PDA

View Full Version : Ducati Monster 950 2021



Σελίδες : [1] 2

lleonidas
04/07/2020, 16:06
Νέο θηρίο αναμένεται σύντομα από τους Ιταλούς με τον κινητήρα του Multi 950.
Spy pics και πληροφορίες εδώ (https://www.motorradonline.de/naked-bike/ducati-monster-erlkoenig-2021/) .

419455

419456

lleonidas
15/07/2020, 20:49
419633

Από εδώ (https://www.insella.it/news/ducati-monster-2021-ce-la-foto-155358) .

contes di Zante
16/07/2020, 07:36
Όπως ανέφερα και για το Multistrada V4 σιγά-σιγά τα Ducati χάνουν τα χαρακτηριστικά τους....μεταμορφώνονται, εξελίσσονται αλλά σίγουρα διαφοροποιούνται από τον χαρακτήρα της εταιρείας...όπως ακριβώς και ο άνθρωπος γίνεται καταναλωτής χωρίς συναίσθημα έτσι και οι μοτοσυκλέτες γίνονται απλά προιόντα

doctoras
16/07/2020, 08:22
η αλήθεια είναι οτι αισθητικά το χωροδικτύωμα της ντουκάτι με την ποιοτική κόκκινη βαφή του φαινόταν πολύ πιο όμορφο απο αυτό. Η μανία του ανταγωνιστικά χαμηλότερου βάρους της κατασεκυής σε σχέση με το κόστος κατασκευής "τρώνε" πολλα κατασκευαστικά θεμελιώδη δεδομένα

προσωπικά όμως θεωρώ τις σειρές 600-620ie-695(στη μικρότερη κατηγορία) με το χαρακτηριστικό στρόγγυλο ρετρό φανάρι, ήταν απο τα ομορφότερα sport naked όλων των εποχών!
419701

liospi
16/07/2020, 08:25
Συμφωνώ... μακράν τα πιο όμορφα monster
419702

doctor_john
16/07/2020, 11:39
Ονομάστηκε έτσι γιατί είχε εκτεθειμένα σκληρά στοιχεία που θύμιζαν γυμνο ss.
Αν είναι τακτοποιημένο και με οργανικές φόρμες τι νόημα έχει...

Johny the Fox
16/07/2020, 13:52
Tο χωροδικτυωμα στα καινουργια ducati δεν αλλαξε για το τιποτε, η γιατι το 2020 στερεψε αιφνιδια το συναισθημα στους σχεδιαστες του εργοστασιου ,αλλα για λογους προσθετης ακαμψιας,βαρους και χωροταξικου διαμοιρασμου κινητηρα/καρτερ στα v4 streetfighter -multistrada,καθως στον υπερτετραγωνο V2 του πανιγκαλε 955 που θα φοραει το καινουργιο monster.Εαν τοποθετουσαν τον τετρακυλινδρο του καινουργιου μουλτιστραντα μεσα στο χωροδυκτιωμα του 1260 ,το μηχανακι θα εβγαινε πιθανως φαρδυτερο και απο goldwing λογω των μεγαλων διαστασεων του κινητηρα,ενω απο τις ελαστικοτητες των σωληνων με 190 αλογα ιπποδυναμη θα διπλωνε σαν ακορντεον.

p@nos
16/07/2020, 16:05
το χωροδικτυωμα ειναι εντελως ακαμπτο, στιβαρο και σχετικα μικροκαμομενο....δε τιθεται θεμα ακαμψιας, μηχανακια υπαρχουν αρκετα, βλ. desmosedici, το δρομισιο και το αγωνιστικο παλιοτερα, το agusta f4 κλπ κλπ...οι δε εφαρμογες χωροδικτυωματων σε θεματα οπου απαιτειται αντοχη απειρες, αεροπλανα, γερανοι, γεφυρες κλπ κλπ κλπ, οπου η ακαμψια απλα καθοριζεται απο τον σχεδιασμο, σχετικα ευκολα και ελεγχομενα...

το θεμα ειναι οτι με τα συγχρονα σχεδιαστικα προγραμματα μπορεις να πετυχεις αντιστοιχα αποτελεσματα με χυτα πλαισια, απλα περιμετρικα σωληνωτα, με τον κινητηρα σαν ενεργο μερος, με πολυ χαμηλοτερο κοστος...οποτε στην ουσια, με ενα χωροδικτυωμα, εχεις ενα πολυ ακριβο κατασκευαστικα κομματι, το οποιο ο τελικος αγοραστης δε προκειται να εκτιμησει και να αξιοποιησει, και αποτελει μονο αισθητικο αξεσουαρ στη μοτοσυκλετα...

Johny the Fox
16/07/2020, 17:48
Στην θεωρια ειναι οπως τα λες ,αλλα κατεβαινωντας π.χ απο ενα 1198 με trellis και ανεβεις καπακι σε ενα μονοκοκ 1199 ,θα νοιωσεις να οδηγεις κουτσουρο ,και τουλαχιστον ακομη θα δικαιολογησεις αυτους που εχουν περιγραψει το πανιγκαλε σαν το λιγοτερο ανετο μηχανακι για χρηση εκτος πιστας.Και δεν ειναι (μονο) το προφιλ της αναρτησης γιατι το ιδιο η και χειροτερα θα σε εκπληξει η διαφορα μεταξυ dd16 και 1199 που κανει το desmo16 να φερνει ολιγον σε ... σπορτ τουρινγκ σε σχεση με το 1199 (εκτος πιστας ,μην παρεξηγηθω).Ετσι αισθανωμαι οτι η μεταβαση σε μονοκοκ πλαισιο απο χωροδικτυωμα τουλαχιστον για το V4 μουλτι ,καθως και η συνοδος καταργηση του μονομπρατσου,εχουν ζητουμενο εκτος απο την τοποθετηση φαρδυτερου V4 κινητηρα,κοστους παραγωγης κλπ και την αυξηση της ακαμψιας.

stefanos
17/07/2020, 01:08
εχεις ενα πολυ ακριβο κατασκευαστικα κομματι, το οποιο ο τελικος αγοραστης δε προκειται να εκτιμησει και να αξιοποιησει, και αποτελει μονο αισθητικο αξεσουαρ στη μοτοσυκλετα...

Νομίζω ότι το μοναδικό κριτήριο επιλογής μοτο για πολύ κόσμο είναι το "πάρε αυτό που σου αρέσει".
Και επιπλέον πολύς κόσμος ενδιαφέρεται για το διαφορετικό.

doctor_john
17/07/2020, 02:44
Στην θεωρια ειναι οπως τα λες ,αλλα κατεβαινωντας π.χ απο ενα 1198 με trellis και ανεβεις καπακι σε ενα μονοκοκ 1199 ,θα νοιωσεις να οδηγεις κουτσουρο ,και τουλαχιστον ακομη θα δικαιολογησεις αυτους που εχουν περιγραψει το πανιγκαλε σαν το λιγοτερο ανετο μηχανακι για χρηση εκτος πιστας.Και δεν ειναι (μονο) το προφιλ της αναρτησης γιατι το ιδιο η και χειροτερα θα σε εκπληξει η διαφορα μεταξυ dd16 και 1199 που κανει το desmo16 να φερνει ολιγον σε ... σπορτ τουρινγκ σε σχεση με το 1199 (εκτος πιστας ,μην παρεξηγηθω).Ετσι αισθανωμαι οτι η μεταβαση σε μονοκοκ πλαισιο απο χωροδικτυωμα τουλαχιστον για το V4 μουλτι ,καθως και η συνοδος καταργηση του μονομπρατσου,εχουν ζητουμενο εκτος απο την τοποθετηση φαρδυτερου V4 κινητηρα,κοστους παραγωγης κλπ και την αυξηση της ακαμψιας.

Περιγράφεις την διαφορά της ενδοτικότητας που έχουν τα υλικά αυτά.
Πολύ πιθανά κόντρα σε χρονόμετρα το αλουμίνιο να σου δώσει ελάχιστα καλύτερο χρόνο.
Το συγκεκριμένο όμως είναι μοτοσυκλέτα διασκέδασης πολύ περισσότερο απο ένα αγωνιστικό.
Περισσότερη ακαμψία θα σου δώσει, πιο κουραστική μοτό με λιγότερα "σωσίματα" ή μικρότερη ικανότητα να σου μαζεύει σφάλματα.
Για 200€ φθηνότερο πλαίσιο και 2-3 κιλά...

Αφαιρούν άρωμα απο κάτι που πουλάει γιατί μυρίζει ωραία...

DrBig
17/07/2020, 04:21
Στο χωροδικτυωμα δυσκολα ελεγχεις τα χαρακτηριστικα ακαμψιας, στα χυτα πλαισια πολυ πιο ευκολα.

stefanos
17/07/2020, 09:21
Για 200€ φθηνότερο πλαίσιο και 2-3 κιλά...

Αφαιρούν άρωμα απο κάτι που πουλάει γιατί μυρίζει ωραία...

Σιγά τα 200 € φτηνότερο https://www.motorinews24.com/ducati-rimpiazza-verlicchi-dollaro-piu/

DrBig
17/07/2020, 09:35
Σιγά τα 200 € φτηνότερο https://www.motorinews24.com/ducati-rimpiazza-verlicchi-dollaro-piu/

https://youtu.be/mLXQltR7vUQ

sapila racing
17/07/2020, 10:07
Σιγά τα 200 € φτηνότερο https://www.motorinews24.com/ducati-rimpiazza-verlicchi-dollaro-piu/

Ωχ ωχ, δυσκολα τα πράγματα για την Verlicchi δηλαδή. :(

Ακου εκει πλαίσιο χωροδικτύωμα made in Vietnam για να ειναι 7 USD φτηνότερο.
Μου ακούγεται λίγο ξεφτίλα, αλλά πλέον μετράνε κουκιά στην Ducati οπως και αλλού.

stefanos
17/07/2020, 14:10
Ωχ ωχ, δυσκολα τα πράγματα για την Verlicchi δηλαδή. :(

Ακου εκει πλαίσιο χωροδικτύωμα made in Vietnam για να ειναι 7 USD φτηνότερο.
Μου ακούγεται λίγο ξεφτίλα, αλλά πλέον μετράνε κουκιά στην Ducati οπως και αλλού.

Είναι μάλλον παλιό το άρθρο https://donatisrl.it/donati_infinity/cms/about-us-content/176-verlicchi-telai.html

contes di Zante
18/07/2020, 04:21
Περιγράφεις την διαφορά της ενδοτικότητας που έχουν τα υλικά αυτά.
Πολύ πιθανά κόντρα σε χρονόμετρα το αλουμίνιο να σου δώσει ελάχιστα καλύτερο χρόνο.
Το συγκεκριμένο όμως είναι μοτοσυκλέτα διασκέδασης πολύ περισσότερο απο ένα αγωνιστικό.
Περισσότερη ακαμψία θα σου δώσει, πιο κουραστική μοτό με λιγότερα "σωσίματα" ή μικρότερη ικανότητα να σου μαζεύει σφάλματα.
Για 200€ φθηνότερο πλαίσιο και 2-3 κιλά...

Αφαιρούν άρωμα απο κάτι που πουλάει γιατί μυρίζει ωραία...


Άει 'γειά σου!! Περιγράφεις ακριβώς την κατηγορία μου.....αφαιρούν το άρωμα από κάτι που αγόρασα γιατί ερέθισε τις αισθήσεις μου

doctoras
18/07/2020, 08:38
Σιγά τα 200 € φτηνότερο https://www.motorinews24.com/ducati-rimpiazza-verlicchi-dollaro-piu/

με αφορμή του παραπάνω συνειδητοποιείς πως αυτή η σπουδαία χώρα οσο αναφορά την μηχανολογική βιομηχανία με τα παρακλάδια της (και όχι μονο φυσικά) που έδωσε τόσες πολλές πατέντες, καινοτομίες και ευρεσιτεχνίες παγκοσμίως συρρικνώθηκε κατά την εξέλιξη της παγκοσμιοποίησης και πως η αυτή η βιομηχανική της παραγωγή μεταφέρθηκε στην αλεμάνια που αποτελεί τον μεγαλύτερο βιομηχανικό εξαγωγέα στην europa...

κρίμα για τους ιταλούς και τους καταναλωτές που προτιμούν ιταλικά προιόντα

Parking
18/07/2020, 10:48
Tο χωροδικτυωμα στα καινουργια ducati δεν αλλαξε για το τιποτε, η γιατι το 2020 στερεψε αιφνιδια το συναισθημα στους σχεδιαστες του εργοστασιου......

Είσαι πολύ ρομαντικό αγόρι :lol:
Η αλήθεια είναι ότι χάλασαν τη συμφωνία με το προμηθευτή
και πήγαν να τα φτιάξουν στο Βιετνάμ
Ύστερα έγινε της Καμπότζης που είπε κι ο Βουτσάς
:lol:

Τώρα δεν ξέρω ποιος τους φτιάχνει τα πλαίσια γιατι το κεφάλαιο Ντουκάτι
έχει κλείσει για μένα.

lleonidas
02/12/2020, 19:34
Nέο Ducati Monster (https://www.ducati.com/ww/en/bikes/monster/monster) .

937cc, 111 ίπποι/9.250σ.α.λ. και ροπή 9,5 χλγμ/6.500 σ.α.λ., αλουμινένιο πλαίσιο, ρεζερβουάρ 14 λίτρων, TFT οθόνη 4,3", ελαφρύτερο κατά 18 κιλά(166 κιλά στεγνό).

Θα διατίθεται σε τρία χρώματα και σε έκδοση για Α2 διπλώματα.

Τιμή:11.290€ στη Γερμανία.

423356

423351

423353

423354

423355

423352

Juohmaru!
02/12/2020, 20:09
Ελάφρυνε 18 ολόκληρα κιλά από το 821... εντυπωσιακό!
Όμως η εμφάνιση δυστυχώς ΚΤΜίζει λίγο... επίσης τι προβολέας είναι αυτός!

Θα μείνω με το S2R1000 μου.... :D:p

doctoras
02/12/2020, 20:24
όμορφο είναι
μεγάλωσε κιάλλο τα διαστήματα βαλβίδων στις 30k
πολλά πλαστικά τμήματα αναμεσα στα κύλινδρα, σα τα γερμανικα αυτοκινητάδικα μοτερ κλειστά καπάκια παντού

RaGe_Raptor
02/12/2020, 20:29
δηλαδή το μικρό monster είναι 950cc ρε παιδιά?

stefanos
02/12/2020, 20:52
Σαν το καινούργιο cagiva raptor...:confused:

jimpap
02/12/2020, 21:28
Να με συμπαθάτε οι ducatisti αλλά θα μπορούσε να είναι και κινεζιά του σωρού εμφανισιακά.

Το φανάρι ενδιαφέρον και τα φλας στο τεπόζιτο (αν αντελήφθην καλά) ενδιαφέρουσα πινελιά. Κατα τα άλλα...

panavour
02/12/2020, 21:48
Να με συμπαθάτε οι ducatisti αλλά θα μπορούσε να είναι και κινεζιά του σωρού εμφανισιακά.

Το φανάρι ενδιαφέρον και τα φλας στο τεπόζιτο (αν αντελήφθην καλά) ενδιαφέρουσα πινελιά. Κατα τα άλλα...

:beer::beer:

πυξιδας990
02/12/2020, 22:13
Έγινε στο σχέδιο του σωρού, δυστυχώς

doctor_john
02/12/2020, 22:34
Zαχαροπλάστες φτιάχνουν και τις πάστες και τα κουλούρια, αλλοι θέλουν πάστες, άλλοι κουλούρια, άλλοι και τα δύο.
Να παίρνουν απ' αλλού; :yawn:

RaGe_Raptor
02/12/2020, 23:05
Έτσι φαίνεται πιο ωραίο. Rinaldi.
423366

giorgosb
03/12/2020, 00:36
Άλλαξε αρκετά, αλλά το βρίσκω ακόμα όμορφο. Έγινε κ μεγάλη μείωση στο βάρος..

Εδώ (https://www.motorcycle.com/mini-features/2021-ducati-monster-first-look.html) λέει ότι αντικαθιστά το 797 και το 821. Επίσης δεν υπάρχει πλέον αριθμός στην ονομασία, αλλά σκέτο "Monster".

11.290 και στην Ιταλία (https://www.moto.it/news/ducati-monster-2021-foto-prezzo-e-informazioni.html).

panavour
03/12/2020, 01:05
ducati ηταν μεχρι εκει ,μετα εγινε του βιομηχανικου σωρού.

423370

Acacius
03/12/2020, 01:15
Τα Ducati είτε μου αρέσουν, είτε δε μου αρέσουν. Αυτό είναι χειρότερο διότι με αφήνει αδιάφορο.

The_Scientist
03/12/2020, 04:26
Φανάρι και ντεπόζιτο MV ή ιδέα μου είναι?

RaGe_Raptor
03/12/2020, 07:36
Άλλαξε αρκετά, αλλά το βρίσκω ακόμα όμορφο. Έγινε κ μεγάλη μείωση στο βάρος..

Εδώ (https://www.motorcycle.com/mini-features/2021-ducati-monster-first-look.html) λέει ότι αντικαθιστά το 797 και το 821. Επίσης δεν υπάρχει πλέον αριθμός στην ονομασία, αλλά σκέτο "Monster".

11.290 και στην Ιταλία (https://www.moto.it/news/ducati-monster-2021-foto-prezzo-e-informazioni.html).

Σκέτο monster & monster+ . Λες κι επιλέγεις Smartphone.
Το μεγάλο, σκέτο 1200 χωρίς monster.

Έχει λίγο από mv agusta , ειδικά στο φανάρι , φέρνει κάπως και στα mt, έχει και πολύ πλαστικούρα στην περιοχή του κινητήρα.

Πάντως προτιμώ το ότι έχασε 18 κιλά από το να "δείχνει παραδοσιακό δουκάτι"

Lioulios
05/12/2020, 09:32
423400

giorgosb
05/12/2020, 11:25
:lol:

byron
05/12/2020, 17:10
900 φευγα cc, 111hp + 14 lt ντεπόζιτο.

Μάλιστα.

ptc
05/12/2020, 17:45
900 φευγα cc, 111hp + 14 lt ντεπόζιτο.

Μάλιστα.

Πρέπει να γίνει στάνταρ ότι το wet weight είναι η μηχανή με όλα τα υγρά και μία στάνταρ ποσότητα καυσίμων (π.χ. 10 λτ), ανεξαρτήτως χωρητικότητας ντεπόζιτου. Έχει καταντήσει αηδία, για να μπορούνε να γράφουν μικρότερο βάρος στα specs βάζουν ντεπόζιτο από 250άρια σε μεγάλες μηχανές.

byron
05/12/2020, 18:15
Πρέπει να γίνει στάνταρ ότι το wet weight είναι η μηχανή με όλα τα υγρά και μία στάνταρ ποσότητα καυσίμων (π.χ. 10 λτ), ανεξαρτήτως χωρητικότητας ντεπόζιτου. Έχει καταντήσει αηδία, για να μπορούνε να γράφουν μικρότερο βάρος στα specs βάζουν ντεπόζιτο από 250άρια σε μεγάλες μηχανές.

Οι 111 hp με μικρό βαρος μπορούν να κάνουν πολλά. Αλλά με 14 lt αυτό που κάνουν, πρέπει να είναι γύρω γύρω από βενζινάδικα.

DoctoR_k6
05/12/2020, 23:24
Εδώ το Κatana έχει 12lt...:ninja:

Acacius
06/12/2020, 00:01
Το μικρό ντεπόζιτο είναι πρόβλημα για λίγους χρήστες. Οι περισσότεροι προτιμούν να πηγαίνουν σε καφετέριες πιο κοντά στο σπίτι τους.

p@nos
06/12/2020, 00:07
Τρομερη εξελιξη, εχασε 20 κιλα και εγινε οσα κιλα ηταν τα αεροψυκτα 1000 πριν απο 20 χρονια, με λιγοτερη ροπη. Επισης μιας και εχει το ιδιο μοτερ με το μουλτι 950, θα εχει γυρω στα 95 αλογα τροχο. Οσο ειχαν δηλαδη τα τελευταια 1100 μοτερ που ηταν διβαλβιδα αεροψυκτα, αλλα ειχαν και 2 3 κιλα ροπης παραπανω παντου...τρομερα τα παμε, εχει ωραια οθονη

doctor_john
06/12/2020, 00:19
Ανήκουν σε ένα γκρουπ που στοχεύει τους πελάτες που θέλουν το σύγχρονο, το "νέο", λιγότερα κιλά κ.λπ.
Θα τους "τελειώσει", θα βαρεθούν πιο γρήγορα; είναι υπόψιν τους, πιθανά το θέλουν (εννοώ να αλλάξουν σύντομα μοτό με μια "νεότερη")
και συμφέρει και το γκρουπ σαν άποψη.

byron
06/12/2020, 07:53
Εδώ το Κatana έχει 12lt...:ninja:

Πάντα υπάρχουν λύσεις. Ένα 4 lt μπετονακι βενζινη στο σακίδιο πλάτης, θα βοηθήσει.

byron
06/12/2020, 08:11
Τρομερη εξελιξη, εχασε 20 κιλα και εγινε οσα κιλα ηταν τα αεροψυκτα 1000 πριν απο 20 χρονια, με λιγοτερη ροπη. Επισης μιας και εχει το ιδιο μοτερ με το μουλτι 950, θα εχει γυρω στα 95 αλογα τροχο. Οσο ειχαν δηλαδη τα τελευταια 1100 μοτερ που ηταν διβαλβιδα αεροψυκτα, αλλα ειχαν και 2 3 κιλα ροπης παραπανω παντου...τρομερα τα παμε, εχει ωραια οθονη

Η ροπη χοντρικά είναι 1kg ανά 100 cc σε όλους τους κινητήρες. Προφανώς ένα 1000 θα βγάλει 10κατι, και ένα 1200 12-13kg.
Λίγο άδικη η κριτική σου για το μοτέρ τουλάχιστον. Από specs μια χαρά είναι.

p@nos
06/12/2020, 09:44
Η ροπη χοντρικά είναι 1kg ανά 100 cc σε όλους τους κινητήρες. Προφανώς ένα 1000 θα βγάλει 10κατι, και ένα 1200 12-13kg.
Λίγο άδικη η κριτική σου για το μοτέρ τουλάχιστον. Από specs μια χαρά είναι.


Το προβλημα δεν ειναι οτι με λιγοτερα κυβικα παιρνεις λιγοτερη ροπη, οκ αυτο ειναι γνωστο. Ολο το θεμα γυρναει στο τι παιρνεις με αυτα τα λεφτα, και τι επαιρνες απο την ιδια εταιρεια, αρκετα χρονια πριν, με τα ιδια λεφτα. Δηλαδη ενα εξισου (η και ελαφρυτερο μηχανακι), πιο ροπατο/διασκεδαστικο, με σιγουρα περισσοτερο χαρακτηρα και στυλ


Οσο για το μοτερ θα επιμεινω. Τα 950sm της κτμ με καρμπς, μοτερ 2005 ηταν στα 100 αλογα τροχο...Και για να μη συγκρινουμε καν αλλες εταιρειες, τα πρωτα υδροψυκτα S4 ηταν 103-105 αλογα τροχο αν θυμαμαι καλα, και πολυ πιο ροπατα μοτερ παντου. Για καποιον ηλιθιωδη λογο (υποθετω μεγαλη bulk παραγγελια), η ντουκατι εβαλε σε αυτα τα μοτερ σωματα 54 χιλιοστα σκοτωνοντας εντελως την αποδοση και αποκριση οχι μονο χαμηλα αλλα παντου.

νεοσσός
06/12/2020, 10:02
Νομίζω ότι το μικρό ντεπόζιτο έχει να κάνει και με το βιομηχανικό σχεδιασμό, πέρα από τη μείωση του συνολικού βάρους. Συμφωνώ όμως ότι οι μοτοσυκλέτες τέτοιου κυβισμού θα έπρεπε να έχουν τουλάχιστον 20 λίτρα ντεπόζιτο.

Πάντως μου αρέσει πολύ, τόσο ως σχεδίαση, ειδικά το γκρι χρώμα, όσο και ως προς τα τεχνικά χαρακτηριστικά του. Από τα πιο όμορφα Monster που έχω δει, είναι το λευκό-κόκκινο 797.

leo1964
06/12/2020, 10:15
Το μικρό ντεπόζιτο είναι πρόβλημα για λίγους χρήστες. Οι περισσότεροι προτιμούν να πηγαίνουν σε καφετέριες πιο κοντά στο σπίτι τους.

Να πάρουν παπάκι,τότε

leo1964
06/12/2020, 10:17
Όπως ανέφερα και για το Multistrada V4 σιγά-σιγά τα Ducati χάνουν τα χαρακτηριστικά τους....μεταμορφώνονται, εξελίσσονται αλλά σίγουρα διαφοροποιούνται από τον χαρακτήρα της εταιρείας...όπως ακριβώς και ο άνθρωπος γίνεται καταναλωτής χωρίς συναίσθημα έτσι και οι μοτοσυκλέτες γίνονται απλά προιόντα

Μεταλλάσσονται σε DUCAUDI

doctoras
06/12/2020, 10:48
Πάντα υπάρχουν λύσεις. Ένα 4 lt μπετονακι βενζινη στο σακίδιο πλάτης, θα βοηθήσει.

ή δυο μπουκάλια μολότοφ και μετά πολυτεχνείου :D:lol:

εντάξει είναι τα 14lt για naked μηχανάκι, αν βάλεις οτι ειναι euro5 αλλά και τα παραδοσιακά μακριά κιβώτια των νοτυκάτι πετύχαιναν φυσιολογικά νουμερα κατανάλωσης (αν δεν το κυνηγάς σε πιστα)

byron
06/12/2020, 13:25
ή δυο μπουκάλια μολότοφ και μετά πολυτεχνείου :D:lol:

εντάξει είναι τα 14lt για naked μηχανάκι, αν βάλεις οτι ειναι euro5 αλλά και τα παραδοσιακά μακριά κιβώτια των νοτυκάτι πετύχαιναν φυσιολογικά νουμερα κατανάλωσης (αν δεν το κυνηγάς σε πιστα)

Διαφωνώ κάθετα, 14 lt σημαίνει 10+4 ρεζέρβα; Δεν το παίζει NC-αργα βαδίζω ζωή κερδίζω κλπ να πηγαίνεις σαν τον επιτάφιο για να μην μείνεις.

doctoras
06/12/2020, 13:50
Διαφωνώ κάθετα, 14 lt σημαίνει 10+4 ρεζέρβα; Δεν το παίζει NC-αργα βαδίζω ζωή κερδίζω κλπ να πηγαίνεις σαν τον επιτάφιο για να μην μείνεις.

εντάξει καταλαβαίνω οτι είναι προτιμήσεις αυτά, βέβαια το nc είναι τουριστάδικου χαρακτήρα μηχανάκι, το sport όπως αυτό γιατί να έχει μεγαλύτερο ρεζερβουάρ
στην καθημερινή μετακίνηση στην δουλειά αλλά και βόλτα δε θα κάψει πάνω απο 5,5-6lt δηλαδή 200-220km και θα έχεις κανα δύο λίτρα μέσα

στο track day θα σου βγάλει 150-170km με 8/100km (έχοντας δύο λίτρα μέσα καβάτζα) δεν βλέπω που είναι το πρόβλημα

το τουόνο v4 με 170hp έχει 17lt tank που είναι ανάλογο της διαφοράς τους

byron
06/12/2020, 13:57
το τουόνο v4 με 170hp έχει 17lt tank που είναι ανάλογο της διαφοράς τους

Με tuono V2 και 18lt σε διαβεβαιώ πως αν πήγαινα σβέλτα, κάθε 150χλμ ήθελα βενζινάδικο. Γιαυτό κρατάω μικρό καλαθι...

panavour
06/12/2020, 14:08
Να πάρουν παπάκι,τότε

τι πουλ-μουρ να κανεις με παπάκι?

doctoras
06/12/2020, 14:19
Με tuono V2 και 18lt σε διαβεβαιώ πως αν πήγαινα σβέλτα, κάθε 150χλμ ήθελα βενζινάδικο. Γιαυτό κρατάω μικρό καλαθι...

καλα κάνεις και κρατάς όμως άλλο πράμα ο euro 3 v2 rotax και άλλο αυτό που είναι euro 5 που φαίνεται πιο alaround (πιο χόντα:D) απο τα πιο αγωνιάρικα tuono
θα δείξει οσονούπω

peterTHErider
06/12/2020, 15:46
Τρομερη εξελιξη, εχασε 20 κιλα και εγινε οσα κιλα ηταν τα αεροψυκτα 1000 πριν απο 20 χρονια, με λιγοτερη ροπη. Επισης μιας και εχει το ιδιο μοτερ με το μουλτι 950, θα εχει γυρω στα 95 αλογα τροχο. Οσο ειχαν δηλαδη τα τελευταια 1100 μοτερ που ηταν διβαλβιδα αεροψυκτα, αλλα ειχαν και 2 3 κιλα ροπης παραπανω παντου...τρομερα τα παμε, εχει ωραια οθονη

συγκρινεις αεροψυκτα μοτερ με υδροψυκτα με οτι αυτο συνεπαγεται σε βαρος(ψυγεια-υγρα-βεντιλατερ κλπ) και μοτερ χωρις κανενα περιορισμο ευρο(μονο οι καταλυτες πλεον ειναι 3-4 κιλα) με τα σημερινα euro 5?τοτε λες που οταν επερνε μπροστα ενα ντουκατι κοιτουσαμε απο που εφυγε κατι και ακουγεται σαν σπασμενο ε?χμμμ....οκ...

giorgosb
06/12/2020, 16:07
Μπορεί να κάνω λάθος αλλά μου φαίνεται ότι στέκεται ακριβώς απέναντι από το ΜΤ-09 SP..

Monster (https://www.motorcyclespecs.co.za/model/ducati/ducati_monster_21.html): 937cc, 111hp/9.250rpm, 93Nm/6.500rpm, βάρος γεμάτο 188kg, 14άρι ρεζερβουάρ

ΜΤ-09 SP (https://www.motorcyclespecs.co.za/model/yamaha/yamaha_mt-09_sp_21.html): 889cc, 117,4hp/10.000rpm, 93Nm/7.000rpm, βάρος γεμάτο 190kg, 14άρι ρεζερβουάρ

..με σχεδόν ίδια τιμή (στην Ιταλία τουλάχιστον).

p@nos
06/12/2020, 16:22
συγκρινεις αεροψυκτα μοτερ με υδροψυκτα με οτι αυτο συνεπαγεται σε βαρος(ψυγεια-υγρα-βεντιλατερ κλπ) και μοτερ χωρις κανενα περιορισμο ευρο(μονο οι καταλυτες πλεον ειναι 3-4 κιλα) με τα σημερινα euro 5?τοτε λες που οταν επερνε μπροστα ενα ντουκατι κοιτουσαμε απο που εφυγε κατι και ακουγεται σαν σπασμενο ε?χμμμ....οκ...


Τα ντουκατι τοτε εκαναν θορυβο λογω συμπλεκτη, οχι λογο μοτερ, και αυτο επειδη οι περισσοτεροι επελεγαν να εχουν τα καπακια ανοιχτα. Οι σημερινες εξατμισεις με τους καταλύτες δεν περιοριζουν πουθενα την αποδοση, οι εξατμισεις ειναι μαλιστα αποδοτικοτερες ποτε. Στα του βαρους, ελαφρια ν2 μοτερ υπηρχαν και παλιοτερα, το πρωτο lc8 σχεδιασμου 2002 ηταν λιγο πανω απο τα 50 κιλα. Θα πονταρα ανετα οτι το 950 της ντουκατι δεν ειναι ελαφρυτερο. Οι προδιαγραφες euro δεν λαμβανουν υποψιν το τερμα γκαζι, οποτε εκει οι κινητηρες δουλευουν αρκετα σωστα απο καυσιμο.

Μετα απο 20 χρονια ομως, τα παντα πλεον ειναι φτηνοτερα στην παραγωγη, οποτε τεχνολογιες οπως μεταβλητοι εκκεντροφοροι, μεταβλητες εισαγωγες κλπ θα επρεπε να ηταν ακομα και στα σκουτερ. Αντιθετως οι κατασκευαστες πλεον δεν ασχολουνται καν με αυτα, η ποιοτητα των υλικων εχει πεσει στον πατο, η παραγωγη εχει αρχισει να πηγαινει σιγα σιγα προς ινδια/κινα, και με μια φανταχτερη οθονη και συνδεση bluetooth τα μηχανακια γινονται ''συγχρονα'' και trendy οσο χρειαζεται.

Το δε τεποζιτο, 14λτ, μια χαρα χωρητικοτητα, ξερουν το κοινο τους που πλεον ειναι κυριως 50+ mid-life crisis τυποι που την ειδαν ξαφνικα wild, αλλα ποσο να αντεξει ο πωπος? Επισης το στομαχι δε μπορει να στριμωχνεται για πολλα χιλιομετρα, οποτε οι μετακινησεις θα ειναι αποκλειστικα εντος αστικοι κυκλου.

peterTHErider
06/12/2020, 19:06
Τα ντουκατι τοτε εκαναν θορυβο λογω συμπλεκτη, οχι λογο μοτερ, και αυτο επειδη οι περισσοτεροι επελεγαν να εχουν τα καπακια ανοιχτα. Οι σημερινες εξατμισεις με τους καταλύτες δεν περιοριζουν πουθενα την αποδοση, οι εξατμισεις ειναι μαλιστα αποδοτικοτερες ποτε. Στα του βαρους, ελαφρια ν2 μοτερ υπηρχαν και παλιοτερα, το πρωτο lc8 σχεδιασμου 2002 ηταν λιγο πανω απο τα 50 κιλα. Θα πονταρα ανετα οτι το 950 της ντουκατι δεν ειναι ελαφρυτερο. Οι προδιαγραφες euro δεν λαμβανουν υποψιν το τερμα γκαζι, οποτε εκει οι κινητηρες δουλευουν αρκετα σωστα απο καυσιμο.

Μετα απο 20 χρονια ομως, τα παντα πλεον ειναι φτηνοτερα στην παραγωγη, οποτε τεχνολογιες οπως μεταβλητοι εκκεντροφοροι, μεταβλητες εισαγωγες κλπ θα επρεπε να ηταν ακομα και στα σκουτερ. Αντιθετως οι κατασκευαστες πλεον δεν ασχολουνται καν με αυτα, η ποιοτητα των υλικων εχει πεσει στον πατο, η παραγωγη εχει αρχισει να πηγαινει σιγα σιγα προς ινδια/κινα, και με μια φανταχτερη οθονη και συνδεση bluetooth τα μηχανακια γινονται ''συγχρονα'' και trendy οσο χρειαζεται.

Το δε τεποζιτο, 14λτ, μια χαρα χωρητικοτητα, ξερουν το κοινο τους που πλεον ειναι κυριως 50+ mid-life crisis τυποι που την ειδαν ξαφνικα wild, αλλα ποσο να αντεξει ο πωπος? Επισης το στομαχι δε μπορει να στριμωχνεται για πολλα χιλιομετρα, οποτε οι μετακινησεις θα ειναι αποκλειστικα εντος αστικοι κυκλου.

δεν ηταν μονο οι συμπλεκτες που ακουγονταν...
οι καταλυτες δεν περιοριζουν την αποδοση?τοτε γτ απλα αφαιροντας τους πλεον περνεις 6% δυναμη τουλαχιστον?διολου ευκαταφρονητο μεγεθος...+τα πολλα κιλα μειον.
οσο για το βαρος του μοτερ,το χαμηλο βαρος εχει αποτελεσμα το να ακους τα παντα μεσα.θα μου πεις ειναι κακο?για καποιους ναι για καποιους οχι.αλλα αν θελεις βελουδινο ηχο χωρις μηχανικους ανατριχιαστικους θορυβους θα κανεις τα τοιχοματα παχυτερα με επιπτωση στο βαρος.

τωρα για το μονστερ.166 κιλα αδειο.
βγαλε ψυγεια και παρελκομενα ειμαστε -5 κιλα?
βγαλε καταλυτες ειμαστε -4 κιλα?
βγαλε τωρα imu αισθητηρες κλπ -2 κιλα?

αρα εχουμε περιπου 155 κιλα με μοτερ που δεν ακους καθε κιχ απο μεσα και εχει εκτοξευθει η αξιοπιστια σε σχεση με τα παλια και με την εξατμιση πανω απο 100 αλογα τροχο.
δεν ακουγεται καθολου κακο.
τωρα για το ρεζερβουαρ συμφωνουμε πως ειναι τραγικο.

p@nos
06/12/2020, 20:07
δεν ηταν μονο οι συμπλεκτες που ακουγονταν...
οι καταλυτες δεν περιοριζουν την αποδοση?τοτε γτ απλα αφαιροντας τους πλεον περνεις 6% δυναμη τουλαχιστον?διολου ευκαταφρονητο μεγεθος...+τα πολλα κιλα μειον.
οσο για το βαρος του μοτερ,το χαμηλο βαρος εχει αποτελεσμα το να ακους τα παντα μεσα.θα μου πεις ειναι κακο?για καποιους ναι για καποιους οχι.αλλα αν θελεις βελουδινο ηχο χωρις μηχανικους ανατριχιαστικους θορυβους θα κανεις τα τοιχοματα παχυτερα με επιπτωση στο βαρος.

τωρα για το μονστερ.166 κιλα αδειο.
βγαλε ψυγεια και παρελκομενα ειμαστε -5 κιλα?
βγαλε καταλυτες ειμαστε -4 κιλα?
βγαλε τωρα imu αισθητηρες κλπ -2 κιλα?

αρα εχουμε περιπου 155 κιλα με μοτερ που δεν ακους καθε κιχ απο μεσα και εχει εκτοξευθει η αξιοπιστια σε σχεση με τα παλια και με την εξατμιση πανω απο 100 αλογα τροχο.
δεν ακουγεται καθολου κακο.
τωρα για το ρεζερβουαρ συμφωνουμε πως ειναι τραγικο.


Για τον θορυβο, επειδη περασαν απο τα χερια μου αρκετα ντουκατια, επετρεψε μου να ξερω λιγο καλυτερα...

Στα περισσοτερα μηχανακια σημερα το decat δεν δινει κατι ιδιαιτερο, εξαλλου αυτοι οι καταλυτες ειναι high flow, αρκετα μαλιστα χανουν κιολας ειδικα στα χαμηλα, οποτε δεν θα ελεγα οτι παιρνεις γυρω στο 6%. Το βαρος δεν ειναι διαφορετικο απο τους καταλύτες παλιοτερα, οποτε δεν επιβαρύνονται με κατι παραπανω τα νεοτερα μηχανακια. Στο θεμα αποδοσης, τι να συζηταμε, τα μηχανακια σημερα ειναι πιο ψοφια γιατι απλα οι εταιρειες δεν ασχολουνται, δε φταινει τα euro, τα αμαξια ειναι ηδη euro 6 με τουρμπινες και βγαζουν απο 1000κε τρικυλιδρα 150 αλογα...Εχει νοημα να συζηταμε περι εξελιξης στα νεοτερα μηχανακια ακομα?

Οσο για το βαρος που ανακοινωσαν, θα κρατουσα μικρο καλαθι

νεοσσός
06/12/2020, 20:28
...
Στο θεμα αποδοσης, τι να συζηταμε, τα μηχανακια σημερα ειναι πιο ψοφια γιατι απλα οι εταιρειες δεν ασχολουνται, δε φταινει τα euro, τα αμαξια ειναι ηδη euro 6 με τουρμπινες και βγαζουν απο 1000κε τρικυλιδρα 150 αλογα...Εχει νοημα να συζηταμε περι εξελιξης στα νεοτερα μηχανακια ακομα?
...
Με έχει προβληματίσει αυτό. Πέρασαν κάποιες δεκαετίες, που οι μοτοσυκλέτες είχαν τα σκήπτρα στην ειδική ισχύ, παρόλο το σοκ που έπαθε η βιομηχανία κινητήρων εσωτερικής καύσης με τους καταλύτες, τη δεκαετία '90. Εδώ και 10 χρόνια όμως, η έλευση των υπερσυμπιεστών, είτε είναι μηχανικοί, είτε καυσαερίων, είτε συνδυασμός, έχει φέρει τα πάνω κάτω σε αυτοκίνητα που προορίζονται για το ευρύ κοινό. Σε όλα αυτά, έρχεται αρχικά η υβριδική τεχνολογία που δίνει επιπλέον ισχύ, αλλά και η αμιγώς ηλεκτρική ώθηση, η οποία οσονούπω θα γίνει προσιτή.

Οι μοτοσυκλέτες έχουν μείνει σε επιδόσεις Κ6, με λίγες εξαιρέσεις να αφορούν πλούσιους πελάτες. Δεν εννοώ ότι είναι κακές οι επιδόσεις τους, σε σχέση με τα αμάξια. Όμως δεν είναι ορατή η πρόοδος των μοτοσυκλετών ως προς την ειδική ισχύ, παρά μόνο ως προς την κατανάλωση. Ίσως έρθει η ηλεκτροκίνηση να μας κάνει να ξεχάσουμε τα ζητήματα των κινητήρων εσωτερικής καύσης και στις μοτοσυκλέτες. Ίδωμεν.

bulmont
06/12/2020, 20:38
Πάντα υπάρχουν λύσεις. Ένα 4 lt μπετονακι βενζινη στο σακίδιο πλάτης, θα βοηθήσει.

και στην σκάρα καλά είναι.......:bawl::bawl:
423420

byron
07/12/2020, 14:24
και στην σκάρα καλά είναι.......:bawl::bawl:
423420

Ο φίλος 17ίντσος με το τούμπανο 450 SMR (ή ΕΧC sm δεν θυμάμαι), έσκαγε στην βόλτα με το μπετονάκι στο σακίδιο...:tooth:

sapila racing
07/12/2020, 17:46
Ο φίλος 17ίντσος με το τούμπανο 450 SMR (ή ΕΧC sm δεν θυμάμαι), έσκαγε στην βόλτα με το μπετονάκι στο σακίδιο...:tooth:


Πάντα υπάρχουν λύσεις. Ένα 4 lt μπετονακι βενζινη στο σακίδιο πλάτης, θα βοηθήσει.


και στην σκάρα καλά είναι.......:bawl::bawl:


Ερασιτεχνικές λύσεις, που να πας με τα 4 λίτρα?

Να η πραγματική λύση!!
To Bimota έχει 17 λίτρα αλλά καίει το άτιμο! 4 40ρια ειναι αυτα. :D

byron
07/12/2020, 20:07
Ερασιτεχνικές λύσεις, που να πας με τα 4 λίτρα?

Να η πραγματική λύση!!
To Bimota έχει 17 λίτρα αλλά καίει το άτιμο! 4 40ρια ειναι αυτα. :D

Έτσι είναι φίλε... ότι πάει καίει, και ότι καίει πάει. :tooth:

doctor_john
07/12/2020, 20:27
Σοφές κουβέντες, ελπίζω να το αποδείξω πριν ανατιναχτεί το δικό μου :lol:

sapila racing
08/12/2020, 10:01
Πέρα απο την πλάκα εγώ προσωπικά το θεωρώ αστείο να έχει μια μοτοσυκλέτα κοντά στα 1000cc με 100 ίππους τόσο μικρό τεπόζιτο.
Δεν ξέρω κατα πόσον είμαι μειοψηφία αλλά για μένα αυτό και μόνο είναι κριτηριο για να μην την αγοράσω.
Και δεν μιλάω μόνο για το monster αλλά και για όλες τις άλλες μοτο που έχουν παρόμοια τεπoζιτα, όπως το νέο Katana.

Μια τέτοια μοτο θα πρέπει να έχει τουλάχιστον 17 λίτρα τεπόζιτο για να είναι κατάλληλη για μένα.

Ζεύκας
08/12/2020, 12:23
Καλησπέρα.

Αν το ducati έχει σχετικά χαμηλή κατανάλωση, μια χαρά είναι τα λίτρα του τεποζίτου.

Η τεχνολογία έχει προοδεύσει και οι καταναλώσεις πέφτουν.

Ένα σκούτερ 250 10-15 ετών καίει πιο πολύ από ένα σύγχρονο μηχανάκι 900 κυβικών.

Το μτ-09 καθημερινή χρήση -και όχι ήπια- μου καίει μετρημένα 5,4 λτ/100. Μοτέρ 850 κυβικά, 105 άλογα ρόδα, 8,5 κιλά ροπή.

Στις καταδρομικές έχω αυτονομία 180-190 χλμ, με 14 λίτρα τεπόζιτο.
Με το τουόνο είχα 140-150 χλμ. Με 18 λίτρα τεπόζιτο!!


Να φανταστείτε το μτ-09 του 2021 με παραπάνω κυβικά και άλογα θα καίει 5 λτ/100. Κατηγορία του Monster 950.

Lioulios
08/12/2020, 12:24
Εσυ επρεπε να ειχεs superduke

byron
08/12/2020, 13:27
Στις καταδρομικές έχω αυτονομία 180-190 χλμ, με 14 λίτρα τεπόζιτο.
Με το τουόνο είχα 140-150 χλμ. Με 18 λίτρα τεπόζιτο!!


Οι καταναλώσεις του Τ που αναφέρεις, αφορούν μέχρι να ανάψει λαμπάκι ρεζέρβας; Αντίστοιχα και του ΜΤ; Γιατί το Τ είχε παράδοξα μεγάλη ρεζέρβα, αλλά αν σου ανάψει το λαμπάκι δεν το ρισκάρεις και είσαι με την ψυχή στο στόμα. Αντιλαμβάνομαι οτι οι καταναλώσεις έχουν αλλάξει, αλλά τα 5,4 για το MT που αναφέρεις δεν ειναι σε kafrila mode υποθέτω...ναι;

Όσο αφορά τις καταναλώσεις στα γυμνά, παίζει τεράστιο ρόλο το πως τα πηγαίνεις νομίζω. Με το παλιό γνωστό μας Tuono, οι 1.000 σαλ παραπάνω στην εθνική (που πρακτικά σημαίνουν ταχύτητα από 155-160 σε 185-190 χλμ) αύξαναν την κατανάλωση κατά 30% (!!). Έχεις μετρήσει τι καίει το ΜΤ στα αντίστοιχα χλμ;

Kas_Tracer
08/12/2020, 14:05
Περίπου τις ίδιες καταναλώσεις έχω με το Tracer.
Βέβαια οι διακυμάνσεις έχουν μεγάλες διαφορές (Στην Θίσβη που τα χιλιόμετρα μπορούν να ανέβουν πολύ άνετα περνάς τα 7.5λτ)
Παρ'όλα αυτά ακόμα και τα 17λτ του ρεζερβουάρ μου εμένα μου φαίνονται λίγα.
Βαριέμαι αφόρητα τους βενζινάδες:lol:

Ζεύκας
08/12/2020, 14:35
Οι καταναλώσεις του Τ που αναφέρεις, αφορούν μέχρι να ανάψει λαμπάκι ρεζέρβας; Αντίστοιχα και του ΜΤ; Γιατί το Τ είχε παράδοξα μεγάλη ρεζέρβα, αλλά αν σου ανάψει το λαμπάκι δεν το ρισκάρεις και είσαι με την ψυχή στο στόμα. Αντιλαμβάνομαι οτι οι καταναλώσεις έχουν αλλάξει, αλλά τα 5,4 για το MT που αναφέρεις δεν ειναι σε kafrila mode υποθέτω...ναι;

Τα 5,4 είναι μέση καθημερινή κατανάλωση που περιλαμβάνουν και 2 φορές την ημέρα ψιλοσκίσιμο στην περιφ.Υμηττού.

Θα σου δώσω ένα απτό παράδειγμα: Με το τουόνο με τεπόζιτο των 18λτ όταν πήγαινα Επίδαυρο έπρεπε οπωσδήποτε να γεμίσω στο βενζινάδικο στο Στόρκ.
Με το μτ09 με τεπόζιτο των 14λτ, ίδιο σκίσιμο, βάζω βενζίνη στην επιστροφή στα Ίσθμια.


Όσο αφορά τις καταναλώσεις στα γυμνά, παίζει τεράστιο ρόλο το πως τα πηγαίνεις νομίζω. Με το παλιό γνωστό μας Tuono, οι 1.000 σαλ παραπάνω στην εθνική (που πρακτικά σημαίνουν ταχύτητα από 155-160 σε 185-190 χλμ) αύξαναν την κατανάλωση κατά 30% (!!). Έχεις μετρήσει τι καίει το ΜΤ στα αντίστοιχα χλμ;

Σε σταθερή πορεία με 120χλμ/ωρα έχω κατανάλωση 3,2λτ/100. Στροφές δν θυμάμαι.

Δεν ξέρω αν σε καλύπτει το παράδειγμα αυτό.

DrBig
08/12/2020, 16:39
Οι προδιαγραφες euro δεν λαμβανουν υποψιν το τερμα γκαζι, οποτε εκει οι κινητηρες δουλευουν αρκετα σωστα απο καυσιμο.


Οχι πλεον, για τσεκαρε. Νομιζω η €5 οχι μονο λαβαινει υπ οψιν και το τερμα γκαζι, αλλα οι αρχικες προδιαγραφες οσο το συνολο ειναι καινουργιο θα πρεπει να ειναι ακομα πιο πρασινες, ωστε μετα απο 50000κμ που θα εχουν επελθει καποιες φθορες, το οχημα να εξακολουθει να ειναι εντος των 5.

νεοσσός
08/12/2020, 17:58
Σε σταθερή πορεία με 120χλμ/ωρα έχω κατανάλωση 3,2λτ/100. Στροφές δν θυμάμαι.
Μήπως εννοείς 4,2 L/100 km;

Ζεύκας
08/12/2020, 18:47
ναι 4,2 έκανα λάθος

byron
08/12/2020, 21:11
ναι 4,2 έκανα λάθος

Ποϊτάνα yamaha... το Xmax 250 μου καίει περιασοτερο.

νεοσσός
08/12/2020, 21:19
Η απόδοση των κινητήρων χειροτερεύει όταν λειτουργούν κοντά στο όριό τους. Επιπλέον, σε τέτοιες ταχύτητες παίζει σημαντικό ρόλο η αεροδυναμική. Αν ανέβει ακόμα περισσότερο η ταχύτητα, παίρνουν τα σκήπτρα τα sport touring μοντέλα με αεροδυναμικό fairing.

Kas_Tracer
08/12/2020, 21:30
Ποϊτάνα yamaha... το Xmax 250 μου καίει περιασοτερο.

Φαίνεται παράξενο , αλλά είναι λογικό (ειδικά βάζοντας και το ότι το 250άρι είναι σχετικά παλιό)

giorgosb
08/12/2020, 22:40
Κάποιοι πάντως ξεκίνησαν να μαζεύουν υπογραφές για να αλλάξει είτε το όνομα της μοτοσυκλέτας (https://www.bikeit.gr/nea-kosmou/item/25404-soste-tin-klironomia-tou-ducati-monster-lista-ypografon-gia-allagi-onomatos-i-design), είτε η σχεδίαση.. :p

doctoras
09/12/2020, 11:52
Και απο εδω
https://www.zougla.gr/automoto/moto/nea/article/diamartiria-filon-tis-ducati-gia-to-neo-monster

Μου θυμίζει χαρλεαδες

Lioulios
09/12/2020, 13:54
Φωνη λαού, οργη θεού

bulmont
09/12/2020, 14:41
423469

contes di Zante
09/12/2020, 18:09
https://www.visordown.com/news/general/2021-ducati-monster%E2%80%A6-if-it-was-just-bit-more-monster

ξεκάθαρα το 1ο κερδίζει τις εντυπώσεις

doctor_john
09/12/2020, 20:04
Πλάκα θα είχε να δούμε φτύσιμο της AUDI απο τους μοτοσυκλετιστές.
Το θέμα είναι όσοι θεωρούν το ελαφρύτερο (και φθηνότερο στην προκειμένη), το περισσότερο άκαμπτο κ.λπ.
σαν εξέλιξη και θα το αγοράσουν. Και καλά θα κάνουν, μπορεί εγώ να αγόραζα triumph για αυτή την αίσθηση και εκείνοι
να είναι πιο κόκκινοι απο εμένα και να θέλουν duc για να τις παίζουν με γιαπωνέζους.

Απο την άλλη, ducati σωστά υπάρχουν, θα ασχοληθούμε με το που θα οδηγηθεί η ducati και οι διαθέσιμες μοτό σε 20 χρόνια;
Πάνω που τα μάθανε και οι απιστευτοϋπέρτατοι μηχανικοί; αμαρτία...

Εμένα με ψήνει η δύναμη του ντιζαϊν: δεχθήκαμε πολύ ευκολότερα απο τα μποξερ, μια μοτό που ονομάστηκε τέρας λόγο της εμφάνισης
της, έδειχνε παλιά κ.λπ. και την φτύνουμε στα μούτρα όσο μαλακώνει στην όψη και θυσιάζει αίσθηση για σπορ επιδόσεις.

Tallyban
11/12/2020, 07:57
SV950 χωρίς μοχλικο

Parking
11/12/2020, 11:24
Εμένα μ αρέσει κι αν έχουν βγάλει και το κ....ντέζμο ακόμα πιο καλά

Nitse3
11/12/2020, 13:20
Εγώ πρέπει να είμαι από τους ελάχιστους στον κόσμο που δεν τους αρέσει αισθητικά το μονομπρατσο οπότε οι αλλαγές προς σε αυτή την κατεύθυνση δεν με χαλάνε αλλά όντως στην περιοχή του κινητήρα όπως δένει με το πλαίσιο γίνεται λίγο αχταρμας σχεδιαστικά πάντα σχεδόν χειρότερα και από Suzuki :-)

RaGe_Raptor
11/12/2020, 13:33
Εγώ πρέπει να είμαι από τους ελάχιστους στον κόσμο που δεν τους αρέσει αισθητικά το μονομπρατσο οπότε οι αλλαγές προς σε αυτή την κατεύθυνση δεν με χαλάνε αλλά όντως στην περιοχή του κινητήρα όπως δένει με το πλαίσιο γίνεται λίγο αχταρμας σχεδιαστικά πάντα σχεδόν χειρότερα και από Suzuki :-)

Αν και ερωτευμένος με 696/796 , μου άρεσε και το καινούριο.
Ποιός Suzuki είχες κατά νου?

Nitse3
11/12/2020, 14:52
Το SV 650, με τα μικρα άσχημα πλαστικα που έχει για να καλυφθουν τα κενά μεταξύ σκελετου, σέλας και ντεπόζιτου.

giorgosb
08/01/2021, 13:10
Από 12.300€ https://www.2wo.gr/market1/dokimes-eksoplismou-anavati/5846-ducati-times-2021

doctor_john
01/04/2021, 18:45
Τεστ με υπότιτλους (GER)

https://www.youtube.com/watch?v=JEaKJURt8MU&ab_channel=MaxxMoto

χωρίς στα γαλλικά

https://www.youtube.com/watch?v=AyBcqWdgWzI&ab_channel=MOTORLIVE

με υπότιτλους (ΙΤ)

https://www.youtube.com/watch?v=ptnYi6zbjjY&ab_channel=REDLive

xωρίς στα ιταλικά

https://www.youtube.com/watch?v=YXwH8law4M4&ab_channel=Moto.it

lleonidas
17/09/2022, 12:06
Ducati Monster SP 2023

438235

438238

438236

438237


https://m.youtube.com/watch?v=gUmI1o94sfw

Bowleno
17/09/2022, 13:09
Ducati Monster SP 2023

438235

438238

438236

438237


https://m.youtube.com/watch?v=gUmI1o94sfw

Όντως, monster....:lol:

Acacius
18/09/2022, 01:58
Οφείλουμε να πούμε ένα μπράβο στην Ducati, η οποία με το σχεδιασμό των καινούργιων της μοντέλων φροντίζει να αυξάνεται και η μεταπωλητική αξία των παλιών.

Dant3
18/09/2022, 09:18
Το κοτετσοσυρμα στην εξατμιση το βαζουν για να μη σου ριχνουν γουρουνες μεσα τα πιτσιρικια;
Γιατι αυτο μου εκανα στο χωριο.Αν ειναι δηλαδη να το αγορασω το μονστερ, να μου λυθει το θεμα.

panavour
18/09/2022, 10:29
Σαφής επιρροή από αγκουστα.Οντως Μονστερ με την κακή έννοια όμως.Γουστα ειν' αυτά.

basilis_k6
18/09/2022, 10:48
ποτε δεν ηταν ομορφα. και το ονομα τους τελείως ασχετο με τη μηχανη. αυτο παντως ειναι πιο ωραιο απο τα προηγουμενα αλλα ναι ειναι λίγο αγκουστα.

Nitse3
18/09/2022, 10:56
Έλα ρε το πρώτο το στρογγυλοφάναρο ήταν κουκλάκι

basilis_k6
18/09/2022, 11:11
Έλα ρε το πρώτο το στρογγυλοφάναρο ήταν κουκλάκι

του 92? για την εποχη του ναι ηταν πολύ ομορφο αυτο αλλα πηγες και εσυ 30 χρονια πισω.

doctoras
18/09/2022, 13:31
Εκείνη η σειρά monster 600 (93-00), 620i (00-05), 695 (06-07), με την τελευταία έκδοση ειδικά που ήταν η τελευταία τεχνολογική εξέλιξη (και με λυμένες οποίες παιδικές ασθένειες) του πρώτου ήταν σειρά μακράν η ομορφότερη, διαχρονική και με παράδοση, είχε βγάλει η εταιρεία