PDA

View Full Version : Suzuki V-Strom 1050/1050DE 2023



giorgosb
06/09/2022, 23:22
Η ασφάλτινη έκδοση συνεχίζει με χυτές ζάντες 19 ιντσών μπροστά και 17 πίσω, ενώ η χωμάτινη DE (αντικαθιστά την ΧΤ) αποκτά ζάντα 21 ιντσών μπροστά.

Και οι δύο εκδόσεις διαθέτουν μια νέα έγχρωμη οθόνη TFT, quicκshifter δυο κατευθύνσεων, καθώς και ένα πακέτο ηλεκτρονικών βοηθημάτων που περιλαμβάνει:

• Μονάδα IMU έξι αξόνων
• ABS με αισθητήρα κλίσης και δύο modes ευαισθησίας
• Slope-dependent control
• Load-dependent control
• Hill hold
• Συνδυασμένα φρένα
• Cruise control
• Τρία power modes
• Τρεις επιλογές ρυθμίσεων traction control


H V-Strom 1050DE επιπλέον διαθέτει:
• 21-ιντσών τροχό μπροστά με ελαστικά Dunlop TRAILMAX MIXTOUR (tube type μπροστά..)
• Αυξημένη διαδρομή αναρτήσεων και ύψος από το έδαφος καθώς και επανασχεδιασμένη γεωμετρία πλαισίου και εργονομίας
• Φαρδύτερο τιμόνι και ατσάλινα μασπιέ
• ABS δύο ρυθμίσεων +δυνατότητα απενεργοποίησης του πίσω ABS
• Έξτρα επιλογή traction control για οδήγηση στο χώμα ‘G mode’ (Gravel mode)

Πηγή (https://www.2wo.gr/news/nea-montela/9047-suzuki-v-strom-1050de-2023-video)



438031

438032

438033

438034

438035

STF
07/09/2022, 16:51
Η ασφάλτινη έκδοση συνεχίζει με χυτές ζάντες 19 ιντσών μπροστά και 17 πίσω, ενώ η χωμάτινη DE (αντικαθιστά την ΧΤ) αποκτά ζάντα 21 ιντσών μπροστά.

Και οι δύο εκδόσεις διαθέτουν μια νέα έγχρωμη οθόνη TFT, quicκshifter δυο κατευθύνσεων, καθώς και ένα πακέτο ηλεκτρονικών βοηθημάτων που περιλαμβάνει:

• Μονάδα IMU έξι αξόνων
• ABS με αισθητήρα κλίσης και δύο modes ευαισθησίας
• Slope-dependent control
• Load-dependent control
• Hill hold
• Συνδυασμένα φρένα
• Cruise control
• Τρία power modes
• Τρεις επιλογές ρυθμίσεων traction control


H V-Strom 1050DE επιπλέον διαθέτει:
• 21-ιντσών τροχό μπροστά με ελαστικά Dunlop TRAILMAX MIXTOUR (tube type μπροστά..)
• Αυξημένη διαδρομή αναρτήσεων και ύψος από το έδαφος καθώς και επανασχεδιασμένη γεωμετρία πλαισίου και εργονομίας
• Φαρδύτερο τιμόνι και ατσάλινα μασπιέ
• ABS δύο ρυθμίσεων +δυνατότητα απενεργοποίησης του πίσω ABS
• Έξτρα επιλογή traction control για οδήγηση στο χώμα ‘G mode’ (Gravel mode)

Πηγή (https://www.2wo.gr/news/nea-montela/9047-suzuki-v-strom-1050de-2023-video)



438031

438032

438033

438034

438035

Έχουν γίνει ωραίες αλλαγές και πλέον έχουμε δυο εξίσου πλούσιες επιλογές. Μοναδική παραφωνία η διαφορά στο τύπο ζάντας στο μπροστινό για την έκδοση DE. Η κάντα και τα δυο tubeless ή κάντα και τα δυο σαμπρελάτα. Τι είναι τώρα αυτό, πίσω tubeless και εμπρός με σαμπρέλα. Παγκόσμια πρωτοτυπία...

doctoras
07/09/2022, 18:57
Αισθητικά ο 21’’ είναι εντελώς δυσαναλόγως σε μέγεθος σε σχέση με τον 17’’ και παράταιρος

Κατά τα αλλά φαίνεται να είναι βελτιωμένο στα σημεία με άφθονο ηλεκτρονικό εξοπλισμό

Θα αντέξει και αυτό για 1-2 χρόνια ακόμη μέχρι να αντικατασταθεί από Ι2

runner
07/09/2022, 21:27
Αισθητικά ο 21’’ είναι εντελώς δυσαναλόγως σε μέγεθος σε σχέση με τον 17’’ και παράταιρος

Κατά τα αλλά φαίνεται να είναι βελτιωμένο στα σημεία με άφθονο ηλεκτρονικό εξοπλισμό

Θα αντέξει και αυτό για 1-2 χρόνια ακόμη μέχρι να αντικατασταθεί από Ι2

Παντως για το νεο 650-700 λενε για 18" πίσω οταν θα εχει 21" μπροστά. Να δουμε και τις τιμες που θα πανε γιατι εχουν παρει ήδη τα βουνά.

STF
07/09/2022, 21:41
Αισθητικά ο 21’’ είναι εντελώς δυσαναλόγως σε μέγεθος σε σχέση με τον 17’’ και παράταιρος

Κατά τα αλλά φαίνεται να είναι βελτιωμένο στα σημεία με άφθονο ηλεκτρονικό εξοπλισμό

Θα αντέξει και αυτό για 1-2 χρόνια ακόμη μέχρι να αντικατασταθεί από Ι2

Πάντως νομίζω καλομάθαμε στα αγωνιστικά πρότυπα και θέλουμε να φοράνε 21/18 χιλιάρες μοτοσυκλέτες που περνάνε το μεγαλύτερο χρόνο κύλισης τους στην άσφαλτο. Σε λίγο θα ζητάμε τα On/Off να φοράνε τα MXάδικά 21/19... Για μένα η εταιρείες υπακούνε ή εδραιώνουν απλά μια περιττή μόδα για τις περισσότερες μοτοσυκλέτες της κατηγορίας (όχι για κάποιες εξειδικευμένες της μεσαίας κατηγορίας, εκεί μπορώ να το καταλάβω).

Το 21/17 το φορούσαν εδώ και δεκαετίες όλα τα On/Off και δε νομίζω να υστερεί σημαντικά σε μοτοσυκλέτες 200+ (μη σου πω και 230+) κιλών και στη χρήση τους στο χώμα. Άσε που η γκάμα των ελαστικών είναι σαφώς μεγαλύτερη.

Τώρα αισθητικά φαντάζομαι ότι το πρόβλημα είναι πως εστιάζει στις φωτό εκεί το μάτι μας. Αν το δούμε από κοντά δε θα φαίνεται άσχημα, γιατί έχουν σετάρει αναρτήσεις, ψαλίδι και το ύψος της μοτοσυκλέτας. Εγώ μάλλον θα επέλεγα το στρητάδικο με τους 19/17 αλλά αυτή η εκδοχή του κίτρινου μου αρέσει πολύ περισσότερο σε σχέση με τις δυο προηγούμενες version του '19 και του '21.

doctoras
08/09/2022, 00:13
Πάντως νομίζω καλομάθαμε στα αγωνιστικά πρότυπα και θέλουμε να φοράνε 21/18 χιλιάρες μοτοσυκλέτες που περνάνε το μεγαλύτερο χρόνο κύλισης τους στην άσφαλτο. Σε λίγο θα ζητάμε τα On/Off να φοράνε τα MXάδικά 21/19... Για μένα η εταιρείες υπακούνε ή εδραιώνουν απλά μια περιττή μόδα για τις περισσότερες μοτοσυκλέτες της κατηγορίας (όχι για κάποιες εξειδικευμένες της μεσαίας κατηγορίας, εκεί μπορώ να το καταλάβω).

Το 21/17 το φορούσαν εδώ και δεκαετίες όλα τα On/Off και δε νομίζω να υστερεί σημαντικά σε μοτοσυκλέτες 200+ (μη σου πω και 230+) κιλών και στη χρήση τους στο χώμα. Άσε που η γκάμα των ελαστικών είναι σαφώς μεγαλύτερη.

Τώρα αισθητικά φαντάζομαι ότι το πρόβλημα είναι πως εστιάζει στις φωτό εκεί το μάτι μας. Αν το δούμε από κοντά δε θα φαίνεται άσχημα, γιατί έχουν σετάρει αναρτήσεις, ψαλίδι και το ύψος της μοτοσυκλέτας. Εγώ μάλλον θα επέλεγα το στρητάδικο με τους 19/17 αλλά αυτή η εκδοχή του κίτρινου μου αρέσει πολύ περισσότερο σε σχέση με τις δυο προηγούμενες version του '19 και του '21.

Για το μαρκετινιστικη τακτική 21/18 έχουμε πει το ίδιο Στέφ. Είμαι της ίδιας άποψης δηλαδή το exc 250 τι διάσταση να φορέσει;

Όμως και το 21’’ είναι λάθος…τότε που λες το βάζαν σαν συνέχεια των ψυλοφτερων onoff dr xt klx κλπ
Σήμερα που αυτη η κατηγορία έγινε τουρινκ με δυνατότητα διέλευσης στο χώμα με ασφάλεια, τι να τον κάνω τον 21 ; Να πάω πιο γρήγορα; με 230 μαούνα και anakee λάστιχα;
Ποιους κοροϊδεύουν;

Ενω τα 19/17 έχουν επίσης μεγαλη ποικιλία ψηλοπροφιλων ελαστικων που και θα φέρουν καλό ριμπάουντ και άνεση στο χώμα ενώ υπάρχει και τακουνατι επιλογή για τους πιο ανήσυχους και με σωστό σκελετό για να αντέξει τα περίσσια κιλά της τουριστικής dual sport μοτοσικλέτας

billy84
09/09/2022, 13:06
Έχουν γίνει ωραίες αλλαγές και πλέον έχουμε δυο εξίσου πλούσιες επιλογές. Μοναδική παραφωνία η διαφορά στο τύπο ζάντας στο μπροστινό για την έκδοση DE. Η κάντα και τα δυο tubeless ή κάντα και τα δυο σαμπρελάτα. Τι είναι τώρα αυτό, πίσω tubeless και εμπρός με σαμπρέλα. Παγκόσμια πρωτοτυπία...

Αυτό ακριβώς σκεφτόμουν. Δε νομίζω ότι έχει γίνει ξανά αυτό. Νομίζω ότι το έκαναν γιατί είναι κάπως σπάνιο να μείνεις απο μπροστινό (αν και φίλος μου έχει μείνει αρκετές φορές, πως το καταφέρνει δεν ξέρω), ενώ πίσω είναι πιο σύνηθες οπότε ξεμπερδέυεις έχοντας ένα κιτ επισκευής ελαστικών (όχι πάντα βέβαια). Επίσης, το μπροστά βγαίνει συνήθως ευκολότερα απο το πίσω που με συγκεκριμένα λάστιχα απλά δε θα βγει ποτέ. Για μένα μοτοσυκλέτες 1000cc και 100hp επιβάλλεται να έχουν tubeless.

Tallyban
11/09/2022, 19:42
Άμα έχει πολύ ροπή ο κινητήρας και είναι με σαμπρέλα μπορεί να κόψει τη βαλβίδα.Μαλλον για λόγους ασφαλείας το έκαναν.

karellen
11/09/2022, 20:41
Παρντόν? :confused:

STF
12/09/2022, 00:40
Αυτό ακριβώς σκεφτόμουν. Δε νομίζω ότι έχει γίνει ξανά αυτό. Νομίζω ότι το έκαναν γιατί είναι κάπως σπάνιο να μείνεις απο μπροστινό (αν και φίλος μου έχει μείνει αρκετές φορές, πως το καταφέρνει δεν ξέρω), ενώ πίσω είναι πιο σύνηθες οπότε ξεμπερδέυεις έχοντας ένα κιτ επισκευής ελαστικών (όχι πάντα βέβαια). Επίσης, το μπροστά βγαίνει συνήθως ευκολότερα απο το πίσω που με συγκεκριμένα λάστιχα απλά δε θα βγει ποτέ. Για μένα μοτοσυκλέτες 1000cc και 100hp επιβάλλεται να έχουν tubeless.

Εγώ πάλι πιστεύω σε πολύ πιο ποταπές απαντήσεις. Βιαζόντουσαν να το βγάλουν στη παραγωγή και δε βρέθηκε ο κατάλληλος και πρόθυμος τιμολογιακά προμηθευτής, οπότε βγήκε με αυτό που βρήκαν άμεσα. Είμαι σχεδόν βέβαιος ότι θα είναι από αυτά που θα διορθωθούν σιωπηρά. Γνώμη μου.

Tallyban
12/09/2022, 18:54
Το μηχανάκι ειναι μέγκα κρος κάντρι,
έχει 1595 μεταξόνιο,άμα του έβαζαν και 18" θα γινόταν σα το βολούσια.

sapila racing
15/09/2022, 10:51
Άμα έχει πολύ ροπή ο κινητήρας και είναι με σαμπρέλα μπορεί να κόψει τη βαλβίδα.Μαλλον για λόγους ασφαλείας το έκαναν.

Τι πεταξες πάλι μωρε?
Tο KAWASAKI ZEPHYR 1100/RS ας πούμε που έχει 9.1kg-m ροπή τι είναι? Κατασκευαστικό λάθος της Kawa?
Τα BMW GS με ακτίνες που έχουν κι αυτά άπειρη ροπή και τα βλέπεις κάθε μερα πως και δεν παθανε τιποτα?

STF
15/09/2022, 18:39
Άμα έχει πολύ ροπή ο κινητήρας και είναι με σαμπρέλα μπορεί να κόψει τη βαλβίδα.Μαλλον για λόγους ασφαλείας το έκαναν.

Κόψιμο βαλβίδων, συνήθως αφορά χωμάτινα μηχανάκια

= χώμα - χαμηλές πιέσεις ελαστικών- απουσία κόντρας. Σε σωστά φουσκωμένο ασφάλτινο δεν ισχύει εκτός αστοχίας.

sapila racing
16/09/2022, 08:19
Το Ζεφυρ θα το πάρει κάνα αμερικανακι να τρέξει στο μπάχα;
Προτεινομενος και συ για το επίχρυσο δυναμοκλειδο.

:cry: :bawl: κλαυσίγελως

Οσονουπω οι κοτσανες σου θα μεταφερθούν στο ειδικό δικό σου νημα. :wave2:

OldMan
16/09/2022, 11:10
Κόψιμο βαλβίδας αφορά ακόμα και παπί αν είναι πολύ χαμηλή η πιεση,πόσο μάλλον ένα βαρύ με δικυλινδρη ροπή μηχανάκι.
(ρε τι παθαμεεεε..)

Μάνα θα παω στα καράβια...!!!:cry:

Bowleno
16/09/2022, 13:48
Άμα έχει πολύ ροπή ο κινητήρας και είναι με σαμπρέλα μπορεί να κόψει τη βαλβίδα.Μαλλον για λόγους ασφαλείας το έκαναν.


Το μηχανάκι ειναι μέγκα κρος κάντρι,
έχει 1595 μεταξόνιο,άμα του έβαζαν και 18" θα γινόταν σα το βολούσια.

Ρε παλικάρι.... ειλικρινά τώρα, τα πιστεύεις κιόλας αυτά που γράφεις; :cry:

Νάσαι καλά πάντως, μας φτιάχνεις την μέρα :lol:

Μόνο μην "στείλεις" τον "γέρο", τον αγαπάμε αυτόν, ναι; :D

Tallyban
16/09/2022, 20:24
Τέσσερις περιπτώσεις υπάρχουν για ένα Μέγκα αντβεντσουρ(1595 μεταξόνιο,αυξημένη γωνία πηρουνιου):
Να έχει πίσω 18" με σαμπρέλα ή χωρίς,και να έχει πίσω 17" με σαμπρέλα ή χωρίς.
Στη σουτζούκι υποθέτω ότι θεώρησαν πιο ασφαλές να χαμηλώσεις πίεση στο ασαμπρελο στο χώμα,παρά να βγεις με σαμπρέλα και κόντρες στην οτομπαν με διακοσα.

basilis_k6
05/10/2022, 16:17
https://www.motomag.gr/news/nea-montela-epikairotita/suzuki-v-strom-1050-de-samprela-mprosta-tubeless-piso-intermot

εδω η εξηγηση περι σαμπρελας εμπρος

billy84
05/10/2022, 17:24
https://www.motomag.gr/news/nea-montela-epikairotita/suzuki-v-strom-1050-de-samprela-mprosta-tubeless-piso-intermot

εδω η εξηγηση περι σαμπρελας εμπρος



Λέει λόγω κόστους καθώς πίσω κρατά τον τροχό ίδιο. Πως κρατά τον τροχό ίδιο αφου η ζάντα είναι διαφορετική απο του ΧΤ. Δεν είναι η ίδια ζάντα. Ή γράφουν ότι να ναι ή κατάλαβα κάτι λάθος εγώ.

doctor_john
05/10/2022, 18:24
Έλα βρε παιδιά.. είναι τέτοιος ο τύπος της μοτό που θέλεις την επισκευασιμότητα της σαμπρέλας.
Απλά είναι επικίνδυνο εμπρός και δεν το επιλέγουν.

DoctoR_k6
09/02/2023, 12:01
Να κ η παρουσιαση του 1050 (https://www.bikeit.gr/reportaz/item/33211-parousiasi-suzuki-v-strom-1050-1050de-2023-sto-loutraki)στην Ελλαδα...
Κ ενα review απο το MCN (https://www.motorcyclenews.com/bike-reviews/suzuki/dl1050-v-strom/2023/).

katsar
09/02/2023, 12:21
Πολύ μ'αρέσει το κίτρινο ''χωμάτινο'' :)
ροπή 10,2 kgm στις 6.000 rpm λέει :evil:

doctoras
09/02/2023, 14:06
Να κ η παρουσιαση του 1050 (https://www.bikeit.gr/reportaz/item/33211-parousiasi-suzuki-v-strom-1050-1050de-2023-sto-loutraki)στην Ελλαδα...
Κ ενα review απο το MCN (https://www.motorcyclenews.com/bike-reviews/suzuki/dl1050-v-strom/2023/).


Η εντυπωσιακή είδηση είναι οτι η Suzuki Japan επελεξε για την Ευρωπαικη παρουσίαση, την ελλάδα

ωραίο είναι, αναβαθμισμένο φαίνεται. το λάθος είναι (που θα το διορθώσουν κάποια στιγμή) η σαμπρέλα στον 21" μπροστινό

johnieblack
10/02/2023, 09:50
ναι ΑΛΛΑ - 15.300 το απλό - '' ασφαλτινο '' μοντέλο που ερχεται χωρίς θερμαινόμενα γκριπ με κοστος 500 ευρω , χωρις μπαρες προστασίας οπως το XT του 22 με μια ουσιαστική αναβάθμιση το quick shifter και μια οθονη tft χωρίς συνδεσιμότητα ;! Εδω μιλάμε για '' καπέλο '' απο την σουτζούκι 2.300 ευρώ πάνω απο το περσινό για μια φθηνή tft που δεν εχει καμια ουσία υπαρξης εφοσον δεν υπαρχει διασύνδεση με bluetooth και αλλα μπλιμπλίκια περιήγησης οπως το βερσυς που σου δείχνει τις μοιρες πλαγιάσματος κλπ κλπ . Τώρα οσον αφορά το DE μας δίνει μια στοκ ζάντα με σαμπρέλα ;! τάχα για χώμα , ενω θα πάνε πολλοι χωμα με μια μοτο 16.500 και 252 κιλά και βάζεις 1.200 ευρω πάνω για μια ζάντα που δεν ειναι καν tubeless και μια διαδρομή αναρτήσεων που δεν ειναι καν ηλεκτρονικές . Οσον αφορά την χαρτογράφηση G , ασχολίαστο ... θα αξιζε για μια αγορά γυρω στα 14 αλλα οχι στα 16 . Οταν Υπάρχει αντιπαλος το αφρικα adventure sports στα 17.500

doctoras
10/02/2023, 10:07
ναι ΑΛΛΑ - 15.300 το απλό - '' ασφαλτινο '' μοντέλο που ερχεται χωρίς θερμαινόμενα γκριπ με κοστος 500 ευρω , χωρις μπαρες προστασίας οπως το XT του 22 με μια ουσιαστική αναβάθμιση το quick shifter και μια οθονη tft χωρίς συνδεσιμότητα ;! Εδω μιλάμε για '' καπέλο '' απο την σουτζούκι 2.300 ευρώ πάνω απο το περσινό για μια φθηνή tft που δεν εχει καμια ουσία υπαρξης εφοσον δεν υπαρχει διασύνδεση με bluetooth και αλλα μπλιμπλίκια περιήγησης οπως το βερσυς που σου δείχνει τις μοιρες πλαγιάσματος κλπ κλπ . Τώρα οσον αφορά το DE μας δίνει μια στοκ ζάντα με σαμπρέλα ;! τάχα για χώμα , ενω θα πάνε πολλοι χωμα με μια μοτο 16.500 και 252 κιλά και βάζεις 1.200 ευρω πάνω για μια ζάντα που δεν ειναι καν tubeless και μια διαδρομή αναρτήσεων που δεν ειναι καν ηλεκτρονικές . Οσον αφορά την χαρτογράφηση G , ασχολίαστο ... θα αξιζε για μια αγορά γυρω στα 14 αλλα οχι στα 16 . Οταν Υπάρχει αντιπαλος το αφρικα adventure sports στα 17.500


Συμφωνώ με την άποψη σου εκτός από το συγκριτικό με το αφρικα

Χωρίς να έχω δει ακόμη τι ακριβώς περιλαμβάνει στάνταρ το vstrom (αλλά δε έχει και πολλές εκδόσεις με χυτές η ακτινωτες ζάντες)..
Το αφρικα το αντβε ξεκινάει 18200 μανιουαλ και χωρίς το Τρικολόρ
Ενώ αν προσθέσεις στο παραπάνω σεταπ τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις πιάνεις 20k
https://www.honda-motorcycles.gr/range/CRF1100-AFRICA-TWIN-ADVENTURE-2022/technical/

Απο τα 16500 έχει μια διαφορά σχεδόν 2k

Τώρα πιο από τα δυο αξίζει αυτό είναι μια άλλη συζήτηση από τις προτιμήσεις υποψηφίων

johnieblack
10/02/2023, 10:18
Παρέλειψα να αναφέρω οτι την συγκεκριμένη χρονική περιοδο , υπαρχουν καποια κομμάτια στα 17.500 . Ειμαι στην αναζήτηση μοτοσυκλέτας τωρα που πουλησα το tiger 1200 2019 το οποιο ειχα για 2 χρονια και κοιτάω συνεχώς τιμές και αγγελίες . Ειναι πρωτοφανές να βλέπουμε μια αυξηση 2.300 ευρώ απο μια εταιρεία για μια οθονη tft και ενα quickshifter . Προσωπικά θα επαιρνα το ασφάλτινο του 2022 ή ακομα καλύτερα το 2023 μοντέλο με την tft αν υπήρχε δυνατότητα διασύνδεσης και μια καρινούλα ή το DE με tubeless και φυσικά μια τιμή λογική για αυτες τις αλλαγές αλλα θεωρώ ολίγον κοροϊδία την υπερκοστολόγηση της σουζουκι . Απο την αλλη το αφρικα με τις ηλεκτρονικές φτάνει κοντά στα 20.500 . Ε τι 20.500 τι 23.500 να βάλω αλλα 3 να πάρω gs ...

billy84
10/02/2023, 12:55
Παρέλειψα να αναφέρω οτι την συγκεκριμένη χρονική περιοδο , υπαρχουν καποια κομμάτια στα 17.500 . Ειμαι στην αναζήτηση μοτοσυκλέτας τωρα που πουλησα το tiger 1200 2019 το οποιο ειχα για 2 χρονια και κοιτάω συνεχώς τιμές και αγγελίες . Ειναι πρωτοφανές να βλέπουμε μια αυξηση 2.300 ευρώ απο μια εταιρεία για μια οθονη tft και ενα quickshifter . Προσωπικά θα επαιρνα το ασφάλτινο του 2022 ή ακομα καλύτερα το 2023 μοντέλο με την tft αν υπήρχε δυνατότητα διασύνδεσης και μια καρινούλα ή το DE με tubeless και φυσικά μια τιμή λογική για αυτες τις αλλαγές αλλα θεωρώ ολίγον κοροϊδία την υπερκοστολόγηση της σουζουκι . Απο την αλλη το αφρικα με τις ηλεκτρονικές φτάνει κοντά στα 20.500 . Ε τι 20.500 τι 23.500 να βάλω αλλα 3 να πάρω gs ...


Στη θέση σου σίγουρα θα πήγαινα στο V strom ΧΤ του 22 με Tubeless. Άλλωστε το ίδιο μοτέρ έχει. Θα κοιτούσα όμως και το V strom 800 μιας και είναι αναβαθμισμένο απο το παλιό και με τις αυτές τις τιμές βενζίνης θα υπάρχει μια σαφής διαφορά συγκριτικά με το 1050.

skritikos
10/02/2023, 13:05
+1 ψήφος για το νέο 800.

STF
10/02/2023, 14:23
Παρέλειψα να αναφέρω οτι την συγκεκριμένη χρονική περιοδο , υπαρχουν καποια κομμάτια στα 17.500 . Ειμαι στην αναζήτηση μοτοσυκλέτας τωρα που πουλησα το tiger 1200 2019 το οποιο ειχα για 2 χρονια και κοιτάω συνεχώς τιμές και αγγελίες . Ειναι πρωτοφανές να βλέπουμε μια αυξηση 2.300 ευρώ απο μια εταιρεία για μια οθονη tft και ενα quickshifter . Προσωπικά θα επαιρνα το ασφάλτινο του 2022 ή ακομα καλύτερα το 2023 μοντέλο με την tft αν υπήρχε δυνατότητα διασύνδεσης και μια καρινούλα ή το DE με tubeless και φυσικά μια τιμή λογική για αυτες τις αλλαγές αλλα θεωρώ ολίγον κοροϊδία την υπερκοστολόγηση της σουζουκι . Απο την αλλη το αφρικα με τις ηλεκτρονικές φτάνει κοντά στα 20.500 . Ε τι 20.500 τι 23.500 να βάλω αλλα 3 να πάρω gs ...

Η τιμή που δίνεις για το Africa, αυτά τα 17.500 προφανώς είναι προηγούμενων ετών είτε του '21 είτε του '22 που επίσης παρέλειψες να γράψεις. Οπότε η σύγκριση με μοντέλο που θα έρθει το καλοκαίρι και αν... τουλάχιστον από άποψη τιμολογιακής πολιτικής είναι άστοχη.

Επειδή έχει τύχει και έχω κάνει ενδελεχώς test ride και το Africa και το V-strom (μάλιστα back to back) με διαφορά λίγων ημερών, πρέπει να πω πως αν κατέβεις από Africa και ανέβεις σε V-strom υπάρχει μια απόσταση στην ασφάλτινη οδήγηση. Το ένα είναι διασκεδαστικό το άλλο είναι βαρετό. Παρ' όλο που η Africa είναι στα μάτια μου ίσως η ομορφότερη On/Off. Όμως αν ήταν να αγοράσω σήμερα με τη λογική της συνήθης χρήσης που γίνεται σε αυτές τις μοτοσυκλέτες θα κατέληγα εύκολα στο V-strom και μάλιστα στο XT έστω και αν η οθόνη του είναι χαλιά (φλύαρη και δυσανάγνωστη στο πολύ φως), είναι το μόνο μειονέκτημα που βρήκα σε αυτή τη μοτοσυκλέτα. Από την άλλη το μενού της το χειρίζεται και βρέφος, σε αντίθεση με της Africa που πρέπει να είσαι αστροναύτης. Ο συμπλέκτης του V-strom είναι τόσο βουτυρένιος που ξεχνάς ακόμη και τα πλεονεκτήματα του DCT της Honda.

Από εκεί και πέρα το V-strom 1050 έχει πάνω του κατασκευαστικά στοιχεία ποιότητας που θα ζηλεύαν πολλές μοτοσυκλέτες των 20.000 (π.χ. πλαίσιο και V κινητήρας). Σε αυτές -τις δεύτερες- αν εξετάσουμε τη κοροϊδία που τρώμε... άστο. Οι συνδεσιμότητα της οθόνης είναι ένα θέμα, από την άλλη η ποιότητα κατασκευής, η αναγνωσιμότητα υπό συνθήκες βροχής και ήλιου είναι ένα άλλο. Το λέω γιατί για παράδειγμα η οθόνη που έχω σε ένα gps μου δε μπορεί να συγκριθεί με κανένα κινητό υπό δυσμενείς συνθήκες (είναι πολύ-πολύ καλύτερη του GPS), ανεξαρτήτως εύρους τιμής (και αυτό στοιχίζει αν θέλεις να το πετύχεις). Τι να τα κάνω τα μπλιμπλίκια αν η καθημερινότητα μου ως προς την ανάγνωση στο Ελληνικό καλοκαίρι είναι ένα μαρτύριο; Λένε λοιπόν πως πρόκειται για τέτοια οθόνη.

Πολλοί πίνουν νερό στο όνομα της αλλαγής του μπροστινού από 19 σε 21, εγώ όχι. Φυσικά και είναι παράδοξο το πίσω tubeless και το μπροστά όχι. Πάντως θα φλέρταρα με το νέο V-strom 1050 (αυτό που λέμε απλό... κακώς) γιατί πλέον έχει αναβαθμιστεί και αυτό σε ηλεκτρονικά. Πρόκειται για δυο πλούσιες εκδόσεις για διαφορετική χρήση. Για την Ελλάδα ίσως είναι προτιμότερη η DE αν θέλεις να έχεις μια μοτοσυκλέτα για όλα.
Οπότε, αφήστε πρώτα να έρθει και να κάνουμε κριτική σε αυτά που θα δούμε εμείς και όχι στα καλά και στα κακά (σχεδόν ποτέ δεν υπάρχουν αυτά) που λένε τα περιοδικά.
Και για να μη βγαίνουν βιαστικά συμπεράσματα για τη τοποθέτηση.... δεν έχω και δεν είχα ποτέ στη ζωή μου Suzuki.

Nostradamus
11/02/2023, 06:03
Και σε αυτό και σε αλλα θεματα με τα μεσαία και μεγάλα on/off θεωρώ ότι διυλιζουμε τον κωνωπα. Όχι 19” καλύτερα 21”, γιατι ρε πουτ@να Σουζούκι/Χόντα/ΚΤΜ σαμπρέλα και όχι tubeless, θα κόβει βαλβίδες, τα πλαϊνά του δεν θα αντέχουν, "πόσα κιλά βγαίνει ο κινητήρας , 62 κυριε να τα αφήσω?"..
Στην καλύτερη των περιπτώσεων το 99% των αναβατών τους θα διασχίσουν βατό χωματόδρομο και με το ένα και με το άλλο. Μέχρι εκεί... Ο ένας που κάνει παπάδες στο YouTube, η γυρνάει την Αφρική και την Ασία, δεν είναι το αγοραστικό κοινό τους...

Στον βωμό του μάρκετινγκ των εταιριών που πουλάνε επιλογή για κάθε γούστο και περιπέτεια, εμείς το τεντώνουμε.
Ο άλλος έβαλε τακούνια στο NC και το ανεβάζει εκεί που δεν θα πάμε ούτε στα όνειρα μας οι 9/10 αγοραστές του.
Χέρια θέλουμε και διάθεση, όχι 7 διαφορετικες εκδόσεις ..

Εκτιμώ απόψεις όπως του Στέφανου που ο άνθρωπος, σε όλα του τα κειμενα μένει κυρίως σε θέματα εργονομίας, ηλεκτρονικών, αίσθησης κύλισης, ποιότητας, ευκολίας, και συμπεριφοράς του συνόλου. Άνθρωπος που κάνει και άσφαλτο και χώμα με δύο αντιδιαμετρικά διαφορετικές μοτοσυκλέτες, η κάθε μία για τον σκοπό της. Αυτό κατά την γνώμη μου πρέπει να μένει.

doctoras
11/02/2023, 08:11
συμφωνώ με τους αποπάνω, το 1050ΧΤ του '22 το μονο που του έλειπε είναι το ταμπλετάκι του '23 και στα 15k ήταν το πιο ανταγωνιστικό. και στον παρακάτω χρωματικό συνδυασμό αρκετά μπανικο
441404

johnieblack
11/02/2023, 09:33
Η τιμή που δίνεις για το Africa, αυτά τα 17.500 προφανώς είναι προηγούμενων ετών είτε του '21 είτε του '22 που επίσης παρέλειψες να γράψεις. Οπότε η σύγκριση με μοντέλο που θα έρθει το καλοκαίρι και αν... τουλάχιστον από άποψη τιμολογιακής πολιτικής είναι άστοχη.

Επειδή έχει τύχει και έχω κάνει ενδελεχώς test ride και το Africa και το V-strom (μάλιστα back to back) με διαφορά λίγων ημερών, πρέπει να πω πως αν κατέβεις από Africa και ανέβεις σε V-strom υπάρχει μια απόσταση στην ασφάλτινη οδήγηση. Το ένα είναι διασκεδαστικό το άλλο είναι βαρετό. Παρ' όλο που η Africa είναι στα μάτια μου ίσως η ομορφότερη On/Off. Όμως αν ήταν να αγοράσω σήμερα με τη λογική της συνήθης χρήσης που γίνεται σε αυτές τις μοτοσυκλέτες θα κατέληγα εύκολα στο V-strom και μάλιστα στο XT έστω και αν η οθόνη του είναι χαλιά (φλύαρη και δυσανάγνωστη στο πολύ φως), είναι το μόνο μειονέκτημα που βρήκα σε αυτή τη μοτοσυκλέτα. Από την άλλη το μενού της το χειρίζεται και βρέφος, σε αντίθεση με της Africa που πρέπει να είσαι αστροναύτης. Ο συμπλέκτης του V-strom είναι τόσο βουτυρένιος που ξεχνάς ακόμη και τα πλεονεκτήματα του DCT της Honda.

Από εκεί και πέρα το V-strom 1050 έχει πάνω του κατασκευαστικά στοιχεία ποιότητας που θα ζηλεύαν πολλές μοτοσυκλέτες των 20.000 (π.χ. πλαίσιο και V κινητήρας). Σε αυτές -τις δεύτερες- αν εξετάσουμε τη κοροϊδία που τρώμε... άστο. Οι συνδεσιμότητα της οθόνης είναι ένα θέμα, από την άλλη η ποιότητα κατασκευής, η αναγνωσιμότητα υπό συνθήκες βροχής και ήλιου είναι ένα άλλο. Το λέω γιατί για παράδειγμα η οθόνη που έχω σε ένα gps μου δε μπορεί να συγκριθεί με κανένα κινητό υπό δυσμενείς συνθήκες (είναι πολύ-πολύ καλύτερη του GPS), ανεξαρτήτως εύρους τιμής (και αυτό στοιχίζει αν θέλεις να το πετύχεις). Τι να τα κάνω τα μπλιμπλίκια αν η καθημερινότητα μου ως προς την ανάγνωση στο Ελληνικό καλοκαίρι είναι ένα μαρτύριο; Λένε λοιπόν πως πρόκειται για τέτοια οθόνη.

Πολλοί πίνουν νερό στο όνομα της αλλαγής του μπροστινού από 19 σε 21, εγώ όχι. Φυσικά και είναι παράδοξο το πίσω tubeless και το μπροστά όχι. Πάντως θα φλέρταρα με το νέο V-strom 1050 (αυτό που λέμε απλό... κακώς) γιατί πλέον έχει αναβαθμιστεί και αυτό σε ηλεκτρονικά. Πρόκειται για δυο πλούσιες εκδόσεις για διαφορετική χρήση. Για την Ελλάδα ίσως είναι προτιμότερη η DE αν θέλεις να έχεις μαι μοτοσυκλέτα για όλα.
Οπότε, αφήστε πρώτα να έρθει και να κάνουμε κριτική σε αυτά που θα δούμε εμείς και όχι στα καλά και στα κακά (σχεδόν ποτέ δεν υπάρχουν αυτά) που λένε τα περιοδικά.
Και για να μη βγαίνουν βιαστικά συμπεράσματα για τη τοποθέτηση.... δεν έχω και δεν είχα ποτέ στη ζωή μου Suzuki.

Καλημέρα , δεν θεωρώ αναβάθμιση τις βαλβίδες που αλλαξαν υλικό για να μειωθεί η θερμοκρασία καυσης , ουτε θεωρώ αναβάθμιση να μου δίνεις μια tft οθονη που δεν εχει καμια διαφορετική λειτουργία απο την προηγούμενη ,παραμόνο στα γραφικά . θεωρώ επισης ανούσιο να υπάρχει ο imui 6 αξονων και αντι να τον εκμεταλλευτείς 100% παιρνεις απο αυτον μονο ενα Hill control , οσον αφορα τα load - slope γελάν και οι πέτρες . Θα δεχτώ το σχόλιο για τον V κινητήρα τον οποιο θεωρώ ισάξιο με της χόντα - με διαφορά στο αρπαγμα στα χαμηλα και στην χροιά αλλα μεχρι εκει . Πως να απευθυνθώ στην σουζούκι για τα 15.300 που μου ζητάει ενω ο αμεσος αντιπαλος του tracer 9 gt μου δίνει 2 βαλίτσες , διπλάσιο εξοπλισμό ΚΑΙ ημι- ενεργητικές αναρτήσεις ; θα μου πεις το tracer δε παει χώμα ουτε ειναι τοσο ανετο , ουτε με το στρώμα θα πηγαινα , οταν κοστολογείται στα 16κ - 17 με τα εξτρα για να βρισκεται στον ανταγωνισμό , οσον αφορα το θέμα της άνεσης , θα κανω 2 στάσεις παραπανω ...

AUFGEBRACHT
11/02/2023, 11:23
συμφωνώ με τους αποπάνω, το 1050ΧΤ του '22 το μονο που του έλειπε είναι το ταμπλετάκι του '23 και στα 15k ήταν το πιο ανταγωνιστικό. και στον παρακάτω χρωματικό συνδυασμό αρκετά μπανικο
441404

Προσωπική άποψη καθαρά...οπτικά, πρέπει να έχει από τις πιο άσχημες εξατμίσεις που υπάρχουν...δεν θέλω να ξέρω στο επερχόμενο πρότυπο euro5+ πως θα είναι...

johnieblack
11/02/2023, 13:49
Προσωπική άποψη καθαρά...οπτικά, πρέπει να έχει από τις πιο άσχημες εξατμίσεις που υπάρχουν...δεν θέλω να ξέρω στο επερχόμενο πρότυπο euro5+ πως θα είναι...

η εξατμιση αλλάζει με κανα 400 άρι , βάζεις μια γιοσι και καθάρισες , το φαναρι ομως ειναι για κλάματα , επισης προσωπική αποψη !

STF
11/02/2023, 20:00
Πρέπει όλοι να καταλάβουμε ότι σκληρή κριτική με βάση τα προσωπικά μας γούστα δεν μπορεί να υπάρχει.
Μια εταιρεία όταν κατασκευάζει μια μοτοσυκλέτα έχεις κάποιους στόχους, να διατηρήσει τους υποστηρικτές της, και να αντλήσει πελάτες με βάση τα κενά που πιθανόν δημιουργούνται σε μια κατηγορία μοτοσυκλετών. Όταν αυτά έχουν εξαντληθεί και δεν υπάρχουν φροντίζει το marketing των εταιρειών να εντοπίζει ή ακόμη και να δημιουργεί ανάγκες (που μπορεί να μην υπάρχουν). Έτσι διαβάζω συχνά αναπαραγωγές από εμάς τους ίδιους τους μοτοσυκλετιστές για πράγματα στα οποία δεν έχουμε προσωπική άποψη αλλά μια κάποια θεωρητική, συνήθως επειδή την διαβάσαμε σε λενα άρθρο του ειδικού τύπου ή επειδή την είδαμε σε ένα βίντεο.

Κάτι άλλο που δεν πρέπει να ξεχνάμε είναι πως μια εταιρεία απευθύνεται στο μεγάλο πηγάδι πελατών που είναι ο μέσος μοτοσυκλετιστής (όπως μια εταιρεία αυτοκινήτων απευθύνεται στον μέσο αυτοκινητιστή) και όχι στον πρώην κάτοχο μιας SS που έμπαινε σε πίστες και τώρα ψάχνει μια On/Off με την οποία θα κάνει στο δρόμο ότι έκανε στη πίστα με την SS. Και εμείς με τη σειρά μας πρέπει να κάνουμε τον κόπο να εξετάζουμε το νέο μοντέλο με όρους μέσου μοτοσυκλετιστή και έτσι θα κρίνουμε τις μοτοσυκλέτες. Όσοι έχουν εξειδικευμένες γνώσεις ή απαιτήσεις, μπορούν και πρέπει αντίστοιχα να παρέμβουν με τροποποιήσεις στη μοτοσυκλέτα που θέλουν για να κάνουν τα γούστα τους, μην έχουν την απαίτηση να το κάνει μια εταιρεία για αυτούς τους λίγους.

Ο μέσος όρος των ηλικιών των μοτοσυκλετιστών παγκόσμια έχει φτάσει πλέον στη μέση και μεγάλη ηλικία από 30 μέχρι 60 ετών, όταν κάποτε ήταν από 20 μέχρι 40. Οπότε για παράδειγμα για εμένα μια ευανάγνωστη οθόνη με ήλιο και βροχή είναι πολύ σημαντικότερη από μια που συνδέεται με το κινητό μου αλλά δεν μπορώ να διαβάσω. Και φυσικά δεν είμαι ο μόνος. Οπότε αυτή είναι μια επισήμανση που πρέπει να γίνει, όχι επειδή είναι προσωπική επιλογή αλλά γιατί ΠΛΕΟΝ η ίδια η ζωή δείχνει πως αφορά τους πολλούς. Τους υπόλοιπους που δεν αφορά αυτό το "πρόβλημα" ανάγνωσης απλά θα προσπεράσουν την παρατήρηση. Αυτό το θέτω ως ένα απλό παράδειγμα.
Και τελικά αυτό που θέλω να πω είναι πως χάριν σεβασμού και κατανόησης των αναγνωστών μας όταν γράφουμε μια άποψη ή τα αποτελέσματα μιας εμπειρίας που είχαμε από test ride είναι καλό οι αναφορές που καλύπτουν προσωπικά γούστα πρέπει να επισημαίνονται και ως τέτοιες ("εγώ θα ήθελα να είναι έτσι" και όχι " θα έπρεπε να είναι έτσι" για όλους).

STF
12/02/2023, 10:12
Έχω κάνει κυριολεκτικά δεκάδες test rides, αρχικά επειδή αγαπάω τη μοτοσυκλέτα και επειδή στα χρόνια της κρίσης ήταν ο τρόπος μου να μη χάσω την επαφή με το μέσο που αγαπώ αφού δεν είχα τη δυνατότητα να αγοράσω μια μεγάλη μοτοσυκλέτα. Πολύ νωρίς ένιωσα την ανάγκη να το μοιραστώ αυτό και πως πρέπει να εκμεταλλευτώ αυτή μου την δράση προς όφελος των μελών των forum στα οποία συμμετέχω καταγράφοντας αυτά που βλέπω όχι με φανατισμό υπέρ ή κατά αλλά με την οπτική ενός αναβάτη που δοκιμάζει μια νέα μοτοσυκλέτα, τόσο απλά. Και όσο περισσότερες μοτοσυκλέτες οδηγούσα, τόσο καλύτερα μπορούσα να κατανοήσω τα υπέρ και τα κατά και το σκεπτικό ή τη σταθερή φιλοσοφία μιας εταιρείας σε κάποια πράγματα.

Μικρό παράδειγμα: ανέβηκα στο Africa Twin big tank και η μεγάλη ζελατίνα που ρυθμίζεται εύκολα με το χέρι από θέση οδήγησης και τόσο υπερθεματίζαν οι δημοσιογράφοι στη πράξη ήταν τόσο μεγάλη που ο μηχανισμός στήριξης δεν μπορούσε να προσφέρει την απόλυτη σταθερότητα και αυτή έτριζε, όχι έντονα αλλά είναι ενοχλητικό σε μια μοτοσυκλέτα που θα σε ταξιδέψει υποτίθεται σε μεγάλες αποστάσεις. Στο V-Strom που έχει φάει κριτική για το μανταλάκι που σε αναγκάζει να κατέβεις για να ρυθμίσεις, το αποτέλεσμα είναι ένας αθόρυβος βράχος. Και αναρωτιέμαι πόσο συχνά ρυθμίζει κανείς τη ζελατίνα; Δεν πρέπει αυτό να ειπωθεί; Αυτή είναι η διαφορά ενός review από απλούς ανθρώπους ή αν θέλεις από μέλη των forum σε σχέση με τις παρουσιάσεις των περιοδικών και του ειδικού ηλεκτρονικού τύπου. Δε προσπαθώ να μεταφέρω πόσο κακή είναι η Africa Twin αλλά ότι σε όλες τις μοτοσυκλέτες υπάρχουν δυνατά και αδύναμα στοιχεία και προσπαθούμε να κουμπώσουμε πάνω μας αυτή που μας ταιριάζει καλύτερα. Φυσικά τη βασική πληροφόρηση θα την αντλήσεις από τους δημοσιογράφους αλλά μαζί με αυτά υπάρχουν και άλλα που δεν καταγράφονται και άλλα που είναι προϊόν "κατεύθυνσης" από τις εταιρείες.

Άλλο παράδειγμα: Ότι μπορείς να συμπλεκτάρεις με το μικρότερο δακτυλάκι της παλάμης σου το V-Strom δεν είναι το ίδιο με το "έχει μαλακό συμπλέκτη", μαλακό συμπλέκτη έχουν πολλές. Ότι κάθε φορά που κουμπώνεις πρώτη το μοτέρ ανεβάζει αυτόματα στροφές για να εξασφαλίσει μια ομαλή εκκίνηση από στάση πόσες φορές το έχετε διαβάσει; Όταν όμως κάνεις ένα test ride αυτά τα περισσότερα ή λιγότερα "μικρά" πλεονεκτήματα που υπάρχουν είναι αυτά που μπορούν να κάνουν τη διαφορά. Αυτά είναι και τα οποία μπορεί να κάνουν τη καθημερινότητα ευκολότερη όταν συμβιώνεις με μια 1000άρα μηχανή που δεν είναι φτιαγμένη για να σε πηγαίνει στη δουλειά σου. Στην Ελλάδα της καλοκαιρίας όμως πολλές φορές η μοτοσυκλέτα αποτελεί το κυριότερο μέσο μεταφοράς ακόμη και όταν κάποιος έχει ΚΑΙ αυτοκίνητο. Στα 2/3 της Ευρώπης η μοτοσυκλέτα είναι όχημα του ΣΚ για 4-5 μήνες το χρόνο. Οπότε μη διαβάζουμε και μη καταπίνουμε εύκολες κριτικές που σε πολλές περιπτώσεις είναι αντίγραφα των αντιγράφων από τον έναν στον άλλον.

To Tracer 9 είναι μια ολοκληρωμένη μοτοσυκλέτα που μπορεί να καλύψει πολλές από τις δρομίσιες ανάγκες ενός μοτοσυκλετιστή, μπορεί να σε ταξιδέψει γρήγορα με σχετική άνεση, μπορείς να παίξεις μαζί της και να απολαύσεις ως ένα σημείο στροφιλίκια και έχει αρκετά οικονομικό χαρακτήρα από άποψη κατανάλωσης αν χρειαστεί σε μεγάλα ταξίδια. Να όμως που αυτό και κάποια άλλα 3Κ και 4Κ όρθια στρητάδικα δεν μπορούν να συγκριθούν με μια παλιά κλασική τουριστάδικη μοτοσυκλέτα από άποψη θέσης οδήγησης σε μεγάλα ταξίδια, αλλά το Marketing επέβαλε αυτή τη νέα φιλοσοφία μοτοσυκλετών. Όχι άδικα, καθώς οι μοτοσυκλέτες πλέον έχουν γίνει χόμπι με όλα τα καλά αλλά και τα κακά που αυτό συνεπάγεται.

karellen
12/02/2023, 10:36
:beer: STF

Αυτό με τη ζελατίνα είναι σωστή κουβέντα,στο παλιό μου gs του 08 έδενε σταθερά με 2 εξωτερικές βίδες.Βγήκα μια μέρα στον περιφερειακό δοκίμαζα τους στροβιλισμούς σε ορισμένες ταχύτητες,κατέβαινα την πείραζα λίγο,ξανά γκάζια,μέχρι που βρήκα τη σωστή κλίση και το άφησα εκεί τελεσίδικα.
Στο LC με τη ρυθμιζόμενη όμως on the fly κι αυτή μια φορά την έφτιαξα και έκτοτε δεν ξανα-ακούμπησα το κομβίο!

STF
12/02/2023, 12:16
:beer: STF

Αυτό με τη ζελατίνα είναι σωστή κουβέντα,στο παλιό μου gs του 08 έδενε σταθερά με 2 εξωτερικές βίδες.Βγήκα μια μέρα στον περιφερειακό δοκίμαζα τους στροβιλισμούς σε ορισμένες ταχύτητες,κατέβαινα την πείραζα λίγο,ξανά γκάζια,μέχρι που βρήκα τη σωστή κλίση και το άφησα εκεί τελεσίδικα.
Στο LC με τη ρυθμιζόμενη όμως on the fly κι αυτή μια φορά την έφτιαξα και έκτοτε δεν ξανα-ακούμπησα το κομβίο!

Ακριβώς το ίδιο παράδειγμα μπορώ να φέρω και για τη ρυθμιζόμενη σέλα στο V-Strom. H δημοσιογραφική κριτική εστίασε στο ότι στο V-Strom χρειάζεσαι εργαλείο (γερμανικό κλειδί) για να ρυθμίσεις το ύψος της σέλα ενώ σε άλλες απλά ξεκουμπώνεις τη σέλα με το κλειδί και αλλάζεις τη θέση που θα την ξανά-κουμπώσεις. Ναι αλλά έχω παρατηρήσει σε κάποιες εύκολα ρυθμιζόμενες σέλες πως αν τις πιέσεις σπρώχνοντας ή τραβώντας με τα χέρια υπάρχει ένα "κούνημα" το οποίο στην "με εργαλείο ρυθμιζόμενη" σέλα του V-Strom απουσιάζει. Αυτό μακροπρόθεσμα με το βάρος ενός αναβάτη θα μπορούσε να είχε μια επίπτωση, μπορεί και όχι φυσικά. Προτιμώ όμως πράγματα που κουμπώνουν σταθερά χωρίς να μεταφέρουν κραδασμούς και τριξίματα, ειδικά αν η ελεύθερη σκέψη με αφήνει να δω ότι αυτές είναι σπάνιες ρυθμίσεις και προτιμότερο είναι να υπάρχουν με τον ασφαλέστερο τρόπο παρά με τον ευκολότερο.

Όπως έγραψα νωρίτερα δεν έχω ούτε είχα ποτέ Suzuki. Είδα όμως πως η Suzuki επέλεξε τα τελευταία χρόνια τον -μάλλον οικονομικότερο- δρόμο της "αναπαλαίωσης" και βελτίωσης παλαιότερων μοντέλων της με χαρακτηριστικά παραδείγματα το μεγάλο V-Strom, το Katana και την Hayabusa. Δε ξέρω αν θα της βγει αυτό το χαρτί.

Στη περίπτωση όμως του V-Strom -για το οποίο διάβασα κάμποσες φορές τη φράση "ξαναζεσταμμένο φαγητό"- τι έχουμε; Έχουμε το απόσταγμα βελτίωσης ενός συνόλου που έχει πίσω του πολλά χρόνια ύπαρξης. Κατά τη γνώμη μου αντιθέτως με αυτό που λέγεται, αυτό που έχουμε είναι "ένα παλιό καλό κρασί". Ίσως λείπουν οι τεχνολογίες αιχμής, όμως αν εστιάσουμε στη μηχανική και στη μηχανολογία θα βρούμε ποιοτικά χαρακτηριστικά που αποτελούν πολλά από τα ονειρεμένα κριτήρια που μας λείπουν σε πολλές από τις ακριβοθώρητες σύγχρονες μοτοσυκλέτες. Κατ' αρχάς ένας V κινητήρας με εξαιρετικές επιδόσεις για την κατηγορία των On/Off (επειδή έχουμε 2023 αυτό δε σημαίνει πως θα συζητάμε συγκρίνοντας με όρους streetfighter ή hypermoto). Ένα εξαιρετικό αλουμινένιο πλαίσιο και αναρτήσεις άνω του μέσου όρου για μια μοτοσυκλέτα που στο σχήμα των 19/17 τροχών είναι τρένο, τόσο στα στροφιλίκια όσο και στις ευθείες μέχρι της τελικής της ταχύτητας η οποία υπερβαίνει τόσο τους περιορισμούς των Ευρωπαϊκών δρόμων όσο και αυτών των Ελληνικών που συνήθως είναι "μαγική εικόνα". Με χρήση στη πόλη είδα καταναλώσεις στα 6,5 λίτρα, ναι έχουμε πλέον καλύτερες καταναλώσεις ακόμη και από κινητληρες υψηλότερων επιδόσεων αλλά οι τιμές αυτές για αστική χρήση δεν απέχουν τόσο ώστε να γίνονται αποτρεπτικές.

Αν κάποιος ανήκει στη κατηγορία ανθρώπων που νιώθει ότι σήμερα "δεν φτιάχνουν τις μοτοσυκλέτες όπως παλιά", στο V-Strom θα βρει μια όαση. Οι υπάρχουσες βελτιώσεις γίνονται εύκολα κατανοητές, άλλωστε you can't teach an old dog new tricks... Το μενού της είναι υποδειγματικό και εύκολα χρηστικό. Αυτό από μόνο του είναι ο λόγος που θα το χρησιμοποιείς συχνά, σε αντίθεση με άλλες μοτοσυκλέτες της κατηγορίας που πρέπει να διαβάσεις ένα έξτρα μάνιουαλ για να καταλάβεις τι να κάνεις. Και είναι τόσο αποτρεπτικό, που σύντομα θα έχεις ξεχάσει τι, πως, πότε... Χρησιμοποιεί αρκετά την βίδα ως μέσο συναρμογής/αποσυναρμογής και αυτό μου αρέσει, συγκριτικά με σύνθετα και περίεργα κουμπώματα πλαστικών και διαφόρων άλλων τμημάτων. Στη πράξη -ασχολούμενος μόνος μου με τη συντήρηση της μοτοσυκλέτας- έχω δει πόσο πιο εύκολο είναι να λύσεις 5 βίδες παραπάνω, από το να λύσεις σπαζοκεφαλιές κρυφών σημείων στο κούμπωμα πλαστικών και άλλων τμημάτων. Οι κολλήσεις του πλαισίου της είναι όλες με απλές ίσιες κομψές ραφές -όπως οφείλουν να είναι- που μπορεί εύκολα να διαβάσει το μάτι ακόμη και στη δυσάρεστη περίπτωση που θα γίνει μια ζημιά. Και ένα πακέτο ready to trip σε όλες τις εκδόσεις με εξαιρετικά χερούλια για τον συνεπιβάτη και μια στάνταρ σχάρα που θα φιλοξενήσει εύκολα έναν μεγάλο σάκο χωρίς την ανάγκη της έξτρα αγοράς ενός πακέτου μιας πλαστικής βαλίτσας.

Το μεγάλο V-strom είναι ο απόγονος μια γενιάς μοτοσυκλετών που μας εγκαταλείπει και όσοι τις νοσταλγούν θα βρουν σε αυτή όλα αυτά τα στοιχεία προσαρμοσμένα στην εποχή και με ιδιαίτερα υψηλές ικανότητες στο πεδίο, είτε αυτό είναι μια εκδρομή στο βουνό, είτε στο ταξίδι στο δρόμο. Κρίνοντας με το πορτοφόλι μας ίσως η καινούρια σειρά του 2023 να είναι ακριβή, συγκρίνοντας όμως με τον ανταγωνισμό παραμένει μια καλή (μάλλον "πολύ καλή") επιλογή, ειδικά αν σκέφτομαι το ταξίδι στην Ελλάδα χωρίς να με περιορίζει περιστασιακά στην Ευρώπη. Αν με ενδιαφέραν μόνο οι Εθνικές αρτηρίες της Ευρώπης σίγουρα δε θα επέλεγα On/off και μάλλον ούτε τα στρητάδικα ψευδο-On/Off που είναι γέννημα των τελευταίων ετών.

Tallyban
15/02/2023, 18:35
Υπάρχει μηχανάκι εξ Ιαπωνίας με 21",ακτίνες και τιουμπλες;

katsar
15/02/2023, 18:48
Η ακριβή Africa Twin.

stefanos
15/02/2023, 18:50
Υπάρχει μηχανάκι εξ Ιαπωνίας με 21",ακτίνες και τιουμπλες;

Honda xl600r-pd03

Tallyban
15/02/2023, 18:53
Ευχαριστώ.

doctoras
15/02/2023, 21:17
http://https://www.motomag.gr/news/dokimes-moto-paroysiasi/suzuki-v-strom-10501050-de-paroysiasi-odigoyme-stin-ellada-tis-dyo (http://www.motomag.gr/news/dokimes-moto-paroysiasi/suzuki-v-strom-10501050-de-paroysiasi-odigoyme-stin-ellada-tis-dyo)
441443
Εντάξει αυτό με τις χυτές παρακαλώ, και στα 15 είναι πιο ανταγωνιστικό από την αφρικα (οποίο έκδοση και αν βάλεις)

DoctoR_k6
09/12/2023, 09:08
Eνα review (https://youtu.be/9jvJBimY5Bc?si=jFf-zoqUYeq9JkyO) για το ανανεωμένο 1050DE.