View Full Version : CFMOTO - Γενικό chat
Η Τεομοτο έχασε την αντιπροσωπεία των CF γιατί βρίσκεται σε διαδικασία πτώχευσης ή κάτι τέτοιο.
παντως εξουσιοδοτημενος μαστορας της καβασακι που πηγαινα το δικο μου ερ-5,μου ειπε (τα ειχε παλαιοτερα η ΤΕΟΜΟΤΟ σαν αντιπροσωπεια στην Ελλαδα) οτι ειναι ΤΡΙΜΠΟΥΡΔΕΛΑ,και μαλλον γι αυτο τα εδωσε αλλου η ΤΕΟΜΟΤΟ.
Καλα μη το δενεις κομπο. Ξερω αστερι του ΝΒΑ που πιστευει πως η γη ειναι επιπεδη και ειναι και αλματερος.
panavour
19/11/2020, 07:45
Η Τεομοτο έχασε την αντιπροσωπεία των CF γιατί βρίσκεται σε διαδικασία πτώχευσης ή κάτι τέτοιο.
και γω το ακουσα αυτο απο τον ιδιο εξουσιδοτημενο,και μου ειπε οτι μπορει να την παρει η μοτοδυναμικη.
Δεν ξέρω αν τα CF Moto είναι καλά ή τριμπούρδελα, όμως είναι βέβαιο ότι η ΤΕΟΜΟΤΟ έχει χαντακώσει στην Ελλάδα ολόκληρη Kawasaki - στη CF Moto θα κολλούσε;
Άσχετο τώρα,το περιοδικό ΜΟΤΟ έχουν λέει ένα 650 από τον Φλεβάρη με σκοπό τεστ διάρκειας ενός χρόνου ,μηχανή που θα περάσει από όλα τα χέρια κτλ.
Θα μου πεις στα περιοδικά ότι και να διαβάσεις για κινέζικο είναι ποιοτικό κτλ αλλά υποθέτω κάποια στιγμή θα μάθουμε και την άποψη τους,πόσα χλμ έκανε στα χέρια τους,ζημιές κτλ.
Ρε σεις, τα cfmoto σαρωνουν στο κοσμο των side by side. Γιατι δηλαδη ειδικα τα μηχανακια να ειναι μπουρουχες?
Άσχετο τώρα,το περιοδικό ΜΟΤΟ έχουν λέει ένα 650 από τον Φλεβάρη με σκοπό τεστ διάρκειας ενός χρόνου ,μηχανή που θα περάσει από όλα τα χέρια κτλ.
Θα μου πεις στα περιοδικά ότι και να διαβάσεις για κινέζικο είναι ποιοτικό κτλ αλλά υποθέτω κάποια στιγμή θα μάθουμε και την άποψη τους,πόσα χλμ έκανε στα χέρια τους,ζημιές κτλ.
Ως τώρα έχει γράψει καλά λόγια πάντως.
Εγώ προς το παρόν έχω 18.000 χιλιόμετρα. Τελευταία το σκίζω . Κάνω πολλά χιλιόμετρα τον μήνα! Αναμένουμε .. Γύρω στα 30.000 θα υπάρχει μια καλύτερη εικόνα όσον αφορά την αξιοπιστία και έτσι όπως το πάω θα έχω φτάσει σε ένα εξάμηνο στα 30.000 χιλιόμετρα!
Εγώ προς το παρόν έχω 18.000 χιλιόμετρα. Τελευταία το σκίζω . Κάνω πολλά χιλιόμετρα τον μήνα! Αναμένουμε .. Γύρω στα 30.000 θα υπάρχει μια καλύτερη εικόνα όσον αφορά την αξιοπιστία και έτσι όπως το πάω θα έχω φτάσει σε ένα εξάμηνο στα 30.000 χιλιόμετρα!
Πολυ ευχαριστο αυτο! Αν ισχυουν τα κιλα που ανακοινωνει ο κατασκευαστης (151) πρεπει να ειναι παιχνιδι το μηχανακι.
Μερικες ερωτησεις: τι τελικη εχεις δει, ποια ειναι χονδρικα η μεση σου καταναλωση και σε ποια ταχυτητα ταξιδευει ανετα (χωρις να νιωθεις οτι ζοριζεται το μοτερ δηλαδη);
Έλα ptc! Τελική εγώ το έχω πάει μια φορά μέχρι 130 . Πιθανόν να είχε ακόμη και άλλο αλλά δεν ήθελα να το ζορισω! Έως τα 100 ανεβάζει γρήγορα . Από τα 100 ως τα 120 πιο αργά. Απο τα 120 και πέρα ανέβαινε πολύυ πιο αργά. Σε γενικές γραμμές στην οδήγηση μου πηγαίνω με 80-90! Σπάνια περνάω τα 90 χιλιόμετρα . Άνετα ταξιδεύει μέχρι τα 100 χιλιόμετρα φίλε μου δίχως να κουράζει. Μετά κουνάει σαν βάρκα σε τρικυμία. Φυσικά παίζουν ρόλο τα μποφόρ! Μέρες που έχει πολλά μποφόρ έχω θέμα . Δηλαδή από παντού τρώω αέρα ! Είναι σαν παιχνίδι και πολύ ελαφρύ όντως!! Κατανάλωση έχω μετρήσει 3,5 λ/100 Χιλ σε δρόμο με σταθερή πορεία δίχως συνεχόμενο σταματά ξεκίνα γιατί έτσι είναι η δουλειά μου. Φαντάζομαι με σταματά ξεκίνα θα ανεβαίνει λίγο . Γενικά είμαι άτομο που μου αρέσει η βόλτα και όχι τα γκάζια. Δεν ζοριζω σχεδόν ποτέ το όχημα δηλαδή. Αυτό που εντόπισα πριν λίγες μέρες ήταν ένας ελαφρύς τριγμος στο πλαστικό λίγο πίσω από την κλειδαριά. Τώρα θα σκεφτώ στο μεγάλο σέρβις αν αξίζει να ασχοληθώ με αυτό αναλόγως και την γνώμη του μάστορα. Ειναι ένα παπί με αναβολικά !
karellen
22/11/2020, 16:28
Έλα ptc! Τελική εγώ το έχω πάει μια φορά μέχρι 130 . Πιθανόν να είχε ακόμη και άλλο αλλά δεν ήθελα να το ζορισω! Έως τα 100 ανεβάζει γρήγορα . Από τα 100 ως τα 120 πιο αργά. Απο τα 120 και πέρα ανέβαινε πολύυ πιο αργά. Σε γενικές γραμμές στην οδήγηση μου πηγαίνω με 80-90! Σπάνια περνάω τα 90 χιλιόμετρα . Άνετα ταξιδεύει μέχρι τα 100 χιλιόμετρα φίλε μου δίχως να κουράζει. Μετά κουνάει σαν βάρκα σε τρικυμία.
[...]
!
Για το 650 μιλάτε?
Πέτρο 151 κιλά??
Το 250ΝΚ έχει ο Potis Νίκο.
DRAKONET
22/11/2020, 23:09
:a014:
fatsas35
01/12/2020, 00:32
Παίζει φοβερή προσφορά παντός για το mt650 στα 4890 ευρω
Θα διαβασω και ολο το τοπικ αλλα για αρχη να πω οτι το βρισκω πολυ ομορφο, μοιαζει με το διουκ 390 η μου φαινεται; Απο την αλλη φιλε, δεν ξερω αν θα το επαιρνα, ακομη και αν με ενδιεφερε αυτη η μικρη κατηγορια μοτοσυκλετων ισως να ανεβαζα μπατζετ για κατι πιο επωνυμο η να πηγαινα για μεταχειρο, γιατι οσο ωραιο και αν ειναι απευθυνεται σε κοινο που θα το εχει σαν μοναδικο μεσο μεταφορας, αρα ΠΡΕΠΕΙ να ειναι αξιοπιστο. Να ηταν καμμια 1000αρα σρ σούπερ τιμη να πω ναι ισως, γιατι οι περισσοτεροι απο εμας με 1000ρες δεν το εχουν σαν μοναδικο μεσο, συνηθως παιζει και ενα παπι απο πισω. Αρα αν τα βαλω κατω, μαλλον δε θα το επαιρνα, μπορει να ειναι τελειο, μπορει να αξιζει στο φουλ, αλλα αυτο αν δεν περπατησει δε θα το ξερουμε.
Φτάσαμε τα 20.000 χιλιόμετρα με το cf 250 nk.Μολις έκανα και το μεγάλο σέρβις . Φίλτρο λαδιού, αέρος, μπουζί, λάδια, υγρά φρένων ,παραφλου , σφίξιμο αλυσίδας και γενικά έναν έλεγχο στη μοτό.
Πήγαμε στα 23.000 χιλιόμετρα. Σέρβις κάθε 3000 χιλιόμετρα , αλλαγή λαδιών και ότι άλλο προκύψει! Τα αναλώσιμα δηλαδή . Μειονέκτημα ως τώρα ο τριγμος γύρω από την κλειδαριά που ακούγεται στις χαμηλές στροφές.
δηλαδή στα 23Κ χλμ μέχρι τώρα δεν εμφάνισε κάτι σοβαρό ?
σκουριές κλπα ?
ενθαρρυντική η όλη εικόνα μέχρι τώρα απο αυτά που λες
δηλαδή στα 23Κ χλμ μέχρι τώρα δεν εμφάνισε κάτι σοβαρό ?
σκουριές κλπα ?
ενθαρρυντική η όλη εικόνα μέχρι τώρα απο αυτά που λες
Τι θα μπορούσε να εμφανίσει ; ( Έξω από δω και μακριά) Όχι δεν έχω σκουριές καθόλου. Με σιγουριά θα το ελέγξω και αύριο που θα είναι μέρα να σου πω .
δηλαδή στα 23Κ χλμ μέχρι τώρα δεν εμφάνισε κάτι σοβαρό ?
σκουριές κλπα ?
ενθαρρυντική η όλη εικόνα μέχρι τώρα απο αυτά που λες
Το κοίταξα , δεν έχει καθόλου σκουριές.
Καλησπέρα στην ομάδα . Φτάσαμε τις 24.500 χιλιόμετρα με το cf 250 nk. Θα ήθελα να αναφέρω δύο πράγματα που έχω παρατηρήσει στο 250ρι.
1) Τριγμοί στο πλαστικό γύρω από την κλειδαριά ειδικά στις χαμηλές στροφές. Φαντάζομαι στις υψηλές λόγο θορύβου δεν ακούγεται ( χαχα ).
2) Είναι άσχημη η θέση της πινακίδας και γενικότερα η κατασκευή . Η πινακίδα την οποία δεν την λες καθόλου μικρή είναι σχετικά χαμηλά στην μηχανή οπότε έχει πολλούς κραδασμούς . Αυτό έιχε σαν αποτέλεσμα να ραγίσει η πινακίδα . Επίσης η πινακίδα στηρίζεται σε ένα μονομπρατσο ( πλαστικουρα) το οποίο δεν ξέρω πόσο ανθεκτικό θα είναι μελλοντικά .
Κάποιους που έχω ρωτήσει στο δρόμο έχουν αντιμετωπίσει τα ίδια θέματα με τη πινακίδα. Άλλοι λίγο γνώστες της υπόθεσης ή μάστορες έβγαλαν το μονομπρατσο και την πινακίδα από κει κάτω και την έβαλαν κάτω απ' τη μοτό . Αυτό σκοπεύω να κάνω και γω. Ου μπλέξεις με το υπουργείο μεταφορών στην καστορος παιδιά. Θα σας τα κάνουν αερόστατα.
Κατά άλλα πηγαίνουμε καλά κάνοντας τα προβλεπόμενα σέρβις στην ώρα τους . Ο αντιπρόσωπος που του είχε δει πριν μια εβδομάδα μου είπε πως είναι καθαρό το μηχανάκι. Δεν έχω παρατηρήσει δηλαδή κάτι άλλο πέρα από τα δύο παραπάνω που αναφερα μετά από 24.500 χιλιόμετρα σχεδόν όλα σπίτι δουλειά δουλειά σπίτι .
Δοκίμασα να βάλω 100 Στάρα βενζίνη . Δεν παρατήρησα αλλαγή στο Γκάζι όπως λένε κάποιοι. Μόνο παραπάνω χρήματα
πολύ ωραία , να το χαίρεσαι !
τα 24500 έγιναν σε πόσα χρόνια ?
πυξιδας990
11/05/2021, 12:34
εντυπωσιακο
https://www.youtube.com/watch?v=MlEylQ6gGbM
εντυπωσιακο
https://www.youtube.com/watch?v=MlEylQ6gGbM
Ωραίο, μου αρέσουν και οι ζάντες του.
Σε 2,5 χρόνια . Στην αρχή το πρώτο έτος δεν έκανα χιλιόμετρα . Τώρα κάνω αρκετά τον τελευταίο 1,5 χρόνο.
Όμορφο. Μακάρι και αξιόπιστο.
Όμορφο. Μακάρι και αξιόπιστο. Παιδιά οποίος έχει το 250 nk ας γράψει και αυτός τι έχει παρατηρήσει.
doctoras
12/05/2021, 19:03
έχεις το μοντέλο με αυτό το όργανο?
427957
σίγουρα το πιο όμορφα γραφικά στην κατηγορία!
έχεις το μοντέλο με αυτό το όργανο?
427957
σίγουρα το πιο όμορφα γραφικά στην κατηγορία!
Ναι φίλε μου αυτο έχω .
DRAKONET
12/05/2021, 21:44
Ναι φίλε μου αυτο έχω .
Potis χαιρομαι για σενα ...αλλωστε ισως ειμουν ο μονος που υποστηριζα αρκετα της προσπαθειες απο κινα.....μεχρι που παρεξηγηθηκα
γιατι διεκρινα φιλοτιμη προσπαθεια σε ΄΄κινεζικα σκουπιδια΄΄ για αλλους!
Απωτερος σκοπος ...(αυτο υποστηριζα παντα..αλλα δεν κατενοηθει ποτε !)...ειναι το οφελος του καταναλωτη..ολων εμας δλδ. !
Και ενω γραφτηκε οτι δεν υπαρχει φως ουτε σε 10 χρονια απο κινα μερια...ερχονται νεα μοντελα ..πολυ ποιοτικα..με δοκιμασμενους κινητηρες καθως ηδη στην ασιατικη αγορα τα δουλευουν καποια χρονια...και περνουν την εγκριση για να κινηθουν ευρωπη!
Για εμενα παντως εχει ξεκαθαρισει το τοπιο σε μεγαλο βαθμο!
Το μονο αγκαθι πιστευω ειναι η εδω ΣΩΣΤΗ αντιμετωπιση της εκαστοτε αντιπροσωπειας προς τον αγοραστη!
Η μικρη μας αγορα και η πωληση πολυ λιγων μοτοσυκλετων...δυσχερενουν την αποφαση αγορας μιας αμιγως κινεζικης μοτοσυκλετας
γιατι ΕΑΝ συμβει κατι ...τα ανταλακτικα ΜΠΟΡΕΙ να μην ειναι διαθεσιμα..και να περιμενεις μηνες !
Ηδη απο την τελευταια φορα που εγραψα για τετοιο θεμα...αγοραστηκε στην οικογενεια ενα cf 650 που κατι τελευταια κομματια ηταν σε προσφορα!
Η μηχανη απο τον νοεμβριοεχει κανει 21+ χιλιαδες χλμ..με αρκετα ταξιδια αθηνα -θεσσαλονικη....θεσσαλονικη-φλωρινα-καστορια.Βουλγαρια-και σκοπια! Ημηχανη να πω οτι την οδηγουμε εκτος του ιδιοκτητη αλλα 2 ατομα...ειτε για κοντα...ειτε για πιο μακρινα δρομολογια!
Δεν εχει ζητησει τιποτα....εκτος απο τα προβλεπομενα σερβις.
Potis χαιρομαι για σενα ...αλλωστε ισως ειμουν ο μονος που υποστηριζα αρκετα της προσπαθειες απο κινα.....μεχρι που παρεξηγηθηκα
γιατι διεκρινα φιλοτιμη προσπαθεια σε ΄΄κινεζικα σκουπιδια΄΄ για αλλους!
Απωτερος σκοπος ...(αυτο υποστηριζα παντα..αλλα δεν κατενοηθει ποτε !)...ειναι το οφελος του καταναλωτη..ολων εμας δλδ. !
Και ενω γραφτηκε οτι δεν υπαρχει φως ουτε σε 10 χρονια απο κινα μερια...ερχονται νεα μοντελα ..πολυ ποιοτικα..με δοκιμασμενους κινητηρες καθως ηδη στην ασιατικη αγορα τα δουλευουν καποια χρονια...και περνουν την εγκριση για να κινηθουν ευρωπη!
Για εμενα παντως εχει ξεκαθαρισει το τοπιο σε μεγαλο βαθμο!
Το μονο αγκαθι πιστευω ειναι η εδω ΣΩΣΤΗ αντιμετωπιση της εκαστοτε αντιπροσωπειας προς τον αγοραστη!
Η μικρη μας αγορα και η πωληση πολυ λιγων μοτοσυκλετων...δυσχερενουν την αποφαση αγορας μιας αμιγως κινεζικης μοτοσυκλετας
γιατι ΕΑΝ συμβει κατι ...τα ανταλακτικα ΜΠΟΡΕΙ να μην ειναι διαθεσιμα..και να περιμενεις μηνες !
Ηδη απο την τελευταια φορα που εγραψα για τετοιο θεμα...αγοραστηκε στην οικογενεια ενα cf 650 που κατι τελευταια κομματια ηταν σε προσφορα!
Η μηχανη απο τον νοεμβριοεχει κανει 21+ χιλιαδες χλμ..με αρκετα ταξιδια αθηνα -θεσσαλονικη....θεσσαλονικη-φλωρινα-καστορια.Βουλγαρια-και σκοπια! Ημηχανη να πω οτι την οδηγουμε εκτος του ιδιοκτητη αλλα 2 ατομα...ειτε για κοντα...ειτε για πιο μακρινα δρομολογια!
Δεν εχει ζητησει τιποτα....εκτος απο τα προβλεπομενα σερβις.
Να σαι καλά Drakonet . Χαίρομαι αρκετά μέχρι τώρα. Εύχομαι η τιμή των 3.290 να είναι τόση λόγω των πλαστικών που οκ δεν είναι και πρώτης κατηγορίας όπως ανέφερα και παραπάνω. Δηλαδή να μην έχουν κάνει εκπτώσεις αλλού όπως στο μοτέρ , κινητήρα. Να σου πω δεν ξέρω πόσο γρήγορα μπορεί να έρθει από Κίνα ένα ανταλλακτικό αν ου μη γένοιτο χρειαστεί. Επίσης να παραδεχτώ ότι το έχω άγχος αν βγάλει κάποιο θέμα , τι μπορεί να βγάλει και γενικά μέχρι να πάει 40.000 χιλιόμετρα είμαι αρκετά συγκρατημένος ώστε να το προτείνω σε κάποιον άνθρωπο που θέλει ένα 250 ρι. Κρατώ μικρό καλάθι και ελπίζω να μπορώ να σε κάνα χρόνο από τώρα που θα έχω 40.000 να λέω και τότε τα ίδια. Γιατί σίγουρα τα δύο χιλιάρικα που πληρώνεις παραπάνω για τις μάρκες ίδιων κυβικών για κάποιο λόγο τα πληρώνεις !
doctoras
12/05/2021, 22:13
Η μηχανη απο τον νοεμβριοεχει κανει 21+ χιλιαδες χλμ..με αρκετα ταξιδια αθηνα -θεσσαλονικη....θεσσαλονικη-φλωρινα-καστορια.Βουλγαρια-και σκοπια! Ημηχανη να πω οτι την οδηγουμε εκτος του ιδιοκτητη αλλα 2 ατομα...ειτε για κοντα...ειτε για πιο μακρινα δρομολογια!
Δεν εχει ζητησει τιποτα....εκτος απο τα προβλεπομενα σερβις.
21000 σε εξι μηνες με καραντίνα? μ.0. 117km/ημερα πως γίνεται?
Επίσης να παραδεχτώ ότι το έχω άγχος αν βγάλει κάποιο θέμα , τι μπορεί να βγάλει και γενικά μέχρι να πάει 40.000 χιλιόμετρα είμαι αρκετά συγκρατημένος ώστε να το προτείνω σε κάποιον άνθρωπο που θέλει ένα 250 ρι. Κρατώ μικρό καλάθι και ελπίζω να μπορώ να σε κάνα χρόνο από τώρα που θα έχω 40.000 να λέω και τότε τα ίδια. Γιατί σίγουρα τα δύο χιλιάρικα που πληρώνεις παραπάνω για τις μάρκες ίδιων κυβικών για κάποιο λόγο τα πληρώνεις !
Μου θύμισες την ανάρτηση του BLiTzER για το KTM:
Το 640 SM (γιατί το Adv κάνει πραγματικά τα πάντα, ίσως το πιο αγνό 50/50 on/off μηχανάκι) είναι μόνο για αλητείες, το παραδέχομαι. :D Απλά το'χω μικρό απωθημένο γιατί είχα ένα και το κράτησα μόνο 5-6 μήνες, επειδή φοβόμουν μην το πάρω στα χέρια. :lol:
Μου θύμισες την ανάρτηση του BLiTzER για το KTM:
Xaxax
DRAKONET
13/05/2021, 21:25
21000 σε εξι μηνες με καραντίνα? μ.0. 117km/ημερα πως γίνεται?
ελευθερος επαγγελματιας
επισης αθηνα θεσσαλονικη...2 φορες στην εβδομαδα και με αλλο οδηγο καποιες φορες
ελευθερος επαγγελματιας
επισης αθηνα θεσσαλονικη...2 φορες στην εβδομαδα και με αλλο οδηγο καποιες φορες
Οπότε το 650 μπορεί να κάνει ένα ταξίδι τέτοιο άνετα σχετικά έτσι;
DRAKONET
13/05/2021, 22:36
Οπότε το 650 μπορεί να κάνει ένα ταξίδι τέτοιο άνετα σχετικά έτσι;
εννοειτε
doctoras
13/05/2021, 23:28
ελευθερος επαγγελματιας
επισης αθηνα θεσσαλονικη...2 φορες στην εβδομαδα και με αλλο οδηγο καποιες φορες
Συγγνώμη αν φαίνομαι αδιακριτος, δεν εχω ξανακουσει κατι τετοιο, επαγγελματικά κανει 2 φορες την εβδομάδα αθηνα-θεσσαλονικη??
Εφοσον ειναι για δουλειά (δηλαδη ρουτινα αρα αυτοκινητόδρομος)γιατι να μη προτιμήσετε το αυτοκίνητο?
DRAKONET
14/05/2021, 20:48
Συγγνώμη αν φαίνομαι αδιακριτος, δεν εχω ξανακουσει κατι τετοιο, επαγγελματικά κανει 2 φορες την εβδομάδα αθηνα-θεσσαλονικη??
Εφοσον ειναι για δουλειά (δηλαδη ρουτινα αρα αυτοκινητόδρομος)γιατι να μη προτιμήσετε το αυτοκίνητο?
Γιατι δεν ειναι το ιδιο...απλα!
Να μην μενουμε στο να ονειρευομαστε μονο την οδηγηση καλυτερα να το κανουμε πιστευω...αλλωστε την ομορφια και την χαρα του να κανεις διαδρομες με μηχανη...δεν μπορουν να την δουνε ολοι !
Και οπως λεει και ενας φιλος...τα βραδυνα ζουζουνια...εχουν καλυτερη γευση !!:lol::lol:
panavour
15/05/2021, 07:53
αφου αντεχετε το κρυο μεγεια σας με χαρα σας.:beer::a23::a23:
Καλησπέρα στην ομάδα!! Φτάσαμε τα 27.000 χιλιόμετρα . Μόλις έγινε το μικρό σέρβις , λάδια και φίλτρο. Στις 30.000 είναι το μεγάλο. Ακόμη καλά πάμε με το μικρό. Πέραν των τριγμων στο ντεπόζιτο δεν έχω παρατηρήσει κάτι άλλο.
πυξιδας990
20/07/2021, 18:00
4000χλμ και αποψεις του τεστμαν
https://www.youtube.com/watch?v=XwJZZwjPY74&t=6s
4000χλμ και αποψεις του τεστμαν
https://www.youtube.com/watch?v=XwJZZwjPY74&t=6s
Όμορφο φαίνεται το μεγάλο αδερφάκι !!!
Καλησπέρα στην ομάδα! Φτάσαμε τις 30.000 χιλιόμετρα με το nk 250.Ευχαριστημενος προς το παρόν με το μικρό. Θα γίνει και το μεγάλο σέρβις.
AristidisZ
29/09/2021, 13:05
Πήγε ο κουμπάρος (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=160434)χτες και πήρε βόλτα το 650
Σύμφωνα με δήλωσή του, το μηχανάκι φαινόταν πιο ψεύτικο και από τα παιχνιδάκια του γιου του...
doctoras
02/10/2021, 08:51
Καλησπέρα στην ομάδα! Φτάσαμε τις 30.000 χιλιόμετρα με το nk 250.Ευχαριστημενος προς το παρόν με το μικρό. Θα γίνει και το μεγάλο σέρβις.
@ potis επειδή βλέπω ψάχνεσαι για αντικατάσταση, φίλος μου παρήγγειλε πρόσφατα το 250nk και περιμένει να παραλάβει, έχεις κάποιο θέμα και μπαίνεις στην αντικατάσταση ή ήρθε το πλήρωμα του χρόνου και θέλεις μεγαλύτερο?
αν θες ανέπτυξε όσο μπορείς πιο αναλυτικά το συμπέρασμα σου σχετικά με την 1.αγορά-2.συντήρηση-3.υποστήριξη-4.αξιοπιστία του μοντέλου
Έλα ντοκτορα. Σκέφτομαι μήπως κάποια στιγμή το άλλαζα για λίγο παραπάνω κυβικά, τώρα και να θέλω εξάλλου δεν έχω τα λεφτά. Καλά είναι το μηχανάκι. Κοίτα έχω εντοπίσει κάποια μειονεκτήματα
1) Λαθεμένη θέση πινακίδας. Είναι πολύ χαμηλά στηριζόμενη σε ένα μπράτσο πλαστικό. Από τους πολλούς κραδασμούς χαλάει και η πινακίδα και το μπράτσο. Με το που το πάρει το φιλαράκι σου να πάει στην Κερατέα στην αντιπροσωπεία να βάλει εκεί ο μάστορας την πινακίδα κάτω από το μηχανάκι. Ξέρει αυτός εκεί για το συγκεκριμένο μηχανάκι.Επι τόπου να την αλλάξει τη θέση , μην τρέχει μετά ο άνθρωπος στο υπουργείο μεταφορών στην Καστορος για αλλαγή πινακίδας ... Εκεί οι άνθρωποι- δημόσιοι υπάλληλοι θα του σπάσουν τα νεύρα στο περίμενε...
2) Τριγμοί γύρω από το ντεπόζιτο της μηχανής που πρωτοεμφανίστηκαν στα 20.000 χιλιόμετρα. Δεν έχει και τα ποιοτικότερα περιφερειακά δηλαδή. Φαίνεται ότι εκεί έχουν γίνει εκπτώσεις δηλαδή.
3) Προβληματικός αισθητήρας ταχυτήτων στα περισσότερα μοντέλα. Δεν ξέρω αν έχει διορθωθεί από το εργοστάσιο αυτό το θέμα. Δηλαδή βάζεις 2η ταχύτητα και δείχνει το 1 στην TFT οθόνη .
Εγώ έχω κάνει μέχρι τώρα 30.000 χιλιόμετρα . Ευχαριστημένος που δεν έχω κάποιο θέμα μέχρι τώρα μιας και είναι σχετικά καινούριο στη χώρα μας , 3 χρόνια περίπου. Η αγορά του είναι στα 3.000 ευρώ. Τα σέρβις τα μικρά μόνο τα λάδια δηλαδή είναι στα 25 ευρώ. Το μεγάλο που μόλις έκανα για λάδια, μπουζί , τακάκια , καθάρισμα φίλτρο αέρος , παραφλου , έλεγχος στα λάστιχα , πήγε στα 70 ευρώ. Τα σέρβις εννοείται στην αντιπροσωπεία διπλασιάζονται στη τιμή! Ότι έχω χρειαστεί να μου στείλουν από ανταλλακτικά κτλ από τη cf moto , πχ μπουζια , φίλτρα κτλ σε ένα 24 Ώρο μου τα έχουν στείλει. Η κατανάλωση καυσίμων είναι μικρή. Με 5 ευρώ κάνω 90 χιλιόμετρα! Λάστιχα έβαλα με 160 ευρώ.
Αποθηκευτικούς χώρους δεν έχει, πχ για το κράνος σου . Ο συνεπιβάτης δεν έχει να κρατιέται από κάπου και γενικά θα πιάνεται ο πισινός του εκτός αν είναι κανένα μικρό και μαζεμένο κοριτσάκι. Μαζεμένο σαν παιχνίδι για μετακίνηση εντός πόλης. Έχω πάει από δυτική αττική Μαραθώνα με το nk . Μόνο καβάλος βέβαια.
Λάστιχα να τα αλλάξει γρήγορα τα μαμισια. Ελπίζω να βοήθησα μελλοντικούς αγοραστές . Αυτά.
Έχω γράψει τρείς φορές γιατί δεν μου τα παίρνει όλα αυτά σε μια σελίδα.
doctoras
02/10/2021, 14:07
Ωραιος Potis thanks!
keep on posting
:beer:
Seraios39
26/04/2022, 18:14
Potis , το εχεις ακομα ?
Έλα seraios , ναι το έχω ακόμη.
CF Moto μετά από δώδεκα χρόνια.
446872
446873
Η πηγή των φωτογραφιών είναι το παρακάτω ποστ στο Reddit. Η μηχανή χρησιμοποιείται ακόμα, δεν είναι παρατημένη δλδ. Σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη και δημιουργό του ποστ τη χρησιμοποιεί άνοιξη καλοκαίρι και την έχει σκεπασμένη τους υπόλοιπους μήνες.
https://www.reddit.com/r/motorcycles/comments/16kjdcl/cf_moto_after_12_years/
doctor_john
10/10/2023, 19:31
Είναι πολλοί οι παράγοντες των φθορών που δείχνει. Περίεργο..
Να μαι ειλικρινής μάλλον δεν θα εμπιστευόμουν κάποιον που έχει αγοράσει κάτι τέτοιο και ας το είχε σαν καινούριο.
Το καπάκι σουρωτήρι από τρυπάνι όλα τα λεφτά.
446876
motojojo
10/10/2023, 19:53
Στη φωτογραφία δεν φαίνεται να χρησιμοποιείται, αλλά οκ πες την τράβηξαν αρχή της άνοιξης πριν την πρώτη βόλτα.
Σίγουρα όμως δεν την σκεπάζει το χειμώνα.
Ποπο πως είναι έτσι τούτο; Το δικό μου είναι σαν καινούριο!
Στη φωτογραφία δεν φαίνεται να χρησιμοποιείται, αλλά οκ πες την τράβηξαν αρχή της άνοιξης πριν την πρώτη βόλτα.
Σίγουρα όμως δεν την σκεπάζει το χειμώνα.
Προφανως το τι γραφει ο καθενας σε ενα φορουμ δεν μπορει να ελεγχθει για το ποσο αληθινο ειναι. Η περιληψη του ποστ εγινε περισσοτερο για οποιον δε γνωριζει αγγλικα ή απλα βαριεται να ανοιξει το λινκ.
Το μοντελο παντως (CF250T-5) ειναι ενδιαφερουσα περιπτωση. Ψευδοτσοπερ 250αρι με CVT.
CF Moto μετά από δώδεκα χρόνια.
446872
446873
Η πηγή των φωτογραφιών είναι το παρακάτω ποστ στο Reddit. Η μηχανή χρησιμοποιείται ακόμα, δεν είναι παρατημένη δλδ. Σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη και δημιουργό του ποστ τη χρησιμοποιεί άνοιξη καλοκαίρι και την έχει σκεπασμένη τους υπόλοιπους μήνες.
https://www.reddit.com/r/motorcycles/comments/16kjdcl/cf_moto_after_12_years/
Μου έκανε εντύπωση το πόσο χάλια έχει γίνει και υπέθεσα πως θα μένει κοντά σε θάλασσα. Τον έψαξα λίγο τον τύπο και μετά από καμιά 50αριά ποστ του είδα ότι απάντησε σε κάποιον για μια εκκλησία στο Κάνσας (ίσως είναι από εκεί?). Μπήκα να δω αν έχει κοντά θάλασσα καθότι άσχετος με γεωγραφία της Αμερικής και δεν έχει θάλασσα κοντά αλλά είναι κάπως βόρεια και από τη δορυφορική εικόνα έχει φουλ πράσινο παντού σε ακτίνα χιλιάδων τετραγωνικών χιλιομέτρων. Τόσο πράσινο και βόρεια ίσως υποδηλώνει μεγάλες ποσότητες βροχοπτώσεων και υγρασίας, κάτι που επηρεάζει προφανώς οποιαδήποτε κατασκευή. Από την άλλη βέβαια, ο ίδιος αναφέρει σε κάποιον ότι έχει και ένα παλιό Honda από δεκαετία του 80 και είναι σε πολύ καλύτερη κατάσταση παρά τα χρόνια του.
Σίγουρα δεν περιμένεις την ίδια ποιότητα με τα Japan όμως τα ανταλλακτικά τους είναι πραγματικά πολύ φθηνά και με κόστος ένα πλαστικό από Honda μπορείς να αλλάξεις το μισό μηχανάκι (έτυχε σε φίλο με CFmoto650). Ένα τιμόνι που πήρε για spare είχε 40-50 ευρώ, στο NC έχει πάει 180 το γνήσιο!!!:uplate: Οκ βρίσκεις αφτερμάρκετ με 60 αλλά δεν παύουν να είναι τεράστιες οι διαφορές σε μια ενδεχόμενη πτώση.
Όσο υπάρχει καλή αντιπροσωπεία και επάρκεια ανταλλακτικών θεωρώ πως οι κάτοχοι δε θα έχουν πρόβλημα και θα λύνουν τα όποια προβλήματα σχεδόν τσάμπα. Τώρα αν βαρέσουν κανα πιστόλι εκεί είναι μπλέξιμο.
panavour
10/10/2023, 20:42
Άλλη cf moto πριν 12 χρόνια,άλλο η σημερινή cf έχουν γίνει πολλά στην βελτίωση της ποιότητας από τότε.Οπως και σε όλες τις κινέζικες μάρκες άλλωστε.
Γι' αυτό λένε "πάρε καινούριο κινέζικο". :p
Γι' αυτό λένε "πάρε καινούριο κινέζικο". :p
Είναι το ακριβώς αντίστροφο με αυτά που λέμε για τα Γιαπωνέζικα ''δεν τα φτιάχνουν πλέον όπως παλιά'' :lol:
Στα γιαπωνέζικα λες "δυστυχώς δεν τα φτιάχνουν όπως παλιά", ενώ στα κινέζικα λες "ευτυχώς που δεν τα φτιάχνουν όπως παλιά".
Το αντίστοιχο ίσχυε με τα κορεάτικα αμάξια πριν από 30 χρόνια, ενώ πλέον εταιρείες όπως η Hyundai και η Kia είναι σε κορυφαίες θέσεις παγκοσμίως ως προς την αξιοπιστία. Απέκτησαν τεχνογνωσία από την κατασκευή κινητήρων για τους Ιάπωνες και ανέβασαν τον πήχη στην αξιοπιστία.
doctoras
10/10/2023, 21:57
Άλλη κάστα οι Κορεάτες
stefanos
10/10/2023, 22:03
Άλλη cf moto πριν 12 χρόνια,άλλο η σημερινή cf έχουν γίνει πολλά στην βελτίωση της ποιότητας από τότε.Οπως και σε όλες τις κινέζικες μάρκες άλλωστε.
Ναι, αρχίσαν να ψωνίζουν Γιαπωνέζικα και Ευρωπαϊκά εξαρτήματα.:lol:
ratamahatta
10/10/2023, 22:09
Η cf Moto έχει περάσει σε άλλο επίπεδο πλέον και φαίνεται παντού, είτε στα μοντέλα της και τις παρουσιάσεις που κάνει , είτε στο δίκτυο που έχει αναπτυξει είτε ακόμα και στην εμπλοκή της στο MotoGP
Για εμενα η πιο δυνατή εταιρία της Κίνας
Garfield
11/10/2023, 14:20
Άλλη κάστα οι Κορεάτες
Και για την Hyosung λέγανε που είναι κορεάτικη αλλά δεν έχω δει και μεγάλη βελτίωση στα μοντέλα τους.
doctoras
11/01/2024, 14:46
Θεωρώ το νέο μοντέλο που έρχεται ως cruiser με την κωδική ονομασία 450CL-C είναι η πιο καλή αισθητικώς και πιο ολοκληρωμένη (βάση τεχνικών χαρακτηριστικών) δουλειά που έχω δει απο την εταιρεία ως σήμερα
και μάλιστα υπάρχει ενα μοτερ 450cc με στρόφαλο 270 ενώ οι ιάπωνες σε αυτά τα κυβικά παιζουν με 180. Θα ήταν εξαιρετικό βήμα αν αυτό το μοτέρ είναι εξολοκλήρου δικό τους και δεν έχουν πάρει τίποτα είτε απο τις kawa / yama που έχουν κάποιου είδους συνεργασία.
Ενώ επίσης αν αποδειχθεί οτι τα ονομαστικά γεμάτα kg είναι όντως 180 έχουν κάνει σημαντικά βήματα και στην ποιότητα.
και να προσθέσω πως στο αισθητικό μέρος στο line up τους μέχρι σήμερα δεν είχα εντοπίσει κάτι που να με πείσει (αισθητικά πάντα).
Αν και δεν είναι το στυλ μου (οτι συνεπάγεται αν θα αγόραζα), στα μάτια μου δείχνει απέριττο και το επίπεδο λεπτομέρειας μακράν ότι καλύτερο έχω δει σε σχέση με την κατηγορία
449717
449718
449721
Στα οργανα ελέχγου δε, παραδίδει μαθήματα αισθητικής και από τα υπόλοιπα μοντέλα της
449719
αν το βγάλει και σε τιμή που έχουν τα υπολοιπα αδερφάκια του, δεν βλέπω τον λογο να μη πάει τρένο(τηρουμένων αναλογιών).
και εδώ τυχαίο παράδειγμα πως ακούγεται (https://www.youtube.com/watch?v=n7pqG4ZVk_o)
Πανέμορφο!! Σε τιμη να κυμανθεί άραγε;
Πανέμορφο!! Σε τιμη να κυμανθεί άραγε;
Υποθέτω, γύρω στα 7.500-7.700 €
doctoras
12/01/2024, 23:47
Τα αδερφάκια του 450cc, το γυμνό κάνει 5.5k και τα αντβε & ss κάνουν 6. Δεν μπορεί αυτό να τιμολογηθεί παραπάνω, άντε να πάει μαξ 6.2k.
6.5-7k κοστίζουν τα 650ρια
Θα πόνταρα 5.500 με 6.000. Το νέο triumph speed 400 είναι σε αυτά τα λεφτά. Θα είναι αυτοκτονία να το κοστολογησουν πάνω από 6.000€ νομίζω
Dimmanoukas
13/01/2024, 12:53
6300 κάνει το clx που είναι 700 κυβικά και κάπου εκεί και το mt700
Προσωπικά εκτιμώ γύρω στα 5,5.
Αν και το βλέπω αρκετά ματζοβολο, δεν ξέρω για υψηλόσωμο αναβάτη (άνω του 1,85) πως θα είναι.
Ινδία και Φιλιππίνες πάντως είναι σε αντιστοιχία στα 4700 ευρώ.
Ινδία και Φιλιππίνες πάντως είναι σε αντιστοιχία στα 4700 ευρώ.
Τα τέλη ταξινόμησης (αν υπάρχουν κιόλας....) και ο σχετικός φ.π.α είναι αστεία εκεί....
panavour
14/01/2024, 10:33
Ινδία και Φιλιππίνες πάντως είναι σε αντιστοιχία στα 4700 ευρώ.
Με μισθό 150 ευρώ τον μήνα
Garfield
20/01/2024, 00:09
Τι έπαθε, ρε παιδιά, ο τύπος με το 800ΜΤ στο παρακάτω βίντεο (από το 28:50 και μετά);
https://www.youtube.com/live/mIWxzNzCjNI?si=m1UZQclSejg3oEgs
Τι έπαθε, ρε παιδιά, ο τύπος με το 800ΜΤ στο παρακάτω βίντεο (από το 28:50 και μετά);
https://www.youtube.com/live/mIWxzNzCjNI?si=m1UZQclSejg3oEgs
:eek::confused::cry:
ΓιώργοςΤΤ
20/01/2024, 17:10
Τί να πάθει;
"Εξαιρετικό μηχανάκι!!"
Απλά θέλει άλλη αλυσίδα γιατί η εργοστασιακή είναι από τσίχλα φτιαγμένη, λίγο κουνάει, πού και πού κλείνει και ο ένα καθρέφτης, το παραφλού να βρούμε πού πάει και όλα καλά.
telegonos
20/01/2024, 17:33
''Το μηχανάκι....το μηχανάκι...έτσι το μηχανάκι... το άλλο το μηχανάκι.... Κατι φταίει με το μηχανάκι... μπλα μπλα μπλα το μηχανάκι''
ΝΑΙ, κάτι φταίει με το ''μηχανάκι'', αλλά δεν είναι κάτι στο ίδιο που φταίει, μάντεψε! Μιλάει σαν κουτσομπόλα γυναίκα 17.5 ώρες και λέει μια ιστορία ατελεύτητη όλο αχρείαστες λεπτομέρειες και ουσία μηδέν, χωρίς να λέει και τίποτα τελικά. Ενώ μπορούσε να πει σε 12'' τι του έκανε σε στυλ ''εκανε αυτο, κι αυτό, κι αυτό''
Νταααξ εδώ λέμε του έκανε και ''τανκ λάπινγκ''
Τι με βάλατε και είδα ρε σεις, ντροπή.
AUFGEBRACHT
20/01/2024, 17:34
Τι έπαθε, ρε παιδιά, ο τύπος με το 800ΜΤ στο παρακάτω βίντεο (από το 28:50 και μετά);
Τι να πάθει...το είπε, γκατζετάκιας ήταν, ήθελε τάμπλετ και μπιμπλίκια με 2 ρόδες, και αυτό πήρε ακριβώς. Ξέρω άνθρωπο που πήρε το 800MT μόνο και μόνο επειδή είχε οθόνη αφής και μπορούσε να κάνει mirroring τους χάρτες της google...χωρίς να το καβαλήσει καν...σημεία των καιρών...
Συμφωνώ με τον Τηλέγονο στα περισσότερα που λέει, το video δεν παλεύεται. Εικάζω ότι αν είσαι σε αναμονή στο αεροδρόμιο, έχει μεγάλη καθυστέρηση η δεύτερη πτήση σου για Ισλανδία και δεν παίζει κανένα άλλο video στο YouTube, ενδεχομένως μπορείς να δεις οριακά τη μισή ώρα από τις 4 ώρες της διάρκειάς του. Μετά το μισάωρο, πιθανότατα θα προτιμήσεις να πιάσεις κουβέντα στην Ισλανδή γιαγιά που πλέκει πουλοβερ στο διπλανό κάθισμα της αίθουσας αναμονής, όταν σε ρωτήσει:
"Í alvöru, líkar þér við það sem þú sérð?"
AUFGEBRACHT
20/01/2024, 17:46
''Το μηχανάκι....το μηχανάκι...έτσι το μηχανάκι... το άλλο το μηχανάκι.... Κατι φταίει με το μηχανάκι... μπλα μπλα μπλα το μηχανάκι''
ΝΑΙ, κάτι φταίει με το ''μηχανάκι'', αλλά δεν είναι κάτι στο ίδιο που φταίει, μάντεψε! Μιλάει σαν κουτσομπόλα γυναίκα 17.5 ώρες και λέει μια ιστορία ατελεύτητη όλο αχρείαστες λεπτομέρειες και ουσία μηδέν, χωρίς να λέει και τίποτα τελικά. Ενώ μπορούσε να πει σε 12'' τι του έκανε σε στυλ ''εκανε αυτο, κι αυτό, κι αυτό''
To "Aλήθειες με τη Ζήνα" μοιάζει όαση μπροστά σε αυτό το αχαρακτήριστο πράγμα, όσο άντεξα να δω...
(Μετά από 1 ώρα και 10 λεπτά ακατάσχετης και ανούσιας φλυαρίας, είπε "αυτά εν ολίγοις" ο αθεόφοβος ) :cry:
alexis72
20/01/2024, 19:38
''Το μηχανάκι....το μηχανάκι...έτσι το μηχανάκι... το άλλο το μηχανάκι.... Κατι φταίει με το μηχανάκι... μπλα μπλα μπλα το μηχανάκι''
ΝΑΙ, κάτι φταίει με το ''μηχανάκι'', αλλά δεν είναι κάτι στο ίδιο που φταίει, μάντεψε! Μιλάει σαν κουτσομπόλα γυναίκα 17.5 ώρες και λέει μια ιστορία ατελεύτητη όλο αχρείαστες λεπτομέρειες και ουσία μηδέν, χωρίς να λέει και τίποτα τελικά. Ενώ μπορούσε να πει σε 12'' τι του έκανε σε στυλ ''εκανε αυτο, κι αυτό, κι αυτό''
Νταααξ εδώ λέμε του έκανε και ''τανκ λάπινγκ''
Τι με βάλατε και είδα ρε σεις, ντροπή.
:beer:
doctor_john
20/01/2024, 20:13
Τους είχα σαν ράδιο, τελικά δεν είπαν τι έπαθε; και εγώ καμια ώρα άντεξα.
... και εγώ καμια ώρα άντεξα.Ήρωας! :lol:
ΓιώργοςΤΤ
20/01/2024, 20:50
Για να σας γλιτώσω από το μαρτύριο να το ακούσετε, ενδεικτικά ο τύπος είχε πολλά μικρά χαζά προβλήματα. Το μεγάλο θέμα ήταν το παραφλού που έλειπε για το οποίο οι κινέζοι έκαναν τον κινέζο. Μετά από πολλά πειράματα (αντλία νερού, άλλο παραφλού, παραφλού από γουρούνα κλπ) ένα ωραίο πρωί άναψε το λαμπάκι λαδιού. Πήρε ο παίκτης μας τον μάστορα που του είπε "άστο όλα καλά θα σβήσει" αφού πρόσφατα είχε προηγηθεί σέρβις. Άναβε το λαμπάκι, έσβηνε το λαμπάκι ώσπου μια μέρα έμεινε από λάδι και έγιναν όλα μύλος. Την πήγε για επισκευή οδηγώντας (wtf) και την πήρε πίσω με αλλαγμένη κεφαλή μετά από 6 μήνες αλλά στο ενδιάμεσο είχε ξενερώσει την ζωή του και κατάφερε να την πουλήσει πριν ακόμα επισκευαστεί και τελικά αγόρασε κανονική μοτοσυκλέτα. Αυτά.
panavour
20/01/2024, 21:23
..,.,.,.......................................,..................και τελικά αγόρασε κανονική μοτοσυκλέτα. Αυτά.
Γιατί αυτή δεν ήταν;;
Επειδή είσαι νέος και στην ηλικία και στο φόρουμ κάνε αναζήτηση στο φόρουμ,να δεις τι έπαθε ένα παλιό μέλος η "γιαγιά αρκούδα" που πήρε καινούργια μια "κανονική" μοτοσυκλέτα και μάλιστα απ' τις πιο μουρατες και ακριβές της γνωστής "κανονικής" μάρκας.
Έζησε και αυτός το κινέζικο όνειρο.
AUFGEBRACHT
20/01/2024, 21:42
Γιατί αυτή δεν ήταν;;
Επειδή είσαι νέος και στην ηλικία και στο φόρουμ κάνε αναζήτηση στο φόρουμ,να δεις τι έπαθε ένα παλιό μέλος η "γιαγιά αρκούδα" που πήρε καινούργια μια "κανονική" μοτοσυκλέτα και μάλιστα απ' τις πιο μουρατες και ακριβές της γνωστής "κανονικής" μάρκας.
Το ότι η γιαγιά αρκούδα έπαθε αυτό που έπαθε, δεν σημαίνει πως όλα τα BMW θα πάθουν το ίδιο...όπως κι ότι αυτό που έπαθε αυτός ο ανεκδιήγητος, δεν σημαίνει ότι όλα τα CFMoto θα βγουν προβληματικά...για κάθε Γιαγιά Αρκούδα θα υπάρχουν άλλοι τόσοι που θα πίνουν νερό στο όνομα της BMW και θα χαίρονται απροβλημάτιστα τη μηχανή τους, όπως και για τα CFMoto το ίδιο.
ΓιώργοςΤΤ
20/01/2024, 21:45
Το ότι η γιαγιά αρκούδα έπαθε αυτό που έπαθε, δεν σημαίνει πως όλα τα BMW θα πάθουν το ίδιο...όπως κι ότι αυτό που έπαθε αυτός ο ανεκδιήγητος, δεν σημαίνει ότι όλα τα CFMoto θα βγουν προβληματικά...για κάθε Γιαγιά Αρκούδα θα υπάρχουν άλλοι τόσοι που θα πίνουν νερό στο όνομα της BMW και θα χαίρονται απροβλημάτιστα τη μηχανή τους, όπως και για τα CFMoto το ίδιο.
Mην το λες, σε κάποια στιγμή ανέφερε ότι σε μία μοτοσυνάντηση των μελών του FC moto στο FB, όλοι ήταν σε φάση "το δικό σας κουνάει στα 140", "τεντώνετε και εσείς αλυσίδα κάθε βράδι" και άλλα τέτοια ωραία. Επίσης είπε ότι έλαβε μηνύματα από άλλους ιδιοκτήτες με παρόμοιο πρόβλημα με τα νερά.
Γιατί αυτή δεν ήταν;;
Επειδή είσαι νέος και στην ηλικία και στο φόρουμ κάνε αναζήτηση στο φόρουμ,να δεις τι έπαθε ένα παλιό μέλος η "γιαγιά αρκούδα" που πήρε καινούργια μια "κανονική" μοτοσυκλέτα και μάλιστα απ' τις πιο μουρατες και ακριβές της γνωστής "κανονικής" μάρκας.
Ενδιαφέρον το νήμα (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=45911) της γιαγιάς αρκούδας, δεν το είχα υπόψη.
AUFGEBRACHT
20/01/2024, 21:57
Mην το λες, σε κάποια στιγμή ανέφερε ότι σε μία μοτοσυνάντηση των μελών του FC moto στο FB, όλοι ήταν σε φάση "το δικό σας κουνάει στα 140", "τεντώνετε και εσείς αλυσίδα κάθε βράδι" και άλλα τέτοια ωραία. Επίσης είπε ότι έλαβε μηνύματα από άλλους ιδιοκτήτες με παρόμοιο πρόβλημα με τα νερά.
Κοίτα, του συγκεκριμένου δεν του δίνω και πολύ σημασία, είναι ό,τι πιο άχαρο ίσως έχω παρακολουθήσει στο ίντερνετ...χωρίς να αμφισβητώ το τι έπαθε...Bonus στιγμή, το ότι του έδωσαν (όπως υποστηρίζει) τηλέφωνο να συνεννοηθεί ο ίδιος με τα κεντρικά στην Κίνα :cry:
Και στο greekadvriders που τους είχαν παραχωρήσει τα 800ΜΤ, νομίζω ότι ανέφεραν για το κούνημα που παρατηρείται στο εν λόγω μοντέλο...
Στο επίσημο κανάλι της CFMoto στην Ελλάδα στο youtube, βγήκε πριν 2 μέρες βίντεο για project κιτ τρόμπας νερού για το 800ΜΤ.
doctor_john
20/01/2024, 23:42
Παιδιά τα σπυράκια μας δείχνουν την ανεμοβλογιά αλλά αν ασχολείσαι μόνο με αυτά δεν περνάει.
Το θέμα είναι γιατί έκαψε την φλάντζα. Κάτι που φαίνεται να απασχολεί και άλλους με το ίδιο.
Πήγε κανείς την εργοστασιακή να την δουν επαγγελματίες να πουν την γνώμη τους;
Την σύγκρινε με αυτή των ktm;
Ασχολήθηκε κάποιος να δει μήπως είναι υπερβολική η θερμοκρασία στο σημείο;
Δεν είναι μαγικό κουτί η μοτοσυκλέτα, μια σειρά πραγμάτων με αρχές είναι.
Το βλέπεις υποστήριξη μηδέν, σου λένε πίπες, είναι η επένδυσή σου.
Τόσο δύσκολο είναι να βρεις εναν σοβαρό μηχανικό της ktm να το κοιτάξει;
Τι νόημα έχει αυτό το κόλλημα με την "αντιπροσωπεία" και την "εγγύηση" όταν αποδεικνύονται ανυπόστατα;
Μαγαζάκια με χαμηλά κόστη είναι, παιδιά δουλεύουν που δεν μπορούν να έχουν δικό τους ακόμα.
Sony και καλά να διατηρήσουμε μια εγγύηση που είναι απαραίτητη για τις ζημιές που βγάζουν οι επίσημοι;
Απο την άλλη: χάνεται παραφλού, έχεις σκασίματα, βλέπεις γαλακτερό στο κύκλωμα.
Που ζεις ρε φίλε; σε ντιλιβερά να το πεις, θα σου πει τα λάδια σου!..
Κάνουμε οικονομία με κινέζικα, με μεταχειρισμένα κ.λπ. γιατί δεν την βλέπουμε λίγο λαρτζ να γράψουμε
την εγγύηση στα φιλότιμα και να έχουμε τον μηχανικό μας και τον έλεγχο εξαρχής;
panavour
21/01/2024, 10:06
Το ότι η γιαγιά αρκούδα έπαθε αυτό που έπαθε, δεν σημαίνει πως όλα τα BMW θα πάθουν το ίδιο...όπως κι ότι αυτό που έπαθε αυτός ο ανεκδιήγητος, δεν σημαίνει ότι όλα τα CFMoto θα βγουν προβληματικά...για κάθε Γιαγιά Αρκούδα θα υπάρχουν άλλοι τόσοι που θα πίνουν νερό στο όνομα της BMW και θα χαίρονται απροβλημάτιστα τη μηχανή τους, όπως και για τα CFMoto το ίδιο.
Μην το λες σε μένα,σ αυτόν που απάντησα να το πεις.Μετα από 48 χρόνια που ασχολούμαι με μηχανάκια τα γνωρίζω αυτά που λες, απλώς η κατά καιρούς σκωπτική μου διάθεση για την γνωστή "κανονική" πανάκριβη μάρκα, είναι γιατί από αυτήν ,σ' αυτήν την τιμή, περιμένουμε να μην συμβαίνουν τέτοια φαινόμενα.Απ την cf είμαστε πιο ανεκτικοί λόγω τιμής και εμπειρίας και για αυτό και πιο υποψιασμένοι.Απ την άλλη όμως ΟΧΙ.
stefanos
21/01/2024, 12:00
από αυτήν ,σ' αυτήν την τιμή, περιμένουμε να μην συμβαίνουν τέτοια φαινόμενα. Απ την cf είμαστε πιο ανεκτικοί λόγω τιμής και εμπειρίας και για αυτό και πιο υποψιασμένοι. Απ την άλλη όμως ΟΧΙ.
Αυτό να με συγχωρείστε κιόλας, μου φαίνεται εντελώς περίεργο και δεν έχει και καμιά λογική βάση βέβαια.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.