PDA

View Full Version : καρμπυρατέρ - πρόβλημα ΔΕΝ παίρνει μπροστά - τι να φταίει ?



Σελίδες : 1 [2]

p@nos
19/12/2019, 20:20
φίλε p@nos ,αν θέλεις γράψε site για επιλογή jet pilot για mikuni bst 34 ,
οταν ανοίγεις το γκάζι (εστω οταν αυτό ειναι στο ρελαντί ) τού δίνεις περισσότερη βενζίνη ...δεν θα επρεπε λογικά να ξεκοκκινίζει ο λαιμός εστω κ λίγο ?
αφού παίρνει περισσότερη βενζίνη ?
η θερμοκρασία στο λαιμό δείχνει 340 κελσίου οταν ειναι κόκκινος ...
τώρα παίζουμε με την βίδα αερα-μιγματος την πήγαμε στίς 3 κ 3.5 στροφές απο τέλος αλλά δεν ειδαμε διαφορά ..


η βιδα απο ενα σημειο και περα δε δινει περισσοτερο καυσιμο

οταν ανοιγεις το γκαζι εστω και λιγο οπως λες, το καυσιμο περναει κυριως απο το pilot (σε πολλες περιπτωσεις μονο απο το πιλοτ, μιας και σε καρμπ υποπιεσης το σλαιντ δε σηκωνεται, και στα μηχανικα η βελονα στο αρχικο κομματι δεν ειναι κονικη)

ας μην πιασουμε ομως το τι και πως, σημασια εχει πως σε ρελαντι και μικρο ανοιγμα καυσιμο στο μεγαλυτερο μερος του περναει μονο απο το pilot

οσο για τα ζιγκλερ

https://www.car.gr/parts/view/12851749-kinhthres-merh-karburater

βλεποντας εδω αυτο το κιτ εχει 45αρι πιλοτ για σρ500
https://kedo.de/products/28770.html

οποτε πιθανοτατα να μπορεις να παρεις το ζιγκλερ απο καποιον επισημο αντιπροσωπο

αθηνα ειχα τυχη με αυτον πριν αρκετα χρονια ισως εχει κατι
http://www.ssracing.gr/main/takegawa/takegawa.html

επισης νομιζω η αντιπροσωπια της καβασακι ειχε ζιγκλερ για μικουνι


αλλιως frankmxparts & allensperformance αμα δε βρεις τιποτα απο αθηνα

ΥΓ: βαλε την βιδα του καυσιμου στις 2.5 στροφες γιατι παιζει να φυγει και να ψαχνεις μετα αμα την εχεις τοσο χαλαρη

alexis72
19/12/2019, 21:44
ευχαριστώ p@nos για την βοήθειά σου ,
σηκώσαμε ελάχιστα την βελόνα του slide βάζοντας μιά ροδέλα ελάχιστου πάχους ,
αλλά κ πάλι τα ιδια ...με την βίδα αερα-μίγματος στίς 2.5 στροφές απο τέλος

p@nos
19/12/2019, 22:33
Ειπαμε, η βελονα αλλαζει ελαχιστα εως καθολου το μειγμα στο ρελαντι και λιγο πιο πανω. Παρε ενα νουμερο μεγαλυτερο ζιγκλερ, και αν εχεις δυνατοτητα, πηγαινε να σου μετρησουν καυσιμο στο ρελαντι. Συνεργεια αυτοκινητων, κτεο εχουν συνηθως μετρητες

OldMan
20/12/2019, 13:30
σηκώσαμε ελάχιστα την βελόνα του slide βάζοντας μιά ροδέλα ελάχιστου πάχους ,αλλά κ πάλι τα ιδια ...

Να σε ρωτησω κατι ρε καρνταση..??

Γιατι ρωτας πραγματα, αφου οτι και να σου πουνε, εσυ θα τα κανεις και ερχεσαι μετα να επιβεβαιωσεις οτι δεν επρεπε να κανεις αυτο που σου ειπαν να μην κανεις..??

p@nos
20/12/2019, 13:42
Να σε ρωτησω κατι ρε καρνταση..??

Γιατι ρωτας πραγματα, αφου οτι και να σου πουνε, εσυ θα τα κανεις και ερχεσαι μετα να επιβεβαιωσεις οτι δεν επρεπε να κανεις αυτο που σου ειπαν να μην κανεις..??



υπαρχει συγκεκριμενη κατηγορια ανθρωπων που περιγραφει αυτο που λες

413565


:lol: :lol: :lol:

alexis72
20/12/2019, 16:04
Να σε ρωτησω κατι ρε καρνταση..??

Γιατι ρωτας πραγματα, αφου οτι και να σου πουνε, εσυ θα τα κανεις και ερχεσαι μετα να επιβεβαιωσεις οτι δεν επρεπε να κανεις αυτο που σου ειπαν να μην κανεις..??

ευκολη η απάντηση ....
γράφοντας cherry red exhaust pipe xt225 στο google ,βλέπεις οτι ειναι συνηθισμένο αυτό στίς ΗΠΑ ,να κοκκινίζει δηλ. ο λαιμός κ προσπαθούν πολλοί να βρούν τρόπο να λυθεί αυτό το πρόβλημα ,μιά λύση ηταν κ το ελάχιστο σήκωμα τής βελόνας τού slide .... ,οπότε οι δοκιμές εγιναν βάσει τών ανωτέρω απαντήσεων ....στίς ΗΠΑ ,κυκλοφορεί πολύ το χτ225 η χτ250 κ ισως λόγω προδιαγραφών καυσαερίων π.χ. να βάζουν μικρότερα ζιγκλέρ κλπ ,μηχανικός ΔΕΝ ειμαι ουτε το παίζω μηχανικός ...αλλά το πήγα στον αγιο δημήτριο (μπραχάμι ) σε μηχανικό πρώην της yamaha διαφημίζεται κ στο car.gr πουλά κ πολλά μετ/να αντλ/κά ... κ εδωσα 120 ευρώ ,20 τα τσιμουχάκια 100 η εργασία (νέα τσιμουχάκια - ρύθμισμα κ τρίψιμο βαλβίδων - φλοτέρ κ υψος βενζίνης ηταν αψογα ρυθμισμένο απο εμένα κ εναν φίλο μου κ αυτός απλά το ανοιξε κ ειπε ειναι στραβά βαλμένη η βελονοθήκη ??? οταν κ στραβός να εισαι δεν μπορεί να μπεί στραβά γιατί εχει πατούρα πού μπαίνει ,εσπασε κ ενα μεταλλικο πραγματάκι στο λεκανάκι που εφαρμόζει για να το προσαρμόσεις πιό ευκολα ,εβαλε τίς 3 βίδες πού κουμπώνει το κουτί του φίλτρου αέρα ,εντελώς λάθος κ στραβοβιδωμένες ??? ειχε λάσκα κ τίς 2 βίδες πού βιδώνει ο λαιμός στην εξοδο τού μοτέρ ...ενώ μπροστά του κοκκίνιζε πάλι ο λαιμός κ εσταζε σταγόνες απο το καρμ/τέρ , γιατί το πήγα ? ε μηχανικός ειναι σίγουρα θα ξέρει περισσότερα απο εναν ιδιώτη ... αυτά τα λίγα - αδέλφια οτι μπορούμε μόνοι μας ...

p@nos
20/12/2019, 16:21
Ναι αλλα εσυ ελυσες το μισο μηχανακι, επισης η αμερικη μια ζωη επαιζε με αλλες προδιαγραφες, αλλα καυσιμα, αλλα ζιγκλερ, και επισης στα φορουμ γραφουν παρα πολυ συχνα μαλακιες.

Αλλαξε το πιλοτ και ασε τη βελονα στη θεση της

alexis72
20/12/2019, 16:37
Ναι αλλα εσυ ελυσες το μισο μηχανακι, επισης η αμερικη μια ζωη επαιζε με αλλες προδιαγραφες, αλλα καυσιμα, αλλα ζιγκλερ, και επισης στα φορουμ γραφουν παρα πολυ συχνα μαλακιες.

Αλλαξε το πιλοτ και ασε τη βελονα στη θεση της

πολλά ευχαριστώ φίλε p@nos ,ηδη παραγγέλθηκε στη θεσ/κη το jet pilot 45 κ λογικά δευτέρα θα ειναι στα χέρια μου ,οπότε δευτέρα βραδάκι θα υπάρχουν νεότερα ,
το πρώτο ευχάριστο ειναι οτι με μιά σταγόνα WD40 κ καλό ισιο κατσαβίδι ξεβίδωσε το jet pilot (φοράει 42.5) παρα πολύ ευκολα κ ανετα ,αυτό που μού εκανε εντύπωση ειναι οτι απο μιά τέτοια πολύ μικρούλα τρυπούλα περνάει η βενζίνη (κυριολεκτικά μιά τρίχα απο τα μαλλιά μας ισα-ισα περνάει μέσα ...)
κ πάλι ευχαριστώ p@nos

stefanos
20/12/2019, 17:39
Μιας και το έφερε η κουβέντα μερικές φορές τα ζιγκλέρ φαίνονται καθαρά αλλά αν χρησιμοποιήσεις μερικές πλεγμένες τρίχες από πολύκλωνο καλώδιο
για καθάρισμα ανακαλύπτεις ότι δεν είχαν καθαρίσει τελικά.

alexis72
20/12/2019, 18:02
Μιας και το έφερε η κουβέντα μερικές φορές τα ζιγκλέρ φαίνονται καθαρά αλλά αν χρησιμοποιήσεις μερικές πλεγμένες τρίχες από πολύκλωνο καλώδιο
για καθάρισμα ανακαλύπτεις ότι δεν είχαν καθαρίσει τελικά.

πολύ σωστά - μιλάμε για πολύ πολύ λεπτή τρυπούλα ,
δυστυχώς ΔΕΝ ειναι αυτό το ζιγκλέρ που παραγγέλθηκε ...μού εστειλαν την ακριβή φωτογραφία του (και αυτό εχει τρυπούλες στο κάτω μέρος και ταιριάζει σε ...μεταγενέστερα mikuni κ οχι στο παλιό bst 34 ,αυτο πού ταιριάζει ειναι απο την KEDO γερμανία ,οπότε θα αγγαρέψω ενα φιλαράκι που ασχολείται με αυτά (αγορές εξωτερικού) για να το παραγγείλει αυτός .υπομονή κάποιες ημέρες ...
εκτός αν μεγαλώσουμε ελάχιστα την τρυπούλα ...p@nos εσύ τι λές ? θα πετύχει (εστω για απλή δοκιμή ) η θα κάνουμε πατατιά ...

telegonos
20/12/2019, 18:13
πολύ σωστά - μιλάμε για πολύ πολύ λεπτή τρυπούλα ,
δυστυχώς ΔΕΝ ειναι αυτό το ζιγκλέρ που παραγγέλθηκε ...μού εστειλαν την ακριβή φωτογραφία του (και αυτό εχει τρυπούλες στο κάτω μέρος και ταιριάζει σε ...μεταγενέστερα mikuni κ οχι στο παλιό bst 34 ,αυτο πού ταιριάζει ειναι απο την KEDO γερμανία ,οπότε θα αγγαρέψω ενα φιλαράκι που ασχολείται με αυτά (αγορές εξωτερικού) για να το παραγγείλει αυτός .υπομονή κάποιες ημέρες ...
εκτός αν μεγαλώσουμε ελάχιστα την τρυπούλα ...p@nos εσύ τι λές ? θα πετύχει (εστω για απλή δοκιμή ) η θα κάνουμε πατατιά ...

Βρες μια ντίζα ποδηλάτου και ξετύλιξε μια από τις ίνες. Είναι πολύ λεπτές, και κάνουν για τις τρύπες των ζιγκλέρ ρελαντί. Πέρασέ την από μέσα, και κάντην ένα τρίψιμο αλά οδοντικό νήμα.

Εναλλακτικά κάνεις δουλειά και με το πολύκλονο ηλεκτρικό καλώδιο, με 1 ίνα να ξετυλίξεις, κάνεις δουλειά. Με το ατσάλινο όμως της ντίζας, καλύτερα.

Αν επιμείνεις και βάλεις και λίγο δύναμη στην ίνα, ουσιαστικά θα ''φας'' λίγο την επιφάνεια της τρύπας, οπότε το ζιγκλέρ θα ... μεγαλώσει. Και ενδεχομένως, θα έχεις κάνει αυτό που θέλεις, δλδ να δώσεις λίγο παραπάνω καύσιμο στο ρελαντί, και να παίρνει μπροστά πιο εύκολα.


Υπόψιν, τσέκαρε ότι έχεις καθαρίσει καλά όλα τα μικροσκοπικά αυλουδάκια-περάσματα μέσα στο σώμα του καρμπυρατέρ, π.χ. το αυλουδάκι στο οποίο συνδέεται το ζιγκλέρ ρελαντί. Αν ψεκάσεις με σπρέι, βγαίνει στην άλλη άκρη ο πίδακας του σπρέι; (π.χ. στην τρύπα κάτω από την πεταλούδα ή όπου αλλού έχει το πέρασμα του ρελαντί το δικό σου καρμπ)

MAIK72
20/12/2019, 18:40
https://www.aliexpress.com/item/4000029211517.html?spm=a2g0o.detail.1000014.15.4a594d5bXRBv3J&gps-id=pcDetailBottomMoreOtherSeller&scm=1007.13338.128125.0&scm_id=1007.13338.128125.0&scm-url=1007.13338.128125.0&pvid=a1ab1ccc-a007-4bbe-a375-6a3bb9ffa7f6

Kαλαμάκι σκέτο
413624

Σις κεμπαπ ;)
413625
Ψωμάκι κοκα-κόλα να βάλω?

p@nos
20/12/2019, 21:45
Τα μικρα τρυπαλακια αναμειγνυουν αερα με καυσιμο, αν βουλωσουν, τοτε το μειγμα γινεται πιο πλουσιο :O

Φυσικα ομως σε περιπτωση που καθαριζουμε το καρμπ πρεπει να γινεται σωστη η δουλεια γιατι το μειγμα και πιο πλουσιο να ειναι παλι δε δουλευει σωστα.

Τεσπα, αρκετα περιεργη περιπτωση αυτο το μηχανακι, σε αρκετα φορουμ αναφερουν παρομοια περιστατικα, εχω πραγματικα περιεργια με τι μειγμα λειτουργει υπο αυτες τις συνθηκες

alexis72
14/01/2020, 17:28
εδώ ειμαστε με νεότερα , λόγω εορτών -εργασίας- καιρού κ προβλήματος σύνδεσης internet υπήρχε απουσία αυτό το διάστημα ,
λοιπόν ειχαμε μείνει στο pilot jet 42.5mm...ανοιξα την τρυπούλα με λεπτότατο τρυπανάκι ....(κόστος 1.5 ευρώ απο ρέππα αθηνα) και βέβαια επειδή ειναι τόσο λεπτούλικο ΔΕΝ κάνει σε τρυπάνι ...οπότε ταλαιπωρία μεγάλη με φόβο μην σπάσει κλπ ,αλλά εσπασε κ μετά μπήκαν συρματάκια -κεφάλι καρφίτσας κλπ ,τελικά ανοίχτηκε ,το πόσο δεν ξέρω αν εγινε απο 42.5 σε 45 -48 - 50 κλπ,ισα ισα χωρά να περάσει με δυσκολία μιά πολύ πολύ λεπτή καρφίτα ...μπήκε επάνω , πήρε αμέσως μπροστά (χωρίς τσόκ ??? πρωτοφανές για μένα αυτό ) ΔΕΝ κοκκίνιζε καθόλου ο λαιμός εξάτμισης ειχε κάποια αρρυθμία στο ρελαντί .αλλά εβγαζε μυρωδιά απο εξατμιση ακαφτης βενζίνης κ ελάχιστα μαύρο καπνό ,βόλτα στο δρόμο για 15 χλμ μιά χαρά τράβαγε αλλά ειχε αρρυθμία ...επιστροφή στο σπίτι κ μετά απο 3-4 ωρες πού κρύωσε τελείως το μοτέρ ,πάω να βγάλω για ελεγχο το μπουζί...ελα ομως που ΔΕΝ ξεβίδωνε με τίποτα ..ωχ λέω κάποια μαλακία εκανε ο μάστορας που το βίδωσε κ μάλλον εριξε κόλλα η χάλασε τίς βόλτες κλπ ...τελικά με το μπουζόκλειδο ΔΕΝ ξεβίδωνε καθόλου (πρώτη φορά στα 30χρόνια που ασχολούμαι με μοτο μού συνέβη αυτό - να ΜΗΝ ξεβιδώνει με τίποτα) τελικά με πολύ δύναμη κ με γερμανικό κλειδί με στρογγυλό κεφάλι 18αρι ξεβίδωσα προσεκτικά ,ενώ εριχνα καντήλια στο αρχί@ι τον μάστορα ,ευτυχώς δεν ειχαν πειραχτεί οι βόλτες στην κεφαλή κ η καρδιά μου πήγε στην θέση της...απλώς ο μαλάκα@ς φαίνεται το εσφιξε με το πόδι πατώντας πάνω στο λεβιέ του μπουζόκλειδου ...βγαίνει το μπουζί κ βλέπω πίσσα το μπουζί μέσα στην καρβουνίλα ...ΔΕΝ εχω ξαναδεί τετοιο μπουζί σε 15χλμ απόσταση δεν κοκκίνιζε καθόλου ο λαιμός ,αλλά πολύ βενζίνη ακαφτη κ μύριζε καυσαέρια λές κ ημουν πίσω απο φορτηγό τού 1950...επαιξα με αέρα-μίγμα αλλά τίποτα...

alexis72
14/01/2020, 17:33
λύσιμο πάλι το mikuni μπήκε ενα αλλο ζιγκλέρ 42.5mm ,και ηρθε αμέσως στα ισια του αλλά κοκκίνιζε ο λαιμός πάλι...χωρίς αρρυθμία χωρίς καυσαέρια χωρίς αρρυθμίες ομως κ στο δρόμο μιά χαρά ,
οπότε η επόμενη κίνηση ειναι παραγγελία απο εξωτερικό pilot jet 45mm ,αλλά λόγω προβλήματος (τής κάρτας του) σε φιλαράκι ,δεν μπορώ να βρώ ατομο για την παραγγελία ,οπότε κάνω υπομονή μέχρι να βρώ ....λύση,τηλεφωνώντας σε ολη την ελλάδα (καταστήματα ) μπάς κ το βρώ κάπου αλλά πουθενά,αν ξέρετε κάποιο ελληνικό μαγαζί που μπορείς να παραγγείλεις απο εξωτερικό ρίξετε κάποια ιδέα ...οσον αφορά τίς σταγόνες που εσταζαν απο εκείνο το μεταλλικό ακρο στο mikuni ,εβαλα 10 πόντους διαφανές λαστιχο με μιά βίδα-τάπα στην ακρη του ...κ σταμάτησε τελείως να βγαίνουν οι σταγόνες αλλά ουτε κ φαίνεται στο διάφανο σωληνάκι κάποιες εστω σταγόνες να βγαίνουν...ενώ κ στο κάτω μέρος (αφού μπήκε βέβαια καινούργια βελονοθήκη +νέο πυραυλάκι ΔΕΝ στάζει καθόλου.

Parking
14/01/2020, 18:21
Γιατί δεν βάζεις το άλλο καμπιρατέρ από το μηχανάκι που δουλεύει πάνω να δεις τι θα γίνει.
Όπως είναι ρίχτο χωρίς να πειράξεις τίποτα.
:cool:

p@nos
14/01/2020, 18:42
ναι το εκανες θεοπλουσιο γιατι αλλαξες τα φωτα στο ζιγκλερ :uplate:

βιδωσε εντελως τη βιδα του καυσιμου, θα φτιαξει καπως μεχρι να σου ερθει το νεο ζιγκλερ

alexis72
14/01/2020, 21:53
Γιατί δεν βάζεις το άλλο καμπιρατέρ από το μηχανάκι που δουλεύει πάνω να δεις τι θα γίνει.
Όπως είναι ρίχτο χωρίς να πειράξεις τίποτα.
:cool:
δυστυχώς το αλλο serow ειναι στο χωριό

alexis72
16/01/2020, 12:37
https://www.aliexpress.com/item/4000029211517.html?spm=a2g0o.detail.1000014.15.4a594d5bXRBv3J&gps-id=pcDetailBottomMoreOtherSeller&scm=1007.13338.128125.0&scm_id=1007.13338.128125.0&scm-url=1007.13338.128125.0&pvid=a1ab1ccc-a007-4bbe-a375-6a3bb9ffa7f6

Kαλαμάκι σκέτο
413624

Σις κεμπαπ ;)
413625
Ψωμάκι κοκα-κόλα να βάλω?

οχι ,δεν εχει τρυπούλες στο πλάι ,αλλά μόνο 2 ,η μία απο πάνω και η αλλη απο κάτω και καμιά στο πλάι.

alexis72
16/01/2020, 12:38
ναι το εκανες θεοπλουσιο γιατι αλλαξες τα φωτα στο ζιγκλερ :uplate:

βιδωσε εντελως τη βιδα του καυσιμου, θα φτιαξει καπως μεχρι να σου ερθει το νεο ζιγκλερ

p@anos,εννοείς να γίνει αυτό (σχεδόν τέρμα η βίδα αέρα-μίγμα ) με το σωστό ζιγκλέρ των 42.5 mm που μπήκε τελευταίο επάνω και οχι σε αυτό που ανοίχτηκε η τρυπούλα του - σωστά ??

p@nos
16/01/2020, 15:52
εχω καταλαβει οτι εχεις το τρυπημενο ζιγκλερ τωρα πανω...αν ναι, κλειστε εντελως τη βιδα του καυσιμου (η σχεδον εντελως, ασε 1/4 ξεβιδωτη)

OldMan
16/01/2020, 16:00
Δεν λεω κατι σαν "αμα το φτιαξετε να με χεσετε" μη σας κανω να πατε απο εντερικη τοξεωση..

Parking
16/01/2020, 16:01
Είμαι πολύ περίεργος να δω αν θα δουλέψει ποτέ αυτή η μλκια
ή αν θα του βάλει φώκο στο τέλος
:lol:

p@nos
16/01/2020, 16:29
Δεν λεω κατι σαν "αμα το φτιαξετε να με χεσετε" μη σας κανω να πατε απο εντερικη τοξεωση..

btw τα περισσοτερα παλια μηχανακια με καρμπ που εχω δει και γενικα πανε σκατα, εχουν τετοιου ειδους πατεντες ολα...και μετα απορουν γιατι δε δουλευει τιποτα :lol:

alexis72
16/01/2020, 21:20
εχω καταλαβει οτι εχεις το τρυπημενο ζιγκλερ τωρα πανω...αν ναι, κλειστε εντελως τη βιδα του καυσιμου (η σχεδον εντελως, ασε 1/4 ξεβιδωτη)

εχει μπεί επάνω αυτό που δίνει η yamaha στο manual δηλαδή το 42.5 ,δοκίμασα παίξιμο βίδας -αέρα και με το τρυπημένο αλλο ζιγκλέρ αλλά ...τίποτα ,ξεκοκκινίζει ο λαιμός αλλά βρωμάει ακαφτη και καυσαέρια με ασταθές ρελαντί ,
οταν βιδώνει ( η yamaha δίνει οδηγία για 2στροφές απο τέρμα ) οταν βιδώνω λοιπόν κάθε 1/4 ,μυρίζει καυσαέρια και ΔΕΝ ξεκοκκινίζει ο λαιμός εως και σχεδόν 1/4 πρίν το τέρμα ...οπότε λογικά θέλει το 45mm ζιγκλέρ που ΔΕΝ το προτείνει και εχει η yamaha ...αλλά το δίνουν σε set επισκευής mikuni bst34 ...https://www.webike.com.gr/products/21579138.html

alexis72
16/01/2020, 21:32
Δεν λεω κατι σαν "αμα το φτιαξετε να με χεσετε" μη σας κανω να πατε απο εντερικη τοξεωση..

στο δρόμο πολύ καλά πηγαίνει και ειδικά μετά που ο μαλα@ομάστορας ετριψε βαλβίδες και εβαλε νέα τσιμουχάκια βαλβίδων ,
το πρόβλημα ειναι στο ρελαντί που κοκκινίζει ο λαιμός....κατα τα αλλα ΔΕΝ υπάρχει το παραμικρό πρόβλημα .

toyar
16/01/2020, 22:43
τι τελικο φοραει;

doctor_john
16/01/2020, 22:54
που πάει ο νους σου βραδιάτικο.. serow είναι..

toyar
17/01/2020, 12:19
Πάει σε φραγμένο τελικο

OldMan
17/01/2020, 12:27
Πιο φραγμενο απο το μανισιο παει σε ταπωμενο με πατατα..!!

alexis72
18/01/2020, 20:49
Πάει σε φραγμένο τελικο

δοκιμάστηκε και με το γνήσιο δικό του που φόραγε επάνω ,
αλλά και με motosport μετ/νη (κωδικός 100225 για οποιον ενδιαφέρεται...)
βρήκα σε χάλια κατάσταση ,mikuni bst34 και θέλω να βγάλω το ζιγκλέρ του ρελαντί pilot ,αλλά ΔΕΝ ξεβιδώνει με τίποτα ,
το πλάκωσα με wd40 το αφησα για ωρες αλλά τίποτα ...δεν φαίνεται το κεφάλι του ζιγκλέρ γιατί ειναι χωμένο 1-2 πόντους χωμένο μέσα στη βάση που βιδώνει ,εχω κατσαβίδι με πολύ καλή μύτη 4mm αυτο χωράει ,για πείτε αδέλφια τι να δοκιμάσω για να βγεί ?

viper1
19/01/2020, 00:23
δοκιμάστηκε και με το γνήσιο δικό του που φόραγε επάνω ,
αλλά και με motosport μετ/νη (κωδικός 100225 για οποιον ενδιαφέρεται...)
βρήκα σε χάλια κατάσταση ,mikuni bst34 και θέλω να βγάλω το ζιγκλέρ του ρελαντί pilot ,αλλά ΔΕΝ ξεβιδώνει με τίποτα ,
το πλάκωσα με wd40 το αφησα για ωρες αλλά τίποτα ...δεν φαίνεται το κεφάλι του ζιγκλέρ γιατί ειναι χωμένο 1-2 πόντους χωμένο μέσα στη βάση που βιδώνει ,εχω κατσαβίδι με πολύ καλή μύτη 4mm αυτο χωράει ,για πείτε αδέλφια τι να δοκιμάσω για να βγεί ?

Γναθοχειρουργο ή να το ζεστάνεις λίγο με πιστόλι ζεστού αέρα

doctor_john
19/01/2020, 09:39
:lol: ζεστο νερο με viacal, άλατα ειναι η σκουριά του αλουμινίου

alexis72
19/01/2020, 13:59
Γναθοχειρουργο ή να το ζεστάνεις λίγο με πιστόλι ζεστού αέρα

θα δοκιμαστεί κ αυτό

alexis72
19/01/2020, 14:00
:lol: ζεστο νερο με viacal, άλατα ειναι η σκουριά του αλουμινίου

θα δοκιμαστεί κ αυτό

alexis72
19/01/2020, 14:23
ερώτηση...
στο ρελαντί κοκκινίζει ο λαιμός ΟΚ ?
στο ρελαντί πάλι ,αν ανοίξω το γκάζι γιατί ΔΕΝ ξεκοκκινίζει εστω λίγο ?

doctor_john
19/01/2020, 16:58
Κοκκινίζει γιατί (μάλλον έστω γιατί) καυτά αέρια περνούν από εκείνο το σημείο.
Αν του δώσεις περισσότερα καυτά αέρια γιατί να αλλάξει κάτι ενάντια στην φυσική;

σόρυ που απαντώ με ερώτηση αλλά χάνεις πολυ χρόνο εστιάζοντας σε αυτό που σε προβληματίζει
και φοβάμαι ότι χάνεις την ευρύτερη εικόνα.

Έχεις αποδείξει πως η μοτό είναι απροβλημάτιστη και το μόνο που θεωρείς σφάλμα είναι πως κοκκινίζει
η εξαγωγή στο ρελαντί. Φαντάζομαι καταλαβαίνεις και μόνος πως με την κίνηση, άρα και περισσότερη ψύξη
της εξαγωγής, το φαινόμενο εξασθενεί και τέλοσπάντων όλα λειτουργούν καλά.

α) γιατί δεν ρωτάς αν αυτό συμβαίνει και σε άλλες μοτό; :)

Αν δεν κάνω λάθος, συμβαίνει στις περισσότερες που ξέρω αλλά δεν έχω ιδιαίτερη εμπειρία με τα μικρά κυβικά.

β) Είμαι σίγουρος πως έχεις κατανοήσει ότι ο συνδιασμός του μίγματος και της εξάτμισης προκαλούν αυτό
το φαινόμενο και πως αυτός ο συνδιασμός χρειάζεται για να λειτουργεί σωστά η μοτό.
Γιατί συνεχίζει να σε απασχολεί ενώ δεν έχεις απόδειξη πως προκαλεί βλάβη;
Έχεις κάποιο λόγο να θες να λειτουργείς την μοτό σταματημένη στο ρελαντί;

Σορυ αν ακούγομαι κυνικός αλλά όταν το παρατηρησα ήμουν μικρός και ήταν η πρώτη μέρα με την μοτό μου.
Το πρώτο που σκέφτηκα ήταν ότι θέλει ζέσταμα στο δρόμο και έπρεπε να φύγω ;)

alexis72
19/01/2020, 18:57
doctor-john -ευχαριστώ για την απάντηση ,
το ψάχνω γιατί ΔΕΝ το εκανε στο παρελθόν (12 χρονια το εχω μετ/νο) στα χέρια μου και ποτέ δεν το εκανε)
αλλωστε ειναι κάτι που δεν μπορείς να μην το δείς το βράδυ - εντάξει την ημέρα δεν φαίνεται ,
το καταλαβαίνω ομως και το οτι το μοτέρ ζεσταίνει τα πόδια μου εως το γόνατο
αριστερά-δεξιά ,που εξω τώρα εχει 8-10 κελσίου ,δηλ.το καλοκαίρι με 30+θα ψήνομαι κυριολεκτικά ...
και οταν σβήνω το μοτέρ ακούγεται ενα σαν τσίκ-τσίκ πριν δεν το εκανε...

Bowleno
19/01/2020, 19:06
και οταν σβήνω το μοτέρ ακούγεται ενα σαν τσίκ-τσίκ πριν δεν το εκανε...

Αυτό το τσικ τσικ όπως το λες, είναι πολύ απλά η συστολή των μετάλλων καθώς κρυώνουν.... Όλα το κάνουν, άλλα κάπως πιο έντονα και άλλα ανεπαίσθητα (στο αυτί) αλλά το κάνουν.

viper1
19/01/2020, 19:28
Ignition timing has been checked?

alexis72
19/01/2020, 19:59
Ignition timing has been checked?

ο μάστορας οταν τού ειπα να ελεγξει και την ανάφλεξη ,απλά μου ειπε αν ΔΕΝ δούλευε σωστά δεν θα επαιρνε μπροστά σχεδόν καθόλου ,
και θα ειχε πρόβλημα στο δρόμο με διακοπές το μοτέρ κλπ

p@nos
19/01/2020, 21:05
Ρε μαστορα ειπαμε μεχρι σχεδον 20% του ανοιγματος του γκαζιου ο κινητηρας παιρνει καυσιμο απο το ζιγκλερ του ρελαντι. Ε οσο και να ανοιξεις το γκαζι πανω απο αυτο σημειο δε πας γιατι οτιδηποτε πανω απο ελαχιστο ανοιγμα στο ρελαντι θα κανει το μοτερ να βαραει κοφτες...εχεις κανει ενα απλο θεματακι μεσανατολικο :D

Βαλε ενα νουμερο ζιγκλερακι παραπανω οπως ειπαμε και το θεμα σου θα λυθει, μην καθεσαι να ψειριζεις τη μαιμου χωρις λογο

alexis72
20/01/2020, 13:47
αυτό το ζιγκλέρ γράφει pilot jet air ,και βρίσκεται στο πάνω μέρος του καρμ/τέρ (οπως ειναι τοποθετημένο πάνω στο μοτο ) και ακριβώς κάτω απο την μεμβράνη υποπίεσης ,αυτό μπορεί να ευθύνεται για το κοκκίνισμα τού λαιμού ? παίζει κάποιο ρόλο στο ρελαντί ? εβγαλα σήμερα το μπουζί και δειχνει φτωχό μίγμα ...
414377 -414378
ειναι πολύ μικρό σε μέγεθος 1-2 πόντοι το πολύ 414379
αυτό το αναφέρει η yamaha σαν pilot jet air ,
ενώ για το ζιγκλέρ του ρελαντί η yamaha το αναφέρει σαν pilot jet (χωρίς το air ) δηλαδή ...

OldMan
20/01/2020, 14:47
εβγαλα σήμερα το μπουζί και δειχνει φτωχό μίγμα ...

Και πως το "πλουτίζουμε" το μιγμα..???
(κανονισε γιατι ή θα το κλειδωσω ή θα ερθει να σου σπασει το κεφαλι ο Πανούλης..)

alexis72
20/01/2020, 14:57
Και πως το "πλουτίζουμε" το μιγμα..???
(κανονισε γιατι ή θα το κλειδωσω ή θα ερθει να σου σπασει το κεφαλι ο Πανούλης..)
μπορείς σε παρακαλώ , να απαντήσεις για το pilot jet air αν εχει σχέση με το ρελαντί και το μίγμα ?
η yamaha μεγαλύτερο ζιγκλέρ ρελαντί απο το 42.5 mm (που ειχα επάνω ) ΔΕΝ δίνει ...οπότε το ψάχνω ...

toyar
20/01/2020, 16:10
οτι ειναι pilot ειναι ρελαντι τα αλλα ειναι τα main
το σκετο για βενζινη
το air για αερα προφανως
επηρεαζει τη διοδο του αερα με κλειστη πεταλουδα

alexis72
20/01/2020, 23:38
οτι ειναι pilot ειναι ρελαντι τα αλλα ειναι τα main
το σκετο για βενζινη
το air για αερα προφανως
επηρεαζει τη διοδο του αερα με κλειστη πεταλουδα

ευχαριστώ για την απάντηση

Kickstart
21/01/2020, 08:23
παιξε με μεγαλυτερο ζιγκλερ φιλε...στο ειπαν απο πανω...
σε ενα καβασακι που εχω για βουνο οταν εβγαλα στο παρελθον την μαμα εξατμιση και εβαλα ολοσωμη πιο ελευθερη αρχισε και εμενα να κοκκινιζει ο λαιμος στο ρελαντι και γενικως το μοτερ εβγαζε παραπανω ζεστη απο τα συνηθισμενα και μου ψιλοεβραζε και τα νερα πιο γρηγορα μεσα σε μονοπατι...

καποιες αλλαγες στο καρμπ το εφεραν στα ισα του...τις εκανε μαστορας δεν μπορω να σε κατατοπισω απολυτα αλλα σιγουρα εβαλε μεγαλυτερο νουμερο ζιγκλερ.

alexis72
21/01/2020, 09:23
παιξε με μεγαλυτερο ζιγκλερ φιλε...στο ειπαν απο πανω...
σε ενα καβασακι που εχω για βουνο οταν εβγαλα στο παρελθον την μαμα εξατμιση και εβαλα ολοσωμη πιο ελευθερη αρχισε και εμενα να κοκκινιζει ο λαιμος στο ρελαντι και γενικως το μοτερ εβγαζε παραπανω ζεστη απο τα συνηθισμενα και μου ψιλοεβραζε και τα νερα πιο γρηγορα μεσα σε μονοπατι...

καποιες αλλαγες στο καρμπ το εφεραν στα ισα του...τις εκανε μαστορας δεν μπορω να σε κατατοπισω απολυτα αλλα σιγουρα εβαλε μεγαλυτερο νουμερο ζιγκλερ.

το ξέρω φίλε οτι θέλει λίγο μεγαλύτερο ζιγκλέρ στο ρελαντί ,
το θέμα ειναι οι ΔΕΝ μπορώ να βρώ στη yamaha (δεν δίνει κωδικό ) και ουτε η mikuni δίνει ...
απλά ειναι τα πράγματα ,ουτε ουφο ειμαι - ουτε τπτ αλλο....
@ Φιλε Αλεξη, δεν αξιζει για να φτιαξεις ενα κωλοκαρμπ να προσβαλεις κόσμο..
(και μη μου πεις τπτ κομ ιλ φω γιατι οντως χρησιμοποιησες προσβλητικα/απαξιωτικα τον ορισμο..)!!

Bowleno
21/01/2020, 09:50
το ξέρω φίλε οτι θέλει λίγο μεγαλύτερο ζιγκλέρ στο ρελαντί ,
το θέμα ειναι οι ΔΕΝ μπορώ να βρώ στη yamaha (δεν δίνει κωδικό ) και ουτε η mikuni δίνει ...
απλά ειναι τα πράγματα ,ουτε ουφο ειμαι - ουτε αμεα....

Θα σε παρακαλούσα, ΠΟΛΥ σοβαρά, αυτό που έγραψες περί αμεα να το πάρεις πίσω! :mad:

telegonos
21/01/2020, 10:10
το ξέρω φίλε οτι θέλει λίγο μεγαλύτερο ζιγκλέρ στο ρελαντί ,
το θέμα ειναι οι ΔΕΝ μπορώ να βρώ στη yamaha (δεν δίνει κωδικό ) και ουτε η mikuni δίνει ...
απλά ειναι τα πράγματα ,ουτε ουφο ειμαι - ουτε αμεα....

Έχω την εντύπωση, ότι σου είχα γράψει και σε προηγούμενο πόστ, να κοιτάξεις και τους αυλούς μην είναι βουλωμένοι, όχι μόνο τα ζιγκλέρ.

Το ζιγκλέρ που θεωρείς υπεύθυνο, σε κάποιο αυλό συνδέεται, κι αυτός ο αυλός, κάπου βγαίνει (συνήθως σε μια τρυπούλα ΚΑΤΩ από την πεταλούδα). Αυτό, το έχεις κοιτάξει αν είναι καθαρό, γιατί άμα είναι βουλωμένο, όσα ζιγκλέρ και να αλλάξεις...

Πας πέρνεις σπρέι καθαρισμού, ψεκάζεις στην τρύπα του ζιγκλέρ, και παρατηρεις, βγαίνει ο πίδακας ωραίος δυνατός από την άλλη μεριά; Αν όχι, τζάμπα ψάχνεις τα ζιγλέρ τόσο καιρό

Εκτός από τον αυλό του ζιγκλερ ρελαντί, τα περισσότερα καρμπς έχουν και διάφορα άλλα μικροσκοπικά αυλουδάκια, που κάνουν διάφορες δουλειές (π.χ. αυλός για το τσοκ, αυλός για ατμοσφαιρική πίεση κ.ο.κ.), πρέπει ΟΛΑ τα τα ελέγξεις, βούλωμα σε ένα από αυτά ίσον παρατράγουδα σε κάθε λειτουργία του καρμπ.

Η βελόνα του αέρα, και η βελόνα του τσοκ, έχουν μέσα αν τις ανοίξεις στα περισσότερα καρμπυρατερ, ένα τσιμουχάκι, μια ροδέλα, και ένα ελατήριο (συνήθως). Οι ερασιτέχνες, συχνά χάνουν το τσιμουχάκι. Τα έχεις όλα κομπλε αυτά;

alexis72
21/01/2020, 10:26
Έχω την εντύπωση, ότι σου είχα γράψει και σε προηγούμενο πόστ, να κοιτάξεις και τους αυλούς μην είναι βουλωμένοι, όχι μόνο τα ζιγκλέρ.

Το ζιγκλέρ που θεωρείς υπεύθυνο, σε κάποιο αυλό συνδέεται, κι αυτός ο αυλός, κάπου βγαίνει (συνήθως σε μια τρυπούλα ΚΑΤΩ από την πεταλούδα). Αυτό, το έχεις κοιτάξει αν είναι καθαρό, γιατί άμα είναι βουλωμένο, όσα ζιγκλέρ και να αλλάξεις...

Πας πέρνεις σπρέι καθαρισμού, ψεκάζεις στην τρύπα του ζιγκλέρ, και παρατηρεις, βγαίνει ο πίδακας ωραίος δυνατός από την άλλη μεριά; Αν όχι, τζάμπα ψάχνεις τα ζιγλέρ τόσο καιρό

Εκτός από τον αυλό του ζιγκλερ ρελαντί, τα περισσότερα καρμπς έχουν και διάφορα άλλα μικροσκοπικά αυλουδάκια, που κάνουν διάφορες δουλειές (π.χ. αυλός για το τσοκ, αυλός για ατμοσφαιρική πίεση κ.ο.κ.), πρέπει ΟΛΑ τα τα ελέγξεις, βούλωμα σε ένα από αυτά ίσον παρατράγουδα σε κάθε λειτουργία του καρμπ.

Η βελόνα του αέρα, και η βελόνα του τσοκ, έχουν μέσα αν τις ανοίξεις στα περισσότερα καρμπυρατερ, ένα τσιμουχάκι, μια ροδέλα, και ένα ελατήριο (συνήθως). Οι ερασιτέχνες, συχνά χάνουν το τσιμουχάκι. Τα έχεις όλα κομπλε αυτά;
ευχαριστώ για την αναλυτική βοήθεια-απάντησή σου ,ΟΛΑ αυτά που γράφεις εχουν γίνει τουλάχιστον 3 φορές απο εμένα και μιά φορά απο τον μάστορα , δηλαδή με spray για καρμπυρατέρ με συρματάκια ατσάλινα κλπ, οπότε απο αυτό δεν υπάρχει κανένα θέμα ,αλλά αυτό ειναι σύνηθες και σε forum στην αμερική ...(κοκκίνισμα λαιμού δηλ.) λύση βρήκαν μερικοί εκεί βάζοντας 42.5 ρελαντί και 130 κύριο ζιγκλέρ ,τα εβαλα και εγώ αλλά τίποτα... καμία διαφορά

p@nos
21/01/2020, 13:13
το αιρτζετ κανει αλλη δουλεια, αλλα αμα πιασουμε και το τι κανει το αιρτζετ τωρα θα τραβαμε τα βυζια μας...


btw τι νουμερο εγραφε πανω? :uplate: :D


ειχε και αλλα τετοια ζιγκλερακια τριγυρω? :D :D

OldMan
21/01/2020, 13:54
μπορείς σε παρακαλώ , να απαντήσεις για το pilot jet air αν εχει σχέση με το ρελαντί και το μίγμα ?

Εγώ μπορω.. https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=28913
Το θεμα ειναι εσυ τι θα καταλαβεις, τι θα δεχτεις και τι θα κανεις απο κει και περα..

Υ.Γ.
Και κουλαρισε λιγακι γιατι δεν μας βλεπω καλα..!!:smokin:

alexis72
21/01/2020, 20:50
το αιρτζετ κανει αλλη δουλεια, αλλα αμα πιασουμε και το τι κανει το αιρτζετ τωρα θα τραβαμε τα βυζια μας...


btw τι νουμερο εγραφε πανω? :uplate: :D


ειχε και αλλα τετοια ζιγκλερακια τριγυρω? :D :D

80 γράφει επάνω ,οχι ΔΕΝ ειχε αλλα ζιγκλεράκια γύρω του .ειναι ακριβώς κάτω απο την μεμβράνη υποπίεσης ,απλώς να ξέρω αν αυτό το ζιγκλεράκι παίζει ρόλο στο ρελαντί

alexis72
21/01/2020, 20:52
Εγώ μπορω.. https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=28913
Το θεμα ειναι εσυ τι θα καταλαβεις, τι θα δεχτεις και τι θα κανεις απο κει και περα..

Υ.Γ.
Και κουλαρισε λιγακι γιατι δεν μας βλεπω καλα..!!:smokin:

ευχαριστώ ,τα εχω διαβάσει ολα αυτά ,αλλα θα τα ξαναδιαβάσω πιο προσεκτικά,αλλά δεν βλέπω να γράφει τι κάνει το pilot jet air

p@nos
21/01/2020, 21:59
Αμα κοιταξεις στην πρωτη σελιδα θα δεις τι κανει το αιρτζετ.

Η απαντηση εν ολιγης ειναι οτι θα μπορουσες να φτιαξεις το θεμα σου με το αιρτζετ, αλλα απο την στιγμη που δεν εχεις καταλαβει πληρως πως λειτουργει το καρμπ, δεν υπαρχει λογος να ααχοληθεις με αυτο, μιας και ειναι αρκετα advanced θεμα και αμα δε ξερεις τι κανεις απλα θα δημιουργησεις αλλα προβληματα στην τροφοδοσια του καυσιμου σου

Γενικα απο τις πρωτες σελιδες συζηταμε τα ιδια πραγματα, περιμενε να αλλαξεις το πιλοτ και μετα ξανασυζηταμε για το τι μπορει να γινει

alexis72
22/01/2020, 15:20
ευχαριστώ απαντες - οταν και αν υπάρχουν νεότερα θα ενημερώσω