PDA

View Full Version : Varadero 1000 ή ???



Σελίδες : 1 2 [3]

panavour
18/04/2020, 17:46
Ας πω εγώ που θα έχω και φρέσκα.
R1150GS μοντ 01/2001

190.000χλμ.
Κατανάλωση 5,5 εως 7,0λτ/100χλμ Στα ταξίδια με 130-140 είμαι κάτω από 6,0λτ/100/χλμ

Τυπικό σέρβις 10.000χλμ. 35 ευρώ
Λάδια (4 λτ ορυκτέλαιο 20/50)
Φίλτρο λαδιού
Έλεγχος βαλβίδων

Μεγάλο σέρβις 20.000χλμ. 75 ευρώ
Λάδια (4 λτ ορυκτέλαιο 20/50)
Φίλτρο λαδιόυ
Φίλτρο αέρα
Μπουζί (2 τεμ.)
2 λτ 90αρα βαλβολίνη
Έλεγχος - ρύθμιση βαλβίδων (συνήθως θέλει κάποια - όχι πάντα)

Λόγω κατασκευής οι εργασίες γίνονται από μένα. Η μηχανή θα πάει συνεργείο μόνο λόγω βλάβης ή εάν θέλουν ρύθμιση οι πεταλούδες άντε και για κανά φίλτρο βενζίνης. Εργασίες ανά 50-60.000χλμ.

Αλυσίδα κίνησης - γρανάζια - σπρέι αλυσίδας: Άγνωστες λέξεις

Βλάβες - Αναλώσιμα:
Σωληνάκια υψηλής φρένων: 65.000χλμ
TPS στα 80.000χλμ
Σέρβις πίσω αμορτισέρ: 105.000χλμ
Τεντωτήρες καδένας και πλαστική γλύστρα (έσπασε) 160.000χλμ
Ντίζες γκαζιού 175.000χλμ
Ρουλεμάν γωνιακής μετάδοσης: 185.000χλμ

Τιμές δε θυμάμαι αλλά όσο θα έκαναν και σε άλλα μηχανάκια.

Είμαι βέβαιος ότι μόνο από το γεγονός ότι το Βαραντέρο
1. για να δείς βαλβίδες ή για να ρυθμίσεις (καπελώτα γαρ) κάνεις πολύ δουλειά (κόστος σε συνεργείο ανά 24.000χλμ)
2. Στα 200.000χλμ που αναφέρεις θα άλλαζες τουλάχιστον 7 φορές αλυσογράναζα
3. και ότι καίει τουλάχιστον 1,5λτ/100χλμ επιπλέον
Δεν υπάρχει σύγκριση κόστους χρήσης.

Εμενα τα bmw μ αρεσουν σαν μηχανες και σαν βασικη -επι της αρχης-φιλοσοφια.
Ειχα παλαιοτερα εκφρασει τις αποριες μου εδω μεσα ,γιατι ηθελα να αγορασω το boxer σε οποιοδηποτε μοντελλο,και η ανησυχια μου ηταν ,οτι επειδη λογω οικονομικων δεν θα μπορουσα να την αγορασω μεραχειρισμενη με λιγα χιλιομετρα,αναγκαστικα θα την αγοραζα με 100 , 150 χιλιαδες χλμ και πανω.Εκει λοιπον σε διαφορες πληροφοριες απ το ιντερνετ,εβλεπα και ακουγα για ,βλαβες απο δω ,βλαβες απο κει,κυριως στους αξονες και στα ABS ,και επισης και στην αναγκη αλλαγης δισκοπλατω οπως τα αυτοκινητα που χρειαζεται να λυθει ολη η μηχανη.Ετσι απετραπη η αγορα για να σου πω την αμαρτια μου.Γι αυτο ρωτησα και κουρασα και τον ΠΑΝΟ απο πανω:lol:

p@nos
18/04/2020, 17:52
1)ειναι επειδη μου λειπουν απ την τσεπη
2)ξαπλωσε λιγο και θα ξεκουρασθεις


το φορουμ εχει σαν θεματικη ενοτητα τα μηχανακια, οχι το πως να τα βγαλεις περα με αδειες τσεπες...αμα θες να συνεισφερεις/συζητησεις πανω στα του φορουμ καλως, αλλιως ψαξε μηπως εχει ο Αυτιας καποιο φορουμ για την περιπτωση σου

alexandrosgs
18/04/2020, 18:00
@Panavour

Σε εμένα ακόμη δεν έβγαλε συμπλέκτη ίσως γιατί δεν έχω πάει πολύ χώμα. Ούτε πατινάρει ακόμη.
Υποψιάζομαι ότι ο λόγος είναι ότι πράγματι έχω 190.000χλμ στο κοντέρ χωρίς κάποιος να το έχει γυρίσει ως τώρα:)
Είναι πράγματι καλή ζημιά αλλά σε ένα άλλο θα είχες αλλάξει 2 φορές δισκάκια.

Το ABS είναι θέμα εαν
1. Είναι το μοντέλο με το σέρβο.
2. Ο προηγούμενος δεν άλλαζε ποτέ υγρά φρένων.
3. Υποψιάζομαι ότι μπορεί να του κάνεις ζημιά αν κάνει συχνά τσεκ με πεσμένη μπαταρία Το GS έχει βαριά μηχνικά μέρη και για να γυρίσει το μοτέρ θέλει δύναμη από τη μπαταρία.
Με το μκ1 φυσικά δεν υπάρχει σύγκριση στο θέμα μιας και δεν είχε ποτέ abs:p

Με τον άξονα είχε θέμα μια παρτίδα του 1200.

Γενικά τα GS αγοράζονται στην Ελλάδα κυρίως από τύπους που κάποιος θα μπορούσε να τους χαρακτηρήσει ψώνια.
Και όχι άδικα.
Έχω γνωρίσει πολλούς στο πέρασμα των χρόνων.
Αυτό δε σημαίνει όμως ότι το μηχανάκι δεν αξίζει.

panavour
18/04/2020, 18:03
το φορουμ εχει σαν θεματικη ενοτητα τα μηχανακια, οχι το πως να τα βγαλεις περα με αδειες τσεπες...αμα θες να συνεισφερεις/συζητησεις πανω στα του φορουμ καλως, αλλιως ψαξε μηπως εχει ο Αυτιας καποιο φορουμ για την περιπτωση σου

417556

alexandrosgs
18/04/2020, 18:04
Εγώ καλώς απαντάω στο θέμα μηχανάκια;

καλού κακού πάρτε κι αυτό:

https://www.kathimerini.gr/1074245/article/oikonomia/ellhnikh-oikonomia/anoi3e-h-platforma-twn-800-eyrw-gia-toys-epaggelmaties---analytikes-odhgies

LOUKILOUK
18/04/2020, 20:13
1)ειναι επειδη μου λειπουν απ την τσεπη
2)ξαπλωσε λιγο και θα ξεκουρασθεις

Είναι απόλυτα λογικό το χρήμα, ή μάλλον η έλλειψη, να καθορίζει ή και να επιβάλει τις επιλογές μας. Στο σημείο αυτό όμως πρέπει να καταλάβουμε και να δείξουμε κατανόηση (:confused::lol:)στον κόσμο που έχει κάποια περίσια λεπτά του ευρώ και τα κριτήρια "αξιοπιστία" και "οικονομία" δεν έρχονται πρώτα στην λίστα των προτεραιοτήτων του για επιλογή μηχανής.... υπάρχει ΚΑΙ αυτός ο κόσμος...
Αν και διαφωνώ με την μονοπλέυρη οπτική σου σε καταλαβαίνω, σε νοιώθω και συμπάσχω...ΑΛΛΑ αυτό δεν σημαίνει ότι μόνο έτσι πρέπει να αξιολογούμε μοτοσυκλέτες.
Τέλος να πω ότι για τα πάντα σε αυτή τη ζωή υπάρχει μια τρομολαγνεία που πρέπει να ξεπεράσουμε, με προσοχή και λογική φυσικά.

Το βαραντέρο ποτέ δεν μου άρεσε, (πήρα 990...), στρώμα 650 καλύτερα (δεν το περίμενα ΠΟΤΕ να το ξεστομίσω αυτό!!!)
Για το πως το πάει όποιος έχει χέρια ασχολίαστο... Αν είσαι κουλάδι όλοι γρήγοροι και στριφτεροί σου μοιάζουν... Οι γρήγοροι και στριφτεροί όλα θα τα πάνε, αλλά δεν θα πάρουν Βάρα για να γουστάρουν...
Τέλος να πω ότι το μηχανάκι που οδηγώ τώρα έχει τον κινητήρα του βαραντέρο...!!!(VTR1000firestorm).
Μια χαρά είναι για αυτά που θέλω και για τα χρήματα που έδωσα, σαν κινητήρας έχει ροπή, λίγους κραδασμούς, διαχειρίσημη δύναμη, λίγο τραχύ δούλεμα, καίει τον πάτο του και μέχρι τώρα δεν εχει ζητήσει κάτι.(36.000χλμ, τα 18 στα χέρια μου). Μάλλον ήταν το μεγάλο ατού του Βαραντέρο αλλά μετά από 20 χρόνια υπάρχουν επιλογές.
'Οταν βρω χρήμα θα πάρω κάτι άλλο...

telegonos
18/04/2020, 21:10
Τέλος να πω ότι η μηχανή που οδηγώ τώρα έχει τον κινητήρα του βαραντέρο...!!!(VTR1000firestorm).


O κινητήρας του Βαραντέρο είναι ένας ημερωμένος κινητήρας VTR1000F αλλά δεν είναι 100% ο ίδιος. Έχουν διαφορές. Άλλη απόδοση και 5 ταχύτητες αντί για 6

LOUKILOUK
19/04/2020, 00:32
O κινητήρας του Βαραντέρο είναι ένας ημερωμένος κινητήρας VTR1000F αλλά δεν είναι 100% ο ίδιος. Έχουν διαφορές. Άλλη απόδοση και 5 ταχύτητες αντί για 6

Το ξέρω ότι δεν είναι 100% ίδιοι, αλλά σίγουρα έχουν την ίδια βάση και πολλά κοινά όπως αξιοπιστία και κατανάλωση...
Και φυσικά έχουν διαφορετικό κιβώτιο αλλά και βάρος που και αυτό έχει αντίκτυπο την απόδοση...

Ερώτηση, πόσο σχέση έχει η αξιοπιστία του βαραντέρο (και κατ επεκταση των ιαπωνικών μοντέλων) με το γεγονός ότι ο κόσμος που συνήθως τα αγοράζει δεν μοιάζει να είναι λάτρης των επιδόσεων, ούτε βάζει το φαν φάκτορ σαν πρώτο παράγοντα πριν την αγορά? (αν συμβαίνει τελικά αυτό ή εγώ νομίζω λάθος)
Ξέρω ότι δεν υπάρχει άσπρο-μαύρο... λίγη τροφή για σκέψη και αντιπαράθεση...
:beer::wave2:

telegonos
19/04/2020, 03:05
VTR1000F πάντως έχουν αναφερθεί, καμμένες φλάντζες κεφαλής, και βάρεμα βαλβίδες. Κάτι τέτοιο δεν έχω ακούσει για Varadero.

Ο κάτοχος που δεν ενδιαφέρεται για επιδόσεις, για εμένα, συνδέεται και με τον κάτοχο που δεν ενδιαφέρεται για την συντήρηση, ούτε νοιώθει το μηχάνημα που μπορεί κάτι να λέει, ούτε έχει κανά πάθος για αυτό.

Προσωπικά θα εμπιστευόμουν καλύτερα ένα γκαζιάρη κάτοχο ΚΤΜ που το έχει λύσει κανά δυο φορές και το ξέρει απέξω, παρά τον άνοιωθο ιδιοκτήτη Βαραντέρο που δεν ξέρει ούτε πόσα μπουζί έχει το μοτό του, γιατι ''αυτά είναι δουλειά του μηχανικού'' και ΟΛΗ η συντήρηση, έχει γίνει σε κάποια αντιπροσωπεία, στο υπόγειο από τον βοηθό του βοηθού, που έχει εντολή να βάζει ότι πιο φτηνό λάδι στο ''σέρβις'' και το μαγαζί να χρεώνει πήρες σέρβις με μπουζί-βαλβίδες κ.ο.κ. που δεν έχουν γίνει ποτέ.

LOUKILOUK
19/04/2020, 09:27
Και «οδηγός» και «μηχανικός» ιδιοκτήτης σπάνια περίπτωση...

Οι «στατιστικές» που ξεκινούν με το «έχω ακούσει», «προσωπικά γνωρίζω» και γενικά περιορίζονται στον μικρόκοσμό μας είναι απλά ενδείξεις. Σίγουρα τις κρατάμε αλλά δεν χρειάζεται να δημιουργούμε μύθους και τρομοκρατικά σενάρια...
Και εγώ διάβασα κάτι λίγα για το VTR αλλά τι να λέει... για όλα διαβάζω... Η αλήθεια είναι ότι το προτίμησα από ένα Απρίλια φάλκο1000 κυρίως γιατί με κέρδισε ο πωλητής. Όταν έπιασα φάλκο μετά από λίγους μήνες και είδα πόσο καλύτερα πατούσε στο δρόμο στενοχωρήθηκα λίγο...
Anyway σημασία έχει να ξέρουμε ποιοι είμαστε και τι θέλουμε,να μπορούμε να κάνουμε και την αυτοκριτική μας και δούμε/παραδεχτούμε την πραγματική εικόνα.
Όταν κάποιος κάτοχος μηχανής μπορεί να μου πει όλα τα αρνητικά της μηχανής του τότε μπορώ να τον εμπιστευτώ...

Αν το παλικάρι θέλει άνεση στο ταξίδι σε εθνικές με δικάβαλα και φόρτωμα το βάρα δεν θα του πει όχι...

doctoras
19/04/2020, 09:47
Ερώτηση, πόσο σχέση έχει η αξιοπιστία του βαραντέρο (και κατ επεκταση των ιαπωνικών μοντέλων) με το γεγονός ότι ο κόσμος που συνήθως τα αγοράζει δεν μοιάζει να είναι λάτρης των επιδόσεων, ούτε βάζει το φαν φάκτορ σαν πρώτο παράγοντα πριν την αγορά? (αν συμβαίνει τελικά αυτό ή εγώ νομίζω λάθος)
Ξέρω ότι δεν υπάρχει άσπρο-μαύρο... λίγη τροφή για σκέψη και αντιπαράθεση...
:beer::wave2:

όχι φίλε..
το δικό μου συμπέρασμα είναι το εξής:

καταρχήν είμαι λάτρης της μηχανολογίας και το πρώτο πράμα που δίνω βάρος σε μια κατασκευή είναι ο κινητήρας και η λαμβανόμενη αίσθηση της περιστροφή του, οι παραγόμενοι μηχανικοί θόρυβοι, η απόδοση και η ευστροφία του.
Αυτό τα δυναμικά χαρακτηριστικά ποιότητας της περιστροφής της λειτουργίας ενός ιαπωνικού μοτερ είναι αξεπέραστα σε σχέση με τους ανταγωνιστές εκτός ιαπωνίας(σε οποιοδήποτε κυλινδρισμό)

Για να αντισταθμιστεί αυτό το "χάσμα" και για να πάρουν μερίδιο πωλήσεων (που κατείχαν τις δεκαετίες '80-'90 οι ιάπωνες) έπρεπε να πουλήσουν περιφερειακά, ή περισσότερη συμπίεση στο μοτέρ(με αντίθετα αποτελέσματα τις περισσότερες φορές διογκώνοντας δηλαδή το χάσμα ποιότητας περιστροφής), πιο επιθετικά γεωμετρικά χαρακτηριστικά, πιο επιθετικό cornering και lean angle όλο αυτό να το πούνε fun factor και σε σχέση με τα καλύτερα συναλλαγματικά πακέτα και ιαπωνικούς δασμούς να πάρουν μερίδιο στην αγορα.


Έχουμε δει εκατοντάδες ιαπωνικά μοντέλα σημεία αναφοράς, έχουμε δει πολλές επώνυμες κατασκευές με εξωτικά περιφερειακά εναντίων απλών σιδερένιων κατασκευών με τις προτιμήσεις και κατ'επέκταση πωλήσεις να γέρνουν εκεί που όλοι γνωρίζουμε.
Δεν είναι γιατί σε όλη αυτή την "πίτα" παγκοσμίως (https://www.lucintel.com/top-five-motorcycle-companies-2013.aspx)πρόκειται για συντηρητικών απόψεων αναβάτες, απλώς γιατί η συνολική ποιότητα λειτουργίας είναι ασυναγώνιστη.

zopas
19/04/2020, 10:13
Για μενα εχει τερστια σημασια για το που χρησιμοποιεις τα μαστοδοντα...Στην Αθηνα το βαραντερο μου μου στοιχιζει 3-4φορες πιο πανω σε σχεση με εθνικη και αυτο συμβαινει υποθετω σε ολα..Αλλο να πηγαινεις εθνικη 800χλμ με 6η και να καις μονο βενζινη και αλλο μεσα στο μποτιλιαρισμα εκει που ο συμπλεκτης θα πατηθει πανω απο 100 φορες μεχρι να φτασεις σπιτι σου, τα φρενα, οι δισκοι,ντιζες, αλυσσιδες, δισκοι συμπλεκτη κλπ...χωρια την βενζινη..Οποτε για οποιαδηποτε συγκριση χρειαζεται στην εξισωση και τι χρηση κανεις..ερχεται ο αλλος και σου λεει οτι αλλαζει πισω τακακια καθε 70.000χλμ οταν εσυ τα αλλαζεις στα 8.000χλμ..και παει λεγοντας..

Παντως στα 103.000χλμ το δικο μου δεν εχει ζητησει ρυθμιση βαλβιδες ακομα και αλυσσογραναζα με αλυσσιδα DID τα αλλαξα στα 60.000χλμ και αυτο γιατι ειχε μονο φαγωθει μπροστα το 15αρι jt γραναζι και γενικα απο εκτατες βλαβες τιποτα και το εχω καταπονησει στην Αθηνα..

viper1
19/04/2020, 10:24
Εντωμεταξύ αυτός που άνοιξε το νήμα πρέπει να έχει πάρει hornet ή σκούτερ.
Συνεχίστε όμως στις 15 σελίδες είμαστε ακόμα :lol:

buckley
19/04/2020, 10:31
Για μενα εχει τερστια σημασια για το που χρησιμοποιεις τα μαστοδοντα...Στην Αθηνα το βαραντερο μου μου στοιχιζει 3-4φορες πιο πανω σε σχεση με εθνικη και αυτο συμβαινει υποθετω σε ολα..Αλλο να πηγαινεις εθνικη 800χλμ με 6η και να καις μονο βενζινη και αλλο μεσα στο μποτιλιαρισμα εκει που ο συμπλεκτης θα πατηθει πανω απο 100 φορες μεχρι να φτασεις σπιτι σου, τα φρενα, οι δισκοι,ντιζες, αλυσσιδες, δισκοι συμπλεκτη κλπ...χωρια την βενζινη..Οποτε για οποιαδηποτε συγκριση χρειαζεται στην εξισωση και τι χρηση κανεις..ερχεται ο αλλος και σου λεει οτι αλλαζει πισω τακακια καθε 70.000χλμ οταν εσυ τα αλλαζεις στα 8.000χλμ..και παει λεγοντας..

Παντως στα 103.000χλμ το δικο μου δεν εχει ζητησει ρυθμιση βαλβιδες ακομα και αλυσσογραναζα με αλυσσιδα DID τα αλλαξα στα 60.000χλμ και αυτο γιατι ειχε μονο φαγωθει μπροστα το 15αρι jt γραναζι και γενικα απο εκτατες βλαβες τιποτα και το εχω καταπονησει στην Αθηνα..
Τι vstrom 650 και μλκιες μου λέτε μετά :bawl:
Είμαι περίεργος τι γρανάζι του χει βάλει :p

νεοσσός
19/04/2020, 10:51
Τι vstrom 650 και μλκιες μου λέτε μετά :bawl:
Είμαι περίεργος τι γρανάζι του χει βάλει :p
Απόσταση λέει ο άνθρωπος, όχι ταχύτητα. Έχει δίκιο, αν βάλεις 6η και το πας από Αθήνα μέχρι Αλεξανδρούπολη, π.χ. με 90 km/h, η φθορά της μοτοσυκλέτας θα είναι ελάχιστη σε σχέση με το να κάνεις 800 χιλιόμετρα μέσα στην πόλη.

doctor_john
19/04/2020, 11:04
:roflmao:

είσαι ομαδικός παίκτης, μ'αρέσεις!

LOUKILOUK
19/04/2020, 13:03
όχι φίλε..
το δικό μου συμπέρασμα είναι το εξής:

καταρχήν είμαι λάτρης της μηχανολογίας και το πρώτο πράμα που δίνω βάρος σε μια κατασκευή είναι ο κινητήρας και η λαμβανόμενη αίσθηση της περιστροφή του, οι παραγόμενοι μηχανικοί θόρυβοι, η απόδοση και η ευστροφία του.
Αυτό τα δυναμικά χαρακτηριστικά ποιότητας της περιστροφής της λειτουργίας ενός ιαπωνικού μοτερ είναι αξεπέραστα σε σχέση με τους ανταγωνιστές εκτός ιαπωνίας(σε οποιοδήποτε κυλινδρισμό)



Για να αντισταθμιστεί αυτό το "χάσμα" και για να πάρουν μερίδιο πωλήσεων (που κατείχαν τις δεκαετίες '80-'90 οι ιάπωνες) έπρεπε να πουλήσουν περιφερειακά, ή περισσότερη συμπίεση στο μοτέρ(με αντίθετα αποτελέσματα τις περισσότερες φορές διογκώνοντας δηλαδή το χάσμα ποιότητας περιστροφής), πιο επιθετικά γεωμετρικά χαρακτηριστικά, πιο επιθετικό cornering και lean angle όλο αυτό να το πούνε fun factor και σε σχέση με τα καλύτερα συναλλαγματικά πακέτα και ιαπωνικούς δασμούς να πάρουν μερίδιο στην αγορα.


Έχουμε δει εκατοντάδες ιαπωνικά μοντέλα σημεία αναφοράς, έχουμε δει πολλές επώνυμες κατασκευές με εξωτικά περιφερειακά εναντίων απλών σιδερένιων κατασκευών με τις προτιμήσεις και κατ'επέκταση πωλήσεις να γέρνουν εκεί που όλοι γνωρίζουμε.
Δεν είναι γιατί σε όλη αυτή την "πίτα" παγκοσμίως (https://www.lucintel.com/top-five-motorcycle-companies-2013.aspx)πρόκειται για συντηρητικών απόψεων αναβάτες, απλώς γιατί η συνολική ποιότητα λειτουργίας είναι ασυναγώνιστη.


Respect στην απάντηση, πατάει στην ουσία.
Απλά έχω την εντύπωση ότι οι ιάπωνες έχουν κάτσει πάνω στις δάφνες τους και σε συνδυασμό με το γεγονός ότι το μάρκετινγκ γίνετε πλέον από χαρτογιακάδες και όχι μηχανικούς/μοτοανθρώπους έχει αλλάξει τα δεδομένα.
Επίσης οι αριθμοί πωλήσεων δε φανερώνουν και τα καλύτερα οχήματα, τα ποιο value for money μάλλον περισσότερο...
Είναι και πάθος η μηχανή...όχι μονο νούμερα, ή όχι ?

panavour
19/04/2020, 14:04
Επίσης οι αριθμοί πωλήσεων δε φανερώνουν και τα καλύτερα οχήματα, τα ποιο value for money μάλλον περισσότερο...
Είναι και πάθος η μηχανή...όχι μονο νούμερα, ή όχι ?

1)Καλυτερο οχημα

417580

2)value for money

417581

doctoras
19/04/2020, 16:07
οι αριθμοί πωλήσεων δε φανερώνουν και τα καλύτερα οχήματα, τα ποιο value for money μάλλον περισσότερο...
Είναι και πάθος η μηχανή...όχι μονο νούμερα, ή όχι ?

Πιστευω οτι εχουμε μπερδευτεί με τις κατηγορίες.
Τα σπορ χαρακτηριστικά που δινουν έμφαση οι ιαπωνες ειναι στην κατηγορια SS.
Το zx10re κοστιζει 25k ο ευρωπαικός ανταγωνισμός s1000rr 20k. Δεν παιζει θεμα vfm και ομως σε πωλησεις μαμαει
Τεχνολογικά το cbr1000rr παραμένει το πιο "ευκολο" και ομοιογενές ss με190hp.


Την αναγκη να συμπιέσουν τα μοτερ για "αντβε χρηση" το κανουν στην ευρωπη. Τι έκαναν, ειχαν ενα μοτερ τα r&d τους που στο περας τον χρονων εφαρμοσαν τεχνολογιες για να παρουν περισσοτερη ιπποδύναμη(multi1000/1100gs/ lc8).
Δε θα μπορουσαν να δουλέψουν πανω στην βαση των υπάρχων "V" οι ιαπωνες με τα vtr & TL(τυχαία παραδείγματα) και να φερουν αντιστοιχα αποτελέσματα? Εγω βλεπω οτι απλως επελεξαν συντονισμενα αλλο δρόμο γιατι η dual sport χρηση δε χρειάζεται στριταδικες επιδόσεις σε τετοια συνολα.

Αλλο παραδειγμα τι απεγινε η πορεια του ελκυστικου συνολου triumph tiger 1050 μετα την ελευση του tracer 900? Ηταν αποτέλεσμα vfm?
Και θα δούμε πως θα παει η κατηγορια των adve των 800cc με την παρουσια του tenere700

Εχει περασει κάπως στις συνειδήσεις οτι οι μεν παραγουν premium συνολα και οι δε vfm δεν ειναι ομως ετσι. Αρκει να ριξεις μια ματια στο lineup των μοντελων σε ολες τις κατηγορίες και για ολα τα βαλαντια και εκει θα παρεις τις απαντήσεις.

Χρονια πολλα

LOUKILOUK
19/04/2020, 16:28
1)Καλυτερο οχημα

417580

2)value for money

417581


Αν προσπαθήσεις να κάνεις το ίδιο με οχήματα ίδιας χρονολογιάς, κατηγορίας και χαρακτηριστικών τότε θα έχει αξία και ίσως να καταλάβεις και τι προσπαθώ να πω...
Εκεί κάπου ίσως φανεί πόσο κοντά έχουν έρθει ευρωπαίοι και ιάπωνες...

toyar
19/04/2020, 16:41
Όταν βγήκε αυτό το καρίνα εσωτερικά ήταν σαν τάπερ
Τα αντίστοιχα ευρωπαϊκά είχαν βελουδα δέρματα και παχιές μοκέτες
30 χρόνια μετά το τάπερ κυκλοφορεί ακόμα ενώ τα βελουδα τα έχει φάει η πρέσα από τη δεκαετία κιολας
Αυτή είναι η διαφορά των Ιαπώνων και ο καθένας διαλέγει αυτό που του ταιριάζει περισσότερο

νεοσσός
19/04/2020, 16:45
Όταν βγήκε αυτό το καρίνα εσωτερικά ήταν σαν τάπερ
Τα αντίστοιχα ευρωπαϊκά είχαν βελουδα δέρματα και παχιές μοκέτες
30 χρόνια μετά το τάπερ κυκλοφορεί ακόμα ενώ τα βελουδα τα έχει φάει η πρέσα από τη δεκαετία κιολας
Αυτή είναι η διαφορά των Ιαπώνων και ο καθένας διαλέγει αυτό που του ταιριάζει περισσότερο
Μάλιστα, τα ευρωπαϊκά υλικά με την ομολογουμένως ωραία αίσθηση, χάλασαν πολύ γρηγορότερα. Σε λιγότερο από 10 χρόνια, έδειχναν φθαρμένα, ενώ τα υλικά που χρησιμοποιούν οι Ιάπωνες παραμένουν σχετικά σταθερά στο χρόνο. Αν θέλεις αξιοπιστία και αντοχή στο χρόνο, πας σε ιαπωνικό. Αν θέλεις πολυτέλεια για λίγα χρόνια, με στόχο να αλλάξεις όχημα σύντομα, πας σε ευρωπαϊκό. Φυσικά, μπορείς να δώσεις περισσότερα χρήματα και να συνδυάσεις πολυτέλεια και αξιοπιστία, αγοράζοντας Lexus.

telegonos
19/04/2020, 17:01
πολυτέλεια, απόδοση και.... μουσική!

https://www.youtube.com/watch?v=F0m6dvpK4m8

panavour
19/04/2020, 17:07
Αν προσπαθήσεις να κάνεις το ίδιο με οχήματα ίδιας χρονολογιάς, κατηγορίας και χαρακτηριστικών τότε θα έχει αξία και ίσως να καταλάβεις και τι προσπαθώ να πω...
Εκεί κάπου ίσως φανεί πόσο κοντά έχουν έρθει ευρωπαίοι και ιάπωνες...

Eχω καταλαβει βρέ τι θες να πεις,για πλακα το εβαλα:lol::lol:
Και γω αν ειχα λεφτα το ΠΟΡΣΕ θαπαιρνα.
Ενας λογος που το εβαλα ειναι για το ΤΟΓΙΟΤΑ επειδη το εχει ο γαμπρος μου απο το 93 εχει κανει 650.000 χιλιομετρα -με αψογη συντηρηση βεβαια by the book-και μου παραπονιεται εδω και ενα χρονο οτι εχει αρχισει και του καιει λαδια :bawl::bawl::bawl:

RaGe_Raptor
19/04/2020, 18:01
Έτσι όπως τα λέτε έχουν τα πράγματα, παιδιά. Ειδικά στα αυτοκινητα, bull's eye. :bawl:

LOUKILOUK
19/04/2020, 22:17
Eχω καταλαβει βρέ τι θες να πεις,για πλακα το εβαλα:lol::lol:
Και γω αν ειχα λεφτα το ΠΟΡΣΕ θαπαιρνα.
Ενας λογος που το εβαλα ειναι για το ΤΟΓΙΟΤΑ επειδη το εχει ο γαμπρος μου απο το 93 εχει κανει 650.000 χιλιομετρα -με αψογη συντηρηση βεβαια by the book-και μου παραπονιεται εδω και ενα χρονο οτι εχει αρχισει και του καιει λαδια :bawl::bawl::bawl:

Τα βλέπεις, τα λες και μόνος σου... καίει λάδια ο ιάπωνας :lol::bawl:

νεοσσός
19/04/2020, 22:34
Τα βλέπεις, τα λες και μόνος σου... καίει λάδια ο ιάπωνας :lol::bawl:
Κάπως έτσι; (https://youtu.be/9sONNT_i_nQ?t=166)

stefanos
19/04/2020, 23:25
1)Καλυτερο οχημα



Τουλάχιστον να έβαζες την panamera.....

Coyote.V
20/04/2020, 07:53
Και «οδηγός» και «μηχανικός» ιδιοκτήτης σπάνια περίπτωση...


Εγώ είμαι μηχανικός και ιδιοκτήτης.
Δεν θα είχα πρόβλημα να έχω οτιδήποτε μηχανάκι και να το φτιάχνω μόνος μου.
Σίγουρα δεν είναι μηχανάκι επιδόσεων και φυσικά κανένα από αυτά που το συγκρίνετε.
Πιο πίσω μιλήσατε για άξονα και αλυσίδα, αυτό το πρόβλημα το έχω λύσει με αυτόματη λίπανση της αλυσίδας, δεν ασχολούμαι καθόλου μαζί της πλέον, ήταν το μόνο που με είχε κουράσει γιατί το βαραντέρο τα αλυσογράναζα τα μασάει για πλάκα. Από κατανάλωση αν δεν το ζορίζεις καλά είναι.
Πέρα από αυτό το πρόβλημα έχει άλλο ένα, τρώει τακάκια και δίσκους για πλάκα, αλλά αυτό νομίζω ότι συμβαίνει σε οποιαδήποτε μηχανή πάνω από 250 κιλά.
Με σωστή συντήρηση (και οδήγηση φυσικά, παίζει μεγάλο ρόλο πως τους φέρεσαι) εδώ και μια δεκαετήα δεν έχω καμία βλάβη εκτός των αναλώσιμων. Βαλβίδες κάθε 60χιλ και πολύ είναι, κλείνει πάλι όπως ανοίχτηκε.
Οι αναρτήσεις προσδιορίζουν τον χαρακτήρα της μηχανής, all around turing μηχανάκι που τσουλάει σε καλό έως μέτριο χωματόδρομο που θα σε πάει παντού και ατσαλάκωτο χωρίς προβλήματα. Αν σε κάποιον δεν κάνουν οι αναρτήσεις του σίγουρα δεν ήθελε τέτοιο μηχανάκι.
Με τα χρόνια που έχουν στην πλάτη τους σε γενικές γραμμές είναι πολύ αξιόπιστα και θα κυκλοφορούν για πολλά χρόνια ακόμα εφόσον γίνεται σωστή συντήρηση.

Σε αυτό το νήμα μιλάμε για μεταχειρισμένα και αξιοπιστία, είναι αυτό στο οποίο επένδυσαν οι περισσότεροι ιδιοκτήτες (γιατί υπάρχουν και αυτοί που δεν ξέρουν γιατί αγοράζουν ένα μηχανάκι) των βαρκαντέρο και δεν το μετάνιωσαν.

contes di Zante
20/04/2020, 09:19
Μετά από χρόνια συζητήσεων επί συζητήσεων με φανατικούς έως άρρωστους Γιαπονεζόφιλους ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ συμπέρασμα είναι ότι δεν μπορούν/μπορείτε να κατανοήσετε τον ψυχισμό που έχουμε και το συναίσθημα που νιώθουμε όσοι γουστάρουμε και αγοράζουμε Ευρωπαϊκά (κ' Αμερικάνικα) μηχανάκια....για εσάς κάτι σαν το "πας μη Έλλην βάρβαρος" ένα πράμα. Κατανοούμε απόλυτα τα νούμερα των πωλήσεων και τις στατιστικές αξιοπιστίας αλλά.....I don't give a shit αν το Varkadero (ακόμη και ιδιοκτήτες το αποκαλούν έτσι) είναι πιο αξιόπιστο από το Capo (που άν του λύσεις 3 στον αριθμό παιδικές ασθένειες είναι ΟΚ)...
και για να τελειώσω την προσωπική μου τοποθέτηση οι ίδιοι λόγοι που μου κάνουν πιο συμπαθή τα Ευρωπαϊκά μηχανάκια οι ίδιοι λόγοι με κάνουν φανατικό και ΑΡΡΩΣΤΟ με τα Γιαπωνέζικα αυτοκίνητα (δεν φτάνω για M2, Boxster, Cayman, Elise). Θα έλεγα μάλιστα ότι πιο πολύ είμαι κολλημένος με τα Γιαπωνέζικα τετράτροχα παρά με τα Ευρωπαϊκά μηχανάκια. Γιαπωνέζικη μηχανή μπορεί να πάρω, Ευρωπαϊκό αυτοκίνητο όχι, είπαμε είναι και πόσο φτάνει η τσέπη

Χριστός Ανέστη συμφορουμίτες και ας ελπίσουμε το Άγιο φώς να φωτίζει τις μοτοσυκλετιστικές επιλογές μας!! :D

zopas
20/04/2020, 11:08
Σχετικα με το capo δεν νομιζω να ηταν θεμα μονο λιγο παρεμβασεων..Ενα πολυ καλο μηχανακι που το σκοτωσε στην κυριολεξια η ιδια του η εταιρια..Προσωπικη εμπειρια ο μηχανικος μου που επι μηνες ειχε ξεκοιλιασμενο ενα καπο επειδη δεν εβρισκαν ανταλλακτικα πουθενα, ο κατοχος τραβουσε τα μαλλια του, ενω πολλοι βαραντερο το ερωτευτηκαν μετα ομως απο τα τοσα που εβγαλε δεν τολμησαν να κανουν την κινηση να κανουν την αλλαγη...οσο για το νεο καπο 1200, πανεμορφο αλλα με 13 λιτρα καταναλωση στα 100χλμ δεν παει να εχει τις καλυτερες αναρτησεις, δεν το παιρνει κανενας οπως και εγινε..Αν το παλιο καπο ειχε απο πισω του τη σοβαροτητα της χοντα δεν θα ειχε αντιπαλο γιατι το μηχανακι τα εσπαγε αλλα πολυ λιγοι τελικα μπηκαν σε διαδικασια να βρουν αλλες λυσεις aftermarket για να καλυψουν την ασοβαροτητα της aprillia στο after sales support και αυτο φανηκε στις πωλησεις..καλυτερα να σου βγει το ματι παρα το ονομα...κριμα..

oti nanai
20/04/2020, 11:40
Σχετικα με το capo δεν νομιζω να ηταν θεμα μονο λιγο παρεμβασεων..Ενα πολυ καλο μηχανακι που το σκοτωσε στην κυριολεξια η ιδια του η εταιρια..Προσωπικη εμπειρια ο μηχανικος μου που επι μηνες ειχε ξεκοιλιασμενο ενα καπο επειδη δεν εβρισκαν ανταλλακτικα πουθενα, ο κατοχος τραβουσε τα μαλλια του, ενω πολλοι βαραντερο το ερωτευτηκαν μετα ομως απο τα τοσα που εβγαλε δεν τολμησαν να κανουν την κινηση να κανουν την αλλαγη...οσο για το νεο καπο 1200, πανεμορφο αλλα με 13 λιτρα καταναλωση στα 100χλμ δεν παει να εχει τις καλυτερες αναρτησεις, δεν το παιρνει κανενας οπως και εγινε..Αν το παλιο καπο ειχε απο πισω του τη σοβαροτητα της χοντα δεν θα ειχε αντιπαλο γιατι το μηχανακι τα εσπαγε αλλα πολυ λιγοι τελικα μπηκαν σε διαδικασια να βρουν αλλες λυσεις aftermarket για να καλυψουν την ασοβαροτητα της aprillia στο after sales support και αυτο φανηκε στις πωλησεις..καλυτερα να σου βγει το ματι παρα το ονομα...κριμα..

αν ήταν σοβαρή η honda δεν θα είχε τον σαρακάκη αντιπρόσωπο, δεν ξέρω τώρα τι γίνεται αλλά παλιά περίμενες το ανταλλακτικό μήνες , 45 μέρες έκαναν να μου φέρουν καλάμια
το 2008

zisakos_1986
20/04/2020, 11:55
Όπως είπε και ο φίλος Ζακυνθινός παραπάνω οι παιδικές ασθένειες του capo είναι τέτοιες που με μικρό κόστος το κάνουν απόλυτα αξιόπιστο.
Στην κατοχή μου ένα capo abs 2004 με 70.000+km από τα οποία τα 30.000 στα χέρια μου. Δεν κάνει κιχ στρίβει πολύ καλά και για τους πιο ανήσυχους ανεβάζει εύκολα και αλογάκια χωρίς να επηρεάζεται η αξιοπιστία του κινητήρα καθόλου. Το ίδιο κινητήρα με άλλα πιστόνια κεφαλές και σωματα συν άλλη χαρτογράφηση φοράνε και τα futura/rsv/tuono της εποχής.

Γνωστός μηχανικός βγάζει 115-120 αλόγατα τροχό στα capo.

Το κύριο πρόβλημα που έκαψε το capo και άλλα μοντέλα της aprilia ήταν το after sales support 1ον και τα μαστόρια της γειτονιάς κατά δεύτερον αλλά κυρίως το after sales support όπως ανέφερε και ο φίλος zopas! Αλλά και οι αντιπρόσωποι των japan πολύ πίσω δεν πάνε. Περισσότερα συνεργεία που τα γνωρίζουν σίγουρα υπάρχουν και εξυπηρετούν τον κόσμο.

Εμείς έχουμε γινει μαστόρια στα μηχανάκια μας. Ακόμα και προγραμμα στο κινητό tune ecu εχουμε με bluetooth συνδεδεμένο στον εγκέφαλο :lol:

417588

telegonos
20/04/2020, 11:55
Το καινούριο caponord δεν πούλησε, γιατί έπεσε στην μόδα-εποχή-τρέλλα των μοτοSUV με 150 άλογα τροχό, που αυτό...δεν είχε.

Το κατάργησε η Aprilia και ησύχασε. Παίζει να βγάλει κανά V4 Caponord βέβαια κάποια στιγμή, αλλά χεστήκανε, έχουνε φτιάξει μύθο&πωλήσεις με τα RSV4-TuonoV4, είχαν μια σκασίλα για το Caponord.

zisakos_1986
20/04/2020, 12:07
Ναι τα V4 είναι τρομερά μηχανάκια και θυμάμαι μάλιστα στο forum μας πόση γκρίνια είχε πέσει τότε που ανακοίνωνε την εξέλιξη του v4 και την εγκατάλειψη του rotax κινητήρα..
Οι περισσότεροι ήμασταν καχύποπτοι για κινητήρα design aprilia και κατασκευή piaggio. Λέγαμε γιατί να εγκαταλείψει το άσπαστο της rotax και να μην το εξελίξει κτλ.
Εκ των υστέρων φάνηκε ο,τι πολύ καλά έκανε με το rsv4 και tuono v4 και τωρα πάει να λανσάρει και διάφορα μοντέλα βασισμένα στον 660 κινητήρα με τα διάφορα concepts που εχει βγάλει.
Δυνατός κινητήρας και αυτός! Για να δούμε αν θα μας κάνει την έκπληξη και θα αρχίσει κόσμος να αγοράζει και πάλι aprilia και στις άλλες κατηγορίες γιατί μας έχει αφήσει με τα δυνατά ακριβά μοντέλα και με shiver / dorso στα 900cc. Πανεμορφα μηχανάκια αλλά λίγα σαν γκάμα επιλογών συνολικά.


Το 1200 το capo όντως έβγαζε λιγότερα άλογα από τον ανταγωνισμό και είχε και υψηλότερη κατανάλωση. 13 λίτρα δεν ηταν σίγουρα αλλά 1-2 λίτρα πάνω από τους ανταγωνιστές που σημειωτέον εβγαζαν όπως λες και 150 αλόγατα οπως το 1290 της ΚΤΜ και με στήσιμο περιφερειακά κτλ πάρα πολύ καλά. Και με καταναλώσεις σε ταξίδι γυρω στα 6 λίτρα όπως λένε από μοτέρ 1300 κυβικά!

Εδώ από το 1000ρι τον δικό μας και με το ζόρι με πρόγραμμα είμαστε στα 6.5 σε ταξίδι, στην πολη 1-1.5 πάνω σίγουρα...


Και μια πιο πρόσφατη με αλλαγμένες εξατμίσεις στο γαϊδούρι... :-)

417589

Coyote.V
20/04/2020, 12:50
αλλά.....I don't give a shit αν το Varkadero (ακόμη και ιδιοκτήτες το αποκαλούν έτσι)

:beer: Αμοιβαία τα αισθήματα καρντιά μου. :lol:



Χρόνια πολλά ξέχασα να πω.

BLiTzER
20/04/2020, 13:42
....I don't give a shit αν το Varkadero (ακόμη και ιδιοκτήτες το αποκαλούν έτσι) είναι πιο αξιόπιστο από το Capo (που άν του λύσεις 3 στον αριθμό παιδικές ασθένειες είναι ΟΚ)...


"Βαρκαντέρο" αποκαλείται επειδή ανήκει στην κατηγορία βάρκας, όπως και το Κάπο και όλες οι βάρκες των 700 κιλών.

Απλή διευκρίνιση, για να μην μπερδευόμαστε. :smokin: