View Full Version : ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ SUZUKI GSXR 750 '88
Βρήκα όρεξη χτες να πιάσω τα μικρόμετρα και να κάνω μετρήσεις. 'Ωρες μου πήρε! Ακόμα βλέπω αριθμούς εκεί που περπατάω :lol:
439750
439751
439752
439753
FRAGISCOS
23/12/2022, 21:09
Ωραιο προτζεκτ!!! Προχωρα δυνατα και πολλες φωτο να βλεπουμε!!!!
Καλες γιορτες με υγεια!!!!
Με πολύ αργό βήμα, αφού βρήκα λίγο χρόνο, άρχισα να κάνω χτες λίγα πράγματα. Ξήλωσα το κιβώτιο και την αντλία λαδιού από το κάτω κάρτερ και αφού του αφαίρεσα το χρώμα με διαβρωτικό, το έβαψα και πάλι με αστάρι πρώτα και μετά με το χρώμα του.
441975
441976
441977
Και μετά από ενάμιση χρόνο απουσίας, ξανάρχισα δειλά-δειλά το δέσιμο. Βρήκα ένα ωραίο εργαλείο, το οποίο κάνει φρεζάρισμα στις κεφαλές των βαλβίδων. Μου κόστισε, αλλά χαλάλι! Το χρησιμοποίησα για πρώτη φορά σήμερα!
447643
Μου έκανε τις βαλβίδες τέλειες (γιατί είχαν κάτι μικρο-ψειριάσματα).
447644
Αλλά και τις έδρες των βαλβίδων τις έκανα τζάμι, μετά από φρεζάρισμα και τρίψιμο βαλβίδων.
447645
dumutrus
01/11/2023, 14:40
Καλώς μας γύρισες αν θες δώσε λίγες πληροφορίες για το εργαλείο πως δουλευεί,πως το βρίσκουμε;
Καλώς μας γύρισες αν θες δώσε λίγες πληροφορίες για το εργαλείο πως δουλευεί,πως το βρίσκουμε;
Εδώ είναι το link από το οποίο το αγόρασα. Ακριβό, αν βάλεις και τα μεταφορικά μέσα, αλλά θα τα βγάλει τα λεφτά του.
https://www.newaymfg.com/parts/GIZMATIC
Όσον αφορά τη λειτουργία του, είναι απλή: Όπως θα είδε κανείς στη φωτογραφία πιο πάνω, που η βαλβίδα είναι μέσα στο κοπτικό, το στέλεχός της πάει μέσα σε ένα αυλακωτό μέρος του εργαλείου, το οποίο μπαίνει στη μέγγενη και κλείνοντάς την, σφίγγει τη βαλβίδα σταθερά. Μετά, έχεις δύο λειτουργίες. Την κοπή, που την περιστρέφεις με το λεβιέ, πάντα δειξιόστροφα και την προώθηση, που όταν κινείς το λεβιέ αργά, σηκώνει το κοπτικό προς τα πάνω, στο πρόσωπο της βαλβίδας για να κόψει. Ετοιμάζω το βίντεο της κεφαλής για το GSXR750. Εκεί δείχνω ακριβώς πως λειτουργεί. Μόλις το ανεβάσω θα το επισσυνάψω εδώ.
447651
Αφού έκανα ένα τεστ για να δω αν οι βαλβίδες σφαγίζουν καλά (και σφράγιζαν), χάρτοσα και έβαψα την κεφαλή με αστάρι και μετά με το δικό του χρώμα. Ο κωδικός χρώματος για αυτούς τους κινητήρες είναι RAL7021
447654
447655
dumutrus
02/11/2023, 21:29
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες.:beer:
Το video που έλεγα με το μηχάνημα κοπής βαλβίδων που ανάφερα πιο πάνω. Πηγαίνετε στο 4:53 του video για να μη χάνετε χρόνο.
https://www.youtube.com/watch?v=guGSuLsrYIk
dumutrus
09/11/2023, 14:42
Πολύ καλό το βίντεο και κατατοπιστικό μπράβο.:beer:
Coyote.V
14/11/2023, 18:58
Στην δεύτερη ανακατασκευή θα έχει βγάλει τα χρήματα του. Ωραίο εργαλείο αλλά πολύ εξειδικευμένο για μένα.
Ήρθε επιτέλους ο καιρός, που βρήκα λίγο χρόνο και ασχολήθηκα με τον κινητήρα. Έβαλα τις μπιέλες πάνω στο στροφαλοφόρο άξονα.
450044
Μετά, αφού ο στρόφαλος μπήκε μέσα, έπρεπε να κλείσω τα κάρτερ.
450045
Και έτσι έγινε.
450047
Βλέποντας το μπλοκ των κυλίνδρων σε αυτή την κατάσταση, σκέφτηκα ότι αφού έβαψα όλο τον υπόλοιπο κινητήρα, πως θα έπρεπε να βάψω και αυτούς.
450050
Και μετά από υαλοβολή, καθαριστή υπερήχων και καλό καθάρισμα, έπρεπε να τους γίνει ένα καλό γυάλισμα.
450051
Μετά χάρτωμα και βαφή.
450052
Εν τω μεταξύ, τα πιστόνια έχρηζαν και αυτά προσοχής!
450053
Η υαλοβολή κάνει θαύματα παιδιά!!!
450054
Και να και η αλήθεια!
450055
450056
Οι κύλινδροι έτοιμοι βαμμένοι.
450057
Καινούρια ελλατήρια.
450058
Τοποθέτηση
450059
Και πιστόνια πάνω στις μπιέλες.
450060
thunder ace
24/01/2024, 10:27
Καλημέρα.
Επειδή δεν το γνωρίζω:
Τα πιστόνια που τα έκανες υαλοβολη στο πάνω μέρος ,δεν παθαινουν κάτι ,έτσι;
Ρωτάω γιατί σχεδιάζω και εγώ κάτι ανάλογο στα πιστόνια του thunderace.
Καλημέρα.
Επειδή δεν το γνωρίζω:
Τα πιστόνια που τα έκανες υαλοβολη στο πάνω μέρος ,δεν παθαινουν κάτι ,έτσι;
Ρωτάω γιατί σχεδιάζω και εγώ κάτι ανάλογο στα πιστόνια του thunderace.
Αδερφέ να το κάνεις! Στο συνιστώ ανεπιφύλακτα! Έχω κάνει και τα πιστόνια του FZR1000 που έχω και δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα. Δυο πραγματάκια όμως να θυμάσαι:
-Το πρώτο είναι ότι πρέπει να κάνεις υαλοβολή. Με μπίλιες γυαλιού (glass-beads). Όχι με άμμο, ή κάποιο άλλο υλικό. Αυτό για να μη σου κάνει ζημιά στο αλουμίνιο από το οποίο είναι φτιαγμένα τα πιστόνια. Εννοείται ότι δεν επιμένεις σε κάποιο σημείο. Προχωράς το πιστόλι σε όλη την επιφάνεια χωρίς να μένεις κάπου συγκεκριμένα.
-Το δεύτερο είναι να καθαρίσεις ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ τα πιστόνια μετά. Φύσυμα με αέρα και μετά 20 λεπτά σε καθαριστή υπερήχων. Αυτό για να φύγει και το παραμικρό ίχνος από το υλικό τριβής της υαλοβολής.
Αν γίνουν αυτά, δεν θα έχεις ΚΑΝΕΝΑ απολύτως πρόβλημα.
Εννοείται πως αν τα πας σε μάστορα να στα κάνει, ξέρει αυτός!
thunder ace
25/01/2024, 01:26
Οκ φίλε... ευχαριστώ για τις πληροφορίες.
Και μετά από κάμποσο καιρό, επιτέλους, άρχισα να δένω τον κινητήρα.
Εδώ με τη φλάντζα κεφαλής έτοιμη, καθώς και τους αγωγούς επιστροφής λαδιού στο κάρτερ.
451655
Βάζοντας την κεφαλή.
451656
Έγινε μια καλή ρύθμιση στις βαλβίδες.
451657
Και αμέσως μετά κλείσιμο του κάρτερ.
451658
Δέσιμο του συμπλέκτη της μίζας.
451659
Και δέσιμο συμπλέκτη με ολοκαίνουριους δίσκους της Goodridge
451660
Και το καπάκι βαλβίδων με καινούρια φλάντζα.
451661
karellen
21/03/2024, 09:58
Ανυπομονούμε για το αποτέλεσμα! :beer:
Αδερφέ να το κάνεις! Στο συνιστώ ανεπιφύλακτα! Έχω κάνει και τα πιστόνια του FZR1000 που έχω και δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα. Δυο πραγματάκια όμως να θυμάσαι:
-Το πρώτο είναι ότι πρέπει να κάνεις υαλοβολή. Με μπίλιες γυαλιού (glass-beads). Όχι με άμμο, ή κάποιο άλλο υλικό. Αυτό για να μη σου κάνει ζημιά στο αλουμίνιο από το οποίο είναι φτιαγμένα τα πιστόνια. Εννοείται ότι δεν επιμένεις σε κάποιο σημείο. Προχωράς το πιστόλι σε όλη την επιφάνεια χωρίς να μένεις κάπου συγκεκριμένα.
-Το δεύτερο είναι να καθαρίσεις ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ τα πιστόνια μετά. Φύσυμα με αέρα και μετά 20 λεπτά σε καθαριστή υπερήχων. Αυτό για να φύγει και το παραμικρό ίχνος από το υλικό τριβής της υαλοβολής.
Αν γίνουν αυτά, δεν θα έχεις ΚΑΝΕΝΑ απολύτως πρόβλημα.
Εννοείται πως αν τα πας σε μάστορα να στα κάνει, ξέρει αυτός!
Να προσθέσω ότι θέλει να μονώσεις εκεί που περνάει ο Πειρος της μπιελας για ευνόητους λόγους
sanctusan
21/03/2024, 12:07
Οφθαλμόλουτρο ειναι!!!!
Μπράβο σου, υπέροχο είναι!
dumutrus
21/03/2024, 14:43
Ωραία πράγματα σιγά σιγά παίρνει μορφή.
Ωραίες δουλειές! Η ομορφιά μιας καλοσυντηρημένης -παλαιότερης- μοτοσυκλέτας πλέον με συγκινεί περισσότερο από αυτή μιας καινούριας!
Μπράβο για το μεράκι!
ratamahatta
21/03/2024, 18:34
Πολύ προσεγμένη δουλεια,μπαίνεις σιγά σιγά στην τελική ευθεία
Θα πρότεινα να βαφτεί σε άλλο χρώμα από κόκκινο που είναι προσωπικα
Φλάντζα καπακιού συμπλέκτη
451804
Μπήκαν και οι εισαγωγές στη θέση τους
451805
Ο αγωγός τροφοδοσίας λαδιού στην κεφαλή
451806
Η μίζα
451807
Το δυναμό
451808
Και έτοιμος ο κινητήρας. Αυτή τη στιγμή, δε βάζω πάνω καρμπιρατέρ, γιατί θα πρέπει να περάσω τις ντίζες πριν τα βάλω πάνω.
451811
Να αναφέρω ότι πέρασα όλο τον κινητήρα με ένα υψηλής θερμοκρασίας ματ βερνίκι για να είναι πιο κοντά στο εργοστασιακό χρώμα.
451812
Da.Vintage
04/04/2024, 08:07
Καταπληκτική δουλειά μεχρι στιγμής. Εύχομαι καλή συνέχεια χωρις προβλήματα. Ανυπομονώ να το δω έτοιμο!
2stroker
05/04/2024, 19:16
Respect!! :beer:
thunder ace
05/04/2024, 19:42
Καλησπερα φιλε.
Ερωτηση παλι: βαφοντας τον κινητηρα και περνωντας απο πανω και βερνικι,δεν εγκλωβιζει την θερμοκρασια οταν θα λειτουργει;
Ρωταω ,ετσι;
telegonos
05/04/2024, 19:49
εγκλωβιζει την θερμοκρασια
Φυσικοί σκίζουν τα πτυχία τους. Εγκλωβίζεται η θερμότητα, προφανώς.
Φίλε μου, με ρωτάς κάτι για το οποίο δεν έχω ιδέα! Η γνώμη μου είναι "ίσως, αλλά σε βαθμό που δεν θα του έδινα σημασία".
doctor_john
06/04/2024, 07:48
Καλησπερα φιλε.
Ερωτηση παλι: βαφοντας τον κινητηρα και περνωντας απο πανω και βερνικι,δεν εγκλωβιζει την θερμοκρασια οταν θα λειτουργει;
Ρωταω ,ετσι;
Έχω προσπαθήσει να το μετρήσω με ηλεκτροστατικές βαφές που θεωρητικά είναι πιο ικανές να μονώσουν.
Δεν κατάφερα πολλά, ας πούμε πως διατηρεί λίγο την θερμότητα παθητικά, σε στάση.
Σε κίνηση δεν είδα διαφορά. Θα υπάρχει είναι σίγουρο όταν επιβαρύνεται απλά δεν μπορούσα να το δώ.
Αν συμπεριφέρεται έτσι η ηλεκτροστατική σε αερόψυκτο, οι υπόλοιπες βαφές δεν νομίζω να μας απασχολούν.
Ίσως σε δύσκολες συνθήκες να έχει νόημα η κεφαλή αλλά είναι πολύ λεπτομέρεια.
Επίσης μια φτηνιάρικη βαφή στην κεφαλή θα δείξει εύκολα αν σηκώνει θερμοκρασία και πού. ;)
Είναι ωραίοι οι κινητήρες και με το μέταλλο να φαίνεται αλλά είναι ρίσκο. Κάποιοι διαβρώνονται εύκολα.
Αυτό που ήθελα εγώ γυμνό και έχουν πέσει να με φάνε γιατί θα διαβρωθεί είναι οι τροχοί και τα μποτάκια στο μπροστινό
και ψάχνω κάτι να τα προστατέψω.
stefanos
06/04/2024, 20:13
Καλησπερα φιλε.
Ερωτηση παλι: βαφοντας τον κινητηρα και περνωντας απο πανω και βερνικι,δεν εγκλωβιζει την θερμοκρασια οταν θα λειτουργει;
Ρωταω ,ετσι;
Ανάλογα το χρώμα, υπάρχει λόγος που οι ηλιακοί και κάποιοι κινητήρες είναι μαύροι.
Λοιπόν. Το πλαίσιο!
452133
Σκέφτηκα να βάλω πρώτα το φιλτροκούτι, γιατί μετά δε μπαίνει εύκολα. Αν θυμάμαι καλά κάποιος μου είχε πει (πολύ σωστά) ότι πρέπει να βγει η γεννήτρια.
452135
Πλαίσιο πάνω στον κινητήρα, με κάλυμα μια πετσέτα για να μην κάνουμε γρατζουνιές!
452134
Και δέσιμο του κινητήρα στις βάσεις του
452136
452137
Συνέχεια τοποθέτησης πλαισίου στον κινητήρα!
452165
Σύσφιξη με δυναμόκλειδο φυσικά!
452166
452167
Και τέλος, σφίξιμο της πίσω κάτω βάσης!
452168
Περιμένω τα ρουλεμάν ψαλιδιού να έρθουν για να δέσω το ψαλίδι και μετα πιρούνι, τροχούς κλπ.
sanctusan
10/04/2024, 15:17
Τόσο ωραία δουλειά!!!
Αλλά πολύ άσχημες κολλήσεις για εργοστασιακές, έτσι είναι;
SeniorCanardo
10/04/2024, 15:56
Πολύ ωραία δουλειά!
Sorry που θα το πω, (συγκρατήθηκα την προηγούμενή φορά), αλλά κρατάς το δυναμόμετρο λάθος!
Για ορθή εφαρμογή πρέπει να το κρατάς από την μέση της χειρολαβής γιατί αλλιώς θα έχεις απόκλιση από την επιθυμητή ροπή.
:beer:
RaGe_Raptor
10/04/2024, 16:33
περιμένουμε να το δούμε ολοκληρωμένο,ε? μην το κωλοβαράς! :lol:
:beer:
Πολύ ωραία δουλειά!
Sorry που θα το πω, (συγκρατήθηκα την προηγούμενή φορά), αλλά κρατάς το δυναμόμετρο λάθος!
Για ορθή εφαρμογή πρέπει να το κρατάς από την μέση της χειρολαβής γιατί αλλιώς θα έχεις απόκλιση από την επιθυμητή ροπή.
:beer:
νομίζω ότι(όση αξία έχει :bawl: ) το κρατάει απλώς στη θέση του για να το φωτογραφίσει.
Εξαιρετικός! Έκανες κάτι με τις βίδες (τρίψιμο κτλ);
Φαίνονται οπτικά λίγο ''κουρασμένες'' αν τις βλέπω σωστά, και είναι κρίμα να χαλάνε το τελικό αποτέλεσμα.
Εξαιρετικός! Έκανες κάτι με τις βίδες (τρίψιμο κτλ);
Φαίνονται οπτικά λίγο ''κουρασμένες'' αν τις βλέπω σωστά, και είναι κρίμα να χαλάνε το τελικό αποτέλεσμα.
Δεν τις έκανα τίποτα, παρά μόνο ένα καθάρισμα από τις λαδίλες. Για να τις κάνω τέλειες, έπρεπε να αγοράσω ένα σετ για plating και δεν έχω χώρο να τα βάλω όλα αυτά.
Τόσο ωραία δουλειά!!!
Αλλά πολύ άσχημες κολλήσεις για εργοστασιακές, έτσι είναι;
Το παρατήρησα κι εγώ χτες αυτό. Ναι, δυστυχώς έτσι είναι από το εργοστάσιο! Άλλη τεχνολογία τότε στη δεκαετία του '80!
Ασχολήθηκα χτες με την πίσω ανάρτηση. Ευτυχώς που είχα πάρει μια πρέσσα και με βοήθησε πάρα πολύ στην αφαίρεση-τοποθέτηση των ακτινικών ρουλεμάν. Έξι για το μοχλικό και δύο για το ψαλίδι.
Αφαίρεση
452717
Τοποθέτηση
452718
Και αφού τελείωσα με τα ρουλεμάν, έβαλα το ψαλίδι και το μοχλικό στη θέση τους.
452719
Αμορτισέρ έβαλα το ίδιο. Προς το παρόν. Αν δε μείνω ικανοποιημένος, θα γίνει αλλαγή αργότερα.
452720
Για την ώρα λοιπόν, είμαι εδώ.
452721
periklisk
04/05/2024, 12:46
Του έκανες service τελικά ή μόνο καθάρισμα?
Του έκανες service τελικά ή μόνο καθάρισμα?
Μόνο καθάρισμα. Δε βρήκα κάποιον που να τα κάνει service εδώ. Ούτε και κάποιο μαγαζί να πουλάει ανταλλακτικά για να το κάνω μόνος μου.
Μόλις βρήκα λίγο χρόνο και πιάστηκα με το εργαλείο!
Η Suzuki λέει για τη ρύθμιση του άξονα του τιμονιού, να γίνει σύσφιξη στο παξιμάδι με 40-60Nm. Αμέσως μετά να παίξεις το τιμόνι 5-6 φορές αριστερά-δεξιά και τέλος να ξεσφίξεις το παξιμάδι κατά 1/4 με 1/2 στροφή.
453617
Τοποθέτηση πιρουνιού. Έχει σημάδι για το πόσο πάνω πάνε, αλλά έτσι για αναφορά, είναι στα 12χιλ πάνω από την τιμονόπλακα.
453620
Σύσφιξη στο παξιμάδι της τιμονόπλακας
453618
Και μετά σύσφιξη πιρουνιού
453619
Και πριν ξεχάσω και αρχίζω να βάζω πράγματα και μου κόβουν την πρόσβαση, να βάλω και τα μπουζί. Διάκενο 0,6-0,7χιλ
453621
sanctusan
06/06/2024, 23:10
Έκανα μία αναδρομή στο Θέμα και δεν βρήκα κάτι.
Πλαίσιο και τιμονόπλακες δεν τα έχεις βάζει, σωστά;
Μετά από 4 μήνες αποχής περίπου, πιάστηκα πάλι σιγά-σιγά. Απλά έβαλα τροχούς και γκριπ.
456648
Σήμερα ασχολήθηκα λιγάκι και πάλι.
Έβαλα λοιπόν τα καρμπυρατέρ πάνω, που με ζόρισαν να πω την αλήθεια και μετά τις μπότες από το φίλτρο σε αυτά.
456772
456773
Και μετά το φίλτρο αέρα.
456775
Τέλος, σειρά είχαν οι πολλαπλασιαστές.
456774
Αύριο περισσότερα. Καθάρισα και το ψυγείο λαδιού, όπως και του ίσιωσα και τα πτερύγια που ήταν στραβά.
dumutrus
17/10/2024, 14:34
Είναι απόλαυση το να παρακολουθώ τη δουλεία σου τσάκο μια :beer:
Λίγη δουλίτσα και σήμερα!
Μπροστινό γρανάζι
456814
Αλυσίδα
456815
Και μετά το τέντωμα αλυσίδας σύσφιξη πισινού και μπροστινού τροχού
456816
456817
456818
Τοποθέτηση ψυγείου λαδιού
456819
Σωλήνες ψυγείου λαδιού στον κινητήρα
456820
Εδώ, σκέφτηκα πως είναι λογικό να γεμίσω το ψυγείο λαδιού με φρέσκο λάδι, ούτως ώστε να διευκολύνω την παρθενική λίπανση του κινητήρα. Πήρε 450ml
456821
Με τα λίγα, με τα πολλά... εδώ είμαστε αυτή τη στιγμή!
456822
DoctoR_k6
18/10/2024, 13:28
Αντε με το καλο...
Αν και πιστευα οτι θα εισαι στην πιστα σημερα... :D
(Τι βροχα και αυτη!!!)
Αντε με το καλο...
Αν και πιστευα οτι θα εισαι στην πιστα σημερα... :D
(Τι βροχα και αυτη!!!)
Αύριο και μεθαύριο θα είμαι εκεί
DoctoR_k6
18/10/2024, 15:35
Αύριο και μεθαύριο θα είμαι εκεί
Αυτα ειναι!!!
Δωσε live photos στο λαο σου...
RaGe_Raptor
18/10/2024, 16:51
Λίγη δουλίτσα και σήμερα!
Μπροστινό γρανάζι
456814
Αλυσίδα
456815
Και μετά το τέντωμα αλυσίδας σύσφιξη πισινού και μπροστινού τροχού
456816
456817
456818
Τοποθέτηση ψυγείου λαδιού
456819
Σωλήνες ψυγείου λαδιού στον κινητήρα
456820
Εδώ, σκέφτηκα πως είναι λογικό να γεμίσω το ψυγείο λαδιού με φρέσκο λάδι, ούτως ώστε να διευκολύνω την παρθενική λίπανση του κινητήρα. Πήρε 450ml
456821
Με τα λίγα, με τα πολλά... εδώ είμαστε αυτή τη στιγμή!
456822
Απορία: στις αλλαγές λαδιων αυτα τα 450μλ μένουν μέσα?
Υγ περιμένουμε ανταπόκριση από pi
:beer:
Απορία: στις αλλαγές λαδιων αυτα τα 450μλ μένουν μέσα?
Υγ περιμένουμε ανταπόκριση από pi
:beer:
Ναι, δυστυχώς! Το ψυγείο λαδιού δεν έχει τάπα για να τα αδειάσεις. Εκτός αν το βγάλεις από τη θέση του και το γυρίσεις ανάποδα για να το αδειάσεις.
Και λίγες φωτογραφίες από το Phillip Island, στις δύο ημέρες που πήγα εκεί!
XSR 900GP. Θα τη αγόραζα και μόνο για τα χρώματα!
457039
YZF-R9
457040
Pecco Bagnaia
457041
Και οι παλαβοί Ιταλοί οπαδοί του, που τον περίμεναν!
457042
457043
Ο κύριος Dall' Igna
457044
457045
Η μοτοσικλέτα του Viniales, μετά το ατύχημα με το Bezzecchi
457046
Και μια φωτογραφία με το θρύλο τον ίδιο. Giacomo Agostini!
457047
457048
Από το γραράζ της Moto 2
457049
Marc Marquez
457050
Fabio Quartararo
457051
Marco Bezzecchi
457052
Franco Morbidelli
457053
Εκεί που πίστευα ότι αυτό το θέμα καλύτερο δε γίνεται :beer:
Ωραίες λεπτομέρειες όπως η θήκη για τον άξονα στο εμπρός στάντ!
doctor_john
22/10/2024, 19:02
Όντως ωραίες λεπτομέρειες, marina militare το μενταγιόν του Agostini..
Λίγη δουλίτσα με τα φρένα
457650
457651
457652
Ντίζα συμπλέκτη
457653
Να βάλω και τα γκριπ, να τελειώνουν
457654
Αδερφέ δεν έχω λόγια να πώ.....Καταπληκτικός!!!!
Μακάρι να είχα τις μισές γνώσεις σου και το εν'τεταρτο των εργαλείων....:beer:
Αυτό είχα ξεχάσει να το σφίξω!
457986
Αυτή η πλάκα έχει πάνω της κάποια ρελέ. Βρίσκεται ακριβώς κάτω από τη μπαταρία και κατάντησε έτσι.
457987
Μετά από υαλοβολή και βαφή έγινε κουκλί!
457988
457989
457990
Τοποθέτηση πλεξούδας. Εδώ τα βρήκα λίγο σκούρα. Ούτε καν θυμόμουν που και τι!
457991
Τρόμαξα μέχρι να τις βάλω, αλλά τις τελείωσα κι αυτές! Ο λόγος για τις εξατμίσεις. Φαίνεται πιο όμορφο όσο προχωράει η ανακατασκευή.
Και μου φαίνεται ότι πρέπει να συμμαζέψω λίγο και το γκαράζ :whistle::whistle::whistle:
458089
Λίγες ακόμα μικρές εργασίες. 'Οποτε βρίσκω χρόνο, κάτι κάνω. Θυμάμαι που μου έλεγε ο συγχωρεμένος πατέρας μου "Να είχε η μέρα 36 ώρες, όχι 24. Έτσι θα μπορούσα να κάνω κάτι". Τώρα κατάλαβα τι εννοούσε!
Τοποθέτηση πίσω πλαισίου
458903
Κλειδαριά πίσω σέλας
458904
Και σκέφτηκα να ξαναφρεσκάρω το χρώμα στις βάσεις των οργάνων. Υαλοβολή λοιπόν!
458905
Οι τελευταίες φώτο σήμερα. Έβαλα πάνω το τεπόζιτο (πρόχειρα), έβαλα φρέσκια βενζίνη και πάτησα μίζα! Πήρε γρήγορα μπροστά! Δουλεύει περίεργα, αλλά δεδομένου ότι έχω ασυγχρόνιστα καρμπιρατέρ και δεν έχω ρυθμίσει τις βίδες pilot, καλά πάει. Είμαι πολύ ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα ως τώρα!!!!!
460524
460525
460526
460527
460528
460529
dumutrus
07/03/2025, 16:23
:a014: :eyepop:
PSHLOUKOS
10/03/2025, 14:54
Βαριέμαι στην δουλειά και κάθισα και το διάβασα όλο απο την αρχή.
Όσο έβλεπα οτι οι σελίδες τελειώνουν αγχωνόμουν οτι δεν θα το δω ολοκληρωμένο αλλά δεν πειράζει.
Αναμένουμε!
Κούκλα βγαίνει!
RaGe_Raptor
10/03/2025, 15:28
Βαριέμαι στην δουλειά και κάθισα και το διάβασα όλο απο την αρχή.
Όσο έβλεπα οτι οι σελίδες τελειώνουν αγχωνόμουν οτι δεν θα το δω ολοκληρωμένο αλλά δεν πειράζει.
Αναμένουμε!
Κούκλα βγαίνει!
Δεν μας λες και τί δουλειά κάνεις μπας και σωθούμε?!:cry:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.