View Full Version : Sym NH-Trazer 200cc -Ιανουάριος 2020-
Να ανέβουν κι άλλο είναι το πιθανότερο. Να πέσουν αποκλείεται. Δυστυχώς κάπως έτσι θα είναι και το 2022.
TsipPower
18/11/2021, 20:05
Καλησπερα στην ομαδα, εχοντας γραψει πλεον 8.000 χλμ σε ενα χρονο, δεν εχω συναντησει κανενα ηλεκτρολογικο ή μηχανικο προβλημα μεχρι στιγμης. Συντονιζουν λιγο τα πλαστικα οπου ειναι αισθητο στις χαμηλες ταχυτητες, τα τακακια τσιριζουν (εχω ακομη τα μαμα), το σαζμαν δεν εχει την καλυτερη αισθηση αλλα δεν ειναι και κατι τραγικο, εγω εβαλα και 50ml superdynamic ενα προσθετο λιπαντικο για να το προστατευσω γενικα απο τριβες και θερμοκρασιες οσο μπορω. Τελικη εχω γυρω στα 130 κοντερ σε ευθεια αυτο ειναι +-5 αναλογως τον αερα (μιλω για μονοκαβαλος). καιω 3λτ/100 με ταχυτητες 100-110 (κανω 55 χλμ απο περιφερειακη οδο καθημερινα). μετα τις 7-7500 χιλιαδες χμτρα νιωθω οτι εχει ανοιξει και αλλο. Μεχρι τις 7χιλιαδες στροφες το παω, παραπανω το παω σπανια και βαραει 9 και κατι, στις 7 εχει 120χλμ. Λαστιχα ακομη τα μαμα. Αυτα απο εμενα, αν μπορω να βοηθησω και σε κατι αλλο πολυ ευχαριστως.
Πόσο κοστίζουν τα σέρβις και κάθε πότε το πηγαίνεις?
το ειδα παρκαρισμενο σε κατασταση που εδειχνε οτι ηταν σχεδον καινουριο....
ομως ειχε πεταξει σκουρια και ειχε ξεφλουδισει το χρωμα σε κολληση του σκελετου διπλα στον ανορθωτη
Dilliger
13/03/2022, 14:07
Καλησπέρα σε όλους.
Το έχω εδώ κ 3-4 μήνες αλλά έχω κάνει λίγα, χλμ λόγω κρύου κ έλλειψη χρόνου.
Μία χαρά είναι για τα λεφτά του, θυμίζει παπι κ όχι full size μοτοσυκλέτα σε πολλά πράγματα.εκτός απο 3 αρνητικά: βεντιλατερ ανάβει συχνά αλλά δεν έχει θέμα απλά είναι λίγο σπαστικό να το ακούς , μετά την μισή ώρα σε κίνηση πόλης ο συμπλέκτης κ το κούμπωμα αρχίζουν κ έχουν μεγαλύτερη ασαφεια σε σημείο κουραστικό. Κ τέλος πίσω ανάρτηση, κοπανάει πολύ παιδιά γιατί είναι σκληρή /μικρή διαδρομή (?) δεν είμαι σίγουρος. Ειδικά σε δρόμο με κακοτεχνίες είναι κουραστικό. Απορώ με ένα παλλικαρι (Sebastian νομίζω το username ) που το ειχε πάρει κ ποσταρε συχνά, που είχε γράψει ότι σιδερωνει λακκούβες... Εκτός αν οδηγούσε μόνο εθνική γιστι σε στρωτο δρόμο είναι μια χαρά. η μπροστινή ανάρτηση είναι κομπλέ. Ερώτηση προς κατόχους: χαλαρώνει καθόλου ανάρτηση με τον καιρό? Τι πίεση έχετε στο πίσω ελαστικό?
Όσο για τις σκουριές δεν έχω δει κάτι αλλά είναι σχετικά λίγος ο καιρός που το έχω.
Sebastian1980
17/03/2022, 00:27
Φίλε Dilliger όταν είχα το sym NH-T ήμουν πολυ ευχαριστημένος από τις αναρτήσεις του.
Η χρήση του ήταν 80% στην πόλη και 20% έξω από αυτή.
Λοιπόν, επειδή βρέθηκα στην θέση σου.
Όταν πήρα το NH-T μου έβαλαν υψηλές πιέσεις στα λάστιχα με αποτέλεσμα να χοροπηδάει σαν κατσικάκι σε κάθε λακούβα. Είχα μια ανασφάλεια στις στροφές. Με λίγα λόγια το μηχανάκι δεν πατουσε καλά στο δρόμο.
Μόλις άρχισα να πειραματίζομαι με τις πιέσεις στα λάστιχα και αφού αφαίρεσα πολυ αέρα, όλα άλλαξαν.
Περνούσε με άνεση τις λακούβες. Έφυγε η ασάφεια στις στροφές και το ένιωθα να πατάει στο δρόμο με σιγουριά και καλή πληροφόρηση.
Dilliger το πρόβλημα με το κοπανημα έτσι το ειχα αντιμετωπίσει.
Ρίξε τις πιέσεις και θα δεις <φώς>.
Αν δεν κάνω λάθος, γιατί έχουν περάσει αρκετοί μήνες που έδωσα το NH-T , οι καλύτερες πιέσεις ήταν 1.7 bar στο μπροστά λάστιχο και 2 στο πίσω. Και όταν ήταν κατσικάκι νομίζω είχε βάλει ο μάστορας 2.5 bar μπροστά και 2.7 πισω.
Οι πιέσεις είναι για ένα άτομο 75 κιλά.
Ελπίζω να βοήθησα.
Εντύπωση μου έκανε που σε αγγελία αυτή τη στιγμή στο car για euro5 μοντέλο του 2020 με πολύ λίγα χιλιόμετρα, είδα την παρακάτω εικόνα:
https://static.car.gr/320657902_4_b.jpg
Η οποία ομολογώ με αποθάρρυνε για την ποιότητα του και στο πώς θα γεράσει μακροπρόθεσμα. Αν σε λιγότερο από 2 χρόνια οι ζάντες, η δισκοπλακα, οι ακτίνες έγιναν έτσι.
doctoras
22/03/2022, 10:59
Εντύπωση μου έκανε που σε αγγελία αυτή τη στιγμή στο car για euro5 μοντέλο του 2020 με πολύ λίγα χιλιόμετρα, είδα την παρακάτω εικόνα:
https://static.car.gr/320657902_4_b.jpg
Η οποία ομολογώ με αποθάρρυνε για την ποιότητα του και στο πώς θα γεράσει μακροπρόθεσμα. Αν σε λιγότερο από 2 χρόνια οι ζάντες, η δισκοπλακα, οι ακτίνες έγιναν έτσι.
αν είναι σε νησί και το σπίτι του κοντά σε παραλία, αναπόφευκτα θα γίνει έτσι ότι κατασκευαστική προέλευση και να έχει το δίκυκλο
Αυτό δεν το σκέφτηκα είναι η αλήθεια, δεν πίστευα πάντως ότι ακόμα και κοντά σε παραθαλάσσιο μέρος να μένεις, ότι έρχεται τόσο πολύ γρήγορα η φθορά!
Dilliger
22/04/2022, 00:28
Φίλε Dilliger όταν είχα το sym NH-T ήμουν πολυ ευχαριστημένος από τις αναρτήσεις του.
Η χρήση του ήταν 80% στην πόλη και 20% έξω από αυτή.
Λοιπόν, επειδή βρέθηκα στην θέση σου.
Όταν πήρα το NH-T μου έβαλαν υψηλές πιέσεις στα λάστιχα με αποτέλεσμα να χοροπηδάει σαν κατσικάκι σε κάθε λακούβα. Είχα μια ανασφάλεια στις στροφές. Με λίγα λόγια το μηχανάκι δεν πατουσε καλά στο δρόμο.
Μόλις άρχισα να πειραματίζομαι με τις πιέσεις στα λάστιχα και αφού αφαίρεσα πολυ αέρα, όλα άλλαξαν.
Περνούσε με άνεση τις λακούβες. Έφυγε η ασάφεια στις στροφές και το ένιωθα να πατάει στο δρόμο με σιγουριά και καλή πληροφόρηση.
Dilliger το πρόβλημα με το κοπανημα έτσι το ειχα αντιμετωπίσει.
Ρίξε τις πιέσεις και θα δεις <φώς>.
Αν δεν κάνω λάθος, γιατί έχουν περάσει αρκετοί μήνες που έδωσα το NH-T , οι καλύτερες πιέσεις ήταν 1.7 bar στο μπροστά λάστιχο και 2 στο πίσω. Και όταν ήταν κατσικάκι νομίζω είχε βάλει ο μάστορας 2.5 bar μπροστά και 2.7 πισω.
Οι πιέσεις είναι για ένα άτομο 75 κιλά.
Ελπίζω να βοήθησα.
Σορρυ για την αργοπορημένη απάντηση. Ευχαριστώ για το reply. Κατέβασα λίγο την πίεση στο πίσω από την εργοστασιακή (2 bar γράφει το manual) και βελτιώθηκε... κάπως.
Σε κάποιες σύντομες βόλτες δικάβαλο έχει πολύ καλύτερη αίσθηση σε λακκουβες. που σημάινει πως είναι σετάρισμένο με σκληρή ανάρτηση. Τεσπα,θα δείξει.
να ρωτήσω κ κάτι πιο γενικό. επειδή το πίσω φρένο δεν μου γεννάει κθλ εμπιστοσύνη, θέλει πολύ πίεση στην μανετα κ πάλι δεν είναι αρκετά δυνατό ούτε πιάνει αρκετά το πίσω abs ( αυτό βέβαια είναι προτιμότερο στο χώμα αλλά για πόλη που κυκλοφορώ, ειδικά με κακή ασφαλτο δεν το λες και ιδανικό), αν αλλάξω τακάκια σε κάτι επώνυμο θα βελτιωθεί η κατάσταση?
Καλό Πάσχα!
Σορρυ για την αργοπορημένη απάντηση. Ευχαριστώ για το reply. Κατέβασα λίγο την πίεση στο πίσω από την εργοστασιακή (2 bar γράφει το manual) και βελτιώθηκε... κάπως.
Σε κάποιες σύντομες βόλτες δικάβαλο έχει πολύ καλύτερη αίσθηση σε λακκουβες. που σημάινει πως είναι σετάρισμένο με σκληρή ανάρτηση. Τεσπα,θα δείξει.
να ρωτήσω κ κάτι πιο γενικό. επειδή το πίσω φρένο δεν μου γεννάει κθλ εμπιστοσύνη, θέλει πολύ πίεση στην μανετα κ πάλι δεν είναι αρκετά δυνατό ούτε πιάνει αρκετά το πίσω abs ( αυτό βέβαια είναι προτιμότερο στο χώμα αλλά για πόλη που κυκλοφορώ, ειδικά με κακή ασφαλτο δεν το λες και ιδανικό), αν αλλάξω τακάκια σε κάτι επώνυμο θα βελτιωθεί η κατάσταση?
Καλό Πάσχα!
Με αλλαγή τακακιών συνήθως ναι, βελτιώνεται αισθητά. Με τα "επώνυμα" μην το δένεις και κόμπο. Στον Πήγασο που είχα, τα μαμά είχαν 50+ ευρώ και η αίσθηση ήταν κάπως.... Μου έβαζε ο μηχανικός "ημιτασιόν" (αν μπορούμε να τα πούμε έτσι) των.. 20 ευρώ και βρήκα το φως μου! Αίσθηση, δύναμη, τα πάντα όλα! Βέβαια τα φρένα αυτά είναι από τα κορυφαία της κατηγορίας. Θέλει δηλαδή λίγο ψάξιμο τι θα κάθεται καλύτερα σε σένα....
doctoras
22/04/2022, 07:56
ποσα χλμ έχεις κάνει? έχει φτάσει τα 1000? αν οχι μη το πειράζεις θέλουν στρώσιμο
αν έχεις πάνω απο 2000 πες τον μάστορα να σου αλλάξει τα υγρά φρένων και να συμπεριληφθούν στην εγγύηση
zannisvel
22/04/2022, 09:53
Και γενικά μην περιμένεις να σταματάει το μηχανάκι με το πίσω φρένο. Το 25 με 30% από το φρενάρισμα σου είναι από το πίσω φρένο.
Dilliger
22/04/2022, 14:45
Καλησπέρα κ πάλι.
Μόλις συμπλήρωσα 1200χλμ. Έτσι κ αλλιώς θα περιμένω μέχρι το καλοκαίρι πριν κάνω κάτι, αλλά έχω αρχίσει να σκέφτομαι αλλάγη αν δεν δω βελτίωση. Κ για αυτό κ ρωτώ.
Ναι το πισω φρένο ετσι κ αλλιώς δεν σε σταματάει από μόνο του αλλά ερχόμενος από (παλιά) πάπια είναι το πρώτο φρένο που πατάω έστω κ ασυναίσθητα. Κ μου κακοφαινεται!
Καλό Πάσχα κ πάλι
doctoras
22/04/2022, 19:30
Μη κανεις τιποτα θελει στρώσιμο
Nostradamus
22/04/2022, 22:48
Και εσύ θες στρώσιμο. Μην περιμένεις να σταματήσει το μηχανάκι με πίσω φρένο. Οντως σε πολλά παλιά πάπια, το πίσω ήταν το βασικό τους φρένο. Το μπροστά όμως είναι το κυρίως φρένο σου και σε αυτό θα βασιστείς.
Καλησπέρα παιδιά καινούριος στο άθλημα γενικά.
Κάτοχος του nht-200 από τον Νοέμβριο έχοντας κάνει 4.500 χλμ(πρώτη μου μηχανή).Γενικά πολύ ικανοποιημένος αν και η ποιότητα κατασκευής σε εμένα χτύπησε κατευθειαν μου έβγαλε ένα θεματάκι "άνοιξε" εκεί που κουμπώνει η ντίζα του συμπλέκτη στο κινητήρα για να αλλάζει ταχύτητες και μου έφυγε η ντίζα,αστοχία κατασκευής του συγκεκριμένου ανταλλακτικού μου είπαν,ήταν πολύ λεπτό η αλήθεια είναι, μου φέρανε καινούριο ανταλλακτικό με την εγγύηση βέβαια αλλά δεν το άλλαξα γιατί θα έπρεπε να ανοιχτεί ο κινητήρας σε καινούριο μηχανάκι απλά έκανα πατέντα στο παλιό και πλέον κρατάει πιο καλά.
Τώρα έχοντας φτάσει στα 4.500 χλμ μου τρίζει κάτι μπρόστα στο τιμόνι στις υψηλές στροφές σε χαμηλές ταχύτητες και κάτι κάτω στο κινητήρα στο ρελαντί (σαν να βρίσκουν πλαστικό με πλαστικό αυτό εννοώ τρίζει) πάει το μυαλό σας τι μπορεί να είναι?σφύξιμο στις βίδες η κάτι πιο σύνθετο?
Επίσης έχετε κάποιο καλό εξουσιοδοτιμένο μηχανικό sym που να τον ξέρετε και να είστε ευχαριστημένοι να μου προτείνετε?
Ευχαριστώ
doctoras
27/04/2022, 08:55
δεν μπορεί να έχει ερθει το ανταλλακτικό ελατήριο για τον συμπλέκτη και εσύ να βολεύεσαι με την πατέντα σε καινουργιο όχημα με εγγύηση.....πρέπει να το πας να σου το φτιάξουν, αν δεν είσαι ικανοποιημένος βρες εξουσιοδοτημένο απο το δίκτυο τους (ιστοσελίδα sym)
για τα πλαστικά επίσης (αν και είναι αναμενόμενο κάποια βίδα λάσκαρε απο τις δονήσεις και παρουσιάζει τριγμό), πρεπει να το υποδείξεις στο εξουσιοδοτημένο να σου το φτιάξουν
δεν μπορεί να έχει ερθει το ανταλλακτικό ελατήριο για τον συμπλέκτη και εσύ να βολεύεσαι με την πατέντα σε καινουργιο όχημα με εγγύηση.....πρέπει να το πας να σου το φτιάξουν, αν δεν είσαι ικανοποιημένος βρες εξουσιοδοτημένο απο το δίκτυο τους (ιστοσελίδα sym)
για τα πλαστικά επίσης (αν και είναι αναμενόμενο κάποια βίδα λάσκαρε απο τις δονήσεις και παρουσιάζει τριγμό), πρεπει να το υποδείξεις στο εξουσιοδοτημένο να σου το φτιάξουν
O μηχανικός μου το είπε ότι είναι κρίμα να ανοίξεις τον κινητήρα σε καινούριο μηχάνημα για κάτι τόσο ασήμαντο γιατί το είδα κι έγω με μια πένσα το πάτησε στην ουσία και το έσφυξε και μου φαίνεται και πιο γερό κι απο πριν δηλαδή από κατασκευής μου φαίνεται ελαττωματικό η κατασκευή του.Θα πάρω και μια δεύτερη γνώμη όμως έχεις δίκιο και σε ευχαριστώ θα ψάξω άλλους μηχανικούς γιατί αυτός που έχω δεν μου αρέσει καθόλου και νιώθω οτι δεν μου κάνει δουλεία.Το τρίξιμο δεν μου το έκανε τώρα ξεκινήσε έχει 100-200 χλμ μου είπαν οτι ψιλοβγαίνει στα 5.000 χλμ απλά αγχώνομαι γιατί δεν αναγνωρίζω τους θορυβούς λόγω απειρίας.
Nostradamus
27/04/2022, 11:34
Νταξει ντροπή του να λέει κάποιος ότι "ψιλοβγαινει το τρίξιμο εκεί γύρω στα 5κ χιλιόμετρα" και να μένει αναπάντητο. Πες του αφού ξέρει τι είναι τότε δεν χρειάζεται να ψάχνεται και να το διορθώσει.
Γενικά μιλώντας σε αρκετούς φανταζομαι έχει τύχει να βγουν τριγμοί σε οχήματα. Ειδικά στους απαράδεκτους δρόμους που κινούμαστε καθημερινά. Υπάρχουν παλιότερα άρθρα εδώ για πατέντες σε πλαστικά ώστε να μην τρίζουν. Και σίγουρα σε οικονομικά οχήματα η ποιότητα δεν είναι πάντα στα επώνυμα των πιο ακριβών (αν και δεν ισχύει πάντα αυτό). Αν δεν είσαι ικανοποιημένος άλλαξε συνεργείο.
doctoras
27/04/2022, 13:57
σιγά το άνοιγμα, το πολύ να ανοιξει το καπάκι του βολαν να ανοίξει, πάρε το ανταλλακτικό και οτι επικοινωνία έχεις και πήγαινε σε άλλον
O μηχανικός μου το είπε ότι είναι κρίμα να ανοίξεις τον κινητήρα σε καινούριο μηχάνημα για κάτι τόσο ασήμαντο γιατί το είδα κι έγω με μια πένσα το πάτησε στην ουσία και το έσφυξε και μου φαίνεται και πιο γερό κι απο πριν δηλαδή από κατασκευής μου φαίνεται ελαττωματικό η κατασκευή του.Θα πάρω και μια δεύτερη γνώμη όμως έχεις δίκιο και σε ευχαριστώ θα ψάξω άλλους μηχανικούς γιατί αυτός που έχω δεν μου αρέσει καθόλου και νιώθω οτι δεν μου κάνει δουλεία.Το τρίξιμο δεν μου το έκανε τώρα ξεκινήσε έχει 100-200 χλμ μου είπαν οτι ψιλοβγαίνει στα 5.000 χλμ απλά αγχώνομαι γιατί δεν αναγνωρίζω τους θορυβούς λόγω απειρίας.
Ο μηχανικός σου βαριοταν να το κάνει γιατί είναι στην εγγύηση και δε θα πληρωθεί από σένα. Άμα ήταν εκτός εγγύησης μια χαρά θα το έκανε. Ένα καπάκι θα αλλάξει και τέλος. Δε θα κάνει γενική επισκευή. Να σου αλλάζει η εταιρία το ανταλλακτικό και εμεις να λέμε δε θέλουμε......μα ρε φίλε για αυτό είναι οι εγγυήσεις
Σε σχέση με το nht 300 ποιες είναι οι διαφορές;
Το 300 φοράει τον κινητήρα του citycom ; Αν ναι λογικά θα είναι πιο οικονομικός λόγω του ότι είναι μηχανή και όχι σκούτερ το nht.
Σε σχέση με το voge 300 ποιο θεωρείτε καλύτερο;
panavour
26/06/2022, 14:02
Σε σχέση με το nht 300 ποιες είναι οι διαφορές;
Το 300 φοράει τον κινητήρα του citycom ; Αν ναι λογικά θα είναι πιο οικονομικός λόγω του ότι είναι μηχανή και όχι σκούτερ το nht.
Σε σχέση με το voge 300 ποιο θεωρείτε καλύτερο;
τα voge απ ολα σχεδον τα υπολοιπα κινεζικα (οσα εχουν ερθει Ελλάδα)ειναι μια εως πολλες κλασεις παραπανω.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.