View Full Version : Daytona velos R 125i μετά από 2000Χλμ
andreastwin
06/03/2020, 20:06
Να γινω κακος και να πω οτι αντι να δωσεις 1800 για τον κινεζο δινεις 2250 και παιρνεις το yamaha crypton S? Το οποιο εχω οδηγησει και ειναι αψογο με μια πρωτη ματια, θα δοκιμαστει και στον χρονο βεβαια.
Και νομιζω παιζει και το kawasaki athlete περιπου στα 1800, ασχημο για μενα αλλα δε παυει να ειναι kawasaki..
αν καποιος θελει μηχανακι για να κανει την δουλεια του το athlete ειναι μια χαρα, και οπως λεει ο parkaki ειναι kawasaki με 1800€.
Titans98
17/04/2020, 17:01
Καλησπέρα παιδιά έχω και εγώ ένα βέλος και στα 80 χλμ μου τρέμει το τιμόνι από τότε που το πείρα στα άλλα χλμ πάνε κομπλέ το έχει κανείς άλλος το πρόβλημα αυτό ; Πιο πολύ το κάνει όταν αφήνεις τα χέρια σου
Iaswnas1988
17/04/2020, 17:06
Αφήνεις τα χέρια σου στα 80χιλ σε παπί;;Σαν να ακούω τη μουσική απο το coffin meme να παίζει
Καλησπέρα παιδιά έχω και εγώ ένα βέλος και στα 80 χλμ μου τρέμει το τιμόνι από τότε που το πείρα στα άλλα χλμ πάνε κομπλέ το έχει κανείς άλλος το πρόβλημα αυτό ; Πιο πολύ το κάνει όταν αφήνεις τα χέρια σου
εχεις βαλιτσα πισω?
DRAKONET
17/04/2020, 19:59
οτι λεει ο μικες...
εαν εχεις πισω βαλιτσακι επηρεαζει και κουναει...εαν οχι τσεκαρε ζαντες και τα αθλια λαστιχα εαν ειναι σωστα στην πατουρα με την ζαντα
Sebastian1980
17/04/2020, 20:23
οτι λεει ο μικες...
εαν εχεις πισω βαλιτσακι επηρεαζει και κουναει...εαν οχι τσεκαρε ζαντες και τα αθλια λαστιχα εαν ειναι σωστα στην πατουρα με την ζαντα
Επίσης να προσθέσω σε αυτά που έγραψε ο DRAKONET , έλεγξε και τις πιέσεις από τα ελαστικά σου. Μήπως είναι πολυ χαμηλές και γι'αυτό κουνιέται το τιμόνι.
Πάντως να ξέρεις ότι ίσως να οφείλεται και από την ποιότητα των ελαστικών γιατί οι περισσότερες εταιρείες κάνουν οικονομία στα λάστιχα πρώτης τοποθέτησης. Πράγμα που αντιμετώπισα και εγώ όταν είχα τα Honda innova. Μετά τα άλλαξα και έβαλα τα ME 22 και σταμάτησαν τρέμουλο- χαζογλυστρηματα στις στροφές.
o_gavros
18/04/2020, 10:12
Είχα το ίδιο πρόβλημα σε κρυπτόνΧ,εμένα το έκανε στα 50χαω ταχύτητα.
Άλλαξα τη τελειωμένη από κοπανημα ζάντα και έπαψε αμέσως.
Titans98
22/04/2020, 22:18
εχεις βαλιτσα πισω? όχι φίλε μου
Titans98
22/04/2020, 22:19
εχεις βαλιτσα πισω?
οτι λεει ο μικες...
εαν εχεις πισω βαλιτσακι επηρεαζει και κουναει...εαν οχι τσεκαρε ζαντες και τα αθλια λαστιχα εαν ειναι σωστα στην πατουρα με την ζαντα
Έχω βάλει πιρελι φίλε μου
Titans98
22/04/2020, 22:20
εχεις βαλιτσα πισω?
Είχα το ίδιο πρόβλημα σε κρυπτόνΧ,εμένα το έκανε στα 50χαω ταχύτητα.
Άλλαξα τη τελειωμένη από κοπανημα ζάντα και έπαψε αμέσως.
Τι άλλαξες φίλε μου;
DRAKONET
22/04/2020, 22:49
Τι άλλαξες φίλε μου;
ζαντα αλλαξε λεει
Titans98
23/04/2020, 22:15
ζαντα αλλαξε λεει
Με 12000 χλμ να αλλάξω ζάντα δεν είναι λίγο Κάπος ;
Η ζάντα μπορεί να στραβώσει και με ένα μόνο χτύπημα στην κατάλληλη λακκούβα. Μπορεί βέβαια η δική σου να θέλει μόνο ζυγοστάθμιση.
Άλλαξε ή προστέθηκε τίποτα στο μηχανάκι πρόσφατα; (π.χ. ελαστικά, ανεμοθώρακας). Επίσης, αυτό που σχολιάζουν οι απο προηγούμενοι, μήπως κοπάνησε σε καμιά γερή λακούβα;
CuckooDestroyer
24/04/2020, 06:03
Δεν είναι κάτι το να πηγαίνει πέρα δώθε αρκει να το κάνει μόνο όταν αφήνεις τα χέρια , έχω οδηγήσει τόσα παπιά και όλα το εκαναν , μάλλον είστε πολύ ψείρες , φιλικά πάντα
Μην ανησυχείτε για μικροπραγματα , πιθανότατα κάποια βλακεία του κατασκευαστή είναι αλλά δεν βρίσκω τον λόγο να τρέχετε να βρείτε τι φταίει και να στεναχωριέστε , τώρα αν κάποιος βρει λύση και την πει οκ
Το yamaha crypton r ακόμα και να το κράταγες , αν δεν το κράταγες γερά άρχιζε να προσπαθεί να πάλλεται για να καταλάβετε τι εννοώ
Με 12000 χλμ να αλλάξω ζάντα δεν είναι λίγο Κάπος ;
Φίλε μου και εμένα έτρεμε πολύ το τιμόνι. Το πήγα για ζυγοσταθμιση αλλά σε παπί δεν γίνεται. Έβαλα αέρα στα λάστιχα και μειώθηκε πολύ. Σχεδόν καθόλου. Έχω τα δικά του δεν τα έχω αλλάξει. Έλεγξε επίσης και αν θέλει ρύθμιση η ζάντα πίσω από τους ρεγουλατορους. Επίσης μπορεί να φταίει και το λάστιχο... Όπως επίσης αν έχεις προσθέσει κάτι στο μηχανάκι και δεν είναι σωστά κατανεμημένο το βάρος...
o_gavros
24/04/2020, 21:21
εγω την ζάντα την άλλαξα γιατί μου πέθανε, όχι γιατί μου κούναγε το τιμόνι στα 50χαω.
είχε φάει ήδη μια καλή επισκευή στο μέσο περίπου της ζωής της και το φθινόπωρο που αλλάχτηκε είχε ξαναγίνει μαύρο χάλι, εσκαγε το λάστιχο συνέχεια και δεν έπαιρνε άλλο, οπότε και πήρε το πουλί.
Τιτανς98, δεν ξέρω αν η ζάντα σου είναι για πέταμα ή όχι σε μόλις 12Κ χλμ, αλλά δυστυχώς η χαμηλότερη ποιότητα υλικών είναι ίδιον της μάρκας του παπιού σου.
Εγώ έχω έντονο κραδασμό στο τιμόνι στο ρελαντι όταν είναι σταματημένο (σβηστό) και το βάζω μπρος...
Εγώ έχω έντονο κραδασμό στο τιμόνι στο ρελαντι όταν είναι σταματημένο (σβηστό) και το βάζω μπρος...
Αυτό πραγματικά δεν το κατάλαβα.....
Αυτό πραγματικά δεν το κατάλαβα..... αν βάλεις μπροστά το μηχανάκι τρέμει το τιμόνι και οι καθρέπτες πως να το πω πιο απλα
Vaios123
02/06/2020, 18:54
Μια ερώτηση, γνωρίζεται άμα μπαίνει το κοντέρ του vf125 στο velos??
CuckooDestroyer
05/06/2020, 17:05
Μια ερώτηση, γνωρίζεται άμα μπαίνει το κοντέρ του vf125 στο velos??
Κανένας δεν θα ξέρει εδώ , ρώτα τους ιδιοκτήτες στην ομάδα τους στο φβ
Vaios123
09/06/2020, 20:44
Σε ποια ομάδα;
Γειά σε όλους. Είμαι και εγώ κάτοχος daytona velos 125. Το έχω σχεδόν ένα μήνα και έχω κάνει 680 χλμ. Θα πω κάποια αρνητικά που έχω δει και θα ήθελα σας παρακαλώ την γνώμη σας. Ο ήχος του κινητήρα κάνει ένα περίεργο θόρυβο από όταν το αγόρασα. Νόμιζα ότι ήταν οι βαλβίδες. Το πήγα στον μηχανηκο που είχαν και μου είπε ότι το κάνουν όλα τα μηχανάκια και είναι από το μπεκ της βενζίνης. Ισχύει κάτι τέτοιο; επίσης τα αμορτισέρ τρίζουν ελαφρώς. Θέλει μήπως λαδομα η είναι φυσιολογικό; ευχαριστώ εκ τον προτέρων...
Καλησπέρα φίλε μου κάνει και εμένα τον ίδιο θόρυβο και μου είπαν ακριβός το ίδιο για το μπεκ.. βρήκες τελικά αν είναι κάτι ανυσυχιτικο??
Έχει βγάλει κανείς εξάτμιση?
Έχει σιγαστήρα? Αφαιρείται?
Σκεφτόμουν καμιά τρύπα μήπως μας ακούνε οι πεζοί!
Παρά είναι αθόρυβο!
Έχει βγάλει κανείς εξάτμιση?
Έχει σιγαστήρα? Αφαιρείται?
Σκεφτόμουν καμιά τρύπα μήπως μας ακούνε οι πεζοί!
Παρά είναι αθόρυβο!
Και γιατί να χαλάσεις ένα εξάρτημα και να το κάνεις ακόμα πιο ψόφιο?
Ορίστε!
https://www.skroutz.gr/c/4117/koudounia-kornes-podilatou.html?from=catspan&o=%CE%BA%CF%8C%CF%81%CE%BD%CE%B1
Καλησπέρα φίλε μου κάνει και εμένα τον ίδιο θόρυβο και μου είπαν ακριβός το ίδιο για το μπεκ.. βρήκες τελικά αν είναι κάτι ανυσυχιτικο??
Γειά και από εμένα. Όσους και αν ρώτησα από μπεκ μου είπαν. Δεν βρήκα κάτι ανησυχιτηκο για την ώρα. Το έχω τώρα σχεδόν ένα χρόνο το μηχανάκι και έχει σχεδόν 5000 χλμ...εσένα είναι καινούργιο τώρα το πήρες;;;
Ναι μόλις το έστρωσα .. θα δείξει παντός σίγουρα λειτουργεί τέλεια.. ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση
Kostasyamaha
05/08/2020, 15:51
Καλησπέρα παιδιά. Έχω και εγώ το velos r όμως το πήρα μεταχειρισμενο απο τρακαρισμα. Να σημειωσω οτι εχει κανει 6000χλμ και δεν εχει βγαλει κανενα προβλημα. Το μόνο αρνητικό είναι ότι τα πλαστικά τρίζουν μόλις κάποια ταχύτητα είναι στα όρια της και θέλει ανέβασμα(και δεν νομίζω να είναι από το τρακαρισμα). Επίσης δεν ανηγει και πολυ -μέχρι 110 χλμ- αλλα αυτο δεν είναι απαραίτητα κακο. Αλλιως φρενα σελα σχεδιασμός καταναλωση άψογα.
Καλησπέρα παιδιά. Έχω και εγώ το velos r όμως το πήρα μεταχειρισμενο απο τρακαρισμα. Να σημειωσω οτι εχει κανει 6000χλμ και δεν εχει βγαλει κανενα προβλημα. Το μόνο αρνητικό είναι ότι τα πλαστικά τρίζουν μόλις κάποια ταχύτητα είναι στα όρια της και θέλει ανέβασμα(και δεν νομίζω να είναι από το τρακαρισμα). Επίσης δεν ανηγει και πολυ -μέχρι 110 χλμ- αλλα αυτο δεν είναι απαραίτητα κακο. Αλλιως φρενα σελα σχεδιασμός καταναλωση άψογα.
Όλα τρίζουν σε κάποια σημεία. Όσο για τα 110 χλμ.... Μην περιμένεις παραπάνω 125 είναι και δεν τα βγάζουν όλα τόσα χλμ... Καλοτάξιδο να είναι...
Kostasyamaha
17/08/2020, 14:52
Όλα τρίζουν σε κάποια σημεία. Όσο για τα 110 χλμ.... Μην περιμένεις παραπάνω 125 είναι και δεν τα βγάζουν όλα τόσα χλμ... Καλοτάξιδο να είναι...
Ευχαριστώ πολυ
Καλησπέρα παιδιά. Έχω και εγώ το velos r όμως το πήρα μεταχειρισμενο απο τρακαρισμα. Να σημειωσω οτι εχει κανει 6000χλμ και δεν εχει βγαλει κανενα προβλημα. Το μόνο αρνητικό είναι ότι τα πλαστικά τρίζουν μόλις κάποια ταχύτητα είναι στα όρια της και θέλει ανέβασμα(και δεν νομίζω να είναι από το τρακαρισμα). Επίσης δεν ανηγει και πολυ -μέχρι 110 χλμ- αλλα αυτο δεν είναι απαραίτητα κακο. Αλλιως φρενα σελα σχεδιασμός καταναλωση άψογα.
Ότι σου είπε ο ζουμας. Να σΕ πω.... Το ανάλογο δίπλωμα φαντάζομαι δεν ακόμα, σωστά; Οπότε τζάμπα πληκτρολόγηση φάγαμε κάποιοι εδώ. Καλή τύχη και συνέχεια:wave2:
Kostasyamaha
17/08/2020, 22:19
Ότι σου είπε ο ζουμας. Να σΕ πω.... Το ανάλογο δίπλωμα φαντάζομαι δεν ακόμα, σωστά; Οπότε τζάμπα πληκτρολόγηση φάγαμε κάποιοι εδώ. Καλή τύχη και συνέχεια:wave2:
Γιατι τζάμπα; Εε το δίπλωμα αργει λιγο :lol: αλλα εγω εγραψα την εμπειρία μου γιατί το εχω οδηγήσει αν και λιγο σπανια
Στο άλλαγμα της ταχύτητας από πρώτη σε δευτερα στο χαλαρό έκανε μια πολύ σύντομη διακοπή το μηχανάκι και μετά συνέχισε κανονικά... Μου το κάνει σπάνια. Τι μπορεί να είναι. Έχει 7700 χλμ. Να είναι βαλβίδες η μπουζί υπάρχει περίπτωση; επίσης να ρωτήσω αν ξερετε αν με την εγγύηση γίνεται ρύθμιση βαλβίδων. Επηδη στο συνεργείο που ρώτησα μου είπαν ότι δεν μέτρα ή εγγύηση και χρειάζεται κανονικά. Ευχαριστώ
Στο άλλαγμα της ταχύτητας από πρώτη σε δευτερα στο χαλαρό έκανε μια πολύ σύντομη διακοπή το μηχανάκι και μετά συνέχισε κανονικά... Μου το κάνει σπάνια. Τι μπορεί να είναι. Έχει 7700 χλμ. Να είναι βαλβίδες η μπουζί υπάρχει περίπτωση; επίσης να ρωτήσω αν ξερετε αν με την εγγύηση γίνεται ρύθμιση βαλβίδων. Επηδη στο συνεργείο που ρώτησα μου είπαν ότι δεν μέτρα ή εγγύηση και χρειάζεται κανονικά. Ευχαριστώ
Μου το έχει κάνει και εμένα δύο φορές αλλά δεν έδωσα βάση... Μάλλον δεν κούμπωσε η ταχύτητα καλά...
Πρώτες εντυπώσεις (και πρώτο ποστ στο φόρουμ) από το velos. Αγορά 26/8/22 και μέχρι στιγμής έχει γράψει 1500 χλμ. Κατανάλωση με ένα άτομο παίζει 2-2,3 lt/100 km, 1 λίτρο παραπάνω από την επίσημη του κατασκευαστή. Δεν περιμένει κανείς την κατανάλωση που λέει ο κατασκευαστής σε οποιοδήποτε όχημα, αλλά εδώ μιλάμε για 50% παραπάνω (αντίστοιχα ένα αμάξι που το δίνει 6 lt/100 km θα έγραφε 8,5-9). Πολλοί θα πουν "ποιος ασχολείται με κατανάλωση σε παπιά" αλλά πλέον με την βενζίνη στα 2+ η διαφορά όταν κάνεις πολλά χιλιόμετρα την μέρα φαίνεται.
Κατασκευαστικά πάλι η ποιότητα είναι μειωμένη, μιας και τριξίματα υπάρχουν στο τιμόνι από την πρώτη μέρα. Όχι κάτι φοβερό αλλά άμα είσαι και λίγο ψείρας ξενερώνεις που το έχεις πάρει καινούργιο και τρίζει λες και η συναρμολόγηση έγινε από τυφλό (που με τον γκόγκολη δεν το θεωρώ και απίθανο). Οι ταχύτητες είναι σκληρές αρκετά, μαλακώνουν μεν μετά τα πρώτα 1000 αλλά όχι πολύ. Επιστρέφοντας στην συναρμολόγηση, τα μισά γράμματα που είναι κολλημένα στα πλαστικά είναι στραβά.
Γενικά ανάμεικτες εντυπώσεις. Οκ, δεν περίμενα να πάρω κάτι άψογο για τα λεφτά που έδωσα (2200 τελειωμένο) αλλά δεν περίμενα και αυτό. Σε κάθε περίπτωση θα κάνω την δουλειά μου προετοιμασμένος και για περαιτέρω αστοχίες.
doctoras
01/10/2022, 15:45
Μετά τα 5k χλμ θα έχεις σωστή κατανάλωση. Να περιμένεις να πέσει κάπου στα 2 από αυτό που βλέπεις τώρα
μιας και σκέφτομαι να το αγοράσω, παρακολούθώ το ποστ συνέχεια:
προσπερνώ ψιλοίντριγκες για japan παπιά και τι αξίζει τι όχι,
εως τώρα βλέπουμε στο Velos οτι ψιλοτρίζουν πλαστικά (οκ παπι daytona ειναι), έχει τόσα πολλά πλαστικά πλέον που δεν είναι σαν το στρογγυλοφάναρο που είχε 1 ενιαία ποδιά και αλλα 2 καπάκια.
κάποιοι είδαν τρέμουλο στο τιμόνι, χωρίς να ξέρουμε τι έκαναν με πίεση ελαστικών/αντίβαρα/μπαγκαζιέρα. Στο παπί μου απο τότε που έβαλα το πιάτο της μπαγκαζιέρας (monokey 46L- για να έχω ιδια μπαγκαζίερα στο παπί + στο fz6) καμιά φορά έχει τρέμουλο.αν έχω την μπαγκαζίερα επάνω ακομα και άδεια τρέμει).
κατι με καταναλώσεις που είναι υποκειμενικό μιας και ειναι αναλογα πως και που πας.
Να ρωτήσω κάτι για όσους το έχουν καιρό, αν έχουν παρατηρήσει κάποιον θόρυβο στον κινητήρα σαν αυτό; https://www.facebook.com/100066949250682/videos/1927131794294870/
κάποιοι λένε οτι έτσι κάνει ή οτι είναι το φυγοκεντρικό. Τι ισχύει;
kostaskk
06/03/2023, 14:51
Έχω το dy που έχει ίδιο ακριβός μοτέρ,, αν και στην σελίδα δίνουν 1,3 και 1,4 καταλανωση διαφορετική σε αυτά τα 2, ίσως έχουν διαφορές σε ψεκασμό, εξάτμιση.. πραγματική έχω δει και 1,55 λίτρα στα 100 με κανονική οδήγηση(μέχρι 65-70km/h) και ντελιβερι, θοριβο δεν κάνει αλλά έχει ακουστεί ότι πάσχουν στο φιγοκεντρικο-δισκα, σαν μηχανάκι φαίνεται μια χαρά και ότι θα αντέξει,
Εχουν ιδιο μοτερ κ συστημα ψεκασμου.
Αλλαζουν τα πλαστικα μονο κ η δισκοπλακα εμπρος.
Επιλεγω daytona γιατι τα προηγουμενα 18 ετη ειχα το dy με καρμπ. 120.000χλμ με μοτερ 125. Αξιοπιστο θα το ελεγα για την συντηρηση του. Κρινοντας απο την πληθωρα ανταλλακτικων που υπαρχουν, το cbs στα φρενα, λιγο οι χωροι του που θα με βολεψουν, το ιντζεξιον κ λογικα εστω κ λιγο οικονομικοτερο και κυριως τα tubeless λαστιχα με κανουν να το γλυκοκοιταω.
Τωρα αμα φαμε τη φολα με 400ε ενα μοτερ παιρνεις κ ειναι καινουριο.
Δεν το θελω για ντελιβερι, καθημερινη μετακινηση 20 30 χλμ
Υπάρχουν αναβαθμίσεις που χρειάζονται στο dy?
Υπάρχουν αναβαθμίσεις που χρειάζονται στο dy?
Ναι, η πλέον προτεινόμενη είναι να πάρεις άλλο μηχανάκι :D
:p
Πέρα από την πλάκα, δεν αξίζει να δίνεις λεφτά πέραν των προβλεπόμενων σέρβις...
Καλά δεν είναι για ταξίδια, Αλλά για να κάνεις την δουλειά σου με τις μετακινήσεις, μια χαρά είναι το dy.
Το ακούω πολλές φορές σε φάση γιατί έδωσες τόσα για αυτό το παπί ενώ θα μπορούσες να πάρεις μηχανή χιλιομεταχειρισμενη. Τα θετικά είναι άπειρα.
Όπως:
Παμφτηνα ανταλλακτικά εάν σου τύχει κάτι να αλλάξεις, πιο φτηνά service, σχεδόν καθόλου συνεργεία, δεν είναι υποχρεωτικό το γκαράζ, ελάχιστη κατανάλωση καυσιμων, εύκολες σφήνες σε κίνηση (σε σχέση με κάτι σκούτερ "μαούνες"), πάει μέχρι 100χλμ/ωρα άνετα (που είναι υπεραρκετά για πόλη), και το κυριότερο σε μεγάλες πόλεις : δεν τραβάει τα βλέμματα.
Άσε κανα crypton έξω στο δρομο με κλειδώνιες και όταν ξυπνήσεις, παίζει να έχουν κλέψει και την κολώνα που το κλειδώσες....
Και εάν είναι να δίνεις 50 ευρώ για γκαράζ καθε μήνα, είναι 600 ευρώ τον χρόνο. Δηλαδή καλύτερα να στο κλέψουν στα 5 χρόνια και να πάρεις κατι καινούργιο
Καλά δεν είναι για ταξίδια, Αλλά για να κάνεις την δουλειά σου με τις μετακινήσεις, μια χαρά είναι το dy.
Το ακούω πολλές φορές σε φάση γιατί έδωσες τόσα για αυτό το παπί ενώ θα μπορούσες να πάρεις μηχανή χιλιομεταχειρισμενη. Τα θετικά είναι άπειρα.
Όπως:
Παμφτηνα ανταλλακτικά εάν σου τύχει κάτι να αλλάξεις, πιο φτηνά service, σχεδόν καθόλου συνεργεία, δεν είναι υποχρεωτικό το γκαράζ, ελάχιστη κατανάλωση καυσιμων, εύκολες σφήνες σε κίνηση (σε σχέση με κάτι σκούτερ "μαούνες"), πάει μέχρι 100χλμ/ωρα άνετα (που είναι υπεραρκετά για πόλη), και το κυριότερο σε μεγάλες πόλεις : δεν τραβάει τα βλέμματα.
Άσε κανα crypton έξω στο δρομο με κλειδώνιες και όταν ξυπνήσεις, παίζει να έχουν κλέψει και την κολώνα που το κλειδώσες....
Και εάν είναι να δίνεις 50 ευρώ για γκαράζ καθε μήνα, είναι 600 ευρώ τον χρόνο. Δηλαδή καλύτερα να στο κλέψουν στα 5 χρόνια και να πάρεις κατι καινούργιο
Πάνω στην 5αετια κλέβονται τα crypton?
patsavour
17/04/2023, 19:57
Πάνω στην 5αετια κλέβονται τα crypton?
Όχι στην 5ωρια.
Γενικά τα είπα όλα τα παραπανω ως συλλογισμό.
Με λίγα λόγια , αφού κάνω την καθημερινή μεταφορα μου και δεν πονάει η τσέπη μου, είμαι κομπλέ.
Mike59596y
09/06/2023, 03:13
Λοιπόν, πρώην κάτοχος daytona sprinter injection '19. Το αγόρασα μεταχειρισμένο το 2020. Το μηχανάκι το είχα για ντελιβερι, βόλτες κτλ. Έπαθε δύο καλές ζημιές στο μοτέρ όπου στην δεύτερη ζημιά έβαλα καινούργιο μοτέρ μαμά. Το καινούργιο μοτέρ μπήκε στα 90000χλμ
περίπου. Μετά από ένα χρόνο δουλειάς με το καινούργιο μοτέρ έσπασε ο σκελετός. RIP! Είχε μπει δύο φορές καλιβρα το μπροστινό τμήμα του. Δεν ξέρω αν επηρέασε αυτό. Πλέον είμαι κάτοχος εδώ και 5 μέρες daytona velos r 2023 με 380 χλμ. Η ταχύτητες είναι σκληρές. Για να βάλω την 2α κάποιες φορές δεν την βρίσκω με την πρώτη κάτι το οποίο πάθαινα και με το καινούργιο μοτέρ που είχα βάλει στο προηγούμενο. Φοράνε ίδιο μοτέρ. Μου τρέμει απίστευτα το τιμονι με την κούτα από πίσω κάτι που δεν το πάθαινα με το προηγούμενο. Τρέμει από τα 30 σκεφτείτε, αφου αφήσω τα χέρια. Τρεμει πάρα πολύ. Χωρίς την κούτα τρέμει ανάμεσα στα 50-60. Ο λόγος που το πήρα είναι επειδή έχει φθηνά ανταλακτικά και μπορείς να αντικαταστησεις το μοτέρ με ίδιο από την daytona. Από το 2020 που είμαι κάνω την δουλειά ως διανομέας έδωσα μια δεύτερη ευκαιρία στην daytona. Το πρώτο έσπασε! Δεν κάνω σούζες και δεν τρέχω. Max 60-70 χλμ αντε αν βιάζομαι στην δουλειά 80 και για μικρό χρονικό διάστημα. Έχω πέσει 4 φορές,ενα ατύχημα από στοπ όπου ίσιωσα το μπροστινό τμήμα και άλλη μια φορά από πτώση όπου ισιωσα πάλι το μπροστινό τμήμα. Τις υπόλοιπες φορές καμία ζημιά. Αυτά με το sprinter! Γενικά μιας και πολλοι ρωτάτε να ακούσετε την άποψη από ντελιβερα αξίζει επειδή έχει φθηνά ανταλακτικα και φθηνά πλαστικά. Τώρα αν η επιλογή που έκανα είναι σωστή θα το δείξει ο χρόνος. Δεν με ενοχλεί αν αλλάξω μοτέρ ή ζάντες. Δεν δέχομαι να ξανασπασει ο σκελετός και ο λόγος να είναι λόγω της πολλής χρήσης. Υπάρχουν μηχανάκια που τα οδηγανε 5,6 και παραπάνω από 10 χρόνια και είναι μια χαρά ο σκελετός. Δεν έχω ακούσει από κάποιον συνάδελφο να σπάσει σκελετός 5 ή 6 χρόνων μηχανάκι. Αναφέρομαι σε άτομα που είναι μεσήλικες με 15-20 χρόνια στην διανομή. Είναι ακραίο να σπάσει σκελετός. Επίσης δεν είναι φυσιολογικό να τρέμει το τιμονι ακόμα και με κούτα. Το προηγούμενο δεν το έκανε. Όπως και άλλα παπιά δεν το κάνουν. Επειδή έχω περάσει πολλά με το sprinter και σε σχεση με το velos μόνο τα πλαστικά διαφέρουν να είστε επιφυλακτικοι πριν το αγοράσετε. Αν μπορούσα να διαθέσω περισσότερα θα δοκίμαζα honda ή kawasaki.
Με επιφύλαξη πάντα διαλέξτε daytona!!
SeniorCanardo
09/06/2023, 09:37
Λοιπόν, πρώην κάτοχος daytona sprinter injection '19. Το αγόρασα μεταχειρισμένο το 2020. Το μηχανάκι το είχα για ντελιβερι, βόλτες κτλ. Έπαθε δύο καλές ζημιές στο μοτέρ όπου στην δεύτερη ζημιά έβαλα καινούργιο μοτέρ μαμά. Το καινούργιο μοτέρ μπήκε στα 90000χλμ
περίπου. Μετά από ένα χρόνο δουλειάς με το καινούργιο μοτέρ έσπασε ο σκελετός. RIP! Είχε μπει δύο φορές καλιβρα το μπροστινό τμήμα του. Δεν ξέρω αν επηρέασε αυτό. Πλέον είμαι κάτοχος εδώ και 5 μέρες daytona velos r 2023 με 380 χλμ. Η ταχύτητες είναι σκληρές. Για να βάλω την 2α κάποιες φορές δεν την βρίσκω με την πρώτη κάτι το οποίο πάθαινα και με το καινούργιο μοτέρ που είχα βάλει στο προηγούμενο. Φοράνε ίδιο μοτέρ. Μου τρέμει απίστευτα το τιμονι με την κούτα από πίσω κάτι που δεν το πάθαινα με το προηγούμενο. Τρέμει από τα 30 σκεφτείτε, αφου αφήσω τα χέρια. Τρεμει πάρα πολύ. Χωρίς την κούτα τρέμει ανάμεσα στα 50-60. Ο λόγος που το πήρα είναι επειδή έχει φθηνά ανταλακτικά και μπορείς να αντικαταστησεις το μοτέρ με ίδιο από την daytona. Από το 2020 που είμαι κάνω την δουλειά ως διανομέας έδωσα μια δεύτερη ευκαιρία στην daytona. Το πρώτο έσπασε! Δεν κάνω σούζες και δεν τρέχω. Max 60-70 χλμ αντε αν βιάζομαι στην δουλειά 80 και για μικρό χρονικό διάστημα. Έχω πέσει 4 φορές,ενα ατύχημα από στοπ όπου ίσιωσα το μπροστινό τμήμα και άλλη μια φορά από πτώση όπου ισιωσα πάλι το μπροστινό τμήμα. Τις υπόλοιπες φορές καμία ζημιά. Αυτά με το sprinter! Γενικά μιας και πολλοι ρωτάτε να ακούσετε την άποψη από ντελιβερα αξίζει επειδή έχει φθηνά ανταλακτικα και φθηνά πλαστικά. Τώρα αν η επιλογή που έκανα είναι σωστή θα το δείξει ο χρόνος. Δεν με ενοχλεί αν αλλάξω μοτέρ ή ζάντες. Δεν δέχομαι να ξανασπασει ο σκελετός και ο λόγος να είναι λόγω της πολλής χρήσης. Υπάρχουν μηχανάκια που τα οδηγανε 5,6 και παραπάνω από 10 χρόνια και είναι μια χαρά ο σκελετός. Δεν έχω ακούσει από κάποιον συνάδελφο να σπάσει σκελετός 5 ή 6 χρόνων μηχανάκι. Αναφέρομαι σε άτομα που είναι μεσήλικες με 15-20 χρόνια στην διανομή. Είναι ακραίο να σπάσει σκελετός. Επίσης δεν είναι φυσιολογικό να τρέμει το τιμονι ακόμα και με κούτα. Το προηγούμενο δεν το έκανε. Όπως και άλλα παπιά δεν το κάνουν. Επειδή έχω περάσει πολλά με το sprinter και σε σχεση με το velos μόνο τα πλαστικά διαφέρουν να είστε επιφυλακτικοι πριν το αγοράσετε. Αν μπορούσα να διαθέσω περισσότερα θα δοκίμαζα honda ή kawasaki.
Με επιφύλαξη πάντα διαλέξτε daytona!!
Μπράβο χρήσιμες πληροφορίες!
Αλλά δώσε αν θες καμιά λεπτομέρεια παραπάνω.
Ποιες ήταν οι δύο χοντρές ζημιές στο μοτέρ;
Δεν κατάλαβα γιατί μπήκε καλίμπρα 2 φορές;
1. Από στούκα με άλλο όχημα σε στοπ;
2. Από πτώση, με πόσα χιλιόμετρα´
kostaskk
09/06/2023, 11:49
Σε ποιο σημείο έκοψε? Έχεις φοτο? Νταξει μπορεί να είναι από το τρακάρισμα να είχε ραγίσει η από μεγάλη λακούβα, τα ανταλλακτικά οκ, υπάρχουν και φθηνότερα, πχ glx(κοντέρ με 10€,σέλα 15,πλαστικά 60,μοτέρ 250,ντιζες διακόπτες 5-10) το τιμόνι μπορεί να στρώσει όταν κάνει χιλιόμετρα όπως και η 2ρα
Λοιπόν, πρώην κάτοχος daytona sprinter injection '19. Το αγόρασα μεταχειρισμένο το 2020. Το μηχανάκι το είχα για ντελιβερι, βόλτες κτλ. Έπαθε δύο καλές ζημιές στο μοτέρ όπου στην δεύτερη ζημιά έβαλα καινούργιο μοτέρ μαμά. Το καινούργιο μοτέρ μπήκε στα 90000χλμ
περίπου. Μετά από ένα χρόνο δουλειάς με το καινούργιο μοτέρ έσπασε ο σκελετός. RIP! Είχε μπει δύο φορές καλιβρα το μπροστινό τμήμα του. Δεν ξέρω αν επηρέασε αυτό. Πλέον είμαι κάτοχος εδώ και 5 μέρες daytona velos r 2023 με 380 χλμ. Η ταχύτητες είναι σκληρές. Για να βάλω την 2α κάποιες φορές δεν την βρίσκω με την πρώτη κάτι το οποίο πάθαινα και με το καινούργιο μοτέρ που είχα βάλει στο προηγούμενο. Φοράνε ίδιο μοτέρ. Μου τρέμει απίστευτα το τιμονι με την κούτα από πίσω κάτι που δεν το πάθαινα με το προηγούμενο. Τρέμει από τα 30 σκεφτείτε, αφου αφήσω τα χέρια. Τρεμει πάρα πολύ. Χωρίς την κούτα τρέμει ανάμεσα στα 50-60. Ο λόγος που το πήρα είναι επειδή έχει φθηνά ανταλακτικά και μπορείς να αντικαταστησεις το μοτέρ με ίδιο από την daytona. Από το 2020 που είμαι κάνω την δουλειά ως διανομέας έδωσα μια δεύτερη ευκαιρία στην daytona. Το πρώτο έσπασε! Δεν κάνω σούζες και δεν τρέχω. Max 60-70 χλμ αντε αν βιάζομαι στην δουλειά 80 και για μικρό χρονικό διάστημα. Έχω πέσει 4 φορές,ενα ατύχημα από στοπ όπου ίσιωσα το μπροστινό τμήμα και άλλη μια φορά από πτώση όπου ισιωσα πάλι το μπροστινό τμήμα. Τις υπόλοιπες φορές καμία ζημιά. Αυτά με το sprinter! Γενικά μιας και πολλοι ρωτάτε να ακούσετε την άποψη από ντελιβερα αξίζει επειδή έχει φθηνά ανταλακτικα και φθηνά πλαστικά. Τώρα αν η επιλογή που έκανα είναι σωστή θα το δείξει ο χρόνος. Δεν με ενοχλεί αν αλλάξω μοτέρ ή ζάντες. Δεν δέχομαι να ξανασπασει ο σκελετός και ο λόγος να είναι λόγω της πολλής χρήσης. Υπάρχουν μηχανάκια που τα οδηγανε 5,6 και παραπάνω από 10 χρόνια και είναι μια χαρά ο σκελετός. Δεν έχω ακούσει από κάποιον συνάδελφο να σπάσει σκελετός 5 ή 6 χρόνων μηχανάκι. Αναφέρομαι σε άτομα που είναι μεσήλικες με 15-20 χρόνια στην διανομή. Είναι ακραίο να σπάσει σκελετός. Επίσης δεν είναι φυσιολογικό να τρέμει το τιμονι ακόμα και με κούτα. Το προηγούμενο δεν το έκανε. Όπως και άλλα παπιά δεν το κάνουν. Επειδή έχω περάσει πολλά με το sprinter και σε σχεση με το velos μόνο τα πλαστικά διαφέρουν να είστε επιφυλακτικοι πριν το αγοράσετε. Αν μπορούσα να διαθέσω περισσότερα θα δοκίμαζα honda ή kawasaki.
Με επιφύλαξη πάντα διαλέξτε daytona!!
μετα απο ενα τρακαρισμα και δυο φορες καλιμπρες και 4 πεσιματα ειναι φυσικο να σπασει
a_christoforos
28/09/2023, 17:41
Ξέρει κάποιος να μας πει αν το Sym VF 125 είναι πιο ποιοτικό από το Velos? Αυτή την στιγμή έχουν περίπου 300 ευρώ διαφορά στην τιμή.
ydatoporin
01/10/2023, 18:16
Ξέρει κάποιος να μας πει αν το Sym VF 125 είναι πιο ποιοτικό από το Velos? Αυτή την στιγμή έχουν περίπου 300 ευρώ διαφορά στην τιμή.
Έτσι εχω ακούσει, δικαιολογείται και απο την .
Πλέον είμαι στα 2.500χλμ. Δεν με ενδιαφέρει να το ευλογήσω, δεν παίρνω προμήθεια ή ποσοστά απο την daytona.
Η σέλα πρέπει να αλλαχτεί. Δεν ξέρω αν θεωρούμε μπάρμπας στα 35, αλλά έχοντας καλομάθει στις ανατομικές, δεν τις δίνω ούτε μήνα παραπάνω. Απλα δεν εχω προλάβει. Νομίζω σε κάθε νέο μηχανακι θα έβαζα ανατομική.
το κοντέρ μοιάζει με λέγκο που παίζουν τα μικρά παιδιά.
Το πίσω φρένο δεν μου πολυαρέσει που εχει το CBS αλλά γούστα είναι αυτά και συνήθεια.
Εχει μερικά τριξίματα στα πλαστικά του τιμονιού αλλά με μικρή πατέντα (προσωπικά εβαλα πολυ μικρά κομμάτια απο σαμπρελα, άλλοι βάζουν αφρωδες ταινία) τα προσπερνας.
Με 2.5 λίτρα βενζίνη βγάζω 180χλμ χαλαρά και με οδήγηση 60-80χαω. Δεν ανοιγω 1ες-2ες. Για 8μιση άλογα καλα παει το μοτερ, εχει ικανοποιητική ροπή.
Τα μαμα ελαστικά ήθελαν αλλαγή πριν καν μπει στο κοντέινερ να έρθει Ελλάδα.
Το πήρα με τιμη 1975. Στα 2.200 που εχει φτάσει δεν ξερω αν θα το επαιρνα.
Παραπάνω κάποιος είπε αν αξίζει σε σχεση με το vf125. Εχουν οπτικές διαφορες (θεωρω το vf Πιο ομορφο) καλυτερο κοντέρ. Το καλό-κακό του είναι οτι το vf φοραει 120αρι λαστιχο πίσω, πράγμα που ανεβάζει το κόστος αλλαγής ελαστικών στο διπλασιο σχεδόν. Κατά τα άλλα φαίνεται αρκετά καλύτερο (χώρους/εργονομία).
Το ατού της daytona είναι οτι η συντηρηση και τα ανταλλακτικά είναι πολύ φθηνα και με 400ε παιρνεις κομπλέ μοτέρ αν το διαλύσεις.
Τώρα κάτι τρέμουλα κλπ που λένε παραπάνω, καλό είναι να δοκιμάσουν άλλα αντίβαρα στο τιμόνι ώστε να μην τρέμει. Το ίδιο κάνουν άλλωστε και με τις μπαγκαζιέρες όταν είναι αρκετά μεγάλες.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.