View Full Version : Varadero 1000 ή ???
contes di Zante
05/03/2020, 14:27
Ρε παιδιά σοβαρευτείτε, τα Ιταλικά μηχανάκια είναι καλά για μια πενταετήα όσο είναι καινούργια, μετά αρχίζει ο γκρεμός αν δεν έχουν στοργή και προδέρμ όχι απλά κατήφορος.
Από προσωπική εμπειρία σε 3 Ιταλικά τα τελευταία 15 χρόνια πιστεύω ότι συμβαίνει το αντίθετο...αρκεί να λύσεις τις όποιες μικρές παιδικές ασθένειες. Οκ, μπορεί να μήν είναι Γιαπωνέζικα αλλά και τα Γιαπωνέζικα με την καμία δε θα γίνουν Ιταλικά
Ποιό Ducati κρατάει τιμή μεταπώλησης;
Μια γεννιά πίσω Ducati , ούτε οι φανατικοί ντουκατάκηδες, αυτοί που γράφουν και γράφουν λες και είναι ιεραπόστολοι της Ducati, δεν τα αγοράζουν.
Πόσο δίκιο έχεις!! Ξέρεις γιατί? Γιατί έχουμε τα λεφτά και τα αγοράζουμε καινούρια....
Πιθανόν. Ισως επειδή αν έχει στροφές ο δρόμος τους δείχνουν πως παει μια καλή μοτοσυκλέτα που στρίβει.
Οσο για το αν κρατάνε τιμή, μπορούμε να παρουμε μια εικόνα απο χώρες ποιυ γραφουν τα κανονικά χλμ στο κοντερ.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=7800&maxMileage=200000&minMileage=80000&scopeId=MB&sfmr=false&sortOption.sortBy=specifics.mileage&sortOption.sortOrder=DESCENDING&usage=USED
μα το μουλτιστραντα το 1000 ειναι τσαμπα αρα τα ιταλικα μηχανακια (ολα ομως) τα χαριζουν...
Ψάχνω ένα touring μοτο που να έχει άνετη όρθια σταση οδήγησης για μακρινές αποστάσεις..ειδικά στα γόνατα δεν θέλω μικρή γωνία...είμαι 1.80,να μπορώ να το φορτώσω γυναίκα και πίσω βαλίτσα και να μην κόβει πολύ γκάζι..budget χαμηλό max 3000 euro.Tο Varadero είναι το μόνο που βρίσκω σε αυτά τα λεφτά..μάλλον επειδή έχει γίνει και σούπα...αξίζει να το κάνω ένα test ride? Τι μοντέλο να κοιτάζω? Παίζει κάποιο άλλο μηχανάκι στα ίδια λεφτά?
Όπως καταλαβαίνεις πάρε οποίο μηχανάκι γουστάρεις στο μάτι και στη βόλτα....γιατί ότι κι αν πάρεις οδήγησε το πρώτα.....! Κατά τ αλλά όπως εξελίσσετε το ποστ άκρη δε θα βγει....
Ωραία τα είπαμε, ο καθένας έχει την αποψή του όπως πάντα.
Βλέπω οτι όσοι εγραψαν για τα αναξιόπιστα Ιταλικά δεν είχαν ποτέ τους ούτε έχουν αλλά έχουν άποψη και την υποστηρίζουν με αυτα που άκουσαν.
Εγώ πάντως ξέρω Ducati 2βάλβιδα που έχουν περάσει τις 100.000 χλμ χωρίς ζημιές.
Επίσης οι μηχανικοί που τα συντηρούν έχουν να πουν πολλές ιστορίες για ελλειπή συντήρηση που δημιούργησε τα προβλήματα σε όσα δεν άντεξαν.
Κοινώς τουλάχιστον αυτα τα Ducati που τα ξέρω δεν έχουν θέματα αξιοπιστίας, απλά δεν ειναι σαν ενα Japan οταν το παρατήσεις στην τύχη του και δεν κανεις τα service οταν πρέπει.
Χαιρετισμούς στους γραφικούς που έγραψαν τις σχετικές μπούρδες. :wave2:
Αξιοπιστα ειναι τα μηχανακια που βγαζουν χιλιομετρα με ελλειπη συντηρηση ;)
telegonos
05/03/2020, 14:55
Πόσο δίκιο έχεις!! Ξέρεις γιατί? Γιατί έχουμε τα λεφτά και τα αγοράζουμε καινούρια....
Ναι και τα πετατ... εεε, τα κρατάτε για πάντα. Η χαρά του εμπόρου.
Δεν έχω ακούσει ιταλικό να κόβει πλαίσιο πάντως :smokin:
telegonos
05/03/2020, 15:13
Εγώ έχω δει κομμένο παντως, mutistrada 1000.
Εγώ έχω δει κομμένο παντως, mutistrada 1000.
Υποπλαισο όχι πλαίσιο
sapila racing
05/03/2020, 15:16
Εγώ έχω δει κομμένο παντως, mutistrada 1000.
Δεν νομιζω.
Καπου μπερδεύτηκες ή τράκαρε μετωπικά και με αρκετά χλμ μαλιστα.
Εκτός κι αν οταν διαβαζεις πλαίσιο εσυ καταλαβαίνεις υποπλαίσιο, οπότε μιλάμε για αλλη περίπτωση.
τελικα αυτα τα πανεμορφα υπερτουμπανα με τις ελαχιστες παιδικες ασθενειες γιατι στην πενταετια εξαφανιζονται απο τους δρομους;
2 ατομα που ξερω εκλαψαν καποτε πικρα με gagiva canyon και τοτε παρατηρησα οτι σε καθε γειτονια υπηρχε ενα παρατημενο ατρακαριστο
στα ματια μου ηταν πανεμορφο και σιγουρα καλυτερα στημενο απο xt freewind klr κλπ αλλα δεν θα το επαιρνα ουτε χαρισμα
αληθεια σημερα αν θελω να αγορασω ενα μεσο ιταλικο μηχανακι τι επιλογες εχω;
telegonos
05/03/2020, 16:05
Υποπλαισο όχι πλαίσιο
Πλαίσιο, στην περιοχή πίσω από τον λαιμό της διεύθυνσης. Οι κομμένοι δοκοί μάλιστα, είχαν ανοίξει, όπως παραμορφώνεται η παντόφλα όταν την πιέζεις, προς τα κάτω. Όντως είχαν ανοίξει σαν βάρκα, μου είχε κάνει εντύπωση όταν το είδα.
Ο κάτοχος, που δεν ήταν ο ατυχήσας που το έκανε έτσι, το είχε αγοράσει έτσι για ανταλλακτικά από τον ατυχήσα, μου είχε αναφέρει ότι ο ατυχήσας έκανε έξοδο σε στροφή και χτύπησε σε πεζοδρόμιο κι άνοιξε έτσι.
Από ότι το συζητήσαμε, έτσι ανοίγουν τα ιταλικά χωροδικτυώματα, όταν περάσει ένα όριο δύναμης, που θέλει να κάνει τον μπροστινό τροχό προς τα πίσω, ήξερε κι άλλες τέτοιες περιπτώσεις.
sapila racing
05/03/2020, 16:11
Πλαίσιο, στην περιοχή πίσω από τον λαιμό της διεύθυνσης. Οι κομμένοι δοκοί μάλιστα, είχαν ανοίξει, όπως παραμορφώνεται η παντόφλα όταν την πιέζεις, προς τα κάτω. Όντως είχαν ανοίξει σαν βάρκα, μου είχε κάνει εντύπωση όταν το είδα.
Ο κάτοχος, που δεν ήταν ο ατυχήσας που το έκανε έτσι, το είχε αγοράσει έτσι για ανταλλακτικά από τον ατυχήσα, μου είχε αναφέρει ότι ο ατυχήσας έκανε έξοδο σε στροφή και χτύπησε σε πεζοδρόμιο κι άνοιξε έτσι.
Από ότι το συζητήσαμε, έτσι ανοίγουν τα ιταλικά χωροδικτυώματα, όταν περάσει ένα όριο δύναμης, που θέλει να κάνει τον μπροστινό τροχό προς τα πίσω, ήξερε κι άλλες τέτοιες περιπτώσεις.
Μέσα έπεσα παλι.
Ευχαριστούμε πολύ για την άχρηστη πληροφορία.
Αν ηταν Japan με σιδερένιο πλαίσοο θα ειχε φτασει ο εμπρός τροχός τον πίσω κι αν ηταν αλουμινένιο θα ειχε παει κι αυτό στα σκουπίδια. :zzz:
Μέσα έπεσα παλι.
Ευχαριστούμε πολύ για την άχρηστη πληροφορία.
Αν ηταν Japan με σιδερένιο πλαίσοο θα ειχε φτασει ο εμπρός τροχός τον πίσω κι αν ηταν αλουμινένιο θα ειχε παει κι αυτό στα σκουπίδια. :zzz:
Αν ήταν τζαπάν, θα είχε στρίψει. ;)
:lol: :lol: :lol:
Coyote.V
05/03/2020, 16:17
Οποιοδήποτε Ιάπωνα πάρεις πρέπει να επέμβεις στο μισό μηχακι αναρτήσεις-φρενα-τιμονι κ με το ρίσκο τι θα βγει από όλο αυτό,από εμφάνιση ένταξη δεν μιλάω υπάρχουν κ βιτσιοζοι,οπότε παίρνεις το ευρωπαϊκό κ ευχαριστιεσαι οδήγηση κ οφθαλμολουτρο κ με εξεφτιλιστικο κόστος διορθώνεις 2-3 παιδικές ασθένειες..Αυτή είναι η άποψη μου από προσωπική εμπειρία..Τώρα αποψης από γνωστούς γνωστών, αλλά λόγια να αγαπιόμαστε...
Έχω τις μαμά αναρτήσεις, στην Ελλάδα ζω και κινούμαι... είναι τέλειες !!! :D 415566
telegonos
05/03/2020, 16:18
τελικα αυτα τα πανεμορφα υπερτουμπανα με τις ελαχιστες παιδικες ασθενειες γιατι στην πενταετια εξαφανιζονται απο τους δρομους;
2 ατομα που ξερω εκλαψαν καποτε πικρα με gagiva canyon και τοτε παρατηρησα οτι σε καθε γειτονια υπηρχε ενα παρατημενο ατρακαριστο
στα ματια μου ηταν πανεμορφο και σιγουρα καλυτερα στημενο απο xt freewind klr κλπ αλλα δεν θα το επαιρνα ουτε χαρισμα
αληθεια σημερα αν θελω να αγορασω ενα μεσο ιταλικο μηχανακι τι επιλογες εχω;
Γνωστός μου, επι εποχής 1098, είχε φαγωθεί να πάρει -ξανά- ducati. Δεν του βγαίναν τα λεφτά, και του λεω, γιατί ρε φανατικέ ντουκατάκια, δεν παίρνεις κανά 916-955-996 που τα είχε το car σε προσιτές τιμές; Δεν θέλω τόσο παλιό, η απάντηση, κι άρχισε να μου λέει για το κόστος συντήρησης στα παλιά ducati, τα προβλήματα με τις προ-streta κεφαλές κ.ο.κ.
Να χαρώ εγώ αξία της 916 εποχής, υποτίθεται η πιο θρυλική και νικηφόρος εποχή της Ducati, λέμε τώρα.
Ποτέ δε κατάλαβα αυτόν τον πόλεμο καταγωγής μεταξύ των μοτοσυκλετιστών. Τον δέχομαι μόνο σε επίπεδο πειράγματος και αυτό -επίσης μόνο- μεταξύ φίλων.
Και διαβάζω και πολλές απόλυτες απόψεις, κάποιες εκφράζονται άμεσα, κάποιες άλλες ως απάντηση σε άλλες απόλυτες απόψεις...
Αυτό που κυρίως δεν καταλαβαίνω είναι πως όλη αυτή η αντιπαράθεση γίνεται για τη μηχανή του "άλλου", που έχει κάτι διαφορετικό από τη δική μας επιλογή. Και αφού ξεμπερδέψουμε κουρασμένοι από μια μάταιη αντιπαράθεση χωρίς νικητή από τον Ιταλικό/Γερμανικό/Ευρωπαϊκό VS Ιαπωνικό πόλεμο, ξεκινάει ένας νέους κύκλος πολέμου που έχει τη κωδική ονομασία Honda VS Yamaha... εμφύλιος...
Εγώ όμως ζηλεύω όλους αυτούς που είχαν την ευκαιρία στη ζωή τους να γευτούν όλες τις σχολές μοτοσυκλέτας και να απολαύσουν όλα τα καλά τους και να αφήσουν πίσω ότι τους ταλαιπώρησε (αν τους ταλαιπώρησε). Κάποια στιγμή όλοι καταλήγουν σε κάτι για λόγους που προκύπτουν από το οικονομικό, τον πειραματισμό, την διάθεση, την οικογενειακή κατάσταση, την ηλικία κτλ.
Εγώ στα μοτοσυκλετιστικά χρόνια της ζωής μου είχα κυρίως Yamaha. Θεωρητικά θα μπορούσα και να θεωρηθώ "Yamaha-κιας", αλλά όχι γιατί αυτό αποτελεί ένα κόλλημα φανατικού. Οι λόγοι για τους οποίους οι επιλογές μου ήταν συνήθως Yamaha δεν είχε τόσο να κάνει με τα ίδια τα προϊόντα αλλά περισσότερο με τους ανθρώπους γύρω από αυτά, οι οποίοι με έκαναν να αισθάνομαι οικεία. Τη Yamaha την ακολουθώ από την εποχή "Αφοι Ηλιόπουλοι". Γνώρισα τον τότε αρχιμηχανικό της όταν ακόμη το ένα και μοναδικό επίσημο σέρβις ήταν στο κτίριο που βρισκόταν πάνω στην Εθνική (μετά τη γέφυρα της Λυκόβρυσης). Αργότερα, γνώρισα πολλούς ανθρώπους που ήταν στα γραφεία και στις πωλήσεις, όταν ως Μοτοδυναμική πλέον άρχισε να απλώνει το δίκτυο της. Συμπτώσεις της ζωής...
Όμως μέσα σε όλα αυτά τα χρόνια και ενδιάμεσα, πέρασαν από τα χέρια μου και Honda και Kawasaki και δυο χωμάτινα Husky (στη κατηγορία των "μικρών" πέρασαν και Piaggio και Sachs). Είχα τη τύχη να μην με έχει ταλαιπωρήσει καμία τους αλλά ήμουν πάντοτε συνεπής με τη συντήρηση τους.
Είναι πασιφανές -και ευτυχώς- πως όλη αυτή η ποικιλία εταιρειών που προέρχονται από τη δική μας Ήπειρο την Ευρώπη, από την Αμερική αλλά και από την Ασία έχει λόγο που υπάρχει. Να είστε σίγουροι πως οι εταιρείες "στέκονται" και επιβιώνουν γιατί έχουν κοινό, χωρίς αυτό δεν μπορούν να υπάρχουν.
Τέλος πάντων, η ουσία είναι πως κάθε συνάδελφος μας μοτοσυκλετιστής έχει λόγους που τον συγκινεί η επιλογή του. Όταν αυτό πάψει, λογικά θα πάει σε κάτι άλλο. Το αν θα μείνει στην ίδια σχολή ή θα μεταπηδήσει κάπου αλλού είναι δική του υπόθεση όχι δική μας.
telegonos
05/03/2020, 16:44
Ποτέ δε κατάλαβα αυτόν τον πόλεμο καταγωγής μεταξύ των μοτοσυκλετιστών. Τον δέχομαι μόνο σε επίπεδο πειράγματος και αυτό -επίσης μόνο- μεταξύ φίλων.
Και διαβάζω και πολλές απόλυτες απόψεις, κάποιες εκφράζονται άμεσα, κάποιες άλλες ως απάντηση σε άλλες απόλυτες απόψεις...
Αυτό που κυρίως δεν καταλαβαίνω είναι πως όλη αυτή η αντιπαράθεση γίνεται για τη μηχανή του "άλλου", που έχει κάτι διαφορετικό από τη δική μας επιλογή. Και αφού ξεμπερδέψουμε κουρασμένοι από μια μάταιη αντιπαράθεση χωρίς νικητή για το Ιταλικό/Γερμανικό/Ευρωπαϊκό VS Ιαπωνικό πόλεμο, ξεκινάει ένας νέους κύκλος που έχει τη κωδική ονομασία Honda VS Yamaha... εμφύλιος...
Εγώ ζηλεύω όλους αυτούς που είχαν την ευκαιρία στη ζωή τους να γευτούν όλες τις σχολές και να απολαύσουν όλα τα καλά τους και να αφήσουν πίσω οτι τους ταλαιπώρησε αν τους ταλαιπώρησε. Κάποια στιγμή όλοι καταλήγουν σε κάτι για λόγους που αφορούν το οικονομικό, την οικογενειακή κατάσταση, την ηλικία κτλ.
Εγώ στα μοτοσυκλετιστικά χρόνια της ζωής μου είχα κυρίως Yamaha. Θεωρητικά θα μπορούσα να θεωρηθώ "Yamaha-κιας" αλλά όχι γιατί αυτό αποτελεί ένα κόλλημα φανατικού. Οι λόγοι για τους οποίους οι επιλογές μου ήταν συνήθως Yamaha δεν είχε τόσο να κάνει με τα ίδια τα προϊόντα αλλά με τους ανθρώπους γύρω από αυτά οι οποίοι με έκαναν να αισθάνομαι οικεία. Τη Yamaha την ακολουθώ από την εποχή "Αφοι Ηλιόπουλοι". Γνώρισα τον τότε αρχιμηχανικό της όταν το επίσημο και ένα και μοναδικό σέρβις της ήταν στο κτίριο που βρισκόταν πάνω στην Εθνική μετά τη γέφυρα της Λυκόβρυσης και μετά πολλούς ανθρώπους που ήταν στα γραφεία και στις πωλήσεις όταν η Μοτοδυναμική άρχισε να απλώνει το δίκτυο της. Συμπτώσεις της ζωής... Όμως μέσα σε όλα αυτά τα χρόνια ενδιάμεσα, πέρασαν από τα χέρια μου και Honda και Kawasaki και δυο χωμάτινα Husky (στη κατηγορία των "μικρών" πέρασαν και Piaggio και Sachs). Είχα τη τύχη να μην με έχει ταλαιπωρήσει καμία τους αλλά ήμουν πάντοτε συνεπής με τη συντήρηση τους.
Είναι πασιφανές -και ευτυχώς- πως όλη αυτή η ποικιλία εταιρειών που προέρχονται από τη δική μας Ευρώπη, από την Αμερική αλλά και από την Ασία έχει λόγο που υπάρχει. Να είστε σίγουροι πως οι εταιρείες "στέκονται" και επιβιώνουν γιατί έχουν κοινό, χωρίς αυτό δεν μπορούν να υπάρχουν.
Τέλος πάντων, η ουσία είναι πως κάθε συνάδελφος μας μοτοσυκλετιστής έχει λόγους που τον συγκινεί η επιλογή του. Όταν αυτό πάψει, λογικά θα πάει σε κάτι άλλο. Το αν θα μείνει στην ίδια σχολή ή θα μεταπηδήσει κάπου αλλού είναι δική του υπόθεση όχι δική μας.
Σωστόν, αλλά εδώ δεν σέβονται ούτε την προηγούμενη γνώμη τους ρε συ, οι ΙΔΙΟΙ. Δεν τα έχω με τα προιόντα, με την έπαρση των φανατικών τα έχω.
Ο φανατικός ντουκατάκιας, που μας τα είχε κάνει τόσα με το πόσο καλό στήσιμο είχε το ευρωπαικό του, το οποίο το βρόντηξε σε βαθμό μη-επισκευής, γιατί βρήκε η εξάτμιση στην άσφαλτο σε πλάγιασμα, έκανε μοχλό, ανασήκωσε τον τροχό και σβούρηξε η μοτοσυκλέτα (τόσο στήσιμο λέμε), όταν του λένε για 916 το ορόσημο της νεώτερης εποχής της Ducati, πετάει ΟΧΙ σαν του Μεταξά το 1940, γιατί που να μπλέκει με αυτά.
Δλδ χέστε μας κι αφήστε μας ρε παίδες. Φτάνει το τροπάρι. Όλα έχουν τα θεματά τους, κι όλα χαλάνε και φτιάχνουνε και ξαναχαλάνε, αλλά αυτό το πράγμα με τα ιταλικά λες και κατέχουν την τελευταία παραγωγή των Βαν ντε μπιρς ή την γνήσια Τζοκόντα του Λεονάρντο, κι όχι ένα όχημα προιόν βιομηχανικής παραγωγής που φτιάχτηκε για να βγάζει κέρδος η εταιρία που το πουλάει και τελικά ΔΕΝ είναι τόσο ξεχωριστό όσο το νομίζουνε...
Θα πάρω εγώ 916 στο τέλος, και οι περήφανοι ντουκατάκηδες θα τα βάζουν bicentenial διάρκειας αγγελίες στο car.gr 10.000 ευρώ ευκαιρία συλλεκτικό.
doctor_john
05/03/2020, 16:56
Πλαίσιο, στην περιοχή πίσω από τον λαιμό της διεύθυνσης. Οι κομμένοι δοκοί μάλιστα, είχαν ανοίξει, όπως παραμορφώνεται η παντόφλα όταν την πιέζεις, προς τα κάτω. Όντως είχαν ανοίξει σαν βάρκα, μου είχε κάνει εντύπωση όταν το είδα.
Ο κάτοχος, που δεν ήταν ο ατυχήσας που το έκανε έτσι, το είχε αγοράσει έτσι για ανταλλακτικά από τον ατυχήσα, μου είχε αναφέρει ότι ο ατυχήσας έκανε έξοδο σε στροφή και χτύπησε σε πεζοδρόμιο κι άνοιξε έτσι.
Από ότι το συζητήσαμε, έτσι ανοίγουν τα ιταλικά χωροδικτυώματα, όταν περάσει ένα όριο δύναμης, που θέλει να κάνει τον μπροστινό τροχό προς τα πίσω, ήξερε κι άλλες τέτοιες περιπτώσεις.
Όλοι οι ατσάλινοι σωλήνες ανοίγουν έτσι όταν ξεπεραστούν οι δυνάμεις που μπορούν να αντέξουν.
Το καλό είναι ότι ακόμα και σε τόσο ακραίες περιπτώσεις, ένα χωροδικτύωμα μπορεί να επισκευαστεί, χωρίς συμβιβασμούς.
Το ατσάλινο χωροδικτύωμα είναι ο καλύτερος τρόπος να μοιράσεις φορτία ενώ παράλληλα μπορεί να είναι ενδοτικό
προσφέροντας απόσβεση - επαναφορά που προστατεύει τα τμήματα της κατασκευής που συνδέονται με αυτά αλλά
και καλύτερη διαχείριση σε σχέση με άκαμπτες κατασκευές αλουμινίου που και κόπωση μετρούν από την πρώτη μέρα
και επισκευάζονται πολύ δυσκολότερα με δεδομένους τους συμβιβασμούς.
Οι σύγχρονες επιλογές των εργοστασίων νομίζω είναι ένα καλό παράδειγμα αλλά αν δεν είναι αρκετό, μπορούμε να δούμε
και την αυτοκινητοβιομηχανία στα υπεραυτοκίνητα, τα εργαλειομηχανήματα κάθε τύπου, την αρχιτεκτονική εδώ και 140 χρόνια κ.λπ.
Μόνο μην πέσουμε στο επίπεδο να κρίνουμε με βάση την παιδεία του φλωράκου που θέλει το καινούριο "το καλό"
που νομίζει ότι του αξίζει ενώ δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει ούτε το 30% του "παλιού".
....αλλά αυτό το πράγμα με τα ιταλικά λες και κατέχουν την τελευταία παραγωγή των Βαν ντε μπιρς ή την γνήσια Τζοκόντα του Λεονάρντο, κι όχι ένα όχημα προιόν βιομηχανικής παραγωγής που φτιάχτηκε για να βγάζει κέρδος η εταιρία που το πουλάει και τελικά ΔΕΝ είναι τόσο ξεχωριστό όσο το νομίζουνε...
Aπλά δεν είναι σε θέση να μιλήσουν για τον σχεδιασμό.
Κάθε μοτοσυκλέτα είναι αντικείμενο σχεδιασμού και κάθε κατασκευαστής δίνει την ισορροπία λειτουργίας / σχεδιασμού
που κατανοεί ο ίδιος και θέλει να προσφέρει.
Όπως ακριβώς και στις άλλες τέχνες, το βασικότερο στοιχείο αποδοχής της κατανόησης είναι το ενδιαφέρον
η εμπλοκή, η μαθητεία κ.λπ. του θεατή.
Μλκες και οπαδούς θα βρείς και στα παγωτά, γιατί ασχολείσαι και τους επιτρέπεις να σου στερούν την δική σου άποψη - επιλογή;..
Εντάξει, αλλά δεν μπορούμε να λάβουμε σοβαρά υπόψη τη γνώμη ενός ανθρώπου που χρησιμοποιεί για nickname το πιο ανούσιο/κακό μηχανάκι που έχει βγάλει ποτέ η Aprilia.
Κ το πιο ζημιαρικο να προσθέσω..50000χλμ ένα αισθητήρα πίσω κυλίνδρου 35€..αλλά ξέρω λογικά θ έχεις ένα φίλο που ο ξάδερφος της κουμπάρας της αδερφής του το είχε κ ήταν κολλητός με τον μάστορα..
Δε μίλησα ποτέ για ζημιές. Αρκεί που είναι ένα μηχανάκι 200+ κιλών που δεν κάνει για απολύτως τίποτα.
Κάπου έχω και φωτογραφία που καβαλάω ένα, αλλά είσαι τυχερός που δεν είμαι σπίτι. :p
Το ότι είναι το πιο ζημιάρικο, είναι... όποτε πάω στο συνεργείο για το σέρβις η ότι άλλο, πάντα μα πάντα όμως, βλέπω καμια 10αριά εκεί (όλα της ΔΙΑΣ) και 3-4 οδηγούς των να τα καντηλιάζουν όλη την ώρα....
Τους ρωτάω τι παθαίνουν και τα βλέπω εκεί κάθε φορά, απαντούν: αυτά; μα αυτά είναι ζημιές με λίγο μηχανάκι πάνω τους. :lol:
Σωστόν, αλλά εδώ δεν σέβονται ούτε την προηγούμενη γνώμη τους ρε συ, οι ΙΔΙΟΙ. Δεν τα έχω με τα προιόντα, με την έπαρση των φανατικών τα έχω.
Ο φανατικός ντουκατάκιας, που μας τα είχε κάνει τόσα με το πόσο καλό στήσιμο είχε το ευρωπαικό του, το οποίο το βρόντηξε σε βαθμό μη-επισκευής, γιατί βρήκε η εξάτμιση στην άσφαλτο σε πλάγιασμα, έκανε μοχλό, ανασήκωσε τον τροχό και σβούρηξε η μοτοσυκλέτα (τόσο στήσιμο λέμε), όταν του λένε για 916 το ορόσημο της νεώτερης εποχής της Ducati, πετάει ΟΧΙ σαν του Μεταξά το 1940, γιατί που να μπλέκει με αυτά.
Δλδ χέστε μας κι αφήστε μας ρε παίδες. Φτάνει το τροπάρι. Όλα έχουν τα θεματά τους, κι όλα χαλάνε και φτιάχνουνε και ξαναχαλάνε, αλλά αυτό το πράγμα με τα ιταλικά λες και κατέχουν την τελευταία παραγωγή των Βαν ντε μπιρς ή την γνήσια Τζοκόντα του Λεονάρντο, κι όχι ένα όχημα προιόν βιομηχανικής παραγωγής που φτιάχτηκε για να βγάζει κέρδος η εταιρία που το πουλάει και τελικά ΔΕΝ είναι τόσο ξεχωριστό όσο το νομίζουνε...
Θα πάρω εγώ 916 στο τέλος, και οι περήφανοι ντουκατάκηδες θα τα βάζουν bicentenial διάρκειας αγγελίες στο car.gr 10.000 ευρώ ευκαιρία συλλεκτικό.
Ίσως το παρατραβάμε με αυτή τη συζήτηση, αλλά θέλω να πω και αυτό γιατί πιστεύω πως δίνει τροφή για σκέψη.
Για κάθε έναν που αντιδράμε πρέπει να ξέρουμε πως υπάρχει κάποιος "άλλος" ο οποίος μέσα από τις δικές του εμπειρίες ή γνώσεις ή ακόμη και από τη στάση ζωής του αξίζει τον σεβασμό μας. "Αυτός" είναι η προτεραιότητα μου και όχι ο φανατικός.
"Αυτός" είναι ο τύπος που με το τρόπο που θα εκφράσει την αγάπη του για την επιλογή του μπορεί να σε κάνει να καταλάβεις γιατί πήρε/έχει αυτό που έχει. Έχει αυτό που δεν είναι η δική μας επιλογή αλλά η δική του επιλογή και είναι υπέροχο να αντιλαμβάνεσαι γιατί μπορεί ή γιατί θέλει να το έχει.
Οπότε είναι κρίμα να εκφράζεσαι (όχι εσύ, ο κάθε ένας μας, σε τρίτο πρόσωπο μιλάω) με έναν τρόπο αφοριστικό που αγγίζει και "αυτόν" εξαιτίας του κάθε κολλημένου.
Το ερώτημα που τίθεται λοιπόν είναι... ποιο είναι σημαντικό, να απαντήσω σε έναν κολλημένο φανατικό Yamaha-κια, Ducatisti κτλ ή να προσπεράσω και να αναζητήσω γνώσεις και όμορφες εμπειρίες αντίστοιχων κατόχων με διαφορετική όμως οπτική που "μας" αφορά μοτοσυκλετιστικά και όχι οπαδικά. Αν "δεν" απαντήσω, αποδίδω σεβασμό σε "αυτόν" που έχει το ίδιο με τον κολλημένο αλλά είναι "αλλιώς". Κερδίζει "αυτός" και σίγουρα κι εμείς. Αν απαντήσω στον κολλημένο τι κερδίζω; Τίποτα!
Ας αφήσουμε το θέμα στην ησυχία του.
Ίσως το παρατραβάμε με αυτή τη συζήτηση, αλλά θέλω να πω και αυτό γιατί πιστεύω πως δίνει τροφή για σκέψη.
Για κάθε έναν που αντιδράμε πρέπει να ξέρουμε πως υπάρχει κάποιος "άλλος" ο οποίος μέσα από τις δικές του εμπειρίες ή γνώσεις ή ακόμη και από τη στάση ζωής του αξίζει τον σεβασμό μας. "Αυτός" είναι η προτεραιότητα μου και όχι ο φανατικός.
"Αυτός" είναι ο τύπος που με το τρόπο που θα εκφράσει την αγάπη του για την επιλογή του μπορεί να σε κάνει να καταλάβεις γιατί πήρε/έχει αυτό που έχει. Έχει αυτό που δεν είναι η δική μας επιλογή αλλά η δική του επιλογή και είναι υπέροχο να αντιλαμβάνεσαι γιατί μπορεί ή γιατί θέλει να το έχει.
Οπότε είναι κρίμα να εκφράζεσαι (όχι εσύ, ο κάθε ένας μας, σε τρίτο πρόσωπο μιλάω) με έναν τρόπο αφοριστικό που αγγίζει και "αυτόν" εξαιτίας του κάθε κολλημένου.
Το ερώτημα που τίθεται λοιπόν είναι... ποιο είναι σημαντικό, να απαντήσω σε έναν κολλημένο φανατικό Yamaha-κια, Ducatisti κτλ ή να προσπεράσω και να αναζητήσω γνώσεις και όμορφες εμπειρίες αντίστοιχων κατόχων με διαφορετική όμως οπτική που "μας" αφορά μοτοσυκλετιστικά και όχι οπαδικά. Αν "δεν" απαντήσω, αποδίδω σεβασμό σε "αυτόν" που έχει το ίδιο με τον κολλημένο αλλά είναι "αλλιώς". Κερδίζει "αυτός" και σίγουρα κι εμείς. Αν απαντήσω στον κολλημένο τι κερδίζω; Τίποτα!
Ας αφήσουμε το θέμα στην ησυχία του.
Βλέπετε τι ήρεμα και όμορφα μιλάει, πόσο ζεν είναι ένας κάτοχος ιαπωνικού;
:lol:
Το θέμα είναι ότι αυτή που έχουν ιαπωνικά έχουν άποψη ενώ οι περισσότεροι δεν είχαν ποτέ τους ευρωπαϊκό,ενώ αντίθετα αυτή με τα ευρωπαϊκά ξεκίνησαν με ιαπωνικά κ όταν απόκτησαν ευρωπαϊκό δύσκολα θα γύριζαν πάλι σε ιαπωνικό...και κάποια πράγματα είναι αντικειμενικά δεν μπορώ να δεχτώ ότι το ιαπωνικό έχει καλύτερα περιφερειακά,όπως κ να το κάνουμε τα ευρωπαϊκά είναι πιο ολοκληρωμένα οι Ιάπωνες λειτουργούν με χρονοκαθυστερηση,τα τελευταία χρόνια κάπως ξύπνησαν κ άρχισαν να βαζουν καλά περιφερειακά σε κάποια μοντέλα,κ να βγάζουν 2 κ παραπάνω εκδόσεις ανάλογα τις προτιμήσεις του πελάτη με άλλα λόγια προσπαθούν να αντιγράψουν τους Ευρωπαίους κ καλά κάνουν γιατί έτσι είναι ο ανταγωνισμός αλλά το κάνουν με τεράστια χρονοκαθυστερηση...
Εγώ βλέπω ότι ο νέος που ψάχνει μοτόρι, μας πήρε χαμπάρι και σταμάτησε να γράφει μετά την πρώτη σελίδα :cry:
tzimidis
05/03/2020, 18:58
Για τους απανταχού haters
Γιάννενα, 30 χρονια πριν.....1993-1994, κάπου εκεί.
Παρκαρισμένο μπροστά στο καφέ Ακαδημία στη Λ. Δωδώνης, απέναντι από το daily News,
ένα απριλια by Philip starck.
Έπαθαν σοκ τα μάτια μου, μου κόπηκε η ανάσα, ζαλίστηκα και έβγαλα μια κραυγή :
ΤΙ ΜΑΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!
Εκείνη ακριβώς τη στιγμή πλησιάζει ένα παλικάρι, βγάζει αταραχος τα κλειδιά, ανεβαίνει, βάζει μπρος, και πριν γκαζωσει να φύγει γυρίζει και μου φωναζει:
"Μην το πάρεις"
Και δεν το πήρα.
Και ζήσαμε και οι 2 καλά.
Ξερωγω, μπορεί να'ναι και άσχετο.
Πιθανότατα.
Ξέχασα να αναφέρω ότι την ώρα που έφευγε αυτός με κατεύθυνση προς το μωλο, εγώ πήγαινα προς τη στάση να περιμένω το αστικό.
Ride, and let ride.
panavour
05/03/2020, 18:59
Ρε παιδια μην το κουραζουμε το θεμα πολυ γιατι εχει καταντησει να ξεχειλωσει σαν αφτερ μαρκετ ταιβανεζικο αμορτισερ
Τα ευρωπαικα ειναι για τους εχοντες,γνωστες και ενασχολουμενους,αυτους που θα τα συντηρησουν ευλαβικα συμφωνα με το μανουαλ ,και που μπορουν και θελουν να χαρουν τα αξεπεραστα οδικα τους χαρακτηριστικα,και που θα βαλουν το χερι στην τσεπη σε περιπτωση στραβης.
Τα γιαπωνεζικο ειναι για τους υπολοιπους.
Να μην ξεχασω,ΝΑΙ τα ευρωπαικα ΕΙΝΑΙ πιο ομορφα.
Ρε παιδια μην το κουραζουμε το θεμα πολυ γιατι εχει καταντησει να ξεχειλωσει σαν αφτερ μαρκετ ταιβανεζικο αμορτισερ
Τα ευρωπαικα ειναι για τους εχοντες,γνωστες και ενασχολουμενους,αυτους που θα τα συντηρησουν ευλαβικα συμφωνα με το μανουαλ ,και που μπορουν και θελουν να χαρουν τα αξεπεραστα οδικα τους χαρακτηριστικα,και που θα βαλουν το χερι στην τσεπη σε περιπτωση στραβης.
Τα γιαπωνεζικο ειναι για τους υπολοιπους.
Να μην ξεχασω,ΝΑΙ τα ευρωπαικα ΕΙΝΑΙ πιο ομορφα.
Ειλικρινα δεν καταλαβαινω γιατι προσπαθεις να δωσεις σοβαρο τονο στη κουβεντα. Ε, γιατι?
Για τους απανταχού haters
Γιάννενα, 30 χρονια πριν.....1993-1994, κάπου εκεί.
Παρκαρισμένο μπροστά στο καφέ Ακαδημία στη Λ. Δωδώνης, απέναντι από το daily News,
ένα απριλια by Philip starck.
Έπαθαν σοκ τα μάτια μου, μου κόπηκε η ανάσα, ζαλίστηκα και έβγαλα μια κραυγή :
ΤΙ ΜΑΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!
Εκείνη ακριβώς τη στιγμή πλησιάζει ένα παλικάρι, βγάζει αταραχος τα κλειδιά, ανεβαίνει, βάζει μπρος, και πριν γκαζωσει να φύγει γυρίζει και μου φωναζει:
"Μην το πάρεις"
Και δεν το πήρα.
Και ζήσαμε και οι 2 καλά.
Ξερωγω, μπορεί να'ναι και άσχετο.
Πιθανότατα.
Ξέχασα να αναφέρω ότι την ώρα που έφευγε αυτός με κατεύθυνση προς το μωλο, εγώ πήγαινα προς τη στάση να περιμένω το αστικό.
Ride, and let ride.
Τζιμήδη ρίχνεις άδεια να πιάσεις γεμάτα ρε :bawl:
Ειλικρινα δεν καταλαβαινω γιατι προσπαθεις να δωσεις σοβαρο τονο στη κουβεντα. Ε, γιατι?
Λόγω ηλικίας :D
panavour
05/03/2020, 19:36
Για τους απανταχού haters
Γιάννενα, 30 χρονια πριν.....1993-1994, κάπου εκεί.
Παρκαρισμένο μπροστά στο καφέ Ακαδημία στη Λ. Δωδώνης, απέναντι από το daily News,
ένα απριλια by Philip starck.
Έπαθαν σοκ τα μάτια μου, μου κόπηκε η ανάσα, ζαλίστηκα και έβγαλα μια κραυγή :
ΤΙ ΜΑΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!
Εκείνη ακριβώς τη στιγμή πλησιάζει ένα παλικάρι, βγάζει αταραχος τα κλειδιά, ανεβαίνει, βάζει μπρος, και πριν γκαζωσει να φύγει γυρίζει και μου φωναζει:
"Μην το πάρεις"
Και δεν το πήρα.
Και ζήσαμε και οι 2 καλά.
Ξερωγω, μπορεί να'ναι και άσχετο.
Πιθανότατα.
Ξέχασα να αναφέρω ότι την ώρα που έφευγε αυτός με κατεύθυνση προς το μωλο, εγώ πήγαινα προς τη στάση να περιμένω το αστικό.
Ride, and let ride.
εμενα παντως μου αρεσε
415569
Λόγω ηλικίας :D
Α καταλαβα, μικρος.....
εμενα παντως μου αρεσε
Οφειλω να παραδεχτω οτι οταν το πρωτοειδα στις σελιδες του Μοτο, πρπει να γελουσα για κανα τριωρο
Μετα αφου μου περασε το αρχικο σοκ και το σκεφτομουν πιο σοβαρα, αρχισα να αναρωτιεμαι ποιος εκατσε και σχεδιασε αυτο το πραμα, αλλα και ποιοι εδωσαν εγκριση να βγει αυτο το εκτρωμα στη παραγωγη
Αφου κατανοησα τους (ανυπαρκτους) λογους για το αποπανω, εβαλα στοιχημα με τον εαυτο μου αν θα βρεθει εστω και ενας που θα δωσει λεφτα για αυτο το πραμα
Οφειλω να παραδεχτω οτι οταν το πρωτοειδα στις σελιδες του Μοτο, πρπει να γελουσα για κανα τριωρο
Μετα αφου μου περασε το αρχικο σοκ και το σκεφτομουν πιο σοβαρα, αρχισα να αναρωτιεμαι ποιος εκατσε και σχεδιασε αυτο το πραμα, αλλα και ποιοι εδωσαν εγκριση να βγει αυτο το εκτρωμα στη παραγωγη
Αφου κατανοησα τους (ανυπαρκτους) λογους για το αποπανω, εβαλα στοιχημα με τον εαυτο μου αν θα βρεθει εστω και ενας που θα δωσει λεφτα για αυτο το πραμα
Υπαρχουν και χειροτερα!
415572
Υπαρχουν και χειροτερα!
415572
Βαριέμαι να ψάχνω το Morbidelli V8 by Pininfarina (τρομάρα του) στο κινητό...
Την τσαγιέρα του Starck τη θεωρούσα έκτρωμα, αλλά τελικά γέρασε πολύ καλύτερα από άλλα της εποχής.
Βαριέμαι να ψάχνω το Morbidelli V8 by Pininfarina (τρομάρα του) στο κινητό...
Την τσαγιέρα του Starck τη θεωρούσα έκτρωμα, αλλά τελικά γέρασε πολύ καλύτερα από άλλα της εποχής.
Υπάρχει κανένα που να γέρασε;;;:cry:
stefanos
05/03/2020, 21:37
Χωρίς πλάκα τώρα το varadero το θεωρούμε ιαπωνικό μηχανάκι?:confused:
panavour
05/03/2020, 22:07
Χωρίς πλάκα τώρα το varadero το θεωρούμε ιαπωνικό μηχανάκι?:confused:
το μηχανακι ειναι ο κινητηρας
Coyote.V
05/03/2020, 22:51
Ποτέ δε κατάλαβα αυτόν τον πόλεμο καταγωγής μεταξύ των μοτοσυκλετιστών. Τον δέχομαι μόνο σε επίπεδο πειράγματος και αυτό -επίσης μόνο- μεταξύ φίλων.
Διάβασα μέχρι εδώ, εγώ σας νοιώθω όλους φίλους, αν εσείς δεν νοιώθετε να σας καεί το iphone.
Επειδή βλέπω ότι κανείς δεν έχει πιάσει στο στόμα του τη ktm ,
γιατί δεν παίρνεις ένα ktm 950 , 990 ??
Brand Percent failed
Yamaha/Star 11%
Suzuki 12
Honda 12
Kawasaki 15
Victory 17
Harley-Davidson 26
Triumph 29
Ducati 33
BMW 40
Can-Am 42
https://www.consumerreports.org/cro/news/2015/04/who-makes-the-most-reliable-motorcycle/index.htm
Επειδή βλέπω ότι κανείς δεν έχει πιάσει στο στόμα του τη ktm ,
γιατί δεν παίρνεις ένα ktm 950 , 990 ??
Γιατι δε καταφερε να μπει καν στη λιστα :lol:
Σας βλέπω τολμηρούς που πάτε να ανοίξετε μέτωπο ΚΑΙ ΜΕ τους ΚαΤεΜάδες...
telegonos
06/03/2020, 10:29
Για τους απανταχού haters
Γιάννενα, 30 χρονια πριν.....1993-1994, κάπου εκεί.
Παρκαρισμένο μπροστά στο καφέ Ακαδημία στη Λ. Δωδώνης, απέναντι από το daily News,
ένα απριλια by Philip starck.
Εγώ τότε το έβλεπα στην Χαριλάου Τρικούπη πάντως, γωνία με Μιχαήλ Αγγέλου. Πρέπει να δούλευε ή να έμενε εκεί ο ιδιοκτήτης.
Το σχέδιο για το σχέδιο, δεν μου αρέσει. Θέλω όταν για παράδειγμα ένα καπάκι έχει να εξόγκωμα να είναι γιατί από μέσα υπάρχει ένα εξάρτημα που πρέπει να βρίσκεται εκεί, ΟΧΙ γιατί ο τάδε σχεδιαστής του ήρθε να κάνει ένα εξόγκωμα εκεί, χωρίς τεχνικό λόγο, έτσι γιατί του φάνηκε ωραίο.
Κράξιμο μέχρι τελικής πτώσης σε ευρωπαικά ''ντιζάιν'' (πόσο χαμηλού επιπέδου μαιμουδίστικη ξενομανία ελληνοποίηση ξένης λέξης) που κάνουν ακριβώς αυτό και καταντάνε κιτσαριά λατέρνες που μόνο ο Αυλωνίτης λείπει, όπως επίσης και στα Ιαπωνικά-Κινέζικα που παριστάνουν το Ντισέπτικον.
panavour
06/03/2020, 10:48
Υπαρχουν και χειροτερα!
415572
κι ακομα χειροτερα
415580
andreastwin
06/03/2020, 10:54
Εαν ψαχνεις οντως για 1000αρι, παρε Caponord Rallye Raid (ή caponord με αλλαγμενες αναρτησεις). Πολυ μηχανακι, με λιγα λεφτα, απροβληματιστο, με αναρτησαρες και πλαισιαρα, οχι σαν τους σουμιεδες και την σκαλωσια του varadero που τρεμεις οταν το καβαλας.
αυτο θα σου προτεινα και εγω,φιλος στην λουτσα το εχει με 120.000 χιλ. και δεν εχει παθει τιποτα. τα πουλανε σε χαμηλες τιμες, και θα σου μεινουν και ρεστα.
https://captiongenerator.com/1691542/Caponord-faraway-
stavrouliasp
06/03/2020, 19:10
Επειδή βλέπω ότι κανείς δεν έχει πιάσει στο στόμα του τη ktm ,
γιατί δεν παίρνεις ένα ktm 950 , 990 ??
Το χοντραίνεις άσχημα το πράγμα...
contes di Zante
06/03/2020, 19:21
Πρίν κάτι χρόνια που είχα μείνει αμήχανος είχα δύο επίλογές. To Varadero mk3 του ξάδερφου και το Capo '06 του κολλητού. Πήγα με το Capo ταξίδι, πήρα την επόμενη το varadero....τι τό 'θελα?!!! από τότε όταν δεν ήταν διαθέσιμο το Capo απλά δεν πήγαινα πουθενά.
telegonos
06/03/2020, 20:24
Πως και δεν βρέθηκε κανείς να πει ''κοίτα και το Cagiva Navigator 1000 (https://www.motorcyclespecs.co.za/model/cagiva/cagiva_navigator_1000%2005.htm)'', να ξεφύγει τελείως το πράγμα;
415588
και βιντεάκιον >>> https://www.youtube.com/watch?v=tb1r_wNHtMw
doctoras
07/03/2020, 08:18
και βιντεάκιον >>> https://www.youtube.com/watch?v=tb1r_wNHtMw
ωραίο το έχει όμως ο τύπος like!
Πως και δεν βρέθηκε κανείς να πει ''κοίτα και το Cagiva Navigator 1000 (https://www.motorcyclespecs.co.za/model/cagiva/cagiva_navigator_1000%2005.htm)'', να ξεφύγει τελείως το πράγμα;
415588
και βιντεάκιον >>> https://www.youtube.com/watch?v=tb1r_wNHtMw
Νέος να μην κοροιδεύεις ε, όταν έγραψαν για klv και μετά capo και γω αυτό θυμήθηκα.Μπήκα car δεν υπάρχει κανένα :(
Είναι ένα κόκκινο μαμά στο ξεκίνημα της Πεντέλης θα πάω από βδομάδα :)
Αν είναι και αυτό σαν τα Huskies από το ερωτικό κατά τα άλλα Varese που να βρεις στο car :lol:
(ναι είχα την ευτυχία να μπλέξω με σπασμένα καπάκια συμπλέκτη,δεν το άκουσα από τον κυρ Μπάμπη :bawl: )
Αν είναι και αυτό σαν τα Huskies από το ερωτικό κατά τα άλλα Varese που να βρεις στο car :lol:
(ναι είχα την ευτυχία να μπλέξω με σπασμένα καπάκια συμπλέκτη,δεν το άκουσα από τον κυρ Μπάμπη :bawl: )
:cry: Ας τα είχες προλάβει όσο ερχόντουσαν από πιο βόρεια :smokin:
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=128274&p=2185923&viewfull=1#post2185923
telegonos
07/03/2020, 16:10
Νέος να μην κοροιδεύεις ε, όταν έγραψαν για klv και μετά capo και γω αυτό θυμήθηκα.Μπήκα car δεν υπάρχει κανένα :(
Είναι ένα κόκκινο μαμά στο ξεκίνημα της Πεντέλης θα πάω από βδομάδα :)
Δεν κοροιδεύω. Γούσταρα ένα Futura 1000. Ατυχώς έχει καλυφθεί η θέση από αυτά που ήδη έχω, και να μην είχε....δεν υπάρχουν! Ούτε ένα στο car.gr.
415618
Τέλος πάντων επειδή οι 8 στους 10 έχουμε φύγει από το θέμα ,στη θέση του παιδιού θα έψαχνα ένα αξιοπρεπές DL 1000 και καλές βόλτες :wave2:
Δεν κοροιδεύω. Γούσταρα ένα Futura 1000. Ατυχώς έχει καλυφθεί η θέση από αυτά που ήδη έχω, και να μην είχε....δεν υπάρχουν! Ούτε ένα στο car.gr.
415618
Τι ναι αυτό ρε αχαίρευτε :bawl:
Άντε επειδή πρέπει να μαθαίνεις και λίγο ιστορία ,το χαν παίξει αυτό το χαρτί χρόνια πριν οι Ιταλοί ...:)
415619
telegonos
07/03/2020, 21:50
Ναι. Κατατζτ ίδιο! :moutza:
:lol:
πυξιδας990
09/03/2020, 09:40
futura δεν τα πουλανε οσοι τα εχουν,ξερω 3-4...
telegonos
09/03/2020, 11:12
futura δεν τα πουλανε οσοι τα εχουν,ξερω 3-4...
Λογικόν, κορόιδα είναι; ;)
alexandrosgs
09/03/2020, 11:27
futura δεν τα πουλανε οσοι τα εχουν,ξερω 3-4...
Λογικά τους ξέρεις όλους στην περιοχή των Βαλκανίων.
Αλλά και να θέλανε να τα πουλήσουνε θα μπορούσαν;
Λογικά τους ξέρεις όλους στην περιοχή των Βαλκανίων.
Αλλά και να θέλανε να τα πουλήσουνε θα μπορούσαν;
Στα 1300€, όλο και κάποιος θα βρισκόταν.
Λογικόν, κορόιδα είναι; ;)
Πλάκα έχει γουστάρω :)
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=294328029&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=1500&makeModelVariant1.modelDescription=futura&pageNumber=1&scopeId=MB&sfmr=false&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&fnai=prev&searchId=49b4fc1a-b7bc-4e2e-cee5-17173632bf3a
415643
ΥΓ Σουήπη δεν κάνει για σένα ρε, ΚΤΜ να πάρεις να χεις την ησυχία σου ;)
panavour
09/03/2020, 11:44
αυτο το μηχανακι αν ειχε τον αξονα του πισω τροχου 10 ποντους πιο πισω ...........
αυτο το μηχανακι αν ειχε τον αξονα του πισω τροχου 10 ποντους πιο πισω ...........
...θα ηταν φρεγατα.
Μου ψιλοθυμίζει ΜΖ 1000 ,ειδικά σε αυτό το χρώμα ;)
panavour
09/03/2020, 13:12
Μου ψιλοθυμίζει ΜΖ 1000 ,ειδικά σε αυτό το χρώμα ;)
και τα δυο ΑΠΑΤΑ πηγαν:sad::sad:
και τα δυο ΑΠΑΤΑ πηγαν:sad::sad:
Το Μπάκλη δεν τον πτοούν κάτι τέτοια :bawl:
οδηγικη χαρα ειπες?
https://www.youtube.com/watch?v=NBVpUPXVdRQ
https://www.youtube.com/watch?v=hcvmG8n41zk
Ετσι...!
alexandrosgs
09/03/2020, 14:23
αυτο το μηχανακι αν ειχε τον αξονα του πισω τροχου 10 ποντους πιο πισω ...........
... θα είχε σπάσει ταμεία...
telegonos
09/03/2020, 15:53
To πρόβλημα του Futura δεν ήταν το μήκος του ψαλιδιού, ούτε το υπερμέγεθος της ουράς. 1435mm μεταξόνιο δεν είναι μεγάλο, δεν είναι μικρό, είναι μια χαρά για Sport Touring μοτοσυκλέτα. Και η αεροδυναμική του καλή ήταν, και η απόδοσή του.
Άλλο ήταν το πρόβλημα.
Ήταν το Honda VFR800. Πιό ομοιογενές, πιο ελαφρύ σε αίσθηση, πιο γλυκό σε οδηγική συμπεριφορά, V4 μοτέρ με καλύτερη αίσθηση από το πιο απότομο-τραχύ V2, πιο βολικό κιβώτιο ταχυτήτων, και πιο φτηνό... Ε ποιός να πάρει το Aprilia μετά; Μόνο οι ταγμένοι πελάτες. Κι αυτοί πάλι, παραμιλούσαν με το Mille.
Χαρακτηριστικά διάβαζα ένα δημοσιογράφο, που έλεγε ότι με το VFR το μοτέρ κάνει ότι του λες χωρίς να σε προβληματίζει, κατεβάζεις χωρίς να το σκεφτείς ταχύτητα πριν την στροφή με ή χωρίς πάτημα συμπλέκτη χωρίς να διαταράσεται τίποτα, και βγαίνοντας από την στροφή ανοίγεις το γκάζι χωρίς ποτέ να προβληματίζεσαι πάλι αν και πως θα περάσει η δύναμη στον δρόμο. Με το V2 του απρίλια με τις μεγαλύτερες αδράνειες του βαρύτερου στροφαλοφόρου, την πιο τραχειά απόδοση του V2, το κιβώτιο πιο σκληρό, το σκεφτόσουν πριν την στροφή αν σε συνέφερε να μπεις στην περιπέτεια να αλλάξεις ταχύτητα, και στην έξοδο το πρόσεχες το άνοιγμα του γκαζιού μην τυχόν και γίνεις ''days of futura past''. Ο δημοσιογράφος επιμένει ότι το Futura μπορεί να ακολουθήσει το VFR στις στροφές, αλλά με επιπλέον κόπο και προσοχή από τον αναβάτη του.
Κάπου εκεί, είχε ήδη χάσει την μάχη των πωλήσεων το Futura.
alexandrosgs
09/03/2020, 16:16
Τη μάχη την έχασε για τον ίδιο λόγο που έχαναν τις μάχες όλα τα ιταλικά της εποχής.
Ζητούσαν πολλά δίνοντας λίγα.
Τώρα που δίνουν πολλά ζητώντας τον ουρανό με τ άστρα τα πάνε καλύτερα.
To πρόβλημα του Futura δεν ήταν το μήκος του ψαλιδιού, ούτε το υπερμέγεθος της ουράς. 1435mm μεταξόνιο δεν είναι μεγάλο, δεν είναι μικρό, είναι μια χαρά για Sport Touring μοτοσυκλέτα. Και η αεροδυναμική του καλή ήταν, και η απόδοσή του.
Άλλο ήταν το πρόβλημα.
Ήταν το Honda VFR800. Πιό ομοιογενές, πιο ελαφρύ σε αίσθηση, πιο γλυκό σε οδηγική συμπεριφορά, V4 μοτέρ με καλύτερη αίσθηση από το πιο απότομο-τραχύ V2, πιο βολικό κιβώτιο ταχυτήτων, και πιο φτηνό... Ε ποιός να πάρει το Aprilia μετά; Μόνο οι ταγμένοι πελάτες. Κι αυτοί πάλι, παραμιλούσαν με το Mille.
Χαρακτηριστικά διάβαζα ένα δημοσιογράφο, που έλεγε ότι με το VFR το μοτέρ κάνει ότι του λες χωρίς να σε προβληματίζει, κατεβάζεις χωρίς να το σκεφτείς ταχύτητα πριν την στροφή με ή χωρίς πάτημα συμπλέκτη χωρίς να διαταράσεται τίποτα, και βγαίνοντας από την στροφή ανοίγεις το γκάζι χωρίς ποτέ να προβληματίζεσαι πάλι αν και πως θα περάσει η δύναμη στον δρόμο. Με το V2 του απρίλια με τις μεγαλύτερες αδράνειες του βαρύτερου στροφαλοφόρου, την πιο τραχειά απόδοση του V2, το κιβώτιο πιο σκληρό, το σκεφτόσουν πριν την στροφή αν σε συνέφερε να μπεις στην περιπέτεια να αλλάξεις ταχύτητα, και στην έξοδο το πρόσεχες το άνοιγμα του γκαζιού μην τυχόν και γίνεις ''days of futura past''. Ο δημοσιογράφος επιμένει ότι το Futura μπορεί να ακολουθήσει το VFR στις στροφές, αλλά με επιπλέον κόπο και προσοχή από τον αναβάτη του.
Κάπου εκεί, είχε ήδη χάσει την μάχη των πωλήσεων το Futura.
Συνεχίζω να μην πτοούμαι :p
Coyote.V
09/03/2020, 20:17
Στο κατάλληλο νήμα είμαστε, βαλίτσες ξύνει;
Τα futura είναι μόνο για γνώστες και έτσι ....
Lioulios
10/03/2020, 21:26
Για αρχοντους
panavour
10/03/2020, 21:31
Στο κατάλληλο νήμα είμαστε, βαλίτσες ξύνει;
NAI
http://www.apriliafutura.co.uk/video-and-photos/meanstrks-trackday-with-panniers/
Coyote.V
10/03/2020, 21:54
NAI
http://www.apriliafutura.co.uk/video-and-photos/meanstrks-trackday-with-panniers/
Πείστηκα.
Πωλείται βαρκαντέρο μκ3 και ζητείται φουτούρα....
contes di Zante
17/04/2020, 08:51
Για όποιον έχει απορίες....
https://www.motomag.gr/news/afieromata-dokimes-moto/menoumespitimemoto-touring-queens-sygkritiko-super-arheio-periodikoy
telegonos
17/04/2020, 10:59
Κλασσικό περιοδικό μοτό, τελών 90s, αρχές 00s.
Άλλα λέει σε διάφορα σημεία, άλλα δείχνουν τα νούμερα, άλλα ''φιλολογικά'' συμπεράσματα βγάζουν στο τέλος.
εγω παρατηρησα οτι το tdm ηταν το πιο ελαφρυ οικονομικο και γρηγορο:smokin:
contes di Zante
17/04/2020, 11:33
Για τα τρία που γνωρίζω προσωπικά, capo, tiger, varadero (mk2-3) μια χαρά τα λέει
telegonos
17/04/2020, 11:52
Βγάζει το Caponord πρώτο, ενώ μέσα στο κείμενο λέει, ότι στην Εθνική δεν έχει και τόσο καλή ανεμοκάλυψη, στις επιδόσεις είναι κάπου στην μέση σε σχεδόν όλες τις μετρήσεις, στο στροφιλίκι λέει ότι έχει καλό τιμόνι και αλλάζει ωραία κατεύθυνση αλλά ταλαιπωρείται από την τρύπα απόδοσης στις μεσσαίες στροφές και τις μακριές σχέσεις, ενώ κάπου αλλού λέει ότι το κροτάλισμα του κινητήρα ακούγεται πιο πολύ από τις εξατμίσεις. Αυτό, το βγάζει πρώτο.
Εγώ αυτό δεν το λέω ''καλά τα λέει', το λέω ''οτιναναι''.
stefanos
17/04/2020, 12:28
Σε μεταχειρισμένα μηχανάκια του προηγούμενου αιώνα τα τεστ και οι βαθμολογίες δεν παίζουν και μεγάλο ρόλο.
Τα ερωτήματα είναι σε διαθεσιμότητα ανταλλακτικών oem aftermarket αν υπάρχουν μαστόρια να τα δουλεύουν στη γειτονιά...
doctoras
17/04/2020, 12:59
εγώ παρατήρησα οτι το "άχρωμο άγευστο κ' θεόβαρο" μια χαρά κουλάντριζε(τα premium ντε) σε επιδόσεις, σε αίσθηση και σε υπόλοιπες αρετές, ποτάνα χονδα μηχανάκια για το λαό εύκολα για όλους απροβλημάτιστα και ας χρησιμοποιεί ότι υλικό κατασκευή θέλει απο το πιο ακριβό ως το πιο ευτελές
:wlae:
alexandrosgs
17/04/2020, 18:39
Εγώ ξέρω ότι σήμερα κυκλοφορούν ελάχιστα capo και vstrom 1000 κανένα cagiva, λίγα varadero σε καλή κατάσταση, πολλά σε κακή, και όλα τα 1150gs.
Μετά από 20 χρόνια αποδεικνύεται ότι ο αρθρογράφος δεν μπορούσε να δει πέρα απ' τη μύτη του.
doctoras
17/04/2020, 18:52
Εγώ ξέρω ότι σήμερα κυκλοφορούν ελάχιστα capo και vstrom 1000 κανένα cagiva, λίγα varadero σε καλή κατάσταση, πολλά σε κακή, και όλα τα 1150gs.
Μετά από 20 χρόνια αποδεικνύεται ότι ο αρθρογράφος δεν μπορούσε να δει πέρα απ' τη μύτη του.
417535
417536
το ποσα κυκλοφορουν δεν λεει πολλα γιατι εξαρταται ποσα πουληθηκαν ως καινουρια
επισης ενα μηχανακι μπορει να κυκλοφορει 20 χρονια με λαδια φιλτρα μπουζι και αναλωσιμα και αλλο να εχει ξαναπληρωθει Χ3
ακομα παιζει ρολο η αρχικη τιμη και το κοινο στο οποιο απευθυνεται
doctoras
17/04/2020, 20:07
το ποσα κυκλοφορουν δεν λεει πολλα γιατι εξαρταται ποσα πουληθηκαν ως καινουρια
επισης ενα μηχανακι μπορει να κυκλοφορει 20 χρονια με λαδια φιλτρα μπουζι και αναλωσιμα και αλλο να εχει ξαναπληρωθει Χ3
ακομα παιζει ρολο η αρχικη τιμη και το κοινο στο οποιο απευθυνεται
το varadero πουλησε πολύ πράμα απο το '99-'05(αν βρούμε παλιούς καταλόγους πωλήσεων της περιόδου νομίζω ήταν best seller στην κατηγορία) απο εκεί και μετά ο ανταγωνισμός άλλαξε ήρθε το 1200gs και κουνήθηκε ο περισσότερος κόσμος αυτής της κατηγορίας εκεί
contes di Zante
18/04/2020, 07:57
Φίλε Κωνσταντίνε, εσύ που έθεσες το ερώτημα, πήγαινε οδήγησέ τα και θα καταλάβεις τη διαφορά από τις πρώτες στροφές....ξέρω δύο άτομα που πήγαν από Varadero σε Capo εδώ και 15χρόνια και ταξιδεύουν ακόμα, δεν ξέρω κανέναν που να έκανε πισωγύρισμα
panavour
18/04/2020, 09:18
Περσινα ξινα σταφυλια λεει ο λαός.
Η ιστορια εχει γραφτεί ,και δεν ξαναγραφεται.
Παγκοσμιως εχουν πουληθει 100 varadero και 1 caponord σε αναλογια.
Ολα τα αλλα ειναι για ναχαμε να λεγαμε
Και ΝΑΙ το CAPONORD ειναι και ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΟ και με ΚΑΛΥΤΕΡΟ κρατημα,απο το VARADERO , ομως ο κοσμάκης προτιμησε την ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ -αμφιλεγομενη η οχι.-
Το ιδιο και για διαφορετικους λογους εγινε και με την περιπτωση των GS.
Oποτε οτι και να υποστηριζει ο καθενας,τα νουμερα και η προτιμηση του κοσμου εχουν τον τελευταιο λογο.
Και προσωπικα αν και διαφωνω ηθικα βγαζω το καπελλο επιχειρηματικα σε οποιαδηποτε εταιρια καταφερνει να πουλαει ΣΚΑΤΑ στους περισσοτερους και για μεγαλο χρονικο διαστημα.
alexandrosgs
18/04/2020, 15:07
Χωρίς να ξέρω τι εννοείς με τον χαρακτηρισμό "Σκατα" και μένοντας στα επιχειρήματα λέω ότι το καπό παρόλο που ήταν καλό θεωρητικά στην πράξη αποδείχτηκε μεγάλη αμαρτία. Ειδικά στα ηλεκτρικά του. Έχει χαθεί από τους δρόμους χρόνια τώρα αφού πρώτα ταλαιπώρησε τους ιδιοκτητες του.
Το βαραντέρο ήταν καλή τουριστική μηχανή ανθεκτική και αξιόπιστη αλλά δεν είχε σημαντική εμπορική επιτυχία (εκτός Ελλάδας και λίγο Ιταλίας). Ψηλό κέντρο βάρους, μέτριες αναρτήσεις και πολύ υψηλή κατανάλωση ειδικά στο μκ1 που αναφέρεται το τεστ. Δεν πούλησε πουθενά εκτός από δω.
Το cagiva δεν είναι για.να.το σχολιάσει κανείς.
Το gs το παλιό έχει πολύ υψηλή ποιότητα κατασκευής και αντοχή. Φυσικά και εξωφρενική τιμή για τα δεδομένα των νοτίων Βαλκανίων αλλά τι να κάνουμε.
alexandrosgs
18/04/2020, 15:09
417535
417536
Μπες π.χ mobile.de και ψάξε για βαραντέρο και θα δεις.
doctoras
18/04/2020, 16:07
Μπες π.χ mobile.de και ψάξε για βαραντέρο και θα δεις.
είναι σαν να λες τι πωλήσεις είχαν τα δυο μοντέλα στην ιαπωνία. για να πεις με σιγουριά θα πρέπει να ψάξεις ως market share globally
ιστορικά επειδή είμασταν ενεργοί τότε, θαμάμαι το μπαμ που είχε σε αυτή την κατηγορία γιατί ως τότε ο κόσμος ST ψωνιζε. Σε δημοτικότητα ήταν μακράν μπροστά η africa twin 650-750, τα αντίστοιχα r100gs και στην συνέχεια r1100gs ελάχιστα.
H συνέχεια ήταν πάλι χόντα το '99 με τα varadero 1 & 2, τα 1150gs πήραν μεγάλο μερίδιο. Η αλλαγή σκήπτρων έγινε απο το '05 με 1200gs, λίγο το μάρκετινκ λίγο τα ευνοικά συναλλαγματικά πακέτα κατάφεραν απο το '12 και μετά να αλλάξουν τις συνειδήσεις και να καθιερώσουν το μοντέλο στην κορυφή. Όμως αλλάζουν πάλι τα πράγματα και η τουρτα μοιράζεται
panavour
18/04/2020, 16:48
Εγω μια ερωτηση να κανω θελω.
Αν παρουμε ενα VARADERO και ενα GS απο καινουργια, οποιασδηποτε χρονολογιας και τα δυο,και τα βαλουμε να δουλεψουν για 200.000 χλμ και τα δυο ,σε λελογισμενη και τυπικη για τον προορισμο τους χρηση, με τα μαμά,εξαρτηματα χωρις αφτερ μαρκετ μετατροπες -πλην αναλωσιμων-,ποιό απο τα δυο θα μας ερθει πιο φθηνο σε κοστος χρησης,ητοι βενζινη,βλαβες,ανταλλακτικα. ?
Απαντησεις κυριως απο χρηστες pls.
Εγω μια ερωτηση να κανω θελω.
Αν παρουμε ενα VARADERO και ενα GS απο καινουργια, οποιασδηποτε χρονολογιας και τα δυο,και τα βαλουμε να δουλεψουν για 200.000 χλμ και τα δυο ,σε λελογισμενη και τυπικη για τον προορισμο τους χρηση, με τα μαμά,εξαρτηματα χωρις αφτερ μαρκετ μετατροπες -πλην αναλωσιμων-,ποιό απο τα δυο θα μας ερθει πιο φθηνο σε κοστος χρησης,ητοι βενζινη,βλαβες,ανταλλακτικα. ?
Απαντησεις κυριως απο χρηστες pls.
το κτελ panavour...το ερωτημα που θετεις μονο φιλοσοφικο ειναι και η παγια τακτικη σου να μεταφραζεις τα παντα σε λεπτα του ευρω, εχει καταντησει κουραστικη...
alexandrosgs
18/04/2020, 17:13
Εγω μια ερωτηση να κανω θελω.
Αν παρουμε ενα VARADERO και ενα GS απο καινουργια, οποιασδηποτε χρονολογιας και τα δυο,και τα βαλουμε να δουλεψουν για 200.000 χλμ και τα δυο ,σε λελογισμενη και τυπικη για τον προορισμο τους χρηση, με τα μαμά,εξαρτηματα χωρις αφτερ μαρκετ μετατροπες -πλην αναλωσιμων-,ποιό απο τα δυο θα μας ερθει πιο φθηνο σε κοστος χρησης,ητοι βενζινη,βλαβες,ανταλλακτικα. ?
Απαντησεις κυριως απο χρηστες pls.
Ας πω εγώ που θα έχω και φρέσκα.
R1150GS μοντ 01/2001
190.000χλμ.
Κατανάλωση 5,5 εως 7,0λτ/100χλμ Στα ταξίδια με 130-140 είμαι κάτω από 6,0λτ/100/χλμ
Τυπικό σέρβις 10.000χλμ. 35 ευρώ
Λάδια (4 λτ ορυκτέλαιο 20/50)
Φίλτρο λαδιού
Έλεγχος βαλβίδων
Μεγάλο σέρβις 20.000χλμ. 75 ευρώ
Λάδια (4 λτ ορυκτέλαιο 20/50)
Φίλτρο λαδιόυ
Φίλτρο αέρα
Μπουζί (2 τεμ.)
2 λτ 90αρα βαλβολίνη
Έλεγχος - ρύθμιση βαλβίδων (συνήθως θέλει κάποια - όχι πάντα)
Λόγω κατασκευής οι εργασίες γίνονται από μένα. Η μηχανή θα πάει συνεργείο μόνο λόγω βλάβης ή εάν θέλουν ρύθμιση οι πεταλούδες άντε και για κανά φίλτρο βενζίνης. Εργασίες ανά 50-60.000χλμ.
Αλυσίδα κίνησης - γρανάζια - σπρέι αλυσίδας: Άγνωστες λέξεις
Βλάβες - Αναλώσιμα:
Σωληνάκια υψηλής φρένων: 65.000χλμ
TPS στα 80.000χλμ
Σέρβις πίσω αμορτισέρ: 105.000χλμ
Τεντωτήρες καδένας και πλαστική γλύστρα (έσπασε) 160.000χλμ
Ντίζες γκαζιού 175.000χλμ
Ρουλεμάν γωνιακής μετάδοσης: 185.000χλμ
Τιμές δε θυμάμαι αλλά όσο θα έκαναν και σε άλλα μηχανάκια.
Είμαι βέβαιος ότι μόνο από το γεγονός ότι το Βαραντέρο
1. για να δείς βαλβίδες ή για να ρυθμίσεις (καπελώτα γαρ) κάνεις πολύ δουλειά (κόστος σε συνεργείο ανά 24.000χλμ)
2. Στα 200.000χλμ που αναφέρεις θα άλλαζες τουλάχιστον 7 φορές αλυσογράναζα
3. και ότι καίει τουλάχιστον 1,5λτ/100χλμ επιπλέον
Δεν υπάρχει σύγκριση κόστους χρήσης.
alexandrosgs
18/04/2020, 17:26
είναι σαν να λες τι πωλήσεις είχαν τα δυο μοντέλα στην ιαπωνία. για να πεις με σιγουριά θα πρέπει να ψάξεις ως market share globally
ιστορικά επειδή είμασταν ενεργοί τότε, θαμάμαι το μπαμ που είχε σε αυτή την κατηγορία γιατί ως τότε ο κόσμος ST ψωνιζε. Σε δημοτικότητα ήταν μακράν μπροστά η africa twin 650-750, τα αντίστοιχα r100gs και στην συνέχεια r1100gs ελάχιστα.
H συνέχεια ήταν πάλι χόντα το '99 με τα varadero 1 & 2, τα 1150gs πήραν μεγάλο μερίδιο. Η αλλαγή σκήπτρων έγινε απο το '05 με 1200gs, λίγο το μάρκετινκ λίγο τα ευνοικά συναλλαγματικά πακέτα κατάφεραν απο το '12 και μετά να αλλάξουν τις συνειδήσεις και να καθιερώσουν το μοντέλο στην κορυφή. Όμως αλλάζουν πάλι τα πράγματα και η τουρτα μοιράζεται
Πανευρωπαϊκά το Βαραντέρο ήταν αποτυχία.
Επειδή εκείνα τα χρόνια ταξίδευα κάθε καλοκαίρι εξωτερικό θυμάμαι ότι είχα δει ελάχιστες φορές. Μόνο εδώ πούλησε. Ψάξτο. Έχω μάλιστα φωτογραφία ένα από τα λίγα που συνάντησα με ουγγρικές πινακίδες πάνω σε οδική βοήθεια στην Κροατία.
Το 1200GS δεν ήταν μάρκετινγκ. Ήταν επανάσταση απέναντι στο 1150 που έχω εγώ. Όταν το είχα πρωτοδηγήσει το 2005 είχα πάθει σοκ. (για τα δεδομένα της εποχής και της κατηγορίας πάντα). Με το Βαραντέρο μκ2 τότε ήταν οδηγικά η μέρα με τις 10 νύχτες. Η αξιοπιστία των πρώτων μοντέλων ήταν προβληματική όντως.
alexandrosgs
18/04/2020, 17:31
το κτελ panavour...το ερωτημα που θετεις μονο φιλοσοφικο ειναι και η παγια τακτικη σου να μεταφραζεις τα παντα σε λεπτα του ευρω, εχει καταντησει κουραστικη...
Τι λες ρε συ;
έτσι άλυτα θα αφήσουμε τα ερωτήματα;
:D
panavour
18/04/2020, 17:32
το κτελ panavour...το ερωτημα που θετεις μονο φιλοσοφικο ειναι και η παγια τακτικη σου να μεταφραζεις τα παντα σε λεπτα του ευρω, εχει καταντησει κουραστικη...
1)ειναι επειδη μου λειπουν απ την τσεπη
2)ξαπλωσε λιγο και θα ξεκουρασθεις
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.