View Full Version : Kawasaki ZX-25R
45 τροχό, όριζε η νομοθεσία της Ιαπωνίας ανώτατο όριο για τα 250 κυβικά. Λόγω πολύ ισχυρού ανταγωνισμού , τα τελευταίας γεννιάς ZXR250 και CBR250RR-MC22 βγάζανε όντως τόσα.
Εξαιτίας ακριβώς αυτού του Ιαπωνικού περιορισμού, το δίχρονο NSR250-MC28 που θεωρητικά είχε τις δυνατότητες να βγάζει 60 άλογα τροχό, έβγαζε μαμά από το εργοστάσιο 45 άλογα. Και τα VJ23 νομίζω, το ίδιο κάνανε.
Με σημερινή τεχνολογία υλικών μοτέρ (αντιτριβικά πιστονιών, γεωμετρία θαλάμου καύσης), και με την βοήθεια του ψεκασμού, ένα σημερινό 250cc τετρακύλινδρο θα μπορούσε να ανέβει κι άλλο από το όριο των 45 ίππων. 45 ίπποι σε 250 cc είναι 180 ίπποι στο λίτρο. Δεν είναι λίγο, αλλά ήδη η τεχνολογία έχει φτάσει αυτές τις επιδόσεις.
Αργά δεν ήτανε, μηδέ σε τελική, μηδέ σε επιτάχυνση, ούτε ότι άλλο έχουμε δει να γράφεται με λογικές ''ειμαι ταξιτζής τα ξέρω όλα''.
Βρείτε σε πόσα δευτερόλεπτα από το αμόλημα του συμπλέκτη, δείχνει 100χλμ/ω το ταχύμετρο εδώ για άσκηση, και μετά δείτε και που σκαρφαλώνει τελική.
https://www.youtube.com/watch?v=6UWYfRKq2b0
Σχεδόν 5'' για το 0-100 χλμ/ω και σχεδόν 200ριζει τελική. Ντάξει κοντέρ, που έδειχνε 10% παραπάνω από τα πραγματικά, αλλά και πάλι, όλο αυτό, αργό δεν το λες.
Κι η άλλη απίστευτη κλισεδιά που γράφεται κατά καιρούς ''το άκουγες που στρόφαρε, και όλο πέρναγε και πέρναγε και πέρναγε'' , και καλά ότι δεν έτρεχε. Πόσο μυαλό θέλει να καταλάβει κανείς, ότι ''δεν πέρναγε'' γιατί όντως δεν έτρεχε εκείνη την ώρα ο οδηγός, απλά στροφάριζε το μοτέρ.
Να και ένα βιντεάκι από πίστα,
https://www.youtube.com/watch?v=JC38axv1DcQ
Ναι δεν ''περνάει'' σαν GSXR1000, αλλά δεν είναι και ''δεν πέρναγε''.
Το προηγούμενο CBR250RR, το MC19 το έχω κάνει σέρβις και το έχω κάνει και βολτούλα καθότι γνωστός ο κάτοχος, για 250cc είναι πυραυλάκι, και δεν ήταν καν το ακόμα καλύτερο MC22. Το -άκι αναφέρεται στο μεγεθός του, είναι πολύ χαμηλό και μικροκαμωμένο, και οι άνω του 1.75 στριμώχονται πάνω του.
Μακάρι να ξανα-έρθει κάποτε η τετρακύλινδρη ιαχή στα λίγα κυβικά, και ενδιαφέρουσα είναι, και πρακτική. Πιο πρακτική από κινέζικα ''adventure'' 250 κιλά και 23 ίππων και πιο ενδιαφέρουσα από ντε_και_καλά_νεανικά μονοκύλινδρα ''SS''.
Το ξεχείλωσες εσύ μου φαίνεται .Fun bikes είναι μόνο αυτά πια, άλλο ρόλο δεν έχουν.Επειδή έγραψα κάτι στον ψηλό και άνοιξε μετά γαιτανάκι ,δεσμεύομαι όταν ετοιμαστεί το κατανάκι και βρεθεί ένας αναβάτης στα κιλά του ψηλού (γιατί εγώ δεν :cry:) να τα στήσουμε με το sr :smokin:
sapila racing
23/04/2020, 08:52
Άντε μέχρι τα 140 γιατί μετά δεν νομίζω :D
Ε ναι, για μέσα στην πόλη μιλάμε.
Αυτα για να ξεκινήσουν λύσσαγαν κι ακόμα εκεί ηταν ενώ το μονοκύλινδρο ήδη έφτανε στο επόμενο φανάρι.
Ενας φίλός είχε το Phazer 250 και του είχα σπάσει τα νεύρα!
Αν βγαίναμε σε ανοιχτό δρόμο φυσικά θα με πέρναγε.
Πουθενά και ποτέ δεν έχει επαφή αλλά μην δίνεις σημασία... Στο ιντερνετ είμαστε, εδώ βγήκε το επίσημο κράτος με τον Μέτζη τον Νέουκτη, για τα μοτο πριν 30 χρόνια θα ακριβολογούμε;
Κερδίζεις μια καρτούλα, μπράβο!
Ισως κάποτε μάθεις να σέβεσαι τους συνομιλητές σου στο internet!
SR500 και περνούσε 4κ 250άρια εποχής???
Δε νομίζω...
Βλέπε παραπάνω.
doctor_john
23/04/2020, 08:55
Πιο γρήγορα πιθανά ναι, πιο πρακτικά όμως γιατί;
Μοτοσυκλετες που έχεις τον ορίζοντα ψηλά στο οπτικό πεδίο, που έχουν συντήριση τετρακύλινδρου, που στηρίζεσαι στα χέρια σου κλπ
Όμορφα, με τον χαρακτήρα τους κλπ ναι, πιο πρακτικά όμως;
Αν το δούμε σαν "προταση" για νέους αναβάτες, τι πρεσβεύουν; Το ταξίδι, να δεις περισσότερες εικόνες κλπ.;
panavour
23/04/2020, 09:05
Το ξεχείλωσες εσύ μου φαίνεται .Fun bikes είναι μόνο αυτά πια, άλλο ρόλο δεν έχουν.Επειδή έγραψα κάτι στον ψηλό και άνοιξε μετά γαιτανάκι ,δεσμεύομαι όταν ετοιμαστεί το κατανάκι και βρεθεί ένας αναβάτης στα κιλά του ψηλού (γιατί εγώ δεν :cry:) να τα στήσουμε με το sr :smokin:
και με ψιλοβροχο
https://www.youtube.com/watch?v=JC38axv1DcQ
η αξια αυτων των μοτο δεν ηταν οτι ηταν γρηγοροτερα απο ολα
ουτε μπορουν να συγκριθουν απο φαναρι σε φαναρι με μονοκυλιδρο διπλασιας χωρητικοτητας
η αξια τους ηταν οτι εφεραν αγωνιστικη τεχνολογια κινητηρων στα χερια απλων αναβατων
και μπορουσαν να αντεξουν περνωντας απο 7 χερια καγκουρες
και αυτο που εκαναν πριν 30 χρονια παραμενει δυσκολο και ακριβο να ξαναγινει σημερα
δεν φτιαχτηκαν για να ειναι πρακτικα
ηταν ασκησεις τεχνολογιας
sapila racing
23/04/2020, 09:19
η αξια αυτων των μοτο δεν ηταν οτι ηταν γρηγοροτερα απο ολα
ουτε μπορουν να συγκριθουν απο φαναρι σε φαναρι με μονοκυλιδρο διπλασιας χωρητικοτητας
η αξια τους ηταν οτι εφεραν αγωνιστικη τεχνολογια κινητηρων στα χερια απλων αναβατων
και μπορουσαν να αντεξουν περνωντας απο 7 χερια καγκουρες
και αυτο που εκαναν πριν 30 χρονια παραμενει δυσκολο και ακριβο να ξαναγινει σημερα
δεν φτιαχτηκαν για να ειναι πρακτικα
ηταν ασκησεις τεχνολογιας
+1074
Akalestos
23/04/2020, 09:37
Πολυ σωστα @toyar μοτοσυκλετες με 4κ μοτερ στα 250cc (τα οποια προλαβα) οπως και τα 400cc 4κ δε τα λες πρακτικα ουτε τα συγκρινεις με τα σημερινα 1κ 4t σε εξοδα συντηρησης (κι οχι μονο).
Απλα ειχαν κι αυτα την εποχη τους,ειχε η τεχνολογια την "στιγμη" της και δε νομιζω να χρειαζεται καποιος ενα 250cc 4κ την σημερον ημερα για να κατεβαινει κεντρο να κανει τις δουλειες του..
Καλα ολα παιδια αλλα αλλες εποχες παει περασαν και αφησαν το στιγμα τους στις καρδιες μας να χουμε να θυμομαστε.
Προσωπικα πιστευω και να ξαναβγουν τον παταγο των 80ς και 90ς δε θα τον ξανακανουν γιατι πολυ απλα ετσι ηταν τοτε η εποχη δε γινοταν να κανεις αλλιως. Ηξερες οτι εισαι μηχανοβιος κι ηθελες ειτε ενα street ειτε ενα cross (ειτε ενα στρογγυλοφαναρο c50).
Τωρα πια με την τεχνολογια στα φορτε της και με τα σκουτερ και με τον εξηλεκτρισμο σιγα σιγα πιο πολυ εχουμε να δουμε "αλλα" παρα 4κ 250cc και με επιτυχια.
P.s ναι ηταν ωραια τοτε στην εποχη τους και ο ηχος τους πολυ ωραιος και οι επιδοσεις τους.
ειλικρινά τώρα έγινε θέμα για το αν ένα μηχανάκι με σκάρτα 40 αλογάκια και 180 χλμ τελική βάζει φωτιά στην άσφαλτο ή όχι ; :lol:
ο κ.buckley το είπε, fun bikes ως εκεί.
υγ δηλαδή εμείς που θεωρούσαμε και τα ...400ρια ψοφίμια και κάναμε αμαν αμαν να τα...αλλάξουμε για κανένα 600ρι το λιγότερο πρέπει να ήμασταν πολύ ...γλήγοροι :bawl:
η αξια αυτων των μοτο δεν ηταν οτι ηταν γρηγοροτερα απο ολα
ουτε μπορουν να συγκριθουν απο φαναρι σε φαναρι με μονοκυλιδρο διπλασιας χωρητικοτητας
η αξια τους ηταν οτι εφεραν αγωνιστικη τεχνολογια κινητηρων στα χερια απλων αναβατων
και μπορουσαν να αντεξουν περνωντας απο 7 χερια καγκουρες
και αυτο που εκαναν πριν 30 χρονια παραμενει δυσκολο και ακριβο να ξαναγινει σημερα
δεν φτιαχτηκαν για να ειναι πρακτικα
ηταν ασκησεις τεχνολογιας
μια παρατηρηση....δεν ειναι ακριβο για να γινει...απλα δεν ειναι τραγικα φτηνο ωστε να εχουν οι κατασκευαστες τεραστιο περιθοριο κερδους...ειναι τραγικο το τι μηχανακια βλεπουμε πλεον στην μικρομεσσαια κατηγορια, ψευτικες κινεζοινδικες μαλακιες που βαζουν ενα αναποδο μπροστινο την κακιας ωρας και μια οθονη ταμπλετ και το βαφτιζουν μηχανη
Εγω το βλέπω αλλιώς το όλο θέμα. Ναι μεν παλιά με το που γινόσουν 18 έβγαζες δίπλωμα για απεριόριστα κυβικά, αλλά για να πάρεις το 1000ρι exup που ονειρευόμουν, έπρεπε να κάνεις το σκέτο σου παξιμάδι.... τοτε βλέπεις, οι τράπεζες δε σου έλεγαν έλα με την ταυτότητα σου και πάρε 15 χιλιάρικα να πάρεις ότι μηχανάκι θέλεις. Τότε το επιτόκιο ήταν 25% ετησίως. Γι'αυτό και όλοι μας ξεκινήσαμε από 250ρια και 400ρακια, τα μεταχειρισμένα εισαγωγής από Τζαπαν.
Τώρα τα πράματα έχουν αλλάξει. Ναι μεν ιππαρχει πιο πολύ χρήμα από πριν 30 χρόνια, αλλά με τις τόσες κατηγορίες διπλωματών, ορίων ιπποδύναμη και ηλικίας, ο γκαυλωμενος πιτσιρικάς που θέλει το ZX10R αλλά δε μπορεί να το καβαλήσει νόμιμα, θα αρκεστεί στο 250-400 που του επιτρέπει το δίπλωμα του.
Άσχετοι, έχει ακούσει κανείς Gsxr 250 να ουρλιάζει στις +20.000σαλ?
Εν τω μεταξύ τριάντα χρόνια μετά όλες οι πατέντες σε αυτές τις μοτοσυκλέτες πρέπει να έχουν λήξει, οπότε θεωρητικά μπορεί ο Ινδός/Κινέζος να αντιγράψει αυτούσιο ένα 250/400RR (με ψεκασμό όμως για να περνάει Euro5 παρακαλώ :D). Το κόστος για τα μηχανήματα κατασκευής, η μεταλλουργία και το πώς δε θα σκορπίσει στην πρώτη βόλτα είναι άλλα θέματα.
lleonidas
22/05/2020, 14:11
https://youtu.be/xWAs5aBROEA
Εν τω μεταξύ τριάντα χρόνια μετά όλες οι πατέντες σε αυτές τις μοτοσυκλέτες πρέπει να έχουν λήξει, οπότε θεωρητικά μπορεί ο Ινδός/Κινέζος να αντιγράψει αυτούσιο ένα 250/400RR (με ψεκασμό όμως για να περνάει Euro5 παρακαλώ :D). Το κόστος για τα μηχανήματα κατασκευής, η μεταλλουργία και το πώς δε θα σκορπίσει στην πρώτη βόλτα είναι άλλα θέματα.
για να πετύχεις τέτοια όρια περιστροφής θες τεράστια ακρίβεια
στην κατασκευή μηχανικών μερών αλλιώς θα τα πάρεις όλα στο χέρι.
Ούτε απλό είναι ούτε εύκολο
για να πετύχεις τέτοια όρια περιστροφής θες τεράστια ακρίβεια
στην κατασκευή μηχανικών μερών αλλιώς θα τα πάρεις όλα στο χέρι.
Ούτε απλό είναι ούτε εύκολο
Τα ρομποτ συναρμολογησης, οι φρεζες CNC, και οτι αλλο απαιτειται, δε νομιζω να κατασκευαζονται αλλου εκτος απο Κινα
Και μιας και μιλαμε για μια ιππερδυναμη τεχνολογικα (πλεον) εμενα μου φαινεται και απλο και ευκολο
doctoras
22/05/2020, 22:41
Μεγαλη ταυλα το μηχανάκι!! Για να παιζει τοση διαφήμιση μαλλον θα το φερουν ευρωπη
Τα ρομποτ συναρμολογησης, οι φρεζες CNC, και οτι αλλο απαιτειται, δε νομιζω να κατασκευαζονται αλλου εκτος απο Κινα
Και μιας και μιλαμε για μια ιππερδυναμη τεχνολογικα (πλεον) εμενα μου φαινεται και απλο και ευκολο
φυσικα και ειναι απλο...συζηταμε αν ειναι δυσκολο να φτιαχτει το 2020 μαζικα κατι που φτιαχνοταν σχετικα οικονομικα το '80? :confused:
απλα οι κατασκευαστες πλεον εχουν καταλαβει πως οι επιδοσεις δε πουλανε, αλλα τα λεντ και οι οθονες...και πουλανε μονοκυλιδρακια η μικρα δικυλιδρα, με κοστος μηδεν, οποτε ολα τα χρηματα της πωλησης ειναι σχεδον καθαρο κερδος, rd και εξοδα τιποτα
και αυτο για τα λιγα χρονια που θα συνεχισουν να πουλανε οι μοτοσυκλετες, μιας και βλεπω ολους τους κατασκευαστες να ακολουθουν την πορεια της χαρλευ, απλα με μια μικρη καθυστέρηση 10-20 χρονων
Μεγαλη ταυλα το μηχανάκι!! Για να παιζει τοση διαφήμιση μαλλον θα το φερουν ευρωπη
Αυτό ακριβώς σκέφτηκα κι εγώ με το που είδα τον Rea.
lleonidas
29/05/2020, 11:37
https://youtu.be/sKJyizP9iUs
doctoras
29/05/2020, 16:30
ταυλα!
DoctoR_k6
29/05/2020, 18:07
https://youtu.be/sKJyizP9iUs
Κ να περναει ρελαντι κατω απο το σπιτι σου γυρω στις 1 που κοιμουντε τα παιδια...
Πολυ θορυβο ρε φιλε...για τα δικα μου γουστα.
Η μαλλον γερασα...
sapila racing
30/05/2020, 09:16
Πρώτη φορά βλέπω video δυναμομέτρησης που δεν αναφέρει τι ιπποδύναμη/ροπή μέτρησε. :zzz:
Πρώτη φορά βλέπω video δυναμομέτρησης που δεν αναφέρει τι ιπποδύναμη/ροπή μέτρησε. :zzz:
το 90% των δυναμομετρησεων στο youtube ετσι ειναι :lol:
Γιατί αποτελεί είδηση τεχνολογία και κατηγορία που υπήρχε 35 χρόνια πριν;
DRAKONET
30/05/2020, 23:11
Φορμουλα1 ...ξεκαθαρα !
Γιατί αποτελεί είδηση τεχνολογία και κατηγορία που υπήρχε 35 χρόνια πριν;
Γιατί δεν υπάρχει τα τελευταία "πόσα;" χρόνια... και λείπει.
giorgosb
10/06/2020, 13:40
Η τιμή του Kawasaki Ninja ZX-25R ορίζεται στα 15,990 δολάρια Νέας Ζηλανδίας, ποσόν που μεταφράζεται σε περίπου €9,200
https://www.bikeit.gr/nea-kawasaki/item/23985-kawasaki-ninja-zx-25r-anakoinothike-i-timi-tou-sti-nea-zilandia?m=1
Η τιμή του Kawasaki Ninja ZX-25R ορίζεται στα 15,990 δολάρια Νέας Ζηλανδίας, ποσόν που μεταφράζεται σε περίπου €9,200
https://www.bikeit.gr/nea-kawasaki/item/23985-kawasaki-ninja-zx-25r-anakoinothike-i-timi-tou-sti-nea-zilandia?m=1
Ξεπούλησε :uplate:
Η τιμή του Kawasaki Ninja ZX-25R ορίζεται στα 15,990 δολάρια Νέας Ζηλανδίας, ποσόν που μεταφράζεται σε περίπου €9,200
https://www.bikeit.gr/nea-kawasaki/item/23985-kawasaki-ninja-zx-25r-anakoinothike-i-timi-tou-sti-nea-zilandia?m=1
Αποκλείεται να το βγάλουν σε μεγάλες αγορές με τέτοια τιμή.
doctoras
10/06/2020, 16:53
Αποκλείεται να το βγάλουν σε μεγάλες αγορές με τέτοια τιμή.
ισα-ισα η "δύση" μπορεί να υποστηρίξει τέτοιες τιμές
ισα-ισα η "δύση" μπορεί να υποστηρίξει τέτοιες τιμές
Δεν το στηρίζω κάπου αυτό που λέω, απλά όσο exclusive και να είναι η μοτοσυκλέτα που πουλάς, δεν γίνεται να την κοστολογείς το ίδιο με την 600 ss πρότασή σου. Μου φαίνεται απίθανο να κάνει τόσο τραγικό λάθος η Kawasaki.
doctoras
10/06/2020, 19:30
Δεν το στηρίζω κάπου αυτό που λέω, απλά όσο exclusive και να είναι η μοτοσυκλέτα που πουλάς, δεν γίνεται να την κοστολογείς το ίδιο με την 600 ss πρότασή σου. Μου φαίνεται απίθανο να κάνει τόσο τραγικό λάθος η Kawasaki.
δεν κάνουν τα 600 ss 9,5k, αλλά 15k (https://www.car.gr/11653059-yamaha-yzf-r6) και τα 1000 ss 20k+ (https://www.car.gr/11652947-yamaha-yzf-r1)
αν έχει βάλει αλουμινένια πλαισια / ψαλίδια όπως προστάζουν τα ss και έχει αξιοπρεπείς αναρτήσεις(δε λέω κορυφαίες) λογική είναι η τιμή συγκριτικά πάντα με τους τιμοκαταλογους των ανταγωνιστών
giorgosb
10/06/2020, 23:57
Η αλήθεια είναι ότι το ΖΧ-6R έχει 11.500-12.500, άρα το 250άρι είναι πολύ κοντά στην τιμή..
https://www.car.gr/classifieds/bikes/?fs=1&condition=new&offer_type=sale&onlyprice=1&price=%3E50&make=290&model=6703&sort=pra
https://www.kawasaki.gr/el/products/SUPERSPORT/2020/Ninja_ZX-6R/overview?Uid=0891XwpcXQpbUQkLUVlZXFpcCwpbXgpRDAtdWw0LWl1cXVA
δεν κάνουν τα 600 ss 9,5k, αλλά 15k (https://www.car.gr/11653059-yamaha-yzf-r6) και τα 1000 ss 20k+ (https://www.car.gr/11652947-yamaha-yzf-r1)
αν έχει βάλει αλουμινένια πλαισια / ψαλίδια όπως προστάζουν τα ss και έχει αξιοπρεπείς αναρτήσεις(δε λέω κορυφαίες) λογική είναι η τιμή συγκριτικά πάντα με τους τιμοκαταλογους των ανταγωνιστών
9.900 usd έχει το zx6r χωρίς abs.
Τα 3 άτομα που ήταν να το αγοράσουν πριν, θα το αγοράσουν και τώρα. Η τιμή δεν έχει καμία σημασία σε τέτοια μηχανάκια.
basilis_k6
11/06/2020, 01:34
Τα 3 άτομα που ήταν να το αγοράσουν πριν, θα το αγοράσουν και τώρα. Η τιμή δεν έχει καμία σημασία σε τέτοια μηχανάκια.
θα ακουστει αστειο αλλα αν δεν καιει τα κερατα του ειναι πολύ δυνατη πρόταση στα 10κ ευρω
Γουοτ δε φακ ρε παιδιά.... Μόνο εμένα μου φαίνεται πανάκριβο :confused:
DoctoR_k6
11/06/2020, 16:07
10 χιλιαρικα για 250αρακι...? :cry:
Μενω με την γρια μου κ ας εχει υποτετραπλασια αξια κ τετραπλασιο γκαζι :lol:
basilis_k6
11/06/2020, 17:07
https://www.youtube.com/watch?v=AtN6JAnaNVI
doctor_john
11/06/2020, 17:19
:lol:
λες και έχετε έρθει απο άλλο σύμπαν, μόλις χθες..
Τι διαφορά έχει στην κατασκευή από το 600; μήπως βγαίνει και σε λιγότερα κομμάτια;
Γιατί σας φαίνεται παράξενο που είναι ακριβό; τα σκούτερ των 12500, τα δικύλινδρα των 18000 κ.λπ. δεν σας κάνουν εντύπωση;
Προφανώς δεν είναι για όλους, είναι γι'αυτούς που έχουν τους λόγους τους να θέλουν μικρή μοτό και διαθέτουν το ποσό.
Ο καθένας έχει τις δικές του προτεραιότητες, έτσι είναι σε όλα.
:lol:
λες και έχετε έρθει απο άλλο σύμπαν, μόλις χθες..
Κοιτα, απο το συμπαν που ερχομαι εγω, τα 600ρια ειχαν 10-12 χιλιαρικα και τα 1000ρια επαιζαν στα 15. Οταν βλεπαμε τα ιταλικα που ειχαν 18+ απλα γελαγαμε
Τι διαφορά έχει στην κατασκευή από το 600; μήπως βγαίνει και σε λιγότερα κομμάτια;
.
Σιγουρα εχει περισσοτερες διαφορες απ'οτι εχει ενα 600 με ενα 1000. Θα'πρεπε λιππον το 600 να κανει σχεδον οσο ενα 1000?
Η ακομα καλυτερα, θα επρεπε ενα 1000 να κανει σχεδον οσο ενα 600?
basilis_k6
11/06/2020, 18:43
Κοιτα, απο το συμπαν που ερχομαι εγω, τα 600ρια ειχαν 10-12 χιλιαρικα και τα 1000ρια επαιζαν στα 15. Οταν βλεπαμε τα ιταλικα που ειχαν 18+ απλα γελαγαμε
Σιγουρα εχει περισσοτερες διαφορες απ'οτι εχει ενα 600 με ενα 1000. Θα'πρεπε λιππον το 600 να κανει σχεδον οσο ενα 1000?
Η ακομα καλυτερα, θα επρεπε ενα 1000 να κανει σχεδον οσο ενα 600?
πασοκάρα έχετε ακόμα εκεί? :lol:
πασοκάρα έχετε ακόμα εκεί? :lol:
Ρε τι μας θυμησες :bawl:
doctor_john
11/06/2020, 20:05
Τι διαφορές έχει; σε παραγωγή κοστίζει σχεδόν τα ίδια. Ίσα ίσα που "εκθέτει" τις τιμές των μεγάλων με αυτή την τιμολόγηση. :whistle:
τέλος πάντων έχουμε περάσει την ηλικία που μας κάλυπτε και συζητάμε ότι να ναι.
Όποιος θέλει τετρακύλινδρο μπρελόκ, να σώσει ένα απο τα υπάρχοντα να τον χαιρετάνε και στο δρόμο. :D
Μαλλον δα με επιασες...
Αν το 250 απο το 600 εχει μονο μια διαφορά πχ, το 600 απο το 1000 εχει μισή ;)
doctor_john
11/06/2020, 20:16
Τα ίδια λέμε :D
έχει 19450ε διαφορά από το 1000 πως στα γμδια το δικαιολογούν;
Αυτήν την ερώτηση θέλω να την κάνω κάθε φορά που υποστηρίζει κάποιος ότι κάτι είναι ακριβό.
Πόσο θα έπρεπε να κοστίζει κατά τη γνώμη σας?
Αυτήν την ερώτηση θέλω να την κάνω κάθε φορά που υποστηρίζει κάποιος ότι κάτι είναι ακριβό.
Πόσο θα έπρεπε να κοστίζει κατά τη γνώμη σας?
Εγώ προσωπικά, αν θα έπρεπε να το αγοράσω δε θα έδινα πάνω από 5 χιλιάρικα. Άντε 6 Γιατί λ7 υπάρχουν :lol:
Με τα 10 που ζητάνε για το 250 θα επαιρνα:
Ενα R1 '99 σε μπλε που ειχα
Ενα R1 '04 σε μπλε που ειχα
Ενα R1 '07 σε κόκκινο άσπρο που ειχα
Κ μετα ιππολοιπα ίσως έβρισκα κ ένα ZX6R κ ένα FZ400R για να συμπληρώσω κ τα εφηβικά μηχανάκια μου
bros 650
11/06/2020, 22:32
Το 1993 το ZZR250 που ήταν κάτι το αντίστοιχο έκανε 1.200.000 δρχ δηλαδή 3500€ . Από εκεί και πέρα κάποιος που ξέρει να κάνει τους υπολογισμους / πράξεις για να μας πει την πραγματική αξία του τότε σε σημερινά λεφτά για να έχουμε πιο αντικειμενική εικόνα. Δεν ξέρω αν είναι το σωστό ίσως μπορουμε να βρούμε την πραγματική αξια με τον αριθμό των μισθών που απαιτούνταν και απαιτείται για να μαζευτεί το ποσό αγοράς;
Τώρα για το αν αξίζει ή όχι τα λεφτά που ζητάνε για ένα 250αρι περί όρεξεως κολοκυθόπιτα. Αυτή είναι μια συζήτηση που δεν τελειώνει ποτέ και δεν ισχύει μόνο για τις μοτοσυκλέτες αλλά για όλα τα προϊόντα και υπηρεσίες
doctor_john
11/06/2020, 22:39
οχι οχι δεν ήταν τέτοιο το zzr έκανε πατ πατ, άλλο πράμα άλλη συντήρηση, άλλα κόστη. Το zxr ήταν αντίστοιχο. ;)
doctoras
11/06/2020, 22:39
Το zzr250 δεν ηταν ss αλλα st φορούσε Ι2 το μοτερ του anhelo
giorgos.boun
12/06/2020, 14:23
Διαβάζω τις τελευταίες σελίδες και απορώ...
Χαλαρώστε λίγο παιδιά, δεν αξίζει, και το συγκρίνετε με παλιότερα μηχανάκια πριν 20 χρόνια.
Δεν σας ανάγκασε κανένας να το πάρετε ούτε πήρε κάποιος τα 10κ από τον λογαριασμό σας να το αγοράσει.
Όποιος του αρέσει η τιμή και το μηχανακι θα το πάρει αλλιώς όχι. Πόσο πιο απλά;
Το αν κάτι αξίζει ή όχι το κρίνει πάντα η αγορά (ζουμε σε καπιταλισμό) και όχι ο μπάρμπα μητσος.
Το αν κάτι αξίζει ή όχι το κρίνει πάντα η αγορά (ζουμε σε καπιταλισμό) και όχι ο μπάρμπα μητσος.
Η ίδια αγορά που ψωνίζει σκούτερ, zontes και παπιά 3.5κ;
giorgos.boun
12/06/2020, 15:54
Η ίδια αγορά που ψωνίζει σκούτερ, zontes και παπιά 3.5κ;
Ναι εννοείτε δεν καταλαβαινω την ερώτηση.
Ψωνίζουν γιατί κάτι βρίσκουν.
Ένα προϊόν μπορεί να πουλάει γιατί είναι φθηνό αρχική τιμή. Μην σου κάνει εντύπωση.
Σκούτερ ίσως γιατί βολευει και 3.5κ παπί γιατί η Τάδε εταιρία έχει χτίσει ένα brand και να υποστηριζει την τιμή. Ή ίσως είναι πολύ καλύτερο από ένα άλλο. Τυχαία τα παραδείγματα.
Πάντως θέλω να πω ότι για κάποιο λόγω όλοι τα αγοράζουν, γιαυτο και υπάρχουν.
Ναι εννοείτε δεν καταλαβαινω την ερώτηση.
Ψωνίζουν γιατί κάτι βρίσκουν.
Ένα προϊόν μπορεί να πουλάει γιατί είναι φθηνό αρχική τιμή. Μην σου κάνει εντύπωση.
Συμφωνώ ότι για να πουλάει κάτι,κάτι έχει κάνει σωστά. Είτε αυτό είναι το vfm,είτε η premium αίσθηση,είτε η ομορφιά κλπ. Τι πιστεύεις έχει κάνει τόσο σωστά το zx25r για να δικαιολογείται τέτοια τιμή; Που να'χαμε να λέγαμε έτσι; Μπορεί να βγει στα 7κ και να κάνει πάταγο,αλλά τέλος πάντων.
giorgos.boun
12/06/2020, 16:01
Συμφωνώ ότι για να πουλάει κάτι,κάτι έχει κάνει σωστά. Είτε αυτό είναι το vfm,είτε η premium αίσθηση,είτε η ομορφιά κλπ. Τι πιστεύεις έχει κάνει τόσο σωστά το zx25r για να δικαιολογείται τέτοια τιμή; Που να'χαμε να λέγαμε έτσι; Μπορεί να βγει στα 7κ και να κάνει πάταγο,αλλά τέλος πάντων.
Δεν ξερω και δεν με νοιάζει τι έχει κάνει σωστά. Αν σε ένα δυο χρόνια δεν αξίζει όπως λέτε όλοι τότε να είσαι σίγουρος ότι θα πάει στα 7κ ή θα σταματήσει.
Μερικά μοντέλα δημιουργούνται και για άλλους λόγους πέρα απ' τις καθαρές πωλήσεις. Όπως η ενίσχυση της εικόνας του brand. Η Kawasaki με αυτό το μηχανάκι όπως και με το H2R προβάλλει την εικόνα του κατασκευαστή που τολμάει το διαφορετικό και πάει τα πράγματα λίγο πιο πέρα. Μπορεί οι πωλήσεις να μην είναι καλές αλλά και μόνο το ότι συζητιούνται είναι publicity για την εταιρία.
bros 650
12/06/2020, 19:29
Οι εταιρείες έχουν τμήμα μάρκετινγκ κάνουν έρευνες αγοράς και κατόπιν αποφασίζουν το προϊόν που θα διαθέσουν στην αγορά με τα χαρακτηριστικά και την τιμή που έχει βγάλει το αποτέλεσμα της έρευνας. Δυστυχώς πολλές φορές αυτό το τμήμα έχει μεγαλύτερη βαρύτητα από το τμήμα σχεδιασμού/ μηχανολογικού τμήματος και μαζί με το οικονομικο τμήμα που βγάζει το κόστος κατευθύνουν και βγάζουν τα μοντέλα που βγαίνουν στην αγορά. Σε πιο παλιές δεκαετίες οι μηχανικοί και το πάθος για νεωτερισμό μηχανολογική εξέλιξη και πρωτοτυπία ήταν πιο πάνω από αυτά τα δύο τμήματα.
Μερικά μοντέλα δημιουργούνται και για άλλους λόγους πέρα απ' τις καθαρές πωλήσεις. Όπως η ενίσχυση της εικόνας του brand. Η Kawasaki με αυτό το μηχανάκι όπως και με το H2R προβάλλει την εικόνα του κατασκευαστή που τολμάει το διαφορετικό και πάει τα πράγματα λίγο πιο πέρα. Μπορεί οι πωλήσεις να μην είναι καλές αλλά και μόνο το ότι συζητιούνται είναι publicity για την εταιρία.
Ήξερε όμως να αποχωρήσει από το Gp με τη δικαιολογία ότι το κόστος ήταν μεγάλο, δεν έβγαιναν, κτλ
Ιππαρχει χειρότερο publicity από το να συζητάνε ότι ο κολοσσός KHI αποχώρησε από το κορυφαίο άθλημα του χώρου λόγω κόστους?
Υπάρχει ότι αποσύρονται γιατί αδυνατούν να ανταγωνιστούν τους κορυφαίους αυτό νομίζω είναι χειρότερο.
Ιππαρχει χειρότερο publicity από το να συζητάνε ότι ο κολοσσός KHI αποχώρησε από το κορυφαίο άθλημα του χώρου λόγω κόστους?
Ναι, να συζητάνε ότι ο κολοσσός KHI αποχώρησε από το κορυφαίο άθλημα του χώρου λόγω του ότι έβγαιναν τελευταίοι και καταϊδρωμένοι :lol:
Πέραν της πλάκας, αν σκεφτεί κανείς ότι είναι ο μικρότερος κατασκευαστής μοτοσυκλετών της χώρας (άλλο το υπόλοιπο Heavy Industries), ήταν λογική απόφαση και εκ των υστέρων φαίνεται ότι ήταν και σωστή, αφού συγκέντρωσαν τους πόρους τους στα Superbikes και σπέρνουν.
Επειδή κανείς σοβαρός κατασκευαστής δεν ενδιαφέρεται. :lol:
Επειδή κανείς σοβαρός κατασκευαστής δεν ενδιαφέρεται. :lol:
Σύμφωνα με την αρχαία Ιαπωνική παροιμία, 町の最後の男よりも、村の最初の男の方がいい (https://translate.google.com/?ie=UTF-8&hl=en&op=translate&sl=auto&tl=el&text=%E7%94%BA%E3%81%AE%E6%9C%80%E5%BE%8C%E3%81%AE%E7%94%B7%E3%82%88%E3%82%8A%E3%82%82%E3%80%81%E6%9 D%91%E3%81%AE%E6%9C%80%E5%88%9D%E3%81%AE%E7%94%B7%E3%81%AE%E6%96%B9%E3%81%8C%E3%81%84%E3%81%84#view= home&op=translate&sl=auto&tl=el&text=%E7%94%BA%E3%81%AE%E6%9C%80%E5%BE%8C%E3%81%AE%E7%94%B7%E3%82%88%E3%82%8A%E3%82%82%E3%80%81%E6%9 D%91%E3%81%AE%E6%9C%80%E5%88%9D%E3%81%AE%E7%94%B7%E3%81%AE%E6%96%B9%E3%81%8C%E3%81%84%E3%81%84), Buritzeru-san :banzai:
Το μηχανάκι δεν είναι ακριβό.
Εμείς είμαστε φτωχοί.
Το ότι το 90 παίρναμε ότι είχανε για πέταμα από πάρα εισαγωγές δεν μας κάνει κουλτουριαρηδες μοτοσυκλετιστες. Αλλο ότι τα μηχανάκια αγαπηθηκαν ιδιατερα (κ το άξιζαν κιόλας... Εκτός του bandit 400:cry:)
H Ελλάδα ήταν η χώρα του xt για τους φτωχούς κ του tdm για τους μεσαίους.
Τώρα εχει γίνει η χώρα του crypton κ του beverly.
To kawa δεν με ενθουσιάζει ιδιαιτερα, όχι λόγω τιμής, λόγω ηλικίας κ οδηγικής ασχετοσύνης δικής μου.
Ωστόσο χαίρομαι που υπάρχει ως επιλογή στους καταλόγους.
Σε μια εποχή που οι μεγάλοι ξεπουλανε μοτέρ σχεδίασης του 80 με ψεκασμο. Κ ο κόσμος χαίρεται για το πόσο οικονομικό είναι το τάδε cbf.
Μα κ το 90 το ίδιο οικονομικό ήταν κ ας είχε καρμπ. Τοτε δε το ήθελε κανείς.
Τώρα το πληρώνεις ένα πεντοχιλιαρο για να κάνεις οικονομία...
Οκ κ η. Kawa δεν ανακάλυψε το τροχό με αυτό το μοτέρ. Τεχνολογία υπήρχε. Συνδυασμος σε τέτοιο πακέτο δεν υπήρχε στο σήμερα.
Το τι μπορούμε να πάρουμε μ αυτά τα λεφτά δεν λέει πολλά. Τα μεταχειρισμένα υπάρχουν ως επιλογές επειδή κάποιος τα έφτιαξε κ κάποιος τα αγόρασε ως καινούρια δίνοντας την εκάστοτε παράλογη για τους πολλούς τιμή κτήσης.
Το να μεταφράζω τα 15 χιλιάρικα μιας Ρ 1 του 98 σε 10 supra δεν έχει λογική. Που να τα έκανα κ σε σουβλάκια.. Ακόμη θα έτρωγα.
Το μηχανάκι δεν είναι ακριβό.
Εμείς είμαστε φτωχοί.
Το ότι το 90 παίρναμε ότι είχανε για πέταμα από πάρα εισαγωγές δεν μας κάνει κουλτουριαρηδες μοτοσυκλετιστες. Αλλο ότι τα μηχανάκια αγαπηθηκαν ιδιατερα (κ το άξιζαν κιόλας... Εκτός του bandit 400:cry:)
H Ελλάδα ήταν η χώρα του xt για τους φτωχούς κ του tdm για τους μεσαίους.
Τώρα εχει γίνει η χώρα του crypton κ του beverly.
To kawa δεν με ενθουσιάζει ιδιαιτερα, όχι λόγω τιμής, λόγω ηλικίας κ οδηγικής ασχετοσύνης δικής μου.
Ωστόσο χαίρομαι που υπάρχει ως επιλογή στους καταλόγους.
Σε μια εποχή που οι μεγάλοι ξεπουλανε μοτέρ σχεδίασης του 80 με ψεκασμο. Κ ο κόσμος χαίρεται για το πόσο οικονομικό είναι το τάδε cbf.
Μα κ το 90 το ίδιο οικονομικό ήταν κ ας είχε καρμπ. Τοτε δε το ήθελε κανείς.
Τώρα το πληρώνεις ένα πεντοχιλιαρο για να κάνεις οικονομία...
Οκ κ η. Kawa δεν ανακάλυψε το τροχό με αυτό το μοτέρ. Τεχνολογία υπήρχε. Συνδυασμος σε τέτοιο πακέτο δεν υπήρχε στο σήμερα.
Το τι μπορούμε να πάρουμε μ αυτά τα λεφτά δεν λέει πολλά. Τα μεταχειρισμένα υπάρχουν ως επιλογές επειδή κάποιος τα έφτιαξε κ κάποιος τα αγόρασε ως καινούρια δίνοντας την εκάστοτε παράλογη για τους πολλούς τιμή κτήσης.
Το να μεταφράζω τα 15 χιλιάρικα μιας Ρ 1 του 98 σε 10 supra δεν έχει λογική. Που να τα έκανα κ σε σουβλάκια.. Ακόμη θα έτρωγα.
Κατά τα άλλα σωστός :p
basilis_k6
13/06/2020, 13:36
εγω χαιρομαι που υπάρχει και ας μην το παρω. οι μοτο πεθαινουν και σε λίγο ολα θα ειναι 2κ σκουτεροειδή.
Μακάρι να βρεθει τροπος να γυρίσουν και τα μονοκύλινδρα ον οφφ / εντούρο
RaGe_Raptor
16/06/2020, 01:28
εγω χαιρομαι που υπάρχει και ας μην το παρω. οι μοτο πεθαινουν και σε λίγο ολα θα ειναι 2κ σκουτεροειδή ηλεκτρικά.
Μακάρι να βρεθει τροπος να γυρίσουν και τα μονοκύλινδρα ον οφφ / εντούρο
κάτι όχι απαραίτητα κακό. αν και ποτέ δεν θα ήθελα να μείνω χωρίς βενζινοκίνητο όσο ζω,έστω και για μια βόλτα ηχητικής καύλας μια στο τόσο
andreastwin
16/06/2020, 09:55
https://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery%20%20A/Yamaha%20FZR250%2089.jpg
Κατι σαν το fzr250r δεν ειναι.Το ειχα παρει το 1991 απο την μοτοκινηση. Ηταν για την εποχη του εξοπραγματικο, τετρακυλινδρο το οποιο επιανε ροπη στις 6500rpm. και ανεβαζε 18000rpm χαλαρα, ειχε 20000 στροφομετρο.
kostaspetrou
16/06/2020, 10:33
Είναι λάθος να νομίζει κανείς ότι το κόστος πώλησης είναι πάντα ανάλογο των κυβικών.
Το κόστος πώλησης καθορίζεται από
α)εκτιμώμενο αριθμό πωλήσεων
β)επιθυμητό περιθώριο κέρδος
γ)κόστος κατασκευής
δ)απόσβεση κόστους έρευνας και εξέλιξης
ε)επιχειρηματικό ρίσκο
Ένα 250 Ι4 πολύ υψηλών επιδόσεων, έχει μικρό α, μεγάλο γ και ΤΕΡΑΣΤΙΟ ε.
Συνδυάστε τα και θα καταλάβετε.
Κάτι ακόμα: δεν κατασκευάζονται ΟΛΑ τα cnc στην κίνα,δεν ισχύει κάτι τέτοιο και το κόστος για τέτοιες κατασκευές είναι στον ποιοτικό έλεγχο όταν μιλάμε για μαζική παραγωγή.
peterTHErider
16/06/2020, 11:45
Επειδή κανείς σοβαρός κατασκευαστής δεν ενδιαφέρεται. :lol:
η χοντα εβγαλε μηχανακι σε συνεργασια με το hrc και η ντουκατι εχει βαλει οτι τεχνολογια απο τα motogp.
δεν το λες και αδιαφορια.
Πουλήσει δεν πουλήσει δεν πειράζει ρε παιδιά.
Επιτέλους μία oldschool μοτοσυκλέτα και ας είναι για τα ..σαλόνια.Γέμισε ο τόπος με ''φιλικά για περιβάλλον 2κ με έμφαση στην ροπή από χαμηλά για φιλικότητα και χρησιμότητα στον μέσο χρήστη''.
Ντάξει κάπου σου έρχεται να βγάλεις τα μάτια σου με σκουριασμένο κατσαβίδι στο τέλος.
41 αλογα τροχο https://www.bikewale.com/news/48161-dyno-figures-for-kawasaki-ninja-zx25r-revealed.html κοντα οσο μια ninja 400 λογικα με ιδιες επιδοσεις ,ο μονος λογος να το παρεις ειναι ο ηχος και η εμφανιση
41 αλογα τροχο https://www.bikewale.com/news/48161-dyno-figures-for-kawasaki-ninja-zx25r-revealed.html κοντα οσο μια ninja 400 λογικα με ιδιες επιδοσεις ,ο μονος λογος να το παρεις ειναι ο ηχος και η εμφανιση
Καλά αν ισχύει αυτό θα πάει ακόμα πιο άπατο από όσο πιστεύαμε.
Kas_Tracer
20/06/2020, 16:46
Τόσα έβγαζαν τα αντίστοιχα το 1990.
Μηδέν εισ το πηλίκον δηλαδή.
Δεν βλέπω και δεν υπάρχει λόγος να έρχεται στην Ευρώπη
Εκτός εάν οι αναλύσεις δείξουν ότι ο κόσμος θέλει ήχο F1 μην λογαριαζοντας κόστη συνεργείων κλπ.
Τα mt03 zx409 ktm390 κάνουν πάρα πολύ καλά την δουλειά τους στην κατηγορία , οικονομικά και τουλάχιστον τα γιαπωνέζικα αξιόπιστα
(όσοι έχουν οδηγήσει τέτοια ξέρουν)
Κι αυτό για να περνάει κάποιες νόρμες και για να είναι και αξιόπιστο βγάζει αυτά τα άλογα.Ο ρυθμός περιστροφής είναι κατά τι χαμηλότερος από ότι στα παλιά.
Οπότε χωρίς τούρμπο δεν έβγαιναν παραπάνω, δεν είναι λίγα πάντως.Μην τα απαξιώνουμε.Fun bike παιχνίδι είναι και μάλλον για "πλούσιους" που θα το βάλουν πλάι στα υπόλοιπα που έχουν.
jawaforever
20/06/2020, 21:08
Ήξερε όμως να αποχωρήσει από το Gp με τη δικαιολογία ότι το κόστος ήταν μεγάλο, δεν έβγαιναν, κτλ
Ιππαρχει χειρότερο publicity από το να συζητάνε ότι ο κολοσσός KHI αποχώρησε από το κορυφαίο άθλημα του χώρου λόγω κόστους?
Το κόστος συμμετοχής στα motogp είναι στα αλήθεια εξωπραγματικά υψηλό!
Η kawa, ως ο μικρότερος από τους 4 της Ιαπωνίας, δεν μπορεί οικονομικά να κρατάει 5-6 καρπούζια στην ίδια μασχάλη.
Δηλαδή να συμμετέχει και στα superbikes και στα motogp και να εξελίσσει νέες μοτοσικλέτες και νέα μοτέρ όπως το νέο υπερτροφοδοτουμενο και τόσα άλλα.
Εξάλλου η προσέγγιση της kawa ήταν πάντα εντελώς διαφορετική από αυτή των motogp, πολύ κοντά όμως σε αυτή των superbikes.
Η φιλοσοφία της kawa ήταν "παίρνουμε το 1000 ss μας, βάζουμε αγωνιστικά ελαστικά, τσιτωνουμε όσο πάει το μοτέρ, βγάζουμε φώτα, φλας κλπ" περιττά" και ορμάμε".
Τα superbikes είναι ο, τι πιο κοντινό στα 1000ss παραγωγής.
Η προσέγγιση αυτή όμως δεν αποδίδει στα motogp που απαιτούν τεράστιους πόρους και η kawa δεν τους έχει.
doctoras
20/06/2020, 21:13
Η προσέγγιση αυτή όμως δεν αποδίδει στα motogp που απαιτούν τεράστιους πόρους και η kawa δεν τους έχει.
μάλλον δεν θέλει να επενδύσει θέλεις να πεις, διότι επιχειρηματικά η Kawasaki Heavy Industries είναι μακράν μεγαλύτερη απο τους υπολοίπους γιαπωνέζους κατασκευαστές που αρκούνται σε παραγωγή οχημάτων μονο
jawaforever
20/06/2020, 21:48
μάλλον δεν θέλει να επενδύσει θέλεις να πεις, διότι επιχειρηματικά η Kawasaki Heavy Industries είναι μακράν μεγαλύτερη απο τους υπολοίπους γιαπωνέζους κατασκευαστές που αρκούνται σε παραγωγή οχημάτων μονο
Η khi, έχει στηρίξει και συνεχίζει να στηρίζει το μικρότερο κομμάτι των δραστηριοτήτων της. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι η στήριξη είναι απεριόριστη και άνευ όρων.
Η khi, έχει στηρίξει και συνεχίζει να στηρίζει το μικρότερο κομμάτι των δραστηριοτήτων της. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι η στήριξη είναι απεριόριστη και άνευ όρων.
Δε γίνεται μια βιοτεχνία σα τη ντουλάπι να μπορεί κ ο γίγαντας η καβα να ζορίζεται....
Το μόνο ζόρι της είναι να επενδύει για να βγαίνει τελευταία. :lol: Δεν πειράζει, βγάζει μηχανάκια βιτρίνας, με 14 πωλήσεις παγκοσμίως. Επίτευγμα είναι κι αυτό.
jawaforever
20/06/2020, 22:32
Επειδή κανείς σοβαρός κατασκευαστής δεν ενδιαφέρεται. :lol:
Ότι δηλαδή οι υπόλοιποι συμμετέχουν (μιλάμε πάντα για εργοστασιακές συμμετοχές) για να πετάνε τα λεφτά τους!
Υποκλίνομαι στο μεγαλείο της γνώσης.
lleonidas
22/06/2020, 12:01
Και σε total black.
419061
419062
Από εδώ (https://bikeadvice.in/kawasaki-zx25r-black-color-pics/amp/) .
Αυτή είναι λογική σκέψη...
συγκρίνω το 250 με τα 400άρια και αποφαίνομαι ότι είναι μπουρδέλο...
Επίσης στα ίδια άλογα ήταν το ΧΤ600, ώπα όχι, αυτό είχε ακόμη λιγότερα...33, το ΧΤ660 (μη παραμυθιάζεστε για τα 50 δηλωμένα της γιαμάχα..43ήτο) και ενα freewind που είχα παλαιότερα.
Το freewind το βρίσκεις με 1,5χιλιάρικο. Ίδια άλογα με το 250. Αρα καλύτερο μηχανάκι.:roflmao:
Τραβώντας απο τα μαλλιά αυτή την λογική τα 160 άλογα μιας multistrada είναι ίδια με του fireblade του 99...εντάξει τα χάρτινα! Αρα το fireblade καλύτερο απο το multi...
Όταν συνεννοηθούμε ότι συγκρίνουμε την σκάφη με την σκάφη και μηχανάκια ίδιας κατηγορίας το συζητάμε.
Τι?
Δεν υπάρχει άλλο τετρακύλινδρο στην κατηγορία?
Ε δεν πειράζει, πάμε στα αντίστοιχα
BMW g310rr 34 άλογα 5250€ (αμα θες την gs έκδοση πάει 6.100€)
HONDA cb300r 31.5 ίπποι 6,000€
HONDA crf250rally 23 άλογα 6,500€(σαφώς και δεν είναι στην street κατηγορία, άλλα έτσι για να καταλαβαίνουμε τι ιπποδυνάμεις αγοράζει σήμερα ο καταναλωτής)
ΚΤΜ 250 Duke 30 άλογα 4,500€ (οοοοοχι κ...λάκι, δεν θα μου το συγκρίνεις με το 390 γιατί σε βολεύει!!!!!)
SUZUKI DL V-STROM 250 25 άλογα 5,400€
Κατά τα λοιπά ο μέσος έλλην αναβάτης κρίνει ότι το μηχανάκι δεν πάει μία, γιατί το FZR 750 ενός φίλου του ξαδέρφου του στο χωριό, πάει καλύτερα(όταν δούλεψε εκείνο το καλοκαίρι του 99) κι ότι θα πάει άπατο μιας και τα φράγκα που του τσοντάρει η μάνα του φτάνουν για crypton Χ μεταχείρα , με αλλαγμένο μοτερ με 65.000χλμ και σασί με 164.000χλμ (κάτι τέτοια επιστημονικά παίζουν στις αγγελίες)
Μην παρεξηγηθείτε μερικοί. Γενικά μιλάω.
RaGe_Raptor
22/06/2020, 13:29
μόνο sv650 re niamou. εμ άλογα,εμ ροπή,εμ τιμή
.
Μπορούμε να σχολιάσουμε τουλάχιστον το πόσο underwhelming καταλήγει να είναι το όλο project τελικά; Και ότι αν ισχύει αυτό που φημολογείται για 42 άλογα rwh,το μονοκύλινδρο rc390 έχει 36. Αν δεν είναι αυτό απογοητευτικό τότε δεν ξέρω τι είναι. Και όταν η ίδια εταιρεία βγάζει 400άρι 2κ με τα ίδια άλογα,το οποίο θα κοστίζει 3-4κ κάτω κατά πάσα πιθανότητα και τον θρύλο της το zx6r στα ίδια λεφτά,εε δεν του αφήνει και πολύ χώρο να αναπνεύσει. Φυσικά,όλα αυτά είναι εικασίες ξαναλέω,μπορεί να βγει στα 6.5κ και να πουλήσει,αλλά δεν το βλέπω προσωπικά.
kostaskk
22/06/2020, 16:12
το παλιο ειναι ποιο δυνατο, ποιο ελαφρυ, με πλαισιο αλουμινίου και 2 δισκους μπροστα..
αυτο εχει καλητερες αναρτησεις, φρενο (ισως,λογικα) abs και διαφορα ηλεκτρονικά..
το παλιο θα μπορουσε να βρεθει σε τιμη πολυ κατω απο τα 10.000
https://www.motorcyclespecs.co.za/model/kawasaki/kawasaki_zxr250r%2089.htm
το παλιο ειναι ποιο δυνατο, ποιο ελαφρυ, με πλαισιο αλουμινίου και 2 δισκους μπροστα..
αυτο εχει καλητερες αναρτησεις, φρενο (ισως,λογικα) abs και διαφορα ηλεκτρονικά..
το παλιο θα μπορουσε να βρεθει σε τιμη πολυ κατω απο τα 10.000
https://www.motorcyclespecs.co.za/model/kawasaki/kawasaki_zxr250r%2089.htm
Η εμπρός ανάρτηση του zxr έχω διαβάσει πως είναι καταπληκτική πάντως.
Δεν με κατανοείς, αλλά κ τι έγινε? Καλή καρδιά!
basilis_k6
22/06/2020, 20:21
χαλαρώστε. έχουμε euro 5 πλέον. λογικά για μπαίνει στον κοπο να το βγάλει στην παραγωγή έχει ηδη έτοιμο το 1000ευρω κιτ racing και θα βλέπει 55 άλογακια έυκολα.
! Αρα το fireblade καλύτερο απο το multi...
Ισχύει :p
Ωραίο το μαύρο.
doctor_john
22/06/2020, 21:28
Δεν με κατανοείς, αλλά κ τι έγινε? Καλή καρδιά!
Δεν έχεις καταλάβει...
Για κάποιο λόγο, πολλοί πιστεύουν σε μια συνισταμένη "της αγοράς" η οποία δημιουργείται:
α) από αυτό που πιστεύει ο καθένας ότι υφίσταται σαν αξία, για παράδειγμα η ιπποδύναμη..
β) από μια εμμονή ανταγωνισμού επί τη εμφανίσει, λες και το πλήθος των αγοραστών υπερκαλύπτεται κάθε φορά που βγαίνουν μοτοσυκλέτες σε παραγωγή
γ) από ένα "δίκαιο" κοστολόγησης στα πρότυπα κλειστής αγοράς χαμηλόμισθων και με προτεραιότητα αντίστοιχη του ψωμιού
δ) από μια απαίτηση να κάνει μάγια το εργοστάσιο για να αποδώσει ότι του έρθει του καθενός ενώ παράλληλα θα περνά και προδιαγραφές..
προφανώς αυτού του τύπου οι "συνιστώσες" είναι παράλληλες και το σημείο που μπορεί να δημιουργήσουν συνισταμένη είναι το άπειρο ∞
του οποίου το σύμβολο δεν έχει τυχαία πιο οργανική μορφή.
Είναι για να θυμόμαστε που μας έχει γραμμένους η kawasaki κάθε φόρα που παρουσιάζει ένα μοντέλο
που απευθύνεται στα εκατομμύρια των πιο άνετων οικονομικά από εμάς.
Η μια και μόνη μοτοσυκλέτα που έχω τη τελευταία τριετία είναι μια -μάλλον- ακριβή 250cc.
Μελετώντας στον ανταγωνισμό τη ποιότητα κατασκευής, τη δύναμη, το πλαίσιο, τις αναρτήσεις... ξέρω πλέον πως υπάρχει λόγος που η τιμή της ήταν αυτή που ήταν και ότι "ίσως" ήταν και φθηνότερη από τις άλλες. Αυτό που κάνει τη διαφορά είναι πως τη χρησιμοποιώ για το σκοπό που κατασκευάστηκε και επομένως αυτά τα παραπάνω χρήματα έχουν πιάσει τόπο. Για τον ίδιο λόγο λέω πως μια φθηνότερη μπορεί να καταλήγει να είναι και ακριβότερη, είτε γιατί δε μπορεί να αντεπεξέλθει, είτε γιατί δε χρησιμοποιείτε όπως της πρέπει.
Μήπως είναι αφοριστικό να γράφει κανείς πως είναι πολλά για 250cc π.χ. τα 9000€. Τα 9000€ είναι το ίδιο πολλά για όποια μοτοσυκλέτα και αν τα δίνεις αν η τσέπη σου δεν το αντέχει. Το ζητούμενο λοιπόν είναι αν καλύπτει τις συγκεκριμένες ανάγκες σου και αν μπορείς να τα δώσεις. Αν δε μπορείς να τα δώσεις είναι μια άλλη συζήτηση που δε πρέπει να διεξάγεται με κανόνες υποτίμησης κατά πως βολεύει τον καθένα (κυβικά, άλογα κτλ). Δεν μπορείς να συζητάς για μια τετρακύλινδρη sport μοτοσυκλέτα με όρους commuting.
Θεωρητικό το παράδειγμα αλλά "αν" στη πίστα παίζει στα ίσα τα 400άρια ή αν είναι εξασφαλισμένα περισσότερο απολαυστικό και περισσότερο κοντά στη φιλοσοφία συμπεριφοράς μιας οποιασδήποτε μεγαλύτερης SS μοτοσυκλέτας τότε.... κατά τη γνώμη μου έχει λόγο να υπάρχει.
Αναρωτιέμαι γιατί ένα καθαρόαιμο μονοκύλινδρο enduro ή mx 250 κυβικών είναι νορμάλ να στοιχίζει 9000€ και το ZX25R είναι ακριβό; Να τα βάλουμε δίπλα-δίπλα και να κάνουμε έναν μπακαλίστικο οπτικό έλεγχο; Νομίζω θα μάθουμε πολλά.
Η αγορά "πετάει εξώ" ότι δεν αξίζει αντίστοιχα, είτε κάνει 5000€ είτε κάνει 10000€. Για μένα δεν έχει απολύτως καμία σημασία ο κυβισμός. Το μόνο που υπάρχει είναι αν είναι το κατάλληλο για εμένα και αν αντέχει η τσέπη μου να το πάρει. Οι υπόλοιπες συγκρίσεις είναι απλά κουβέντα να γίνεται. Και αυτό ισχύει για κάθε μοτοσυκλέτα εκεί έξω.
KotsosDR
23/06/2020, 14:37
Αναρωτιέμαι γιατί ένα καθαρόαιμο μονοκύλινδρο enduro ή mx 250 κυβικών είναι νορμάλ να στοιχίζει 9000€ και το ZX25R είναι ακριβό;
Βασικά δεν είναι νορμάλ , αλλά τί να κάνουμε ...
Έχεις ; Παίρνεις
Δεν έχεις ; Ξυδάκι και συμβιβασμός με κάτι λιγότερο ...
Έτσι ήταν είναι και θα είναι η αγορά , αν το χωνέψεις απολαμβάνεις αυτό που μπορείς να φτάσεις οικονομικά :vroum: , αν δεν... :a35::a018:
Βασικά δεν είναι νορμάλ , αλλά τί να κάνουμε ...
Έχεις ; Παίρνεις
Δεν έχεις ; Ξυδάκι και συμβιβασμός με κάτι λιγότερο ...
Έτσι ήταν είναι και θα είναι η αγορά , αν το χωνέψεις απολαμβάνεις αυτό που μπορείς να φτάσεις οικονομικά :vroum: , αν δεν... :a35::a018:
Έχεις δίκιο. Προφανώς θεωρητικά τα κόστη σε καθαρόαιμα μπορεί να καλύπτονται και από σπόνσορες και συνήθως βλέπεις πως από χρόνο σε χρόνο υπάρχουν μικρές παρεμβάσεις σε κινητήρα ή περιφερειακά που "προσπαθούν" να δικαιολογήσουν το κόστος τους (εξέλιξη, υψηλή απόδοση, διαφήμιση κτλ).
Η αλήθεια είναι πως με τη πάροδο των ετών ανακαλύπτεις πως υπήρχαν μοτοσυκλέτες στο παρελθόν που είχαν εξαιρετικές τιμές αλλά δεν έτυχαν της απαραίτητης προσοχής. Τέλος πάντων, τα πράγματα έχουν όπως τα περιέγραψες. Η ένσταση μου αφορούσε το τρόπο και τις επιλογές συγκρίσεων, χωρίς να διεκδικώ φυσικά το αλάθητο των γραπτών μου. Την άποψη μου κατέθεσα.
KotsosDR
23/06/2020, 15:30
Έχεις δίκιο. Προφανώς θεωρητικά τα κόστη σε καθαρόαιμα μπορεί να καλύπτονται και από σπόνσορες και συνήθως βλέπεις πως από χρόνο σε χρόνο υπάρχουν μικρές παρεμβάσεις σε κινητήρα ή περιφερειακά που "προσπαθούν" να δικαιολογήσουν το κόστος τους (εξέλιξη, υψηλή απόδοση, διαφήμιση κτλ).
Η αλήθεια είναι πως με τη πάροδο των ετών ανακαλύπτεις πως υπήρχαν μοτοσυκλέτες στο παρελθόν που είχαν εξαιρετικές τιμές αλλά δεν έτυχαν της απαραίτητης προσοχής. Τέλος πάντων, τα πράγματα έχουν όπως τα περιέγραψες. Η ένσταση μου αφορούσε το τρόπο και τις επιλογές συγκρίσεων, χωρίς να διεκδικώ φυσικά το αλάθητο των γραπτών μου. Την άποψη μου κατέθεσα.
Πάνω κάτω τις ίδιες απόψεις έχουμε :beer:
Παιζει να το παρει κανενας νορμαλ/μεσαια ταξη ανθρωπος αυτο; Εμενα γιατι μου φαινεται οτι ειναι για τον 20χρονο γιο του ταδε εφοπλιστη; Η για καμμια βιτρινα; Αμα εκανε 5000 το συζητουσαμε (παλι δε το επαιρνα).
Παιζει να το παρει κανενας νορμαλ/μεσαια ταξη ανθρωπος αυτο; Εμενα γιατι μου φαινεται οτι ειναι για τον 20χρονο γιο του ταδε εφοπλιστη; Η για καμμια βιτρινα; Αμα εκανε 5000 το συζητουσαμε (παλι δε το επαιρνα).
Αυτός που παίρνει το καθαρόαιμο 250cc των 9000€ είναι "κλειδωμένο" ότι είναι γιος εφοπλιστή;
Αν ζούσες σε μια άλλη χώρα θα έβλεπες πως υπάρχουν αρκετές πίστες για να κάνεις το χόμπι σου με αυτό (όχι να πηγαίνεις στο σούπερ μάρκετ).
kostaspetrou
23/06/2020, 23:24
Μπορούμε να σχολιάσουμε τουλάχιστον το πόσο underwhelming καταλήγει να είναι το όλο project τελικά; Και ότι αν ισχύει αυτό που φημολογείται για 42 άλογα rwh,το μονοκύλινδρο rc390 έχει 36. Αν δεν είναι αυτό απογοητευτικό τότε δεν ξέρω τι είναι. Και όταν η ίδια εταιρεία βγάζει 400άρι 2κ με τα ίδια άλογα,το οποίο θα κοστίζει 3-4κ κάτω κατά πάσα πιθανότητα και τον θρύλο της το zx6r στα ίδια λεφτά,εε δεν του αφήνει και πολύ χώρο να αναπνεύσει. Φυσικά,όλα αυτά είναι εικασίες ξαναλέω,μπορεί να βγει στα 6.5κ και να πουλήσει,αλλά δεν το βλέπω προσωπικά.
Το 42 άλογα είναι όντως λίγο απογοητευτικό,ειδικά όταν μιλάμε για 30 χρόνια εξέλιξη.
Άνετα μπορούν να βγάλουν κινητήρα που να περνά euro5 και να είναι 50 άλογα τροχό σε μαμά μορφή.
Μια τέτοια βάση θα τους δίνει τη δυνατότητα ανά πχ 3 χρόνια να βελτιώνουν ελαφρά και να καταλήξουν μετά πχ 4 αναβαθμίσεις σε 55 τροχό μαμά και 7 έως 60 με εξάτμιση,εκκεντροφόρους κλπ κλπ.
Για να' μαστε δίκαιοι,δεν μπορείς πάντως να το συγκρίνεις με μονοκύλινδρο Rc 390κ.εκ. διότι τα 390κ.εκ είναι 56% παραπάνω χωρητικότητα.
Τα 250 Ι4 είναι πολύ ιδιαίτερη κατηγορία με εξειδικευμένο αγοραστικό κοινό,και θεωρώ ότι ΑΝ το περί 42 αλόγων ισχύει, οι υποψήφιοι αγοραστές θ'απογοητευτούν.
Υπομονή μέχρι να δοκιμαστεί διεξοδικά.
170 ίπποι στο λίτρο ατμόσφαιρικα δεν το λες και απογοητευση
Για μηχανάκι δρόμου που τηρεί προδιαγραφές και πωλείται με εγγύηση....
Η τιμή είναι άλλο θέμα
Αγοράζεις κάτι ιδιαίτερο όχι κάτι vfm
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.