View Full Version : Δεν φρενάρει !!!
τακακια καλύτερα απο τα μαμα για αυτες τις δαγκανες δεν θα βρει ευκολα, ισως να μην βρει καθόλου. Ειναι αρκετα καλα τα τακακια της suzuki.
Τα σωληνακια δινουν στον αρχάριο μονο μια καλυτερη αισθηση σε δυνατο φρενο.
http://www.dp-brakes.com/Search.asp ελα παντογνώστη εδώ σε έχω έχει αναζήτηση αριστερά και έχει τακάκια για το sv650....κάτι άλλο?...τα dp είναι απ τα καλύτερα τακάκια και στο λένε άνθρωποι με ss όχι onoff...το ίδιο και για τα σωληνακια υψηλής...Όταν το κλασσικό σωληνακι χάσει την αίσθηση από το φούσκωμα και τη θερμοκρασία ένα να τα πούμε πάλι μια αν αξίζει το υψηλής ή όχι..ειδικά σε μεγάλες χιλιόμετρικες διαδρομές από ορεινό στροφηλικι η μεσα σε πίστα ...:wave2:
basilis_k6
21/11/2018, 22:34
Εχεις δοκιμάσει DP?
οχι ακομη, μαζι τα λέγαμε σε pm...
Δεν θα ρισκαρα παντως καμια αλλαγη στο vstrom τουλάχιστον γιατι 99% οσων άλλαξαν γυρισαν παλι στα μαμα.
basilis_k6
21/11/2018, 22:35
http://www.dp-brakes.com/Search.asp ελα παντογνώστη εδώ σε έχω έχει αναζήτηση αριστερά και έχει τακάκια για το sv650....κάτι άλλο?...τα dp είναι απ τα καλύτερα τακάκια και στο λένε άνθρωποι με ss όχι onoff...το ίδιο και για τα σωληνακια υψηλής...Όταν το κλασσικό σωληνακι χάσει την αίσθηση από το φούσκωμα και τη θερμοκρασία ένα να τα πούμε πάλι μια αν αξίζει το υψηλής ή όχι..ειδικά σε μεγάλες χιλιόμετρικες διαδρομές από ορεινό στροφηλικι η μεσα σε πίστα ...:wave2:
οι κάτοχοι ss ειναι αυτοματως γνώστες? ε να παρω ενα βρε παιδια!
harris_x
21/11/2018, 22:37
οχι ακομη, μαζι τα λέγαμε σε pm...
Δεν θα ρισκαρα παντως καμια αλλαγη στο vstrom τουλάχιστον γιατι 99% οσων άλλαξαν γυρισαν παλι στα μαμα.
Αν λοιπον δεν δοκιμάσεις αυτα που λεμε, μη τα κρίνεις.
Αυτοί οι του 99% μπορεί να μην έτυχε να ακούσουν για τα DP ή αν άκουσαν έπραξαν το ιδιο με εσενα, δεν το ρισκαραν.
Το βεστρομ βεβαια δεν εχει απαιτήσεις σε πέδηση όπως ενα μηχανάκι που μπαίνει πιστα.
basilis_k6
21/11/2018, 22:41
Αν λοιπον δεν δοκιμάσεις αυτα που λεμε, μη τα κρίνεις.
Αυτοί οι του 99% μπορεί να μην έτυχε να ακούσουν για τα DP ή αν άκουσαν έπραξαν το ιδιο με εσενα, δεν το ρισκαραν.
Το βεστρομ βεβαια δεν εχει απαιτήσεις σε πέδηση όπως ενα μηχανάκι που μπαίνει πιστα.
δεν είπα ποτε να μην αλλάξει τακάκια! είπα οτι μπορεί να δει διαφορά. εννοωντας παντα στην αποδοση/δυναμη των φρένων.
RaGe_Raptor
21/11/2018, 22:41
dp θαμπς απ κι από μένα.
οι κάτοχοι ss ειναι αυτοματως γνώστες? ε να παρω ενα βρε παιδια!
Να πάρεις....ισως μάθεις έτσι τη διαφορά φρένα με ΦΡΕΝΑ και τι κάνουν τα σωληνακια τα καλα τακάκια οι καλές τρόμπες κλπ.....Όσο να πεις τα ss από κάτι vstrom τα χρειαζόνται τα Καλά φρένα....:D
harris_x
21/11/2018, 22:45
οι κάτοχοι ss ειναι αυτοματως γνώστες? ε να παρω ενα βρε παιδια!
Οχι, αλλα όπως και να το κανεις, η ταχύτητα δημιουργεί απαιτήσεις, οι απαιτήσεις ψάξιμο, και το ψάξιμο αργα η γρήγορα φερνει αποτελέσματα ;)
harris_x
21/11/2018, 22:47
δεν είπα ποτε να μην αλλάξει τακάκια! είπα οτι μπορεί να δει διαφορά. εννοωντας παντα στην αποδοση/δυναμη των φρένων.
Θα δει διαφορα και στην απόδοση και στη δύναμη.
Οπότε καταλήγουμε ότι η αναβάθμιση στα φρένα βελτιώνει την απόδοσή τους στις απαιτητικές συνθήκες της πίστας ή σε παρατεταμένο κατηφορικό στροφιλίκι με γρήγορο ρυθμό. Ειδικές χρήσεις αμφότερες, που ίσως οδηγούν σε άσκοπη σπατάλη χρημάτων. Το ζήτημα είναι να δεις τι μπορείς να κάνεις, ώστε να βελτιώσεις το μοτοσακό σου, για τις συνθήκες που το χρησιμοποιείς συχνά. Να το απολαμβάνεις περισσότερο και να το κάνεις ασφαλέστερο.
Αν κατάλαβα καλά, η αναβάθμιση των φρένων προέκυψε, επειδή δοκιμάστηκε το καλύτερο GSX750S και έγινε η σύγκριση. Η σύγκριση όμως έγινε σε επίπεδο αίσθησης, ένιωσε δηλαδή αμεσότητα ή μήπως σε επίπεδο αντοχής στη σκληρή χρήση; Κάτι με λέει ότι ισχύει το πρώτο. Ακόμα κι έτσι, η αμεσότητα συνήθως σημαίνει λιγότερο προοδευτική λειτουργία. Νιώθεις το "δάγκωμα" σε μικρή διαδρομή της μανέτας, ενώ δεν είναι πάντοτε αυτό το ζητούμενο. Δε λέω, ωραία η αίσθηση της ισχύος. Θα είναι όμως πάντοτε προς όφελός σου ή σε κρίσιμη στιγμή θα σε έσωζε η προοδευτικότητα; Έτσι κι αλλιώς η απόσταση φρεναρίσματος δεν καθορίζεται από το πόσο δυνατές είναι οι δαγκάνες, αλλά από το πόσο καλά ξέρεις να χρησιμοποιείς συνδυαστικά τα φρένα σου, πόσο καλή είναι η άσφαλτος και τα λάστιχά σου (καινούρια, ζεστά).
harris_x
21/11/2018, 23:00
Οπότε καταλήγουμε ότι η αναβάθμιση στα φρένα βελτιώνει την απόδοσή τους στις απαιτητικές συνθήκες της πίστας ή σε παρατεταμένο κατηφορικό στροφιλίκι με γρήγορο ρυθμό. Ειδικές χρήσεις αμφότερες, που ίσως οδηγούν σε άσκοπη σπατάλη χρημάτων. Το ζήτημα είναι να δεις τι μπορείς να κάνεις, ώστε να βελτιώσεις το μοτοσακό σου, για τις συνθήκες που το χρησιμοποιείς συχνά. Να το απολαμβάνεις περισσότερο και να το κάνεις ασφαλέστερο.
Αν κατάλαβα καλά, η αναβάθμιση των φρένων προέκυψε, επειδή δοκιμάστηκε το καλύτερο GSX750S και έγινε η σύγκριση. Η σύγκριση όμως έγινε σε επίπεδο αίσθησης, ένιωσε δηλαδή αμεσότητα ή μήπως σε επίπεδο αντοχής στη σκληρή χρήση; Κάτι με λέει ότι ισχύει το πρώτο. Ακόμα κι έτσι, η αμεσότητα συνήθως σημαίνει λιγότερο προοδευτική λειτουργία. Νιώθεις το "δάγκωμα" σε μικρή διαδρομή της μανέτας, ενώ δεν είναι πάντοτε αυτό το ζητούμενο. Δε λέω, ωραία η αίσθηση της ισχύος. Θα είναι όμως πάντοτε προς όφελός σου ή σε κρίσιμη στιγμή θα σε έσωζε η προοδευτικότητα; Έτσι κι αλλιώς η απόσταση φρεναρίσματος δεν καθορίζεται από το πόσο δυνατές είναι οι δαγκάνες, αλλά από το πόσο καλά ξέρεις να χρησιμοποιείς συνδυαστικά τα φρένα σου, πόσο καλή είναι η άσφαλτος και τα λάστιχά σου (καινούρια, ζεστά).
:lol:
Διάβασε το νήμα απο την αρχη.
Έχω υπόψη το πρόβλημα με τη μονάδα του ABS που αντικαταστάθηκε. Αλλά έχω την αίσθηση ότι η επιθυμία για αντικατάσταση του συστήματος των φρένων προέκυψε επειδή δόθηκε από την αντιπροσωπεία μοτοσυκλέτα με καλύτερα specs (GSX750S).
harris_x
21/11/2018, 23:02
Έχω υπόψη το πρόβλημα με τη μονάδα του ABS που αντικαταστάθηκε. Αλλά κάπου θυμάμαι ότι η επιθυμία για αντικατάσταση του συστήματος των φρένων προέκυψε, επειδή δόθηκε από την αντιπροσωπεία μοτοσυκλέτα με καλύτερα specs (GSX750S).
Διάβασε το νήμα απο την αρχη.
Με βάζεις και ψάχνω νυχτιάτικα. :p Εδώθε (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=155702&p=2956517&viewfull=1#post2956517).
Όπως τη μπάτησα όταν οδήγησα το MT-09 SP. Τα λέει ο ptc ότι δε μπρέπει να οδηγάμε καλύτερα μοτοσακά από το δικό μας...
harris_x
21/11/2018, 23:06
Με βάζεις και ψάχνω νυχτιάτικα. :p Εδώθε (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=155702&p=2956517&viewfull=1#post2956517).
Όπως τη μπάτησα όταν οδήγησα το MT-09 SP. Τα λέει ο ptc ότι δε μπρέπει να οδηγάμε καλύτερα μοτοσακά από το δικό μας...
Δικε μου;
Η κοπέλα μπαίνει πίστα και τα θέλει για εκει τα φρένα.
Με βάζεις και ψάχνω νυχτιάτικα. :p Εδώθε (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=155702&p=2956517&viewfull=1#post2956517).
Όπως τη μπάτησα όταν οδήγησα το MT-09 SP. Τα λέει ο ptc ότι δε μπρέπει να οδηγάμε καλύτερα μοτοσακά από το δικό μας...
Η απάντηση σου ειναι αυτή που δίνει ο sapilas στο λινκ που έβαλες...:wave2:
Με βάζεις και ψάχνω νυχτιάτικα. :p Εδώθε (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=155702&p=2956517&viewfull=1#post2956517).
Όπως τη μπάτησα όταν οδήγησα το MT-09 SP. Τα λέει ο ptc ότι δε μπρέπει να οδηγάμε καλύτερα μοτοσακά από το δικό μας...
Πες μας τώρα ότι δε σου αρκούν και οι μονομπλόκ 4πίστονες από R1 που έχει το 07.
Γενικά ισχύει ό,τι έχει γραφτεί 59 φορές εδώ και αλλού. Μάθετε να οδηγείτε, δε φταίνε τα φρένα στο 90% των περιπτώσεων.
nopattern
22/11/2018, 08:36
Μάθετε να οδηγείτε, δε φταίνε τα φρένα στο 90% των περιπτώσεων.
Καλημέρα, παίδες. Εγώ για μένα προσωπικά θα κρατήσω αυτό.
harris_x
22/11/2018, 09:20
[...]
Μάθετε να οδηγείτε, δε φταίνε τα φρένα στο 90% των περιπτώσεων.
Σωστός, απλά τα φθηνά γιαπωΡνέζικα είναι όλα εντος του 10% :tooth:
Δικε μου;
Η κοπέλα μπαίνει πίστα και τα θέλει για εκει τα φρένα.
Ρε τι πίστες και μαλακίες, και σε ορεινό στροφιλίκι θα βράσουν τα υγρά, οπότε αρχικά σίγουρα υψηλής.
Τα υπόλοιπα είναι όπως τα είπε ο Σαπίλας.
rock n rolla
22/11/2018, 20:56
Όχι. Μόνο BBC.
ΕΚΛΑΨΑ :bawl::bawl::bawl:
Πες μας τώρα ότι δε σου αρκούν και οι μονομπλόκ 4πίστονες από R1 που έχει το 07.
Δεν εννοούσα τα φρένα. Στο MT-09 SP με κέρδισε η λειτουργία του κινητήρα στις χαμηλές στροφές, ο ήχος του, η θέση οδήγησης, το ζύγισμα και η λειτουργία του συμπλέκτη/κιβωτίου. Το ανέφερα ως παράδειγμα, ότι αν οδηγήσεις κάτι καλύτερο από το δικό σου, αρχίζεις και ψάχνεσαι πώς θα το αποκτήσεις ή πώς θα προσεγγίσεις την αίσθησή του.
Για να απαντήσω ευθέως στην ερώτησή σου, ξέρω ότι τα σκυλς (όχι αυτά που γαυγίζουν) μου απέχουν παρασάγγας από τις δυνατότητες του μοτοσακού μου, όχι μόνο στα φρένα, αλλά και σε όλα τα υπόλοιπα. Το αγόρασα συνειδητοποιημένα, ξέροντας ότι θα το οδηγώ πολύ κάτω από τα όριά του και δε σκοπεύω να τα πλησιάσω εκούσια. Ας υπάρχουν αυτά, για όταν χρειαστούν, ευελπιστώντας ότι ο χρόνος και η χρήση θα με έχει φθάσει σε σημείο να μπορώ να αντιδράσω σωστά αν βρεθώ αντιμέτωπος με τους φυσικούς νόμους. Από την άλλη μεριά, ο αντίλογος λέει ότι αν έχεις μάθει να οδηγείς το όχημά σου στο όριο, θα είσαι πιο ασφαλής όταν βρεθείς σε αυτό, αλλά έχω τους δικούς μου ενδοιασμούς ως προς αυτό, τουλάχιστον μέχρι τώρα.
Ειμαστε στα Στραβα και Αναποδα, ναι..??
Το μηχανακι φτιαχτηκε, ναι..??
Αρα το θεμα Ισιωσε και Γυρισε απο την Καλη, ναι..??
Ντοντ πουσ γιουρ λακ, γιου νερτι μπασταρντς..!!
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.