View Full Version : Triumph 675
basilis_k6
25/08/2022, 19:06
Έτσι λένε, κάπου κοντά στους 0 βαθμούς αρχίζουν τα προβλήματα και θέλει ζέσταμα η μπαταρία αφήνοντας ανοικτά φώτα 5-10 λεπτά πριν βάλεις μπρος η οποιοδήποτε άλλο τρόπο μπορείς να ζεστάνεις την μπαταρία,
εμένα είναι σε κλειστό γκαράζ και σκεπασμένη με διάφορες στρώσεις, οπότε δύσκολα πιστεύω να φτάσει η θερμοκρασία κάτω από 10 βαθμούς. Δεν έχει συναγερμό οπότε δεν θα έχει και απώλειες. Η λιθίου χάνουνε πολύ ποιο αργά σε ακινησία από ότι οι απλές αλλά δεν έχουν μεγάλες χωριτικοτητες οπότε δεν είναι ότι καλητερο αν έχεις απώλειες (συναγερμός).
κλαιν
εγω στο στρομ την εβγαλα γιατι δεν μπορουσα να φυγω απο τη δουλεια μου το βραδυ. οπως λεει ο βολπαντ ειναι. σε μενα η μιζα ομως δεν εκανε δουλεια. ηθελε φωτα αρκετη ωρα γιατι εδω εχει 4-5-6 βαθμους το χειμωνα και περιμενα σαν τον μλκ. μολυβδου και τελος.
kostaskk
25/08/2022, 19:47
Μάλλον εξαρτάτε και τι βάζεις, αν ένα μηχανάκι θέλει 130cca για να πάρει μπρος τότε με 130cca λιθιου το καλοκαίρι θα είσαι οκ, το χειμώνα που θα πεσει η απόδοση της λόγο κρύου στα 60-70cca(τυχαίο νούμερο) δεν θα παίρνει.. αν του βάλεις όμως lft4 με 240cca η lft4 plus με 300cca η κάποια μεγαλητερη τότε θα παίρνει όσο κρύο και αν κάνει,.
Βέβαια θα πληρώσεις παράπανω και θα είναι λίγο ποιο βαριά,.
basilis_k6
25/08/2022, 19:57
Μάλλον εξαρτάτε και τι βάζεις, αν ένα μηχανάκι θέλει 130cca για να πάρει μπρος τότε με 130cca λιθιου το καλοκαίρι θα είσαι οκ, το χειμώνα που θα πεσει η απόδοση της λόγο κρύου στα 60-70cca(τυχαίο νούμερο) δεν θα παίρνει.. αν του βάλεις όμως lft4 με 240cca η lft4 plus με 300cca η κάποια μεγαλητερη τότε θα παίρνει όσο κρύο και αν κάνει,.
Βέβαια θα πληρώσεις παράπανω και θα είναι λίγο ποιο βαριά,.
την 4 ειχα, οχι την plus. ο αντιπροσωπος ειπε οτι ειναι προβλημα φετινο. δεν ξερω αν ισχυει, δεν ξερω αν υπαρχει κακη παρτιδα παντως δεχτηκε να την παω πισω αν συνεχισει. την εβαλα σε μηχανακι που βγαινει μονο καλοκαιρι.
Εγώ είχα την 4+.
Δεν έχουν σημασία τα cca που δηλώνουν οι λιθιου στις χαμηλές θερμοκρασίες.
Η μαμά μπαταρία στη μηχανή μου, είναι 180 CCA.
Απλά στις πολύ χαμηλές θερμοκρασίες παίζεις κορόνα γράμματα το κομπλερ σου... ask me how I know...
basilis_k6
25/08/2022, 22:40
Εγώ είχα την 4+.
Δεν έχουν σημασία τα cca που δηλώνουν οι λιθιου στις χαμηλές θερμοκρασίες.
Η μαμά μπαταρία στη μηχανή μου, είναι 180 CCA.
Απλά στις πολύ χαμηλές θερμοκρασίες παίζεις κορόνα γράμματα το κομπλερ σου... ask me how I know...
how you know?
:D
kostaskk
25/08/2022, 23:36
Το triumph έχει προστασία για αυτό,όταν πέσουν τα cca κάτω από ένα οριο και η μίζα γυρίζει αργά,ζοριζεται,τότε σταματαει την μίζια,.
Άρα το κόμπλερ χαλάει με μικρές ταχύτητες περιστροφής μίζας,( κ ίσως προκαλείται σκορτσαρισμα,κλοτσιά)
Για αυτό και άλλαξαν μπαταρία με μεγαλητερη στο gen2 γιατί λόγο αυτού έμενες χωρίς μίζα η και έπεφταν γρήγορα οι 7αρες μπαταρίες.
Επόμενες αγορές τελικό,μονοσελο,ίσως αφαίρεση καταλύτη,σερβομοτερ-exup μπας και χάσει τα άλλα 6,7 κιλά για να συμπληρωθεί το -10 κιλά.
how you know?
:D
Έπαιξα το κομπλερ μου κορόνα γράμματα...
Έχασα...
600€ κομπλερ, η φωλιά του, το γρανάζι, λάδια και παραφλου...
kostaskk
26/08/2022, 19:04
437635
Άμεσος μετά από μια βόλτα, σβηστή μηχανή,στο πολύμετρο έδειξε 13,45 από 13,27 που είχα δει μόλις την έβαλα, άρα ακόμα φορτίζεται? εκτός κ αν επηρεάζεται και θέλει ηρεμία να κάτσει ώρες πριν μετρήσεις, έκανα καταναλώσεις να πεσει αλλά μετά ανεκαμπτε ξανά προς τα 13,4.
ο παραπάνω πίνακας λέει για 100% στα 14,340.
Επίσης ενώ πριν με την κανονική έβαζα τα άκρα του πολύμετρου στους πολλούς τις μπαταρίας ενώ δουλευε και είχα μετρισει 14,2+ τώρα στην λιθίου έβλεπα 13,2 με 13,6 ίσως και λίγο παραπάνω.
Μετά βρικα το παρακάτω σχεδιάγραμμα που λέει ότι με όργανο στα άκρα ενω δουλεύει η μηχανή μέτρας τάση ανοικτού κυκλώματος.
Και για να μετρισεις τάση φόρτησης πρέπει να αποσυνδέσεις τον θετικό πόλο όσο δουλεύει η μηχανή. Δλδ πρέπει να συνδέσω το πολύμετρο στους πόλους και μετά να ξεσυνδεσω τον θετικό από την μπαταρία, είναι αυτός ο σωστός τρόπος;
Πριν το έκανα λάθος η έχουν οι λιθίου διαφορά στον τρόπο μέτρησης ρεύματος φόρτησης;
437636
Συγγνώμη, είχες μετρήσει φόρτιση 14.2 στο ρελαντί?
kostaskk
26/08/2022, 21:46
Τελικά έβαλα τον φορτηστη του lidl που την έδειχνε μισογεματη (2 μπάρες από τις 4) ο δεικτης τις μπαταρίας έλεγε φουλ γεμάτη, και το πολύμετρο έδειχνε πάνω από 13.300 που είναι πάνω από 90% φορτισμένη αν πάρω υπόψην τον πίνακα ποιο πάνω.
Την φορτίζε πολύ αργά, ειδικά στην αρχή,. Πήγε μέχρι 14,6 όπου σταμάτησε η φορτηση και μετά έπεφτε η τάση γρήγορα,.
Όταν έβαλα μπρος με σβηστά φώτα έδειξε 13,6 στις 5.000..
kostaskk
26/08/2022, 21:47
Συγγνώμη, είχες μετρήσει φόρτιση 14.2 στο ρελαντί?
Ναι,
Στις ψηλότερες στροφές μέτρησες? Πχ στις 5000-6000 στροφες?
basilis_k6
27/08/2022, 00:24
του λιντλ ειναι για λιθιου? δεν εχω δει ποτε μπαταρια να περναει το 14. ποτε ομως...
καινουργιες λενε 13,7 και ισως 13,9 μετα απο φορτιση σε φορτιστη αλλα στη μηχανη αμεσως θα παει 13,7.
kostaskk
27/08/2022, 14:38
Του lidl δεν είναι για λιθίου αλλά φαίνεται να κάνει δουλειά,. Αφού φορτίζει αργά,δεν ξεπερνάει τα 15volt και δεν φορτίζει παλμικα (αν το κάνει φαίνεται) όλα καλά,. Παρακολουθούσα βέβαια από πάνω με πολύμετρο κ θερμοκρασία μπαταρίας. Στα 14,60v σταματούσε η φορτηση.
Αφού έκατσα όλο το βράδυ είδα καψαλισμενα ξανά τα 3 καλώδια από τα Πηνεία,κ ένα με όχι τόσο καλή σύνδεση,Ανεβάζουν θερμοκρασία,δεν ψύχονται κ ίσως είναι λεπτά από το εργοστασιο, αφού ένωσα ποιο χοντρά, με όσο καλητερες συνδέσεις και μόνωση μπορουσα έχω 13,5+ ρελαντί και 14,2 κάπου στις 3-4000rpm με μέγιστο μάλλον 14,3..
Μετά από φορτίσεις κ βολτες η μπαταρία δείνει να σταθεροποιείται πάνω από τα 13,6ν. Ίσως ανέβει κ άλλο,. Κανένα πρόβλημα με την μίζα,παίρνει πανευκολα παντα
dankannn
27/08/2022, 18:03
Του lidl δεν είναι για λιθίου αλλά φαίνεται να κάνει δουλειά,. Αφού φορτίζει αργά,δεν ξεπερνάει τα 15volt και δεν φορτίζει παλμικα (αν το κάνει φαίνεται) όλα καλά,. Παρακολουθούσα βέβαια από πάνω με πολύμετρο κ θερμοκρασία μπαταρίας. Στα 14,60v σταματούσε η φορτηση.
Αφού έκατσα όλο το βράδυ είδα καψαλισμενα ξανά τα 3 καλώδια από τα Πηνεία,κ ένα με όχι τόσο καλή σύνδεση,Ανεβάζουν θερμοκρασία,δεν ψύχονται κ ίσως είναι λεπτά από το εργοστασιο, αφού ένωσα ποιο χοντρά, με όσο καλητερες συνδέσεις και μόνωση μπορουσα έχω 13,5+ ρελαντί και 14,2 κάπου στις 3-4000rpm με μέγιστο μάλλον 14,3..
Μετά από φορτίσεις κ βολτες η μπαταρία δείνει να σταθεροποιείται πάνω από τα 13,6ν. Ίσως ανέβει κ άλλο,. Κανένα πρόβλημα με την μίζα,παίρνει πανευκολα παντα
Καλό είναι η δοκιμή να γίνει με ζεστό μηχανάκι καιι αναμμένα τα μεγάλα φώτα.
Επίσης αν υπάρχει φισα μεταξύ ανορθωτή και πηνίων καλό είναι να βάλεις διηλεκτρικο γρασσο.
kostaskk
29/08/2022, 02:04
Με 2 μέρες ακινησία το πολύμετρο έδειξε 13,52volt σταθερά,. Με την μηχανή να δουλεύει έδειχνε 13,5+ στο ρελαντί και 14,1+ κάπου στις 4.000 rpm,. Στασιμο,. Κλειστά φώτα.
Στο δρόμο κυκλοφοροντας νομίζω ότι πάει λιγο παραπάνω κάπου στα 14,3
Αυτό το βγάζω υπολογίζοντας την απόκληση του βολτομετρου που είναι πάνω στην μηχανή με το πολύμετρο,. Όταν το βολτόμετρο στην μηχανή δείχνει 13 το πολύμετρο δείχνει 13,5,,. Με την μηχανή στάσιμη το βολτόμετρο με γκάζι(4000) δείχνει 13,5 που στο πολύμετρο είναι πάνω από 14.
Στον δρόμο το βολτόμετρο μετά από λίγο δείχνει 13,7 αν έχω σταθερά πάνω από 3.000rpm που μεταφράζονται στο ανώτατο νούμερο περίπου 14,3 αλλά δεν ξέρω γιατί δεν πάει μέχρι 13,7 στο βολτόμετρο όταν είναι στασημο αλλά μόνο σε πορεία,.
Παρατήρησα ότι ο φορτιστής του lidl φορτίζει γρήγορα πάνω από τα 14βολτ και δεν μένει πολύ ώρα πάνω από αυτά καθος σταματάει την φορτηση γρήγορα και κάπου στα 14,5+,.
Τον έβαλα στην λειτουργεία συντήρησης που αν αποσυνδέσεις,συνδέσεις όλα γρήγορα κρατάει την τάση σταθερή εκεί που βρίσκεται η μπαταρία,.
Οπότε την άφησα για 1 ώρα σε λειτουργεία συντήρησης σε σταθερά πάνω από 14 βολτ. Νομίζω κάπου στα 14,5 σταθερά ήταν,.
Αφού βγήκαν όλα μετά από 2 ώρες δεν είχε πέσει κάτω από 14,15.
Μετά το ξαναεβαλα σε λειτουργεία συντήρησης και άρχισε να αυξάνει τάση μέχρι τα 15 (όριο για την λιθίου)ακριβός όπου και σταματησε ο φορτιστής.
Οπότε σταματάει ακριβός στο όριο,. Δείχνει να κρατάει την τάση αρκετή ώρα και κατεβαίνει αργά,τώρα είναι στα 14,5 και πιστεύω ότι αύριο θα έχει σταθεροποιηθεί στα 14,3 που μάλλον είναι το 100% πλήρος φορτισμένη( απ' όσο κατάλαβα για λόγους ασφαλείας πωλούνται και μεταφέρονται 70-80% φορτισμένες)
Το θέμα είναι αν θα μπορεί η μηχανή να την φορτίζει στο 100% αφού με τίποτα δεν θα βγάζει κοντά 15 κ μάλλον ούτε 14,7 βολτ που ίσως είναι ιδανικά.
Σίγουρα έχω αντίσταση στα 3 καλώδια από Πηνεία που ζεσταίνονται αλλά δεν ξέρω πόσο αυτό επηρεάζει τα βολτ και πως μπορώ να πάρω τα μέγιστα. (Επίσης είχαν καψαλιστει και ίσως έχει επηρεαστεί το μέταλλο τους αν και αφαίρεσα ότι μπορούσα κ αντικατέστησα με νέο καλώδιο.)
Κάπου διάβασα για πατέντα με την έξοδο του ανωρθωτη να πηγαίνει στην μπαταρία η ανωρθωτες από cbr για παραπάνω βολτ. όταν είχα πρωτοβαλει το βολτόμετρο στην μηχανή έδειχνε 13,9 στο ρελαντί που αν ειχε,έχει την ίδια απόκληση μεταφράζεται σε 14,5 και ίσως 14,7 η 14,8 με αυξημένες στροφές,. Πράγμα που δεν συμβαίνει τώρα μιας κ δεν έχω δει το βολτόμετρο να φτάνει τα νούμερα που έδειχνε στην αρχή, και το μόνο που άλλαξε από τότε ήταν κομμάτια καλωδίων και συνδέσεις από τα 3 που έρχονται από Πηνεία,.
Οι δοκιμές θα δείξουν αν τα τωρινά πραγματικά περίπου 14,3 είναι αρκετά για να κρατήσουν πλήρος φορτησμενη την λιθίου που έχει το όριο της κάπου εκεί, οι μπαταρίες όμως θέλουν μεγαλητερη τάση από το μέγιστο τους για να φορτίσουν, νομίζω το ιδανικό θα ήταν να έχω ελάχιστα παραπάνω βολτ.
Η skyrich αν δεν κανω λάθος, λέει ότι δεν κάνει να φορτίζεται με πάνω από 14 5v.
Πρόσεχε μη χαλάσεις τη μπαταρία.
kostaskk
29/08/2022, 17:15
Η skyrich αν δεν κανω λάθος, λέει ότι δεν κάνει να φορτίζεται με πάνω από 14 5v.
Πρόσεχε μη χαλάσεις τη μπαταρία.
15 λέει είναι το οριο
kostaskk
31/08/2022, 21:59
Μετά από φορτηση, και ακινησία κοντά 30 ώρες κρατάει 13,70 βολτ που είναι αρκετά καλά, κάπου στο 95%τις χωρητικότητας αν τα 14,34 είναι το μέγιστο.
Με την μηχανή να δουλεύει είδα μέγιστο 14,25 που μου φαίνεται λίγο ποιο κάτω από ότι θα έπρεπε.
Υπάρχει κανένας τρόπος να το πάω αυτό στα 14,7 ?
Έχει κανένας ίδια λυθιου να μου πει τι νούμερα βλέπει;
Αν την βάλω μπρος κ πάω μικρή βόλτα 2-3 λεπτά σβήσω και μετρήσω είναι στα 13,5.
To καλό με την λιθίου είναι ότι μόλις γυρίσεις διακόπτη,ανάψουν φώτα,τρόμπα και κάνει το αρχικό βύθισμα η τάση, πολύ μικρό και σε 1-2 δευτερόλεπτα ανακάμπτει πλήρως, πράγμα που σημαίνει ότι πατάς μίζα με 13,5 βόλτ διαθέσιμα περίπου πολύ μακριά από το όριο των κάτω από 12 που δεν θα μιζαρει.. το πρόβλημα που είχα όταν η μηχανή ήταν πολύ ζέστη να μην παίρνει λυθικε εντελώς,
Απλά παρατήρησα ότι με πολύ ζεστη μηχανη καμιά φορά τις περνει 1-2 παραπάνω περιστροφές του μοτέρ για να πάρει από ότι κρύα.
Βέβαια στροφαρει πολύ δυνατά, γρήγορα και παίρνει πολύ εύκολα,. Δεν βλέπω την αδυναμία και ποιο αργή περιστροφή που υπήρχε πριν όταν ήταν πολύ ζεστό.
Η παλιά μπαταρία παρόλο που είχε φτάσει να δυσκολεύεται να το βάλει μπρος δείχνει να κρατάει πάνω από 12,8
rainmike
31/08/2022, 22:47
Μετά από φορτηση, και ακινησία κοντά 30 ώρες κρατάει 13,70 βολτ που είναι αρκετά καλά, κάπου στο 95%τις χωρητικότητας αν τα 14,34 είναι το μέγιστο.
Με την μηχανή να δουλεύει είδα μέγιστο 14,25 που μου φαίνεται λίγο ποιο κάτω από ότι θα έπρεπε.
Υπάρχει κανένας τρόπος να το πάω αυτό στα 14,7 ?
Έχει κανένας ίδια λυθιου να μου πει τι νούμερα βλέπει;
Αν την βάλω μπρος κ πάω μικρή βόλτα 2-3 λεπτά σβήσω και μετρήσω είναι στα 13,5.
To καλό με την λιθίου είναι ότι μόλις γυρίσεις διακόπτη,ανάψουν φώτα,τρόμπα και κάνει το αρχικό βύθισμα η τάση, πολύ μικρό και σε 1-2 δευτερόλεπτα ανακάμπτει πλήρως, πράγμα που σημαίνει ότι πατάς μίζα με 13,5 βόλτ διαθέσιμα περίπου πολύ μακριά από το όριο των κάτω από 12 που δεν θα μιζαρει.. το πρόβλημα που είχα όταν η μηχανή ήταν πολύ ζέστη να μην παίρνει λυθικε εντελώς,
Απλά παρατήρησα ότι με πολύ ζεστη μηχανη καμιά φορά τις περνει 1-2 παραπάνω περιστροφές του μοτέρ για να πάρει από ότι κρύα.
Βέβαια στροφαρει πολύ δυνατά, γρήγορα και παίρνει πολύ εύκολα,. Δεν βλέπω την αδυναμία και ποιο αργή περιστροφή που υπήρχε πριν όταν ήταν πολύ ζεστό.
Η παλιά μπαταρία παρόλο που είχε φτάσει να δυσκολεύεται να το βάλει μπρος δείχνει να κρατάει πάνω από 12,8
Η μπαταρια στο 675 σε μοντελα πριν το 2009 ειναι ιστορια μου αμαρτια μου.
Παντως σε μενα ζεστο δεν επαιρνε οχι λογω μπαταριας αλλα επειδη τα ειχε παιξει το ματι του στροφαλου.
Κρυο επαιρνε τσακμακι αλλα ζεστο τιποτα.
Αλλαξα μια φορα πηνια και μια φορα μονο το ματι.
Στα ηλεκτρικα του δυστυχως το μηχανακι ειναι ζορικη φαση
kostaskk
05/10/2022, 20:14
Με την μπαταρία όλα καλά μέχρι τώρα, να δούμε και στα κρύα τι θα κάνει, παντός τώρα παίρνει πανευκολα ,. Σε πορεία την φορτίζει με 14,2 με 14,3 βολτ από όσο έχω καταλάβει.
Στο daytona gen2 (μετά το 2010 μάλλον) υπήρξαν κάποιες αλλαγές, μια από αυτές ήταν +3 άλογα και μεγαλητερη διάρκεια δύναμης στα ψηλά.
Οπότε κατέβασα τους χάρτες του gen 2 να συγκρίνω με του gen 1 να δω τι αλλαγές κάνανε. Στο μοτέρ δεν πρέπει να άλλαξαν και πολλά εκτός από οβάλ εξαγωγές και ίσως αλλαγές στην κεφαλή και άλλα που δεν μας νοιάζουν τώρα.
438579
Πρώτη εικόνα επιβεβαίωσης ότι όντος είναι gen 2 χάρτης η ρύθμιση για τα ms του quickshifter και ο αυξημένος κόφτης κατά 400 στροφές περίπου
kostaskk
05/10/2022, 20:22
438580438581
Το μίγμα φαίνεται μειωμένο ποιο φτωχό στο τέρμα γκάζι, ειδικά στην περιοχή 9-13.000rpm. (μικρότερες τιμές στους πίνακες)..
Το afr που μάλλον δεν μας ενδιαφέρει τόσο ήταν λίγο ποιο φτωχό στο gen2
438582
438583
kostaskk
05/10/2022, 20:36
438584
438585
Τέλος το αβάνς φαίνεται ποιο ήπιο στο gen2 στο φάσμα 9-13.000 rpm με αρκετά 30αρια αλλά υπάρχει μια απότομη αύξηση στις 14.000 στις 34 μοίρες κάτι που ίσως βοηθάει την δύναμη πολύ ψηλά και το στροφαρισμα?
Αφού είδα πολλούς χάρτες βελτιωτικους, για τελικά, ολόσωμες κατέληξα στο συμπέρασμα ότι όταν γίνουν αυτές οι βελτιώσεις αυξάνουν και το αβάνς και το μίγμα (τουλάχιστον στο τέρμα γκάζι και υψηλές rpm).
Γιατί η triumph μείωσε το αβάνς και το μίγμα στο gen 2, και τα +3 άλογα στο μοντέλο τα πήραν από την αύξηση του κόφτη και του αβάνς μόνο στις 14.000? Η τον κύριο λόγο έχουν οι αλλαγές στο. Μοτέρ εξάτμιση;
panos_zip
06/10/2022, 09:03
Το gen 2 έχει πολλές διαφορές στον κινητήρα σε σχεση με το προηούμενο, κυρίως στην κεφαλή.
Εκκεντροφόρους, βαλβίδες, αυλούς, αλλά και κοντύτερα χωνιά στο φιλτροκούτι.
Γι αυτο ακόμα και με πιο συντηριτικό πρόγραμμα, βγάζει περισσότερα άλογα.
Μεγάλες διαφορές είχαν επίσης και στα ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά τους.
Σίγουρα θα υπάρχει καπου στο ιντερνετ λίστα με τις διαφορές αναλυτικά ανάμεσα στα 2 μοντέλα.
kostaskk
01/02/2023, 20:15
Μετά από ενα μήνα και βαλε ακινησίας και με τα κρύα τώρα η λιθίου έδειξε 13,41 βολτ. Οπότε δείχνει να κρατάει πολύ καλά στην ακινησία και κρυο
kostaskk
17/04/2023, 16:46
Μετά από κάποιες βόλτες παρατήρησα ότι η στάθμη στο δοχείο διαστολής ήταν στο min, αφού το γέμισα και δοκίμασα να γύρω την μηχανή δεξιά είδα ότι σταζει, δλδ χάνει το νερό,,.
Οπότε λύσιμο
Είδα αυτό
442730
442731
Άγνωστο γιατί έγινε έτσι,, το επισκεύασα με εποξικη κολλα και κομμάτι σαμπρέλα απ' έξω,.
Ποιο πολύ ώρα μου πήρε να σημαζεψω τα καλώδια από κάτω ώστε να μην βρίσκουν στο ντεπόζιτο όταν αυτό κλείνει,, επίσης δύσκολη πρόσβαση έχουν οι 2 βίδες που κρατάνε το δοχείο,,,.
Κάποια στιγμή θα πάρω ένα καλό σε κατάσταση καινούριου και πρέπει να βρεθεί καλητερη και ποιο οριστική λύση για τα 3 καλώδια των πηνειων.
Για την ώρα οκ μπορώ να πάω μια βόλτα.
kostaskk
17/04/2023, 16:54
442736
442737
442738
442739
kostaskk
17/04/2023, 16:55
Μάλλον είχε λιώσει για κάποιο λογο
Επίσης το σωληνάκι υπερχείλισης του δοχείου ήταν κομμένο, κ αυτό σαν καμένο
Χωρίς να υπάρχει εστία θερμότητας κοντά;
Εγώ τα επισκευάζω με πολυεστερικό στόκο.
kostaskk
17/04/2023, 17:19
Χωρίς να υπάρχει εστία θερμότητας κοντά;
Εγώ τα επισκευάζω με πολυεστερικό στόκο.
Ίσως δεν αντέχει την θερμότητα του μοτέρ
panos_zip
18/04/2023, 16:11
Δεν είναι λογικό να λιώσει απο τη θερμότητα του μοτερ. Έτσι οπως φαινεται απο τις φωτογραφίες ακουμπούσε πανω σε κάτι καυτό. Και το μοτέρ δεν ακουμπάει.
Δες τη φισα των πηνειων.
Κλασσικό πρόβλημα να λιώνουν στα παλιότερα 675.
Εαν είναι όντως απο αυτό, Εισαι τυχερος που η φισα δεν ακούμπαγε στο σωληνάκι της βενζινης που περνάει ακριβώς απο πάνω…
(Dont ask me how I know)
kostaskk
18/04/2023, 17:03
Δεν είναι λογικό να λιώσει απο τη θερμότητα του μοτερ. Έτσι οπως φαινεται απο τις φωτογραφίες ακουμπούσε πανω σε κάτι καυτό. Και το μοτέρ δεν ακουμπάει.
Δες τη φισα των πηνειων.
Κλασσικό πρόβλημα να λιώνουν στα παλιότερα 675.
Εαν είναι όντως απο αυτό, Εισαι τυχερος που η φισα δεν ακούμπαγε στο σωληνάκι της βενζινης που περνάει ακριβώς απο πάνω…
(Dont ask me how I know)
Φίσα δεν είχε, μου έχουν λιώσει τα καλώδια μια φορά και αφού έβαλα αλλά τα μονωσα ξεχωριστά με πολλές στρώσεις..αλλά δεν περνάνε από εκεί, είναι λίγο ποιο πάνω από το δοχείο και ποιο μέσα,, τι έγινε με το σωληνάκι? Το είχα δει από καιρό και βάζω ένα κομμάτι σαν χοντρό αλουμινόχαρτο ανάμεσα στο σωληνάκι και τα καλώδια ώστε να είναι ποιο ασφαλές..
doctor_john
18/04/2023, 18:05
Υπάρχουν φύλλα αλουμινίου με επένδυση γι' αυτή την χρήση και πανί υαλοβάμβακα για τον σωλήνα της εξάτμισης αν περνά κοντά.
Είχα 2 δοχεία και προσπάθησα να χρησιμοποιήσω τις αναμονές του ενός σε νέου σχήματος δοχείο που χρειάζομαι.
Δεν κατάφερα να απανθρακώσω το πλαστικό όπως φαίνεται στο δικό σου. Η φλόγα μου ήταν αντίστοιχη του αερίου
που χρησιμοποιεί, βουτάνιο αν δεν κάνω λάθος οπότε 450 C - 500 C.
Ρίξε μια ματιά σε 675 στημένα για πίστα, λογικά θα έχουν την πιο πρακτική λύση.
telegonos
18/04/2023, 20:05
Υποψιάζομαι, κάνει κάποια ροή ο ζεστός αέρας των εξατμίσεων, που η ροή αυτή ''γλυφει'' το δοχείο.
Εχω δει το ίδιο φαινόμενο, σε άλλο ένα daytona, και μου είχε κάνει εντύπωση. Μάλιστα ο πρωην ιδιοκτήτης του, είχε κάνει μπάλωμα με αλουμινόφυλλο, από αυτό που βάζουν στους σωλήνες στις σόμπες.
kostaskk
29/06/2023, 20:03
https://youtu.be/xYElkGFdxWU
Χαλιά ήχος,ίσως βελτιωθεί αν βάλω την αδιάβροχη θήκη κ με ρυθμίσεις του ήχου(κάτι είχε)
kostaskk
25/08/2023, 13:08
445544
445545
445546
445547
445548
445549
445550
445551
445552
445553
kostaskk
25/08/2023, 14:11
Εξάτμιση μαμά, για 100€ σαν να πήρα jebring για το παπί, ουσιαστικά μόνο τους λαιμούς ήθελα, θα πρέπει με τροχό να κοπεί ο καταλύτης και στη θέση του να κολληθεί σωλήνα. Παίζει να είναι σε καλητερη κατάσταση από τα υπάρχοντα οπότε πρέπει να δω ποια θα πετσοκοψω.. και μερικές καταναλώσεις από το οργανο.
Αργότερα ίσως αγοραστεί τελικο
kostaskk
25/08/2023, 14:15
445554
Για να γίνει το σασμάν ανάποδο με τον άξονα να περνάει από το μαμά σημείο χρειάζεσαι έναν μηχανισμό κάπως έτσι.. μελλοντικές αγορές αν περισσεύει χρήμα τελικό και quick shifter.
Κάθος και ένα δοχείο διαστολής
motojojo
25/08/2023, 14:40
Η κατανάλωση φαίνεται εντυπωσιακή για τα σπεκς του μηχανακιου.
Πήγαινες όπου φυσαγε ο άνεμος;
kostaskk
25/08/2023, 15:49
Στην μικρή βόλτα τα 50 χιλιόμετρα πήγαινα συνιθος με 70-100 στις ευθείες με 6η με λίγα ανοίγματα μέχρι 140 και λίγο άνοιγμα στις στροφές, ροπατα, νορμάλ οδηγιση κοντά στα όρια ταχύτητας.
Έδειχνε και 4,7 για πολύ ώρα.
Ακόμα γέμισα και μόλις φτάσει ρεζέρβα θα ξέρω περίπου αν μετράει σωστά, τα άλλα 850 χιλιόμετρα είναι από διάφορες βόλτες.
Είμαι 60 κιλά και η μηχανή έχει πολύ ροπή, στις 3.000rmp βγάζει περίπου το 80-90% τις μέγιστης ροπής. Οπότε πας πολύ άνετα με 6η και χαμηλές rpm για αυτό ίσως καίει λίγο.
Στις μετατροπές σκεφτομαι και ελαφρύτερο βολάν γιατί σαν να παρα έχει πολύ ροπή χαμηλά.
doctor_john
25/08/2023, 18:14
Φίλε Κώστα ασε το βολάν ήσυχο αν θες μια γνώμη. Η ροπή της είναι μικρή και το βάρος του βολάν σε εξυπηρετεί και σε βοηθά στην οικονομία.
Αν για κάποιο λόγο θέλεις να ανεβάζει τις στροφές της πιο γρήγορα οκ αλλά θα πέφτουν επίσης γρήγορα με το παραμικρό κλείσιμο του γκαζιού.
Έτσι όπως το βλέπω, το βολάν θα χρειαζόσουν να είναι πιο ελαφρύ αν υπολόγιζες στην δύναμη που μπορεί να δώσει ο κινητήρας στις υψηλότερες
στροφές που μπορεί να έχει.
Αν έστηνες μια μοτό για πίστα ίσως αλλά πριν από αυτό θα πρέπει να δώσεις την δυνατότητα για περισσότερο μίγμα αέρα-βενζίνης που σημαίνει άλλες διατομές
στις εξαγωγές, στις εισαγωγές και χαρτογράφηση.
Για εμένα αν όντως σε ενοχλεί, καλύτερα να μικρύνεις το πίσω γρανάζι στην αμέσως μικρότερη διάσταση που δέχεται.
Σε μια μοτό με τόσες δυνατότητες θα σκεφτόμουν τι με δυσκολεύει και θα κοίταγα να αλλάξω τον συμπλέκτη με slip.
Aν είναι πιο ελαφρύς λογικά θα δεις και απο εκεί μια μικρή διαφορά προς τα κάτω στην αίσθηση που έχουμε για την ροπή.
kostaskk
25/08/2023, 20:36
445563
445564
445565
445566
Αυτό εννοούσα, σχεδόν ίσια καμπύλη ροπής από τις 3000 και μετά, στις 4000-5000 έχει ίδια ροπή με. Ducati 749.
Στις 9000rpm έχει διαφορά 20 άλογα με πχ r6. Από 0 μέχρι 12.000 έχει περισσότερη ροπή και άλογα από όλα τα 600 τετρακύλινδρα. Οπότε με μικρή αφαίρεση βάρους αν βρω ένα μεταχειρισμένο βολάν πιστεύω δεν θα γίνει χάλια χαμηλά.. λίγη ροπή να μεταφερθεί από χαμηλά στα ψηλά + το γρηγορότερο στροφαρισμα, το είχα κάνει σε nsr(ελαφρωμα σε τορνο ) και δεν είδα καμια τρελή διάφορα χαμηλα- μεσαία.
doctor_john
25/08/2023, 21:03
Γιατί έβλεπες πριν την αλλαγή ροπή στο NSR: :whistle:
Δεν ξέρω.. μου φαίνεται υπερβολή το ότι θα μετακινηθεί η ροπή. Νομίζω πως θα γίνει λιγότερο εύκολο να κρατά στροφές.
Θεωρητικά με τον τρικύλινδρο έχεις την χρυσή τομή για να πετύχεις ροπή και απόδοση σε υψηλές στροφές.
Η μοτό είναι ss, ξέρεις πόσο βάρος έχει το βολάν;
kostaskk
25/08/2023, 21:48
Τα nsr παράδοξος είχαν καλή ροπη χαμηλά -μεσαια. το διάγραμμα τους ήταν σαν τετράχρονο.. honda(δίναν σημασία στη ροπή μεσαία χαμηλα) + τετράγωνο μοτέρ+ v2. Αλλά άλλο θέμα.
Μαζί με άλλες αλλαγές απλά έγινε πολύ ποιο απότομο στην ροπή του,,
Παντός βγαίνει Κιτ πολύ μικρό βολάν για 675 με 2-3-4 άλογα στις ψηλές αλλά είναι πανάκριβο.
Αν βρω φτηνό μεταχειρισμένο ίσως αξίζει μια δοκιμή.. γραναζομαι δεν θέλω να αλλαξω
doctor_john
25/08/2023, 22:17
Στο διάγραμμά του (nsr) μου φαίνεται ότι απλά είναι το γκάζι ανοικτό.
445567
Στο 675 θα καταλάβαινες διαφορά 4 άλογα στις 12000rpm ;
Και τι θα κερδίσεις που δεν θα το είχες με 1-2 δόντια λιγότερα πίσω;
kostaskk
25/08/2023, 22:30
Η δυναμομετριση που βάζεις είναι από το αργό, από παντού φιμώμενο mc28.. για αυτό βγάζει όσο ένα tdr. εδώ μερικές σωστές, αλλά άλλο θέμα.. δλδ 61-65 hp
445568
445569445570
Αν αλλάξω γρανάζι θα μειωθεί η επιτάχυνση, ενώ με βολάν όχι.. άσε που στο νησί δεν είναι καλή ιδέα να αυξήσεις κ άλλο την τελική..
panos_zip
26/08/2023, 07:33
Για να κανεις το σασμαν αναποδο
Υπαρχει και αλλος τροπος.
Πιο φθηνος. Σχεδον τσαμπα.
Ειτε με μαμα, είτε με καποια αφτερμαρκετ μαρσιπιέ.
Θα σου στειλω φωτο αργοτερα που θα ειμαι απο το πισί να το δεις.
Στην μικρή βόλτα τα 50 χιλιόμετρα πήγαινα συνιθος με 70-100 στις ευθείες με 6η με λίγα ανοίγματα μέχρι 140 και λίγο άνοιγμα στις στροφές, ροπατα, νορμάλ οδηγιση κοντά στα όρια ταχύτητας.
Έδειχνε και 4,7 για πολύ ώρα.
Ακόμα γέμισα και μόλις φτάσει ρεζέρβα θα ξέρω περίπου αν μετράει σωστά, τα άλλα 850 χιλιόμετρα είναι από διάφορες βόλτες.
Είμαι 60 κιλά και η μηχανή έχει πολύ ροπή, στις 3.000rmp βγάζει περίπου το 80-90% τις μέγιστης ροπής. Οπότε πας πολύ άνετα με 6η και χαμηλές rpm για αυτό ίσως καίει λίγο.
Στις μετατροπές σκεφτομαι και ελαφρύτερο βολάν γιατί σαν να παρα έχει πολύ ροπή χαμηλά.
60 κιλά;;; τι τρως αγόρι μου; πασατέμπο;
:p
(μην δίνεις σημασία, θυμήθηκα την εποχή που ήμουν κι εγώ τόσα και τώρα 95 κιλά....:( με ύψος 1.80)
kostaskk
26/08/2023, 12:25
Για να κανεις το σασμαν αναποδο
Υπαρχει και αλλος τροπος.
Πιο φθηνος. Σχεδον τσαμπα.
Ειτε με μαμα, είτε με καποια αφτερμαρκετ μαρσιπιέ.
Θα σου στειλω φωτο αργοτερα που θα ειμαι απο το πισί να το δεις.
Αν λες αυτό που βγάζουν τον άξονα και τον βάζουν πάνω από το προστατευτικό αλυσίδας,η το κόβουν, για να χωρέσει και στηρίζουν το όλο σύστημα σε άξονα σύσφιξης του μοτέρ( τον ποιο επίφοβο κιόλας με το κυλινδράκι) όχι . Το έχει δει, εκτός από τραγικά άσχημο είναι και επίφοβο. Αν γίνεται στην μαμά θέση κάτι οκ
panos_zip
27/08/2023, 12:49
Αν λες αυτό που βγάζουν τον άξονα και τον βάζουν πάνω από το προστατευτικό αλυσίδας,η το κόβουν, για να χωρέσει και στηρίζουν το όλο σύστημα σε άξονα σύσφιξης του μοτέρ( τον ποιο επίφοβο κιόλας με το κυλινδράκι) όχι . Το έχει δει, εκτός από τραγικά άσχημο είναι και επίφοβο. Αν γίνεται στην μαμά θέση κάτι οκ
Όχι δες εδω
Χρησιμοποιείς όλα τα μαμά κομμάτια, απλά περιστρέφεις το μπχλό κατα 180 μοιρες και βαζεις τη ντίζα απο την έξω μεριά.
Οι φωτο ειναι απο το ιντερνετ. Αλλα ετσι εχω κανει και το δικο μου, με άλλα μαρσιπιέ ωστοσο.
Αυτο το μοχλικο που έβαλες πιο πανω, εχει πολλά κινουμενα μέρη, θελει πιο πολύ δυναμη και χανεις παρα πολύ απο αισθηση.
445635
445636
panos_zip
27/08/2023, 12:52
Αυτο είναι το δικο μου
Χάλια φωτο αλλα δεν βρισκω αλλη ευκαιρη τωρα.
Ιδιο στυλ + σιφτερ
Αλλά με αφτερμαρκετ μαρσιπιέ
445638
kostaskk
31/08/2023, 14:59
445747
Το τελικό ζυγίζει 5,4 κιλά που μου φαίνεται πολύ, ένα αφτερ θα είναι κάπου στα 1,5 - 2 κιλά
445748
445749
445750
445751
445752
445753
445754
445755
445756
kostaskk
31/08/2023, 15:04
445757
445758
445759
Μερικές μετρήσεις διαμέτρων,πάχους,και λεπτομέρειες..
Ο μηχανισμός exup,πεταλούδα δείχνει ότι δεν βγαίνει. Ίσως έχει βίδες εσωτερικά η πεταλούδα αλλά για να βγάλεις τον άξονα της ίσως θα έπρεπε να κοπεί ο άξονας.. η γωνιά περιστροφής του ήταν λιγότερη από 45μοιρες.
kostaskk
20/01/2024, 23:35
450001
450000
Αλλαγή τις θέσης των καλωδίων πηνίων.
Ίσως εκεί έχουν καλητερη ψύξη, δεν είναι χωμένα πίσω από το μοτέρ χωρίς αέρα να ερχεται+την ζέστη του μοτέρ.
Περισσότερη ασφάλεια γιατί δεν περνάνε κοντά από σωλήνα καυσίμου πλέων και άλλων καλωδιων
ποιο εύκολη πρόσβαση,δεν χρειάζεται να σηκώσω ντεπόζιτο πλέων. Αν γίνει κάτι, συνιθος καίγονται και χαλάνε οι συνδέσεις,
kostaskk
17/07/2024, 17:32
Εδω και καιρό έχω αλλάξει το βολτόμετρο σε πάλι κινέζικο μπας και δείχνει ποιο κοντά στα πραγματικά, το καινούριο έχει και ένδειξη για ampere που δεν έχω συνδέσει, αλλά πάλι τα ίδια, δείχνει 13,7 μέγιστο που σε πολύμετρο είναι 14,3.
Τώρα με τις ζεστές παρατήρησα ότι η μπαταρία ζεσταίνεται πολύ, λιθίου, και μάλλον δεν κάνει να ζεσταίνονται αυτές. Περνάει ο σωλήνας εξάτμισης εκεί κοντά που θα μπορούσα να μονώσω πολύ καλητερα σε αυτό το σημείο..
Άλλη λύση είναι τρύπα στο πλαστικό για να παίρνει αέρα η μπαταρία κάθος είναι κλειστό από παντου
SeniorCanardo
18/07/2024, 10:54
Εδω και καιρό έχω αλλάξει το βολτόμετρο σε πάλι κινέζικο μπας και δείχνει ποιο κοντά στα πραγματικά, το καινούριο έχει και ένδειξη για ampere που δεν έχω συνδέσει, αλλά πάλι τα ίδια, δείχνει 13,7 μέγιστο που σε πολύμετρο είναι 14,3.
Και εγώ όταν το είχα συνδέσει στο "κλειδί" είχε διαφορά τιμής 1-1.2V.
Τώρα που τράβηξα καλώδιο πάνω στη μπαταρία και το έχω με διακόπτη η διαφορά είναι περίπου στα 0.2V
telegonos
18/07/2024, 16:29
Καλωδιώσεις, διακόπτες, κλειδαριά, έχουν μια κάποια αντίσταση. Όσο περισσότερες καταναλώσεις έχουμε, τόσο μικραίνει η αντίσταση του υπόλοιπου κυκλώματος.
Όταν έχουμε το βολτόμετρο να παίρνει + π.χ. μετά την κλειδαριά, τότε η τάση του συστήματος μοιράζεται ανάλογα των αντιστάσεων αυτών.
Αν για παράδειγμα μέχρι την κλειδαριά έχουμε μισό Ω αντίσταση και το υπόλοιπο κύκλωμα έχει 10 Ω αντίσταση, τότε τα π.χ. 14 βόλτ της μπαταρίας θα μοιραστούν ως 1 βολτ μέχρι την κλειδαριά και 13 από κει και μετά.
Σε αυτήν την περίπτωση το βολτομετρο θα δείξει 13.
Αν ανάψουμε και τα φώτα, τότε τα 10Ω του μετά την κλειδιαριά, θα γίνουν ξερωγω 8Ω, οπότε η τάση θα μοιραστεί ακόμα περισσότερο σε π.χ. 2 βολτ ως την κλειδαριά και 12 μετά. Το βολτόμετρο θα δείχνει 12.
Σε όλες τις περιπτώσεις η τάση της μπαταρίας ήταν 14 και δεν φταίει το βολτομετρο, αλλά η συνδεσμολογία που το έχουμε βαλει
doctor_john
18/07/2024, 18:09
Εδω και καιρό έχω αλλάξει το βολτόμετρο σε πάλι κινέζικο μπας και δείχνει ποιο κοντά στα πραγματικά, το καινούριο έχει και ένδειξη για ampere που δεν έχω συνδέσει, αλλά πάλι τα ίδια, δείχνει 13,7 μέγιστο που σε πολύμετρο είναι 14,3.
Τώρα με τις ζεστές παρατήρησα ότι η μπαταρία ζεσταίνεται πολύ, λιθίου, και μάλλον δεν κάνει να ζεσταίνονται αυτές. Περνάει ο σωλήνας εξάτμισης εκεί κοντά που θα μπορούσα να μονώσω πολύ καλητερα σε αυτό το σημείο..
Άλλη λύση είναι τρύπα στο πλαστικό για να παίρνει αέρα η μπαταρία κάθος είναι κλειστό από παντου
Μου αρέσουν αυτα να είμαι ειλικρινής. Τύλιγμα στην εξάτμιση και αυτοκόλλητο θερμοπροστασίας στην πλευρά της θήκης που βλέπει
την εξάτμιση πιστεύω θα σε καλύψουν.
Μόνο αν δεις θερμοκρασία και με αυτά θα πρέπει να σκεφτείς τρυπίτσες.
Οι τρυπίτσες θέλουν καλή μόνωση στους πόλους, τρυπα νεροχύτη, τρύπα εισοδου, τρύπα εξόδου και καλό θα είναι να μην είναι στρόγγυλές οι δύο του αέρα.
kostaskk
19/07/2024, 03:33
Μου αρέσουν αυτα να είμαι ειλικρινής. Τύλιγμα στην εξάτμιση και αυτοκόλλητο θερμοπροστασίας στην πλευρά της θήκης που βλέπει
την εξάτμιση πιστεύω θα σε καλύψουν.
Μόνο αν δεις θερμοκρασία και με αυτά θα πρέπει να σκεφτείς τρυπίτσες.
Οι τρυπίτσες θέλουν καλή μόνωση στους πόλους, τρυπα νεροχύτη, τρύπα εισοδου, τρύπα εξόδου και καλό θα είναι να μην είναι στρόγγυλές οι δύο του αέρα.
Νομίζω είχα διαβάσει πάνω στην μπαταρία ότι δεν κάνει να ζεσταίνεται (ίσως πάνω από 60-70 βαθμούς) μειώνεται η ζωή της και ίσως κίνδυνος φωτιάς,, αν πας μεγάλη βόλτα με τις ζεστές τώρα και ποιασεις την μπαταρία ψιλοζεματαει, ίσως φτάνει κοντά στους 60 βαθμούς..
Ίσως θα πρέπει να κάνω το σχέδιο τελικό dominator (200€) + αφαίρεση καταλύτη+ καλό τύλιγμα με λωριδα θερμομόνωσης του σωλήνα από το υψως του μοχλικου μέχρι το τελικό
Και αν συνεχίσει τις τρύπες στο πλαστικό
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.