View Full Version : ΝΕΑ ΟΔΗΓΟΣ
tzenyvit
25/01/2020, 16:39
Καλησπέρα σας
Είμαι 37 χρονών κ μολις απέκτησα δίπλωμα για μηχανή ανεξαρτήτων κυβικών . Θα ήθελα τις προτάσεις για μεταχειρισμένη μηχανή μέχρι 4000.
Ύψος 1,62 κ βάρος 64 κιλά. Χρήση μέσα στην Αθήνα καθημερινά και κανα κοντινό ταξιδάκι.
Παρακαλώ τα φωτα σας απο την εμπειρια που έχετε .!!!!!
doctor_john
25/01/2020, 16:43
Καλώς ήρθες, πες μερικές που σου έχουν αρέσει σαν εμφάνιση κατα καιρούς αν θες.
Βοηθά να είναι καλύτερα εστιασμένες οι προτάσεις.
tzenyvit
25/01/2020, 16:50
Αυτή που μ αρεσει τρελά είναι η Vstrom αλλα δεν ξέρω αν με το ύψος μου την έχω άλλες επιλογες honda cbf600
Θα σου προτείνω για πρώτη μηχανή να πάρεις κάτι σχετικά ελαφρύ, να το χειρίζεσαι άνετα χωρίς να το φοβάσαι. Ιδανικά για μένα τα μικρομεσαία δικύλινδρα - αν γυρνούσα το χρόνο πίσω αυτής της κατηγορίας θα ήταν η πρώτη μου μηχανή. Εύκολη και οικονομική μετακίνηση εντός και δε θα σε δυσκολεύουν και εκτός, ταξιδεύεις άνετα εντός των ορίων ταχύτητας (και λίγο παραπάνω).
https://www.car.gr/25315779-kawasaki-z-300-z-300-abs
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/25585261/
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/25763169/
tzenyvit
25/01/2020, 17:13
Η Kawasaki z300 πολύ όμορφη κ ενδιαφέρουσα σε ευχαριστώ για τις προτάσεις σου θα την δω με ενδιαφερον
Καλώς ήρθες στο forum!
Η Suzuki V-Strom, που σου αρέσει, είναι σχετικά ψηλή και βαριά για εσένα, οπότε δε θα την πρότεινα για πρώτη μοτοσυκλέτα. Άλλωστε είναι μοτοσυκλέτα που είναι σχεδιασμένη κυρίως για ταξίδια και λιγότερο για πόλη. Είναι αρκετές οι γυναίκες που την έχουν, αλλά θα ήταν καλύτερο να αποκτήσεις εμπειρία με πιο ελαφριά και πιο χαμηλή μοτοσυκλέτα στην αρχή.
Συμφωνώ με τις προτάσεις του ptc. Τα Z300 έχουν κυκλοφορήσει αρκετά χρόνια, οπότε βρίσκεις καλά μεταχειρισμένα στην τιμή που θέλεις. Η σέλα τους είναι 4cm χαμηλότερη από τη V-Strom, ενώ είναι και 50 κιλά πιο ελαφριές. Αν κοιτάζεις για καινούρια μοτοσυκλέτα και μπορείς να ανεβάσεις αρκετά τον προϋπολογισμό σου, δες και το Kawasaki Z400. Στις μεταχειρισμένες, να κοιτάξεις να έχουν οπωσδήποτε ABS. Οι καινούριες έχουν όλες σε αυτά τα κυβικά.
Από τον προϋπολογισμό σου θα πρέπει να αφαιρέσεις πάνω από 500€ για αγορά προστατευτικού εξοπλισμού. Κράνος, γάντια, παντελόνι και ζακέτα (jacket ντε!) με προστασίες, μοτοσυκλετιστικά μποτάκια.
tzenyvit
25/01/2020, 17:59
Με το θέμα του εξοπλισμού είμαι ηδη σε διαδικασια αγοράς όλων των απαραίτητων.
Καλησπερα.
Τα 300αρια που κοιτας, z300 κτλπ, εχουνε αντιστοιχη καταναλωση με 500 κυβικα.
Ειναι πανακριβα μεταχειρισμενα.
Ποιος ο λογος?
Προτεινω δικυλινδρο,σχετικα ελαφρυ να κανεις τη ζωη σου ευκολη και κυριως ABS.
doctor_john
25/01/2020, 18:16
Αυτή που μ αρεσει τρελά είναι η Vstrom αλλα δεν ξέρω αν με το ύψος μου την έχω άλλες επιλογες honda cbf600
Kαι τις δύο τις καβαλάς, και οι δύο θα χρειαστεί να ασχοληθείς λίγο να "ρυθμιστούν" για να είσαι όσο το δυνατόν πιο άνετη πάνω τους.
Αναφέρομαι σε λογικές μετατροπές του στυλ, ρύθμιση τιμονιού (ή και αλλαγή των βάσεων του), ρύθμιση σέλας κ.λπ.
Στην θέση σου θα ξεκινούσα από αυτό που μου αρέσει.
George_Sp
25/01/2020, 18:25
Για την πόλη ένα Versys 300. Ευέλικτο, Φιλικό και με σχετική ανεμοκάλυψη για τις εξορμήσεις σου. :)
Καλόβολτη και πάντα όρθια :wave2:
https://www.youtube.com/watch?v=ugIB9XkuvYA
Πήγαινε Τεομοτο να το παζαρέψεις το παρακάτω!
https://www.car.gr/24547873-kawasaki-versys-x-300-abs
tzenyvit
25/01/2020, 18:32
Σου είπα η μεγαλη μου καψουρα ειναι το v storm και σύμφωνα με τις συμβουλες σου θα πρέπει να βρω εναν καλό μηχανικο αγοράζοντας την για να την φερει στα μέτρα μου αν κατάλαβα σωστα
Τι μοτοσυκλέτα οδηγούσες στα μαθήματα οδήγησης;
doctor_john
25/01/2020, 18:51
Σου είπα η μεγαλη μου καψουρα ειναι το v storm και σύμφωνα με τις συμβουλες σου θα πρέπει να βρω εναν καλό μηχανικο αγοράζοντας την για να την φερει στα μέτρα μου αν κατάλαβα σωστα
Για εμένα δεν έχεις κανένα λόγο να μείνεις μακριά απο vstrom και όσο παραδέχεσαι πόσο σου αρέσει σκέφτομαι πόσο τυχερή είσαι
που ερωτεύτηκες μια μοτό που λειτουργεί αξιοπρεπώς.
Καλό μηχανικό χρειάζεσαι πρίν αγοράσεις την μοτό σου.
Καλός μηχανικός δεν είναι απαραίτητα κάποιος που θα ασχοληθεί με την σωματοδομή σου και την εργονομία της μοτό.
Πολλοί θα το κάνουν σωστά και χωρίς κολλήματα - ψευδαισθήσεις περι εργοστασιακής αρτιότητας κ.λπ. άλλοι όχι.
Άκρη θα βρείς πάντως, μη σε ανησυχεί.
Αν θες ανέφερε την περιοχή σου, να σου προτείνουν φίλοι με vstrom κάποιον που έχει αποδείξει την αξία του και σε βολεύει.
tzenyvit
25/01/2020, 19:20
Στα μαθηματα εκανα με gsr 600.
Ομορφο μηχανακι με ζυγισμένο βαρος και καλα φρένα κατά τι γνώμη μου αλλα το γκαζάκι του ειναι αρκετα δυνατό για τα γουστα μου θέλει πολυ ελαφρυ δεξιό καρπο
tzenyvit
25/01/2020, 19:24
doctor_john μου ανεβάζεις πολυ την ψυχολογια με αυτα που μου λες είμουν σχεδον σιγουρη οτι δεν θα μπορουσα ουτε να το ακουμπησω ποτε!!!
Μένω κέντρο Αθήνα στο Κολωνακι ελπίζω να βρω την ακρη χωρις να με πιάσουν κορόιδο μιας κ είμαι γυναικα κ γενικα με τα συνεργεία η αντιμετώπιση είναι καπως.....
doctor_john μου ανεβάζεις πολυ την ψυχολογια με αυτα που μου λες είμουν σχεδον σιγουρη οτι δεν θα μπορουσα ουτε να το ακουμπησω ποτε!!!
Για να μην παρεξηγηθουμε, δε σου ειπαμε να αποφυγεις για πρωτη τη μεγαλη μηχανη για να σου ριξουμε την ψυχολογια, ουτε απο κακια. Με θεληση και υποχωρησεις ολα γινονται (https://www.youtube.com/watch?v=kRFyw57o_Ic). Ειμαι 1,90 και για πρωτη μηχανη πηρα on off γυρω στα 200 κιλα. Εχοντας οδηγησει πλεον πολλες μηχανες (και πολυ πιο ελαφριες) ευχομαι να ειχα καποιον να με απομακρυνει απο τη μεγαλη για πρωτη. Θα μπεις με τη μουρη να παρκαρεις σε κατηφορα και θα ιδρωσεις για να τη βγαλεις μετα, θα σου παρει λιγο μεγαλυτερη κλιση σε στατικο ελιγμο και θα σου πεσει γιατι δε θα μπορεσεις να κρατησεις το βαρος της και γενικα θα σε ζορισει παραπανω (κυριως σε μικρες-μηδενικες ταχυτητες). Δε θελει πολυ συζητηση, ενα ποδηλατο ειναι πιο ευκολο στο χειρισμο απο ενα παπακι, ενα παπακι απο ενα μηχανακι, ενα μηχανακι απο μια μηχανη, κοκ. Οπως ενας νεος οδηγος αυτοκινητου ειναι πιο ευκολο να ξεκινησει με αμαξι πολης αντι για στεισον βαγκον, το ιδιο ισχυει κι εδω.
Εγω θα ηθελα να ειχα τοτε εναν χριστιανο να μου τα πει ολα αυτα για να γλυτωσω καποιες δυσκολιες. Ο,τι γραφω το γραφω καλοδιαθετα και με βαση την προσωπικη μου εμπειρια. Ο καθενας εχει τη δικια του αληθεια και μονο κολλημενα ατομα δεν μπορουν να καταλαβουν οτι δεν υπαρχει μονο μια σωστη απαντηση για ενα θεμα. Καλη τυχη σου ευχομαι και παντα ορθια.
Εμένα πάλι βρέθηκαν ευτυχώς κάποιοι να με συγκρατήσουν από το να πάρω μοτοσυκλέτα που θα ήταν ακατάλληλη για την απειρία μου. Δε βρέθηκαν τυχαία, αλλά έψαχνα περισσότερο από ένα χρόνο και ρωτούσα πολύ κόσμο. Κάποια στιγμή κατάλαβα ότι μερικοί συμβιβασμοί πρέπει να γίνουν για να μάθεις με ασφάλεια. Άλλωστε η εξέλιξη είναι ωραίος στόχος, όταν μπαίνεις σε ένα νέο κόσμο. Δε χρειάζεται από την αρχή να αγγίξεις το τελικό σου όνειρο, αλλά απολαμβάνεις τη διαδικασία. :)
basilis_k6
25/01/2020, 21:36
δεν σου κανει το στρομ. δεν πατας για κανενα λογο ουτε με σκαμμενη σελα και επισης θα βαρεθεις να πεφτεις λογω βαρους.
Απλα βρες ενα v strom,κατσε πανω και δες πως ειναι.
Δεν χρειαζεσαι την επιβεβαιωση απο ενα φορουμ,οπως τα καταφεραν αλλοι ετσι μπορεις και εσυ . . .
tzenyvit
25/01/2020, 22:05
Παιδια και εγω μοιραζομαι εδω τις ανασφάλειες μου κ ρωταω τι γνωμη απο εσας που έχετε περισσότερη εμπειρια.Κάθε συμβουλη καλόδεχούμενη και φυσικα θα τις ζυγίσω θα κανω και τις δοκιμές μου κ σιγουρα δε θα καταλήξω σε μηχανη στην οποια δε θα νιωθω τι στοιχειώδη ασφαλεια
καλησπερα..
για εμενα με τα δεδομενα που θετεις το πλεον καταλληλο ειναι το suzuki gladius 650..
ομορφο, χαμηλο, μανιτζεβελο, στυλατο πιο "γυναικειο", και με τον ιδιο κινητηρα που
φοραει και το v-strom..
mia_zoi_kawa
25/01/2020, 23:31
Για την χρήση που το θες ένα suzuki sv650 θα είναι τέλειο. Είναι μάλλον το Gladius που λέει ο φίλος από πάνω. Μοιράζεται κινητήρα και πολλά άλλα εξαρτήματα από το vstrom. Προσφέρει και μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση από το strom...
Για την χρήση που το θες ένα suzuki sv650 θα είναι τέλειο. Είναι μάλλον το Gladius που λέει ο φίλος από πάνω. Μοιράζεται κινητήρα και πολλά άλλα εξαρτήματα από το vstrom. Προσφέρει και μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση από το strom...
το sv650 ειναι στην ουσια ο αντικαταστατης του gladius.. δεν εχουν και τρελες διαφορες νομιζω, αλλα sv με μεχρι 4 χιλιαρικα δυσκολο πιστευω να βρεθει
Μπες στο σάιτ, cycle-ergo, διάλεξε την μοτοσικλέτα που σε ενδιαφέρει και βάλε όλες τις παραμέτρους που σου ζητά, έτσι θα πάρεις μια "ιδέα" του ύψους, στάση σώματος κλπ.
Lioulios
26/01/2020, 02:44
Γυναικα μικροκαμωμενη Vsrtom .
Ωραια .
Το μηχανακι αυτο μπορεις να το οδηγησεις μονο αν στο κραταει καποιος να ανεβεις απανω και να ξεκινησεις ....να σε ακολουθει οποτε θες να σταματησεις , παλι να στο κραταει .Και μετα αφου στο παρκαρει ,να στο ξεπαρκαρει κιολας και φτου και απο την αρχη .
Για να το καταλαβεις θα πας μια μερα και θα βρεις εναν που εχει (βρωμαει ο τοπος) και θα ζητησεις να στο δωσει να το κρατησεις και να χει το νου του και να προσπαθησεις να το σπρωξεις .
Μετα θα καταλαβεις πως θες ενα απο τα παραπανω που σου λενε .
Αφου μαθεις τα των μοτο ,αργοτερα ισως και να μπορεις να το πηγαινεις το βστρομ ,πραγμα που το θεωρω αδυνατον .
smart αυτοκίνητο
αλλά αν επιμένετε https://www.car.gr/17888422-ducati-monster-696 ;) Kαμιά 20αριά κιλά ελafρύτερο του sv . Υψος το ίδιο
sapila racing
26/01/2020, 09:33
Αυτή που μ αρεσει τρελά είναι η Vstrom αλλα δεν ξέρω αν με το ύψος μου την έχω άλλες επιλογες honda cbf600
Ξέχνα το Vstrom, θα σε δυσκολέψει χωρίς λόγο. Κοίτα κάτι πιο ελαφρύ και μανιτζέβελο.
Επειδή αναφέρθηκαν τα 500άρια και τα 650-700cc δικύλινδρα: Ναι, είναι καλά, ακόμα και αρχάριους με σύνεση στο άνοιγμα/κλείσιμο του γκαζιού, αλλά δεν είναι για τον προϋπολογισμό της Τζένης. Με 4.000€ πρέπει να αγοράσει εξοπλισμό, μοτοσυκλέτα και να πληρώσει ασφάλεια και έξοδα μεταβίβασης. Δηλαδή της μένουν γύρω στις 3.000€ καθαρά για την αγορά της μοτοσυκλέτας.
Αν έλεγε ότι διέθετε 7.000€, προφανώς θα της προτείναμε Suzuki SV650, Yamaha MT-07, Honda CB 500 F. Τα 700άρια έχουν το πλεονέκτημα ότι, όταν με το καλό μάθεις τη χρήση της μοτοσυκλέτας, μπορείς να ανοίξεις περισσότερο το γκάζι και να τα ευχαριστηθείς, ενώ τα 300άρια δε θα σου δίνουν τέτοια συγκίνηση, παρόλο που είναι ιδανικά για να ξεκινήσεις.
Η πρότασή μου είναι Kawasaki Z300. Ή αν είσαι τυχερή και βρεις κανένα Kawasaki ER-6n με ABS, σε καλή κατάσταση.
Έχεις βρει κλειστό parking στην περιοχή σου; Είναι απαραίτητο για τη φύλαξή της.
mia_zoi_kawa
26/01/2020, 11:03
Μτ 3, benelli trk 250, vstrom 250, cbr 300, cbf 500/600, xj 600..
ioannispar
26/01/2020, 11:08
Αυτή που μ αρεσει τρελά είναι η Vstrom αλλα δεν ξέρω αν με το ύψος μου την έχω άλλες επιλογες honda cbf600
Δοκίμασε να ανέβεις και στο cbf600 που λες και είμαι σίγουρος ότι θα το φτάνεις κανονικά. Ναι είναι λίγο βαρύ αλλά και η γυναίκα μου που ανέβηκε δεν αισθάνθηκε ότι δεν το έχει. Συνήθεια θέλει.....
Α! Και με 2000 - 3000 το βρίσκεις και σε καλή κατάσταση!!!
doctor_john
26/01/2020, 11:22
doctor_john μου ανεβάζεις πολυ την ψυχολογια με αυτα που μου λες είμουν σχεδον σιγουρη οτι δεν θα μπορουσα ουτε να το ακουμπησω ποτε!!!
Μένω κέντρο Αθήνα στο Κολωνακι ελπίζω να βρω την ακρη χωρις να με πιάσουν κορόιδο μιας κ είμαι γυναικα κ γενικα με τα συνεργεία η αντιμετώπιση είναι καπως.....
Ο μηχανικός που θα πας να συστηθείς πριν αγοράσεις μοτό εξηγώντας του πως εκείνος θα σου δώσει το τελικό οκ
και ρωτώντας πόσο κοστίζει ο έλεγχος, θα το σεβαστεί.
Υποτίθεται πως θα στον έχει συστήσει κάποιος πελάτης του και όπως διαπιστώνεις η "παρέα" σου διευρύνθηκε αρκετά με το φορουμ.
Τώρα αν θα πέσεις σε κανά κομπλεξικό με τα κορίτσια... δεν το βλέπω εύκολο και δεν το έχω συναντήσει στους μηχανικούς μου
τόσα χρόνια. Συνήθως κάνουν σχόλια του στύλ " να 'ταν όλοι οι πελάτες μου έτσι".
Οι γνώμες και οι απόψεις μας είναι ήδη στην διάθεσή σου. Θεωρώ πως έχεις την εμπειρία να αποφύγεις πατρονάρισμα από όλους μας.
Ξεκίνησε να ελέγξεις όποια μοτό σου αρέσει. Στο vstrom και στις περισσότερες on of υπολόγιζε πως χαμηλώνουν τουλάχιστον 10cm.
Έχε υπόψιν πως για κάποιον τελείως αγύμναστο καμία μοτό δεν είναι εύκολη αλλά και κάποιες βασικές αρχές χρήσης που ισχύουν για όλους μας.
Αυτό που αναφέρει ο φίλος ptc παραπάνω είναι ρεαλιστικό "Θα μπεις με τη μουρη να παρκαρεις σε κατηφορα και θα ιδρωσεις για να τη βγαλεις μετα" όπως και το ότι όλα τα manual γράφουν "παρκάρετε FACING THE DOWNHIL" :)
(στην US γράφουν και πως κανένα μέρος της μοτό δεν είναι βρώσιμο..)
Οι περισσότεροι παταμε το δεξί πόδι στο φανάρι, έχοντας το αριστερό στις ταχύτητες και βγάζοντας λίγο ποπουδάκι δεξιά
για να έχουμε μικρότερη κλίση στην μοτό κ.λπ.
Κανείς μας δεν επιβίωσε οδηγώντας σα ζώο, βλέπεις τα δεδομένα και βρίσκεις λύση. Μια πρώτη βοήθεια σαν ένα μίνι μάθημα
με τα βασικά μπορούν πολλοί να σου προσφέρουν ότι μοτό και να επιλέξεις.
Σχολεία ασφαλούς αδήγησης επίσης είναι καλό πράγμα και θα σε χαλαρώσει.
Κάνε τις γύρες σου, τσέκαρε ότι χρειάζεσαι, ρώτα για τα πάντα, απόλαυσέ το.
Παιδια και εγω μοιραζομαι εδω τις ανασφάλειες μου κ ρωταω τι γνωμη απο εσας που έχετε περισσότερη εμπειρια.Κάθε συμβουλη καλόδεχούμενη και φυσικα θα τις ζυγίσω θα κανω και τις δοκιμές μου κ σιγουρα δε θα καταλήξω σε μηχανη στην οποια δε θα νιωθω τι στοιχειώδη ασφαλεια
Η αδερφη μου ειναι 1,63 οδηγει πολλα χρονια μηχανες μεγαλου κυβισμου(er6-n,scarver 650,street triple 675).
Tο vstrom δεν μπορει να το οδηγησει,δεν το φτανει.Εχει πολλες επιλογες ομως ειδικα σε στρεετ.
Sebastian1980
26/01/2020, 13:02
tzenyvit όπως σου πρότεινε ο mikes.
Η καλύτερη μοτό για σένα πιστεύω είναι suzuki gladius 650.
Μεγάλη υπόθεση να νιώθεις άνετα χωρίς να φοβάσαι στην μοτό σου.
Με τον κινητήρα που έχει μπορείς να πηγαίνεις χαλαρά στην αρχή και όταν του πάρεις τον αέρα , θα μπορέσεις να το ανοίξεις λίγο χωρίς να σε τρομάξει η ροπή του. Άσε που σίγουρα θα πατάς κάτω.
basilis_k6
26/01/2020, 14:35
Ο μηχανικός που θα πας να συστηθείς πριν αγοράσεις μοτό εξηγώντας του πως εκείνος θα σου δώσει το τελικό οκ
και ρωτώντας πόσο κοστίζει ο έλεγχος, θα το σεβαστεί.
Υποτίθεται πως θα στον έχει συστήσει κάποιος πελάτης του και όπως διαπιστώνεις η "παρέα" σου διευρύνθηκε αρκετά με το φορουμ.
Τώρα αν θα πέσεις σε κανά κομπλεξικό με τα κορίτσια... δεν το βλέπω εύκολο και δεν το έχω συναντήσει στους μηχανικούς μου
τόσα χρόνια. Συνήθως κάνουν σχόλια του στύλ " να 'ταν όλοι οι πελάτες μου έτσι".
Οι γνώμες και οι απόψεις μας είναι ήδη στην διάθεσή σου. Θεωρώ πως έχεις την εμπειρία να αποφύγεις πατρονάρισμα από όλους μας.
Ξεκίνησε να ελέγξεις όποια μοτό σου αρέσει. Στο vstrom και στις περισσότερες on of υπολόγιζε πως χαμηλώνουν τουλάχιστον 10cm.
Έχε υπόψιν πως για κάποιον τελείως αγύμναστο καμία μοτό δεν είναι εύκολη αλλά και κάποιες βασικές αρχές χρήσης που ισχύουν για όλους μας.
Αυτό που αναφέρει ο φίλος ptc παραπάνω είναι ρεαλιστικό "Θα μπεις με τη μουρη να παρκαρεις σε κατηφορα και θα ιδρωσεις για να τη βγαλεις μετα" όπως και το ότι όλα τα manual γράφουν "παρκάρετε FACING THE DOWNHIL" :)
(στην US γράφουν και πως κανένα μέρος της μοτό δεν είναι βρώσιμο..)
Οι περισσότεροι παταμε το δεξί πόδι στο φανάρι, έχοντας το αριστερό στις ταχύτητες και βγάζοντας λίγο ποπουδάκι δεξιά
για να έχουμε μικρότερη κλίση στην μοτό κ.λπ.
Κανείς μας δεν επιβίωσε οδηγώντας σα ζώο, βλέπεις τα δεδομένα και βρίσκεις λύση. Μια πρώτη βοήθεια σαν ένα μίνι μάθημα
με τα βασικά μπορούν πολλοί να σου προσφέρουν ότι μοτό και να επιλέξεις.
Σχολεία ασφαλούς αδήγησης επίσης είναι καλό πράγμα και θα σε χαλαρώσει.
Κάνε τις γύρες σου, τσέκαρε ότι χρειάζεσαι, ρώτα για τα πάντα, απόλαυσέ το.
Χαχαχα. Θα ιδρωσει? Οχι απλα θα την αφησει εκει. Εγω που ειμαι 70 κιλα δεν μπορω για κανενα λογο να το φερω πισω το μηχανακι απο κατηφόρα. Ειναι 240 κιλα με καυσιμο και βαλιτσα. Ασε που αν πεσει πανω της θα καει ασχημα, δεν παιζει καν σαν επιλογη το στρομ ακομη και αν το χαμηλωσεις. Τοσα ωραια μηχανακια υπαρχουν, γτ μια γυναικα να παρει ενα βαρυ δυσκίνητο οχημα, δεν υπαρχει λόγος.
Lioulios
26/01/2020, 15:05
Και γω 1.76 αθλητικος ....οδηγουσα 15 χρονια 2τροχα ...οταν πηρα βστρομ , σε πολλες περιπτωσεις ειχα θεμα .
Σταματημενο μου χε πεσςι κανα 4αρι φορες .
εγώ στο Κολωνάκι δεν παρκάρω με suzuki και yamaha που το οδηγεί ο κάθε αρκουδαρέος. Μόνο με ducati ktm άντε και κανά triumph. τρε σικ:lol:
Αλλά ξέχασα στο Κολωνάκι δεν έχει χώρο να παρκάρεις ούτε παπί.Κι αυτό κόντρα κατηφόρα :D
panavour
26/01/2020, 16:25
Εκεινο που μας δεν μας εχεις πει μεχρι τωρα ειναι ΤΙ εμπειρια ειχες μεχρι που πηρες στα 37 το απεριοριστο διπλωμα ,και αν τα καταφερνες στον χειρισμο του GSR 600 στην εκμαθηση -βαρος,ισχυς κλπ,.
Lioulios
26/01/2020, 18:48
Νεα οδηγος λεει ο τιτλος
Grafton 505
26/01/2020, 20:00
Καλησπέρα σας
Είμαι 37 χρονών κ μολις απέκτησα δίπλωμα για μηχανή ανεξαρτήτων κυβικών . Θα ήθελα τις προτάσεις για μεταχειρισμένη μηχανή μέχρι 4000.
Ύψος 1,62 κ βάρος 64 κιλά. Χρήση μέσα στην Αθήνα καθημερινά και κανα κοντινό ταξιδάκι.
Παρακαλώ τα φωτα σας απο την εμπειρια που έχετε .!!!!!
Πως το βλέπεις; Πατώνεις ;
414545
Πως το βλέπεις; Πατώνεις ;
414545
Δε νομίζω ότι έχει μόνο 62cm inseam μία γυναίκα 1,62m.
Έχω δει τύπο που δεν πρέπει να ήταν πάνω από 1.70 να καβαλάει BMW HP2 Enduro χωρίς εμφανές πρόβλημα. Σπουδαίο πράγμα η εμπειρία.
Στο θέμα μας, για άπειρη αναβάτρια στο ύψος σου, το VStrom πιο πολύ κακό θα σου κάνει παρά καλό. Πάρε κάτι να κουμαντάρεται πιο εύκολα και μετά κρίνεις.
panavour
26/01/2020, 21:34
Νεα οδηγος λεει ο τιτλος
AN λοιπον εισαι ΝΕΑ οδηγος και για τους λογους οτι
Εισαι γυναικα,37 ετων,1,62 υψος και 64 κιλα τοτε για πρωτη μηχανη .........
μεχρι 250 κυβικα μηχανη street (χαμηλη γαρ),METAXEIΧΕΙΡΙΣΜΕΝΗ.
Μαθαινεις για καποιον καιρο ,και οταν αισθανθεις σιγουρια, την πουλας και παιρνεις κατι αλλο (αν θελεις μεγαλυτερο σε κυβικα και καινουργιο), που και παλι πρεπει εν στασει, να πατανε και τα δυο σου ποδια κατω, οταν θα εισαι σταματημενη με ΟΛΟ το πελμα τους.
Μην ξεθαρρευεις αποτομα απο την πρωτη στιγμη.ΣΕΜΝΑ και ΤΑΠΕΙΝΑ για αρχη.
Και δεν θα χασεις ,πιστεψε με
doctor_john
26/01/2020, 21:38
414546
σορυ για το μέγεθος ctrl και + για μια γρήγορη μεγέθυνση
panavour
26/01/2020, 22:14
414546
σορυ για το μέγεθος ctrl και + για μια γρήγορη μεγέθυνση
το τυπικο inseam συμφωνα με κατασκευαστες jeans για μια γυναικα 1,62 ειναι 72-73 ποντοι ,και η σελλα στο vstrom δεν κατεβαινει 10 ποντους οπως εχεις βαλει
Ρε συ δόκτορα, για -10cm ύψος σέλας εκτός από το αφρώδες πρέπει να φας και το υποπλαίσιο :lol:
Επίσης, χωρίς να είμαι βέβαιος, 70cm inseam μου φαίνονται κάπως γενναιόδωρα [Edit: μάλλον άκυρο αυτό τελικά]. Όπως και να'χει, δεν είναι μόνο θέμα ύψους αλλά και βάρους για αρχάρια οδηγό. Όσο και να της αρέσει, θα περάσει πιο δύσκολα απ'όσο χρειάζεται στην αρχή.
Το τακούνι είναι δωδεκάποντο;
doctor_john
26/01/2020, 22:41
Ρε συ δόκτορα, για -10cm ύψος σέλας εκτός από το αφρώδες πρέπει να φας και το υποπλαίσιο :lol:
Επίσης, χωρίς να είμαι βέβαιος, 70cm inseam μου φαίνονται κάπως γενναιόδωρα [Edit: μάλλον άκυρο αυτό τελικά]. Όπως και να'χει, δεν είναι μόνο θέμα ύψους αλλά και βάρους για αρχάρια οδηγό. Όσο και να της αρέσει, θα περάσει πιο δύσκολα απ'όσο χρειάζεται στην αρχή.
Και δεν έχω αναφερθεί ακόμα στο πλάτος και την ανάρτηση.
Έχει και ελαστομερή απο κάτω η σέλα που αφαιρείς υλικό.
Δεν είναι τοσο βαριά ώστε να την στερηθεί, εφόσον της αρέσει το συζητάω.
Κολλήσανε οι άλλοι με το παρκάρισμα στην κατηφόρα, ποιος σας είπε ότι είναι λογικό να παρκάρει κανεις κοιτώντας τον κατήφορο;
Αν την σκουντίσει κάποιος δεν θα πέσει, αν η κουλαμάρα δεν επιτρέπει να συμπιέζετε το μπροστινό μπιστώντας το και φρενάροντας αμέσως μετά
πως θα την κάνετε πίσω; :D
Βαριέστε να παρκάρετε και φταίει η μοτό;
τα ρημάδια τα σταντ που κλείνουν προς τα πίσω δεν σας ανησυχούν; την μπλοκάρετε με τον τροχό στο πεζοδρόμιο;
αν ναι, γιατί πρέπει να την κάνετε πίσω και δεν στρίβετε το τιμόνι να κατεβείτε την κατηφόρα;
:lol:
414552
Το ύψος συνήθως δεν είναι θέμα, αλλά το βάρος είναι. Κι αν μιλάμε για άπειρο οδηγό, είναι x4. Για καθημερινή χρήση εντός Αθήνας, δε, δεν μπορείς να πάρεις πιο άχρηστο μηχανάκι από on/off 220+ κιλών.
Grafton 505
27/01/2020, 09:36
Δε νομίζω ότι έχει μόνο 62cm inseam μία γυναίκα 1,62m.
Δεν είχα καμιά πρόχειρη να την μετρήσω ..... :D
414549
:a3:
Kinky boy ;)
Το ύψος συνήθως δεν είναι θέμα, αλλά το βάρος είναι. Κι αν μιλάμε για άπειρο οδηγό, είναι x4. Για καθημερινή χρήση εντός Αθήνας, δε, δεν μπορείς να πάρεις πιο άχρηστο μηχανάκι από on/off 220+ κιλών.
Μη της χαλάς το όνειρο ρε συ. Της αρέσει, αφού ......
sapila racing
27/01/2020, 09:50
Τζενη ξέχνα το Vstrom ότι και να σου λέει ο Dr John.
Απλά δεν σου κάνει, κοίτα κάτι πιο ελαφρύ, χαμηλό, μανιτζέβελο.
Συμφωνώ και εγώ.Σου αρέσει μια μοτοσυκλέτα που θα σε ζορίσει εργονομικά και δεν θα την δουλέψεις για αυτό που φτιάχτηκε.Και ένα ninja 300 ωραία επιλογή.
Παρτε το και λιγο απο την αλλη μερια, ξερετε εστω κανενα ανδρα σε αυτο το υψος 1,62-1.65 ας ειναι και βαρυτερος απο 65 κιλα που να εχει παρει Vstrom ; 'η κι αλλο on off της ιδιας κατηγοριας?
αν υπαρχει ας μιλησει κι ο ιδιος για την εμπειρια του.
Ομως οι περισσοτεροι απο αυτους μηχανοβιοι οδηγουν street.... κ οι μη μηχανοβιοι scooter
** φιλες μου παντως μηχανοβιες με χρονια εμπειριας και σε κοντινη διαπλασ αν δεν παρουν σκουτερ παιρνουν μικρα street. Αυτα.
Καλη αγορα παντως ο,τι κι αν κανεις
Coyote.V
27/01/2020, 10:31
Είμαι 1:70 69 κιλά και πίνω το αίμα σε ένα βαραντέρο 1000 εδώ και 10 χρόνια.
Αυτό που πρέπει να κάνει η κοπέλα είναι άδειασμα σέλας όσο παίρνει, lower lingk 4-5 πόντους πίσω και κατέβασμα 2-3 πόντους τα καλάμια μπροστά. Και γίνεται παπάκι... Είχα χαμηλώσει στην αρχή το βάρα για 6 μήνες γιατί το φοβόμουν αλλά μετά το έφερα πάλι στα ίσια του, μόνο το άδειασμα της σέλας έμεινε... χωρίς αυτό δυσκολεύομαι πολύ να πω την αλήθεια.
Φυσικά αυτό προϋποθέτει και κόντεμα τα σταντ, πλάι και διπλό αν έχει.
Είμαι 1:70 69 κιλά και πίνω το αίμα σε ένα βαραντέρο 1000 εδώ και 10 χρόνια.
Αυτό που πρέπει να κάνει η κοπέλα είναι άδειασμα σέλας όσο παίρνει, lower lingk 4-5 πόντους πίσω και κατέβασμα 2-3 πόντους τα καλάμια μπροστά. Και γίνεται παπάκι... Είχα χαμηλώσει στην αρχή το βάρα για 6 μήνες γιατί το φοβόμουν αλλά μετά το έφερα πάλι στα ίσια του, μόνο το άδειασμα της σέλας έμεινε... χωρίς αυτό δυσκολεύομαι πολύ να πω την αλήθεια.
Φυσικά αυτό προϋποθέτει και κόντεμα τα σταντ, πλάι και διπλό αν έχει.
Ε ναι . Άμα είναι να κάνει κοπτοραπτικη στο πρώτο της μηχανάκι ας πάρει και GS adventure
Coyote.V
27/01/2020, 10:43
Δεν γίνεται διαφορετικά αν το θέλει πολύ να το πάρει... όσο μαγκιόρα (γιατί γνωρίζω μερικές τέτοιες κοπέλες) και να είναι θα πρέπει να πατάει τουλάχιστον στις μύτες με τα δύο πόδια. Αλλιώς θα πρέπει να ξεκαβαλάει από την σέλα για να πατήσει κάτω.
Mου θυμίζεις την γυναίκα μου, ίδια ηλικία, ύψος, κιλά ... ένα χρόνο πριν.
Της αρέσουν τα on-off. Ανέβηκε στο Transalp 650 που έχω, (με εμένα να το κρατάω), και της έφυγε η ιδέα.
Τελικά πήραμε CBF600SA. Πατάει όλο το πέλμα σωστά, με το σελάκι στην πιο κάτω θέση (έχει 3 θέσεις).
Παρόλο το βάρος της μηχανής, ένα χρόνο χρήσης είναι υπερευχαριστημένη.
Η ιδέα μας ήρθε γιατί με παρόμοια είχε πάρει το δίπλωμα και αισθανόταν άνετα.
Αν επιμένεις για on-off, αν δε κάνω λάθος το Versys έχει την πιο χαμηλή θέση. Δεν έχεις να χάσεις κάτι δοκιμάζοντας.
να πω και την δικια μου ιστορία.
Ο πατερας μου ~1.70,είχε το tdm που είναι και λίγο πιο χαμηλό από το στρομ.Είχε σκαψει σέλα και το κόντυνε και λίγο από τις μπουκάλες.
Παρόλα αυτα πάλι δεν πατούσε καλα και σε συνδιασμό με το βαρος(ίδιο με το στρομ) τον ζόριζε σε καθημερινή χρήση πόλης.
Έτσι μια μερα με πήρε τηλ.
"μήπως θέλεις το tdm; εγώ βολεύτικα με ένα 50ρακι για την πόλη,δεν θα το δουλέψω".
Welcome aboard. Δεν θα έπαιρνα βεστρόμ στη θέση σου. Πολλή ταλαιπωρία για πρώτη μηχανή.
Όπως σου είπανε.. ανέβα σε ένα να δεις πώς είναι.
ΕΣυ τωρα να ουμ μιλας σαν γυναικα ρε καρντασίνα..??? :D
ΕΣυ τωρα να ουμ μιλας σαν γυναικα ρε καρντασίνα..??? :D
Ξεχνιέμαι καμιά φορά..:rolleyes:
<spam on>
Το inseam είναι αυτό που λεγαμε παλια "καβάλο"..??
<spam off>
<spam on>
Το inseam είναι αυτό που λεγαμε παλια "καβάλο"..??
<spam off>
Ακριβώς.
Μόνο που δεν ρωτά αν είναι "αριστερός" ή "δεξιός"....
doctor_john
27/01/2020, 11:48
Ναι, η απόσταση από τις φτέρνες μέχρι τον καβάλο υπολογίζοντας και το βάρος του ανθρώπου.
Coyote.V
27/01/2020, 12:10
Επίσης σε ένα μηχανάκι για έναν κοντό όπως εγώ παίζει ρόλο και το φάρδος της σέλας, όχι μόνο το ύψος. Για αυτόν τον λόγο σε ψηλά μηχανάκια στο ίδιο ύψος σέλας σε άλλα πατάω κάτω καλά και σε άλλα όχι.
Επίσης σε ένα μηχανάκι για έναν κοντό όπως εγώ παίζει ρόλο και το φάρδος της σέλας, όχι μόνο το ύψος. Για αυτόν τον λόγο σε ψηλά μηχανάκια σε άλλα πατάω κάτω και σε άλλα όχι.
Σωστός και το στρώμα έχει φαρδιά σέλα... εγώ με ύψος 1.80 (δεν με λες και κοντό) πατάω οριακά με δαύτο
Επίσης σε ένα μηχανάκι για έναν κοντό όπως εγώ παίζει ρόλο και το φάρδος της σέλας, όχι μόνο το ύψος. Για αυτόν τον λόγο σε ψηλά μηχανάκια στο ίδιο ύψος σέλας σε άλλα πατάω κάτω καλά και σε άλλα όχι.
+1 ακόμα και η θέση των μαρσπιε παίζει ένα μικρό ρόλο (αν πέφτουν ακριβώς πάνω στα πόδια και στα ανοίγουν λίγο ακόμα η πιο πίσω ή μπροστά). Γενικά ότι και να πάρει αν δεν το δει και δοκιμάσει από κοντά σίγουρη δεν θα είναι ειδικά όταν τα πράγματα είναι τόσο οριακά.
Coyote.V
27/01/2020, 12:26
Σωστός και το στρώμα έχει φαρδιά σέλα... εγώ με ύψος 1.80 (δεν με λες και κοντό) πατάω οριακά με δαύτο
Η διαφορά 10 πόντων στο ύψος είναι συνολική, δηλαδή από τον καβάλο μέχρι κάτω δεν έχουμε τόσο μεγάλη διαφορά είναι περίπου 4 το πολύ πόντοι εκτός αν είσαι η Σκληναρίκοβα και εγώ έχω κοντά πόδια .:lol:
Alexinhogr
27/01/2020, 12:27
Πάνε πάρε ένα ζεντ 300 που ναι κούκλα
Kickstart
27/01/2020, 12:49
το στρομ θα σε κουράσει και θα δυσκολευτείς πολύ.
ειναι βαρύ, ειναι ψηλό (για το ύψος σου) και γενικώς για πρώτη μηχανή μάλλον δεν κάνει.
z300 κι από μένα...μια χαρά μηχανάκι ειναι...
βλέπω μια κοπέλα στο τζιμ που έρχεται με αυτό (παρκάρουμε καμιά φορά δίπλα-δίπλα) κάποια στιγμή την ρώτησα αν ειναι ευχαριστημένη και μου χε πει οτι ειναι σουπερ μεσα στην πόλη (σπίτι-δουλεια-ψωνια κτλ) με μόνο ίσως αρνητικό οτι το μηχανάκι ειναι σπορ και η ουρά δεν επιτρέπει πολλα-πολλα με μπαγκαζιέρες κτλ.
Οι γυναίκες έχουν πιο ψηλό καβάλο για το ίδιο συνολικό ύψος. Και δεν εννοώ λόγω αμελέτητων, αλλά επειδή έχουν συνήθως μακρύτερα πόδια και πιο κοντό κορμό
Πάντως ό,τι καβάλο και να έχει, θα δυσκολευτεί καβάλα στο V-Strom, εκτός αν καβαλήσει μια και καλή για να πάει στην Καβάλα. :p
Για να μην παρεξηγηθουμε, δε σου ειπαμε να αποφυγεις για πρωτη τη μεγαλη μηχανη για να σου ριξουμε την ψυχολογια, ουτε απο κακια. Με θεληση και υποχωρησεις ολα γινονται (https://www.youtube.com/watch?v=kRFyw57o_Ic). Ειμαι 1,90 και για πρωτη μηχανη πηρα on off γυρω στα 200 κιλα. Εχοντας οδηγησει πλεον πολλες μηχανες (και πολυ πιο ελαφριες) ευχομαι να ειχα καποιον να με απομακρυνει απο τη μεγαλη για πρωτη. Θα μπεις με τη μουρη να παρκαρεις σε κατηφορα και θα ιδρωσεις για να τη βγαλεις μετα, θα σου παρει λιγο μεγαλυτερη κλιση σε στατικο ελιγμο και θα σου πεσει γιατι δε θα μπορεσεις να κρατησεις το βαρος της και γενικα θα σε ζορισει παραπανω (κυριως σε μικρες-μηδενικες ταχυτητες). Δε θελει πολυ συζητηση, ενα ποδηλατο ειναι πιο ευκολο στο χειρισμο απο ενα παπακι, ενα παπακι απο ενα μηχανακι, ενα μηχανακι απο μια μηχανη, κοκ. Οπως ενας νεος οδηγος αυτοκινητου ειναι πιο ευκολο να ξεκινησει με αμαξι πολης αντι για στεισον βαγκον, το ιδιο ισχυει κι εδω.
Εγω θα ηθελα να ειχα τοτε εναν χριστιανο να μου τα πει ολα αυτα για να γλυτωσω καποιες δυσκολιες. Ο,τι γραφω το γραφω καλοδιαθετα και με βαση την προσωπικη μου εμπειρια. Ο καθενας εχει τη δικια του αληθεια και μονο κολλημενα ατομα δεν μπορουν να καταλαβουν οτι δεν υπαρχει μονο μια σωστη απαντηση για ενα θεμα. Καλη τυχη σου ευχομαι και παντα ορθια.
Ό,τι και αν αποφασίσεις, κράτα αυτά τα λόγια. :wave2:
panavour
27/01/2020, 14:34
KOITA και αυτο
https://www.youtube.com/watch?v=TmUWhqL7WHE
για το υψος και μονο
Oχι VSTROM. Ειδικά για κάτοικο κέντρου Αθηνών με αυτή τη σωματική διάπλαση και εμπειρία.
Αυτά που λέμε ισχύουν βέβαια για το V-Strom 650. Αν θέλει το 1000άρι, αλλάζει το πράμα. :p
Οι γυναίκες έχουν πιο ψηλό καβάλο για το ίδιο συνολικό ύψος. Και δεν εννοώ λόγω αμελέτητων, αλλά επειδή έχουν συνήθως μακρύτερα πόδια και πιο κοντό κορμό
Εγω εχω δει κατι χαμηλοκωλες που οταν κλανουν σηκωνουν σκονη.... αλλα αυτες θα ειναι η εξαιρεση στον κανονα που λες
Παιδιά εσείς καλά τα λέτε αλλά η Τζένη έχει να γράψει 4 σελίδες.:lol:
Δε μου λέτε,γυναίκα που να έχει καψούρα το Vstrom?WTF:confused:
Μακάρι να είναι Τρολλ γιατί σκεφτείτε το γούστο της στους άντρες!:bawl:
tzenyvit
28/01/2020, 23:33
Δεν εχω γραψει γιατι δεν εχω βρει το χρονο.....αν κ να πω την αληθεια παρολο που τα περισσότερα μνμ ειναι με συμβουλευτικό χαρακτηρα κ ευχαριστω γι αυτο κάποια άλλα είναι ειρωνικά κ ενοχλητικά κ δεν καταλαβαινω το λόγο
doctor_john
29/01/2020, 00:20
Χίλια συγνώμη, μην παρεξηγείς, είναι ελάχιστες οι κοπέλες εδώ και είμαστε λίγο τραχείς. Καλοπροαίρετοι με εγγύηση όμως :a33:
...κάποια άλλα είναι ειρωνικά κ ενοχλητικά κ δεν καταλαβαινω το λόγο
Welcome to the internet.
ελάχιστες οι κοπέλες εδώ είμαστε..
μετα απο αλλαγη φυλου και ορμονοθεραπεια..
(οι αλλες απλα ξυριζουν τα ποδια τους..)
doctor_john
29/01/2020, 13:08
414620
Πολύ όμορφα μηχανάκια όσα αναφέρθηκαν! Ζ, ΜΤ, VERSYS κλπ :a014: (ωραίο αυτό το Ζάκι για μέσα στην πόλη...δεν το είχα ξαναδεί:a05:)
Το strom λόγω βάρους θα σε απογοητεύσει.
Πάρε πάρε 300άρι με 40 αλογάκια να ευχαριστηθείς πραγματικά καλέ κυρία λέμε!
Όταν αργότερα έχεις μάθει.....δεν θα θες πια να ακους για Vστρο:ufo:
Καλές βόλτες!
panavour
29/01/2020, 14:39
Δεν εχω γραψει γιατι δεν εχω βρει το χρονο.....αν κ να πω την αληθεια παρολο που τα περισσότερα μνμ ειναι με συμβουλευτικό χαρακτηρα κ ευχαριστω γι αυτο κάποια άλλα είναι ειρωνικά κ ενοχλητικά κ δεν καταλαβαινω το λόγο
καλοριζικο τζενη
414623
Καλησπέρα σας
Είμαι 37 χρονών κ μολις απέκτησα δίπλωμα για μηχανή ανεξαρτήτων κυβικών . Θα ήθελα τις προτάσεις για μεταχειρισμένη μηχανή μέχρι 4000.
Ύψος 1,62 κ βάρος 64 κιλά. Χρήση μέσα στην Αθήνα καθημερινά και κανα κοντινό ταξιδάκι.
Παρακαλώ τα φωτα σας απο την εμπειρια που έχετε .!!!!!
Καλησπέρα Τζένυ και καλώς ήρθες στο κόσμο της μοτοσυκλέτας.
Μια μοτοσυκλέτα που είναι ελαφρώς πάνω από το μπάτζετ σου είναι το CB500X, θα το βρεις γύρω στα 4500€ και ίσως με ένα σχετικό παζάρι και αν πέσεις πάνω σε κάποιον καλοπροαίρετο άνθρωπο, μπορεί και να το πάρεις γύρω στα 4200.
Κατά τη γνώμη μου είναι μια εξαιρετική μικρομεσαία μοτοσυκλέτα και πολύ καλή πρόταση για πρώτη μοτό. Θα καλύψει άμεσα πολλές από τις ανάγκες σου αλλά και μερικές από αυτές που θα προκύψουν όσο θα αποκτάς ολοένα και περισσότερη πείρα. Επίσης είναι πολύ οικονομική στη κατανάλωση της και νομίζω πως για τα χαρακτηριστικά σου θα σου προσφέρει εξαιρετική θέση οδήγησης χωρίς να σε κουράζει. Νομίζω πως θα εξοικειωθείς πολύ γρήγορα μαζί της.
Φιλικά.
414627
tzenyvit
29/01/2020, 17:39
Καλησπέρα και σε σένα.
Πραγματικά έιναι ενδιαφερουσα η πρόταση σου και την εχω στα υπόψην άπλα δεν είμαι σίγουρη για το υψος της και στο κατά π ποσο θα την φτανω
Coyote.V
29/01/2020, 18:24
Μια μέρα που δα έχεις χρόνο αφιέρωσε τον να πας σε καταστήματα να ανέβεις να τα δεις αυτά που σε ενδιαφέρουν, μόνο έτσι θα μάθεις αν φτάνεις και αν μπορείς να το κουμαντάρεις.
Εγώ θα έλεγα και το versys 300 που ανήκει στην κατηγορία των on off που θες.
Grafton 505
29/01/2020, 23:12
Daytona Zontes t310.
άπλα δεν είμαι σίγουρη για το υψος της και στο κατά π ποσο θα την φτανω
Γι αυτο (πρεπει να) υπαρχει και το verification process..;)
Καλησπέρα και σε σένα.
Πραγματικά έιναι ενδιαφερουσα η πρόταση σου και την εχω στα υπόψην άπλα δεν είμαι σίγουρη για το υψος της και στο κατά π ποσο θα την φτανω
Τα μοντέλα μέχρι το 2018 είχαν μικρότερο τροχό μπροστά έτσι το ύψος σέλας βρίσκεται στα 81 εκατοστά, σε αντίθεση με τα καινούρια μοντέλα από το 2019 και μετά που έχουν ύψος σέλας 83 εκατοστά.
To V-strom έχει ύψος σέλας 82 εκατοστά. Κερδίζεις 1 πόντο αλλά λάβε υπόψη πως σημασία έχει και το φάρδος της σέλας κι έχω την αίσθηση πως του V-strom είναι φαρδύτερη οπότε σου κλέβει κι άλλο ύψος λόγω ανοίγματος των ποδιών.
Σημαντικότερο ίσως είναι πως το CB500X είναι 25 κιλά ελαφρύτερο, πράγμα που θα σου δώσει αυτοπεποίθηση στο χειρισμό της μοτοσυκλέτας. Γενικά είναι πιο μαζεμένη μοτοσυκλέτα.
Είναι σίγουρο πως πρέπει να πας να τα δεις από κοντά, ιδανικά όμως πρέπει να έχεις μαζί σου κάποιον έμπειρο μοτοσυκλετιστή γιατί μπορεί να σε τρομάζουν πράγματα που δεν ισχύουν. Π.χ. αν φτάνεις έστω και στις μύτες με τα δυο πόδια μπορείς να τη δεις ως μια πολύ σοβαρή επιλογή, γιατί αυτό θα σημαίνει πως με το ένα πόδι θα φτάνεις σχετικά άνετα κάτω και είναι θέμα ζυγίσματος της μοτοσυκλέτας στα χέρια σου και όχι θέμα δύναμης (πράγμα που θα λειτουργεί ενστικτωδώς χωρίς προσπάθεια).
Οι γνώμες που σου δίνουμε δεν μπορούν να αντικαταστήσουν την πράξη. Απλά προσλαμβάνεις κάποιες ιδέες και απόψεις που μπορεί να μην είχες στο μυαλό σου χωρίς να είναι καθοριστικός παράγοντας. Μην τα μεγαλοποιείς και μην τα υποτιμάς, είναι αυτό που είναι και δεν θα είσαι η πρώτη που θα το κάνεις.
TERRAMOTO
30/01/2020, 18:47
οπως τα λεει ο φιλος STF,ειχα στρομ του 08 και τωρα εχω το cb500x του 17 ,θα πατας καλυτερα με το HONDA λόγω στενότερης σελας
σε γενικες γραμμες είναι πιο μανιτζεβελο μέσα στη κίνηση το cbx αλλά χωρίς να σημαίνει ότι θα έχεις πρόβλημα με το v strom
επίσης είδα σήμερα γυναίκα οδηγό της ομαδας Ζ με ενα v strom και μια χαρα το είχε ,όταν κατέβηκε δε στην Ομόνοια ήταν δεν ήταν 1,65
doctor_john
30/01/2020, 19:27
Έβαλα κάτω τις σέλλες του παλιού vstrom, του νέου και μία του παλιού πολύ καλύτερης ποιότητας φτιαγμένη στην ελλάδα
με σκοπό να μειωθεί το ύψος.
Του νέου είναι αρκετά πιο λεπτή στην επιφάνεια και βολεύει τον φίλο με 73cm εσωτερικό ποδιού όταν του παλιού
τον έκανε να πατά με μισό πέλμα και η φτιαγμένη είχε λύσει αυτό το θέμα παρά το γεγονός πως είχαν κρατήσει
το ίδιο σχεδόν φάρδος με υπαιτιότητα του αναβάτη.
Η γνώμη και εκείνου (1,70) είναι πως το ύψος μαζεύεται και μόνο το θέμα των "κιλών" θα πρέπει να απασχολεί
έναν τελείως άπειρο αναβάτη μιας και στους δύο μας φαίνεται αντίστοιχο ενός ΧΤΧ αλλά οφείλω να σεβαστώ
τις γνώμες των υπόλοιπων που το αναφέρουν σαν να έχει υπόσταση.
κάποια άλλα είναι ειρωνικά κ ενοχλητικά κ δεν καταλαβαινω το λόγο
Γι αυτό έιπα να πάρεις το αυτοκινητάκι σου να ξεμπερδεύεις.Και πΟυ να πέσεις με το strom μεσ την πλατεία του Κολωνακίου την ώρα που κατεβάζεις το σταντ επειδή δεν φτάνεις κάτω. Θα παει 15 σελίδες ακόμα:a014:
Κι ας έδωσες για δίπλωμα με σκουτερ..
mia_zoi_kawa
30/01/2020, 21:21
Δεν εχω γραψει γιατι δεν εχω βρει το χρονο.....αν κ να πω την αληθεια παρολο που τα περισσότερα μνμ ειναι με συμβουλευτικό χαρακτηρα κ ευχαριστω γι αυτο κάποια άλλα είναι ειρωνικά κ ενοχλητικά κ δεν καταλαβαινω το λόγο
Ναι συμβαίνει αυτό. Τα περισσότερα μέλη θέλουν το φόρουμ να είναι χαλαρό και διασκεδαστικο και ειδικά τα νέα μέλη που δεν το γνωρίζουν παθαίνουν αλλά λιγοτερο και άλλα περισσότερο σοκ. Το φόρουμ επίσης είναι αρκετά σεξιστικο(βασικα είναι εικόνα της ελληνικής κοινωνίας που και αυτή είναι αρκετά σεξιστικη). Σε αυτό δεν το βοηθάει και πολύ ότι υπάρχουν ελάχιστες γυναίκες. Το τελευταίο είναι και ένας καλός λόγος να συμμετάσχεις. Ένας μικρός και ενεργός αριθμός γυναικών μελών θα άλλαζε τα πράγματα.
doctor_john
30/01/2020, 21:32
414752
μπάνιο δεν το συζητάω..
Χρήση μέσα στην Αθήνα καθημερινά και κανα κοντινό ταξιδάκι.
Θα ήθελα να θυμίσω αυτό. Οι μοτοσυκλέτες on/off είναι κυρίως σχεδιασμένες για ταξίδια, οπότε στην πόλη χρειάζονται συμβιβασμούς. Είναι πιο ψηλές, πιο ογκώδεις, πιο βαριές, σε σχέση με πιο χαμηλές γυμνές μοτοσυκλέτες.
Είσαι λοιπόν βέβαιη ότι θέλεις να πάρεις κάτι που σου αρέσει εμφανισιακά και να κάνεις εν γνώσει σου περισσότερους συμβιβασμούς; Διαφορετικά, μπορείς να επιλέξεις μοτοσυκλέτα προσανατολισμένη στην καθημερινή χρήση που θα κάνεις. Πιο ελαφριά, πιο χαμηλή, πιο ευέλικτη, με μικρότερο πλάτος και χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου.
Το φόρουμ επίσης είναι ο λάκκος με τα αγγούρια
Fixed :D
(τι να κάνουμε που η μοτοσυκλέτα ως "χόμπι" είναι κατ' εξοχήν ανδρική ενασχόληση)
@tzenyvit: αν και πέφτει αρκετό έως πολύ δούλεμα, αν δεν τα παίρνεις όλα σοβαρά θα περάσεις μια χαρά στο forum.
Coyote.V
30/01/2020, 21:51
Ναι συμβαίνει αυτό. Τα περισσότερα μέλη θέλουν το φόρουμ να είναι χαλαρό και διασκεδαστικο και ειδικά τα νέα μέλη που δεν το γνωρίζουν παθαίνουν αλλά λιγοτερο και άλλα περισσότερο σοκ. Το φόρουμ επίσης είναι αρκετά σεξιστικο(βασικα είναι εικόνα της ελληνικής κοινωνίας που και αυτή είναι αρκετά σεξιστικη). Σε αυτό δεν το βοηθάει και πολύ ότι υπάρχουν ελάχιστες γυναίκες. Το τελευταίο είναι και ένας καλός λόγος να συμμετάσχεις. Ένας μικρός και ενεργός αριθμός γυναικών μελών θα άλλαζε τα πράγματα.
Αν και δεν είμαι από αυτούς που έκαναν σεξιστικά σχόλια κάθομαι και σκέφτομαι ένα πράγμα, πριν λίγο καιρό έδειχνε τον Σουλειμάν τον μεγαλοπρεπή που είναι η πλήρης έκφραση του σεξισμού και της πατριαρχίας.... και όλες έλιωναν !!!
Ε, αν το βλέπεις αυτό δεν θα ακολουθήσεις το ρεύμα; Και αν δεν είναι έτσι τι θέλουν τέλος πάντων;
panavour
30/01/2020, 22:00
Τα μοντέλα μέχρι το 2018 είχαν μικρότερο τροχό μπροστά έτσι το ύψος σέλας βρίσκεται στα 81 εκατοστά, σε αντίθεση με τα καινούρια μοντέλα από το 2019 και μετά που έχουν ύψος σέλας 83 εκατοστά.
To V-strom έχει ύψος σέλας 82 εκατοστά. Κερδίζεις 1 πόντο αλλά λάβε υπόψη πως σημασία έχει και το φάρδος της σέλας κι έχω την αίσθηση πως του V-strom είναι φαρδύτερη οπότε σου κλέβει κι άλλο ύψος λόγω ανοίγματος των ποδιών.
Σημαντικότερο ίσως είναι πως το CB500X είναι 25 κιλά ελαφρύτερο, πράγμα που θα σου δώσει αυτοπεποίθηση στο χειρισμό της μοτοσυκλέτας. Γενικά είναι πιο μαζεμένη μοτοσυκλέτα.
Είναι σίγουρο πως πρέπει να πας να τα δεις από κοντά, ιδανικά όμως πρέπει να έχεις μαζί σου κάποιον έμπειρο μοτοσυκλετιστή γιατί μπορεί να σε τρομάζουν πράγματα που δεν ισχύουν. Π.χ. αν φτάνεις έστω και στις μύτες με τα δυο πόδια μπορείς να τη δεις ως μια πολύ σοβαρή επιλογή, γιατί αυτό θα σημαίνει πως με το ένα πόδι θα φτάνεις σχετικά άνετα κάτω και είναι θέμα ζυγίσματος της μοτοσυκλέτας στα χέρια σου και όχι θέμα δύναμης (πράγμα που θα λειτουργεί ενστικτωδώς χωρίς προσπάθεια).
Οι γνώμες που σου δίνουμε δεν μπορούν να αντικαταστήσουν την πράξη. Απλά προσλαμβάνεις κάποιες ιδέες και απόψεις που μπορεί να μην είχες στο μυαλό σου χωρίς να είναι καθοριστικός παράγοντας. Μην τα μεγαλοποιείς και μην τα υποτιμάς, είναι αυτό που είναι και δεν θα είσαι η πρώτη που θα το κάνεις.
το τυπικο inseam συμφωνα με κατασκευαστες jeans για μια γυναικα 1,62 ειναι 72-73 ποντοι αρα ολα τα παραπανω αποριπτονται και ειναι λαθος να πιστεψεις οτι αρκει απλως να πατας στις μυτες για να ελεγξεις μια μηχανη αυτου του βαρους απο τις μυτες και μονον.ΚΑΙ ΝΑΙ υπαρχει και σ αυτο διαφορα μεταξυ ανδρα και γυναικας που εχει το 65 τοις εκατο της δυναμης -μπορει και λιγοτερο της δυναμης ενος ανδρα ,και απορω με τις συμβουλες που διδονται αψηφιστα. πριν παρεις οιανδηποτε αποφαση ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ κανε στατικη δοκιμη οχι μονο στον καθετο αξονα αλλα και σε καποιες μοιρες υπο γωνιαν.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.