View Full Version : Triumph Speed Twin 900 και 1200
PSHLOUKOS
23/07/2025, 15:57
Πήγα στην Triumph τις προάλλες για να δω εαν εχουν διαθέσιμο το scrambler 900 για test ride.
Δεν το είχαν οπότε έκλεισα test ride με το Τ100 το οποίο έχει τον ίδιο κινητήρα και γενικά είναι πάνω κάτω η ίδια πλατφόρμα με το scrambler για να πάρω μια εικόνα.
Σκάω μύτη λοιπόν με το κράνος μου με τον εξοπλισμό μου κύριος Παρασκευή 18:00 το μεσημέρι με ντάλα ήλιο, ζέστη και κίνηση. Τέλειες συνθήκες για test ride.
Παίρνω το Τ100 και με το καλημέρα ξενέρωσα. Πολύ βραδυκίνητο, πολύ ασαφές στις στροφές (με 50 χαω). Η θέση και στάση οδήγησης δεν μου κάθονταν καθόλου καλά. Disclaimer είμαι 1.95.
Πρίν πέσετε να με φάτε. Ναι είναι ένα μηχανάκι με συγκεκριμένο σχεδιασμό, σκοπό κλπ. ΟΚ απλά μεταφέρω τις εντυπώσεις μου. Τι περίμενες απο τέτοιο μηχανάκι δηλαδή σας ακούω να λέτε. Να σας πώ την αλήθεια δεν ξέρω τι περίμενα.
Γυρνάω εμφανώς ξενερωμένος και μετά απο μία σύντομη συζήτηση με τον πωλητή βλέπω και το speed twin οτι ηταν διαθέσιμο για test ride και βλέπω αμέσως οτι μπροστά είχε ανεστραμμένο πιρούνι αντί για συμβατικο όπως το Τ100.
Βρε λές λεω. Δοκίμασε το μου λέει ο πωλητής αν και είναι πιο επιθετική η θέση οδήγησης και μπορεί να μην σε βολέψει αλλά είναι πιο σφιχτά ρυθμισμένο και μπορεί να σου αρέσει πιο πολύ.
Παιδιά....
Με το που ανάβει το μηχανάκι βγάζει έναν ηχο..... πωωωωω δεν ξεκινάμε καλα λέω. Πληροφοριακά ο ωραίος ήχος είναι για εμένα όσο σημαντικός όσο και η διαθεσιμότητα ανταλλακτικών και η αξιοπιστία.
Παρακάτω
Ξεκινάω και αμέσως συνειδητοποιώ οτι το μηχανάκι είναι η μέρα με τη νύχτα συγκριτικά με το Τ100.
Πάτημα πολύ καλύτερο, πιο σφιχτό και πιο επιθετική στάση οδήγησης που ολως περιέργως για κάποιο λόγο με βόλευε πολύ περισσότερο.
Και ανοίγω το γκάζι και βγάζει μια ροπή...
Δε ξέρω για εσάς, εγώ όταν ενθουσιάζομαι βρίζω.
Τέτοιο καντήλι έχω να ρίξω πολύ καιρό.... Ροπή στα χαμηλά, νωρίς αλλαγή στις ταχύτητες και δώσε. Μπρααααπ Μπρουυυυυπ. Για τον ήχο είπα? Είπα...
Και όλα αυτά με ταχύτητες πολιτισμένες. Πως να το πώ δεν χρειάζεται να φτάσεις 150 με το μηχανάκι για να ζωντανέψει..
Γύρισα πίσω με ένα χαμόγελο Τζόκερ και άρχισα να αναθεωρώ ότι σκέψη έχω κάνει περί επόμενης μοτοσυκλέτας.
Απόδειξη για άλλη μια φορά του πόσο σημαντικό είναι το test ride.
Έχω κλείσει τώρα άλλα 4-5 μηχανάκια για test ride τα οποία είχα απορρίψει λόγω θεωρητικής ανάλυσης.
Αλλά το speed twin αυτο μου έχει κολλήσει. Η εμφάνιση του μου έχει φοβερό κλίκ και τον ήχο του ακόμα τον ακούω.
Οδηγάω τη μηχανή μου και σκέφτομαι "Τι ωραάια που θα ήταν τώρα να ημουν στο ST". Σχεδόν νιώθω ενοχές.
Το μηχανάκι μου μπήκε με συνοπτικές διαδικασίες για πώληση και βλέπουμε...
463834
doctoras
23/07/2025, 16:24
εμφανισιακα ειναι ονειρο!
απο πλευρας ανεσης σε κακο οδοστρωμα της πολης πως ηταν ?
PSHLOUKOS
23/07/2025, 16:33
Οι αναρτήσεις δεν ήταν υπερβολικά σκληρές οπότε μπορώ να πω ότι αντιμετώπισε τις ανωμαλίες αρκετά ικανοποιητικά. Βεβαια έχω συνηθίσει στο scooter που είναι κούτσουρο. Θα το παρατηρήσω περισσότερο στο επόμενο test ride.
grinderx
23/07/2025, 18:15
To 900 δοκίμασες;
Dimmanoukas
23/07/2025, 18:52
Ωχ ωχ ωχ, ωχ ωχ ωχ....μου μυρίζει γάμος απο Σεπτέμβρη, χαχαχα.
Παρεμπιπτόντως, μου κάνει τρομερη εντύπωση πως κουμπωσες στα 1,95 πάνω του, καθώς δεν πρέπει να είναι και πολύ μεγάλο.
Από περιέργεια τι άλλο έχεις σκοπό να οδηγήσεις?
(Ίσως να αξίζει να δοκιμάσεις κάτι απο royal enfield πχ το bear ή το classic εαν σου κάνει κλικ)
doctoras
23/07/2025, 18:56
Ωχ ωχ ωχ, ωχ ωχ ωχ....μου μυρίζει γάμος απο Σεπτέμβρη, χαχαχα.
Παρεμπιπτόντως, μου κάνει τρομερη εντύπωση πως κουμπωσες στα 1,95 πάνω του, καθώς δεν πρέπει να είναι και πολύ μεγάλο.
Από περιέργεια τι άλλο έχεις σκοπό να οδηγήσεις?
(Ίσως να αξίζει να δοκιμάσεις κάτι απο royal enfield πχ το bear ή το classic εαν σου κάνει κλικ)
o nicky sanders γυρνάει με ενα τέτοιο την ευρώπη, ωραίο όπως είχαμε γράψει στο αναλογο τοπικ, καλή και η RE συγκριτικά, αλλά θέλει καιρό να γίνει η αγουρίδα μελι....
PSHLOUKOS
24/07/2025, 08:29
To 900 δοκίμασες;
Ναι, σύντομα θα έχει διαθέσιμο και το 1200 το οποίο επίσης θέλω να δω πως κουβαλάει τα ........πήγα να πω πώς κουβαλάει τα παραπάνω κιλά μέχρι που έκανα fact check και αποτι φαινεται έχουν ακριβώς το ίδιο βάρος...... ενδιαφέρον.... πολύ ενδιαφέρον..
Ωχ ωχ ωχ, ωχ ωχ ωχ....μου μυρίζει γάμος απο Σεπτέμβρη, χαχαχα.
Παρεμπιπτόντως, μου κάνει τρομερη εντύπωση πως κουμπωσες στα 1,95 πάνω του, καθώς δεν πρέπει να είναι και πολύ μεγάλο.
Από περιέργεια τι άλλο έχεις σκοπό να οδηγήσεις?
(Ίσως να αξίζει να δοκιμάσεις κάτι απο royal enfield πχ το bear ή το classic εαν σου κάνει κλικ)
Εμένα να δείς τι εντύπωση μου έκανε. Νομίζω πως έρχομαι σιγά σιγά και συμφιλιώνομαι με το γεγονός ότι δεν θέλω κάτι παραπάνω απο την μηχανή πέρα απο βραδινές απολαυστικές βόλτες και πολύ σπάνια κανενα ταξιδάκι.
Οπότε νούμερο ένα κριτήριο μου είναι να με κάνει να σηκώνομαι απο τον καναπέ και να με κάνει να βρίζω απο τη χαρά. Οπότε έννοιες όπως άνεση έρχονται δεύτερες. Αρκεί να μην υποφέρω. SS δηλαδή είναι απο εμένα όχι.
Απο την άλλη ένα Ducati 848 στο οποίο είχα κάτσει μου είχε επίσης κάτσει εντυπωσιακά καλά...... Αλλά φεύγω απο το θέμα...
Μέχρι στιγμής έχω κάνει αίτημα για honda cb650r γιατι έχω μια ιδιαίτερη συμπάθεια στα τετρακύλινδρα, το suzuki katana και το ducati scrambler 800.
Επίσης περιμένω να μπεί αύγουστος να επιστρέψουν τα yamaha απο κρήτη για να μπορέσω να δοκιμάσω και το MT-09.
Σκοπεύω να κάνω σήμερα τηλέφωνα για να δω μήπως μπορέσω να κανονίσω και το Kawasaki z650rs.
Την Royal Enfield είναι αλήθεια την ξέχασα. Θα δώ μήπως βρώ την αρκουδίτσα ή/και τον interceptor διαθέσιμα. Το classic παρα είναι ρετρό.
Ήθελα να δοκιμάσω και το moto guzzi v7 αλλά την φοβάμαι σαν εταιρεία (χωρίς κάποιο σοβαρό λόγο) και δεν θέλω να ερωτευτώ χωρίς προοπτικές για σοβαρή σχέση.
Ilias_83
24/07/2025, 08:49
Είχα οδηγήσει το Street Twin 900 πριν περίπου ένα χρόνο, όσο είχα ακόμα το 765.
Ήθελα να δοκιμάσω το 1200, αλλά αφού δεν υπήρχε πήγα μαι βόλτα το 900.
Η αρχική σκέψη ήταν να κατέβω τη Συγγρού και να βγω στην παραλιακή.
Ωστόσο στα πρώτα κιόλας μέτρα και κατεβαίνοντας τη Συγγρού καταλαβαίνεις πως δεν έχεις τίποτα να διαπιστώσεις σε αυτή τη διαδρομή για το μηχανάκι.
Οπότε ανέβηκα ξανά τη Συγγρού και το έβαλα στο κέντρο, περνώντας από Σύνταγμα, μπήκα Εξάρχεια, ανέβηκα Λυκαβηττό και από εκεί έπεσα στο Κολωνάκι για να καταλήξω και πάλι στην Καλλιρόης για να το αφήσω.
Ο κινητήρας είναι απίστευτα ελαστικός και ροπάτος με αποτέλεσμα να μην σε ενδιαφέρει τι ταχύτητα έχεις στο κιβώτιο.
Το σύνολο κρύβει το βάρος του και οι αναρτήσεις που διαβάζω πως πολλοί αντικαθιστούν δεν με προβλημάτισαν καθόλου με έναν αναβάτη σε λακκούβες και ανωμαλίες του δρόμου.
Βέβαια η εμπειρία μου είναι εξαιρετικά μικρή, οπότε είχα να συγκρίνω μόνο με το Street Triple 765 και το Trident 660. Ίσως λόγω των ελαστικών του που είναι πιο πολύ σα μπαλόνια μου φάνηκε πιο άνετο και από τα δύο.
Τέλος για τον φίλο που γράφει για το V7, στα καπάκια οδήγησα και αυτό, αλλά ενώ όπως έχω γράψει ήθελα να μου αρέσει, βρήκα πως είναι ιδιαίτερα αποστειρωμένο και χωρίς τον χαρακτήρα που θα περίμενα.
Κλείνοντας το σεντόνι, χωρίς να έχω οδηγήσει καθόλου το 1200, προσωπικά δεν θα επέλεγα το 900 σε σχέση με το 1200 για τους εξής δύο λόγους:
1. Του λείπει το διπλό αναλογικό καντράν (και δεν μπαίνει μετά)
2. Του λείπει η 6η που δεν την χρειάζεται (αλλά όπως και το 1 είναι δικά μου ψυχολογικά)
PSHLOUKOS
24/07/2025, 09:34
Είχα οδηγήσει το Street Twin 900 πριν περίπου ένα χρόνο, όσο είχα ακόμα το 765.
Ήθελα να δοκιμάσω το 1200, αλλά αφού δεν υπήρχε πήγα μαι βόλτα το 900.
Η αρχική σκέψη ήταν να κατέβω τη Συγγρού και να βγω στην παραλιακή.
Ωστόσο στα πρώτα κιόλας μέτρα και κατεβαίνοντας τη Συγγρού καταλαβαίνεις πως δεν έχεις τίποτα να διαπιστώσεις σε αυτή τη διαδρομή για το μηχανάκι.
Οπότε ανέβηκα ξανά τη Συγγρού και το έβαλα στο κέντρο, περνώντας από Σύνταγμα, μπήκα Εξάρχεια, ανέβηκα Λυκαβηττό και από εκεί έπεσα στο Κολωνάκι για να καταλήξω και πάλι στην Καλλιρόης για να το αφήσω.
Ο κινητήρας είναι απίστευτα ελαστικός και ροπάτος με αποτέλεσμα να μην σε ενδιαφέρει τι ταχύτητα έχεις στο κιβώτιο.
Το σύνολο κρύβει το βάρος του και οι αναρτήσεις που διαβάζω πως πολλοί αντικαθιστούν δεν με προβλημάτισαν καθόλου με έναν αναβάτη σε λακκούβες και ανωμαλίες του δρόμου.
Βέβαια η εμπειρία μου είναι εξαιρετικά μικρή, οπότε είχα να συγκρίνω μόνο με το Street Triple 765 και το Trident 660. Ίσως λόγω των ελαστικών του που είναι πιο πολύ σα μπαλόνια μου φάνηκε πιο άνετο και από τα δύο.
Τέλος για τον φίλο που γράφει για το V7, στα καπάκια οδήγησα και αυτό, αλλά ενώ όπως έχω γράψει ήθελα να μου αρέσει, βρήκα πως είναι ιδιαίτερα αποστειρωμένο και χωρίς τον χαρακτήρα που θα περίμενα.
Κλείνοντας το σεντόνι, χωρίς να έχω οδηγήσει καθόλου το 1200, προσωπικά δεν θα επέλεγα το 900 σε σχέση με το 1200 για τους εξής δύο λόγους:
1. Του λείπει το διπλό αναλογικό καντράν (και δεν μπαίνει μετά)
2. Του λείπει η 6η που δεν την χρειάζεται (αλλά όπως και το 1 είναι δικά μου ψυχολογικά)
Φίλε μου λυπάμαι αν σε στεναχωρήσω αλλά.....
463845
Απο το speed twin 1200 του 2025......
To μόνο που με ανησυχεί θεωρητικά στο 1200 είναι η παραπάνω ζέστη που θα βγάζει λόγω των παραπάνω κυβικών. θα το διαπιστώσω βέβαια και στο test ride.
Και επειδή γενικά δεν ειμαι της ταχύτητας και του ταξιδιού αλλά του μπραπ μπρούπ δεν νομίζω οτι θα μου λείψει η 6η..
Φίλε μου λυπάμαι αν σε στεναχωρήσω αλλά.....
463845
Απο το speed twin 1200 του 2025......
To μόνο που με ανησυχεί θεωρητικά στο 1200 είναι η παραπάνω ζέστη που θα βγάζει λόγω των παραπάνω κυβικών. θα το διαπιστώσω βέβαια και στο test ride.
Και επειδή γενικά δεν ειμαι της ταχύτητας και του ταξιδιού αλλά του μπραπ μπρούπ δεν νομίζω οτι θα μου λείψει η 6η..
Ένα μέλος εδώ, ο Viking που μένει μόνιμα Λουξεμβούργο και έχει το 1200 έχει αναφέρει ότι όντως το μοτέρ βγάζει απίστευτη ζέστη που στο Λουξεμβούργο τον χειμώνα είναι καλοδεχούμενο και το καλοκαίρι κάπως ανεκτό. Για Ελλάδα, είπε, με τις θερμοκρασίες που επικρατούν, απλά ΔΕΝ παλεύεται.....
Είναι ένας από τους λόγους που απέρριψα τελικά το 900 που είχα στόχο....
PSHLOUKOS
24/07/2025, 10:13
Ένα μέλος εδώ, ο Viking που μένει μόνιμα Λουξεμβούργο και έχει το 1200 έχει αναφέρει ότι όντως το μοτέρ βγάζει απίστευτη ζέστη που στο Λουξεμβούργο τον χειμώνα είναι καλοδεχούμενο και το καλοκαίρι κάπως ανεκτό. Για Ελλάδα, είπε, με τις θερμοκρασίες που επικρατούν, απλά ΔΕΝ παλεύεται.....
Είναι ένας από τους λόγους που απέρριψα τελικά το 900 που είχα στόχο....
Το οδήγησες όμως? Εγώ που το έβαλα κέντρο ενω έβραζε ο τόπος δεν είχα κάποιο παράπονο. Βέβαια το είχα μόνο για μισή ώρα, δε ξέρω απο εκεί και πέρα τι θα γινόταν.
Έχω ακούσει επίσης οτι για να περνάνε τις προδιαγραφές ρύπων Euro κλπ τα βάζουν φτωχά τα μίγματα το οποίο οδηγεί σε αυξημένες θερμοκρασίες. Εφόσον κάνεις και μια χαρτογράφηση της προκοπής θα βελτιωθεί κατα πολύ το θέμα της ζέστης.
Τα λέω με μια επιφύλαξη επειδή είναι ενημέρωση απο καφενείο και ράδιο αρβύλα.
Το οδήγησες όμως? Εγώ που το έβαλα κέντρο ενω έβραζε ο τόπος δεν είχα κάποιο παράπονο. Βέβαια το είχα μόνο για μισή ώρα, δε ξέρω απο εκεί και πέρα τι θα γινόταν.
Έχω ακούσει επίσης οτι για να περνάνε τις προδιαγραφές ρύπων Euro κλπ τα βάζουν φτωχά τα μίγματα το οποίο οδηγεί σε αυξημένες θερμοκρασίες. Εφόσον κάνεις και μια χαρτογράφηση της προκοπής θα βελτιωθεί κατα πολύ το θέμα της ζέστης.
Τα λέω με μια επιφύλαξη επειδή είναι ενημέρωση απο καφενείο και ράδιο αρβύλα.
Η αλήθεια είναι πως όχι, ένας ακόμα λόγος απόρριψης του ήταν το VFM το οποίο θεώρησα δυσανάλογα υψηλό και δεν το έφτανα κιόλας, με την καμία :D
όπως είχα αναφέρει στο παρελθόν εδώ μέσα, δεν θέλω (πλέον) να χρωστάω σε καμία κουφάλα τράπεζα.....
Πήρα το Z650 κασέρι και μείνανε και για σουβλάκια και βενζίνες που λέει ο λόγος, (αξεσουάρ)
PSHLOUKOS
24/07/2025, 11:12
Η αλήθεια είναι πως όχι, ένας ακόμα λόγος απόρριψης του ήταν το VFM το οποίο θεώρησα δυσανάλογα υψηλό και δεν το έφτανα κιόλας, με την καμία :D
όπως είχα αναφέρει στο παρελθόν εδώ μέσα, δεν θέλω (πλέον) να χρωστάω σε καμία κουφάλα τράπεζα.....
Πήρα το Z650 κασέρι και μείνανε και για σουβλάκια και βενζίνες που λέει ο λόγος, (αξεσουάρ)
Και στα δικά μας :D
motojojo
24/07/2025, 11:14
Θα έλεγα το μισάωρο είναι οριακό πριν αρχίσεις να νοιώθεις τη ζέστη, με τις τωρινες συνθήκες.
πυξιδας990
24/07/2025, 11:34
το 900αρι το ειχα σαν suport στην 10η διοργανωση που κανουμε στο λεωνιδιο και εκεινη τη μερα εκανα κανα 400αρι χλμ,μαλιστα διπλος...για τους επαρχιακους ειναι οτι πρεπει με τη ροπη εκει που τη βγαζει και μαλιστα στο γυρισμο που πιεστηκε δεν εδειξε σημεια κοπωσης το φρενο στις κατηφορικες φουρκετες.
Σπαμαρω λιγο το θεμα και στη φετινη διοργανωση ειχα το 400αρι της εταιριας και σε συγκριση με το 900,ειχε σαφεστατα το μικρο πιο παιχνιδιαρικο χαρακτηρα,εστριβε πολυ πιο γρηγορα κτλπ.ΤΟ 900 ηταν σαφως πιο ανωτερο σε ανοικτα κομματια και σε ταχυτητες πανω απ 110,αλλα εκει πιθανοτατα το 1200 να ειναι ακομα καλυτερο.
οβερολ η triumph εχει φτιαξει μια σειρα που πρωτον ειναι κουκλες,δευτερον μπορει να ταιριαξει ο καθενας και τριτον σαν σχεδιο να αντεχει στο χρονο.Μοναδικη ενσταση για μενα ειναι,οτι το 900αρι επρεπε να εχει 17αρα μπροστα,οπως ο βενιαμιν και ο μεγαλος
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.