PDA

View Full Version : Αγορα Super Motard τι να επιλεξω;



Σελίδες : 1 [2]

Bob_o_mastoras
01/03/2019, 15:11
ΧΤ 600:D

ΧT οχι διοτι θελουμε πλαισιο, αναρτησεις και γεωμετρια πιο αξιοπρεπη για σβελτη οδηγηση αλλα ενα TT600R ελαφρως πειραγμενο να κατεβαζει 42 με 45 αλογα στον τροχο θα ηταν μια καλη επιλογη. Προσοχη στη μανιβελα ομως! :cry:

ΤάκηςΜπ
01/03/2019, 15:30
ΧT οχι διοτι θελουμε πλαισιο, αναρτησεις και γεωμετρια πιο αξιοπρεπη για σβελτη οδηγηση αλλα ενα TT600R ελαφρως πειραγμενο να κατεβαζει 42 με 45 αλογα στον τροχο θα ηταν μια καλη επιλογη. Προσοχη στη μανιβελα ομως! :cry:

Προσωπικά θεωρώ το μοτέρ του xt άψογο και σε συνδιασμό με το βάρος του tt η όλη φάση γίνεται ονειρική.Αλλά όταν δεν έχεις ζήσει με μανιβέλα δύσκολα την επιλέγεις,ειδικά για daily μηχανάκι.

Bob_o_mastoras
01/03/2019, 15:42
Ναι, ο λογος που δεν ξαναπαιρνω ΤΤR ειναι η μανιβελα, δεν βολευει καθολου για καθε μερα στην πολη.

Παντως, εγω, ψαχνομαι τωρα και θελω ενα μηχανακι που να κανει τα εξης:
Να με διακτινιζει απο φαναρι σε φαναρι.
Να χωραει παντου στο μποτιλιαρισμα και να κανει ευκολα διηθησεις.
Να ειναι κατω απο 800cc.
Nα εχει max 2 κυλινδρους.
Να εχει οσο το δυνατον ορθια θεση οδηγησης και φαρδυ τιμονι.
Να ειναι ελαφρυ.
Να μην ειναι καθαροαιμο enduro.
Nα εχει λογικα διαστηματα σερβις.
Να ειναι αξιοπιστο.
Να μην ειναι στοχος κλεφτων.
Να εχει σχετικα ανετη σελα για 2..:look:
Να κοστιζει εως 3000€.

Υπαρχει?

ΤάκηςΜπ
01/03/2019, 15:47
Ναι, ο λογος που δεν ξαναπαιρνω ΤΤR ειναι η μανιβελα, δεν βολευει καθολου για καθε μερα στην πολη.

Παντως, εγω, ψαχνομαι τωρα και θελω ενα μηχανακι που να κανει τα εξης:
Να με διακτινιζει απο φαναρι σε φαναρι.
Να χωραει παντου στο μποτιλιαρισμα και να κανει ευκολα διηθησεις.
Να ειναι κατω απο 800cc.
Nα εχει max 2 κυλινδρους.
Να εχει οσο το δυνατον ορθια θεση οδηγησης και φαρδυ τιμονι.
Να ειναι ελαφρυ.
Να μην ειναι καθαροαιμο enduro.
Nα εχει λογικα διαστηματα σερβις.
Να ειναι αξιοπιστο.
Να μην ειναι στοχος κλεφτων.
Να εχει σχετικα ανετη σελα για 2..:look:

Υπαρχει?

είναι ένα μηχανάκι που έβγαζε η yamaha παλιά,tt600r το λένε,νομίζω σε καλύπτει :lol:

basilis_k6
01/03/2019, 15:58
Ναι, ο λογος που δεν ξαναπαιρνω ΤΤR ειναι η μανιβελα, δεν βολευει καθολου για καθε μερα στην πολη.

Παντως, εγω, ψαχνομαι τωρα και θελω ενα μηχανακι που να κανει τα εξης:
Να με διακτινιζει απο φαναρι σε φαναρι.
Να χωραει παντου στο μποτιλιαρισμα και να κανει ευκολα διηθησεις.
Να ειναι κατω απο 800cc.
Nα εχει max 2 κυλινδρους.
Να εχει οσο το δυνατον ορθια θεση οδηγησης και φαρδυ τιμονι.
Να ειναι ελαφρυ.
Να μην ειναι καθαροαιμο enduro.
Nα εχει λογικα διαστηματα σερβις.
Να ειναι αξιοπιστο.
Να μην ειναι στοχος κλεφτων.
Να εχει σχετικα ανετη σελα για 2..:look:
Να κοστιζει εως 3000€.

Υπαρχει?

οχι. απλα πραγματα

Nostradamus
01/03/2019, 16:18
Το ειχα το ΚΤΜ για καποιο διαστημα.. Μια χαρα ηταν και ειχε πολυ πλακα.. Αλλα νομιζω δεν θα το επαιρνα ξανα..

Ειδα πριν λιγο καιρο εδω που ειμαι, ενα απο αυτα..

https://www.husqvarna-motorcycles.com/gb/supermoto/701-supermoto/

ΕΙναι απλα τουμπανο !!

Πρεπει να πηγαινει τον κ@λο του.. Ο ιδιοκτητης πιτσιρικας που το ειχε (και δουλευει μεσα στο συνεργειο του τοπικου dealer) ελεγε οτι ακομη το παλευει να βρει τα μετρα του με την δυναμη που εχει.

basilis_k6
01/03/2019, 16:40
Το ειχα το ΚΤΜ για καποιο διαστημα.. Μια χαρα ηταν και ειχε πολυ πλακα.. Αλλα νομιζω δεν θα το επαιρνα ξανα..

Ειδα πριν λιγο καιρο εδω που ειμαι, ενα απο αυτα..

https://www.husqvarna-motorcycles.com/gb/supermoto/701-supermoto/

ΕΙναι απλα τουμπανο !!

Πρεπει να πηγαινει τον κ@λο του.. Ο ιδιοκτητης πιτσιρικας που το ειχε (και δουλευει μεσα στο συνεργειο του τοπικου dealer) ελεγε οτι ακομη το παλευει να βρει τα μετρα του με την δυναμη που εχει.

και μένα μου αρεσει αλλα -οπως εχω ξαναγραψει- δεν θα έπερνα ξανα μεγάλο sm. χάνει ολη την ουσια του sm λογω κυβικων. Δουλευει καλα σε ευθειες (ανουσιο) και σε πιστα οποτε και αν πας. ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΛΛΟΥ. Τα 450 πανε πολύ καλυτερα παντου. Το προβλημα τους ειναι το χτύπημα του μεγάλου μονοκύλινδρου. αν ηταν 2κ θα ηταν αλλιως αλλα δεν ειναι. Η λειτουργια τους ειναι τοσο 0/1 που σπάει νεύρα και δινουν την ψευδαίσθηση οτι πανε καλα ενω απλα σε κουράζουν και δεν πας γρηγορα ουτε διασκεδαζεις. Παλευεις να ελεγξεις το χαζο γκάζι τους.

Bob_o_mastoras
01/03/2019, 16:52
Εγω παντως πιστευω το εχω βρει και απλα ρωτησα για να δω αποψεις. Δεν μιλαω για sm. Κατι οπως αυτο που περιγραφω.
mt-03 660. Τι λετε?
Ενταξει, θα μπορουσε να ειναι πιο ελαφρυ, αλλα απο την αλλη ειναι αρκετα χαμηλο, οποτε μια ή αλλη σχεδον. Επισης και λιγο ακομα γκαζι δεν θα με πειραζε για πεταγματα, αλλα μπορω να το κοντυνω μιας και το θελω μονο για πολη και με ενδιαφερει μονο η επιταχυνση απο τα 0 στα 80 και οχι τελικες και ταξιδι κλπ.

ΤάκηςΜπ
01/03/2019, 16:59
και μένα μου αρεσει αλλα -οπως εχω ξαναγραψει- δεν θα έπερνα ξανα μεγάλο sm. χάνει ολη την ουσια του sm λογω κυβικων. Δουλευει καλα σε ευθειες (ανουσιο) και σε πιστα οποτε και αν πας. ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΛΛΟΥ. Τα 450 πανε πολύ καλυτερα παντου. Το προβλημα τους ειναι το χτύπημα του μεγάλου μονοκύλινδρου. αν ηταν 2κ θα ηταν αλλιως αλλα δεν ειναι. Η λειτουργια τους ειναι τοσο 0/1 που σπάει νεύρα και δινουν την ψευδαίσθηση οτι πανε καλα ενω απλα σε κουράζουν και δεν πας γρηγορα ουτε διασκεδαζεις. Παλευεις να ελεγξεις το χαζο γκάζι τους.

+100000 σε αυτό,είναι ένα ανούσιο ημίμετρο,ούτε ελαφρύ είναι,ούτε μια νορμάλ τελική έχει...Χίλιες φορές ένα 250άρι exc πχ παρά το 701/690,όσο κι αν τα συμπαθώ γι'αυτό που είναι.


Εγω παντως πιστευω το εχω βρει και απλα ρωτησα για να δω αποψεις. Δεν μιλαω για sm. Κατι οπως αυτο που περιγραφω.
mt-03 660. Τι λετε?
Ενταξει, θα μπορουσε να ειναι πιο ελαφρυ, αλλα απο την αλλη ειναι αρκετα χαμηλο, οποτε μια ή αλλη σχεδον. Επισης και λιγο ακομα γκαζι δεν θα με πειραζε για πεταγματα, αλλα μπορω να το κοντυνω μιας και το θελω μονο για πολη και με ενδιαφερει μονο η επιταχυνση απο τα 0 στα 80 και οχι τελικες και ταξιδι κλπ.

Χίλιες φορές xt660x.Δεν βλέπεται imho το παλιό mt03,αν και θεωρητικά είναι ένα άψογο middle weight γυμνό,εγώ θα το πλησίαζα καν.

BLiTzER
01/03/2019, 17:01
Από τη στιγμή που υπάρχει το 07, το 03 (660) δεν κάνει ούτε για σκραπ.

ΤάκηςΜπ
01/03/2019, 17:04
Από τη στιγμή που υπάρχει το 07, το 03 (660) δεν κάνει ούτε για σκραπ.

Συγκρίνεις ανόμοια μηχανάκια.Μέχρι 3κ είπε ο φίλος παραπάνω.

Bob_o_mastoras
01/03/2019, 17:16
Από τη στιγμή που υπάρχει το 07, το 03 (660) δεν κάνει ούτε για σκραπ.

Καταλαβαινω το σκεπτικο σου αλλα πρωτον θελω κατι με ταβανι 3 χιλιαρικα και δευτερον το mt-03 ηταν τερμα αντι-εμπορικο οποτε δεν αποτελει στοχο κλοπης. Τουλαχιστο οχι οσο το 07 ή τα ΧΤ 660.

basilis_k6
01/03/2019, 17:18
λοιπον bob μάστουρα.... σκέφτηκα ένα μηχανάκι φοβερο που δεν ξερω αν ειναι αξιόπιστο. Μονο αυτο το προβλημα έχει κατα τα άλλα κάνει ακριβως οτι θες. Μονο μην σοκαριστείς οταν το διαβάσεις ε?






g650xmoto
:a014:

BLiTzER
01/03/2019, 17:22
Με 4 χιλιάρικα βρίσκεις 07. Αξίζει εύκολα τα 1000€ παραπάνω, αν είναι κάτι που θα κρατήσεις. Δεν υπάρχει καν σύγκριση. Αν είσαι αυστηρά έως 3, μόνο σε ευρωπαϊκό θα βρεις οδηγική απόλαυση. Ή στο drz.

Tycho Moon
01/03/2019, 17:30
Εγω παντως πιστευω το εχω βρει και απλα ρωτησα για να δω αποψεις. Δεν μιλαω για sm. Κατι οπως αυτο που περιγραφω.
mt-03 660. Τι λετε?
Ενταξει, θα μπορουσε να ειναι πιο ελαφρυ, αλλα απο την αλλη ειναι αρκετα χαμηλο, οποτε μια ή αλλη σχεδον. Επισης και λιγο ακομα γκαζι δεν θα με πειραζε για πεταγματα, αλλα μπορω να το κοντυνω μιας και το θελω μονο για πολη και με ενδιαφερει μονο η επιταχυνση απο τα 0 στα 80 και οχι τελικες και ταξιδι κλπ.

PEGASO STRADA FACTORY

Πιο μαζεμένο από το ΜΤ και νομίζω ελαφρύτερο και πιο χαμηλό. Το έχω οδηγήσει και μου άρεσε πολύ. Για το ΜΤ03 δεν έχω γνώμη.

ΤάκηςΜπ
01/03/2019, 17:37
g650xmoto
:a014:

έχω πάει μερικές μοτοβόλτες σε κοινή παρέα με ένα παιδί που είχε τέτοιο,έσκιζε το μηχανάκι +100000

n0la
01/03/2019, 19:58
+100000 σε αυτό,είναι ένα ανούσιο ημίμετρο,ούτε ελαφρύ είναι,ούτε μια νορμάλ τελική έχει...Χίλιες φορές ένα 250άρι exc πχ παρά το 701/690,όσο κι αν τα συμπαθώ γι'αυτό που είναι.



Χίλιες φορές xt660x.Δεν βλέπεται imho το παλιό mt03,αν και θεωρητικά είναι ένα άψογο middle weight γυμνό,εγώ θα το πλησίαζα καν.

Με πληγώνεις :(

404173

Έχει φάει μπόλικο compress η φωτό

ΤάκηςΜπ
01/03/2019, 20:14
Με πληγώνεις :(

404173

Έχει φάει μπόλικο compress η φωτό

Αν αρέσει σε εσένα εμένα δεν μου πέφτει λόγος. Άλλωστε είναι γνωστό ότι η πιο όμορφη μοτοσυκλέτα είναι η δική μας.

Bob_o_mastoras
02/03/2019, 11:11
Με 4 χιλιάρικα βρίσκεις 07. Αξίζει εύκολα τα 1000€ παραπάνω, αν είναι κάτι που θα κρατήσεις. Δεν υπάρχει καν σύγκριση. Αν είσαι αυστηρά έως 3, μόνο σε ευρωπαϊκό θα βρεις οδηγική απόλαυση. Ή στο drz.

Μα δεν θελω οδηγικη απολαυση. :p Μονο να με πεταει γρηγορα απο φαναρι σε φαναρι. Αντε μη παρω σφουχτερ να το παιζω και κυριλε! :smokin:
Στο drz αν ανεβασω δευτερο ατομο στη σελα δεν νομιζω να μου ξαναμιλησει οποτε δυστυχως οχι.


λοιπον bob μάστουρα.... σκέφτηκα ένα μηχανάκι φοβερο που δεν ξερω αν ειναι αξιόπιστο. Μονο αυτο το προβλημα έχει κατα τα άλλα κάνει ακριβως οτι θες. Μονο μην σοκαριστείς οταν το διαβάσεις ε?






g650xmoto
:a014:

:faint:

νεοσσός
02/03/2019, 11:26
έχω πάει μερικές μοτοβόλτες σε κοινή παρέα με ένα παιδί που είχε τέτοιο,έσκιζε το μηχανάκι +100000
Μου αρέσει πολύ αυτό. Το βλέπω κάποια πρωινά στο δρόμο, είναι το στυλ των οδηγών του τέτοιο που εντυπωσιάζει.


Ποια είναι η γνώμη σας για το Aprilia RX50;

Bob_o_mastoras
02/03/2019, 11:50
Eχω κανει αρκετες βολτες με το παλιο αδερφακι του το Gillera. E, 50αρι.. Γκαζι παπιου. Για να παρει τα ποδια του πρεπει να το δουλευεις πολυ ψηλα και εκει εχει φουλ κραδασμους υψησυχνους που μεταφερονται και στη σελα και στα μαρσπιε και στο τιμονι και κουραζει πολυ. Δυνατο πλαισιο παντως που αντεχει κοπανημα στα χωματα.
Μονο για να το παρεις enduro στο παιδι σου να μαθει να οδηγαει κανει.

Filologosktm
04/03/2019, 14:05
Καλησπέρα. Μακριά μακριά από το 640 θα σε αφήνει κάθε τρεις και λίγο για ότι μαλάκια μπορείς να φανταστείς. Και δεν μιλάω για μηχανολογικά. Το smc 690 είναι κορυφή αν έχεις τα φράγκα παρτο με κλειστά μάτια. Αλλιώς Ιάπωνα δαγκωτό. Ειδικά το xtx.αυτα.απλα μακριά από 640.οτι λένε για αυτό ισχύει. Και ας αφήσουν τις παπαριες περί συντήρησης. Ευτυχώς το ξεφορτωθηκα. Τ μπόμπα συμπλέκτη διαρροή, τι κομπλερ μιζας τι μπερδευε το κωλοκαρμπιρατερ τι καρβουνακια μίζας επειδή η μίζα γαμιοτανε. Νερά στο ντεπόζιτο από το σκατοκαπακο π είχε. Να σε αφήνει κάθε τρεις και λίγο. Πίστεψε με δεν το θες. Γκαζι έχει είναι καυλακι γενικά. Αλλά ότι χειρότερο σε θέμα αξιοπιστίας. Το 640 πάντα. Μακριά

ΤάκηςΜπ
04/03/2019, 15:14
Καλησπέρα. Μακριά μακριά από το 640 θα σε αφήνει κάθε τρεις και λίγο για ότι μαλάκια μπορείς να φανταστείς. Και δεν μιλάω για μηχανολογικά. Το smc 690 είναι κορυφή αν έχεις τα φράγκα παρτο με κλειστά μάτια. Αλλιώς Ιάπωνα δαγκωτό. Ειδικά το xtx.αυτα.απλα μακριά από 640.οτι λένε για αυτό ισχύει. Και ας αφήσουν τις παπαριες περί συντήρησης. Ευτυχώς το ξεφορτωθηκα. Τ μπόμπα συμπλέκτη διαρροή, τι κομπλερ μιζας τι μπερδευε το κωλοκαρμπιρατερ τι καρβουνακια μίζας επειδή η μίζα γαμιοτανε. Νερά στο ντεπόζιτο από το σκατοκαπακο π είχε. Να σε αφήνει κάθε τρεις και λίγο. Πίστεψε με δεν το θες. Γκαζι έχει είναι καυλακι γενικά. Αλλά ότι χειρότερο σε θέμα αξιοπιστίας. Το 640 πάντα. Μακριά

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Φαίνεται ότι δεν σε έχει πονέσει καθόλου, το έχεις ξεπεράσει

BLiTzER
04/03/2019, 15:15
Καλησπέρα. Μακριά μακριά από το 640 θα σε αφήνει κάθε τρεις και λίγο για ότι μαλάκια μπορείς να φανταστείς. Και δεν μιλάω για μηχανολογικά. Το smc 690 είναι κορυφή αν έχεις τα φράγκα παρτο με κλειστά μάτια. Αλλιώς Ιάπωνα δαγκωτό. Ειδικά το xtx.

Σταμάτησα να διαβάζω κάπου εδώ.

Filologosktm
05/03/2019, 02:46
Το xtx είναι μέση λύση για τα 4 χιλιάρικα. Μια χαρά πάει και δεν ζητάει τίποτα. Εκτός αν θες να είσαι κάθε Τετάρτη μάστορα. Κυριολεκτικά. Αν και εμένα σχεδόν πάντα με άφηνε πσκ και εμενα και χωρίς όχημα κάνα διήμερο. Μακριά από τον 640 χάρο δράκο. Πήρα ένα r6 και ηρέμησα. Πάντως ειλικρινά η xtx η το smc 690 το οποιο ΔΕΝ έχει καμία σχέση με το 640 καθώς είναι 100 επίπεδα ανώτερο σε όλους τους τομείς και φυσικά και στην αξιοπιστια

Filologosktm
05/03/2019, 02:49
Ειδικά όταν έχεις βγει από τον μάστορα μετά από αλλαγή στο κάτω μπόμπα κι για διαρροή υγρων συμπλέκτη έχεις δώσει 120 ευρώ και μένεις από καρβουνακια μιζας. Γαμω τα κτμ. Δεν ξεπερνιέται φίλε μου χαχαχα. Αλλά ξέχασα είναι θέμα συντήρησης οπως κάποιοι κομπλεξικοί επιμένουν να λενε

BLiTzER
05/03/2019, 03:59
Το xtx είναι μέση λύση για τα 4 χιλιάρικα. Μια χαρά πάει και δεν ζητάει τίποτα. Εκτός αν θες να είσαι κάθε Τετάρτη μάστορα. Κυριολεκτικά. Αν και εμένα σχεδόν πάντα με άφηνε πσκ και εμενα και χωρίς όχημα κάνα διήμερο. Μακριά από τον 640 χάρο δράκο. Πήρα ένα r6 και ηρέμησα. Πάντως ειλικρινά η xtx η το smc 690 το οποιο ΔΕΝ έχει καμία σχέση με το 640 καθώς είναι 100 επίπεδα ανώτερο σε όλους τους τομείς και φυσικά και στην αξιοπιστια

Γελάω λίγο, γιατί είχα ένα 640 (SM) και, ενώ δε μου είχε βγάλει το παραμικρό πρόβλημα, το πούλησα πριν καν κλείσει 6μηνο, γιατί κάθε πρωί είχα την αγωνία αν θα δουλέψει. :lol: :lol: Το 690 είναι σαφώς ανώτερο σαν σύνολο, αλλά θα μου επιτρέψεις να πω ότι την ωμή motard αίσθηση του 640 δεν την πλησιάζει (είχα και 690 Duke για 3 χρόνια σχεδόν). Ωστόσο είναι από τα καλύτερα μηχανάκια που έχω οδηγήσει ποτέ (το 690 ε).

ΤάκηςΜπ
05/03/2019, 09:26
404258

Bob_o_mastoras
05/03/2019, 12:32
Tωρα θα θεσω επιχειρημα του τυπου "ο θειος του μπατζανακη ενος φιλου μου" αλλα ειναι αληθεια πως ξερω 3 ατομα με παλια 640 οι οποιοι πλην των γνωστων προβληματων με τις διαφορες τρομπες δεν αντιμετωπισαν κατι αλλο σοβαρο. Ο ενας μαλιστα εχει γυρισει ολη τη νοτια Ελλαδα και τα νησια με ενα τετοιο σε enduro, εχει φαει αλατι το μηχανακι που εχει γινει παστο.

Δεν υπερασπιζομαι τα ΚΤΜ, ισα ισα, απλα θεωρω πως αν ξερεις τι παιρνεις και πως να το χειριστεις απο αποψη συντηρησης, χρησης κλπ πιθανοτατα θα το ευχαριστηθεις το μηχανακι. Εξισου πιθανον βεβαια και να βαρεσει κανα ρουλεμαν στροφαλου και να τραβας τα μαλια σου.. :lol:


Εγω παντως λεω να παρω ενα SH 300! :smokin:
:a014:

BLiTzER
05/03/2019, 17:19
Τα παλιά 640 ράγιζαν κεφαλές και σβηστά. Στα επόμενα μοτέρ, διορθώθηκε το θέμα.

Bob_o_mastoras
05/03/2019, 17:23
Ναι, για high flow μιλαμε παντα, τα προηγουμενα, τα μαυρα, ηταν τρολιά.

Lamnian
06/03/2019, 13:13
Τα παλιά 640 ράγιζαν κεφαλές και σβηστά. Στα επόμενα μοτέρ, διορθώθηκε το θέμα.

Προσωπικά , είχα 640 του 1998 . Το πήρα μεταχειρισμένο με 9000χλ και το πούλησα με 72000 χλμ. Χρήση πόλη , εκδρομική , δικάβαλο , λίγες εντουράδες και ουδέποτε παρουσίασε κάποιο πρόβλημα σε κεφαλή . Κάποια στιγμή άκουσα περίεργο θόρυβο στην κεφαλή , ήταν το ένα ρουλεμάν των εκκεντροφόρων , το άλλαξα και τέλος . Καμία άλλη ζημιά . Ισως τυχερός , ίσως σωστή συντήρηση και χρήση :beer:

Filologosktm
06/03/2019, 18:11
Ότι λένε για αυτούς τους δράκους ισχύει. Και μόνο αν έχεις θα καταλαβεις

kouremenos
16/03/2019, 15:54
Διάβασα όλο το θρεντ , επειδή ενδιαφέρομαι για σούπερ μοτό , απλά σκέφτομαι ,ότι περνάω κάθε μέρα από εθνική οδό σύνολο 30χλμ να κοιτούσα και κάποιο δικυλινδρο από 500 κυβ...
Είχα αρκετά μηχανακια πριν από κτμ,r1,κτλ αλλά ποτέ δικυλινδρο και σκέφτηκα το trx 850 ΑΝ είναι καλοσυντηρημενο αξίζει ,τα φράγκα είναι πολύ λίγα ,γι'αυτό κοιτώ τέτοια μηχανάκια απλά να στρίβουν και λιγουλακι για καμιά Σουνιαδα ή Επιδαυριαδα κτλ... .καμιά ιδέα - πρόταση;

BLiTzER
16/03/2019, 16:13
[...]σκέφτηκα το trx 850[...]

Γκούγκλαρα για να δω τι είναι αυτό. :lol:

30 χλμ την ημέρα, δηλαδή 15+15; Αστείος αριθμός για να μην προτιμήσεις μονοκύλινδρο. Εκτός αν υπάρχουν κι άλλοι λόγοι.

katsar
16/03/2019, 16:26
Ωραίο το TRX ,κινητήρας Tdm 850 με μικρές αλλαγές στο λίγο πιο σπορ,βρίσκεις ανταλακτικά αν και γενικά σπάνιο μοντέλο.Κινητήρας αρκετά απολαυστικός,2κίλυνδρο 10βάλβιδο που δουλεύει σχεδόν σαν V2,crossplane πριν τα crossplane .Σε αναρτήσεις φρένα πάσχει εκ γενετής ,φαντάσου ένα με την ηλικία του.
Αν και το σκεφτείς καλό έλεγχο,στέγνωναν από λάδι για πλάκα αυτά.Γενικά βρίσκω λόγο αγοράς του μόνο αν σου αρέσει τόσο πολύ αλλιώς κοίτα και sutzuki sv100,μοιάζει.

billy84
16/03/2019, 16:34
Διάβασα όλο το θρεντ , επειδή ενδιαφέρομαι για σούπερ μοτό , απλά σκέφτομαι ,ότι περνάω κάθε μέρα από εθνική οδό σύνολο 30χλμ να κοιτούσα και κάποιο δικυλινδρο από 500 κυβ...
Είχα αρκετά μηχανακια πριν από κτμ,r1,κτλ αλλά ποτέ δικυλινδρο και σκέφτηκα το trx 850 ΑΝ είναι καλοσυντηρημενο αξίζει ,τα φράγκα είναι πολύ λίγα ,γι'αυτό κοιτώ τέτοια μηχανάκια απλά να στρίβουν και λιγουλακι για καμιά Σουνιαδα ή Επιδαυριαδα κτλ... .καμιά ιδέα - πρόταση;


Οπως και ο Blitzer αγνοούσα πλήρως την ύπαρξή του!:lol:

μοτερ TDM 200 κιλά γεμάτο(δυσκολο αλλά οκ).17άρες ζάντες που σου δίνουν τη δυνατότητα να παίξεις με σοβαρά λάστιχα.Είναι ουσιαστικά μια streetάδικη έκδοση του TDM.Δεν έχω ιδέα σε τι τιμή το βρίσκεις αλλά 2 πράγματα είναι βέβαια

1)Το πήρες και το παντρεύτηκες.Αντιεμπορικό μοντέλο.

2)Πιθανότατα θα δυσκολευτείς σε ανταλλακτικά.Οχι μοτερ αλλά σε πλαστικά κλπ(χτύπα ξύλο σε μια τουμπα κλπ)


Το συγκεκριμένο μηχανάκι βέβαια είναι τελείως off topic .Καλύτερα να ανοιξεις ένα νέο θέμα για αυτό.

rock n rolla
17/03/2019, 07:17
Μονο στην Ελλαδα τα LC4 ηταν αναξιοπιστα. Ποσοι μαστορες ξερουν αραγε τη σωστη αλλαγη λαδιων σε ενα LC4? Το μηχανακι δεν εφταιγε. Μαστορες και ιδιοκτητες εφταιγαν ΠΑΝΤΑ. (εξαιρεση το θεματακι με τις κεφαλες)

kouremenos
17/03/2019, 15:53
Τα γνώριζα τα μειονεκτήματα του τρχ, ευχαριστώ για τις απαντησεις,απλά είναι απωθημένο από πολύ παλιά , Γιαπωνέζα Ντουκατι την λέγαμε ,...
Τα χλμ τα έκανα με ένα 640 duke τα καθημερινά ,είχα πάθει αυτό που είχε πάθει και ένας φίλος που γράφει πιο πάνω από το άγχος μην χαλάσει το πούλησα ,μαθημενος από τετρακύλινδρα πήρα τον Δούκα και έτρεμα από το φόβο με τους αυστριακους ήχους του μοτέρ ,,

doctoras
17/03/2019, 16:25
Μονο στην Ελλαδα τα LC4 ηταν αναξιοπιστα. Ποσοι μαστορες ξερουν αραγε τη σωστη αλλαγη λαδιων σε ενα LC4? Το μηχανακι δεν εφταιγε. Μαστορες και ιδιοκτητες εφταιγαν ΠΑΝΤΑ. (εξαιρεση το θεματακι με τις κεφαλες)
Απο περιέργεια, εχουν θεσπίσει καποια ιδιαίτερη διαδικασία οι Αυστριακοί απο το να ανοίξεις την ταπα λαδιού να πετάξεις τα παλια λάδια και μετα να ανοίξεις μια αλλη τάπα για να βάλεις τα καινούργια?

Bob_o_mastoras
17/03/2019, 18:20
Απο περιέργεια, εχουν θεσπίσει καποια ιδιαίτερη διαδικασία οι Αυστριακοί απο το να ανοίξεις την ταπα λαδιού να πετάξεις τα παλια λάδια και μετα να ανοίξεις μια αλλη τάπα για να βάλεις τα καινούργια?

Ναι, ειναι πιο περιπλοκο και θελει και μια ψιλο-εξαερωση. Εχει και ξηρο καρτερ, ουσιαστικα το μηχανακι και ψεκαζει με μπεκ το εμβολο με λαδι, οποτε δεν μπορεις να αφησεις αερα μεσα στο κυκλωμα.
Δεν ειναι κατι φοβερο, ανετα το κανεις μονος αμα σου δειξουν πως γινεται και εχεις μερικα βασικα εργαλεια αλλα θελει τη σωστη σειρα στις κινησεις. Δεν ειναι σαν το XR πχ.

giannisgr
20/03/2019, 15:28
Το xtx660 είναι τέρας αξιοπιστίας ,να κάνεις τη δουλειά σου όμορφα και οικονομικα . Το huqsvarna και το ktm είναι πιο πολεμικά και παιχνιδιάρικα με καλύτερα περιφερειακά .Αυτό είναι το σίγουρο και το γνωστό. Το θέμα είναι το τι θες.