dorso
21/03/2020, 12:58
Τι χρειάζεται μια ιαπωνική μηχανή των 90's για να βγεί απο ακινησία 2 χρόνων έ; Θα πω απο προσωπική περίπτωση αλλά διαμορφωμένο σε μονοκύλινδρο αερόψυκτο (το δικό μου ήταν δικύλινδρο υδρόψυκτο, αλλάζουν πολλά). Έχουμε και λέμε:
Σίγουρα:
Λάδι και φίλτρο. Να πούμε 40€; Τόσα βάζω και στο bandiit τα liquimoly μαζί με φίλτρο.
Μπουζί. Δεν ξέρω αν έχει 1 ή 2 το nx (γιατί και το freewind μου μονοκύλινδρο είναι αλλά έχει 2). Ας πούμε 15€ για την περίπτωση που έχει 2
Υγρά φρένων. Γύρω στα 5€ το δοχείο και φτάνει να τα αλλάξεις όλα και να καθαρίσεις και το κύκλωμα.
Λάστιχα. Διαβάζω κάτι τρελά 250άρια, 300άρια ότι του φανεί. Dunlop trailmax μαζί με σαμπρέλες καινούργιες και τοποθέτηση δεν περνάνε τα 200€
Δίσκοι και τακάκια χωρίς να δει κάποιος δεν ξέρει. Μπορεί οπτικά να φαίνεται φθαρμένος μεν αλλά να είναι μέσα στα όρια που ορίζει ο κατασκευαστής. Σε κάθε περίπτωση 2 δίσκοι με τα τακάκια τους κάνουν πέρι τα 150€ max.
Φίλτρο αέρος. ~15€
Καθάρισμα καρμπυρατέρ. Προσωπικά θα έλυνα το λεκανάκι και θα το μπανιάριζα χωρίς να το λύσω περαιτέρω και μετά βλέποντας και κάνοντας ανάλογα πως θα δούλευε.
Το ντεποζιτο μπάνιο με ξύδια γιατί όλο και κάτι θα έχει μέσα και πάει λέγοντας. Μετά παίζει ρόλο για την γενική κατάσταση της μηχανής αν είναι παρατημένη έξω στον ήλιο και την βροχή ή σε γκαράζ και πολλά άλλα γενικά. Εννοείται με την χρήση θα σου βγάλει και άλλα πραγματάκια.Τα λεφτά σε γενικές γραμμές δεν είναι τραγικά αν βάλεις χέρι. Αν δεν ξέρεις ούτε πως πιάνεται η πένσα οκ. Πάρε κούτα και όταν λήξει η εγγύηση το πουλάς και παίρνεις πάλι κούτα. Γενικά πάντως είμαι κατά στο να πετάξεις χρήματα και να αλλάξεις εξαρτήματα που πιθανόν δεν χρειάζονται καν. Διαβάζω για δίσκους συμπλέκτη, ρουλεμάν τιμονιού, μπιέλες στροφάλους, οτι να΄ναι. Μην υπερβάλουμε. Κάποια πράγματα βγαίνουν και σε καλοπληρωμένα μεταχειρισμένα τα οποία δεν έχουν ακινησιά. Ξέρετε για τι μιλάω, μηχανάκι που κελαηδάει και το τσέκαραν 3 μάστορες, στο πρώτο σέρβις που βγήκαν οι βαλβολίνες και μπήκε λάδι μηχανής έκανε σαν κουδουνήστρα. :D
Όλοι εσείς που του βγάλατε χαμηλό κοστολογιο έχετε υπολογίσει από προσωπική εμπειρία, μηχανή από μηχανή διαφέρει.Το παλικάρι έχει αναφέρει ότι η μηχανή συν αυτών που έγραψες χρειάζεται κ αλυσιδογραναζα κ ότι καίει κ λάδια από τα τσιμουχακια των βαλβίδων (αν δεν το δει μάστορας τίποτα δεν είναι σίγουρο, μπορεί ν έχει κ μεγαλύτερη ζημιά)...
Σίγουρα:
Λάδι και φίλτρο. Να πούμε 40€; Τόσα βάζω και στο bandiit τα liquimoly μαζί με φίλτρο.
Μπουζί. Δεν ξέρω αν έχει 1 ή 2 το nx (γιατί και το freewind μου μονοκύλινδρο είναι αλλά έχει 2). Ας πούμε 15€ για την περίπτωση που έχει 2
Υγρά φρένων. Γύρω στα 5€ το δοχείο και φτάνει να τα αλλάξεις όλα και να καθαρίσεις και το κύκλωμα.
Λάστιχα. Διαβάζω κάτι τρελά 250άρια, 300άρια ότι του φανεί. Dunlop trailmax μαζί με σαμπρέλες καινούργιες και τοποθέτηση δεν περνάνε τα 200€
Δίσκοι και τακάκια χωρίς να δει κάποιος δεν ξέρει. Μπορεί οπτικά να φαίνεται φθαρμένος μεν αλλά να είναι μέσα στα όρια που ορίζει ο κατασκευαστής. Σε κάθε περίπτωση 2 δίσκοι με τα τακάκια τους κάνουν πέρι τα 150€ max.
Φίλτρο αέρος. ~15€
Καθάρισμα καρμπυρατέρ. Προσωπικά θα έλυνα το λεκανάκι και θα το μπανιάριζα χωρίς να το λύσω περαιτέρω και μετά βλέποντας και κάνοντας ανάλογα πως θα δούλευε.
Το ντεποζιτο μπάνιο με ξύδια γιατί όλο και κάτι θα έχει μέσα και πάει λέγοντας. Μετά παίζει ρόλο για την γενική κατάσταση της μηχανής αν είναι παρατημένη έξω στον ήλιο και την βροχή ή σε γκαράζ και πολλά άλλα γενικά. Εννοείται με την χρήση θα σου βγάλει και άλλα πραγματάκια.Τα λεφτά σε γενικές γραμμές δεν είναι τραγικά αν βάλεις χέρι. Αν δεν ξέρεις ούτε πως πιάνεται η πένσα οκ. Πάρε κούτα και όταν λήξει η εγγύηση το πουλάς και παίρνεις πάλι κούτα. Γενικά πάντως είμαι κατά στο να πετάξεις χρήματα και να αλλάξεις εξαρτήματα που πιθανόν δεν χρειάζονται καν. Διαβάζω για δίσκους συμπλέκτη, ρουλεμάν τιμονιού, μπιέλες στροφάλους, οτι να΄ναι. Μην υπερβάλουμε. Κάποια πράγματα βγαίνουν και σε καλοπληρωμένα μεταχειρισμένα τα οποία δεν έχουν ακινησιά. Ξέρετε για τι μιλάω, μηχανάκι που κελαηδάει και το τσέκαραν 3 μάστορες, στο πρώτο σέρβις που βγήκαν οι βαλβολίνες και μπήκε λάδι μηχανής έκανε σαν κουδουνήστρα. :D
Όλοι εσείς που του βγάλατε χαμηλό κοστολογιο έχετε υπολογίσει από προσωπική εμπειρία, μηχανή από μηχανή διαφέρει.Το παλικάρι έχει αναφέρει ότι η μηχανή συν αυτών που έγραψες χρειάζεται κ αλυσιδογραναζα κ ότι καίει κ λάδια από τα τσιμουχακια των βαλβίδων (αν δεν το δει μάστορας τίποτα δεν είναι σίγουρο, μπορεί ν έχει κ μεγαλύτερη ζημιά)...