια και μου είπαν χωρίς δισκόπλακα άλλη, δεν έχει νόημα το τακάκι. Επόμενη επιλογή η τρόμπα φρένου. Για σωληνάκια υψηλής ούτε κουβέντα.
Αλλά επειδή ο ΤΕΟΣ έχει δίκαιο και το μηχανάκι σε καμία περίπτωση δεν το έχω φτάσει ακόμα στο όριο του, δεν έκανα τίποτα, συν του ότι επειδή με ξέρω, μόλις νιώσω καλά και έχω μαζέψει και τα λεφτά που θέλω (δάνεια προσπαθώ να μη βάζω) θα το αλλάξω... οπότε ότι και να βάλω πάνω τώρα θα πάει υπερ πίστεως.... αυτή τη στιγμή η αντιπροσωπεία (οχι suzuki, αλλού ρώτησα) μου το παίρνει το πολύ 4300 είτε με εξατμίσεις κλπ είτε μαμά...
για triumph 765 σε "κόβω"... :D
πάρα πολύ καλό.
Να σου πω, πήγα και ρώτησα για φρένα και μου ειπαν ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ για δισκόπλακες, σε σημείο απαγορευτικό. Μετά ρώτησα για τακάκια και μου είπαν χωρίς δισκόπλακα άλλη, δεν έχει νόημα το τακάκι. Επόμενη επιλογή η τρόμπα φρένου. Για σωληνάκια υψηλής ούτε κουβέντα.
Αλλά επειδή ο ΤΕΟΣ έχει δίκαιο και το μηχανάκι σε καμία περίπτωση δεν το έχω φτάσει ακόμα στο όριο του, δεν έκανα τίποτα, συν του ότι επειδή με ξέρω, μόλις νιώσω καλά και έχω μαζέψει και τα λεφτά που θέλω (δάνεια προσπαθώ να μη βάζω) θα το αλλάξω... οπότε ότι και να βάλω πάνω τώρα θα πάει υπερ πίστεως.... αυτή τη στιγμή η αντιπροσωπεία (οχι suzuki, αλλού ρώτησα) μου το παίρνει το πολύ 4300 είτε με εξατμίσεις κλπ είτε μαμά...
Μην μπαινεις σε αδικα εξοδα..βαλε ενα ζευγαρι hel σωληνακια μπρος πισω και ενα ζευγαρι τακακια dunlopad hh μπροστα...θα δεις διαφορα αμεσως..κοστος γυρω στα 150 συνολο λογικα ολα...;)
nopattern
21/11/2018, 15:52
για triumph 765 σε "κόβω"... :D
πάρα πολύ καλό.
:pink:
Coyote.V
21/11/2018, 15:52
Αυτό που με ανησυχεί είναι ότι το ABS είχε βλάβη και δεν άναψε κανένα λαμπάκι...
Λαμπάκι έχει;
nopattern
21/11/2018, 15:54
Αυτό που με ανησυχεί είναι ότι το ABS είχε βλάβη και δεν άναψε κανένα λαμπάκι...
Λαμπάκι έχει;
Ναι
Coyote.V
21/11/2018, 15:55
Και πότε ανάβει;
(Ρητορική ερώτηση)
nopattern
21/11/2018, 15:56
Και πότε ανάβει;
Όταν βάζεις μπρος και σβήνει μόλις πιάσεις πάνω απο 10 χλμ/ω και όταν έχει βλάβη.
Coyote.V
21/11/2018, 16:05
Όταν βάζεις μπρος και σβήνει μόλις πιάσεις πάνω απο 10 χλμ/ω και όταν έχει βλάβη.
Από όσα κατάλαβα από αυτά που διάβασα εσένα δεν άναψε και ψαχνόσουν, εκτός του ότι δημιουργήθηκε μια πολύ επικίνδυνη κατάσταση.
sapila racing
21/11/2018, 16:11
Να σου πω, πήγα και ρώτησα για φρένα και μου ειπαν ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ για δισκόπλακες, σε σημείο απαγορευτικό. Μετά ρώτησα για τακάκια και μου είπαν χωρίς δισκόπλακα άλλη, δεν έχει νόημα το τακάκι. Επόμενη επιλογή η τρόμπα φρένου. Για σωληνάκια υψηλής ούτε κουβέντα.
Αλλά επειδή ο ΤΕΟΣ έχει δίκαιο και το μηχανάκι σε καμία περίπτωση δεν το έχω φτάσει ακόμα στο όριο του, δεν έκανα τίποτα, συν του ότι επειδή με ξέρω, μόλις νιώσω καλά και έχω μαζέψει και τα λεφτά που θέλω (δάνεια προσπαθώ να μη βάζω) θα το αλλάξω... οπότε ότι και να βάλω πάνω τώρα θα πάει υπερ πίστεως.... αυτή τη στιγμή η αντιπροσωπεία (οχι suzuki, αλλού ρώτησα) μου το παίρνει το πολύ 4300 είτε με εξατμίσεις κλπ είτε μαμά...
Δεν ξέρω που ρώτησες αλλά εγώ δεν συμφωνώ με αυτά που σου είπαν.
Να σημειώσω οτι κάποτε είχα ενα μηχανάκι με αυτες ακριβώς τις άχρηστες δαγκάνες και παρόμοιο πηρούνι και το πήγαινα και πίστα.
Το βελτίωσα ώστε να μην έχω πρόβλημα. Αυτό έγινε με ελατήρια στο πηρούνι, τακάκια και σωληνάκια.
Συγκεκριμένα είχα βάλει ελατήρια hyperpro, τα λάδια που είχε το κιτ και τακάκια Carbone Lorraine. Η μάρκα των σωληνακίων δεν παίζει καν ρόλο, αρκεί να είναι μια καλή σωστή μάρκα.
ϊσως βγεί κάποιος τώρα να πεί πάλι οτι φτιάχνουν και στην Σπ Πάτση σωληνάκια, δεν δινω πια σημασία, μην δώσεις κι εσυ.
Με λίγα λόγια δίνεις περίπου 300 Ευρω κι έχεις πολύ καλύτερα φρένα/πηρούνι.
Επίσης σε όλες μου τις μοτοσυκλέτες αλλάζω αμέσως τα μπροστινά σωληνάκια με υψηλής πίεσης!
Aggelos_SV
21/11/2018, 17:42
... Μετά ρώτησα για τακάκια και μου είπαν χωρίς δισκόπλακα άλλη, δεν έχει νόημα το τακάκι. Επόμενη επιλογή η τρόμπα φρένου. Για σωληνάκια υψηλής ούτε κουβέντα.
...τί λέει ο κοζμάκης για να πουλήσει δισκόπλακες!!!:lol:
Προσυπογράφω τα όσα λέει ο sapila πιο πάνω για το τρίπτυχο σωληνάκια/τακάκια/ελατήρια μπροστινού.
Τα carbon Lorraine εξαιρετικά τακάκια, αρκέι να μην βάλεις τίποτα πισταδόρικα κράματα, γιατί σε χρήση δρόμου θα σε ταλαιπωρήσουν (μέχρι και αν ζεσταθούν). Δε θυμάμαι και ποιά ακριβώς φοράω...κάτι σε "Α3"..δεν παίρνω και όρκο.
Από επίσης προσωπική εμπειρία, τα ελατήρια (εν προκειμένω Hyperpro) θα σου βελτιώσουν σε άνω του ικανοποιητικού βαθμό την αίσθηση του μπροστινού με σχετικά χαμηλό κόστος.
Από κει και πέρα αν έχεις τα λεφτά ή ακόμα καλύτερα την τύχη να βρεις κάνα μεταχειρισμένο πλήρως ρυθμιζόμενο Öhlins...θα δεις το φως το αληθινό!
Απορώ όμως...δεν στα έχει πει ήδη όλα αυτά το γλυκό αγόρι με το gen1 ??:lol:
basilis_k6
21/11/2018, 18:37
δεν πιστευω οτι θα δεις καμια διαφορα με τα σωληνακια. τακακια ισως να δεις διαφορα αλλα δεν ειναι βεβαιο.
RaGe_Raptor
21/11/2018, 18:42
μην του βάλεις τίποτα παρά μόνο πωλητήριο και βουρ για το κουκλάκι :)
o_gavros
21/11/2018, 19:16
Τεος & Σαπιλας τα λένε όλα μη παραλείποντας τίποτα.
Εγω,που έχω κάνει υβρίδιο το Ζ μου, θα πρότεινα όπως κι ο απο πανω να μη του βάλεις τίποτα (τα σωληνάκια δε τα θεωρώ μόντα,όσο ωφέλιμη αλλαγή κι αν είναι,που είναι) και να μάθεις να το δουλεύεις ως έχει.
Είσαι νέα αναβάτης,γουστάρεις, πιάσε και στίφτο.
Και όταν με το καλό έρθει η ώρα που θαχεις γράψει και αρκετες ωρες πτήσης,θα ξέρεις κι εσύ η ίδια καλύτερα τι παραπάνω ζητάς.
δεν πιστευω οτι θα δεις καμια διαφορα με τα σωληνακια.
Όντως τωρα??μάλλον δεν έχεις πιέσει ποτέ τα φρένα σου με τα μαμά για να δεις πόση διαφορά έχει με τα υψηλής...:rolleyes:
harris_x
21/11/2018, 22:03
Δεν ξέρω που ρώτησες αλλά εγώ δεν συμφωνώ με αυτά που σου είπαν.
Να σημειώσω οτι κάποτε είχα ενα μηχανάκι με αυτες ακριβώς τις άχρηστες δαγκάνες και παρόμοιο πηρούνι και το πήγαινα και πίστα.
Το βελτίωσα ώστε να μην έχω πρόβλημα. Αυτό έγινε με ελατήρια στο πηρούνι, τακάκια και σωληνάκια.
Συγκεκριμένα είχα βάλει ελατήρια hyperpro, τα λάδια που είχε το κιτ και τακάκια Carbone Lorraine. Η μάρκα των σωληνακίων δεν παίζει καν ρόλο, αρκεί να είναι μια καλή σωστή μάρκα.
ϊσως βγεί κάποιος τώρα να πεί πάλι οτι φτιάχνουν και στην Σπ Πάτση σωληνάκια, δεν δινω πια σημασία, μην δώσεις κι εσυ.
Με λίγα λόγια δίνεις περίπου 300 Ευρω κι έχεις πολύ καλύτερα φρένα/πηρούνι.
Επίσης σε όλες μου τις μοτοσυκλέτες αλλάζω αμέσως τα μπροστινά σωληνάκια με υψηλής πίεσης!
+675 σε ολα.
Απλά τα τακάκια να ειναι DP ;) (αυτα που λεει και ο τεος δηλ.)
harris_x
21/11/2018, 22:04
δεν πιστευω οτι θα δεις καμια διαφορα με τα σωληνακια. τακακια ισως να δεις διαφορα αλλα δεν ειναι βεβαιο.
Κανεις λαθος.
Υπάρχει μεγάλη διαφορα.και με τα σωληνακια και με τα καλα τακάκια. ;)
basilis_k6
21/11/2018, 22:21
Κανεις λαθος.
Υπάρχει μεγάλη διαφορα.και με τα σωληνακια και με τα καλα τακάκια. ;)
τακακια καλύτερα απο τα μαμα για αυτες τις δαγκανες δεν θα βρει ευκολα, ισως να μην βρει καθόλου. Ειναι αρκετα καλα τα τακακια της suzuki.
Τα σωληνακια δινουν στον αρχάριο μονο μια καλυτερη αισθηση σε δυνατο φρενο.
harris_x
21/11/2018, 22:27
τακακια καλύτερα απο τα μαμα για αυτες τις δαγκανες δεν θα βρει ευκολα, ισως να μην βρει καθόλου. Ειναι αρκετα καλα τα τακακια της suzuki.
Τα σωληνακια δινουν στον αρχάριο μονο μια καλυτερη αισθηση σε δυνατο φρενο.
Εχεις δοκιμάσει DP?
Εχεις δοκιμάσει DP?
Όχι. Μόνο BBC.
harris_x
21/11/2018, 22:31
Όχι. Μόνο BBC.
Gtpk φιλε τα BBC
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.