View Full Version : Suzuki SV 650X by Ratamahatta
ratamahatta
31/10/2023, 21:40
Λοιπόν έφτασαν εδώ και κάμποσες μερες τα σωληνάκια υψηλής και περιμενω μήπως τέλος της άλλης βδομάδας πάω για τοποθέτηση +υγρα φρενων.
Όποτε τουλάχιστον δεν θα υπάρχουν πλέον απώλειες στο σύστημα από την δύναμη που ασκείται στην Μανέτα κατά το φρενάρισμα
Όταν με το καλό έρθει η ώρα για τακάκια θα δω που θα καταλήξω.
ratamahatta
31/10/2023, 22:11
Επίσης αφήνω και αυτό εδώ να υπάρχει για μελλοντική χρήση
https://www.motosales.gr/page/moto-technology-high-performance-kit
Πρόκειται για κιτ stage 3 φίλτρου αέρα, αλλάζει τα χωνιά και το πάνω μέρος από το φιλτροκουτι που πλέον τοποθετείται το φιλτρο αέρα με άμεση αύξηση απόδοσης
Ο κατασκευαστής αναγράφει ότι δεν χρειάζεται επαναπρογραμματισμό ή παράλληλο.
Φαίνεται παντως προσεγμένη κατασκευή και από "γνωστό" που το έβαλε σε συνδυασμό με παράλληλο είχε πολύ καλά αποτελέσματα ειδικά από τις 4-5Κ και πάνω
Διαθέσιμο για αρκετά μοντέλα της Suzuki
Για κάνα χρόνο+παντως εχω την εργοστασιακή εγγυση μετά βλέπουμε
doctor_john
01/11/2023, 08:02
Tην ίδια εγγύηση έδιναν στα vstrom πριν 17 χρόνια και παρέλειπαν service οι ιδιοκτήτες :lol:
δεν την χρειάστηκαν ακόμα..
Προφανώς οι άνθρωποι ξέρουν το προϊόν τους αλλά είναι καλύτερα να δεις σε διάγραμμα το ότι δεν χρειάζεται ρύθμιση στο καύσιμο.
Υπάρχουν και οι αναβάτες των raptor για να ρίχνεις μια ματιά για τέτοιου τύπου αλλαγές.
Είναι εύκολος κινητήρας. Είναι ωραίος να δουλεύει αβίαστα αν σε πιάσει να τον έχεις έτσι κάποια στιγμή.
Δεν ξέρω αν θα καταλάβεις πολλά όμως, εμένα μου φάνηκε σαν μεγαλύτερου κυβισμού, οχι σαν να ζορίζεται να αποδώσει περισσότερο.
ratamahatta
01/11/2023, 13:02
Tην ίδια εγγύηση έδιναν στα vstrom πριν 17 χρόνια και παρέλειπαν service οι ιδιοκτήτες :lol:
δεν την χρειάστηκαν ακόμα..
Προφανώς οι άνθρωποι ξέρουν το προϊόν τους αλλά είναι καλύτερα να δεις σε διάγραμμα το ότι δεν χρειάζεται ρύθμιση στο καύσιμο.
Υπάρχουν και οι αναβάτες των raptor για να ρίχνεις μια ματιά για τέτοιου τύπου αλλαγές.
Είναι εύκολος κινητήρας. Είναι ωραίος να δουλεύει αβίαστα αν σε πιάσει να τον έχεις έτσι κάποια στιγμή.
Δεν ξέρω αν θα καταλάβεις πολλά όμως, εμένα μου φάνηκε σαν μεγαλύτερου κυβισμού, οχι σαν να ζορίζεται να αποδώσει περισσότερο.
Πριν κάποια χρόνια έχασα μτχ raptor που είχα βρει για αγορά …άσχετο
Ελπίζω ότι δεν θα χρειαστεί να μάθω για εγγυήσεις κλπ, είμαι τυπικός στο full
Είμαι παντως της βελτίωσης, θέλω να αποδίδουν οι μοτο που έχουν περάσει από τα χέρια μου όσο πιο σωστα και δυνατά γίνεται με ασφαλεια βέβαια , ρυθμίσεις καυσίμου - δυναμομτετρησεις -καυσαναλυση
Με αποτέλεσμα αυτό που περνώ μετά να είναι το λιγότερο διασκεδαστικο και να σου χαρίζει επιπλέον χαμόγελο
ratamahatta
28/11/2023, 17:03
Άργησαν λίγο αλλά μπήκαν σήμερα τα σωληνάκια υψηλής ,μπροστά κ πίσω + υγρά φρενων,όποτε κλείσαμε προς το παρόν αυτό το κομμάτι, θα ξανασχοληθεί όταν έρθει η ώρα για τακάκια.
Αυτό που πρόσεξα είναι το εξής
Όταν είχα πάρει το sv είχε προοδευτικότητα η Μανέτα του εμπρός φρένου (που προερχόμενος από το 390 μου είχε ξενισει + την δύναμη που απαιτούσε στην Μανέτα),στο service όπου αλλαχτήκαν τα υγρά χάθηκε μεγάλο μέρος της, μίκρυνε η διαδρομή και η δύναμη ερχόταν πιο απότομα σε σημείο να σκέφτομαι ότι εάν βαλω μεταλλικά θα εχω θέμα
Σήμερα που έγιναν αλλαγη σωληνάκια+υγρα επανηλθε στην αρχική κατάσταση το εμπρός φρένο και δεν μπορώ να σκεφτώ τον λόγο
448604
448605
Έχει μείνει αέρας στο συστημα στάνταρ.
Έχει μείνει αέρας στο συστημα στάνταρ.
Αυτό.
ratamahatta
28/11/2023, 19:57
Δεν ξέρω;
Αυτό σημαίνει ότι είχε από το εργοστάσιο αέρα το σύστημα εξ αρχής όμως
Στο διαγνωστικό που μπήκε όταν ολοκληρωθηκε η εργασία θα έπρεπε να φαίνεται σαν σφάλμα ο αέρας στο σύστημα ; Καθώς εκτός εξούσιοδοτημενου δεν μπορεί να γίνει αλλαγή υγρών λόγο διαγνωστικού που απαιτείται
Ο μηχανικός το έκανε βόλτα παντως
sapila racing
28/11/2023, 20:08
To πιο πιθανόν ειναι να εχει μεινει λιγος αέρας στο σωληνακι που περναει πανω απ το φτερό.
Με αυτη την διάταξη έχει παρατηρηθεί αυτο το θέμα.
Δεν ξέρω;
Αυτό σημαίνει ότι είχε από το εργοστάσιο αέρα το σύστημα εξ αρχής όμως
Στο διαγνωστικό που μπήκε όταν ολοκληρωθηκε η εργασία θα έπρεπε να φαίνεται σαν σφάλμα ο αέρας στο σύστημα ; Καθώς εκτός εξούσιοδοτημενου δεν μπορεί να γίνει αλλαγή υγρών λόγο διαγνωστικού που απαιτείται
Ο μηχανικός το έκανε βόλτα παντως
Το διαγνωστικό μπαίνει για να ανοίξει η βαλβίδα του abs, γιατί αλλιώς κάθεται αέρας εκεί και δεν μπορεί να φύγει.
Πιθανό να είχε αέρα το σύστημα στην αρχή. Ακόμα πιθανότερο, η αίσθηση που είχε αρχικά να οφειλετω στο ότι ήταν αστρωτος ο δίσκος και τα τακάκια και μέχρι να στρώσουν αυτά, "παλιωσαν" τα υγρά.
Πάντως δε παίζει να είχες καλύτερο φρενο πριν την αλλαγή υγρών και να μην έχεις αέρα στο σύστημα τώρα.
Coyote.V
28/11/2023, 22:31
Τα καινούργια έρχονται στην κούτα και δεν έχουν υγρά, τα αδειάζουν όλα για λόγους ασφαλείας για το ταξίδι. Στην εδώ αντιπροσωπεία ή στο γκαράζ του εισαγωγέα βάζουν πάλι τα υγρά.
Το ίδιο γίνεται και στα αυτοκίνητα.
ratamahatta
29/11/2023, 13:04
Μίλησα με τον μηχανικό , με πήραν τηλεφωνο για να τους πω την γνώμη μου…μου έκανε καλή εντύπωση αυτό, και αυτός παρατήρησε ότι ήταν πολύ απότομο μην γνωρίζοντας τον λόγο για αυτό
Παντως με διαβεβαίωσε ότι δεν υπάρχει περίπτωση να υπάρχει αέρας στο κύκλωμα , επίσης μου είπε να πάω μετά από κάποια χλμ για ένα τυπικό έλεγχο (500-1000χλμ)
Θα το εχω υπό παρακολουθησηπ
Παντως με διαβεβαίωσε ότι δεν υπάρχει περίπτωση να υπάρχει αέρας στο κύκλωμα , επίσης μου είπε να πάω μετά από κάποια χλμ για ένα τυπικό έλεγχο (500-1000χλμ)
Θα το εχω υπό παρακολουθησηπ
Ένας λόγος που σταμάτησα να πηγαίνω στα συνεργεία ήταν η φράση "δεν υπάρχει περίπτωση". Το να μείνει φυσαλίδα εντός είναι κάτι που μπορεί να συμβεί κάποιες φορές. Τρεις φορές χρειάστηκε να κάνω εξαέρωση εγώ στη δική μου με λάθη που έκανα μόνος μου. Λάθη συμβαίνουν, δεν είναι κακό. Κακό είναι να λες "δεν υπάρχει περίπτωση" που δεν το είπα ποτέ ούτε στον εαυτό μου. Είπα: "πρέπει να το ξαναδώ".
Καλοδεχούμενο όμως το ότι σου είπαν να πας για έναν τυπικό έλεγχο.
ratamahatta
01/12/2023, 19:15
Δοκίμασα ένα κολπάκι που μου είπαν σε περίπτωση που έχει κρατήσει αέρα το κύκλωμα και έπιασε, επανηλθε στην προηγούμενη κατάσταση το φρένο όποτε όλα καλά
Συμπέρασμα ,ειχε κρατήσει αέρα λογικά όπως φαίνεται
Αυτό που έκανα ήταν να αφήσω όλο το βράδυ την Μανέτα πατημένη , δέθηκε με tie wrap στο clip on και δούλεψε
Dimmanoukas
01/12/2023, 19:18
Troll mode on
Ναι αλλά μήπως σου έχει φάει επικίνδυνα το τακακι το παρατεταμένο φρενάρισμα?
Troll mode off
Άρα είχαν δίκιο όσοι έλεγαν ότι ποτέ μην λες ποτέ
Συν πολύ θετικό ότι δούλεψε για να το ξέρουμε και εμείς οι υπόλοιποι
doctor_john
01/12/2023, 19:54
Eίναι εύκολο, το έγραψε και ο sapila παραπάνω, με αυτή την συνδεσμολογία.
Ξέρει κάποιος που οδηγήθηκε ο αέρας με αυτό το κόλπο; στο δοχείο;
ratamahatta
01/12/2023, 23:25
Eίναι εύκολο, το έγραψε και ο sapila παραπάνω, με αυτή την συνδεσμολογία.
Ξέρει κάποιος που οδηγήθηκε ο αέρας με αυτό το κόλπο; στο δοχείο;
Ναι στο δοχείο ανεβαίνει
ratamahatta
24/01/2024, 20:26
Μετά από 1 χρόνο λόγο συνθηκών πήγα για prive μάθημα στο riding school, το πρώτο με το sv.
Καμία σχέση με το 390, το εχω καταλάβει βέβαια , καθώς πλέον μπορώ να κινούμαι πιο ανετα , να βγάζω τον κορμό , να ακουμπάω στο ντεπόζιτο κλπ χωρίς να νιώθω δυσφορία
Καλά τα πήγα αλλά θέλω ακόμα προπόνηση
Σιγά σιγά θα πρέπει να συνηθίσω να βγάζω γόνατο…
υγ στο φεύγα στο απέναντι φανάρι με χαιρέτησε ένα gs 900 νομιζω, κανένας γνωστός;;
ratamahatta
25/04/2024, 17:56
Μιας και έκανα 5Κ από το τελευταίο σερβις , και καθως είμαι τυπικός σε ότι έχει να κάνει με συντήρηση, πήγα σήμερα για αλλαγή λαδιών + φιλτρο λαδιού + ένα τυπικό έλεγχο.
Συνεχίζουμε ακάθεκτοι χωρίς προβλήματα
Υπάρχει στο πίσω μέρος του μυαλού μου μήπως αλλάξω τρόμπα για να βελτιώσω λίγο την αίσθηση αλλά κα τον τρόπο που φτάνει η δύναμη.
ratamahatta
27/05/2024, 10:15
Ένα update μετά από track day στα μέγαρα
Αν και ο ρυθμός που κινήθηκα δεν ήταν κάτι ιδιαίτερο, σε ότι αφορά τις βελτιώσεις σε αναρτήσεις δούλεψαν μια χαρά χωρίς να με προβληματίσουν πουθενά
Το ίδιο ισχύει και στα φρενα που είχαν σταθερή απόδοση όσο τα πίεσα.
Στην πίστα το sv ήταν αρκετά διασκεδαστικό και με περιθώρια να πάει πιο γρήγορα με ασφαλεια αν μπορεί και ο οδηγός
Εδώ και λίγες μερες έχει τρελαθεί η ένδειξη βενζίνης ατην οθόνη , με ένα googleάριστα βρήκα ότι έχει παρουσιαστεί σε κάποια μοντέλα θέμα σε καλώδιο-αισθητήρα που περνάει στο ντεπόζιτο
Πιθανόν να το καλύπτει η εγγύηση που είναι 2+2 χρόνια αν πηγαίνεις στην αντιπροσωπεία , πηγαίνω , όποτε θα πάω για να το δουν.
ratamahatta
06/06/2024, 14:33
Πήγα σήμερα για έλεγχο σχετικά με τον δείκτη βενζίνης , αυτό που βρήκε είναι ότι θέλει αλλαγή το φλουρί της τρομπας βενζίνης
Το καλό ότι θα περάσει στην εγγύηση , έγινε παραγγελία καθώς δεν υπάρχει διαθέσιμο και μόλις έρθει θα πάω για την αλλαγή
doctor_john
06/06/2024, 17:41
...αυτό που βρήκε είναι ότι θέλει αλλαγή το φλουρί της τρομπας βενζίνης ...
Μήπως το έχεις παρακάνει με το customαρισμα..
:evil:
ratamahatta
06/06/2024, 18:42
Μήπως το έχεις παρακάνει με το customαρισμα..
:evil:
Αχαχαχα , καταραμένο autocorrect
Το φλοτερ βεβαίως βεβαίως εννοώ
ratamahatta
07/08/2024, 15:09
Μετά από 2 μήνες αναμονής ήρθε επιτέλους το φλοτερ, μάλλον κατευθείαν από Ιαπωνία δεν εξηγείται αλλιώς εκτός αν φταίνε οι χουθι για την καθυστέρηση…τι να πω.
Anyway τοποθετήθηκε εντός εγγύησης και όλα καλα,εχω πάλι δείκτη βενζίνης.
Δεν φοράει παντως το ίδιο με το v Strom , περίεργο .
ratamahatta
05/09/2024, 20:15
Μιας και τα πισω τακάκια ήταν για αλλαγή αντικαταστάθηκε με μεταλλικά όπως και τα μπροστά
Από φρενα είμαστε καλά λοιπόν, για τα δεδομένα του sv πάντα
Ελπίζω μέχρι τα Χριστούγεννα , καλά να είμαστε , ότι θα γίνει προγραμματισμός στην ecu μαζί με τοποθέτηση φίλτρου αέρα ώστε να ολοκληρωθεί η βελτιωση
asxetost
05/09/2024, 21:49
Μιας και τα πισω τακάκια ήταν για αλλαγή αντικαταστάθηκε με μεταλλικά όπως και τα μπροστά
Από φρενα είμαστε καλά λοιπόν, για τα δεδομένα του sv πάντα
Ελπίζω μέχρι τα Χριστούγεννα , καλά να είμαστε , ότι θα γίνει προγραμματισμός στην ecu μαζί με τοποθέτηση φίλτρου αέρα ώστε να ολοκληρωθεί η βελτιωση
Dna ε;;
Όνειρο :beer:
ratamahatta
06/09/2024, 06:44
Dna ε;;
Όνειρο :beer:
Ναι , ήταν δώρο από το παληκαρι που πήρα την εξατμιση μιας και δεν το χρειαζόταν
Ιδανικά θα ήθελα το stage 3 kit που βγάζει η Moto technology αλλά ξεφεύγει η τιμή
doctor_john
06/09/2024, 07:35
Τι περιλαμβάνει το stage 3; δεν γράφει κάτι στο site :a55:
DoctoR_k6
06/09/2024, 08:48
Τι περιλαμβάνει το stage 3; δεν γράφει κάτι στο site :a55:
Μαλλον αυτο (https://www.motomag.gr/news/epikairotita/monadiko-kit-stage-3-gia-yamaha-tracer-900-mt-09-ftiagmeno-stin-ellada)?
doctor_john
06/09/2024, 09:01
Ωραίο, διάβασα kit και νόμιζα στο σύνολο του κινητήρα :lol:
ratamahatta
06/09/2024, 12:46
Μαλλον αυτο (https://www.motomag.gr/news/epikairotita/monadiko-kit-stage-3-gia-yamaha-tracer-900-mt-09-ftiagmeno-stin-ellada)?
Παρόμοια φιλοσοφίας 455572
Με αρκετά καλή απόδοση
doctor_john
06/09/2024, 14:07
και της suzuki το κιτ (https://www.baboon.eu/en/part/suzuki-dl-1000-v-strom-2002-2006-dl1000-engine-motor-m-2006/000001351320) πάντως είναι άψογο.
asxetost
06/09/2024, 17:21
Είναι φυσιολογική η σιελόρροια διαβάζοντας το νήμα ή να το κοιτάξω με κανα γιατρό;;:lol:
ratamahatta
06/09/2024, 19:10
και της suzuki το κιτ (https://www.baboon.eu/en/part/suzuki-dl-1000-v-strom-2002-2006-dl1000-engine-motor-m-2006/000001351320) πάντως είναι άψογο.
Λες να το κάνω 1000 να ξεμπέρδεψω ;;
ratamahatta
13/03/2025, 13:16
Μετά από καιρό σήμερα είχε βόλτα το πρόγραμμα για να συσφίξουμε την σχέση μας και να πατήσουν λίγο τα λάστιχα γιατί κοντεύουν να τετραγωνίσουν
Ωραία ήταν σπάσαν και τα άλατα στην μέση και χόρτασα το κελάηδισμα του V2
Εχω δώσει και deadline στον εαυτό μου ώστε σε περίπτωση που δεν πωληθεί σε συγκεκριμένο διάστημα να προχωρήσω την βελτίωση του… και την δικιά μου βέβαια
Dimmanoukas
13/03/2025, 16:05
Δεν σε ξέρω ούτε εσύ εμένα.
Άποψη μου είναι ότι δεν πρέπει να το δώσεις, ειδικά έτσι όπως το έχεις φτιάξει.
Είναι κρίμα.
Just sayin
ratamahatta
13/03/2025, 16:28
Δεν σε ξέρω ούτε εσύ εμένα.
Άποψη μου είναι ότι δεν πρέπει να το δώσεις, ειδικά έτσι όπως το έχεις φτιάξει.
Είναι κρίμα.
Just sayin
Οπως λέει και το θέμα που άνοιξα , παιχνίδια του μυαλού,δεν ειμαι σίγουρος μιας και εννοείται ότι με τρελαίνει ακόμα όταν την βλέπω και την οδηγώ βέβαια
Όσο μένει η αγγελία τόσο περνάνε δεύτερες σκέψεις
basilis_k6
13/03/2025, 16:52
ειδα προχθες την αγγελια και σκεφτηκα το ιδιο που σου ειπε ο dim. κακως το πουλας, εχεις ενα πολυ ωραιο μηχανακι που δεν εκτιμα η αγορα οσο θα επρεπε. κρατησε το.
ratamahatta
13/03/2025, 17:50
Καταλαβαίνω πως το λες και γενικά συμφωνώ , ειδικά στην Ελλάδα τα sv πάντως δεν τυγχάνουν της αναγνώρισης που έχουν στο εξωτερικό
Καλησπέρα.
Να σε πω,δοκίμασες να το κάνεις πιο κοντό σε γρανάζωμα ;
Κάποιες φορές κάνει μοτέρς που σε εισαγωγικά συνηθίσαμε λίγο πιο ενδιαφέροντα .:wave2:
ratamahatta
13/03/2025, 19:48
Καλησπέρα.
Να σε πω,δοκίμασες να το κάνεις πιο κοντό σε γρανάζωμα ;
Κάποιες φορές κάνει μοτέρς που σε εισαγωγικά συνηθίσαμε λίγο πιο ενδιαφέροντα .:wave2:
Λογικά πριν το Πάσχα θα πάω για remap ecu + stage 3 air filter να ζωντανέψει λίγο ακόμα και θα είμαι κομπλέ :smokin:
basilis_k6
13/03/2025, 20:01
Λογικά πριν το Πάσχα θα πάω για remap ecu + stage 3 air filter να ζωντανέψει λίγο ακόμα και θα είμαι κομπλέ :smokin:
διαφωνω καθετα με την βελτιωση αυτου του μοτερ. αν θες γκαζια δωστο, δεν θα σε καλυψει ποτε.
ratamahatta
13/03/2025, 20:38
Όχι γκάζια, δεν έχω αυτή την ψευδαίσθηση αλλά να γίνει λίγο πιο σπιρτοζικο απλά
doctor_john
13/03/2025, 20:59
διαφωνω καθετα με την βελτιωση αυτου του μοτερ. αν θες γκαζια δωστο, δεν θα σε καλυψει ποτε.
Πες και γιατί αν θες, είναι ωραίο θέμα για συζήτηση.
ratamahatta
23/03/2025, 17:42
Μετά από 2 χρόνια και 12Κ με τα s21 και χωρίς να δείχνουν σημάδια φθοράς ετοιμάζομαι για αλλαγή , σε μέτρια άσφαλτο έχω κάποια γλιστρηματακια, σε καλή άσφαλτο είναι οκ
Λογικά θα μπω στο track day στις 30 και μετά θα πάω για αλλαγή
Καμία πρόταση έχουμε;
Τα S22 φαντάζουν σίγουρη επιλογή, να τσεκάρω τα diablo Rosso;
Για την ποζερια θα έβαζα και τα mutant αλλά δεν ξέρω η πιο αργή κορώνα που νομίζω πως έχουν πως θα μου φανεί.
harris_x
23/03/2025, 20:56
Μετά από 2 χρόνια και 12Κ με τα s21 και χωρίς να δείχνουν σημάδια φθοράς ετοιμάζομαι για αλλαγή , σε μέτρια άσφαλτο έχω κάποια γλιστρηματακια, σε καλή άσφαλτο είναι οκ
Λογικά θα μπω στο track day στις 30 και μετά θα πάω για αλλαγή
Καμία πρόταση έχουμε;
Τα S22 φαντάζουν σίγουρη επιλογή, να τσεκάρω τα diablo Rosso;
Για την ποζερια θα έβαζα και τα mutant αλλά δεν ξέρω η πιο αργή κορώνα που νομίζω πως έχουν πως θα μου φανεί.
Οχι να μη τσεκάρεις, να βάλεις S22
ratamahatta
23/03/2025, 22:38
Είστε απόλυτοι….μ’αρεσει :)
Για να γίνω πιο συγκεκριμένος, είχα τα s21 στο ducati και τώρα έχω τα rosso 4.
Στο 765 έχω τα rosso corsa 4.
Βαλε s22
DoctoR_k6
23/03/2025, 23:22
Sportsmart tt…:p
ratamahatta
24/03/2025, 11:08
Sportsmart tt…:p
Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω βάλει ποτέ Dunlop λάστιχα, τα τελευταία 10χρονια μόνο Bridgestone,016,rs10,s21 και πάντα ήμουν ευχαριστημένος, δεν με πούλησαν ποτέ
ratamahatta
25/03/2025, 07:55
Τελικά με τα S22 στα 290€ είναι μονόδρομος η επιλογή τους.
Θα μπω την Κυριακή με τα τετράγωνα που φοράω και από βδομάδα αλλαγή
Θα μπω την Κυριακή με τα τετράγωνα που φοράω και από βδομάδα αλλαγή
Γιατί να το κάνεις αυτό στον εαυτό σου;
ratamahatta
25/03/2025, 08:51
Γιατί να το κάνεις αυτό στον εαυτό σου;
Να φαγωθούν λίγο και τα πλαϊνά,μίλησα και με τον λάστιχα μου , οκ θα είναι λίγο πιο βαρύ στο πλαγιασμα αλλά με τον ρυθμό μου αυτή την στιγμή πιστεύω θα είμαι εντάξει
DoctoR_k6
25/03/2025, 09:16
Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω βάλει ποτέ Dunlop λάστιχα, τα τελευταία 10χρονια μόνο Bridgestone,016,rs10,s21 και πάντα ήμουν ευχαριστημένος, δεν με πούλησαν ποτέ
Το Dunlop με την NTEC τεχνολογία του μπορείς να βάζεις χαμηλότερη πίεση εντός πίστας χωρίς να παραμορφώνεται ο σκελετός. Όπως τα gp racer. Βάλε μια φορά και θα δούμε μετά αν θα ξαναβάλεις …:D
grinderx
25/03/2025, 09:58
Το Dunlop με την NTEC τεχνολογία του μπορείς να βάζεις χαμηλότερη πίεση εντός πίστας χωρίς να παραμορφώνεται ο σκελετός. Όπως τα gp racer. Βάλε μια φορά και θα δούμε μετά αν θα ξαναβάλεις …:D
Αυτή την τεχνολογία την έχουν όλα τα Dunlop; Δηλαδή και τα φθηνότερα;
RaGe_Raptor
25/03/2025, 10:13
Αυτή την τεχνολογία την έχουν όλα τα Dunlop; Δηλαδή και τα φθηνότερα;
μπα όχι. μόνο τα "καλά" . το ΤΤ ήταν φανταστικό λάστιχο, το πίσω είχε μια "βαριά" αίσθηση με τη έννοια του planted, όχι δυσκίνητου. Το εμπιστεύεσαι. Αν μπορούσα να βγάλω πάνω από 3.700χλμ από το πίσω θα τα ξαναέβαζα χωρίς αμφιβολία.
Με το ΤΤ βγαζω 6000+.Αλλα αποφευγοντας σπινιαρισματα και ταχυτητες πανω απο 200 σε μεγαλη βολτα
DoctoR_k6
25/03/2025, 11:38
μπα όχι. μόνο τα "καλά" . το ΤΤ ήταν φανταστικό λάστιχο, το πίσω είχε μια "βαριά" αίσθηση με τη έννοια του planted, όχι δυσκίνητου. Το εμπιστεύεσαι. Αν μπορούσα να βγάλω πάνω από 3.700χλμ από το πίσω θα τα ξαναέβαζα χωρίς αμφιβολία.
Τι 3700 ρε συ Τζωρτζ? Ολα σε βολτες?
Η πλακωνεσαι στις 300αρες? :lol:
Με τι πιεσεις?
RaGe_Raptor
25/03/2025, 12:03
Τι 3700 ρε συ Τζωρτζ? Ολα σε βολτες?
Η πλακωνεσαι στις 300αρες? :lol:
Με τι πιεσεις?
80% ορεινά χλμ με "καλό" ρυθμό, 30-33 ambient psi .
300αρα δεν κάνω, καλές ήταν κι αυτές αλλά "βάλαμε μυαλό" :smokin:
το Power GP2 που τώρα έχει πάνω από 3½ χιλ χλμ είναι σε πολύ καλύτερη κατάσταση. Ίδια χρήση εννοείται. Φαίνεται πως θα φτάσει κοντά στις 6.
Ένας παράγοντας είναι σίγουρα και η "κουρασμένη" ανάρτηση.
harris_x
25/03/2025, 18:38
Εφόσον μπαίνεις πίστα, βάλε Dunlop D211.
ratamahatta
25/03/2025, 21:21
μπα όχι. μόνο τα "καλά" . το ΤΤ ήταν φανταστικό λάστιχο, το πίσω είχε μια "βαριά" αίσθηση με τη έννοια του planted, όχι δυσκίνητου. Το εμπιστεύεσαι. Αν μπορούσα να βγάλω πάνω από 3.700χλμ από το πίσω θα τα ξαναέβαζα χωρίς αμφιβολία.
wtf 3,7K; Μου φαίνονται πολύ λίγα.
Δεν έχω άποψη για Dunlop βέβαια
Στο επίπεδο μου όλα τα λάστιχα αυτής της κατηγορίας θα με καλύψουν άνετα , γρήγορη κορώνα να έχουν μόνο
ratamahatta
25/03/2025, 21:41
Εφόσον μπαίνεις πίστα, βάλε Dunlop D211.
Κοιτα αν όλα πάνε καλά 3-4 td θα τα κανω.
Θα κανω μια ερώτηση να δω τιμή και διαθεσιμότητα όπως και για το tt.
211vs212 ως πιο νέο ελαστικό;
DoctoR_k6
25/03/2025, 22:17
Δεν νομίζω ότι θα βρεις 211/212 σε 160αρι.
Σε ΤΤ σίγουρα.
basilis_k6
25/03/2025, 22:24
δεν θες 211-212 η οτιδηποτε τοσο ακραιο για να μπεις μερικα td και να βγαζεις και αξιοπρεπη χιλιομετρα στο δρομο. ασε που στο βρεγμενο τετοια λαστιχα δεν κρατανε πουθενα.
ενα απλο λαστιχο σε καλη τιμη βαλε. με κατι σαπια λαστιχα στα μεγαρα γυρνας και 1.08-1.09 και περνας μια χαρα.
βρηκα καλη τιμη τα ροσσο 2 και ειμαι πανευτυχης. κρατανε παντου και παντα με το καλημερα και στριβουν μια χαρα. δεν ειναι 211 αλλα who cares? τα λαστιχα πλεον ειναι πολυ καλυτερα απο οσο εισαι εσυ. ελαχιστοι θα δουν διαφορα. η αισθηση τσιχλας γαμαει σιγουρα αλλα πλεον ειναι πολυ ακριβο σπορ και εχει και μειονεκτηματα. 400ευρω για λαστιχα? ουτε καν...
Να φαγωθούν λίγο και τα πλαϊνά,μίλησα και με τον λάστιχα μου , οκ θα είναι λίγο πιο βαρύ στο πλαγιασμα αλλά με τον ρυθμό μου αυτή την στιγμή πιστεύω θα είμαι εντάξει
Μαλλον δεν καταλαβα καλα. Σκοπος σου ειναι να φαγωθουν τα πλαϊνα σε ενα τετραγωνισμενο λαστιχο που προκειται να πεταχτει; Και για αυτο θα χαραμισεις μια (ακριβοπληρωμενη) μερα στην πιστα;
RaGe_Raptor
25/03/2025, 22:51
wtf 3,7K; Μου φαίνονται πολύ λίγα.
Δεν έχω άποψη για Dunlop βέβαια
Στο επίπεδο μου όλα τα λάστιχα αυτής της κατηγορίας θα με καλύψουν άνετα , γρήγορη κορώνα να έχουν μόνο
δεν προκειται να τα φας τόσο γρήγορα με το SV650, όσο βαρύ χέρι κι αν έχεις... ;)
harris_x
25/03/2025, 23:20
Δεν νομίζω ότι θα βρεις 211/212 σε 160αρι.
Σε ΤΤ σίγουρα.
Δε θυμόμουν ότι φοράει 160ρι...
Κοιτα αν όλα πάνε καλά 3-4 td θα τα κανω.
Θα κανω μια ερώτηση να δω τιμή και διαθεσιμότητα όπως και για το tt.
211vs212 ως πιο νέο ελαστικό;
Προσωπικά αν έκανα όσα TD αναφέρεις, δε θα έβαζα κάτι εκτός από γόμες.
ratamahatta
26/03/2025, 07:00
δεν προκειται να τα φας τόσο γρήγορα με το SV650, όσο βαρύ χέρι κι αν έχεις... ;)
Καλά αυτό είναι σίγουρο
ratamahatta
26/03/2025, 07:03
Δε θυμόμουν ότι φοράει 160ρι...
Προσωπικά αν έκανα όσα TD αναφέρεις, δε θα έβαζα κάτι εκτός από γόμες.
Όντως δεν βγάζει 160αρι, οπότε μια ερώτηση για tt μόνο
Γόμες ούτε καν, δε μου χρειάζονται στο επιπεδο μου, άσε που η μηχανή κινείται καθημερινά
ratamahatta
26/03/2025, 07:09
Μαλλον δεν καταλαβα καλα. Σκοπος σου ειναι να φαγωθουν τα πλαϊνα σε ενα τετραγωνισμενο λαστιχο που προκειται να πεταχτει; Και για αυτο θα χαραμισεις μια (ακριβοπληρωμενη) μερα στην πιστα;
Βασικά σκοπός μου είναι να μπω με αυτά μετά από κάμποσους μήνες και να δουλέψω κάποια πράγματα ώστε στο επόμενο με φρεσκα λάστιχα να μπορέσω να ανεβάσω ρυθμό
karellen
26/03/2025, 07:47
Βασικά σκοπός μου είναι να μπω με αυτά μετά από κάμποσους μήνες και να δουλέψω κάποια πράγματα ώστε στο επόμενο με φρεσκα λάστιχα να μπορέσω να ανεβάσω ρυθμό
Δεν θα καταφέρεις να δουλέψεις τα πράγματα που θέλεις γιατί ένα τετραγωνισμένο λάστιχο δεν έχει πλέον ομαλά πλαϊνά αλλά μύτες/γωνίες και το πλάγιασμά σου θα είναι με σκαλοπάτι και θα σε φοβίζει ανά πάσα στιγμή.
Φωτο το λαστιχο να αποφασισουμε.:D
Καλημερα.:beer:
ratamahatta
26/03/2025, 20:24
Φωτο το λαστιχο να αποφασισουμε.:D
Καλημερα.:beer:
Αυτή καλή είναι ;
461026
:D
Σε διάδρομο γυμναστικής το δουλεύεις;
ratamahatta
26/03/2025, 21:08
Σε διάδρομο γυμναστικής το δουλεύεις;
Πανάθεμά σε, μου βγήκε το κριθαράκι από την μύτη :lol:
ratamahatta
26/03/2025, 21:14
Δεν θα καταφέρεις να δουλέψεις τα πράγματα που θέλεις γιατί ένα τετραγωνισμένο λάστιχο δεν έχει πλέον ομαλά πλαϊνά αλλά μύτες/γωνίες και το πλάγιασμά σου θα είναι με σκαλοπάτι και θα σε φοβίζει ανά πάσα στιγμή.
Δεν μπορώ παρα να συμφωνήσω, όπως έγραψα με τον Ανδρέα ψυχογιό που μίλησα και αφού το τσέκαρε και του είπα τους ρυθμούς που θα κινούμαι μου είπε μπες και έλα μετά για αλλαγή
Επίσης πιστεύω ότι όσο γράφει session η κατάσταση θα βελτιώνεται λίγο, αν δω ότι είναι δράμα θα αλλάξω επιτόπου στην πίστα αν υπάρχουν διαθεσιμα
Αυτή καλή είναι ;
461026
:D
Ειδα πιο πισω οτι εχουν 12.000 χλμ.
Και γω αυτο που σκεφτεσαι θα κανα.
Nostradamus
27/03/2025, 14:36
Δες παίρνεις ένα τηλέφωνο για τιμές και εδώ?
https://www.topgeargreece.gr/news/1009178/auta-einai-ta-elastika-tou-chaos-pou-eftiaxe-o-spuros-panopoulos/
Μήπως έχει ένα ζευγάρι να του πεις να τα δούμε στο ΤD που οργανώνουμε.. :lol:
P.S. θα,δοκίμαζα τα Dunlop. Στο παρελθόν ήμουν απόλυτα ευχαριστημένος.. πλέον για την ώρα,μόνο scooter :lol:
ratamahatta
27/03/2025, 15:32
Δες παίρνεις ένα τηλέφωνο για τιμές και εδώ?
https://www.topgeargreece.gr/news/1009178/auta-einai-ta-elastika-tou-chaos-pou-eftiaxe-o-spuros-panopoulos/
Μήπως έχει ένα ζευγάρι να του πεις να τα δούμε στο ΤD που οργανώνουμε.. :lol:
P.S. θα,δοκίμαζα τα Dunlop. Στο παρελθόν ήμουν απόλυτα ευχαριστημένος.. πλέον για την ώρα,μόνο scooter :lol:
Βρε λες;;:lol:
Ο ψυχογιός μου είπε ότι το TT είναι καλύτερο από το s22 αλλά δουλεύει καλύτερα σε μικρότερο εύρος θερμοκρασίας που απαιτεί να πιεστεί, σε ποιο χαμηλή θα εχεις γλυστρηματακια ενώ το s22 έχει μεγαλύτερο εύρος θερμοκρασίας, το γράφω καθώς προσωπικά κινούμαι στην πόλη.
Βρε λες;;:lol:
Ο ψυχογιός μου είπε ότι το TT είναι καλύτερο από το s22 αλλά δουλεύει καλύτερα σε μικρότερο εύρος θερμοκρασίας που απαιτεί να πιεστεί, σε ποιο χαμηλή θα εχεις γλυστρηματακια ενώ το s22 έχει μεγαλύτερο εύρος θερμοκρασίας, το γράφω καθώς προσωπικά κινούμαι στην πόλη.
Αυτή είναι κι εμένα η εμπειρία μου. Με βάση τη νοοτροπία "μπαίνω με τετραγωνισμένο λάστιχο στην πίστα" πιστεύω πως το Bridgestone σου ταιριάζει πιο πολύ. Είναι πιο all-around.
ratamahatta
27/03/2025, 16:10
Αυτή είναι κι εμένα η εμπειρία μου. Με βάση τη νοοτροπία "μπαίνω με τετραγωνισμένο λάστιχο στην πίστα" πιστεύω πως το Bridgestone σου ταιριάζει πιο πολύ. Είναι πιο all-around.
Με έσφαξες με το μπαμπάκι…:lol:
karellen
27/03/2025, 16:11
:lol:
Εγώ με τα ΤΤ είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. Δεν τα γνωρίζω τα s22 βέβαια, δεν τα είχα ποτέ μου. Με τα ΤΤ δεν είχα ποτέ μου κανένα απολύτως γλυστρημα στην πόλη ούτε καν με τα λάστιχα κρύα ακόμα και με θερμοκρασίες πολύ κοντά στο 0. Βέβαια εδώ εξωτερικό έχει άλλη άσφαλτο. Επίσης έχω κάνει αρκετά TD με τα ΤΤ χωρίς το παραμικρό πρόβλημα!
ratamahatta
30/03/2025, 13:29
update
Κανένα πρόβλημα πουθενά με τα λάστιχα τελικά στην πίστα, ίσως αν δεν είχε φαγωθεί η κορώνα να έπεφτε ακόμα πιο εύκολα αλλά οκ
ratamahatta
31/03/2025, 14:09
Πριν λίγες μέρες έγινε και η μηχανική βελτίωση που είχα προγραμματίσει στο moto technology,άψογος ο Χρήστος
Φορούσα τελικό εξάτμισης οπότε έγινε τοποθέτηση air filter stage 3 (moto technology/dna) κι επαναπρογραμματισμός ecu woolich racing
Το εργοστασιακό μοτέρ αποδίδει τροχό από 61 έως 65hp σύμφωνα με τον Χρήστο που έχει μετρήσει άπειρα , με τους 61 να φαντάζουν πολύ χαμηλό νούμερο σε σχέση με τα 74 που ανακοινώνει η Suzuki στρόφαλο ,πιθανόν παίζει ρόλο οι προδιαγραφές euro
Για καλή μου τύχη έβγαλε τροχό 65hp
Και εχουμε
461106
461105
461107
461108
Σαν νούμερα αυτό που ήθελα 71hp(+10%) τροχό και 0,5 ροπή ,ιδανικά θα έλεγα,θα μπορούσε να γράψει και 73hp αφαιρώντας τάπα και λίγο σκάλισμα αλλά δεν υπήρχε λόγος
Αλλά όλα φαίνονται στον δρόμο όπου στις μεσαίες τραβάει πλέον δυνατά σχεδόν μέχρι κόφτη όπως ανεβάζει πιο πρόθυμα στροφές από χαμηλά
Πηγαίνοντας προς μέγαρα χθες είδα μέχρι κ 220 τελική
Στην πίστα, δεν είμαι κ κανένα τιμόνι, δεν έβαλα πουθενά 2α καθώς με 3η μπορούσα να ανοίξω γκάζι κι να φύγω άμεσα μπροστά επιταχύνοντας δυνατά
Τέλος ο ήχος από το φιλτροκουτι ειναι αλλού στο άνοιγμα του γκαζιού :evil:
Σαν συμπέρασμα η βελτίωση κρίνεται άκρως επιτυχημένη μεταμορφώνοντας το πραγματικά
DoctoR_k6
31/03/2025, 14:28
Ωραια πραγματα...Μπραβο!!
Να το χαρεις το SV. Σουζουκαρα!! :D
Εχω ακουσει πολυ καλα λογια για τον Χρηστο.
Ελαστικα τωρα...
harris_x
31/03/2025, 14:36
Ωραια πραγματα...Μπραβο!!
Να το χαρεις το SV. Σουζουκαρα!! :D
Εχω ακουσει πολυ καλα λογια για τον Χρηστο.
Ελαστικα τωρα...
εχουν ψωμί ακόμα μη τους ακούς Σπύρο.
DoctoR_k6
31/03/2025, 14:51
Αυτή καλή είναι ;
461026
:D
Κατι ασχετο/σχετικο...
Αυτα ειναι τα S21? Της Μπριγκεστον? Σιγουρα?
ratamahatta
31/03/2025, 14:55
εχουν ψωμί ακόμα μη τους ακούς Σπύρο.
Πες τα ρε χάρη
461109
ratamahatta
31/03/2025, 14:56
Κατι ασχετο/σχετικο...
Αυτα ειναι τα S21? Της Μπριγκεστον? Σιγουρα?
Τρολαρα ρε συ καμία σχέση το λάστιχο της φωτο
DoctoR_k6
31/03/2025, 15:00
Τρολαρα ρε συ καμία σχέση το λάστιχο της φωτο
:bawl:
Εγω την πατησα παντως να λεμε την αληθεια...
Αυτο ειναι μια χαρα ρε συ.
Γιατι να το αλλαξεις?
ratamahatta
31/03/2025, 15:00
Ωραια πραγματα...Μπραβο!!
Να το χαρεις το SV. Σουζουκαρα!! :D
Εχω ακουσει πολυ καλα λογια για τον Χρηστο.
Ελαστικα τωρα...
Ο Χρήστος όπως κατάλαβα έχει μεγάλο μεράκι για αυτό ασχολείται κι φτιάχνει πράγματα απίστευτα εκτός των άλλων
Το παράπονο του είναι ότι δεν υπάρχει κάποιος για να συνεχίσει το έργο του
Θα αναλάβει και την συντήρηση της μηχανής μου πλέον, εξουσιοδοτημένος είναι
ratamahatta
31/03/2025, 15:05
:bawl:
Εγω την πατησα παντως να λεμε την αληθεια...
Αυτο ειναι μια χαρα ρε συ.
Γιατι να το αλλαξεις?
2 χρόνια,12Κ και έχουν αρχίσει λίγο σε μέτρια άσφαλτο τα τσαλίμια
DoctoR_k6
31/03/2025, 15:12
Ο Χρήστος όπως κατάλαβα έχει μεγάλο μεράκι για αυτό ασχολείται κι φτιάχνει πράγματα απίστευτα εκτός των άλλων
Το παράπονο του είναι ότι δεν υπάρχει κάποιος για να συνεχίσει το έργο του
Θα αναλάβει και την συντήρηση της μηχανής μου πλέον, εξουσιοδοτημένος είναι
Και καλα θα κανεις.
Τον κοιτουσα και εγω για κανα μεγαλο σερβις (που βαριεμαι να κανω μονος μου) αλλα δεν ξερω τι θα παιξει με τα πηγαινε/ελα.
Απλα πλεον θεωρειται εξειδικευμενο και οχι εξουσιοδοτημενο? Δεν τον εχει στην επισημη λιστα η Σουζουκι.
harris_x
31/03/2025, 15:23
2 χρόνια,12Κ και έχουν αρχίσει λίγο σε μέτρια άσφαλτο τα τσαλίμια
να χαμηλώσεις λίγο τις πιέσεις και θα στρώσουν
Καλησπέρα και καλοτάξιδο το εργαλείο.
ratamahatta
16/04/2025, 18:39
Μπήκαν και φρέσκα λαστιχάκια, S22 , οπότε στρώσιμο για λίγα χλμ και Μέγαρα για την συνέχεια461474
ratamahatta
09/05/2025, 11:06
Έγινε και το πρώτο μεγάλο service στις 24Κ,όλα καλά χωρίς να εντοπίσει προβλήματα ο μηχανικός, οι βαλβίδες δεν χρειάστηκαν ρύθμιση στον έλεγχο.
Όπως μου είπε η καδένα ηθελε λίγο σφίξιμο ,είχε καταλάβει ότι κάτι ήθελε αλλά δεν ήξερα ότι ειναι η καδένα , στο άνοιγμα του γκαζιού το ένιωθα
Βέβαια 2 service στην αντιπροσωπεία που έκανα δεν ασχολήθηκαν, anyway
Δουλεύει ακόμα καλύτερα πλέον από όταν το πήρα, σαν καλοκουρδισμένο ιαπωνικό ρολόι :)
Το service έγινε στο moto technology,απόλυτα ευχαριστημένος
moto_Princess
10/05/2025, 13:26
Από κατανάλωση για καθημερινή χρήση προτείνεται , Το έχεις μετρήσει ποτέ ?
Για νορμάλ οδήγηση.
Σκέφτομαι αν με πάρουν τα οικονομικά μου να αγοράσω ένα SV καινούργιο.
η κατανάλωση που διαφημίζει η Suzuki μου φαίνεται πολύ χαμηλή για V2 κινητήρα.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.