View Full Version : Moto Morini X-Cape 650 2022
πυξιδας990
09/06/2022, 08:23
Κινεζιά και το ενα,κινεζιά και το αλλο με εξαρτηματα απο επωνυμους οικους,η ομορφια ειναι υποκειμενικη,εμενα π.χ. μ αρεσει πιο πολυ το σι-εφ μοτο,απο κει και περα η muvus που εχει τα σι-εφ μοτο παιζει απ οτι λεγεται απο κατοχους να ειναι η ΚΑΛΥΤΕΡΗ αυτη την στιγμη αντιπροσωπεια στην Ελλαδα,και για μενα αυτο μετραει ΑΝ αποφασισω να μπλεξω με κινεζικα.Τα υπολοιπα ειναι εξειδικευσεις που αφορουν κατα περιπτωσιν αυτον που θα αγορασει το ενα ή το αλλο.Στην τσεπη του ο καθενας κανει κουμαντο.Εγω 2-4 χιλιαρικα παραπανω για το μορινι ΔΕΝ θα εδινα.
οι αναρτησεις του εχουν σιγουρα 1500 για πλακα πιο πανω..εκει ειναι η διαφορα,οπως και οτι φοραει brembo φρενα,οχι θυγατρικης
panavour
09/06/2022, 18:45
οι αναρτησεις του εχουν σιγουρα 1500 για πλακα πιο πανω..εκει ειναι η διαφορα,οπως και οτι φοραει brembo φρενα,οχι θυγατρικης
Αν αυτα που λες κανουν κατανοητη και αξιοποιησιμη διαφορα στον ΜΕΣΟ αναβατη που θα το παρει ,και θα την αξιοποιησει τοτε ας το παρει.Ομως η διαφορα φτανει και στα 4 χιλιαρικα αμα δεις τον τιμοκαταλογο με ελαχιστες,ελασσονος σημασιας διαφορες.Γνωμη μου ειναι πως οι περισσοτεροι που θα το παρουν στηριζονται στην διαφορα του Ιταλικου ονοματος και στην εμφανιση.
stefanos
09/06/2022, 20:19
Αν αυτα που λες κανουν κατανοητη και αξιοποιησιμη διαφορα στον ΜΕΣΟ αναβατη που θα το παρει ,και θα την αξιοποιησει τοτε ας το παρει.Ομως η διαφορα φτανει και στα 4 χιλιαρικα αμα δεις τον τιμοκαταλογο με ελαχιστες,ελασσονος σημασιας διαφορες.Γνωμη μου ειναι πως οι περισσοτεροι που θα το παρουν στηριζονται στην διαφορα του Ιταλικου ονοματος και στην εμφανιση.
Ο μέσος αναβάτης πρέπει να τιμολογεί μόνο την διαφορά
panavour
10/06/2022, 16:48
Ο μέσος αναβάτης δεν μπορει να αξιοποιησει την διαφορά
fixed
doctoras
10/06/2022, 18:03
fixed
Μαστορα ,υπάρχουν κι άλλοι παράγοντες και βασικοτεροι για την επιλογη του οπως: ειναι ομορφο
Ενω το αλλο που λες, ειναι ομορφη η τιμή του
panavour
10/06/2022, 18:12
Μαστορα ,υπάρχουν κι άλλοι παράγοντες και βασικοτεροι για την επιλογη του οπως: ειναι ομορφο
Ενω το αλλο που λες, ειναι ομορφη η τιμή του
Μαστορακο μου ,δεν με διαβαζεις ,τογραψα παραπανω για την ομορφια.ΕΝΙΓΟΥΕΙ που λεμε και στο χωριο μου,τα μεταξωτα βρακια θελουν και επιδεξιους κωλους.:lol:
doctoras
11/06/2022, 09:55
Μαστορακο μου ,δεν με διαβαζεις ,τογραψα παραπανω για την ομορφια.ΕΝΙΓΟΥΕΙ που λεμε και στο χωριο μου,τα μεταξωτα βρακια θελουν και επιδεξιους κωλους.:lol:
σιγα τα μεταξωτά.....μεταξωτά είναι το triumph tiger900 που "ξεκινάει" απο τα 14k, εκεί ναι...
για να σε προλάβω προφανώς και δε μιλάω για κριτήρια δικά μου /δικά σου αλλά για τα προιόντα με τα σημερινά στανταρ της αγοράς
Εγώ πάλι να ρωτήσω, στα 8.000 τι παίρνεις άλλο σε αυτές τις δυνατότητες και ποιότητα?
doctoras
14/09/2022, 19:32
Εγώ πάλι να ρωτήσω, στα 8.000 τι παίρνεις άλλο σε αυτές τις δυνατότητες και ποιότητα?
Μαρεσει πολύ αυτό το μηχανάκι, είναι πολύ καλόγουστο αισθητικά
Στην ερώτηση ομως τι παίρνεις. Αγοράζεις(με ένα χιλιάρικο παραπάνω) το γνήσιο versys650 από εκεί που προήλθε δηλαδή το αντίγραφο xcape650.
giorgosb
14/09/2022, 19:39
Μαρεσει πολύ αυτό το μηχανάκι, είναι πολύ καλόγουστο αισθητικά
Στην ερώτηση ομως τι παίρνεις. Αγοράζεις(με ένα χιλιάρικο παραπάνω) το γνήσιο versys650 από εκεί που προήλθε δηλαδή το αντίγραφο xcape650.
Παίζει και με 8.500€ προσφορά, το V-Strom 650. Μόνο η "απλή" έκδοση σε λευκό χρώμα.
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/324639652-suzuki-dl-650-v-strom?fromfeed=1
Μαρεσει πολύ αυτό το μηχανάκι, είναι πολύ καλόγουστο αισθητικά
Στην ερώτηση ομως τι παίρνεις. Αγοράζεις(με ένα χιλιάρικο παραπάνω) το γνήσιο versys650 από εκεί που προήλθε δηλαδή το αντίγραφο xcape650.
To οποίο δεν έχει ούτε καν την παραμικρή δυνατότητα off-road.
Παίζει και με 8.500€ προσφορά, το V-Strom 650. Μόνο η "απλή" έκδοση σε λευκό χρώμα.
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/324639652-suzuki-dl-650-v-strom?fromfeed=1
Επίσης καμία σχέση με off-road. V-Strom είχα, στο χώμα = 0.
giorgosb
14/09/2022, 20:01
Επίσης καμία σχέση με off-road. V-Strom είχα, στο χώμα = 0.
Και το X-Cape και το V-Strom (στην έκδοση με ακτίνες) έχουν ίδιες διαστάσεις τροχών. Το X-Cape μάλιστα είναι και πιο βαρύ..
Και το X-Cape και το V-Strom (στην έκδοση με ακτίνες) έχουν ίδιες διαστάσεις τροχών. Το X-Cape μάλιστα είναι και πιο βαρύ..
Όμως τότε δεν είμαστε στις 8.500!...
doctoras
15/09/2022, 07:21
Όμως τότε δεν είμαστε στις 8.500!...
αν η επιλογή σου είναι αυτή και πρόκειται να το πάρεις καλορίζικο και μη ψάχνεις για απαντήσεις στις κοινότητες μοτοσυκλετών
αν συζητάμε φιλολογικά, ε ναι αν είναι να δώσω 8k δε θα τσιγκουνευτώ να βάλω (είτε μπραφ είτε δάνειο είτε γραμματεία είτε ομόλογα) 1, 2 ή και 3k παραπάνω για μοντέλο με ιστορία και μάρκα με διαχρονική παράδοση
:wave2:
αν η επιλογή σου είναι αυτή και πρόκειται να το πάρεις καλορίζικο και μη ψάχνεις για απαντήσεις στις κοινότητες μοτοσυκλετών
αν συζητάμε φιλολογικά, ε ναι αν είναι να δώσω 8k δε θα τσιγκουνευτώ να βάλω (είτε μπραφ είτε δάνειο είτε γραμματεία είτε ομόλογα) 1, 2 ή και 3k παραπάνω για μοντέλο με ιστορία και μάρκα με διαχρονική παράδοση
:wave2:
Εγώ απλά ρώτησα τι άλλο παίρνεις στα 8.000, σε αυτές τις προδιαγραφές. Προφανώς για να το ρωτάω, τα 8Κ είναι το "ταβάνι" μου, και σε αυτό το ποσό δεν έχω απάντηση...
basilis_k6
15/09/2022, 13:20
Επίσης καμία σχέση με off-road. V-Strom είχα, στο χώμα = 0.
δεν νομιζω να πηγαινει πολυ καλυτερα το xcape. το στρομ παει χωμα με το καταλληλο λαστιχο οπως ολα τα ψευτο ον-οφ. αν οντως παιζει στα 8μιση το στρομ, η αγορα μοτομορινι στα 8 ειναι ανεκδοτο.
doctoras
15/09/2022, 14:19
Εγώ απλά ρώτησα τι άλλο παίρνεις στα 8.000, σε αυτές τις προδιαγραφές. Προφανώς για να το ρωτάω, τα 8Κ είναι το "ταβάνι" μου, και σε αυτό το ποσό δεν έχω απάντηση...
Φίλτατε δεν υπάρχει αντικειμενικότητα στην αισθητική, οπως δεν είναι ενας παραγοντασ που αξιολογείται οπωσ το κόστος κτήσης που αναφερεις….οι παράγοντες πολλοί και πολύπλευροι.
Εσυ θα παρεις αυτό, εγώ με 8k θα αγόραζα CRF300 Rally για μια ζωή.
Και ας μη πάμε συγκριτικά ότι εσυ θα αγοράσεις περισσότερη μοτοσυκλέτα γιατί το ίδιο θα σου πει ο ενδιαφερόμενος του cfmoto 800mt (συγκριτικά με το xcape650).
Επίσης καμία σχέση με off-road. V-Strom είχα, στο χώμα = 0.
Αν θεωρείς το V Strom στο χώμα μηδέν τότε και το Μορίνι δεν είναι πολύ μακριά απο το μηδέν. Είναι βαρύτερο και έχει ίδιες διαστάσεις τροχών και σχεδόν ίδιες διαδρομές αναρτήσεων. Οκ μπορεί οι αναρτήσεις του Μορίνι να είναι καλύτερες αλλά για να δεις πραγματική διαφορά στο χώμα θες 21-18 και μεγαλύτερες διαδρομες δηλαδή κάτι σε Africa ή Τενερε 700 που και πάλι σε αυτά θα έχεις να αντιμετωπίσεις το μεγάλο βάρος στα δύσκολα.
Το βασικό ερώτημα όμως δεν είναι πόσο τα αγοράζεις και τα δύο, είναι το πόσο τα πουλάς στην πενταετία ή και αργότερα. Μπορεί αρχικά να λες ότι στα 8.000 δεν υπάρχει κάτι άλλο όμως τα 8 στην πενταετία να γίνουν 4 ενώ του Vstrom τα 8500 να γίνουν 5.000. Αρα ΔΕΝ αγοράζεις απαραίτητα φθηνότερα όπως αρχικά φαίνεται.
Dr.Monty
15/09/2022, 19:02
Πρέπει να το είδα πριν λίγο στην Αλεξανδρούπολη. Από μακριά με τα φώτα ήταν εντυπωσιακό και όταν πέρασε δίπλα μου ήταν φάνηκε πολύ όμορφο
doctoras
15/09/2022, 21:07
Κάτι που δεν ήξερα απο την παρουσίαση του Αλεξανδράκη, είπε ότι ειναι made in Italy(με κινητήρα προερχόμενο από την cfmoto) και ότι φοράει marzocchi συνδυαστικά με brempo δαγκανες , σώληνακια υψηλής, Pirelli λάστιχα και οθόνη tft με πολύ όμορφα για την κατηγορία γραφικά.
Είναι ένα σύνολο που θα περπατήσει θα πουλήσει και δείχνει πολύ καλή προσπάθεια σε ποιότητα βαφής σε κινητήρα και πλαστικά
Αν θεωρείς το V Strom στο χώμα μηδέν τότε και το Μορίνι δεν είναι πολύ μακριά απο το μηδέν. Είναι βαρύτερο και έχει ίδιες διαστάσεις τροχών και σχεδόν ίδιες διαδρομές αναρτήσεων. Οκ μπορεί οι αναρτήσεις του Μορίνι να είναι καλύτερες αλλά για να δεις πραγματική διαφορά στο χώμα θες 21-18 και μεγαλύτερες διαδρομες δηλαδή κάτι σε Africa ή Τενερε 700 που και πάλι σε αυτά θα έχεις να αντιμετωπίσεις το μεγάλο βάρος στα δύσκολα.
Το βασικό ερώτημα όμως δεν είναι πόσο τα αγοράζεις και τα δύο, είναι το πόσο τα πουλάς στην πενταετία ή και αργότερα. Μπορεί αρχικά να λες ότι στα 8.000 δεν υπάρχει κάτι άλλο όμως τα 8 στην πενταετία να γίνουν 4 ενώ του Vstrom τα 8500 να γίνουν 5.000. Αρα ΔΕΝ αγοράζεις απαραίτητα φθηνότερα όπως αρχικά φαίνεται.
Tenere 660ΧΤZ είχα (εξαιρετικό το κράτησα 6 χρόνια), Transalp 700 είχα (για πέταμα σε 8 μήνες το έδωσα), Strom (2007) είχα (Καλό στο ταξίδι μόνο, προβληματικό σε TPS και φρένα. 2.5 χρόνια)
Δεν ζητάω χωμάτινο. Aν ήθελα κάτι τέτοιο, θα έπαιρνα μονοκύλινδρο ένα KTM 390 adv. Το Tenere 700 πολύ ακριβότερο με άθλιο στήσιμο αναρτήσεων. Aprilia πανάκριβο, Bmw τα ίδια.
Θέλω μια μηχανή να κάνω τα ταξίδια που έκανα σε 3τεύον και 2ρεύον οδικό δίκτυο και να μπορώ να κινηθώ εκδρομικά στο χώμα, πχ. γύρω απο τη λίμνη Ζαζάρη, ή την ανάβαση του Λειβαδίτη, την ανάβαση στα Καμάρια, να πάω Κόνισκα-Ανιάδα, κλπ.
Για αυτά λοιπόν που θέλω, στις προδιαγραφές αυτές και με αυτά τα λεφτά δεν βρίσκω κάτι άλλο. Αν μάλιστα το θέλω τριβάλιτσο κλπ, τα άλλα φεύγουν πάνω απο τα 12-13!!!
Οπότε σκοπεύοντας να το κρατήσω 6-7 χρόνια και 15-18.000 χλμ / έτος, as γίνουν και 2.500 τα 8.000. Με αυτό το πρίσμα, μια χαρά αγορά μου φαίνεται...
Tenere 660ΧΤZ είχα (εξαιρετικό το κράτησα 6 χρόνια), Transalp 700 είχα (για πέταμα σε 8 μήνες το έδωσα), Strom (2007) είχα (Καλό στο ταξίδι μόνο, προβληματικό σε TPS και φρένα. 2.5 χρόνια)
Δεν ζητάω χωμάτινο. Aν ήθελα κάτι τέτοιο, θα έπαιρνα μονοκύλινδρο ένα KTM 390 adv. Το Tenere 700 πολύ ακριβότερο με άθλιο στήσιμο αναρτήσεων. Aprilia πανάκριβο, Bmw τα ίδια.
Θέλω μια μηχανή να κάνω τα ταξίδια που έκανα σε 3τεύον και 2ρεύον οδικό δίκτυο και να μπορώ να κινηθώ εκδρομικά στο χώμα, πχ. γύρω απο τη λίμνη Ζαζάρη, ή την ανάβαση του Λειβαδίτη, την ανάβαση στα Καμάρια, να πάω Κόνισκα-Ανιάδα, κλπ.
Για αυτά λοιπόν που θέλω, στις προδιαγραφές αυτές και με αυτά τα λεφτά δεν βρίσκω κάτι άλλο. Αν μάλιστα το θέλω τριβάλιτσο κλπ, τα άλλα φεύγουν πάνω απο τα 12-13!!!
Οπότε σκοπεύοντας να το κρατήσω 6-7 χρόνια και 15-18.000 χλμ / έτος, as γίνουν και 2.500 τα 8.000. Με αυτό το πρίσμα, μια χαρά αγορά μου φαίνεται...
Το Τενερέ δεν έχει καθόλου άθλιο στήσιμο αναρτήσεων! Εγώ το πήρα 1η φορά στον Ταυγετο σε σπαστήρι και ήταν σούπερ (το Africa είχε ακόμα καλύτερες αποσβέσεις). Δεν υπάρχει περίπτωση με το Μορίνι να κινηθείς το ίδιο άνετα (οκ σίγουρα ακριβότερο). Οι διαδρομές που αναφέρεις είναι εύκολες ειδικά όταν μιλάμε για εκδρομικό χώμα και φυσικά θα τις κάνεις. Απλά με ίδιους τροχούς και διαδρομές αναρτήσεων και περισσότερο βάρος απο το V strom ΜΗΝ περιμένεις κάτι ιδιαίτερα καλύτερο. Προτείνω να πάρεις κάποιο για test ride αν και εφόσον.
To έχω κάνει τεστ drive και μάλιστα εκτενέστατο εδώ και 2 μήνες. Μου κάνει εντύπωση αυτό που λες για το Tenere, εκτός και αν δεν μιλάμε για τη βασική έκδοση. Προσωπικά έχοντας οδηγήσει και αυτό στη βασική έκδοση, όχι Rally όχι Raid, θα πω πως το πίσω είναι για κάποιον 120 κιλών και το μπροστά για 75! Βυθίζει εξαιρετικά πολύ. Το άλλο που με «ενόχλησε» είναι ότι το βάρος βρίσκεται ψηλά με αποτέλεσμα σε κλίσεις με πολύ μικρή ταχύτητα αυτό να φαίνεται έντονα.
doctoras
16/09/2022, 07:33
Κάτι που δεν ήξερα απο την παρουσίαση του Αλεξανδράκη, είπε ότι ειναι made in Italy(με κινητήρα προερχόμενο από την cfmoto) και ότι φοράει marzocchi συνδυαστικά με brempo δαγκανες , σώληνακια υψηλής, Pirelli λάστιχα και οθόνη tft με πολύ όμορφα για την κατηγορία γραφικά.
Είναι ένα σύνολο που θα περπατήσει θα πουλήσει και δείχνει πολύ καλή προσπάθεια σε ποιότητα βαφής σε κινητήρα και πλαστικά
Πάντως περαν όλων των θετικών του που αναφέραμε, οι διαδρομές αναρτήσεων είναι 160mm στο 50ρι μπροστινό και μόλις 135mm στο πίσω kayaba αμορτισέρ ενώ το βάρος με γεμάτο ρεζερβουάρ είναι 235kg
Αναγωγή με το vstrom650 που αναφέρθηκε 43ρι μπροστινό με 150mm μπρος-πίσω και 213 γεμάτο
Ποσό μάλλον με το Τ700 που διαθέτει 210mm διαδρομών και 205kg γεμάτο
Αν πας με την καρδιά και την αισθητική παρτο και μη κοιτάς πίσω, ίσως το πιο όμορφο στην κατηγορία, αν πας συγκριτικά με τα υπόλοιπα της κατηγορίας θέλει σκέψη, τεστ ραιντ για να μην αισθανθείς περίεργα
To έχω κάνει τεστ drive και μάλιστα εκτενέστατο εδώ και 2 μήνες. Μου κάνει εντύπωση αυτό που λες για το Tenere, εκτός και αν δεν μιλάμε για τη βασική έκδοση. Προσωπικά έχοντας οδηγήσει και αυτό στη βασική έκδοση, όχι Rally όχι Raid, θα πω πως το πίσω είναι για κάποιον 120 κιλών και το μπροστά για 75! Βυθίζει εξαιρετικά πολύ. Το άλλο που με «ενόχλησε» είναι ότι το βάρος βρίσκεται ψηλά με αποτέλεσμα σε κλίσεις με πολύ μικρή ταχύτητα αυτό να φαίνεται έντονα.
Τι να σου πω. Είχα οδηγήσει ένα με 2,000km στον Ταύγετο σε πολύ δύσκολη διαδρομή σπαστήρι (μέρα με τη νύχτα με τις διαδρομές που ανέφερες) και πήγαινε εύκολα χωρίς να ιδρώσει. Εδώ είναι το βίντεο και είναι απο Νέδουσα μέχρι Πολιανή, ένα μικρό κομμάτι που αντάλλαξα με τον φίλο μου https://www.youtube.com/watch?v=I89pxubDdrw&t=362s
Μάλιστα ο Azar41 που την έχει κάνει μέχρι και με 250 τη συγκεκριμένη τη θυμάται πάντα σαν το απόλυτο σπαστήρι.
Το Τενερέ είναι όντως βαρύ σε αίσθηση και σε καμία περίπτωση δεν πιστεύει κανένας ότι είναι 205 κιλά γεμάτο. Και ερωτώ όμως εγώ, το Morini που είναι και 30 κιλά βαρύτερο απο το Τενερέ πως θα είναι? Θα μου πεις είναι κάπως πιο χαμηλό και στρητάδικο. Δεν ξέρω θα ήθελα να το δοκιμάσω.
Δες και κανένα Αφρικα 1000 μεταχειρισμένο. Ήταν πραγματικά μαγικό χαλί, τα σιδέρωνε όλα ακόμα καλύτερα. Προσοχή όμως δε σημαίνει ότι ντε και καλά θα πάει πιο γρηγορα απο το Τενερέ στο χώμα. Μιλάω καθαρά απο άποψη άνεσης.
basilis_k6
16/09/2022, 16:15
Τι να σου πω. Είχα οδηγήσει ένα με 2,000km στον Ταύγετο σε πολύ δύσκολη διαδρομή σπαστήρι (μέρα με τη νύχτα με τις διαδρομές που ανέφερες) και πήγαινε εύκολα χωρίς να ιδρώσει. Εδώ είναι το βίντεο και είναι απο Νέδουσα μέχρι Πολιανή, ένα μικρό κομμάτι που αντάλλαξα με τον φίλο μου https://www.youtube.com/watch?v=I89pxubDdrw&t=362s
Μάλιστα ο Azar41 που την έχει κάνει μέχρι και με 250 τη συγκεκριμένη τη θυμάται πάντα σαν το απόλυτο σπαστήρι.
Το Τενερέ είναι όντως βαρύ σε αίσθηση και σε καμία περίπτωση δεν πιστεύει κανένας ότι είναι 205 κιλά γεμάτο. Και ερωτώ όμως εγώ, το Morini που είναι και 30 κιλά βαρύτερο απο το Τενερέ πως θα είναι? Θα μου πεις είναι κάπως πιο χαμηλό και στρητάδικο. Δεν ξέρω θα ήθελα να το δοκιμάσω.
Δες και κανένα Αφρικα 1000 μεταχειρισμένο. Ήταν πραγματικά μαγικό χαλί, τα σιδέρωνε όλα ακόμα καλύτερα. Προσοχή όμως δε σημαίνει ότι ντε και καλά θα πάει πιο γρηγορα απο το Τενερέ στο χώμα. Μιλάω καθαρά απο άποψη άνεσης.
το αφρικα το ατιμο ειναι πολυ καλο σε καθε τερεν. λιγο μαλακο λενε για δρομο αλλα οκ... δεν παιρνεις τενερε αντι για μουλτιστραντα οποτε το περιμένεις. μοτοσυκλέτα με τα ολα της και πανέμορφη.
αυτο με τα κιλα του στρομ ρε παιδια το εχετε διασταυρωσει? 213 γεματο δεν μπορω να οτο χωνεψω.
giorgosb
16/09/2022, 17:27
το με τα κιλα του στρομ ρε παιδια το εχετε διασταυρωσει? 213 γεματο δεν μπορω να οτο χωνεψω.
Ισχύει, τόσο είναι
438192
basilis_k6
16/09/2022, 19:11
εδω δεν γράφει πληρες. βεβαια το βρηκα αλλου και λεει πληρες αλλα το παλιο δηλωνε 12κιλα κατω (210 αν θυμαμαι καλα) και ηταν 222 στην ζυγαρια. αλλοι το εβγαζαν 220. ειναι πολύ καλο βαρος πληρες τα 213 αν ισχυει.
giorgosb
16/09/2022, 20:00
Το δικό μου, που είναι του 2006, στο μάνιουαλ γράφει 219kg πλήρες.
basilis_k6
16/09/2022, 20:13
Το δικό μου, που είναι του 2006, στο μάνιουαλ γράφει 219kg πλήρες.
http://www.mbike.com/suzuki/dl650/2006
τοσο το βλέπω γενικα στο νετ. μικρη διαφορα. παντως το 213 γεματο για euro 5 ειναι εντυπωσιακο
doctoras
16/09/2022, 21:15
http://www.mbike.com/suzuki/dl650/2006
τοσο το βλέπω γενικα στο νετ. μικρη διαφορα. παντως το 213 γεματο για euro 5 ειναι εντυπωσιακο
Το ΜΚ3 έχει αδυνατίσει σε πολλα σημεία και ιδιαίτερα στο μπροστινό τμήμα σε σχέση με το ΜΚ1
Το μηχανάκι είναι last of mohicans, όσοι προλάβετε, μετά πάμε σε νέα εποχή ακόμη πιο ξενερωτη
3.200 χλμ μετά, και είμαι πολύ ευχαριστημένος απο την επιλογή μου. Ειδικά μετά απο την de-cat διαδικασία και την τοποθέτηση νέου τελικού είμαι απόλυτα ικανοποιημένος.
Εξαιρετικό ταξίδι, φρένα, αναρτήσεις σε μια πολύ δελεαστική τιμή. Αντιπροσωπεία παρούσα όταν τη χρειάστηκα.
Πολύ μικρές αστοχίες υπάρχουν, κυρίως με σφίξιμο βιδών απο την αρχή που πρέπει να είσαι ψηλιασμένος.
Μια μικρή επίσκεψη σε 2-3 σχετικά FB group και ξέρεις αμέσως τι να περιμένεις.
Μένει να δείξει και ο καιρός. Ελπίζω θετικά...
440059
440058
karellen
10/12/2022, 16:39
Κούκλα,να το χαίρεσαι!!:beer:
doctor_john
10/12/2022, 17:44
Mε γειές!
Αν έχεις οποιαδήποτε πληροφορία, με την νέα εξάτμιση, για την χαρτογράφηση του, το pair? και την επάρκεια σε αέρα
θα είναι πολύ χρήσιμες.
Ακύρωσες οτιδήποτε μέσα από τον εγκέφαλο; Έχουν περάσει πληροφορίες από er6-versys στις ομάδες που ασχολούνται με αυτήν;
υγ: αν είναι εύκολο δώσε και λινκ απο τις ομάδες που διαβάζεις :)
σε πρήζω σόρυ, με ενδιαφέρουν πολύ όλες οι διαθέσιμες πληροφορίες γι' αυτήν, μη θεωρήσεις τίποτα δεδομένο, εύκολο κ.λπ.
η παραμικρή λεπτομέρεια πάνω σε οτιδήποτε μου είναι χρήσιμη.
υγ2: για παράδειγμα αν έχεις ακούσει για διαθέσιμο κεντρικό σταντ, αν έχει θερμική προστασία το φιλτροκούτι, αν ο αξονας του ψαλιδιου
είναι καλυμμένος ή εκτεθειμένος στο κέντρο
Ωραίος tzarot και πολύ ωραίο το εργαλείο :beer:
Mε γειές!
Αν έχεις οποιαδήποτε πληροφορία, με την νέα εξάτμιση, για την χαρτογράφηση του, το pair? και την επάρκεια σε αέρα
θα είναι πολύ χρήσιμες.
Ακύρωσες οτιδήποτε μέσα από τον εγκέφαλο; Έχουν περάσει πληροφορίες από er6-versys στις ομάδες που ασχολούνται με αυτήν;
υγ: αν είναι εύκολο δώσε και λινκ απο τις ομάδες που διαβάζεις :)
σε πρήζω σόρυ, με ενδιαφέρουν πολύ όλες οι διαθέσιμες πληροφορίες γι' αυτήν, μη θεωρήσεις τίποτα δεδομένο, εύκολο κ.λπ.
η παραμικρή λεπτομέρεια πάνω σε οτιδήποτε μου είναι χρήσιμη.
υγ2: για παράδειγμα αν έχεις ακούσει για διαθέσιμο κεντρικό σταντ, αν έχει θερμική προστασία το φιλτροκούτι, αν ο αξονας του ψαλιδιου
είναι καλυμμένος ή εκτεθειμένος στο κέντρο
Κατ αρχήν σ' ευχαριστώ. Τωρα για τις ερωτήσεις σου:
Α. Δεν άλλαξα τίποτε εκτός απο τελικό και σωλήνα που αντικατέστησε το θηριώδες καζάνι της εξάτμισης. Ούτε εγκέφαλο πείραξα ούτε φίλτρο ούτε τίποτε ακόμα. Η μηχανή άλλαξε άρδην προς το καλύτερο σε όλες τις περιοχές στροφών με μόνο ίσως θέμα κάποια σκασιματα στο κλέισιμο του γκαζιού.
Περισσότερα θα σου πω όταν προχωρήσω (σύντομα) σε re-map και φίλτρο DNA.
Β. Oi ομάδες που διαβάζω είναι:
1. Moto Morini Greece (https://www.facebook.com/groups/190181714327434)
2. Moto Morini X-Cape Italia (https://www.facebook.com/groups/xcapeitalia)
3. X-Cape Owners & Supporters (https://www.facebook.com/groups/658439805140892)
4. Moto Morini X-Cape UK (https://www.facebook.com/groups/913633826703528)
Απο ότι έχω δει μέχρι τώρα δεν βλέπω να υπάρχει ER6-Versys κουβεντα/πληροφορία μέσα σε αυτά.
Γ. Για τα υπόλοιπα που ρωτάς (Θερμική προστασία φιλτροκουτιού, Κεντρικό σταντ, άξονας ψαλιδιιού κλπ) δεν έχω ιδέα,
Αυτό που επίσης μπορώ να σου πώς είναι πως έχω το repair manual και το parts-list αν θέλεις να στα στείλω για δεις περισσότερα.
doctoras
11/12/2022, 10:44
Νομίζω ότι αυτό που λέει έχει να κάνει με το φτωχό μείγμα των euro4 mk2 versys/ ER.
Αν η μορινι το έχει επαναρυθμισει δε συντρέχει κίνδυνος
Αν το έχει πάρει αυτούσιο, με τις ρυθμίσεις των καβασακι θα πρέπει να επαναρυθμιστει
Τώρα «στην τροφή για σκέψεις», αν το μηχανάκι έχει φτωχό μείγμα η πρώτη (φθηνή) παρέμβαση για να βελτιωθεί είναι στην εισαγωγή με γρηγορότερη εισαγωγή αέρα που κάνει ένα φιλτρο αέρος και όχι στην εξαγωγή(εξάτμιση). Γιατί το αποτέλεσμα θα είναι το φτωχό μείγμα ταχύτερα να «στραγγίζεται» με αποτέλεσμα να κινδυνεύεις με το κοπάνημα βαλβίδας με ότι συνεπάγεται
stefanos
11/12/2022, 10:49
Νομίζω ότι αυτό που λέει έχει να κάνει με το φτωχό μείγμα των euro4 mk2 versys/ ER.
Αν η μορινι το έχει επαναρυθμισει δε συντρέχει κίνδυνος
Αν το έχει πάρει αυτούσιο, με τις ρυθμίσεις των καβασακι θα πρέπει να επαναρυθμιστει
Τώρα «στην τροφή για σκέψεις», αν το μηχανάκι έχει φτωχό μείγμα η πρώτη (φθηνή) παρέμβαση για να βελτιωθεί είναι στην εισαγωγή με γρηγορότερη εισαγωγή αέρα που κάνει ένα φιλτρο αέρος και όχι στην εξαγωγή(εξάτμιση). Γιατί το αποτέλεσμα θα είναι το φτωχό μείγμα ταχύτερα να «στραγγίζεται» με αποτέλεσμα να κινδυνεύεις με το κοπάνημα βαλβίδας με ότι συνεπάγεται
Πόσο πιθανό είναι η kawasaki να έχει βάλει ψεκασμό της bosch ώστε να υπάρχει σχέση σε μίγματα και χαρτογραφήσεις?
doctoras
11/12/2022, 11:02
Πόσο πιθανό είναι η kawasaki να έχει βάλει ψεκασμό της bosch ώστε να υπάρχει σχέση σε μίγματα και χαρτογραφήσεις?
Και να μην υπάρχουν, λύσεις υπάρχουν πολλές
Ένα παράδειγμα
https://www.wrs.it/en/ecu-unit/302967-rapid-bike-evo-control-unit-kit-kawasaki-versys-650-kle-2017-2020.html
Νομίζω ότι αυτό που λέει έχει να κάνει με το φτωχό μείγμα των euro4 mk2 versys/ ER.
Αν η μορινι το έχει επαναρυθμισει δε συντρέχει κίνδυνος
Αν το έχει πάρει αυτούσιο, με τις ρυθμίσεις των καβασακι θα πρέπει να επαναρυθμιστει
Τώρα «στην τροφή για σκέψεις», αν το μηχανάκι έχει φτωχό μείγμα η πρώτη (φθηνή) παρέμβαση για να βελτιωθεί είναι στην εισαγωγή με γρηγορότερη εισαγωγή αέρα που κάνει ένα φιλτρο αέρος και όχι στην εξαγωγή(εξάτμιση). Γιατί το αποτέλεσμα θα είναι το φτωχό μείγμα ταχύτερα να «στραγγίζεται» με αποτέλεσμα να κινδυνεύεις με το κοπάνημα βαλβίδας με ότι συνεπάγεται
Μιλάς με γρίφους "γέροντα"!
Θα στείλω μήνυμα και στους δύο σας και αν θέλετε απαντάτε, ότι ξέρετε...
Ωπ τώρα το είδα το εργαλείο! Και έχεις προλάβει και έχεις γράψει 3,000km ρε θηρίο? Πολύ ωραίο χρώμα και βλέπω και τριβάλιτσο! Φουλ άνεση! Μην τα παραγεμίζεις όμως στα χώματα όσο μπορείς. Ξέρω ότι είναι προφανές αυτό που λέω απλά οφείλω να το πω.
Καλορίζικο και καλοτάξιδο να είναι!:beer:
doctor_john
12/12/2022, 09:11
Απα πα πα, ακόμα διαβάζω. Και αυτοί οι Ιταλοί, τι καμάρια είναι αυτά!
Βρήκα αυτό το σφάλμα σήμερα που βρέχει τρελά, ας την φορτώσουμε να πάμε στον Άρη να δούμε τις πέτρες! :lol:
Ωραίοι! ξέρουν τι αγοράζουν και περνάνε καλά.
panavour
12/12/2022, 11:36
το ξαναλεμε για να εμπεδωθει,ο κινητηρας ειναι της CF MOTO ,REVERSE ENGINEERING kawasaki,και, οχι καβλασακι.
doctor_john
12/12/2022, 19:09
Ναι βρε Πάνο, τι σημαίνει όμως αυτό όταν βλέπεις ότι έχουν τα πάντα ίδια;
Ακόμα και οι εκκεντροφόροι είναι ίδιοι (με er, οχι versys), πράγματα που θεωρούνται απαραίτητη εξέλιξη στην kawa όπως δυο αναμονές αισθητήρα Λ
υπάρχουν σε αυτά. Το pair system απασχολεί τους ιδιοκτήτες με τα ίδια ακριβώς αποτελέσματα όπως της kawa εδώ και 15 χρόνια.
Έχουν περάσει όλες τις βελτιώσεις που κάνουν οι ιδιώτες; μοιάζει δύσκολο να μπορούν επίσημα.
Η λειτουργία με τα καλά και τα κακά της μοιάζει ίδια.
Μετράνε διαφορετικά τους ρύπους γι' αυτούς;
reverse engineering σημαίνει αντιγράφω και το σχέδιο από τις ψευτοψήκτρες της κεφαλής;
Το σκελετό με λεπτομέρεια θέσης των στοιχείων παραγωγής;
Πες με αγαθό αλλά μου φαίνεται απίστευτα δύσκολο να το κάνουν χωρίς τις ευλογίες των ιαπωνικών εργοστασίων.
Πόσο δε μάλλον όταν τα ίδια (JP) εργοστάσια αναγνωρίζουν την αδυναμία να καλύψουν την ζήτηση παγκόσμια
που ακόμα και να μπορούσαν δεν θα τους συνέφερε φορολογικά..
panavour
12/12/2022, 20:35
Θα ρωτησω τον κονιδη τον εξουσιοδοτημενο καβασακι,που ακουγε cf moto και του σηκωνοταν η τριχα,(διοτι τα εφτιαχνε οταν τα εφερνε η τεομοτο,και ηταν και η αιτια που δεν πηρα και διαλεξα voge) διοτι τα μορινι τα αντιπροσωπευει η καινουργια εταιρια που φερνει και τα καβασακι πλεον.Οποτε αναγκαστικα φτιαχνει πλεον και μορινι.ΙΔΩΜΕΝ.
Ειναι ομως αξιοθαυμαστο το γεγονος,πως ενας κινητηρας,αποθεωνεται σε μια ιταλικη εταιρια ,ενω την ιδια στιγμη απαξιωνεται σε μια κινεζικη.Α ΡΕ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ.:a014::a014::a014::lol:
Κύριοι, στη μοτοσυκλέτα το μόνο κανόνα που αναγνωρίζω είναι: "να σου αρέσει". Κάτι σαν τη γυναίκα, ένα τέτοιο feeling δηλαδή.
Όλα τα άλλα είναι λεπτομέριες που δε με αφορούν. Αμα με "καυλώνει" ποσώς με ενδιαφέρει το αν ο εκκεντροφόρος είναι έτσι, ή κεφαλή γιουβέτσι.
Στα 40 χρόνια που οδηγώ μοτοσυκλέτες, ποτέ αυτός ο κανόνας δε με γέλασε και δε βλέπω γιατί να το κάνει τώρα. Αλλωστε δε θα γεράσουμε και με αυτή.
440100
zannisvel
13/12/2022, 08:53
Είναι κούκλα φίλε!!!
Να τη χαίρεσαι!!!
doctor_john
13/12/2022, 09:00
Φυσικά, γι' αυτό και ασχολούμαι. Γιατί είναι καλοσχεδιασμένη εξαρχής και δείχνει απολαυστική.
Τους εκκεντροφόρους τους ανέφερα σαν στοιχείο ομοιότητας της κατασκευής.
Είναι μια μοτοσυκλέτα που πρωτοπαρουσιάζεται από μια ιστορική εταιρία ενώ χιλιάδες κόσμου έχουν ασχοληθεί
με τις ρυθμίσεις λειτουργίας της 15 χρόνια τώρα.
Σόρυ αν ακούστηκα σαν να την κρίνω, το ενδιαφέρον μου έχει να κάνει με την απροβλημάτιστη λειτουργία της
και την αποτροπή φθοράς που έχει αποδειχθεί ότι επιτυγχάνεται με τις κατάλληλες γι' αυτήν ρυθμίσεις.
πυξιδας990
13/12/2022, 11:05
Φυσικά, γι' αυτό και ασχολούμαι. Γιατί είναι καλοσχεδιασμένη εξαρχής και δείχνει απολαυστική.
Τους εκκεντροφόρους τους ανέφερα σαν στοιχείο ομοιότητας της κατασκευής.
Είναι μια μοτοσυκλέτα που πρωτοπαρουσιάζεται από μια ιστορική εταιρία ενώ χιλιάδες κόσμου έχουν ασχοληθεί
με τις ρυθμίσεις λειτουργίας της 15 χρόνια τώρα.
Σόρυ αν ακούστηκα σαν να την κρίνω, το ενδιαφέρον μου έχει να κάνει με την απροβλημάτιστη λειτουργία της
και την αποτροπή φθοράς που έχει αποδειχθεί ότι επιτυγχάνεται με τις κατάλληλες γι' αυτήν ρυθμίσεις.
στην ομαδα της cf εβγαλε πηνια ενα mt650 που φοραει το ιδιο μοτερ με το μορινι στο φασμα των 50000 χλμ...η πλακα ειναι οτι το εχει ακομη στην εγγυηση..Πηνια εβγαζε και το versys εκει περιπου στα 60000 χλμ...παθων του αδερφου μου.Η καβα ζηταγε 400ε,η cf κοστολογει το ανταλακτικο 100ε...ομοιοτητες των μοτερ,ομοιοτητες και στις βλαβες.Ο συγκεκριμενος με το mt ειχε πρωτα versys και τα συγκρινει απευθειας.Μαλιστα μια τσιμουχα στα νερα που χρειαστηκε στα 30000 χλμ,ειχε χρειαστει ακριβως και στο versys.Οποτε οι πιθανοτητες να ειναι ακριβως ιδια και στο μορινι,οτι αφορα τον 650 της kawa ,ειναι πολυ μεγαλες.
doctor_john
13/12/2022, 12:43
To είχα πετύχει αλλά μου φάνηκε αρκετά σπάνιο. Είμαι και αδιάβαστος στα ηλεκτρικά, "τι κάνει αυτό;" "δεν ξέρω δεν το πειράζω" :D
Aν έχουμε κάποιο θέμα που εξηγεί την λειτουργία των πηνίων, τι επηρεάζουν και τι τα επηρεάζει θα ήθελα να το διαβάσω.
Kάτι τέτοια είναι τα οφέλη που έχουμε με την διάδοση αυτού του κινητήρα, βλέπω τιμές από 55ε όταν της kawa ξεκινούν στα 300ε..
υγ: μια γρήγορη ματιά δείχνει να το χρησιμοποιούν πολλά μοντέλα όχι μόνο kawasaki.
Η kawa τα διαχωρίζει σε πρίν το 2012 και μετά.
Τα γνήσια στις US έχουν ~100$ οπότε εύκολα μπορώ να συμπεράνω ότι η τιμή τους εδώ είναι αποτέλεσμα
ενεργειών και όχι υλικών.
Σε κάποια καταστήματα μόνο ηλεκτρικών εξαρτημάτων δίνουν περισσότερη σημασία στα μεγέθη τους
και αναφέρουν ενδεικτικά μοντέλα για να λειτουργεί και με αυτά η αναζήτηση.
υγ2: τα γνήσια είναι πακέτο με τον ανορθωτή και την φλάντζα καπακιού στα 75ε, όσο πάει και γίνεται καλύτερο :lol:
παρακάτω εξηγεί τι ακριβώς κάνει αρκετά απλά, πως τον ελέγχεις κ.λπ.
https://www.youtube.com/watch?v=VoXYzQ61tRM&ab_channel=RollingWrench
panavour
13/12/2022, 13:28
Κύριοι, στη μοτοσυκλέτα το μόνο κανόνα που αναγνωρίζω είναι: "να σου αρέσει". Κάτι σαν τη γυναίκα, ένα τέτοιο feeling δηλαδή.
Όλα τα άλλα είναι λεπτομέριες που δε με αφορούν. Αμα με "καυλώνει" ποσώς με ενδιαφέρει το αν ο εκκεντροφόρος είναι έτσι, ή κεφαλή γιουβέτσι.
Στα 40 χρόνια που οδηγώ μοτοσυκλέτες, ποτέ αυτός ο κανόνας δε με γέλασε και δε βλέπω γιατί να το κάνει τώρα. Αλλωστε δε θα γεράσουμε και με αυτή.
440100
Και πολύ καλά κάνεις.Πηρες ένα όμορφο μηχανάκι,και μακάρι να το χαρείς, χωρίς κανένα πρόβλημα.
fatsas35
09/01/2023, 23:43
Μεγειες φιλε μου!!!Πανεμορφη!!Σε καποια φαση θα δωσω την multi κ θα κανω downgrade..Ειναι μια απο τις υποψηφιες για αγορα..Μαζι με versys 650 ,cfmoto 800 mt κ αλλες
10 μήνες, 10.000 km, 0 αξιοσημείωτα προβλήματα.
Μεταξύ άλλων, 3η θέση στα δικάβαλα στο 36ωρο του 2023.
Συνεχίζουμε...
444392
karellen
28/06/2023, 15:18
:beer:
10 μήνες, 10.000 km, 0 αξιοσημείωτα προβλήματα.
Μεταξύ άλλων, 3η θέση στα δικάβαλα στο 36ωρο του 2023.
Συνεχίζουμε...
444392
0 αξιοσημείωτα λες..... γιατί; είχες μη σημαντικά; :p
Να το χαίρεσαι! :beer:
0 αξιοσημείωτα λες..... γιατί; είχες μη σημαντικά; :p
Να το χαίρεσαι! :beer:
Κάποια σφηξίματα βίδας που δεν ήταν σωστά απο την αρχή, ένα κλιπ που έλειπε, τίποτα που δεν θα είχα και με άλλες μάρκες.
AUFGEBRACHT
28/06/2023, 18:47
Πολύ ωραία φωτό, και πολύ ωραίο μοτό... γενικά, από τις made in China μοτό, θεωρώ τις Morini τις πιο όμορφες, τη συγκεκριμένη σε κόκκινο και με χρυσή ζάντα, την θεωρώ ελκυστικότατη!
Να την χαίρεσαι και να 'ναι πάντα απροβλημάτιστη!!!
Υ.Γ. Μήπως την Κυριακή της Αποκριάς, ήσουν με τη μοτό ορεινή Κορινθία στη Ζάχολη, κάτω στο ποτάμι;...
Μπράβο φίλε! Πολύ ευχάριστες εξελίξεις! Εύχομαι ακόμα περισσότερες απροβλημάτιστες εμπειρίες!:beer:
το θέμα είναι να το χαρείς κι εσύ το χαίρεσαι άρα εμένα μου φτάνει και που περισσεύει
Πολύ ωραία φωτό, και πολύ ωραίο μοτό... γενικά, από τις made in China μοτό, θεωρώ τις Morini τις πιο όμορφες, τη συγκεκριμένη σε κόκκινο και με χρυσή ζάντα, την θεωρώ ελκυστικότατη!
Να την χαίρεσαι και να 'ναι πάντα απροβλημάτιστη!!!
Υ.Γ. Μήπως την Κυριακή της Αποκριάς, ήσουν με τη μοτό ορεινή Κορινθία στη Ζάχολη, κάτω στο ποτάμι;...
Ναι εγώ ήμουν. 26/2 στο Ρέμα των Μύλων
AUFGEBRACHT
29/06/2023, 17:54
Ναι εγώ ήμουν. 26/2 στο Ρέμα των Μύλων
Μόλις είδα τη φωτό της μηχανής σου, αμέσως έκανα την σύνδεση... είχα την ευκαιρία να την περιεργαστώ αρκετή ώρα κάτω στο Ρέμα, εκείνη την ημέρα.
giorgosb
07/11/2024, 10:39
Moto Morini X-Cape 700 - Ανανεωμένο design και αύξηση κυβισμού
Το εν σειρά δικύλινδρο μοτέρ του X-Cape κέρδισε 50 κ.εκ. σε σχέση με το προηγούμενο, έγινε προδιαγραφών Euro 5+ και μαζί με αυτό αύξησε την απόδοσή του από τους 60 ίππους στους 71, στις 8.500 σ.α.λ.
Αύξηση είχαμε φυσικά και στη μέγιστη τιμή της ροπής που ανέβηκε, από τα 5,6 κιλά στις 7.000 σ.α.λ., στα 6,9, ενώ πλέον αποδίδεται 500 στροφές χαμηλότερα
Βάρος 213 στεγνών κιλών
TFT οθόνη των επτά ιντσών
Στην έκδοση με τους ακτινωτούς τροχούς, στον βασικό εξοπλισμό ανήκει και το κεντρικό σταντ
Το ανεστραμμένο πιρούνι της Marzocchi με 50άρια καλάμια, είναι πλήρως ρυθμιζόμενο
Από motomag.gr (https://www.motomag.gr/news/nea-montela-epikairotita/eicma-2024-moto-morini-x-cape-700-ananeomeno-design-kai-ayxisi)
457810
457811
457812
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.