View Full Version : Μηχανήματα του διαβόλου ( KTM 690 DUKE R)
Εχω σπρωξει εδώ κ μήνες το 950 sm κ κανω υπομονή.. Περιμένω να μαζέψω λίγα χρήματα ακόμη
Να έρθει ο χειμώνας μήπως γίνει τίποτα καλυτερο στις τιμές
Να μου κάνει κάποιο μηχανάκι "κλικ"...
Κακά τα ψέματα, χρόνος περιορισμενος πλέον κ το μηχανάκι το θέλω για την μια στο τόσο βόλτα.
Είπα να σοβαρευτω μεγαλώνοντας (μιας κ τα 1290 μοντελακια είναι απλησιαστα ακόμη κ μεταχείρισμενα..) κ να κοιτάξω κανα " σοβαρό" (τεράστια συζήτηση αυτό) μηχανάκι.
Κατεβασα την εφαρμογή του car κ παρακολουθω καθημερινά...
GSXR1000 του 06. Άστο καλυτερα, οι οδηγίκες μου ικανότητες δεν είναι για να παιζουν με 180 νευρικά άλογα.
Cbr1000rr... Kατσε καλά αγόρι μου, είπαμε φιλικα τα Honda αλλά δε το χεις, είπαμε!
1100χχ... Ωραίο... Παλιό βέβαια... Ψιλοπαντρεια. Κ θέλει δρόμο να το χαρείς... Παπάρια.
Κουβέντα με ένα φίλο.. Ταξιδιαρη. Vfr1200 dct μου λέει! Βρε λες? Μπαίνω διαβάζω, τουμπανο. Στις τιμές το φτάνω οριακά. Αλλα δε μου κάνει το κλικ το γαμηδι...
Το καλοκαίρι στις διακοπές με μια κέντα βρίσκομαι καβάλα σε ένα μαυρο 1150gs του 02, για μια εβδομαδα. Βαρυ χοντρό άσχημο... Εχω κ προκαταληψη για τα ελικοφορα.
Παρόλα αυτα το μηχανάκι κάνει τα παντα για να μου αποδείξει ποσο μαλακας ήμουν! Δε λεω οτι δεν είναι βαρυ! Κ άσχημο γαμω την πουτανα μου, άσχημο!
Αλλά ο boxer κενταει! Ειδικά χαμηλά. Οι αναρτήσεις (tele-paralever) σου κρατάνε μουτρα κ δε σου μιλάνε, δε ξερεις τι γίνεται εκεί κάτω, που πατάει, πόσο κρατάει, που είναι το όριο. Παρόλα αυτα στρίβει... Θα το ξεστομισω.... Μαγικά!
Του δίνεις κλίση κ μένει εκεί! Τόσο απλά. Ουτε δεξιοτεχνία, ουτε κωλομαγουλα έξω από την σέλα, ουτε css , ουτε τιποτα, οδηγάς σα πιθηκας κ αυτό παει! Κ παει μλκς...
Βρε λες???
Κάτι ένιωσα! Ένα γαργαλημα... Παλιό βέβαια κ παρα πολυ φορτωμένα χλμ(ταξίδια)
Θα μου πεις θα ταξιδέψεις? Μπα... Αλλά κάτι μου έκανε. Θα μου άρεσε.
Μέχρι χτες
Εκεί που πίνω το καφεδάκι μου, σκάει ένα γαμημενο 690duke του 15..
Μπανικο μηχανάκι το χαζεψα είναι η αλήθεια.
Έρχεται μεσα ο οδηγός, βγάζει κράνος... Βασίλη? Τι είναι αυτό ρε μλκ!!!!
-Άλλαξα μηχανάκι φίλε!
-Πάει το γιαμάχα?
-ουουουουου! Εδώ κ καιρό...
Μπιρι μπιρι, τα οικογενειακά του.... Το μηχανάκι.... Μου λέει δεν έψαχνα αυτό, έψαχνα το Duke r του 11, που έχει το σουλουπι του παλιού (θεοτρελη καυλα!!!!) με το μοτερ του καινουργιου( κ καλα χωρίς τα προβλήματα στα κοκορακια κλπ) δεν βρήκα κ κατέληξα σ αυτό.
Μου μπήκε ο ρόλος διάολος από χθες!
ΚΤΜ 690 Duke r του 2011!
Από την μια follow your heart...
Από την άλλη η γυναίκα, που με τρολαρει. Θα παρω πάλι ΚΤΜ της λέω..
Πάρε μου λέει, αλλά παλι μηχανάκι δεν θα έχεις!!!!ΑΧΑΧΑΧΑΧΑ! Τουλάχιστον έχει χιουμορ!
Ρε μήπως θα μπλέξω παλι?
Μήπως να κάτσω στα αυγουλακια μου κ να σοβαρευτω aka v strom?
Μήπως να τα γράψω όλα στ αρχιδια μου κ να το τσιμπήσω κ δε πάει να γαμηθεί?
Είμαι σοβαρά γιατρέ μου??????
Ασύγκριτες επιλογές μεταξύ τους και όλες, αν μιλάμε για χρήση σε αστικό περιβάλλον και μετακίνηση από σπίτι - δουλειά - σπίτι και ταξίδι μια φορά το χρόνο, αντι οικονομικές.
Tι να πούμε, τα ξέρεις καλύτερα από εμάς. Άλλα λέει η λογική και άλλα η καρδιά. Τον τελευταίο λόγο τον έχει συνήθως η τσέπη. Αν σε αφήνει να παίξεις, κάνε αυτό που σου αρέσει.
Ωστόσο θα επέλεγα vfr :D
doctor_john
23/09/2019, 14:04
μόνο μη σοβαρευτείς, ότι άλλο μια χαρά είναι.
Ψήφο στο μπόξερ αλλά μη το πάρεις αψήφιστα, θέλει χρήμα για να επανέλθει αν είναι κακομεταχειρισμένο.
Απο την άλλη ο δούκας είναι κουκλι. και εγώ δεν το εμπιστεύομαι αλλά πιστεύω ότι του έχει βγεί το όνομα..
Από τα καλύτερα, πιο απολαυστικά μηχανάκια που έχω καβαλήσει ποτέ, με εκπληκτικό στήσιμο.
Στο ΚΤΜ αναφέρομαι, εννοείται.
Εχω σπρωξει εδώ κ μήνες το 950 sm κ κανω υπομονή.. Περιμένω να μαζέψω λίγα χρήματα ακόμη
Να έρθει ο χειμώνας μήπως γίνει τίποτα καλυτερο στις τιμές
Να μου κάνει κάποιο μηχανάκι "κλικ"...
Κακά τα ψέματα, χρόνος περιορισμενος πλέον κ το μηχανάκι το θέλω για την μια στο τόσο βόλτα.
Είπα να σοβαρευτω μεγαλώνοντας (μιας κ τα 1290 μοντελακια είναι απλησιαστα ακόμη κ μεταχείρισμενα..) κ να κοιτάξω κανα " σοβαρό" (τεράστια συζήτηση αυτό) μηχανάκι.
GSXR1000
Cbr1000rr...
1100χχ....
Vfr1200
1150gs
Μέχρι χτες
Εκεί που πίνω το καφεδάκι μου, σκάει ένα γαμημενο 690duke του 15..
Μπανικο μηχανάκι το χαζεψα είναι η αλήθεια.
Μήπως να κάτσω στα αυγουλακια μου κ να σοβαρευτω aka v strom?
Μήπως να τα γράψω όλα στ αρχιδια μου κ να το τσιμπήσω κ δε πάει να γαμηθεί?
Είμαι σοβαρά γιατρέ μου??????
Μαλλον ναι...!
Απο τις επιλογες σου που εβαλες παραπανω....δεν ξερεις ακομα ουτε τι σου αρεσει.... Ουτε τι χρειαζεσαι εστω με βαση τις αναγκες τις καθημερινοτητας σου...!
Kickstart
23/09/2019, 16:25
Κάτσε με το Vstrom μέχρι να σου περάσει .. Κάνει όλα όσα είπες ότι κάνεις και πολύ περισσότερα... Σε καταλαβαίνω άμα μπει η ιδέα δύσκολα ξεκολλάει... Αλλά αυτά άλλες εποχές... Τώρα έχουν σφίξει τα γάλατα.. Βέβαια εννοείται εσύ ξέρεις καλύτερα από όλους μας... Αν δεν πονάνε τα ευρώ που θα σταξεις προχώρα στο ktm έτσι για τη γκα... Α
Ψυχοθεραπεία κάνω εδώ ... Απευθυνομαι σε άτομα που μπορουν να με νιώσουν...
V strom δεν έχω παρεπιμπτοντως, απλά το θεωρώ σοβαρό μηχανάκι..
Για την καθημερινότητα ουτε λογος, παπί κ μόνο!
Το μηχανακι που ΘΑ πάρω θα είναι για την καυλα μόνο, μια βολτίτσα που κ που, πλυσιμο, γυάλισμα , συνδεση σε φορτιστή συντήρητη κ γκαράζ. Έτσι για την παρηγοριά τις νυχτες του χειμώνα, ότι υπάρχει κατι κ με περιμένει.
Δε λεω οτι δεν ξενοιασα εν μέρει απ όταν εσπρωξα το μεγάλο. Κ δε μου έλειψε κιόλας όλο το καλοκαίρι, παρά μόνο 3-4 φορές που θα γουσταρα να το βγάλω ένα βράδυ , έτσι να κάψω βενζίνη...
Νομίζω ότι μέσα μου δε θέλω να παραδεχτώ ότι μεγαλώνω...
Kickstart
23/09/2019, 18:29
Σόρι φίλος κατάλαβα ότι το να κάτσω στ αυγουλακια μου με το στρώμα που έγραψες σημαίνει ότι το έχεις στο στάβλο.. Anyway, αυτό το μεγαλώνουμε μην το ακούω... Συμβαίνει σε όλους μας ξέρεις.. Μην του δίνεις σημασία.. Υγεία να χουμε και άσε να μεγαλώνουμε... Σε νιώθω... Υπάρχουν φάσεις που πάω σε εκθέσεις ή βλέπω βίντεο στο σωληνα και κανω υγρά όνειρα για μέρες... Εδώ αρρωστησα με ένα πριονι του 2018 το Σάββατο στο βουνό που το πήγαινε τάπα ένας 20 χρόνια νεότερος μου...
Όπως προείπα αν η τσέπη μου άντεχε και ήμουν στη θέση σου θα πήγαινα στο πορτοκαλί.
V strom δεν έχω παρεπιμπτοντως, απλά το θεωρώ σοβαρό μηχανάκι..
Ε πες το από την αρχή, να μην καίμε θερμίδες άδικα. :lol:
Τα KTM συνήθως είναι ταλαιπωρημένα, διότι αυτός που δίνει τα παραπάνω χρήματα για να πάρει, τα δίνει για να τα σκίσει. Οπότε, ναι μεν βελτιώθηκαν μετά το 2010, αλλά δε βελτιώθηκε το αγοραστικό τους κοινό.
Από την άλλη, θα κάνει ελάχιστα χιλιόμετρα στα χέρια σου, οπότε δε θα ταλαιπωρηθεί περισσότερο. Ακόμα και τα έξοδα συντήρησης δεν είναι πολλά, αφού είναι συνάρτηση των χιλιομέτρων που διανύσει. Το βασικό είναι αν θα βρεις κάποιο που θα είναι σε καλή κατάσταση ή αν μπορεί να έρθει με ένα καλό service λογικού κόστους, ώστε οι Κυριακές μαζί του να είναι ξένοιαστες και όχι να σου μένει και να γίνεσαι χειρότερα.
Το 950 SM γιατί έφυγε; Υψηλό κόστος συντήρησης; Σου έμενε συχνά;
Στην ίδια τιμή με το KTM Duke 690 R του 2011 (~5500€), βρίσκεις MT-09 του 2014. Το MT-09 είναι πιο αξιόπιστο, έχει διαφορετικής φιλοσοφίας αλλά επίσης διασκεδαστικό κινητήρα, είναι πιο ταξιδιάρικο. Το Duke 690 R έχει πολύ καλύτερο στήσιμο, ανώτερα φρένα και είναι πιο όμορφο.
Το μηχανακι που ΘΑ πάρω θα είναι για την καυλα μόνο, μια βολτίτσα που κ που, πλυσιμο, γυάλισμα , συνδεση σε φορτιστή συντήρητη κ γκαράζ. Έτσι για την παρηγοριά τις νυχτες του χειμώνα, ότι υπάρχει κατι κ με περιμένει.
σορυ κιόλας αλλά γκαύλα και Vstrom δεν πάνε μαζί.Για άλλα πράγματα όντος καλό και αξιόπιστο αλλά ως εκεί.
Παρε ενα 450 σμ, ενα τρειλερακι και πηγαινε το σε καρτοπιστα, τη μια στο τοσο που θα εχεις κεφια...
πυξιδας990
24/09/2019, 09:41
ελα φιλαρα..ταυτιζομαι..
θα ελεγα το πιο καινουριο σουλουπι μετα το 2012..σαν του φιλου σου
410192
στα + το abs
θα ελεγα το πιο καινουριο σουλουπι μετα το 2012..σαν του φιλου σου
410192
στα + το abs
Δυστυχώς η ΚΤΜ δε βγάζει τα μηχανάκια που έβγαζε πριν 10 χρόνια. Και το πήρε η μπάλα και το Duke... To Duke III παραμένει το καλύτερο Duke, από όποια πλευρά κι αν το δεις (μιλάμε πάντα για ΚΤΜ ε, με κριτήρια ΚΤΜ, όχι λαϊκής).
πυξιδας990
24/09/2019, 09:57
Δυστυχώς η ΚΤΜ δε βγάζει τα μηχανάκια που έβγαζε πριν 10 χρόνια. Και το πήρε η μπάλα και το Duke... To Duke III παραμένει το καλύτερο Duke, από όποια πλευρά κι αν το δεις (μιλάμε πάντα για ΚΤΜ ε, με κριτήρια ΚΤΜ, όχι λαϊκής).
πολυ κουβεντα αυτο,δεν θα διαφωνισω ως προς την αλλαγη φιλοσοφιας μετα το 2012,αλλα δεν ειναι λαικης το καινουριο,απλως ειναι καθαρο street και πολυ καλη μεσαια μοτοσυκλετα
Όχι, όχι, δεν εννοούσα αυτό. Φυσικά δεν είναι "λαϊκής". Eννοούσα ότι τα ΚΤΜ τα κρίνεις με άλλα κριτήρια. Aν θες ΚΤΜ, ψάχνεις κάτι παραπάνω, κάτι συγκεκριμένο, όχι κοινή, καθημερινή μοτοσικλέτα. ;)
πολυ κουβεντα αυτο,δεν θα διαφωνισω ως προς την αλλαγη φιλοσοφιας μετα το 2012,αλλα δεν ειναι λαικης το καινουριο,απλως ειναι καθαρο street και πολυ καλη μεσαια μοτοσυκλετα
Μιά χαρά είναι για οδηγούς σαν εμένα, που θα το πηγαίνουν προβλεπέ και θα το έχουν για την αίσθηση κυρίως. Εξημερωμένο λιοντάρι.:)
Η αγορά θέλει δυνατά οχήματα, φιλικά στο χρήστη. Πιο παλιά οι μοτοσυκλέτες ήταν για χεράδες, ενώ πλέον σημαντικό μερίδιο αγοράς καταλαμβάνουν οι κουλομαρίες. Σημεία των καιρών. :lol:
sapila racing
24/09/2019, 10:41
Μιά χαρά είναι για οδηγούς σαν εμένα, που θα το πηγαίνουν προβλεπέ και θα το έχουν για την αίσθηση κυρίως. Εξημερωμένο λιοντάρι.:)
Η αγορά θέλει δυνατά οχήματα, φιλικά στο χρήστη. Πιο παλιά οι μοτοσυκλέτες ήταν για χεράδες, ενώ πλέον σημαντικό μερίδιο αγοράς καταλαμβάνουν οι κουλομαρίες. Σημεία των καιρών. :lol:
Aν καβαλήσεις ΚΤΜ δεν θα σου αρέσει. ;)
πυξιδας990
24/09/2019, 11:31
Όχι, όχι, δεν εννοούσα αυτό. Φυσικά δεν είναι "λαϊκής". Eννοούσα ότι τα ΚΤΜ τα κρίνεις με άλλα κριτήρια. Aν θες ΚΤΜ, ψάχνεις κάτι παραπάνω, κάτι συγκεκριμένο, όχι κοινή, καθημερινή μοτοσικλέτα. ;)
καταλαβαινω τι εννοεις,αλλωστε γι αυτο δεν περπατησε,το φανατικο κοινο ,γυρισε την πλατη
kostas_1100gs
24/09/2019, 12:31
καταλαβαινω τι εννοεις,αλλωστε γι αυτο δεν περπατησε,το φανατικο κοινο ,γυρισε την πλατη
Δεν είναι αυτό, είπαν όλοι: το έδωσε ο Λεωνιδιώτης το ΚΤΜ, δεν θα είναι καλό :) και δεν αγοράζουν....
Μιά χαρά είναι για οδηγούς σαν εμένα, που θα το πηγαίνουν προβλεπέ και θα το έχουν για την αίσθηση κυρίως. Εξημερωμένο λιοντάρι.:)
Η αγορά θέλει δυνατά οχήματα, φιλικά στο χρήστη. Πιο παλιά οι μοτοσυκλέτες ήταν για χεράδες, ενώ πλέον σημαντικό μερίδιο αγοράς καταλαμβάνουν οι κουλομαρίες. Σημεία των καιρών. :lol:
Πάντα κουλοί ήταν οι περισσότεροι μηχανόβιοι απλά ήταν πιο λίγοι όλοι.:lol:
Απο ιστορίες για αγρίους των ''παλιών'' που ξεκινούσαν και πηδούσαν Παρασκευή και τελείωναν τετάρτη ξημερώματα,που έξυναν τα αυτιά τους παντού με ''μηχανάκια που ήθελαν χέρια'' αλλά μετά ηρέμησαν(και αν τους πετύχεις πουθενά πάνε τελείως στην τύχη) έχουμε χορτάσει...:bawl:
πυξιδας990
24/09/2019, 17:14
Δεν είναι αυτό, είπαν όλοι: το έδωσε ο Λεωνιδιώτης το ΚΤΜ, δεν θα είναι καλό :) και δεν αγοράζουν....
λες ε...γεια σου φιλε...πορτοκαλι και τα μυαλα στα καγκελα!!!
kostas_1100gs
24/09/2019, 18:17
λες ε...γεια σου φιλε...πορτοκαλι και τα μυαλα στα καγκελα!!!
Γεια σου Μανώλη, αλλά ρε συ, δεν θα πάρεις τώρα πορτοκαλί, εσύ το είπες :)
πυξιδας990
24/09/2019, 18:49
Γεια σου Μανώλη, αλλά ρε συ, δεν θα πάρεις τώρα πορτοκαλί, εσύ το είπες :)
παω για ιταλια..
αλλα ο δουκας φιλε ειναι απωθημενο και πλαν μπι
Όταν έκανα test drive το gs 800 ( μάλιστα το αργό με τα 70 κάτι άλογα) μου άφησε εξαιρετικές εντυπώσεις. Στρίβει με την σκέψη και μόνο, κατά την άποψή μου πολύ καλύτερα από Gs 1150. Δεν ξέρω τα θέματα του αλλά ίσως να αξίζει να το κοιτάξεις (ίσως καλύτερα αυτό με τα 85 άλογα).
Vstrommer71
25/09/2019, 09:01
Aν θες ΚΤΜ, ψάχνεις κάτι παραπάνω, κάτι συγκεκριμένο, όχι κοινή, καθημερινή μοτοσικλέτα. ;)
Πάντως εμένα το 690 enduro μιά χαρά έβγαζε και την καθημερινή δουλειά σε δουλειές κλπ.Αυτό το μοτεράκι είναι απίστευτο πόσο δυνατό και πόσο πολιτισμένο είναι,ειδικά σε σχέση με τα παλιότερα LC4.
Mε τα street ζαντολάστιχα,άνετα έκανε και τον ρόλο του παπιού πόλης.ΟΚ,παπί 70 αλόγων:lol:
sapila racing
25/09/2019, 09:49
Πάντως εμένα το 690 enduro μιά χαρά έβγαζε και την καθημερινή δουλειά σε δουλειές κλπ.Αυτό το μοτεράκι είναι απίστευτο πόσο δυνατό και πόσο πολιτισμένο είναι,ειδικά σε σχέση με τα παλιότερα LC4.
Mε τα street ζαντολάστιχα,άνετα έκανε και τον ρόλο του παπιού πόλης.ΟΚ,παπί 70 αλόγων:lol:
Εγώ θυμάμαι οτι το 690 όταν βγήκε είχε ένα σοβαρό θέμα που παρουσιαζόταν όταν κάποιος το οδηγούσε νορμάλ/ήσυχα κι όμορφα στην πόλη.
Εκανε τσουφ κι έσβηνε σε ανύποπτο χρόνο στο ρελαντί όταν ο οδηγός σταματούσε σε στοπ/στενά κλπ.
Μετά απο πολλές προσπάθειες σε εξουσιοδοτημένα κλπ το πρόβλημα παρέμενε.
Με καγκούρικη οδήγηση δεν είχε κανένα θέμα.
πυξιδας990
25/09/2019, 11:55
Εγώ θυμάμαι οτι το 690 όταν βγήκε είχε ένα σοβαρό θέμα που παρουσιαζόταν όταν κάποιος το οδηγούσε νορμάλ/ήσυχα κι όμορφα στην πόλη.
Εκανε τσουφ κι έσβηνε σε ανύποπτο χρόνο στο ρελαντί όταν ο οδηγός σταματούσε σε στοπ/στενά κλπ.
Μετά απο πολλές προσπάθειες σε εξουσιοδοτημένα κλπ το πρόβλημα παρέμενε.
Με καγκούρικη οδήγηση δεν είχε κανένα θέμα.
πολυ παλιο αυτο,αφορουσε το 08
sapila racing
25/09/2019, 12:05
πολυ παλιο αυτο,αφορουσε το 08
Παλιό ξεπαλιό δεν το έφτιαξαν ποτέ τους.
Κάτι τέτοια κάνει η ΚΤΜ και της βγαίνει το όνομα.
Απ οτι βλέπω πάντως δεν είναι μόνο στα 08.
2012
https://www.reddit.com/r/motorcycles/comments/2q9cv2/ktm_690_2012_stalling_problem/
2015
https://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?h=0&f=74&t=1546868
κλπ, κλπ.
RaGe_Raptor
25/09/2019, 12:12
Έλαπαναΐαμ', ΠΟΙΟΣ ΠΑΊΡΝΕΙ ΚΑΤΕΜ ΚΑΙ ΤΟ ΠΆΕΙ ΉΣΥΧΑ! :confused:
sapila racing
25/09/2019, 12:18
Έλαπαναΐαμ', ΠΟΙΟΣ ΠΑΊΡΝΕΙ ΚΑΤΕΜ ΚΑΙ ΤΟ ΠΆΕΙ ΉΣΥΧΑ! :confused:
Υπάρχουν και χώρες που πας ήσυχα αναγκαστικά, αλλιώς έμπλεξες με τη μια.
Το παράδειγμα που ξέρω εγώ το αγόρασε καινούριο φίλος που τότε ήταν εξουσιοδοτημένος μηχανικός ΚΤΜ για την γυναίκα του.
Την πάτησε άσχημα γιατί το μηχανάκι δεν εστρωνε με τίποτα και του τα χωνε συνέχεια και με το δίκιο της. :p
Βέβαια είχαν αλλάξει τα πάντα πάνω του, όπως και τα όργανα κάμποσες φορές τότε που έμπαζαν κλπ, αλλά τελικά το πούλησε κι ησύχασε.
Όταν αγόρασα εγώ το Duke μου, αλλάξαμε τρόμπα βενζίνης 2 φορές, επειδή νόμιζα ότι έφταιγε αυτό για τα σβησίματα. Έσβηνε κάποιες φορές όταν έκλεινα το γκάζι, ακόμα και εν κινήσει. Ε μετά έμαθα να μην το κλείνω. Δεν ξανάσβησε ποτέ. :D
Vstrommer71
25/09/2019, 12:37
πολυ παλιο αυτο,αφορουσε το 08
Εμφάνιζε έναν μικρό λόξυγκα στο στρώσιμο το οποίο λύθηκε στο πρώτο service.Έκτοτε ουδέν πρόβλημα.08 μοντέλο.
Kickstart
25/09/2019, 13:13
To 690 το είχε φίλος την εποχή που κάναμε χώματα 2010-2013 (εγώ είχα το 800gs και παρέα κάναμε πολλα μεγάλα ταξίδια από χώμα με σκηνές κτλ) και θυμάμαι ότι είχε θέμα με νερά στο κοντέρ και μια βίδα στο υποπλαίσιο η οποία κοβόταν αν το φόρτωνες και έκανες πολλά χώματα...η λύση ήταν ενισχυμένο κιτ για το υποπλαίσιο και αλλαγή κοντερ.
Εγώ θυμάμαι οτι το 690 όταν βγήκε είχε ένα σοβαρό θέμα που παρουσιαζόταν όταν κάποιος το οδηγούσε νορμάλ/ήσυχα κι όμορφα στην πόλη.
Εκανε τσουφ κι έσβηνε σε ανύποπτο χρόνο στο ρελαντί όταν ο οδηγός σταματούσε σε στοπ/στενά κλπ.
Μετά απο πολλές προσπάθειες σε εξουσιοδοτημένα κλπ το πρόβλημα παρέμενε.
Με καγκούρικη οδήγηση δεν είχε κανένα θέμα.
Ισχύει, το είχε φίλος και δε βρήκε ποτέ ακρη.Αποκορύφωμα το οτι πήγε διακοπές σε νησί και επειδή το μηχανάκι έμεινε και δεν ξαναπήρε ποτέ μπροστά,νοίκιασε μηχανάκι!:lol:
sapila racing
25/09/2019, 13:49
Ισχύει, το είχε φίλος και δε βρήκε ποτέ ακρη.Αποκορύφωμα το οτι πήγε διακοπές σε νησί και επειδή το μηχανάκι έμεινε και δεν ξαναπήρε ποτέ μπροστά,νοίκιασε μηχανάκι!:lol:
Οπότε καλά λέει ο τίτλος 'Μηχανήματα του διαβόλου' !! :bawl:
Aν καβαλήσεις ΚΤΜ δεν θα σου αρέσει. ;)
Εγώ θυμάμαι οτι το 690 όταν βγήκε είχε ένα σοβαρό θέμα που παρουσιαζόταν όταν κάποιος το οδηγούσε νορμάλ/ήσυχα κι όμορφα στην πόλη.
Εκανε τσουφ κι έσβηνε σε ανύποπτο χρόνο στο ρελαντί όταν ο οδηγός σταματούσε σε στοπ/στενά κλπ.
Μετά απο πολλές προσπάθειες σε εξουσιοδοτημένα κλπ το πρόβλημα παρέμενε.
Με καγκούρικη οδήγηση δεν είχε κανένα θέμα.
Έλαπαναΐαμ', ΠΟΙΟΣ ΠΑΊΡΝΕΙ ΚΑΤΕΜ ΚΑΙ ΤΟ ΠΆΕΙ ΉΣΥΧΑ! :confused:
Εντάξει παιδιά, φτάνει, με πείσατε! Δε θα το πάρω. :lol:
μερικοι βαζανε fcr παντως με αρκετα καλα αποτελεσματα :D
και λογω του μικροτερου βεντουριου ειχαν και μπονους αλογακια στα χαμηλα :uplate:
kostas_1100gs
25/09/2019, 14:41
Όταν έκανα test drive το gs 800 ( μάλιστα το αργό με τα 70 κάτι άλογα) μου άφησε εξαιρετικές εντυπώσεις. Στρίβει με την σκέψη και μόνο, κατά την άποψή μου πολύ καλύτερα από Gs 1150. Δεν ξέρω τα θέματα του αλλά ίσως να αξίζει να το κοιτάξεις (ίσως καλύτερα αυτό με τα 85 άλογα).
Νο νο νο διαφωνώ. τελελέβερ- παραλέβερ καμία σχέση με το συμβατικό. Τα έχω οδηγήσει πολύ και τα 2 και έχω κάνει πολλές βόλτες με φ800 μαζί μου. Την σταθερότητα, τον δρόμο και την ασφάλεια του τελε... - παρ.... δεν την έχει.
rainmike
25/09/2019, 18:11
Όταν αγόρασα εγώ το Duke μου, αλλάξαμε τρόμπα βενζίνης 2 φορές, επειδή νόμιζα ότι έφταιγε αυτό για τα σβησίματα. Έσβηνε κάποιες φορές όταν έκλεινα το γκάζι, ακόμα και εν κινήσει. Ε μετά έμαθα να μην το κλείνω. Δεν ξανάσβησε ποτέ. :D
Μαρέσει ρε μπαγάσα που κοροιδεύεις τα ducati
Τα ΚΤΜ έχουν γκάζι. Μπορούν να σπάνε κάθε μέρα και πάλι δικαιολογούνται. :lol:
Οπότε καλά λέει ο τίτλος 'Μηχανήματα του διαβόλου' !! :bawl:
Ψηλέ εξήγησε λίγο στους νέους τι απεικονίζει η φωτό :D
410319
Κάποιον που νομίζει ότι τρέχει, ενώ το κοντέρ γράφει 130 χλμ/ώρα; Ούτε κλήση δε θα έπαιρνε σήμερα. :lol:
Κάποιον που νομίζει ότι τρέχει, ενώ το κοντέρ γράφει 130 χλμ/ώρα; Ούτε κλήση δε θα έπαιρνε σήμερα. :lol:
Στους νέους είπαμε φίλος, μη κοιτάς που σε λέω σουήπη :bawl:
Παλιό ξεπαλιό δεν το έφτιαξαν ποτέ τους.
Κάτι τέτοια κάνει η ΚΤΜ και της βγαίνει το όνομα.
Απ οτι βλέπω πάντως δεν είναι μόνο στα 08.
2012
https://www.reddit.com/r/motorcycles/comments/2q9cv2/ktm_690_2012_stalling_problem/
2015
https://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?h=0&f=74&t=1546868
κλπ, κλπ.
Τα ίδια και η Honda στο SH300 του 2008 ανεξαρτήτου τρόπου οδήγησης.
Τα ΚΤΜ έχουν γκάζι. Μπορούν να σπάνε κάθε μέρα και πάλι δικαιολογούνται. :lol:
Δε δικαιολογούνται γιατί είναι ψοφίμια μπροστά σε πραγματικά γκάζια που δε χαλάνε κιόλας!:D
rainmike
25/09/2019, 21:09
Τα ΚΤΜ έχουν γκάζι. Μπορούν να σπάνε κάθε μέρα και πάλι δικαιολογούνται. :lol:
Και να σκεφτείς οτι σε έιχα για αντικειμενικό :lol:
RaGe_Raptor
26/09/2019, 06:04
Κι ήμουν έτοιμος να πάρω 690sm... :(
Vstrommer71
26/09/2019, 08:10
Κι ήμουν έτοιμος να πάρω 690sm... :(
Να πάρεις.Και δεν θα το μετανιώσεις ούτε λεπτό.Απόλυτη διασκέδαση.
Να έπαιζε το μαρούλι,στάνταρ θα πήγαινα σε 690 καινούργιο.+10 άλογα,αναρτήσεις WP της καλής σειράς και ABS.
Kι αν είχα ταξιδιωτικές ανάγκες με περισσότερη άσφαλτο,ένα 1050 σε καλή κατάσταση.
Αλλά το 690 είναι πύραυλος και μικρή συσκευασία.Τέλος.
πυξιδας990
26/09/2019, 08:52
ενας δουκας του 12+ μοντελο,με ασπρα αυτοκολητα ειναι πολυ ωραιο εργαλειο...
Πάντα κουλοί ήταν οι περισσότεροι μηχανόβιοι απλά ήταν πιο λίγοι όλοι.:lol:
Απο ιστορίες για αγρίους των ''παλιών'' που ξεκινούσαν και πηδούσαν Παρασκευή και τελείωναν τετάρτη ξημερώματα,που έξυναν τα αυτιά τους παντού με ''μηχανάκια που ήθελαν χέρια'' αλλά μετά ηρέμησαν(και αν τους πετύχεις πουθενά πάνε τελείως στην τύχη) έχουμε χορτάσει...:bawl:
Εν μέρει έχεις δίκιο ,η διαφορά όμως που κάνει αυτούς τους παλαίουρες να λένε τέτοιες ιστορίες είναι ότι πάλευαν με μοτοσυκλέτες που είχαν γκάζια (όχι σε σύγκριση με τα σημερινά ,εγώ θυμάμαι όμως με το gpz RX του '86 να χτυπάω άνετα 250ρες κοντέρ) αλλά δεν είχαν φρένα,αναρτήσεις,17ριδες τροχούς κτλ.Και δεν ήταν και φτηνές.
Για αυτό οι κόντρες ήταν κυρίως σε ευθείες drag style.
Σήμερα γκρινιάζουν γιατί δεν είναι φουλ ρυθμιζόμενες οι WP .
Εν μέρει έχεις δίκιο ,η διαφορά όμως που κάνει αυτούς τους παλαίουρες να λένε τέτοιες ιστορίες είναι ότι πάλευαν με μοτοσυκλέτες που είχαν γκάζια (όχι σε σύγκριση με τα σημερινά ,εγώ θυμάμαι όμως με το gpz RX του '86 να χτυπάω άνετα 250ρες κοντέρ) αλλά δεν είχαν φρένα,αναρτήσεις,17ριδες τροχούς κτλ.Και δεν ήταν και φτηνές.
Για αυτό οι κόντρες ήταν κυρίως σε ευθείες drag style.
Σήμερα γκρινιάζουν γιατί δεν είναι φουλ ρυθμιζόμενες οι WP .
Αυτοί που τα λένε είναι αυτοί που δεν τα έκαναν ποτέ.Αυτοί οι ελάχιστοι που τα έκαναν δεν είναι αμπλα-ούμπλες να το παίζουν ιστορία.Εκεί είναι το point μου.
Οι μοτοσυκλέτες σίγουρα έχουν ανέβει σε όλα τα επίπεδα όμως δε δέχομαι οτι τα εργοστάσια έβγαζαν επικίνδυνα μηχανήματα εκτός απο ελάχιστες εξαιρέσεις .Περισσότερο πιθανό είναι απλά να μην ήξεραν να οδηγούν(οπως και σήμερα το μεγαλύτερο ποσοστό),να μην έβαζαν λάστιχα κλπ.
Τα ίδια μηχανήματα που οι αμπλα-ούμπλες κράζουν οτι ήταν επικίνδυνα,δεν έστριβαν και δεν είχαν φρένα,τα ίδια έπαιρναν οι τότε χεράδες και έξυναν στην Πεντέλη,στην Επίδαυρο και στα Λιμανάκια.Απλά ήταν λίγοι.
Πάντα ο οδηγός έκανε τη διαφορά και για πάντα θα την κάνει όσο και να βελτιωθούν οι μοτοσυκλέτες.
RaGe_Raptor
26/09/2019, 15:09
Αυτοί που τα λένε είναι αυτοί που δεν τα έκαναν ποτέ.Αυτοί οι ελάχιστοι που τα έκαναν δεν είναι αμπλα-ούμπλες να το παίζουν ιστορία.Εκεί είναι το point μου.
Οι μοτοσυκλέτες σίγουρα έχουν ανέβει σε όλα τα επίπεδα όμως δε δέχομαι οτι τα εργοστάσια έβγαζαν επικίνδυνα μηχανήματα εκτός απο ελάχιστες εξαιρέσεις .Περισσότερο πιθανό είναι απλά να μην ήξεραν να οδηγούν(οπως και σήμερα το μεγαλύτερο ποσοστό),να μην έβαζαν λάστιχα κλπ.
Τα ίδια μηχανήματα που οι αμπλα-ούμπλες κράζουν οτι ήταν επικίνδυνα,δεν έστριβαν και δεν είχαν φρένα,τα ίδια έπαιρναν οι τότε χεράδες και έξυναν στην Πεντέλη,στην Επίδαυρο και στα Λιμανάκια.Απλά ήταν λίγοι.
Πάντα ο οδηγός έκανε τη διαφορά και για πάντα θα την κάνει όσο και να βελτιωθούν οι μοτοσυκλέτες.
Συμφωνώ 100% στο ότι ο αναβάτης κάνει τη διαφορά.
Σε συντριπτικά μεγαλύτερο ποσοστό απ'ότι στα αυτοκίνητα.
410402
Σπαμ ίσως σε λάθος θέμα αλλά πολιτισμένη κουβέντα κάνουμε.Είστε σίγουρα έμπειροι ,έχεις εμπειρία από τέτοια αρχαιολογία;250 κιλά γεμάτη,αεροαναρτήσεις της πλάκας ,μονα έμβολα κτλ. ,( gpz 900 π.χ)
Οι σύγχρονες μότο βοηθάνε τον μέτριο να οδηγήσει σχετικά γρήγορα,είναι γεγονος και δεν αλλάζει.
Για το αν είναι γενικά καλύτεροι πιλότοι οι νεώτεροι; Είναι,λογικό αφου καβαλάνε καλύτερα εργαλεία με περισσοτερες δυνατότητες.
Σπαμ ίσως σε λάθος θέμα αλλά πολιτισμένη κουβέντα κάνουμε.Είστε σίγουρα έμπειροι ,έχεις εμπειρία από τέτοια αρχαιολογία;250 κιλά γεμάτη,αεροαναρτήσεις της πλάκας ,μονα έμβολα κτλ. ,( gpz 900 π.χ)
Οι σύγχρονες μότο βοηθάνε τον μέτριο να οδηγήσει σχετικά γρήγορα,είναι γεγονος και δεν αλλάζει.
Για το αν είναι γενικά καλύτεροι πιλότοι οι νεώτεροι; Είναι,λογικό αφου καβαλάνε καλύτερα εργαλεία με περισσοτερες δυνατότητες.
Οι αναρτήσεις βελτιώνονται ρε συ. Τα φρένα επίσης. Γιατί μήπως στα σύγχρονα δε βάζουμε ελατήρια, αναρτήσεις ολόκληρες, τρόμπες φρενου κλπ? Εκεί θέλω να καταλήξω, ο τασουλης υπήρχε από τότε, οι πιο σβέλτοι και αυτοί που την έψαχναν παραπάνω έκαναν και μια βελτίωση. Εδώ κτμ αγοράζεις σήμερα και μουλτιστραντα και είναι σουμιεδες και θελουν ψάξιμο για πιο σοβαρή οδήγηση.
Σαφέστατα μέχρι ένα σημείο θα σε βοηθήσει ένα σύγχρονο μηχανάκι περισσότερο, σε νορμάλ κατηγορία όμως. Τα supersport ας πούμε είναι πολύ πιο απόλυτα από τα παλιά που συγχωρουσαν λάθη.
Είναι μεγάλη(αλλά ωραία) κουβέντα που στο τέλος καταλήγει στον άνθρωπο που θα κάνει τη διαφορά. Είτε λόγω ταλέντου είτε λόγω σωστού ψαξίματος. Αυτό δεν αλλάζει σε καμία εποχη.
Vstrommer71
27/09/2019, 12:39
Ανεξάρτητα από αυτό ένα GPz 900 σε καλή κατάσταση το αγοράζεις χτές,δεν το συζητάμε.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.