daz
29/06/2025, 22:20
.
EDIT: Για να μη βαλω αλλη απαντηση και μας προγκήξει ο γνωστος αδμιν για φλυαρία, σημερα πήγα τα μπεκ δευτερη φορα για δοκιμή. Στον πρώτο που τα πήγα τα κοίταξε και με το εμπειρο ματι του ειπε "καλα ειναι".
Ο σημερινος τα εβαλε στο μηχανημα και το μπεκ απο τον #1 (αυτός με το πρόβλημα) παρότι ο ψεκασμος ήταν σωστός "κατούραγε" οταν εκοβες το ρευμα, ετρεχε δηλαδη. Τωρα αν αυτό ειναι αιτία ή αποτελεσμα δεν ξέρω αλλά θα αλλαχτεί φυσικά το μπεκ.
Γράφε ρε συ ότι θέλεις, μη του δίνεις σημασία του περίεργου.
Έχει κολλήσει ανοιχτό. Μπορεί να καθαριστεί και αν γίνει σωστά δε θα έχει πρόβλημα.
Αυτό μπορεί να βρεθεί πανευκολα ακόμα και χωρίς να βγει το μπεκ με έναν έλεγχο πίεσης στην μπεκιερα. Αν η πίεση πέφτει πολύ γρήγορα είναι πολύ πιθανό να είναι κολλημένο κάποιο μπεκ. Μπορεί να είναι και η ανεπιστροφη της αντλίας αλλά από μπεκ ξεκινάς.
EDIT: Για να μη βαλω αλλη απαντηση και μας προγκήξει ο γνωστος αδμιν για φλυαρία, σημερα πήγα τα μπεκ δευτερη φορα για δοκιμή. Στον πρώτο που τα πήγα τα κοίταξε και με το εμπειρο ματι του ειπε "καλα ειναι".
Ο σημερινος τα εβαλε στο μηχανημα και το μπεκ απο τον #1 (αυτός με το πρόβλημα) παρότι ο ψεκασμος ήταν σωστός "κατούραγε" οταν εκοβες το ρευμα, ετρεχε δηλαδη. Τωρα αν αυτό ειναι αιτία ή αποτελεσμα δεν ξέρω αλλά θα αλλαχτεί φυσικά το μπεκ.
Γράφε ρε συ ότι θέλεις, μη του δίνεις σημασία του περίεργου.
Έχει κολλήσει ανοιχτό. Μπορεί να καθαριστεί και αν γίνει σωστά δε θα έχει πρόβλημα.
Αυτό μπορεί να βρεθεί πανευκολα ακόμα και χωρίς να βγει το μπεκ με έναν έλεγχο πίεσης στην μπεκιερα. Αν η πίεση πέφτει πολύ γρήγορα είναι πολύ πιθανό να είναι κολλημένο κάποιο μπεκ. Μπορεί να είναι και η ανεπιστροφη της αντλίας αλλά από μπεκ ξεκινάς.