PDA

View Full Version : CFMOTO - Γενικό chat



Σελίδες : 1 2 [3]

Dimmanoukas
21/01/2024, 12:22
Με το φίλο Στέφανο συμφωνώ 100%
Είμαι κάτοχος cf moto και η αλήθεια είναι ότι όταν το αγόρασα (ή όταν μου το πούλησε η cf) μου ζητήθηκε να καταβάλω το αντίτιμο της αγοράς για να πάρω μια πλήρη και με σωστές προδιαγραφές μηχανή.

Δεν ρωτήθηκα πχ να καταβάλω το Χ ποσό για αυτό ή το χ-ψ για μικρότερες προδιαγραφές ή ανοχές.

Βέβαια έχει να κάνει και με τη χρήση και ορθή συντήρηση του εκάστοτε ιδιοκτήτη, βέβαια υπάρχουν και αστοχίες υλικού, όπως επίσης θα υπάρχουν και ευθύνες κατά το δέσιμο ή από τον έλεγχο ή μη πριν την παράδοση από τον εκάστοτε αντιπρόσωπο.

Άρα είναι αρκετά σύνθετο το πράγμα και σίγουρα η οποία μαρτυρία καλό είναι να υπάρχει ως καταγραφή αλλά σίγουρα θα πρέπει να φιλτράρεται αρκετά για να δούμε τι μένει ως εμπειρία.

Το ορθότερο που έχω ακούσει είναι ότι το μεγαλύτερο καλό που έχουν κάνει τα κινέζικα και το ρεύμα που έχουν, είναι να κρατήσουν τις τιμές των μεγάλων εταιρειών λίγο πιο χαμηλά.

Σκεφτείτε που ούτως η άλλως έχουν ξεφύγει εάν δεν τους έπαιρναν μερίδιο της αγοράς πως θα λειτουργούσαν.

Επίσης ο ανταγωνισμός τις δραστηριοποιει στο να εξελίσσονται και να μην μένουν στάσιμες.

Εμένα προσωπικά μου έδωσε τη δυνατότητα να αποκτήσω μηχανή που σε διαφορετική περίπτωση ίσως να μην γινόταν, καθώς θα το θεωρούσα αδύνατο να αποκτήσω και να εισέλθω στο χώρο των δικύκλων.

Nostradamus
21/01/2024, 12:49
Μην το λες σε μένα,σ αυτόν που απάντησα να το πεις.Μετα από 48 χρόνια που ασχολούμαι με μηχανάκια τα γνωρίζω αυτά που λες, απλώς η κατά καιρούς σκωπτική μου διάθεση για την γνωστή "κανονική" πανάκριβη μάρκα, είναι γιατί από αυτήν ,σ' αυτήν την τιμή, περιμένουμε να μην συμβαίνουν τέτοια φαινόμενα.Απ την cf είμαστε πιο ανεκτικοί λόγω τιμής και εμπειρίας και για αυτό και πιο υποψιασμένοι.Απ την άλλη όμως ΟΧΙ.

Αυτό δεν έχει καμία βαση ούτε λογική. Και στην μια και στην αλλη περίπτωση η συνδιαλλαγή διέπεται από τους ίδιους κανόνες.

Και στις δύο περιπτώσεις η εταιρίες έπρεπε να λειτουργούν διαφορετικά.

panavour
21/01/2024, 13:36
Αυτό να με συγχωρείστε κιόλας, μου φαίνεται εντελώς περίεργο και δεν έχει και καμιά λογική βάση βέβαια.


Αυτό δεν έχει καμία βαση ούτε λογική. Και στην μια και στην αλλη περίπτωση η συνδιαλλαγή διέπεται από τους ίδιους κανόνες.

Και στις δύο περιπτώσεις η εταιρίες έπρεπε να λειτουργούν διαφορετικά.

Φυσικά έχει και λογική βάση.
Λέγεται "ότι πληρώνεις παίρνεις"

stefanos
21/01/2024, 14:51
Φυσικά έχει και λογική βάση.
Λέγεται "ότι πληρώνεις παίρνεις"

Αυτό μοτοσικλετιστής με την εμπειρία σου δεν έχει δικαίωμα να το ισχυρίζεται.:)

doctor_john
21/01/2024, 15:25
Με το φίλο Στέφανο συμφωνώ 100%
Είμαι κάτοχος cf moto και η αλήθεια είναι ότι όταν το αγόρασα (ή όταν μου το πούλησε η cf) μου ζητήθηκε να καταβάλω το αντίτιμο της αγοράς για να πάρω μια πλήρη και με σωστές προδιαγραφές μηχανή.

Δεν ρωτήθηκα πχ να καταβάλω το Χ ποσό για αυτό ή το χ-ψ για μικρότερες προδιαγραφές ή ανοχές.

Βέβαια έχει να κάνει και με τη χρήση και ορθή συντήρηση του εκάστοτε ιδιοκτήτη, βέβαια υπάρχουν και αστοχίες υλικού, όπως επίσης θα υπάρχουν και ευθύνες κατά το δέσιμο ή από τον έλεγχο ή μη πριν την παράδοση από τον εκάστοτε αντιπρόσωπο.

Άρα είναι αρκετά σύνθετο το πράγμα και σίγουρα η οποία μαρτυρία καλό είναι να υπάρχει ως καταγραφή αλλά σίγουρα θα πρέπει να φιλτράρεται αρκετά για να δούμε τι μένει ως εμπειρία.

Το ορθότερο που έχω ακούσει είναι ότι το μεγαλύτερο καλό που έχουν κάνει τα κινέζικα και το ρεύμα που έχουν, είναι να κρατήσουν τις τιμές των μεγάλων εταιρειών λίγο πιο χαμηλά.

Σκεφτείτε που ούτως η άλλως έχουν ξεφύγει εάν δεν τους έπαιρναν μερίδιο της αγοράς πως θα λειτουργούσαν.

Επίσης ο ανταγωνισμός τις δραστηριοποιει στο να εξελίσσονται και να μην μένουν στάσιμες.

Εμένα προσωπικά μου έδωσε τη δυνατότητα να αποκτήσω μηχανή που σε διαφορετική περίπτωση ίσως να μην γινόταν, καθώς θα το θεωρούσα αδύνατο να αποκτήσω και να εισέλθω στο χώρο των δικύκλων.

Aναφέρεις κάποια πράγματα που δεν καταλαβαίνω πως κατέληξες σε αυτά, αν θες εξήγησε τα λίγο.


Το ορθότερο που έχω ακούσει είναι ότι το μεγαλύτερο καλό που έχουν κάνει τα κινέζικα και το ρεύμα που έχουν, είναι να κρατήσουν τις τιμές των μεγάλων εταιρειών λίγο πιο χαμηλά.

Αν λέγαμε πως το μόνο κακό που εχουν κάνει τα κινέζικα είναι να αυξήσουν τις τιμές τους οι μεγάλοι
που θα ήταν λιγότερο σωστό;
Τώρα έχεις την δυνατότητα για μετακίνηση, αν θες "premium" πληρώνεις παραπάνω.

Σε ποιόν πήραν μερίδιο της αγοράς, δεν βλέπω να ζημιώθηκαν.
Είτε παράγουν τα ίδια και καλύπτουν περιοχές που δεν μπορούσαν πριν είτε παράγουν λιγότερα και κερδίζουν περισσότερα.

Όπως αναφέρεις και εσύ, μπήκες λόγο αυτών όχι γιατί ήθελες μοτοσυκλέτα και ήσουν ήδη ενεργός ως αγοραστής.
Δεν είναι λογικό για την αγορά να διευρύνεται;

Dimmanoukas
21/01/2024, 17:11
@doctor_john
Πρόσφατο παράδειγμα που μάλλον ενισχύει την άποψη μου είναι η τρέχουσα της honda για το cbx

Γιατί να το βάλει στα 7300 κρατώντας το νέο στα 8000 και να μην τιμολογούσε το νέο στα 8800 πχ?

Κάποιοι από τους αγοραστές του voge 525 δεν θα πήγαιναν στο cbx?
Δηλαδή η voge με το 500 ds και το πρόσφατο 525, αντίστοιχα και η benelli με το trk, δεν έχει πάρει μερίδιο και από τη Honda?

Κάποιοι, όπως εγώ, θα μπήκαν λόγω ρεύματος, ικανοποιώντας την ανάγκη περιορισμού του χρόνου των μετακινήσεων από τις θετικές τιμές, κάποιοι όμως αντί του honda, πήγαν στην λύση της voge, cf κοκ με το 70% της τιμής.

Αυτή είναι η οπτική μου πάνω στα πράγματα, αυτό πιστεύω αντιλήφθηκαν και οι κινεζικές εταιρείες ως κενό στην αγορά και διεκδίκησαν το μερίδιο τους (και μάλλον τους βγαίνει σε καλό)

Θεωρώ (γενικεύοντας) ότι όπου αναπτύσσεται ανταγωνισμός, τελικός κερδισμένος είναι (και) ο καταναλωτής.

ΓιώργοςΤΤ
21/01/2024, 17:13
Ανταγωνισμός υπάρχει όταν έχεις πολλά ίδιας ποιότητας προϊόντα σε διαφορετική τιμή.

Όταν η μειωμένη τιμή έρχεται με μειωμένη ποιότητα δεν έχεις ανταγωνισμό. Απλά αγοράζεις αυτό που πληρώνεις.

panavour
21/01/2024, 17:17
Αυτό μοτοσικλετιστής με την εμπειρία σου δεν έχει δικαίωμα να το ισχυρίζεται.:)

Δηλαδή ένα παπί απ' το alex pack με 800 ευρώ,θα περίμενε ο μέσος παποβιος να έχει την ίδια αξιοπιστια με ένα παπι Χόντα η γιαμαχα.;;;;;;Δεν νομίζω.

Dimmanoukas
21/01/2024, 17:26
Επειδή είμαι οικονομολόγος (εκτός από λογιστής) υπάρχουν διάφορες μορφές ανταγωνισμού.
Δεν ανέφερα τέλειο ανταγωνισμό, ανέφερα ανταγωνισμό.

Ανταγωνισμός αναπτύσσεται ακόμη και εάν δύο η και περισσότερα προϊόντα, ακόμη και εάν δεν είναι τέλεια υποκατάστατα, ικανοποιούν σε μεγάλο ποσοστό την ίδια ανάγκη.

Τώρα σε τι ποσοστό και η επέκταση σε μεγαλύτερη ανάλυση δεν νομίζω ότι είναι της παρούσης.

Τέλος, εάν κάποιος πιστεύει ότι οι εν λόγω κινέζικες δεν έχουν πάρει ποσοστό πωλήσεων από τις μεγάλες, πέφτει σε ίδιο σφάλμα με αυτόν που πιστεύει ότι στην έναρξη της παραγωγής τους οι κινεζικές είναι το ίδιο (οι και καλύτερες) από τις μεγάλες.

Αυτό που μένει να φανεί (και θα το δείξει η ίδια η ζωή στα επόμενα χρόνια) είναι το εάν ο κάτοχος κάποιας κινέζικης, πληρώνοντας πχ το 70% του πρωτότυπου (πχ cbx) πήρε πίσω περισσότερη μηχανή.

Αν ναι τότε έχει κάνει καλό deal, εάν όχι έχει γίνει έμμεσα χορηγός στην εξέλιξη τους (αυτό αυστηρά δική μου ερμηνεία)

Garfield
21/01/2024, 17:32
''Το μηχανάκι....το μηχανάκι...έτσι το μηχανάκι... το άλλο το μηχανάκι.... Κατι φταίει με το μηχανάκι... μπλα μπλα μπλα το μηχανάκι''

ΝΑΙ, κάτι φταίει με το ''μηχανάκι'', αλλά δεν είναι κάτι στο ίδιο που φταίει, μάντεψε! Μιλάει σαν κουτσομπόλα γυναίκα 17.5 ώρες και λέει μια ιστορία ατελεύτητη όλο αχρείαστες λεπτομέρειες και ουσία μηδέν, χωρίς να λέει και τίποτα τελικά. Ενώ μπορούσε να πει σε 12'' τι του έκανε σε στυλ ''εκανε αυτο, κι αυτό, κι αυτό''

Νταααξ εδώ λέμε του έκανε και ''τανκ λάπινγκ''

Τι με βάλατε και είδα ρε σεις, ντροπή.

Και νόμιζα ότι εγώ είμαι παράξενος και με κούραζε με την πολυλογία του. Αν δεν με έτρωγε η περιέργεια που θα καταλήξει δεν θα άντεχα και εγώ. Το είχα στο background και έκανα άλλες δουλειές στον υπολογιστή. Μάλιστα κάποιες στιγμές πάταγα pause και πήγαινα για φαγητό, νερό...

katsar
21/01/2024, 17:57
Δηλαδή ένα παπί απ' το alex pack με 800 ευρώ,θα περίμενε ο μέσος παποβιος να έχει την ίδια αξιοπιστια με ένα παπι Χόντα η γιαμαχα.;;;;;;Δεν νομίζω.

Όχι αλλά ένα κινέζικο των 8Κ ευρώ περιμένει να βγει ίδιο με ένα ανάλογο των 12-13-15 κοκ.
Η και καλύτερο. :wave2:

panavour
21/01/2024, 18:23
Όχι αλλά ένα κινέζικο των 8Κ ευρώ περιμένει να βγει ίδιο με ένα ανάλογο των 12-13-15 κοκ.
Η και καλύτερο. :wave2:

Δεν νομίζω να το πίστευε πραγματικά κανείς κατά βάθος αυτό σ αυτή την διαφορά χρημάτων .Αλλο αν το ήλπιζε.Αν θες λοιπόν την δικιά μου εμπειρία που αγόρασα voge 500ds προσφορά στα 6500 ,με όλα μέσα και τριβαλιτσο ,όταν το αντίστοιχο Χόντα είχε με όλα μέσα 40% περισσότερο (τα έχω αναφέρει στο αντίστοιχο θρεντ του voge500ds) πάντα είχα τον φόβο και την αμφιβολία ΑΝ θα έχει την αξιοπιστία του Χόντα (και ακόμα δεν μου έχει φύγει τελείως παρ όλη την άψογη συμπεριφορά της μοτό μέχρι τώρα) Σιγά σιγά όμως μου κερδίζει (μέχρι στιγμής) την εμπιστοσύνη.Οι Κινέζοι είναι νέοι σχετικά στον χώρο (ειδικά στα μεγάλα κυβικά) κάνουν όμως αποφασιστικά και γενναία βήματα.Η αγορά η δικιά μου έγινε με δυσπιστία και αρχικό φόβο (λόγω ελλείψεως χρημάτων για κάτι επώνυμο και καταξιωμένο)και εξελίσεται ευχάριστα.Ετσι νομίζω ότι κάνουν οι περισσότεροι που αγοράζουν κινέζικα.Φοβουνται μεν, ελπιζουν δε.Αν οι ελπίδες τους ευοδωθούν ακόμα καλύτερα ΙΔΩΜΕΝ.

stefanos
21/01/2024, 19:09
Δηλαδή ένα παπί απ' το alex pack με 800 ευρώ,θα περίμενε ο μέσος παποβιος να έχει την ίδια αξιοπιστια με ένα παπι Χόντα η γιαμαχα.;;;;;;Δεν νομίζω.

Ακόμα και σε αυτή την περίπτωση η διαφορά της τιμής δεν είναι στην φλάντζα κεφαλής.

Δηλαδή επειδή με το sh των 5500 έχω κάνει 130K χωρίς ρύθμιση βαλβίδων θα έχω απαίτηση από το gs να κάνει αναλογικά κανα μύριο χιλιόμετρα χωρίς σέρβις?
Η διαφορά της τιμής εμφανώς έχει να κάνει με την διαφορά των επιδόσεων και την διαφορά της τεχνολογίας και την διαφορά τιμής των υποσυστημάτων που αγοράζω.
Η αξιοπιστία είναι συνάρτηση με άλλες παραμέτρους που δεν έχουν σχέση με την τιμή, αντίθετα μάλιστα όσο πιό φορτωμένο με υποσυστήματα άρα ακριβό είναι κάτι υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες βλάβης.

Σε καμιά περίπτωση όμως δεν περιμένω να ακούσω "φίλε πλήρωσες μόνο 8000€, τι φλάντζα κεφαλής περίμενες να σου βάλουν?"
Ναι δεν πήρες αναρτήσεις
δεν πήρες τη γεωμετρία
δεν πήρες τα ηλεκτρονικά
δεν πήρες χρωμομολυβδαίνιο
δεν πήρες αλουμίνιο
δεν πήρες το ready to race
γάμησες και τον πλανήτη με το κάρβουνο που καίνε εκεί,
μόλυνες και τα ποτάμια,
προάγεις την παιδική εργασία
εκμεταλλεύτηκες τους εργαζομένους

και μετά απ όλα αυτά η διαφορά στην τιμή προκύπτει από την κακή ποιότητα της φλάντζας κεφαλής?:confused::cry::bigcry:

panavour
21/01/2024, 19:25
Αυτό να με συγχωρείστε κιόλας, μου φαίνεται εντελώς περίεργο και δεν έχει και καμιά λογική βάση βέβαια.


Αυτό δεν έχει καμία βαση ούτε λογική. Και στην μια και στην αλλη περίπτωση η συνδιαλλαγή διέπεται από τους ίδιους κανόνες.

Και στις δύο περιπτώσεις η εταιρίες έπρεπε να λειτουργούν διαφορετικά.


Ακόμα και σε αυτή την περίπτωση η διαφορά της τιμής δεν είναι στην φλάντζα κεφαλής.

Δηλαδή επειδή με το sh των 5500 έχω κάνει 130K χωρίς ρύθμιση βαλβίδων θα έχω απαίτηση από το gs να κάνει αναλογικά κανα μύριο χιλιόμετρα χωρίς σέρβις?
Η διαφορά της τιμής εμφανώς έχει να κάνει με την διαφορά των επιδόσεων και την διαφορά της τεχνολογίας και την διαφορά τιμής των υποσυστημάτων που αγοράζω.
Η αξιοπιστία είναι συνάρτηση με άλλες παραμέτρους που δεν έχουν σχέση με την τιμή, αντίθετα μάλιστα όσο πιό φορτωμένο με υποσυστήματα άρα ακριβό είναι κάτι υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες βλάβης.

Σε καμιά περίπτωση όμως δεν περιμένω να ακούσω "φίλε πλήρωσες μόνο 8000€, τι φλάντζα κεφαλής περίμενες να σου βάλουν?"
Ναι δεν πήρες αναρτήσεις
δεν πήρες τη γεωμετρία
δεν πήρες τα ηλεκτρονικά
δεν πήρες χρωμομολυβδαίνιο
δεν πήρες αλουμίνιο
δεν πήρες το ready to race
γάμησες και τον πλανήτη με το κάρβουνο που καίνε εκεί,
μόλυνες και τα ποτάμια,
προάγεις την παιδική εργασία
εκμεταλλεύτηκες τους εργαζομένους

και μετά απ όλα αυτά η διαφορά στην τιμή προκύπτει από την κακή ποιότητα της φλάντζας κεφαλής?:confused::cry::bigcry:

1ον και βασικό λάθος στην απάντηση σου, συγκρίνεις δύο διαφορετικές μοτό.Ενα σκούτερ 300 κυβικών,με μια μοτό 1250 κυβικών.Οι συγκρίσεις πάντα γίνονται επι ιδιων κυβικών.
θα συγκρίνεις λοιπόν ένα σκούτερ γιαπωνέζικο Χόντα 300 κυβικών και 5500 ευρώ με ένα κινέζικο 300 κυβικών και 3500-4000 ευρώ.

Nostradamus
21/01/2024, 20:23
Άκου λίγο τι λες.. "Το αγόρασα με δυσπιστία, γιατί μέχρι εκεί έφτανα, ελπίζοντας ότι δεν θα μου βγει κακό. Και ακομη δεν νιωθω σιγουρος.. Σιγα σιγα με κερδιζει". Εδώ για εμενα τελειώνει η οποία συζήτηση. Μήνες ολόκληρους σου γράφουμε εδώ μέσα αυτό ακριβώς.. θα δούμε εν καιρώ αν ήρθαν και πόσες κινέζικες θα μείνουν.. Μακάρι να μείνουν όλες.. Μέχρι τότε όμως, προσωπικα θεωρω οτι το νήμα και η εμπειρια του "γιαγιά αρκουδα" κάνει λιγότερη ζημιά από την εμπειρία του συγκεκριμένου στο βαρετό βίντεο. Οταν καταλάβεις την διαφορά του "άγχους" που έχεις με το άγχος του "κάθε Τρίτη μαστορα", τότε θα καταλάβεις τι εννοώ.

panavour
21/01/2024, 21:52
Άκου λίγο τι λες.. "Το αγόρασα με δυσπιστία, γιατί μέχρι εκεί έφτανα, ελπίζοντας ότι δεν θα μου βγει κακό. Και ακομη δεν νιωθω σιγουρος.. Σιγα σιγα με κερδιζει". Εδώ για εμενα τελειώνει η οποία συζήτηση. Μήνες ολόκληρους σου γράφουμε εδώ μέσα αυτό ακριβώς.. θα δούμε εν καιρώ αν ήρθαν και πόσες κινέζικες θα μείνουν.. Μακάρι να μείνουν όλες..Μέχρι τότε όμως, προσωπικα θεωρω οτι το νήμα και η εμπειρια του "γιαγιά αρκουδα" κάνει λιγότερη ζημιά από την εμπειρία του συγκεκριμένου στο βαρετό βίντεο. Οταν καταλάβεις την διαφορά του "άγχους" που έχεις με το άγχος του "κάθε Τρίτη μαστορα", τότε θα καταλάβεις τι εννοώ.

Μέχρι την μέση σε κατάλαβα,και μήνες τώρα τα ίδια λέμε.Απο κει και κάτω στα περί γιαγιάς αρκούδας και μετά δεν κατάλαβα τίποτα.
Όπως είπα και πιο πάνω όταν παίρνεις μια ακριβή και καταξιωμένη μάρκα, λογικά στο μυαλό σου έχεις περισσότερες απαιτήσεις ποιότητος και αξιοπιστίας.Επι ίδιων κυβικών και δυνατοτήτων συγκρίνουμε πάντα

νεοσσός
21/01/2024, 21:55
Όπως είπα και πιο πάνω όταν παίρνεις μια ακριβή και καταξιωμένη μάρκα, λογικά στο μυαλό σου έχεις περισσότερες απαιτήσεις ποιότητος και αξιοπιστίας.Επι ίδιων κυβικών και δυνατοτήτων συγκρίνουμε πάντα
Δυστυχώς αυτό περιμένουμε οι περισσότεροι, αλλά τις τελευταίες δεκαετίες έχει αποσυνδεθεί σε αρκετές περιπτώσεις το κόστος από την αξιοπιστία και την αντοχή στον χρόνο. Το κόστος συνήθως συνδυάζεται με τεχνικά χαρακτηριστικά, ανεξάρτητα από την ανθεκτικότητα αυτών στον χρόνο) και το όνομα, που είναι αέρας.

Κατά τα άλλα συμφωνώ σε αυτό που διακρίνεται ανάμεσα στις γραμμές του Nostradamus. Εξέφρασες επιτέλους μία αντικειμενική προσέγγιση της επιλογής σου.

stefanos
21/01/2024, 22:28
1ον και βασικό λάθος στην απάντηση σου, συγκρίνεις δύο διαφορετικές μοτό.Ενα σκούτερ 300 κυβικών,με μια μοτό 1250 κυβικών.Οι συγκρίσεις πάντα γίνονται επι ιδιων κυβικών.
θα συγκρίνεις λοιπόν ένα σκούτερ γιαπωνέζικο Χόντα 300 κυβικών και 5500 ευρώ με ένα κινέζικο 300 κυβικών και 3500-4000 ευρώ.

Να συγκρίνω λοιπόν ένα cf 800 με ένα ktm 890...
Προσωπικά vfm βλέπω το ΚΤΜ ..... και ας έχει διπλάσια τιμή από το cf.
Το δικό σου στην τιμή που το πήρες φανερά είναι πιο συμφέρον από το honda εφόσον υπάρχει δίκτυο υποστήριξης πρόχειρο
και δεν σε χαλάει κάτι στη λειτουργία του. Ουσιαστικά παρόμοια μηχανάκια παρόμοια χρήση.
Η διαφορά στην τιμή δικαιολογείται απόλυτα από τα γνωστά πλεονεκτήματα της Κίνας έναντι των υπολοίπων.

stefanos
21/01/2024, 22:59
Δυστυχώς αυτό περιμένουμε οι περισσότεροι, αλλά τις τελευταίες δεκαετίες έχει αποσυνδεθεί σε αρκετές περιπτώσεις το κόστος από την αξιοπιστία και την αντοχή στον χρόνο. Το κόστος συνήθως συνδυάζεται με τεχνικά χαρακτηριστικά, ανεξάρτητα από την ανθεκτικότητα αυτών στον χρόνο) και το όνομα, που είναι αέρας.

Κατά τα άλλα συμφωνώ σε αυτό που διακρίνεται ανάμεσα στις γραμμές του Nostradamus. Εξέφρασες επιτέλους μία αντικειμενική προσέγγιση της επιλογής σου.

Η αξιοπιστία δεν δεν είναι το πρώτο ζητούμενο στις μοτοσυκλέτες στον Δυτικό κόσμο.
Ή κάνω λάθος?

νεοσσός
21/01/2024, 23:20
Η αξιοπιστία δεν δεν είναι το πρώτο ζητούμενο στις μοτοσυκλέτες στον Δυτικό κόσμο.
Ή κάνω λάθος?
Πιθανώς δεν είναι, ειδικά σε περιπτώσεις πελατών που αλλάζουν μοτοσυκλέτα ανά 2 χρόνια.
Για εκείνους όμως που θέλουν να τις κρατήσουν χρόνια ή αγοράζουν μεταχειρισμένες, ο παράγοντας της αξιοπιστίας έχει μεγαλύτερο συντελεστή βαρύτητας.

panavour
21/01/2024, 23:22
Η αξιοπιστία δεν δεν είναι το πρώτο ζητούμενο στις μοτοσυκλέτες στον Δυτικό κόσμο.
Ή κάνω λάθος?
1)Βάζεις και την Ελλάδα μέσα στον δυτικό κόσμο;;;
2)η γιγάντωση των Ιαπώνων στον δυτικό κόσμο,επετευχθει,λόγω αξιοπιστίας έναντι των άλλων χωρών παραγωγών μοτοσυκλετών της εποχης 60-70-80-90-2000-2010,και όχι λόγω των χαρακτηριστικών,ομορφιάς,και οδικής συμπεριφοράς και φρένων.

panavour
23/11/2024, 21:18
CF MOTO 1250 MALAYSIAN POLICE



https://www.tiktok.com/@pandulaju/video/7322812182188576001

AUFGEBRACHT
23/11/2024, 22:49
Τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει...

mp-giorgos
23/11/2024, 22:59
Τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει...

RT 1200?

doctor_john
24/11/2024, 08:22
Πως το βλέπετε να χρησιμοποιούν gt τύπο μοτο για καταδίωξη κ.λπ. με την εμπειρία που έχουμε πλέον;

Τι εννοώ: έχοντας την εμπειρία χρήσης μεγάλων μοτό σε αυτό το πόστο από τα 90ς και την οδηγική εμπειρία αυτών των μοντέλων.
Γνωρίζουμε πόσο άνετες είναι, πόσο εύκολα οδηγούνται, σε ποιες περιπτώσεις δυσκολεύουν λόγο όγκου κ.λπ.

Κοιτάζω ψάχνοντας για μειονεκτήματα, γιατί με προκαλεί ο όγκος τους και μου είναι δύσκολο να βρω κάτι που να απασχολεί τον μοτοσυκλετιστή.*
Τις έχουμε για σταμάτα - ξεκίνα, χρήση σκούτερ, σκράμπλερ, ss και τα πάνε καλά. Δεν είναι περίεργο τόσο ζώα που είναι;

* που είναι απαλλαγμένος από έξοδα συντήρισης..

panavour
24/11/2024, 09:57
Ποιοι είναι ζώα και γιατί;;;Δεν κατάλαβα την ερώτηση.

telegonos
24/11/2024, 10:11
Ποιοι είναι ζώα και γιατί;;;Δεν κατάλαβα την ερώτηση.

Οι μοτοσυκλέτες, τόσο μεγάλες-ογκώδεις, αυτό εννοεί με το ''ζωα''

panavour
24/11/2024, 10:47
Συνήθως οι περισσότερες αστυνομίες,τέτοιες μοτό έχουν και τις χρησιμοποιούν κυρίως για συνοδεία υψηλών προσώπων.Βεβαια σήμερα η τάση διαφοροποιήται,και πλέον για γρήγορη μετάβαση στα περιστατικά,ειδικά στις μεγαλουπόλεις,η τάση είναι για μοτό μεσαίου κυβισμού.Ενιοτε σε περιφερειακές χώρες όπως λατινικής Αμερικής χρησιμοποιούνται μοτό μικρού κυβισμού,για περιπολίες σε πυκνό αστικό ιστό (φαβελες κλπ).Με τίποτα όμως (σε σοβαρές αστυνομίες) δεν χρησιμοποιούν για ΕΓΓΥΣ καταδίωξη μοτοσυκλέτα εναντίον αυτοκινήτου.Μονο για παρακολούθηση μέχρι να επέμβουν αυτοκίνητα.(ΗΠΑ).Για την Μαλαισία οι συγκεκριμένες φανταζομαι θα είναι symbol status,αφού το 99% των δικύκλων εκεί είναι μέχρι 250 κυβικά.

svaboda
24/11/2024, 11:53
RT 1200?

Moto guzzi Norge?

mp-giorgos
24/11/2024, 13:20
https://www.cfmoto.com/global/motorcycles/tr-g/1250tr-g.html

Καλο φαινεται, αν ειναι και αξιοπιστο.....

mp-giorgos
24/11/2024, 13:24
Moto guzzi Norge?

Σε γενικες γραμμες μοιαζουν.

CHINARULEZ21
26/01/2025, 09:46
Καλημέρες κι από εμένα, επειδή αναζητώ κάτι σε 300cc λόγω του ότι καλύπτομαι από αυτοκίνητο για μεγάλα ταξίδια, τι θα μου προτείνατε για ευελιξία και στύλ μέσα στην Αθηνα και για Εθνικές οδούς; Το στυλ και η έκδοση για εμένα είναι υποκειμενικά αν μου αρέσει εξωτερικά.
Τι θα λέγατε λοιπόν;

1. VOGE 300DS

2. CFMOTO 300NK

3. CFMOTO 300CLX

4. SYM NHT 300

5. VOGE 300ACX


Η γνώμη κατόχων των ανωτέρω μοντέλων θα με βοηθούσε παρά πολύ στην επιλογή.

Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!!

Σημειωτέον: Είμαι υπέρ της VOGE γενικά αλλά έχουν θέμα με βεντιλατερ και κατανάλωση λαδιού.
Για την CFMOTO δεν γνωρίζω τίποτα, πλήρη μεσάνυχτα

stefanos
26/01/2025, 10:24
To 300 rally που έχω δεν έχει κανένα θέμα λαδιού βεντιλατέρ, βέβαια έχει 2 ψυγεία αλλά κατά τα άλλα ίδιος κινητήρας.

CHINARULEZ21
27/01/2025, 15:51
Επειδή το θέμα της κατανάλωσης λαδιού το έχω δεί μόνο σε έναν Έλληνα ιδιοκτήτη που κάνει μεγάλα ταξίδια απο επαρχιακούς μόνο (και μπράβο του, θέλει κότσια) που σημαίνει πως ίσως, μπορεί, έτυχε κτλ, είναι ένας παράγομντας που σε τρομάζει όταν δεν είσαι μαθημένος με τέτοιου είδους βλάβες.
Ειδικά σε βίντεο που Βλέπω απο χώρες της Λατινικής Αμερικής το Voge 300DS το εκθειάζουν πολύ! Κι εκεί απο οτι κατάλαβα του λιώνουν το κορμί και το οδηγούν σε αντίξοες συνθήκες.

Bowleno
27/01/2025, 17:50
Σημειωτέον: Είμαι υπέρ της VOGE γενικά αλλά έχουν θέμα με βεντιλατερ και κατανάλωση λαδιού.
Για την CFMOTO δεν γνωρίζω τίποτα, πλήρη μεσάνυχτα


Επειδή είχα το AC300 (ίδια μοτέρ έχουν) απλά έχε υπόψη ότι όποιο μηχανάκι "σκίζεται" θα καταναλώσει και λαδάκι.
κάτι honda να δεις τι λάδι έτρωγαν και σε μεγάλα κυβικά κιόλας :cry:
Σε νορμάλ χρήση το 300 ΔΕΝ τρώει λάδι πέραν της συνήθης (από αναθυμιάσεις κ,λ.π) ήτοι, 100-150 ml ανά 5000 χλμ. και αν κιόλας.
Στο λέει πρώην κάτοχος.
Και το 500 που έχω τώρα, 2 χρόνια και 20.000 χλμ. ακόμα δεν έχω δει να λείπει λάδι. (Και δεν έχω και "ελαφρύ" χέρι κιόλας) Αν το φτάνεις οικονομικά, το προτείνω θερμά έναντι του 300!
Χωρίς βέβαια να σημαίνει ότι είναι κακό το 300 (κάθε άλλο) η άνεσή του στην εθνική είναι κλάσεις ανώτερη (λογικό)
Ζύγισε την κυρίως χρήση που θες να κάνεις και πας είτε για AC είτε για DS.....

Dimmanoukas
27/01/2025, 17:59
Αυτά τα μηχανάκια υπάρχουν και στις δύο αντιπροσωπειες και όχι μόνο.

Πετάξου μια να τα καβαλήσει έστω και στατικά και ότι σου κάνει κλικ το κάνεις και ένα test ride

Το πιο πιθανό σε κόβω να ρωτάς για ένα κλικ πάνω στα 500 κυβικά όπου είναι και το πιο ορθό για μένα για πιο μακροχρόνια η συμβίωση (σε συτσ κυβικά όλα είναι πολύ καλύτερα από φρένα λάστιχα κλπ χωρίς το κόστος να είναι διπλάσιο από τα μικρά)

CHINARULEZ21
27/01/2025, 18:51
Αν μου αρέσει ένα στύλ απο ολα αυτά που ανέφερα, μου αρέσει του 300DS. Επίσης αν είχα λίιιιιγη παραπάνω οικονομική ΄΄αυτοπεποίθηση΄΄ θα έπαιρνα με κλειστά μάτια ή το KOVE 500 ή το VOGE 525 DSX όπου είναι και έρωτας. Το ταμείον είναι μείον αλλά τα όνειρα καλά κρατούν!
Ίδωμεν...

CHINARULEZ21
27/01/2025, 18:56
Επειδή είχα το AC300 (ίδια μοτέρ έχουν) απλά έχε υπόψη ότι όποιο μηχανάκι "σκίζεται" θα καταναλώσει και λαδάκι.
κάτι honda να δεις τι λάδι έτρωγαν και σε μεγάλα κυβικά κιόλας :cry:
Σε νορμάλ χρήση το 300 ΔΕΝ τρώει λάδι πέραν της συνήθης (από αναθυμιάσεις κ,λ.π) ήτοι, 100-150 ml ανά 5000 χλμ. και αν κιόλας.
Στο λέει πρώην κάτοχος.
Και το 500 που έχω τώρα, 2 χρόνια και 20.000 χλμ. ακόμα δεν έχω δει να λείπει λάδι. (Και δεν έχω και "ελαφρύ" χέρι κιόλας) Αν το φτάνεις οικονομικά, το προτείνω θερμά έναντι του 300!
Χωρίς βέβαια να σημαίνει ότι είναι κακό το 300 (κάθε άλλο) η άνεσή του στην εθνική είναι κλάσεις ανώτερη (λογικό)
Ζύγισε την κυρίως χρήση που θες να κάνεις και πας είτε για AC είτε για DS.....

Ποια ήταν τα μειονεκτήματα και ποια τα πλεονεκτήματα του 300AC;
Πχ εγώ ζυγίζω 83 κιλά με ύψος 1,79 περίπου, θα είμαι άνετος σε όρθια θέση που μου αρέσει περισσότερο σαν στύλ οδήγησης;
Η δική σου απάντηση θα είναι σίγουρα πιο αξιόπιστη και πιο αντικειμενική από τους δημοσιογράφους ειδικού τύπου όπου όλα τα βλέπουν ρόδινα και ωραία.

THRESH
13/02/2025, 13:32
Μέσω του ευρωπαϊκού συστήματος ανακλήσεων RAPEX, ανακοινώνεται ανάκληση των CFMOTO 650MT & 700 CL-X Heritage κατασκευής 2022, για πιθανή ρωγμή στον άξονα του κιβωτίου ταχυτήτων.


Όπως αναφέρεται στην ανάκληση με αριθμό SR/00635/25 του RAPEX, "ρωγμές μπορούν να σχηματιστούν στις κολλήσεις του άξονα κιβωτίου ταχυτήτων. Αυτό θα μπορούσε να εμποδίσει την αλλαγή ταχυτήτων, οδηγώντας σε απώλεια του ελέγχου της μοτοσυκλέτας, αυξάνοντας τον κίνδυνο ατυχήματος και τραυματισμού."


Ανάκληση CFMOTO 650MT, CL-X Heritage 2022 - Πιθανή ρωγμή στον άξονα του κιβωτίου ταχυτήτων (https://www.motomag.gr/news/epikairotita/anaklisi-cfmoto-650mt-cl-x-heritage-2022-pithani-rogmi-ston-axona-toy-kibotioy)


Ακούγεται σοβαρό

ΥΓ πολυ πετυχημένο το όνομα του ευρωπαικού συστήματος ανακλήσεων , μπράβο παιδιά