Σύνδεση

View Full Version : Αναρτήσεις TA 700



Σελίδες : 1 [2]

CorpseAlive
08/06/2022, 02:39
Αν το δεις όμως πιο πρακτικά κτ βγήκε κ από αυτό. Στο επόμενο θα έχεις 10 γνώσεις παραπάνω και θα έχεις ήδη απορρίψει-εγκρινει μάστορες για να πηγαίνεις τη μηχανή σου.

Ναι βέβαια με τι κόστος όλο αυτό.
Ακόμα θυμάμαι τον τρελό που μυο είχε πει να τραμπάρω την ανάρτηση από το 700 για να μου βάλει έτοιμη επισκευασμένη από 600.
Ακόμα θυμάμαι τον πανέξυπνο που μου έδωσε τιμή 150 Εΰρώ πάνω στα ανταλλακτικά , και άλλα 100 Ευρώ εργασία για αλλαγή ελατηρια μπροστά-πίσω πριν κανένα 6μηνο.

borgiriadis1
08/06/2022, 13:40
Το κόστος κάποια στιγμή θα το πλήρωνες. Αν η κοινωνία ήταν ιδανική θα ήταν αλλιώς τα πράγματα. Εγώ όπως φαντάζομαι και πολλοί εδώ μέσα έχουμε καεί από μαστόρια της κακιάς συμφοράς, για να μην αναφέρω πόσα χρόνια σου παίρνει να βρεις σωστό μάστορα που να θέλει να ασχοληθεί με το πρόβλημά σου.

PaNick67
08/06/2022, 13:51
Ναι βέβαια με τι κόστος όλο αυτό.
Ακόμα θυμάμαι τον τρελό που μυο είχε πει να τραμπάρω την ανάρτηση από το 700 για να μου βάλει έτοιμη επισκευασμένη από 600.
Ακόμα θυμάμαι τον πανέξυπνο που μου έδωσε τιμή 150 Εΰρώ πάνω στα ανταλλακτικά , και άλλα 100 Ευρώ εργασία για αλλαγή ελατηρια μπροστά-πίσω πριν κανένα 6μηνο.

Οι παλιοι λεγανε "αυτος που πουλαει, πουλαει τα βασανα του" και δεν ειναι πολυ μακρια απο την πραγματικοτητα.

Ομως οταν παιρνεις μηχανη 10+ χρονων καποια πραγματα ειναι αναμενομενα να συμβουν.

Ελαχιστοι θα πουλαγαν μια αψογα και σχολαστικα συντηρημενη μοτοσυκλετα που πραγματικα δεν χρειαζεται τιποτα και αυτοι θα την πουλαγαν στον κυκλο τους, αφου τετοια λουλουδια δεν φευγουν σε αγνωστους. Εκτος αν συμβαινει κατι εκτακτο στην ζωη τους.

Ακομα και αυτα ομως μπορει να χαλασουν και αν δεν ξερεις καλο συνεργειο η δεν την πας εκει που την φροντιζε ο προηγουμενος παιζεις με τις πιθανοτητες να σε μαδησουν.

Πλεον καποια τα εμαθες the hard way, στην επομενη θα ξερεις καλυτερα

CorpseAlive
08/06/2022, 15:10
Οι παλιοι λεγανε "αυτος που πουλαει, πουλαει τα βασανα του" και δεν ειναι πολυ μακρια απο την πραγματικοτητα.

Ομως οταν παιρνεις μηχανη 10+ χρονων καποια πραγματα ειναι αναμενομενα να συμβουν.

Ελαχιστοι θα πουλαγαν μια αψογα και σχολαστικα συντηρημενη μοτοσυκλετα που πραγματικα δεν χρειαζεται τιποτα και αυτοι θα την πουλαγαν στον κυκλο τους, αφου τετοια λουλουδια δεν φευγουν σε αγνωστους. Εκτος αν συμβαινει κατι εκτακτο στην ζωη τους.

Ακομα και αυτα ομως μπορει να χαλασουν και αν δεν ξερεις καλο συνεργειο η δεν την πας εκει που την φροντιζε ο προηγουμενος παιζεις με τις πιθανοτητες να σε μαδησουν.

Πλεον καποια τα εμαθες the hard way, στην επομενη θα ξερεις καλυτερα

Ακριβώς αυτό.
Σκέψου και εγώ την δική μου την έχω ταγμένη ήδη σε φίλο...

toyar
08/06/2022, 16:08
μια χαρα ειναι το μεταχειρισμενο αν ξερεις να διαλεξεις ιδιοκτητη....

doctoras
08/06/2022, 16:32
μια χαρα ειναι το μεταχειρισμενο αν ξερεις να διαλεξεις ιδιοκτητη....

Οτι ειπε.
Αλλα εδω πρεπει να εισαι λιγο φυσιογνωμίστης να κόβει λιγο το μάτι σου, να κανεις καποιες στοχευμενες ερωτησεις για να ανακαλυψεις μεσα σε σύντομο χρονικο της παρουσιασης για τι τυπο ιδιοκτήτη πρόκειται..

Οσο για τους νεους άπειρους που ψωνίζουν χωρις βοήθεια. Η λυση μια: α) αγοραζεις απο χερι(οχι απο καταστημα), β)μονο πρωτο ιδιοκτήτη(να μην εχει μεταβιβαστεί αλλη φορα), γ)με ενημερωμένο σερβις μπουκ.
Με αυτους τους τρεις παράγοντες κλειδωμένους(εκτος ακραιων περιπτώσεων απατεωνιας που δεν ειναι κανονας) γνωριζεις τι εχεις αγορασει, τι θα χρειαστει και ποτε.
Θα κοστίζει ακριβότερα αλλα παιρνεις αυτο που βλεπεις και οχι ΓΡΝ στο σακί

SeniorCanardo
08/06/2022, 18:27
Καλά όλα αυτά με τον ιδιοκτήτη κλπ.

Η δικιά μου εμπειρία λέει, πως πέρα από τους απατεωνίσκους υπάρχει εκεί έξω πολύ κόσμος που δεν ξέρει τι καβαλάει, δεν καταλαβαίνει τι καβαλάει, έχει φάει και ο ίδιος παπά από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη ή και από το μάστορα του.

Με λίγα λόγια εσύ μπορεί να ψωνίζεις τον τελευταίο ιδιοκτήτη και να περνάει το τεστ και να είναι φουλ ειλικρινής αλλά δεν έχεις ιδέα για όλα όσα έχει υποστεί το μηχανάκι.

Εκτός αν μιλάμε όπως λέει ο "ντοκτέρ" πιο πάνω για μηχανάκια φρέσκα με έναν και μοναδικό ιδιοκτήτη.

Για μας που κοιτάμε μηχανάκια 15ετίας και βάλε, αυτή η περίπτωση δύσκολα να παίξει.

doctoras
08/06/2022, 19:36
κώστα επειδή ψάχνω χρόνια με αυτά τα κριτήρια και παρακάρω στο car αυτά που μπορεί να ενδιαφέρουν κάποιο γνωστό, υπάρχουν αρκετά μηχανάκια πρώτο χέρι και μάλιστα μιλάμε για μηχανάκια ακόμη και 30ετίας(και βάλε)..
Να λένε ψέματα δε λέει γιατί είναι εύκολα ανιχνεύσιμο με τον αριθμό κυκλοφορίας.

Βιωματικά εγώ ανήκω σε αυτή την κατηγορία(30 χρόνια μηχανάκιας, 9 ιδιόκτητα μηχανάκια όλα και όλα) και σαν εμένα έχει αρκετούς, απομένει να επιβεβαιωθεί η λειτουργική και φυσική κατάσταση σε σχέση με το ποσό που αξιώνεται.

STF
08/06/2022, 23:22
Δεν είναι απόλυτο το θέμα περί πρώτου ιδιοκτήτη. Με αυτή τη λογική ο δεύτερος (που θα είσαι εσύ πλέον) θα πουλήσει πολύ δύσκολα και ο τρίτος δε θα πουλήσει ποτέ.
Ένα καθαρό μηχανάκι μπορεί να έχει αλλάξει και δυο και τρία χέρια για πολλούς λόγους. Τέτοιες είναι οι περισσότερες μοτοσυκλέτες βόλτας που δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν εύκολα καθημερινές μετακινήσεις. Τέτοιες είναι μοτοσυκλέτες που ο πρώτος ιδιοκτήτης τη κράτησε μερικούς μήνες και η μοτοσυκλέτα απέκτησε δεύτερο ιδιοκτήτη πολύ σύντομα. Τέτοιες είναι μοτοσυκλέτες που ο δεύτερος ιδιοκτήτης γνώριζε τον πρώτο ιδιοκτήτη και ήξερε πως αγοράζει κάτι πολύ προσεγμένο και τώρα ήρθε η στιγμή να πουλήσει και αυτός κάτι που πρόσεξε και αυτός για δικούς του λόγους.

Όταν έχεις εμπειρία με τις μοτοσυκλέτες είναι δύσκολο να τη πατήσεις, ξέρεις τι να ψάξεις και ξέρεις να σκαλίσεις έστω και φραστικά το ιστορικό της, αν κάτι σου βρωμάει απλά φεύγεις, αν κάτι δε σου δένει, αν κάτι δε σε πείθει... η μεγαλύτερη βλακεία είναι να αγοράζεις με την ελπίδα μόνο ότι θα σου βγει καλό.
Όταν δεν έχεις εμπειρία ζητάς βοήθειες.

CorpseAlive
09/06/2022, 10:29
Πας σε μάστορα για έλεγχο.
Τώρα να κάνω ψυχογράφημα στον πωλητή είναι λίγο κάτι σαν τα ζώδια.
Θα πέρασουν κρίσεις οι διαπροσωπικές σου σχέσεις αλλά θα υπάρξει οικονομική σταθερότητα για όσους γεννήθηκαν στις αρχές απριλίου.
Με άλλα λόγια , υποκειμενικό και εντελώς αυθαίρετο.

dankannn
09/06/2022, 10:58
Δεν είναι απόλυτο το θέμα περί πρώτου ιδιοκτήτη. Με αυτή τη λογική ο δεύτερος (που θα είσαι εσύ πλέον) θα πουλήσει πολύ δύσκολα και ο τρίτος δε θα πουλήσει ποτέ.
Ένα καθαρό μηχανάκι μπορεί να έχει αλλάξει και δυο και τρία χέρια για πολλούς λόγους. Τέτοιες είναι οι περισσότερες μοτοσυκλέτες βόλτας που δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν εύκολα καθημερινές μετακινήσεις. Τέτοιες είναι μοτοσυκλέτες που ο πρώτος ιδιοκτήτης τη κράτησε μερικούς μήνες και η μοτοσυκλέτα απέκτησε δεύτερο ιδιοκτήτη πολύ σύντομα. Τέτοιες είναι μοτοσυκλέτες που ο δεύτερος ιδιοκτήτης γνώριζε τον πρώτο ιδιοκτήτη και ήξερε πως αγοράζει κάτι πολύ προσεγμένο και τώρα ήρθε η στιγμή να πουλήσει και αυτός κάτι που πρόσεξε και αυτός για δικούς του λόγους.

Όταν έχεις εμπειρία με τις μοτοσυκλέτες είναι δύσκολο να τη πατήσεις, ξέρεις τι να ψάξεις και ξέρεις να σκαλίσεις έστω και φραστικά το ιστορικό της, αν κάτι σου βρωμάει απλά φεύγεις, αν κάτι δε σου δένει, αν κάτι δε σε πείθει... η μεγαλύτερη βλακεία είναι να αγοράζεις με την ελπίδα μόνο ότι θα σου βγει καλό.
Όταν δεν έχεις εμπειρία ζητάς βοήθειες.

Τα είπες όλα, σαν να είσαι μέσα στο μυαλό μου , τα ίδια σχεδόν ήθελα να πω.
Τα χλμ δεν παίζουν κανέναν ρόλο , ούτε αν έχει service book το μηχανάκι μιας και αυτό αλλάζει εύκολα ακόμα και από τους ίδιους τους εξουσιοδοτημένους.
Ούτε τα χέρια που έχει αλλάξει η μοτοσυκλέτα , αυτό που παίζει βασικό ρόλο είναι ο τελευταίος ιδιοκτήτης.
Αν είχε αντίληψη στις επισκευές που είτε έκανε ο ίδιος είτε του έκαναν άλλοι και αν ήταν μερακλής έτσι ώστε να οδηγάει ένα σωστό και ασφαλές μηχανάκι.
Έχουμε δει όλα τα ss που τα δίνουν στο car με 25.000 χλμ και ελάχιστα από αυτά έχουν κάνει έλεγχο βαλβίδων έστω και αν δεν χρειαζόταν γιατί υπάρχει υψηλό κόστος εργατικών και λέει άσε θα πάει στον επόμενο ( θα του πω εγώ ότι έγινε έλεγχος αλλά δεν ήθελαν ρύθμιση ) , που δεν έχουν αλλάξει μπουζί γιατί τα ιριδίου ας πούμε στα Honda είναι στον θεό από θέμα κόστους , που αλλάζουν λάδια όταν θυμηθούν ,αλλά όλα αυτά κατά περίεργο τρόπο έχουν κανονικά βιβλιαράκι , φυσικά με σφραγίδες μέσο γνωστού κλπ .
Εγώ τα περισσότερα μηχανάκια τα έχω αγοράσει μεταχειρισμένα και όταν πουλήθηκαν σε άλλους ιδιοκτήτες ήταν καλύτερα ακόμα και από καινούργια.
Τα χλμ δεν με αφορούν καν , μόνο το αν γινόταν σωστά η συντήρηση της μοτοσυκλέτας.
Ένας που ξέρει μπορεί εύκολα να αναγνωρίσει τα βασικά προβλήματα μια μεταχειρισμένης μοτοσυκλέτας και να κρίνει το αν συμφέρει η αγορά της.

motojojo
09/06/2022, 11:03
Κι μάστορας υποκειμενικός είναι. Δεν πιστεύω ότι μπορεί να δει πολλά παραπάνω από ένα έμπειρο μάτι.

Νομίζω η εμπειρία δεν αποκτιέται με την κατοχή της μηχανής αλλά με τα μτχ που βλέπεις. Κάθε περίπτωση είναι μοναδική. Θέλει χρόνο και διάθεση να βλεπεις από κοντά όσο περισσότερες αγγελίες γίνεται. Δεν είναι όλοι διατεθειμένοι να το κάνουν αυτό, ειδικά αν το όχημα είναι και μακρυα.

doctoras
09/06/2022, 11:13
δεν υπάρχει μια παραλλαγή αλλά πολλές χιλιάδες, φυσικά και ισχύουν οι παραλλαγές που λέτε. Όμως για οικονομία διαλόγων: "Κανονας" είναι να γνωρίζεις την φυσική κατάσταση και τα πραγματικά χλμ του μηχανακίου που σε ενδιαφέρει...περισσότερες πιθανότητες σε μεταχειρισμένο να συμβεί αυτό είναι να ψωνίσεις απο πρώτο χέρι.

PaNick67
09/06/2022, 11:40
Χθες πηγα το δικο μου για ελεγχο σε μαστορα εξουσιοδοτημενου συνεργειου. Το ελεγξε, το κοιταξε, το πηγε βολτα και μολις ειδε την αποδειξη του μεγαλου σερβις, τα ακριβη χιλιομετρα απο το ΚΤΕΟ και του ειπα κανα δυο ζημιες που διορθωσα, εδωσε το ΟΚ.
Δεν πιστευα ποτε οτι ο πρωτος που θα εκανε ελεγχο θα το επαιρνε κιολας. Οι περισσοτεροι θα εμεναν στην κατασταση των αβαφων πλαστικων ενος σκουτερ 15 ετων, αυτον δεν τον απασχολησε καθολου. Οταν ειπα οτι θα χρειαστει τακακια μπροστα συντομα, δεν νοιαστηκε καθολου και ειπε , αυτα ειναι αναλωσιμα.
Μπορει να μετρησε κι οτι δεν ειμαι καγκουρας, οτι ημουν ο μονος κατοχος σε συνδυασμο μη την κατασταση του δικυκλου, δεν ξερω.

Αλλα σε φιλο ετυχε να τον παρει ο αγοραστης τηλεφωνο να διαμαρτυρηθει οτι καηκε η λαμπα στο φαναρι 2 μερες μετα την αγορα, ο φιλος του ειπε οτι συμβαινουν και οτι καποια στιγμη θα μεινει απο βενζινη αν δεν βαλει :lol:

Οποτε ειναι θεμα πωλητη, αγοραστη και τι ξερουν , ψαχνουν, δειχνουν σημασια και επειδη καθε ενας μας ειναι μοναδικος υπαρχουν απειροι συνδυασμοι :lol:

SeniorCanardo
09/06/2022, 12:28
Όλα σχετικά είναι αλλά κατά κανόνα, (που ως κανόνας φυσικά και δέχεται κάποιες λίγες εξαιρέσεις), η πουτ@να η εμπειρία χτίζεται συνήθως από τα "παθήματα που γίνανε μαθήματα".
Εγώ δεν έχω γνωρίσει ούτε έναν που να γεννήθηκε έμπειρος, αλλά έχω γνωρίσει μπόλικους που δεν παραδέχονται τις μ@λ@κίες τους.:bawl:

Ας τελειώσει και αυτή η παραμύθα με τους μαστόρους και τον έλεγχο.
Υπάρχουν μάστορες που θα κάνουν "σοβαρό" έλεγχο, στο βαθμό που θα το επιτρέψει ο πωλητής, μάστορες που θα το δουν εξωτερικά και θα το ακούσουν και όλοι οι υπόλοιποι που θα είναι σε κάποιο ενδιάμεσο στάδιο.
Όλοι μα όλοι, θα τελειώσουν με την μόνιμη επωδό "Καλά δεν είμαι και μέσα στο μοτέρ να ξέρω".:bawl:
Αν δεν έχεις ιδέα και δεν έχει φίλους πιο έμπειρους από εσένα (εκεί να δεις make believe), ο μάστορας είναι μονόδρομος, αλλά κάνε και τον σταυρό σου καλού κακού, αν πιστεύεις σε τέτοια,

Όσο για την συντήρηση θυμάμαι πριν από καμιά τετραετία που έψαχνα συνεργείο που θα μου έκανε έλεγχο βαλβίδων και κάνα δυο μερεμέτια και όλοι μου λέγανε αν δεν είσαι πάνω από το κεφάλι τους σιγά μην κάτσουν να σου μετρήσουν διάκενα, θα το ακούσουν και αν δεν κοπανάει κάτι θα σου πουν ότι ήταν εντός προδιαγραφών.
Κάπως έτσι με περισσή αυτοπεποίθηση θα έλεγα και εγώ στο επόμενο αγοραστή, "Ναι φίλε κανονικά τα σέρβις προβλεπόμενα και σωστά, έχω καλό μάστορα".:lol:

CorpseAlive
20/02/2023, 17:11
1 Χρόνο μετά με χρήση κυρίως αστική και καθόλου χώμα, τα έφτυσε η αριστερή τσιμούχα της μπροστά ανάρτησης (αριστερό καλάμι) με αποτέλεσμα να φτύνει λάδι.
Επισκέφτηκα τον μηχανικό μου , μου είπε να πάω στα παιδιά στο K-Shock να τους το πω γιατί δεν είναι λογικό να τα φτύσει τσιμούχα χωρίς να έχουν θέμα τα καλάμια μου.

Πάω στα παιδιά , μου είπαν να τους το φέρω λυμένο και όταν ρώτησα για κόστος μου είπαν να μην ανησυχώ να το δουν κλπ.

Φυσικά είμαι με την απορία ακόμα και προφανώς δεν με νοιάζουν τα 25-50 ευρώ που θα κόστισει η αναπλήρωση λαδιού νέες τσιμούχες γλύστρες ξύστρες αλλά το ότι ενώ το έχω φτιάξει και ενώ δεν έχουν περάσει καλά καλά ούτε 12 μήνες , είναι ψιλό παράξενο να ξαναπληρώσω για την ίδια επισκευή.
Αναμένω τα μαντάτα αύριο που θα την πάω και έχω απορία να δω πως θα μου το εξηγήσουν.
Είτε πληρώσω είτε όχι είναι στα φουλ μείον ότι ταλαιπωρούμαι για μλκς και το βασικότερο ότι έχασα χρόνο .

o_gavros
20/02/2023, 18:23
Συμβαίνει.
Πριν κανα δυο χρόνια αλλάζω (ο ίδιος) τσιμουχες και λάδια στο μηχανάκι μου γιατί η δεξιά είχε σκάσει.
Φυσικά της άλλαξα και τις δυο.
Την μεθεπόμενη της αλλαγής, σκάει η αριστερή!
Η καινουρια αριστερή που έβαλα με τα χεράκια μου!
Την άλλαξα ξανά μπαμ μπαμ και όλα μελι γάλα.

motojojo
20/02/2023, 18:52
Εισαι λίγο υπερβολικός ως προς την ταλαιπωρία και το χρόνο. Θα έπρεπε να περιμένεις ότι απρόοπτα συμβαίνουν. Πιθανότατα πρόκειται για αστοχία.
Και το κυριώτερο αφού θα στο επισκευάσουν άμεσα και πιθανότατα χωρίς κόστος η ταλαιπωρία ελαχιστοποιείται αρκετά.


Για την ιστορία το ίδιο συνέβη και με μένα, οι μπουκάλες είχαν επισκευαστεί από τον προηγούμενο (μου έδειξε τις αποδείξεις τις οποίες μου έδωσε) και ένα χρόνο μετά έφτυσαν και σε μένα λάδια.
Φυσικά τις επισκεύασα και ο μηχανικός απεφάνθη κακή επισκευή από τους προηγούμενους (τι άλλο!) :lol:
Από τότε κανένα πρόβλημα, παρολο που τα καλάμα φαίνονται να έχουν μικρογδαρσίματα.

dankannn
20/02/2023, 18:59
Σιγά τυχαινουν αυτά, μην είσαι υπερβολικός.
Εγω ότι μηχανάκι τους έχω πάει δεν έχει σκάσει ποτέ τσιμούχα μέχρι την επόμενη επισκευη σε 2-3 χρόνια.
Και τους έχω πάει πάνω από 6 μηχανακια.
Μιας και το είπες όμως είχε ο μπατσανακης μου πρόβλημα με την αριστερό τσιμούχα σε transalp 700
από μικροχτυπιμα στο καλάμι.

doctoras
20/02/2023, 19:24
Ότι είπαν οι από πάνω

Γιατι λυμένο όμως; Φαντάζομαι να πας το πιρούνι;
Αυτό δε θα έπαιρνε περισσότερο χρόνο από ότι να πάει το μηχανακι εκεί και να το πιάσουν στο τσακ-μπαμ;

dankannn
20/02/2023, 20:08
Ετσι δουλεύουν τα τελευταία χρόνια, έχουν δίπλα τους ένα συνεργείο που συνεργάζονται και σε στέλνουν εκεί.
Εγω πάντα τα πήγαινα στο χέρι εκτός από παλιά που τα έβγαζαν έβαζαν οι ίδιοι.

CorpseAlive
21/02/2023, 02:05
Ναι πιθανότατα να είμαι υπερβολικός γιατί με έβγαλε εκτός προγράμματος.
Είχα δικαστήριο την τετάρτη Κόρινθο και κλεισμένα εισιτήρια για Κρήτη την Πέμπτη για άλλη δουλειά.
Επομένως καταλαβαίνετε τα πιθανά μου νεύρα που δεν θα μπορώ (έστω την Τετάρτη) να κάνω κάποια πιο καταδρομικά χιλιόμετρα στον γυρισμό από τα Δικαστήρια.

telegonos
21/02/2023, 07:33
Ότι είπαν οι από πάνω

Γιατι λυμένο όμως; Φαντάζομαι να πας το πιρούνι;
Αυτό δε θα έπαιρνε περισσότερο χρόνο από ότι να πάει το μηχανακι εκεί και να το πιάσουν στο τσακ-μπαμ;

Αν μιλάμε για το Kshock , δεν είναι συνεργείο μοτοσυκλετών και δεν έχει καν χώρο για να βάλει μέσα μοτοσυκλέτα. Για να λύσει επιτόπου μοτό, θα έπρεπε να την λύσουν στον δρόμο, έξω απο το μαγαζί, αν δεν έχει παρκαρισμένο κάτι άλλο εκεί.

STF
21/02/2023, 09:03
Αν μιλάμε για το Kshock , δεν είναι συνεργείο μοτοσυκλετών και δεν έχει καν χώρο για να βάλει μέσα μοτοσυκλέτα. Για να λύσει επιτόπου μοτό, θα έπρεπε να την λύσουν στον δρόμο, έξω απο το μαγαζί, αν δεν έχει παρκαρισμένο κάτι άλλο εκεί.

Με την απάντηση σου ίσως μου έλυσες -μάλλον- μια απορία ετών, εστίασα στο "δεν είναι συνεργείο μοτοσυκλετών".
Για χρόνια δε μπορούσα να καταλάβω γιατί η πλειοψηφία των "αναρτησάδων" ζητούσε να τους πηγαίνουμε τις αναρτήσεις στο χέρι (είτε επρόκειτο για την πίσω, είτε για τις μπροστινές). Έχει να κάνει με άδεια χρήσης εργασίας ή και του χώρου τους; Δηλαδή η άδεια εργασίας που έχουν δεν δικαιολογεί εργασίες πάνω στο σώμα της μοτοσυκλέτας παρά μόνον στο συγκεκριμένο τμήμα (ανάρτηση);

DoctoR_k6
21/02/2023, 09:38
Καλα αν μιλαμε για δακρυσμα εκανες την δουλεια σου κ το πηγαινες μετα.
Δεν θα παθαινες κατι.
Τωρα γιατι συνεβει αυτο υπαρχουν αρκετοι παραγοντες.
Απο αστοχια υλικου μεχρι ενα σημαδακι στην μπουκαλα που ταλαιπωρει την τσιμουχα.
Μπορει να το ειχες η να το απεκτησες μεσα στον χρονο.
Δεν ειναι κατι τρομερο για να ζοριζεσαι ομως...

CorpseAlive
21/02/2023, 10:17
Καλα αν μιλαμε για δακρυσμα εκανες την δουλεια σου κ το πηγαινες μετα.
Δεν θα παθαινες κατι.
Τωρα γιατι συνεβει αυτο υπαρχουν αρκετοι παραγοντες.
Απο αστοχια υλικου μεχρι ενα σημαδακι στην μπουκαλα που ταλαιπωρει την τσιμουχα.
Μπορει να το ειχες η να το απεκτησες μεσα στον χρονο.
Δεν ειναι κατι τρομερο για να ζοριζεσαι ομως...

Ξέρεις τι ?
Είμαι φουλ επιμελής με την μηχανή μου και για κάποιο πούστη λόγο μου έχει βγάλει ότι άκυρο πρόβλημα δεν έχει βγάλει σε φίλους και γνωστούς που έχουν τα μηχανάκια τους για πέταμα.
Είναι τρομερό όμως.
Μέχρι και ο μάστορας μου απηύδησε , μου λέει ρε μλκ Honda καβαλάς ή KTM ? Τέτοιο πράγμα και τέτοια γκαντεμιά σε τρανσαλπ δεν έχω ξαναδεί.

CorpseAlive
21/02/2023, 10:19
Εισαι λίγο υπερβολικός ως προς την ταλαιπωρία και το χρόνο. Θα έπρεπε να περιμένεις ότι απρόοπτα συμβαίνουν. Πιθανότατα πρόκειται για αστοχία.
Και το κυριώτερο αφού θα στο επισκευάσουν άμεσα και πιθανότατα χωρίς κόστος η ταλαιπωρία ελαχιστοποιείται αρκετά.


Για την ιστορία το ίδιο συνέβη και με μένα, οι μπουκάλες είχαν επισκευαστεί από τον προηγούμενο (μου έδειξε τις αποδείξεις τις οποίες μου έδωσε) και ένα χρόνο μετά έφτυσαν και σε μένα λάδια.
Φυσικά τις επισκεύασα και ο μηχανικός απεφάνθη κακή επισκευή από τους προηγούμενους (τι άλλο!) :lol:
Από τότε κανένα πρόβλημα, παρολο που τα καλάμα φαίνονται να έχουν μικρογδαρσίματα.

Τελικά κανονικά το κόστος ...που ξαναλέω χέστηκα πατόκορφα για τα 40 ευρώ αλλά είναι η ρημάδα η κίνηση. Ο μάστορας είδε τα καλάμια είναι καθαρά και του φάνηκε πολύ παράξενο που έβγαλε τόσο λάδι τόσο σύντομα και μου λέει αστοχία υλικού είναι μάλλον.
Την άφησα σήμερα και θα την πάρω το απόγευμα. Θα τους κάνω την παρατήρηση και ξαναλέω ειλικρινά δεν είναι το να δώσω 40Ε είναι το ότι με πιάνουν καθαρά μαλάκα.

stefanos
21/02/2023, 10:28
Μου λέει λοιπόν ο τύπος που αγόρασα την δισκοπλακα να αλλάξω και τσιμουχακια στα εμβολακια.
Οκ του λέω θα πάω Σαρακάκη να πάρω αν έχει.
Καλύτερα να μην έχει μου λέει και να παραγγείλει.
Και φυσικά έχει απόλυτο δίκιο μιας και τα ελαστικά- πλαστικά επηρεάζονται από τον χρόνο. Βέβαια δεν μπορούμε να το γνωρίζουμε πάρα μόνο από το αποτέλεσμα.

CorpseAlive
21/02/2023, 10:30
Μου λέει λοιπόν ο τύπος που αγόρασα την δισκοπλακα να αλλάξω και τσιμουχακια στα εμβολακια.
Οκ του λέω θα πάω Σαρακάκη να πάρω αν έχει.
Καλύτερα να μην έχει μου λέει και να παραγγείλει.
Και φυσικά έχει απόλυτο δίκιο μιας και τα ελαστικά- πλαστικά επηρεάζονται από τον χρόνο. Βέβαια δεν μπορούμε να το γνωρίζουμε πάρα μόνο από το αποτέλεσμα.

Ακριβώς αυτό.
Αλλά τι να το κάνεις όταν ήδη έχασα τουλάχιστον 6 ώρες στα πήγαινε έλα και ψάξε ?
Η άλλη η μαλακία που δεν παίζουν εγγύησεις ας πούμε τι είναι?
ΤΙ ΧΡΗΣΗ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΕ ΕΝΑ ΤΡΑΝΣΑΛΠ 700 που να καταπονήσει ΤΌΣΟ τις τσιμούχες?
Δεν πάει μία, δεν μπαίνει χώμα και για τον θεό δεν είμαι κανίβαλος ούτε φαίνομαι τέτοιος.

toyar
21/02/2023, 12:30
Έχω σώσει πολλά δακρυσματα με ακτινογραφιες για να γλυτώσω το λυσιμο

stefanos
21/02/2023, 12:52
Έχω σώσει πολλά δακρυσματα με ακτινογραφιες για να γλυτώσω το λυσιμο
Και με φωτογραφικό φιλμ και με φιλερ.
Τέχνες που χάνονται.

dankannn
21/02/2023, 15:00
Αν μιλάμε για το Kshock , δεν είναι συνεργείο μοτοσυκλετών και δεν έχει καν χώρο για να βάλει μέσα μοτοσυκλέτα. Για να λύσει επιτόπου μοτό, θα έπρεπε να την λύσουν στον δρόμο, έξω απο το μαγαζί, αν δεν έχει παρκαρισμένο κάτι άλλο εκεί.

Παλια το εκαναν μεσα ,χωραει ενα μηχανακι , το ξερω γιατι το εχω κανει.
Σε ενα TDR250 και σε ενα xt600Ε που ειχα , με ραντεβου.
Απλα ειναι ευκολοτερο να του τα πας στο χερι για τον ιδιο.

dankannn
21/02/2023, 15:03
Έχω σώσει πολλά δακρυσματα με ακτινογραφιες για να γλυτώσω το λυσιμο
Εγω αγαπητε toyar με μπανελα απο σουτιεν σε DT200WR
:)

dankannn
21/02/2023, 15:07
Ακριβώς αυτό.
Αλλά τι να το κάνεις όταν ήδη έχασα τουλάχιστον 6 ώρες στα πήγαινε έλα και ψάξε ?
Η άλλη η μαλακία που δεν παίζουν εγγύησεις ας πούμε τι είναι?
ΤΙ ΧΡΗΣΗ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΕ ΕΝΑ ΤΡΑΝΣΑΛΠ 700 που να καταπονήσει ΤΌΣΟ τις τσιμούχες?
Δεν πάει μία, δεν μπαίνει χώμα και για τον θεό δεν είμαι κανίβαλος ούτε φαίνομαι τέτοιος.
Εγω θα του ελεγα μονο τα λαδια να πληρωσω και οχι την τσιμουχα

toyar
21/02/2023, 15:32
εσχατως προσεξα οτι βοηθαει και το brake cleaner στο καλαμι στο καθαρισμα της τσιμουχας

DoctoR_k6
21/02/2023, 15:39
Εγω θα του ελεγα μονο τα λαδια να πληρωσω και οχι την τσιμουχα

Μετα απο ενα χρονο τι να ζητησει...εκατσε η φαση τωρα.
Κ αν ο δικηγορος το σκαει με 150χλμ απο σουζα καθημερινως κ αδιαλειπτως που να το ξερει ο αλλος... :bawl:

dankannn
21/02/2023, 15:48
Μετα απο ενα χρονο τι να ζητησει...εκατσε η φαση τωρα.
Κ αν ο δικηγορος το σκαει με 150χλμ απο σουζα καθημερινως κ αδιαλειπτως που να το ξερει ο αλλος... :bawl:

:priest:

STF
21/02/2023, 15:50
Μετά από ένα χρόνο; Ε, όχι δα, ούτε εγώ θα το δεχόμουν ως μάστορας. Σε ένα χρόνο μπορεί να συμβούν τα πάντα, δε δίνεται σε κανέναν αναλώσιμο ανταλλακτικό ένας χρόνος εγγύηση. Δεν νομίζω κανένας να σε πιάνει μ@λακα... Μια απλή ατυχής συγκυρία είναι, τίποτα άλλο.

CorpseAlive
21/02/2023, 18:02
Το πήρα.
Μου είπαν ότι έχει σημαδάκι το καλάμι και από εκεί μάλλον έγινε η ζημιά.
Μου είπαν να τσεκάρω το άλλο αν έχει.
Το πήγα μάστορα και μου είπε ότι το σημαδάκι που έχει δεν έχει σχέση γιατί είναι πολύ ψηλά και δεν παίζει να ακουμπά καν η τσιμούχα.

Νομίζω ασχολήθηκα παραπάνω από όσο θα έπρεπε για 40 ευρώ.
Overall είναι συμπαθέστατα παιδιά και βγάζουν καλά Vibes .
Είμαι συνηθισμένος στην ατυχία επομένως το προσπερνώ.

Αφού το είχα και ακίνητο το μηχανάκι του πέταξα και το μεγάλο σέρβις τώρα να τελείωνω (προγραμματισμένο Μέσα μαρτίου) άρα κάπως έσωσα τον χαμένο χρόνο.

billy84
21/02/2023, 18:03
Με την απάντηση σου ίσως μου έλυσες -μάλλον- μια απορία ετών, εστίασα στο "δεν είναι συνεργείο μοτοσυκλετών".
Για χρόνια δε μπορούσα να καταλάβω γιατί η πλειοψηφία των "αναρτησάδων" ζητούσε να τους πηγαίνουμε τις αναρτήσεις στο χέρι (είτε επρόκειτο για την πίσω, είτε για τις μπροστινές). Έχει να κάνει με άδεια χρήσης εργασίας ή και του χώρου τους; Δηλαδή η άδεια εργασίας που έχουν δεν δικαιολογεί εργασίες πάνω στο σώμα της μοτοσυκλέτας παρά μόνον στο συγκεκριμένο τμήμα (ανάρτηση);


Για να γλιτώνουν το χαμαλίκι λύσε δέσε, εργαλεία περίεργα σε BMW-Ducati κλπ. Φυσικά και λύνουν και αυτοί αν είναι κάτι εύκολο. Πχ τη δική μου ανάρτηση με κόστος 30 ευρώ την είχαν βγάλει αυτοί 2-3 φορές. Δεν τους την πήγα ποτέ στο χέρι. Έλεγαν ότι πάνε τη μηχανή σε ένα συνεργείο εκεί πιο πάνω αλλά δεν ξέρω αν ισχύει. Αν ήμουν στη θέση τους φυσικά θα αναλάμβανα εγώ το βάλε βγάλε με αυτό το έξτρα κόστος αλλά οκ αν έχουν τόση πολλή δουλειά δικαιολογούνται. Ο Ρεμούνδος τα λύνει αυτός και σου βγάζει ένα συνολικό κόστος (προσωπικά επειδή καβάλησα NC750 που έφτιαξε δε με έπεισε η δουλειά του, το είχε κάνει κούτσουρο, μπορεί βέβαια να έτυχε, δεν έχω δει κάποιο άλλο δικό του)



Ξέρεις τι ?
Είμαι φουλ επιμελής με την μηχανή μου και για κάποιο πούστη λόγο μου έχει βγάλει ότι άκυρο πρόβλημα δεν έχει βγάλει σε φίλους και γνωστούς που έχουν τα μηχανάκια τους για πέταμα.
Είναι τρομερό όμως.
Μέχρι και ο μάστορας μου απηύδησε , μου λέει ρε μλκ Honda καβαλάς ή KTM ? Τέτοιο πράγμα και τέτοια γκαντεμιά σε τρανσαλπ δεν έχω ξαναδεί.


Πολλές φορές δεν είναι τόσο καλό να είσαι φουλ επιμελής γιατί βρισκόμαστε στην Ελλάδα και δεν είναι τόσο καλό να λύνουν-δένουν τη μηχανή σου διάφορα χέρια. Υπάρχουν ελάχιστα καλά χέρια με σοβαρές γνώσεις, πολλά άσχετα χέρια και... αρκετά χέρια με γνώσεις μεν, που όμως την πατάνε από υπερβολική σιγουριά. ;)

dankannn
21/02/2023, 18:19
Το πήρα.
Μου είπαν ότι έχει σημαδάκι το καλάμι και από εκεί μάλλον έγινε η ζημιά.
Μου είπαν να τσεκάρω το άλλο αν έχει.
Το πήγα μάστορα και μου είπε ότι το σημαδάκι που έχει δεν έχει σχέση γιατί είναι πολύ ψηλά και δεν παίζει να ακουμπά καν η τσιμούχα.

Νομίζω ασχολήθηκα παραπάνω από όσο θα έπρεπε για 40 ευρώ.
Overall είναι συμπαθέστατα παιδιά και βγάζουν καλά Vibes .
Είμαι συνηθισμένος στην ατυχία επομένως το προσπερνώ.

Αφού το είχα και ακίνητο το μηχανάκι του πέταξα και το μεγάλο σέρβις τώρα να τελείωνω (προγραμματισμένο Μέσα μαρτίου) άρα κάπως έσωσα τον χαμένο χρόνο.
Οπως θα είδες σε ποιο πάνω post σου έγραψα από μικρό χτυπηματακι έχανε και του μπατζανακι μου το transalp.
Και εγω που το είχα δει δεν πίστευα ότι από κάτι τόσο μικρό θα χάνει.
Αρα όλα ΟΚ, Καλές βόλτες.

CorpseAlive
21/02/2023, 18:54
Οπως θα είδες σε ποιο πάνω post σου έγραψα από μικρό χτυπηματακι έχανε και του μπατζανακι μου το transalp.
Και εγω που το είχα δει δεν πίστευα ότι από κάτι τόσο μικρό θα χάνει.
Αρα όλα ΟΚ, Καλές βόλτες.

Κοίτα τώρα θα το πάω κρήτη .
Αν τα φτύσει η τσιμούχα θα φταίω 100% εγώ γιατί έχω πάρει κάτι τακουνάτα ελαστικά από φίλο που είχε δεύτερα και θα την βάλω σε κάτι όμορφα μονοπάτια στα αστερούσια.
Επομένως θα είναι σίγουρα καλές και πολλές οι βόλτες και δεν το κρύβω το έχω ανάγκη!

azar41
21/02/2023, 19:34
Αυτή είναι η δουλειά του,πιές του το αίμα!

SeniorCanardo
22/02/2023, 10:56
Επίσης προσοχή στα πλυσίματα, μακριά από αυτοκινητάδικα πλυντήρια και πιεστικά.

CorpseAlive
22/02/2023, 12:24
Επίσης προσοχή στα πλυσίματα, μακριά από αυτοκινητάδικα πλυντήρια και πιεστικά.

Το πάω από τότε που το πήρα μία φορά στους 2 μήνες σε εξειδικευμένο για μοτο , το Golden Bike που του κάνω και detailing κάθε τόσο.
Γενικά όπως ξαναείπα είμαι πολύ ψείρας και για αυτό φρικάρω.

Acacius
22/02/2023, 17:23
Έχω σώσει πολλά δακρυσματα με ακτινογραφιες για να γλυτώσω το λυσιμο
Εξηγήστε λίγο πιο αναλυτικά τι εννοείτε τκρτμ, που αν δε συμπλήρωνε ο stefanos τα περί φιλμ, ακόμα θα έψαχνα πώς μπορεί να πάει μηχανή σε μηχάνημα για να πάρεις ακτινογραφία τα καλάμια... πού να μην το είχα δοκιμάσει κιόλας παλιότερα δηλαδή (δε δούλεψε...) :lol:



Κοίτα τώρα θα το πάω κρήτη .
Αν τα φτύσει η τσιμούχα θα φταίω 100% εγώ γιατί έχω πάρει κάτι τακουνάτα ελαστικά από φίλο που είχε δεύτερα και θα την βάλω σε κάτι όμορφα μονοπάτια στα αστερούσια.
Και στην άσφαλτο να μείνεις, θα φάει το κοπάνημα της αρκούδας.

stefanos
22/02/2023, 17:34
Overall είναι συμπαθέστατα παιδιά

Ναι ρε γι'αυτό γουστάρω moto.gr.
Στον υπόλοιπο κόσμο θα διάβαζα:
"Overall είναι συμπαθέστατοι μπαρμπάδες"

CorpseAlive
22/02/2023, 17:54
Ναι ρε γι'αυτό γουστάρω moto.gr.
Στον υπόλοιπο κόσμο θα διάβαζα:
"Overall είναι συμπαθέστατοι μπαρμπάδες"

'Οποιος ασχολείται με μηχανές είναι πάντα παιδί ανεξαρτήτως ηλικίας φίλτατε!
(Εγώ είμαι νεογνό και εκκολαπτόμενος μύστης των 2Τ)