Η ασφάλτινη έκδοση συνεχίζει με χυτές ζάντες 19 ιντσών μπροστά και 17 πίσω, ενώ η χωμάτινη DE (αντικαθιστά την ΧΤ) αποκτά ζάντα 21 ιντσών μπροστά.
Και οι δύο εκδόσεις διαθέτουν μια νέα έγχρωμη οθόνη TFT, quicκshifter δυο κατευθύνσεων, καθώς και ένα πακέτο ηλεκτρονικών βοηθημάτων που περιλαμβάνει:
• Μονάδα IMU έξι αξόνων
• ABS με αισθητήρα κλίσης και δύο modes ευαισθησίας
• Slope-dependent control
• Load-dependent control
• Hill hold
• Συνδυασμένα φρένα
• Cruise control
• Τρία power modes
• Τρεις επιλογές ρυθμίσεων traction control
H V-Strom 1050DE επιπλέον διαθέτει:
• 21-ιντσών τροχό μπροστά με ελαστικά Dunlop TRAILMAX MIXTOUR (tube type μπροστά..)
• Αυξημένη διαδρομή αναρτήσεων και ύψος από το έδαφος καθώς και επανασχεδιασμένη γεωμετρία πλαισίου και εργονομίας
• Φαρδύτερο τιμόνι και ατσάλινα μασπιέ
• ABS δύο ρυθμίσεων +δυνατότητα απενεργοποίησης του πίσω ABS
• Έξτρα επιλογή traction control για οδήγηση στο χώμα ‘G mode’ (Gravel mode)
Πηγή
