View Full Version : HONDA CRF 300L (και RALLY.....χόντα είναι κι' αυτό..)
Παντελή με βλέπεις πως σε κοιτάω? :lol::lol:
Αυτό είναι το λεγόμενο "σεταμάς τώρα;" σε μορφή φωτογραφίας :lol:
ευχαριστώ πάιδες μου! δε το πιστεύω οτι έχω ξανά "γεννητούρια" κάπου μια ντροπή, κάπου ώπα......:blush:
απο την άλλη....υπήρχαν καρτερικά κάποια εναπομείναντα γκαφρά απο παλαιότερη αγοροπωλησία με σκοπό αγοράς νέου "παιχνιδιού"
Ε, μια η καθημερινή ενασχόληση με τα δρώμενα ως "consultor" στο φορουμ :D. (σε καταβάλει έτσι δεν είναι, κάπου λυγίζεις- ανθρωπας είσαι - και λοιπά τσιτάτα ).. :lol:
Μια επίσης που συσσωρεύουν υπερβολικά πολλά πολεμικά όπλα περιξ του αμαχου πληθυσμού...Να πα να μαμηθεί....βρέθηκε μηχανάκι "λελούδι-κανονικό" πήγα με ενα φιλαράκι μέχρι σέρρες και με συνοπτικές διαδικασίες βρέθηκε στα χέρια μου.
θα με "δείρει" η πλεονεξία μου σχετικά με τα υπάρχοντα το ξέρω, αλλά θα αφήσω τον καιρό να αποφασίσει
και στα δικά σας!!
Καλορίζικο το χοντάκι :beer:
Εντάξει, τι να πω;; Όνειρο!
Να το χαρείς όσο δε πάει! Ζηλεύω!
Αν ήμουν εργένης θα είχα ήδη χτυπήσει του Βαγγέλη..
dumutrus
08/04/2024, 14:46
Χρήστο καλορίζικο με πολλά χιλίομετρα αναμένουμε εντυπώσεις.:beer:
Nostradamus
08/04/2024, 18:44
Καλοριζικο και καλοβολτο να είναι..
stefanos
08/04/2024, 19:41
Καλές βόλτες, πολύ καλή επιλογή.:beer:
george.S
08/04/2024, 19:50
Καλορίζικο
Μου έκανε εντύπωση που ένα παιδί ήρθε στην βόλτα στα ψαχνα με ένα crf300
Ωραίο
stefanos
08/04/2024, 20:15
Τι λέει το crfl ρε παιδιά?
Θέλει χρήμα στις αναρτήσεις λένε.
Καλορίζικο Χρηστάρα! Καλώς επανήλθες στον όμορφο κόσμο των "μικρών"!
Τι λέει το crfl ρε παιδιά?
Θέλει χρήμα στις αναρτήσεις λένε.
Εξαρτάται από τις απαιτήσεις του οδηγού.
Γιά έναν αρχάριο ή γιά κάποιον που δεν ''το κυνηγάει'' είναι ανεκτές....
Αν θές να πάς γρήγορα θέλεις οπωσδήποτε αλλαγές-βελτιώσεις......
Πάντως σε ορεινές διαδρομές και φορτωμένο, σκηνές, sleeping bang, κλπ
είναι απαράδεκτες οι αναρτήσεις του αν πάς λίγο γρήγορα........
452114
το rally που έχω εγώ, του άλλαξα πίσω ελατήριο και έγινε άλλο μηχανάκι
προφανώς με 500+€ μπορείς να βάλεις πίσω YSS και ελατήρια εμπρός, αλλά με 120€ που πλήρωσα για το ελατήριο είχα ΑΛΛΟ μηχανάκι μετά
Επειδή βλέπω πολλούς από τους κατόχους των CRF250L/Rally και CRF300L/Rally κατά καιρούς να ασκείται μια αυτοκριτική για τις αναρτήσεις της μοτοσυκλέτας σας (κυρίως για την πίσω), θα ήθελα να σχολιάσω κάποια πράγματα.
Τα βουνά είναι γεμάτα από χρέπια ψευδοεντούρο άλλων εποχών με αναρτήσεις σουμιέδες που οδηγούνται από κάποιους συνάδελφους που έχουν τις ικανότητες να τα πάνε μια χαρά χωρίς οι αναρτήσεις τους να ανταποκρίνονται. Προφανώς γνωρίζουν να το κάνουν και γνωρίζουν ποια είναι τα όρια των μοτοσυκλετών που έχουν.
Όταν λοιπόν βλέπω "αρχάριους" -και μη- να ρωτάνε για το CRF250/300L κτλ θα ήθελα να πω πως για να φτάσει στο επίπεδο να αντιλαμβάνεται την αδυναμία της ανάρτησης θα χρειαστεί να περάσει ένα εύλογο χρονικό διάστημα. Το CRF300L απέχει παρασάγκας από τα χρέπια που βλέπω στα βουνά και αυτό γιατί πρόκειται για ένα σύγχρονο "σύνολο" παρά τις μέτριες αναρτήσεις του.
Επομένως οι υποψήφιοι αγοραστές να μην αποθαρρύνονται. Ας κάνουν το πρώτο βήμα απόκτησης της μοτοσυκλέτας γιατί με αυτήν θα περάσουν όμορφες στιγμές και μακάρι να φτάσουν σύντομα στο επίπεδο να χρειαστούν μια ανάρτηση. Θα είναι μια ευχάριστη εξέλιξη που στο κάτω-κάτω είναι εφικτή με φθηνές και ακριβότερες επιλογές.
ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ για να ξεκινήσει κανείς τις OnOff-άδες.
lykourgi
13/04/2024, 10:09
Μπράβο.
Αυτά χρειαζόταν να τα γράψει κάποιος (και μάλιστα σε διάφορα thread), διότι με αυτά που διαβάζουμε για τις 'αδυναμίες' των μοτοσυκλετών, ξεχνάμε πόσο 'λίγοι' είμαστε εμείς, σαν οδηγοί.
stefanos
13/04/2024, 10:37
Από την άλλη ο Κινέζικος ανταγωνισμός είναι 2κ € κάτω από το l.
30% κάτω.
Hondaκιας τελειωμένος είμαι, και ξέρω ότι δεν θα φάει τίποτα σε συνεργεία αλλά...
doctoras
13/04/2024, 16:44
Αν τα λυπάσαι τα παραπάνω λεφτά, μπορείς να βρεις ένα προσεγμένο μεταχειρισμένο διετίας με ελάχιστα χλμ
Εχεις την αναγνωρισιμότητα και ένα δυνατό κατασκευαστή από πίσω να υποστηρίζει ότι χρειαστεί σε βάθος χρόνων.
Για το σεταπ των αναρτήσεων έχουν γραφτεί και ειπωθεί πολλα από τα πρώτα 250.
Με καλύπτει όπως το έγραψε ο STF. Το μηχανάκι ας μη ξεχνάμε σχεδιάστηκε ως διπλής χρήσης. Ως κομιουτερ στη πόλη είναι πολύ πρακτικό καταπίνοντας κάθε κακοτεχνία. Στο χώμα σε εξερευνητικό ρυθμό είναι μια χαρά.
Αν ξεπεραστούν οι ρυθμοί των χρήσεων τότε μπορεί να ξεκινήσει κάποιος με αλλαγή ελατηρίου όπως έκανε ο Σπηλιος και πάει λέγοντας
stefanos
13/04/2024, 17:51
Αν τα λυπάσαι τα παραπάνω λεφτά, μπορείς να βρεις ένα προσεγμένο μεταχειρισμένο διετίας με ελάχιστα χλμ
Εχεις την αναγνωρισιμότητα και ένα δυνατό κατασκευαστή από πίσω να υποστηρίζει ότι χρειαστεί σε βάθος χρόνων.
Για το σεταπ των αναρτήσεων έχουν γραφτεί και ειπωθεί πολλα από τα πρώτα 250.
Με καλύπτει όπως το έγραψε ο STF. Το μηχανάκι ας μη ξεχνάμε σχεδιάστηκε ως διπλής χρήσης. Ως κομιουτερ στη πόλη είναι πολύ πρακτικό καταπίνοντας κάθε κακοτεχνία. Στο χώμα σε εξερευνητικό ρυθμό είναι μια χαρά.
Αν ξεπεραστούν οι ρυθμοί των χρήσεων τότε μπορεί να ξεκινήσει κάποιος με αλλαγή ελατηρίου όπως έκανε ο Σπηλιος και πάει λέγοντας
Δεν είναι θέμα χρημάτων, είναι θέμα σεβασμού στον πελάτη.
Με το Στέφανο θα διαφωνήσω γιατί δεν μιλάμε για "θέλει 3 κλικ σφίξιμο η συμπίεση".
Μιλάμε ανεβαίνω 85 κιλά πάνω και χάνετε η μισή+ διαδρομή.
Θα μου πεις μετράμε τα + και τα - και αποφασίζουμε.
lykourgi
13/04/2024, 18:09
Δεν είναι θέμα χρημάτων, είναι θέμα σεβασμού στον πελάτη.
Με το Στέφανο θα διαφωνήσω γιατί δεν μιλάμε για "θέλει 3 κλικ σφίξιμο η συμπίεση".
Μιλάμε ανεβαίνω 85 κιλά πάνω και χάνετε η μισή+ διαδρομή.
Θα μου πεις μετράμε τα + και τα - και αποφασίζουμε.
Το καβάλησα στατικά, εχθές στην έκθεση και μου άρεσε.
Οι αναρτήσεις είναι πράγματι πολύ μαλακές, αλλά εγώ είμαι και πολύ βαρύς (ο STF βέβαια, άλλο λέει και έχει δίκιο). Εγώ θα άλλαζα ελατήρια πολύ σύντομα, αν το αγόραζα.
Άλλο που μου έκανε εντύπωση ήταν ο πανάλαφρος συμπλέκτης. Πραγματικά απίστευτο, σαν χαλασμένος ήταν. Σαν να έχει κοπεί η ντίζα.
doctoras
13/04/2024, 19:31
Δεν είναι θέμα χρημάτων, είναι θέμα σεβασμού στον πελάτη.
Με το Στέφανο θα διαφωνήσω γιατί δεν μιλάμε για "θέλει 3 κλικ σφίξιμο η συμπίεση".
Μιλάμε ανεβαίνω 85 κιλά πάνω και χάνετε η μισή+ διαδρομή.
Θα μου πεις μετράμε τα + και τα - και αποφασίζουμε.
Η διαδρομή χάνεται από την θέση σταντ στην όρθια θέση χωρίς καν να ανέβεις. Οφείλεται στο προοδευτικό ελατήριο.
Εγώ που είμαι στα 77κιλα πες 80 με εξοπλισμό, είμαι οκ
Η διαφορά των χρημάτων στη σύγκριση που ανέφερες παραπάνω προσωπικά την θεωρώ πολύ μικρή για να δελεάσει. Να ήταν στο 50-60% να πω ναι..imho πάντα
Δεν είμαι οπαδός καμίας εταιρείας μοτοσυκλετών, προφανώς ούτε και της Honda (τελευταίο Honda είχα το 1999). H μοτοσυκλέτες που έχω αγοράσει διαλέγονται με βάση τις προδιαγραφές που έχουν και όχι με βάση το brandname που υπάρχει από πίσω. Γιατί τα γράφω όλα αυτά; Γιατί υπήρξε μια αναφορά περί σεβασμού στον πελάτη και δεν θέλω να λάβω την ταμπέλα του Hondakia.
Στα ταξίδια μου στην Ευρώπη λοιπόν, σε κάθε μεγάλη κωμόπολη σχεδόν συναντούσα μια Honda motorcycles, και αυτό στοιχίζει δεν είναι τσάμπα. Επίσης αυτό λέγεται υποστήριξη και σημαίνει σεβασμός στον πελάτη. Αυτό για να κλείσει το θέμα με τις τιμές. Όταν φτάσουν οι Κινέζοι να έχουν αυτήν την υποστήριξη πιθανόν να στοιχίζουν περισσότερο από όσο τα Honda σήμερα, γιατί όπως προανέφερα το να έχεις ένα τέτοιο παγκόσμιο δίκτυο στοιχίζει. Το βλέπω σε πολλές συζητήσεις, βάζουμε μηχανάκια δίπλα-δίπλα και λέμε "να το Japan κάνει τόσο και το China κάνει τόσο" και η διαφορά στη τιμή δεν δικαιολογείται. Μα οι τιμές δεν προκύπτουν μόνο από πρώτες ύλες και τα έξοδα κατασκευής. Είναι η υποστήριξη ενός παγκόσμιου δικτύου, είναι το marketing, είναι επένδυση σε σχεδιασμό και εξέλιξη (που κάποιοι συνεχίζουν και βρίσκουν μασημένη τροφή και παίζουν μπάλα με αυτή).... και κάπου αλλού διαβάζεις ότι ο άλλος δεν έβρισκε ούτε εργοστασιακά τακάκια φρένων αλλά ούτε και after market... Και αλήθεια δεν κατάλαβα γιατί μπλέξαμε τον Κινέζικο ανταγωνισμό σε μια πολύ στοχευμένη συζήτηση για τις αναρτήσεις του CRF.
Όταν είσαι υπέρβαρος χρειάζεσαι ελατήριο στη συντριπτική πλειοψηφία των μοτοσυκλετών εκτός αν μιλάμε για πανάκριβες μοτοσυκλέτες που μπορεί να σώνουν λίγο τη κατάσταση -αλλά όχι με τον σωστό τρόπο- οι αποσβέσεις.
Και όσο και αν διαφωνεί ο συνονόματος ο Στέφανος το θέμα δεν είναι τι λέμε, το θέμα είναι ποια είναι η πραγματικότητα εκεί έξω. Εκεί έξω λοιπόν υπάρχουν υπέρβαρες μονοκύλινδρες μεσαίου κυβισμού με αναρτήσεις γιούχου αλλά πάνε βόλτα στο βουνό. Το ελαφρύ CRF δε πρόκειται να δημιουργήσει πρόβλημα σε έναν αρχάριο ή και μέσο αναβάτη αρκεί να αντιλαμβάνεται ότι υπάρχουν κάποια όρια και να μην κάνει αφελείς ταρζανιές.
Μην παρεξηγηθεί το σχόλιο, στο πνεύμα συζήτησης μεταξύ φίλων τα γράφω. Όπως για εμένα είναι τροφή για σκέψη αυτά που διαβάζω, έτσι ελπίζω και εύχομαι να είναι τροφή για σκέψη και μερικά από τα δικά μου γραπτά.
christopherk2
17/07/2024, 13:12
Καλησπέρα φίλοι, το honda crf 300L από άποψη ύψους τι λέει; Με ύψος 1,71 πατάμε καθόλου κάτω ή θα χρειαστούμε βοηθητικές ρόδες :p ? Δυστυχώς σε επαρχία δεν υπάρχει η δυνατότητα για test ride, ούτε καν να ανέβουμε πάνω στη σέλα.
Όχι δεν πατάς χωρίς αυτό να είναι απαραίτητα πρόβλημα.
Παίζει ρόλο τι εμπειρεία έχεις ,τι οδηγούσες πριν,αν το έχεις γενικά με ψηλό μηχανάκι.
christopherk2
17/07/2024, 17:34
Δεν έχω εμπειρία, ήθελα να αποκτήσω στο χώμα με αυτή τη μηχανή και για καμιά βόλτα σε επαρχία. Αν δεν πατάω θα μου είναι απίστευτα δύσκολο τότε, ειδικά χωρίς πείρα. Υπάρχει κανένα αξιόπιστο enduraki εκεί στα 250-400 κυβικά για εμάς τους πιο κοντούς;
doctoras
17/07/2024, 18:53
Είμαι 173εκ και πατάω και με τα δυο πόδια
Αυτό γίνεται γιατί η σέλα είναι στενή και αφετέρου το πολύ ενδοτικό πίσω αμορτισέρ που συμπιέζεται αρκετά
Δε θα έχεις θέμα
Tallyban
17/07/2024, 19:51
Συγγνώμη,εδώ κινέζικο παπί μεταχειρισμένο παίρνεις βόλτα πριν αγοράσεις,και σκέφτεσαι να δώσεις 6-7χιλιαρικα χωρίς να κάτσεις πάνω;;
Καλησπέρα φίλοι, το honda crf 300L από άποψη ύψους τι λέει; Με ύψος 1,71 πατάμε καθόλου κάτω ή θα χρειαστούμε βοηθητικές ρόδες :p ? Δυστυχώς σε επαρχία δεν υπάρχει η δυνατότητα για test ride, ούτε καν να ανέβουμε πάνω στη σέλα.
Καλησπέρα. Εγώ είμαι 1,67, 72kg, έχω το rally που θεωρητικά είναι 1+ πόντο ψηλότερο και με after market πίσω ανάρτηση σεταρισμένη για 85-95kg που σίγουρα το κάνει να στέκεται πιο ψηλά απ ότι με της μάνας του και φτάνω στις 2 μύτες ταυτόχρονα, αλλιώς με το 1 πόδι πατάω με το "μαξιλαράκι". Είμαι άπειρος εντελώς στο χώμα (1ο μηχανάκι μετά από παπιά). Στην πόλη δε με ενοχλεί το ύψος, στο χώμα που λόγω απειρίας όλα μου φαίνονται πιό φοβιστικά έχω ξαπλώσει 4-5 φορές, όλες σε στάση :D λόγω ύψους. Ελπίζω να σου έδωσα μια ιδέα.
doctoras
22/08/2024, 16:18
Καλησπέρα. Εγώ είμαι 1,67, 72kg, έχω το rally που θεωρητικά είναι 1+ πόντο ψηλότερο και με after market πίσω ανάρτηση σεταρισμένη για 85-95kg που σίγουρα το κάνει να στέκεται πιο ψηλά απ ότι με της μάνας του και φτάνω στις 2 μύτες ταυτόχρονα, αλλιώς με το 1 πόδι πατάω με το "μαξιλαράκι". Είμαι άπειρος εντελώς στο χώμα (1ο μηχανάκι μετά από παπιά). Στην πόλη δε με ενοχλεί το ύψος, στο χώμα που λόγω απειρίας όλα μου φαίνονται πιό φοβιστικά έχω ξαπλώσει 4-5 φορές, όλες σε στάση :D λόγω ύψους. Ελπίζω να σου έδωσα μια ιδέα.
Είσαι ταμάμ για σχολή χωμάτινης οδήγησης, θα σου ανοίξει άλλους ορίζοντες.
Καλορίζικο! είναι εργαλείο δεν είναι απλά ένα μηχανάκι βόλτας
Σ ευχαριστώ πολύ.
Η αλήθεια είναι πως είναι στο πλάνο μου η σχολή απλά θέλω πρώτα να μαζέψω τον απαραίτητο εξοπλισμό. Το είχα τόσο μεγάλη καψούρα από όταν έβγαινε το 250 που δε θα άφηνα το ύψος να μπει εμπόδιο σ αυτή τη σχέση :D
Τοποθέτηση τιμονιού σήμερα........
Πρώτα έγιναν οι τρύπες γιά τα στοπ των διακοπτών
456110
Και κατόπιν η τοποθέτηση και βόλτα για να τσεκάρω πώς
κάθονται τα χειριστήρια, καθρέπτες κλπ......
456111
456112
456113
Πάμε τώρα για χούφτες της προκοπής. Αντε σιγά-σιγά θα το κάνω μηχανάκι.....
doctoras
24/09/2024, 21:16
του πήγε Βαγγέλη το fatbar! πολύ όμορφο το έχεις! :pink:
του πήγε Βαγγέλη το fatbar! πολύ όμορφο το έχεις! :pink:
Σ' ευχαριστώ Χρήστο....
ratamahatta
25/09/2024, 10:26
Ποσό μου αρέσει αυτή η μηχανη αλλά ρε Honda ανέβασε το λίγο κυβικά , τα 300cc και 27hp είναι λίγα.
Θα το ήθελα περίπου στους 40hp για να κανείς τα πάντα εύκολα
Πολύ ομορφο το τιμόνι
SeniorCanardo
25/09/2024, 10:53
Ποσό μου αρέσει αυτή η μηχανη αλλά ρε Honda ανέβασε το λίγο κυβικά , τα 300cc και 27hp είναι λίγα.
Θα το ήθελα περίπου στους 40hp για να κανείς τα πάντα εύκολα
Πολύ ομορφο το τιμόνι
Εμ, όλοι αυτό θα θέλαμε!
Ας το κρατούσαν 300 και ας έβγαζαν κάνα άλογο παραπάνω, έστω και "κουτσό".
28 άλογα έβγαζαν τα 250άρια το '90.
Αλλά, μας την "φόρεσαν" οι "Βρυξελιώτισες" και τρώμε τώρα "πράσινη ανάπτυξη" και "οι-κώλο-γία".
ratamahatta
25/09/2024, 11:20
Εμ, όλοι αυτό θα θέλαμε!
Ας το κρατούσαν 300 και ας έβγαζαν κάνα άλογο παραπάνω, έστω και "κουτσό".
28 άλογα έβγαζαν τα 250άρια το '90.
Αλλά, μας την "φόρεσαν" οι "Βρυξελιώτισες" και τρώμε τώρα "πράσινη ανάπτυξη" και "οι-κώλο-γία".
Κάποιοι στο αμερικα προσπαθούν να το ζωντανέψουν με big bore kit , μετατροπή στην εισαγωγή κ εξατμιση πρόγραμμα χωρίς να υπάρξουν προβλήματα αξιοπιστίας
456144
Περισσότερα εδώ
https://www.revzilla.com/common-tread/upping-the-crf300ls-output-by-over-25-with-a-big-bore-kit-and-other-mods?srsltid=AfmBOorXv_3UAyDWtleF2gq3QnfnSTPW--bJWgALBWxbHa4kaaftZO6j
τα fatbar τιμόνια ταιριάζουν πάρα πολύ και πέρα από το αισθητικό έχεις και μία «ελαστικότητα» που πριν δεν υπήρχε
456145
Εμ, όλοι αυτό θα θέλαμε!
Ας το κρατούσαν 300 και ας έβγαζαν κάνα άλογο παραπάνω, έστω και "κουτσό".
28 άλογα έβγαζαν τα 250άρια το '90.
Αλλά, μας την "φόρεσαν" οι "Βρυξελιώτισες" και τρώμε τώρα "πράσινη ανάπτυξη" και "οι-κώλο-γία".
Κάποιοι στο αμερικα προσπαθούν να το ζωντανέψουν με big bore kit , μετατροπή στην εισαγωγή κ εξατμιση πρόγραμμα χωρίς να υπάρξουν προβλήματα αξιοπιστίας
456144
Περισσότερα εδώ
https://www.revzilla.com/common-tread/upping-the-crf300ls-output-by-over-25-with-a-big-bore-kit-and-other-mods?srsltid=AfmBOorXv_3UAyDWtleF2gq3QnfnSTPW--bJWgALBWxbHa4kaaftZO6j
Eχοντας στην κατοχή μου αρκετά χωμάτινα μηχανάκια, αγόρασα το χόντα, γι' αυτό ακριβώς που
είναι,ξέροντας τα συν και τα πλην. Μ' εναν αριστερό γοφό μισοδιαλυμένο, ακόμα και σ' αυτό
δυσκολεύομαι ν' ανέβω. Δεν θέλω ή μάλλον δεν μπορώ πλέον να κουμαντάρω μοτό με ύψος
σέλλας κοντά στο ένα μέτρο, με κινητήρες-πύραυλους, κράταγα και το 520 αμα μπορούσα...............
Αυξηση ιπποδύναμης σημαίνει περισσότερη κατανάλωση, πιό απαιτητικά και συχνά σέρβις
και κάθε δύο-τρείς βόλτες στο βουνό καινούρια λάστιχα.
Για μένα μιά χαρά είναι από θέμα κινητήρα - απόδοσης - ύψους.
Ολα τ' άλλα θέλουν άλλα διόρθωση-άλλαγμα...................................
doctoras
25/09/2024, 13:45
Ποσό μου αρέσει αυτή η μηχανη αλλά ρε Honda ανέβασε το λίγο κυβικά , τα 300cc και 27hp είναι λίγα.
Θα το ήθελα περίπου στους 40hp για να κανείς τα πάντα εύκολα
Πολύ ομορφο το τιμόνι
την ιπποδύναμη που αναφέρεις την έχουν καθαρά μηχανάκια όπως το CRF250R για χρήση πίστας ή το WR250F για μικτή γρήση εντουρο
ποτέ πολιτικό ή ψευδοεντουρο τετράχρονο δεν είχε τέτοια απόδοση. Και ΑΝ σεταριζόταν κάτι τέτοιο θα ήταν κουφιο χαμηλα γιατί θα είχε και μεγαλύτερο βάρος να υπερνικήσει (απο τα καθαρά)
Εμ, όλοι αυτό θα θέλαμε!
Ας το κρατούσαν 300 και ας έβγαζαν κάνα άλογο παραπάνω, έστω και "κουτσό".
28 άλογα έβγαζαν τα 250άρια το '90.
Αλλά, μας την "φόρεσαν" οι "Βρυξελιώτισες" και τρώμε τώρα "πράσινη ανάπτυξη" και "οι-κώλο-γία".
Σενιορ να παμε καμιά χωματοβόλτα να σου το δώσω να δεις, δε χρειάζεται είναι απο τα μηχανάκια που η χοντα έπεσε διάνα, είναι πολύ ζωντανό απο χαμηλά και για την χρήση που προορίζεται 50/50 σουπερ.
Λευκάδιος
25/09/2024, 15:20
Έχω οδηγήσει δυο τρεις φορές ενός φίλου.Βελτιωμένο σε πολλά σημεία (κυρίως στις αναρτήσεις) αλλά με εντελώς στοκ μοτέρ.
Τι να πω ρε παιδιά, εμένα το μοτέρ μου αρέσει.
Στις χαμηλές στροφές είναι σαφώς πιο γεμάτο από τα 250,είναι smooth και κάνει εύκολες σούζες (παρόλο που το τελευταίο δεν είναι δείκτης δύναμης :p ).
Μου αρέσει να ανοίγω τέρμα γκάζι στις στροφές χωρίς να φοβάμαι ότι θα πετάξει κώλο και θα με στείλει αδιάβαστο.
Δεν ξέρω,μπορεί να έχουν περάσει τα χρόνια και τα χέρια μου να μην μπορούν να αντεπεξέλθουν σε πιο δυνατές μηχανές . Αλλά για μένα το 300 είναι αρκούντως ικανό αλλά και διασκεδαστικό.
SeniorCanardo
25/09/2024, 15:31
Σενιορ να παμε καμιά χωματοβόλτα να σου το δώσω να δεις, δε χρειάζεται είναι απο τα μηχανάκια που η χοντα έπεσε διάνα, είναι πολύ ζωντανό απο χαμηλά και για την χρήση που προορίζεται 50/50 σουπερ.
Μωρέ δεν είναι ο προβληματισμός μου το χώμα, άλλωστε όποιος μπορεί να βάλει 25-30 άλογα στο χώμα, το ξέρει πρώτα ο ίδιος και πιθανότατα ξέρει και τι ψάχνει.
Αυτό που με απασχολεί είναι τι κάνει στο δρόμο.
Σε μια εθνική μπορεί να ακολουθήσει για ώρα (ας πούμε, 40 λεπτά ~ 1 ώρα) ή θα δουλεύει στα τέρματα και θα κουδουνίζει έτοιμο να σπάσει;
Σε έναν περιφερειακό που θα χρειαστείς στιγμιαία το λίγο παραπάνω γκαζάκι να περάσεις τον "κοκκαλομένο" "γυφτοτραπόκάγκουρα" που νομίζει ότι ζει στο South Central, θα το έχεις;
Κοίτα το μηχανάκι το κοιτάζω εδώ και πολλά χρόνια, είναι πολύ κοντά σε πολλά που θα ήθελα από ένα all-arounder, αλλά κάτι οι αναρτήσεις, κάτι η δύναμη, κάτι η τιμή του...:hmm:
Θα ήθελα να ακούσω και μια γνώμη για το βάρος του.
Υ.Γ.:
Για βόλτα είμαι μέσα, το μιλάμε.;)
ratamahatta
25/09/2024, 16:09
την ιπποδύναμη που αναφέρεις την έχουν καθαρά μηχανάκια όπως το CRF250R για χρήση πίστας ή το WR250F για μικτή γρήση εντουρο
ποτέ πολιτικό ή ψευδοεντουρο τετράχρονο δεν είχε τέτοια απόδοση. Και ΑΝ σεταριζόταν κάτι τέτοιο θα ήταν κουφιο χαμηλα γιατί θα είχε και μεγαλύτερο βάρος να υπερνικήσει (απο τα καθαρά)
Σενιορ να παμε καμιά χωματοβόλτα να σου το δώσω να δεις, δε χρειάζεται είναι απο τα μηχανάκια που η χοντα έπεσε διάνα, είναι πολύ ζωντανό απο χαμηλά και για την χρήση που προορίζεται 50/50 σουπερ.
Υπάρχει κ το 390 adventure κοντά σε αυτή την ιπποδύναμη , όπως πιο παλιά το drz .
Λευκάδιος
25/09/2024, 16:12
Μωρέ δεν είναι ο προβληματισμός μου το χώμα, άλλωστε όποιος μπορεί να βάλει 25-30 άλογα στο χώμα, το ξέρει πρώτα ο ίδιος και πιθανότατα ξέρει και τι ψάχνει.
Αυτό που με απασχολεί είναι τι κάνει στο δρόμο.
Σε μια εθνική μπορεί να ακολουθήσει για ώρα (ας πούμε, 40 λεπτά ~ 1 ώρα) ή θα δουλεύει στα τέρματα και θα κουδουνίζει έτοιμο να σπάσει;
Σε έναν περιφερειακό που θα χρειαστείς στιγμιαία το λίγο παραπάνω γκαζάκι να περάσεις τον "κοκκαλομένο" "γυφτοτραπόκάγκουρα" που νομίζει ότι ζει στο South Central, θα το έχεις;
Κοίτα το μηχανάκι το κοιτάζω εδώ και πολλά χρόνια, είναι πολύ κοντά σε πολλά που θα ήθελα από ένα all-arounder, αλλά κάτι οι αναρτήσεις, κάτι η δύναμη, κάτι η τιμή του...:hmm:
Θα ήθελα να ακούσω και μια γνώμη για το βάρος του.
Υ.Γ.:
Για βόλτα είμαι μέσα, το μιλάμε.;)
Με 115 πραγματικά χιλιόμετρα/ώρα (και κάποια ανοίγματα παραπάνω) πηγαίνει τον αιώνα τον άπαντα χωρίς κραδασμούς κλπ.Η σέλα του επίσης σύμφωνα με τον φίλο (που δεν είναι μωρό ) είναι παραδόξως αρκετά άνετη γι'αυτό που δείχνει.
Και κακά τα ψέματα,και με τα μεγάλα κάπου εκεί πηγαίνουμε αν θέλουμε να μείνει κάνα τακούνι στην θέση του για τα χώματα που θα βρούμε.
Έχω κάνει πολλές εκδρομές μαζί με 250/300cc και δεν έχω νιώσει ποτέ ότι πάμε αργά,άντε σε κάνα ορεινό ανηφορικό στροφιλίκι να μένουν λίγο πιο πίσω.
Καλά για την οικονομία καυσίμου δεν το συζητώ ,ίσως ισχύει αυτό που λένε : 'οτι δεν πάει δεν καίει ' :lol:
doctoras
25/09/2024, 21:12
Αυτό που με απασχολεί είναι τι κάνει στο δρόμο.
Σε μια εθνική μπορεί να ακολουθήσει για ώρα (ας πούμε, 40 λεπτά ~ 1 ώρα) ή θα δουλεύει στα τέρματα και θα κουδουνίζει έτοιμο να σπάσει;
Σε έναν περιφερειακό που θα χρειαστείς στιγμιαία το λίγο παραπάνω γκαζάκι να περάσεις τον "κοκκαλομένο" "γυφτοτραπόκάγκουρα" που νομίζει ότι ζει στο South Central, θα το έχεις;
Αρχικά να αναφέρω για οσους δε το έχουν υπόψη πως το μηχανάκι φοράει στριταδικο μοτερ δανεισμένο απευθείας από το CBR300R του 2016 με πολύ καλό σεταρισμα της πρωτεύον τελικής σχέσης για το είδος του.
Αυτή είναι και η διαφορά που το έκανε προσιτό στους τιμοκαταλόγους γιατί αν τρόποποιουσε ένα χωμάτινο μοτερ όπως είχε κάνει η γιαμαχα με το wr250r, θα κόστιζε 8k.
Τώρα το μοτερ σπρώχνει δυνατά μέχρι τα κοντέρίσια 150χαω και ενδεχομένως λόγω της μακριας 6της θα μπορούσε να πάει και παραπάνω σε ελαφριά κατώφερεια. Αυτό για το μοτερ για να καταλάβεις γιατί λέμε ότι για τα κυβικά του υπερκαλύπτει.
Το σύνολο ομως δε μπορεί να υποστηρίξει τέτοιες ταχύτητες λόγω των 260mm διαδρομών συνδυαστικά με τις μαλακες αποσβέσεις, τα λάστιχα 50/50 και το χαμηλό βάρος.
Όμως αυτό που είπε ο γιωργος, μέχρι τα 115χαω που είναι και πάνω από το σποτ των κραδασμών του πάει άνετα και με 4λ/100χλμ (κυριως λόγω αεροδυναμικής, το μοτερ με οικονομική οδήγηση και ως τα 80χαω μπορεί να κάνει 2.8-3/100χλμ).
Για το βάρος: στην άσφαλτο ειναι πούπουλο.Σε φάση που σε ξενίζει αρχικά.
Για το χώμα σε κλειστή μόνοπαταδα το έχει το βάρος του.
Για χωματόδρομο έχει ιδανικό βάρος.
Για τον ενδιαφερόμενο που θα προσαρμοστεί ότι η κατασκευή εχει σχεδιαστεί για να μπορεί να κάνει 50/50 (χώμα / άσφαλτο), σε βολταδικο τέμπο εύκολα, αξιόπιστα, οικονομικά θα χαρίσει μεγάλη χαρά και διασκέδαση.
Για τον απαιτητικό που θέλει να κάνει καλά είτε την άσφαλτο είτε το χώμα, είτε δεν έχει αποφασίσει τι θέλει, θα πρέπει να δει άλλου. Αυτός είναι και ο λόγος που βλέπεις αρκετά καινούργια μηχανάκια με λίγα χλμ να βγάζουν οι ιδιοκτήτες του πωλητήριο.
Πρωϊνή ανάβαση σήμερα στην κορυφή του Παναχαϊκού (στα ''καραφλά'' της Πάτρας)
456226
456227
Με αρκετό κρύο αν και φορούσα τισέρτ, θώρακα, μπλούζα εντούρο και μπουφάν
την άκουσα κρύο και πολύ δυνατός αέρας....
456228
Καί λίγα χλμ πιό πέρα και 200-300 μέτρα πιό χαμηλά
456229
Καταφύγιο ''Ι. ΔΙΑΚΙΔΗΣ'' σε υψόμετρο 1760μ.
456230
456231
Και η θερμοκρασία στα χαμηλά λίγο έξω από την Πάτρα:
456232
οπου έκανα μιά στάση να μαζέψω κάτι σπαραγγάκια που πέτυχα....
456233
456234
doctoras
29/09/2024, 13:04
Όλα τα χόρτα του θεού είναι! :D
johnstef33
29/09/2024, 13:43
Πρωϊνή ανάβαση σήμερα στην κορυφή του Παναχαϊκού (στα ''καραφλά'' της Πάτρας)
456226
456227
Με αρκετό κρύο αν και φορούσα τισέρτ, θώρακα, μπλούζα εντούρο και μπουφάν
την άκουσα κρύο και πολύ δυνατός αέρας....
456228
Καί λίγα χλμ πιό πέρα και 200-300 μέτρα πιό χαμηλά
456229
Καταφύγιο ''Ι. ΔΙΑΚΙΔΗΣ'' σε υψόμετρο 1760μ.
456230
456231
Και η θερμοκρασία στα χαμηλά λίγο έξω από την Πάτρα:
456232
οπου έκανα μιά στάση να μαζέψω κάτι σπαραγγάκια που πέτυχα....
456233
456234
Αδερφέ μου με το NC θα ανέβω εκεί ή στο σανατόριο της ζαστοβας ή στο αιολικό πάρκο στη πίτιτσα?
Αδερφέ μου με το NC θα ανέβω εκεί ή στο σανατόριο της ζαστοβας ή στο αιολικό πάρκο στη πίτιτσα?
Aυτό είναι το αιολικό πάρκο
Το σανατόριο είναι σε άλλο σημείο πολύ πιό εύκολα προσβάσιμο
μιάς και ο δρόμος γιά εκεί είναι ασφολτοστρωμένος.
Αλλά και στο αιολικό πάρκο πηγαίνεις εύκολα γιατί ο δρόμος
είναι εύκολος, βατός χωματόδρομος.
Πρίν από έναν περίπου χρόνο είχα ανέβει στο αιολικό πάρκο με σκούτερ
μαζί με την σύζυγο και το σκυλι μας.......
johnstef33
30/09/2024, 10:27
Ευχαριστώ πολύ κι ελπίζω κάποια στιγμή να τα πούμε από κοντά
για να συνεχίσω την κουβέντα από δω...
πάω για αλλαγή νέων ελαστικών. αυτή τη στιγμή φοράω τα Metzeler Tourance. επειδή το μηχανάκι το είχα για τις καθημερινές μετακινήσεις μου προτίμησα κάτι περισσότερο σε 80-20 από τα μαμά.
από το καλοκαίρι, λόγω ότι δουλεύω περισσότερο remote, το χρησιμοποιώ 1-2 φορές την εβδομάδα όποτε χρειαστεί κάποιο ραντεβού ή βόλτα. έλεγα να πάω σε κάτι προς 50-50 ώστε αν ανέβω κανένα βουνό να το κάνει καλύτερα απ' ότι τώρα. βασικό ότι δεν θέλω να φάω τα μούτρα μου στο πρώτο φρενάρισμα στην Αθήνα. τα Tourance μου άρεσαν πάρα πολύ τα πρώτα 2.5-3 χρόνια.
πχ. τα Michelin Anakee Wild πόσο χειρότερα είναι από τα Tourance στην πόλη; τα Bridgestone Battlax* είναι καλύτερα επειδή βλέπω πολλές μηχανές που τα φοράνε.
*ίσως δεν βγαίνει σε 3.00/21 ή 90/90/21 front --- 120/80/18 rear
Τα Wild δεν τα λές 50-50,τα Battlax δεν τα ξέρω ,θα προτείνω τα TW 301-302,πραγματικό 50-50 λάστιχο!
https://www.tyreshop.gr/Product/1082/Page/597/el/
δεν το είχα στα υπόψιν μου. και μια ματιά που έριξα σε διάφορα φόρα δεν λένε κακά λόγια
thanX
doctoras
02/10/2024, 23:04
Θα έψαχνα προσφορές για ΜΤ21
https://www.pirelli.com/tyres/en-ww/motorcycle/catalogue/product/mt-21-rallycross
Είναι ακριβούτσικο λάστιχο αλλά αξίζει κάθε λεπτό
Καλημέρα. Για commuting είναι καλύτερο από τα Bridgestone και τα Michelin? Γιατί αυτό είναι το βασικό που θέλω με τους οποιους συμβιβασμούς
Καλημέρα. Για commuting είναι καλύτερο από τα Bridgestone και τα Michelin? Γιατί αυτό είναι το βασικό που θέλω με τους οποιους συμβιβασμούς
Στο στεγνό είναι οκ όμως το πίσω τρώγεται εύκολα. Στο βρεγμένο θέλουν μεγάλη προσοχή οπότε για καθημερινή χρήση τον χειμώνα ναι αλλά με προσοχή στην βροχή.
Θα κοιτούσα και για Dunlop d952 που κρατάνε το ίδιο καλά σε άσφαλτο και χώμα αλλά έχουν πολύ μεγαλύτερη αντοχή.
Επίσης ωραίος συνδυασμός για πραγματικό 50-50 είναι tkc80 μπρος και mitas eO7 πίσω. Με αυτό τον συνδυασμό πήγα φέτος Ρουμανία με το Άφρικα. Στην άσφαλτο είναι παραπάνω από καλά στο βρεγμένο είναι προβλέψιμα για τακουνάτα.Δεν τους αρέσει η πολύ παχιά βαθιά λάσπη. Σε όλα τα άλλα τερέν δουλεύουν πολύ καλά και αντέχουν πολύ , πάνω από 15.000km στο Άφρικα.
ρώτησα σήμερα σε 2-3 λαστιχάδικα
το ΜΤ21 δεν ξέρουν πότε θα έρθει... δηλ. στο σύστημα τους δεν φαίνεται κάτι
το trail wing δεν έρχεται πια (μου είπαν ότι είναι παλιό)
τα ΑΧ41 μπορούν να τα έχουν το επόμενο 10ήμερο
και τα WILD αρχές Νοέμβρη
ποιο από τα δύο είναι καλύτερο για περισσότερο χρήση στην πόλη
και αν υπάρχει κάποιο καλύτερο από τα δύο παραπάνω
doctoras
03/10/2024, 09:36
Επειδή έχει πολλα τακουνατα πια λόγω ελευσης πολλών adve πρέπει να προσέξεις για ποια μοντέλα αφορούν μιας και τα μικρομεσαία CRF L / Rally μπορούν λόγω βαρους να φορέσουν 50/50 για dual sport ή ψευτοεντουρο που λεγαμε παλιά
χρήση και διαφέρουν αρκετά στο σκελετό της γόμας.
Τώρα για αυτό που ρώτησες συγκρίσεις μοντέλων head to head θα βρεις σε διεθνή επιπεδο περισσότερες πληροφορίες
ρώτησα σήμερα σε 2-3 λαστιχάδικα
το ΜΤ21 δεν ξέρουν πότε θα έρθει... δηλ. στο σύστημα τους δεν φαίνεται κάτι
το trail wing δεν έρχεται πια (μου είπαν ότι είναι παλιό)
τα ΑΧ41 μπορούν να τα έχουν το επόμενο 10ήμερο
και τα WILD αρχές Νοέμβρη
ποιο από τα δύο είναι καλύτερο για περισσότερο χρήση στην πόλη
και αν υπάρχει κάποιο καλύτερο από τα δύο παραπάνω
Το μόνο που γνωρίζω είναι πως τα wild είναι πολύ βαριά λάστιχα που για μικρή μοτοσυκλέτα δεν είναι και ότι καλύτερο και επίσης είναι πολύ δύσκολα στην αλλαγή σαμπρελας με λεβιεδες στο βουνό. Όμως είναι τακουνατο ελαστικό που και αυτό θέλει προσοχή στο βρεγμένο.
Τα ΑΧ41 δεν τα έχω δοκιμάσει.
Για ρώτα και για τα Michelin Sahara το οποίο αν και χρόνια στην αγορά είναι αξιόλογο λάστιχο και κρατάει καλά.
Καλημέρα.
Τα Sahara τα έχω δοκιμάσει σε ΧΤ600 και έμεινα ικανοποιημένος κυρίως προς την χωμάτινη βόλτα.
Ποια tourance φοράς στο CRF; Tο πρώτο σχέδιο με τα μπαλώματα ή τα επόμενα Next;
Όπως και να έχει για την χρήση περισσότερο πόλη που κάνεις κανένα δεν είναι ιδανικό.
''βασικό ότι δεν θέλω να φάω τα μούτρα μου στο πρώτο φρενάρισμα στην Αθήνα.''
ratamahatta
03/10/2024, 22:36
Έτσι για να υπάρχει
Δυναμομετρηση μετά από τοποθέτηση ολόσωμης εξάτμισης κ φίλτρου dna , μια χαρά το βλέπω πήρε
456383
Έτσι για να υπάρχει
Δυναμομετρηση μετά από τοποθέτηση ολόσωμης εξάτμισης κ φίλτρου dna , μια χαρά το βλέπω πήρε
456383
χωρίς πρόγραμμα;
ratamahatta
04/10/2024, 22:28
χωρίς πρόγραμμα;
Χωρίς πρόγραμμα, όπως έγραψε, ολόσωμη dominator κ dna
3 άλογα είναι πολλα για αυτά ,θα κάνει διαφορά
έχω βάλει dna και σκεφτόμουν για fmf αλλά πολλά τα λεφτά
basilis_k6
05/10/2024, 11:47
Καλημέρα. Για commuting είναι καλύτερο από τα Bridgestone και τα Michelin? Γιατί αυτό είναι το βασικό που θέλω με τους οποιους συμβιβασμούς
mt21 φοραω στο wr και σιγουρα δεν ειναι καλα στη βροχη. ουτε τα dunlop (δεν θυμαμαι κωδικο) ηταν καλα στη βροχη αλλα ηταν χειροτερα και στο στεγνο. τα γουσταρω τα 21 και θα τα ξαναβαλω αλλα οταν βρεχει δεν το ρισκαρω. παω ΚΟΤΑ.
btw ειδα ενα cfr rally στο αιγαλεω χθες και ειναι πολυ ομορφο το ατιμο. αντε να δουμε αν θα βγαλει κανενας ιαπωνας ενα σωστο 400αρι γιατι απο 250-300 δεν βγαζεις γουστα στο δρομο. η χοντα μας γλυκανε με το 450 και τελικα του εδωσε 20 μουλαρια.
ρώτησα σήμερα σε 2-3 λαστιχάδικα
το ΜΤ21 δεν ξέρουν πότε θα έρθει... δηλ. στο σύστημα τους δεν φαίνεται κάτι
το trail wing δεν έρχεται πια (μου είπαν ότι είναι παλιό)
τα ΑΧ41 μπορούν να τα έχουν το επόμενο 10ήμερο
και τα WILD αρχές Νοέμβρη
ποιο από τα δύο είναι καλύτερο για περισσότερο χρήση στην πόλη
και αν υπάρχει κάποιο καλύτερο από τα δύο παραπάνω
Βάλε τα AX41, 4.000 χλμ εντός Τουρκίας το καλοκαίρι σε άσφαλτο και χώμα μου αρέσαν πολύ παντού. Με έκανε να απορώ πως ένα τόσο καλό στην άσφαλτο λάστιχο μπορεί να είναι εξίσου καλό στο χώμα. Οπότε για μεγάλα On/Off ταξίδια έχω βρει τα ελαστικά μου. Στα μεγάλα On/Off μάλλον θα τρώγεται γρήγορα η γόμα τους, για τα μικρά και άψυχα δικά μας όμως είναι αποδεκτή η αντοχή τους (υπολογίζω γύρω στα 6.000 χλμ και θα έχουν ακόμη λίγο τακούνι).
Για μικρότερα ταξίδια (μέχρι 1000-1200 χλμ εντός Ελλάδος) που έχουν περισσότερο χωμάτινο προσανατολισμό έχω καταλήξει στα D952.
basilis_k6
07/10/2024, 02:10
Βάλε τα AX41, 4.000 χλμ εντός Τουρκίας το καλοκαίρι σε άσφαλτο και χώμα μου αρέσαν πολύ παντού. Με έκανε να απορώ πως ένα τόσο καλό στην άσφαλτο λάστιχο μπορεί να είναι εξίσου καλό στο χώμα. Οπότε για μεγάλα On/Off ταξίδια έχω βρει τα ελαστικά μου. Στα μεγάλα On/Off μάλλον θα τρώγεται γρήγορα η γόμα τους, για τα μικρά και άψυχα δικά μας όμως είναι αποδεκτή η αντοχή τους (υπολογίζω γύρω στα 6.000 χλμ και θα έχουν ακόμη λίγο τακούνι).
Για μικρότερα ταξίδια (μέχρι 1000-1200 χλμ εντός Ελλάδος) που έχουν περισσότερο χωμάτινο προσανατολισμό έχω καταλήξει στα D952.
φαινεται αρκετα καλο για δρομο το τακουνι του. στο χωμα λογικα υστερει μονο σε μονοπατια να υποθεσω.
φαινεται αρκετα καλο για δρομο το τακουνι του. στο χωμα λογικα υστερει μονο σε μονοπατια να υποθεσω.
Και όμως σε στεγνό μονοπάτι το λάστιχο πατούσε και γράπωνε φανταστικά και μάλιστα χωρίς να ρίξω καθόλου πιέσεις αφού ήμουν και -σχετικά- φορτωμένος. Λόγω καλοκαιριού δεν το έχω δουλέψει ακόμη σε νωπό χώμα αλλά για καλοκαιρινή χρήση σε άσφαλτο και χώμα ανεξαρτήτως επιπέδου δυσκολίας το έχω εκτιμήσει πολύ.
Τα φοράω ακόμη οπότε πριν τα αφαιρέσω θα τα δοκιμάσω και σε καμιά Φθινοπωρινή από Νοέμβριο.
Toποθέτηση χουφτών σήμερα.....
457623
457624
457625
457626
Δεν είναι κάτι ιδιαίτερο. Φτηνές κινεζιές, αύριο που έχει χωματάδα
θα δω πόσο αποτελεσματικές είναι.
Θα τις ήθελα σε κόκκινο χρώμα, διαθέσιμο υπήρχε μόνο μαύρο και μπλέ
διάλεξα μαύρες μιά χαρά μου φαίνονται...
457627
457628
457629
basilis_k6
02/11/2024, 18:56
acerbis rally pro αντιγραφη?
acerbis rally pro αντιγραφη?
Δεν ξέρω....
doctoras
02/11/2024, 20:23
Πολύ ωραίο είναι!
Τις χούφτες τις είχα παλαιότερα σε χωματερο, με πλαστική ενίσχυση στην μέση όσες πτώσεις και αν φάγανε στο βουνό, δε μάσησαν.
Αλλά είναι καλες για εντουρο, αντιανεμικά στον δρόμο μη περιμένεις πολλα
Θα βάλεις και προβολακια ομίχλης;πας και σε σπίτια με το τσαντάκι αυτό στο τιμόνι;
....πας και σε σπίτια με το τσαντάκι αυτό στο τιμόνι;
:facepalm::facepalm::facepalm:
:facepalm::facepalm::facepalm:
Αμέσως να μαλώσεις...
Θα βάλεις και προβολακια ομίχλης;πας και σε σπίτια με το τσαντάκι αυτό στο τιμόνι;
Αμέσως να μαλώσεις...
Καμμιά βόλτα θα 'ρθεις εσύ;;;;... κι' εγώ θ' αφήσω το τσαντάκι στο σπίτι για χάρη σου...
Και σε σπίτια πάω και μιά γρήγορη χτεσινή βόλτα στην Ρακίτα να πάρω μιά τζούρα από
τις νεοτοποθετημένες χούφτες......
457669
457670
panavour
05/11/2024, 15:56
κι ενα βιντεακι ομορφο
https://youtu.be/kRttTs_nF8E?feature=shared
Ο Ιτσι Μπουτσερ της Λάρισας :-)
panavour
05/11/2024, 18:27
Ο Ιτσι Μπουτσερ της Λάρισας :-)
Λαρ-ιτσι Μπουτσερ.
AUFGEBRACHT
05/11/2024, 18:32
Ο Ιτσι Μπουτσερ της Λάρισας :-)
Δεν αντέχω να τον δω, ούτε που να με πλήρωναν αδρά για να το κάνω...πολλά τα θέματα...
giorgosb
07/11/2024, 14:30
Euro5+ και φωτισμός led για το 2025
Από bikeit.gr (https://www.bikeit.gr/nea-montela-honda/item/39993-eicma-2024-honda-crf-300l-2025-deyte-lavete-led-kai-euro5)
457875
457876
457878
457877
doctoras
07/11/2024, 16:28
διαχρονική αξία
τα αυτοκόλλητα λίγο κλαιν
Χάλια μάσκα, φανάρι και αυτοκόλλητα κακόγουστα // ανέμπευστα. :(
johnstef33
08/11/2024, 18:16
Toποθέτηση χουφτών σήμερα.....
457623
457624
457625
457626
Στου Μουρτα πηγές και τις έβαλες , χαχα
Κι εγώ από Αλί πήγα και έβαλα
Αξιοπρεπείς ως τώρα θα δείξει
doctoras
08/11/2024, 20:48
Χάλια μάσκα, φανάρι και αυτοκόλλητα κακόγουστα // ανέμπευστα. :(
η μάσκα-φανάρι δεν είναι καινούργια (δενκακή στα μάτια μου), την φορούσαν τα ασιάτικα μοντέλα
Στου Μουρτα πηγές και τις έβαλες , χαχα
Κι εγώ από Αλί πήγα και έβαλα
Αξιοπρεπείς ως τώρα θα δείξει
Μόνος μου τις έβαλα, από το γνωστό μαγαζί του ''κουμπάρου'' τέρμα ψηλά
στην Γούναρη αγορασμένες.
Μην νομίζεις ότι υπάρχει ποικιλία εδώ στην Πάτρα, όπου και να ρώτησα είχαν
από άθλιες έως τρισάθλιες, τίποτα καλό....
Και κάποιοι, κλασσικά, να σου παραγγείλω, να σου φέρω, αλλά δεν έχω ούτε
φωτογραφία να σου δείξω πώς είναι,....λες και δεν ξέρει σήμερα ο κόσμος
να παραγγείλει μόνος του και να έχει δει και φωτογραφία......
Ρε συ μήπως να κάνεις βιντεάκια σαν τον φιλαράκο σου στο παρακάτω λινκ...:whistle::hmm:
https://m.youtube.com/watch?v=3Gnx9twQs90
karellen
19/11/2024, 11:42
Στα Ελληνικά? :eek:
Τι να το κάνουμε?
Στα Ελληνικά? :eek:
Τι να το κάνουμε?
Ας μας τα πει σε ότι γουστάρει...μια εικόνα χίλιες λέξεις..:bawl:
Ρε συ μήπως να κάνεις βιντεάκια σαν τον φιλαράκο σου στο παρακάτω λινκ...:whistle::hmm:
https://m.youtube.com/watch?v=3Gnx9twQs90
:a21::a21::a21::a21:
:a021::a021::a021::a021:
Λευκάδιος
20/11/2024, 10:36
Χάλια μάσκα, φανάρι και αυτοκόλλητα κακόγουστα // ανέμπευστα. :(
Όπως είπε και ο doctoras η μάσκα υπήρχε σε άλλες αγορές εκτός Ευρώπης.Προσωπικά μου αρέσει πολύ περισσότερο από την προηγούμενη και πάντα έλεγα γιατί δεν την έβαζαν στα Ευρωπαϊκά (ήταν θέμα προδιαγραφών).
Θα συμφωνήσω για τα αυτοκόλλητα αλλά μικρό το 'κακό'.
458299
Μεγα κατόρθωμα 4444 χλμ σε δύο χρόνια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Βέβαια για να λέμε και του στραβου το δίκιο, με την αντιπροσωπεία που έχει φοβάμαι
να το δουλέψω, γιατί αν αρχίσουν και χαλάνε τίποτα αισθητήρες, τίποτα μπεκάκια
δεν πρόκειται να μου τ' αλλάξουν δωρεάν γιατί είναι ταϊλανδέζικο, δεν είναι
κινέζικο, μόνο στα κινέζικα στ' αλλάζουν όοοοολα τσάμπα, είναι καλοί ανθρώποι οι
κινέζοι....αν σου χαλάσει μπορεί να σου αλλάξουν και το μηχανάκι όλο, δεν
είναι γερμανοαυστριακοιαπωνικοί τσιφούτηδες.....
Αλλωστε τι έναν ψεκασμό αλλάξουν τι όλο το μηχανάκι δεν τρέχει κάστανο, ίδιο κόστος έχουν....
458300
458301
458302
Ωραία μέρα σήμερα και βρήκα ευκαιρία να πάω μέχρι το νότιο άκρο της Ευρώπης τον φάρο
στο ακρωτήριο Ταίναρο. Ο δρόμος στεγνός πολύ λίγα τα σημεία με υγρασία το πρωί που πήγαινα
πολύ καλύτερα το μεσημέρι στην επιστροφή.
459600
459601
Πολύ μεγάλη διαφορά είδα από τα λάστιχα, καλύτερη ποιότητα πορείας,
πιό αθόρυβα και με μεγαλύτερα περιθώρια κλίσεως μιάς και η διαδρομή
ήταν όλο στρφιλίκια με ελάχιστες ευθείες...
459602
Είχα και μιά απρόσμενη και ασυνήθιστη συνάντηση...
459603
Τόσα γαϊδούρια μαζεμένα μόνο στο γνωστό κτίριο της
πλατείας συντάγματος μπορείς να συναντήσεις....................
Γράφω πολλά χιλιόμετρα λέμεεεεεε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:bawl::bawl:
459751
Πάντως η κατανάλωση είναι όντως εντυπωσιακή......
harris_x
28/01/2025, 09:37
Γράφω πολλά χιλιόμετρα λέμεεεεεε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:bawl::bawl:
459751
Πάντως η κατανάλωση είναι όντως εντυπωσιακή......
Δρόμο κοιτάζεις καθόλου ή μονο το κοντέρ :confused:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.