PDA

View Full Version : Sym NH-Trazer 200cc -Ιανουάριος 2020-



Σελίδες : 1 [2] 3

Sebastian1980
02/10/2020, 23:25
ευχαριστω πολυ για την απαντηση..κυριοτερα μειονεκτηματα για εμενα ειναι η σελα και τα φωτα..καπου ειχα διαβασει οτι τα φωτα μικρα μεγαλα ειναι πολυ καλα.τωρα με εριξες λιγο.για την σελα το ειχα ξαναδιαβασει.και την βλεπω κιολας..αλλα ειναι κατι που φτιαχνει ενω τα φωτα οχι...

Κοίτα τα φώτα του δεν είναι τραγικά.
Απλά όταν τα συγκρίνω με το sym gts που είχα ( που έκανε την νυχτα- μέρα) ή με το citycom που έχω, καμιά σχέση. Περισσότερο πειράζει η διασπορά του φωτός που έχουν σαν (φέτες) παρα η φωτεινότητα. Για μέσα στην πόλη μια χαρά είναι αλλά για έξω από αυτή μόνο η μεγάλη σκάλα κάνει δουλειά. (Όταν μπορείς να την ανάψεις και δεν έρχεται κανένας από απέναντι). Εμενα προσωπικά δεν με πειράζει, ίσως στο μέλλον να ψάξω για πιο δυνατά λετ.



Και εγώ πριν το αγοράσω το NH-T είχα διαβάσει σε δοκιμή που είχαν κάνει, ότι έχει δυνατά φώτα. Ποιός όμως από αυτούς που το έκαναν τέστ το οδήγησε νυχτα;.Μαλλον κάνεις. Υπόθεση έκαναν. Σου λέει, αφου έχει λετ ας γράψουμε ότι είναι δυνατά.

Agrimis
03/10/2020, 06:42
Μαλλον ετσι θα εγινε..κατι αλλο τωρα.ποια σχαρα ειναι αυτη που πηρατε για μπαγαζιερα;κανει για ολες τις μπαγαζιερες;

Sebastian1980
03/10/2020, 07:22
Δυστυχώς σχάρα για το NH-T στην Ελλάδα δεν υπάρχει ακόμη, από ότι ξέρω.
Τόσο εγώ όσο και ο kirkinezi πήραμε μια απλή σχάρα του εμπορίου και με "κόψε-ραψε" την φέραμε στα μέτρα του NH-T.
Πάντως κάποια στιγμή θα έρθει Ελλάδα μαζί με την βάση για τις πλαϊνες βαλίτσες όπως υπάρχει στην Βραζιλία.
Καλύτερα κάνε ένα τηλέφωνο στον γενικό αντιπρόσωπο, μπάς και φιλοτιμηθεί και τις φέρει.
Απο ότι έχω καταλάβει θέλει να πουληθει ένας συγκεκριμένος αριθμός NH-T για να τον συμφέρει η εισαγωγή σχάρας ή υπάρχει έλλειψη από το εργοστάσιο.
Πάντως το NH-T πάει πολυ καλα στις πωλήσεις.

doctoras
03/10/2020, 08:58
https://shop.motogb.co.uk/item/sym-nh-t-125-rear-rack

δε κάνετε ενα email να μάθετε μεταφορικά, αγγλία είναι ουτε δασμούς ούτε τελωνεία(ακόμη)

Sebastian1980
03/10/2020, 17:00
https://shop.motogb.co.uk/item/sym-nh-t-125-rear-rack

δε κάνετε ενα email να μάθετε μεταφορικά, αγγλία είναι ουτε δασμούς ούτε τελωνεία(ακόμη)

Τζάμπα 129.99 δηλαδή 143€ για μια σιδερένια σχάρα χωρίς μεταφορικά.
Εμένα μου κόστισε μόνο το χρόνο που αφιέρωσα για να την τροποποιησω. ( ήταν δώρο από το μαγαζί που το αγόρασα).
Αν ήθελα να την αγοράσω κόστιζε 28€ + κανα 20αρη βαριά βαριά που θα έπαιρνε ο σιδερας, να σου βγει τελικό ποσο μαζί με ένα σπρέι μαυρο 52€.
Μέχρι τα 143+ μεταφορικά, όπως και να το κάνεις έχει μια διαφορά.
Οι τιμές Αγγλίας είναι πολυ καλές, για τους μισθούς Αγγλίας.

Agrimis
03/10/2020, 18:16
Τζάμπα 129.99 δηλαδή 143€ για μια σιδερένια σχάρα χωρίς μεταφορικά.
Εμένα μου κόστισε μόνο το χρόνο που αφιέρωσα για να την τροποποιησω. ( ήταν δώρο από το μαγαζί που το αγόρασα).
Αν ήθελα να την αγοράσω κόστιζε 28€ + κανα 20αρη βαριά βαριά που θα έπαιρνε ο σιδερας, να σου βγει τελικό ποσο μαζί με ένα σπρέι μαυρο 52€.
Μέχρι τα 143+ μεταφορικά, όπως και να το κάνεις έχει μια διαφορά.
Οι τιμές Αγγλίας είναι πολυ καλές, για τους μισθούς Αγγλίας.εχεις φωτο απο την βαση και την σχαρα σου;;

doctoras
03/10/2020, 18:24
Φιλε.. Παντου επώνυμα ανώνυμα υπαρχουν accessories brands που φτιάχνουν σχαρες για τα περισσότερα μοντελα διτροχων. Το κοστος πανω / κατω βρίσκεται σε αυτο το υψος γιατι πληρώνεις την παντεντα και το ευκολο user installation. Αν εσυ και ο καθε ενας δε θελει να πληρώσει το τίμημα και να βρει εναλλακτική με μηχανουργειο που θα το φτιάξει ακομη καλυτερα ας το κανει.
Εγω ειδα την ανάγκη εκανα ενα γρηγορο search και σας το πεταξα
Απο εκει και μετα στην κριση του καθε τι θα επιλέξει

Agrimis
03/10/2020, 19:23
Φιλε.. Παντου επώνυμα ανώνυμα υπαρχουν accessories brands που φτιάχνουν σχαρες για τα περισσότερα μοντελα διτροχων. Το κοστος πανω / κατω βρίσκεται σε αυτο το υψος γιατι πληρώνεις την παντεντα και το ευκολο user installation. Αν εσυ και ο καθε ενας δε θελει να πληρώσει το τίμημα και να βρει εναλλακτική με μηχανουργειο που θα το φτιάξει ακομη καλυτερα ας το κανει.
Εγω ειδα την ανάγκη εκανα ενα γρηγορο search και σας το πεταξα
Απο εκει και μετα στην κριση του καθε τι θα επιλέξει
Καλα σιγουρα για εμενα ηταν μια ιδεα του τι να ψαξω.εαν ηταν απι ελλαδα ισως να την επαιρνα κιολας.αλλα θα ριξω και μια ματια πρωτα.ο εδω αντιπρωσοπος μου ειπε εχει λυση με 60 ευρω.δεν την εχω δει ομως οποτε θελω να δω τι υπαρχει πρωτα

Sebastian1980
03/10/2020, 19:53
Φιλε.. Παντου επώνυμα ανώνυμα υπαρχουν accessories brands που φτιάχνουν σχαρες για τα περισσότερα μοντελα διτροχων. Το κοστος πανω / κατω βρίσκεται σε αυτο το υψος γιατι πληρώνεις την παντεντα και το ευκολο user installation. Αν εσυ και ο καθε ενας δε θελει να πληρώσει το τίμημα και να βρει εναλλακτική με μηχανουργειο που θα το φτιάξει ακομη καλυτερα ας το κανει.
Εγω ειδα την ανάγκη εκανα ενα γρηγορο search και σας το πεταξα
Απο εκει και μετα στην κριση του καθε τι θα επιλέξει

Φίλε doctoras ευχαριστούμε για την ενημέρωση.
Δεν υπάρχει λόγος να απολογείσαι επειδή το προϊόν που προτείνεις είναι ακριβό. Καλά έκανες και μας είπες ότι υπάρχει διαθέσιμο.
Το ότι εγώ το θεωρώ ακριβό δεν παει να πει ότι ισχύει για όλους.Για κάποιον άλλο μπορεί να είναι νορμάλ τιμή.
Φυσικά συμφωνώ μαζί σου οτι ειναι στην ευχέρεια του καθενός, τι θα επιλέξει. Αν θα κάνει ίδιο κατασκευή ή το αγοράσει έτοιμο.

Sebastian1980
03/10/2020, 20:14
Καλα σιγουρα για εμενα ηταν μια ιδεα του τι να ψαξω.εαν ηταν απι ελλαδα ισως να την επαιρνα κιολας.αλλα θα ριξω και μια ματια πρωτα.ο εδω αντιπρωσοπος μου ειπε εχει λυση με 60 ευρω.δεν την εχω δει ομως οποτε θελω να δω τι υπαρχει πρωτα

Δυστυχώς δεν έχω φωτογραφία της σχάρας ουτε ξέρω να ανεβάζω φώτο.
Πάντως το αποτέλεσμα μια χαρά είναι.
Αν έμενες Θεσσαλονίκη, θα σου πρότεινα να ερχόσουν να την έβλεπες από κοντά.
Πρόσεξε μόνο η σχάρα που σου προτείνει ο αντιπρόσωπος να μην είναι όπως ενός εμπόρου από Κρήτη που είδα στο car.gr, που τοποθετεί την βαλίτσα πολυ μακριά από την μοτοσικλέτα.
Τελος πάντων αγόρασε με το καλό το NH-T και θα βρεις την άκρη...

Agrimis
03/10/2020, 20:29
Δυστυχώς δεν έχω φωτογραφία της σχάρας ουτε ξέρω να ανεβάζω φώτο.
Πάντως το αποτέλεσμα μια χαρά είναι.
Αν έμενες Θεσσαλονίκη, θα σου πρότεινα να ερχόσουν να την έβλεπες από κοντά.
Πρόσεξε μόνο η σχάρα που σου προτείνει ο αντιπρόσωπος να μην είναι όπως ενός εμπόρου από Κρήτη που είδα στο car.gr, που τοποθετεί την βαλίτσα πολυ μακριά από την μοτοσικλέτα.
Τελος πάντων αγόρασε με το καλό το NH-T και θα βρεις την άκρη...

Εσένα δηλαδή δεν είναι έτσι ε;είναι ακριβώς εκεί που τελειώνει η θέση του συνοδηγού ;;η επόμενη μου κίνηση ήταν να σου στείλω λινκ από το car να μου πεις εάν είναι και εσένα έτσι όπως αυτή η απομακρυσμένη μπαγαζοερα :D.εχω πάει στον άλλο αντιπρόσωπο Χανίων.ελπιζω να έχει κάποια πιο όμορφη και σωστη λυση

Sebastian1980
03/10/2020, 21:23
Εσένα δηλαδή δεν είναι έτσι ε;είναι ακριβώς εκεί που τελειώνει η θέση του συνοδηγού ;;η επόμενη μου κίνηση ήταν να σου στείλω λινκ από το car να μου πεις εάν είναι και εσένα έτσι όπως αυτή η απομακρυσμένη μπαγαζοερα :D.εχω πάει στον άλλο αντιπρόσωπο Χανίων.ελπιζω να έχει κάποια πιο όμορφη και σωστη λυση

Το καλό είναι, όταν κάνεις ίδιο κατασκευή ότι μπορείς να ρυθμίσεις που ακριβώς θέλεις την σχάρα.
Την έχω βάλει ακριβώς εκεί που τελειώνει η θέση του συνοδηγού και αν και είναι 34 λίτρα givi δεν έχω καθόλου τρέμουλο στο τιμόνι, μέχρι τα 90 χιλιόμετρα/ώρα που το έχω παει. Απο εκει και πανω δεν ξέρω τι γίνεται γιατί δεν έχω τελειώσει το στρωσιμο.

Agrimis
04/10/2020, 02:57
Το καλό είναι, όταν κάνεις ίδιο κατασκευή ότι μπορείς να ρυθμίσεις που ακριβώς θέλεις την σχάρα.
Την έχω βάλει ακριβώς εκεί που τελειώνει η θέση του συνοδηγού και αν και είναι 34 λίτρα givi δεν έχω καθόλου τρέμουλο στο τιμόνι, μέχρι τα 90 χιλιόμετρα/ώρα που το έχω παει. Απο εκει και πανω δεν ξέρω τι γίνεται γιατί δεν έχω τελειώσει το στρωσιμο.

34 λίτρα χωράει ένα κράνος μόνο σωστά;εγώ θέλω να χωράει 2..λες να έχω θέμα εάν βάλω μεγαλύτερη;;

Potis
04/10/2020, 08:37
Σήμερα μετά από 292 χιλιόμετρα με το NH-T και αφού στο καντράν από τα έξη κουτάκια ένδειξης βενζίνης είχε μόνο ενα, είπα να πάω να το φουλάρω, να δω πόσο έκαψε.
Για περίπου 300 χιλιόμετρα έκαψε 7,28 λίτρα βενζίνης δηλαδή 2,42/100.
Με οδήγηση μέχρι 5.000 στροφές, περίπου 80-85 max ταχύτητα.
Πιστεύω είναι πολυ καλά.
Όμως η ένδειξη στο καντράν είναι λίγο προβληματική, όταν σου δείχνει ότι έχεις ένα τελευταίο κουτάκι ενώ στην πραγματικότητα έχεις 11 λίτρα ρεζερβουάρ - 7,28=3,72 λίτρα βενζίνης. Ποσότητα που σου φτάνει για πανω απο 100 χιλιόμετρα.

Φίλε καλημέρα! Το βλέπω ήδη στους δρόμους! Πάντα όρθιος και να μας λες πληροφορίες γιατί και σε μένα μάρεσει!!

zannisvel
04/10/2020, 10:03
Δηλαδή το NH-T αντικατέστησε το Wolf, γιατί δε το βλέπω πια στο site.
Πάντως είναι όμορφο μηχανάκι. Το ειδα εχθές στο Αιγάλαιω να το οδηγεί ενα παλικαράκι full προβλοπόμενος και τον χάρηκα!!
Πάντα όρθιοι!!
:beer:

Sebastian1980
04/10/2020, 11:07
34 λίτρα χωράει ένα κράνος μόνο σωστά;εγώ θέλω να χωράει 2..λες να έχω θέμα εάν βάλω μεγαλύτερη;;

Υπάρχει περίπτωση να έχεις τρέμουλο στο τιμόνι αν βάλεις μεγαλύτερη και μετά θα πρεπει να ψάξεις πιο βαριά αντίβαρα.
Το θέμα όμως είναι να είναι και αισθητικά όμορφο και να δένει με τον όγκο της μοτοσικλέτας.
Για να σου δώσω να καταλάβεις στο πάρκινγκ που το εχω, δίπλα ακριβώς έχω το citycom που έχει βαλίτσα 39 λίτρων. Ενώ η 39αρα είναι ότι πρεπει για τον όγκο του citycom, για το NH-T είναι μεγάλη και δεν φαίνεται να δένει με την σιλουέτα του.
Όσον αφορά το τι χωράει η 34αρα. Καλοκαίρι με τζετ κράνος, εκτός από αυτό χωράει αδιάβροχο και μικρή τσάντα. Χειμώνα με φουλ φέις κράνος χωράει, αυτό και ένα αδιάβροχο. Super market, δυο σακούλες τίγκα.

panavour
04/10/2020, 11:27
σε μικρα μηχανακια πανω απο 36 ειναι ρισκο για τρεμουλο,και δεν δενει και αισθητικα.εγω εχω 500 κυβικα αλλα η βαλιτσα που εχω ειναι 36.

Agrimis
04/10/2020, 14:32
Σε καθε περιπτωση θελω η μπαγαζιερα να χωραει 2 κρανοι.εγω νομιζω οτι με μια μεγαλυτερη ζελατινα θα ισσοροπησει ο ογκος με μια μεγαλη μπαγαζιερα.μιας και το αναφερα.εχει αλλαξει κανεις ζελατινα;η μαμα κανει δουλεια με τον αερα η μπα;;

giorgosb
04/10/2020, 14:39
Για να χωράει δύο full face κράνη θα πρέπει να πας σε βαλίτσα 46-47+ λίτρων. Θα είναι οκ το μηχανάκι με αυτό;

Sebastian1980
04/10/2020, 16:25
Σε καθε περιπτωση θελω η μπαγαζιερα να χωραει 2 κρανοι.εγω νομιζω οτι με μια μεγαλυτερη ζελατινα θα ισσοροπησει ο ογκος με μια μεγαλη μπαγαζιερα.μιας και το αναφερα.εχει αλλαξει κανεις ζελατινα;η μαμα κανει δουλεια με τον αερα η μπα;;

Να σε καλά φίλε, με έκανες και γέλασα.
Εδώ κάνουμε αμάν να βρεθεί σχάρα και εσύ θέλεις και ζελατίνα.
Οχι, η μαμά ζελατίνα της sym ειναι περισσότερο διακοσμητική. Δεν κάνει τίποτα για τον αέρα.
Πιστεύω όμως ότι ήρθε η ώρα ο γενικός αντιπρόσωπος να αρχίσει να φέρνει αξεσουάρ για το NH-T. Σχάρα, ζελατίνα, σχάρα για πλαϊνες βαλίτσες, χουφτες κτλπ.
Απλά πρέπει νομιζω να ασκηθεί λίγο πίεση στις αντιπροσωπείες sym με τηλέφωνα στα κεντρικά για αξεσουάρ. Από τον Μάρτιο που ήρθε το NH-T δεν έχει έρθει τίποτα σε αξεσουάρ. Που ειδικά για την σχάρα, το θεωρώ απαράδεκτο. Τόσους μήνες οι ιδιοκτήτες NH-T να είναι με ένα σάκο στην πλάτη λόγο έλλειψης σχάρας.
Βλέπεις σε άλλες Μάρκες μοτοσικλετών Yamaha, Honda, KTM με το που εμφανίζεται νέο μοντέλο μότο, το ακολουθεί και ένας κατάλογος αξεσουάρ.
Στη sym δεν γίνεται αυτό.

Agrimis
04/10/2020, 16:27
Για να χωράει δύο full face κράνη θα πρέπει να πας σε βαλίτσα 46-47+ λίτρων. Θα είναι οκ το μηχανάκι με αυτό;

Δεν ξερω γιαυτο ρωτησα εδω.αλλα χωρις μπαγαζιερα να χωραει δυο κρανοι,μηχανακι δεν μπορω να παρω.η μπαγαζιερα θα ειναι για την πολη για σουπερ μαρκετ και εαν τυχει κανενα ταξιδι μια φορα τον χρονο.σε κυριακατικες βολτες θα ειναι χωρις.πιστευω οτι δεν θα ειναι θεμα η χρηση της.σε μπεβερλι 300 παντως ειχα σαραντα λιτρα μπαγαζιερα και δεν την καταλαβαινα

panavour
04/10/2020, 16:30
εγω νομιζω οτι με μια μεγαλυτερη ζελατινα θα ισσοροπησει ο ογκος με μια μεγαλη μπαγαζιερα.

οπως νομιζεις.μια δοκιμη θα σε πεισει για το σωστο ή το λαθος.

Agrimis
04/10/2020, 16:30
Να σε καλά φίλε, με έκανες και γέλασα.
Εδώ κάνουμε αμάν να βρεθεί σχάρα και εσύ θέλεις και ζελατίνα.
Οχι, η μαμά ζελατίνα της sym ειναι περισσότερο διακοσμητική. Δεν κάνει τίποτα για τον αέρα.
Πιστεύω όμως ότι ήρθε η ώρα ο γενικός αντιπρόσωπος να αρχίσει να φέρνει αξεσουάρ για το NH-T. Σχάρα, ζελατίνα, σχάρα για πλαϊνες βαλίτσες, χουφτες κτλπ.
Απλά πρέπει νομιζω να ασκηθεί λίγο πίεση στις αντιπροσωπείες sym με τηλέφωνα στα κεντρικά για αξεσουάρ. Από τον Μάρτιο που ήρθε το NH-T δεν έχει έρθει τίποτα σε αξεσουάρ. Που ειδικά για την σχάρα, το θεωρώ απαράδεκτο. Τόσους μήνες οι ιδιοκτήτες NH-T να είναι με ένα σάκο στην πλάτη λόγο έλλειψης σχάρας.
Βλέπεις σε άλλες Μάρκες μοτοσικλετών Yamaha, Honda, KTM με το που εμφανίζεται νέο μοντέλο μότο, το ακολουθεί και ένας κατάλογος αξεσουάρ.
Στη sym δεν γίνεται αυτό.
Ενας απο χανια εχει παραγγειλει απο τον ,εαν δεν κανω λαθος,mpf.νομιζω ετσι τον ειπε.ισως ειχε βαλει και αλλος απο εκει..δεν νομιζω να ειναι κατι τοσο δυσκολο να βρεθει μια καστομ ζελατινα.γιαυτο και ρωτησα

Sebastian1980
04/10/2020, 16:38
Για να χωράει δύο full face κράνη θα πρέπει να πας σε βαλίτσα 46-47+ λίτρων. Θα είναι οκ το μηχανάκι με αυτό;

Θα συμφωνήσω με τον φίλο giorgosb.
Για να χωρέσεις δυο κράνη σε top case θέλεις βαλίτσα τουλάχιστον 45 λίτρα.
Μάλλον θα πρεπει φίλε Agrimis να σκεφτείς την λύση : ένα κράνος μέσα στην βαλίτσα και ένα κράνος δεμένο στην μοτοσικλέτα με σπιράλ κλειδαριά ποδηλάτου.
Την άλλη εβδομάδα θα αγοράσω και εγώ σπιράλ κλειδαριά ποδηλάτου γιατί δεν γίνεται διαφορετικά.
Την δένεις σε σταθερό σημείο στην μότο και ελευθερώνεις χώρο από την βαλίτσα.
Το μόνο που με προβληματίζει είναι ότι σε περίπτωση βροχής θέλεις δεν θελεις, παίρνεις το κράνος στο χέρι.

Agrimis
04/10/2020, 16:45
Θα συμφωνήσω με τον φίλο giorgosb.
Για να χωρέσεις δυο κράνη σε top case θέλεις βαλίτσα τουλάχιστον 45 λίτρα.
Μάλλον θα πρεπει φίλε Agrimis να σκεφτείς την λύση : ένα κράνος μέσα στην βαλίτσα και ένα κράνος δεμένο στην μοτοσικλέτα με σπιράλ κλειδαριά ποδηλάτου.
Την άλλη εβδομάδα θα αγοράσω και εγώ σπιράλ κλειδαριά ποδηλάτου γιατί δεν γίνεται διαφορετικά.
Την δένεις σε σταθερό σημείο στην μότο και ελευθερώνεις χώρο από την βαλίτσα.
Το μόνο που με προβληματίζει είναι ότι σε περίπτωση βροχής θέλεις δεν θελεις, παίρνεις το κράνος στο χέρι.
Ναι ειναι μια λυση.θα δω θα τα ζυγιασω και αναλογως θα πραξω

Sebastian1980
04/10/2020, 17:08
Ενας απο χανια εχει παραγγειλει απο τον ,εαν δεν κανω λαθος,mpf.νομιζω ετσι τον ειπε.ισως ειχε βαλει και αλλος απο εκει..δεν νομιζω να ειναι κατι τοσο δυσκολο να βρεθει μια καστομ ζελατινα.γιαυτο και ρωτησα

Φίλε συγνώμη αλλά νόμιζα ότι εννοούσες αν υπάρχει ζελατίνα από την μαμά sym.
Και εδώ Θεσσαλονίκη υπάρχουν μαστόρια που ξέρουν να δουλευουν το Πλεξιγκλαζ. Πας με την μότο σου, σου παίρνουν μέτρα, κάνουν ένα πρόχειρο καλούπι και σου φτιάχνουν την ζελατίνα όπως θέλεις εσύ, φάρδος, υψος και πόσο σκουροχρωμη επιθυμείς.
Λεφτά να υπάρχουν και διάθεση και κανεις ότι θέλεις στην μοτοσικλέτα.

Sebastian1980
04/10/2020, 17:15
Ναι ειναι μια λυση.θα δω θα τα ζυγιασω και αναλογως θα πραξω

Εννοείται ότι μόνο φουλ φέις κράνος μπορείς να κλειδώσεις με την κλειδαριά. Τζετ κράνος δεν γίνεται.

BLiTzER
04/10/2020, 19:00
Εννοείται ότι μόνο φουλ φέις κράνος μπορείς να κλειδώσεις με την κλειδαριά. Τζετ κράνος δεν γίνεται.

Μπορείς να ανοίξεις μια τρύπα για να περνάει η αλυσίδα. Την ίδια ακριβώς προστασία θα παρέχει το κράνος.

motojojo
04/10/2020, 19:05
Πολλα καινουργια τζετ κρανη εχουν ενα κρικο στο λουρί για αυτο το λόγο.
Ενα Nolan N21 που αγόρασα προσφατα έχει.

panavour
05/10/2020, 10:52
Μπορείς να ανοίξεις μια τρύπα για να περνάει η αλυσίδα. Την ίδια ακριβώς προστασία θα παρέχει το κράνος.

Μπορει κανεις να βαλει και εναν κρικο μεγαλο στην μυτη του, και να περναει απο κει η αλυσιδα για να το παιρνει και μαζι του.

TsipPower
11/10/2020, 16:14
Καλησπερα και ευχαριστω για την αποδοχη! Νεο μελος στο κλαμπ. Θα ηθελα απο τους κατοχους του NH-T 200 να μου πουν αν ειναι ευχαριστημενοι μεχρι στιγμης και αν αξιζει η αγορα του σε σχεση ποιοτητας τιμης. Ειμαι 27 ετων και τα τελευταια χρονια εχω ενα Crypton X το οποιο με εχει βγαλει ασπροπροσωπο μεν, απλα επειδη πλεον κανω καθημερινα 53 χλμ απο περιφερειακη (θεσσαλονικη) με ενδιαφερει πολυ η αγορα αυτης της μηχανης για πιο ξεκουραστη οδηγηση αλλα και χαμηλη καταναλωση οπως και το Χ μου. Ευχαριστω εκ των προτερων!

Sebastian1980
12/10/2020, 19:49
Καλός ήρθες στο φόρουμ TsipPower.
Για να μην ξαναγράφω τα ίδια, θα σε παραπέμψω στην σελίδα 7 του θέματος όπου γράφω τα θετικά και αρνητικά του NH-T.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι το NH-T είναι ξεκουραστο.
Αυτήν την εβδομάδα τελειώνω το στρωσιμο της μοτοσικλέτας και κάνω την πρώτη αλλαγή λαδιών.
Είμαι περίεργος να δω την κατανάλωσή του.
Γιατί στο στρωσιμο με max τα 90 χιλιόμετρα/ώρα έκαιγε γύρο στα 2,5 λίτρα/100.

panavour
12/10/2020, 20:13
Δεν ξερω γιαυτο ρωτησα εδω.αλλα χωρις μπαγαζιερα να χωραει δυο κρανη,μηχανακι δεν μπορω να παρω.η μπαγαζιερα θα ειναι για την πολη για σουπερ μαρκετ και εαν τυχει κανενα ταξιδι μια φορα τον χρονο.σε κυριακατικες βολτες θα ειναι χωρις.πιστευω οτι δεν θα ειναι θεμα η χρηση της.σε μπεβερλι 300 παντως ειχα σαραντα λιτρα μπαγαζιερα και δεν την καταλαβαινα

fixed

TsipPower
13/10/2020, 12:06
Ευχαριστω για την απαντηση φιλε μου! Αρα μαλλον αξιζει να κανω την αλλαγη απο το Χ σε αυτο..

ptc
13/10/2020, 13:19
Το βλέπω να στήνεται το Nh-T club Salonica...
:cool:

TsipPower
13/10/2020, 19:45
Το βλέπω να στήνεται το Nh-T club Salonica...
:cool:

Γιατι οχι φιλε μου, νομιζω ειναι η πιο τιμια επιλογη σε σχεση επωνυμιας και τιμης..Στι δαβανοπουλο που πηγα ειχε ενα adventure διπλα απο το nh-t που ηταν ερωτας εξωτερικα και απο εξοπλισμο αλλα εξολοκληρου κινεζικο και 125cc που φυσικα δεν το κοιτας!

Sebastian1980
13/10/2020, 20:16
Την έχω δει και εγώ, την μοτοσικλέτα που λές.
Είναι στο ίδιο σημείο κανα χρόνο τώρα.
Πάντως αν όντως σκοπεύεις να αγοράσεις το NH-T στείλε μου π.μ. να σου πω την γνώμη μου για τις αντιπροσωπείες sym στην Θεσσαλονίκη.

Sebastian1980
15/10/2020, 15:13
Σήμερα περάσαμε το σέρβις τον 1000 χιλιομέτρων.
Κόστος 13€.
Άντε να το ανοίξουμε λίγο το NH-T, να δουμε πως παει.
Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι πλεον τα μαγαζιά που πουλάν μότο sym έχουν ψάξει και έχουν βρει αφτερ μάρκετ σχαρες για το NH-T.
Εχθές κατά την επίσκεψη μου σε κατάστημα μότο είδα να βάζουν σχάρα σε NH-T που δεν ήταν της sym.
Σε συζήτηση με τον ιδιοκτήτη της μοτο, που είχε 1200 χιλιόμετρα. Μου είπε ότι είναι πολυ ευχαριστημένος και ότι το άνοιξε μέχρι 130 .Και ότι πριν είχε το NH-T 125 που το έκανε τραμπα με το NH-T 200. Ο λόγος που το άλλαξε σχεδόν άμεσα ήταν ότι το 125 του φάνηκε αδυναμο.
Μου φαίνεται σε λίγο καιρό όντως θα υπάρξει το sym NH-T CLUB.

TsipPower
15/10/2020, 21:12
Σήμερα περάσαμε το σέρβις τον 1000 χιλιομέτρων.
Κόστος 13€.
Άντε να το ανοίξουμε λίγο το NH-T, να δουμε πως παει.
Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι πλεον τα μαγαζιά που πουλάν μότο sym έχουν ψάξει και έχουν βρει αφτερ μάρκετ σχαρες για το NH-T.
Εχθές κατά την επίσκεψη μου σε κατάστημα μότο είδα να βάζουν σχάρα σε NH-T που δεν ήταν της sym.
Σε συζήτηση με τον ιδιοκτήτη της μοτο, που είχε 1200 χιλιόμετρα. Μου είπε ότι είναι πολυ ευχαριστημένος και ότι το άνοιξε μέχρι 130 .Και ότι πριν είχε το NH-T 125 που το έκανε τραμπα με το NH-T 200. Ο λόγος που το άλλαξε σχεδόν άμεσα ήταν ότι το 125 του φάνηκε αδυναμο.
Μου φαίνεται σε λίγο καιρό όντως θα υπάρξει το sym NH-T CLUB.

Πολυ καλη φαση φαινεται! Πιστευω με 90-100 πορεια να μην ζοριζεται και θα ειναι οτι πρεπει! :) Αν σε βαθος χρονου δεν βγαζει και σοβαρα προβληματα και βγει καλο θα ειναι και μεταπωλησιμο ευκολα για οποιον θελει κατι μεγαλυτερο.

kirkinezi
19/10/2020, 15:53
Καλησπέρα σε όλους. Μετά από 1700 χλμ μπορώ να πω κάποια πράγματα για το μηχανάκι. Ξεκινώντας από επιδόσεις. Τελική με ένα άτομο 125, με δύο 118. Πορεία με έκτη και 6000 στροφές 100. Πιστεύω πως είναι η ταχύτητα που μπορεί να ταξιδέψει. Παραπάνω θεωρώ ότι κουράζει. Τα φρένα αρκετά καλά, αν και θα ήθελα με μικρότερη διαδρομή της μανέτας να πιάνει πιο έντονα. Το κάθισμα θέλει οπωσδήποτε άλλο υλικό, μετά από περίπου 10 χλμ νιώθεις το πλαστικό της σέλας. Είναι πολύ σταθερό και σε εκτός δρόμου διαδρομές ( δασικός δρόμος) ήταν έκπληξη αφού δεν με δυσκόλεψε καθόλου. Απεναντίας μου έδειχνε ότι ήθελε και πιο σκληροτράχηλο τερέν. Εντός πόλης νιώθω ότι έχω παπί, έτσι φαίνεται σε εμένα. Πολλοί με ρωτάνε για τα κυβικά του και όταν τους λέω 200 , μένουν έκπληκτοι. Πραγματικά μοιάζει με μεγαλύτερη μηχανή. Αν θα άλλαζα κάποια στιγμή κάτι θα ήταν πρώτα οι μανετες, μετά το αφρώδες της σέλας και εάν μπορέσω φρένα και εξάτμιση.

panavour
19/10/2020, 19:21
Καλησπέρα σε όλους. Μετά από 1700 χλμ μπορώ να πω κάποια πράγματα για το μηχανάκι. Ξεκινώντας από επιδόσεις. Τελική με ένα άτομο 125, με δύο 118. Πορεία με έκτη και 6000 στροφές 100. Πιστεύω πως είναι η ταχύτητα που μπορεί να ταξιδέψει. Παραπάνω θεωρώ ότι κουράζει. Τα φρένα αρκετά καλά, αν και θα ήθελα με μικρότερη διαδρομή της μανέτας να πιάνει πιο έντονα. Το κάθισμα θέλει οπωσδήποτε άλλο υλικό, μετά από περίπου 10 χλμ νιώθεις το πλαστικό της σέλας. Είναι πολύ σταθερό και σε εκτός δρόμου διαδρομές ( δασικός δρόμος) ήταν έκπληξη αφού δεν με δυσκόλεψε καθόλου. Απεναντίας μου έδειχνε ότι ήθελε και πιο σκληροτράχηλο τερέν. Εντός πόλης νιώθω ότι έχω παπί, έτσι φαίνεται σε εμένα. Πολλοί με ρωτάνε για τα κυβικά του και όταν τους λέω 200 , μένουν έκπληκτοι. Πραγματικά μοιάζει με μεγαλύτερη μηχανή. Αν θα άλλαζα κάποια στιγμή κάτι θα ήταν πρώτα οι μανετες, μετά το αφρώδες της σέλας και εάν μπορέσω φρένα και εξάτμιση.

Εννοεις οτι θα ηθελες να τα αλλαζε η εταιρεια στα μελλοντικα μοντελλα,γιατι αν τα αλλαξεις εσυ ειναι σχεδον η αξια της μηχανης.

kirkinezi
19/10/2020, 20:33
422006

TsipPower
19/10/2020, 21:44
Για την σελα ειναι η αληθεια οτι το διαβασα αρκετες φορες αλλα ενταξυ καποια στιγμη την αλλαζεις οπως λες δεν ειναι κατι τρομερο.. οσο για τα φρενα μου ακουγεται λιγο υπερβολικο χωρις να το εχω οδηγησει βεβαια..σε λιγες μερες θα ειναι στην κατοχη μου και θα γραψω και εγω φυσικα τις εντυπωσεις μου. Απο γκαζι εγω προσωπικα ειναι οτι ακριβως εψαχνα ειδικα αν στα 90-100 καιει σαν παπακι ειναι οτι καλυτερο!

phovos
20/10/2020, 00:45
Μετά από αρκετή αναζητηση και έχοντας αλλάξει γνώμη αρκετές φορές ως τώρα προσανατολιζομαι στην ίδια μηχανή κι εγώ. Να'στε καλά παιδιά που γράψατε τις εμπειρίες σας από τη συγκεκριμένη μηχανή! Καλές βόλτες, με ασφάλεια σε όλους!

Sebastian1980
20/10/2020, 20:16
Θα συμφωνήσω με τον φίλο kirkinezi.
Στο μέλλον πρεπει να βάλω περισσότερο αφρωλεξ μέτριας σκληρότητας στο κάθισμα έτσι ώστε και να μην συμπιέζεται πολυ και να είναι άνετο για ώρες( που λέει ο λόγος).
Επίσης μανετες πιο μικρές και ρυθμιζόμενες.
Και εγώ πρεπει να ρυθμίσω τα διακενα στα φρένα γιατί ειδικά στο πισω, η απόσταση μέχρι να πιάσει το φρένο σαν να μου φαίνεται υπερβολικά μεγάλη.
Θα μου πείς...ισως το πισινό φρένο το έχουν ρυθμίσει έτσι για να μην μπαίνει με το παραμικρό το abs. Θα το ρυθμίσω και θα δω...

TsipPower
22/10/2020, 11:27
Θα συμφωνήσω με τον φίλο kirkinezi.
Στο μέλλον πρεπει να βάλω περισσότερο αφρωλεξ μέτριας σκληρότητας στο κάθισμα έτσι ώστε και να μην συμπιέζεται πολυ και να είναι άνετο για ώρες( που λέει ο λόγος).
Επίσης μανετες πιο μικρές και ρυθμιζόμενες.
Και εγώ πρεπει να ρυθμίσω τα διακενα στα φρένα γιατί ειδικά στο πισω, η απόσταση μέχρι να πιάσει το φρένο σαν να μου φαίνεται υπερβολικά μεγάλη.
Θα μου πείς...ισως το πισινό φρένο το έχουν ρυθμίσει έτσι για να μην μπαίνει με το παραμικρό το abs. Θα το ρυθμίσω και θα δω...
Στο σερβις ανεφερες αυτο για το φρενο; Μηπως θελουν καμια εξαερωση;;

Sebastian1980
22/10/2020, 19:32
Στο σερβις ανεφερες αυτο για το φρενο; Μηπως θελουν καμια εξαερωση;;

Δεν νομίζω να θέλουν εξαέρωση.
Απλά πρεπει να ρυθμίσω τα διακενα. Δεν είναι κάτι που με ενοχλεί γι'αυτό και όλο το αναβάλω.
Θα κάτσω την Κυριακή να τα ρυθμίσω.
Υπόθεση 10 λεπτών είναι αλλά όλο λέω... άστο για άυριο.

TsipPower
06/11/2020, 18:43
422406

Sebastian1980
07/11/2020, 07:31
Καλορίζικο και καλοτάξιδο φίλε TsipPower.
Βλέπω, έβαλες σχάρα και top case. Καλά έκανες, χρειάζεται.
Άντε, να μεγαλώνει η παρέα των κατόχων NH-T.

Sebastian1980
07/11/2020, 08:16
Νεότερες πληροφορίες για την κατανάλωση του NH-T. 1400 χιλιόμετρα.
Εχθές έκανα το πρώτο γέμισμα αφου έστρωσα το NH-T. Έκανα ακριβώς 300 χιλιόμετρα. Το 95℅ των χιλιομέτρων έγιναν στην πόλη και το υπόλοιπο 5℅ στο βουνό. ( Σε ένα μέρος που το NH-T "έφαγε" τρελό ζόρι, κατάλληλο μόνο για εντουρο- δεν ξαναπάω. Ο δρόμος είχε χαλάσει άσχημα από περσι που είχα παει και για να μην γυρίσω πισω... συνέχισα. Παρόλα αυτά με υπομονή με πηγε εκεί που ήθελα).
Λοιπόν γι'αυτά τα 300 χιλιόμετρα το NH-T ζήτησε 9 λίτρα βενζίνης. Δηλαδή κατανάλωση 3l/100.
Η ταχύτητα που πήγαινε η μοτοσικλέτα ήταν max 80-90 χιλιόμετρα/ώρα. Περισσότερο όμως στο εύρος 60-80(πολη) και έξω από αυτήν 100-105.
Ιδανική ταχύτητα ταξιδίου 100 και 6.000 στροφές. (Τώρα, αν και ακόμη δεν έχει "ανοίξει" ο κινητήρας του) . Για να έχεις και λίγη δυναμη για προσπέραση. Πιστεύω τελική πρέπει να έχει 120-130. Ανάλογα τις συνθήκες.
Το βεντιλατερ λόγο θερμοκρασίας μπαίνει πλέον όχι πολυ συχνά.
Επίσης ο σκληρός συμπλέκτης έχει μαλακώσει αρκετά.
Αυτά μέχρι τώρα παιδιά.


Ομοιοκαταληξία στις τελευταίες προτάσεις, ουτε ποιητής να ήμουν.

TsipPower
07/11/2020, 12:45
Η καταναλωση ειναι σουπερ με τα δεδομενα που περιγραφεις!!! Χαιρομαι πολυ για αυτο, γιατι ηθελα πολυ να ειναι οικονομικο!!! Οι ταχυτητες που περιγραφεις επισης για εμενα ειναι μια χαρα!! Εγω στο στρωσιμο ειμαι και δεν θελω να κατεβαινω! :p Σημερα ας πουμε με αυτη τη λιακαδα ειναι ολα τα λευτα!! Μηχανη για τα παντα ολα ειναι παιδια! Στα λευτα του δεν υπαρχει!!!

Sachry
12/11/2020, 09:26
2700 με πινακίδες μου κάνουν προσφορά. Από ότι βλέπω είναι οικονομικό σαν παπί. Κύρια χρήση μέσα στην πόλη. Για ταξίδι καμία 150 χιλιόμετρα κάνει ή δεν βγαίνει εκτός πόλης?

Dimos35
12/11/2020, 14:52
2700 με πινακίδες μου κάνουν προσφορά. Από ότι βλέπω είναι οικονομικό σαν παπί. Κύρια χρήση μέσα στην πόλη. Για ταξίδι καμία 150 χιλιόμετρα κάνει ή δεν βγαίνει εκτός πόλης?

Φίλε τα 150 χιλιόμετρα δεν είναι ταξίδι, είναι βόλτα. Φυσικά και θα σε πάει άνετα.
Μια και το είδα εν τω μεταξύ πριν λίγες μέρες "ζωντανό" στον δρόμο, μου έκανε πολύ καλή εντύπωση. Έχει τιμή χώμα, αν αποδειχτεί στο μέλλον και αξιόπιστο δεν θα έχει αντίπαλο. :beer:

Sachry
12/11/2020, 15:35
Για μένα που είμαι άπειρος είναι ταξίδι στο διάστημα χαχαχαχαχα. Δεν έχω διαβάσει κάτι κακό για αυτό το μηχανάκι ούτε προβλήματα. Βέβαια σε παρόμοια λεφτά θα μπορούσα να πάρω μεταχειρισμένο το Daytona T310 ή το cfmoto 250 nk. Αλλά δεν ξέρω τι παίζει με αυτά τα μηχανάκια

Dimos35
12/11/2020, 16:42
Δικό σου το πορτοφόλι, δική σου η απόφαση.
Αν ήμουν στη θέση σου όμως δεν θα πήγαινα σε κανένα από τα 2 που λες σε μεταχειρισμένο.
Για τα προβληματα που λες ότι δεν έχεις ακούσει, είναι νωρίς ακόμα, για να κριθεί ένα μοντέλο πρέπει α) να κάνει ικανοποιητικές πωλήσεις και β) να περάσουν 1-2 χρόνια ώστε να υπάρχουν κάτοχοι με πάνω από τουλάχιστον 50.000 χλμ και λίγα λέω.
Για το α φαίνεται ότι το SYM θα θα τα πάει πολύ καλά, για το β αναμονή.
Τα άλλα 2 που γράφεις δεν πληρούν την α προϋπόθεση. :beer:

Sachry
12/11/2020, 16:50
Δικό σου το πορτοφόλι, δική σου η απόφαση.
Αν ήμουν στη θέση σου όμως δεν θα πήγαινα σε κανένα από τα 2 που λες σε μεταχειρισμένο.
Για τα προβληματα που λες ότι δεν έχεις ακούσει, είναι νωρίς ακόμα, για να κριθεί ένα μοντέλο πρέπει α) να κάνει ικανοποιητικές πωλήσεις και β) να περάσουν 1-2 χρόνια ώστε να υπάρχουν κάτοχοι με πάνω από τουλάχιστον 50.000 χλμ και λίγα λέω.
Για το α φαίνεται ότι το SYM θα θα τα πάει πολύ καλά, για το β αναμονή.
Τα άλλα 2 που γράφεις δεν πληρούν την α προϋπόθεση. :beer:

Άρα καλύτερα το sym και ας είναι φτωχότερο και μικρότερο σαν μηχανάκι.

ptc
12/11/2020, 17:35
Εχω προσωπικα πολυ καλη εντυπωση για το SYM, απλα να πω οτι τα 185cc εχουν σημαντικη διαφορα απ' τα 250. Το λεω αυτο γιατι σε βλεπω οτι εισαι ανοιχτος και στο θεμα μεταχειρισμενο. Ειναι αυτη η οριακη διαφορα ιπποδυναμης που σου δινει την ανεση της κυκλοφοριας στον αυτοκινητοδρομο οταν εχεις μηχανακι με 25+ αλογα. Οσοι ειχαν μηχανες με ιπποδυναμεις αυτων των κατηγοριων ξερουν τι εννοω. Και μονο για αυτο το λογο εγω θα εβλεπα και κατι τετοιο (https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/31875205-benelli-bn-251). Εχει εγγυηση -απ'ο,τι γραφει τουλαχιστον- μεχρι 6/23∙ δηλαδη αν σημερα επαιρνες ενα καινουριο SYM θα ειχες εγγυηση για λιγοτερο διαστημα.

Ξαναλεω, το NH-T το βρισκω πολυ καλη περιπτωση και η τιμη ειναι αστερι. Απλα αυτα τα ατιμα τα 6-7 αλογακια που το χωριζουν απο τα 250 κυβικα ειναι ζωτικης σημασιας στον αυτοκινητοδρομο.

Sebastian1980
12/11/2020, 18:04
2700 με πινακίδες μου κάνουν προσφορά. Από ότι βλέπω είναι οικονομικό σαν παπί. Κύρια χρήση μέσα στην πόλη. Για ταξίδι καμία 150 χιλιόμετρα κάνει ή δεν βγαίνει εκτός πόλης?

Έχοντας κάνει τα χιλιόμετρα που λές με το NH-T , θα πρεπει να συμβιβαστείς με δυο πραγματα.
1) Πορεία θα πηγαίνεις με 100 χιλιόμετρα/ώρα και 6.000 στροφές. Εκεί νιώθει η μοτοσικλέτα πιο άνετα και ο οδηγός.
2)Η σέλα του δεν είναι πολυ άνετη για πολλά χιλιόμετρα. Με ένα όμως μικρό κόστος την κανεις πολύ άνετη.
Αν δεν σε πειράζουν αυτά τα δυο, εχει καλώς.
Πάντως η τιμή που στο δίνει είναι super.

Sachry
12/11/2020, 18:37
Εχω προσωπικα πολυ καλη εντυπωση για το SYM, απλα να πω οτι τα 185cc εχουν σημαντικη διαφορα απ' τα 250. Το λεω αυτο γιατι σε βλεπω οτι εισαι ανοιχτος και στο θεμα μεταχειρισμενο. Ειναι αυτη η οριακη διαφορα ιπποδυναμης που σου δινει την ανεση της κυκλοφοριας στον αυτοκινητοδρομο οταν εχεις μηχανακι με 25+ αλογα. Οσοι ειχαν μηχανες με ιπποδυναμεις αυτων των κατηγοριων ξερουν τι εννοω. Και μονο για αυτο το λογο εγω θα εβλεπα και κατι τετοιο (https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/31875205-benelli-bn-251). Εχει εγγυηση -απ'ο,τι γραφει τουλαχιστον- μεχρι 6/23∙ δηλαδη αν σημερα επαιρνες ενα καινουριο SYM θα ειχες εγγυηση για λιγοτερο διαστημα.

Ξαναλεω, το NH-T το βρισκω πολυ καλη περιπτωση και η τιμη ειναι αστερι. Απλα αυτα τα ατιμα τα 6-7 αλογακια που το χωριζουν απο τα 250 κυβικα ειναι ζωτικης σημασιας στον αυτοκινητοδρομο.

Αυτο το μηχανάκι βρίσκεται στην Πάτρα . Δεν παίζει να γίνει η αγορά του ειδικά τώρα. Και τα 2800 είναι ψιλό οριακά για μένα για μεταχειρισμενο που δεν ξέρω τι θα χρειαστεί συν μεταβιβάσεις, έλεγχο σε μηχανικό κτλ.
Η καθημερινότητα μου θα είναι μέσα στην πόλη, άντε σπάνια να βγω Κηφισό. Ακόμη πιο σπάνια και μάλιστα αργότερα ίσως ( με αρκετά ίσως ) κάνω ταξίδια 150 βαριά 200 χιλιόμετρα).
Αν πχ έβρισκα κάποιο στα 2200 μεταχειρισμένο θα το τσιμπαγα και ας πήγαιναν χαμένα τα άλογα . Επίσης είμαι 1,86 και δεν ξέρω στα naked αν είμαι άνετος

Sachry
12/11/2020, 18:39
Έχοντας κάνει τα χιλιόμετρα που λές με το NH-T , θα πρεπει να συμβιβαστείς με δυο πραγματα.
1) Πορεία θα πηγαίνεις με 100 χιλιόμετρα/ώρα και 6.000 στροφές. Εκεί νιώθει η μοτοσικλέτα πιο άνετα και ο οδηγός.
2)Η σέλα του δεν είναι πολυ άνετη για πολλά χιλιόμετρα. Με ένα όμως μικρό κόστος την κανεις πολύ άνετη.
Αν δεν σε πειράζουν αυτά τα δυο, εχει καλώς.
Πάντως η τιμή που στο δίνει είναι super.

Η σέλα αλλάζεται εύκολα από όσο ξέρω , ειδικά στην Αθήνα . Επίσης από ότι διαβάζω είναι ιδανικό για λακούβες , πόλη, κατανάλωση, νέο οδηγό , φθηνά σέρβις, και γενικά vfm. Ταξίδι με 100 110 δηλαδή μπορείς να κάνεις μόνος , έτσι? Ο κινητήρας δεν μπορεί να πειραχθει και να πάρει 2 3 4 άλογα ;;;

ptc
12/11/2020, 19:30
Αυτο το μηχανάκι βρίσκεται στην Πάτρα . Δεν παίζει να γίνει η αγορά του ειδικά τώρα. Και τα 2800 είναι ψιλό οριακά για μένα για μεταχειρισμενο που δεν ξέρω τι θα χρειαστεί συν μεταβιβάσεις, έλεγχο σε μηχανικό κτλ.
Η καθημερινότητα μου θα είναι μέσα στην πόλη, άντε σπάνια να βγω Κηφισό. Ακόμη πιο σπάνια και μάλιστα αργότερα ίσως ( με αρκετά ίσως ) κάνω ταξίδια 150 βαριά 200 χιλιόμετρα).
Αν πχ έβρισκα κάποιο στα 2200 μεταχειρισμένο θα το τσιμπαγα και ας πήγαιναν χαμένα τα άλογα . Επίσης είμαι 1,86 και δεν ξέρω στα naked αν είμαι άνετος

Οι τιμες των μεταχειρισμενων δεν ειναι τιμες αντιπροσωπειας. Ειναι συνηθως απο λιγο εως πολυ συζητησιμες (ειδικα τετοιες δυσκολες εποχες που διανυουμε). Αν ειναι περιπτωση που σε ενδιαφερει κανε μια συζητηση με τον πωλητη και απο εκει και περα υπαρχουν παντα λυσεις χωρις να χρειαστει να πας Πατρα. Ενας συμφορουμιτης απο εκει πχ σε βοηθαει με τον ελεγχο, μεταβιβαση μεσω διεκπεραιωτη και η μηχανη πηγαινει σε μεταφορικη και την παραλαμβανεις με την αδεια στο ονομα σου. Ολο αυτο ζητημα να σου στοιχισει 150€. Δεν ειναι κατι δυσκολο, το εχουμε κανει αρκετοι εδω μεσα. Εγω ετσι πηρα μηχανη απο Αγ.Νικολαο Κρητης (ειμαι Θεσσαλονικη) και εχω στειλει μηχανες μου σε αγοραστη στην Κεφαλονια και στο Ηρακλειο. Πεταξου ριξε μια ματια στο 251 στη Benelli να δεις πώς σου φαινεται σαν μοντελο και αν σε ενδιαφερει ολα γινονται.

Δε γραφω κατι αλλο, ειμαστε και εκτος θεματος μιας και εδω ειναι το νημα του SYM. Αν το σκεφτεις καλυτερα και θες βοηθεια ανοιξε κανα καινουριο θεμα.

TsipPower
12/11/2020, 20:48
Αν και ειμαι στο στρωσιμο ακομη (NH-T 200) το μιχανακι ειναι πολυ καλο φιλε μου, γιατι τα συνδιαζει ολα. Οικονομια, αξιοπιστια (με βαση του κατοχους του vf185) και κρατηματα-ανεση μιας μοτοσυκλετας! Εαν συμβιβαζεσαι με τα λιγα κιβικα αρα και χαμηλοτερη τελικη, στα λευτα του ειναι μονοδρομος!!! Εμενα μου βγηκε 2930 με πινακιδα, συναγερμο stealmate και σχαρα-μπαγαζιερα 32lt.

Sachry
12/11/2020, 20:57
Το ξέρω πως στα λεφτά του είναι μονόδρομος!! Για αυτό το κοιτάω

phovos
15/11/2020, 21:13
Δικάβαλο (με 2 μετρίου βάρους αναβάτες) στην Εθνική με πόσα χλμ θα μπορούμε να πούμε ότι ειναι άνετη η μηχανή; Προσπαθώ να καταλάβω αν θα μπορεί να κάνει μικρά ταξίδια στην Εθνική (150-200 χλμ) με σχετική ασφάλεια, εάν ακολουθήσει και η συμβία.

doctoras
16/11/2020, 06:58
Δικάβαλο (με 2 μετρίου βάρους αναβάτες) στην Εθνική με πόσα χλμ θα μπορούμε να πούμε ότι ειναι άνετη η μηχανή; Προσπαθώ να καταλάβω αν θα μπορεί να κάνει μικρά ταξίδια στην Εθνική (150-200 χλμ) με σχετική ασφάλεια, εάν ακολουθήσει και η συμβία.

αν εννοείς διανυθέντα, η απάντηση είναι όσο αντέχεις εσύ, αν αντέχεις 1000km τόσο θα κάνεις, αν αντέχεις 30km τόσα. Αν εννοείς ταχύτητα ταξιδιού, τα παιδια απο πάνω (αλλά και ο τύπος που έχεις κάνει εκτενές δοκιμές) αναφέρουν οτι πάει άνετα με 100km/h και τα έχει στις 6000rpm.
Τα οποία αν όντως επιβεβαιώνεται αυτό και με δεύτερο άτομο δε σε περιορίζει τίποτα να πας οπουδήποτε

Apache
16/11/2020, 10:31
To NH 200 πίσω διαδρομή 45mm δεν έχει;

phovos
16/11/2020, 12:52
αν εννοείς διανυθέντα, η απάντηση είναι όσο αντέχεις εσύ, αν αντέχεις 1000km τόσο θα κάνεις, αν αντέχεις 30km τόσα. Αν εννοείς ταχύτητα ταξιδιού, τα παιδια απο πάνω (αλλά και ο τύπος που έχεις κάνει εκτενές δοκιμές) αναφέρουν οτι πάει άνετα με 100km/h και τα έχει στις 6000rpm.
Τα οποία αν όντως επιβεβαιώνεται αυτό και με δεύτερο άτομο δε σε περιορίζει τίποτα να πας οπουδήποτε

'Εχεις δίκιο, εννοούσα την ταχύτητα, νομίζω ότι με 100χλμ/ωρα είναι σχετικά οκ για μια μικρή και ασφαλή βόλτα δικάβαλο στην εθνική, πχ Αθήνα-Χαλκίδα. ή Αθήνα-Λουτράκι.

alexis72
16/11/2020, 13:39
Έχοντας κάνει τα χιλιόμετρα που λές με το NH-T , θα πρεπει να συμβιβαστείς με δυο πραγματα.
1) Πορεία θα πηγαίνεις με 100 χιλιόμετρα/ώρα και 6.000 στροφές. Εκεί νιώθει η μοτοσικλέτα πιο άνετα και ο οδηγός.
2)Η σέλα του δεν είναι πολυ άνετη για πολλά χιλιόμετρα. Με ένα όμως μικρό κόστος την κανεις πολύ άνετη.
Αν δεν σε πειράζουν αυτά τα δυο, εχει καλώς.
Πάντως η τιμή που στο δίνει είναι super.

αδελφέ επειδή το εχεις ,εχει κραδασμούς το τιμόνι ,και αν ναί στα πόσα περίπου χλμ δείχνει στο κοντέρ

Sebastian1980
19/11/2020, 19:19
αδελφέ επειδή το εχεις ,εχει κραδασμούς το τιμόνι ,και αν ναί στα πόσα περίπου χλμ δείχνει στο κοντέρ

Έχω 1550 χιλιόμετρα. Ο κινητήρας του ακόμη δεν έχει "ανοίξει". Πιστεύω από τις 5.000 χιλιόμετρα και μετά θα έχω πλήρη εικόνα.
Τώρα λοιπόν, στα 1550 χιλιόμετρα μετά τα 105 χιλιόμετρα/ώρα νιώθεις στα χέρια και στα μαρσπιε μικρής έντασης κραδασμούς. Κάτι που για λίγα χιλιόμετρα δεν ενοχλεί. Αλλά αν έχεις σκοπό να κάνεις μονοκοπανιά 70-100 χιλιόμετρα θα κουραστείς.
Έτσι κρατάς την ταχύτητα στα 100/ωρα.

Sebastian1980
08/12/2020, 19:24
Φίλε Sébastian. Στο χώμα τι λέει.το έχεις δοκιμάσει;

Το έχω δοκιμάσει σε χωματόδρομους και στο βουνό μια φορά για 2-3 χιλιόμετρα σε δρόμο που ανεβαίνουν μόνο εντουρο μηχανές και τζιπ.
Το NH-T δεν είναι crf 250L.
Τους στεγνους χωματόδρομους δεν έχει κανένα προβλημα να τους περάσει και μάλιστα ευκολα θα έλεγα. Όταν όμως ο δρόμος αρχίζει και γίνεται δύσκολος, η μικρή ιπποδύναμη, τα ψευτοχωματινα ελαστικά αλλά κυρίως η μικρή διαδρομή των αναρτησεων βάζουν τα όρια που μπορείς να πας.
Στο κυνήγι, που πήγαινα από χωματόδρομους στον κάμπο για τρυγόνια δεν με προβλημάτισε καθόλου.
Επίσης με ένα ζευγάρι καλύτερα λάστιχα 50/50 και με μικρές ταχύτητες θα σε πάει σχεδόν παντού. Εκτός βέβαια από εντουρο διαδρομές.

Sebastian1980
09/12/2020, 18:27
Νασαι καλα.θερμοκρασιες σηκωνει?

Το καλοκαίρι έμπαινε συχνά το βεντιλατερ.
Μάλλον το ψυγείο έπρεπε να το κάνουν μεγαλυτερο.

TsipPower
17/01/2021, 12:56
Χρονια πολλα και καλη χρονια στην ομαδα! Ξερουμε τι ζελατινα ταιριαζει στο SYM NH-T?

Sebastian1980
19/01/2021, 19:17
Χρονια πολλα και καλη χρονια στην ομαδα! Ξερουμε τι ζελατινα ταιριαζει στο SYM NH-T?

Χρόνια πολλά φίλε.
Δυστυχώς δεν ξέρουμε. Γιατί αν ξέραμε θα είχαμε βάλει ήδη.
Άντε βρε sym θα φέρεις καμία ζελατίνα για το NH-T;.
Καμιά σχάρα;.
ΑΚΟΥΣ;!!!!














Ησυχία...

TsipPower
06/02/2021, 22:37
Χρόνια πολλά φίλε.
Δυστυχώς δεν ξέρουμε. Γιατί αν ξέραμε θα είχαμε βάλει ήδη.
Άντε βρε sym θα φέρεις καμία ζελατίνα για το NH-T;.
Καμιά σχάρα;.
ΑΚΟΥΣ;!!!!














Ησυχία...

Σχαρα για βαλιτσακι πισω εχει ο Μακινα κανονικα, εγω την εβαλα απο την αρχη που το πηρα.. Ενα τζαμι του λειπει γιατι εισαι σαν τουβλο στον αερα!

strokt up
07/02/2021, 02:01
Ζελατίνα γιατί δεν κάνετε μια ερώτηση στον Γρίβα;

shamrock
15/03/2021, 18:06
Γεια σας, νεο μελος και εγω.
Μηπως βρεθηκε καποια λυση για τα αδυναμα φωτα???
Δοκιμασε κανεις δινατοτερα λεντ?

Sebastian1980
15/03/2021, 18:41
Καλός ήρθες στο φόρουμ.
Όχι φίλε, δεν ξέρω κανέναν που να έχει βάλει πιο δυνατά λεντ.
Το πρόβλημα είναι στην μικρή σκάλα, στην μεγάλη μια χαρά τα βρίσκω.
Πόσα χιλιόμετρα έχεις;.
Σε γενικές γραμμές είσαι ευχαριστημένος;.

shamrock
17/03/2021, 13:10
Φιλε Sebastian ακομα δεν το εχω αγορασει, ειμαι μεταξυ αυτου και kawasaki KLX230.
Διαβασα πολυ προσεκτικα οσα γραψατε ολοι εδω, και ειναι πολυ κατατοπειστικα.
Εχω ενα suzuki dr 200 και αυτες τις μερες θα παω να το ανταλλαξω (θεσσαλονικη).
Και δυο ερωτησεις μια και σε πετυχα....
1 .Το καλοκαιρι καταντα ενοχλητικο το βεντιλατερ? Ο θορυβος ειναι που ενοχλει η η ζεστη που βγαζει?
2. Τη σελλα θα την αφησεις ετσι κατηφορικη η θα την "γεμισεις"?

Sebastian1980
17/03/2021, 18:05
1) Στην αρχή με ενοχλούσε λίγο,μετα το συνήθισα, δεν ακούγεται υπερβολικά,ουτε βγάζει υπερβολική ζέστη, απλά άν είχε ένα μεγαλυτερο ψυγείο θα ήταν καλύτερα.
2) Αν και στην αρχή δεν μπορουσα να βολευτώ στην σέλα του NH-T τελικά την συνήθισα και αυτή.


Δεν μπορεί να βγεί από το μυαλό μου το καινούργιο crf 300l και μάλλον με βλέπω να το κάνω τραμπα με το NH-T. Αν και είμαι ευχαριστημένος σε γενικές γραμμές από το NH-Τ( 2850 χιλιόμετρα)
μάλλον θα το δώσω για κάτι πιο χωμάτινο.

shamrock
17/03/2021, 22:40
πραγματι το crf 300 ειναι η κορυφη , και πανακριβο..... διπλη τιμη απο το ΝΗΤ. Αν εισαι σιγουρος οτι θα το κρατησεις καμια πενταετια τοτε παρτο. Και σιγουρα δεν θα εχει μικροκουσουρια....
Ομως προσοχη που το αφηνεις μη σου το φανε, και θα κλαις. Και εγω το ζαχαρωνω πολυ, αλλα μαλλον δεν το φτανω σε υψος (1.73) και αργα η γρηγορα θα ερχοταν και η σαβουρδα......
Εδω το ΝΗΤ σιγουρα υπερτερει για εμενα, τουλαχιστον ως προς την σιγουρια του να παταω κατω καλα

doctoras
18/03/2021, 07:35
πραγματι το crf 300 ειναι η κορυφη , και πανακριβο..... διπλη τιμη απο το ΝΗΤ. Αν εισαι σιγουρος οτι θα το κρατησεις καμια πενταετια τοτε παρτο. Και σιγουρα δεν θα εχει μικροκουσουρια....
Ομως προσοχη που το αφηνεις μη σου το φανε, και θα κλαις. Και εγω το ζαχαρωνω πολυ, αλλα μαλλον δεν το φτανω σε υψος (1.73) και αργα η γρηγορα θα ερχοταν και η σαβουρδα......
Εδω το ΝΗΤ σιγουρα υπερτερει για εμενα, τουλαχιστον ως προς την σιγουρια του να παταω κατω καλα

Και εγω τοσο ειμαι, δεν εχεις ανεβει σε τετοιο μηχανάκι μαλλον.
Μπορει να εχει 875 υψος σελας αλλα οταν ανεβεις η ενδοτικοτητα του χωματινου setup των αναρτησεων απορροφαει τουλάχιστο 50mm.
Τσεκαρε το και αν μπορεις κάντο βολτα θα εκπλαγείς

Sebastian1980
19/03/2021, 19:47
πραγματι το crf 300 ειναι η κορυφη , και πανακριβο..... διπλη τιμη απο το ΝΗΤ. Αν εισαι σιγουρος οτι θα το κρατησεις καμια πενταετια τοτε παρτο. Και σιγουρα δεν θα εχει μικροκουσουρια....
Ομως προσοχη που το αφηνεις μη σου το φανε, και θα κλαις. Και εγω το ζαχαρωνω πολυ, αλλα μαλλον δεν το φτανω σε υψος (1.73) και αργα η γρηγορα θα ερχοταν και η σαβουρδα......
Εδω το ΝΗΤ σιγουρα υπερτερει για εμενα, τουλαχιστον ως προς την σιγουρια του να παταω κατω καλα

Θα συμφωνήσω με τον doctoras.
Το προηγούμενο crf δηλαδή το 250 πηγα και το δοκίμασα στατικά. Με υψος 1.78 και βάρος 75 κιλά πατουσα και τα δυο ποδια κάτω με το μισό πέλμα.
Το Honda crf 250l έχει υψος σέλας 875mm το καινούργιο crf 300 880mm.
Το NH-T μπορεί να έχει υψος 815mm αλλά η σέλα του είναι πιο φαρδιά και τα πόδια ανοίγουν περισσότερο. Επίσης οι αναρτήσεις του δεν συμπιέζονται τόσο πολυ. Έτσι μην νομίζεις ότι έχει μεγάλη διαφορά από την σέλα του Honda. Άντε στο NH-T να πατάω κάτω λίγο καλύτερα και τα δυο ποδια. Με λίγα λόγια η διαφορά στα πόδια να είναι 3 εκατοστά. Απλά το crf τρομάζει με την πρώτη ματιά λόγο υψους σελας αλλά όταν κάθεσαι πανω της συμπιέζονται οι αναρτήσεις και πατάς μια χαρά κάτω λόγο στενής σελας.
Τις περισσότερες φορές που οδηγάω το NH-T με βολευει να παταω το ένα μόνο ποδι κάτω. Πολυ πιο ξεκουραστο είναι. Παρά να έχω και τα δυο κάτω.

shamrock
20/03/2021, 22:55
αφου πατας μονο το ενα ποδι μαλλον πατας με ολοκληρη την πατουσα, και προφανως με το δεξι
αλλοιως αν πατουσες με τη μυτη θα χρησιμοποιουσες και τα δυο ποδια

shamrock
21/03/2021, 23:57
Το καλοκαίρι έμπαινε συχνά το βεντιλατερ.
Μάλλον το ψυγείο έπρεπε να το κάνουν μεγαλυτερο.

Οταν εκανες το σερβις επρεπε να τους το πεις αυτο
Μπορει να μη φταιει το ψυγειο αλλα ο θερμοστατης ο οποιος δεν ανοιγει εγκαιρως, η δεν ανοιγει πληρως!

doctoras
22/03/2021, 13:59
Οταν εκανες το σερβις επρεπε να τους το πεις αυτο
Μπορει να μη φταιει το ψυγειο αλλα ο θερμοστατης ο οποιος δεν ανοιγει εγκαιρως, η δεν ανοιγει πληρως!

είναι ανάποδο αυτό που προτείνεις με αυτό που περιγράφει ο σεμπαστιαν


Η εμπειρία μου είναι ότι έτσι σετάρουν τα κυκλώματα ψύξης ώστε να έχει κρατάνε την θερμοκρασία σταθερή σε συγκεκριμένο εύρος θερμοκρασίας.

shamrock
22/03/2021, 15:09
ποιο ειναι αναποδο???

doctoras
22/03/2021, 17:45
ποιο ειναι αναποδο???

σου είπε οτι μπαίνει το βεντιλατέρ συνέχεια, άρα ο θερμοστάτης πιάνει θερμοκρασία ανοίγει με αποτέλεσμα να ξεκινάει το βεντιλατέρ
αν δεν "ανοίξει" ο θερμοστάτης που είπες, δε θα πάρει το βεντιλατέρ με αποτέλεσμα να βράσουν τα νερά και να ανεβάσει θερμοκρασία

kirkinezi
23/03/2021, 11:59
Καλημέρα, το ψυγείο είναι μικρό, πράγματι ανοίγει συχνά, όλα φυσιολογικά.

Sebastian1980
29/05/2021, 11:19
Φτάσαμε τις 3.500 χιλιόμετρα.
Έγινε το σέρβις, αλλαγή λαδιών, γενικός έλεγχος, κόστος 35€.
Το πίσω δεξί φλας τα έπαιξε. Πάει για αλλαγή, στην εγγύηση από εβδομάδα θα με παρουν τηλέφωνο.
Άποψή μου είναι ότι το NH-T 200 είναι πολύ τίμια μοτοσικλέτα. Οικονομική ( περίπου 3 l/100), αρκετά γρήγορη για τα κυβικά της και το κυριότερο με πολυ καλές αναρτήσεις. Μόνο που γλίτωσα το κοπανημα από τους καροδρομους ειμαι ευχαριστημένος.
Επίσης μου αρέσει πολυ η 19αρα ζάντα μπροστά και γενικά η αίσθηση στιβαροτητας που έχει το NH-T.
Ελπίζω εκεί στη SYM να σκεφτούν στο μέλλον μια αύξηση κυβισμού και κάποια προστασία από τον αέρα.

Aps07
29/05/2021, 20:32
Φτάσαμε τις 3.500 χιλιόμετρα.
Έγινε το σέρβις, αλλαγή λαδιών, γενικός έλεγχος, κόστος 35€.
Το πίσω δεξί φλας τα έπαιξε. Πάει για αλλαγή, στην εγγύηση από εβδομάδα θα με παρουν τηλέφωνο.
Άποψή μου είναι ότι το NH-T 200 είναι πολύ τίμια μοτοσικλέτα. Οικονομική ( περίπου 3 l/100), αρκετά γρήγορη για τα κυβικά της και το κυριότερο με πολυ καλές αναρτήσεις. Μόνο που γλίτωσα το κοπανημα από τους καροδρομους ειμαι ευχαριστημένος.
Επίσης μου αρέσει πολυ η 19αρα ζάντα μπροστά και γενικά η αίσθηση στιβαροτητας που έχει το NH-T.
Ελπίζω εκεί στη SYM να σκεφτούν στο μέλλον μια αύξηση κυβισμού και κάποια προστασία από τον αέρα.
Πως είναι μέσα στην κίνηση στην πόλη; Περνάς ανάμεσα στα αμάξια στα φανάρια ή θα βρίσκουν οι καθρέφτες;Δικάβαλο πάει άνετα στα 90-100χλμ για αποστάσεις 70χλμ;Καλοτάξιδο και πάντα όρθιος

Potis
30/05/2021, 07:05
Φτάσαμε τις 3.500 χιλιόμετρα.
Έγινε το σέρβις, αλλαγή λαδιών, γενικός έλεγχος, κόστος 35€.
Το πίσω δεξί φλας τα έπαιξε. Πάει για αλλαγή, στην εγγύηση από εβδομάδα θα με παρουν τηλέφωνο.
Άποψή μου είναι ότι το NH-T 200 είναι πολύ τίμια μοτοσικλέτα. Οικονομική ( περίπου 3 l/100), αρκετά γρήγορη για τα κυβικά της και το κυριότερο με πολυ καλές αναρτήσεις. Μόνο που γλίτωσα το κοπανημα από τους καροδρομους ειμαι ευχαριστημένος.
Επίσης μου αρέσει πολυ η 19αρα ζάντα μπροστά και γενικά η αίσθηση στιβαροτητας που έχει το NH-T.
Ελπίζω εκεί στη SYM να σκεφτούν στο μέλλον μια αύξηση κυβισμού και κάποια προστασία από τον αέρα.

Πάντα όρθιος!!!

Sebastian1980
30/05/2021, 08:12
Πως είναι μέσα στην κίνηση στην πόλη; Περνάς ανάμεσα στα αμάξια στα φανάρια ή θα βρίσκουν οι καθρέφτες;Δικάβαλο πάει άνετα στα 90-100χλμ για αποστάσεις 70χλμ;Καλοτάξιδο και πάντα όρθιος

Κοίτα δεν είναι παπι ή μικρό σκουτερ, έχει τον όγκο του. Με λίγη προσοχή στους καθρέφτες περνας σχετικά άνετα στους περισσότερους δρόμους. Απλά αυτό που πρεπει να έχεις στο μυαλό είναι ότι λόγο 19 αρη λάστιχου μπροστά έχει λίγο πιο αργή αντίδραση το τιμόνι από ότι αν ειχε 17αρη. Αυτό όμως είναι αβαντάζ σε πιο μεγάλες ταχυτητες γιατί το νιώθεις πιο σταθερό στο δρόμο και σε βολευει η λίγο πιο αργή αντίδραση που έχει.
Μεγάλο ταξίδι δεν έχω κάνει δικαβαλο. Στα 20-30 χιλιόμετρα που πηγα δικάβαλο δεν το ένιωσα να ζορίζεται. Απλά νιώθεις λίγο πιο έντονα ένα μικρό "γαργαλημα" στις πατουσες από τα μαρσπιε από τις δονήσεις του κινητήρα.

kirkinezi
06/08/2021, 09:00
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/314665989%2F

Augotaraxos
08/08/2021, 12:00
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/314665989%2F

Πως και το δίνεις;

kirkinezi
10/08/2021, 10:51
Από το μηχανάκι είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. Όπως βλέπεις όμως στην αγγελία δίνω και κράνος μπουφάν και ότι άλλο έχω. Δυστυχώς για προσωπικούς λόγους τέλος δίκυκλης εποχής για μένα. Πάντως η μηχανή είναι σε άριστη κατάσταση.

Valentin
07/11/2021, 12:12
Για σας , μετά από τόσο γερό που διαβάζω το φόρουμ αποφάσισα και αγόρασα και εγώ το nht 200 , έκανα 1200 km , είμαι αρκετά ευχαριστημένος . Πριν είχα ένα transalp 650 καρμπυρατέρ και όπως λογικά είναι αρκετή η διάφορα στην δύναμη και επιτάχυνση και μου φαίνεται λίγο στριμωγμένο δικαβαλο κατά τα άλλα όλα καλά . Θα ειθελα να ρωτήσω κάποιον που έχει ακόμα το μηχανάκι και εκάνε αρκετά κιλομετρα αν θα ανοίξει και άλλο η αν έβγαλε κανένα προβληματική.

Sfakos
08/11/2021, 17:12
Πόσο κόστισε η αγορά φίλε μου. Το γλυκοκοιτάζω και γω..

Valentin
11/11/2021, 19:41
3030€ έφτασε όλα

Valentin
12/11/2021, 11:48
Αναρωτιέμαι πού πήγαν όλοι , δεν μπαίνει κανένας εδώ?
Ήταν τόσο ενεργό πριν τώρα ..... :((

doctoras
12/11/2021, 12:59
Πεφτει πείνα, η αγορα σε διάλυση, οι παραλαβές παραγγελιων μακροπρόθεσμες, ενω είμαστε προ γενικευμένων περιορισμών λογω υψηλής θνησιμότητας του χτικιου, δε κινείται τιποτα.. ουτε εδω ουτε αλλού..

Θα παει καλα ο χειμώνας