View Full Version : HONDA CRF 300L (και RALLY.....χόντα είναι κι' αυτό..)
:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
Κούρος
SeniorCanardo
16/07/2025, 10:46
:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
Τόσο έξω έπεσα ρε φίλε!:lol:
φίλε την έχω πει την άποψη μου, αλλά ένα σχόλιο για τον συλλογισμό σου(λίγο μακροσκελές για όλα αυτά που παραθέτεις), όπως θα σου τα έλεγα στο καφέ
Δεν χρειάζονταν να γράψεις τόσα, ένα test ride πρέπει να κανονίσουμε. :D
για τις αγοροπωλησίες μεταχειρισμένων.
είναι σχεδόν βέβαιο πως πως αν δεν σκοτωθεί κάτι, αργεί πολύ να φύγει, 4 λόγοι κατα την άποψη μου που κολλάει η αγοραπωλησία μοτοσυκλετας
α) έρευνες έδειξαν οτι οι νεότερες γενιές δεν γουστάρουν τόσο της μοτοσυκλέτες όσο τα σκουτερ(χάσμα γενεών), ματιές στις ταξινομήσεις σε μοτοσυκλέτες 250-500 vs σκουτερ 250-500 λένε μια πραγματικότητα
β) υποψήφιοι αναβάτες δεν ασχολούνται με την μηχανολογία χομπιστικα (κάτι που ήταν απαραίτητο για μοτοσυκλέτες '80 και παλαιότερα - και όπως μάθαμε εμείς) συνεπώς δεν γνωρίζουν καθόλου τα κριτήρια επιλογής μεταχειρισμένης μοτοσυκλέτας.. νιέντε
γ) συνεπώς, αγοράζουν κινέζικο για την εγγύηση, αψηφώντας τραβήγματα
δ) αγοραστική δύναμη και παρατεταμένη οικονομική αστάθεια
Να πω και εγώ την "αποψάρα" μου!:bawl:
Σου απαντάω στο καθένα ξεχωριστά, "μουχαμπέτι" να γίνεται που λένε και στου χωριομ.
α) Ο χώρος της μοτοσυκλέτας έχει μπολιαστεί με "Κουτάκηδές" για αυτό έχουμε γεμίσει σκούτερ.
Έχουμε όλοι ένα σκασμό γνωστούς που δεν είχαν καβαλήσει δίτροχο από την εποχή που ήταν πιτσιρικάδες και κάνανε ποδήλατο και τώρα μοστράρουν με σκούτερ.
Μια γύρα στην πόλη φτάνει για να καταλάβεις το μέγεθος της" αμπαλοσύνης" και εύκολα μπορείς να εντοπίσεις τον σκουτεράκια προερχόμενο από αυτοκίνητο σε σχέση με αυτόν που προέρχεται από μοτό.
Αν προσθέσεις ότι ζούμε σε εποχή που η "μπουχεσίλα" έγινε αξίωμα και μπαίνεις και διαβάζεις σε μοτοφόρουμ και το βασικό στην επιλογή οχήματος, είναι η άνεση και αν θα μπορείς να φοράς μοκασίνια.:bawl:
β) & γ) Ναι μεν δεν ασχολούνται με τίποτα σε βάθος, αλλά η μούρη, η αυτοαναφορά, ο κομπασμός, το ποζεριλίκι κλπ κλπ μια χαρά κρατεί.
Άλλο να γράφει το μηχανάκι Χονδα και άλλο Βουτζ, άλλο να γράφει το μπλουζάκι πόλο και άλλο κόλο, άλλο αιφόν και χαουγάι.
Η μεγάλη διαφορά στην εποχή είναι ότι, δεν "παίρνω κάτι για μια ζωή" (κόλλημα της δικιάς μας και της προηγούμενης γενιάς κυρίως), αλλά "παίρνω κάτι για το τώρα και μετά πέταμα", ανακυκλώνω τάχα και τα σκουπίδια μου και έχω ήσυχη της συνείδηση μου, γυρίζει το χρήμα, ρολάρει το σύστημα και όλα μια χαρά.
Συν το ότι ο στόλος μεταχειρισμένων είναι πολύ γερασμένος, με "μαϊμουδιασμένα" χιλιόμετρα, κακή συντήρηση και αδικαιολόγητα ακριβές τιμές.
δ) Δεν είμαι σίγουρος!
Κάποια όχι απαραίτητα φθηνά φεύγουν, άλλα όχι.
Παίζει πολύ ρόλο η κατάσταση, το μοντέλο, ο τύπος, η τιμή κλπ.
το CRF300L είναι ότι ήταν το XL350R το '85, ψευτοεντούρο ικανό για λίγο από όλα
463720
όλες αυτές οι χρήσεις που έχεις θέσει είναι στην εμβέλεια του, το μηχανάκι το έχει και με κάποιες παραχωρήσεις θα πάει παντού, δεν είναι για να ανέβουν οι ρυθμοι στο χώμα δεν υπάρχει λόγος για αυτό που είναι. Αν είσαι πάνω απο 80κιλα θέλεις άλλο ελατήριο στο πισω αμορτισερ και τέλος, ούτε αφτερ αμορτισερ ουτε τιποτα. Το πιρούνι είναι τέλειο.
Με μέση οδήγηση (υπολόγιζε 3,5λτ/100χλμ) με τα 7,8 λιτρα θα σου βγάλει 200χλμ άνετα, σε ταξίδι στον επαρχιακό θα κάψει 3,0 και θα σου βγάλει κανα 50ρι παραπάνω
Κατανοητά και γνωστά τα περισσότερα.
Οταν λέμε το ρητό "η επιλογή της μοτοσυκλέτα είναι προσωπική υπόθεση" σε εμένα προσωπικά το πρώτο κριτήριο που σκάει είναι η αναγνωρισιμότητα, ε ναι είμαι απο αυτούς που αν δεν φτάνω, προτιμω μεταχειρισμένο σαπάκι απο καινουργιο νεοεισερχόμενο.
Εμένα δεν με ενδιαφέρει η αναγνωρισιμότητα.
Εγώ με τη μοτό έχω σχέση εργαλειακή σχέση.
Δεν με ενδιαφέρει τι θα πει ο "Μήτσος", ο "Κίτσος" και ο "Μπαρμαλίτσος", στη γειτονιά ή στο φόρουμ.
Πρέπει η μοτό να κάνει την δουλεία, ακόμα και αν η δουλειά της είναι η διασκέδαση.
Αν δεν φτάνουν τα μπικικίνια, θα πάρω το "καλύτερο" δυνατόν εργαλείο που μπορούν να πάρουν τα φράγκα μου, ασχέτως μάρκας, προέλευσης, κοινωνικής αποδοχής κλπ.
τα ktm 390/250 adve τα ως πρότινος, τα έχω οδηγήσει απο 2 φορές το κάθε ένα. Μηχανάκι adve (όχι ψευδοεντουρο), με το βάρος του (175κιλά έκαστος) σεταρισμένο για ασφαλτο που αν δεν είσαι 100κιλά να κάτσουν λίγο τα ελατήρια στο χωμα κοπανιεσε σα να έχει στριτάδικες διαδρομές (παρότι διαθέτει 17εκ).
Στο καινούργιο 390 enduro R, αναφερόμουνα.
Τα ADV δεν τα λογίζω καν.
SeniorCanardo
16/07/2025, 10:49
το rieju δεν το γνωρίζω κάν και θεωρώ παρα ειναι ρισκο αν εναποθεσεις χρήμα που δεν βγαίνει εύκολα
Το Rieju φοράει τροποποιημένο το κινητήρα της Voge, που είναι αντιγραφή του KLX 300, με καλύτερη απόδοση συν καλύτερο στήσιμο και περιφερειακά.
Η Rieju είναι σε μεγάλο βαθμό η παλιά GASGAS, πριν εξαγοραστεί από την ΚΤΜ.
Τα εντουράκια της είναι διαμαντάκια (όπως ήταν και τα τελευταία GG) και σε ανταγωνιστικές τιμές.
Το συγκεκριμένο Rieju 307 Aventura, ήρθε οδικώς από την Ισπανία, σχεδόν 5000 χιλιόμετρα, έτρεξε και τερμάτισε στο φετινό Hellas Rally.
Εργοστασικό μόνο με μια όλοσωμη.
Θετικό πρώτο δείγμα, αλλά ας έρθει να το δούμε και ξαναμιλάμε.
για το voge κινείται σε χλιαρά νερά απο πολλες αποψεις δεν θα περιμέναμε και κάτι άλλο, να το πάρει ο 25χρονος ναι να το πάρει, δεν είναι για παλιοσειρές ρε σειρά....
Μαζί σου, αλλά από σάπιο Γιαπωνέζο - Ευρωπαίο, που θα δώσεις κάνα 3χίλιαρο και θα θέλει άλλο ένα χιλιάρικο πάνω, ή από καινούργιο που θα θέλει πάλι κάνα χιλιάρικο πάνω για να έρθει, γιατί όχι;
Νταξ είναι άσχημο και έχει αυτή την "κινεζίλα" που δεν την αντέχω με τίποτα, αλλά από το να είσαι με ένα κατσαβίδι στο χέρι και να ψάχνεις ανταλλακτικά σε μηχανάκια 20ετίας, ίσως να είναι καλύτερο.
Με μηχανάκια 21 ετών το νεότερο ζω και ζούσα και ξέρω πως είναι.
Αν πηγαινα σε νεοεισερχόμενο (γιατι-τρελάθηκα) συμπεριλαμβάνοντας και τις νέες επιλογές της κτμ που καταφθάνουν προσεχώς θα πήγαινα μονο σε himalayan 450 γιατί είναι το ομορφότερο στα μάτια μου. Αυτά τα κτμ (ενώ λέμε έτσι τα χοντα), δεν έχουν κανένα χαρακτήρα απο αυτό που είχαν τα μοντέλα του '95-'05
Το Hima είναι λίγο κουρσούμι, αισθητικά δεν μου αρέσει, προσεχώς θα το κάνω test ride, αλλά δεν έχω πειστεί.
Ούτε στατικά όταν κάθισα με ενθουσίασε.
Αυτός ο Sherpa είναι ο πρώτος υγρόψυκτος που βγάζουν, δεν τον έχουμε δει σε βάθος χρόνου.
Το παρακολουθώ γενικά.
Άσε που εγώ δεν έχω φράγκα για καινούργιο, εκτός και αν αλλάξει κάτι, στα μεταχείρια κοιτάω, άλλοι στην παρέα κοιτάνε και κούτα.
το crf θα το πάρεις αν το θες για παντρειά, για την αναγνωρισιμότητα του μοντέλου, παράγεται απο το 2012, θα έχει υποστήριξη, θα έχει ταξινομήσεις για να βρεις ότι χρειαστεί μελλοντικά
και επίσης για την παράδοση του κατασκευαστή που έχει διαθέσει δεκάδες μοντέλα σε αυτή την κατηγορία τα τελευταία 50 χρόνια.
Τα μηχανάκια μου δεν τα αλλάζω παρά μόνο αν δεν μου κάνουν τη δουλειά πια, αν είναι η επισκευή τους είναι ασύμφορη ή αν έχω βρει καλύτερο εργαλείο για τη δουλειά.
Παντρειές όμως δεν θέλω με καμία.:roflmao:
Τα υπόλοιπα περί ανταλλακτικών και παράδοσης ΟΚ τα ακούω, αλλά κάνοντας και ένα reality check και με βάση το προσδόκιμο ζωής των αρσενικών της οικογενείας μου, "σμπουτσαμ" αν θα βρω ανταλλακτικά μετά από 20 χρόνια.
Μάλλον νοσοκόμα θα ψάχνω τότε.:D
Ευχαριστώ για την λεπτομερή απάντηση, ξέρεις ότι εκτιμώ τη γνώμη σου.
:beer: :beer: :beer:
Τα υπόλοιπα θα τα πούμε σε κάνα καφέ,
doctoras
16/07/2025, 11:08
:lol: :lol: προτελευταία παράγραφος όλα τα λεφτά !!
Στις απαντήσεις σου έχω άποψη για να γίνει εποικοδομητική, αλλά στο καφέ καλύτερα.
Και τώρα που είπα καφέ, κανονίστε ρε σείς τίποτα….χαρμάνια γίναμε…
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.