PDA

View Full Version : Husqvarna Norden 901



Σελίδες : [1] 2

lleonidas
25/10/2019, 13:10
Η Husqvarna ετοιμάζει ένα adventure μοντέλο(ως touring enduro αναφέρεται στο δημοσίευμα ) στα πρότυπα του 790 Adv αλλά και με αρκετές διαφορές από αυτό.

Θα φοράει κινητήρα 790 ή 890cc προδιαγραφων Euro 5 με ντεπόζιτο 20+ λίτρων και είναι πιθανό να μην παρουσιαστεί στη φετινή ΕICMA(ίσως μόνο ως concept) αλλά σ'εκεινη του 2020 ως μοντέλο του 2021.

Εκτός αυτού, αναμένεται και Scrambler μοντέλο.

Πηγή (https://www.motorrad-magazin.at/motorrad-magazin.at/artikel/1/85/3973/Husqvarna+901+New+Classic+Adventure)

411802

411803

411804

teogtp
25/10/2019, 14:33
Καινούργιο transalp;

lospsi
25/10/2019, 16:51
Τι κόλλημα με την εντυπωσιακά μικρή απόσταση μαρσπιέ/σέλας. Ο τύπος εχει γωνία στα γόνατα λες και οδηγάει r6...

p@nos
25/10/2019, 17:51
H μπορει να ειναι 2.10...το μηχανακι φαινεται να ειναι ιδιο με το 790 παντως

πυξιδας990
25/10/2019, 18:02
τα μπλεκει η κτμ τα πραματα...
ας μεινει στα περιεργα και στα σκραμπλερ η χουσκι

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
25/10/2019, 18:08
Μοιάζει σαν μηχανάκι από το μαινκραφτ :lol:

lleonidas
31/10/2019, 14:16
Ξεχωρίζω τα παρακάτω, μεταξύ άλλων ενδιαφερόντων που αναφέρονται, από το δημοσίευμα (https://www.motomag.gr/news/epikairotita/ktm-ceo-stefan-pierer-ola-sti-fora) του motomag το οποίο προϊδεάζει για τη συνέντευξη του St.Pierer η οποία περιέχεται στο τεύχος Νοεμβρίου που θα κυκλοφορήσει αύριο..
Ο Pierer εξηγεί γιατί ο στόχος της παραγωγής μισού εκατομμυρίου μοτοσυκλετών το χρόνο (ενώ πέρσι έφτασε τις 250.000 μονάδες) δεν είναι ουτοπικός, αλλά και πώς θα φτάσει εκεί σε λιγότερο από μια δεκαετία. Ο ρόλος της νεοαποκτηθείσας Husqvarna θα είναι σημαντικός σε αυτή την προσπάθεια, ενώ και ο ίδιος ο Rajiv Bajaj –ο στρατηγικός εταίρος της ΚΤΜ που κατέχει το 48% των μετοχών της- άλλαξε την οπτική του απέναντι στα Husqy βλέποντας σε αυτά το μέσο για να "πολεμήσει" την ραγδαία άνοδο της Royal Enfield στην Ινδία.

Το όραμα του Pierer για την Husqvarna συμπεριλαμβάνει και τον ολοκληρωτικό επαναπροσδιορισμό της ως εταιρεία, αποτάσσοντας εντελώς τον χωμάτινο χαρακτήρα της, προβάλλοντας ταυτόχρονα τον street προσανατολισμό της. Ο τρόπος που θα συμβεί αυτή η μετάλλαξη είναι εξαιρετικά ενδιαφέρων δίνοντας μάλιστα και ένα στοιχείο που για πρώτη φορά βγαίνει από επίσημα χείλη, κάτι για το οποίο το τμήμα marketing μάλλον θα διαφωνούσε… Μιλάει ανοιχτά και ξεκάθαρα για τον νέο δικύλινδρο 900άρι, αλλά και για τα δικύλινδρα 500άρια που ετοιμάζονται στην Ινδία!

extisatokat
31/10/2019, 14:23
τοτε να την ονομασουν HUSQVARNAJIV-BAJAJ μη χεσω.:moutza::moutza::moutza:

basilis_k6
31/10/2019, 14:42
κριμα....
αμα θες γνησιο χασκυ παρε αλυσοπρίονο δηλαδη

lleonidas
05/11/2019, 15:54
Husqvarna Norden 901 Concept (https://www.motorradonline.de/enduro/husqvarna-norden-901-concept/)

412407

412408

p@nos
05/11/2019, 15:59
το στρογγυλο φαναρι εντελως ασχετο...κατα τ αλλα ενα πιο ομορφο 790...κρατησαν το πανω μερος του τεποζητου πιο φαρδυ οποτε στο συνολο δε φαινεται τοσο χαλια

giorgosb
05/11/2019, 16:30
Το φανάρι συνηθίζεται νομίζω.. Όντως πιο ωραίο απ' το 790. Με αυτόν τον όγκο κ ύψος μου φαίνεται επιβλητικό. Δεν μπορώ να μην σημειώσω τα προστατευτικά των δισκόφρενων..

Vstrommer71
07/11/2019, 10:48
Super.
Όπως θα έπρεπε να είναι η μετενσάρκωση του αυθεντικού αγαπημένου 990.
Καμμιά σχέση με το μπαούλο με κεφάλι ακρίδας του 790.

Juohmaru!
07/11/2019, 10:52
Super.
Όπως θα έπρεπε να είναι η μετενσάρκωση του αυθεντικού αγαπημένου 990.
Καμμιά σχέση με το μπαούλο με κεφάλι ακρίδας του 790.

:beer::beer::beer::beer:

sapila racing
07/11/2019, 11:32
Πολύ ωραίο! Και το στρογγυλό φανάρι είναι ταιριαστό κατα την γνωμη μου.

KotsosDR
07/11/2019, 12:24
Καλό ! να δούμε και τιμούλα γιατί κάτι μου λέει ότι θα πονάει ...

p@nos
07/11/2019, 12:36
στο advrider ανεβασε ενας αυτη τη φωτο412506


αναγραφεται η ροπη συσφιξης στο φαναρι :uplate:
ειναι αρκετα ξεκαθαρο νομιζω πως δε μιλαμε απλα για ενα κονσεπτ αλλα για ενα μοντελο ετοιμο για παραγωγη

δε θα μου εκανε εντυπωση αν εβγαινε στις αντιπροσωπιες μετα το καλοκαιρι του 20


αν ειχα αγορασει παντως 790 θα εψαχνα γκρεμο να παω να βουτηξω...

fatsas35
07/11/2019, 19:48
Πανέμορφο κ ένα από τα καλύτερα adv που έχουν βγει..Πουλαω νεφρό για όποιον ενδιαφέρεται..

lleonidas
20/12/2019, 11:54
Εκτός από το 901, προβλέπεται να μπουν στην παραγωγή Norden (https://www.motorcycle.com/mini-features/future-husqvarna-motorcycles-to-include-501-models-retro-bikes-and-electric-scooters.html) με μικρότερους αλλά και μεγαλύτερο κινητήρα...401, 501, 1301!

basilis_k6
20/12/2019, 13:51
Εκτός από το 901, προβλέπεται να μπουν στην παραγωγή Norden (https://www.motorcycle.com/mini-features/future-husqvarna-motorcycles-to-include-501-models-retro-bikes-and-electric-scooters.html) με μικρότερους αλλά και μεγαλύτερο κινητήρα...401, 501, 1301!

η κτμ έχει παθει xiaomi και βγάζει μοντέλα κάθε μέρα. Αραγε πουλάνε? δεν καταλαβαίνω τι σκοπευουν να κάνουν.

doctor_john
20/12/2019, 13:59
χουσκουβαρνα Βασίλ!

basilis_k6
20/12/2019, 14:16
χουσκουβαρνα Βασίλ!

χουσκβαρνα λαστ γιαρ

Vstrommer71
20/12/2019, 14:24
Ένα 401 μονοκύλινδρο στο στύλ του Norden θα είχε ιδιαίτερο ενδιαφέρον.Ίδωμεν.

doctor_john
20/12/2019, 14:29
χουσκβαρνα λαστ γιαρ

Αυτοί δεν είναι στο γκρουπ της bmw και η ktm με audi, ducati?

basilis_k6
20/12/2019, 15:20
Αυτοί δεν είναι στο γκρουπ της bmw και η ktm με audi, ducati?

της ktm ειναι αλλα κάτι παιζει με την bajaj. Πάντως η εξέλιξη χωμάτινων αν θυμαμαι καλα τελείωσε και ολα αυτα τα κάνει η κτμ. Μαζί με το οριστικό κλεισιμο του brand husaberg που έγινε ενα με την husqvarna που βασικά ειναι η ktm. Όλα αυτα τελικα σημαινουν οτι αν βλέπεις husqvarna είναι είτε ασπρο ktm είτε made in china bajaj μηχανάκι που εξελίσσετε απο κοινου με την ktm.

lleonidas
20/12/2019, 17:37
Βάλτε και την Gas Gas (https://www.motorcycle.com/mini-features/gasgas-to-produce-naked-streetbikes-and-adventure-tourer.html) στο παιχνίδι!
413621

katsar
20/12/2019, 17:44
Της ΙνδοΚινέζας επί χρήμασι εκδιδομένης γυναικός το σιδηρούν κιγκλίδωμα έχει γίνει η φάση.

lleonidas
20/12/2019, 17:50
Της ΙνδοΚινέζας επί χρήμασι εκδιδομένης γυναικός το σιδηρούν κιγκλίδωμα έχει γίνει η φάση.

Της Αυστριακοϊσπανοσουηδοϊνδής :D

πυξιδας990
20/12/2019, 19:24
Βάλτε και την Gas Gas (https://www.motorcycle.com/mini-features/gasgas-to-produce-naked-streetbikes-and-adventure-tourer.html) στο παιχνίδι!
413621

το μπροστα ειναι ιδιο cf

basilis_k6
20/12/2019, 19:51
δεν ξερω εγω απο αυτα.΄ολα κινα τα λεω:lol:

lleonidas
08/09/2020, 19:41
Σύντομα θα ξέρουμε αν αυτή (https://www.motorbeam.com/husqvarna-norden-901-leaked-in-production-spec-form/) είναι η τελική του μορφή.

420770

Vstrommer71
08/09/2020, 20:00
Γνήσιος απόγονος του 950/990 κι έτσι θα έπρεπε να το βγάλει η ΚΤΜ,αν δεν είχε μπλέξει με τις ακρίδες σαν έμπνευση για τα φώτα.

giorgosb
08/09/2020, 20:03
Τούμπανο..


420773

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
08/09/2020, 21:53
Γνήσιος απόγονος του 950/990 κι έτσι θα έπρεπε να το βγάλει η ΚΤΜ,αν δεν είχε μπλέξει με τις ακρίδες σαν έμπνευση για τα φώτα.

Πιο πολύ εμένα στο τενερε μου φέρνει.

STF
08/09/2020, 21:53
Είναι αντίγραφο του 950/990 και μάλλον πιο όμορφο και από αυτά ή έστω πιο προσαρμοσμένο στυλιστικά στην εποχή μας.

420775



Περιμέναμε πολλά χρόνια για μια πραγματικά όμορφη συμβατική μοτοσυκλέτα από τον όμιλο. Εύχομαι να δικαιολογεί τη τιμή του και τουλάχιστον να κατασκευάζεται στην Ευρώπη και αν δεν έχει ντίζα... ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ας αλλάξουν τον προμηθευτή του υδραυλικού συμπλέκτη τους (μετά από κοντά 15 χρόνια).

basilis_k6
08/09/2020, 22:30
Είναι αντίγραφο του 950/990 και μάλλον πιο όμορφο και από αυτά ή έστω πιο προσαρμοσμένο στυλιστικά στην εποχή μας.

420775



Περιμέναμε πολλά χρόνια για μια πραγματικά όμορφη συμβατική μοτοσυκλέτα από τον όμιλο. Εύχομαι να δικαιολογεί τη τιμή του και τουλάχιστον να κατασκευάζεται στην Ευρώπη και αν δεν έχει ντίζα... ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ας αλλάξουν τον προμηθευτή τους (μετά από κοντά 15 χρόνια).

δεν κατασκευάζει πλέον τπτ η husq στην ευρώπη. δεν νομιξω τωρα που η κτμ μετακομίζει τα παντα εκει, να γυρισει πισω η husq. παντως ειναι ωραιο και θα εχει ενδιαφέρον να δουμε τι τιμη θα εχει διοτι ειναι στον ιδιο ομιλο με περισσοτερα κυβικα απο το κτμ790. αν κανουν ιδια τιμη, δεν εχει νοημα το ενα η το άλλο. θα ειναι η φθηνη λύση πιστευω.

STF
08/09/2020, 22:39
δεν κατασκευάζει πλέον τπτ η husq στην ευρώπη. δεν νομιξω τωρα που η κτμ μετακομίζει τα παντα εκει, να γυρισει πισω η husq. παντως ειναι ωραιο και θα εχει ενδιαφέρον να δουμε τι τιμη θα εχει διοτι ειναι στον ιδιο ομιλο με περισσοτερα κυβικα απο το κτμ790. αν κανουν ιδια τιμη, δεν εχει νοημα το ενα η το άλλο. θα ειναι η φθηνη λύση πιστευω.

Θεωρητικά αυτό θα είναι πιο tourer από το 790, οπότε δε νομίζω να το κανιβαλήσει. Έτσι και αλλιώς έχουν πολλά παράλληλά μοντέλα.
Κάποιοι -όπως εγώ- προτιμούν το σήμα της Husky από αυτό της KTM.

giorgosb
08/09/2020, 22:42
Νομίζω ότι όλα τα Husqvarna είναι πιο ακριβά από τα αντίστοιχα ΚΤΜ στα οποία βασίζονται. Λογικά το ίδιο θα γίνει και με το Norden. Θα φτάνει 16χίλιαρο σίγουρα..

STF
08/09/2020, 22:46
Νομίζω ότι όλα τα Husqvarna είναι πιο ακριβά από τα αντίστοιχα ΚΤΜ στα οποία βασίζονται. Λογικά το ίδιο θα γίνει και με το Norden. Θα φτάνει 16χίλιαρο σίγουρα..

Και λίγο πιο καλοκατασκευασμένα.
Συνέκρινα κάποτε τις κολλήσεις στους λαιμούς του 690 και του 701.

basilis_k6
08/09/2020, 23:25
Και λίγο πιο καλοκατασκευασμένα.
Συνέκρινα κάποτε τις κολλήσεις στους λαιμούς του 690 και του 701.

πολλα θεματα εχουν που δεν εχουν τα κτμ. ακομα και οι ιδιοι οι dealer σου λενε να μην τα παρεις..

STF
08/09/2020, 23:43
πολλα θεματα εχουν που δεν εχουν τα κτμ. ακομα και οι ιδιοι οι dealer σου λενε να μην τα παρεις..

Εννοείς πως τα Husky παρουσιάζουν πολλά θέματα (εκτός από τα κλασικά, συμπλέκτη κτλ); Δεν είχε πέσει στην αντίληψη μου.

basilis_k6
09/09/2020, 01:28
Εννοείς πως τα Husky παρουσιάζουν πολλά θέματα (εκτός από τα κλασικά, συμπλέκτη κτλ); Δεν είχε πέσει στην αντίληψη μου.

τα 401 και 701 svart/virt εχουν διαφορα θεματα. τα ιδια που ειχαν τα κτμ της προηγουμενης γενιας. χαλανε πραγματα ασχετα οπως αισθητηρες, οργανα, τρομπες, φευγουν καπακια, τσιμουχακια κτλ. μικροβλακειες αλλα και μεγαλα οπως εγκεφαλοι.

Vstrommer71
09/09/2020, 08:56
Είναι αντίγραφο του 950/990 και μάλλον πιο όμορφο και από αυτά ή έστω πιο προσαρμοσμένο στυλιστικά στην εποχή μας.

420775



η και αν δεν έχει ντίζα... ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ας αλλάξουν τον προμηθευτή του υδραυλικού συμπλέκτη τους (μετά από κοντά 15 χρόνια).
Αν οδηγούσες λάσπη και πέτρα επί ώρες ποτέ δεν θα λες βάλε ντίζα.Ούτε ζεσταίνεται,ούτε κομπλάρει.
Στα 790-1190-1290 δεν άκουσα για θέμα με την αντλία του συμπλέκτη.

STF
09/09/2020, 11:58
Αν οδηγούσες λάσπη και πέτρα επί ώρες ποτέ δεν θα λες βάλε ντίζα.Ούτε ζεσταίνεται,ούτε κομπλάρει.
Στα 790-1190-1290 δεν άκουσα για θέμα με την αντλία του συμπλέκτη.

Επειδή τυγχάνει να οδηγώ χώμα, λάσπη, πέτρα επί ώρες προτιμώ τη ντίζα πάντα, διότι ακόμη και αν κοπεί με ένα απλό συρματόσκοινο ποδηλάτου θα με πάει σπίτι χωρίς να καρφώνω τις ταχύτητες. Αν μείνεις από τον υδραυλικό συμπλέκτη τι κάνεις; Καρφώνεις ασταμάτητα.

Στα σύγχρονα, 690, 701 και σε 1190 (με ερωτηματικό το τελευταίο για να είμαι δίκαιος) έχω φίλους που είχαν πρόβλημα. Και είναι μεγάλη μ@λακία να το αντιμετωπίζεις σε μοτοσυκλέτες 3 μηνών. Επομένως το θέμα υφίσταται και είναι απαράδεκτο να υφίσταται επί 15-16 χρόνια ένα πρόβλημα τόσο εύκολο να λυθεί σε εργοστασιακό επίπεδο. Υπάρχουν Suzuki 20ετίας που δεν έβγαλαν ποτέ πρόβλημα εκεί και αν έβγαλαν μετά από 10-15 χρόνια το κόστος ήταν μια πανεύκολα αντικαταστάσιμη τσιμούχα αξίας 30 λεπτών του ευρώ.

Στο 790 συγκεκριμένα δε θα ακούσεις ποτέ να έχει πρόβλημα γιατί έχει ντίζα. Ελπίζω να κάνουν το ίδιο στο 901 μιας που θα είναι και explorer (και επειδή το καραγουστάρω).

spyro
09/09/2020, 14:03
Επειδή τυγχάνει να οδηγώ χώμα, λάσπη, πέτρα επί ώρες προτιμώ τη ντίζα πάντα, διότι ακόμη και αν κοπεί με ένα απλό συρματόσκοινο ποδηλάτου θα με πάει σπίτι χωρίς να καρφώνω τις ταχύτητες. Αν μείνεις από τον υδραυλικό συμπλέκτη τι κάνεις; Καρφώνεις ασταμάτητα.

Στα σύγχρονα, 690, 701 και σε 1190 (με ερωτηματικό το τελευταίο για να είμαι δίκαιος) έχω φίλους που είχαν πρόβλημα. Και είναι μεγάλη μ@λακία να το αντιμετωπίζεις σε μοτοσυκλέτες 3 μηνών. Επομένως το θέμα υφίσταται και είναι απαράδεκτο να υφίσταται επί 15-16 χρόνια ένα πρόβλημα τόσο εύκολο να λυθεί σε εργοστασιακό επίπεδο. Υπάρχουν Suzuki 20ετίας που δεν έβγαλαν ποτέ πρόβλημα εκεί και αν έβγαλαν μετά από 10-15 χρόνια το κόστος ήταν μια πανεύκολα αντικαταστάσιμη τσιμούχα αξίας 30 λεπτών του ευρώ.

Στο 790 συγκεκριμένα δε θα ακούσεις ποτέ να έχει πρόβλημα γιατί έχει ντίζα. Ελπίζω να κάνουν το ίδιο στο 901 μιας που θα είναι και explorer (και επειδή το καραγουστάρω).


άλλαξα τη κάτω τρόμπα του συμπλέκτη με αφτερ μάρκετ στα 150€, πριν απο 10 χρόνια και απο τότε έχω να ασχοληθώ (πλην της αλλαγής των υγρών βέβαια). αυτοί με τα συρματόσκοινα πόσο ασχολούνται άραγες;


btw το 901 το έχω ερωτευθεί

DrBig
09/09/2020, 14:14
άλλαξα τη κάτω τρόμπα του συμπλέκτη με αφτερ μάρκετ στα 150€, πριν απο 10 χρόνια και απο τότε έχω να ασχοληθώ (πλην της αλλαγής των υγρών βέβαια). αυτοί με τα συρματόσκοινα πόσο ασχολούνται άραγες;


Το κοστος, ο χρονος, η ευκολια και η συχνοτητα συντηρησης δεν συγκρινονται μεταξυ των δυο.

STF
09/09/2020, 14:36
άλλαξα τη κάτω τρόμπα του συμπλέκτη με αφτερ μάρκετ στα 150€, πριν απο 10 χρόνια και απο τότε έχω να ασχοληθώ (πλην της αλλαγής των υγρών βέβαια). αυτοί με τα συρματόσκοινα πόσο ασχολούνται άραγες;


btw το 901 το έχω ερωτευθεί

Πραγματικά δεν καταλαβαίνω την τόσο μεγάλη ανάγκη υπεράσπισης των κακών κειμένων μιας κατά τα άλλα σπουδαίας εταιρείας. Τι θέλεις να πεις δηλαδή, ότι το γεγονός ότι θα αλλάξεις το ανταλλακτικό με after market... την δικαιολογεί σαν εταιρεία; Τι σχέση έχει η επίλυση ενός προβλήματος από τον ιδιώτη με την ίδια την ύπαρξη του; Δε θα έπρεπε αντί να λύσεις εσύ το πρόβλημα με Oberon, να το έχει λύσει η KTM -με ότι θέλει, όπως θέλει- και για σένα αλλά κυρίως για τους πελάτες που επέλεξαν τα προϊόντα της κατά την επόμενη δεκαπενταετία και βάλε από τότε που πρωτοεμφανίστηκε το πρόβλημα; Όχι;

Αυτοί με τα συρματόσκοινα εφόσον ασχολούνται και με το χώμα πρέπει κάθε ένα-δυο χρόνια να κάνουν έναν απλούστατο καθαρισμό της ντίζας, εντάσσεται στα τυπικά σέρβις και αυτό. Αν κάνεις συντήρηση δεν υπάρχει πρόβλημα. Ξέρεις πόσες μοτοσυκλέτες είναι στα βουνά με συμπλέκτη ντίζας; Ρωτήστε και την KTM γιατί τον έβαλε στο 790.

Για να μην παρεξηγηθώ, δεν έχω πρόβλημα με τους υδραυλικούς συμπλέκτες, αρκεί να δουλεύουν σωστά.

sapila racing
09/09/2020, 14:37
. αυτοί με τα συρματόσκοινα πόσο ασχολούνται άραγες;


btw το 901 το έχω ερωτευθεί

Ε κι εγώ άλλαξα μια ντίζα συμπλέκτη στο Hornet 900 μου πριν 6-7 χρόνια δεν θυμάμαι κι ακριβώς. Που και που μπορεί και να την λιπάνω αν αισθανθώ οτι το χρειάζεται.
Μιλάμε για μια φορά στα 2 χρόνια.
Το έχω τώρα σχεδόν 15 χρόνια κι έχει πανω απο 100.000 χλμ οπότε μια φορά σε τόσα χρόνια και χλμ να αλλάξεις μια ντίζα δεν ειναι κατι σημαντικό.

Το 901 ειναι όμορφο, έχιε και στρογγυλό φανάρι! :)

spyro
09/09/2020, 16:02
η Μακεδονία είναι Ελληνική


:p

basilis_k6
17/09/2020, 02:27
https://www.motoandbiker.gr/moto_biker_nea_montela/arthro/husqvarna_norden_901_ligo_prin_tin_tin_pliri_apokalypsi-7792597/

Πολυ πολυ ομορφο φαινετε. Η ktm μετα το στραπατσο με το πρωτότυπο duke μαλλον καταλαβε οτι αυτο που φερνεις και αρεσει πρεπει να βγαίνει ετσι οπως αρεσε.

spyro
17/09/2020, 10:49
https://www.motoandbiker.gr/moto_biker_nea_montela/arthro/husqvarna_norden_901_ligo_prin_tin_tin_pliri_apokalypsi-7792597/

.

"το ψαλίδι είναι «ανάποδο» με τα νεύρα προς τα έξω, και τα ελαστικά είναι όπως έπρεπε, τρακτερωτά."


:bawl::cry:

lleonidas
07/12/2020, 14:45
Mπαινει στην παραγωγή το 2021 και θα ξεκινήσει να πωλείται ως μοντέλο του 2022.
Πηγή (https://www.motorradonline.de/enduro/husqvarna-norden-901/)

423434

423435

423436

423437

lleonidas
29/03/2021, 15:28
Ετοιμάζονται δύο εκδόσεις (https://www.motomag.gr/news/nea-montela/husqvarna-norden-901-nees-plirofories-kai-fotografies) , μία πιο τουριστική και μία πιο οff.
426830

426831

Viking
29/03/2021, 15:47
φανάρια μπρος πίσω από βιτπιλεν, ωραίο

STF
29/03/2021, 15:56
φανάρια μπρος πίσω από βιτπιλεν, ωραίο

Ευτυχώς δεν έβαλαν και το όργανο του Vitpilen. Τα φώτα και εμένα μου αρέσουν.

Viking
29/03/2021, 16:00
Ευτυχώς δεν έβαλαν και το όργανο του Vitpilen. Τα φώτα και εμένα μου αρέσουν.

γιατί ρε? μια χαρά ήταν το οργανάκι :lol:

426832

panavour
29/03/2021, 16:56
Αν εξαιρεσω τα φωτα που μου αρεσουν ,σαν μεγαλωμενο enfield himalaian ειναι που για την τιμη του θα τοπαιρνα.ΟΧΙ ομως αυτο.
Δεν εχει κανενα χαρακτηρα νομιζω.
Δεν φερνει κατι καινουργιο
Ισως με αλλα χρωματα και γραφικα......

Vstrommer71
29/03/2021, 20:50
Κράξτε ελεύθερα αλλά αυτό είναι το μηχανάκι που μοιάζει σαν γνήσιος απόγονος των υπέροχων 950-990.
Και γλυτώσαμε ευτυχώς από το ακρίδα look των 790-1290.
Αν βγεί σε 390 και 490 σε χωμάτινη έκδοση προβλέπω μεγάλη επιτυχία.

doctoras
31/03/2021, 09:36
Ωραιο το στρογγυλό φανάρι,φαουλ η ανυπαρξία μοχλισμου στο πισω αμορτισέρ.

Αν και πιστευω οτι η σειρά 390 adve θα παρέχει μεγαλύτερη δυνατότητα adve riding απο τα 900-1200.
Οπότε μπορεις να τα πεις και ψηλα touring bike

KotsosDR
10/08/2021, 22:12
Norden 901 Prototype – Exploring Iceland

https://youtu.be/vDvZ0ONCSLA

basilis_k6
11/08/2021, 13:34
μαντευω 13.499 η φθηνη εκδοση, αααααντε με το ζορι 13 νταν...

giorgosb
11/08/2021, 13:41
Θα πρόσθετα αλλά 2.000 για πλάκα..

KotsosDR
11/08/2021, 13:44
άνετα .. αν δεν κάνω λάθος , το VITPILEN 701 παίζει στα 11μισι

Viking
11/08/2021, 14:01
άνετα .. αν δεν κάνω λάθος , το VITPILEN 701 παίζει στα 11μισι
Εχει κάτι προσφορές εδώ πάνω με ακραπες και αλλα έξτρα στα 8κ καινούργιο... Σταματά το μοντέλο οπότε κάνουν προσφορές.

KotsosDR
11/08/2021, 14:19
Εχει κάτι προσφορές εδώ πάνω με ακραπες και αλλα έξτρα στα 8κ καινούργιο... Σταματά το μοντέλο οπότε κάνουν προσφορές.

Καλή προσφορά ! Και ωραίο μηχανάκι , αν και λίγο μικροκαμωμένο .

kostasdirt
11/08/2021, 14:50
Λένε πως θα βγει λίγο ακριβότερο από το KTM 890 Adventure R

MikeG
11/08/2021, 15:22
Στο video, λες και βλέπω τα 990, αν εξαιρέσεις τη μάσκα..

KotsosDR
11/08/2021, 15:25
Στο video, λες και βλέπω τα 990, αν εξαιρέσεις τη μάσκα..

Αν και το στρογγυλό φανάρι δεν είναι του γούστου μου , το όλο μηχανάκι μου αρέσει πολύ !

basilis_k6
11/08/2021, 16:19
Λένε πως θα βγει λίγο ακριβότερο από το KTM 890 Adventure R

πως θα δικαιολογησουν τα παραπανω χρηματα?
φανταζομαι θα ειναι πιο all around on off απο το 890 γιαυτο το περιμενω φθηνοτερο.

lleonidas
24/09/2021, 15:04
30/10 τα επίσημα αποκαλυπτήρια.

https://fb.watch/8dxqBBrO6l/

lleonidas
30/10/2021, 22:12
Husqvarna Norden 901 2022 (https://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/2022-husqvarna-norden-901/)

431565

431566

431567


Δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα τιμή αλλά αναμένεται μεταξύ £12,000 και £12,500 στην Αγγλία.

basilis_k6
30/10/2021, 22:34
έπεσα μέσα στο οτι κρατήσανε το σχεδιο πολύ κοντα στο project. η εξατμιση άλλαξε δυστυχως.
το φανάρι δεν μου αρεσει αλλα σιγουρα το συνολο ειναι εντυπωσιακο. θετικα αντυπωσιακό, οχι οπως ο αχταρμας με πεταμένα πλαστικά όπου ναναι aka 890 adv

Parking
01/11/2021, 17:30
V2?

basilis_k6
01/11/2021, 17:38
V2?

πάνε τα v2... το πολύ μεχρι το 2025 θα εχουν αφανιστει ολα εκτος της ducati.

τιμή γράφουν 1 κασέρι πανω απο το 890. καλα θα πάει και αυτο. η μεσαια κατηγορία πλέον δεν υπαρχει, την πατησε το τραίνο.

Vstrommer71
01/11/2021, 18:51
Παρακαλείται η μαμά ΚΤΜ να μου στείλει ένα τέτοιο δώρο με τον Αη Βασίλη τα Χριστούγεννα.

doctoras
01/11/2021, 19:49
Οι Αυστριακοί οταν το παρουν χαμπαρι πρεπει να μηνυσουν τον σχεδιαστη του για διαφυγόντα κερδη..

Το μουτρο του τουαρεγκ φαίνεται συμπαθητικό μπροστα του

basilis_k6
01/11/2021, 22:45
δεν περιμενα να υπάρχει ανθρωπος που θα του αρεσει το tuareg, ποσο μάλιστα περισσοτερο απο το 901

doctoras
02/11/2021, 06:53
δεν περιμενα να υπάρχει ανθρωπος που θα του αρεσει το tuareg, ποσο μάλιστα περισσοτερο απο το 901

οι αυστριακοί προσπαθούν να αποδώσουν μια ρετρό-σπορ νοτα με την husky για να τσιμπίσουν κάτι, στο παρόν μοντέλο πετάξαν ένα στρόγγυλο φανάρι σε μια πλήρως γωνιώδες σχεδίαση, το αισθητικό αποτέλεσμα είναι αποτρεπτικό στα μάτια μου

οτιδήποτε σχεδιάζεται για να φέρει στοιχειώδη ρετρό αισθητικά χαρακτηριστικά πρέπει να συνοδεύεται απο αντίστοιχα στρογγυλεμένες επιφάνειες
παράδειγμα επιτυχημένου σχεδιασμού
431682

doctor_john
02/11/2021, 08:28
Εμένα μου φάνηκε ότι προσπαθούν να δώσουν χαρακτήρα ράλλυ όσον αφορά το σχεδιασμό
αλλά και την "συμβατότητα" σε περίπτωση ανάγκης.
Το ότι έχει τρία φωτιστικά σώματα στην όψη, πιστεύω ότι θα γίνει γρήγορα οικείο αλλά
είναι κάτι που δεν μπορώ να σου αποδείξω χωρίς να έχουμε την μοτό.

Ο σχεδιασμός του δείχνει να πηγαίνει παραπέρα από τις "γωνίες" της προηγούμενης δεκαετίας.
Συζητάγαμε στις αρχές του '00 πως είναι αδύνατο να συγκρατηθεί η επαφή των σχεδιαστών με τις "αιχμές"
σε εκείνη την φάση της εξέλιξης της μοτοσυκλέτας, των ηλεκτρονικών και των εργαλείων.

Αναρωτιόμασταν πόσο καιρό μπορεί να αντέξει το κοινό αυτήν η τάση που θα μοιάζει σύγχρονη και φουτουριστική κ.λπ.
αλλά δεν έχει λόγο ύπαρξης μηχανικά και είναι περισσότερο "ξένη" στον άνθρωπο απο κάθε άλλη προηγούμενη.

Τι αρχές και πόσα μοντέλα θα είναι τόσο καλά σχεδιασμένα που θα κρατήσουμε κ.λπ.

Οι "αιχμές" είναι περισσότερο μια τάση που οδηγηθήκαμε και λιγότερο που επιλέξαμε.

Τα πράγματα όντως συνέβησαν έτσι και τώρα διακρίνουμε το πραγματικά ενδιαφέρον κομμάτι, πως
θα είναι η επόμενη φάση μετά την κορύφωση της προηγούμενης που μας "την επιβάλαμε".

Τα γραφεία που δημιουργούν είχαν ξεκάθαρα τα παραπάνω και έγινε προσπάθεια (ή απλά βόλεψε) οι επιλογές
που χρειαζόταν να γίνουν, να εκμεταλλευτούν την συνήθεια και τις εικόνες της παιδικής ηλικίας του κοινού που στα +-80ς
σαν παιδιά είχαν αναπτύξει οικειότητα μέσα από τις σειρές animation και τα comic.

Δεν είδαμε αντιδράσεις αντίστοιχες της αλλαγής του σχεδιασμού.
Νέοι μοτοσυκλετιστές και ειδικό κοινό ακολούθησαν αλλά και αυτοί δεν τα ονειρεύονται.

Vstrommer71
02/11/2021, 11:17
Εμένα με αφήνει γενικά αδιάφορο το σουλούπι(θυμηθείτε ότι είχα πάρει ένα από τα πρώτα Vstrom 650 το μακρινό 2004,τί κράξιμο είχε φάει το μηχανάκι από τους εικαστικούς).

Εστιάζω στην ουσία.Το μηχανάκι δείχνει εξαρχής να είναι ο πιο γνήσιος διάδοχος του 990.Ίδια βασική σχεδίαση,νέο πιο αποδοτικό και οικονομικό μοτέρ και όλα τα χρήσιμα καινούργια γκατζετάκια που φέρνει η τεχνολογία.

Τα βασικά κρατήθηκαν όμως:21-18 τροχοί,όχι φορτωμένο σε όγκο και πλαστικά,ποιοτικό πακέτο αναρτήσεων και φρένων,λιτή σχεδίαση.

Θεωρώ ότι έχει συστατικά για να γίνει η αποκάλυψη της χρονιάς(και μακάρι το ίδιο βασικό πακέτο να μας έρθει και στον κινητήρα του 390 εν καιρώ).

basilis_k6
02/11/2021, 12:24
Εμένα με αφήνει γενικά αδιάφορο το σουλούπι(θυμηθείτε ότι είχα πάρει ένα από τα πρώτα Vstrom 650 το μακρινό 2004,τί κράξιμο είχε φάει το μηχανάκι από τους εικαστικούς).

Εστιάζω στην ουσία.Το μηχανάκι δείχνει εξαρχής να είναι ο πιο γνήσιος διάδοχος του 990.Ίδια βασική σχεδίαση,νέο πιο αποδοτικό και οικονομικό μοτέρ και όλα τα χρήσιμα καινούργια γκατζετάκια που φέρνει η τεχνολογία.

Τα βασικά κρατήθηκαν όμως:21-18 τροχοί,όχι φορτωμένο σε όγκο και πλαστικά,ποιοτικό πακέτο αναρτήσεων και φρένων,λιτή σχεδίαση.

Θεωρώ ότι έχει συστατικά για να γίνει η αποκάλυψη της χρονιάς(και μακάρι το ίδιο βασικό πακέτο να μας έρθει και στον κινητήρα του 390 εν καιρώ).

δεν υπάρχει 390 πλέον. 490 απο ινδία ειναι και θα βγεί σε ktm adv και norden. η αποκάλυψη της χρονιάς θα μπορούσε να ειναι το 890smt αλλα πάει για 16κ+ ευρω και τα σχέδια της ktm -ακόμη και με συμβατικό ντεπόζιτο- δείχνουν ενα κακό σχέδιο. τα μτχ smt θα μείνουν σε τιμές αστείες μέχρι το 2030 έτσι οπως το πάνε στην κτμ.

Parking
02/11/2021, 15:38
Ένα σκασμό λεφτά για ένα κινέζικο μηχανάκι
κακάσχημο
που ταξιδεύει λέει παντού....


Οκ καλοτάξιδο!
Καλές πωλήσεις και στην τούρατεκ
:lol:

spyro
03/11/2021, 13:44
στην Αμερική έχουν φάει τα λυσακά τους. 43αρια πηρούνια έναντι 48 που περίμεναν όλοι, σηματοδοτώντας έτσι οτι το μηχανάκι τελικά είναι ψιλοφλώρικο για τις off-road δυνατότητες του, έναντι αυτό που περίμεναν ολα αυτά τα χρόνια για την μέτα- 990 εποχή (συμπεριλαμβανομένων και εμενα).

Κρίμα απο ότι φαίνεται τα ηλεκτρονικά έχουν αναγκάσει τις εταιρείες να μαζευτούν στα περιφερειακά για να κρατήσουν το κόστος σε λίγο αυξημένα αλλά λογικά επίπεδα.

Ίσως πάλι και να γερνάμε όπως έχουμε πει και στο παρελθόν και να συγκρίνουμε με τα δικά μας μέτρα και σταθμά. Ίσως η νέα γενιά (που μάλλον έτσι είναι) να κάνει value περσότερο το bosh antiroll σύστημα στις στροφές και την οθόνη tft, απο τα 48άρια πιρούνια! :bawl:

Acacius
03/11/2021, 13:56
οι αυστριακοί προσπαθούν να αποδώσουν μια ρετρό-σπορ νοτα με την husky για να τσιμπίσουν κάτι, στο παρόν μοντέλο πετάξαν ένα στρόγγυλο φανάρι σε μια πλήρως γωνιώδες σχεδίαση, το αισθητικό αποτέλεσμα είναι αποτρεπτικό στα μάτια μου

οτιδήποτε σχεδιάζεται για να φέρει στοιχειώδη ρετρό αισθητικά χαρακτηριστικά πρέπει να συνοδεύεται απο αντίστοιχα στρογγυλεμένες επιφάνειες
παράδειγμα επιτυχημένου σχεδιασμού
431682

Για να δεις τώρα πόσο υποκειμενικό είναι το γούστο μερικές φορές: εγώ το Husky το βρίσκω όμορφο και το στρογγυλό φανάρι ωραία επιλογή γιατί... απλά μου ταιριάζει στο μάτι.

Το Guzzi αν και δεν έχει κάτι πάνω του που να το θεωρώ λάθος, μου φαίνεται χοντρό, αδιάφορο και κάπως "μπαγιάτικο". (Σημ: καλύτερο όμως από τα "μοντέρνα" εκτρώματα με τις χίλιες χωριστές μικρές επιφάνειες.)

Vstrommer71
03/11/2021, 14:30
στην Αμερική έχουν φάει τα λυσακά τους. 43αρια πηρούνια έναντι 48 που περίμεναν όλοι, σηματοδοτώντας έτσι οτι το μηχανάκι τελικά είναι ψιλοφλώρικο για τις off-road δυνατότητες του, έναντι αυτό που περίμεναν ολα αυτά τα χρόνια για την μέτα- 990 εποχή (συμπεριλαμβανομένων και εμενα).

Κρίμα απο ότι φαίνεται τα ηλεκτρονικά έχουν αναγκάσει τις εταιρείες να μαζευτούν στα περιφερειακά για να κρατήσουν το κόστος σε λίγο αυξημένα αλλά λογικά επίπεδα.

Ίσως πάλι και να γερνάμε όπως έχουμε πει και στο παρελθόν και να συγκρίνουμε με τα δικά μας μέτρα και σταθμά. Ίσως η νέα γενιά (που μάλλον έτσι είναι) να κάνει value περσότερο το bosh antiroll σύστημα στις στροφές και την οθόνη tft, απο τα 48άρια πιρούνια! :bawl:

Καλό είναι να μην κρίνουμε από τα χαρτιά.Να το οδηγήσουμε και βλέπουμε.Και τα 43άρια είναι σούπερ πακέτο.Οπότε να δούμε τι ψάρια πιάνει στην οδήγηση.

spyro
03/11/2021, 15:01
Καλό είναι να μην κρίνουμε από τα χαρτιά. Να το οδηγήσουμε και βλέπουμε.Και τα 43άρια είναι σούπερ πακέτο.Οπότε να δούμε τι ψάρια πιάνει στην οδήγηση.

καλό είναι όντως να μην κρίνουμε απο τα χαρτιά εκτός και αν έχει να κάνει με hard numbers όπως είναι η διάμετρος των πιρουνιών.
Αν δεν ήταν έτσι τότε δε θα τα βάζανε στο 790 και στο 890 adventure r τα οποία έχουν 48άρια όπως προφανώς είχαν ΟΛΑ τα 990 ανεξάρτητα του αν είναι R, S, SR, RS, RRSSRRFS

Στην ουσία βάλανε τα πιρούνια του απλού 790/890.
there goes ο χωμάτινος χαρακτήρας που λένε και οι φίλοι μας οι Αμερικάνοι. Τόσο απλα

katsar
03/11/2021, 15:15
Ίσως η νέα γενιά (που μάλλον έτσι είναι) να κάνει value περσότερο το bosh antiroll σύστημα στις στροφές και την οθόνη tft, απο τα 48άρια πιρούνια! :bawl:
Έχει μια βάση το σκεπτικό σου,ξέρω άτομο που θέλει να αλλάξει μηχανή μόνο και μόνο γιατί θέλει τέτοια οθόνη,το να του αρέσει στο μάτι η οθόνη μάλιστα είναι βασικό στο τι θα διαλέξει :a21:

Acacius
03/11/2021, 15:23
Έχει μια βάση το σκεπτικό σου,ξέρω άτομο που θέλει να αλλάξει μηχανή μόνο και μόνο γιατί θέλει τέτοια οθόνη,το να του αρέσει στο μάτι η οθόνη μάλιστα είναι βασικό στο τι θα διαλέξει :a21:

Πες του ότι πουλάω μηχανάκι που θα λατρέψει

431769

stefanos
03/11/2021, 15:33
Η διάμετρος του πιρουνιού δεν λέει και τίποτα για την ποιότητα της ανάρτησης η την ακαμψία του συνόλου.

doctor_john
22/11/2021, 21:31
432363

432364

432365

432366

432367

kostasdirt
03/12/2021, 21:01
16390 η τιμή του στην Ελλάδα

panavour
04/12/2021, 11:51
16390 η τιμή του στην Ελλάδα

Τα διπλα λεφτα απ το CFMOTO MT 800 με τον κινητηρα του 790 της ΚΤΜ,αμα το προπαραγγειλεις.Και λιγωτερο ομορφο απο το μτ800 κατα την γνωμη μου παντα.Διαλεχτε ινδοκινεζιες και παρτε.Για ολους εχει ο μπαχτσες.Σε λιγο μονο απ αυτους θα ψωνιζει ο κοσμος.

spyro
04/12/2021, 17:44
Τα διπλα λεφτα απ το CFMOTO MT 800 με τον κινητηρα του 790 της ΚΤΜ,αμα το προπαραγγειλεις.Και λιγωτερο ομορφο απο το μτ800 κατα την γνωμη μου παντα.Διαλεχτε ινδοκινεζιες και παρτε.Για ολους εχει ο μπαχτσες.Σε λιγο μονο απ αυτους θα ψωνιζει ο κοσμος.

Ελάχιστοι άντρες με χαμηλό οικονομικό διαθέσιμο πορτοφόλι για αντικείμενα hobby, δεν έχουν ως βασικό επιχείρημα αγοραστικής νοοτροπίας το «σιγά μη με πιάσουν κορόιδο εμένα»

Marketing lvl 1

giannis323
04/12/2021, 21:45
Λίγο η έλλειψη ημιαγωγών,λίγο η αύξηση των ναύλων από Κίνα,λίγο ο ειδικός τύπος που τρέφεται από τον κλαδο έπεισαν(;) ότι τεκμαίρεται η αύξηση των τιμών των μοτοσυκλετών σε αυτά τα επίπεδα σε σημείο μάλιστα σε μερικα άρθρα να διαβάζουν τα ματάκια μου ότι πρέπει να τους πούμε κι ευχαριστώ που αυξήθηκαν οι τιμές μόνο τόσο ή " η εδώ αντιπροσωπεία έκανε φιλότιμες προσπάθειες να συγκρατήσει τις τιμές".Μπαρνπουτσαλα και κολοκύθια με την ρίγανη λέω εγώ.Οι τιμές σε άλλα προϊόντα που εξαρτώνται άμεσα από τεχνολογία κ ημιαγωγούς αν αυξήθηκαν ,αυτό έγινε σε ελάχιστο ποσοστό και για πχ τα αυτοκίνητα οι τιμές κυμαίνονται σε μερικές εκατοντάδες ευρώ μιλώντας για κατηγορία 20χιλ. και βάλε.
Παρατηρώ τις τιμές πάνω από δέκα χρόνια,συνεχώς ανεβαίνουν και ευρωπαϊκά και ιαπωνικά.Εχουν δίκιο όσοι λένε ότι πάντα η μοτό ήταν ακριβό χόμπυ απλά τώρα έχει καταντήσει πολύ ακριβό χομπι.
Για την συγκεκριμένη μοτό δεν καταλαβαίνω την τσουχτερή τιμή καθώς δεν εισάγει κάτι καινοτόμο τεχνολογικά,Κτμ εξακολουθεί να είναι όπως και το κινέζικο.Νυν κατοχος μεσαίων ευρωπαϊκων κ τζαμπαν μηχανών κάνω μια ευχή.Κινεζοι ρίξτε τους στα αυτιά!

giorgosb
13/06/2024, 13:05
Νέα τιμή στα 14.690€ (https://www.bikeit.gr/gia-moto-diafora/item/38448-husqvarna-901-norden-nea-poly-meiomeni-timi?m=1)

453786

doctoras
13/06/2024, 16:11
Πολύ πτώση παρατηρώ τελευταία δε βγαινουν τα κουκιά;
Θα ησυχάσουμε από τα ρεπορτα ποσά έκανε η ελληνική αγορά το πρωτο 4μηνο;;;

Lioulios
13/06/2024, 16:48
Πτωση τιμων γιατι ειναι και το θεμα με τους εκεντεοφορους που παιρνει μπαλα και το νορντεν μιας και εχουν εμφανιστει και εκει τα προβληματα των 790/890

Dimmanoukas
13/06/2024, 18:21
Και είδα ένα expedition μόλις σε ένα πάρκινγκ και είναι πολύ κουκλί.

Και γενικά από στήσιμο κλπ λένε ότι είναι σούπερ.

Αλλά σε τόσα λεφτά να υπάρχει ο κίνδυνος να το πάρεις στο χέρι δεν λέει.

taisteal
13/06/2024, 23:50
Και είδα ένα expedition μόλις σε ένα πάρκινγκ και είναι πολύ κουκλί.

Και γενικά από στήσιμο κλπ λένε ότι είναι σούπερ.

Αλλά σε τόσα λεφτά να υπάρχει ο κίνδυνος να το πάρεις στο χέρι δεν λέει.

Όταν πρωτοβγήκε το είχα υποψήφιο για αγορά γιατί ήταν ερωτεύσιμο,αλλά σκέφτηκα πόσες οι πιθανότητες να μην έχει θέματα;
Ευτυχώς δεν το πήρα..

2stroker
14/06/2024, 08:12
Νέα τιμή στα 14.690€ (https://www.bikeit.gr/gia-moto-diafora/item/38448-husqvarna-901-norden-nea-poly-meiomeni-timi?m=1)

453786

Εχω τα 690. Μπορω να τα δωσω προκαταβολη και τα υπολοιπα σε δοσεις? :lol::lol: